חם מהתנור: טרייסי מקגריידי חתם בספרס/רועי ויינברג

לאחר שחתכו את סטיבן ג'קסון, הספרס החתימו את טרייסי מקגריידי על חוזה לסיום העונה, כדי שיסייע להם כמה שיותר בפלייאוף. מכיוון שטי מאק לא היה בשום קבוצת NBA העונה, הוא זכאי לשחק בפלייאוף

מקגריידי
מקגריידי. יתן לספרס עוד עומק בעמדות 2 ו-3 לקראת הפלייאוף.

מקגריידי צפוי למלא את התפקיד של ג'קסון כסווינגמן (קלע וסמול פורוורד) מחליף. טי-מאק נותן לספרס עומק משמעותי בעמדת השוטינג גארד, דבר שיסייע לספרס לאורך הקאמבק של ג'ינובלי מהפציעה שעבר. מקגריידי עצמו אמר ל-ESPN: "אני שמח להיות חלק מהסביבה הזאת. זה משהו שמעולם לא חוויתי בשיא שלי".

מקגריידי לעולם לא שיחק בקבוצה שהגיעה רחוק בפלייאוף. בעונה האחרונה הוא שיחק בליגה הסינית, וקלע 25 נקודות עם 7.2 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק, אבל הקבוצה שלו ושל שחקן בוסטון לשעבר לסטר הדסון הגיעה למקום האחרון בליגה הסינית. בקריירה למקגריידי יש בממוצע 19.6 נקודות עם 5.6 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים.

למקגריידי יש רזומה רחב-7 פעמים אול-סטאר, פעמיים בחמישית העונה הראשונה, 3 פעמים בחמישיית העונה השנייה ופעמיים בחמישיית העונה השלישית. הוא גם השחקן המשתפר, מלך הסלים פעמיים ואלוף אמריקה מ-2003 (היבשת;לא ארה"ב). הדבר המרכזי שחסר למקגריידי ברזומה הוא טבעת אליפות, שהוא ינסה להשיג עם סן אנטוניו.


מקגריידי נגד הספרס. 13 נקודות, 35 שניות.

 

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

    1. נכון, באתר הנבא כתבו שהוא התלבט בינו לגרווין, אבל מועדון הגולף של כוכב העבר לא הרשה לו. חוץ מזה, הוא בן 60

  1. על מה בדיוק חתכו את סטיבן ג'קסון?
    שחקן ענק שנתן להם כ"כ הרבה.
    על מה רב עם הפלח שהיה כ"כ אקוטי? מישהו יודע?

    1. סיבה אני לא יודע, אבל אני יכול להגיד לך שג'קסון התסכסך עם כל המאמנים שהיו לו מאז שהצטרף לווריורס ב-2007 (רב עם פופוביץ', סילאס ואני חושב שגם עם סקיילס, ונלסון).

  2. לא מובן לי המהלך הזה.אך נראה לי שהשמחה ברוקטס /לייקרס גדולה מאד.מכיוון שכך יש להם סיכוי להעפיל לחצי גמר המערב.
    כי כידוע יש את "קללת מגריידי" האומרת שקבוצה שלו לא עוברת את הסיבוב הראשון בפליאוף (לפרטים נא לפנות ליוסטון )

  3. כמה חבל לי על השחקן הזה. זכור לי איך בשיאם הוא, וינס קרטר, אייברסון ובראיינט היו הולכים ראש בראש על תואר השחקן הכי טוב..
    אחחחחח על הכדורסל הזה גדלתי… no more…

  4. New York Knickerbockers Executive Vice President, Basketball Operations and General Manager Glen Grunwald announced today that the team has signed guard/forward Quentin Richardson for the remainder of the season.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט