משחקי יום ד' ב-NBA , ערב יום הזיכרון לשואה והגבורה / גיא רוזן ותומר שנאן


(בורות הירי, יער לופוחובה, סמוך למחנה ההשמדה טרבלינקה)

 

אתמול בערב נסעתי לאסוף את בתי הצעירה, אחרי שסיימה עוד פעולה בצופים.
כאשר הגעתי לאסוף אותה, ראיתי אותה יושבת ומחבקת את חברתה מאיה, שישבה לצדה בוכה.
שאלתי את הבנות אם הכל בסדר, והן ענו שכן.
"אתן בטוחות? מישהו הציק למאיה?" שאלתי.
מאיה ניגבה את הדמעות, ואמרה שהפעולה בצופים עסקה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, ושהיא בכתה אחרי שסיפרה לקבוצה את הסיפור של סבא של אבא שלה, ששרד את השואה.
אמרתי לה שגם סבתא שלי ניצולת שואה, ושזה יפה מאוד בעיני איך שהיא בחרה לחלוק את הסיפורים עם קבוצת הצופים, ואז שאלתי אם היא יכולה לספר גם לי.
היא סיפרה על איך שאביה היה מספר לה את סיפוריו של סבו –
איך שהוא שרד בגלל שבמשך תקופה ארוכה היה לו תפקיד אכזרי,
לנקות את הרובים בהם השתמשו לטבוח ביהודים בבורות ההריגה.
איך שהוא שרד בזכות העובדה שהוא גדל בחווה, ולכן הצליח לשרוד את החורפים העזים.
איך שנחקקו בעיני זיכרונו מבטיהם של אלפי יהודים, רגע לפני שנרצחו באותן בורות מוות.
דקה אחר כך הגיע אביה לאסוף אות מאיה, ואני ובתי נסענו לבתינו.

דור הניצולים כבר כמעט ונעלם. גם דור ב', ילדי הניצולים, מי שגדלו בצל השואה, גם הם מתבגרים.
אבל אני למדתי משהו שהצית בי תקווה –
אפשר לחוש את החמלה כלפי הניצולים, גם כאשר כבר אין את הקשר הבלתי אמצעי לאותו דור אמיץ. צריך רק להקשיב, וללמוד.
אפשר לשמור שהזעזוע מהשואה לא יעלם, גם כאשר מי שחוו אותו כבר אינם.
צריך רק לדבר ולספר.
לפעמים אפשר ללמוד המון מילדים.

אני מתנצל מראש על ההקדמה שלא קשורה לכדורסל. יש ימים בהם להיות אוהד אדוק, תופס את המקום השני.

 

 

*********************************************************************************

 

 

מינסוטה טימברוולבס (35-46) – דנבר נאגטס (35-46) 03:00

המשחק של הלילה. ואחד ממשחקי מחזור הסיום הגדולים שאני זוכר –
משחק ראש בראש על מקום בפלייאוף.
מדהים, איך ש-81 משחקים מתנקזים לכדי משחק בודד, משחק בו המנצחת לוקחת הכל.
נתחיל בחדשות הטובות –
2 הקבוצות מגיעות למשחקים עם סגלים מלאים (במינסוטה רק טיי גיבסון בספק למשחק),
כאשר גארי האריס, וג'ימי באטלר חזרו להרכבי קבוצותיהם, והם גם הספיקו להסיר מעט מהחלודה שהצטברה בתקופה בה לו שיחקו (האריס ככל הנראה יהיה על הגבלת דקות).
ב-3 המשחקים הקודמים בין 2 הקבוצות העונה, מינסוטה ניצחו פעמיים, כאשר אף אחד מ-3 המשחקים לא נגמר בהפרש דו ספרתי.
המפגש האחרון בין 2 הקבוצות היה לפני שבוע, אז דנבר ניצחו בבית 100 – 96 , כאשר האריס ובאטלר, לא שותפו באותו משחק.
המאצ' אפ של המשחק הוא בעמדת הסנטר –
מצד אחד יש את טאונס. ב-10 משחקיו האחרונים הוא קולע 24.5 נק' למשחק ב-51.2% , וקוטף 12.9 רב'.
מהצד השני יש את יוקיץ'. התפוקה שלו ב-10 משחקיו האחרונים היא 23.1 נק' למשחק ב-50.6% , 11.8 רב', ו-7.1 אס'.
הניחשו שלי למשחק הלילה:
זה כמעט בלתי אפשרי לנחש ניחוש מושכל. אז זרקתי מטבע –
יצא ניצחון לדנבר.

אורלנדו מג'יק (57-24) – וושינגטון וויזארדס (38-43) 03:00

וושינגטון יכולים לסיים הלילה במקום ה-6, ה-7 או ה-8.
אבל בשביל להתרוממם מהמקום ה-8 בו הם נמצאים כרגע, הם צריכים קודם כל לנצח.
שאלת המוטיבציה היא שאלה טובה –
ניצחון שלהם, והם ככל הנראה קופצים למקום ה-6, לאור העובדה שמילווקי משחקים בפילדלפיה, ומיאמי בטורונטו.
אז מה עדיף? טורנטו או סיקסרס?
הפח או הפחת?
הניחוש שלי למשחק הלילה:
לי נראה שאורלנדו לא ישאירו לוושינגטון הרבה ברירה אלא לנצח…
עד כדי כך הם משחקים גרוע לאחרונה.

קליבלנד קאבלירס (31-50) – ניו יורק ניקס (53-28) 03:00

במפגש בין 2 הקבוצות שלשום, הניקס באמת השתדלו, אבל זה לא הספיק.
הלילה, בקליבלנד, לברון יעלה לשחק בפעם הראשונה בקריירה את משחק מס' 82 שלו באותה עונה, מה שלטעמי הופך את הסיכויים של הניקס לאפסיים (לא נראה לי שלברון יעלה רק בשביל הפרוטוקול. הוא יעלה בשביל לשחק).
הניחוש שלי למשחק הלילה:
ניצחון קל לקאבס.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (34-47) – ממפיס גריזליס (59-22) 03:00

הגריזליס כבר נעולים על מקומם בסיום העונה: המאזן השני הכי גרוע.
היות וזה משחק חוץ, היות ולת'אנדר יש אינטרס ברור לנצח, ולאור הרכב הטלאים שהם העלו מול מינסוטה במשחקם הקודם –
אז הניחוש שלי למשחק הלילה יכול להיות רק אחד:
ניצחון קל לת'אנדר.

בוסטון סלטיקס (27-54) – ברוקלין נטס (53-28) 03:00

לסלטיקס זה החלק השני של באק-טו-באק, אחרי שהפסידו אתמול לוושינגטון.
אין להם מה להרוויח במידה וינצחו, יש להם מה להפסיד, במידה ישתפו את הכוכבים גם הלילה.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
סלטיקס ג' יפסידו להרכב הראשון של הנטס.

פילדלפיה סבנטי-סיקסרס (30-51) – מילווקי באקס (37-44) 03:00

ההפתעה של המחזור.
לבאקס היו אומורות להיות כל הסיבות האפשריות לרצות להפסיד –
וושינגטון משחקים נגד אורלנדו, וככל הנראה ינצחו. מיאמי משחקים נגד טורונטו, וככל הנראה יפסידו.
זה משאיר את הבאקס במצב בו הפסד שלהם יכול לסדר להם את המקום ה-7, עם התמודדות מול הסלטיקס החבולים.
לכאורה, סיפור פשוט.
אבל לכאן נכנס גורם נוסף –
המיקום של מילווקי בסוף העונה.
מילווקי העבירו לסאנס את בחירת הסיבוב הראשון שלהם בדרפט הקרוב, אבל היא מוגנת –
אם הבחירה נופלת במקומות 17 – 30, הבחירה נשארת של הבאקס.
כרגע, הבאקס מדורגים במקום ה-17 בדראפט הקרוב (14 קבוצות הלוטרי, ואחריהן וושינגטון, ומיאמי, ורק אז מילווקי), והבחירה נשארת שלהם.
אם הם מפסידים, והוויזרדס כצפוי מנצחים את אורלנדו?
יהיה להם את אותו מאזן כמו לוויזרדס, והמיקום הסופי שלהם יקבע על ידי זריקת מטבע (50% לאבד את הבחירה).
אם הם מפסידים, הוויזרדס מנצחים, ומתברר שטורנטו לקחו יום חופש, כך שגם מיאמי מנצחים?
אז תהיה הגרלה בין 3 הקבוצות לקביעת מיקום, וזה אומר שהסיכוי שלהם לשמור על הבחירה יורד ל-33% סיכוי בלבד.
אבל אם הם מנצחים?
הבחירה שלהם בוודאות.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
המשחק בפילדלפיה, והם ניצחו 15 משחקים רצופים. פייבוריטים ברורים.
אבל –
אתמול אטלנטה גררו אותם למשחק צמוד מאוד, אז בבאק-טו-באק, ללא אמביד, מול יריבה עם מוטיבציה למנצח?
טוב, הם עדיין פייבוריטים. רק שאסור לשכוח שמילווקי כבר ניצחו את הסיקסרס. פעמיים (רק בפעם אחת אמביד שיחק).
אני מנחש שלסטטוס של סאריץ' ויאניס יהיה משקל מכריע-
ה-2 בספק למשחק. בלי יאניס אני לא רואה איך יש לבאקס סיכוי.
אם סאריץ' לא משחק (הוא היה שחקן המצטיין בסיקסרס ב-2 משחקי ההפסד),
אז הסיקסרס עלולים להיות בבעיה.
לצערי (אוהד סאנס. אנחנו רגילים לצער…), אני מאמין שהבאקס מפתיעים ומנצחים, ושומרים על בחירת הדראפט שלהם.

 

ניו אורלינס פליקנס (34-47) – סן אנטוניו ספרס (34-47) 03:00

קרב מעניין על המיקום בפלייאוף, כששתי הקבוצות רוצות להימנע ממפגש נגד יוסטון וג"ס בסיבוב הראשון בפלייאוף.

ניו אורלינס נמצאת כרגע בתקופה טובה מאוד מבחינתה, כשהם ניצחו בכל ארבעת משחקיהם האחרונים.

מהצד של הקבוצה מטקסס, הם באים לאחר שני נצחונות רצופים על פורטלנד וסקרמנטו. והם בהחלט לא ירצו להסתבך דווקא במשחק סיום העונה.

במקרה וניו אורלינס מנצחת, יש לה אפשרות לסיים או במקום החמישי או במקום השישי. וסן אנטוניו תוכל לסיים במקום השביעי או השמיני (תלוי בתוצאות שאר משחקי הערב).

במקרה וסן אנטוניו מנצחת, היא יכולה לסיים במקומות 4-6, כשניו אורלינס תסתפק במקום השישי, השביעי או השמיני.

אז מי תנצח הערב? אני מאמין שהמשחק הערב יהיה צמוד מאוד, כשהנסיון של הספרס יכריע את הכף. הספרס ב-4.

מיאמי היט (38-43) – טורונטו ראפטורס (22-59) 03:00

משחק חסר חשיבות עבור טורונטו, אך בעל חשיבות רבה עבור מיאמי. אם מיאמי מנצחת, ומילווקי מפסידה, היא תפגוש את פילדלפיה/קליבלנד בפלייאוף. אם ההיט יפסידו, הם יוכלו לפגוש את הסלטיקס/הראפטורס בסיבוב הראשון.

ההימור שלי הוא שמיאמי לא תרצה לפגוש את פילי או את הקאבס, מה שיוביל לניצחון של טורונטו ב-7.

שיקגו בולס (54-27) – דטרויט פיסטונס (43-38) 03:00

אחד המשחקים היותר משעממים של הערב, שבעצם סוגר את העונה של שתי קבוצות מאוכזבות, מי יותר ומי פחות.

שיקגו, שפירקה את החבילה הקודמת בטרייד על באטלר במטרה ליצור חבילה חדשה ומשופרת. לא ממש מאוכזבת מהעונה הנוכחית שלה בה הציפיות היו ברורות, אלא יותר מאוכזבת מחוסר המזל שפקד את המועדון בשנים האחרונות. כשהיא מצפה לבחור שחקן טוב בדראפט הקרוב שיוכל לעזור למארקנן, דאן ולאבין.

דטרויט מבחינתה יכולה להרגיש תחושת אכזבה ענקית, שכן היא ביצעה טרייד, אחרי טרייד, אחרי טרייד במטרה להפוך לכוח רלוונטי במזרח בשנים האחרונות. ואיך נומר זאת בעדינות, זה לא ממש הצליח לה. כשאפילו הגעת כוח עזר בדמותו של גריפין לא עזרה למועדון.

אז מי תנצח הערב? אני חושב שיהיה משחק מאוד צמוד, אך לא בגלל איכות הקבוצות, אלא ההיפך הוא הנכון. ובסוף הערב דטרויט תצא עם ידה על העליונה. דטרויט ב-7.

לוס אנג'לס קליפרס (39-42) – לוס אנג'לס לייקרס (46-34) 05:30

אחד המשחקים היותר מעניינים הערב, גם אם הוא לא רלוונטי לאף אחת מן הקבוצות.

הקליפרס איבדו סיכוי להעפלה לפלייאוף ממש לאחרונה, בעוד שהלייקרס מעולם לא פינטזו על הגעה אליו כבר העונה. ולפני ששמנו לב, נוצר מצב בו הקליפרס נמצאת במקום העשירי, והלייקרס נמצאת במקום ה-11, שישה משחקים מאחוריה.

שתי הקבוצות יגיעו במטרה לנצח ולשמור על כבודן, ואני חושב שהפעם הלייקרס תצליח לקחת את המושכות ואת המשחק. ותנצח ב-3 הפרש.

פורטלנד טרייל-בלייזרס (33-48) – יוטה ג'אז (33-48) 05:30

המשחק של הערב #2.

מצד אחד, יש את הבלייזרס, שהיו לאורך רוב החלק השני של העונה במקום השלישי. מצויידים בלילארד, מקולום ונורקיץ'.

מהעבר השני יש לנו את הג'אז, שניצחו 28 מתוך 33 משחקיה האחרונים. מצויידים בדונובן מיטשל, רודי גובר וריקי רוביו. וכבשו אתמול בסערה את המקום השלישי מידיהם של הבלייזרס.

במידה והבלייזרס מנצחים, הם יהיו במקום השלישי, בעוד שיוטה תהיה תלויה באוקלהומה כשניצחון של האחרונה ישלח אותה אל המקום החמישי, והפסד של אוק' לממפיס ייתן ליוטה את הביתיות.

במידה והג'אז מנצחים, הם יבטיחו את המקום השלישי, בעוד שאם הם מפסידים הם יצטרכו לקוות לניצחון של אוקלהומה/ניצחון של נ"א על מנת לשמור על יתרון הביתיות.

שתי הקבוצות ירצו לנצח מפני שהפסד יכול לדרדר אותן עד למקום החמישי, שיוביל לאיבוד יתרון הביתיות שלהן. אני מאמין שיוטה תנצח ב-2 נק', לאחר משחק צמוד ומותח.

סקרמנטו קינגס (55-26) – יוסטון רוקטס (16-65) 05:30

מהמשחק המעניין של הערב הגענו אל המשחק החד-צדדי ביותר (לפחות על הנייר).

הקינגס צריכים להפסיד, לרוקטס לא ממש משנה מה יקרה במשחק הזה משום שהם הבטיחו את המקום הראשון, וזה פחות או יותר מסכם את המשחק הזה לדעתי.

המשחק ייגמר בניצחון במעל ל-10 הפרש לטובת הרוקטס, שצפויים לשתף מס' דו ספרתי של שחקנים הערב.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
421 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ולדי קוגן
11/04/2018 16:07:01

יצא ממש טוב לפורטלנד ויוטה שיוכלו לדעת מה התוצאות האחרות ולהיערך בהתאם.ובהצלחה לדנבר היום,כולנו מלבד יאיר איתכם.

MBK
MBK
11/04/2018 16:14:28

גיא תודה רבה על ההקדמה המצויינת והמרגשת
זה יום עצוב
אני לא אקח חלק מהמשחקים היום ואתעדכן רק בתוצאה

אור
אור
11/04/2018 16:28:17

לצערי אני לא רואה את דנבר מנצחים היום.

ונמאס לשמוע שקבוצות צריכות להפסיד כדי לסדר לעצמן יריבה כלשהי בסיבוב הראשון, במיוחד כשלא בטוח מי תהיה אותה יריבה. לדעתי אלו שטויות במיץ. כמו שאמרתי אתמול, לעבור סיבוב זה לא איזה הישג לעומת לעבור את כולם, ואם נלך לפי הלוגיקה הזו עדיף לקבוצות במזרח לסיים 6 ולפגוש את הסיקסרס נטולת אמביד עד כמה שאפשר בסיבוב הראשון כדי שהסיכויים לעבור שני סיבובים יהיו גבוהים יותר.

אור
אור
11/04/2018 16:31:50

כתבה מעניינת – איך לברון מנצל את יכולת ההרתעה שלו לחדור והקליעה המשופרת מרחוק לקבור שלשות מ-28 פיט ומעלה (8.5 מטר) במעל 50 אחוז, אפילו יותר מאשר סטף של לפני שנתיים.

https://fivethirtyeight.com/features/lebron-james-is-the-new-steph-curry/

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 16:38:03
הגב ל  אור

מה שבאמת מעניין שם זה הפס של דמיאן לילארד.

אור
אור
11/04/2018 16:41:27

אכן, לא שמתי לב לזה קודם. וראית את העונה ההיא של מייק ביבי? לא זכור לי שהוא היה מפציץ ככה מרחוק

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 16:44:25
הגב ל  אור

האמת שכן אבל רק בגלל שתיחקרתי את הנושא בזמנו כשסטף דפק את העונה ההיסטורית שלו. אתה מוזמן לנחש של מי הקו הגדול השני שם. הוא אחד החלוצים של השלשה הרחוקה.
מדהים לראות איך בדיוק כאן המקום בו סטף הכניס שינוי. זו נהייתה זריקה לגמרי לגיטימית.

אור
אור
11/04/2018 16:51:22

אין לי מושג 🙂 רק ריי אלן עולה לי לראש

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 16:53:13

לא. תזכור שהזריקות האלה הן בדרך כלל לא קאץ'-אנד שוט.
יעני מישהו שלא מפחד לזרוק וגם מכדרור.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 16:54:02

מישהו שהיכולת שלו לקבור שלשות כאלה ואחרות עוד יכולה להיות משמעותית בפלייאוף הנוכחית.

אור
אור
11/04/2018 16:58:58

כן עכשיו הצצתי בתשובה.. בדיעבד נשמע יותר הגיוני, אלן בכלל לא היה לוקח זריקות כאלו. ואני לא חושב ש-JJ עדיין יכול להשפיע העונה אבל מקווה שכן

מתן גילור
11/04/2018 17:19:22
הגב ל  אור

מעניין. תודה. שווה שיתוף בפייס בפינת "הנתון המיותר של היום". 🙂

אור
אור
11/04/2018 17:21:58

לא מסכים אבל סבבה 🙂

מתן גילור
11/04/2018 17:37:06
הגב ל  אור

לאיזה חלק? שזה שווה שיתוף או למקומו בפינת הנתון מיותר?

אור
אור
11/04/2018 17:43:42

נתון מיותר? לא מסכים, זה כלי שיכול להכריע משחקים ואין ספק שלברון מסוגל להשתמש בו בהצלחה בפלייאוף הבא עלינו לטובה. לכל הפחות יש נתונים הרבה יותר מיותרים מזה.

שווה שיתוף? סבבה, לשיקולך 🙂

מתן גילור
11/04/2018 17:46:41

רואים שאתה לא חבר שלי בפייס. 🙂
אני מכניס לשם הרבה נתונים שלדעתי לא מיותרים, אבל השם של הפינה נועד כדי למנוע הצקות.

אור
אור
11/04/2018 17:55:22

עכשיו הכל ברור 🙂

Ish
Ish
11/04/2018 20:38:57

זה זריקה כזאת בערך פעם בשני משחקים (וקליעה בערך אחד מארבעה). לא ממש פקטור משמעותי בהכנה של שחקנים להגנה עליו.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/04/2018 18:40:45
הגב ל  אור

תודה אור על שיתוף של כתבה מעניינת מאוד. זה ממש מפתיע אותי לגלות שיש לו את האחוזים ההיסטוריים האלה מהשלוש הרחוק.
אין ספק שזה בגלל שהשומרים נותנים לו מרחק במצבים כאלה (וגם כי עדיין לא ירד האסימון שהוא מסוגל לקלוע ממרחק כזה). בהחלט מזכיר את מה שפופ עשה בכמה סדרות מולו, כשנתן לו לקלוע מרחוק. לברון למד מזה.
התהליך הזה קצת מזכיר את מה שג'ורדן עשה כשהוא התחיל להתבגר, רק שאז הקליעה משלוש לא היתה כל כך פופולרית.
כדאי מאוד שהאשך יסתכל ויראה גאון בפעולה. זה מבחינת IQ אלא מבחינת ההבנהשל המשחק, שמירה על הגוף, ושמירה על היכולות שלך כשחקן כמה שאפשר לתוך הקריירה.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 18:45:06

יואב זה אאוטלייר. לא הייתי מתייחס לזה יותר מדי ברצינות. הזריקות הרחוקות האלו הן בדרך כלל מצבים שהשומר נותן לך מרחק.

אור
אור
11/04/2018 20:52:14

הייתי אומר שזה חצי אאוטלייר / מדגם קטן וחצי מראה על השיפור בקליעה של לברון. לא יתכוננו לזה במיוחד אבל אולי הוא יזרוק ויקלע כאלו במשחקים צמודים.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 20:55:57
הגב ל  אור

או שזה אאוטלייר או שזה לא.
כמו שאמרתי כמעט כל הזריקות האלו פנויות. לפני שנתיים הוא גם קלע ב40%+ מהטווח על מדגם קטן בהרבה. בסך הכללי זה מחוץ לטווח שלו (25%) בקריירה.

אור
אור
11/04/2018 21:01:14
הגב ל  אור

זו הנקודה, שנתוני הקריירה לא רלוונטיים. בוודאי שהזריקות פנויות, רק שפעם לא היה קולע אותן.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 21:05:55
הגב ל  אור

למה אתה מחליט שזה לא רלבנטי?אתה עושה פה הנחה (לדעתי מוטעית) שהוא פתאום פיתח יכולת. על סמך מה?
מה שבאמתחשוב אצל לברו ןהוא שהוא הפך את השלשה לכלי משמעותי בארסנל שלו (בלי קשר למרחק ממנה הוא זורק אותה).

אור
אור
11/04/2018 21:14:58
הגב ל  אור

נכון, זה רק מאפיין של השורה התחתונה שלך, וזו אותה יכולת שהוא פיתח.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 21:16:05
הגב ל  אור

נו אז למה זה לא ברור שזה אאוטלייר?
והיכולת הזו שלו לא נולדה השנה.

אור
אור
11/04/2018 21:26:26
הגב ל  אור

כי אם הוא פיתח יכולת כזו זה לא חייב להיות אאוטלייר.. אבל נראה לי שמיצינו

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 21:29:03
הגב ל  אור

אתה מיצית 🙂
היכולת המדוברת היא קליעה משלוש באופן כללי,אתה מניח שיש לו יכולת משופרת לקלוע מרחוק יותר בהשוואה לליד הקשת.
רק לשם דוגמא גם סטף קרי בעונה ההיא קלע באחוזים דומים מהטווח הנ"ל (יותר טוב מהדיוק שלו ל-3 מקרוב). מאז הוא התאזן סביב אחוזי הקריירה שלו מהטווח שהם נמוכים מהאחוזים שלו ליד הקשת. אין מה לעשות ככל שמתרחקים האחוזים יורדים.

אור
אור
11/04/2018 21:31:27
הגב ל  אור

חחח, איפה עובר הגבול בין קצה סטיית התקן לבין אאוטלייר? במדגם כזה קטן ובהנחה שפיתח קליעה טובה משלוש בזריקות חופשיות, התוצאה יכולה להיכנס בתחום הסביר.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 21:38:23
הגב ל  אור

אתה רוצה שזה יישב בקצה סטיית התקן אין בעיה. אבל אז אין כאן שום כלי חדש. גם ההנחה שהוא פיתח קליעה בזריקות חופשיות היא משהו שמצריך הוכחה.
בסך הכל אם עוקבים אחרי הקריירה של לברון ניתן להבחין בין שתי תקופות עיקריות בכל הנוגע לדיוק מהשלוש. לפני המעבר למיאמי ואחריו. מאז לדעתי לא היה שינוי מהותי מעבר לזה שהוא הגדיל את המינון (הייתה לו שנה אחת של נפילה שהפילה גם אותי בפח).
אז אם לסכם – לדעתי אין כאן שום דבר חדש מבחינתו. הכותרת כמו שהיא מוצגת: "לברון הוא סטף קרי החדש" היא לא יותר מקליקבייט.

אור
אור
11/04/2018 21:47:13
הגב ל  אור

קליקבייט זה ברור. אולי זו רק תחושה שלי שהוא השתפר מרחוק, צריך לבדוק גם את העונה הבאה וזו שאחריה בשביל לדעת.

אפלטון
אפלטון
11/04/2018 22:12:42
הגב ל  אור

אור זה לא באמת מרשים בגלל המדגם הקטן, אין באמת מה לשנות את צורת השמירה על לברון בגלל נתון כזה.
אם אתה רוצה נתון מדהים מהשחקן הכי יצירתי בליגה תנסה 146 סטפ בק 3 של ג'יימס הארדן השנה.
יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. כן, לא שחקן. קבוצה. והוא קולע אותן ב46% !
שנה הבאה תראה עוד לפחות 5 שחקנים שמכניסים את זה לרפרטואר הקבוע שלהם.
עכשיו כל התקשורת עסוקה בפמפום לברון לmvp אז מתחילים להמציא נתונים איזוטריים. כל שנה אותו סיפור.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 22:19:32
הגב ל  אור

נו זה באמת חדשות ישנות. הסטפבק זה הטריידמארק מוב שלו.

אפלטון
אפלטון
11/04/2018 23:57:05
הגב ל  אור

זה טרייד מארק מוב מהשנה. כל שנה הוא משכלל ומוסיף עוד מהלכים מיוחדים וזה מה שמדהים אצלו.
הוא אמנם התאמן על הסטפ בק הזה כבר שנה שעברה אבל השנה יותר מהכפיל את כמות הזריקות במהלך הזה, ולא רק ששמר על אותה יעילות, הוא העלה אותה.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/04/2018 0:04:50
הגב ל  אור

אבל זה לא שהוא הוסיף משהו חדש. הוא לקח את אותו כלי ועשה לו כמה שדרוגים.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/04/2018 22:51:35

60 זריקות? זה משהו שמתאמנים עליו. בפרט כשהוא זרק הרבה הרבה פחות מהטווח הזה בשנים קודמות

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 22:53:11

יותר כמו 40, והוא מתאמן גם על שלשות רגילות נו אז?

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 23:00:48

וזה ממש לא נכון שהוא זרק הרבה פחות מהטווח בעבר.

Ish
Ish
11/04/2018 20:40:04

עוד מיתוס ג'ורדן חסר בסיס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12/04/2018 9:58:02
הגב ל  Ish

אתה חסר בסיס. כשהיה צריך שלשה מייקל יגע לשים אותה וככל שהמדחקים היו חשובים יותר יש לו אחוזים גבוהים יותר. בפלייאוף אחוזיו מהשלוש גבוהים יותר מאשר בעונה הסדירה ובגמרים גבוהים יותר מאשר בפלייאוף עם כ-37%. אצל קובי למשל האחוזים יורדים.

Benjo
Benjo
11/04/2018 21:48:34
הגב ל  אור

באמת מדהים האיש הזה תופעת טבע. אני עדין לא תופס ממנו סטף אבל.

בירדמן
בירדמן
11/04/2018 16:36:04

לסלטיקס יש מה להרוויח במידה ויפסידו לברוקלין, ובמידה וניו-יורק יפסידו לקליבלנד – הו אז ברוקלין יעקפו את ניו-יורק בטבלה, ברוקלין יסיימו 9 מלמטה – מחוץ ללוטרי, והניקס במקום 8 מלמטה – בתוך ההגרלה.
כזכור לכולנו הבחירה של ברוקלין נמסרה מבוסטון לקליבלנד.
ויש אפשרות נוספת – שקליבלנד יפסידו בכוונה לניקס.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 16:37:43
הגב ל  בירדמן

בחייאת, מדובר על משהו כמו שתיים שלוש קומבינציות. נראה לך שמישהו מהנהלה יעביר למאמן הוראות להפסיד את המשחק בשביל זה?

בירדמן
בירדמן
11/04/2018 16:41:25

בוודאי! בבוקר משכנתי את הבית שלי ושמתי הכל על הפסד של בוסטון.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 16:44:44
הגב ל  בירדמן

מתי אתה בא לשולחן פוקר שלי?

בירדמן
בירדמן
11/04/2018 17:06:02

אנחנו נתראה בסוף המשחק.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 17:07:56

איך זה קשור הסלטיקס סביר להניח יפסידו כי ישחקו עם ההרכב שהצטיין ברבע האחרון באטלנטה. יש להם מספיק פצועים הם לא צריכים אקסטרה.

בירדמן
בירדמן
11/04/2018 18:51:19

נו גילרי, עוד לא התחיל המשחק וכבר יש לך תרוצים…

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 18:55:56

לא תירוצים. אני חושב שבוסטון יפסידו בגלל שלא יעלו עם ההרכב החזק שלהם. הנקודה הייתה שהעוד 3 עשיריות אחוז לבחחרת טופ 3 שזה ייתן לקליבלנד ממש לא מזיזים לאף אחד שם במערך השיקולים.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/04/2018 20:46:02

נו , זה לא היה הוראות מלמעלה אלא החלטה של המאמן לא לסכן שחקנים בקבוצה שגם ככה סובלת מאד מפציעות.
אגב אתה צריך מקום לישון הלילה?

בירדמן
בירדמן
11/04/2018 20:02:18
הגב ל  בירדמן

בשנת 2014 אותה קליבלנד ניגשה לדראפט עם 1.7% סיכוי לזכות במקום הראשון, וזכתה.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 20:39:36
הגב ל  בירדמן

מה הקשר. זה בערך הסיכוי שלהם עכשיו. אתה חושב שבוסטון (או קליבלנד) חושבים לעצמם וואי עוד עשירית אחוז ממש תעזור להם להשיג את הבחירה הראשונה, אני חייב להפסיד(לנצח)?

בירדמן
בירדמן
12/04/2018 20:23:49
הגב ל  בירדמן

מרכוס מוריס, ג'יילן בראון וג'יססון טאטום – בריאים כמו שור, יושבים על הספסל, אבל… לא משותפים במשחק.
"מישהו מהנהלה העביר למאמן הוראות להפסיד את המשחק".

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
11/04/2018 18:42:27
הגב ל  בירדמן

הם כבר נתנו את הבחירה, מה אכפת להם איזה מקום היא תצא?

בירדמן
בירדמן
11/04/2018 18:46:15

כי אם קליבלנד יבחרו תותח אז הם ידפקו את הראש בקיר שהם נתנו את הבחירה תמורת קיירי-עם-רגל-עץ לשנתיים.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
11/04/2018 22:52:49
הגב ל  בירדמן

איזה שטויות. ואם הם לא היו נותנים? מי היה אומר שמי שקליבלנד יבחרו היה תיאורטית זה שבוסטון בחרו? או שהוא בכלל היה פנוי? אף אחד לא היה יכול לדעת שקיירי יצטרך החלפת ברגים ברגל…

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
11/04/2018 16:40:12

רק על השיבוץ של דנבר-מינסוטה למחזור האחרון מגיע למי שאחראי על סידור המשחקים בליגה בונוס רציני וחקירה של הרשויות אם הוא השיג טכנולוגיה לראיית העתיד.
תודה על פריוויו מענג בערב משחקים אדיר שסוגר עונה סדירה נחמדה בהחלט ביום שמזכיר לנו שספורט הוא רחוק מלהיות הדבר החשוב בחיים.

bobby
bobby
11/04/2018 16:54:20

תודה על הפריוויו גיא. בכלל, כל הפריוויים שלך העונה היו מעולים!
המפגשים הקריטיים במערב – יוטה-פורטלנד, ספרס-פליקנס ומינסוטה-דנבר הם בלתי-המירים בעליל! אני בטוח שכל אוהדי הקבוצות רוצים לעשות פאסט-פורוורד למחר ולהבין איזה גורל נגזר עליהם.
(וכנל אוהדי הרוקטס והווריורס..).

גיא הרשע
גיא הרשע
11/04/2018 18:09:56
הגב ל  bobby

תודה, בובי. לרוקי השנה שלנו, תומר, חלק גדול יותר בסיקור. המחמאות מגיעות בעיקר לו.

גיא הרשע
גיא הרשע
11/04/2018 18:35:13

למה להצטנע?
לא כל המשחקים נולדו שווים,
הרי אתה בחרת את החלוקה, והשארת לי את המשחקים הם "הבשר".
בנוסף, עבורי, לא לטעות במאזנים, זה קשה בהרבה מלהכניס תמונות…

שימי ריגר
שימי ריגר
11/04/2018 17:39:58

חברה אתם חיים בסרט,
בסוף מדובר על שחקנים שלא עושים חישובים ולא אכפת להם אם הבחירה של הקבוצה שלהם תעלה או תרד או תועבר לפיניקס….
הם עולים למשחק ומשחקים את המשחקץ אם יש להם כשחקנים אינטרס אז זה יכול להשפיע על המוטיבציה…
אבל אן זה אינטרס של ההנהלה זה לא מעניין את השחקנים.

ב. מי יכול להתחייב שזה שקליבלנד יקבלו בחירה יותר גבוה בגלל עוד הפסד של ברוקלין\ניצחון של הניקס יתן להם בחירה יותר טובה…הדראפט הזה עמוק פחד ולבחור רביעית במקום חמישית לא מבטיח שום דבר….

העם רוצה דנבר בפנים!
למינסוטה לא מגיעה לעלות….המאמן שם לא מוציא רבע מהפוטנציאל של שחקניו….

אבי
אבי
11/04/2018 17:43:44

שיקגו חיבים להפסיד למיקום בדראפט יותר טוב האם אני טועה?

מנחם לס
מנחם לס
11/04/2018 17:46:10

ההקדמה החזירה את כולנו לחלק האיום והזוועתי של החיים, מהצד השני של כיף ומשחקים.
הדבר החשוב ביותר שעל עם ישראל והעם היהודי לעשות זה לעולם לא לשכוח, ולהיות תמיד מוכנים להילחם כשמישהו מנסה להרע לנו. לעולם לא נישכח!

אליקו
אליקו
11/04/2018 17:48:53

על פי האתר ספורט 5 ישדר את הפליקנס-ספרס. הגיוני ביום השואה? (בכל מקרה אני הולך לצפות במיני-דנבר)

john
john
11/04/2018 17:52:26

תודה על ההקדמה החשובה. סבתא של אשתי בת 93 וצלולה לחלוטין היא ניצולה של אשוויץ וצעדת המוות. היא מגיעה בשנים האחרונות כל שנה יחד עם אשתי לכיתה של אחד הילדים שלי ומספרת את הסיפור שלה (הייתה ילדה בת 13 כשפרצה המלחמה). המחנכות שמבינות את הנדירות שבעניין אוספות את כלל השכבה לתוך כיתה ענקית. אשתי שם כדי לעזור ולתווך את הסיפור לרמה של כיתה ד' (המספר המקועקע על זרועה תמיד מושך תשומת לב ושאלות). היא אפילו בנתה מצגת עם תמונות של סבתה מתקופת המלחמה ועד היום עם כל משפחתה.

היא הייתה כל השנים פעילה בעמותות שעוזרות לנזקקים ואף היתה מועמדת להדליק משואה השנה (מתוך מאות מעומדים השנה אז היא נדחתה בסוף). מאז שאשתי בגיל תיכון (בניגוד לבעלה ז"ל) דיברה על התקופה ההיא בחופשיות משוחררת כולל סיפורים קטנים של אנושיות בלתי רגילה של אנשים בתופת הזוועה. לאורך כל המלחמה נלחמה על חייה כמו לביאה בשביל הסיכוי לפגוש שוב את משפחתה בסיום המלחמה. בצעדת המוות נשברה והתמוטטה. היא כבר הייתה שלד חסר כוחות. אך היא בכל זאת התעוררה בזרועות שתי נשים אלמוניות שלמרות שגם כוחותיהן אזלו הן מצאו רגע אחרון של זיק על אנושי וסחבו את הזרה בת ה20 עד שהתעוררה והאכילו אותה בכמה פירורים שיכלו.

לאחר המלחמה היא חזרה להולנד ולמדה שנותרה לבד לחלוטין. בודדה בעולם אומצה על ידי משפחה מהקהילה המקומית ופגשה ונישאה לעוד שורד שנותר בודד לאחר מסע בריחה חובק אירופה מאימת הנאצים. למרות שנתפס שוב ושוב עונה, נכלא וברח מתאי מעצר ומרכבות נוסעות, הוא הגיע עד לונדון לקראת סוף המלחמה והספיק להתנדב לצבא הבריטי כדי לחזור ולהילחם בנאצים. העינויים השאירו אותו מצולק ופצוע אך לא גנבו ממנו את החריפות והחריצות. הוא ואשתו הטרייה הקימו משפחה חדשה ועסקים רווחיים באמסטרדם שאחרי המלחמה, ועלו לארץ לאחר מלחמת ששת הימים בעקבות העלייה שכבר ביצעו שלושת ילדיהם. בעלה, סבא של אשתי היה איש חריף שעד יומו האחרון החל את הבוקר ב5:00 במקלחת קפואה (גם בחורף). זה היה המבחן בוקר היומי שלו. הוא טען שאם הוא מצא את האומץ לעבור את זה שאר היום הפך לקל. מיד לאחר מכן עלה על חליפה ועניבה וניגש לטפל בענייניו. הקשר עם נכדיו היה מעט נוקשה והוא המעיט לדבר. הוא מצא את הכיף שלו בלהביס את נכדיו וילדיו במשחקי שחמט ונוצח רק פעם בשנות ה-80 של חיו על ידי בכור נכדיו לאחר קרב ארוך.

את החריפות והחדות לא איבד עד יומו האחרון. כשנתיים לפני מותו ברמזור התנגש בו רכב גדול ב'עדינות'. הנהג שהיה הר אדם וחשב שזכה בלוטו החל לצרוח עליו ולהאשימו שהתאונה קרתה באשמתו . הוא ניסה להעליל ולגלגל עליו אשמה בפגיעות פח קודמות אחרות. מכיוון שחברינו ראה זקן בחליפה כפוף הוא החל להלחיץ אותו 'לסגור את הסיפור' ללא חברות ביטוח ושסבא של אשתי ישלם לו נזק של פחחות. סבא של אשתי מבלי להתבלבל יצא עם דף ועט ואמר לאיש: 'בטח בודאי אני גר כאן בתל אביב'. קח את המספר טלפון השם והכתובת שלי וניפגש מתחת לבית שלי עוד שעה אחרי שאמשוך כסף מהבנק. הוא החל לספר לנוכל על חיו ואכל לו את הראש. הם נפרדו לדרכם וסבא של אשתי לא ראה אותו יותר בחיו. הוא האכיל אותו בקור רוח בשלל פרטים שגויים ששלחו את המסכן לבית קפה בתל אביב לחכות ואת סבא של אשתי לנמנם בביתו בגבעתיים.

יום השואה והגבורה בשבילי הוא לא טקסים, צפירות והקראות נוגות של טקסטים בליווי כינורות. יום השואה זה תזכורת לזוועות האנושיות מחד ולניצחון האנושי של עמנו מנגד.

Panaman
Panaman
11/04/2018 18:13:28
הגב ל  john

Im sitting here in a coffee place in Paama, reading your writing.. what can i say? I salute the story, this people, and the great value they bring to this world. Thank you for sharing that. Ziv

amitlahev
amitlahev
11/04/2018 18:48:53
הגב ל  john

וואוו איזה סיפור מצמרר ומעורר השראה!

אפלטון
אפלטון
11/04/2018 21:30:37
הגב ל  john

מדהים אותי כל יום שואה לקרוא את הסיפורים האלו.
אם מדברים על צעדות, להבדיל, לא יודע כמה מאיתכם ישבו עם ההורים של עולי אתיופיה שיספרו על צעדות המוות שלהם בכדי להגיע לישראל. סיפורים מרתקים.
כנכד למשפחה שאבדה רובה בשואה, תמיד שמעתי על הסיפורים הנוראיים מאירופה. כשהייתי בתיכון, הורי עברו מהקיבוץ לכרמיאל, שם מתברר שמכל החברים שלי לא היה אשכנזי אחד, ומשהו שאחד הילדים, שלא היה חבר שלי, אמר משהו ביום השואה שהימם אותי להמון שנים. 'למה שיהיה אכפת לי? זה המלחמה של האשכנזים'.
כשהתבגרתי התחלתי להתעניין בסיפורים של יוצאי עדות המזרח, וגיליתי שהם מרתקים ומזעזעים ואיכשהו די הודחקו בזיכרון הלאומי.
אז אני דווקא בכל יום שואה, מנסה ללמוד על זוועות אחרות שקרו, גם לעם שלנו וגם לאחרים. כי יום השואה הוא לא רק של אשכנזים.

Ish
Ish
11/04/2018 21:40:42
הגב ל  אפלטון

אתה יכול לבלות כל השנה יום יום שעה שעה בללמוד על זוועות שבני אדם עוללו לבני אדם וישאר לך חומר למאות שנים שלא תספיק להגיע אליו.
יום השואה הוא של האנושות אבל לצערנו הרבה ממנה מעדיפה להתנער משייכות זו.

אפלטון
אפלטון
11/04/2018 21:54:26
הגב ל  Ish

אז השנה, בזכות זה שאני בפורטוגל, למדתי על הטבח ההמוני ביהדות ליסבון, אמנם 500 שנה אבל סיפור נשכח ומזוויע לא פחות מסיפורי גרמניה.
למדתי על הטבח הפורטוגלי בטימור בשנות ה90 ועל המעורבות הפורטוגלית הענפה בטבחים שונים ומשונים בקולוניות שלהם באפריקה. סיפורים שפשוט לא היה לי מושג מהם, וזה יותר מטריד אותי מכל דבר אחר. לפחות שנהיה מודעים לזועות, גם בלי להתיימר לשנות את האנושות.

עידן עופר
עידן עופר
12/04/2018 1:59:56
הגב ל  john

מדהים ומצמרר ג׳ון, תודה על השיתוף.

john
john
11/04/2018 18:00:53

_______________________________________________

לגבי המשחק על כל הקופה הלילה. זה לא קרה מאז 1988 (משחק אחרון על מקום בפלייאוף בין היריבות על המקום. בעולם מושלם דנבר מנצחת והקבוצה המעניינת יותר והחידתית יותר עולה לפלייאוף. זה בניגוד לתחזיות שלי ולניתוחים שלי אבל פאק איט אני גם ככה לא לוקח את עצמי עד כדי כך ברצינות. מי לא רוצה לראות את יוסטון נאלצת לקלוע 130 כל לילה כדי להתמודד עם יוקיץ' וחבורת הנמרים של הנגטס.

הסיבה השנייה שאשמח לניצחון של דנבר הוא שהגיע הזמן שהקצב ישלם מחיר כואב על חטאי ההיבריס שלו ברמת האימון. ולא הוא לא מקבל פס בגלל הפציעה של באטלר. הוא מקבל נכשל בפיתוח הצעירים ונכשל ביצירת שיטת משחק עקבית שמנצלת נכון את המשאבים של קבוצתו. החלק העצוב הוא שטיבס ה-GM עשה עבודה נהדרת השנה. טאג' וג'ימי הם תוספות מדהימות ושוות וטיג למרות סוג של עונת פרווה היה החתמה שיותר התאימה לסגל שהיה לו. וכך גם הגניבה הזולה של רוז שנתן אתמול משחק טוב מאוד מהספסל. הבחירת דראפט שלו בג'סטין פאטון היא גם נהדרת למרות שהחל את העונה פצוע. גם טוב שהוא שלח אותו לג'י ליג מיד אחרי התאוששותו להשתפשף. לרוע מזלו של טיבס הGM, טיבס המאמן לא שבר את המסורת שלו ופשוט התעלם מהרוקי המוכשר שאילו היה נשאר שנה נוספת בקרייטון היה נבחר טופ 10 בדראפט הנוכחי.

https://www.youtube.com/watch?v=F20wBt1q4Sc

כולי תקווה שאיבוד מקום בפלייאוף ישכנע את הבעלים של מינסוטה לתת לטיבס הGM להביא שחקנים ולמאמן אחר להביא אותם להישגים

אליקו
אליקו
11/04/2018 18:05:48
הגב ל  john

טיבס הgm מביא שחקנים שטיבס המאמן אוהב לאמן . לא לכל מאמן מתאימים ווטרני שיקגו העליזה…

גיא הרשע
גיא הרשע
11/04/2018 18:08:04
הגב ל  john

אם דנבר מנצחים, הם במקום ה-7, והמפסידה במשחק בין הספרס לפלקונס נופלת למקום ה-8.

התגובה הקודמת, על משפחתה של אשתך, פשוט נוגעת ללב. תודה.

Panaman
Panaman
11/04/2018 18:09:10

Thank you very much Guy for the reminder, and the consideration to put this in the beginning of your preview.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11/04/2018 18:10:10

רב תודות גיא! ערב משחקים נפלא.
אני אלך על מיני, יוטה ומאנו

יואל
יואל
11/04/2018 18:11:00

מת שדנבר יעלו,מת שיעיפו את השוחט ממינסוטה בבעיטה הביתה,אסור לו להיות מאמן ראשי

יואל
יואל
11/04/2018 18:13:14

נו ,john הסביר את זה יותר טוב ממני

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/04/2018 18:20:02

הקדמה חזקה, ואני מתחבר אליה גם ברמה האישית. אתמול גם הבנות שלי חזרו מאוד מושפעות מהפעולה בצופים. הן בכיתה ה' ועברו כמה טקסי יום הזכרון בחייהן, אבל עד כה זה רק הפחיד אותן, או פשוט עבר מעליהן. השנה, כשהן בנות עשר, הן התחילו להבין במה זה באמת מדובר.

תודה רבה על הפריוויו

המשגיח
המשגיח
11/04/2018 18:22:13

תודה גיא, פריוויו מעולה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/04/2018 18:47:51

תודה גיא ותומר על פריוויו מעולה וגם אנושי מאוד. כל סיפור כזה ששומעים, כמו שלך או של ג'וני, מעלה בך מחשבות נוגות על מהות החיים.

יאללה מלחמה 🙂

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/04/2018 18:48:43

אני מרשה לעצמי להכניס לינק של אור על איך לברון הפך למלך של השלשות למרחק גדול (מעל 28 פיט):
https://fivethirtyeight.com/features/lebron-james-is-the-new-steph-curry/

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/04/2018 20:12:14

וואי אני סנילי. הלינק של אור הוא בכתבה הזאת . . .

שי אבן צור
שי אבן צור
11/04/2018 18:50:17

אין לי דרך להיות ממש, אבל ממש, שמח מאיזשהיא תוצאה היום.
אם מינסוטה מנצחים אני מבואס לאללה כי אני עם דנבר.
אם דנבר מנצחת אני ממש מתבאס בשביל יאיר…

no funny shtuff
no funny shtuff
11/04/2018 19:15:05

תודה גיא.
כיוונתי כבר את השעון ל-3:00.

מאוד מקווה שלא יצא בסוף הערב שמינסוטה יסיימו במקום השביעי והספרס בשמיני. זו תהיה באסה רצינית.

מליבו
מליבו
11/04/2018 19:19:02

שכחו שאלה נוספת… באיזה רבע ראסל ישיג את הריבאונד ה16 במשחק ?

john
john
11/04/2018 19:28:23
הגב ל  מליבו

הרבע השני. הוא יעלה לשחק סנטר אם צריך…

asd
asd
11/04/2018 19:20:27

לא ברור לי איך יש כאן 50 תגובות ורק אחת מדברת על אנדרה אינגרם ומי שלא יודע על מה שאני מדבר כדאי שיקרא קצת בגוגל
פשוט אין מילים!!!
והנה תקציר של המשחק שלו מהלילה:
https://www.youtube.com/watch?v=28mT-yMoHZ8

איתן
איתן
11/04/2018 19:44:02

בסד
נראה לי שטעית. אם הבחירה 1-17 נשארת שלהם ולא אם 17-30. 18-30 לא שלהם

גיא הרשע
גיא הרשע
11/04/2018 20:16:29
הגב ל  איתן

הבחירה של מילווקי שהועברה לסאנס מוגנת 1 – 10 , 17 – 30, ב-2018 ,
מוגנת 1 – 3, 17 – 30 ב-2019.
לכן אם מילווקי אחת מ-2 הקבוצות אם המאזן הגרוע מבין מי שלא בלוטרי, הבחירה עוברת לסאנס.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
11/04/2018 20:25:25

מסכים לגבי ההפסד של בוסטון ג'. אין טעם להסתכן וגם רוצים שהבחירה של ברוקלין לא תהיה ב 6 המקומות הראשונים.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 20:56:43

יאניס ישחק הלילה – הבאקס רוצים ניצחון.

שייקה
שייקה
11/04/2018 21:33:22

מעניין מאוד. אם הם מנצחים והקאבס גם, זו סדרה ראשונה?

Berch
Berch
11/04/2018 20:58:39

אני בעד מינסוטה. היומנים שכתבתי קירבו ביננו…… 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 21:13:53

באהא-מוטה בחוץ לסיבוב הראשון של הפלייאוף לפחות. נראה לי שמורי צריך להכניס דאנקים לזריקות האסורות. שחקן בחוץ=שחקן לא יעיל.

אור
אור
11/04/2018 21:16:38

אולי זה שיחליף אותו יקלע הרבה מ28 פיט במקום..

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 21:17:33
הגב ל  אור

אבל הוא בטוח לא ישמור כמוהו

אור
אור
11/04/2018 21:28:50

אמת.

אפלטון
אפלטון
11/04/2018 21:37:12

הדאנקים של מ בה אמוטה זה דאנקים של מי שלא מודע לגילו ויכולתו האתלטית. פעמיים לפרוק כתף מדאנק באותה עונה?
ממש מקווה שיחזור לסיבוב השני, בתקווה שלא נצטרך אותו בסיבוב הראשון. רק לא אוקלהומה :/

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 21:40:28
הגב ל  אפלטון

תפסיק כבר לשקשק. אתה נהייה קאפקייק. אולי תעבור לעודד את החברה מהמפרץ?

Ish
Ish
11/04/2018 21:43:37

הפחד הזה נובע מהבנה שיש להם סיכוי ממשי מאוד לזכות באליפות.

אפלטון
אפלטון
11/04/2018 21:45:34

תאמין לי מת מפחד על הפלייאוף הזה. לא יודע למה, פשוט מרגיש לי שיותר מדי דברים הולכים ללכת לכיוון אוקלהומה. יש להם ווייב של יוסטון '95, ואני עוד לא ראיתי משהו מדאנתוני שיעזור להירגע.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 21:52:27
הגב ל  אפלטון

איזה ווייב? הם ניצחו שלושה משחקים רצוף אז אתה נלחץ? להזכיר לך איך הם נראו לפני שבועיים?

אפלטון
אפלטון
11/04/2018 21:57:22
הגב ל  אפלטון

עזוב גילרי, יש שם ווייב. אי אפשר להכחיש.
יוסטון מנצחים אבל הם לא נראים טוב כבר חודש, זה לא מומנטום נכון לקראת הפלייאוף. יש תחושה של פיק מוקדם מדי כמו הסיפור הקבוע של טורונטו.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 21:59:44
הגב ל  אפלטון

you've been shimonized.

אפלטון
אפלטון
11/04/2018 21:40:19

גיא ותומר תודה ענקית!
יום משחקים מטורף, איזה סיום עונה דרמטי יא אללה.

Benjo
Benjo
11/04/2018 22:16:42

פריוויו מעולה כרגיל ובמיוחד ההקדמה. תודה גיא.
אותי מדהים שבערב יום המשחקים האחרון של העונה (זה אפילו לא מחזור מלא כי חלק מהקבוצות כבר סיימו) אין אפילו סדרת פליאוף אחת שסגורה. מטורף בעייני ואני חייב לאמר שלמיטב זכרוני וככל שאני מצליח לפשפש בו דבר כזה עוד לא היה. זה די חסר תקדים ואני די משוכנע בכך.
אני די צפיתי את ההגעה של מיני למחזור הזה עם הלשון בחוץ אחרי שראיתי את לוח המשחקים שלהם לקראת סוף העונה (ביומן האחרון שלהם). קשה להאמין שהקבוצה הזאת היתה שלישית במערב כשבאטלר נפצע ואיפה היא עכשיו. אני בכל זאת מאחל להם הצלחה הערב בשביל יאיר וגם כי 14 שנה בלי פליאוף? בעסה.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 22:21:10
הגב ל  Benjo

אני איתך. הנאגטס יכולים לחכות עוד שנה.

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 22:25:33
Ljos
Ljos
11/04/2018 22:40:53

היה לו את כל תווך וטווח הטיעונים והתירוצים, ההסברים ההגיוניים והמוגזמים, והוא הלך על טכניקת "כן, עקפתי את כולכם בתור. אם הייתם מספיק חכמים, הייתם עוקפים את כולם קודם"?

עידו גילרי
עידו גילרי
11/04/2018 22:42:55
הגב ל  Ljos

russ being russ

john
john
11/04/2018 23:27:23
הגב ל  Ljos

אולי שימיר את האנרגיה של עשרות הקפיצות לריבאונד והריצות לקיר בעוד 5 דקות של ההגנה שנתן מול יוסטון ברבע האחרון…

אלמוג
אלמוג
11/04/2018 23:04:05

למי שרוצה לדעת, ככה שוברים את קללת הקרדשיאן
https://youtu.be/xfXy36Iq_iU

john
john
11/04/2018 23:58:57
הגב ל  אלמוג

אני נלחם ברצון לצקצק בלשון
כי אין לי כסף כישרון והצעות סביב השעון
אני יושב לי בסלון ושופט לי סרטון בטלפון
של אדם מוקף פיתוי שתוי הוא עילוי שרוי במצב של דיכאון.
גבר נאמן משלם במזומן אבל הפיתוי בכל פינה מצוי עד שנדחף לגרון.

nba בנשמה
nba בנשמה
12/04/2018 1:25:19
הגב ל  אלמוג

אלמוג יא מלך, איזו חשיפה הבאת

Shaq
Shaq
11/04/2018 23:58:41

מהמר על מינסוטה.

nba בנשמה
nba בנשמה
12/04/2018 1:24:06

אלמוג יא מלך, איזו חשיפה הבאת…

עידן עופר
עידן עופר
12/04/2018 2:02:40

חברים, תודה על פריוויו נהדר כרגיל על הקדמה חשובה ביותר !

נריה
נריה
12/04/2018 3:01:35

אפשר קישור למשחק?

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 3:12:36
שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 3:23:14

בארטון הגיע חם היום

אלון
אלון
12/04/2018 3:25:00

השחרור של פלאמלי מהעונשין זה צער בעלי חיים.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 3:29:43

בוסטון משחקת עם המחליפים של המחליפים ו….ביינס ועדיין מובילה ב 10 על ברוקלין הפאטתית. לא ייאמן. אני מניח שבסו הנטס ינצחו כי לבוסטון אין עם מילשחק…. עבדול דווקא עושה עבודה טובה בהגנה וביינס עם שיא עונתי לרבע. משחקים עליו אז הוא קולע.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 3:33:52

מונרו הוא קלע לא רע בכלל כסנטר אבל ההגנה שלו מחרידה וכשאין סביבו שחקני הגנה טובה שיחפו עליו, הרחבה של בוסטון טיילת…..

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 3:35:14
הגב ל  ד"ר הופמן

אתה לא צופה במינסוטה-דנבר?!?!?!?!

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 3:46:38

אי אפשר לראות הכל.
אני רואה בוס, ראס ופילי….

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 3:52:52
הגב ל  ד"ר הופמן

אבל ד"ר, לא היה משחק כזה במחזור סיום שנים

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 3:53:16

כ"כ נדיר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 3:38:22

איזה שטות של ג'נטרי. מירוטיץ' פתח בוער ונראה בדרך לאחד המשחקים הפסיכיים שלו שהוא לא מחטיא. הבנאדם הוציא אותו.
מהצד השני מאנו ופארקר מהספסל החזירו אותנו למשחק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 3:41:32

חחחח 30 הפרש ברבע הראשון בפילי.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 3:47:21

אבסורד אבל מראה כמה פיני נהייתה אשכית 🙂

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 3:47:35

46 נקודות ברבע? WTF!!!

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
12/04/2018 3:48:08

מרגיז שדנבר או מינסוטה מחוץ לפלייאוף והבאקס בפנים

ברוך רובין
ברוך רובין
12/04/2018 3:46:06

אחזה משחק ללא הגנות יוסטון יפרקו את שניהם

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 3:46:40

טאונס אדיר עד עכשיו.. טראח קפץ ל-7

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 3:49:57

ראס כבר עם 6 ריבאונדים, אחד באופנס. עוד 10 למנייאק….
שכחתי 7 אסיסטים

Benjo
Benjo
12/04/2018 3:57:31
הגב ל  ד"ר הופמן

9 קטיפות ו 9 חלוקות 3:24 לפני סיום המחצית. אהה כן
נקודה אחת. הבן אדם עובד.

Benjo
Benjo
12/04/2018 4:36:01
הגב ל  Benjo

16 קטיפות 13 אסיסטים נקודה אחת בודדת. ראסל ווסטברוק במיטבו רבותי. אין יותר ראסל מזה רק סטטיסטיקה אישית עכשיו יש זמן לקלוע. לא מתפלא אם מעכשיו אף שחקן לא מקבל ממנו מסירה אחת והוא סוגר את המשחק עם 30 נק.

ד"ר רזי הופמן
12/04/2018 7:19:35
הגב ל  Benjo

נווו? אז הופתעת כשהמשיך לחלק ולקטוף…

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
12/04/2018 3:50:46

מילסאפ איזה משחק נפל הבן אדם נעדר הערב

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 3:53:03

שמח שהסלטיקס לא הציעולו 30 מליון. גם 10 הוא לא שווה….

רק שאלה
רק שאלה
12/04/2018 3:51:01

פילדלפיה בלי אמביד ורדיק עם סימונס על הספסל קורעת את מילווקי בהרכב מלא
54 נקודות ב 14 דקות

אליקו
אליקו
12/04/2018 3:51:41

טאונס נכנס לעיניינים. פילי סוגרת את המקום השלישי אחרי רבע אחד (46 נק'). אה וראסל כבר עם 8 ריב' 6 דק' למחצית.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 3:52:05

המשחק בבוסטון כמו יויו, הנטס לוקחים טיימאאוט וההפרש יורד, הסלטס ליקחים טיימאווט ובוסטון רצים ל 10 הפרש וחוזר חלילה.

Benjo
Benjo
12/04/2018 3:52:49

KAT הגיע חד. ווייגנס עדין ישן גם משחק כזה לא מעיר אותו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 3:55:50

דני גרין ביום בו הוא לא יכול לפגוע בשומנים גם אם הוא זורק כדור ליציע אוהדי אוקלהומה

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 3:58:55

חחחחח
חנקת

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 4:09:27

+100
חחחח

אלון
אלון
12/04/2018 3:56:14

מילסאפ כל כך מאכזב וואו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 3:57:23

פאו, מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?

– "את אותם הדברים, אבל לאט"

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:04:17

לאט זה המהר החדש…

שמעון
שמעון
12/04/2018 3:57:33

אח מה שפילי עושים זה פרומו למה שיעשו לבאקס בסידרה

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 3:59:44
הגב ל  שמעון

גועל נפש הבאקס האלה

לביא
לביא
12/04/2018 3:59:24

ווסטברוק כבר עם 10 ריב' 10 אס' ונקודה אחת..

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:03:39
הגב ל  לביא

זהו שהוא מתרכז באסיסטים וריבאונד. כשיגיע ל 16 ריבאונד תראה אותו שוב קולע…

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:01:20

איזה באז היה על וויגינס לפני ששיחק דקה אחת בליגה…
המאפיין הבולט אצלו זה אנמיות

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:02:16

אולי עם בלאט הוא היה מצליח יותר?

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:06:05
הגב ל  ד"ר הופמן

או שבלאט היה מתחרע עליו בגלל האנמיות הזאת, מוריד לו את הביטחון לקרשים וגומר אותו לגמרי…

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:24:34

באמת? כמו שהביא את רייס לשיאו? כמו שהביא השנה שחקן בעייתי בטורקיה לשיאו? כמו שלקח את סמית בקבס והפך אותו ללוחם שלו אחרי שכולם התייחסו אליו כמו למצורע בניקס? ויגינס היה הופך לגורפי של בלאט. אני מת שהוא יקח על עצמו את פרוזינגס השנה בניקס. לדובי יש תקווה 🙂

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:01:45

עבדול וג'ליל שמו מים בפינג'אן. ג'אליל מספר סיפורי קרבות מגבות מהספסל של ברוקלין ועבדול סיפורי עלי באבא וארבעים הלפריקונים…

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:02:42

שופט קקה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:21:33

🙂

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 4:06:44

רונדו
מאמן-שחקן

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:21:18
הגב ל  FuckTheRefs

+++

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:07:28

מה זאת התוצאה הזאת בקליבלנד? איפה דובי???

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:09:38

הם ראו את התוצאה בפילי והלכו לנוח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 4:08:40

הספרס בוויתור כללי. הספיק להם להגיע לפלייאוף. עשו מעל ומעבר.
נתראה בעונה הבאה

אורח קבוע
אורח קבוע
12/04/2018 4:09:54

🙁

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:09:52

זה למה אני אוהב את ראס כל כך. לקח עכשיו ריבאונד 11 ממש לפני סיום החצי הראשון, רץ רץ רץ רץ רץ אסיסט לשלשה והכל ב 5 שניות. מי ששונא אותו צריך לעשות בדיקה אצל פסיכולוג. זו שירה של הכדורסל, כמובן שיש לה גם את רגעי השפל אבל כשהיא בשיאה זה כל כל היופי של הכדורסל. ה-פ-ש-ט-ו-ת…..

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:12:07
הגב ל  ד"ר הופמן

רק שיקח עוד 5 ריבאונד וישים 10 נקודות בחצי השני ויהיה לנו שיא חדש של 2 עונות טריפל לשחקן. אני חושב שלפחות בזמני לא אראה עוד שחקן כזה אלא עם כן יוקיץ וסימונס יחליטו שהם עושים ראס….

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:14:22
הגב ל  ד"ר הופמן

אתה לא תראה ואחרים לא יראו. סימונס ויוקיץ ולא יצליחו טריפלים עם 25 ו 30 נקודות. סימונס יהיה ההבא שיסיים עונה עם טריפל דאבל אבל זה יהיה עם איזה 18 גג 20 נק למשחק ולא 25 או 30. אולי אולי שסימונס יהיה ממש בשיאו בעתיד יוכל לתת אחד כזה למרות שלא מאמין.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:20:24
הגב ל  שמעון

שמעון, תעשה לי טובה אישית ואל זלזל בסימונס. הוא עדיין רוקי וישפר בטוח את הזריקה מהחצי ומהשלוש. סמוך עליי שגם הוא מסוגל לעשות ראס. הפוטנציאל שם.

אורח קבוע
אורח קבוע
12/04/2018 4:16:49
הגב ל  ד"ר הופמן

כמובן שהוא לא צריך עוד 10 נקודות, אני מאמין שגם אם יסיים את המשחק עם הנקודה הבודדת שכבר קלע, ממוצע הנקודות העונתי שלו יהיה עדיין בדאבל פיגרס…

עידן
עידן
12/04/2018 4:10:10

לפי התוצאות עד עכשין אנחנו הולכים לקבל וורירס-ספרס בסיבוב הראשון ועם איך שהספר נראו במחצית הראשונה זה הכי טוב שהוורירס בלי קארי יכולים לקבל

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:12:07
הגב ל  עידן

אם קרי ישחק יה יה סוויפ. בלעדיו הספרס יקחו 2 משחקים לדעתי

עידן
עידן
12/04/2018 4:13:00
הגב ל  שמעון

גם אני חושב כך

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 4:15:39
הגב ל  עידן

טעות שלי..

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 4:12:20
הגב ל  עידן

טעות בידיך. נראה כמו ווריורס-מיני, רוקטס-ספרס

עידן
עידן
12/04/2018 4:15:53
הגב ל  no funny shtuff

לפי הפוסט של יאיר במקרה של הפסד של הספרה אז ניצחון של מיניסוטה והם במקום ה7 וניצחון של דנבר והם במקום ה 8.כרגע מיני מובילים

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 4:19:01
הגב ל  עידן

צודק.
נראה לי שאפרגן ליאיר ושהזאבים יעלו. מתאים לי ספרס-גולדן.

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 4:10:45

באטלר הזה לוחם.
וויגינס זה וואחד יוצמח, ישן בעמידה. אפילו דרק רוז, גם סוג של יוצמח, השתולל על השופט בתחילת הרבע.

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:11:14

ראס 11 ריב ו12 אס בחצי. יאללה עוד 5 ריב למנייק ולרדת לנוח כולם. מה זה הגבה ככה שוחט את הספרס?

נמרוד
נמרוד
12/04/2018 4:11:21

ויגינס באמת אנמי אבל טאונס נתן פה מחצית מעולה. מראה אנרגיות וטירוף ומנצל את זה גם כדי להשיג נקודות בצבע באגרסיביות. הוא לא זרק אפילו שלשה אחת במחצית הזאת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 4:12:48

ראסל בושה לענף.
צריך 16 ריבאונד? פתאום לא זורק.
אם הייתי אוהד אוק' הייתי מרגיש מושפל.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 4:14:39

מה הקשר בין ריבאונד לזריקה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 4:24:15
הגב ל  FuckTheRefs

תשאל את ראס.

"כי בכל יום ויום אנו זורקים בין עשרים לשלושים. בין עשרים לשלושים. הלילה הזה הלילה הזה כולנו רק מוסרים, הלילה הזה הלילה הזה כולנו רק מוסרים."

הכל אצלו זה מראית עין. אכפת לו רק מעצמו.
פתאום מלקחת זריקות כמה שבא לו ואיך שבא לו הוא נהיה קדוש שלא זורק ורק מתרכז בלקחת ריבאונד ולמסור "למען הקבוצה".
למען סטטיסטיקת הטריבל דאבל שלו ולמען ההאדרה האישית שהוא עושה הכל רק בשביל הקבוצה.

אני הייתי מתבייש לאהוד שחקן כזה.

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:15:35

למה שיזרוק? זה משחק מול ממפיס ביתרון 20 הפרש. הקבוצה קודמת לכל

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:16:58

מדוע אתה מתמקד רק בריבאונד? הוא גם מסר 12 אסיסטים במחצית אחת. מה דטרוייט שלך עשתה השנה? מה סאן אנטוניו שלך עשתה? השנאה שלך לראס פאתולוגית. חבל.

לביא
לביא
12/04/2018 4:20:59

בושה לענף! לא פחות ולא יותר.
האם לדעתך יש שחקן אחר בנבא שהיה נמא במצב שלו ולא אוסף ריבואנדים?

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:28:50

יש בזה משהו

IDO
IDO
12/04/2018 4:13:11

מסתמן מקומות 5-6 יהיו פליקנס ואז הטאנדר.

בשביל פורטלנד זה כמו לבחור בין מרציפן למוס שוקולד….
ועדיין אני אבחר את הטאנדר שבמקום 6. המאץ' אפ הכי קליל בעולם

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 4:15:52
הגב ל  IDO

אתה בטוח?

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:17:59
הגב ל  IDO

אוק תהיא לפורטלנד בראש. זוכר דרק רוז נתן 4 0 ללברון בהיט בעונה הסדירה? הגיע הפלייאוף ואז הקינג ניגב איתו את הפרקט ב5 משחקים? אז אני צופה אותו תרחיש שליליארד אולי יקח משחק נוסף מעבר ל1

נמרוד
נמרוד
12/04/2018 4:13:21

אם תוצאות המחצית במערב נשארות ככה אנחנו בדרך לג"ס-סן אנטוניו ויוסטון-מינסוטה בסיבוב הראשון

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:14:30

פילי עושים 80 נקודות בחצי.
מדהים מה שנהייה מהקבוצה בלי אמביד.

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:16:16
הגב ל  ד"ר הופמן

אתה יכול לרשום גם בלי סימונס ורדיק באמת

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 4:26:16
הגב ל  שמעון

מה זה משנה? יש מקונל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 4:16:08

הבאקס צמצמו ל-36 הפרש. FEAR THE DEER

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 4:17:28

מטומטם מי שפיטר את קיד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 4:25:27
הגב ל  FuckTheRefs

צריך לפטר אותו שוב

איתן
איתן
12/04/2018 4:18:28

טאונס חיה,עבירות שטותיות סתם מנסים להוציא אותו בכוח.
מקווה שלא ייצא מהמשחק בגלל עבירות אחרת הלך למינסוטה המשחק

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 4:21:30

ג'מאל קרופורד נראה כמו אחיו הקטן של דיקמבה מוטומבו. שתי טיפות.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 4:22:11

אני אומר לכם רונדו ודוויס הם צרה לכל קבוצה ….

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:24:51
הגב ל  FuckTheRefs

עפים סיבוב ראשון בקלות לא משנה מול מי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 4:27:00
הגב ל  שמעון

הפליקנס לא יעופו בקלות מול אף אחד. הם חתיכת אגוז קשה לפיצוח

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:49:55

למעט הספרס יש להם את הסגל הכי חלש על הנייר ללא דיוויס ויש להם את המאמן הכי חלש מכל קבוצות הפלייאוף. עפים סיבוב ראשון לא משנה מול מי האמת שזה סגור שהם מול פורטלנד. עידו מנצח אותם ב6 משחקים.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:27:11

יבלסת עם שלשה וכולם עושים בולט חחחח
טוב שמורניניו לא מביא אותו שישחק ביונייטד בטח גל פעם בולט היה נתפש בנבדל…. גם כשהוא לא… הכוון רוב הזמן היה טועה 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 4:28:28

משחק נהדר!!

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 4:29:10

נקודה הפרש למיני אחרי שכבר היה עשר..

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:30:02

ברכות לראס על עוד עונת טריפל דאבל. עשה את זה ב 20 דקות. לכל שונאי ראס, קחו שאכטה מהקנאביס סטיבה אינדיקה ותחיו קצת בסוטול 🙂
מרשם יעיל מד"ר הופמן….

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:39:02
הגב ל  ד"ר הופמן

לא יאמן פשוט. יותר מזה מי חושב שהוא מספיק פביכי בשביל לעשות זאת גם עונה הבאה? עונההבאה גם יהיה קרוב הכל זה שאלה של ריב

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:30:15

יוקיץ' ממש מיוחד

ברוך רובין
ברוך רובין
12/04/2018 4:32:08

שני סנטרים שאין להם מושג בהגנה ומדהימים התקפית

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:32:53

וואו יוקיץ'

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 4:34:01

הספרס, כג'נטלמנים שהם, זורקים את המשחק כדי שנוכל להתרכז במיני-דנבר בלי התלבטות

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:36:26

האמת שלא היתה לי שום התלבטות:-)

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:34:43

יואו יוקיץ'!!!

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 4:35:03

יוקיץ' פסיכי

ברוך רובין
ברוך רובין
12/04/2018 4:35:49

יוקיץ מדהים התקפית השאלה כמה ההגנה תהיה חזקה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 4:35:52
שמעון
שמעון
12/04/2018 5:01:11
הגב ל  FuckTheRefs

לא תשכנע הייטרים גם שהמאמן בא במפורש ואומר שזה חלק מתוכנית המשחק שיקח ריב כמו שמנסים להסביר להם.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 4:36:14

ביינס ממש סינדלה הלילה. בסוף המשחק הוא יחזור לגודלו הרגיל.

בינתיים ראס עם עונת טריפל דאל נוספת. אוקלהומה פחות טובה מאינדי במאזן ונשאלת השאלה – מי צפה את הסיכום הזה של 2 הקבוצות הללו?

פילי שוחטת את הבאקס. במצב הנוכחי, מדובר במשחק חימום לקראת סדרה בין השתיים.

קשה לקחת ברצינות את משחקי הלילה האחרון של העונה הרגילה, אבל מה שבטוח הוא שפילי מגיעה לשיא בדיוק בזמן. אפילו פולץ נראה טוב היום.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:37:07

נראה שהסלטיקס שברו את הנטס מברוקלין. השלשה הזו הביאה את ההפרש ל 21 נקודות. הסלטיקס לא מתעניינים איזו בחירה היתה נופלת לידיים של הקבס (דרך ברוקלין) השנה. העיקר הניצחון. זה מה שאני אוהב בקבוצה של סטיבנס.

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:37:37

זה חייב ללכת לדנבר. חייב!

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 4:37:41

וואו..
יוקיץ 3 שלשות רצופות.
ובכלל, משחק צמוד וטוב.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 4:39:15

ואיך שכחתי – כולם מדברים על ראס, אך אף אחד לא מדבר על PG13. 7 מ-8 מהשלוש. אמנם אלו הגריזליס אבל זאת זריקת ביטחון עבורו וזה עשוי להשפיע לטובה עבור פתיחת הפלייאוף של הקבוצה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:50:33
הגב ל  יונתן .S.

מי נתן לו את כל הבונבונים האלה?
במשחקים האחרוני הוא דיי הסריח את הפרקט. ראס כל הזמן מצפר אותו ואת בראוור מה 3. מקבלים קליעות דיי קלות ממנו וגם מחטיאים חלק, בעיקר בראוור.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 4:40:01

ראסל הערב נותן תצוגת הגנה מחפירה. מהגרועות שראיתי אי פעם.

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:42:48
הגב ל  יונתן .S.

אתה רציני? זה ממפיס במשחק גמור מפתיחתו אתה באמת רוצה שיתאמץ? הערב היה צריך 16 ריב וזהו כל השאר בונוס יאללה לספסל לנוח שירדו כל אוק ויעלו עם המחליפים

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 4:52:48
הגב ל  שמעון

אתה רציני? רשמת את כל זה ואני מדבר על ראסל של ברוקלין..

שמעון
שמעון
12/04/2018 4:58:35
הגב ל  יונתן .S.

חחח צריך לשים אותי בשאקטין א פול 🙂

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 5:00:24
הגב ל  שמעון

😏

ד"ר רזי הופמן
12/04/2018 7:25:21
הגב ל  שמעון

שקאטין אה מנחם…..

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 4:47:55

מונרו שוב בעניינים…

.
.
12/04/2018 4:49:11

אחלה משחק מיני-דנבר.
יוקיץ וטאונס פשוט מכונות,שלשות מטורפות של יוקיץ.

12 דקות של מלחמה מעכשיו

נמרוד
נמרוד
12/04/2018 4:49:43

יוקיץ' ברבע מפלצתי אבל הוא חייב עזרה, מארי חלש בינתיים אבל היו לו כמה רבעים אחרונים גדולים במהלך הרצף שלהם.
מי שעוד היה טוב במאני טיים במשחקים האחרונים זה דווין האריס, מעניין אם יתרום עכשיו ברבע האחרון.

דווקא וויגינס עם רבע שלישי לא רע בכלל אצל מיני

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:50:39

מורי מחטיא שתיים מהקו והאריס עם איירבול מגעיל לשלשה פנויה
איזה סיום מבאס לרבע

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:52:25

יוקיץ' עושה הכל אבל החברים שלו מסריחים

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:53:27

צ'נדלר הזה צריך המתת חסד

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 4:53:30

תהיה בריא שמעון…אני מדבר על ראסל מברוקלין 😑

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:55:07

האריס עם מהלך אדיר מגיע לסל ומחטיא לייאפ פשוט…

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:57:50

דווין האריס טו דה רסקיו

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 4:58:22

ודווקא אותו הוא מוציא

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:00:41

בדיוק מה שחשבתי. אחרי סל וסחיטת תוקף עם טונה ניסיון

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:02:04

המאפיין הבולט של דנבר היום? טמטום!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:05:21

הם הראו כל השנה שהמאפיין הגדול שלהם זה נאיביות. למה שזה ישתנה פתאום? לא מגיע להם להיות בפלייאוף

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:08:05

אתה צודק בגדול אבל הקווץ' שהם עשו בסוף העונה נתן תקווה שהנה הנה יש התקדמות.
לא האמנתי שהם יהיו במצב שהכל תלוי בהם הלילה

נמרוד
נמרוד
12/04/2018 5:01:11

ההיט עושים מהפך מול הראפטורס והוויזארדס חוזרים מול המג'יק.. אם שתיהן מנצחות הבאקס נופלים למקום ה-8 ויש לנו בוסטון-וושינגטון

נמרוד
נמרוד
12/04/2018 5:03:03

אלוהים יודע למה צ'נדלר על המגרש ולא אחד ההאריסים

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:09:20
הגב ל  נמרוד

כי מייק מאלון מסריח את הפרקט כמו השחקנים שלו – חוץ מהחד קרן המדהים כמובן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:03:16

מילסאפ זה סוס טרויאני נגוע בקדחת המזפח

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:05:41

צודק! גועל נפש

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 5:03:32

עבדול נגר מצרי
מוצרי עץ בלוקים לבנים עבודות סיד ומלט. בלוקים חצץ שליכטעע

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 5:04:11

החייזר ברואר נפצע וירד לחדר ההלבשה

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:04:58

שימו כבר סל יא אפסים!!!!!

Benjo
Benjo
12/04/2018 5:05:16

שלשה של טיג.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 5:05:40

לראות את קרמלימרו עם עם הקפישון הכחול של אוק על הראש זה כמו את גארנט עם הקפישון של ההודי בפינת הקרחת. שניהם ליצנים…

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:06:46

איזה באסה עם הפציעה של ברואר. לא נראה טוב.

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:07:35
הגב ל  ת'אנדר

בלי ברואר אנחנו עפים סיבוב ראשון לא משנה נגד מי. גם אברינס פצוע והרוטציה קצרה מדי. (מזכיר שברואר הוחתם כדי להחליף את רוברסון הפצוע)

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 5:08:08

ראס לא מקבל כבוד מהשופטים. גם עכשיו שבאוור גמר את המשחק (אולי גם את הפליאוף, תלוי בפציעה) לברון מקבל פאול על כל כניסה לסל, גם הארדן, משום מה, ראס לא מקבל…

Benjo
Benjo
12/04/2018 5:08:56

איזה משחק של יוקיץ וואו עוד שלשה

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:11:21

לא נגמר!

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:11:25

ישששש
סופסוף שלשה! שיוויון!

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:11:59

שלשה שלא באה מיוקיץ' כמובן

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:11:40

שוויון!

.
.
12/04/2018 5:11:48

מינסוטה חייבים להתעורר!

Benjo
Benjo
12/04/2018 5:12:23

מטורף . 2 החטאות עונשין של באטלג ושלשה של מרי. שיוויון

.
.
12/04/2018 5:14:54

מרי מדהים

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:16:05

שיוויון 1:40 לסיום. מאני.

שמעון
שמעון
12/04/2018 5:17:50

מפגרים תנו כדור למוריייי

שמעון
שמעון
12/04/2018 5:18:46

מורי חיב לזרוק סריקה אחרונה חייב ישים אותנ

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:18:48

אווו….
תהיה הארכה??

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:18:58

מעולם לא הייתי מעורב פחות רגשית במצב כזה מכריע.

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:19:20

מזדהה

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:19:47

אני דווקא מחבב את האהבלים האלה 🙂

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:20:24

יוקיץ' מדליק שחבל"ז

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 5:20:21

גם אני

IDO
IDO
12/04/2018 5:22:39

איזה משחק זה?

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:19:53

איזה סיום גרוע

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:20:30
הגב ל  ת'אנדר

שיביאו את אינגרם מהדי ליג של ה לייקרס שישים סל ניצחון

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:21:09
הגב ל  ת'אנדר

אנדרה אינגרם

שמעון
שמעון
12/04/2018 5:20:33

מורי חייב לזרוק

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:21:36

איזה משחק..

שמעון
שמעון
12/04/2018 5:21:40

יוקיץ הומו מה מוסרים לו רבאק תנו למורי את הכדור מאלון יא גרעק

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:23:17
הגב ל  שמעון

ראית ת'משחק?

שמעון
שמעון
12/04/2018 5:24:21

ראיתי ובקלאץ הולכים למורי לאחד על אחד ולא לסנטר שלך

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:26:02
הגב ל  שמעון

התכוונתי למה שכתבת על יוקיץ'

ראובן
ראובן
12/04/2018 5:21:42

מדהים שגיבסון הצליח לתפוס את הכדור אחרי החטיפה

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:22:10

יוקיץ סטרץ' דה פליי

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:22:11

אשכרה לקח לו ת'כדור כמו שלוקחים סוכריה מתינוק

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 5:22:22

איזה חמורים חחחח

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:22:30

שטות של דנבר. היו צריכים ללכת למורי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:22:35

לא ברור איך הכדור לא בלעדית בידיים של מוריי בדקה האחרונה.

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:23:08

OT

שמעון
שמעון
12/04/2018 5:23:36

ההפסד כולו על מאלון מאמן 0 שלא יודע מי שחקן הקלאץ שלו תנו את הכדור למורי וזוזו הצידה יוקיץ עם 2 החטאות ואיבוד כדור תנו למורי הוא ינצח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:27:21
הגב ל  שמעון

מדויק

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:24:00

פשוט כל השחקנים נחנקו בסיום

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:26:50

גמר אליפות הבעיטה בדלי לא מאכזב.
יוקיץ' עם כמה בעיטות נהדרות. מאלון עם החלטה נבונה להרחיק את מוריי מהדלי אחרי שפספס אותו בטעות ואפילו לא שפך טיפה אחת.
מהצד השני הקצב בתרגיל נהדר לשחרור קרופורד לבעיטת-יעף מחצי מגרש.

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 5:27:03

כמו שכתבתי – אם פילדלפיה תכריע את המשחק, הקאבס יפסידו במכוון, עבור מקום טוב יותר של בחירת הדראפט של ברוקלין. עשו זאת, וגם בוסטון עזרו להם

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:27:18

טוב כדי שזה יעניין אותי אני חייב להיות בעד מישהו – אז אני בעד מיני כי הם לא היו בפלייאוף מלא זמן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:29:09
הגב ל  ת'אנדר

אני ממש טיפה בעד דנבר כי אני שונא את הקצב

עמירם
עמירם
12/04/2018 5:28:06

נראה לי שאלה היו כמה דקות עם ההתקפות הכי גרועות שהיו לנו(אם לא כוללים קבוצות שמנסות להפסיד) ואני לא מבין איך שני המאמנים האלה עדיין בליגה.
שיתנו את הכדור לקאט ויפסיקו לחשוב שגימי באטלר שחקן קלאץ.

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:28:44

למה טיג זורק שלשה בהארכה?!

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 5:29:08

מיאמי הטיפשים. נלחמים לנצח ולקבל את פילדלפיה. במקום להפסיד ולקבל את בוסטון. לא מעדכנים אותם בתוצאה של וושינגטון???

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:30:14

אחרי משחק פסיבי מבחינתן, המשרוקיות התחילו לצפצף

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 5:30:59

בוסטון הולכת להרוויח מההפקר. תקבל את מילווקי, הגרועה מקבוצות התחתית, וושינגטון תלך לטורונטו, ומיאמי תיסע לפילדלפיה. אלא אם מיאמי תבין מה היא עושה לעצמה ותפסיד, אבל זה כבר מאוחר מדי

IDO
IDO
12/04/2018 5:31:11

מינסוטה קבוצת הגנה פר אקסלמ=נס

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:31:14

יוקיץ' התעייף

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 5:31:35

גיבסון נדבק לגופיה של הג'וקר

שמעון
שמעון
12/04/2018 5:31:36

טאז גיבסון שומר מדהים חיבול של יוקיץ

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:31:39

למה טיג מחזיק כ"כ הרבה את הכדור?!
למה יוקיץ' התחפש לראס?!

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:33:04
הגב ל  ת'אנדר

כשראס ככה אני בעד

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:32:25

טיג קליעה חשובה

רק שאלה
רק שאלה
12/04/2018 5:33:51

בוסטון – מילווקי
פילי – מיאמי
טורונטו – וושינגטון

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:34:29

איזה קהל גרוע יש למיני, כאילו זה משחק בדצמבר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:34:55

לשלוח את קלטת המשחק לביטוח לאומי ולקבל 100% נכות ומכתב השתתפות בצער

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:35:06

לשופט לא היה אומץ לשרוק לגיבסון את השישי

שמעון
שמעון
12/04/2018 5:35:37

טאז גיבסון פשוט מחסל את יוקיץ בלי רחמים נכנס לו לתחתונים מתי יקלטו בדנבר שזה לא עובד התרגיל הזה אחרי 6 התקפות רצוף!!! מייק מאלון תתעורר ותעשה תרגיל אחר רבאק

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
12/04/2018 5:35:46

ויגינס לא זרק לסל בערך מאז המחצית

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 5:36:25

הקצב משיקגו ושכירי החרב
עכשיו בקולנוע

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 5:36:26

נצחון של מינסוטה שולח את הספרז לפגוש את גולדן סטייט
נצחון של דנבר שולח את הספרז לפגוש את יוסטון
pick your poison

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:36:33

מצד שני מה מצפים מספלאוסטרה? שבאמצע המשחק יוריד את החמישיה שלו לחדר הלבשה?

עמירם
עמירם
12/04/2018 5:37:55

כשאומרים שכוכבים מקבלים כבוד מהשופטים
אז זה
לא היה פאול על באטלר כמו שלא היה פאול על גוקיץ

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:38:06

דנבר יכולים לבוא בטענות רק לעצמם. מינוסטה הנאביים נתנו להם אץ המשחק חוץ

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:38:53
הגב ל  ת'אנדר

את המשחק

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:38:37

הנאגטס אפסים שאין דברים כאלה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
12/04/2018 5:38:41

זהו, מיאמי נראה לי נצחה 7 נקודות עם 20 טיקים בשעון. קייסי לא יעשה מזה כלום.
הסלטיקס כנראה יפגשו את הקבוצה הכי מתאימה להם וזו מילוקי. מאמין שיצליחו לעבור. לגבי פילי אני בספק גדול. בכל מקרה מקווה ש 4 הראשונות ינצחו את הארבע שתחתיהם כדי שבחצי הסלטיקס אכן יפגשו את פילי ולא את הקבס עם יעברו את מילוקי.

שמעון
שמעון
12/04/2018 5:39:25

7 דק אחרונות של המשחק מורי לא זרק לסל. מגיע לדנבר להפסיד מכל הלב כשלון של מאמן בלי תכנית משחק במאני טיים. טאז גיבסון לקח את מיני לפלייאוף לפלייאוף איך שהוא חיסל את יוקיץ יאללה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:43:03
הגב ל  שמעון

עדיין צודק.
לתת ליוקיץ' כדור על הפרימיטר כשגיבסון בתוך הגופיה שלו שוב ושוב זה פשוט מפגר ברמות.
לא ראיתי את מוריי כבר דקות ארוכות מאז שהחזיר אותם למשחק לבדו

Benjo
Benjo
12/04/2018 5:46:23
הגב ל  שמעון

צודק. לא יודע אם זה יוקיץ שנחנק או גיבסון שחנק אות. זה נגמר

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:39:50

מה שכן – השיפוט בהארכה היה מעט ביתי

FuckTheRefs
FuckTheRefs
12/04/2018 5:39:55

דנבר האלה מוגבלים רצח!
למה מורי לא לוקח את הכדור ואומר לכולם "זוזו לי מהעיניים"

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:40:02

בכל מקרה, בית המטבחיים הקרוי טויוטה סנטר ערוך ומוכן לשחיטה של הזאבים

Benjo
Benjo
12/04/2018 5:40:54

סוף סוף יצא משהו מהוויגינס הזה

ת'אנדר
ת'אנדר
12/04/2018 5:41:33

מינוסטה זכו בכבוד לעוף בסיבוב הראשון!
לא מחזיק בכלל ממינוסוטה, הרבה שמות גדולים, ובלאגן גדול על המגרש עם מעט מדי כדורסל

Benjo
Benjo
12/04/2018 5:51:08
הגב ל  ת'אנדר

משחק ISO וזהו. די מגעיל למען האמת.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
12/04/2018 5:41:47

רק אני או שאנדרו ויגינס דומה לת'יאו מהקוסבי שואו ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:45:28

הוא יותר אנטוני בנט לדעתי

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 5:42:28

אם פופ עשה את תרגיל המאה ושמר את קוואי, אז זה הרגע
נוסעים לאוראקל

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:43:50

זהו זה.

קיבלנו את הספרס מול הווריורס. אחלה..

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:43:52

מייק מאלון צריך להשתנמך לעוזר מאמן. אין לו מושג בניהול משחק

נמרוד
נמרוד
12/04/2018 5:44:56

ווילסון צ'נדלר- 48 דק' על המגרש, 0 נק'

מדהים

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 5:45:22

ועכשיו יוטה ופורטלנד ייפגשו בקרב על מסלול גולדן סטייט או יוסטון
נצחון יוטה, ויוטה-אוקלהומה עוברת למסלול גולדן, 3-6. פורטלנד-ניו-אורלינס תפגוש את יוסטון
נצחון פורטלנד, ופורטלנד-ניו-אורלינס עוברות לצד של גולדן. יוטה-אוקלהומה תמשיך ליוסטון

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 5:47:56

מגיע למינסוטה.
דנבר עדיין חצי אפויים. בעונה הבאה הם ייכנסו.

יאיר
יאיר
12/04/2018 5:48:26

פליאוף, פליאוף, פליאוף!!!!

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:50:09
הגב ל  יאיר

מזל טוב!

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:52:23

מזל טוב?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:50:12
הגב ל  יאיר

סוויפ! סוויפ! סוויפ!

שי אבן צור
שי אבן צור
12/04/2018 5:49:47

שמעו בדיחה – פול מילסאפ!
36 דקות, 10 נקודות ב 37.5%

IDO
IDO
12/04/2018 5:52:02

LINK?

.
.
12/04/2018 5:52:43

פלייאוף!

טאג גיבסון המלך! הציל לנו תתחת.
וויגינס עם 2 עונשין הכי גדולים בקריירה שתהיה לו.
באטלר תותח

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 5:53:28

אורלנדו מנצחת את וושינגטון כדי לדרדר את עצמה ברגע האחרון בדראפט בעוד מקום. לא מוסבר. גם וושינגטון, שבמקום לנצח ולקבל את בוסטון, מפסידה לקבוצה הכי גרועה שאפשר, וחוטפת את טורונטו.

וזה עוד כלום מול מיאמי. שיודעת כבר מה נסגר. והולכת ונלחמת לנצח בהארכה (אף אחד לא היה קורה לזה טנקינג) את טורונטו, כדי לקבל את פילדלפיה שמשחקת כמו אלופת העולם. במקום את בוסטון בלי קיירי. פשוט לא ייאמן.

רק שאלה
רק שאלה
12/04/2018 5:53:42

פולץ הפך היום לשחקן הצעיר בתולדות הליגה לעשות טריפל דאבל

trusttheprocess
trusttheprocess
12/04/2018 5:53:51

מרקל פולץ השחקן הצעיר בתולדות ה NBA לעשות טריפל דאבל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:57:34
הגב ל  trusttheprocess

סימונס רקד על המגרש

https://www.youtube.com/watch?v=DY_DF2Af3LM

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 5:58:00
הגב ל  trusttheprocess

תותח.

אבל אני חייב לשאול – למה הוא לא זורק יותר?

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 5:53:54

המשחק החשוב האחרון שנשאר הוא יוטה בפורטלנד.

מה שחשוב זה אוק' במקום 6, כך שאם יעברו הם מול הווריורס. תענוג.

שמעון
שמעון
12/04/2018 6:02:37
הגב ל  יונתן .S.

אם יוטה מפסידה אוק מסיימת 4 אאלט

Benjo
Benjo
12/04/2018 5:54:01

טוב מה כבר סגור מבחינת הסדרות מזרח מערב… ? אפשר לעדות כבר סוף סוף קצת סדר?

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 5:56:44
הגב ל  Benjo

מערב לא סגור עדיין הרמטית.

מה כן כרגע –

מזרח סגור.
טורונטו מול וושינגטון.
בוסטון מול הבאקס.
פילי מול ההיט.
קאבס מול אינדיאנה.

במערב סגור רק חצי –
יוסטון מול מינסוטה.
ווריורס מול סן אנטוניו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/04/2018 5:58:55
הגב ל  יונתן .S.

אני שמח לקבל את הווריירס הנוכחיים ולא את יוסטון.
יש מצב להפתעה

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:01:51

הלוואי שהיה קאווי.
יכולה להיות נקמה נהדרת. וסגירת מעגל מעניינת. קאווי ידיח את זאזא, שהפעם פצע את כוכב הווריורס.

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 6:01:56
הגב ל  יונתן .S.

הכל סגור, רק המיקום הסופי והמשך הדרך עוד פתוח

יוטה-אוקלהומה סגור
פורטלנד-ניו אורלינס סגור

בכל תוצאה שתהיה.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:05:19

איך בדיוק יוטה ופורטלנד נעולות אם המאזן שלהן זהה…?

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 6:10:58
הגב ל  יונתן .S.

לא היית כאן, האופציות דוסקסו בהרחבה.
המפגשים סגורים. הצימודים. לא המיקום הסופי. זה יהיה יוטה-אוקלהומה, ב-4-5 או ב-3-6. ופורטלנד-ניו אורלינס, כנ"ל.

שמעון
שמעון
12/04/2018 6:11:30
הגב ל  יונתן .S.

נעולות. יוטה אם מנצחת מול אוק עם ביתיות. אם מפסידה מול אוק בלי ביתיות יורדת למקום 5 ואוק עולה ל4. פורטלנד בכל מצב עם ביתיות מול נא השאלה זה איזה מסלול הם רוצים יוסטון או גולדן. לדעתי כדאי להם להפסיד וללכת למסלול יוסטון.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:13:43
הגב ל  יונתן .S.

חידשתם לי. באמת לא הכרתי את הצימוד.
חסכתם לי שעות שינה.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 5:55:04

יוסטון וטורונטו סיימו במקום הראשון בקונפרנסים.

הפרס? להגריל את מינסוטה והמכשפים בסיבוב הראשון.

והראפטורס ישחקו גם מול הקאבס, אם הם יעברו את וושינגטון.

החיים לא הוגנים..

Benjo
Benjo
12/04/2018 5:58:58
הגב ל  יונתן .S.

חחח… תודה יונתן

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:00:54
הגב ל  Benjo

תמיד פה כדי לציין דברים מובנים מאליהם 👍

רפי
רפי
12/04/2018 6:01:40

בוסטון קיבלו היום מתנה – את הקבוצה החלשה בפלייאוף המזרח. הבאקס כל כך עלובים.

פילי מצד שני הולכת לקרב חפירות מול מיאמי הקשוחה והמנוסה .
ספולטרה וחוסר נסיון של פילי הם לטובת מיאמי אבל הגורל של הסדרה יהיה תלוי במתי אמביד חוזר.

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 6:04:05
הגב ל  רפי

כמו שפילדלפיה נראים, עם החיזוק שקיבלו – זה הולך לטורונטו פילדלפיה בגמר, עם יתרון אבל לא ענק לטורונטו

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:06:40

לברון עדיין חי…הקאבס פייבוריטים במזרח איתו.

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 6:09:22
הגב ל  יונתן .S.

מה פתאום. הקאבס קבוצה שיכולה לעבור סיבוב אחד, לא יותר. יש גבול לתעלול

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:11:51

נשמע מוכר….די בטוח ששמעתי את זה גם שנה שעברה…

צריך להיות אדיש להיסטוריית הליגה כדי להתכחש ליתרון של לברון בקבוצתך.

שמעון
שמעון
12/04/2018 6:09:54

טורנטו יושפלו עי הקינג

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:12:22
הגב ל  שמעון

עזוב, לא נראה לי שיז למי להסביר. אנחנו סתם מגיבים.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:04:07
הגב ל  רפי

ההיט התאימו יותר לבוסטון, אבל עדיף את הבאקס מאשר וושינגטון שנמצאים שם הרבה בגלל שוול היה בחוץ המון העונה.

בוסטון היו טובים מול הבאקס גם בהרכב החסר שקיים היום.
יהיה מאוד מעניין לצפות ולטעמי אם הבאקס עוברים וכך גם פילי, אז סדרה של שתיהן גם יכולה להיות נהדרת.

סה"כ אני מאוד מרוצה ממה שהתקבל בפלייאוף.

עמירם
עמירם
12/04/2018 6:02:00

פלייאוף רונדו כאן, בהצלחה ליוסטון בסיבוב השני מולו, נא לזכור שהוא היה מושלם בפלייאוף שנה שעברה.
לא נראה לי שפלייאוף רונדו הפסיד משחק מעולם.
הפלייאוף במערב הולך להיות סוחט וקשה, אלה אם גולדן סטייט יתעוררו סוף סוף.

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 6:06:46

פורטלנד תנצח.
היא יותר טובה מיוטה, יוטה בבק-2-בק, פורטלנד מבסוטית מאוד לקבל את ניו אורלינס בסיבוב ראשון, ומאמינה (בטעות) שיש לה יותר סיכוי נגד גולדן סטייט בחצי, מאשר נגד יוסטון (המסלול אם תפסיד). פורטלנד תנצח.

שמעון
שמעון
12/04/2018 6:08:34

עכשיו אני רואה ברואר נפצע בילי האוטויסט שוב השאיר את החמישייה בגארבג? אלוהים ישמור מה עובר על המאמנים בליגה הזאת. לא ראה קלטות של הקצב ממיניסוטה?

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:10:09
הגב ל  שמעון

אם זה ייגרר לתוך הסדרה, ובהחלט ליותר ממשחק אחד, זאת טעות מצערת.

הוא התאים טוב בהרבה ממה שצופה. אולי רק אוהדי אוקלהומה צפו לחיבור די טוב אחרי שסיפרו להם המון על החיבור של דונובן וברואר מימי המכללות.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/04/2018 6:08:35

וואו,רק עכשיו קלטתי – ייתכן שיהיה מאצ'אפ של וויטסייד מול אמביד.

Make that happen!

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 6:10:36

פורטלנד מנצחים- אוקלהומה מקום חמישי מול יוטה
יוטה מנצחים- אוקלהומה מקום שישי מול יוטה.
אז כל הסדרות נסגרו, השאלה מה המיקום הסופי.
נכון יאיר?

שמעון
שמעון
12/04/2018 6:13:02
הגב ל  no funny shtuff

פורטלנד מנצחים אוק 4 ויוטה 5 יתרון הביתיות יהיה לאוק הם 3 1 העונה מול יוטה ומחזיקים דובר שיוויון

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 6:15:01
הגב ל  no funny shtuff

כמעט.
נצחון של יוטה, אז:
יוטה 3 אוקלהומה 6, פורטלנד 4 ניו אורלינס 5
נצחון של פורטלנד, אז:
פורטלנד 3 ניו אורלינס 6, אוקלהומה 4 יוטה 5

המנצחת בין פורטלנד ליוטה זוכה ביתרון ביתיות, ועוברת למסלול גולדן סטייט

אליקו
אליקו
12/04/2018 6:20:10

אז סדרות הסיבוב הראשון סגורות יוסטון-מינסוטה ג"ס-ספרס יוטה-אוקלהומה ופורטלנד- פליקנס . אם פורטלנד מנצחת אוקלהומה עוברת למסלול ג"ס בניצחון של יוטה אוק'/יוטה יהיו במסלול יוסטון .

no funny shtuff
no funny shtuff
12/04/2018 6:41:09
הגב ל  אליקו

הפוך.
פורטלנד מנצחת- אוק' ויוטה במסלול יוסטון.
יוטה מנצחת- עוברות למסלול ג"ס.

אליקו
אליקו
12/04/2018 6:48:33
הגב ל  no funny shtuff

צודק כמובן. מסלול ג"ס או ספרס@

אליקו
אליקו
12/04/2018 6:14:12

לברון שיחק הלילה 10 דק'. לאחר שהתעדכן בהפסקה בין הרבעים בשחיטה של פילי ירד לנוח אחרי עונת 82 משחקים . על הפארקט שוטטו דמויות בשם זיזיץ' (20 נק') ואפילו שמנדריק פרקינס (14 דק' 3 נק' ).

Benjo
Benjo
12/04/2018 6:18:39

קצת מבאס שלא קיבלנו את ראס מול KD נטול סטף.זה היה יכול להיות אפי. זה היה יכול לסגור כמה חשבונות עבר ולהכריע בסוגיות מעניינות. לדעתי פופ השועל מריח קצת דם מול הלוחמים לכן כיוונן את עצמו לשם אבל הסידרה הזאת על KD. מאמין שלא יפדל.

נתן גולד
נתן גולד
12/04/2018 6:19:44

עכשיו סיימתי לראות את מיני דנבר. איזה משחק! ההבדל בין הקבוצות זה התפקוד של הותיקים. בעוד מילסאפ נתן משחק סביר מינוס, גיבסון ובאטלר היו ענקיים ולא היה לדנבר שחקן בעל ניסיון במעמדים כאלה שיעזור להם לעשות את המהלכים הנכונים בדקות האחרונות

מGhost Rider
מGhost Rider
12/04/2018 6:20:01

א. יהיה פלייאוף מצוין, ככה זה נראה.

ב. יאללה גמר פילדלפיה – אוקלהומה (חלום)

שמעון
שמעון
12/04/2018 6:30:14
הגב ל  מGhost Rider

הלוואי למרות שיהיה לי קשה גמר כזה חח. קשה לי לראות את אוק עוברים גם את יוסטון גם את גולדן ביחד. צריך סנסציה והתעלות של האחרים וראס בשיאו וקצת מזל

מGhost Rider
מGhost Rider
12/04/2018 6:37:27
הגב ל  שמעון

שמעון האמת שאין מצב אבל אסתפק גם בקליבלנד אוקלהומה.

פילדלפיה ייקחו אליפות עד 2021 מקס, ואולי הרבה לפני.

שמעון
שמעון
12/04/2018 6:50:07
הגב ל  מGhost Rider

אני מוכן לזה. ראס מקבל השנה אליפות ואחכ אנחנו מתחילים לשלוט. ראסל הפסיכופת הזה מסוגל גם עונה הבאה לתת עונת טריפל דאבל אל תתפלאו יש לי תחושה שיהיה קרוב מאד לזה כמו שהיה לי לפני העונה שדם הימרתי שיהיה לו איזה 9.7 ריב וינשק את הטריפל. יש לו אתגר גם לעונה הבאה

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 6:43:15

פילדלפיה השתפרה מ-10 ל-52 נצחונות תוך שנתיים. לא היה דבר כזה.
הפרוסס עובד ועוד איך עובד

רק שאלה
רק שאלה
12/04/2018 6:47:35

עכשיו הפרוסס צריך לעבור למוד פלייאוף וללמוד איך מנצחים סדרות

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 6:49:30
הגב ל  רק שאלה

יחטפו קצת מכות השנה נגד מיאמי, ואולי בוסטון בהמשך
ויביאו את הסבא בקיץ
הם מסודרים

שמעון
שמעון
12/04/2018 6:51:31

נכון יהיה קצת קשה בפלייאוף אבל לדעתי נעבור גם את מיאמי ובוסטון. נפסיד לקינג ב6 או 7 משחקים עם סיכוי של 20 אחוז לקחת את המזרח כולו. חשוב שיש לנו ביתיות מול לברון.

IDO
IDO
12/04/2018 8:14:38
הגב ל  שמעון

מה זה הלוזריות הזאת. אתם הקבוצה הטובה במזרח. תמשיכו כמו שאתם משחקים ותגיעו לגמר NBA . שם אלוהים גדול

ברוך רובין
ברוך רובין
12/04/2018 6:53:15

היה והיה מספר פעמים האדמירל, דאנקן, שאקיל (שעדיין היה טירון הצליח להדיח את שיקגו), קארים שהצטרף למילווקי החדשה והפך אותה לאלופה תוך שני עונות…

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 6:56:41

נכון נכון, אבל שיפור של 42 נצחונות ב-2 עונות? לא חושב שהיה.
זוכר את בוסטון של השלישיה אבל זו היתה קפיצה של עונה אחת. ולא כ"כ הרבה נצחונות

ברוך רובין
ברוך רובין
12/04/2018 7:09:25

האדמירל הוביל את הקבוצה שלו ל56 נצחונות אחרי שבעונה קודמת היו לה 21. דאנקן הביא אליפות אחרי טנקינג גועלי (הושיבו את האדמירל בחליפה מאולסטאר למרות שהיה בריא לחלוטין). שאקיל הדיח את גורדן (נייקי וצוות הפרסום של גורדן לא מזכיר את זה) ולקח אותם לגמר

רק שאלה
רק שאלה
12/04/2018 6:59:01

אוקלהומה עם דוראנט בשנה השלישית, הארדן הרוקי ווסטברוק בשנה השניה נדמה לי שעשתה הישג דומה

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 7:02:56

דובונן מיצ'ל מנסה לעשות מאמץ אחרון ל-ROY, אבל יותר ויותר מפתח תכונות של קובי/ראס. לא ראה זריקה שהוא לא אוהב.

Smiley
Smiley
12/04/2018 7:09:14

לינק לפורטלנד – יוטה?

Smiley
Smiley
12/04/2018 7:19:01
הגב ל  Smiley
D-Wade
D-Wade
12/04/2018 7:21:37

אמנם היה עדיף למיאמי להפסיד, אבל זה לא ב-DNA של הפרנצ'ייז. יש לנו שני יתרונות מול פילי – ניסיון וספולסטרה. מקווה שזה יעשה את ההבדל.

Smiley
Smiley
12/04/2018 7:27:26

לאקסום יש גודל, אורך ואתלטיות, אבל משהו בו נראה לא ממש מוכן לליגה. כאילו שאיזה שנה או שנתיים במכללות יכלו לשפר במקום לקפוץ ישר למקצוענים

Smiley
Smiley
12/04/2018 7:27:55
הגב ל  Smiley

וזה שהוא כבר איזה שלוש שנים בליגה עם פציעה משמעותית

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 7:31:27

הלכתי אתמול במערב עם כל הביתיות. איפה ההוא שמארגן פה הימורים? את הכסף.

Smiley
Smiley
12/04/2018 7:34:06

בא והולך… כל פעם בשם אחר… משתמש הרבה ב-"="

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 7:38:55

אוקלהומה זה כמו בית"ר ירושלים, תמיד ברדק ותמיד הכי מעניין אצלה.
גם בפליאוף, יוטה-אוקלהומה תהיה הסדרה הכי מעניינת. אוק' ב- 6
פורטלנד-ניו אורלינס זה 1:4 קל ואפילו סוויפ, ולא מעניין בשיט
יוסטון-מינסוטה זה 1:4 קליל, מינסוטה יחגגו את הנצחון האחד במשך שנים
גולדן-ספרז סדרה שנשמעת מסקרנת עד שריקת הפתיחה, הספרז קבוצת חוץ רעה, אולי אולי יגרדו נצחון אחד.

אלא אם כן קוואי חוזר מהמתים, וזה יהיה הסיפור של השנה…

עמירם
עמירם
12/04/2018 8:14:01

יש לך ביצים להמר נגד פלייאוף רונדו
לדעתי זה הולך בשישה משחקים לרונדו

IDO
IDO
12/04/2018 8:18:33
הגב ל  עמירם

לא זה קל לפורטלנד אולי אפילו בסוויפ.
הנרקיס הוא סנטר מסיבי. בדיוק הסוג שהגבה שונא. (הנרקיס ואדאמס הם היחידים שעושים לגבה צרות) אם היה קזינס זה היה קליל לניו אורלינס אבל הוא לא זמין…

הינקי צדק
הינקי צדק
12/04/2018 7:44:55

פששש, פיניקס מקבלת בחירות דראפט 1, 15, 16, 31… יאללה נגמרו התירוצים

Smiley
Smiley
12/04/2018 7:46:26

פיניקס בוחרת בבאסט, באסט, אירופאי שנכנס לליגה או לא מגיע בכלל ושחקן שעובר בטרייד כמה ימים מאוחר יותר והופך לכוכב…

המגמה ממשיכה… 🙂

אור
אור
12/04/2018 9:33:21

היא לא (עדיין), תהיה הגרלה על הבחירה ה16/17 מול מיאמי