1. הווריורס בבעייה גדולה יותר משאתם חושבים
אני בטוח שמחלקת הסרטונים של הווריורס עובדת שעות נוספות. למה? כי היריבה הראשונה של הווריורס יכולה להיות אחת משש קבוצות. במחלקה הזאת קוטעים חלקי משחקים של יוטה, ניו אורלינס, סן אנטוניו, אוקלהומה-סיטי, מינסוטה, ודנבר.
אז אמש היה לווריורס צ'אנס לוותר על כל הסרטונים של לפחות קבוצה אחת – הפליקנס מניו אורלינס – ולפגוש אותם אישית, בשר מול בשר. אינטש מול אינטש.
ומה סטיב קר למד? מה שחקניו למדו? שאפילו הקבוצה 'החלשה' ביותר בעיני רבים מכל המוזכרות לעיל תיתן להם בעיות למכביד בפלייאוף. לא משנה את מי שהווריורס תפגוש – קפקייק היא לא תהיה. וכל אוהדי הווריורס שנשארו באתר אחרי שחרורו של עמרי כספי מוטב שיתרגלו לעובדה שלא יהיו יותר סוויפים של הווריורס. הסיכוי למלחמת התשה של 3-4 קיים נגד כל קבוצה במערב. הימים של שיוטים קלים של 0-4 הלכו ונעלמו כמו 'פנימיות' בצמיגי המכוניות.
הווריורס חשבו שללא דמרכוס קאזינס הפליקנס יהיו קפקייק? ובכן – כמו שהמורה שלנו קווינט היה מתחיל כל משפט – אמש באורקל ארינה בהפסד 126-120 לניו אורלינס הווריורס חטפה מקלחת קרה נוספת.
הקבוצה נראית כל כך – ואני לא יכול למצוא מילה יותר מתאימה לתאר אותה מאשר – VULNERABLE! היא נראית כל כך 'עוד קבוצה'. אמש היא הופיעה במלוא איתנה מלבד סטפן קרי בעל שני ה-MVP, והוא יהיה חסר בלפחות הסיבוב הראשון של הפלייאוף בגלל נקע דרגה 2 ב-MCL.
אז לגלות לכם דבר שהיה נשמע עד לפני כחודש כמשפט שזרק ג'ונתן בריינבוש, חולה מס' 21765 בבית החולים לחולי נפש "POSITIVE THINKING MENTAL HOSPITAL" באוקלנד – "הגולדן סטייט עלולים להפסיד בסיבוב הראשון של הפלייאוף".
הגולדן סטייט היו חסרי אונים ממש אמש מול ה-UP-TEMPO ושיטת 'הנעת כדור בלתי פוסקת' של הפליקנס, ולא היתה לה תשובה לשלושה משחקני הפליקנס שעשו בה שמות – אנטוני דייויס (34 חיצים), ניקולה מירוטיץ' שנולד מחדש מאז הגיע משיקגו (28 נק'), ודרו הולידיי (25). כל השלושה ירו יחד מהפארקט בדיוק של 56.3%. אלה מספרים שבעונה שעברה כתבנו כמעט יומית על קווין דוראנט, סטפן קרי, וקליי ת'ומפסון.
הפעם סטיב קר לא אמר לעיתונאים שהמאמץ של קבוצתו הוא "פתטי" כפי שאמר אחרי ההפסד בליל חמישי לפייסרס 106-126. קר ידע טוב מאד שמה שהוא אומר לעיתונאים הוא, למעשה, אומר לבני קבוצתו, והוא ידע גם ידע שמילותיו לא יתקבלו בהנאה בחדר ההלבשה. אבל לי יש רושם שקר עשה זאת בכוונה להרגיז ולעצבן את שחקניו, ולנסות להוציאם משאננות שדבקה בהם והם לא מצליחים לצאת ממנה.
"כשהגענו לאינדיאנה", הוא אמר שלשום בערב, "הקבוצה המפתיעה של העונה, ציפיתי משחקני שיחתכו, שיחדרו, שיעשו בוקסינג אאוט, שיילחמו על כל כדור, שיזיעו כפי שלא הזיעו מזמן כי הפלייאוף בשער והיינו חייבים ניצחון חוץ מרשים", הוא אמר לעשרים עיתונאים שצבאו מסביבו ליד חדר ההלבשה של הווריורס. "ובמקום זה קבלתי אדישות, חוסר דיוק, חוסר מאמץ, חוסר מחשבה. האמת? I AM MAD. I AM EMBARRASSED. אני יודע שהמשחק לא קבע דבר בקשר למעמד קבוצתנו או הפייסרס בקשר ל-SEEDING אבל זאת עדיין ליגת ה-NBA ואתה לא יכול לנצח אם אתה לא מתאמץ. הפלייאוף מתחיל בשבוע הבא. IT WAS AN EMBARRASSING EFFORT. A PATHETIC EFFORT"
כרגיל, איזה עיתונאי צעיר מיד נכנס לחדר ההלבשה ואמר לדוראנט, לדריימונד גרין, ועוד כמה, מה שמאמנם אמר לפני דקה בחוץ, ש"מאמצכם הערב היה פאתטי".
השחקנים מיד התלחשו ביניהם. איש לא שמע מה הם אמרו.
אבל אני, שאימנתי בעצמי ברמה די גבוהה, ושהעלבתי בעצמי את שחקני מדי פעם ע"י הצהרות לצד שלישי ביודעי שהן תגענה לשחקני לפני שאספיק לומר "הסרחתם היום את מגרש הכדורגל", יודע שאחרי תקשורת שבורה כזאת השחקנים מחליטים ביניהם "לתת משחק גדול, ולהכניס לדוק לס השמן והקרח עם המבטא המצחיק שיסתום את פיו הישראלי העצוב אחת ולתמיד", וכמעט תמיד זה עובד.
גם אמש זה עבד איכשהו מבחינת מאמץ ומלחמה.
אבל דבר חדש נתגלה: הווריורס לא משחקים כמו פעם. משהו קרה למשחקם שלא קשור למאמץ.
אז מה קרה? הייתכן שהם לא כאלה טובים יותר?
קשה לומר.
לכן סטיב קר כל כך חושש.
בחמשת המשחקים האחרונים כשקרי הוא הנעדר היחיד, גולדן סטייט נראתה מאד BEATABLE בזמנים הקריטיים ביותר. פתטיים הם לא. אחרי הכל הם סיימו את חמשת המשחקים הללו 2-3 נגד סקרמנטו, פיניקס, OKC, אינדיאנה, והפליקנס. אבל היום הקבוצות שייפגשו את ה-'DYNASTY' בסיבוב הראשון לא תבאנה להפסיד בכבוד אלא תבואנה להוריד את המלך מכסאו כבר מההתחלה. הווריורס לפתע הפכו לקבוצה עשירית בליגה ב-NET RATING של 4.6 (יוסטון מובילה עם 8.9) מאז קרי עזב (הם היו 8.7 לפני פציעתו). בדפנסיב רייטינג הם במקום 20 בליגה (מרשים 107.3 נק' ל-100 פוזשיונס; לעומת 103.9 לפני), והכי מפתיע הוא מיקומם ה-16 באחוזים מהשלוש (34.8%), כשה-39.1% מה-3 לפני פציעתו של קרי מעמידה אותם במקום שני בליגה.
מה שאני אומר לכל גולש חכם באתר המוכן להקשיב זה שהירידה ביכולת הווריורס היא לא רק בגלל סטפן קרי. היעדרותו גרמה לשינוי פסיכווגי בקבוצה. בד"כ קבוצה שהיא 'דיינסטי' חייבת לדעת להתגבר על חסרון כוכבה. ברצלונה היא עדיין ברצלונה כשמסי לא משחק. הווריורס היא לא הווריורס שכשקרי לא משחק, והדבר המפחיד ביותר הוא שחזרתו עלולה לא לשנות את המהפך הפסיכולוגי בקבוצה שהפך להרגשת חוסר ביטחון בעליונותה. כשהוא יחזור – מתי שיחזור – ה-MOOD בקבוצה יישאר כפי שהוא עכשיו – "קבוצה שהפכה לרגילה. המג'יק שלה נעלם".
וזאת ההרגשה הפסיכולוגית של כל הקבוצות שתשחקנה נגדה, ולא משנה מי: הגולדן סטייט ווריורס הפכה לקבוצה שהיא BEATABLE, וזה שינוי מנטלי אדיר שישפיע על כל הפלייאוף במערב..
2. מי מכיר, מי יודע
אותי תמיד עניין להכיר בני משפחה של כדורסלנים מעולים. אז הנה כמה:
טוני – אחיו של קווין דוראנט – ואשתו. קווין: "טוני אחי הוא לא רק האח הנפלא אלא גם חברי הטוב ביותר"
רייניארד, אחיו של ראסל. בנאום ה-MVP ראסל החמיא לו כאחד הגורמים בהצלחתו:
טיושה ג'ורג'. אחותו של פול היתה שחקנית מצטיינת בפפרדיין קולג', וניסתה WNBA. כשלא הצליחה עברה לכדורעף והפכה לשחקנית מקצוענית בכדורעף חופים (מומי, האשך, והדוק לא היו מתנגדים לראותה בביקיני משחקת כדורעף). משמאל ההורים (הנראים מצויין)
ג'לין קאזינס, אחיו של דמרכוס. שיחק ב-G LEAGUE ועתה מקצועני ביפאן בליגה האסייאתית
רג'י רוז, אחיו של דריק. היה מעורב מאד בנציגות אחיו בשנותיו בבולס, ומעורב בחוזה הסניקרס של דריק עם אדידאס, שם הוא מועסק היום.
אנטוני עם אחותו התאומה אנטואנט. הוריו אנטוני סניור הוא 1.90 ואמו איריינר הוא 1.87. בן דודו ג'רביס, בן דודו מרשון, ובן דודו קית' צ'מברלין משחקים בגרמניה, שבדיה, ולטביה. כל המשפחה עוסקת בענייני אנטוני ולאחרונה הוציאו בעלות (TRADEMARK) על הברנדים "FEAR THE BROW" ו-"RAISE THE BROW".
אנטוני עם לישה, אחותו הבוגרת, שחקנית ב-דליי קולג':
יוסטון לילארד, אחיו של דמיאן, הוא שחקן פוטבול מקצועני בליגת ה-INDOOR
טיילור גריפין, אחיו של בלייק, שיחק זמן קצר בפיניקס סאנס ועתה שחקן מצליח באיטליה
יאניס פרוזינגיס, אחיו של קריסטפס, אחראי היום על עסקי הכדורסלן
קליי תומפסון ואחיו. טרייסי, האמצעי, משחק ב-MLB באוקלנד אתלטיקס, והאח המבוגר מייקל, משחק מקצועני בסנטה קרוז ווריורס בליגת G
טרג'יל ווייד, אחותו של דוויין, היא בראש ארגון AMERICA'S BIG SISTER שהפך לארגון ענק העוזר לנערות ונשים צעירות מהגטו במצבים קשים. דוויין כבר אמר שהיא "עושה עבודה הרבה יותר חשובה ממני"
C.J.PAUL – אחיו של כריס, שכריס הפך למנהל עסקיו. לפני כן הוא היה מנהל ראשי בחברת הביטוח סטייט פארם. באמצע אימם.
אסיה אירוינג, אחותו היפה של קיירי שהיא אשת אופנה מצליחה ביותר בזכות עצמה, ודוגמנית מצליחה עם כמה LINES על שמה הזוכים להצלחה גדולה.
סייגל קרי, אחותו הצעירה של קרי (וכמובן האח סת' שמשחק ב-NBA), שחקנית כדורעף באלון קולג'
MBK
8 אפר 2018 20:23:38בלי אמא של קארי ??
מעורב נפלא אני חושב שגודלן סטייט המוכשרת ביותר אבל זה קשה לזכות בק טו בק
הספרס הגדולה לדוגמא לא הצליחה בכך
גולדן סטייט נראית קבוצה שבעה ויחד עם מכת הפציעות היא נראית
שבירה יותר מתמיד
מצד שני קר היה חניך של פיל ג׳קסון שידע לקחת אליפויות ולפעמים בקלות גם בעונות רגילות בינוניות
יהיה נחמד לקבל גמר שונה מקליבלנד – גודלן סטייט טייק 4
מנחם לס
8 אפר 2018 20:39:42האם מנהל עסקי המין שלי רואה משהו חסר או פסול באחיות של קיירי ופול ג'ורג'?
שי אבן צור
8 אפר 2018 20:41:29מסכים שקשה לזכות בק-טו-בק ושהספרס לא הצליחו לעשות את זה אבל חייבים להודות שכמות הכישרון של הלוחמים גדולה יותר.
יוסי
8 אפר 2018 22:07:56אכזבה רבתי מאחותו של סטף שנראית יותר סת' מסטף
לא יכלת לקבל את הגנים של אמא?
p
8 אפר 2018 20:39:57תודה רבה על המעורב!
חשבתי שלאח של כריס פול קוראים קליף… 😛😉
מנחם לס
8 אפר 2018 20:49:32נכון, קליף, מה-"C" ב-C.J
שי אבן צור
8 אפר 2018 20:41:49אחלה מעורב מנחם!
שי אבן צור
8 אפר 2018 20:50:28נדמה לי שהחיסרון של קרי מספק תשובה ניצחת לכל מי שטוען/טען שדוראנט לא פחות חשוב ממנו בקבוצה ואולי אף יותר.
כשדוראנט היה חסר בשנה שעברה הלוחמים שיחקו כדורסל מענג ומנצח.
אשך טמיר המקורי
8 אפר 2018 20:54:05נכון
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
8 אפר 2018 23:29:102+
אשך טמיר המקורי
8 אפר 2018 20:52:30תודה דוק
דירוג האחיות:
—————–
1. אסיה ארווינג
2. סייגל קרי
3. טיושה ג'ורג' (שאני עדיין לא סגור ששמה הוא בעצם ג'ורג' טיושה – ג'ורג' שם פרטי)
זה די מדהים אבל נראה שראסל הוא האח החכם במשפחה.
ואת אמא של כריס פול לא הייתי רוצה לפגוש בסמטה חשוכה – ולמען האמת אפילו פחות מכך בסמטה מוארת
Benjo
8 אפר 2018 21:06:50ברצינות?
הדירוג שלי :
1 טיושה ג'ורג' (ביי פאר)
2. אסיה ארווינג
3 . סייגל קרי.
מסל שאין ויכול לגבי גברת פול.
דובי
8 אפר 2018 20:55:36זאת לא נראית כמו העונה של גולדן סטייט
שם (נחוץ)
8 אפר 2018 21:02:46אל תלך שולל, גולדן סטייט בהרכב מלא עדיין גדולה על הליגה בכמה וכמה מספרים.
גם אל תלך רחוק. קליבלנד של 2015, 2017 עשתה עונות נינוחות, עם 53/51 נצחונות ומקום 2 בקונפרנס. ואז הגיע הפליאוף ולברון. אז בוא ניתן לסטף ול-KD לפחות אותו משקל כמו LBJ, וגם יתר הקבוצה הרבה יותר טוב מהסגל המשלים שהיה לו. תיכף הם יתעוררו והכל יהיה בסדר.
האווי לאסוף
8 אפר 2018 21:13:57ואיפה כל הטענות על הקבוצה שגומרת את הליגה לשנים הקרובות?
האווי לאסוף
8 אפר 2018 21:14:23וכמובן, אחלה מעורב, תודה
Benjo
8 אפר 2018 21:18:09גומרת… גןמרת.. אין ספק שהם נראים כרגע פגיעים אבל עכשיו זה לא ה 22 באפריל. מה שכן זה נראה שזה הולך להיותר יותר קשה בסיבוב הזה. נשכח מהסוויפים בטווח הקצר.
שם (נחוץ)
8 אפר 2018 21:27:15קבוצה שעשתה מהמערב "החזק" פיתה, בשלוש עונות של 67-73-67, עם 2 אליפויות, מרחק פוזשן מטרי-פיט, שמגיעה מפליאוף אחרון של 1-16 (וה-1 האומלל הוא בעקבות משחק היסטרי), שני MVP, ארבעה אולסטארים מכהנים ועוד אולסטאר על הספסל שעשה FMVP – זה לא מספיק? אז תיכף יבוא הפליאוף. אנשים פה ממהרים לשכוח סלאש להשלות את עצמם…
יוסי
8 אפר 2018 23:56:43אחד מה MVP's (החשוב מבינהם, אפשר להגיד סופית גם למפקפקים) מקורקע לפחות לסיבוב הראשון ולך תידע איך יגיע לשני, ה FMVP בירידה תלולה ביכולת ויחד איתו שאר הספסל ש"הועשר" בסוואגי פי (צעד ה WTF מהגדולים בהיסטוריה, מה הוא קשור למועדון הזה?!), והקבוצה בכללי מקקטעת כפי שלא נראתה באף שלב בעונות שציינת.
אם תרצה או לא ה NBA לקחה את ה Challenge ובמקום להוריד את הראש דווקא הרימה תחרות למפלצת. יוסטון הביאה את פול במטרה אחת, להלחם בלוחמים ראש בראש וכרגע (מה יהיה בפלייאוף עוד נראה) נראית מוכנה לקרב אולי אפילו שקול, אוקלהומה הביאה 2 סופרסטארים שלך תידע מה יקרה כשיעלו לסדרת פלייאוף יחד עם ראסל מול הווריורס, ובכללי אף אחד במערב לא הוריד ראש אלא ההפך – באים בגישה של לתת תחרות ובמנטליות "אין עוד סוויפים".
אני גם חושב שהם יעברו את הראשון, וכשסטף יחזור הקבוצה תחזור לעצמה השאלה עד כמה?
Ip
8 אפר 2018 21:14:12תודה על המעורב.
רק הערה קטנונית אחת – בעידן הנוכחי ברצלונה היא קבוצה שמבוססת אבסולוטית על מסי. במובן הזה היא בדיוק כמו ג"ס.
נתן
8 אפר 2018 21:17:19לידיעת דווין וויד, העבודה שלו, מהנה, רווחית ומבדרת ככל שתהיה, לא רק שפחות חשובה, אלא שאין לה שום חשיבות ממשית, מעבר לערך הבידורי.
אדון שוקו
8 אפר 2018 21:55:36אח של תומפסון חתם ביינקיס לפני כמה ימים..
מנחם לס
8 אפר 2018 23:48:28אבל היאנקיס שיחררו אותו מיד
מבין קטן-בינוני
8 אפר 2018 21:56:51נראה שהלוחמים אכן בבעיה אמיתית. הם השתדלו לתת פייט ולנצח, ולא יכלו על הפליקנס בבית, כשדוראנט פשוט לא מספק את הסחורה בסוף.
עדיין, לדעתי הלחץ יעשה להם טוב וכבר בסיבוב הראשון הם יתנו איזה 4-1. אני חושב שדוראנט מבין את גודל השעה ושהוא במבחן רציני, ולדעתי הוא יגיב אליו היטב.
אני חושב שהלוחמים יפסידו די הרבה בפלייאוף הזה עד לאליפות, ולכן מעריך שדוראנט ישבור את שיא הנקודות בפלייאוף אחד.
נחייה ונראה.
משה פ.
8 אפר 2018 22:15:16מעורב משובח !
לפני כמה מעורבים הגבתי שיש סיכוי ריאלי לסנסציה – אם בסיבוב ראשון אוקלהומה פוגשת את ג"ס נטולת קרי, אני שם את הכסף על אוקלהומה (שאחרי זה כבר תעוף בסיבוב השני). מגיב אחד כתב לי: "כמה שטויות אתה מדבר".
בינתיים אוקלהומה מקום שביעי, ג"ס מפסידים משחק עונה סדירה לקבוצה שעד עונה זו היא טאטאה בלי להתאמץ, ואני… אני לא מהמר כעקרון, אז את הכסף אני שומר לעצמי.
שמעון
8 אפר 2018 22:45:24אתם לא מבינים שכמעט כל המשחקים עד יום ד הם גארבג כבר הכל די סגור למה יוסטון וגולדן צריכות לנצח? הכל מובטח כבר לפני 30 משחקים. הן צריכות לנוח ולחמם שרירים ולהתפוצץ בפלייאוף. ביוסטון הבעיה שמוח של דאנטוני הופך לטאמפוני והוא לא לומד אז הוא ילמד בדרך הקשה שהלוחמים ישחטו אותו. מה אתם מתלהבים? אז הוקס ניצחו את בוסטון למה לא? על מה בדיוק יש לבוסטון לשחק? עם המזל הנאחס שלהם כדאי לסטיבנס לעלות עם חברה מגי ליג שלא יפצעו לו גם מה שנותר לו מהסגל
משה פ.
