דרמות ענק לכל רוחב הגיזרה בחגיגה בסדר! / דור בלוך

וואו וואו וואו איזה דרמות היו לנו הלילה, עם פורטלנד שממשיכה להרשים, הקאבס שמתקשים אבל גוברים על הפלקינס, הרוקטס שנזקקים לנס כדי לנצח את פיניקס, הנאגטס שמנצחים בהארכה את הת'אנדר ומסבכים מאוד את תמונת הפלייאוף במערב והוולבס שורדים מותחן מול דאלאס.

אז בואו ניגש לאקשן!

קליבלנד קאבלירס (30-46) 107 – ניו אורלינס פלקינס (33-43) 102:

זה הלך קשה מאוד, אבל עוד תצוגה אפית של לברון עם כמעט טריפל דאבל סידרה לקליבלנד ניצחון שמחזק את מעמדם במקום ה-3 במזרח לקראת הפלייאוף, ומסבך את הפלקינס במאבק הפלייאוף שמסתמן כסופר צמוד ומסובך במערב.

5:33 דקות לסיום טריסטן תומפסון קלע 2 והעלה את קליבלנד ליתרון 7, למה אני מציין את זה? כי מאותו רגע היחיד לקלוע מהשדה עבור קליבלנד שנתקעה טוטאלית בהתקפה היה לברון ג'יימס, היו לו  3 סלי שדה ועוד 2 זריקות עונשין שגררו את קליבלנד שנראתה נורא בדקות האלה מעבר לקו הסיום, למזלה, גם ניו אורלינס התקשתה מאוד והפער נשמר בין 3 ל-7 לאורך כל הרבע הרביעי.

עבור הפלקינס משחק פושר מאוד של דיוויס עם 16 כאשר ג'רו הולידיי מוביל את האוחרים עם 25 ומירוטיץ' מוסיף 20 מהספסל. לברון כאמור על אף ערב קליעה חלש (0 מ-4) הוביל את קבוצתו לניצחון עם 27 נקודות 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. לאב שגם לא מצא את הקצב שלו עם 0 מ-6 מחוץ לקשת קלע 8 והוסיף 8 ריבאונדים. מי שכן מצא את הקצב שלו היה ג'ורדן קלארקסון שסיים עם 4 מ-4 משלוש ל-23 נקודות. הוד הוסיף 16.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (33-44) 125 – דנבר נאגטס (35-41) 126:

בלי שום ספק המשחק של הערב, כשדנבר מתגברת על ערב קליעה גרוע, ומשחק התקפה מפוזר (15 איבודים לעומת 8 של אוקלהומה) באמצעות שליטה בריבאונד (50-58) על מנת להשיג ניצחון שלא יכול להיות חשוב ממנו בשלב הזה של העונה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו אבל 2.22 לסיום, שלשה של ג'רמי גראנט מעלה את הת'אנדר ליתרון 6. דנבר מגיבה ב-6 רצופות ומשווה את התוצאה. סטיבן אדאמס מהקו ווסטברוק מעלים ליתרון 3 25 שניות לסיום, מילסאפ מוריד לנקודה ופול ג'ורג' קולע רק 1 מהעונשין כדי לאפשר לבארטון להשוות. לווסטברוק הייתה עוד הזדמנות אבל הוא הולך לשלשה (למה???) והמשחק הולך להארכה.

שתי הקבוצות התקשו מאוד לקלוע בהארכה כשהנאגטס מחזיקים ביתרון קטן לאורך רובה, ו-6.7 שניות לסיום הגיע מהלך השיא של הערב, כשמייסון פלאמלי חוסם את ג'רמי גראנט ומונע את היתרון מאוקלהומה, דנבר שמרה על קור הרוח מהקו ועל הניצחון על אף שלשה מטורפת של אברינס שנייה לסיום שרק צימקה.

ווסטברוק סיים עם כמעט טריפל דאבל של 33 נקודות 13 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, אנתוני הוסיף 23, וג'ורג' היה פושר מאוד עם 13 בלבד. גראנט תרם 16 מהספסל. בצד השני דיברנו לפני המשחק על פול מילסאפ והוא לגמרי לקח על עצמו את קבוצתו הלילה עם 36 נקודות כשהוא צולף מכל טווח ואף מוסיף 9 ריבאונדים. יוקיץ' הוסיף 23 למנצחים עם 16 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

פורטלנד טרייל בלייזרס (29-47) 105 – לוס אנג'לס קליפרס (35-41) 96:

האם הנצחונות של יוטה ודנבר משמעותם שההפסד הזה של הקליפרס משמעותו סיום החלום שלהם להגיע לפלייאוף העונה? אל תטעו מהתוצאה הסופית, המשחק הזה לא היה צמוד מהרבע השני אף לרגע אחד. 38 נקודות של פורטלנד ברבע הזה סגרו למעשה סיפור כשהרבע הרביעי בו הקליפרס צימקו מעט היה לפרוטוקול בלבד.

וויליאמס עלה מהספסל כהרגלו והוביל את קבוצתו עם 23 נקודות אבל אף אחד לא ממש סייע לו בערב התקפי חלש מאוד של הקליפרס. בצד השני נארקיץ' עם 21 ו-12 ריבאונדים חיפה על ערב חלש של לילארד ומקאלום שקלעו יחד 3 מ-14 משלוש, וקולינס הוסיף 15 מהספסל למנצחים.

אורלנדו מג'יק (53-22) 82 – שיקאגו בולס (51-25) 90:

שיקאגו נמנעת מסוויפ עונתי על ידי אורלנדו, ועוצרת רצף של 8 הפסדים רצופים, במשחק שכצפוי לא התעלה לרמה גבוהה והתאפיין באחוזי קליעה נמוכים וקצב איטי. שיקאגו הובילה לאורך כל המשחק למעט קמבאק קצר של אורלנדו ברבע השלישי שבו הבולס קלעו רק 9 נקודות והיא משיגה את הניצחון.

קילפאטריק ומארקנן הובילו את הבולס עם 13, גורדון קלע 18 אבל 1 מ-8 משלוש למפסידים שקלעו 7 מ-39 מחוץ לקשת.

אטלנטה הוקס (55-21) 91 – פילדלפיה 76'ס (30-45) 101:

התוצאה כאן משקרת כי פילי אחרי מחצית ראשונה דיי קרובה התפוצצו על אטלנטה ברבע השלישי עם 39 נקודות למול 18 של המארחים, והרבע הרביעי שבו הפער הצטמצם לכאורה היה לגמרי גרבג' טיים.

לי הוביל את המפסידים עם 20, איליאסובה סיים עם 21 לפילי שהייתה בערב קליעה רע, רדיק הוסיף 19 וסימונס סיים עם טריפל דאבל נאה של 13, 11 אסיסטים ו-12 ריבאונדים.

יוסטון רוקטס (14-62) 104 – פיניקס סאנס (57-20) 103:

יוסטון הגיעה קצת נטולת חשק למשחק הזה מה שהתבטא בשליטה של פיניקס בריבאונד שהובילה לאורך כל המשחק ואף הגיעה 1.3 לסיום עם יתרון 2, אבל שמירה רשלנית על גרין בהוצאת החוץ אפשרה ליוסטון לסדר לו זריקה נוחה מהפינה והוא קובר אותה לניצחון 11 ברציפות של הרוקטס.

27 נקודות במשחק קליני של ג'וש ג'קסון יורדים לטמיון כאן, כשדניאלס מוסיף 23. בצד השני הארדן עם ערב קליעה מחריד של 1 מ-8 משלוש מסיים עם 28 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, טאקר הוסיף 18 עם 5 מ-7 משלוש, וגרין מסיים עם 15 כולל סל הניצחון.

דאלאס מבריקס (53-23) 92 – מיניסוטה טימברוולבס (33-44) 93:

גם מיניסוטה התקשתה הרבה יותר מהצפוי הלילה בטקסס, כאשר ערב קליעה חלש שלה אפשר לדאלאס לשמור על קצב איטי ומשחק צמוד לאורך כל הדרך, אבל סל נהדר של קרופורד 37 שניות להסיום אפשר לוולבס להסוף את הקמבאק של דאלאס ברבע הרביעי ולשמור על ה-W החשוב הזה.

בארנס הוביל את המפסידים עם 19, וסמית' הוסיף 17. בצד השני טאונס מסיים עם 21 ולא פחות מ-20 ריבאונדים אבל 1 מ-7 משלוש, קרופורד הוסיף 24 מהספסל כשתיבס משתף רק 8 שחקנים בערב מול קבוצה שלא תגיע השנה ל-30 נצחונות. וואו.

יוטה ג'אז (33-43) 107 – ממפיס גריזליס (55-21) 97:

הג'אז פתחו נהדר והובילו ב-15 אבל אפשרו לממפיס לצמק ברבע השני, והמשחק היה צמוד ממש עד דקות הסיום אז מיטשל ואקסום הובילו את הג'אז לפתיחת פער דו ספרתי שלא נמחק.

גאסול הוביל את קבוצתו עם 28, ברוקס הוסיף 24 ב-18 דקות בלבד, אולי היה שווה לשתף אותו קצת יותר קואץ'? מיטשל הוביל את הג'אז עם 22 כשאקסום מוסיף 21 מהספסל, ואינגלס מיודעינו מסיים עם 17 ו-10 אסיסטים.

לוס אנג'לס לייקרס (42-33) 122 – מילווקי באקס (35-41) 124:

היכולת של הבאקס להסתבך היא באמת מדהימה למדי, מילווקי הובילה לאורך כל המשחק כשבתום הרבע השלישי היא כבר הובילה ב-13 הפרש אבל רבע רביעי חזק של הלייקרס שפשוט חנקו את מילווקי בהתקפה הוביל קמבאק והמשחק נהיה צמוד לקראת הסיום.

עכשיו שימו לב לזה, 2:18 לסיום הפריק עם דאנק העלה את הבאקס ל-112-110, זה היה הסל האחרון של מילווקי כשהפריק לא זורק אף אחת מהזריקות שנותרו למילווקי עד הסיום כשבלסואו, סנל ומידלטון מחטיאים זריקה אחר זריקה. ראנדל קלע את סל השוויון 1:30 מהסיום ומרגע זה לא נקלעה נקודה והמשחק הלך להארכה.

בהארכה נתגלה אפקט דומה כשהבאקס עלו ליתרון של 9 2:35 לסיום אחרי 9 נקודות רצופות של בלדסואו, אבל אז הבאקס נתקעו ושתי זריקות עונשין של רנדל צימקו לנקודה, ולקוזמה ניתנה אפשרות לנצח את המשחק עם שלשה 2.8 שניות לסיום אבל הוא החטיא והבאקס יוצאים עם ניצחון קשה מאוד שאולי יחזיר אותם למסלול.

קוזמה הוביל את קבוצתו עם 27 ו-12 ריבאונדים, לופז סיים עם 20 כשרנדל מוסיף 18. בצד השני בלדסואו היה ענק עם 39 באחוזים טובים, מידלטון הוסיף 28 והפריק סיים עם 27 ו-16 ריבאונדים. פרקר היה פושר עם 8 מהספסל.

וזה נכתב לפני המשחקים:

חג אביב שמח וליל סדר נסבל למי שסובל, ואם יש כינוי שפחות מתאים למה שקורה כרגע בליגה זה "סדר". כשהפציעות עושות שמות בשלל קונטנדריות, טבלת המערב משנה תצורה מדי שבוע ופילידלפיה נראית כמו קבוצה שאתה לא רוצה לפגוש בפלייאוף (בתלות במועד החזרה של אמביד), הבלגאן בליגה חוגג וכל משחק להוא משמעותי ובלתי צפוי.

הליגה ככל הנראה שמעה את זעקת העם היושב בציון, ויסבול הלילה מפקקים, שלל גירסאות של אמרת בקרוב אצלך (רווק? על נישואין. נשוי? על ילד ראשון? יש לך ילד? על ילד שני ולא אין הדבר מוגבל רק לסוגיות ביולוגיה, גם קריירה, אקדמיה וכמובן שאי אפשר בלי הסוגייה היהודית העתיקה של רכישת דירה במחיר למשתכן יעלו בין המרור לקפרס), וסידרה לנו לילה מרתק על סף הכרעה בעונה הסדירה.

והלילה אנחנו מקבלים שלל מאבקים עם משמעות גדולה כשהקאבס מנסים להתבסס במקום ה-3, ובמערב הקליפרס והנאגטס מחפשות מקום בפלייאוף בעוד מיניסוטה והפלקינס מנסים לשרוד ללא ג'ימי באטלר וקאזינס, ואוקלהומה תנסה להימנע מלהסתבך והטרייל בלייזרס ינסו לחזק את אחיזתם במקום ה-3, לא שלגמרי ברור באיזה מקום כדאי לסיים במערב בשלב הזה…

בקיצור בלגאן, אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

קליבלנד קאבלירס (30-45) – ניו אורלינס פלקינס (32-43) 3:00:

הרבה מהפוקוס ילך לעובדה שלברון ג'יימס ישבור היום את השיא של ג'ורדן של משחקים רצופים עם מספר נקודות דו ספרתי אבל ברשותכם אנחנו נתמקד במשחק שכמו כל המשחקים בהם משחקות שתי קבוצות שנאבקות על מיקום ומקום בפלייאוף בשלב הזה של העונה, יש לו חשיבות דרמטית, ולכן אנחנו צפויים לקבל משחק נוסף באינטנסיביות של פלייאוף.

תוסיפו לכך מפגש מזרח מערב כלומר שתי הקבוצות נפגשות מעט מאוד וככל הנראה לא יפגשו לעולם בפלייאוף, ותקבלו מיקס מרתק. רוצים עוד? במפגש הקודם בין השתיים טריפל דאבל של קאזינס ושליטה בריבאונד הובילה את הפלקינס לניצחון גדול על הקאבס שקלעו רק 18 נקודות ברבע האחרון והתפרקו לחלוטין.

הקאבס עשויים לקבל בחזרה הלילה את קווין לאב שנמצא בפרוטוקול זעזוע מוח, קורבר שחוזר מהאבל על אחיו וטיירון לו שסובל כזכור מלברוניזיס חמור.

הקאבס מצאו את המומנטום שלהם בחזרה לאחרונה עם 4 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלהם כולל ניצחון מרשים על טורונטו, אבל הם ממשיכים להזדקק ליכולת השיא של לברון בכל ערב על מנת לנצח, ולחלוטין לא ברור שזה יספיק מול בוסטון ו/או טורונטו בפלייאוף. הקאבס ממוקמים כרגע במקום ה-3 במזרח, אבל הם נמצאים חצי משחק בלבד מפילדלפיה ואינדיאנה, מנגד כלל לא בטוח שהמקום ה-3 שעשוי להביא למפגש עם וושינגטון החזקה שתקבל עד אז את ג'ון וול עדיף על המקום ה-4 שעשוי לזמן מפגש עם אינדיאנה.

הפלקינס הובסו מול יוסטון, ולאחר מכן ספגו הפסד כואב במשחק צמוד מאוד מול פורטלנד, הם ממוקמים כעת במקום ה-6 ובתוך הדבוקה הסופר צמודה של המערב שבו בין המקום ה-4 (ספרס) למקום ה-9 מפרידים 3.5 משחקים בלבד.

שתי הקבוצות מראות התקפה טובה אבל מתקשות מאוד בהגנה העונה, ולכן ברור שמי שתצליח להשיג את העצירות שלה תזכה ליתרון משמעותי, מבחינת הקאבס הדבר תלוי במידה רבה ביכולת הקליעה של השחקנים המשלימים, כזכור כל הטקטיקה סביב לברון במעל 10 שנים האחרונות היא להקיף אותו בקלעים לרווח את המשחק ולתת לעוצמה שלו בכניסה לסל וביכולת המסירה וראיית המשחק העילאית שלו לעשות את העבודה עבור עצמו והאחרים. בצד השני ההתקפה של הפלקינס היא דיוויס, והיכולת של ניו אורלינס לשלוט בריבאונד ובנעשה בצבע היא מפתח עבורם.

הימור: הפלקינס ב-8

והשיר מוקדם לקיירי ארווינג וכל יתר היוצאים מעבדות לחירות.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (32-44) – דנבר נאגטס (35-40) 3:00:

זהו זה, הלילה זה באמת להיות או לחדול עבור הנאגטס. הת'אנדר מגיעים מבאק טו באק קשה ביותר לאחר הפסד כואב לספרס עם אייר-בול של ווסטברוק בשניות הסיום שהכריע למעשה את המשחק, ולנאגטס יש כרגע אפשרות להשיג W דרמטי ולהחזיר לחיים את שאיפות הפלייאוף שלהם שנראו גמורים לחלוטין אחרי 4 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים כולל הפסד מעורר השתאות לממפיס. לוח המשחקים שלהם לאחר המשחק הזה, עם 4 משחקי בית ושני משחקי חוץ (פעמיים מיניסוטה, קליפרס, פורטלנד, פייסרס, באקס), הוא מאתגר מה שהופך את המשחק הלילה ללא פחות מקריטי. הנאגטס נמצאים שני משחקים מהג'אז שצפויים לנצח היום (ועוד חצי משחק ממיניסוטה ועוד חצי משחק מהפלקינס) כל שנצחון היום הוא לא פחות מחובה, ובצידו יבוא גם בונוס- גרירת אוקלהומה שהפער ממנה יצטמצם למשחק וחצי בלבד לתוך הקלחת של המאבק על עצם ההימצאות בפלייאוף במערב.

כשמסתכלים על המשחקים האחרונים של דנבר, עולה דפוס ברור. כשהקבוצה מצליחה להחזיק את היריבה על פחות מ-110 נקודות היא מנצחת, כשההגנה שלה מתפרקת כך גם המאמץ הקבוצתי והיכולת לאתגר את היריבה, בעיקר אם מדובר על הקבוצות החזקות יותר. הקבוצה עברה השנה תהליך מואץ של העברת המושכות ליוקיץ' שמוביל אותה בנקודות ריבאונד ואסיסטים, כאשר הפציעה של גארי האריס יצרה חוסר איזון מובהק בין הקו האחורי לקו הקדמי שלה. הלילה יהיה מעניין לראות האם יוקיץ' נוטל את ההובלה או נותן לחבריו המנוסים יותר (כמו מילסאפ) להיות דומיננטיים במשחק חוץ קריטי.

הת'אנדר שכבר הרגישו דיי טוב, הפסידו 3 מארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כאשר ניכר שהם מתקשים להתמודד עם הקבוצות החזקות קרי המהלך שהביא לקבוצה את הטריו שלה במטרה להתחרות באופן מיידי עם החזקות ביותר לא הבשיל נכון לעת הזאת. בנוגע לת'אנדר שמחזיקים הגנה איכותית (104 נקודות למשחק ליריבה) התמונה נראית הפוכה. הת'אנדר יחזיקו את היריבה על פחות מ-100 בלפחות מחצית מהמקרים, היכולת שלה להשיג מאזן איכותי נשענת על היכולת ההתקפית שלה ובעיקר על השחקנים ששמם אינו ראסל ווסטברוק.

הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה ושלושתם הלכו צמוד מאוד כשהנאגטס מנצחים פעמיים והת'אנדר מוסיפים ניצחון משלהם בתווך. הלילה דנבר שמגיעה מיומיים מנוחה וצריכה את המשחק יותר תמצא כך להערכתי את האנרגיות כדי לנצח את המשחק, זפזופ מענג צפוי למי שיחזיק מעמד אחרי הסדר בין שני המשחקים של 3:00.

הימור: הנאגטס ב-3

פורטלנד טרייל בלייזרס (29-46) – לוס אנג'לס קליפרס (34-41) 5:30:

שרדתם עד לכאן? (טיפ לעצלנים, לקום ב-5:00 לתפוס את הרבע האחרון של שני המשחקים הגדולים ואז לראות בכיף ובמלואו את המשחק של 5:30), הרווחתם! שתיים מהקבוצות המרתקות ואם יותר לי המשמחות של העונה הזאת יפגשו בפורטלנד כששתי הקבוצות ממש לא ציפו להיות במצב הזה בפרוס העונה לפני 5 חודשים.

פורטלנד כאשר נותרו לה עוד 7 משחקים קרובה מאוד להבטיח את המקום ה-3 במערב, אף אחד לא צפה שהם יהיו שם בתחילת העונה. סליחה, זה לא נכון, אני צפיתי את זה! (http://www.hoops.co.il/?p=107247) מבטיח לכתוב בסיום העונה על ההצלחות והפאשלות (היי שארלוט) של הדירוג הזה, אבל להיום הרשו לי לציין שהמדד העניק לפורטלנד את המקום ה-7 בליגה והמקום ה-5 במערב כחלק מדבוקה שכללה את סן אנטוניו, יוסטון ואוקלהומה. למה המדד יצא כך? כי כשהסתכלתי על החמישיות של כל קבוצות הליגה, צף לנגד עיני לפתע טריו חדש ומפתיע – לילארד, מקאלום ונארקיץ', טריו שהוא לא רק תענוג לעיניים אלא גם אפקטיבי בצורה מפתיעה. ואכן כאשר לילארד קולע 27 למשחק, מקאלום מוסיף 22 ונארקיץ' תורם 14 נקודות 9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים פורטלנד ממשיך לדבר גבוה.

והלילה עם לילארד שצפוי לחזור לאחר הולדת בנו הבכור, אך ללא מו הארקלס שעבר ניתוח, הבלייזרס ינסו להתאושש מההפסד המאכזב והמפתיע מאוד מול ממפיס, ולהשיג ניצחון שיבסס אותם במקום ה-3.

מולם תתייצב הלילה הקבוצה שאם תגיע לפלייאוף תהיה לטעמי בלי ספק הפתעת העונה – הלוס אנג'לס קליפרס. לאחר שהתפרקו מכוכביהם ויצאו לדרך חדשה הקליפרס מוצאים את עצמם לפתע עם סיכוי ריאלי להגיע לפלייאוף. הם ממוקמים כרגע במקום ה-9 מרחק משחק אחד בלבד מיוטה, כאשר צפויים להם מפגשים ישירים מול יריבות על המקום בפלייאוף בדמות סן אנטוניו, יוטה, דנבר והפלקינס עם סידרת משחקים שתיפתח מול אינדיאנה ותסתיים בדרבי.

זהו המשחק הרביעי בין השתיים העונה כאשר הבלייזרס ניצחו את השניים האחרונים לאחר ניצחון צמוד של הקליפרס.

הימור: פורטלנד ב-5

המשחקים הנוספים:

אורלנדו מג'יק (52-22) – שיקאגו בולס (51-24) 2:00:

הבולס ניצחו 3 פעמים את המג'יק העונה, איזה נתון מעליב עבור המג'יק.

הימור: שיקאגו ב-5

אטלנטה הוקס (54-21) – פילדלפיה 76'ס (30-44) 2:30:

כשהם נאלצים להתמודד עם החדשות על הפציעה של אמביד, פילי חייבת את הנצחון הלילה על מנת להישאר בצד הנכון של מאבקי המיקום במזרח, כשהפער בין המקום ה-3 ל-5 הוא חצי משחק בלבד, לכל משחק יש השפעה משמעותית על הסיכויים לזכות ביתרון הביתיות בסיבוב הראשון, כשפילי ואינדיאנה שנמצאת במאבק גם כן יקוו שלא לפגוש את קליבלנד בסיבוב הראשון, בין עם ביתיות או בלעדיה.

אטלנטה בכושר מביך עם 9 הפסדים בעשרה משחקים, כולל 4 הפסדים רצופים ב-3 מהם לא הגיעו ל-100 נקודות, בקיצור, היריבה האידיאלית.

הימור: פילי ב-15.

יוסטון רוקס (14-61) – פיניקס סאנס (57-19) 3:00:

הקריסה המדהימה של גולדן סטייט מאפשרת לרוקטס להוריד את הרגל מהדוושה בסיום העונה כשהם כבר הבטיחו את המקום הראשון במערב והבטיחו מעשית את המקום הראשון בליגה ויתרון הביתיות לאורך העונה כולה.

הרוקטס ניצחו בקלילות את פיניקס שלוש פעמים העונה ואין סיבה להניח שהלילה יהיה שונה.

הימור: רוקטס ב-20

דאלאס מבריקס (52-23) – מיניסוטה טימברוולבס (33-43) 3:30:

ללא ג'ימי באטלר, מיניסוטה שכבר נראתה על המסלול נחלשה מאוד ועצם הימצאותה בפלייאוף לא בטוח, בנסיבות האלה סוויפ עונתי על המבריקס אותם כבר ניצחו שלוש פעמים הוא חובה, אבל ההפסד לממפיס השבוע הוכיח שמיניסוטה לא יכולה להרשות לעצמה לקחת אף משחק כמובן מאליו. טאונס מתחיל להיכנס לכושר מהאיזורים של דיוויס או ווסטברוק וסוחב את הקבוצה שלו כשהופך לשחקן השלישי בליגה שקולע מעל 50 נקודות לוקח 15 ריבאונדים וקולע 5 שלשות (יחד עם ווסטברוק והארדן).

דאלאס השיגו ניצחון נדיר על סקרמנטו היחיד שלהם ב-5 המשחקים האחרונים, ועם יתרון הביתיות יקוו להקשות על הוולבס, אבל לדעתי לא יותר מכך.

הימור: וולבס ב-7

יוטה ג'אז (33-42) – ממפיס גריזליס (54-21) 4:00:

מאסט מאסט מאסט ווין ליוטה. הג'אז הם אומנם סיפור סינדרלה מקסים, אבל הם כעת מגיעים לישורת האחרונה ופה אין מקום לסנטימנטים, ואף אחד לא רוצה להסתפק במחמאות, המקום בפלייאוף על כף המאזניים.

הג'אז נעצרו מהרצף המזהיר שלהם, אבל לא צריך להתבלבל, מלבד ההפסד המאכזב לאטלנטה שני ההפסדים האחרים של הג'אז היו סבירים לחלוטין (בהארכה לספרס, במשחק צמוד מול בוסטון), והם צריכים לשאוב עידוד מהנצחונות הקלים יחסית מול דאלאס והגירסה הנוכחית של ג"ס.

ממפיס מנגד הפתיעה עם שני נצחונות על קבוצות הנאבקות על מיקום ומקום בפלייאוף עליהן דיברנו קודם לכן, והם ינסו להמשיך להשפיע על מאבק שהם מאוכזבים לא להיות חלק ממנו, הלילה בחוץ מול קבוצה לה כבר הפסידו פעמיים קשה לי לראות את זה קורה.

הימור: הג'אז ב-8

לוס אנג'לס לייקרס (41-33) – מילווקי באקס (35-40) 5:30:

אם יש קבוצה שגורמת לי לחרוק שיניים כשאני רואה אותה הם הבאקס, כזה בזבוז של כישרון צעיר ומלהיב לא נראה בליגה מזמן, ובעיקר בזבוז של הפנומן שהוא ג'יאניס. הפציעה של ברוגדון הפרה את כל האיזון של הקבוצה הזאת, שנראית כמקרה קלאסי של הגרוש ללירה. הבאקס השיגו שלושה נצחונות נאים בחמשת המשחקים האחרונים, אבל ספגו שני הפסדים צמודים ומבאסים להפליא מול הקליפרס שמנעו ממנה לפתח מומנטום של ממש.

הלילה הם פוגשים את האחות המכוערת, כשהם נמצאים במאבק לחיים ולמוות על המנעות ממפגש מול טורונטו או בוסטון בסיבוב הראשון, הבאקס נמצאים חצי משחק מההיט ומשחק מהוויזארדס והכל פתוח במאבק הזה, אבל ניצחון הלילה הוא קריטי.

הימור: הבאקס ב-10

Subscribe
Notify of
179 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
6 years ago

2 משחקים אש הלילה ושניהם במפתיע משודרים בערוץ הספורט למרות שכבר התרגלתי ללינקים ברדיט.
מקווה לתוצאות הפוכות ממה שהימרת משמע ניצחונות של אוקלהומה וקליבלנד.
תודה רבה דור על הפריוויו וחג שמח לכולם

Berch
Berch
6 years ago

פרוויו מעולה ואיכותי
סדרת גמר בין אינדיאנה לפורטלנד פתאום נראית אפשרית 🙂

השרת
השרת
6 years ago
Reply to  Berch

אני רוצה לחיות בעולם האופטימי שלך

Eytan majar
Eytan majar
6 years ago
Reply to  Berch

מה אתה מעשן? נשאר לך לחבר?

אור
אור
6 years ago

אחלה לילה, לברון נוטה לחזור חזק מהפסדים מביכים (במיוחד אם לאב ישחק), ועל דנבר אי-אפשר להמר יותר. מסכים עם כל השאר

מתן גילור
6 years ago
Reply to  אור

גם אני חושב שהמשחק תלוי בלאב.
כמו שעידן כתב, משודר בערוץ הספורט. אפשר להתחיל לראות באיחור. 🙂

אשך טמיר המקורי
Reply to  אור

נ"א קבוצה טובה יותר מקליבלנד. והיא צריכה יותר את הניצחון.
לא רואה את השיקוץ לוקח את זה.

אור
אור
6 years ago

עכשיו זה כבר בטוח שהוא ייקח 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago
Reply to  אור

צדקת

אשך טמיר המקורי

וואו, המון משחקים. תודה רבה על הסקירה

Panaman
Panaman
6 years ago

Thanks

Dallas & Lakers can win tonight

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

עוד לילה מטורף של משחקים, דווקא בערב הסדר. נהיה באטלנטה בסדר ואפרת לא תתן לי להסתכל בטיווי. אז תודה לדור ולכל המסקרים, ןלמידן הדואג שהכל יעבור בסדר ושלום, וחג שמח לכלם.

Benjo
Benjo
6 years ago

אחלה סקירה.
הלילה אני הולך עם הקליפרס מול פורטלנד גם בגלל שאני מריח הפתעה (למרות שחולה על פורטלנד) וגם בגלל שאם הקליפרס יגיעו לפליאוף בסוף על חשבון יוטה אני סוגר תחזית של 8 מ 8 של הקבוצות בפליאוף המערבי בראנקר לקונפרנס המערבי של מומי מתחילת העונה ובא לי להיות צודק 🎸🎸

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  Benjo

במזרחי פיספסתי את אינדיאנה .. הלכתי על שארלוט. נראה היה לי טוב השילוב של קמבה והאוורד (האחרון בעולם חוץ ממייקל שעוד האמין בסופרמן) … 🤤🤤

שמעון טבדי
6 years ago
Reply to  Benjo

רפה שכל שכמוני שם ההוקס במקום ה-8 במזרח!!!

ונפלתי גם בקליפרס עם ריברס הפח

Benjo
Benjo
6 years ago

מאיפה הקרצת את ההוקס … ? 🙂

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  Benjo

ממקום 7 כולן היו נראות פח ואמרתי לעצמי ששרודר יתן עונת שיא וההוקס יפתיעו, היה לי 0 אמון בניקס, ברוקלין או שארלוט עם דוויט הליצן.

אינדי בטח לא ציפיתי שיגיעו. המזרח שלי היה

1. בוסטון
2. קאבס
3. וושינגטון
4. טורנטו
5.פילי
6. מילווקי
7. מיאמי
8. הוקס

כמובן שטעיתי בכל המיקומים 🙂

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  Benjo

הנעל רבאק דונובן מיטשל מאיפה באת . זהו התגובה מושלמת.

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  Benjo

וגם אולדיפו למרות שבו דוקא חשדתי שהוא עלול להרוס לי 🤔🤔. זהו עכשיו התגובה ממש מושלמת (עד שאני אזכר בעוד משהו……). פחחחח

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  Benjo

שמעון האמת שמסכים לגבי שרודר הוא שחקן מעולה ממש אנדרייטד אבל חוץ ממנו אטלנטה זה שום וכלום. לגבי המערב אני חשבתי כך:
גולדן סטייט
אוקלהומה
יוסטון
סן אנטוניו
פורטלנד
קליפרס
מיניסוטה
ניו אורלינס
לגבי המזרח:
בוסטון
קאבס
טורונטו
מילווקי
וושינגטון
מיאמי
פילדפיה
שארלוט

ולדי קוגן
6 years ago

מחזיק אצבעות לניו אורלינס אבל לא אופטימי ממש, לברון יכול לתת בראש בכל רגע.מחכה לראות איך נצליח לחרבש את העסק מול דנבר, תמיד יהיה מי שידפוק נפקדות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

תודה רבה דור על פריוויו חגיגי.
דנבר – אוק' משחק על כל הקופה. איך יצא לאוקלהומה סידור של שני משחקים כאלה בבאק טו באק… ממש חוסר מזל.

שמעון
שמעון
6 years ago

אוק זבל של קבוצה חוטפפים סוויפ מהלוחמים או הטילים ואולי בלחץ עוברים את הספרס או פורטלנד (כנראה שלא). רק נ"א או יוטה הם יכולים לנצח האפסים האלה.

יאללה שיהיה גולדן אוק סבוב ראשון שיגיעו למקום 7 הפחונים האלה

אדם
אדם
6 years ago
Reply to  שמעון

אל תיקח את זה אישית אבל אתה יכול להשתמש בשפה קצת יותר מכובדת

השרת
השרת
6 years ago

"וטיירון לו שסובל כזכור מלברוניזיס חמור"

גדול

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
6 years ago
Reply to  השרת

1+

שגיא נאור
Editor
6 years ago

סקירה נפלאה!!

מחזיק אצבעות לדנבר חביבתי שינצחו, יחזירו את עצמם למרוץ (שני משחקים מול מינסוטה עד סוף העונה אמורים לקבוע באמת את עתידם) ויכניסו את אוקלהומה לתוך הקלחת המערבית.

הפליקנס והקליפרס, שתי קבוצות שהיו אמורות לצנוח כשאיבדו את הכוכב שלהם, מפתיעות בגדול ושני המאמנים שלהם, שחטפו ביקורות על ימין ועל שמאל, הרוויחו מחדש קצת קרדיט.

השרת
השרת
6 years ago

״הבולס ניצחו 3 פעמים את המג'יק העונה, איזה נתון מעליב עבור המג'יק.״

עוד פנינה

השרת
השרת
6 years ago

פריוויו למופת

פאקו
Admin
6 years ago

פריוויו מצויין לאחלה ערב.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

נ"א ינצחו את הקאבס
דנבר ינצחו את התאנדר
הקליפרס ינצחו את פורטלנד

השאר לא ממש מעניינים

זיו פנמה
זיו פנמה
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

1 מ-3 וגם זה בקושי

tomer
Editor
6 years ago

"אוקלהומה תנסה להימנע מלהסתבך" – בזה אנחנו הכי טובים. אני מהמר על הפסד מביך לנאגטס, וסיום במקום השביעי שיוביל לפגישה עם הקאפקייקס בפלייאוף

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  tomer

תרחיש נפלא אני מת לראות את הסדרה הזאת בסיבוב הראשון במיוחד שסטף פצוע והכל על דוראנט.ראס נגד דוראנט. זה יהיה אדיר.

יור
יור
6 years ago
Reply to  tomer

כמה רע המצב של כספי אם יש עדכונים על כלל הפצועים מה מצבם ואין אף עדכון או אזכור על מצבו, כאילו הוא כבר לא חלק מהקבוצה.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
6 years ago

מקווה שראס ואדאמס יתאפסו על עצמם היום.

אגב, בסוף הגבה גילח?

עגל
עגל
6 years ago

תודה דור. שני משחקים מצוינים וכל השאר כדי להוריד את האוכל של ליל הסדר

דוק מלבי
דוק מלבי
6 years ago

פרומו לעונה החדשה של Game of zones

https://youtu.be/2rQw9DViZx0

הסוף חריף בהגזמה 😂

trusttheprocess
trusttheprocess
6 years ago

צפו משחק מפלצתי מבן סימונס

JOJOembiid
JOJOembiid
6 years ago

גם פולץ יכול להתפוצץ

זיו פנמה
זיו פנמה
6 years ago

מיסיסיפי – לואיוויל – פיינל פור מכללות נשים (אם מישהו/י מתעניין):

http://www.stream2watch.org/stream/77174

אפלטון
אפלטון
6 years ago

פליקנס – קאבס
http://buffstreamz.com/watch/nba-6.php

אפלטון
אפלטון
6 years ago

אוקלהומה – דנבר
http://buffstreamz.com/watch/nba-9.php

JOJOembiid
JOJOembiid
6 years ago

פולץ יודע לעוף

דה שוט
דה שוט
6 years ago

כרמלו רותח, דנוור עקשנים,

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

לברון חגג את ה867 שלו בהגזמה…רץ ללחוץ ולחבק את כל השחקנים lol פאתט

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

ולקח את כדור המשחק. באמת נראה מוגזם לשיא כזה איזוטרי.

דורון
דורון
6 years ago

לברון קולע רק 9 נק ומחכה עוד 856 משחקים לשבור את השיא
הג'ורדניסטי לא יכול שלא לחייך מהמחשבה,
הסיכוי קלוש כמו בדיחת ברץ למעלה,
חג טרום פלייאוף שמח לכולם

דורון
דורון
6 years ago
Reply to  דורון

שבר עוד פני שכתבתי, יצאתי מאזובי הקיר דלוח אבק

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

שימו לב לרובוט בילי "משנה סדורה" דונבון

זיו פנמה
זיו פנמה
6 years ago

מיסיסיפי – לואיוויל – פיינל פור מכללות נשים (אם מישהו/י מתעניין):

http://www.stream2watch.org/stream/77174

14 שניות לסיום. נקודה הפרש..

זיו פנמה
זיו פנמה
6 years ago

הארכה!

דורון
דורון
6 years ago

לא מצליח, הייתי קם בזמנו בשביל שי דורון באליפות,
לא עובד הלינק או הסתיים,
תודה באמת, כדורסל נשים הוא מופלא

דורון
דורון
6 years ago

יש לינק אחר?

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

יצאו לחופש פסח, יוסטון (דקה אחרי שהבינה שהם הבטיחו אצ המקום הראשון במערב).
הם בפיגור 17 נק' במחצית. במשחק בית, מול…
…הסאנס.

דורון
דורון
6 years ago

הסאנס עוד יטנקקו (טנקינג) את המעוות,
הלוואי ולא, אך למדתי מכם לא לפתח אשליות
כמו פאטה מורגנה במדבר הפינקסי

אפלטון
אפלטון
6 years ago

מה שאותי מפתיע זה כמה הסאנס מתאמצים. יש שם איזה גארד שאני לא יודע את השם שלו אפילו, שאקיל משהו כזה, שמשחק באינטנסיביות של פלייאוף בזמן שיוסטון משחקים באינטנסיביות של ליגת הקיץ. כדאי שמישהו בפיניקס ירגיע אותו במחצית, הוא לא מבין את חוקי הפורמט.

דורון
דורון
6 years ago
Reply to  אפלטון

קורע, לא מכיר שריון או בתותחנים כמו רועי, תמימות או טיפשות
אגב אחלה פרויוואים בימי רביעי,
כמו סידרה מצוינת בהמשכים,
כולל המבט האישי שלך וגם קצת שיתוף על חייך. תודה

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  אפלטון

בכל הנוגע לטנקינג, יש דבר אחד מהותי בו מנחם צודק –
שחקנים לא מטנקקים.

שאקיל האריסון. החתמנו (גם) אותו לעמדת הרכז בסוף פברואר.
הוא בכל משחק משתדל, הוא לא רוצה להחמיץ את ההזדמנות להרוויח את החוזה הבא שלו (הסאנס היו הראשונים לתת לו הזדמנות ב-NBA)

דורון
דורון
6 years ago

אכן כך, ומזל וטוב שלא, כמה שאפשר לשמור על הגינות,
טוב שלא מקלקלים את רוח השחקנים.

דה שוט
דה שוט
6 years ago

דנבר מנחוסים, קולעים טוב מבחוץ, הולכים חזק לריבאונד התקפה, הולך להיות קשה איתם. ראס מצויין, כרמלו מעולה, מחכים לג׳ורג׳.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago
Reply to  דה שוט

כדאי מאוד שינצחו לאור מה שקורה באוהיו כשהאורחים מובילים ב10 בחצי

דה שוט
דה שוט
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

תבוא ריצה ברבע השלישי

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

מי יופיע הלילה באוקי סי,מיסטר ג'ייק או מר הייד?
את זה נדע בחצי השני של הרבע הרביעי

דורון
דורון
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

חחח אין לדעת אצלו לעולם, אין טיפת אמונה בכל מה שיוצא
מפיו, הכל הפוך, אין לסמוך על ראשו הקדחתני אף פעם (עד כה)

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

מת שמיני יפסידו,לא יודע למה אבל אני מחבב את הקליפרס במיוחד לאחר מעברו של הגמד העארס לטקסס

דה שוט
דה שוט
6 years ago

הגיעה הריצה – אבל של דנוור! מילסאפ טוחן אותנו

דורון
דורון
6 years ago

בקליבלנד נחמד והיו כמה דק ש2 הקבוצות לא החטיאו
הולידיי חוגג כאילו אין מלך מולו, ברון נתן אסיסט יפה יותר
מכל סליו,
אך נראה ששאר המשחקים יותר שווים לפי הדיווחים שלכם

דורון
דורון
6 years ago

יוקיץ לא בהכרה
אדאמס כמעט קבר מישהו שעקבותיו נעלמו וקשה לזהות
את גופתו,
אך לא בכוונה וגם דאג לו
אוהב את אדאמס

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

הקבוצה הזו בדיחה מהלכת

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

בינתיים באוהיו עוד חלל …היל ירד מדדה לחדר ההלבשה

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

ברגע בו עברתי להציץ במשחק של הפליקנס בקליבלנד, ג'ורג' היל יורד לספסל מדדה אחרי שנראה שנפגע בקרסול.
נאחס.

דורון
דורון
6 years ago

מבאס, צריך 20 שחקנים בכל קבוצה ולא 15
חושב על זה שנים, יותר מידי פציעות.

דורון
דורון
6 years ago

הממזר בחופשת פסח? נעלה לך ת'משכורת מבלי שאפלטון ישמע
פיניקס יוסטון שווה לראות? יש לינק?

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  דורון

אם אתה אוהב לצפות בקמבאקים –
אז ההפרש ירד רק ל-11, ועוד רגע יתחיל הרבע האחרון.
אם אתה מעדיף כדורסל איכותי –
אז דייויס ולברון על אותו פרקט, עדיף.

דורון
דורון
6 years ago

חזרתי כבר לקליבלנד ששם אכן משחק יותר מותח וצמוד
ניו אורלינס היא הקבוצה הכי חסרת מזל בליגה (בטופ 3 לפחות)
אוקלוהמה נראית קפואה בזמן שצפיתי, לא זזים
דנבר תוססת יחסית,

דה שוט
דה שוט
6 years ago

אוכלים חצץ בצ׳ספיק, אין הגנה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago
Reply to  דה שוט

הרמתי ידיים עם הקבוצה הזו

דה שוט
דה שוט
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

חכה עם זה קצת

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

על כל פעולה טובה אחת ראס/כרמלו/גורג עושים 3 פעולות מטומטמות

trusttheprocess
trusttheprocess
6 years ago

סימונס טריפל דאבל ב 25 דקות

ממוצע טריפל דאבל ב 11 המשחקים האחרונים

שנה הבאה הוא הולך לעשות בקלות מה שווסטברוק התאמץ כמו חמור לעשות

דורון
דורון
6 years ago

לא סומך על הינקי המיידוף של הספורט לדעתי
וגם לא סומך שסימונס טוב מפולץ אלא להיפך
עדיין תוקע את הקבוצה לעיתים קרובות

trusttheprocess
trusttheprocess
6 years ago
Reply to  דורון

LOL

אכלת יותר מדי מצות

דורון
דורון
6 years ago

יותר מידי בהחלט, זו רק דעה שונה, עוד שנים תגלה שמיידוף
הינקי גנב את זמננו 🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
6 years ago
Reply to  דורון

אני יודע
איך אני מתגעגע לקבוצה של הולידיי , אוון טרנר וספנסר הוס

צ'מפיונשיפפפפפפפפפפפפפפ

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

אם רק היה לראס את הריכוז של רונדו הוא היה מושלם

דה שוט
דה שוט
6 years ago

לא יאמן,

אפלטון
אפלטון
6 years ago

לברון הולך לשחק מעל 40 דק' במשחק הזה.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

הספרדי מציל את אוקנדה

דורון
דורון
6 years ago

הכוכב הגדול ביותר ללא עוררין קלדרון האיש שאני מסמפט
כיכב 2 דק תמימות, לברון התחבא מהעוצמה הספרדית,
אין ואסור להספיד את הקאבס לרב ברבע ה4 הם הופכים
את התוצאה

trusttheprocess
trusttheprocess
6 years ago

כרגיל אנטוני דייויס משתין במכנסיים נגד גבוהים פיזיים

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

שוויון ביוסטון, 12 שניות לסיום (אחרי שלשה של הארדן).
ובקליבלנד, לברון נותן עוד תצוגת שיא.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

איי ג'רלד גרין.
תכלס לא נעים. משחק שהגיע לנו להפסיד ב100%

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

1.4 שניות לסיום, ג'וש ג'קסון מעלה את הסאנס ליתרון 2 נק'.
המשחק הכי טוב שלו השנה.

דורון
דורון
6 years ago

לינק

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  דורון

אין לי. אני איש של ליג פאס.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

הוא בכלל נותן סיום עונה מבטיח (ג'קסון) אבל אני עדיין מאוכזב ממנו. גם הגנתית לא נותן מה שחשבתי שיתן, גם מבחינת איכויות משחק. כמו שהוא כרגע הוא ג'וליוס רנדל קטן. זה אולי נחמד, אבל לא מספיק.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  אפלטון

יש לו את הרגעים שלו. גם בהגנה.
אני אשפוט את הבחירות של הסאנס רק אחרי שיהיה להם מאמן אמתי.

דורון
דורון
6 years ago

לברון לא רואה בעיניים ואף מוצי לשון בריצת שמחה אחרי סל
מדהים, לא משהו רע כמו שזה נשמע, מעריך אותו
הלוואי שכבנאדם היה מאית מששחקן,
כל ילד רואה שסוף הרבע הקודם הקאבס מנצחים בטוח

trusttheprocess
trusttheprocess
6 years ago
Reply to  דורון

חרא של בן אדם , כל מה שהוא עשה בקריירה שלו זה לעולם לא להסתבך עם המשטרה , להיות אבא טוב ואיש משפחה ולתרום מליוני דולרים לילדים ומשפחות במצוקה , ישר לגיהנום

דורון
דורון
6 years ago

אני מתעב אותו, כן אני ללל, הוא קרוב ליהות מנהיג חברתי ענק
זה פשע והפסד עצום לאמריקאים שאיש
כזה שצריך להוות דוגמא לאחרים ולילדים
מתעסק בדבר אחד בלבד, אני המורשת שלי והאגו שלי,
כל התרומות זה ממש חשוב
אך זאת אשתו, היא עשתה ממנו בן אדם
(אף שהוא בוגד בה, שאל אבינו דדי שיודע גם יודע)
יכל ליהות נשיא אם לא היה כל כך מנופח ואגואיסט

דורון
דורון
6 years ago
Reply to  דורון

כל התרומות זו השפעה של אשתו,קלטתי מזמן שהיא כמו אשתו
של אייברסון ואחרים, הקרש קפיצה שלו
לולא היא היה מת ולא תורם, (הגזמתי קצת בהתרסה ובהומור)
היא הנדיבה וטובת הלב
היא גם יותר חזקה ממנו בראש ובלב, הרבה יותר

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

איזה סיום מטורף. גרין מנצח את המשחק עם שלשת ניצחון.

דורון
דורון
6 years ago

יןוסטון לקחו? יש הרבה גרינים

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  דורון

כן.

דורון
דורון
6 years ago

אמרתי כך,תיכף יתחילו לעקוב אחרי המהמרים,
באסה, היו אורלינס ופינקיס הכי חסרות מזל כנראה בשנים האחרונטות

אפלטון
אפלטון
6 years ago

ווסטברוק עומד משועמם בפסק זמן. כאילו הוא לא יודע בדיוק מה הוא הולך לעשות

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago
Reply to  אפלטון

lol הוא בטח אומר לעצמו "כן כן…מה שתגיד קוצ'"

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

חח

דה שוט
דה שוט
6 years ago

הארכה, לפחות לברון סיפק את הסחורה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

למה לא לתקוף את הסל ראס?????

דה שוט
דה שוט
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

עייף

אפלטון
אפלטון
6 years ago

משחק שרשום עליו סל ניצחון של כרמלו

דורון
דורון
6 years ago
Reply to  אפלטון

+1

דורון
דורון
6 years ago

אם עכשיו אתם מעיזים לחשוב שאין אלוהים אתם פארשים,
ראיתי נס גלוי
איני מאמין
כרמלו עשה הגנה וחטף כדור בדקה מכריעה
הוא עצמו נראה המום לגמרי
ראיתי עבם
חייב ליהות אלוהים

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

הפסידו עוד משחק החמארים

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
6 years ago

ערב מעלה לספרס עד עכשיו 2/3. יאללה ממפיס

דה שוט
דה שוט
6 years ago

כל העולם מחכה להחטאה של ג׳ורג׳ מהעונשין – כולל השופט – אז הוא עובר את הקו ופוסל את הריבאונד של אדאמס.
ראסל לא מרוכז, כבר תקופה לא קצרה, לא מצליח לשמור על יציבות נפשית, משהו לא בסדר שם. רק שלא ניפול למקום 8. יאללה, אין ברירה, צריך לנצח בניו אורלינס.

דורון
דורון
6 years ago
Reply to  דה שוט

יציבות נפשית וראסל באותו משפט זו טעות תחבירית,
וההלם שדמיינתי אתכרמלו לוכד כדור
ואני בכלל לא אוהד אותם אלא ניטרלי, רק אדאמס

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago
Reply to  דה שוט

12 מ32 לרכז!!
כמה שאני אוהד שלו בחירת הזריקות שלו מוציאות אדם מדעת.
כל פעם שהוא עם הכדור באזור קשת ה3 אני אוטומטית תופס את הראש וממלמל "אל תזרוק אל תזרוק…הנה הוא זורק,הנה כדרור ופול-אפ…"

דור
דור
6 years ago

ג'ויליוס טייראנוסאוס רנדל! וואו!

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

עוד לילה מפגר של הקבוצה המבולבלת הזאת.
סיבוב ראשון ובעיטה בתחת .

הלילה בילי שוב משחק רוטציה מטומטמת וראס עם עוד משחק של השלכת לבנים מחוץ לקשת.

הם לא ישחקו על האיש החם אלא מעדיפים לקרר אותו בפריז'ר כמו הלילה עם כרמלו (שבדרך כלל לא סובל)

האדמס נראה פתאום כאחד האדם כאשר לא מצליח לקלוע מתחת לסל .

בושה לקבוצה עם חמישייה כזו.

אולי התוכניות שלהם זה ליפול למקום השביעי ולפגוש את החיה הפצועה כבר בסיבוב הראשון…אני כבר לא יודע והרמתי ידיים איתם

דה שוט
דה שוט
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

אני חושב שבילי היה מצויין היום. הוא ניסה להחזיר את כרמלו בסוף הזמן החוקי אבל המשחק לא עצר אז הוא המשיך עם גראנט.
לדעתי כל הבעיה מתחילה ונגמרת בג׳ורג׳ – הוא בכושר גרוע כבר תרופה ארוכה, למאות המשחק הטוב יחסית בס״א. אם הוא רק היה קצת יותר יעיל בהתקפה – היינו עם עוד חמישה נצחונות מאז האולסטאר. אני מאוד מקווה שירה איזה נס והוא ירים את עצמו. אחרת אוי ואבוי לנו.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago
Reply to  דה שוט

אני חושב ש2 המשחקים האחרונים ההפסדים לצערי היו באשמת ראס בעיקר שלא חיפש את השחקנים החמים אלא זרק וזרק ללא הכרה .

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago
Reply to  דה שוט

שבע וחצי הערב משחקים מול דורטמונד על האליפות……

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

הגריזליז החליטו שאם הם לא ישחקו בפלייאוף, אף אחד לא ישחק בפלייאוף…

הם מוציאים את המיץ לכל קבוצה עם שאיפות פלייאוף מהמערב, שהם פוגשים לאחרונה.
הם ניצחו את דנבר, פורטלנד, ומינסוטה. ולהלילה השם שוב מוצאים את המיץ, הפעם ליוטה.
סחתיין.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

תודה לך גריזלס,מצילה אותנו מגזרת שמד

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

איזה קבוצה פח אתם יאללה הקלטתי את 2 המשחקים של הקאבס ואוק נראה את הבזיון תכף

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

דלאס יא זבלים,למה הפסדתם???
אתם אמורים לשמור על התחת שלנו!

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

מרק גסול עם לילה נהדר הוא הנפגע העיקרי מפעולות הטנקינג.
הגריזלס פחדו שהם ינצחו בטעות באשמת גסול והחליטו לספסל אותו ממחצית הרבע השלישי

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

זה באמת יותר מתמוה.
אולי למנחם יש הסבר מניח את הדעת מדוע השחקן הטו העל המגרש לא משחק ברבע האחרון? פציעה? חבלה? טנקינג?
מה סילבר יכול לעשות נגד דבר כזה?

Benjo
Benjo
6 years ago

עזוב אין טנקינג. זו פשוט פציעה של המאמן שלהם בראש… האמת שזה הטנקינג הכי בזוי שיש זה לא יכול לעבור בשקט.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago
Reply to  Benjo

אבל זה כן יעבור בשקט. סילבר לא יעשה כלום.

Benjo
Benjo
6 years ago

ברור

המשגיח
המשגיח
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

בפעם הבאה שגאסול לא ידאג להעיף את המאמן שלו

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago

ינאקיס אנטה-קומפופו

מתן גילור
6 years ago

סיימתי לראות את קאבס-נ"א לא מזמן.
שתי הקבוצות הציגו משחק בעל מאפיינים די דומים.
קו קדמי שעושה הגנה מעולה והתקפה גרועה.
קו אחורי שעושה התקפה מעולה והגנה גרועה.
בסופו של דבר ההבדל היה בכוכבים שאחד עשה את ההבדל בזמן הכסף והשני נפל על יום קליעה רע.
אם היל לא יתייצב לפלייאוף קאבס לא יעברו סיבוב.
הגנה של קלדרון/קלרקסון על וול תהיה שחיטה. היל לא מגן מי-יודע-כמה על קליעה, אבל קשה מאד להגיע נגדו לטבעת. הוא זריז וחזק.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago

שכחת שיש לברון…

Benjo
Benjo
6 years ago

לייקרס באקס משחק תענוג. מילווקי נכנסים לכושר בדיוק בזמן. מילווקי כל השלישיה יאניס בלדסו ומידלטון סוף סוף בכושר מצוין .לא יודע איך הם נזכרו בברנדון ג'נינגס אבל הוא נראה כמו מזהו שהיה חסר ל second unit שלהם.. מייצב אותה. הלייקרס אינגרם חזר איזה כייף למרות שחלוד קצת הרבה איבודים. קוזמה כרגיל מעולה

Benjo
Benjo
6 years ago

קרוסו וקוזמה החליטו שהם לא מפסידים את המשחק הזה… אבל גם יאניס.

Benjo
Benjo
6 years ago

לייקרס סגרו 20 נקודות פער. נראה עם וולטון יהיה מספיד אמיץ להישאר עד הסוף עם החמישיה השניה שלו שעשתה את כל העבודה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

הMG של הבאקס עשה טעות ענקית ששחרר את קיד

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

הרוב כאן תא חשבו כמוך

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago
Reply to  Benjo

כך חשבתי יום אחרי השחרור וכך אני חושב גם היום

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

בנתיים צדקת. אני הייתי מהאו"ם… :). זהי הלייקרס הפסידו קיבלו 100צ'אנסים לנצח ולא לקחו.

Benjo
Benjo
6 years ago

דרך אגב אם אני זובאק אני מה זה מבואס עכשיו.וולטון שמאוד הערכתי ואני עדין מעריך התגלה לי קצת כפחדן במשחק הזה. היה צריך להישאר עם זובאק ולא רק עם קרוסו. זה זהוא החזיר את לופז עלה לו במשחק זובאד לחם שם יפה בצבע. ובלדסו בכושר על.

mvp
mvp
6 years ago

הרדן ולברון בערב טיפוסי- מספרים זהים, לברון יותר יעיל, עם צוות שחקנים פחות טוב לידו, הרדן הולך הרבה יותר לקו. לברון mvp

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  mvp

רק ש-MVP לא נקבע על סצך ערב בודד, אלא על סמך כל העונה.
וכאשר מתבוננים על העונה כולה, היעילות של ה-2 כמעט זהה.
(ה-TS% של הצמד: לברון 62.4% , הארדן 61.9%)

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  mvp

שלושת המועמדים הבכירים לפרס ה MVP של הליגה בקטגוריית הבכיינות והטיפול בשופטים הם:
1. פופוביץ
2. הארדן
3. לברון
שלושה אנשים שהבינו שמה שאתה יכול לקבל מהשופטים זה שווה ערך לפחות לעוד שחקן בקבוצה שלך. כאילו שאתה משחק 6 נגד 5.
שלושתם תוקפים את העניין בצורה אחרת:
אצל פופוביץ (הכי טוב בקטגוריה הזו כי גם כי הוא עושה את זה הכי הרבה שנים ) זו אסטרטגיה. בכל משחק יש את הקטע הזה שפתאום הוא נעמד. נועץ מבט ממושך בשופט. ואז מזמין אותו לשיחת עומק שנמשכת מספר דקות בה הוא מתבכיין על מר גורלם של השחקנים המסכנים שלו. עובדתית , סטטיסטית הקבוצות שלו הם קבוצות ההגנה הכי טובות בליגה אבל קשה מאוד למצוא משחקים שבהם הקבוצה היריבה מקבלת יותר שריקות לפאול מהקבוצה שלו. הוא מקבל 2 -5 פוזשנים בכל משחק יותר ובדרך כלל זה מספיק ומה שעושה את ההבדל.
הארדן הוא גם אסטרטג. בכל משחק יש את הקטע שהוא מסתודד עם השופט ומבקש ממנו שישים לב לכך שהשומר שלו עושה עליו פאולים וגם מדבר אליו טרש טוק ושזה לא נעים לו. איכשהוא השופטים קונים את זה.
לברון סתם בכיין (זה טבעי אצלו).
שלושתם דרך אגב מעולים גם בשאר האספקטים של המשחק זה לא שהם לא טובים במשהו.
הארדן הוא ה MVP למרות כל הסטטיסטיקות שלטובת לברון כי הוא מוביל את יוסטון השנה למאזן הכי טוב בליגה השנה ובהפרש ניכר על כל האחרות. זה אמור להספיק לדעתי.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  Benjo

שכחת את גולדן סטייט, ששם כל הקבוצה בוכה ולא שחקן בודד, קר עם פרצופי פופ וחיוך זן מאסטרי, גרין ודוראנט שכל היום על אוזני השופט ובוכים ומתלוננים ומופתעים

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  שמעון

שמעון הפוסט הוא לא על בכיינות (כולם מתבכיינים אם כי במידה אחרת) אלא על מה אתה מוציא מהשופטים בגלל הבכיינות. תזכיר לי מתי הארדן קיבל עברה טכנית נגדו או מתי הוא הורחק. ולברון? ופופ? מצד שני דוראנט.. הנה רק במשחק האחרון הורחק.וגרין? טכניות על ימין ועל שמאל. לסן אנטוניו להארדן וללברון זה לא קורה. ההיפך הוא הנכון.

יואל
יואל
6 years ago

"תיבס משתף רק 8 שחקנים בערב מול קבוצה שלא תגיע השנה ל-30 נצחונות. וואו."

איך לדפקט הזה יש עדיין עבודה!!!!???????

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  יואל

דפקט או לא דפקט או הביא השנה את מיני לארץ המובטחת אחרי 14 שנה במדבר וזה בתפקיד כפול. קשה לקרוא לעונה שלו כשלון.

Benjo
Benjo
6 years ago

דור אחרי הפריוויו המעולה הסיקור אפילו יותר .. תודה רבה !!

סומסום
סומסום
6 years ago

מרק גסול בשלושה רבעים ראשונים, 23 דקות:
11 מ-12 מהשדה, 6 מ-7 לשלוש, 28 נקודות, +4 במדד, 76-80 ליוטה.

מרק גסול ברבע האחרון:
על הספסל, אפס דקות, אין בעיית עבירות, אין פציעה. 97-107 ליוטה.

אפילו באיטליה היו מפרקים קבוצה על דבר כזה מושחת.

Benjo
Benjo
6 years ago
Reply to  סומסום

+100. לא יודע מה יותר מסריח הטנקינג המצחין של ממפיס העונה או הליגה שלא גורמת לה לשלם על זה .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

תודה רבה על הסיקור דור.
אוקלהומה הסתבכו יפה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

בדיקת גראבטאר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

עובד!!!
ותודה לשי אבן צור על התמונה

שמעון
שמעון
6 years ago

פייי איזה תמונה תתחדש, אביר הגאדיי

bobby
bobby
6 years ago

תמונה מעולה! תתחדש 🙂

Zivke
Zivke
6 years ago

תודה על הסיקור!

הקאבס זה המשחק היחיד שראיתי הלילה, וחייב לומר שמעבר להכל הם פשוט לא נראים כמו קבוצה (הגיוני, רובם רק נפגשו לאחרונה), וזה שטיירון לו בחוץ רק גורם למצב להיראות יותר Dire (מה המילה בעברית?). אולי האתגרים של הפלייאוף יגבשו אותם, אבל אולי יש גבול גם ללברון וזה יהיה די מביך. תכלס, אני יכול להבין למה הוא נותן לעצמו את ה-MVP (חוץ מזה שהוא דוש), רק בגללו לא רואים כמה הקבוצה התפרקה העונה, לדעתי עם כל שחקן אחר, כולל KD או סטף קליבלנד הזו בקושי עושה פלייאוף

Zivke
Zivke
6 years ago
Reply to  Zivke

Dire = מבשר רעות, ותודה למורפיקס 🙂

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  Zivke

למדתי מילה חדשה באנגלית-תודה

אסף
אסף
6 years ago

אחלה סיקור, האם אנחנו בדרך לסדרה אפית של דוראנט (מחוסר קארי) נגד ראסל אחוז הטירוף??? זו ממש סדרת הסיבוב הראשון שהכי בא לי שתתקיים…

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  אסף

אמן ואמן. איזו סידרה שוות כוחות לחלוטין וראסל מול דוראנט יא באבה!!

קרי יחזור ישר מהפחד למשחק הפתיחה אל דאגה כי הם יקלטו שזה לא איזה יוטה או נ"א.

בלי קרי לדעתי הקאפקייק מקבל בראש מראס.

ולדי קוגן
6 years ago
Reply to  שמעון

כנראה שזה ההסבר היחיד, כי לי אין דרך להסביר את כל ההפסדים המפגרים האלה

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
6 years ago
Reply to  אסף

100+
זו הסדרה שכולם רוצים לראות, לדעתי גם דוראנט וגם ווסטברוק.
בכלל, בתור אוהד דוראנט מושבע, נראה לי שבא לו קצת להראות עד כמה הוא דומיננטי, ודווקא הפציעה של קרי תעזור לו.
לדעתי, דוראנט יקלע ה-מ-ו-ן נקודות בפלייאוף השנה.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
6 years ago

אהיה מדויק יותר – בלי סטפן קרי לחלק משמעותי של הפלייאוף, דוראנט יאיים לדעתי על הנקודות לפלייאוף בעונה בודד של 759 נק' (ג'ורדן)

Berch
Berch
6 years ago

תודה על הסיקור המפורט
מסקנותי-
מרקאנן תותח
באוקלהומה 3 הבוכנות צריכות לעבוד. אדאמס ישלים.
צריך לשנן אננטאנקומפו…. אין ברירה.
טיבס במוד קרב, לא רוצה לשחוק את הספסל
הקליפרס חוזרים למקומם הטבעי – כמעט פלייאוף
מסתמן שלברון שחקן גדול…. מזכיר את הצ'יטה של שנה שעברה
🙂

אפלטון
אפלטון
6 years ago

תודה דור. סיקור ופריוויו נהדרים.
כרמלו אנתוני היה מעולה אתמול ולא שיחק ברבע הרביעי. טנקינג של דונובן?
מתברר שכרמלו סימן לדונובן להשאיר את ג'רמי גרנט שהיה בקצב ולכן לא נכנס.
בכל מקרה כרמלו אתמול היה במחצית הראשונה מה שציפו ממנו כל העונה. אגרסיבי מאוד, הולך פנימה, עושה את הדברים שהוא טוב בהם… ואז הפסיקו ללכת אליו.
יש שם פשוט משהו שלא עובד. רואים את זה בפרצופים של השחקנים, אף אחד מהם לא יודע איך לגרום לזה לעבוד, נראים מבולבלים.
עדיין יכולים להיות מסוכנים לכל קבוצת סיבוב ראשון, לא הייתי רוצה לקבל אותם, אבל זה פשוט מרגיש שזה לא זה.

אסף
אסף
6 years ago
Reply to  אפלטון

ראסל מקבל את רוב ההחלטות, זה מה שלא עובד לדעתי אם כל אהבתי אליו.

השרת
השרת
6 years ago
Reply to  אפלטון

תהיתי לעצמי אם כרמלו החליט בעצמו לבטל את החילוף, כי הוא היה מוכן על המזכירות ואחרי שגרנט דפק שלשה (שניה תוך כמה פוזשנים) הוא פשוט ירד לספסל וזה לא היה נראה שמישהו קרא לו.

זה היה אחד מכמה דברים מעניינים במשחק:

– מלון עם סדרת חילופי הגנה התקפה שבהתחלה חשבתי שמיותרים ומוציאים את השחקנים מהקצב, אבל התברר כגאוני בסוף עם החסימה של פלאמלי על גרנאט 6 שניות לסיום.

– דנבר שמחליטה בפלוס 3, 5 שניות לסוף לעשות פאול

– גורג הטמבל שעבר את קו העונשין שאם רק לא היה עושה את זה אדאמס כבר לקח את הריבואנד והיה לבד ליד הטבעת משלים בדאנק ומשווה, שזה אגב מהלך ה-3 נקודות שהכי קשה לעשות.

עידן
עידן
6 years ago

השלמתי את 2 המשחקים מהלילה.
בתור חבר ללל לא נעים לי להודות אבל מבחינה התקפית אני די נהנה בזמן האחרון מהמשחק של לברון.

נתן
נתן
6 years ago
Reply to  עידן

נס הפסח! לגזור ולשמור!

no funny shtuff
no funny shtuff
6 years ago

תודה על הפרייויו והסיקור.

ראיתי עכשיו את דנבר-okc
כמה שהייתי רוצה שדנבר ישתחלו לפלייאוף.. אבל על חשבון מי?! אולי מינסוטה? חראם על תיבודו..

כמו שהזכירו מעליי, זה יהיה פשוט מופלא סדרת סיבוב ראשון בין גולדן סטייט לאוקלהומה כשקרי על הספסל- דוראנט מול ווסטברוק, ראש בראש.
בהתחשב במה שנשאר לרעמים, לו"ז די קשה בסה"כ, יש סיכוי לא רע שיסיימו במקום השביעי.

שמעון
שמעון
6 years ago

מיניסוטה פח זבל בטח שהייתי רוצה לראות את דנבר וג'אמל מורי במקומם

ברוך רובין
ברוך רובין
6 years ago

ואוקלהומה לא? ראסל ווסטברוק עם בחירת זרייקות מביישת, הוא שחקן שלא ניתן לבנות קבוצה סביבו כישרוני ככל שיהיה, הרגש למשחק והקבלת ההחלטות , שלו כל כך שגוייה כל כך מוטעית שזה הזוי, התאהב בנראטיב של אני נגד העולם וסטטיסטיקה אישית, במקום להפעיל את חבריו ולנצח האחוזים האפקטיביים שלו והבחירת זריקות פשוט מביישת. לא זוכר שחקן שאנס את המשחק ואת הסטטיסטיקה האישית כמוהו, בשביל שאוקלהומה יהיה להם סיכוי לעשות משהו בפלייאוף ולא להיות אחת מהאכזבות הגדולות בהיסטוריה הוא יהיה חייב לוותר על סגנון המשחק הדומיננטי שלו ולתקן את קבלת ההחלטות שלו, אם ווסטברוק יצליח לעשות את זה רק לאלוהים פיתרונים.