1. קבוצה דפוקה ללא כבוד עצמי, בושה, או כלימה. קלון ממש ל-NBA שקבוצה אלופה מפסידה על 40 עם כולם מלבד סטפן
2. החבר הטוב ביותר של דונובן מיצ'ל? התופים!
(מאמר שנעזר בכמה עובדות ממאמרו של בן דאוסט מהנשיון של הג'אז)
דונובן מיצ'ל לא מוותר. הוא לא יודע מה זה להפסיק להתאמן עד שהוא מרגיש שהגיע לשלמות. נסיגה, כניעה, נטישה דבר שנראה קשה מאד? אלו לא מילים בלקסיקון שלו. רזיגנציה היא לא באופי העקשן שלו.
הדברים שעליו לעשות אינם פשוטים כלל וכלל. הם מסובכים וקומפלקסיים. הוא סוף סוף מצליח להתגבר על הסיבוך והופך תנועה מסובכת לתנועה קלה וטבעית כי כזה הוא: כשהוא למד משהו, הוא מיד מבצע אותו כאילו נולד עמו. הוא לא יפסיק להתאמן עד שהעומדים לצידו ותוקעים מבט מהנהנים בראשם: "PERFECT!".
אבל הוא לא בן 21 כפי שהוא עכשיו. הוא בן 11. וזה לא קורה על מגרש הכדורסל וגם לא על מגרש הבייסבול – אהבתו הראשונה והמשחק שניבאו לו גדולות.
"RED DRUM SET", הוא אומר. "סט של תופים בבייסמנט של הבית, מכה את הנשמה מהתופים".
הוא החל לתופף בכיתה ד' והם היו תמיד אהבתו השנייה אחרי ספורט. אמו ניקול הזכירה לו שמגיל שנתיים אהבתו הגדולה היתה להכות בסירים. בכל מה שבא לו ליד – מזלג, כפית, או מטאטא יד קטן. "זה תמיד בא לי באופן טבעי. אולי זה 'MY NATURAL CALLING', הוא אומר.
לאט-לאט הוא הפך למתופף מעולה. הופעות בקונצרטים של ג'אז בבתי הספר, ולגרום חיוכים בבתי חולים ובתי אבות. עם כמה חברים צעירים בני גילו.
*
*
לאט לאט אומנות התוף הפכה למעולה עד כדי כך שכמה קומפוזיטורים באו לבקר אותו כי ראו בו מוזיקאי מעולה ביותר, אם יתמיד ביכולת הזאת.
כבר בגיל צעיר ביותר הוא למד דבר חשוב מאד, כפי שהוא אומר היום:
“Repetition is the biggest thing. Being perfect,” Mitchell recalls. “The mistakes that you make, being able to correct them on the next try.”
הוא המשיך לנגן עד סיום התיכון, ובשנתו באוניברסיטת לואיוויל. היום אין לו יותר זמן, והוא גם מבין שאדם חייב לבחור את העדפתו. "למדתי מכמה שחקני כדורסל גדולים אחרים – לא שאני מגדיר את עצמי כגדול, אבל אני משקיע את כל זמני לשיפור משחק הכדורסל שלי – שאתה לא יכול להגיע לאשלון הגבוה ביותר בשתי יכולות אחרות כי התחרות כה גדולה שאם תתחלק אפילו קצת ביכולת אחת, ישנם עשרות המחכים בתור להחליף אותך. אז החלטתי לוותר על תיפוף והיום אני מתופף להנאתי רק להרגעה, מנוח, ושלווה".
אין לו היום זמן. הוא הפך לשחקן הדינמי ביותר של יוטה ג'אז, ולאחד השחקים המפתיעים ביותר בכיתת הרוקי כי כשהוא הגיע מלואיוויל לאיש לא היה מושג לאיזה שחקן מעולה הוא יהפוך להיות. ידעו שהוא טוב אבל לא ידעו שהוא הכי טוב. הוא הפך ל-CENTERPIECE של יוטה, ובאול-סטאר הוא יכול היה רק להשתתצף בתחרות הכישרונות, מלבד משחק הרוקיס נגד הסופומורס.
*
*
היום מסתבר שמאז הגיע מלואיוויל, הוא ועוזר המאמן של יוטה ג'והני בריאנט הפכו לחברים טובים, וכמו שאריק ספואלסטרה היה בזמנו עוזר מאמן שאחריותו היא סרטוני כדורסל לאימונים והכנות למשחקים, זהו גם תפקידו של בריאנט. מסתבר שהשניים עבדו בכל רגע פנוי על קליטת MOVES מיוחדים בסרטונים של שחקני עבר והווה, ודונובן – שה-MOVES האלה לא היה בארסנל שלו, קלט תנועות שהיו רק לשחקני כבר כאוסקאר רוברטסון, ד"ר ג'יי, קובי בריאנט, או ראסל ווסטברוק. תגובתו לא היתה "אלוהים! איך הם עשו את זה?". תגובתו היתה תמיד, "GREAT! זה ה-MOVE הבא שאני רוצה לפתח וללמוד"..
בריאנט מגלה:
“I showed him (a play), we call it a drop dribble Euro,” Bryant says. “If the ball is in your left hand, you drop it in between your body like you’re crossing over going to your right, but then you pick it up and Euro-step and come right back to the left side of your body and finish. We worked on that on a Friday, and then we played the Phoenix Suns in the preseason.”
זאת היא ב-ד-י-ו- ק "התנועה השנייה" שהתרכזתי עליה שוב ושוב במעורב של אתמול, בתאור מה שהוא עשה נגד הלייקרס.
מה הגדולה אצלו? שהוא לא חושש לבצע מה שהוא לומד לפי הסרטונים והאימונים עם בריאנט מניסיון למעשה, כפי שעשה פעמיים נגד הלייקרס ב-5-6 הדקות ה-3-4 הדקות האחרונות של השליש השלישי, כפי שהראיתי אתמול. לאלה שהחמיצו הנה שני התרגילים שוב, ועתה אני נודע את שמו של התרגיל השני -DROP DRIBBLE EURO!
*
*
היום ישנן יותר ויותר הוכחות שלמידת מוסיקה בגיל צעיר מתפחת כמה יכולות חשובים ביותר: מוסיקה היום קשורה ליכולת זיכרון מפותחת (נגינה ללא תווים). מוסיקה מפתחת חיבורים בחלקי מוח שאחרת אינם מפותחים ברמה גבוהה כזאת, ואולי החשוב ביותר – קואורדינציה עין-אצבעות, ו-FINDER DEXTERITY. תנו מבט מה הוא עושה עם מקלות התיפוף ותבינו את הכוונה. אלה תנועות שרק קוסמים מפתחים בטריקים שלהם או מופיעים בקרקס. ישנן היום גם הוכחות שנגינת מוסיקה ברמה גבוהה מפתחת רפלקסים, קואורדינציה ימין-שמאל, ימין-ימין, ושמאל-שמאל (שימו לב כיצד הוא מצלב ידיים כשמגיע הזמן לעשות זאת ומכה ביד ימין בתוף שמאלי ולהיפך).
הנה מה שאומר מומחה מוסיקה גדול:
“In many ways, music and athletics are unsolvable puzzles,” says Scott Goldman, director of performance psychology at the University of Michigan and for the NFL’s Miami Dolphins. “We can use a wide variety of cognitive abilities to get as close as possible to that answer.”
היכולת לשלוט בכמה תופים, בשניים או שלושה מצילתיים, ובאותו זמן להשתמש בכפות רגליו להקשת תופים נוספים גורמים למתופף לעסוק בארבע גפיו באותו זמן, ולשנות את תפקידם ומקום פעולתם בצורה מהירה והלתי פוסקת. זה מלבד את מוחו לפתח ו-TO RECALL רפלקסים חבויים וחדשים. ה-SPATIAL RECOGNITION הזה הוא חשוב ביותר לשחקן הנמצא בתוך פקעת שחקנים וצריך לשלוט כמה שאפשר במצב הנתון.
.דונובן – ובריאנט – מאמינים שכל ה-MOVES שדונובן למד כל כך מהר באו בגלל מוחו המסוגל לקלוט, לשנות, לאפס, ולאמץ דברים חדשים בקלות רבה יותר מאחרים. דוגמה? דונובן היה כל ימי חייו שחקן JUMP SHOT של שתי רגליים. בריאנט אמר לו שב-NBA הוא חייב לפתח ג'אמם שוט של רגל אחת. "תוך שבוע הוא בא אלי ואמר, 'אני מוכן', והוא הדגים לי ONE-FOOT JUMP SHOT כמו לטובים ביותר". כך הוא למד תוך ימים ספורים בלבד את ה-FLOATER, את ה-EURO STEP, וכל דבר חדש שהוצג לו.
את אותן יכולות חדשות הוא קלט מהר מכל שחקן אחר בהגנה, בקליטת מה הדבר הטוב ביותר למגן לעשות בפיק-אנד-רול, והיכן המקום הטוב ביותר למסור לשחקן זה או אחר אסיסטים.
הוא הפך לשחקן הכי 'לא רוקי' בליגה, ודברים שלוקחים לאחרים עונה או שתיים לקלוט, הוא קולט כמעט על המקום. ריקי רוביו אמר עליו: "כשאני משחק עם דונובן אני מרגיש שאני משחק עם שחקן ווטרן ולא רוקי. אין שום דבר רוקי במשחקו".