8 אפר 2018 23:06:19הקבוצות להן מיקום מובטח אכן לא חייבות נצחון
אבל המיקומים הפנימיים של שאר הקבוצות הם קריטיים לבניית עץ הפלייאוף.
וכשהכוכב הראשי שלך לא יחזור לפני סיבוב שני (מנחם אפילו טען לא מזמן שבפציעות כאלו גם סיבוב שלישי יהיה ריאלי), אתה מתחיל לחשב טוב טוב את מי אתה רוצה או לא רוצה לפגוש בסיבוב הראשון.
לי נראה (והדבר כמובן פתוח לויכוח) שאוקלהומה, על כל מגרעותיה הידועות והמיקום השביעי המאכזב שלה, היא עדיין הקבוצה שמהווה את הסכנה הגדולה ביותר לג"ס בסדרה, לא במשחק בודד. אני בטוח שסטיב קר היה שמח לפגוש בסיבוב הראשון דווקא את סן אנטוניו נטולת קוואי או את ניו אורלינס.
מנחם לס
8 אפר 2018 23:51:41זה בטוח שאת OKC אף אחד לא רוצה לפגוש
הייט אשברי
8 אפר 2018 22:19:38אני ממעט להתבטא על אהובתי מהמפרץ . גם לא אתווכח עם מנחם , כי המציאות תוכיח אחרת לדעתי בעוד זמן קצר.
אבל אני רוצה להגיב על היעדרותו של סטף ותוצאותיה.
לכל מי שהיה ספק ( דה- שוט – תקשיב טוב ) , ג"ס היא הקבוצה של סטף.
יותר מזה – ה- baby-faced assassin , הוא משנה המשחק הגדול בליגה.
הוא לא הטוב ביותר – לברון שחקן שלם ממנו בשיקלול כולל בגלל נתוניו הגופניים . אבל אין ב-NBA שחקן , גם לא לברון , שמשנה מקצה לקצה את צורת המשחק של היריבות ומטיל אימה על ההגנות שמולו כמו סטף. אין ולא היה מעולם ב-NBA מרווח משחק כמוהו .
בהיעדרו ג"ס בהחלט נראית אנושית . ועדיין , ביחד עם עליית המתח והדריכות , הקבוצה תשתפר בפלייאוף גם ללא סטף.
ועכשיו – לתחזית . סטף יהיה כשיר לחזרה עוד לפני תום הסיבוב הראשון . ואם הלוחמים יסתבכו , הוא גם יוחזר למגרש מוקדם מהצפוי .
והחל מהסיבוב השני , בהנחה שמכת הפציעות נגמרה ושסטף ב-80% מיכולתו לפחות , הקסם יחזור . אז כל מי שממהר לתפור חליפות ליורשת שלה , כדאי שימתין עוד קצת .
שמעון
8 אפר 2018 22:40:40כל מילה בסלע. אני חושב סטף יחזור כבר לגיים 1 או 2 בסיבוב הראשון ואם אוק בטעות תצא נגדם ישחק ישר מהמשחק הראשון
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
8 אפר 2018 22:44:22לצערי אני מסכים איתך פלוס מינוס. לא ממהרים לתפור חליפות, פשוט רוצים שינוי.
נ.ב. מה שאמרת על סטף נכון אבל רק בקונטקסט הקבוצתי של ג"ס. אם תשים אותו בקבוצה אחרת האימפקט שלו יהיה קטןיותר.
זה לא מקטין ממנו כלום אלא מוסיף לחבריו לקבוצה ולמאמן.
דה שוט
8 אפר 2018 22:55:49+ 10
קרי אכן גדול המרווחים ובהחלט שינה את המשחק, את הערצתי אליו ביטאתי כאן פעמים רבות. לולא המעבר של דוראנט הוא היה נספר כבר היום עם הגדולים ביותר. כרגע לפי איך ש-ג״ס נראים בלעדיו – הטענה שלך מחזיקה מים.
מה שכן – פציעות הן חלק מהמשחק (לצערנו) ואליפות אחת כבר אבדה לו בגינן. מקווה בשבילו שיחלים בזמן. אם לא אוק סיטי, בעיקר בגלל דוראנט – אני אוהד של ג״ס ולכן אשמח שהשתיים לא ייפגשו בסיבוב הראשון. בלי קשר, לדעתי בסיבוב הראשון ג״ס יטאטאו את כל מי שיבוא מולם (מלבד אוק סיטי).
Benjo
8 אפר 2018 23:44:11אשברי – פלוס 357 בחזקת 653 על החלק הראשון ועל סטף והריווחים. איפה שאני שונה ממך בחלק הזה זה שאם נוצצ
לגבי החלק השני אני לא איתך כי גם דוראנט לבד אמור להספיק. ודרך אגב לדעתי עמרי היה חלק חשוב מהמערך של ה second unit שלהם בטח טוב מלוני מקאו ודמיין ג'ונס אני לא מצליח להבין עד לרגע זה איזה שיקול מקצועי גרם להם לחתוך אותו למעט אלא אם הפציעה שלו באמת מאוג חריגה (לא נראה לי) . בכל אופן אם יש עקב אכילס לקבוצה הזאת זה זהףףףףףףף?מ
אהרון שדה
8 אפר 2018 22:27:57מנחם תודה רבה.
תגובתי .
1. אך אחד לא היה מאמין שג.ס תרד מ60 ניצחונות לעונה ולא תשווה את השיא של ל.א (היה גם סקר שכזה באתר וניתן לראות את התוצאות ).
2. יחד עם זאת פליאוף זה משחק חדש קשה לי להאמין פתאום שקבוצה כלשהיא זולת יוסטון מסוגלת בכלל לתת פייט גם ללא קרי.
ככה שאני רואה אותם בגמר מערב.
ושם אם הם בריאים ולאור השביקות בעבר גם של פול וגם של הארדן תחושתי היא שג.ס עדיין פייבוריטית מוחלטת .
בגמר רק טורונטו תוכל לתת פייט קטן של 5 משחקים .
אם קליבלנד או בטעות בוסטון יגיעו לגמר זה יכאב מאד וייגמר בסוויפ .
3. הערה קטנה על ברצלונה בלי מסי .
לפני שבוע הם שיחקו בסביליה בלעדיו דקה 60 פיגרו 2-0 ולכן הוא נכנס בלית ברירה (לשבור שיאי אי הפסדים ) עד הדקה ה 86 עדיין התוצאה הייתה בעינה נגמר 2-2 מסי עם השני .
ככה שזו לא דוגמה מוצלחת במיוחד .
איתי
8 אפר 2018 22:34:31סטף חסר , הוא המנוע והרצח בעיניים. בלעדיו דריימונד פודל….
שמעון
8 אפר 2018 22:41:34אוי ואבוי לגולדן אם יהיו כמו בארסה בלי מסי יגמר הדחה סיבוב ראשון.
מנחם לס
8 אפר 2018 23:24:27ריד ורורי – ראש בראש. איזה קרב. ריד עכשיו מוביל ב-3. ההובלה מתחלפת בין 2 ל-3. אבל יש עוד מספיק חורים לשחק והכל יכול לקרות
עידו גילרי
8 אפר 2018 23:30:44עכשיו 4. עם ריד לא חווה מלטדאון סטייל ספית' או מקלרוי זה צרי להיות שלו.
קייסי דפק בשני האחרונים סיכוי לשבור את שיא המסלול.
עידו גילרי
8 אפר 2018 23:33:00אגב, טייגר סוף סוף עם סיבוב טוב כשהוא 5- בפאר 5 כולל איגל יפהפה ב-15.
מנחם לס
8 אפר 2018 23:31:10בינתיים ג'ורדן ספיית' עם קמבק נהדר. 10- , כמו מקלרוי ופאולר עומד להיות 10- עם פאט קצר של 1.5 מ'
מנחם לס
8 אפר 2018 23:34:13פאולר עם פאט קצר ממטר
מנחם לס
8 אפר 2018 23:34:58FOUR WAY TIE עם 10-
מנחם לס
8 אפר 2018 23:35:55הופמן עם HOLE IN ONE
עידו גילרי
8 אפר 2018 23:37:31וואו. לא רואים את זה הרבה בסיבוב האחרון.
מנחם לס
8 אפר 2018 23:36:52ספיית' עם 11-
עידו גילרי
8 אפר 2018 23:38:26העובדה שהפעם הוא עבר את גולדן בל בלי מלטדאון היא נס בפני עצמו.
מנחם לס
8 אפר 2018 23:39:57הוא והקדי שלו עשו היי פייבס
מנחם לס
8 אפר 2018 23:39:10עכשיו מקלרוי יהיה 11-
וואללה איזה קרב מתחולל כאן
צביקה
8 אפר 2018 23:39:59הקבוצה כרגע מסוגלת לעוף בסיבוב הראשון. אני חושב שכולם מבינים את זה. מה שאתה כותב מנחם זה באמת שיקוף של התחושה. אני חושב שלמרות שה3 כשירים (דוראנט, גרין, קליי) וקוק נותן עבודה, די ברור ששאר הסגל לא בכושר טוב בכלל. הספסל נתן פחות מ20 נקודות מתוך 120 בהפסד לנ"א.למרות שזה יותר ממה שנתן הספסל הלא קיים של נ"א, אתה מצפה מאיגי ווסט ויאנג לתת משהו הרבה יותר רציני מדיאלו ומילר (מי אלו בכלל). נכון שבטוח שיש להם הילוך פלייאוף משמעותי, אבל כל מי שיהיה מולם, יהיה רעב יותר, עם יותר נטל הוכחה, ועם מדברים על מיני עכשיו כשבאטלר חזר, על OKC בימים טובים של ראס, ועל סאן אנטוניו הבלתי נגמרת והתמיד מסוכנת – שום דבר לא מבוטח לג"ס בסיבוב הראשון.
מנחם לס
8 אפר 2018 23:44:18בדיוק כך! הם בהחלט יכולים לעוף בסיבוב הראשון
יאיר זעפרני
8 אפר 2018 23:47:39תודה מנחם!
על אף.שאני מבין על מה אתה מדבר, אני חולק עליך. כמו שטורונטו לימדה אותנו בשנים האחרונות יש דבר כזה שקוראים לו 'קבוצת ליגה' ויש דבר כזה שקוראים לו 'קבוצת פליאוף'. גולדן הנוכחית עשתה היא קבוצת פליאוף קשוחה הרבה יותר מאשר היא מתאימה לסקורינג גבוה ומשחק של הגנות מזלזלות של הליגה. בדריכות מלאה גם בלי סטף היא אמורה לצלוח את הסיבוב הראשון עם מינימום נזק. זה מאוד מזכיר את קליבלנד של העונות הקודמות.
ואחרי שסטף יחזור, אז כבר בכלל יכול להיות שהקבוצה המאיימת של שנה שעברה, שילוב של קבוצת ליגה וקבוצת פליאוף, תופיע
עידו גילרי
8 אפר 2018 23:49:28פוף. איזה חבטה אדירה אבל גם מסוכנת של ספית'.
מנחם לס
8 אפר 2018 23:54:09בינתיים הוא 7 אנדר פטאר היום
מנחם לס
8 אפר 2018 23:52:17הימרתי על ספיית' והוא 12-
עידו גילרי
8 אפר 2018 23:53:12כל כך קרוב לאיגל. באסה.
מנחם לס
8 אפר 2018 23:55:19מקלרוי הורג את עצמו בינתיים עם פאטס שבד"כ הוא קובר בעיניים עצומות
מחפצה מנמצה
8 אפר 2018 23:55:47כסטף קרי בחוץ, לא רק הקבוצה נראית יותר אנושית , אלא גם האנרגיות יורדות פלאים . רוצה לומר שהנוכחות של קרי היא קריטית , קליי תומפסון נראה הכי סובל מהעניין הזה .
יחד עם זאת, לווריורס יש בעיה קשה מאד בספסל. אולי הם שומרים כוחות לפלייאוף , אבל ליבינגסטון ואיגי פשוט נראים רע כל העונה וללא עזרה מהותית מהם , יהיה קשה לשמור על התואר .
ממש אבל ממש לא אכפת לי אם הקבוצה נראית רגילה ולא מאיימת , ובלבד שהאליפות תישאר במפרץ. בסיבוב הראשון מתמודד לדעתי נגד ספרס
מנחם לס
8 אפר 2018 23:57:26מעניין איך ג'ון ראם הוא ספרדי. שווה בדיקה. אני יודע שהוא למד כאן 4 שנות מכללה
עידו גילרי
8 אפר 2018 23:59:08הוא נחשב לדבר הגדול הבא מאירופה (ובכלל).
מנחם לס
9 אפר 2018 00:11:29אני חושב שהפאט הזה של מקלרוי הוא ההזדמנות האחרונה שלו לנצח אולי את העסק. עכשיו גם פאולר הוא 11-
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:13:15למה גם -רק.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:12:51איזו החטאה של ריד!!!!!!!!!!!!!!!!
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:21:51איך כל פעם שריד מפשל הוא חוזר עם מכה מדהימה.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:22:20וואווו…ריד!!!!!!!!!!!!!!!!
מנחם לס
9 אפר 2018 00:23:33ספיית' 13-!!!!!!!!!!!!!
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:24:17כן, אבל הוא גמר את ה"מחסנית" של הפאר 5 ולריד נשארו עוד שניים.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:24:59פאולר כל כך לא נראה כמו גולפאי. יותר מתאים לפרצוף כזה להיות שחקן בייסבול
מנחם לס
9 אפר 2018 00:25:31אם הוא מכניס את הפאט הוא 12-
מנחם לס
9 אפר 2018 00:26:0512-!!!!!!!!!!!!!!
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:27:57ספית' התחיל את היום הזה 9 חבטות מאחורי ריד. אם הוא איכשהוא מצליח לקחת את זה (ואני בספק) אני די בטוח שזה יהיה הקאמבק הגדול ביותר של היום האחרון בתולדות הטורניר.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:29:56אני בטוח שאתה צודק
מנחם לס
9 אפר 2018 00:28:24מקלרוי חייב לפחות שני איגלס לחזור לקונטנשיון
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:29:24אני חושב שהוא כבר פספס את הרכבת.
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:31:28הוא לפחות נותן לעצמו צ'אנס.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:31:42ספית'!!!!!!!!!!!!!!!!!
מנחם לס
9 אפר 2018 00:32:02וואווו…וואווו…
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:32:41מה עובר עליו. זה היה מסוף העולם.
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:33:22לפחות הוא מפעיל את הלחץ על ריד.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:33:50כל מה שספית' צריך עכשיו זאת טעות של ריד
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:34:59הואה היה שם כבר על סף המים.
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:38:29ריד פספס בירדי באחד הפאר 5. אם ספית מצליח לסיים נקי ויישב עם 14- בקלאבהאוס זה ישים המון לחץ על ריד.
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:39:32אסור גם לשכוח את ראם ופאולר. הם לגמרי לא מחוץ לתמונה.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:44:45בוודאי שלא. במיוחדפאולר שיש לו קרח במקום דם בעורקים
מנחם לס
9 אפר 2018 00:41:22ולחשוב שהכל מתרחש שעתיים ממני ואני לא שם!
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:42:13עמוס שם. יותר קל לראות בבית.
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:44:08וריד כרגיל אחרי טעות חוזר עם מכה נהדרת והזדמנות לחזור להובלה לבד (למרות שגם לספית' פאט שניתן להכניס ליתרון).
מנחם לס
9 אפר 2018 00:45:59נכון, אבל זה פאט לא פשוט
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:47:35חזר להוביל.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:47:14גדול ריד!!!!!!!!!!!!
מנחם לס
9 אפר 2018 00:48:22השגיאה היחידה של ראהם
מנחם לס
9 אפר 2018 00:52:48טעות שלי. חשבתי שהוא במים
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:53:52הוא היה
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:51:26טוב תוציא את ראם מהמירוץ.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:53:28זה היה הוא במים? הוא עדיין עם 12-
מנחם לס
9 אפר 2018 00:54:25הבנתי.
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:54:31בחור הזה גם כדור במים לא תמיד גומר אותך אבל נראה שהוא יסיים עם בוגי.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:56:23באמת עם בוגי
מנחם לס
9 אפר 2018 00:55:17פאולר הזה. הוא משהו
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:55:24ספית' מסתבך ב-18 (למרות שיותר מזל משכל).
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:58:34נשאר לו פאט לא פשוט אבל לפחות בכיוון הנכון.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:57:33מסתבך מסתבך הוא בדרך לבירדי ושוויון. ריד הסתבך
עידו גילרי
9 אפר 2018 00:59:01בירדי?
הוא יציל פאר אולי.
מנחם לס
9 אפר 2018 00:58:28נראה לי פלייאוף בין ריד וספית'
מוטי
9 אפר 2018 00:58:37רחמנות על אמא של אנטוני דייויס, שמסתבר שהיתה בהריון עם תאומים! שבטח שקלו ביחד 12 קילו.
ורחמנות גם על ג'ורדן ספייט שעם ה -9 שלו הולך לסיים שני. במקרה הטוב.
מנחם לס
9 אפר 2018 01:05:46הוא היה בדרך לשבור את שיא המסלול ל-9 חורים (33)
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:06:309- זה גם שיא מסלול ל-18.
מנחם לס
9 אפר 2018 01:01:05איזו החמצה של ספית'
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:01:52עלה לו בהשוואת שיא מסלול
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:01:19פאולר בבאנקר
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:02:41ריקי מציל. נראה מה ריד יעשה.
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:03:55מציל גם הוא.
מנחם לס
9 אפר 2018 01:07:11ספית' היה יכול לעשות שיא של 33 ל-9 השניים
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:08:46??
33 זה בודאות לא שיא זה כולו 3-.
מנחם לס
9 אפר 2018 01:26:39התבלבלתי
מנחם לס
9 אפר 2018 01:08:01נדמה לי שריד הוא בערך 40 בדרוג
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:09:12עולמי? לא הוא בטוח טופ 30. ואולי טופ 20.
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:10:07אם ריד קובר את הפאט הבא זה סגור.
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:11:35דרך אגב מנחם, על המסך השני אוטני בפתיחה השניה שלו באיינג'לס עם 6 איניניגס מושלמים ו-11 סטרייקאאוטס. נראה ממש כמו הדבר האמיתי.
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:17:44הלך המשחק המושלם.
מנחם לס
9 אפר 2018 01:25:16אני יודע!
אור
9 אפר 2018 02:06:06מעניין איך בספרינג טריינינג חגגו עליו. עד עכשיו פתיחת עונה חלומית כולל 3 HR ב3 משחקים
אור
9 אפר 2018 02:38:58תיקון, ב-4 משחקים (3 האחרונים)
מנחם לס
9 אפר 2018 01:27:34ריקי פאולרס!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מנחם לס
9 אפר 2018 01:28:57הפרשר על ריד
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:34:15החור גם במיקום לא פשוט על הגרין.
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:35:38זה טריקי אבל הוא צריך לעשות את זה משם.
מנחם לס
9 אפר 2018 01:37:57TOO FAR???
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:38:39תיכף נגלה. 🙂
מנחם לס
9 אפר 2018 01:38:50יש!!!!!!!!!!!!
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:38:56אלוף
מנחם לס
9 אפר 2018 01:42:45נדמה לי שהשיא שכתבתי 33 הוא 30
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:43:35זה כבר יותר הגיוני
מנחם לס
9 אפר 2018 01:40:18הוא למד באגאסטה סטייט קולג', אולי 3 מייל מהמשטח
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:40:41מניח שזה עוזר.
מנחם לס
9 אפר 2018 01:43:52יאללה. לך לישון
עידו גילרי
9 אפר 2018 01:44:22הולך
IDO
9 אפר 2018 02:22:20NO NAME WIN
עידו גילרי
9 אפר 2018 07:20:22פחחח, באיזה עולם אתה חי? מדברים עליו כבר שנתיים כאחד שהולך לקחת מייג'ור בקרוב.
פינגבק: מעורב הופס (וספורט) ליום שני / מנחם לס | Hoops
Berch
9 אפר 2018 07:18:39אחלה מעורב.
הגמר הצפוי בין קליבלנד לגולדן סטייט כבר פחות צפוי….. 🙂