חם מהתנור: קיירי אירווינג לא יחזור במהלך הפלייאוף / רועי ויינברג

מכה לבוסטון (25-53). לאחר שכוכב הקבוצה, קיירי אירווינג, נפצע בברכו, הוחלט לעשות ניתוח בו יוסרו 2 ברגים שהושתלו בברך לאחר שנפצע בגמר 2015, לפני 3 שנים. זמן ההחלמה המלא, לפי הסלטיקס, הוא בין 4 ל-5 חודשים. אירווינג, העונה עם 24.4 נקודות (40.8% מהשלוש) ו-5.1 אסיסטים למשחק, שוקל אפשרויות נוספות במהלך ההחלמה לברכו. הוא מצטרף לגורדון היווארד שגמר העונה במשחק הראשון של הסלטיקס.

בוסטון מחזיקה במאזן של 6-12 במשחקים בהם אירווינג לא שותף. שחקן אחר של בוסטון, מרקוס סמארט, נפצע באגודל במרץ וצפוי לחזור במהלך הפלייאוף, יתכן שאפילו לסיבוב הראשון. אירווינג והיווארד צפויים להיות כשירים לפתיחת מחנות האימונים. הסלטיקס החתימו את ג'ונתן גיבסון, שחקן דאלאס (ועירוני אשקלון) לשעבר שקלע העונה 33.7 נקודות למשחק בליגה הסינית.

*

דירק נוביצקי, MVP הגמר לשעבר, עבר ניתוח בקרסול השמאלי ולא ישוב לשחק העונה לאחר ששיחק ב-77 משחקים במדי דאלאס (55-24). הגרמני בן ה-39 מתכנן לשוב בעונה הבאה שתהיה העונה ה-21 שלו ב-NBA. דירק קלע 12 נקודות (45.6% מהשדה, 40.9% מהשלוש, 89.8% מהעונשין) עם 5.7 ריבאונדים למשחק השנה. בנוסף אליו, ג'יי ג'יי בריאה (שזכה באליפות עם דאלאס ונוביצקי ב-2011) לא צפוי לחזור לשחק העונה.

*

טיירון לו צפוי לחזור לספסל קליבלנד (30-48) הערב אחרי שלא אימן ב-9 המשחקים האחרונים בשל בעיות בריאותיות. קליבלנד ניצחה 8 מ-9 המשחקים הללו כאשר הודרכה על ידי עוזר המאמן של לו, לארי דרו.

*

לאחר שדטרויט (41-37) לא תעלה לפלייאוף בפעם השלישית בארבעת השנים האחרונות של סטן ואן גנדי כמאמן ראשי ואחראי פעילויות הכדורסל של המועדון, יש ספקולציה שבעלי המועדון, טום גורס, יבקש מארן טלם, סוכן השחקנים לשעבר וסגנו של SVG, לתפקד כאחראי פעילויות הכדורסל ולאפשר לואן גנדי לשמש כמאמן בלבד. בשלב זה ההחלטה האם להמשיך בקבוצה תהיה בידיו של ואן גנדי שנכנס לשנה האחרונה בחוזהו.

*

שרלוט (45-34) החתימה את מיץ' קופצ'אק לתפקיד ג'נרל מנג'ר המועדון. קופצ'אק שימש כמנג'ר הלייקרס מ-2000 עד תחילת 2017. לא ברור האם סטיב קליפורד, שסבל מבעיות בריאות במהלך העונה, ימשיך לשמש כמאמן הראשי של ההורנטס לאחר שהגיע לפלייאוף פעם אחת בארבעת העונות האחרונות.

*

גולדן סטייט (21-57) צפויה להחתים את הגארד קווין קוק על חוזה למספר שנים. קוק קלע 8.9 נקודות למשחק העונה ופתח ב-14 משחקים בהעדרו של סטף קרי, כשנכון לעכשיו הוא הרכז הפותח של הווריורס. גולדן סטייט תצטרך לשחרר שחקן לפני הפלייאוף בכדי לאפשר לקוק לשחק ובין המועמדים לשחרור נמצאים דמיאן ג'ונס, זאזא פצ'וליה ועמרי כספי.

*

ניו אורלינס (34-44) יחתימו מחדש את ג'ורדן קרופורד, שאשתקד קלע בשורותיהם 14 נקודות למשחק ב-19 משחקים. השנה הוא קלע 9 נקודות עם 4.5 אסיסטים למשחק ב-2 משחקים ששיחק בפליקנס לפני ששוחרר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. פציעה מאוד מבאסת. אני לא מאמין שבוסטון רצו לסכן את קיירי סתם או לוותר על אליפות – זה היה הדבר הנכון לעשות מבחינת הפציעה. בטווח הארוך זה יהיה טוב כי הם אומרים שהברך שלו בריאה ולא צריכה ברגים שיחזיקו אותה, ככה שהוא אולי לא יפספס 10-15 משחקים לפחות בכל עונה. מעניין כמה מה שהלך עם איזייאה שנה שעברה, שויתר על ניתוח, השפיע על ההחלטה הזאת – לדעתי שיחק תפקיד.

    הם עדיין יכולים לעבור סיבוב ראשון ועם רקורד טוב בלעדיו. ההגנה שלהם במשחקים בלי אירווינג טובה מאוד וטרי רוזייר הצליח למלא את התפקיד שלו. מעניין לראות לאן הם יגיעו. הריצה הזאת, בלי קיירי והיווארד, תוסיף הרבה לטייטום ובראון לקראת העתיד. אם רוזייר, לארקין ואולי סמארט יחזרו הם יהיו קבוצה מסוכנת.

  2. אווץ… עוד 3 פציעות וכל החמישיה בחוץ.
    יופטפויומאט. לא אוהב דברים כאלה.
    אולי זה סוג של פרוסס…. כמו בפילי 🙂

  3. יאללה כמה חבל. היה נפלא לראות אותם מול טורונטו או הקאבס.
    מילא, תכלה שנה וקללותיה ותגיע השנה הבאה כשנקבל קבוצה חדשה

  4. הווריורס עוד לא חתמו חוזה עם קוק אחרת היו כבר צריכים לשחרר מישהו. הם מן הסתם יחכו עד לרגע האחרון לראות מי כשיר.

  5. אני הייתי משחרר את זאזא.

    בשביל הקארמה הטובה, מה גם שהוא הסיכון הגדול ביותר של הלוחמים לקחת אליפות, זאת אומרת, נפילה מגושמת של זאזא על סטטף אחרי שחזר מהפפציעה זה תרחיש הגיוני

  6. יא אללה!!!

    נראה כאילו מי שהבריג לו את הברגים לפני שלוש שנים ידע בדיוק כמה לסובב את המברג פיליפס כך שזה ישתחרר בדיוק ברגע המתאים…

  7. ממש מבאס!! מקווה שבטווח הארוך הוא יהיה כשיר, ושבפלייאוף 2019 נזכה לראות את בוסטון גם איתו וגם עם הייוורד, בריאים וכשירים.

  8. כספי עשה mri. הוא פצוע בצורה חמורה יותר ממה שחשבו, הוא כבר לא יחזור לצערי ל3משחקים אחרונים ואולי בכלל לפליאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט