מעורב הופס (וספורט) ליום ראשון / מנחם לס

 

1. מעורבים של הופס וספורט

מעתה ואילך כשקורה כאן משהו בספורט שאני מאמין שיעניין את הגולשים, אכניסו כקטע למעורב ואציין זאת בכותרת. מדי פעם אכניס קטעים מיוחדים מבייסבול כי החלטנו לא להמשיך עם הפינה השבועית בגלל חוסר עניין מספיק. נחזור לבייסבול כשנבחרת ישראל תתחיל לשחק באליפות העולם עוד שנתיים וחצי. הפינה על קטעי ספורט תשמש אותנו באמונה בחודשי הקיץ, בפגרה מהכדורסל. היום אני מתחיל עם קטעים קצרים על גולף, פוקר, והמאסר של קונר מגרגור. אל תצפו ממני לעשות סיכום כללי של מה שקרה בספורט ביום הקודם. זה לא יקרה. אני אכניס רק צימוקים פה ושם שאותי הם מעניינים, ומאחר ואני בעל האתר, זה מה שייכנס.

2. מילה אחת על ווסטברוק: "נפלא" (בסוגריים: גם בהתקפה וגם בהגנה, כמו בסרטון הזה)

*

*

3. עשרת הפלייז הטובים של אמש

*

*

4. בסרטון הזה מלפני כמה שעות לברון בוחר את יורשו ופול ג'ורג' נשמע לי כאומר שהוא נשאר בת'אנדר

*

*

 5. ככה בן סימונס החליט להראות ללברון למה כדאי לו לבוא לסיקסרס לסיום הקריירה:

א) מסירה בין הרגליים לרדיק

*

*

ב) מסירה ביד אחת (אמנם במשחק אחר) כפי שרק מג'יק ג'ונסון ידע לעשות

*

*

ג) היילייטס של בן סימונס מהרבע הראשון

*

*

6. כמה תמונות מלבבות לתחילת השבוע

*

קירילנקו ואשתו

 

JUMP BALL!

 

פעם ג'ף ואן גנדי ניסה להפריד בין פט יואינג וחאכים אולג'ואן כשהוא אוחז את רגלו של חאכים

 

 

לאנס סטפנסון נושף באוזנו של לברון

*

 

סיום הקרב המפורסם בדטרויט. רון ארטסט היה הלוחם הראשי

7. ללכת או להישאר (4)? – מאמר אחרון בסידרה

התאומים מרטין וג'ורדן קרוליין, נבאדה

 

התאומים מרטין, קודי וכלב – הראשון יותר בגלל הגנה והשני בגלל קליעה – הם בעלי סיכויים להיבחר מאוחר בסיבוב השני. אותו דבר ג'ורדן קרוליין.

אם יישארו לשנה רביעית, נבאדה תהיה מועמדת רצינית להגיע לסוויט 16. אבל עבור זה להפסיד שנה במקצוענות? הישארות לשנה נוספת לא תשנה את סיכוייהם לבחירה, אז לדעתי עליהם לומר שלום למכללות ולהתחיל להרוויח לחמם מכדורסל. אם לא ייבחרו בדראפט – אירופה מחכה בזרועות פתוחות.

טיוס באטל ואושיי בריסט, סירקיוז

אם שניהם מחליטים להישאר לשנה נוספת, סירקיוז תהיה כמעט בטוח בין 20 הראשונות, אפילו שדריוס בייזלי החליט לעזוב ולהצטרף לליגת G.

טיוס באטל ייבחר בטוח בדראפט, אולי אפילו סיבוב ראשון. ה-6'6 הזה – אם אתם זוכרים מאליפות המכללות – הוא שחקן וינג מהיר עם שליטה טובה בכדור וקליעה טובה. הוא בנוי למופת ויכול לשמור על כל מס' 3.

בריסט הוא סיפור אחר. ה-2.06 מ' הזה נתן עונת פרשמן מצויינת של 15 נק' ו-9 ריב' למשחק והוא יהיה שחקן NBA על בטוח. אפילו העונה הוא יכול להיבחר באמצע הסיבוב השני. השאלה היא אם לא עדיף לחכות עם סיכוי לבחירה גבוהה בסיבוב הראשון בשנת 2019.

קיירי תומאס, קרייטון

לקיירי היתה עונה מצויינת בשני צידי הפארקט עם 15 נק' ב-54% ו-41.7% מה-3, ו-79%מהקו, כשמשחק ההגנה שלו מתואר כ'אחד הטובים במכללות'.

הוא מתאים בול ל-NBA ויהיה אולי אפילו סטרטר בכמה קבוצות. הוא ייבחר גבוה מאד בסיבוב השני, בין 33 ו-40.

אבל אם יחליט לחזור לעוד שנה עם סיכוי לבחירה באמצע הסיבוב הראשון, קרייטון תהיה אחת מ-25 הטובות איתו, עם טיישון אלכסנדר, מיץ' בלוק, ג'ייקוב אפרסון, ומרטין קרמפלי.

ג'ונטיי פורטר, מיזורי

פורטר השתפר ממשחק למשחק בסיום העונה כשהוא מסיים עם 12 נק', 7 ריב', ו-2 אס', עם 42% מה-3. יש לו שחרור כדור מהיר והוא – כמו אחיו מייקל – הוא שחקן-שחקן שכדורסל הוטבע בהם מלידה.

ההחלטה שלו להישאר או לעזוב תהיה תלוייה הרבה מאד בהחלטתו של אביו להישאר במיסורי או לא. אחיו מייקל עזב, אז הוא ירצה להישאר? לדעתי הכל תלוי באם הוא יאמין (כמובן בעזרת המוק-דראפטים וכמה מנכ"לי NBA) שיש לו סיכוי להיבחר בסיבוב הראשון.

ברוס בראון ודווין יואל, מיאמי

לוני וולקר כבר הודיע שהוא הולך לדראפט. בראון החמיץ חצי עונה בגלל פציעה בכף הרגל וכשחזק קלע 11 עם 7 קרשים. גם יואל סיים עם 11 חיצים ו-7 קרשים, אך באחוז גבוה משל בראון (58% מהפארקט.

שניהם הודיעו שהם הולכים לדראפט, אך כמובן שיש זמן לשנות את ההחלטה. בראון הוא כבר בן 22 למרות שהוא רק סופומור אז לו ישנו דחף וסיבה גדולים יותר לעזוב. יואל הוא שחקן גדול וגבוה שאולי לא ירצה לחזור למיאמי כששני חבריו הטובים עוזבים.

8. אתם מאמינים ששחקן החליט TO FOLD עם שני 'אסים' בפוקר??? (והחליט נכון!)

תראו. אני לא מבין גדול בפוקר. אבל אני מספיק חכם להבין שכששני הקלפים שלך הם "A" אתה לא ממהר 'TO FOLD'. הנה ההסבר מדוע עשה זאת, ומדוע החליט נכון:

אני עדיין לא מבין. אולי מישהו יכול להסביר!

 

9. שמח ב-UFC. קונור מגרגור הטיס 24 בריונים-חוליגנים מאירלנד להתקיף אוטובוס מלא בלוחמי UFC בניו יורק

(קונור מגרגור מובל באזיקים מבית המשפט בניו יורק)

קונור מגרגור חי כאילו הוא יכול לקחת את כל העולם ולשפוך עליו בירת מגיניס אירית, ועוד לשבור בדרך חלון אוטובוס ולפצוע כמה לוחמי UFC בפנים, ולחזור לאירלנד.

הלוחם הגאוותן, רברבן, מתנשא ושחצן זה, שהכניס לכיסו 30 מיליון דולארים בקרב האגרוף המתוקשר נגד מריוות'ר, ושהיה אלוף ה-UFC בשני משקלים משך שנתיים, החליט שהגיע הזמן לבשל קצת את הסיר בניו יורק סיטי.

אולי הכל הצגה, אם כי הפעם זה לא נראה ככה. אם תסתכלו על הוידיאו תראו שהוא יכול היה גם להרוג, או לפצוע קשה, אחד או יותר מיושבי האוטובוס בדרך ל'ברקליס סנטר' בברוקלין לערב קרבות ששניים מהם היו על אליפות העולם.

במילים אחרות הוא עלול היה  לגרום למעשה שהיה מושיב אותו למאסר עולם בסינג-סינג.

מגרגור תמיד DEFIED AUTHORITIES. הוא זרק כסאות כשהוא לובש מעיל פרווה, והוא דרש שעבור קרב אחד יתנו לו חתיכה מה-UFC במקום 2-3 מיליונים דפוקים. הוא קילל יריבים, לעג למנהלי קרבות, ובייש שופטי תחרות.

בקיצור, הוא לא שם על אף אחד ועל שום דבר.

אבל להביא מאירלנד 24 בריונים לגרום מהומות בניו יורק?

זה כבר יותר מדי, ולך תדע כיצד זה ייגמר.

אחרי שנאסר ובילה לילה בבית סוהר בדאונטאון ברוקלין, השופט רוברט דילייני אמר לו שהוא משחרר אותו בערבות של $50,000, דמי כיס עבורו, ושעליו להופיע בבית המשפט הזה ב-14 ליוני לשמיעת פסק הדין.

-"אתה מבין את הצו להופיע כאן ב-16 ליוני?"

-"כן"

"כן? אתה עונה לכבוד השופט 'כן'? אתה פונה אלי, ואל כל שופט אחר במדינה הזאת במילים 'YOUR HONOR' או שאני מושיב את התחת העצוב שלך בתא כלא עד שתזדקן. ברור לך?"

-"YES YOUR HONOR".

והוא נכנס למונית אחרי שדרכונו הוחזר לו, וטס לאירלנד.

כל העסק נשמע מבולבל. 17 חודשים אחרי שהוא זכה בניו יורק בעוד אליפות עולם, הוא מתנפל במגרש חנייה תת קרקעי עם חוליגנים שיכורים מאירלנד על אוטובוס מלא לוחמים לערב קרבות באולם של הנטס בברוקלין, ומפוצץ שמשה במן GUARD RAIL מפלדה. הוא הסביר בבית המשפט שפגעו בכבודו, בגבריותו, ובאומץ ליבו ולא היתה לו ברירה אלא 'TO REVENGE'.

שניים מהלוחמים לקרב ה-UFC223 הערב נפצעו ולא יופיעו.

הנה מה שקרה:

*

*

לפי מה שהבנתי מכל הבלגן, מגרגור חיפש את הלוחם הרוסי חביב נורמגונוב שהיה אמור להיות הלוחם העיקרי של הערב, שלפני כמה שבועות היה לו איזה "ויכוח פיזי" עם ארטם לובוב שהוא 'קשור' לקבוצת קונור מגרגור, במלון במנהטן. מסתבר שהרוסי הסריח על קונור, והאירי לא יכול לעבור על דברים כאלה בשתיקה. אז הוא הביא 24 חוליגנים מדבלין ל-"סידורים פנימיים בין לוחמי UFC" כפי שקונור הסביר. יריבו של נורמגונוב נפצע באוטובוס מפיצוץ השמשה, ואל יאקוינטה יופיע במקומו.

מגרגור לא נלחם בקרב UFC מאז נובמבר 2016, ונשיא הארגון דנה ווייט הסיר (ע"י מסר בטוויטר שלו) – 'STRIPPED' – ממגרגור  את תואר האליפות שלו ב-155 פאונדס. מגרגור לא חיכה יותר מדקה והחזיר בטוויטר משלו שהוא יפשיט את דנה ווייט ממכנסיו ותחתוניו, לפני שהוא יקח ממגרגור את חגורת האליפות.

STAY TUNED!

10. כולם בעד רורי מקלרוי!

הקהל ברובו מעודד את רורי מקלרוי. הגולפאי מצפון אירלנד שכבש בסערה את ארה"ב לפני שנים לא רבות זקוק לניצחון ב'מאסטרס' להשלמת גראנד סלאם בארבעת המייג'ורס של הגולף, המאסטרס, ה- יו אס אופן, הבריטיש אופן, וה-PGA.

אבל לפטריק ריד יש את האוהדים שלו. כבוגר אגאסטה סטייט קולג' – 3 ק"מ ממשטח הגולף (היא חלק מאוניברסיטת ג'ורג'יה) הוא בן בית כאן, והוא מוביל אחרי היום השלישי עם 14- לפני רורי מקלרוי עם 11-.

כולם מנסים לתופסו אך הוא בורח שוב ושוב קדימה. היום מקלרוי אפילו עבר אותו לאיזה 15 דקות לפני שריד לקח את ההובלה חזרה. הוא סיים את היום עם 67 חבטות, 5 תחת פאר, וס"ה 14 תחת פאר לטורניר.

מקלרוי שני עם 11-. פאולר שלישי עם 9-, והספרדי ראם הוא רביעי עם 8-. מחר היום הרביעי והאחרון.

טייגר וודס הוא יותר מדי מאחור כשהוא סיים את היום השלישי בשווה-פאר 72 אחרי התחלה גרועה בה עשה שני BOGGIES בשני החורים הראשונים. אחרי זה הוא נרגע, אבל הוא נמצא יותר מדי מאחור, והוא מתחיל את היום הרביעי עם 4 מעל פאר. פיל מיקלסון נמצא אפילו יותר רחוק מאחור עם 7 מעל.

רורי סיים חזק  כשהוא קובר את הכדור האחרון בחור ה-18 ממרחק של  6 מטרים לבירדי, שנתן לו יום של 7 מתחת פאר עם 65 חבטות.

היילייטס של היום השלישי:

*


*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
43 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
לירון
לירון
08/04/2018 6:12:22

מנחם, התמונה של אולגאון היא עם שחקן מהלייקרס ומי שביניהם הוא בוודאי שלא ון גנדי

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 6:30:29
Reply to  לירון

לא התכוונתי לקרב הזה. התכוונתי לקרב בניו יורק בו היה מעורב פט יואינג עם סנטר ענק, אני חושב אולג'ואן, וואן גנדי הקטן רץ מהספסל להפריד וכל מה שיכול היה לעשות זה להיתלות על רגלו של אחד הסנטרים בנסיון לעצור את קרב האגרופים

Smiley
Smiley
08/04/2018 6:45:51
Reply to  מנחם לס

יש 2 מקרים עם ואן גנדי

1. נתלה על אלונזו מורנינג
https://www.youtube.com/watch?v=Ile-2Sq4958

2. חטף פיצוף ממרקוס קמבי:
https://www.youtube.com/watch?v=p43HkdcNwrA

דדי
דדי
08/04/2018 12:06:03
Reply to  לירון

זה לא שחקן מהלייקרס, זה ג'נרל מנג'ר משארלוט.

john
john
08/04/2018 19:28:02
Reply to  דדי

חחח…ענק

תומר שנאן
08/04/2018 6:19:43

תודה על המעורב

לגבי הפוקר, הוא עשה את ההחלטה הנכונה משום שלאדם שקיבל שני קלפים של עשר יצא רצף (ואם אני לא טועה זה גם רצף מלכותי, אבל אני לא בטוח), כך שהוא היה מפסיד את הסיבוב (רצף, קטן ככל שיהיה, גדול מכל זוג אפשרי)

תומר שנאן
08/04/2018 6:26:45

תיקון, זה רצף רגיל בלבד

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
08/04/2018 8:08:22

הוא עשה את ההחלטה הלא נכונה כמובן, כיון שצריך לשפוט אותה לפי הסיטואציה בה הוא נלקחה ולא לפי התוצאה הסופית. עם זוג אסים אתה צריך להיכנס אול אין מול שני שחקנים לפני הפלופ בכל סיטואציה ובטח במצב של אותה תחרות

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 16:00:52

1+!

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
08/04/2018 8:31:33

תומר תתרכז ברוקיס ותשאיר את הפוקר למבינים

שמעון
08/04/2018 6:27:58

מקגרגור אף פעם לא נראה לי יציב מנטלית והוא הסתבך פעם עם המאפיה האירית ושילם קנס של 2 מיליון דולר כי העליב איזה מאפיונר בבר. שלא יגמור בסוף בתעלה כי עם כל החוזק שלו אקדח מסיים אותו בשנייה. דביל רציני

סיוו
סיוו
08/04/2018 6:58:24

אחלה קטעים של סימונס. השחקן שמסר את מסירות יד אחת הכי יפות שאני ראיתי לא היה מגיק… גם לא שאראס , שוקולד לבן של הקינגס גייסון וויליאמס היה ב רמה משל עצמו לדעתי בתחום הזה…

דור
דור
08/04/2018 8:51:09
Reply to  סיוו

לגמרי. מסירת המרפק שלו אחת מהטובות שראיתי

יאיר
יאיר
08/04/2018 7:13:18

רוב תודות מנחם!

ברבור שחור
ברבור שחור
08/04/2018 7:16:30

סטיב נאש וסטוקטון היו אלופים במסירת יד אחת

מירי רגב הגיבה בזעם
מירי רגב הגיבה בזעם
08/04/2018 7:32:27

כספי נחתך, גולדן סטייט נאצים

אהרון שדה
אהרון שדה
08/04/2018 7:34:32

כספי נחתך עכשיו אפשר להיות בשקט בעד יוסטון .

KingJames23
KingJames23
08/04/2018 7:46:52

לפחות כרגע OKC במקום השביעי,מה שאומר מפגש עם GSW בלי קרי! לפי דעתי מפגש שוויוני ואפילו העדפה לOKC

חתוליו
חתוליו
08/04/2018 8:11:52
Reply to  KingJames23

בלי קארי ובלי כספי! כל מה שנשאר מגשר הזהב זה עיי חורבות

Ido
Ido
08/04/2018 8:08:25

אני תמיד בעד האתלט השמהמן. גו פאטריק ריד

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 16:04:18
Reply to  Ido

עידו גם אני בעד השמנים (כי גם לי יש כרס שאני לא יכול להיפטר ממנה כתוצאה משתיית אלפי גלונים של בירה בצעירותי)

עידן עופר
עידן עופר
08/04/2018 8:19:46

תודה מנחם. מקגרגור דפוק לגמרי, השתן עלה לו לראש.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
08/04/2018 8:28:05

איזה אישה יש לקרילנקו !!

john
john
08/04/2018 19:30:50

חוץ מביום ההולדת שלו…

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
08/04/2018 8:30:58

השחקן שזרק אסים לפני הפלופ יצא נקניקיה
הייתה לו הרגשה רעה אבל ב 80 אחוז מהמקרים הוא לוקח את היד
יצא לו בפוקס כי השחקן עם העשירית פגע בחשוואה בקנטה ( יעני רצף )
מומי עם אסים פרי פלופ לא זורק גם אם 2 קילו TNT לכל אשך תמיר

מוטי
מוטי
08/04/2018 11:50:57

הרעיון של קיפול האסים מגיע מהמחשבה שכיוון ששני שחקנים לפניו עשו אול אין, יש לכל אחד מהם זוג . הסיכוי שאחד משניהם יתפוס שלישיה כפול מהסיכוי של האסים לתפוס שלישיה. כמו כן הסיכוי של זוג אמצעי לעשות סטרייט, (קנטה) גבוהים מהסיכוי של אס לעשות קנטה, כי לזוג 10 לדוגמא יש קנטה 6,7,8,9,10. וגם 10,J.Q.K.A. בעוד שלאס יש רק קנטה אחת 10 עד אס.
כיוון שאחרי אול אין אתה לא משחק ולא יכול להפגין עליונות על היריבים בהחלטות, יתכן שבמצטבר כל השיקולים האלה קרובים לפולד.

חצבני
חצבני
08/04/2018 12:38:33
Reply to  מוטי

הבעיה של מה שתיארת היא שנניח ל2 השחקנים האחרים יש KK ו JJ –
הם אלה שצריכים לקבל שלישייה. ה AA לא צריך, הוא מוביל גם ככה.
לגבי פגיעה ברצף – זה סיכון שחייבים לקחת (גם בגלל שהרבה מהקלפים שעושים רצף נמצאים ב AA , KK, JJ).

אני יכול להבין סיטואציה הזויה ומומצאת אחרת, בה נכנסו 5 או 6 שחקנים ל אול אין פרה-פלופ, ואז ה סיכויים של ה AA לזכות הם עדיין הגבוהים ביותר מכל יד אחרת, אבל אבסולוטית מקבלים פחות מ 50 אחוז לזכייה.

גם בסיטואציה נדירה זו, במשחק קאש, הפעולה הנכונה היא השוואה, משום שהסכום לזכייה מצדיק את האחוזים היחסית נמוכים…
אם המדובר בטורניר… יכול להיות שאפשר לזרוק AA בסיטוציה הדמיונית הזאת, ועדיין לא חושב שמישהו היה עושה זאת.

מוטי
מוטי
08/04/2018 12:50:09
Reply to  חצבני

מה שהחסרתי קודם הוא שבעל האסים הוא פייבוריט לגבי כל אחד מהשחקנים נגדו כשהם בנפרד, אבל כששלושתם במשחק הוא דוג. יש לו פחות מ 50% סיכוי לנצח ביד הזאת, וכיוון שזה אול אין ומסיים את הערב עבורו, או אפילו את הטורניר, הוא כנראה לא כל כך טיפש.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 12:52:21
Reply to  מוטי

אתה טועה ובגדול. לבעל האסים מול שני זוגות נמוכים ממנו יש משהו כמו סיכוי של 2 ל-3 לזכות.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 12:50:58
Reply to  חצבני

תשובה מלאה.

השרת
השרת
08/04/2018 13:13:32
Reply to  חצבני

כל מה שאמרת!

גם בטורניר אני לא רואה את זה קורה כי אתה אתה מכניס את עצמך לעמדה פייבוריטית לחמש את עצמך ולבנות את עצמך להמשך הטורניר. אולי במצבים של באבל או פיינל טייבלס ורצון להתקדם בפרסים כי משתלם לתת ל-4 אחרים לעוף.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 13:14:34
Reply to  השרת

בחיים לא יקרה בטורניר שתקבל כל כך הרבה אול-אין.

השרת
השרת
08/04/2018 13:16:36
Reply to  השרת

כנראה שלא.

השרת
השרת
08/04/2018 13:26:48
Reply to  השרת

אבל בהינתן ידיים מסויימות וגודלי ערימה מסויימים זה בהחלט יכול לקרות כשאני חושב על זה.

אז עצרתי שניה וחיפשתי, מצאתי יד מטורניר (כניסה 1500 יורו), שעה מרגע שכבר ניכנסו לשלב הפרסים היתה יד מחומשת. מה שכן לא היו שם זוג אסים לאף אחד.

אס קינג החליט לבסוף להשוות וניצח(הידיים האחרות היו זוג מלכות, זוג נסיכים, זוג 4, ואס-6 (שעשה אול אין אנדר דה גאן), הכתבה אומרת שהיה לו 20%, לא חישבתי בעצמי..

https://www.pokernews.com/news/2017/07/hand-of-the-week-weiqi-liu-wins-5-way-all-in-28375.htm

עידו גילרי
עידו גילרי
08/04/2018 13:36:04
Reply to  השרת

מאד נדיר ותלוי בגודל ערימות של כל אחד (לא נכנסתי). הכל יכול לקרות אבל מאד לא סביר.

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 16:05:47

אני ודע מספיק כדי להסכים אתך

Berch
Berch
08/04/2018 8:43:00

אחלה מעורב. שנים שאני מחכה לתמונה בכותרת…..
🙂

ולדי קוגן
08/04/2018 9:25:23

וואו איזה פתיחת בוקר,מהמם.התמונות גדולות.

רב דוויד
רב דוויד
08/04/2018 12:59:07

יש אפשרות שכול הדיביזה הNW תהיה בפלייאוף?

השרת
השרת
08/04/2018 13:15:32

מעורב מעולה.

הולם הכינוי את סימונס וראו את הזה במשחק. שני השחקנים עשו מהלכים מאוד דומים בחדירות והטבעות שלהם.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
08/04/2018 13:28:20

מעורב מצוין. ההיילייטס של סימונס מאלפים

מנחם לס
מנחם לס
08/04/2018 16:09:29

תודה לכולם