3. רודי גובר, שחקן ההגנה הטוב בליגה? התשובה למטה!
*
*
4. היום לפני 71 שנה: ג'קי רובינסון מוחתם לשחק עבור הברוקלין דודג'רס, השחור הראשון ב-MLB. היסטוריה.
April 11,1947 NEW YORK [Thursday]-Jackie Robinson, 28-year-old
היום ג'קי רובינסון יופיע במשחקו הראשון כאינפילדר עבור הברוקלין דודג'רס. המשחק הוא באבטס פילד בברוקלין נגד הניו יורק יאנקיס השנואה. הוא שיחק שלוש שנים לפני סאינטרנשיונל ליג הקנדית עבור המונטריאול רויאלס, אבל לאמריקאים זה לא נחשב.
קשה להסביר היום את גודל התופעה. שחקן שחור בליגה הלבנה הזאת? מי יודע אם דבר כזה יכול היה להיעשות ללא מהומות מלבד בברוקלין, עם עשרות אלפי אוהדיה היהודים, שלפחות חצי מהם יהיו צופי המשחק.
ג'קי, בן ג'ורג'יה, זכה לתהילה בבייסבול, פוטבול, כדורסל, וא"ק ב-UCLA לפני שגוייס לצבא לפני סיום המלחמה ב-1945. הוא סיים בדרגת קצונה של סגן, ומיד אחרי שחרורו הוא חתם במונטריאול, כשהוא מוביל מיד בעונה הראשונה עם 349. מצויין.
הבעיות התחילו אחרי החתימה. ראשית היו כמה שחקנים בקבוצה שהביעו מחאה קולנית, ונאמר להם שיש להם ברירה לעזוב. אחר כך התחילו בעיות בעיקר בערי הדרום כמו סינסינטי, ובערים כמו אטלנטה לשם הגיעה הקבוצה למשחקי אירוח.
בראנץ' ריקי היה האדם שהחתים את ג'קי, ושנים אח"כ אמר שאילולא ג'קי היה השחקן הנפלא שהיה, הוא לא היה מעז להחתימו. הוא זכה ברוקי העונה בעונתו הראשונה בליגה, והוביל את הדודג'רס ל-7 פננטס ב-10 שנים. הוא ניבחר להיכל התהילה ב-1962. הוא נחשב עד היום לגיבור אמריקאי.
5. הטרייד הרביעי הגרוע ביותר (המשך)
6. מה? עוד פעם דונובן מיצ'ל? דוק, מה קרה לך?
מה שדונובן מנסה לומר הוא שבן סימונס הוא לא רוקי, כי הוא נבחר בדראפט של 2016 שהחמיץ את העונה בגלל פציעה, אבל פציעה היא חלק מהמשחק.
אגב, הוא לא היחיד החושב שסימונס הוא לא רוקי:
(made it clear that he thinks he should win the award). http://larrybrownsports.com/basketball/rick-carlisle-does-not-think-ben-simmons-rookie/434630
*
That extra year in college evidently didn’t help Donovan Mitchell realize he’s highlighting Simmons being a rookie with this definition pic.twitter.com/0jS7aMd0Il
— Kyle Neubeck (@KyleNeubeck) April 10, 2018
*
7. אתם יכולים להאמין, מסיכת הפנים – אוקיי, 'מגן הפנים' – של אמביד שאיתו הוא יופיע לפלייאוף? איפה קרים ואיפה הוא?
*
Masked Embiid has arrived 😂 pic.twitter.com/N305HLD5At
— Bleacher Report (@BleacherReport) April 11, 2018
*
מנחם לס
11 אפר 2018 06:27:43אלה אלופים אלה? אלא חרא.
מייקל היה מתאבד לפני שהיה מפסיד על 40 בעונה אחרי האליפות. וזה לא שהם לא שיחקו. קליי תומפסון שיחק 40 דקות.
בלתי חסים
11 אפר 2018 09:37:27אמת. בושה וחרפה. אני מאמין שגם בסידרת פלייאוף הם לא יעברו את יוטה
פומה
11 אפר 2018 12:50:13שוב אחרי מעורב טוב הרבה מעבר לרמה הרגילה,אתה יורה לעצמך ברגל .
ולמה כי אתה לא יודע להתאפק.
מה אתה רוצה מהשחקנים של הלוחמים ,תבוא בטענות.מוצדקות על כך שאחרי סדרת גמר פלייאוף שהפסידו על שטויות של קרי ,זרקו חצי קבוצה בשביל דוראנט
השחקנים קיבלו והבינו את המסר שהוא כל אחד לעצמו ועם ההנהלה הבוגדנית הזו איין טעם להתאמץ.
ועכשיו אחרי שקראת בלי שאמשיך ואתאר את התהליך תהליכים בקב תגיד לי עם יד על הלב ,אתה היית נוהג אחרת ?
לא יודע לגביך. אני בטוח אחרי מסר כזה לא הייתי מתאמץ.
יוסי
12 אפר 2018 01:41:37יפה שאתה מדרג לו את המעורבים. אמליץ עליך לאקדמיה לעונת האוסקר הבאה.
ולעניין – המהלך עם דוראנט הוכיח את עצמו, איך שלא תסובב את זה עם האליפות שנה שעברה. לראיה שנה לפני זה הם לא לקחו, ולכל הפחות סבירות לא רעה שהיו מפסידים גם שנה שעברה לקאבס ללא דוראנט (כולל השינויים בסגל שזה גרר).
מחפצה מנמצה
11 אפר 2018 06:39:02בתור אוהד ותיק של הווריורס אני נאלץ להסכים אתך .
גיא הרשע
11 אפר 2018 06:39:31אין לי בכלל בעיה עם גובר כשחקן ההגנה של העונה –
שחקן ההגנה הכי טוב, בקבוצת ההגנה הכי טובה.
לגבי המסכה של אמביד –
למיטב זיכרוני, הליגה אסרה על שימוש במסכה שחורה, אחרי משחק אחד של לברון עם מסכה כזו. אז הנחו אותו לעבור למסיכה שקופה.
למה? לשטרן הפתרונים…
אולי סילבר יהיה קצת יותר גמיש.
תודה על המעורב, מנחם.
קרע במיניסחוס
11 אפר 2018 16:05:32המסכה שקופה
נתן
11 אפר 2018 06:48:10אולי דונובן לא משחק כמו רוקי, אבל מחוץ למגרש הוא כבר עושה טעות של רוקי.
סימונס נחשב לרוקי עפ"י חוקי הליגה, והוא למעשה הולך נגד הליגה עם הטי שירט הזה, ומוסיף לעצמו חזית למלחמה.
מלבד זאת, בזה שהוא מתנגד ללגיטימיות של סימונס, הוא בעצם רומז לזה שלסימונס יש יתרון עליו.
MBK
11 אפר 2018 06:55:48התנהלות של דפקט
מריץ קמפיין לעצמו ?
בלייק גריפין ישב עונה בחוץ ונבחר ל ROY בעונה העוקבת לא נראה לי שזה הפריע למישהו
עידו גילרי
11 אפר 2018 07:21:31ג'ון וול יחלוק עליך.
רק שאלה
11 אפר 2018 07:51:03סימונס צריך להיות בחמישיה השנייה או השלישית של העונה
שמעון
11 אפר 2018 08:19:33ממש לא ואני אוהד פילי. הוא צריך להיות בחמישיית ההגנה הראשונה של העונה, זה כן.
אבל לחמישיות העונה יש הארדן, ראסל אח"כ קרי, ליליארד אח"כ קיירי דרוזן ואולדיפו (אין SF ראוי להיכנס לחמישיית העונה ה-3 ולאולדיפו מגיע רצח יכול לשחק גם SF)
לסימונס אין מקום סורי, יש יותר מידי כשרון
נתן
11 אפר 2018 08:01:52תאודוסיץ' נחשב רוקי למען השם!
יוסי
12 אפר 2018 01:37:00הבן אדם בן 46
מנחם לס
11 אפר 2018 17:08:56מה רע בלהכניס קצת חיוכים לליגה?. הגדרה על הטי שירט של מה זה רוקי? לדעתי על הכיפאק
MBK
11 אפר 2018 06:54:08מנחם יוטה ניצחה גם ב 30 הפרש העונה את גולדן סטייט
זה לא נראה טוב עבורם
עם כל הנסיבות המקלות הם עדיין ה-קבוצה לעבור
משהו רע עובר על ההגנה שלהם וכקבוצה הם נראים רע מאוד
עידו גילרי
11 אפר 2018 07:00:30הם באמת נראים זוועה.
הנה בשבילך: זה לגמרי על הראש של קר ובאחריותו.
MBK
11 אפר 2018 07:05:12אני חושב שהוא מנסה להרדים את המערב
לא הגיוני שהם משחקים כל כך גרוע
צריך לתת משקל לירידה ביכולת של דרימונד גרין ותכלס קווין קוק הוא רכז G ליג
עידו גילרי
11 אפר 2018 07:07:03אולי, אבל הקבוצה שלו בקומה.
מנחם לס
11 אפר 2018 17:10:48הידד! (כמו שאמרו פעם בקיבוצים). עידו גילרי הסכים איתי ואמר משהו חכם!
מנחם לס
11 אפר 2018 17:07:24אני מטיל את האשמה על קר
יאיר
11 אפר 2018 07:00:34מנחם, כשאתה צודק אתה לא טועה וגולדן סטייט אכן ביזתה את עצמה בשבוע האחרון.
תיכף יכתבו בוואלה שאמנם כל הגדולים שיחקו אבלצככה זה כשמחררים את השחקן השני בחשיבותו בקבוצה.
עידו גילרי
11 אפר 2018 07:13:56לגבי ה DPOY:
https://fansided.com/2018/04/09/nylon-calculus-nba-defensive-player-of-the-year/
מנחם לס
11 אפר 2018 17:14:06נכון. נילקח כנראה משם. כבר לא זוכר.
הינקי צדק
11 אפר 2018 07:16:38לא יעזור, ככה זה כשהשיטה דפוקה. הטנק משחית את כולם. גם את גולדן סטייט.
הסיפור הגדול של השנה (בינתיים) זה פילדלפיה. כנראה אלופת העתיד. אולי שושלת. כל הקבוצה הזו מבוססת על תהליך ארוך של טנקינג בזוי, עונות שלמות ומהלכים שמנוגדים לספורטיביות. אז מה רוצים האחרים? גם.
מאמצע העונה בערך – יותר משליש ליגה משחקת כדי להפסיד. 8 קבוצות ממש רוצות (פיניקס, ממפיס, סקרמנטו, דאלאס, אטלנטה, אורלנדו, שיקגו), ועוד 3 שאין להן עבור מה לשחק (לייקרס, ברוקלין, שרלוט), כי אין ירידת ליגה, ואין טורנירים אחרים ששווה להתאמץ עבורם. רק הפסד ייתן לך פירות.
וככה שליש ממשחקי הליגה, אם לא יותר – פשוט נדפקים. מי שיעבור אחורה על הלוחות יידהם, כמה מחזורים היו עם 7-8 משחקים, מתוכם רק 2-3 ראויים לצפיה. זה מטורף.
האווירה הזו משתלטת על כל העסק. לכן קבוצה כמו גולדן סטייט מרשה לעצמה לנוח, או להכריז על פציעות של כל הכוכבים ביחד. כי אם אחרות משחקות עבור הפסד (ממפיס מוציאה במכוון את מארק גאסול במשחק שיא, כדי שלא "יפריע") – אז סתם מנוחה? זה בטח נסבל ולגיטימי. עובדה, הליגה לא עושה כלום. צוחקים על הקהל בעיניים.
אין דבר כזה ספורט בלי רצון לנצח בכל משחק, או לפחות, לעשות את הכי טוב שלך. רק ב-NBA זה עובד אחרת. וממילא – יבוא הפלייאוף והכל יישכח. גם גולדן סטייט תיראה אחרת, תהיה בטוח. וגם הקהל ישכח כל מה שקרה קודם.
נתן
11 אפר 2018 07:57:36לגבי השיטה דפוקה, הייתי אומר שלשיטה יש חסרונות. אני לא מכיר שיטה טובה יותר לניהול ליגת כדורסל בעולם, ואם אני צריך לבחור ממה שיש, אני הולך עם מה ששטרן יצר.
אמנם השיטה מתגמלת אי הצלחה, אבל זו אי הצלחה כדי להיבנות ולהגיע להישגים, ועדיין צריך להתנהל טוב ונכון בסוף.
שיטות אחרות מתגמלות שימוש בכוח עסקי וכסף, דבר שגם לא ממש קשור לספורט.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 12:46:12אתה צודק ויחד עם זת אני עם נתן. השיטה דפוקה אבל כדי לשנות אותה צריך לחשוב טוב טוב ולא לעשות מעשה נמהר. הליגה מטילה ביצי זהב ויש לה המון אהדה בעולם אז מתבקשים שינויים קטנים כל שנה
מנחם לס
11 אפר 2018 17:12:29צודק!
סוסמעץ
11 אפר 2018 07:26:12הפלייאוף ורק הוא חשוב
אין שום הבדל בין הפסד על 40 או על חודה של נקודה בתום שתי הארכות.
האם קר מצא את המפתח להעיר את הקבוצה מתנומת האלופים?
לדעתי הם באמת בבעיה ומשהו שם לא מתחבר כמו שצריך.
לא רואה איך קבוצה מפעילה פתאום איזה סוויץ' ומתחילה לשחק במלוא כוחה. אבל בהחלט מקווה בשבילם שכך יהיה.
no funny shtuff
11 אפר 2018 07:28:28איזה מלטדאון של הלוחמים. לא יאמן שדריימונד גרין נבחר לאולסטאר, הוא כל כך גרוע.
עד כמה שלא רציתי שיקחו אליפות, עכשיו זה "על אחת כמה וכמה".
אז עם כל הכבוד להפתעות כמו יוטה במקום השלישי במערב, אינדיאנה מקום חמישי במזרח, טורונטו ראשונים במזרח, פילי במקום השלישי, יוסטון מסיימים עונה בפלוס 7 משחקים על גולדן סטייט ועוד, ההפתעה הגדולה ביותר היא שהלוחמים כבר לא מועמדים בטוחים לזכות באליפות…
שם (נחוץ)
11 אפר 2018 07:41:17yeah, the spider just caught a couple flies
יואש בן טולילה
11 אפר 2018 21:04:49הם ועוד איך כן.
צריך וחייב לייצר משברים כדי להגיע בשיא בזמן הנכון ולא מוקדם מדי.
ד"ר רזי הופמן
11 אפר 2018 07:34:27זה אמביד שם או גייסון מיום שישי הארור???
יוסל'ה שוחמכר
11 אפר 2018 14:23:02🙂 לדעתי התמונה הרבה יותר מפחידה מג'ייסון.
מבין קטן-בינוני
11 אפר 2018 07:52:31בתור אוהד של דוראנט, זה פשוט מביך כל העסק הזה של מה שקורה ללוחמים בלי קרי. זה מאוד פוגע במורשת, ועכשיו נראה מה הוא והקבוצה שווים בפלייאוף.
שמעון
11 אפר 2018 08:36:10איזה מורשת של הקאפקייק? יש לו מורשת?
האווי לאסוף
11 אפר 2018 10:43:58עזבו כבר את המילה הזו, תשאירו אותה לרבין וגנדי. לשחקנים אין 'מורשת', במקרה הטוב יש להם קריירה
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 12:47:30+1
"המורשת" שלהם זה איזה סיפור, נראטיב, שהם ממציאים לעצמם.
או שהשונאים שלהם ממציאים להם
יואש בן טולילה
11 אפר 2018 21:05:54אוהד של דוראנט?
מה יש לאהוד שחקן?
משה
12 אפר 2018 16:49:35הפוך ידידי, מה יש לאהוד קבוצה?
בטח אנחנו (ישראלים), אין לנו שום הזדהות עם ערים שם.
Ip
11 אפר 2018 08:02:15תודה על המעורב. כתבתי בתגובה לפני כמה ימים ואני חוזר על כך – אני משוכנע שמה שרואים כרגע מג"ס זה לא רק שאננות של עונה רגילה. ברור שבפלייאוף נראה יותר נחישות, אבל משהו שם לא עובד. אולי זה שובע, אולי ירידה ביכולת בעיקר של גרין. לדעתי, התחושה היא שקבוצה לא יכולה לשאת מצב של 4 "כוכבים" – זה יותר מדי, ואז שחקנים כמו גרין ותומפסון מתחילים להרגיש כמו שחקנים משלימים וככה הם גם נראים.
אם סטף חוזר בזמן הם עדיין פייבוריטים לתואר, אבל בהחלט יש תחושה שהשנה זה מאוד בסכנה מבחינתם.
שמעון
11 אפר 2018 08:03:181. תרדו ממיצל, גם בן סימונס עושה לעצמו קמפיין אז שהוא ישב בצד? זה כמו תעמולת בחירות שמועמד אחד אסור לו, מה קרה לכם? מיצל חושב שמגיע לו בצדק מבחינתו וגם אני הייתי חושב שמגיע לי אם הייתי נותן עונה כמו שלו. גם סימונס חושב ובצדק שמגיע לו. שניהם סופר לגיטימים.
2. המסיכה של אמביד זה פרומו למה שיעשה לפרקינס הנגר. תרשמו אמביד חוזר למשחק הראשון של הפלייאוף עם סיכוי קטן שזה יהיה המשחק השני.
3. תרשמו סטפן קרי חוזר גם הוא כמו אמביד.
4. תפסיקו להתרגש מהתוצאות של גולדן, הם במנוחה לחלוטין ורק חיממו שרירים לפלייאוף. בפלייאוף יהיו תוצאות הפוכות וצפו לסוויפ בסיבוב הראשון.
5. רודי גובר שני רק לאמביד בשחקן ההגנה אצלי.
6. אחלה מעורב
trusttheprocess
11 אפר 2018 09:11:36אמביד לא ישחק בשני המשחקים הראשונים של הפלייאוף
איך אני רוצה שמיטשל יזכה בתואר הטיפשי של רוקי השנה.
אין דבר יותר טוב מזה שיכול לקרות לפילדלפיה.
שים לב למה שקרה לסימונס מרגע שנתנו לדראגיץ' להיות אולסטאר לפניו , הוא העביר הילוך.
אם מיטשך נבחר רוקי השנה בן סימונס יחזור שנה הבאה עם קליעת סטף קרי משלוש ויקח MVP
שמעון
11 אפר 2018 09:22:04יש מקורות לזה או תחושת בטן? שאמביד מחמיץ בודאות 2 ראשונים? אני רואה אותו בטוח חוזר לגיים 2 אם פילי מפסידה את הראשון.
כן זה יכול לדרבן את סימונס למרות שנראה לי הוא גם ככה מדורבן. אם יגיע לרמת הקליעה של לברון דיינו שזה אני חושב יהיה המקסימום שלו מבחינת קליעה בקריירה, כאילו התקרה שלו. סטפן או קרוב לזה הוא לא יוכל להיות, אי אפשר מאי קליעה בכלל להיות קלעי ברמות האלו, זה או שיש לך את מגיל מאד צעיר או לא. הוא יהיה בחברה של לברון וראסל ומגיק בקליעה, זה לא מפריע לי ואני בסדר עם זה, כמו שלושתם הוא מושלם בכל השאר ורוצח הגנתי.
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 09:47:50אם הוא יחזור עם קליעת רונדו יצאתם בזול
ברבור שחור
11 אפר 2018 08:34:111. הפסד לא נעים לגולדנים אבל גם לא נורא .
2. דונובן מיטשל רמה מעל כל הרוקיז
3. יוטה זאת המועמדת מס 1 במערב
4. מה נסגר עם ברצלונה ?
שמעון
11 אפר 2018 08:34:56ראסל מעיף את יוטה ב-5 משחקים בסיבוב הראשון-תרשום ואל תופתע.
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 09:48:41אין לי ספק שיוטה מדיחה אתכם
עידו גילרי
11 אפר 2018 10:41:19זו תחזית מאד יומרנית, גמר של הסיקסרס מול הג'אז.
Berch
11 אפר 2018 08:34:48לפי החולצה סימונס לגמרי רוקי.
אולי זו בכלל לא הייתה הכוונה שלו וזו סתם חולצה שהוא אהב לעצמו ?
הייתכן ?
מעבר לזה שחייבים להבין שהוא נמצא בסולט לייק סיטי שהיא מקום מצ'עמם להחריד (אני יודע… הקשת… אני יודע…) ולכן כל טיפת עניין שהוא מביא מחוץ למגרש מבורכת.
🙂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אפר 2018 08:36:40אחלה מעורב מנחם, תודה רבה.
Ip
11 אפר 2018 08:44:40מציע לחכות להכרזה על רוקי העונה לאחרי סדרת הגמר בין פילדלפיה ליוטה 😉
כדור הרעם
11 אפר 2018 09:03:33שאני אמרתי בפלייאוף עונה שעברה שסטף קרי צריך לקבל את ה-MVP של סדרת הגמר כי בלעדיו דוראנט לא היה לוקח טבעת, קרי הוא זה שאפשר לדוראנט לשחק כפי ששיחק, כלכם צחקתם עליי.
סטף קרי שחקן הרבה יותר חשוב והרבה יותר משפיע מדוראנט.
לגביי התבוסה של אתמול, הכל תלויי בתוצאה שהם ישיגו בפלייאוף. מישהו יזכור את התבוסה הזו אם הלוחמים ינצחו את הפלייאוף פעם שנייה ברציפות? אפילו מנחם לא יזכור.
האם הלוחמים נחים ושומרים כוחות לדבר האמיתי או מתפרקים? זה חידה בעיניי.
הם לא נראים טוב, זה בטוח.
חסוי
11 אפר 2018 12:42:06גולדן סטייט חטפו גם 30 הפרש מיוטה, וזה קרה כשקרי שיחק.
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 09:04:33תודה רבה דוק!
מיצ'ל עשה דבר אידיוטי ומיותר. שיתרכז בלהוכיח דברים במגרש, כמו שעשה עד עכשיו, ושישאיר את הפקה פקה לסימונס, זה לא הולם אותו.
ג"ס של דוראנט כרגע זה בדיוק מה שחשבתי שיקרה בעונה שעברה. הוא פרק אותה מבפנים והפך אותה לאוקלהומה, וגם הרס לה את האופי הגאה והלוחמני והפך אותה לנעלבת ובכיינית.
זה היה ההפסד של כולנו הטרייד הזה, פספסנו עוד כמה שנים של ג"ס היסטורית ומענגת של הספלאש ברת'רס.
בלי קרי בכושר לא נראה שהיא תשרוד את המערב הזה, ועלולה גם לא להגיע לגמר האיזורי.
כדור הרעם
11 אפר 2018 09:15:541000+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
מסכים איתך לחלוטין.
גם אני אמרתי שדוראנט משנה את האופי של הקבוצה הנהדרת הזו.
לדעתי דירק נוביצקי, למשל, על אף גילו המבוגר, היה משתלב הרבה יותר טוב בגולדן סטייט.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 12:57:44– אני דווקא מבין את מיטצ'ל שרוצה להעביר את הנקודה שלו. לא רק לסימונס מותר לדחוף את עצמו.
– איך בדיוק דוראנט הפך את קליי ודריימונד מאלופים גאים לנעלבים בכיינים? בא אליכם שחקן עם בעיית אופי ובכיין, תעשו לו זובור (בצורת שיחות וכאלה, כן?). אלא אם הם היו כאלה כבר מקודם (לדעתי הם תמיד היו בכיינים).
– ולמי צפויה ג"ס להפסיד את גמר המערב (אם התחזיות השחורות אכן תתממשנה)? נכון, ליוסטון! איזה צדק פואטי 🙂
אפלטון
11 אפר 2018 14:35:58לא עגל, הצדק הפואטי יהיה אם אוקלהומה תעבור את גולדן סטייט בדרך לגמר.
אם לא הייתי אוהד יוסטון זה הסיפור שהכי הייתי רוצה לראות. ואת ווסטברוק מקבל פיינלס mvp עם ממוצע של 20, 20, 20
נתן
11 אפר 2018 15:08:0120 אחוזים מהשדה, 20 איבודים, והמספר הנוסף?
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 17:52:29יפה נתן 🙂
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 15:13:56אוקיי, צודק. ווסטברוק מדיח את דוראנט ואז הארדן מדיח את ווסטברוק
נתן
11 אפר 2018 15:14:29זה שמיטשל דוחף את עצמו זה מעולה, גם יש לו קייס, שחקן מעולה, רק שיעשה את זה לטובת עצמו, ובשכל, עדיף לכולם. לא שזה בעייתי מה שהוא עשה, פשוט לא ממש חכם.
אור
11 אפר 2018 15:37:49הוא ממש לא דוחף את עצמו, צא מהסרט.
https://youtube.com/watch?v=uviOynMYQkg
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 18:01:32הרבה יותר כמו מיצ'ל שהכרתי.
איזה בחור חמד עם אישיות נהדרת!
דה שוט
11 אפר 2018 13:39:26פלייאוף 2015 ג"ס "של קרי" או "של הספלאש" מנצחים ארבע סדרות נגד קבוצות פצועות (ללא שחקני חמישייה מובילים), כולל 4:2 בגמר נגד לברון וחבורת שחקני G ליג.
פלייאוף 2016, ג"ס "של קרי" או "של הספלאש" עולים לגמר בעור שיניהם (בזכות ליקוי מאורות) ומאבדים יתרון 3:1 בדרך לחגיגות אליפות של לברון במשחק 7 באורקל.
פלייאוף 2017, ג"ס "של דוראנט" או "מפורקת שהפכה לאוק' סיטי" – פו פו פו אנד פו 16:1
כדור וטמיר – אל תתנו לעובדות לבלבל אותכם.
עידו גילרי
11 אפר 2018 13:49:52גם אתה בוחר את העובדות שנוחות לך כמו זה ש הפו-פו-פו היה נגד פורטלנד ללא נורקיץ', יוטה ללא היל, וסן אנטוניו ללא קאווי ופארקר. אתה לא יכול להביא את זה כטיעון ב-2015 ולהתעלם ממנו ב-2017.
דה שוט
11 אפר 2018 13:54:53+1, ההערה נרשמה, לא משנה את השורה התחתונה.
מבין קטן-בינוני
11 אפר 2018 18:32:04+100
שחר
11 אפר 2018 09:05:46הקטע עם החולצה דווקא חמוד, חסר הומור ודמויות מעניינות בליגה הזאת. איך בנאדם עם אווטר של אמביד לא מעריך עקיצה כזו? זה לא פוגע באף אחד וזה לא שחצנות, רק מעלה חיוך לכמה רגעים.
נתן
11 אפר 2018 12:24:55זה פשוט לא מספיק מצחיק
מנחם לס
11 אפר 2018 17:23:59מסכים אתך
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 09:06:16לגבי רוקי העונה – אין לי ספק שסימונס ייקח (או שיזכו שניהם יחד – סיכוי סטטיסטי נמוך). ההייפ חזק מכל דבר אחר בליגה הזאת.
trusttheprocess
11 אפר 2018 09:15:21אני מציע לך לפרוש עכשיו מצפייה ב NBA
בין אם תרצה או לא, לא יעזור כמה שתבכה , בן סימונס הולך להיות הפנים של ה NBA בעשור הקרוב , הוא הולך לחקת 2-3 MVP , הוא הולך לקחת 2-3 אליפויות
מה אתה צריך את הכאב לב הזה? סע לקופקבנה שב בשמש ותראה כדורעף חופים נודיסטי
שמעון
11 אפר 2018 09:23:35חח אשך זה לא בריא 15 שנה של לברון ואז עוד 15 שנה של סימונס 🙂
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 10:33:43זה מאוד נכון, אבל לא חושב שזה יקרה
הראל
11 אפר 2018 12:11:13יש יורש ללברון בללל? 😉
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 09:46:20בהחלט מייעדים אותו להיות הפנים הבאות של ה-NBA.
אבל הוא יהיה כזה רק אם יעמוד בציפיות וישיג את מה שתיארת.
והוא לא.
בוסטון הולכת להתחיל שושלת בעונה הבאה, מיצ'ל יהיה קובי החדש במערב, וסימונס לא יהפוך לשחקן שאתם חושבים שהוא.
הציפור הנדירה
11 אפר 2018 11:28:35אם הסלטיקס יהיו בריאים כולל הייוורד שיחזור ליכולתו וגם יתחזקו בשחקן פנים מעולה, אז תהיה שושלת.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 12:59:22האשך אוהב לסבול.
הוא שונא את כל השחקנים הכי טובים: לברון, ראסל, הארדן, ועכשיו גם סימונס.
אמביד – הזהר והשמר, האשך מאחוריך (כן זה נשמע לא טוב)
🙂
יום אחד טוב!
11 אפר 2018 13:02:55חחח
נראה לי שהוא אוהב אותם דקיקים מקריחים ובשנת ה40 לחייהם…
מחלקת ירקות
11 אפר 2018 09:22:36לאחר איסוף לילי של שלל המתנות שחולקו בווגאס.
אפשרי = תרומה = נשארו אצלי עודפי ירקות שלא ראויים למכירה,מה העז אוהב לאכול? = אוכל למיין ולשלוח.
יש לכם ד"ש "מהקאקר" = זה המסר האחרון בהחלט. ("הוא מאוד אוהב אנשים שלא יודעים להפסיד")
לאהרון שדה : = מסכים לגבי כל העזים שלך.חוץ ממסי=סגן של דייגו.בפועל מסי= בלוף…(דרך אגב 1=לאן נעלם זעפרני…מה הוא פוטר???)(דרך אגב 2=אך יונתן,יונתן = רחמיי עליך…)
טוב + טוב = לקח לכם זמן פה בדרקטוריון להבין לאיזה שאלה "הסנדק" יצטרך לענות בדיון…החומר ערוך ומוכן = יוגש מיד לאחר תום "הדד-ליין".
"הסנדק" כעיתונאי היה צריך להבין מזמנן…אבל כפי שנאמר : אצלכם מידת הגאווה והיהירות = קיים במנות יתר ומידת הצניעות והענווה = "הופס"
יתכן מאוד שתהיה פסיקה תקדימית פה בישראל לגבי מהות הדיון ויתכן גם שלא…בסוף הכל תלוי=מה תומר השופטת.(מה הליין פה בהובס,לגבי האפשרות שאכן זה יתממש?)
זהו אהרון שדה = הבנת?מה הבנת?לא הבנת…לא נורא בשבילך…
כחובב מושבע :
א. מייקל גורדן
ב. תורת המשחקים (מסובך)
ג. עולם החיות ( פשוט וברור)
אוכל לומר שמה שקובע באמת,בכל דבר בחיים…זה אך ורק מבחן התוצאה…= הערכה לפני "הליין" – התוצאה בפועל…
עז = יאללה להתראות…ואולי לא???(מה שקורה בווגאס נשאר בווגאס)
נ.ב : בקרוב מאוד תתברר השאלה לגבי "הסנדק" האם הוא :
עז כארי,עז נפש = גיבור,אמיץ,נועז
עז פנים = נוהג בחוסר כבוד ובהתרסה,חצוף
שעיר עזים = גדי
מעז יצא מתוק = המקרה השלילי הביא בסופו של דבר לתוצאה חיובית.
דסקסו על זה אצלכם במערכת = זה בטח יהיה שיחת היום אצלכם (כך סיפר לי מכר לשעבר מפה()
נ.ב 2 : מידן = MBK = MBA = הסגן של "הסנדק" =??=?? תוצאה אחרי המשחק מידן = "מקק"
נ.ב 3 : יונתן = יונתן הקטן = קבל כינוי חדש = יונתן "הבלופר".(לעניות דעתי "הסנדק" גרם לך לכתוב פריוויו = בדיחה,כמו אתמול,מה שנקרא בשפה שלכם הוריד אותך לרמה= "סרוחה"…)(הוא עדיין מעכל את הצלעות)
וואלה בוהנה מה זה פה??=חובבנים = ליגה למקומות עבודה
נ.ב 4 : אני מקריב צריח + רץ = מקווה שיוכל לקחת את המלכה ולהדיח את המלך.
דרישת שלום חמה מרפאל נאה
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 09:55:00דפקט = מטורף = עלוב נפש = פתטי = אפילו לא עומד במילתו להתחפף = איש קטן מאוד = ממורמר = אידיוט מתנשא = מיותר פה
נ.ב 1 : דיר בלאק יונתן אם אתה לוקח ללב את דפקט פה, יש דפקטים בכל מקום ולא צריך להתרגש מהם.
נ.ב 2 : שוב ליונתן, הפריוויו שלך היה מענג, הפכת לטוב 3 בכותבי פריוויואים באתר
גיא הרשע
11 אפר 2018 10:15:58תן קצת קרדיט ליונתן, אשך.
אתה לא יכול להיות כותב כל כך מוכשר, מבלי שיהיה לך מספיק הבנה בשביל לזהות טרול.
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 10:33:04יש הבדל בין לזהות לבין לקחת ללב (כמו שמחמאה, גם אם אתה יודע שהיא מזויפת, עדיין משפיעה עליך לטובה), ויונתן המוכשר שלנו עדיין בחור צעיר.
הסקרן שהרג את החתול
11 אפר 2018 11:22:02אשך לראות כשגם לביצים יש לב ענק! כיף הדאגה וההגנה שאתה מספק כאן, כמו הדוד השיכור בארוחות חג… הוא לא בדיוק עומד על הרגליים אבל אם משהו קורה את יודע שהוא ישלוף את השאטגן מהכובע.
john
11 אפר 2018 10:06:17תודה מנחם.
יש שיטה ישנה בה לוקחים קבוצה טובה והופכים אותה למה שהיא לא. מהמרים עלייה בצורה מוגזמת ומנפחים כל דבר בה מעבר לפרופורציות. זה נחשב לשיטה שהיא win-win לפרשן. אם הוא צודק הוא מסתובב בפרצוף של 'אמרתי לכם. לי אף פעם לא היה ספק' אם הוא טועה יהיה קשה להאשים אותו בפספוס 'הפתעה' כה גדולה ואז שמורה לו הזכות במקום להודות בטעות להשחיז חרבות ולגרום לנפילה (שהייתה תרחיש הגיוני ביחס לנתונים שראו) להראות כאסון גדול יותר ממה שזה ולהאשים את כל האנשים והגורמים שגרמו לו לטעות בשידור או בהנחת היסוד שלו.
זה גם נכון לגבי פרשנים שתמיד מהמרים על לברון ג'יימס 'בגלל שנים עברו' וכאשר יפול חלקם יקרעו אותו לרסיסים ואחרים שהם אוהביו יקרעו את כל סביבתו לרסיסים במקום לומר 'תכלס מקום לפני אחרון בהגנה לא אמור להגיע לגמר. פשוט פחדנו להיות בצד השני של האמרנו לכם…'
אתמול בפוד קאסט של הרינגר הפרשן שסקר את המערב אמר מבלי להתבלבל שיוטה תעוף בסיבוב הראשון בודאות. כי הוא לא מאמין בכוכבים שלה מול שאר כוכבי המערב. מי שראה מה עשו הג'ז שנה שעברה לקליפרס כאשר היה לג'ז התקפה מחורבנת אז וראה למה הם מסוגלים עם סגל מלא השנה שלא יבוא מופתע כאשר אלו מתחילים לרסק את עילית המערב. הם 34-17 מול המערביות. רק יוסטון וOKC הקשו עליהם העונה. היא כרגע 3-0 מול הבלייזרס (יפגשו פעם אחרונה), 3-1 מול הווריורס (3 תבוסות קשות), 3-1 מול הספרס (הספרס היו צריכים הארכה ו45 נק' של אולדרדג' כדי לגרד מולם ניצחון), 3-1 מול ניו אורלינס ו- 2-2 מול מינסוטה (2 ההפסדים בשבוע הראשון של העונה. מאז ניצחו פעמיים).
אותו כנ"ל לגבי ג"ס. המאזן מתחילת השנה פחות רלוונטי. הם מגיעים כאשר הם קבוצה כביכול של 4 סטארים (יש המגזימים וקוראים להם 4 הול אוף פיימרים לעתיד) ושכבה שנייה של שחקנים שרובם לא היו מוחתמים ב80% מקבוצות הליגה. אבל אנשים לא רוצים להאמין שסגל הוא דבר חשוב. 'מה הבעיה? שים את לברון עם 10 ג'יי ליגרים וזו קבוצת פלייאוף. אז זהו שלא. שחקנים כמו קלדרון הוד קלארקסון נאנס כמובן לאב ואפילו ג'ף גרין הם חשובים. ג"ס בהתדרדרות הגנתית שלא קשורה לאכפתיות בלבד. קווין קוק מגן פחות טוב מסטף. כשסטף נפצע ב2016 זה לא היה רק תומפסון שהאלה את משחקו. לוינגסטון ואיגי וכל הסגל היו סופר חשובים בהדחת הרוקטס ולהחזיק יתרון 2-1 מול הבלייזרס עד שקארי הגיע. זה היה מאמץ של 10 שחקנים שהבינו שההתקפה שלהם לא תספיק ונתנו תצוגות הגנה מופלאות עד אותו יתרון 3-1. השנה אם לא נראה סוויץ' מידי של דריימונד איגי לווינגסטון ניק יאנג ודיוויד ווסט + חזרה של קארי בכושר טוב הווריורס לא בטוח יוצאים מסיבוב ראשון ואם כן עפים בסיבוב השני. הרבה יותר קל להמר שג"ס האלופה הבטוחה והם מרדימים את כולנו ומביימים פציעות. אבל אני מסתכל על מה שאני רואה מהם כבר חודשיים ואי אפשר לזייף את זה. כרגע הם נראים כמו עוד קבוצה שיכולה להיות מודחת לפני הקרב המיוחל בגמר המערב.
גיא הרשע
11 אפר 2018 10:11:31כל מילה.
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 10:13:57צודק.
אגדיל ואוסיף (ואחזור) לגבי יוטה – השילוב של סניידר את מיצ'ל זה משהו שעלול להשתלט על המערב בשנים הבאות.
שמעון
11 אפר 2018 10:23:19יוטה לא יקחו אליפות בחיים גם שמיצל יפרוש
השרת
11 אפר 2018 11:40:38שמעון אתה מבטל על ימין ועל שמאל תגובת של אחרים בטענה נחרצת שאתה לא מביא לה שום ביסוס.
מה גם שלהגיד בכזו החלטיות שיוטה לא יהיה אלופים בחיים זה (תסלח לי) טיפשות גמורה, אלא אם אתה נביא, וכנראה שאתה לא..
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 13:13:20אני דווקא התחלתי לאהוב מאוד את התגובות של שמעון.
במקום להיכנס לפרטים ולנימוקים, כמו נניח, עידו וגיא, לתמוך את טיעוניו במספרים ולבנות את הקייס, הוא מייד קופץ למסקנה קצת מוגזמת/גסה. אפילו אני הקטון מסייג את דברי בכמה "אם"-ים.
זה כמו ההבדל בין צייר ריאליסטי שמנסה לצייר את המציאות בדיוק הגדול ביותר האפשרי לבין צייר אימפרסיוניסטי (שמעון) שמורח כמה כתמי צבע גדולים על הדף. זה עניין של אופי.
הגישה שלו היא הגישה האינטואיטיבית וזה בסדר גמור. כל עוד זוכרים שזה רק שעשוע.
(לא נכתב בציניות בכלל)
דה שוט
11 אפר 2018 13:52:55+ 100 לעגל (ולשמעון, לגיא ואפילו לעידו גילרי שלא מרשה לי לדבר כאן על חנן ממן אבל אין לו בעייה לדסקס שעות עם מנחם על גולף (זה ספורט בכלל?))
🙂
עידו גילרי
11 אפר 2018 13:57:54אוף יא נודניק. זוכר למה ביקשתי ממך? לא בגלל שזה לא המקום.
דה שוט
11 אפר 2018 14:02:15זוכר זוכר, הכל בסדר, הנה, הפנמתי, לא אמרתי כלום על החגיגה של בארסה אתמול ברומא…
גיא הרשע
11 אפר 2018 14:18:305 דקות לקח לי (לנסות) להרגיע את ה-OCD.
צייר אימפרסיוניסטי שמורח כמה כתמי צבע גדולים על הדף????
האימפרסיוניסטים הגדולים היו אמנים ששלטו ללא סייג בסגנונות הציור הקלסי.
אדוארד מאנה, מאבות הציור האימפרסיוניסטי, מצייר את אמיל זולה:
http://a0.att.hudong.com/48/10/01300000033415121815109404550.jpg
אותו אדוארד מאנה, באחד מהציורים המכוננים של האמנות המודרנית:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6a/Manet%2C_Edouard_-_Olympia%2C_1863.jpg/800px-Manet%2C_Edouard_-_Olympia%2C_1863.jpg
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 15:23:42+1 לגיא.
על זה שהאמנים הגדולים שלטו בכל הטכניקות.
ועדיין הם בחרו לזרוק כמה גושי צבע על הדף ואז למרוח אותם 🙂
סתם, אני יותר מתכוון לאמנים מודרניים סטייל קארל אפל
https://i0.wp.com/www.guggenheim.org/wp-content/uploads/1960/01/60.1571_ph_web.jpg?w=270
או לדוגמא:
https://www.youtube.com/watch?v=F5Vr2qyPwus
דקה 3:24 – שים לב איך הוא נכנס למצב רוח "ווסטברוקי" ומסתער בכל הכוח על הסל, מעביר את הכדור משמאל לימין . . .
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 15:31:43עוד משהו נחמד לגיא:
https://www.youtube.com/watch?v=hsxR8aT2Ob0
שים לב על האגרסיביות שלו. זה לא כמו השחקנים היום. פעם שמרו בכוח, החטיפו לך על הילד (הנד צ'ק), היו מפוצצים אותך בכל כניסה לבל. תראה איך הוא מסתער על הדף בחמת זעם (1:04) (הקנבס רועד מפחד תרתי משמע, 1:22), תראה איזה פרצופים הוא עושה (3:35)!
ואז יוצא לחסימה גדולה (2:14) ועוד אחת ב 3:26
השחקנים היום בכיינים מפונקים לעומתו
גיא הרשע
11 אפר 2018 15:37:28טוב, נרגע ה-OCD…
אקספרסיוניזם מופשט, אכן נשמע בדיוק כמו ווסטברוק.
סוג של shoot first ask later . . .
עידו גילרי
11 אפר 2018 14:03:48אבל הכוונה לא הייתה שתסתום, אלא שתתיחס לזה במקום בו כתבו על האירוע זה הכל.
דה שוט
11 אפר 2018 14:12:03+ 10
הכל טוב
שמעון
11 אפר 2018 10:22:31פלייאוף זה סיפור אחר. כל שנה אמרו את על יוטה. ליוטה אין כשרון להתקדם, הם במקסימום שלהםן עכשיו בעוד ששאר הקבוצות יעלו הילוך. עונה סדירה זה לא פלייאוף. יוטה לא עוברת סיבוב ראשון מול שום קבוצה, למעט נ"א היא הכי חלשה בפלייאוף ואולי דנבר באותה רמה. אתם תראו את זה כל מי שמאמין בהם כמה חסרי אונים הם יהיו בפלייאוף.
גם לגבי המלך אתם תראו מה יקרה לטורנטו. אני/או אתם נחזור לפוסט הזה עוד חודש ונראה מי צדק.
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 10:31:50על מה אתה מדבר? היית בשנת חורף בעונה שעברה?
יוטה הדיחו את הקליפרס העדיפים בעוד שראסל שלך ב"פלייאוף מוד" הרצחני שלו נראה זוועה והודח בבושת פנים בסיבוב ראשון ע"י הזקן
שמעון
11 אפר 2018 10:50:33ראסל נראה זוועה? לך תראה מה ממוצעיו בסידרה מול יוסטון ומה היו תוצאות הסידרה כל עת שהיה במגרש ולא על הספסל.
איך נאמר מי ששיחק לידו יכל אולי לשחק באורלנדו.
הדיחו את הקליפרס? וואו זה קבוצה ברמתם, בכל פעם שהם פגשו סופרסטאר אמיתי קיבלו בראש. ראסל יתן להם בראש ואפילו בקל. שיהיו הגנות חונקות אין מי יעשה שם נקודות, מיטשל יחוסל ע"י הציטה שיגיע הזמן. נדבר עוד שבועיים.
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 11:08:16מעניין לי את התחת ממוצעיו.
זה לא אומר כלום.
הוא קיבל 4-1 בראש, לזכרוני איבד בסיטונות ועשה שטויות כמצופה ממנו, והמשיך עם הראש בקיר עד שהראש נשבר.
זאת הייתה סדרה בלתי צפייה בעליל והגרועה ביותר בסיבוב הראשון.
הארדן וראסל שניהם שנואים עלי, כל אחד מסיבותיו הוא, אבל שם העדפתי את הזקן כי לפחות הוא משחק בתוך שיטה.
וזה גם למה חזיתי די במדויק את תוצאת הסדרה ההיא.
דה שוט
11 אפר 2018 14:09:26כל המשחקים מול יוסטון היו צמודים והוכרעו בדיוק באותה הדרך – דונובן יצא מהרוטציה הקבועה שלו והחזיר את ראס בפתיחת הרבע ה-4, גג 10 דק' לסיום; זאת בניגוד לכל העונה בה ראס היה עולה 6-7 דק' לסיום. זה נבע מהחידלון של אוק' בדקות ללא ראס (בצורה קיצונית), דבר שאולי ראס אשם בו, אבל אין עליו ויכוח (גם השנה יש מצב דומה שמוכח סטטיסטית).
