1. המשחק הקובע הראשון לפלייאוף שהסתיים בהארכה!
לשם זה הביאו אותך, ג'ימי!!!!!!!!!!!!!!
לסיום ההארכה4:57
4:41: ברטון, דנבר, מחטיא
4:36: גיבסון (מינסוטה) יורד עם ריבאונד
1:08: גיבסון מבצע פאול. אין זריקה. דנבר קוראית טיי
סוף הארכה. מינסוטה בפלייאוף
2. ספורט אילוסטרייטד בחר את חמישיות העונה
חמישייה ראשונה:
גארדים : ג'יימס הארדן ודמיאן לילארד
פורוורדים: לברון ג'יימס ודוראנט
סנטר: אנטוני דייויס
חמישייה שנייה:
גארדים: ראסל ווסטברוק ואולדיפו
פורוורדים גריק פריק ולמרכוס אולדרידג'
סנטר ג'ואל אמביד
חמישייה שלישית:
גארדים כריס פול ודרוזן
פורוורדים אל הורפורד וג'ימי באטלר
סנטר קרל אנטוני לואיס
חמישיית ההגנה
גארדים דג'ונטה מוריי וויקטור אולדיפו
פורוורדים רוברט קובינגטון ואנטוני דייויס
סנטר רודי גובר
חמישיית הגנה שנייה:
גארדים: כריס פול וג'ימי בטלר
פורוורדים דריימונד גרין ואל הורפורד
סנטר ג'ואל אמביד
3. גולדן סטייט ווריורס
הפוסט הזה הוא קומבינציה של תגובות, טוויטרים, והצהרות משורות הווריורס: שחקנים, מאמנים, עיתונאים, אוהדים, ומה לא.
דבר אחד השייך לכולם הוא דאגה לגורל הקבוצה הזאת, והשאלה הגדולה 'מה יהיה'?
כן. זה קרה אחרי ה-40 הפרש ליוטה.
מאז סטפן קרי נקע את רגלו ברבע הראשון נגד הספארס ב-8 למרץ. אז הוא חזר ונקע את ה-MCL. הוא שיחק רק 25 דקות ב-17 המשחקים האחרונים ובלעדיו הווריורס נפלה נפילה חופשית של 10-7 כאילו התחפשה לאטלנטה האוקס. בלעדו היא נראתה חסרת חיים, חסרת ידע, חסרת סגולה, וחסרת שליטה בגורלה.
אין הרבה קבוצות שככה מפסידות על 40 ביומיים האחרונים לפני סיום העונה.
"WE GOT CRACKED", אמר דריימונד גרין. פיצחו אותנו. פילחו אותנו. הפשיטו אותנו.
\וזאת הקבוצה שכמה מאנשי הצוות שלנו ובראשם הפרופסור שלנו לפיזיקה עגל טענו שהיא הורסת את הליגה כי היא טובה מדי.
ב-17 המשחקים האחרונים בקושי מגיע לה להיות קבוצת לוטרי. האופנסיב רייטינג שלה ב-17 המשחקים הללו נפל למס' 17 בליגה והדפנסיב רייטינג מס' 20 (האמת חייבת להיאמר שב-17 המשחקים האומללים האלה קווין דוראנט החמיץ 6, קליי ת'ומפסון החמיץ 8, ודריימונד גרין 4. אבל בהפסד ה-40 הפרש הם כולם היו שם מלבד קרי, ושיחקו 30+ דקות כל אחד..
הם לא סתם נראו גרוע. הם נראו כעלובי הכדורסל של החיים. היתה רחמנות להסתכל עליהם ולחשוב שזאת פילדלפיה מלפני שלוש שנים ושנתיים. במשחק נגד יוטה אני הרגשתי לא נעים בשבילם כי ראיתי בפרצופיהם הבעה שלא הייתי מאחל לשונאי.
אז עכשיו כמובן נשארת שאלת ה-$64,000 (שהיום ערכה היה בוודאי $640,000): איזה מין גולדן סטייט תופיע הוויקאנד הזה לפלייאוף.
יש לתשובה הזאת שתי אפשרויות: הפסימיסטית היא שכדורסל זה לא ברז שניתן לפתוח ולסגור. הווריורס לא יכולה פתאום 'להחליט' שהיא מתחילה לשחק טוב.
הדיעה האופטימיסטית היא שאם ישנו מישהו המסוגל לעשות זאת, להפוך את עורו מיום ליום, הווריורס היא הקבוצה.
סטיב קר נתן לשחקניו יום חופשי לחלוטין היום. הוא אמר להם ללכת ולחזות במה שהם רוצים, ולחשוב מה עליהם לעשות כדי לחזור לאולם, ולהיראות כקבוצה אחרת. כקבוצה כפי שהם נראו בעבר הלא רחוק.
קר אמר לעיתונאים:
“We need the competitive spirit. We need the juice. We need the joy,” Kerr said. “We haven't had much of that. We gotta get right. We gotta get our minds right. That's why I told them to go have a good day tomorrow.”
קליי ת'ומפסון נשמע הבוטח מכולם במצב הקבוצה:
“I have no worries about this team,” Thompson said. “I know we've been battle tested. It's been an injury-riddled year, but we know what it takes to win in the playoffs. We can't wait to get there. … We're ready to prove people wrong that we are still very, very hungry for our third championship in four years.”
אלא כמה סרטונים אחסוך מכם ורק אכתוב את העיקר שכל אחד אמר בקשר לקבוצה ומצבה:
הגיע הזמן שג'רי ווסט יישב עם בעל הקבוצה סטיב בלמר, וה-CEO לורנס פרנק, ויאמר להם שאין ברירה, חייבים להרוס את הקיים מהיסוד, ולהתחיל הכל מחדש עם אווירה חדשה, מאמן חדש, תקופה חדשה.
הקליפרס עדיין לא ניפטרה מסחבות העבר שהיא סוחבת ולא מצליחה להיפטר מהם. חייב לבור הרס טוטאלי, עם בולדוזר.
אני לא אומר שריברס עשה עבודה נחשלת. כריס פול עזב. אחרי זה בלייק גריפין. היו פציעות לפטריק בברלי, אוסטין ריברס, דנילו גלינרי, מילוס תיאודוסיק, וג'ורדן והוא עדיין כמעט הביא את קבוצתו לפלייאוף. הוא הצליח להכניס צעירים כטיירון וולאס, ג'און אבאנס, סינדריוס ת'ורנוול, וסי ג'יי ויליאמס. הוא ידע כיצד לנצח את טוביאס האריס, ומצא ROLES חשובים למונטרזל הראל ובובן מרג'נוביץ'. הקבוצה חייבת לו 10 מיליון לעונה הבאה.
חייבים להודות לו על מה שעשה וללכת למצוא מוצא חדש. הבנייה החדשה חייבת להיות עם מאמן חדש. אולי עם פיצוי קטן אך הולם. לדעתי הוא יסכים ללא התמרמרות רבה. הוא נראה לי עייף מכל שנות האימון ולדעתי הוא יברך על הפסק טיסות והתחלת גולף בפלורידה.
5. אנדרה אינגראם – גבור אמריקאי חדש
תארו לעצמכם 10 שנים בליגות G של ה-NBA עם משכורת של $19,000 לעונה? (בשנה האחרוה כבר העלו משכורות ל-75,000 עד $100,000)
אתה לא סתם איזה שחקן מהרחוב. אתה בוגר AMERICAN UNIVERSITY היקרתית עם תואר B.S בפיזיקה.
אבל אתה שחקן כדורסל עם חלומות.
אז עם שני משחקים שנשארו בעונה הלייקרס קוראית לו מקבוצת ה-G שלו. הוא מגיע כשבשערו מבצבצות שערות שיבה. ישנם בני 32 שזה קורה להם.
הוא הוחתם על 10 ימי חוזה ומשחקו הראשון היה נגד יוסטון רוקטס. מה הוא עשה אתם שואלים? מה בקשר ל-19 נקודות ב-6 מ-8 (כולל 4 מ-5 מה-4) ב-28 דקות.
ורגע. הוא לא ONE TRICK PONY! כנראה שישנה לו יד אמיתית מה-3 כשהוא סיים את העונה כמוביל ליגת ה-G עם 47.5% מה-3 (אם כי ממוצעו למשחק היה נמוך – 9.1 בקבוצתו סאות' ביי – בגלל הדקות המועטות ששיחק).
היום הוא היה בראש החדשות בכל הערוצים. סיפור טוב ונעים כזה לא קורה כל יום. חבל שהלייקרס לא ממשיכים בפלייאוף כי מי יודע אם נראה אותו שנית.
Andre Ingram knocks down his 1st NBA 3-point attempt! @nbagleague #LakeShow pic.twitter.com/TGv2Pyrcmt
— NBA (@NBA) April 11, 2018
*
It was a special moment for the American University graduate, who made 713 threes in the NBA G League. Ingram was not done scoring as he knocked down his second consecutive three-pointer, sending the Lakers’ bench and Staples Center crowd into a frenzy.
Make that 2 for 2 from beyond the arc!
8 points total for Andre Ingram!
Make that 2 for 2 from beyond the arc!
8 points total for Andre Ingram! #LakeShow pic.twitter.com/OGGGHeDLgt
— NBA (@NBA) April 11, 2018
Then in the third quarter, Ingram made another three-pointer to give the Lakers a two-point lead over Houston.
STOP AND POP!
Andre Ingram launching from distance… BANG!
14 PTS, 3-3 from deep for Andre!#LakeShow pic.twitter.com/qWkMR1tExu
— NBA (@NBA) April 11, 2018
The rookie continued his hot shooting from distance in the waning moments of the game, making a crunch time three.
Andre Ingram in crunch time! 👌👌👌#LakeShow pic.twitter.com/d0RYAOcm36
— NBA (@NBA) April 11, 2018
From a historical perspective, the 32-year-old rookie is in a class of his own, being the oldest player to score 15 plus points in an NBA debut.
Oldest players to score 15+ points in an NBA debut since 1963-64 (as far back as @bball_ref records go):
1. Andre Ingram, age 32
.
.
.
.
.
2. Dino Radja, age 26
3. Ron Anderson, age 26— Dan Feldman (@DanFeldmanNBA) April 11, 2018
Aforementioned, Ingram spent the last few seasons in the G League with the South Bay Lakers, where he was a three-point assassin. This season with South Bay, he averaged 9.1 points but shot a G League best 47.5 percent from three-point range.
S/O to Andre Ingram… That was inspirational my brotha! Keep it going. God’s got you!
גרמי לין
Andre Ingram!! 10 years in the DLeague, gets a call-up, 11 points in first 6 min in the NBA! Anyone whose chased their hoop dreams can appreciate this…too good
שון קילפטריק
Andre Ingram! Had the opportunity to play against him, I’m super happy and proud of that guy. Respect to the Lakers for helping Andre’s dream come true! #Legend#Respect
6. דוראנט יהיה שחקן חופשי הקיץ
"עם תואר B.S בפיזיקה."
+1
כשהמקלדת יודעת מה האמת יותר טוב מהמקליד
אתה רוצה להתערב אתי על 5,000 ש"ח שיש לו BS בפיזיקה?
לא הייתי מתערב כל כך מהר.
לפי הפרופיל שלו באתר האוניברסיטה הוא למד הנדסה.
בפרופיל האישי שלו שאני קראתי כתוב שהתואר שלו בפיסיקה. פיסיקה, הנדסה, ההבדל לא גדול
לא קריטי. רק אומר שתיזהר עם הצעות התערבות כאלו.
דדי, זה שאתה לא למדת יום אחד אחרי תיכון זה לא אומר על אחרים שלא למדו. אני מוכן להתערב אתך על 5,000 ש"ח שיש לו תואר B.S בפיסיקה
מנחם אתה מפספס את הבדיחה…
זה או BA או BSc.
BS זה כבר משהו אחר לגמרי.למרות שאולי זה נכון עבור הפקולטה למדעים באמריקן .
לכן שמתי נקודה בין ה-B וה-S
זה לא משנה. זה עדיין בולשיט
בארה"ב אתה Bachelor of Arts or Bachelor of Science
וכשזה bachelor of science אז זה : B.Sc
I thought G-league salary was 75K a year…
זה חדשות רעות מאוד ללוחמים. אם הוא יוצא מהחוזה זה אומר שהוא רוצה יותר כסף והם גם ככה משלמים מס מותרות.
אולי הוא מבין שהרכיבה על ההצלחה שלהם נגמרה והוא מחפש את האליפות הבאה במקום אחר.
זה היה ברור שהוא יוצא מהחוזה ויקבל סופר מקס כמו שהוא סיכם עם הבעלים, גם הוא וגם הבעלים הבינו שהם ישלמו יותר בטווח הארוך כדי להשאיר את הסגל ולעבות אותו בתחילת העונה.
אתה בטוח שהם יכולים לתת לו סופרמקס?
אני לא בטוח שיש להם מספיק מספיק כסף כדי לתת לו עוד
מעורב מעולה
רק שדוראנט לא יצטרף לקליבלנד….. 🙂
שיצטרף לסלטיקס ועם דוראנט, הייוורד, בראון וטייטום אפשר לשלק נפלא עם עמדות 4-2.
אך אם משיגים שחקן פנים מעולה ברמה של למשל קאזינאס, דייוויס, יוקיץ' או טאונס, אס אני חושב שזה עדיף על דוראנט.
חח כריס פול עלאק חמישיית ההגנה ואחת מחמישיות חרפה. ככ אוברייטד. ליליארד לפני ראסל בושה עוד יותר גדולה מאזן כמעט זהה קבוצתית אבל התקפית והגנתית ראסל עולה עליו בכל פרמטר. הארדן ראסל דוראנט לברון ודיוויס זו חמישייה ראשונה. אחכ קרי ליליארד יאניס אולדריג ואמביד חמישייה שלישית קיירי דרוזן אולדיפו טאונס ויוקיץ. חמישיית ההגנה סימונס קליי הורפורד דיוויס ואמביד חמישייה שנייה באטלר בראון יאניס קובינגטון וגובר חמישייה שלישית סמארט מורי דוראנט ואדמס
כמעט כל כוכב טוב מראסל התקפית ובפערים משמעותיים בגלל בחירת זריקות לקוייה מצידו, האחוזים האפקטיביים שלו מביישים.
לגבי חמישיות : זה חייב להיות הארדן קרי(אם 50 משחקים מספיק) לברון גאניס (שנתן חצי עונה ראשונה מפלצתית)/ דוראנט ודיוויס.
חמישייה שנייה: ארווינג אולדיפו דוראנט/יאניס אולדריג ואמביד
חמישיה שלישית: זה ווסטברוק פול הורפורד טאונס והשלם את המיותר לגבי ההגנה:
גובר ואמביד, דיוויס ויאניס וסימונס הם שחקני ההגנה הטובים ביותר העונה
יפה אנחנו מסכימים על 2 דברים. על ההגנה שכחת גם את הורפורד. ורוצה בדיחה? תראה מי בחמישיית ההגנה השנייה מככב זה שנבחר לאולסטאר חחחחח מה שהייפ יכול לעשות. אם טאז גיבסון היה בגולדן סטייט הוא היה אולסטאר
מסכים לגבי ראסל.
בחמישיה שלך יש 6 שחקנים 🙂
אחד מהשניים דוראנט או היווני יהיה בכל חמישיה, ההייפ של גרין עצום לדעתי הוא האוברייטד מספר 1 בליגה, די מגוכח שהיו פרשנים ששמו אותו בטופ 10 15, עונה שעברה הוא בהחלט נתן הגנה מופלאה השנה מסננת
מסכים לגמרי. גרין אוברייטד מטורף. ראיתי הרבה משחקים שלו השנה והוא שומר מצוין בעיקר בכל מה שקשור לטיימינג ולהגיע לעזרה מהוויקסייד אבל בהגנה אישית הוא לא יותר משומר בינוני. אין לו שום סיכוי לשמור על גארדים זריזים קלעים שיוצאים מחסימות כמו רדיק לדוגמא או סנטרים עם מאסה. לדעתי יש לפחות 20 שחקנים בליגה שההגנה האישית שלהם הרבה יותר טובה משלו ולכן לא חושב שמגיע לו להיות באחת משתי חמישיות ההגנה. אולי בשלישית
קרי שיחק 51 משחקים וגולגן ניצחו 41 מתוכם. קרי היה אצלי אמויפי כמעט כל העונה עד ההיעדרויות והירידה למקום השני. היום שם אותו 4 אחרי הארדן ראסל בעונת td שאין מה לעדות ואנתוני דיוויס שסיים 5 עם חבורת פסחים ושחקן ההגנה הכי טוב מכל המתחרים הרציניים. קרי 4 דוראנט 5 לברון 6 ליליארד 7 אמביד 8 דרוזן 9 וממש היום לראשונה אולדיפו 10 מעיף את קיירי מהרשימה שלי שהיה שם כל העונה בגלל הפציעות וכי בוסטון הסתדרה נהדר. יאניס מצויין אבל כשלון קבוצתי מהדהד שאין עליו מחילה. מקום 7 במזרח מביך
איך לברון מתחת לראסל, הוא לקח קבוצה מוגבלת הרבה יותר למאזן טוב יותר עם סטטיסטיקה טובה משמעותית, MVP חייב להיות הארדן אין פה שאלה אחריו דיוויס לברון קרי דוראנט ויאניס
ויכוח על לברון מוצה מזמן אין טעם לחזור על זה באמת ויכוח לריק. לברון עם 2 אולסטארים היה םירק והחריב את הקבוצה במזרח החלש ירד למקום 4 שכל המסרח פצוע בוסטון בלי קיירי והיוורד אמביד היה פצוע. הפסיד במשחק מפתח לפילי בחי אמביג על מקום 3 ומשמש סדרן תנועה בהגנה כל העונה לברון לא שם בכלל. ראסל במערב טוב ממנו הגנתית נגיד כמוהו התקפית ועשה עונת טריפל דאבל מה שהקינג ניסה להשיג כל העונה הזאת ולא הצליח. אבל אין מה להתווכח הדברים האלו נאמרו כבר עשרות פעמים לכן כל אחד יבחר כראות עיניו. אני לא אצליח לשכנע אותך ואתה לא אותי. אם ראסל ולברון היו עם 10 הפסדים פחות הם היו אצלי מקומות 1 ו2 והארדן 3
אין שום דמיון בין ראסל ללברון בהתקפה לא קרוב בכלל לברון טוב משמעותית, דווקא בהגנה הנתונים שלהם די שווים ראסל שיחק ליד כרמלו גורג ואדאמס רוב העונה, לברון שיחק את רובה ללא לאב ולא גארד והוביל אותם למאזן טוב יותר
אתה מתעלם לחלוטין ממשחק הגנה יאניס לפני אמביד??? אמביד הוביל למקום 3 ושחקן ההגנה של העונה ומפלצת התקפית למה יאניס לפניו??? יאניס כשלון מהדהד העונה בכל קנה מידה. מקום 7 במזרח!!!
אמביד היה מצויין, אבל יאניס היה טוב ממנו התקפית ומצויין הגנתית, לא ניתן להתעלם מהחתי עונה המפלצתי שהוא נתן. בוסטון הפצוע ללא קיירי וללא היווארד ניצחה את אוקלהומה לפני שבועיים (לא טוען שהיא טובה יותר) המזרח לא נופל מהמערב (פרט ליוסטון והלוחמים בריאים). לברון במערב היה מסיים שלישי עם המאזן הקבוצתי
27.7 נקודות ב59 אחוז אפקטיבי,9.2 אסיסטים 8.7 ריבאונדים וper של 28.6 ווסטברוק 25 נקודות ב 47.9 אפקטיבי (מתחת לממוצע הליגה) 10.1 אסיסטים 10 ריבאונדים וper של 24.8. מעל 10 אחוז אפקטיבי זה לא קרוב ולא באותו אזור חיוג ואפילו לא באותה גלקסיה
לא חבל על הוויכוח המיותר איתו,אה שמעון?
ברגע שהוא זורק את ראס לחמישייה השלישית (במאמץ כביר מצידו) ושם למשל את יאניס בראשונה,אתה צריך כבר לקלוט עם מי יש לך עסק.
הבחור הייטר בצורה מוגזמת ולא קשורה לדעתי ….
בסופו של יום התאנדר ממוקמים רביעי במערב הפרוע ,כאשר ראס עם עונה היסטורית…ויאניס בשביעי במזרח הנחמד.
חח אני יודע הנתון היחיד שיש להם זה האחוז האפקטיבי לנופף איתו שכל השאר מושלם חח. הוא יבחר לחמישיית העונה הראשונה לדעתי גם שלא אוהבים אותו בתקשורת, הם לא יכולים להתעלם מה-TD, זה מה שאני אוהב אצלו והארדן, שניהם שנואי התקשורת וחייבים לתת דברים יוצאי דופן בניגוד ללברון, קרי ודוראנט המאמי הלאומיים.
שניהם יבחרו בחמישיית העונה הראשונה. גם פה בסקר של הופס לדעתי על אף ההיטרים.
יאניס בדיחה מקום 7 במזרח עם סגל חזק זה מביך
אין קשר להייטר, אני די מחבב את ראסל ווסטברוק פשוט אתם מתעלמים מכל סטטיסטיקה אפשרית וזה מגוכח, ראס לא נותן לכוכבים שלידו להתבטא קולע באחוזים אפקטיביים עלובים, כישרון אדיר אבל עם רגש לא נכון למשחק. ראית את ההגנה שהוא נתן על הארדן? מה היא קורה אם במקום המרדף המטומטם בשביל הטריפל דאבל הוא היה שומר ככה. איזה הבדלים יש בדיוק בין המזרח למערב תגיד לי חוץ משני הגדולות שבמערב שהם בהרכב מלא? איך אתם מסבירים את האחוזים האפקטיביים העלובים שלו? (התירוץ של אין צוות מסייע התפוגג והיה מגוכח גם שנה שעברה), איך אתם מסבירים את הסגנון הדומיננטי שלו שגורם לשחקנים שלידו לחוסר ביטחון ולנבול. אתם לא באמת חושבים שמגיע לאולדיפו שסחב קבוצה שהימרו שתהיה אחת מהנמושות לפלייאוף? שהוא אחד המגנים הטובים ביותר? אני באמת מתקשה להבין.
אתה מחבב את ראס כמו שאני מחבב את כרמלו
שוב שמעון אתה בורח מתשובה בכל פעם שמתייחסים לסטטסטיקה
ראסל עם כל נתוני הט"ד לא ממצה את כל יכולתו כי הוא יכול לקלוע באחוזים גבוהים יותר ולהיות יותר יעיל משמעותית ועם הגנה חזקה יותר
לראסל אין מקום בחמישיית העונה, אני ציפיתי שעם החיזוק שהוא קיבל לסגל, זה יהיה שווה שיפור רציני במאזן של אוקלהומה, ומה שקרה בפועל הוא שהקבוצה ניצחה משחק אחד יותר, גם ליאניס אין מקום בחמישיית העונה, אני אעדיף להכניס את אמביד לפני שאני מכניס את יאניס.
לגבי לברון קשה להגיד שהוא שיחק ביחד עם שני אולסטארים, כשאייזאה היה פצוע חצי עונה וגם כשהוא חזר מהפציעה הוא שיחק 15 משחקים והועבר בטרייד, כי הוא פשוט נראה רע, וכשגם האולסטאר השני שיחק רק 59 משחקים, לא הרבה שחקנים יכולים לתת עונה כמו שלברון נתן בגיל 33, בטח בעונה ה-15 שלהם בליגה.
אני לא יודע איזה תקשורת אתה רואה, אבל בתור אחד שעוקב מקרוב ראסל מפומפם כל כך חזק על ידי התקשורת ונייק
רוברטסון סמארט… לא שיחקו מספיק
100+
אתה אוברייטד ברמות. פול כמו בכל הקריירה היה מעולה בשני צדי המדרש ומהרכזים הטובים ביותר בליגה.
לג'וש ריצ'רדסון יש קייס רציני להיכנס לחמישיית ההגנה השנייה לדעתי.
הכנסתי אותו לשלישית מקובל?
מקובל
חמישייה ראשונה: הארדן דרוזן לברון דוראנט אנטוני דיוויס
חמישייה שנייה: לילארד אולדיפו יאניס הורפורד אמביד
חמישייה שלישית:. קיירי ווסטברוק באטלר אולדריג טאונס
את הסיבוב הראשון היא בטוח לוקחת אחר כך שקרי יחזור יהיה קרב עיקש מול יוסטון
סך הכל יצא לא רע בשבילנו . ס"א קבוצה זקנה , והצעירים שלה אמנם אנרגטיים ומאומנים היטב , אבל לא מהווים איום מיוחד בקליעה. אם אנחנו לא מסוגלים לעבור את הפלאח , אז באמת אין לנו מה לחפש השנה . ולקראת סוף הסיבוב אמור לחזור ה- Game changer
הכן את המטאטא. הם או השקנאים אלו הקבוצות שהייתם צריכים לפלל לקבלן בסיבוב הראשון. השאר (כולל דנבר) היו יכולות להקשות יותר.
מסכים שס"א ונ"א היו האופציות היותר נוחות . לא מסכים לגבי דנוור שלדעתי אוברייטד , למעט הצורך לשחק בגבהים של קולורדו.
אבל ברור שטוב שאין בסיבוב הראשון אין OKC , יוטה או מיני .
יצא להם מצוין גם לגבי הסיבוב השני, ששם הם יצטרכו לשחק נגד ניו אורלינס או פורטלנד, שזה עדיף בהרבה על פני יוטה או אוקלהומה.
עכשיו שמינסוטה עלו לפלייאוף, מי הקבוצה עם הפז"מ הכי ארוך מחוץ לפליאוף?
פיניקס, סקרמנטו או ברוקלין?
ברוקלין היו בפלייאוף האחרון שלהם לא מזמן ב-2015 ופיניקס היו בגמר המערב בשנת 2010 (לדעתי בעונה האחרונה של אמארה לפני שהוא עבר לני יורק), אז מדובר בסקרמנטו שלא היו בפלייאוף מאז 2006.
מנחם 4 שלך כל כך נכון.
מקווה ששנה הבאה דוק יהיה בגולף לכמה שנים. עשה הרבה מאד כסף ב 10 השנים האחרונות. יש לו טבעת אחת במזל ופספס עוד שתיים בגלל שהוא מוטיבטור מעולה אבל מאמן בינוני +. אולי יגרד לו בעוד כמה שנים לחזור.
אוסטין ילך לקבוצה חדשה ויזרוק הרבה פחות ממה שהתרגל אצל אבא…
באמת הגיע הזמן
לגמרי זאת הסדרה היחידה שלספרס אין שום סיכוי לעבור. אילו נגד יוסטון יש לנו סיכוי .
נסתפק בהעפלה לפלייאוף השנה ולא לשכוח לסגור חשבון עם זאזא !!!
לדוראנט מספרים יותר טובים אבל לטעמי אולדריג' ראוי ממנו לחמישייה ראשונה העונה. די סחב את הספרס נטולי קאווי לפלייאוף ואולי אפילו גידל איזה אשך (נראה מול הלוחמים). אגב כמו שהזכירו אנחת רווחה במפרץ על המפגש עם הספרס ולא עם אוק' או מינסוטה למשל כאשר הם נטולי קארי וצריכים לחזור למוד פלייאןף….
מקווה שהספרס כן יתנו פייט ולא יטוטאו בלי תחרות.
מנחם תודה על המעורב!
איזו הגנה מחפירה ספרס הציגו במשחק כ"כ חשוב..
כמות הפעמים שצעקתי מתסכול על עוד חיתוך לא מכוסה של ניו אורלינס. הזוי.
מנחם לדעתי אתה קופץ למסקנות נמהרות מאוד לגבי ג"ס. הרבה wishful thinking. הלוואי וזה היה נכון.
ישנן הרבה קבוצות שכן יודעות לעשות סוויץ' בראש (ראה את מקרה לברון וקבוצותיו). כאן הם אפילו לא צריכים להתעורר בבת אחת – הם מקבלים את הספרס החלשים והנרפים ויעשו להם בית ספר. אח"כ קרי חוזר בדיוק כדי לפתח מומנטום. בגמר המערב הם כבר יהיו בשיא.
אפילו אני לא העיתי שם את דיימו ברטשונה.
אבל כן את בן סימנס!
אתה אוזי!!! משוחד 🙂
מרקל פולץ זה הדבר האמיתי ….יש לו אקספוסיבנס ברגליים ….מזכיר לי את דרק רוז בשנים היפות שלו.
אין ספק שפילדלפיה קבוצת העתיד הלא רחוק.
נבנתה שם קבוצה חזקה מאוד עם איליאסובה ,ובלינלי מהספסל.
רשון הולמס גם שחקן טוב מאוד.
לא אופתע אם יקחו את המזרח כבר השנה !!!!
explosiveness
מרקל עם קולר סביב צאוורו בפילי. אם הוא היה בקבוצה ללא מטרות שיכל להשתולל חופשי היה לו סטט מטורף
http://www.espn.com/nba/story/_/id/23126263/new-york-knicks-dismiss-coach-jeff-hornacek
*לא ראיתי שעדכנו כבר- הרנסק פוטר מהניקס בלאט מועמד*
אני לא יודע אם לאחל לבלאט לחזור לליגה או להימנע מהניקס..
דיוויד בלאט בן 60, בלי קשר לכלום לא נראה לי שיחתימו אותו יותר ב-NBA
פילי אלופת המזרח. יוסטון אלופה. שקוף.
אמן
דוראנט הולך לחסל את ג"ס ….נחש נשאר נחש.
הרס את כל חלקה טוב בקבוצה הזו.
הורנסק פוטר מהניקס, דובי זכית
עכשיו נשאר רק לפטר את ההנהלה הבעלים והשחקנים
…אבל עם הקהל יישארו עם בסיס טוב להמשך
2013/14 פניקס מסיימת עם 48 נצחונות ומחוץ לפליאוף…….
2017/18 פניקס מסיימת עם 21 נצחונות מקום אחרון בליגה ו48 נצחונות שווה מקום שלישי במערב…. ואנשים מתווכחים על איכויות של שחקנים שהקבוצה שלהם נצחה 47 משחקים בעונה….
לייף איזה ביוטיפול
לדעתי גולדן קיבלו מתנה בדמות הסדרה עם הספרס. לא מאחר והספרס חלשים ,והם אכן חלשים, אלא בעיקר כי הספרס זו קבוצה שתמיד תגיעה מוכנה ותגרום לך לשלם על טעויות, ולכן כל המערכת של גולדן תחזור לפוקוס מהר מאד. קר, דוראנט ואחרים שם יודעים שאסור לזלזל בספרס והם יתעוררו מהשריקה הראשונה.
לצערי ההפך אינו נכון – גם בלי קרי הם אתגר שלא ניתן יהיה לפצח, בניגוד לכל שאר הקבוצות למעט יוסטון, ואם זה יגמר בסוויפ אז הניסיון שיצברו הצעירים אפילו עלול להפוך לטראומה קלה. ממש חבל שהפסדנו אתמול. מול קבוצות אחרות ניתן היה ליצר סדרה מאוזנת ואולי גם לעבור סיבוב, לצבור יותר נסיון ולעבור חוויה חיובית יותר.
תודה רבה מנחם
הכנתי אקסל למי שבא לנחש את הפלייאוף
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tKT0ZZk68Ta_D_6pxeUa_r5lncix8sjcxpO3T3VFqfI/edit?usp=sharing
מוזמנים לשנות שם של אחד הטאבים(לשם שלכם), ולרשום את דעתכם.
נקודה לניחוש נכון של סיבוב א'. 2 נקודות לסיבוב ב' וכך הלאה.
בהצלחה
https://www.youtube.com/watch?v=HYKolm75h8Y
הריבאונדים של ווסטברוק
מאלף
מגוחך
תודה על המעורב.
גם אם הווריירס כרגע במצב רע מאוד (לא בטוח בכלל), אז אלוהי הכדורסל סידרו להם חופשה בבית ההבראה הגריאטרי של סן-אנטוניו כדי שיוכלו לחזור לפוקוס לקראת הפלייאוף
game of zones חוזר היום
https://www.youtube.com/watch?v=2rQw9DViZx0
חחח, גם אני ספרתי את הימים לאחור.