יומן טורונטו חלק 3 – קבוצה במבחן / תומר שנאן

יומני היקר, זו הפעם השלישית שאני כותב לך בשנה הנוכחית, וכנראה שזו תהיה הפעם האחרונה לעונה הקרובה…

הרבה דברים קרו מאז כתבתי לך בפעם האחרונה, הפרשים מאוהיו החלו להיכנס לקצב לקראת הקרבות המסורתיים של סוף העונה, כשהמלך שלהם לא מאט ולו במעט, למרות שזו השנה ה-14 שלו בטורניר הממלכות. הממלכה של האיריים לעומת זאת ספגה אבידה קשה, כשמי שהיה מספר 2 של המלך ספג פציעה קשה, ולא יוכל להניף את חרבו בקרבות הסופיים השנה. הממלכות מאינדיאנה, פלורידה ומעיר הבירה נאבקות על הזכות לקבל את הממלכה חסרת המזל הזו, כשהשתיים שלא יצליחו בכך יפגשו אותנו או את הממלכה העולה מפילדלפיה. שהצליחה ממש לאחרונה לנצח בקרב עקוב מדם את ממלכתו של המלך, שלא הצליח נגד הטוען לכתר שלו, ורשמה את הניצחון ה-13 ברצף שלה, ונראית בלתי פגיעה.

בינתיים, אצלנו, לאורי החל להתכונן לקראת הפלייאוף הקרוב, כשהוא ינסה לא לחטוף הלם קרב הפעם. ודרוזן היקר שלנו החל לשנן את חרבו האמצעית בארכה בכדי שיוכל לפגוע ביריבות שיבואו. שאר הלוחמים שלנו מתחילים אט אט להתחזק לקראת הפלייאוף. כששר ההגנה, סרג' איבקה, מתאמן ללא הרף על מנת להצליח לפרוש את המגן האווירי שלנו בזמן המתאים, ובמקום המתאים.

גם לוחמי המשנה שלנו החלו להתאמן, חלקם על היריות בחץ וקשת, חלקם על היכולת להיכנס למבנה מתאים להתקפות היריבה בהגנה, וחלקם על לחימה מטווח קרוב. סי ג'יי מיילס לא שכח את הדקירה הגורלית של המלך בקרבות בשנה שעברה, ויחפש הפעם נקמה כשלא נראה שהוא יתן לאיש להפריע לו.

אנחנו דואגים מאוד, דואגים מפני הלם קרב נוסף שיכול להיות שנחטוף בקרב נגד שאר הממלכות, דואגים מפני איבוד הביטחון העצמי באופן סופי, ובעיקר דואגים מפני הקרב נגד הממלכה של אוהיו, שעתיד לבוא במידה ונצליח לעבור את הקרב הראשון נגד מי שלא תבוא.

רק לא שוב הוא

מאז הפעם האחרונה שכתבתי אליך ניצחנו שבעה קרבות, אך הפסדנו בחמישה. ולאחרונה הבטחנו את יתרון הביתיות בקרבות המזרחיים, בתקווה שנצליח לצלוח אותם סוף כל סוף.

אני ממשיך עם החלוקה שלי לתסריטים, כשהפעם יומני היקר, אני מאוד מקווה שהפסימי לא יתממש.

תסריט פסימי:

אנחנו מצליחים לעבור את הקרבות הראשונים לאחר חמישה קרבות בלבד, כשדרוזן מתחמם ואוסף עוד ועוד דם אל חרבו, ולאורי מנהל את הקרבות מהחמ"ל בצורה הטובה ביותר שניתן להעלות על הדעת. אלא שאז מגיע המלך, וקורה הדבר ממנו חששנו מכל. הוא לוקח את דרוזן כפרוייקט אישי, ומצליח לפרוק אותו מנשקו, הרוזן לאב והעריק הוד מצליחים להרוס לגמרי את החמ"ל שלנו, ולאורי מכריז על שביתה עד שהוא מקבל שחרור, והולך לחתום תמורת פת לחם וכוס מים אצל הלוחמים מהמפרץ.

תסריט אופטימי:

אנחנו מצליחים לשמור על חרבותינו משוננות וחדות, ואיבקה מצליח למצוא סוף סוף את המערך ההכנתי לו המלך לא יוכל. גם בגמר האזורי אנחנו מצליחים לפרוק את הטוען לכתר מנשקו כשאנחנו משאירים לו רק חץ וקשת, איתם הוא לא טוב במיוחד. בגמר אנו פוגשים את הרוזנים לבית יוסטון, הרוזנים מתמחים בירייה בחיצים בוערים מטווח רחוק, אבל אנחנו מצליחים לנטרל אותם בזכות מהלך נהדר של שר ההגנה שלנו. דרוזן מתעלל ברב של יוסטון, ואנחנו זוכים בתואר לו ייחלנו כל כך הרבה זמן.

תסריט ריאלי:

אנחנו מאוד מקווים שנצליח להעלות את הרמה של כלי הנשק שלנו בפלייאוף, וככל הנראה אנחנו נצליח בכך. דרוזן צפוי להעלות את הרמה, עדיין לא איבדתי אמון בלאורי ואני מאמין שהוא יצליח להרים את הרמה. ואני מקווה מאוד שהגיבוי הנפלא שלנו ידע להופיע בצורה טובה בהעדרם של הלוחמים המנוסים יותר. אני מאמין שנצליח לעבור את כל קבוצות המזרח, כשאת קליבלנד ופילדלפיה ננצח לאחר שישה או שבעה קרבות עקובים מדם. כשנפסיד רק בגמר נגד מכונות המלחמה מהמפרץ או מטקסס, וננסה לבוא מוכנים יותר בשנה הבאה.

הגיע הזמן שלו להוכיח, דרוזן

לפוסט הזה יש 10 תגובות

    1. יותר מדיי זמן הם תקועים מול קליבלנד,. הגיע הזמן לקפיצת מדרגה, במיוחד לאור הצוות המסייע הדי חלש של לברון

  1. היית אופטימי בריאלי.. הראפטורס בירידה כבר תקופה לעומת הקאבס ולברון בכלל שנראים הרבה יותר טוב.

    אחרי המשחק הלילה סיכוי גבוה מאוד שהקאבס יסיימו רביעי וכבר בחצי ייפגשו עם הראפטורס. למרות כל ההתקדמות של הראפטורס עדיין אין להם מי שיאט את לברון. אננובי לא באמת בשל לזה ולדעתי סיאקם הוא האופציה השנייה מה שגם לא בטוח וגם זה חסרון התקפי למרות החיבור שלו עם ואנוליט ופולטל.

    הראפטורס אמנם עשו עונה מרשימה אבל נראה שקצת התעייפו לקראת הסוף, מה שמגביר עוד יותר את סימני השאלה לגבי היכולת להופיע ברמה הגבוהה ביותר בפלייאוף

  2. מבחן ענק לקבוצה ש"לא נחשבת". כפי שציינת (וציינו) היא לא מתפקדת במלוא טיבה כבר תקופת מה. אולי זהו דווקא סימן טוב לבריאה מחדש. אני מאד מקווה שטורונטו תהיה מנצחת המזרח, אפילו שאני מחזיק יותר מהקאבס כמסוגלת לנצח את המערבים הרעים

  3. אחלה עולם דימויים ויומן טוב.
    חוששני שלקנדים אין מה למכור שוב מול הפרשים בחצי הגמר (לרוב זה בגמר), כי נוצר מחסום מנטלי גדול מידי עבורם והם לא הצליחו להוכיח לעצמם שהם מספיק טובים (ראו ערך המשחק האחרון)
    נכון שטורונטו השפילה את הקאבס במהלך העונה, אך זה הייתה בתקופה עם סגל אחר ולברון שנפצע בשריר החשק.
    המפלצת באקרון צימר רק בגמר לדעתי . הפעם מול יוסטון

  4. לאונרד על רוזן יכולה להיות עסקה גאונית.

    ככה רוזן לא יצתרך יותר להתמודד עם לברון ואולי גם לאונרד יחליט לחזור מהפציעה שלו.

  5. אחלה יומן. התסריט הפסימי זה הדחה סיבוב ראשון. האופטימי זה אליפות המזרח והריאלי ומה שיקרה הפסד לקינג או לפילי סיבוב שני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט