(מעורב הופס לשבת ללא מילת פלייאוף אחת! אגב, התחלתי לכתוב את המעורב כשההתקפה על דמשק החלה אז מיהרתי וקיצרתי)
1. לונזו בול חייב להפוך להרבה יותר TOUGH כדי להמשיך בלייקרס!
ביל פלצ'קה הוא אחד מעיתונאי הספורט החביבים עלי מכולם. הוא כותב ללוס אנג'לס טיימס, והבלוג שלו בטוויטר (@BillPlaschke) הוא אחד הפופולרים.
היום הוא כותב בבלוג שלו שכשמג'יק קיבל את הג'וב בלייקרס הוא ניפגש עם כמה עיתונאים הוא הצביע לעבק מספרי הגופיות התלויות ב-RAFTERS והצביע על מקום פנוי.
"אנחנו מתכננים על הגופיה של לונזו בול להיות שם בעתיד", הוא אמר
מסתבר שבזמן האחרון – ובעונה הבאה – הלייקרס מקווים לראות את הגופייה שלו הרבה יותר על הפרקט. FORGET NOW ABOUT THE RAFTER. קודם שידפוק יותר דקות בכרטיס השחקן שלו.
מסתבר שעשרה חודשים אחרי שפניו הוצגו כ'הפנים של הפרנצ'ייז', כל מה שמג'יק ג'ונסון מקווה זה לראות את פניו הרבה יותר על הפרקט ופחות על הספסל או בעתונים.
פלצ'קה לא מתיימר לדעת מה נאמר ללנוזו בפגישה האחרונה בין השחקן לבין מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה – הם נפגשו בפרטיות עם כל שחקן לסכם את דעתם על משחקו, ומה הדרישות ממנו לקראת העונה הבאה, אבל הוא PRETTY SURE שהם אמרו לו:
1. You can't become great by refusing to play with pain.
2. You need to get tougher, and you need to do it now.
כשהוא נשאר מה קרה בפגישה הוא סרב לענות ישירות אלא רק אמר: "הקיץ הזה אני מבלה במכון כושר 8 שעות ביממה. זה הולך להיות הקיץ החשוב והגדול ביותר בימי חיי".
הוא מתכוון לגדול כמו בלהוסיף שרירים ומסה, והוא מתכוון לגדול גם מבחינה מנטלית, כמו באינטנסיביות, אגרסיביות, ומנהיגות.
*
אני, פרופסור לס, הייתי נותן לו משהו בסביבת "C-". לא הייתי נותן לו "D" כי "D" נותנים מתוך רחמנות לאחד שאתה לא רוצה להכשיל. סטודנטים מעדיפים "F" על "D" כי "D" תקוע לך, ואילו "F" הוא קורס שיש לך אפשרות לקחת שוב ולשפר את הציון.
למה C-?
כי לונזו איכזב העונה. כל הזמן הרכשת כאילו הוא עומד להתפוצץ, אבל הדבר היחיד שהתפוצץ הייתה סבלנות אוהדיו כדדי. אני (מ.ל) לא מציב אותו בין עשרת הרוקיס הטובים של העונה, והוא אפילו לא הרוקי הטוב ביותר בלייקרס.
הוא התגלה כמפונק הנכנע לפציעות. הוא ישב על הספסל עם פציעות מינוריות שרוב השחקנים לא היו נכנעים להם. 9 משחקני הלייקרס (כולל ג'ורדן קלרקסון וקורי ברואר שכבר לא בלייקרס ובכ"ז שיחקו יתר משחקים ממנו). אני לא מאלה הדוגלים בדרישה משחקנים פצועים לשחק, אבל משהו עם לונזו לא נראה לי כאילו הוא היה מחויב מנוחה.
"אני רק בן 20. עבור מג'יק ורוב לומר לי זאת, אני מקבל זאת כאמונה בי ויכולתי. לי מה שהם אמרו מובן כדרישה שאזיז את התחת ואתחיל להתאמן ברצינות על גופי. לי אין כל בעייה עם זה. אני אוהב TO WORK OUT IN THE GYTM".
פלצ'קה כותב שאין כל שאלה שלונזו הוא 'GOOD KID' והוא שחקן שכל חבריו לקבוצה מחבבים כי אין בו טיפה אגואיסטיות. כולם גם מעריכים את הצורה בה הוא הת\צליח לנווט את עצמו עם כל ההפרעות של אביו. מאחר ומאביו לא שמעו לאחרונה הדיעה היא שהוא הצליח אפילו להשתיק את אביו.
לונזו לא מאשר שהוא ביקש מאביו לשתוק. במקום זאת הוא אמר:
"Nope, I never tell him any of that, he pretty much does what he does, I do what I do," he said. Nope, first year was all me," Ball said.
וכשזה היה ALL HIM הוא היה מצויין. הוא מיד שינה כל משחק שהוא ניכנס אליו והוא עשה מכל שחקן טוב יותר. ברנדון אינגראם אמר לפלצ'קה: "הוא רואה את המשחק טוב יותר מכל אחד מאיתנו. הוא דוחף את ה-PACE שלנו. הוא משחק את המשחק בדרך הנכונה ובדרך הכי טובה ללייקרס"
פלצ'קה כותב שלשחקנים כלברון או פול ג'ורג' יפריע כשהם ילמדו שקוזמה, למשל, שיחק רק 32 משחקים איתו, ולונזו יודע זאת. "אני עומד לחזור הרבה יותר חזק והרבה יותר שרירי. אני מקווה לשחק 82 משחקים בעונה הבאה, ואז פלייאוף".
כשפלצ'קה שאל אותו מה השעור החשוב ביותר שהוא למד העונה הוא הגיב: "למדתי כמה העונה ארוכה וכמה היא שוברת אותךWEARS AND TEARS. it's a long season, but you really don't know the NBA season until you go through it," he said. "I feel like I have a good taste of whatit's all about now, just all the travel, all the preparation going into the game and stuff, the way your mind has to be, to play 82 games, to compete every night."
ומי שחושב שבעייתו הגדולה ביותר היא הקליעה – טועה. נכון, הוא ירה רק 36% מהפרקט (30%מה-3) ו-45% מהפאול, אבל הוא אומר: "אמרו לי לא לגעת בצורה הקליעה. ככה זרקתי וקלעתי כל ימי חיי וככה אמשיך לזרוק. מג'יק רק אמר לך לעשות הרבה יותר REP ולשפר את הדיוק. הוא אמר לי 'TO PERFECT IT'. לעשות ממנה הכי טוב שאני יכול. זה PRETTY MUCH מה שהוא אמר לי".
אבל הוא אמר לפלצ'קה שהוא יוסיף זריקות חדשות לארסנל שלו – זריקות מיד ריינג' ו-RUNNERS, והרבה יותר מפיק-אנד-רול כשאני אגיע עד הסל. "אלה לא זאיקות חדשות ואני עשיתי פיק-אנד-רול כל התיכון. אני רק צריך TO PERFECT THEM"
אם דדי ועדר מרעיתו מוכנים לשמוע מה שיש לאחד כמוני לאמר – מאמן לשעבר (אמנם בכדורגל אבל אימון זה אימון, ונפש בהמתו זה נפש בהמתו) שראה דבר או שניים בחייו, כולל די הרבה כדורסל, ההצלחה או הכישלון של לונזו לא ייקבעו ע"י גודל גופו או גודל שריריו, ולא אם קליעתו תשתפר ב-6%. העתיד של הלייקרס עם לונזו תלוי רק בדבר אחד: האם לונזו מסוגל לשחק כדורסל יותר סוער, יותר אמוציונלי, יותר זועם, יותר קוצף, יותר כועס. הוא צריך פלפל בתחת. הוא צריך מעט מהסערה והרצון של ראסל ווסטברוק.
האם הוא יוכל? הוא יותר מדי טוב ויותר מדי אדיש. זה עניין של אופי. אני לא בטוח שלונזו יכול להפוך את עורו.
2. רגע, מה עם סטן ואן-גנדי?
ג'ף הורנסק פוטר. פרנק ווגל פוטר. סטיב קליפורד פוטר.
אני קראתי לפיטורין של דוק ריברס (שאני מאמין שהם יקרו הרבה יותר קרוב מאשר יותר רחוק).
לדעתי גם סטן ואן גנדי צריך להיות מפוטר מדטרויט פיסטונס.
אני רק אומר.
3. האם הניקס הציעו לג'יי רייט את משרת המאמן?
הדיילי ניוז, הניו יורק פוסט, והניוזדיי הודיעו בצורה זו אחרת שהניקס נמצאים במגעים עם ג'יי רייט, מאמן וילנובה, איתה זכה לאחרונה באליפות המכללות. בכמה אתרים הופיעו הודעות שהניקס הציעו לו את משרת המאמן.
תנו מבט בפרצופו. הוא יותר 'ניו יורק' מפרנק סינטרה. עם זרועותיו המורמות הוא יכול להחליף את פסל החרות. הכל בג'יי רייט מצביע 'ניו יורק ניקס'.