בסופו של דבר – ראס חזר מוקדם מדי, נח מעט מדי וקרס בדקות האחרונות של כל חמשת המשחקים. היו לו 3 רבעים חלומיים ואחד קטסטרופלי – כפול חמש.
בלי קשר (או עם קשר) שמעון צודק – אולדיפו ואברינס בפלייאוף ראשון שלהם נראו מבוהלים והשליכו לבנים לכל עבר, כשהם חופשיים מכל הגנה. קאנטר לא שיחק כי דונובן לא סמך על ההגנה שלו ("קאנט פליי הים") ואדאמס את רוברסון לא היו מוכנים עדיין לתפקיד החדש שלהם כמובילים בעידן שאחרי דוראנט.
חגי התותח הקטמוני
11 אפר 2018 10:41:16קשה להיות מוחלטים בהקשר הזה. הלוחמים לא נראים במיטבם. מצד שני אחרי ההתעללות של הקאבס במזרח בשנה שעברה לאחר עונה לא טובה הוכחו לי סופית שיש דבר כזה להתעורר לפלייאוף. יוטה אכן טובים ויש להם סיכוי טוב לעבור סיבוב ראשון. קשה לי לראות את הלוחמים לא עושים את הסוויץ' המדובר ועל אף הגמגום אני לא רואה את מיני דנבר פליקנס או ספרס (ללא קוואי) מדיחים אותם בסיבוב ראשון
הינקי צדק
11 אפר 2018 11:23:44אטלנטה, 4 אולסטארים, קבוצה שנבחרת כולה לשחקן החודש במזרח, 22-60, סן אנטוניו של המזרח, מקום ראשון בקונפרנס…
john
11 אפר 2018 18:19:36אין מה לצטט מאזן של עונה שלמה כדי ללמוד על הפלייאוף. העניין באיזה כושר וסגל אתה מגיע לשם עם.
ההוקס בחצי הראשון היו בקצב של 70 ניצחונות.
עד מרץ אולי הם היו סן אנטוניו של המזרח. ממרץ הם היו סתם עוד קבוצה בינונית. ממרץ הם האטו ואיבדו גובה (גם פציעות). הם הגיעו בכושר בינוני לפלייאוף. היה דיבור שיודחו אפילו מוקדם יותר. בחודש האחרון הם הפסידו לבולס, לניקס, לוויזארדס, לפיסטונס, להורנטס, לספרס, לת'נדר לווריורס ולנגטס. עד ה10.3, חודש לסוף, היא הייתה עם 11 הפסדים… הם פשוט נפלו מצוק. הם עבדו קשה לעבור את הנטס (4-2) בסיבוב הראשון ועוד יותר קשה לקרצף 6 משחקים רובם צמודים לדקה מול הוויזארדס.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 13:13:43+1
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אפר 2018 13:23:01מסכים. הם נראים רע מאד, לא ברור בכלל שזו סתם הורדת רגל מהגז, ורוב הרוסטר נראה חלש יחסית לשנים עברו. הרבה תלוי באיך איגי יגיע לפלייאוף. עם קרי פצוע, דוראנט נעלב ודריימונד חלש הם חייבים את איגי בכושר.
מנחם לס
11 אפר 2018 17:28:36עשר!
האווי לאסוף
11 אפר 2018 10:54:53אחלה מעורב, תודה
מתחיל להסתמן שבאמת בזבזנו שנה מחיינו על הפחד ש'גס משתלטת על הליגה לחמש שנים'. קשה לי לראות איך הם נראים כל כך חלש כעת, ובעוד יומיים הם יוציאו את החליפה של האיומים מהארון ויחזרו לחגוג על כולם. מה שכן, אם כבר, אז שיוטה תדיח אותם. לא רק בגלל ג'ו 'הוא משלנו עכשיו שכבר אין אף אחד באמת משלנו' אינגלס, פשוט כי זו קבוצה, במובן הישן והשיתופי של המילה
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 11:04:49יוטה זו הממשיכה של הספרס וסניידר ממשיכו של פופ
האווי לאסוף
11 אפר 2018 16:15:19שקלתי אם לכתוב את השם המפורש כהשוואה, אבל לדרגת גדולה כזו אפשר להשוות רק בדיעבד. שיביאו 2-3 גביעים בעשור הקרוב, אחר כך נדבר
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 17:55:11לפופ לא אכפת מהגביעים. מה שמשנה זו הדרך
Zivke
11 אפר 2018 11:12:15לס ומיטשל סיטינג און א טרי… 🙂
מדהים לראות שגם בגילך יש לך עוד כל כך הרבה כוח להתאהבויות חדשות, אחת בשבוע בערך
לגבי ג"ס, אולי עדיף להם להפסיד ככה רגע לפני הפלייאוף מאשר אם היו מנצחים במשחק בינוני שלהם
מנחם לס
11 אפר 2018 17:30:40ב-GOLD GYM אני מתאהב כל יום מחדש באיזה 20 אלוהיות
בוני
11 אפר 2018 11:17:24ליוטה אין סיכוי מולם בפלייאוף גם בלי קורי וזה מה שמאכזב.
הגולדן סטאט עובדים על כל הליגה ומזלזלים באוהדים שלה לא בפעם הראשונה.
בוני
11 אפר 2018 11:21:46דרך אגב יש פה כמה חכמים גדולים שרשמו שכספי היה הכי חלש בסגל.
עומרי היה לא פחות טוב מותיקי גרין ופאצ'ולה ובטח שלא יורד מכל הספסל ומשחקנים חלשים כמו מקג'י,קוק,סאגי פי,ליבנסטון,בוצ'נר,ג'ונס וכד'……
השרת
11 אפר 2018 11:44:04מסכים לחלוטין, חושב שעומרי עדיף בכמה רמות על קוון לוני המיותר שאני לא מבין איך קר ממשיך לתת לו כל כך הרבה דקות, וגם ליוינגסטון פי אלף יותר מאכזב.
רק לא הבנתי מי זה בוצ׳נר ?
בוני
11 אפר 2018 11:59:09Chris Boucher הוא נמצא בסגל הרחב.
תוסיף לזה את הירידה ביכולת של איגאדלה והם יותר קצרים בעמדה 3 מאשר בעמדת הרכז.
מקצועית הם היו צריכים לשחרר את מקאו או אחד מהגבוהים.
משה פ.
11 אפר 2018 13:31:53כולכם צודקים, אך סטיב קר כבר נתן את התשובה בראיונות – הם הסתכלו גם על מצב החוזים לעונה הבאה, ואם לשחקן יש חוזה מובטח לשנה הבאה, אז לוותר עליו עכשיו זה למעשה לוותר על נכס עתידי בטרייד שיהיה בקיץ הקרוב.
לכספי היה חוזה רק לעונה זו, ולכן לא "עולה" להם כלום לוותר עליו עכשיו.
כמובן שאם כספי היה בריא וכשיר לגמרי זה יכל לשנות את התמונה, אבל מה לעשות שהוא לא.
no funny shtuff
11 אפר 2018 20:10:27ברכותיי נורטון,
הצלחת לעוות את כל שמות השחקנים מלבד כספי, לא עניין של מה בכך.
tomer
11 אפר 2018 12:25:05עשרת המהלכים של הלילה:
https://www.youtube.com/watch?v=FXU75Kfdiq8&feature=youtu.be
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 13:18:38מנחם אני שואל את עצמי איך אתה יושב ומתרגם את כל הקטעים הארוכים האלה שאתה לוקח מעיתונים שונים בסבלנות ומתינות. זו המון עבודה.
ועכשיו אני יודע איך: אתה מתרגם בגוגל או בשרות אחר, ואז עובר ומתקן את העברית.
תודה, זה לא טריוויאלי.
מנחם לס
11 אפר 2018 17:35:52אבל עבודה מהנה כי אני עושה זאת מול הטיווי, ואני אוהב את מה שאני עושה (אבל תתפלא: מוצא זמן לכל יום 3 שעות במכון GOLD GYM – כמובן כולל קישקושים עם רדניקים בוני גוף וכמה אלוהיות, פעמיים בשבוע דייג באגם, פעמיים בשבוע גולף ופעמיים בשבוע טניס. סך הכל די נהנה מהחיים, וכמובן שישנם 14 נכדים ו-5 נינים במרחק שעתיים נסיעה)
מנחם לס
11 אפר 2018 17:37:24בדיוק כך: גוגל מתרגם לי ואז מולי מתקן את העברית. כל מעורב לוקח לי 20 דקות…)
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11 אפר 2018 18:23:45טוב לשמוע שאתה נהנה מהחיים! אני מניח שהרדניקים יודעים שאתה מישראל (?
רק 20 דקות לעשות את התרגום?!
ראיתי שהיה כתוב אצלך על השחקנים שהם בתפקיד של "שומרים" כאשר המילה המקורית היא גארדים כמובן. אז מהפאשלה הקטנה הזאת שלך ושל מולי (הצדיק האימאם הנסתר) הבנתי. זהו יוצא מן הכלל המעיד על הכלל.
מנחם לס
11 אפר 2018 21:39:58העיקר שהתשלום מגיע בזמן!
משה פ.
11 אפר 2018 13:38:18כל כך רציתי שסיבוב ראשון יהיה אוקלהומה-ג"ס…. אבל בפוסט של יאיר זעפרני על המצב במערב הפרוע, הניתוח מראה שיש סיכויים נמוכים שזה יקרה בסוף. חבל.
כי לדעתי מבין הפיינליסטיות במקומות 4-8 אוקלהומה היא הקבוצה היחידה שיש לה סיכוי לקחת את ג"ס בסדרה בלי קרי. אני לא רואה מצב שיוטה או מישהי אחרת מנצחת אותם.
אמנם הם נראים זוועה כיום, אבל אני מאמין שבפלייאוף יתעוררו. אולי לא ב- 100% ואולי זה לא יספיק מול יוסטון, אבל מול יוטה/דנבר/מי שזה לא יהיה שהוא לא אוקלהומה, זה יכול להספיק.
ובסיבוב השני אולי קרי חוזר, ואז גמר המערב כצפוי יוסטון-ג"ס.
עדיין מחזיק אצבעות לתרחיש הלא סביר שאוקלהומה מסיימת 7.
Ljos
11 אפר 2018 14:15:44מיטשל וסימונס הצליחו להרוס לי את המירוץ לרוקי השנה. המאבק בין הנרקסיזם הכמו-אוטיסטי של סימונס לסוואג המבטל של מיטשל לא מצליח להפוך את הקרב לחינני בעיניי. אפשר פשוט כבר לתת את הפרס ולסיים עם זה? או לבטל את הפרס השנה? אולי לתת אותו למרקאנן כעונש?
ומשהו אחר – ראג'ה בל, מספר את הצד שלו לפיטורים שהביאו את קווין סניידר ליוטה: https://twitter.com/monilogue/status/982426563781181441
עידו גילרי
11 אפר 2018 14:25:15התפטרות. גם היה עוד את טיי קורבין באמצע.
סיפור הזוי. כמה זמן הם היו ביחד? חמש שנים?כנראה יש עוד הרבה סיפורים באמצע.
Ljos
11 אפר 2018 14:34:37נכון, התפטרות. תודה.
בטוח שיש. בתגובה הראשונה בציוץ יש לינק לצד של גרג מילר בסיפור. גם שם מדברים על אותו רגע ואותו משחק, אבל בהמשך הבלוגר מוסיף פסקה על מה שהוביל לרגע הזה:
Of course, none of this addresses what that quote was about, and what had happened in the 1-2 months leading up to this point as the relationship between Jerry and Deron deteriorated, when Deron was doing stuff like going above Jerry’s head to get practices canceled, and ownership and management wanting to protect Deron’s trade value so badly that they wouldn’t allow Jerry to take disciplinary measures.
עידו גילרי
11 אפר 2018 14:37:40כשיש את בילי קינג אין צורך לשמור על ערך הטרייד של שחקן.
Ljos
11 אפר 2018 16:18:59יאפ. בילי המלך.
אשך טמיר המקורי
11 אפר 2018 17:57:08"הנרקסיזם הכמו-אוטיסטי"… כ"כ מדויק!
פייפר
11 אפר 2018 14:40:56מישהו יכול לעזור לי עם המלצות לאתרים של סטטיטסטיקה ונתונים? יותר בקטע של מספר צופים, מאזנים באמצע עונה ודברים כאלה. תודה למגיבים
עידו גילרי
11 אפר 2018 14:45:40תנסה להיות יותר ספציפי כי זה תלוי מה אתה מחפש.
פייפר
11 אפר 2018 14:49:28דבר ראשון תודה.
אני רוצה למצוא נתונים של קהל לפי קבוצות (משחקים)- אני מניח שאת זה אני יכול למצוא באתר הרשמי של הליגה.
הנתון השני (שאני לא יודע אם אפשרי) לקחת נקודת זמן (נגיד 1/3) בכל אחת מהעונות הקודמות ולבדוק את המצב של המאזנים של הקבוצות.
עידו גילרי
11 אפר 2018 14:53:22לגבי השני זה קל:
https://www.basketball-reference.com/friv/standings.fcgi
פשוט תכניס את התאריך שאתה רוצה.
לגבי נתוני קהל לא הבנתי כל כך אם אתה רוצה נתונים פר משחק? כי זה מופיע בבוקס סקור. אם נתוני כלל עונה אז אפשר:
http://www.espn.com/nba/attendance
פייפר
11 אפר 2018 18:21:03ממש תודה
ברוך רובין
11 אפר 2018 18:25:43השאלה אם סופרים לפי כמות הכרטיסים שנמכרה או בפועל לפי מי שבאו, הקהל של יוסטון ושל מיאמי עלוב לא פעם רואים קרחות בקהל אצל יוסטון שתאגידי ענק קונים את הכרטיסיפףם.
עידו גילרי
11 אפר 2018 18:25:46הסתדר לך?
פייפר
11 אפר 2018 19:34:41בגדול כן. עכשיו מתחילת עבודת נמלים…. גרסיאס
captain beefheart
11 אפר 2018 15:41:04אתה עכשיו גרמת לי להזניק את מיטשל לחמישיה הראשונה שלי בליגה! ורק בזכות התופים. אחלה פוסט שבעולם, בעיקר הקשר שבין לימוד מוזיקה להתפתחות כללית ולספורט. ספציפית, מתופף מפתח הכי הרבה קואורדינציה מכל כלי הנגינה הקיימים.
מנחם לס
11 אפר 2018 17:40:10ישנם הרבה שמאמינים שזה מאד עזר לו
בירדמן
11 אפר 2018 17:12:31זאת ההטעות שלי! אני קודם צריך ללמוד לתופף!
Panaman
11 אפר 2018 17:56:231. Why not to give to ROY award to both of them?
2. The Warriors don't look like a west final team.
john
11 אפר 2018 19:25:15זיו – זה פאנל של עיתונאים ואנשי טלוויזיה שמצביעים ובוחרים את מקומות 1-3 האישי שלהם. על כל דירוג הרוקי מקבל ניקוד מסויים. רק אם בסיכום זה מגיע בדיוק לאותו מספר יתנו את הפרס לשניהם.
נתן
11 אפר 2018 19:39:56מה שחשוב בעיני הוא ששניהם ראויים. מה שעוד יותר חשוב, זה מה יהיה בשנים הבאות, כיצד יתפתחו, ומה יעשו בפלייאוף הנוכחי. מי יקבל את הפרס שבוחרים העיתונאים? קשה לדעת בקרב כל כך צמוד.
Benjo
11 אפר 2018 21:13:23בסוף היום סוף סוף התפנתי לקרוא את המעורב המעולה הזה. מיטשל מתופף נחמד קיבל מהחברה שם ציונים הגיוניים 7-8 כזה .. הייתי לןקח אותו ללהקה שלי הוא מחזיק קצב לא רע אבל השיר הזה של רד הוט צ'ילי פפר זה הכי קל בעולם מה יש לעבוד עליו 3 שנים. אבל… כשחקן הופס הוא פשוט עילוי אדיר תענוג לראות את ה 4 מ 5 שהוא קלע היום מהשלוש מול הלוחמים. אנשים חושבים ששלשות כל אחד יכול אני לא בטוח בזה זו קליעה שדורשת מיומנות אני מקוה שגם סימונס יפתח אותה. בתחחלת השנה אמרתי שלדעתי שחקן ההגנה של העונה יהיה רודי גובר איזה כייף להיות צודק. זה הסיפור שאני כל כך אוהב באיטון . חוץ מהאתלטיות הקורדינציה היד הרכה והסייז המדהים שלו יש לו גם מוטת ידיים אדירה משהו שלדעתי עוד לא נראה כמוהו. (אני לא זוכר כזה דבר) ולכן אני חושב שהקבוצה שתשים עליו יד בדראפט הסה מסודרת עשור וחצי קדימה.
לגהי הלוחמים הם פשוט מ ס ר י ח י ם. אני מאוד מקוה שמשהו יזוז אצלהם בפליאוף כי אם השנה הם יכשלו יש מצב ששנה הבאה נתחיל לראות התפרקות של הקבוצה הזאת שבעייני היא הכי מלהיבה שהיתה בליגה בשנים האחרונות כן או לא כספי (לא לקחת אותי קל הם ממש זונות על מה שעשו לו (אין מילה יפה במילון לתאר את זה) אבל זה יעבור והיינו שם עוד לפני שהוא הגיע וכנראה שגם נשאר).
אלמוג
11 אפר 2018 23:02:00מנחם תוסיף את זה למעורב הבא שלך:
https://youtu.be/xfXy36Iq_iU
Shaq
11 אפר 2018 23:48:02טריסטן תומפסון חוזר לעצמו!
חמי
12 אפר 2018 03:38:31אולי פשוט קרי עדיין אנדרייטד עם שני תארים אישיים. אולי למרות שדוראנט יותר ארוך ושומר על הטבעת יותר טוב עם אחוזים מדהימים מטווח ביניים עדיין פחות טוב מקרי וכל הדיבור הזה בשנתיים האחרונות איך דוראנט השחקן הכי טוב באוקלנד פשוט לא נכון. בלי קרי הם לא עוברים כמו שהם נראים עכשיו סיבוב ראשון.
סטף בהתקפה עושה כל כך הרבה עם הכדור ויותר מרשים לעיתים בלי הכדור שכאשר הוא לא משחק אז אין את גולדן סטייט המדהימה, הsmooth, יש קבוצה שבלונית, משעממת לא יעילה ולבטח לא אלופה.