סקר סיום עונת 2017/18

עונה סדירת נוספת מאחורינו, וכעת הגיע הזמן שלנו ושלכם לנסות ולבחור ביחד את מצטייני העונה.

כמדי שנה, ההשתתפות לא כרוכה במאמץ גדול מדי, ועליכם לבחור אפשרות אחת בכל שאלה, כאשר יש לכם את האופציה להוסיף אפשרות באופן ידני.

כדי להשתתף, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לקישור הבא >> סקר סיום העונה

פוסט מיוחד עם התוצאות יפורסם ביום שני.
תודה מראש על ההשתתפות!

צוות הופס

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
48 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
רועי ויינברג
13/04/2018 9:02:29

סקר מעולה, מילאתי

Angel Eyes
Angel Eyes
13/04/2018 9:15:43

עונה נהדרת, הולך להיות פלייאוף אגדי, תיקון על שנה שעברה.

Berch
Berch
13/04/2018 9:17:24

מצויין
שקלתי להכניס את רוברסון לפציעת העונה אבל הוא לא מוביל את הרשימה, רק אמור להימצא בה.
אבל זו רק דעתי ובכללי הסקר מעולה 🙂

המשגיח
המשגיח
13/04/2018 9:24:42

תודה גדולה לרועי ויינברג, שבלעדיו הסקר לא היה יוצא לפועל

no funny shtuff
no funny shtuff
13/04/2018 9:40:57

נהדר!
תודה רבה.
מי יתן, והפלייאוף הנוכחי ישכיח את את הפלייאוף הזוועתי של העונה שעברה.

אהרון שדה
אהרון שדה
13/04/2018 9:48:23

נהדר .
יש כמה קטגוריות קטגוריות התמודדות צמודה ביותר .
למשל רוקי העונה .
גם שחקן ההגנה (גרובר/ הרפורד ).
וההפתעה (אינדיאנה /יוטה )
כבר מילאתי את הסקר אבל עכשיו כשאני חושב עליו הייתי מוסיף לתואר האכזבה את ג.ס .
נכון היא יכולה לקחת אליפות אבל אנו מתייחסים לעונה הסדירה ושם מי פילל ומי חלם שהיא תרד מתחת ל 60 ניצחונות ?.
אחרי 65 73 67 (מהזיכרון ) פתאום 58 זוהי חתיכת התרסקות .

רפיקי
רפיקי
13/04/2018 10:19:32

כן אבל אם תיקח אליפות למי אכפת?

ת'אנדר
ת'אנדר
13/04/2018 9:53:34

מצוין.
הערה – הייתי מוסיף את ראסל לרשימת המצטיינים, בכל זאת עונת ט"ד. נכון שאפשר לכתוב אותו ב'אחר', אבל זה שהוא לא מופיע מול העיניים פוגע לו באחוזים (ואחוזים אף פעם לא היו הצד החזק שלו 😉)

יוםמוטה זוכמיר
יוםמוטה זוכמיר
13/04/2018 10:55:19
הגב ל  ת'אנדר

1+

שמעון
שמעון
13/04/2018 11:19:07
הגב ל  ת'אנדר

צחקתי שראיתי את קאזינס לפני ראסל. נו טוב לפחות הליגה וגם בבחירת שחקנים הוא יהיה בחמישייה הראשונה.

etayle
etayle
13/04/2018 10:03:52

נהדר. אני שמתי את היווארד בפציעת העונה, בעיקר כי הוא גמר לי את הפאנטזי אחרי 6 דקות.

john
john
13/04/2018 10:04:46

תודה מלאתי

רפיקי
רפיקי
13/04/2018 10:20:52

הפתעת העונה פורטלנד כי הם יעשו גם משהו בפלייאוף

אם כמה שאני לא סובל אותו הארדן mvp

אבג
אבג
13/04/2018 10:21:46

Okc חסרה בתור אכזבה

שמעון
שמעון
13/04/2018 11:19:52
הגב ל  אבג

נכון מיני ואוק המאכזבות ושניהן לא מופיעות

MBK
MBK
13/04/2018 11:23:26
הגב ל  אבג

לגמריי

bobby
bobby
13/04/2018 10:51:32

נהדר, כרגיל!

להלן 2 בחירות לא צפויות שנתתי, ואשמח לשמוע את דעתכם –

שמתי את אורלנדו כמאכזבת העונה. כי כמה עונות ברצף אפשר להיות גרועים, כששום פרוסס לא נראה באופק? נכון, פילדלפיה של עד לפני שנתיים הסריחה את הפרקט יותר, אבל לפחות היה ניתן להבין שזה עניין של זמן, וחזרה מפציעות של פרוספקטים כמו אמביד, או הגעה לליגה כמו סאריץ׳.
אצל אורלנדו לא נעשה שום תהליך בנייה אמיתי, וגם בשנה הבאה קשה לראות כיצד יהפכו לקבוצה ששווה יותר ממקום 12 במזרח.

לגבי השחקן השישי –
הרגשתי שלבחור בלו-וויל זה קצת שקר. לא כי הוא לא מעולה, אבל פשוט כי קצת קשה להגדיר אותו כשחקן שישי קלאסי. כמות הדקות שהוא מקבל, שנבעה הרבה מפציעות של שחקנים כמו בברלי, תאודוסיץ ובראדלי גרמה לו להיות הגארד המוביל של הקבוצה, אלא אם כן קוראים לכם דוק ריברס ואז אתם מאמינים שזה היה אוסטין..
בכל מקרה, זה מרגיש שההעלאה שלו מהספסל זה סתם סוג של פיקציה וסמנטיקה – אם נניח שהקליפרס היו עולים לפלייאוף, וערב לפני מתבשרים שסוויט לו נפצע ויחמיץ את הפלייאוף – מדובר היה על המכה הכי קשה שהקבוצה יכולה לספוג. מישהו חושב על שחקן חשוב יותר? כי אני אישית לא. מכאן יש לנו מ.ש.ל (בהשראת האשך) – שלו וויליאמס אמנם לובש עור של שחקן ספסל, אבל מדובר על שחקן חמישייה יותר מלגיטימי.

לבסוף החלטתי לבחור בטרי רוזייר, שהוא דוגמה קלאסית לשחקן שישי – הוא מביא הרבה אנרגיות מהספסל, אבל כל עוד קיירי בריא, הוא לא מספיק יציב ואיכותי כדיי להיות קבוע בחמישייה.
אריק גורדון גם עונה על ההגדרה ונותן מספרים טובים יותר, אבל הוא כבר נבחר שנה שעברה וצריך לגוון.

השרת
השרת
13/04/2018 11:27:02
הגב ל  bobby

מסכים איתך לגבי לו וויל, אני דווקא בחרתי בואן פליט, כי הוא תמיד מסיים משחקים והביא הרבה תצוגות קלאצ. הוא מרכיב חשוב בטורונטו שמוליכה את המזרח.

bobby
bobby
13/04/2018 11:49:11
הגב ל  השרת

התלבטתי באמת לגבי ואן פליט, אבל משהו בסגנון המשחק של רוזייר משדר יותר ״נפיצות״ שמאפיינת לרוב את השחקנים שזוכים בתואר שכזה.
אפשר בהחלט לתת לואן פליט את תואר ״האלמוני שבא משום מקום והפגיז״.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
13/04/2018 10:53:45

סחטיין רון ורועי על הסקר המעולה!! איזה פלייאוף מרתק הולך להיות!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/04/2018 11:20:53

טוב, אין לי איפה לכתוב את זה, אבל חשוב מאוד שהאשך יידע: קייט אפטון בארץ!

https://celebs.walla.co.il/item/3150052

וכמובן, תודה על הסקר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/04/2018 13:40:16

תודה, זה האגף של מומי

MBK
MBK
13/04/2018 13:46:48

לדעתי הוא כבר טיפל בעניין

פאקו
13/04/2018 11:26:28

אחלה אחלה סקר. מולא. מעניין אותי מי מצביע על כרמלו כאכזבת העונה.

השרת
השרת
13/04/2018 11:27:33
הגב ל  פאקו

לא ציפיתי ממנו אז גם לא התאכזבתי

השרת
השרת
13/04/2018 11:27:19

סקר מעולה

השרת
השרת
13/04/2018 11:29:03

ברט בראון חסר לי כמומעד למאמן העונה,

ובחרתי בגון וול כאכזבה. שנה שעברה היה בשיח על האמ וי פי, והשנה הקבוצה נראית פשוט יותר טוב בלעדיו.

bobby
bobby
13/04/2018 11:47:34
הגב ל  השרת

מסכים לגבי וול. לא יודע עד כמה הם באמת נראו טוב בלעדיו, אבל הם בטח לא התפרקו.
מה גם שזה לא שלפני ואחרי החזרה שלו מפציעה זה היה נראה שהוא מצליח לסחוב אותם לפסגת המזרח.

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
13/04/2018 11:42:17

סקר מצוין. כדאי אולי להשוות לפוסט פתיחת העונה? מיילס טרנר היה המועמד שלי לשחקן המשתפר באותו הפוסט… בסקר הזה ציינתי אותו כשחקן המאכזב

המשגיח
המשגיח
13/04/2018 16:31:12

אכן מאכזב. ירד בסינון הסופי

גיא הרשע
גיא הרשע
13/04/2018 12:00:49

תודה על היזמה והביצוע, רון.

מלובני
מלובני
13/04/2018 12:10:58

וואלה לא ממש בטוח בשחקן העונה במי לבחור, הלכתי עם גיא שאמר באחד הפוסטים שהוא בסדר ששחקן ההגנה הטוב ביותר בקבוצת ההגנה הטובה ביותר יזכה , אז רודי קיבל את הקול .

שנה שעברה הארדן או RW לקחו את הMVP של הופס ?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
13/04/2018 16:33:02
הגב ל  מלובני

לא נבחרתי

המשגיח
המשגיח
13/04/2018 18:40:34
הגב ל  מלובני

ראסל לקח

המשגיח
המשגיח
13/04/2018 18:40:43
הגב ל  המשגיח
יוסי
יוסי
13/04/2018 12:14:40

לפי דעתי מאכזב העונה זה מיילס טרנר ,הייתי בטוח שהוא הולך להיות שחקן של 20 10 ו3 חס ,ממש לא התקדם ודרך במקום

רועי ויינברג
רועי ויינברג
13/04/2018 16:33:27
הגב ל  יוסי

מסכים. אינדיאנה נראית יותר טוב עם סאבוניס במקומו

ולדי קוגן
13/04/2018 12:31:42

הלכתי על כל הברורים, כולל ג"ס אלופה.מקווה שאני טועה

Ljos
Ljos
13/04/2018 13:38:55

בהצלחה לממלאים.

אפשר להציע כ-GM השנה את שון מרקס?
אין ספק שקבוצות שאר המועמדים עשו עונות טובות יותר, והם עשו פעולות חיוביות כדי שזה יקרה. ברוקלין לא הגיעה לפלייאוף, אפילו לא התחרתה על מקום. אבל שון מרקס הגיע למועדון שהכיוון היחיד שהיה לו מאז ג'ייסון קיד היה לראות כמה מהר אפשר לפוצץ מועדון. הנהלת וצוות האימון של ברוקלין לקחו על עצמם לנסות ליצור תרבות מועדון מכלום. פחות מכלום. תחתית הכלום. והם, די הצליחו. הם הפכו למקום של הזדמנות שנייה, של פיתוח צעירים, התגברו על פציעות לשחקני מפתח, וכל זה רק בשנה השנייה של הפרוייקט.

בקשר לפציעות העונה – היה קשה לבחור. מראה רק כמה עונה אכזרית עברה עלינו (וגם על השחקנים שנפצעו, אולי?). אמנם הפציעות של קוואי וגורדון היו בטח משמעותיות יותר, הלכתי על קיירי. ההכרזה על הפציעה שלו סוג של חתמה, סתמה ורצחה בדם קר את הגולל על הסיכוי של בוסטון העונה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/04/2018 13:42:20

מצוין, מילאתי

Benjo
Benjo
13/04/2018 15:59:17

אחלה סקר. טופל. אכזבת העונה שלי היא שארלוט . לא שציפיתי יותר מידי אבל אפילו פליאוף הם לא עשו. קמבה , האוורד . חשבתי שהם שווים יותר לא היו אפילו בתמונה.

Benjo
Benjo
13/04/2018 16:06:37
הגב ל  Benjo

דרךאגב למה לא ממפיס? כי ברגע שקונלי נפצע ואז שני החוזים הגדולים פצועים כל העונה אי אפשר לצפות הרבה והם החליטו טנקינג. שארלוט בלי שום פציעה משמעותית בעונה שהפצועים שיחקו בה תפקיד משמעותי סתם הסריחה את הפרקט . לא ניסתה טנקינג. ניסתה לנצח אבל פשוט היתה גרועה. מקום עשירי במזרח. פח.

מנחם לס
מנחם לס
13/04/2018 16:34:39

מבצע נהדר. הרשו לי לא להשתתף הפעם

ישראל
ישראל
13/04/2018 16:46:16

אהלן אנשים
אני עוקב וקורא באתר כבר שנים אך כמעט לא מגיב…
אחלה אתר!!
חשבתי לכתוב כתבה ,האם אוכל לפרסם אותה ? וכיצד
תודה מראש

רועי ויינברג
13/04/2018 17:04:30
הגב ל  ישראל

היי, תשלח אותה ל-meless1937 בג'ימייל או ל-roiweinberg בוואלה (walla.com) ונדבר באופן פרטי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
13/04/2018 19:16:16

מילאתי, מצוין.

D-Wade
D-Wade
14/04/2018 1:53:21

טיפה סובייקטיבי אבל הלכתי על אלינגטון בתור השחקן השישי. עשה שיפור גדול בהגנה ושבר את שיא השלשות של הפרנצ'ייז. היו לו הרבה משחקים של 20 ואף 30 נקודות והרבה פעמים השלשות שלו הכריעו משחקים. לא סתם קיבל את הכינוי Golden Arm.

ChaiCo
ChaiCo
14/04/2018 14:21:20

מילאתי, יופי של סקר