סיקור משחקי יום ג' / לוין-דובי-שנאן

בוקר טוב לכולם. בוקר רביעי הגיע, ואיתו סיקור משחקי יום ג' המפתיע. כשגולת הכותרת – יוטה מנצחת את הווריירס ב-40 הפרש וכובשת את המקום השלישי מידיה של פורטלנד, כשהלילה יתקיים משחק ביניהן שיקבע מי תקבל את הווריירס בסיבוב השני במידה והיא תעבור.

מעבר למשחק הזה, ההורנטס הראו ניצוצות והביסו את הפייסרס, ו-וושינגטון ניצחו את בוסטון הפצועה. רוצים לדעת כיצד המשחקים הנותרים הסתיימו? אתם מוזמנים לקרוא את הסיקור המלא של הערב, קריאה מהנה.

אינדיאנה פייסרס (34-48) 93 – שארלוט הורנטס (46-36) 119

הפייסרס שהגיעו למנוחה ולנחלה עם מקום מובטח (ומפתיע) בפלייאוף, אירחו הערב את ההורנטס שמסיימים עוד עונה מאכזבת. אינדיאנה נתנה מנוחה לאולדיפו בוגדנוביץ' ות'ד יאנג לקראת הפלייאוף המתקרב והמאבק הקשה מול הקאבס (או פילי), כשלקוליסון וטרנר הקבועים הצטרפו הפעם סטיבנסון, רובינסון השלישי ובוקר הראשון (בקבוצתו השלישית העונה). הסגל הדליל גם איפשר ל"ישראלי" היחיד כרגע ב-NBA, טי ג'יי ליף לקבל דקות משמעותיות מהספסל, והוא החזיר בתפוקה לא רעה בכלל.

הקבוצות נפגשו יומיים אחרי ניצחון של אינדיאנה בשארלוט (עם הצגה של סאבוניס), אבל המחצית הראשונה הייתה בשליטת האורחים העוקצניים (ששיחקו בהרכב מלא). רבע ראשון חזק שלהם אותו הם סיימו ביתרון 12 נתן את הטון להמשך המחצית (והמשחק כולו) כשאינדיאנה מתקשה לעצור את ההתקפה של שארלוט שהראתה כמה מובים לא רעים, ובכלל נראתה הרבה יותר חדה – כולל ג'אמפ שוטים של סופרמן האוורד.

עד לסיום המשחק, ולמרות שאוהד אורגוואי שלה לקח את אשתו כל הדרך מאורגוואי למשחק הערב, אינדיאנה החסרה לא ממש מצליחה לדגדג את שארלוט ששייטה כל הדרך לניצחון חסר משמעות. קמינסקי קלע 24 מהספסל, כשעוד חמישה מלבדו קולעים בדאבל פיגרס (מונק הרוקי המאכזב הוסיף 17 באחוזים לא משהו). את אינדיאנה הובילו ליף (!) קוליסון ורובינסון עם 13 כ"א.

אטלנטה הוקס (57-24) 113 – פילדלפיה סבנטי-סיקסרס (30-51) 121

פילי הבלתי מנוצחת במשך 14 משחקים רצופים יצאה לאטלנטה הנמושה במטרה לאסוף ניצחון נוסף בדרך למקום ה-3 הנכסף (ועדיין ללא אמביד). אטלנטה מצידה מציגה בשבועות האחרונים הרכב צעיר שמטרתו להפסיד אמנם, אבל מדיי פעם חבר'ה כמו במברי, פרינס, טיילור דורסי ודמיון לי – המאורס לאחותו של סטף קארי לפי ESPN – מציגים ניצוצות של כדורסל לא רע בכלל.

כבר במהלך הראשון של המשחק פילדלפיה איבדה את דאריו סאריץ', ששבר חלק מהשן שלו במהלך הזה:

אבל לפילי יש בחודשים האחרונים את איליאסובה – עם כל הפסטיבלים סביב סימונס פולץ ואמביד, לא מדברים עליו הרבה אבל הוא נותן תרומה מצוינת לפילי ברצף הניצחונות האחרון שלה, ויחד עם בלינלי הפך את הפילי לקבוצה מאוזנת ושלמה יותר. המחצית הראשונה הייתה צמודה, למען האמת, כשלמרבה ההפתעה היו במהלכה 8 שינויי הובלה ובסיומה, פילי עם ריצה קטנה ירדה ביתרון 55-61.

ברבע השלישי בלינלי גם הוא התחיל להתחמם ופילי הצליחה לברוח עוד קצת ולסיים ביתרון 10 את הרבע, כשהרבע האחרון התנהל על מי מנוחות עד לניצחון הצפוי של האורחת הבלתי מנוצחת במשחק ה-15 ברציפות (אטלנטה עוד התקרבה בשניות האחרונות ל-4, אבל לא יותר מזה). פילדלפיה קלעה ב- 46% מהשלוש (כולל שלשה אחת משוגעת של בלינלי עם הקרש), וזה היה יותר מדיי להוקס.

הצמד שכתבתי עליו עוד במחצית הראשונה – בלינלי ואיליאסובה – היה פשוט נפלא כשהטורקי קולע 26 ומוסיף 8 ריבאונדים והאיטלקי צולף 20, שניהם מהספסל. רדיק גם הוא היה מצוין עם 28, כשבצד השני משחק מצוין נוסף של פרינס, אולי נקודת האור של ההוקס מהעונה הזאת לא הספיק. הוא סיים עם 27. פילי תצא למשחק האחרון שלה בעונה למילווקי, שכרגע היא היריבה שלה בסיבוב הראשון.

וושינגטון וויזארדס (38-43) 113 – בוסטון סלטיקס (27-54) 101

במשחק שבאמת הייתה לו איזושהי השפעה ניצחה וושינגטון את בוסטון הפצועה למכביר, ונצמדה למיאמי שבמקום השביעי במזרח. האורחים, בהובלת ג'ילן בראון, אמנם הובילו לאורך רוב המחצית הראשונה, אבל בשנייה לקחו המכשפים את השליטה, איפסו ידיות והידקו הגנה, וניצחו את הרבע השלישי 18:27, בדרך ליתרון 7 בתחילת הרבע הרביעי, 72:79. כאן ויתרו הירוקים על המשחק. היתרון של וושינגטון הלך וצמח עד שהגיע ל15, 77:92, שבע דקות לבאזר. בסיום 101:113, רגע לפני הפלייאוף.

בוושינגטון שלט בעניינים ג'ון וול עם 29 נק', 7 ריב' ו12 אס', בהם אחד שהביא אותו ל5000 בקריירה. שאפו. חגגו לצידו ביל עם 19 ועוד ארבעה מכשפים בספרות כפולות. אוטו פורטר לא עלה למחצית השנייה אחרי שסבל ממתיחה ברגלו.

בבוסטון כאמור בלט בראון עם 27.

אמנם הפסידו, אבל לרגל המקום השני של הסלטיקס, הבא נפצח בריקוד אירי סוער!

 

דאלאס מאבריקס (58-24) 97 – פיניקס סאנס (61-21) 124

במשחק שבאמת לא שינה שום דבר לאף אחד סיימו הקבוצה הגרועה בליגה והקבוצה שנאבקת להיות בין שלוש הגרועות עונה ששתיהן תרצנה לשכוח. דאלאס נצמדה לאטלנטה במקום השלישי מהסוף, וזה באמת כל מה שראוי להגיד על ההתמודדות הזאת, אליה עלו שי הקבוצות בהרכבים חסרים במיוחד. קצת מגעיל, אבל על טעם וריח אם יודעים… יש חיפושיות שמשאירו לילדים כדורי חרא למזון.

שאקיל (!) האריסון ולן עם 18 לראש נתנו בדיוק את המנה שנתן אלק פטרס מהספסל, אכן, 36 נקודות עם 13-8 מהשלוש. משחק חייו בזבל. בנדר נתן מספרים עם 15 נק' ו13 ריב'.

מוטלי עם 21 והאריסון, ארון, עם 16 הובילו את דאלאס במשחק שכולם רצו שיגמר כבר.

חופש נעים מאבס וסאנס. ניפגש בדראפט. להתראות מריאן.

 

יוטה ג'אז (33-48) 119 – גולדן סטייט ווריירס (24-58) 79

לא, אין שום טעות בתוצאה. הג'אז פירקו את ג"ס כשהאחרונים עלו עם דוראנט, קליי וגרין בחמישייה. ג"ס לא הובילה ולו פעם אחת במשחק, יוטה לקחה את המושכות מהפתיחה ועד הסוף.

כבר ברבע הראשון קיבלנו רמז למה שעתיד לקרות, כשהרבע נגמר בתוצאה 33-16 לג'אז בהובלתו של דונובן מיטשל הנהדר, שקלע 12 נק' רק ברבע הראשון.

ברבע השני יוטה המשיכה להגדיל את הפער כשלגולדנים חסרי האונים לא הייתה שום דרך להשיב להתקפות המתואמות של יוטה. והרבע נגמר בתוצאה 62-33.

ברבע השלישי זה כבר הפך לסיוט של ממש עבור גולדן סטייט, כשההפרש החל לטפס לכיוון 40 הנק'. לקראת סופו של הרבע הצליחו הגולדן בויז לצמצם מעט את ההפרש. והרבע נגמר בתוצאה 93-56 ליוטה.

ברבע הרביעי כבר לא נשאר לווריירס כוח בקנה, יוטה המשיכה לירות ללא הפסקה, והמשחק נגמר בתוצאה 119-79 לאחר שיוטה הובילה כבר ב-45 הפרש במהלך הרבע.

את יוטה הוביל מיטשל הנהדר עם 22 נק', 3 ריב' ו-2 חט'.

בג"ס קליי ת'ומפסון בלט לטובה עם 23 נק'.

 

לוס אנג'לס לייקרס (47-34) 99 – יוסטון רוקטס (16-65) 105

אחד המשחקים היותר מותחים שהיו הערב, לפחות בדק' הסיום.

בתחילת המשחק הלייקרס נטלה את ההובלה כשהם עולים ליתרון 5 הפרש (שהיה יתרון השיא שלהם). מאז, הרוקטס נטלו את ההובלה.

הלייקרס עוד הובילו פעמיים ברבע השני לפרקי זמן קצרים מאוד. ולאורך רוב הרבע השלישי בהפרש מינימלי.אבל ברבע הרביעי הרוקטס הפעילו את המנוע הרקטי המשוכלל של ד'אנטוני, ולא השאירו סיכוי ללייקרס. שמצידם ניסו לעשות קאמבק בדק' הסיום, אך לא הצליחו לקחת את הניצחון מהרוקטס.

אצל הלייקרס הצטיין ג'וש הארט הנהדר עם 20 נק', 7 ריב' ו-2 אס'.

את הרוקטס כריס פול וג'יימס הארדן הובילו לעבר הניצחון עם 22 נק', 3 ריב' ו-6 אס', ו-21 נק', 4 ריב' ו-10 אס' בהתאמה.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. עכשיו פליאוף המערב קל להבנה.

    ההנחה היא שאוקלהומה מנצחת את ממפיס בבית. וזה סוגר כמעט הכל:

    אוקלהומה תפגוש את יוטה, בכל מצב
    פורטלנד תפגוש את המנצחת בין סן אנטוניו לניו אורלינס

    אם סן אנטוניו מפסידה בבית לניו אורלינס:
    היא תקבל את גולדן סטייט ומינסוטה את יוסטון, או
    היא תקבל את יוסטון, ודנבר את גולדן סטייט

    אם סן אנטוניו מנצחת בבית את ניו אורלינס:
    מינסוטה תקבל את גולדן סטייט, ניו אורלינס את יוסטון, או
    ניו אורלינס תקבל את גולדן סטייט, דנבר את יוסטון

    הכל בהנחה שאוקלהומה מנצחת את ממפיס.

    הפסד של אוקלהומה:
    מוביל אותה למפגש סיבוב ראשון עם גולדן סטייט, בתנאי שס"א ומינסוטה מנצחות.
    בכל יתר המקרים אוקלהומה תקבל את יוסטון

      1. צודק, אכן כן, מה שהופך את הקרב של סן אנטוניו עוד יותר חריף… הפסד והם מקבלים את גולדן או יוסטון. פשוט ככה.

  2. בפליאוף המזרח יש דווקא משחק מעניין בין מיאמי, מילווקי וושינגטון. שמשחקות בו זמנית.
    ההנחה היא שכולן רוצות מקום 7, ומפגש עם בוסטון הפצועה. ולא 8 מול טורונטו, או 6 מול פילדלפיה (או קליבלנד במקרה מסוים).

    כדי להיחלץ ממקום 8 וטורונטו, וושינגטון חייבת לנצח באורלנדו. חייבת. ההנחה שהיא תעשה את זה בוודאות. אורלנדו צריכה להיות מתאבדת כדי לדרדר את עצמה בדראפט, כרגע היא חולקת עם דאלאס ואטלנטה.

    וושינגטון מנצחת ודאי, היא על 44 נצחונות.
    עכשיו מיאמי חייבת לנצח בבית את טורונטו. אחרת היא מסיימת אחרונה ומקבלת את אותה טורונטו. מה יעשו הרפטורס? הם הבטיחו יתרון ביתיות מול ג"ס, אין להם למה להתאמץ. האם הם דווקא רוצים את מיאמי בסדרה ראשונה, לכן יתאמצו לנצח אותה? לא נראה ככה.

    מיאמי מנצחת. היא על 44 נצחונות, מקדימה את וושינגטון בשובר שוויון.

    מילווקי במצב הכי קשה. היא משחקת בפילדלפיה, שרוצה מקום 3 וחייבת נצחון (הקאבס במקביל בבית עם הניקס). נצחון חוץ של מילווקי והיא מקבלת את לברון סיבוב ראשון. הפסד של מילווקי… משאיר אותה על 44 נצחונות…
    ומדרדר אותה עד למקום האחרון בגלל שוברי שוויון.
    שרשרת ההנחות הזו מובילה למסקנה שמיאמי תפגוש את פילי, וושינגטון את בוסטון, מילווקי את טורונטו.

    ובקטנה, אם הקאבס יראו שהנצחון של פילי מובטח – יש יסוד סביר להניח שהם יפסידו "במפתיע" לניקס, כדי להגביה ברגע האחרון את בחירת הדראפט שלהם מברוקלין.

  3. תודה למסקרים.
    דברים שלמדתי הלילה:
    ניתן להביס את הלוחמים בארבעים הפרש.
    הסאנס מסוגלים לקלוע 124 נקודות למשחק.
    נראה שעדיף לפגוש את פורטלנד מאשר את יוטה.
    ועדיין, צריך לנצח את השקנאים ולהימנע מיוסטון והלוחמים.

  4. כמדומני שלפני ליל המשחקים האחרון של העונה אין ולו סדרת פליאוף אחת ידועה .
    כמדומני גם שזה חסר תקדים .
    שאפו לליגה !!!!!

  5. אחלה סיקור. מדהים מה שקרה לגולדן סטייט. מקבוצה מנצחת ושמחה הם הפכו לקבוצה שנותת את הנשמה כמו פיניקס.
    אם נחליף עכשיו את סטיב קר עם סטן ואן גאנדי הקבוצה תישאר באותו ווייב נרפה….
    🙂

  6. יש סצנריו אחד קיצוני ומגניב.
    הפסד של אוקלהומה לממפיס + הפסד של סן אנטוניו לניו אורלינס + הפסד של מינסוטה לדנבר = סיבוב ראשון גולדן-סטייט-ספרז, יוסטון-אוקלהומה.

    אוקלהומה אגב יכולה "לתכנן" סיבוב ראשון עם ג"ס בלי קארי. אם היא רואה שס"א מנצחת את ניו אורלינס, ומינסוטה את דנבר. ואז להפסיד במפתיע לממפיס.

  7. הלילה האקשן מתחיל עם ראסל שצריך 16 ריב לעונת טריפל דאבל, אדמס, גראנט ומלו קיבלו עלון הנחיות להיערך בהתאם. ראס ישיג זאת.

    פילי מדאיגה אותי עם הרצף הזה שהיא נכנסת לפלייאוף כי הפסד צריך להגיע מתישהו. הלילה זה חשוב לנצח, לברון ממתין בפינה למעידה, אנחנו נשמור על הבית וננצח ונחכה ללברון בגמר המזרח (כן סימונס ינגר וכו' בפלייאוף ומהקו אבל עדיין נגיע לשם)

    יוטה פורטלנד קרב על מקום 3 ראש בראש כאשר יוטה אם מנצחת מול אוק עם ביתיות. אם מפסידה מול אוק בלי ביתיות. פורטלנד בכל מקרה עם ביתיות מול המנצחת מספרס/נ"א.

    ספרס- נ"א קרב למוות. המפסידה מסיימת 8 ומול יוסטון ותקבל סוויפ. המנצחת מול פורטלנד.

    המיין איוונט של הערב קרב ראש בראש בין מיני לדנבר בו המנצחת מול גולדן ותקבל בראש בסיבוב הראשון

    1. אתה לא קורא ולכן טועה.
      המפסידה בין ניו אורלינס לסן אנטוניו תקבל את יוסטון או את גולדן סטייט. זה תלוי בתוצאה של דנבר ומינסוטה. לכן גם לא ברור מי תקבל המנצחת בין מינסוטה לדנבר. ר' תגובה 3.

      1. דנבר תנצח בייבי אני מאמין במורי הרוצח וביוקיץ מגדלור הטריפל דאבל

        וזה בתנאי הזה ושאוק תנצח כמובן, קראתי גם קראתי

    1. אני הולך עם כל הביתיות. וזה ייראה ככה:

      1. יוסטון
      2. גולדן סטייט
      3. פורטלנד
      4. אוקלהומה
      5. יוטה
      6. ניו אורלינס
      7. סן אנטוניו
      8. מינסוטה

      קוואי התעורר…

      1. תרחיש בלהות… הקורא מאנו ג'ינובילי מתבקש להוציא את ad בשש עבירות כמו בפעם הקודמת…. חייבים לנצח.

  8. דווייט הווארד עבר את
    ש——א—–ק—–י—–ל _______ א—-ו—–נ—-י—-ל
    ב2 ריבאונדים,
    ועכשיו הוא במקום ה14 בכל הזמנים עם 13101,
    ושאקיל ירד למקום ה15 עם ה13099 הריבאונדים העלובים שלו.

  9. רק עוד לילה אחד נשאר לעונה,
    ונראה לי שזה זמן טוב לסיכומים –
    קשה לי להאמין שלילה אחד נוסף יצליח לשנות את זהות הזוכים ב-MVP, וברוקי העונה.

    אז ככה:

    אחרי שבעונה שעברה הוא סבל מהיעדרויות במאני טיים, השנה הוא חזר בגדול. הוא גם הבין שבשביל לזכות, צריך לדעת להתחזק, לוותר על הנתונים האישיים, בשביל להוביל משהו גדול יותר.

    רוקי העונה, אף אחד לא ראה אותו מגיע. יש רוקי נוסף, סיקסרסי, שיודע למלא את דף הסטטיסטיקה, שנתן השנה מאבק ראוי.
    אבל מה לעשות, גילו המבוגר יותר, היה לו לרועץ.
    בסופו של יום, צריך לבחור רק באחד.

    סניף אוהדי הסאנס, סניף נשר, ערך הצבעה, והתוצאות התקבלו פה אחד –

    ה-MVP לעונת 2017/18 הוא –
    דובי!

    ורוקי השנה הוא כמובן תומר שנאן.

    עכשיו חברה, לשנס מותניים, תארים אישיים זה נחמד, אבל יש לנו עוד פלייאוף שלם לפנינו.

    1. לגמרי. למרות שהתקשורת האשכנזית נוטה להפלות את הכתבים מהפריפריה. שוק קטן וכל זה. בטח יתנו את הmvp למומי בשנת פרישה. הוא מחזיק את כל התקשורת בכיס הקטן.
      יש לציין גם את זעפרני שנותן סיום עונה רצחני

        1. כמובן שהתואר החשוב ביותר הוא הקבוצתי, וכאן כבר אין תחרות. האתר הזה הוא העז הגדולה מכולן (וכל אחד מהכותבים פה משול לעטין, שאינו מפסיק לנבוע חלב זך)
          לא מפתיע, הרי בעל האתר הוא מגדל עזים מוצהר

  10. תודה חברה על עוד סיקור מצוין. רציתי, קיוויתי וייחלתי לסיבוב ראשון ג"ס-אוקלהומה אבל כנראה שזה כבר לא יקרה.
    ממש לא ברור מה קורה לג"ס, אלה כבר בקיעים אמיתיים בשיריון. אולי אשברי היקר יכול להסביר משהו, או שהוא בהדחקה?
    דובי אולי תכתוב טור על הרפתקאות החיפושית המחטנית והחוטמית הזיפנית, מזמן לא כתבת טור זואולוגי.

  11. תודה חבר'ה פשוט גדולים.
    לא ברור הקטע עם גולדן סטייט. הם ניסו בכלל לנצח?
    באסה על לוק מבה אמוטה, שוב פרק את הכתף, ושוב בדאנק. חבל שלא הבין את הרמז בפעם הראשונה. בגילו, רק פלוטרים.

    1. מדאיג מאוד. שחקן כמוהו, כמה שהוא לא כוכב, יכול להיות חשוב מאוד בשלבים המתקדמים של הפלייאוף

    1. כמו שעידו האוסטרלי אוהב להגיד "יש לנו את המספר שלהם". מי'צל לא מפחיד אותי (לילארד, דוראנט ופופ הרבה יותר), ונראה לי שהם הרבה מעל איפה שהיו אמורים להיות. פלייאוף זה הזמן של הכוכבים – ושם אין.

  12. יוטה נראית כמו הדרך הכי קלה להפסיד סדרה מסיבות מנטליות, ווסט וג'ורג' נדלקים מול הרוקטס וג"ס ורופסים מול קבוצות בטן הפלייאוף ע"ע פורטלנד דנבר מיני, יוטה הקבוצה הטובה ביותר מהסוגה הזאת והכי פחות סטארית וכוכבים.
    נקודה למחשבה.

  13. לא הבנתי את הנקודה שלך
    אתה טוען שאין שאין מקום לקבוצות בפלייאוף כי הכל מתנקז לכוכבים??
    אני צריך להביא דוגמאות הפוכות או שאין צורך?

  14. מעולה חברים תודה. אנדי אינגרם שיחק הלילה לראשונה בליגה אחרי שבילה את העשר שנים האחרונות בג׳י ליג ותפר 19 נקודות במשחק נגד יוסטון, מדהים.

  15. מיני תנצח הערב אם הם היו צמודים לדנוור בהפסד לפני מספר ימים , בלי באטלר ובחוץ , אין כל סיבה שלא יקחו את המשחק על כל הקופה בבית .

  16. איזה סיפור מדהים זה אנדרה אינגראם.

    אם יש כתב שמחפש חומר לסיפור נפלא – זה הבחור.
    אנדרה אינגראם.

    מקווה שהסוכן שלו כבר השיג לו כמה חסויות ופרסומות בכמה שעות שעברו מאז שהמשחק נגד יוסטון הסתיים.

    איזה כיף שגם דברים כאלה קורים.
    שחקן ואדם כל כך אהוב במערכת כבר שנים.

  17. אינגרם סיפור שרק הוליווד יכולה לנפק. בן 32 עם שיער שיבה ושחקן בכלל לא רע. אשתו והבנות שלו גם חמודות לאללה
    יש לו גם תואר בפיזיקה. הקהל בסטייפלס אתמול יצא מגדרו והתאהב בו מיידית

כתיבת תגובה

סגירת תפריט