סקר סיום עונת 2017/18

עונה סדירת נוספת מאחורינו, וכעת הגיע הזמן שלנו ושלכם לנסות ולבחור ביחד את מצטייני העונה.

כמדי שנה, ההשתתפות לא כרוכה במאמץ גדול מדי, ועליכם לבחור אפשרות אחת בכל שאלה, כאשר יש לכם את האופציה להוסיף אפשרות באופן ידני.

כדי להשתתף, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לקישור הבא >> סקר סיום העונה

פוסט מיוחד עם התוצאות יפורסם ביום שני.
תודה מראש על ההשתתפות!

צוות הופס

 

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. מצויין
    שקלתי להכניס את רוברסון לפציעת העונה אבל הוא לא מוביל את הרשימה, רק אמור להימצא בה.
    אבל זו רק דעתי ובכללי הסקר מעולה 🙂

  2. נהדר .
    יש כמה קטגוריות קטגוריות התמודדות צמודה ביותר .
    למשל רוקי העונה .
    גם שחקן ההגנה (גרובר/ הרפורד ).
    וההפתעה (אינדיאנה /יוטה )
    כבר מילאתי את הסקר אבל עכשיו כשאני חושב עליו הייתי מוסיף לתואר האכזבה את ג.ס .
    נכון היא יכולה לקחת אליפות אבל אנו מתייחסים לעונה הסדירה ושם מי פילל ומי חלם שהיא תרד מתחת ל 60 ניצחונות ?.
    אחרי 65 73 67 (מהזיכרון ) פתאום 58 זוהי חתיכת התרסקות .

  3. מצוין.
    הערה – הייתי מוסיף את ראסל לרשימת המצטיינים, בכל זאת עונת ט"ד. נכון שאפשר לכתוב אותו ב'אחר', אבל זה שהוא לא מופיע מול העיניים פוגע לו באחוזים (ואחוזים אף פעם לא היו הצד החזק שלו 😉)

  4. נהדר, כרגיל!

    להלן 2 בחירות לא צפויות שנתתי, ואשמח לשמוע את דעתכם –

    שמתי את אורלנדו כמאכזבת העונה. כי כמה עונות ברצף אפשר להיות גרועים, כששום פרוסס לא נראה באופק? נכון, פילדלפיה של עד לפני שנתיים הסריחה את הפרקט יותר, אבל לפחות היה ניתן להבין שזה עניין של זמן, וחזרה מפציעות של פרוספקטים כמו אמביד, או הגעה לליגה כמו סאריץ׳.
    אצל אורלנדו לא נעשה שום תהליך בנייה אמיתי, וגם בשנה הבאה קשה לראות כיצד יהפכו לקבוצה ששווה יותר ממקום 12 במזרח.

    לגבי השחקן השישי –
    הרגשתי שלבחור בלו-וויל זה קצת שקר. לא כי הוא לא מעולה, אבל פשוט כי קצת קשה להגדיר אותו כשחקן שישי קלאסי. כמות הדקות שהוא מקבל, שנבעה הרבה מפציעות של שחקנים כמו בברלי, תאודוסיץ ובראדלי גרמה לו להיות הגארד המוביל של הקבוצה, אלא אם כן קוראים לכם דוק ריברס ואז אתם מאמינים שזה היה אוסטין..
    בכל מקרה, זה מרגיש שההעלאה שלו מהספסל זה סתם סוג של פיקציה וסמנטיקה – אם נניח שהקליפרס היו עולים לפלייאוף, וערב לפני מתבשרים שסוויט לו נפצע ויחמיץ את הפלייאוף – מדובר היה על המכה הכי קשה שהקבוצה יכולה לספוג. מישהו חושב על שחקן חשוב יותר? כי אני אישית לא. מכאן יש לנו מ.ש.ל (בהשראת האשך) – שלו וויליאמס אמנם לובש עור של שחקן ספסל, אבל מדובר על שחקן חמישייה יותר מלגיטימי.

    לבסוף החלטתי לבחור בטרי רוזייר, שהוא דוגמה קלאסית לשחקן שישי – הוא מביא הרבה אנרגיות מהספסל, אבל כל עוד קיירי בריא, הוא לא מספיק יציב ואיכותי כדיי להיות קבוע בחמישייה.
    אריק גורדון גם עונה על ההגדרה ונותן מספרים טובים יותר, אבל הוא כבר נבחר שנה שעברה וצריך לגוון.

    1. מסכים איתך לגבי לו וויל, אני דווקא בחרתי בואן פליט, כי הוא תמיד מסיים משחקים והביא הרבה תצוגות קלאצ. הוא מרכיב חשוב בטורונטו שמוליכה את המזרח.

      1. התלבטתי באמת לגבי ואן פליט, אבל משהו בסגנון המשחק של רוזייר משדר יותר ״נפיצות״ שמאפיינת לרוב את השחקנים שזוכים בתואר שכזה.
        אפשר בהחלט לתת לואן פליט את תואר ״האלמוני שבא משום מקום והפגיז״.

  5. ברט בראון חסר לי כמומעד למאמן העונה,

    ובחרתי בגון וול כאכזבה. שנה שעברה היה בשיח על האמ וי פי, והשנה הקבוצה נראית פשוט יותר טוב בלעדיו.

    1. מסכים לגבי וול. לא יודע עד כמה הם באמת נראו טוב בלעדיו, אבל הם בטח לא התפרקו.
      מה גם שזה לא שלפני ואחרי החזרה שלו מפציעה זה היה נראה שהוא מצליח לסחוב אותם לפסגת המזרח.

  6. סקר מצוין. כדאי אולי להשוות לפוסט פתיחת העונה? מיילס טרנר היה המועמד שלי לשחקן המשתפר באותו הפוסט… בסקר הזה ציינתי אותו כשחקן המאכזב

  7. וואלה לא ממש בטוח בשחקן העונה במי לבחור, הלכתי עם גיא שאמר באחד הפוסטים שהוא בסדר ששחקן ההגנה הטוב ביותר בקבוצת ההגנה הטובה ביותר יזכה , אז רודי קיבל את הקול .

    שנה שעברה הארדן או RW לקחו את הMVP של הופס ?

  8. לפי דעתי מאכזב העונה זה מיילס טרנר ,הייתי בטוח שהוא הולך להיות שחקן של 20 10 ו3 חס ,ממש לא התקדם ודרך במקום

  9. בהצלחה לממלאים.

    אפשר להציע כ-GM השנה את שון מרקס?
    אין ספק שקבוצות שאר המועמדים עשו עונות טובות יותר, והם עשו פעולות חיוביות כדי שזה יקרה. ברוקלין לא הגיעה לפלייאוף, אפילו לא התחרתה על מקום. אבל שון מרקס הגיע למועדון שהכיוון היחיד שהיה לו מאז ג'ייסון קיד היה לראות כמה מהר אפשר לפוצץ מועדון. הנהלת וצוות האימון של ברוקלין לקחו על עצמם לנסות ליצור תרבות מועדון מכלום. פחות מכלום. תחתית הכלום. והם, די הצליחו. הם הפכו למקום של הזדמנות שנייה, של פיתוח צעירים, התגברו על פציעות לשחקני מפתח, וכל זה רק בשנה השנייה של הפרוייקט.

    בקשר לפציעות העונה – היה קשה לבחור. מראה רק כמה עונה אכזרית עברה עלינו (וגם על השחקנים שנפצעו, אולי?). אמנם הפציעות של קוואי וגורדון היו בטח משמעותיות יותר, הלכתי על קיירי. ההכרזה על הפציעה שלו סוג של חתמה, סתמה ורצחה בדם קר את הגולל על הסיכוי של בוסטון העונה.

  10. אחלה סקר. טופל. אכזבת העונה שלי היא שארלוט . לא שציפיתי יותר מידי אבל אפילו פליאוף הם לא עשו. קמבה , האוורד . חשבתי שהם שווים יותר לא היו אפילו בתמונה.

    1. דרךאגב למה לא ממפיס? כי ברגע שקונלי נפצע ואז שני החוזים הגדולים פצועים כל העונה אי אפשר לצפות הרבה והם החליטו טנקינג. שארלוט בלי שום פציעה משמעותית בעונה שהפצועים שיחקו בה תפקיד משמעותי סתם הסריחה את הפרקט . לא ניסתה טנקינג. ניסתה לנצח אבל פשוט היתה גרועה. מקום עשירי במזרח. פח.

  11. אהלן אנשים
    אני עוקב וקורא באתר כבר שנים אך כמעט לא מגיב…
    אחלה אתר!!
    חשבתי לכתוב כתבה ,האם אוכל לפרסם אותה ? וכיצד
    תודה מראש

  12. טיפה סובייקטיבי אבל הלכתי על אלינגטון בתור השחקן השישי. עשה שיפור גדול בהגנה ושבר את שיא השלשות של הפרנצ'ייז. היו לו הרבה משחקים של 20 ואף 30 נקודות והרבה פעמים השלשות שלו הכריעו משחקים. לא סתם קיבל את הכינוי Golden Arm.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט