חם מהתנור: הניקס והמג'יק פיטרו מאמנים / רועי ויינברג

אורלנדו (57-25) פיטרה את פרנק ווגל. ווגל, המאמן הרביעי ב-7 העונות האחרונות שפוטר מהמג'יק, ניצח 4 משחקים פחות מאשתקד בעונה מאכזבת נוספת של הקבוצה, שניצחה מעל 30 משחקים פעם אחת ב-6 השנים האחרונות. לא ידוע כעת על מועמדים להחליפו, מלבד ג'ף הורנסק שפוטר מהניקס.

*

ניו יורק (53-29) פיטרה את מאמנה, ג'ף הורנסק, אחרי 2 עונות בקבוצה בהן לא הגיעה לפלייאוף. הורנסק פוטר לאחר שבעונתו הראשונה ניצח 31 משחקים והעונה סבל מפציעה מסיימת עונה של כוכב הניקס, קריסטפס פורזינגיס.

המועמדים הבולטים להחליפו הם שחקן הניקס ומאמן גולדן סטייט לשעבר, מארק ג'קסון ומאמן ממפיס בדימוס דיוויד פיזדייל. גם שמו של דיוויד בלאט הוזכר.

*

שמועות טוענות שקווין דוראנט, כוכב גולדן סטייט (24-58) ואמ.וי.פי הגמר המכהן, יצא מחוזהו כדי לחתום על חוזה גדול יותר בשורות הווריורס. העונה דוראנט עם 26.4 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים למשחק.

*

לוק ריצ'ארד מבאה א מוטה, שר ההגנה של יוסטון (17-65), נפצע בכתף ויפספס את סדרת הסיבוב הראשון של הרוקטס מול מינסוטה. מבאה א מוטה העונה עם 7.5 נקודות, 3 ריבאונדים, חטיפה ואסיסט למשחק.

*

וינס קרטר בן ה-41 מתכנן לשוב לעוד עונת אנ.בי.איי. העונה וינסנטי קלע 5.4 נקודות במשחק.

*

וושינגטון (39-43) החתימה את טיי לאוסון על חוזה לפלייאוף. לאוסון שיחק העונה בסין וב-2016/17 קלע 9.9 נקודות עם 5 אסיסטים למשחק במדי סקרמנטו. הוא פתח ב-344 משחקי NBA במהלך הקריירה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. כמו שכתבתי בתגובות למעורב, בלאט מבוגר כבר כבחירה לקבוצת NBA שמחפשת להתחיל תהליך, עם כל ההערכה המקצועית שאולי יש כלפיו.

  2. מאמנים שמתאימים, לדעתי, לקבוצות המחפשות:

    ממפיס – פרנק ווגל. מתאים מאוד למנטליות הקשוחה שלהם שתשאר גם עם ריבילד. בהנחה שהם ישאירו את קונלי ויחד עם הבחירה ינסו להיות תחרותיים, הוא מאוד מתאים. גם אם לא, תפור על הדי.אנ.איי של המועדון.

    אורלנדו – ג'ף הורנסק. עשה עבודה טובה בפניקס ויכול להתאים ליד מנג'ר כמו המונד. אני מאמין שהוא יכול לעשות מאייזק שחקן, אבל למג'יק יש בעיות יותר גדולות ממאמן. הייתי מנסה לעשות טרייד על ווצ'ביץ' ופורנייה וללכת על בנייה מאפס. תקועים יותר מדי שנים בין 20 ל-30 ניצחונות.

    מילווקי – פיזדייל. המאמן הכי טוב בשוק לקבוצה הכי אנדר אצ'יברית בשוק. יש להם סוף סוף קו אחורי כשכולם בריאים, עכשיו צריך עוד שחקן שיכול באמת לתרום ולהגן ליד יאניס. אולי ת'ון מייקר יהפוך לכזה. מעניין לראות מה יעשה שם בשני צדדי המגרש.

    ניקס – בלאט. מכיר את סקוט פרי ועם הבלאגן השנה בקליבלנד יותר מוערך על העבודה שם. עושה פלאים בדרושפקה, יודע לפתח שחקנים ויכול להתאים לקבוצה בבניה מחדש. אם לא הוא, אז מארק ג'קסון הבינוני.

    פניקס – ג'יי רייט. הדבר הכי קרוב לבראד סטיבנס בקבוצה שהכי קרובה לקולג'.

    הפציעה של מבאה א מוטה יכולה להשפיע בסדרה מול הווריורס. מעניין איך יחזור עד אז. הם אמורים לעבור את מיני גם בלעדיו, אבל הוא משפיע מאוד בהגנה של יוסטון

  3. לא מאמין שקבוצה כמו הניקס שכל התקשורת עליה תיקח אותו, יש הרגשה שהוא די מחוק באן.בי.אי מבחינת תקשורת וגם שחקנים.

  4. פאקינג איי, הפציעה הזאת באה ברע.
    לדעתי לוק הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה אחרי השלישייה הארדן-פול-קאפלה. כן כן, לדעתי הוא חשוב יותר מגורדון ומאריזה.
    ניצחון בסוויפ ואפילו 5 משחקים – לא יהיה כאן.