באותו זמן נודע שארבעת משחקני התיכון מרשימת ה-50 הטובים של כיתת הפרשמן הבאה חתמו עם וילנובה, האוניברסיטה האוגוסטינית-ג'יזוס'ית השוכנת בפרבר פילדלפיה והיא אלופת המכללות בשנתיים משלוש השנים האחרונות.
לי ישנה רק בעייה אחת עם כל הסצנריו הזה: שדובי עופר יתן לי סיבה דפוקה אחת למה מאמן בן 56, נאה מראה, עם משכורת של 7 מיליון-פלוס, ירצה לעזוב משרה בה הוא נידרש לאמן 30-32 משחקים בשנה (כולל פלייאוף); מכללה ששמה הולך לפניה ואת כל ה-RECRUITING עושים עוזריו; משרה שעם שתי אליפויותיו האחרונות הוא יוכל להישאר שם כמאמן עד גיל 70 אם ירצה, ואז לרכוש יאכטה, לאסוף את האשה (ואולי הילדים והנכדים) ולעבור לאיזה MANSION בפאלם-ביץ' או מיאמי ביץ', ולשחק גולף עד שהמשחק ייצא לו מהאוזניים.
במקום זה לאמן קבוצה מקומטת ומעוכה כמו הניקס, עם המדיה האכזרית בעולם, ולסבול איתה 82 משחקים לעונה עם טיסות לכל חור בארה"ב, ורק עם חלומות לעתיד טוב יותר בשנת 2022 כשרייט יהיה בן 60, וטיפות פיפי יתחילו לצאת לא באופן בלתי נישלט באמצע המשחקים
אז דובי, אתה יכול להזכיר לי שוב למה שג'יי רייט ירצה לעזוב?
הוא לא היחיד שיקבל הצעות עבודה. ישנן היום ארבע משרות פנויות ואני מאמין שיהיו לפחות 6.
רשמית, ג'יי רייט אמר כמובן שהוא לא מעוניין. את זה כולם אומרים. אבל יש לזכור שלעבור מלאמן קבוצה כמו וילנובה קבוצת NBA כמו הניקס עושה משהו לכבוד העצמי של מאמן. הוא אמר לאוניל (Dana O'Ne)
"I’m staying. I love it here. I love what we’re doing. I’m just really happy. I said when I was at Hofstra and I didn’t take other jobs, I used that old Jim Valvano line, 'Don’t mess with happy.' That seemed appropriate at Hofstra until this job opened. It’s still really appropriate. I’m very happy here. I don’t need another challenge. I like happy better than a new challenge.
The NBA does intrigue me. That challenge is appealing, but it’s not worth giving up working with these guys. The whole thing is, to take a new challenge you have to give up what you have. I don’t want to give up what I have. Would I like to coach in the NBA? Yes. But I have to give this up in order to do that, and I don’t see that happening."
.בסדר. אבל ישנו מניע חשוב ביותר כשמגיע למשרות מסוג אלה, ולמניע קוראים "סקרנות מקצועית". גיי רייט היה רוצה מאד לדעת אם הוא טוב מספיק לאמן קבוצה לאליפות בליגה הגדולה. יש לו היום ג'וב שהוא חלומי מכל זווית שתסתכל עליו. ולא רק זה: מחרתיים הוא האורח של האפיפיור בוותיקן לקבל את ברכתו לעוד 3-4 אליפויות לפני הפרישה.
4. למה לא אוהבים (ומעריכים) את ראסל ווסטברוק?
ראסל ווסטברוק היה זקוק ביום רביעי ל-16 ריבאונדים לטריפל דאבל עונתי שני ברציפות. הוא עשה זאת במשחק הביתי נגד ממפיס, ובכך הפך לשחקן היחיד בהיסטוריה לסיים שתי עונות בטריפל דאבל.
אתם יודעים איזה הישג עצום ואדיר זה? רק אוסקאר רוברטסון הגדול עשה פעם טריפל דאבל. היחיד שחזר על ההישג הנפלא היה ראסל ווסטברוק. אני מעריך שמאז הטריפל דאבל של רוברטסון עד העונה שיחקו בערך 3,500 שחקנים ב-NBA. החישוב שלי מבוסס על בערך 60 שחקנים חדשים ב-NBA כל שנה. אחד מהם היה מג'יק ג'ונסון. אחר היה מייקל ג'ורדן. שלישי היה לברון.
ורק ראסל ווסטברוק הצנום והרזה עשה זאת. פעמיים.
אתם יודעים שהישגו עבר כאילו עוד איזה יום של 50 נקודות של ג'ו-שמו. כמעט לא כתבו על זה באותיות גדולות. לא קראתי אף מאמר מהלל, מברך, מחמיא, או משבח. כאילו עוד יום במשרד.
אם שחקן כמו לברון, דוראנט, או סטפן קרי היה משיג הישג כזה הייתם קוראים על כל עשרות אלפי מילים.
אבל ראסל ווסטברוק?מי הוא בכלל? ומה הטריפל דאבל שלו עשה עבור הקבוצה שלו?
אני לא אשפיל את עצמי להתחיל להסביר לרפי הבנה מה זה טריפל דאבל אחד למשחק אחד. כמה מאמץ, יכולת, ונהדרות זה דורש לקלוע 10 נק', לחלק 10 אסיסטים, ולקלוט 10 ריבאונדים. כי זה שמחלק אסיסטים הוא בדרך כלל גארד, וזה שקוטף ריבאונדים הוא בד"כ פורוורד או סנטר/
אז מה עשה ווסטברוק?
סיים 82 משחקים עם ממוצע של 25.4 נק', 10.3 אסיסטים, ו-10.1 ריבאונדים!!!
עונה שלמה של מאמץ עליון כזה וכמעט איש לא מדבר על כך, כולל – לצערי – האתר שלנו.
הנה הריבאונד ה-16 שלו (הוא סיים עם 20).
*
*
כמובן שבמשחק האחרון חבריו עזרו לו עם הריבאונדים. אבל בכל המשחקים האחרים הוא עשה הכל בעצמו, בצורה הטבעית ביותר, ובצורה המעוררת הערצה ביותר . אני יודע שרבים לא מסכימים אתי, אבל אלה שלא מסכימים אתי לא היו עושים טריפל דאבל במשחק בשכונה, אפילו ללא שמירה.
אלה שמאשימים את בני קבוצתו שהם "עזרו" לו עם הטריפל דאבל, הוא מספיק חכם לענות להם בעצמו, כי ראסל ווסטברוק אינו רק אחד משניים-שלושה הגארדים הטובים ביקום, הוא גם אחד החכמים ביניהם. \http://larrybrownsports.com/basketball/russell-westbrook-fires-back-steals-rebounds-stats/437977
סימור סקגנטי
14 אפר 2018 06:46:53התשובה היא ויקטור אולדיפו ודומנטאס סאבוניס
אשך טמיר המקורי
14 אפר 2018 07:11:30הרגת אותי עם הטיפות פיפי.
הדיון על ראסל יצא לי מכל החורים אז אמנע ממנו.
אשך טמיר המקורי
14 אפר 2018 07:12:49ואן-גנדי חייב ללכת… בשני התפקידים. איזה כישלון
עידן
14 אפר 2018 07:37:41מעורב משובח מאד מנחם.
אין שום סיבה לוגית שהוא יגיע לניקס…אולי חוץ מהעובדה שזו אחת הבמות הכי גדולות בעולם…זה הקסם של הניקס למרות הכשלונות החוזרים שלנו…אני באופן אישי לא כל כך רוצה שהוא יגיע…הניקס צריכים מאמן שבא מתוך הליגה…
רק בשביל להבין את גודל ההשיג של ראסל…בליגה הישראלית הסדירה מאז 1978 (בוב פליישר) נרשמו בליגה רק 15 טריפל דאבלס (5 מתוכם אגב של טפירו האדיר) ועוד שניים בפלייאוף:)
ד"ר הופמן
14 אפר 2018 08:46:49הטעות הגדולה של מכבי היתה שלא לקחו אותו בגלל ענייני אגו. שם החלה הנפילה שלהם. השחקן הזה לא ישחק פה, אולי זה שמעון מזרחי? לא יודיע…
הערבי
14 אפר 2018 09:18:55זה נתון קצת מרמה כי א רמת השחקנים פה ירודה ברמות מהנבא (כמו כל ליגה אחרת) ב באירופה ובישראל משחקים כדורסל יותר מסורתי עם תפקידים מוגדרים ג בארה"ב יותר קל להשיג אסיסטים שחקן יכול למסור לשחקן אחר והשחקן יעשה כדרור ואז יקלט זה יחשב אס' באירופה זה לא ככה
שמעון
14 אפר 2018 13:27:13שלא נדבר שהם לא היו קרובים בכלל ל25 נק.
יש הבדל בין TD עם 25+ נק ל-TD עם 15 נק למשל.
איתן
15 אפר 2018 03:30:57בס"ד
אתם שוכחים דבר קטן שבנ.ב.א משחקים 48 דקות ולא 40
מנחם לס
14 אפר 2018 17:09:45לא יאומן. רק15 טריפל דאבלס ב-מ-ש-ח-ק-י-ם ולא ב-ע-ו-נ-ו-ת?????
MBK
14 אפר 2018 08:03:03בעונה שעברה התרגשתי מגודל העסק של ווסטברוק
העונה כבר נגעלתי
הוא שיחק עבור ההישג וזה כל כך מלאכותי
חכם גדול להוריד 20 ריבאונדים על ממפיס
נראה אותו עובר את יוטה
ד"ר הופמן
14 אפר 2018 08:50:30אם הוא יעבור עדיין יהיה לך מה להגיד?
אנשים לא אוהבים אותו כי הוא נראה זחוח ושחצן אז מחפשים תירוצים. שיחק עבור ההישג, הרס את הקבוצה בשביל העניינים הפרטיים אבל לגמרי מתעלמים מהעובדה שמעל ל 80 אחוזים ממשחקי הטריפל נגמרו בניצחון.
מדוע שוכחים את זה? מומי היה אומר, כי הוא לא בא טוב בעין 🙂
MBK
14 אפר 2018 09:21:52זה ש 80 אחוז ממשחקי הטריפל דאבל נגמרו בניצחון זה נתון מטעה
הם היו מנצחים גם בלי טריפל דאבל ואולי גם בלי ווסטברוק
ווסטברוק מספק סטטיסטיקות מטורפות אבל האם הטריפל דאבל עוזר לקבוצה בלונג ראן ?
התשובה היא ממש לא
אני בטוח שאם קווין דוראנט או לברון היו משחקים עבור המספרים ובנסיון להשיג טריפל דאבל הם היו עושים את זה
20 ריבאונד מול ממפיס לא שונה מ 70 של דוויד רובינסון מול הקליפרס כשעה זאת על מנת לעקוף את שאק ולהיות מלך הסלים של הליגה.
קח את הנתון הבא – אוקלהומה ב 90! אחוז כ שווסטברוק זורק 17 ומטה
הטריפל דאבלים לא משפרים את הקבוצה ההיפך הוא הנכון
שמעון
14 אפר 2018 13:24:32חחח לברון לא משחק בשביל הסטט אהבתי את הבדיחה. 15 שנה ניסה להיות הראשון מאז ביג או לעשות טריפל דאבל ולא הצליח. היו עליו פעם דיבורים שהוא הראשון שיעשה את זה. הוא לא הצליח.
דוראנט בחיים לא יכול לעשות ממוצע טריפל, אין לו את הסט סקיל נדרש בתחום האסיסטים במיוחד.
MBK
14 אפר 2018 13:37:39זה לא הסט סקילס זה השיטה של גודלן סטייט
תמשיך לסגוד לווסטברוק ולטריפל דאבלים שלו
נדבר בעוד שבועים אחרי שיוטה תבעט ל OKC בעכוז
רבין
14 אפר 2018 14:35:04ואוו מידן… כמה חוסר הבנה.
אהבל לא קטן
שמעון
14 אפר 2018 13:25:35כל מילה בסלע בדרך כלל יהיה קורלציה חיובית בין שונאי אייברסון קובי וראסל.
ד"ר הופמן
14 אפר 2018 18:26:15נהניתי מקובי ואייברסון מאד כמו שאני נהנה מראס למרות שבוסטון אכלו מהם מרורים. קובי יכול היה לחרב משחק ולשים בסוף את השלשה המנצחת. היה שחקן עם אחוזים לא גבוהים במיוחד אבל ווינר אמיתי.
חבל לי שלתשובה אין טבעת שתזכיר לו כמה טוב הוא היה…
רפה הבנה
14 אפר 2018 20:41:29א. זה האמת לא התשובה אם אני לא טועה אבל שיהיה
ב. דוקא על קובי הייתי שרוף אבל את ווסטבורק אני לא סובל, משהו במשחק שלו אגואיסטי מכריח ואני ואפסי עוד. לא יכוח לבסול כזה שחקן
ג. עד שאתם שואלים על ראסל למה לא מפרגנים ושונאים תשאלו את זה על לברון.. יש ספק בכלל שהוא הגדול בדורו?
כמובן ששונאי לברון יחלקו ויצעקו שלא וזה רק מוכיח את הנקודה לדעתי..
לדעתי זה משהו באישיות של השחקן על המגרש/מחוצה לו שגורם לסלידה ממנו
חגי - התותח הקטמוני
14 אפר 2018 09:01:14+1
אם ההישג הזה יתרגם לנצחונות בסדרות אני אוריד בפניו את הכובע וגם אוכל אותו ברצון אבל בינתיים זה לא קורה, ואני לא מאמין גם שהם יעברו את יוטה בסדרה.
תודה מנחם
מנחם לס
14 אפר 2018 17:11:40מידן – הייתי מעדיף לדבר עם מומי – אני ראיתי אותך משחק. אתה לא מוריד 20 ריבאונדים נגד הבנות שלך בגנון
אשך טמיר המקורי
14 אפר 2018 08:09:48ובינתיים, עד שהפלייאוף מתחיל, שבו ותהנו מאוזי-מן:
https://www.youtube.com/watch?v=9mRBXYG-qaM
מחפצה מנמצה
14 אפר 2018 08:14:37מאד קל לשנוא את ראסל מאותה סיבה שקל מאד לאהוב את טים דאנקן , למשל.
Magic
14 אפר 2018 08:17:59אני חושב שמי שלא מעריך את מה שראסל עשה לא שיחק כדורסל מימיו, ולכן לא מודע לרמת המאמץ והאינטנסיביות ששחקן כמו ראסל נדרש לה.
ראסל הוא חיית משחק!! ברמה שרק בודדים מסוגלים להיות.
אני שיחקתי כדורסל בעצמי (אפילו בנבחרות ישראל הצעירות), ובתור שחקן שתמיד היה מהיר ואתלטי משאר בני גילי הדרישה ממני הייתה לקחת את הריבאונד הגנה בעצמי או לחטוף אותו מידי הגבוה שלקח אותו. כל זה בשביל להריץ מתפרצת במהירות וביעילות הגדולה ביותר. ואני חושב שזה בדיוק מה שקורה עם ראסל.
הבעיה שלו היא שהוא שחקן שחי מתשוקה מטורפת וככזה הוא שוגה המון בבחירת הזריקות שלו
זיו פנמה
14 אפר 2018 08:51:18מסכים איתך
ד"ר הופמן
14 אפר 2018 08:53:36זה בדיוק העניין ומאמן אוק דיבר על זה. ראס לוקח ריבאונד וישר טס להתקפה מתפרצת. אין פה מסירה לגארד או פורוורד תוקף אלא עם הוא בעמדה יותר טובה להביא נקודות מהירות. זה המשחק של אוק לטוב ולרע נקודה!
john
14 אפר 2018 10:57:14התשובה הקצרה שלי תשמע לך פסיכולוגיה בגרוש אבל הקדשתי לה הרבה מחשה.
יש אוהדי ספורט שרואים בספורט מקום להתגשמות הפנטזיות הערכיות, האדיולוגיות והאישיות שלהם. המציאות בחוץ לא מספקת אותם. הם היו שמחים אם מקום העבודה שלהם\החברה שלהם היה יותר : קבוצתי, משתף, יצירתי, שמח, תומך וכו'. או שהפוך. הם כמהים לכוח, שליטה, האדרה, סדר וצפיות. וואטאבר. הם מחפשים את זה בקבוצותיהם ובשחקנים שהם אוהבים. זה עוזר להם לחזק את ערכיהם ואת דרך חייהם ובהצלחת הקבוצה\השחקן הם מוצאים ולידציה לדרכם
ויש אוהדי ספורט שרואים בספורט את העולם ההופכי להם. זהו עולם פנטזיה הארי פוטרי בו בני אדם לא נכנעים לתכתיבי היקום כמו גרוויטציה גיל עייפות פיזית או גובה וכו'. כשיצור כמו ווסברוק או לברון שוברים קבוצה שלמה שעושה הכל 'נכון' הם רואים זאת בהנאה כאילו הגיבור המארבלאי שלהם ניצח את צבא הרעים.
כמובן שעשיתי לזה הפשטה. זה כמובן סקאלה ויש אנשים שהם יום ככה ויום ככה. אני מוצא את עצמי איפשהו באמצע.
Ljos
14 אפר 2018 15:45:15רק כי ה-OCD של גיא השתלט לי על המקלדת, תגובה קטנונית ולא מעניינת –
אני יודע שהשתמשת בהארי פוטר כדוגמא לפנטזיה גנרית, אבל שם ספציפית החולשה העיקרית שלו היא הרצון שלו לעשות דברים לבד. כל פעם זה מוביל אותו לצרות חדשות.
גם בקולנוע זה עניין תקופתי. הגיבור המרבלאי הפציע בעיקר לאחרונה ובשנות ה-80 הרייגניות. יש שיגידו שזו תגובה לשינויים ומהפכות חברתיות שונות.
ואולי נתת לי השראה למשהו. נראה אם יצא מעניין יותר.
גיא הרשע
14 אפר 2018 15:50:39זה יפה שצרות של אדם אחד (לא אני. אשתי…) הן ההשראה של אדם אחר…
Ljos
14 אפר 2018 16:56:34זה לא המוטו של בית סאנס?
חי
14 אפר 2018 21:52:47התשובה יותר פשוטה .ספורט כמו בחיים .הוא כמו החבר האובססיבי שחייב להיות הכי טוב בהכל
Ghost Rider
15 אפר 2018 01:31:09רעיון מעניין מאוד!
שמעון
14 אפר 2018 13:22:05בילי דונובן אמר את זה בגלוי שהקבוצה עובדת על זה
מנחם לס
14 אפר 2018 17:16:30אולי באמת תשוקתו המטורפת בעוכריו
סומסום
14 אפר 2018 08:47:41הסיבה ששונאים את לברון, הארדן, ראסל, בגלל שהם השחקנים הכי דומיננטיים שיש בליגה. ובגלל שהם מהווים איום על השליטה של גולדן סטייט. כל אחד מהם שחקן בקבוצה אבל זה נתפס כמו אחד נגד הסיסטם, בניגוד למשל לסן אנטוניו (שנתפסת כקבוצה). אנשים אוהבים את החזק ולא "מעזים" להסתכן באהדה לטוען לכתר. ושלושת אלה הם האיום – לברון שכבר עשה את זה, ראסל שהיה קרוב מאוד לעשות את זה, והארדן שאולי יעשה את זה השנה.
קלמנטה
14 אפר 2018 09:02:23מה הקשר?….
גולדן והשליטה חדשים יותר מהסלידה מווסטברוק
שמעון
14 אפר 2018 13:19:55בדיוק (חוץ מגולדן שלא קשור), שונאים אותם כי הם הם טובים, לברון קובי ראסל הארדן כולם שחקנים שרק מנפחים סטטיסטיקות.
לכן גם קאווי נתפס כילד הטוב ומאמי שמשחק "נכון" וכריס פול והיה דרון וויליאמס בזמנו ששיחקו "נכון" וסטיב נאש וג'ייסון קיד ששיחקו "נכון".
Ish
14 אפר 2018 15:42:38לא בגלל שהם שחורים מדי וחזקים מדי?
זיו פנמה
14 אפר 2018 08:50:31תודה
מסכים איתך ל-ח-ל-ו-ט-י-ן לגבי ווסטברוק
(גילוי נאות: צריך לקחת בחשבון שהשחקן האהוב עליי בהיסטוריה של הנ.ב.א. היה דניס רודמן..)
קרע במיניסחוס
14 אפר 2018 15:22:26גם אני נזכר ברודמן כל פעם שאני צופה בצ׳יטה. אותה תשוקה, אותו חוסר פחד ואותה הרגשה כללית כאילו הבן אדם משוכנע שזה המשחק האחרון שהוא אי פעם ישחק
מנחם לס
14 אפר 2018 17:20:2310!
יניב
14 אפר 2018 09:08:26תודה מנחם. אני דווקא יצאתי די מעודד מהעונה של בול. הוא בהחלט הראה ניצוצות והראה כמי שיודע לעמוד בלחץ. אם באמת ישפר שנה הבאה את אחד האספקטים שהוא דיבר עליהם אז הוא באמת יתפתח לסופרסטאר
שמעון טבדי
14 אפר 2018 09:08:46אני חוזר ואומר גם שחקנים בלי שמירה לא עושים עונת טריפל דאבל וגם אם יעבדו בשבילם. לברון הגדול שהכי בנוי לזה 15 שנה לא הצליח גם שעזרו לו וגם שניסה. שום שחקן בליגה לא יצליח לעשות טריפל דאבל עם מעל 25 נק ו-30 נק גם אם יעזרו לו כל קבוצתו ויביא 82 אחוז הצלחה קבוצתית בטריפל דאבלים האלו, שום שחקן.
הבא שיעשה טריפל דאבל יה ראסל אולי שוב ובן סימונס אבל בן סימונס לא יגיע ל25 ו-30 נק אלא יעשה איזה 18, 12 ו-12 אולי אפילו עונה הבאה.
שונאים את ראסל מאותה הסיבה ששנאו את קובי ואם מייקל היה משחק היום היו שונאים אותו מלא, כי הם טובים וכי הם עושים ה בזין שלהם.
דה שוט
14 אפר 2018 10:41:53+ 1
אוהד ס"א
14 אפר 2018 09:12:41א. אין שחקן בליגה הזאת עם תשוקה וכישרון כה גדולים כמו ראסל
ב. כפי שהצגתם זאת כה יפה, אין שחקן שפוגע יותר בקבוצה שלו מאשר ראסל בדקות האחרונות.
מבחינתי okc היא המועמדת לאליפות ובתנאי שראסל יפסיק להיות ראסל.
חדש פה
14 אפר 2018 09:19:44שבוע הבא זה השבוע הכי קשה שלי בשנה.
אם הבחור שהוצע ע"י (במידה והוא אמתי?) יוצר קשר,ראשון מקסימום שני בבוקר,=טוב.
במידה ולא יוצר קשר "עז "= עוד יותר טוב.
רבין
14 אפר 2018 14:52:06תזכיר לנו במי מדובר?
Benjo
14 אפר 2018 09:22:52תודה על המעורב המצוין מנחם.
1. לונזו. אני רק רוצה להבין: אתה טוען שלשחקן שקלע השנה 45% מהעונשין (מקום 486 בליגה מתוך 540 שחקנים בטבלה) 30% מהשלוש (מקום 324 בליגה) TS 44% (מקום 474 בליגה) – אתה בעצם טוען שאין לו בעיה בקליעה? אתה טוען שהבעיה שלו זה שהוא צריך לעבוד בחדר כושר? אתה טוען שהבעיה שלו זה שהוא צריך להיות פחות נחמד? אתה טוען שהבעיה שלו היא שהוא לא משחק עם כאב?
2. ראסל – מה המטרה במשחק? המטרה לנצח. לקחת אליפויות. אנשים שונאים את ראסל כי הוא שכח שזו המטרה. המטרה שלו היא טריפל דאבל- סטטיסטיקה אישית יפה שמגיעה על ידי דיכוי חבריו לקבוצה אנשים לא היו רוצים להיות חברים בקבוצה של ראסל. לא היו רוצים להיות ויקטור אולדיפו בקבוצה של ראסל . לא היו רוצים להיות KD בקבוצה של ראסל. רוב האנשים בטוחים שיש ב OKC עוד שחקנים טובים (בכל זאת יש בקבוצה 15 שחקני NBA – פשוט להגיע למעמד הזה? אתה חייב להיות מיוחד כדי להיות בליגה). אבל כשאתה מסתכל על כל השורות הסטטיסטיות של השחקנים האחה אתה רואה 2 נק למשחק. זה בגלל ראסל.
אני דרך אגב חושב שלונזו הוא שחקן נפלא בכל האספקטים של המשחק . הוא היה קלעי גרוע השנה אבל הוא מסוגל ליותר כי בקולג קלע 67% מהקו. אני לא חושב שהוא מסוגל להרבה יותר כי הקליעה שלו בעייתית מבחינה מכנית. זו קליעה שאף פעם לא תהיה ממש יעילה. אבל גם 45% מהקו זה לא משקף. רק מה ? יש לו כבר תסביך כל הילגה צוחקת עליו. זה קשה לבחור בן 19-20 להתמודד עם זה אני מקוה שיצליח. כי הזמן קצר באן בי איי. עוד עונה כזאת והוא מצטרף לדאנג'לו בברוקלין.
לגבי ראסל? אני מת על השחקן הזה . הוא אדיר.להגיע לשתי עונות של טריפל דאבל זה מאמץ כל כך אדיר ויכולת ענקית. אני מסכים איתך לגמרי. אני מקוה מאוד שיקח אליפות אבל זה לא יקרה אם הוא לא יצליח להשתלט לתקופה מסויימת על האנוכיות שלו. נקוה בשבילו.
כריסטופר מולטיסנטי
14 אפר 2018 13:01:04אולאדיפו החטיא שנה שעברה זריקות פנויות כל הפלייאוף בגלל ראסל ? עוד כמה ימים נוכל לאשש את הטענה הזאת, כשנראה איך הוא מתפקד בפלייאוף עם קבוצה אחרת.
ל KD אולי היה נוח להיות כינור שני לסטף במסווה של כינור ראשון משותף שבנו במיוחד לאגו שלו, והוא הסכים לקבל נביחות והשפלות מדריימונד במשחקים, הכל כדי להוריד את הקוף של האליפות מהגב, אבל בוא נראה כמה זמן הוא יעדיף את האידיליה של ג"ס אם הם לא יקחו אליפות השנה.
הבלוף של כרמלו אנטוני כפיור שוטר נחשף בגלל שראסל שם אותו על הבלטה שלו פעם אחר פעם והוא קולע משם השנה באחוזי לונזו בול משלוש.
מגיע גם לראסל וגם לאוקייסי יותר מעונה סדירה אחת במתכונת הנוכחית כדי להגדיר הצלחה או כישלון
Benjo
14 אפר 2018 16:44:45אז מה .. זה נראה לך שאולדיפו פתאום בקיץ אחד הפך לסופר פלייר? אז מה .. דוראנט ככה במקרה נל לו ה MVP של סדרת הגמר?
מנחם לס
14 אפר 2018 17:23:32לונזו אף פעם לא יהיה קלעי. אז עליו להתרכז רק בריכוז המשחק, חדירות, ופיק אנד רולים
נתן
14 אפר 2018 10:02:20במקום שההישג יעלה את ההערכה לראסל, ההערכה להישג ירדה בגלל איך שווסטברוק השיג אותה.
הסיבה לחוסר ההערכה היא, שגם אם ההישג חד פעמי, התרומה לקבוצה לא באותה הרמה, היה מצופה שאוקלהומה תהיה יציבה וטובה עם שחקן כזה, והיא לא, זו קבוצה שבירה שאף אחד לא יודע מה לצפות ממנה.
מניסיון עם כוכבים אחרים, במהלך הקריירה הם למדו איך לנתב את המאמצים שלהם כדי להשיג ניצחון. ווסטברוק מפזר את המאמץ, ועדיין לא למד איך לשלוט במשחק, בקבוצה וביריבים שלו. אולי בפלייאוף הנוכחי
מנחם לס
14 אפר 2018 17:25:04אני מעדיף להפנות אצבע מאשימה למאמן, לכרמלו אנטוני, ואפילו פול ג'ורג
נתן
14 אפר 2018 18:06:17לא משנה מי אשם, כרגע עם הטריפל דאבלים זה עדיין לא עובד. ווסטברוק מספיק שנים בליגה וקיבל הרבה הזדמנויות עם מגוון הרכבים כדי לסחוב קבוצה להישגים.
ערן
14 אפר 2018 10:02:39תודה מנחם.
הקטע עם ווסטבורק הוא ממש מוזר לדעתי.
אומנם יש לו נתון של 80% ניצחונות כאשר הוא בטריפל דאבל זה לא אומר שיש להם סיכוי יותר טוב לנצח כאשר הוא בטריפל דאבל. שימו לב שבאופן מנוגד אני יכול להגיד, כי כאשר הקבוצה מובילה במספיק הפרש, אז ווסטבורק צובר נתונים לטריפל דאבל. כך שאין קשר נסיבתי ישיר בין השניים.
לאחר מכן, למרות כל התשוקה שלו למשחק. הוא משחק בצורה כל כך לא אינטיליגנטית באופן שגורם לכל שחקן לידו לרדת באחוזי הקליעה. מוזמנים לבדוק את: כרמלו, פל ג'ורג', אולדיפו, סאבוניס ודוראנט . לעומת זאת כאשר הוא מתרכז במסירה במקום לזרוק זריקות טיפשויות האפקטיביות שלו גדולה בהרבה.
ישנו נתון שמראה כי כאשר ראסל מוסר יותר מ13 אסיסטים המאזן של אוקלהומה הוא 18:2 לטובתה. יותר משמעותי בעיני, בנוסף מספר הזריקות שלו קטן משמעותית כפי שמידן כתב.
לגבי בול, just put the damn ball in the goddamn basket. שום דבר אחר. הוא מגן מצויין כמו כן מנהל משחק. נראה שאין לו בעית אגו או מחויבות כלל וכלל. הבעיה העיקרית שלו היא קליעה.
נתוני הקליעה שלו מזוויעים, וזה הדבר העיקרי שעליו לעבוד, הרבה יותר חשוב מלהוסיף מובים חדשים.
גארד שקולע כמו אנדראה דארמונד מהקו וגם פחות מ40% מהשדה פשוט לא מקצוען. לא ידועה בעיה נירולוגית או עודף גובה הפוגע במכניקת הזרירה פשוט אין הסבר חוץ מחוסר אימונים.
נגיד והוא יתאמן ימים כלילות בחדר הכושר והוא יפצע פחות. אז מה הליקרס יעשו כאשר יעשו עליו פאול כל פוזשן בקלאצ'?
FuckTheRefs
14 אפר 2018 11:05:39מה קרה לגורג בין תחילת העונה ועד האולסטאר ומהאולסטאר ולאחריו?
הרי עד לאולסטאר הוא היה עם אחוזים מצויינים מה3 ואחרי האולסטאר הוא ירד לאחוז מביש של אזור דגדוג ה30 אחוז?
באיזה שלב בדיוק ראס הפריע לו,לפני האולסטאר או אחרי האלסטאר? (כך גם מלו אגב שירד בחצי השני של העונה משמעותית).
שמעון
14 אפר 2018 13:14:03אל תפריע לנרטיב
השרת
14 אפר 2018 13:31:23אני פחות חושב שזה השפעה של ראס ויותר חושב שזה הרבה בחירת זריקות לא טובה של גורג.
אולי בעצם זה כן השפעה עקיפית של ראס – שגורג מרשה לעצמו הרבה זריקות קשות כי הוא לומד מחברו לקבוצה לקבל החלטות שנויות במחלוקת..
ערן
14 אפר 2018 13:58:21לא יודע למה יש לו ירידה באחוזים מהשדה, אולי הוא מכריח זריקות קשות כי לא מקבל הרבה כדורים.
אני רק מצביע על העובדה שחקנים רבים חוסיין ירידה גדולה מאד באחוזים מהשדה לצד ווסטברוק. הכי טוב יהיה לבחון את זה לאורך כמה עונות, ולא לאורך כחצי שנה כפי שהצעת.
מנחם לס
14 אפר 2018 17:27:50ווסטברוק מוסר יותר מ-10 אסיסטים למשחק. כמה שחקנים בליגה עושים זאת?
ולונזו לא ישפר את קליעתו אבל הוא יכול להיות שחקן גדול גם בלי קליעה מרחוק, כמו מג'יק או מייקל (הוא לא יהיה גדול כמוהם אבל הבאתי דוגמא של שחקנים גדולים עם קליעה מרחוק פחות מבינונית)
ערן
14 אפר 2018 19:16:12מנחם אתה צודק שאין הרבה שחקנם שעושים את זה, אבל כם אין שחקנים עם אותה רמת usage כמו שלו יש. אני ממש לא מנסה להגיד שווסטברוק לא מוסר היטב, נהפכה כאשר הוא מתמקד במסירה הקבוצה מנצחת
לגני בול, ניתן להיות שחקן נהדר ללא קליעה מ3. אבל וזה אבל גדול חייבים את כל שאר הארסנל ההתקפי שללונזו כלל אין מלבד ניהול משחק.
גארד שקולוע כל כך גרוע מהעונשין ובלי ג'אמפ שוט נורמלי לא יכול להיות אפילו רכז פותח כם אם יהיה חיה פיזית. לכל היותר יוכל להיות מרכוס סמארט משופר.
יוסל'ה שוחמכר
14 אפר 2018 10:21:34תודה רבה מנחם, גם באופן כללי על ההספק הפסיכי שלך.
חדשות המדבר:
בודנהולזר נפגש עם הסאנס ואני קופץ לכותל. בטח יסתיים במפח נפש כרגיל.
אפרופו מפח נפש: הבחירה של מילווקי נדחתה בעקבות הגרלה (מה זה משנה, היה יוצא ממנה מקסימום היורש של בנדר).
עידו גילרי
14 אפר 2018 10:23:01אם כבר חדשות מדבר אז "הפסדנו" בהגרלה של בחירת הדראפט של מילווקי.
מיאמי -16 (שלנו)
מילווקי 17 (כבר לא שלנו)
Benjo
14 אפר 2018 10:28:12לא שזה לא היה צפוי. בכל זאת פיניקס. אבל יש לי הרגשה שאפילו פיניקס לא תצליח לקלקל את הפוטנציאל שיש לפיניקס בדראפט הזה. שנה הבאה פליאוף. תכין את עצמך נפשית זה הולך לקרות.
Benjo
14 אפר 2018 10:42:09דרך אגב ה"הפסד" הזה נראה לי סימן שאכן המזל משתנה. אני מרגיש שהדראפט הזה הולך להיות של פיניקס. אמן שיצליחו לשים יד על איטון
גיא הרשע
14 אפר 2018 11:02:37פאק בחירה 17. אם בודנהולצר מגיע, אני מחליף את השם ל-"גיא האופטימי".
עידו גילרי
14 אפר 2018 11:10:31כן ולא. היה לנו סיכוי להרבה כוח לפני הדראפט עם שתי הבחירות הנ"ל. עכשיו הרבה פחות מה גם שאם בודנהולצר יבוא זה כנראה יהיה תמורת הבחירה של מיאמי.
גיא הרשע
14 אפר 2018 11:18:20קשה לי להאמין שזה יהיה תמורת הבחירה של מיאמי.
כאשר ריברס עבר לקליפרס בקיץ 2013, הבחירה שהועברה הייתה של 2015.
יהיה פיצוי, אבל סביר יותר שזו תהיה הבחירה של מילווקי (מוגנת 1-3 , 17 -30, בשנה הבאה. מוגנת 1 – 7 ב-2020).
לטעמי, זה מחיר סביר עבור פתרון לחור הכי גדול בקבוצה,
על אחת כמה וכמה כאשר זה המאמן שאני הכי אוהב ב-NBA.
Benjo
14 אפר 2018 16:48:05לא היתה גם איזה בחירת סיבוב שני שמילווקי היתה צריכה להעביר לפיניקס? זה גם היה מוגן אם זכור לי נכון… מה עלה בגורלה ?
ד"ר הופמן
14 אפר 2018 18:37:30שים בשבילי פתק ירוק עם בקשה לקדוש ברוך הוא לאליפות ירוקה של הסלטיקס השנה 🙂
אלכס רבינו
14 אפר 2018 10:27:20מסכים עם כול מילה על ווסטברוק. יש לו אישיות דוחה והוא משחק רק בשביל הסטטיסטיקה שלו. אני חותם שלמרות שיהיו לו טריפל דאבלים בפלייאוף, OKC יודחו בסיבוב הראשון של הפלייאוף.
FuckTheRefs
14 אפר 2018 10:51:21כן אישיות ממש דוחה ,כלכך דוחה שהוא מאז לשמור על חייו הפרטיים בשקט ומחוץ לצהובונים
חיי עם אישתו והתינוק באושר
תורם לקהילה בשקט ובלי התרברבות
כל כך דוחה שכל תחילת משחק וסיום משחק הצלצול הראשון הוא להוריו .
איכססס גועל של בן אדם
Ghost Rider
15 אפר 2018 01:34:43מעולה!
השרת
14 אפר 2018 13:34:49תסלח לי אבל אני ממש חולק עליך.
האישיות של ווסטברוק היא דווקא אחד הצדדים החזקים בו. הוא סופר סופר אינטילגנט ומאוד חברי בקבוצה (לצד רדיפת השיאים).
הראיונות שלו הם פרייסלס, ולשמוע אותו מבטל בחכמה שאלות מטומטמות של עיתונאים זה אחד התענוגות שלי 🙂
אלון
14 אפר 2018 18:32:03+100000
זיו פנמה
14 אפר 2018 19:20:25החתימה שלך כנראה לא שווה הרבה
FuckTheRefs
14 אפר 2018 10:45:04https://www.youtube.com/watch?v=DC1brPsA6i8
מנחם,התקשורת מפמפמת נרטיב מוטעה (יושבים באולפנים הממוזגים ומבלבלים במח על ניפוח סטט') על בן אדם שנותן את הכל על המגרש מהשנייה הראשונה של משחק ראשון ועד למשחק 82 ורואים בזה כמשהו שלילי (משהו שאני מתקשה להבין).
הלוואי 40% משחקני הNBA היו נותנים את מה שראס נותן במגרש ..אני חושב שהיינו מרוויחים מכך,הליגה היית מרוויחה מכך..
נ.ב- יכול להיות שלא היינו זוכים לראות את השחקן ראס כי הבחירה הראשונית (או המחשבה) הייתה בכלל השכלה ולא כדורסל.
מסתבר שלבחור יש IQ גבוה עם ציון ממוצע של 3.9 JPA בתיכון
FuckTheRefs
14 אפר 2018 10:47:12JPA=GPA***
שמעון
14 אפר 2018 13:12:20נכון, הוא סיים את לימודיו בהצטיינות. כתבתי את זה בפוסט שהעליתי עליו.
מנחם לס
14 אפר 2018 17:33:28כל אוניברסיטאות האייבי-ליג רצו אחרי ווסטברוק. שמעתי שישנה לו גאוניות במתמטיקה
tעידו גילרי
14 אפר 2018 17:57:11אף אוניברסיטת אייבי ליג לא רצה אחריו. זה שהוא היה תלמיד טוב לא הופך אותו לגאון. בוא לא נגזים.
ברוך רובין
14 אפר 2018 20:11:17מנחם אפשר קישור אני מתקשה להאמין לזה שהן רדפו אחריו?
מנחם לס
14 אפר 2018 20:20:53תגיד לי ברוך, אתה באמת מאמין שאני אלך שנים אחורה ואחפש במקומות שמזמן שכחתי עליהם, כדי למלא את בקשתך? אני זוכר שזה קרה ואני זוכר שקראתי על זה. אני מזמין אותן ואת עידו ללכת ולבזבז שעתיים כדי למצוא היכן שזה היה כתוב. ומאחר ולעידו ישנה אובססיהתמיד לכתוב את המסר האחרון בכל דיון, אני מחכה לראות מה הוא יכתוב הפעם
עידו גילרי
14 אפר 2018 20:24:54אין לי אובססיה להגיד את המילה האחרונה בכל דיון. יש לי סלידה מניסיונות לעוות את המציאות.
מנחם לס
14 אפר 2018 20:17:07גם הרווארד וגם פנסילבניה היו בקשר רצוף עמו
עידו גילרי
14 אפר 2018 20:22:46די מנחם, אתה זורק דברים לאויר שאין להם שום גיבוי.
עידו גילרי
14 אפר 2018 20:24:01לפי דבריו מי שכן הציעו לו מלגה חלקית היו סטנפורד.
מנחם לס
14 אפר 2018 20:45:39אני יודע שסטנפורד הציעו לו מילגה, אבל הארווארד היו בקשר רצוף עמו. מלגות אין להם אבל הוא היה מקבל מילגה אקדמאית
עידו גילרי
14 אפר 2018 20:50:18נו, אתה סתם זורק דברים לאויר. המלגה שסטנפורד הציעו לו הייתה אקדמית (חלקית) הוא לא קיבל מהם הצעה למלגה אתלטית. הארוורד לא נמצאים בקשר עם GPA של 3.9.
דקסטר
14 אפר 2018 10:47:56כמו שערן כתב כמה תגובות מעלי- יותר הגיוני שאוקלהומה פתחה כזה פער במשחק שאיפשר לווסטברוק לצבור את הססטיסטיקה מאשר ההיפך.
אם היה מדובר בשחקן מסוגו של סימונס או לברון היינו אולי יכולים להסיק אחרת כיוון שהם לא מפריעים לשטף המשחק, כיוון שמדובר בשחקן שהכי מפריע לשטף המשחק אפשר להסיק שהניצחון הוא לא תוצאה של הטריפל דאבל אלא הטריפל דאבל הוא תוצאה של הניצחון.
לגבי לונזו, אם זה מה שאמר אלו חדשות טובות.
החלק הפיזי אצלו יותר מפריע לי כרגע מאשר הקליעה.
יש לו לפחות עוד שנתיים בחדר כושר כדי לבנות גוף שמתאים לליגה.
רועי ויינברג
14 אפר 2018 11:00:21תודה על המעורב. לונזו עוד יתפתח, אין הרבה רכזים שבאים מוכנים לליגה. עדיף רכז כזה על אחד כמו קרטר וויליאמס שמגיע מוכן פיזית, מסתמך בעיקר על הפיזיות והופך לשחקן נידח באיזה שרלוט.
עוד חדשות מאמנים:
מייק בודנהולצר מאטלנטה, מאמן העונה לשעבר, יתראיין בקשר למשרה בפניקס. אם הוא זמין השם הבולט בשוק. גם פיזדייל יתראיין לסאנס. הציעו לדן מארלי את אותו ראיון והוא סירב.
פיזדייל, רייט ועוד מאמנים (כנראה ג'קסון ובלאט בין היתר) יתראיינו לניקס. 2 הקבוצות הכי אגרסיביות בחיפושים כרגע הן שתיהן.
דובי
14 אפר 2018 11:02:38אני לא יודע מנחם… בחיי שלא. שיבוא רייט.. שיבוא בלאט… שיבוא פיזדייל או ריברס או שיבוא המלאך גבריאל.
איך זה נגמר בניקס, את זה כולם יודעים.
FuckTheRefs
14 אפר 2018 11:11:34צריך שכל מנהטן תתאסף ברחובות 31-34 והשדרה השמינית ותבקש את הראש של הזקנים שיושבים במשרדי הMSG
דובי
14 אפר 2018 11:43:07גם את זה כבר ניסינו. אם יש עיר שיודעת לרומם ולרסק זאת ניו יורק. כבר הרמנו מאשפתות אביונים, המלכנו מלכים וערפנו ראשי קיסרים. מזכיר שהשלטון החדש של מילס את פרי החליף את דיקטטורת ג'קסון. ערימות החרא שעליהן אנחנו ניזונים כיום הן תוצרת משותפת של שני המשטרים.
כל נהרות הצואה זורמים אל הים והים איננו מתמלא.
FuckTheRefs
14 אפר 2018 12:02:41נהר הדסון מלוכלך יותר מהירקון בגלל הצואה של מנהלי הניקס
מנחם לס
14 אפר 2018 17:37:29לידיעתך, את ההודסון ניקו עד כדי כך שהדגה חזרה לנהר
מנחם לס
14 אפר 2018 17:36:15לצערי אתה צודק בקשר לניקס, אבל חייבים לנסות כל דבר אפשרי, אפילו אם הוא פנטזיוני
דובי
14 אפר 2018 19:58:37מנסים… כל קיץ מחדש. אבל כל פעם העסק נדפק עם חוזים הזויים כמו נואה והארדוויי או בחירות יהירות כמו ניליקינה.
השרת
14 אפר 2018 11:46:59מעורב משובח.
ווסטברוק פשוט ילד עם הפרעת קשב שרק רוצה להשתולל כל הזמן, לתת לו להסתער על הריבאונדים גורם לו קצת להרגיע את הזריקות המפגרות אולי..
השרת
14 אפר 2018 11:48:31ניסיתי לצרף בראקט לקבוצה של הופס והוא מציין שהצטרפתי בהצלחה למרות שכשאני מחפש את שם הבראקט שלי אני לא מופיע.. מישהו נתקל בזה ?
השרת
14 אפר 2018 11:53:17הסתדר
דדי
14 אפר 2018 12:14:49חבל על כל הסילופים והשטויות האלה לגבי לונזו מנחם.
אולי התקיפה בסוריה בלבלה אותך.
מנחם לס
14 אפר 2018 17:39:44דדי, אתה כנראה יותר דפוק מאשר אי פעם חשבתי. כל מה שכתבתי הועתק כמעט מילה במילה מפלצ'קה, העתונאי הבכיר של ה-LA TIMES. הייתי מציע לך להתרכז במוסיקה ולעזוב את הכדורסל למבינים
שייקה
14 אפר 2018 13:05:07מסכים איתך לגבי ווסטברוק, שחקן מטורף, סתם מחפשים לשנוא אותו
אנשים פה שוכחים שבמשחק פרישה של קובי נתנו לו לזרוק 50 פעם מהשדה, זה לא עזרה? לפני שנה או שנתיים דווין בוקר קלע 60 או 70 נקודות במשחק, וכל הקבוצה נתנה לו את כל הזריקות, זה לא עזרה?
כולם מחפשים לשנוא אותו…
לא שאני כזה חסיד שלו אבל עדיין הבנאדם מכונה – קצת קרדיט לא יזיק
Ish
14 אפר 2018 15:32:15וואוו, אתה כל כך צודק, אחד לא אמר שום דבר רע על מה שקרה במשחקים האלו.
john
14 אפר 2018 15:12:52https://streamable.com/cenj1
game of zones bonus
על הברוקלין נטס… בונוס למזהים את הרפרנס לסרט מקורי שזה מבוסס עליו
גיא הרשע
14 אפר 2018 15:23:00ענק!
המקור?
זה בטח מלך.
למה?
הוא לא מרוח כולו בחרא…
Ish
14 אפר 2018 15:31:03That just might be their best ever
אשך טמיר המקורי
14 אפר 2018 15:38:26מעולה
השרת
14 אפר 2018 16:53:40היוצרים של זה גאונים.
הניואנסים הקטנים הם פריילס.
אם אני לא טועה הרפרנס הוא למונטי פייטון והגביע הקדוש
Ljos
14 אפר 2018 17:03:57ענק.
מנחם לס
14 אפר 2018 17:44:23ענק, אפילו שלא מזהה דבר מלבד כמה שחקנים
ד"ר הופמן
14 אפר 2018 18:43:03We R the knights who say neeeee
ChaiCo
14 אפר 2018 19:42:23גדול!
הסדרה הכי טובה בעולם
Berch
14 אפר 2018 15:46:40אני מת על ווסטברוק. ההיסטוריה תזכור אותו…. זה מה שחשוב 🙂
ד"ר הופמן
14 אפר 2018 18:44:59שזה יגיע עם טבעת מתישהו ורצוי מהר, כמו שעשו בדטרוייט עם אותה אליפות לגמרי לא צפוייה.
קרע במיניסחוס
14 אפר 2018 15:50:39תודה מנחם.
בהצלחה ללונזו בול, נראה אם יקרוס תחת הלחץ או לא.
לגבי הצ'יטה, אין לי הסבר לאנשים ששונאים אותו בכל מאודם למרות כל הצבע שהוא נותן לעולם האפור שלנו. אז לפעמים הוא קצת מטומטם, אז מה?!
אנשים ששונאים אותו זה אנשים ששונאים חריף, זה אנשים שרצים להתקלח אחרי סקס (ולפני), זה אנשים שאוטומטית מעבירים תחנה ברדיו אם הם שומעים שיר שהם לא מכירים, זה אנשים שעוצרים אחרי הכוסית השנייה (או לפני הראשונה), זה אנשים שבחיים לא יטוסו להודו כי חבר שלהם מהעבודה היה שם וסיפר להם שמלוכלך שם, זה מורמונים.
יוטה?!?!
פאקינג יוטה?!
גיא הרשע
14 אפר 2018 15:52:33לרגע חשבתי שאני מורמוני,
אבל נזכרתי שאני דווקא אוהב חריף…
קרע במיניסחוס
14 אפר 2018 16:26:55אז בסדר
מנחם לס
14 אפר 2018 17:45:24מטומטם הוא לא. ה-IQ שלו בשמיים
אשך טמיר המקורי
14 אפר 2018 18:53:20אין שום מכנה משותף בין כל סוגי האנשים שציינת
Ghost Rider
15 אפר 2018 01:37:00🙂
Ljos
15 אפר 2018 01:54:32אפשר גם להשתתף?
אנשים שאוהבים אותו הם אנשים שאוהבים למלא את הפה בחריף סודי שהגניבו אליהם מהארץ מפרו, ותוך כדי שדמעות עולות, הפרצוף מאדים ועשן יוצא להם מהאוזניים, הם ממלמלים "אאי, אה אעים. אאה חייב לאסות". שעתיים אחרי הם מתעוררים בלי זכרון של החודש האחרון. הם אנשים שאחרי סקס הם מריעים לעצמם, מוציאים סיגר ענק ואומרים (כל פעם מחדש) שזה הכי טוב שהם היו אי פעם, בעוד הפרטנרית עדיין עומדת בצד, לבושה לגמרי ומנסה להבין מה קרה ב-2 השניות האלה. הם אנשים שכשהם שומעים שיר שהם לא מכירים ברדיו, הם מתחילים לשיר אותו, בלי לדעת את המילים או את המנגינה והורסים לכולם ברכב. הם אנשים שלא רק שלא עוצרים אחרי הכוס העשרים, הם יריבו איתך כדי לא לתת לך את מפתחות הרכב שלהם, כי הם "אני לנהוג יכול, זה טוב, זה טוב. לא לדאוג. 'תה מסיים ת'בירה ש'ך?" וגם ככה לאף אחד אחר אסור לנהוג ברכב שלהם. הם אנשים שפעם טסו להודו, הם מספרים לכולם שזו החווייה הכי טובה שאי פעם הייתה להם וגאד, כמה סמים היו ואיזה טריפ זה היה והם שברו שיא בכל הטרקים, אבל הם בעצם חטפו קלקול קיבה ביום הראשון ולא יצאו מהחדר במלון כל הטיול.
[אני לא אוהב לדבר על אנשים שאוהבים שחקנים, בניגוד אל השחקנים עצמם. אם מישהו נפגע, בבקשה תגיד, וזו תהיה הפעם האחרונה]
Tomer G
14 אפר 2018 17:31:16סוגיית ווסטברוק היא מעניינת. אני לא מבין למה הכל צריך להיות במונחים של שונא/אוהב ושחור/לבן.
אני לא מחסידי ווסטברוק כשחקן כדורסל, מאותה סיבה שלא הייתי חסיד של אייברסון וגם של קובי בריאנט. שלושתם שחקנים עם יכולת אישית יוצאת דופן, יכולת לשים סל, למצוא את השחקן הפנוי ולעשות מהלך הגנתי גדול כשצריך. חיות משחק.
הבעיה שלי עם ווסטברוק שחקן הכדורסל שהוא לא מצליח להיות מסונכרן ולהשתלב יחד עם חבריו בשטף ההתקפי. הוא לא מספיק נותן אמון בחבריו לקבוצה (מתוקף האישיות שלו כשחקן) ויש לו אגו כדורסלני גדול מדי.
הבעיה הזו גורמת לו לשני חסרונות עיקריים במשחקו:
1. הוא לא עושה את האחרים לטובים יותר – במובן שהוא לא מתעסק בלחשוב מה יביא לידי ביטוי את הצדדים החזקים של חבריו לקבוצה, ובמובן שהוא הרבה פעמים מבצע מהלך אינדבדואלי שבא על חשבון הזדמנות שיכל לתת למישהו אחר לעשות מהלך טוב משלו.
2. הוא מנסה הכל ולוקח על עצמו יותר ממה שצריך (בגלל האגו הכדורסלני) ולכן המשחק שלו מתנהל ברמת יעילות נמוכה (למשל לוקח זריקות קשות מרחוק במאני טיים וקולע באחוזים נמוכים).
מישהו פה הביא את אחוז הנצחונות הגבוה של אוקלהומה כשווסטברוק זורק מעט זריקות. זה בדיוק העניין לדעתי אצל ווסטברוק – אם הוא היה מעורב פחות במשחק ופחות דברים היו עוברים דרכו – רמת היעילות שלו היתה גבוהה יותר, וכתוצאה מכך התרומה של אחרים היתה משתפרת והקבוצה כקבוצה היתה מביאה תוצאות טובות יותר.
אצל ווסטברוק אני חושב שהדברים באים ממקום מאוד עמוק באישיות (הכדורסלנית) שלו, ואני לא רואה אותו משתנה.
לגבי הסטטיסטיקה והניפוחים – אני נותן לו קרדיט שהניפוחים באים רק במקומות שבהם הוא כבר קרוב ממילא וצריך עוד גרוש ללירה. אני לא חושב שהסטטיסטיקות המדהימות שלו באות מרצון לתהילה אישית – אני כן רואה שחקן שאוהב ואהוב על חבריו לקבוצה – ובאמת בא כל ערב לנצח ולא לנפח.
מבחינת אישיות – הוא נראה לי אחלה גבר. לא בכיין, בא לתת הכל, נאמן לקבוצה (וכנראה גם לאישתו), לוחם וגם – מכבד את היריב.
לסיכום – אני כמאמן או מנהל לא הייתי בונה קבוצה לאליפות עם שחקן כמו ווסטברוק. הוא גורם לכך שסך הכישרון בקבוצה לא בא לידי ביטוי ולכן הקבוצה לא תנצל את הפוטנציאל שלה מבחינת הישגים. הוא תפור על להיות שחקן אליל בקבוצה משוק קטן – וזה מה שהוא עושה.
מנחם לס
14 אפר 2018 17:46:19הוא היה קרוב מאד לאליפות
Ish
14 אפר 2018 18:00:51תגדיר קרוב מאוד
מנחם לס
14 אפר 2018 20:22:40קרוב מאד זה יותר קרוב מלא כל כך קרוב
מנחם לס
14 אפר 2018 20:29:39אתה רוצה שאגדיר "לא כל כך קרוב"? נו פרובלם. 45 דק' נסיעה
Ish
14 אפר 2018 21:03:04טוב, הצחקת אותי באמת הפעם, אז זה היה שווה את זה.
Tomer G
14 אפר 2018 18:05:35הוא היה קרוב לאליפות עם כמות כישרון של קבוצה היסטורית. כישרון כזה ולא לקחת אליפות – לדעתי זה כישלון.
Tomer G
14 אפר 2018 18:13:35מנחם תתייחס לגוף הטקסט. לכל משהו שמישהו כותב אפשר למצוא טענה שתחליש מה שהוא כתב – כי כדורסל זה לא מדע מדויק ובמהלך ההיסטוריה יש אין סוף אירועים שלא בעיה למצוא דוגמא לכל דבר.
למשל – יכול להגיע מאמן יחיד במינו שיסדר לווסטברוק את הראש וייצוק שיטה שתנטרל את חסרונותיו ואז אוקלומה תפרח איתו (כמו שפיל ג'קסון עשה עם קובי בשושלת השנייה ולארי בראון עשה לתקופה מסוימת עם אייברסון).
זה שכתבתי משהו לא אומר שאין בלתו.
התייחסתי ל ס ו ג השחקן שהוא ווסטברוק.
תמיד חשבתי שרג'י מילר הוא גם קצת כזה. ויש לא מעט שחקנים עם מאפיין דומה אבל פשוט פחות כשרוניים (לו וויליאמס? כרמלו? ג'מצ'י?)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14 אפר 2018 19:11:42כל מילה בסלע
השרת
14 אפר 2018 19:20:48+הכי הרבה שאפשר
תגובה לפנתאון!
ערן
14 אפר 2018 19:29:32לא יכלתי להגדיר יותר טוב
רועי ויינברג
14 אפר 2018 20:06:36מסכים מאוד. אצל הרבה שחקנים פחות זה יותר (למשל מספר הזריקות של בן סימונס ירד בריצה האחרונה של פילדלפיה וזה עשה לה טוב). ווסטברוק לא הבין את זה. לכן יש לו כמות פסיכית של נגיעות בכדור.
חלק עצום מהמסירות שלו הן מסירות לזריקה (26%, לעומת 21.8% של סימונס, 15.6% של קיירי, 16.8% של קרי). היחיד שמתקרב אליו הוא כריס פול עם 25.9%, אבל פול משחק במערכת התקפית שכל תכליתה היא תנועה שלו ושל הארדן ומסירה לניסיונות זריקה של אחרים, זה לא בדיוק ככה באוקלהומה. אולי שיטה דומה ליוסטון עם עוד גארד יוצר לידו תוציא את המיטב מניהול המשחק של ראסל. מה שכן – הוא צריך מאמן קשוח יחסית שלא יתן לו להתחרע עם הזריקות. בילי דונובן כנראה לא כזה.
זיו פנמה
14 אפר 2018 20:14:23את הכסף סופרים במדרגות.
ממליץ לכולם להזדיין בסבלנות עד תום הפלייאוף הנוכחי ואז לרשום את תבונתם ביחס לווסטברוק.
הוא עוד יפתיע את החוכמולוגים.
זיו פנמה
14 אפר 2018 20:16:12ודבר קטן נוסף:
מעולם, ובשום שלב בהיסטוריה של האתר הזה, לא הגיעה אף תגובה למספרים של ווסטברוק.
(למשל תגובה מספר 10.12.15, או תגובה 35.11.17………..)
מנחם לס
14 אפר 2018 20:26:41ווסטברוק סופר את כספו בבנק וברוך השם יש לו כמה גרושים והוא שווה כל אחד מהם.
אילו התחלתי קבוצה היום, הייתי מתחיל כנראה כם ראסל ווסטברוק כי לברון מבוגר מדי. זה היה בינו לבין דוראנט
עידו גילרי
14 אפר 2018 20:45:00זו נקודה חשובה – ווסטברוק מייצר הרבה מאד מצבים לשחקנים האחרים בקבוצה. זו לא הבעיה.
אתה דרך אגב משנמך לו את המספרים: 32.6% מהמסירות שלו הן לזריקות של שחקנים אחרים. זה במועדון של שחקנים כמו וול (32.5%), לברון (30.5%), הארדן (31.8%) ופול (30.6%).
רואים שיותר מהכל זה קשור לסגנון משחק של קבוצות בהן השחקן מחזיק בכדור רוב הזמן ויש מיעוט בהנעת כדור. לכן ההשוואה לסימונס (23.1%), קיירי (19.6%) וקרי(20.1%) לא במקום כי הם משחקים בקבוצות שמתבססות על הנעת כדור.
Ish
14 אפר 2018 18:01:11הקלידו את התגובה כאן…
מנחם לס
14 אפר 2018 20:28:26נדמה לי גם שבד"כ ישנה קנאה לווסטברוק, ו'מומחי' כדורסל כועסים שהוא כה מצליח עם כדורסל שהוא בניגוד למה שהם למדו בקורס בסקטבול 101
שמעון
14 אפר 2018 21:10:35בדיוק. הוא קובי ואייברסון לא שיחקו "נכון" כמו טים דאנקן כריס פול דרון וויליאמס סטיב נאש גייסון קיד. זה בדיוק מה שאני חושב וגם לא הסתדר להם שהוא שווה ערך למאמי הלאומי דוראנט שהתקשורת היללה אותו מהיום הראשון וסוגדת שהוא לא היה הפודל שלו.
יהשוע
14 אפר 2018 21:05:15חברה, שכחו מכל זה
קייט אפטון בארץ!!!
הציפור הנדירה
15 אפר 2018 01:58:38ראסל שחקן גדול אך יכול להיות יותר טוב והטוב ביותר וגם ברמה היסטורית עם ישמור על קליעה יעילה ומעולה. אחוזי הקליעה האפקטיביים שלו בינוניים עם פחות מ-48. להארדן למשל יתרון של יותר משישה אחוזים על ראסל ולאודילפו יתרון של יותר מארבעה.
ראסל
15 אפר 2018 12:11:30התור מישהו שאשכרה רואה משחקים של אוקלהומה כל העונה כבר וגם את המשחק האחרון שהיה עם 20 הריבאונדים אני יכול לומר לכם באמונה שלימה שראסל משחק כי הוא אוהב לשחק וכל נשמתו נמצאת במשחק.
נכון, הוא עושה הרבה טעויות שיפוטית ולפעמים זורק יותר מידי אבל חוץ מג'ורדן הגדול יקינג ג'יימס לא ראיתי שחקן עם כזאת תשוקה למשחק.
מגיע לו כל כבוד וכל ברכה על ההישג ולדעתי עוד נראה אותו בגמר המערב נותן בראש.
לכל המבקרים של באוקלהומה תסתכלו על האחוזים קליעה של כאילו במשחקים שהם הפסידו ואפילו איפה הפלוס נמצא…