  5. הקיץ בניגוד לשנה שעברה יהיו הרבה מאמנים חדשים
    בטוח

    ניקס
    אורלנדו
    פיניקס
    קליפרס
    ממפיס

    במקרה של הדחה בסיבוב ראשון בפליאוף
    פילי
    אוקלהומה
    וושינגטון

    כאלו שמתנדנדים
    דטרויט
    שארלוט
    סקרמנטו
    דנבר[סיכוי קטן]

    בנוסף לא יפתיע אותי בסוף הפלייאוף לא משנה מה תהיה התוצאה הסופית אם סטיב קר יחליט שמיצה ויפנה את מקומו

    1. LOL

      כאחד שלא חובב גדול של ברט בראון אני אומר לך שאין סיכוי שהוא יפוטר גם אם הוא חוטף סוויפ ממיאמי אחרי עונה של 52 נצחונות ושהניסוי הגדול של בן סימונס הצליח בצורה מדהימה.
      ברט בראון הוא היחיד שראה את סימונס בתור פוינט גארד ונתן לו את המושכות מהיום הראשון
      ואמביד פחות או יותר מאוהב בברט בראון

  6. דוק ריברס לניקס?

    אני אוהב את ג'יי רייט לפיניקס אבל הוא כנראה בדרך לשדרוג שכרו בוילנובה שהוא גבוה יחסית לביג איסט אך נמוך ביחס למעצמות כדורסל המכללות. לדעתי יעדיף ביטחון בשכר מאשר הרפתקאה תחת ההנהלה הלא יציבה של הסאנס. לפני שנתיים דחה הצעה מהסאנס

    יש דיבורים על פיזדייל להרבה קבוצות. מארק ג'קסון? לא הייתי רגוע איתו מנהל חדר הלבשה אבל למה לא…

    ג'רי סטקהאוס חזק. עוזר מאמן שיכול לעזור במג'יק זה מיודעינו אגדת היורוליג לשעבר דיוויד ואטרפול שכבר כמה שנים מתלהבים מהיכולת שלו לפתח גארדים בפורטלנד.נפייר ומקולם עברו תחת ידיו המוכשרות.

    בלאט מאוד יפתיע אם יוחתם. הרבה יותר קשה לנער תדמית של מנהיגות ושליטה על חדר הלבשה מאשר מאמן שטעה טקטית והפסיד

    הולך להיות מעניין.

    1. סטקהאוס שם מאוד מעניין. היה עוזר מאמן טוב ועשה פלאות בג'י ליג. יש מצב שהייתי לוקח אותו במקום אורלנדו או פניקס. אימה אודוקה, אטור. מסינה, קלב קנאלס, ג'ף בזדליק וניק נרס הם עוד עוזרי מאמן מעניינים

  7. בלאט מתאים לכל קבוצה לא רק לבנייה. אם הוא שרד שנה וחצי את לברון הכל קטן עליו. הייתי בכיף מחליף בין בילי לבלאט באוק כבר לפלייאוף הקרוב.

  8. מודיע פה – אין השנה מעקב פלייאוף יומי כמו 2016 ו-2017. השנתיים האלו היו כיפיות, אבל אני לא אוכל לעשות את זה השנה. אמשיך לכתוב במהלך הפלייאוף כשיתאפשר כמו עכשיו. המעקב היומי יחכה לפלייאוף 2021

    1. מה שתעשה ,מבורך רועי,תודה לך ולכל הכותבים של האתר,תודה לללל על עוד שנה נפלאה ועל פלייאוף רקוב לשיקוץ לברון,הבובות יורדות מהבוידעם,והן עברו שיפוץ ואפגרייד

  9. חוזקות:
    בלאט יהיה נפלא עם קבוצת ילדים שרוצה להתפתח, בטח אירופאים.
    רק תדמיינו עם החד קרן + ניקיליטה + דונציץ' תחת בלאט בניקס?

    כל קבוצה שהולכת לבנייה יכולה להוציא ממנו דברים יפים, מאד, סטייל אינדי של השנה

    חולשות:
    התמודדות מול סופרסטאר דעתן
    התמודדות מול המדיה (די אכזרי לשוק כמו ניו יורק)

    1. לא חושב שבלאט חלש בהתמודדות מול המדיה. בארץ הוא יקיר התקשורת והיה כזה גם לפני קריירת הנ.ב.א. בקליבלנד לא היה לו סיכוי מול הכוח של לברון וכתבי החצר שלו.

    2. מסכים עם החוזקות.
      בעניין התמודדות עם סופר סטאר, אני לא חושב שמישהו אחר היה מתמודד עם לברון בשיאו בקליבלנד. אפשר פשוט לא להתמודד, כמו שעושה לו, אבל לדעתי מה שקרה לבלאט היה קורה לכל אחד אחר.
      בעניין התקשורת – די כנ"ל, הביאו את פיל ג'קסון ועדיין חטפו מהתקשורת ובצדק. זה יקרה עם כל מאמן, ובלאט לפחות יהודי…ב NYC זה סוג של יתרון 😉

  10. בלאט יותר מתאים לאורלנדו מאשר לניקס. מבחינת לחץ של הקבוצה והתקשורת.
    החד קרן יעשה לו זובור בדיוק כמו שעשה לפיל ג׳קסון. חבל על הזמן, שילך למקום רגוע עם שאיפות צנועות וימשיך משם להתקדם.

  11. בואו ננסה ביחד להפסיק לזרוק את השם של דייויד בלאט כל כך הרבה. נשאיר את זה (כמו גם את מעקבי כספי למיניהם) לאתר וואלה.

    עוד שם שצריך להפסיק לזרוק כל שני וחמישי – פיזדייל. אם הוא היה כזה שוס אז הוא לא היה יושב בבית היום.

      1. אם אשה כמו שלו אני מניח/מקווה בשבילו שישיבה זו לא התנוחה בה הוא מעביר את היום שלו. אלוהים תרוצו לראות את האנסטרגרם שלה!!

  12. המאמן הכי טוב כאן זה פיזדייל בפער

    לא מבין למה וינס עושה את זה לעצמו..שב תנוח ותשמין בבית ותעשה מה שכוכבי nba לשעבר עושים (מה שבא להם)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט