מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

גולדן סטייט – כמו מאמנה – מקומטת ולפני ריסוק

הראיתם אי פעם את סטיב קר כמו בתמונה הזאת? מה קרה לו? מתחפש לפלח? חולצה שמקומה בניקוי יבש וג'קט של $35 מהשוק הקוריאני בסן פרנציסקו שגדול עליו בשתי מידות. פרצופו בלתי מגולח ונראה עייף ומעוצבן.

סטיב קר תמיד הופיע עם האופנה האחרונה, מגולח למשעי, ומוכן לצעד הבא בכדורסל.

היום הוא נראה הומלס כזה, מופקר, סופני. כמו נשיא ארה"ב בחודש האחרון לנשיאותו. גם הנשיא יודע שארבע שנים הוא הזמן שניתן לו, וסטיב קר יודע אף הוא שהוא עומד בסיום של תקופה. ארבע שנים עברו מאז הוא התחיל עם קבוצתו תקופה של עליונות ומצויינות (Golden State Warriors began this period of greatness) ועתה הוא עומד על קצה הצוק, יודע שהנפילה תבוא בקרוב, אולי כבר בסיבוב השני של הפלייאוף.

לפני ארבע שנים הווריורס עשו צעד מסוכן ביותר כששכרו אותו ללא כל ניסיון אימון קודם לאמן קבוצה שנראתה סולידית אבל לא הרבה יותר, והוא העלה אותה עד למקום שממנו היא מסוגלת היתה להתחיל תקופה של דיינסטי. השיטה שלהם עבדה ביעילות ודיוק של שעון שוויצרי כשהיא מראה לשאר העולם כיצד קבוצה יכולה להיות ענקית בשני צידי הפרקט. שחקניה הטובים ביותר היו צעירים יחסית ובריאים כשהם מחוסנים כאילו מפני פציעות.

בארבע השנים האלה הם הגיעו שלוש פעמים לגמר, ניצחו פעמיים, ופיארו את הליגה בעונת כדורסל גדולה. כל כך גדולה למעשה שלא היתה עונה גדולה ממנה בכל ההיסטוריה של הכדורסל.

ואז הגיעה השנה הרביעית – העונה האחרונה של הנשיאות, ואיתה באו הפציעות. ישנם באתר כמה גולשים רפי הבנה, וכמה נטולי הבנה לחלוטין המאמינים בדבר ההזוי והאינפנטילי ביותר בספורט: שהווריורס ושחקניה ביימו את הפציעות "כדי לנוח". רעועי ההבנה האלה הם אנשים טובי לב, אבל מה לעשות, יורמ'ים חסרי מושג שמעולם לא השתתפו ברמה הגבוהה של ספורט, המקום בו שחקן בכושר טוב וברמה עליונה חושש להחמיץ יום – לא 'רבע עונה' כפי שכמה 'נטולים' האשימו שהווריורס  מביימים אלא יום אימונים או יום משחק דפוק אחד – כי כשספורטאי מגיע לשיאו, הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לו הוא לקחת חופש.

זה כמו לעלות ברגל לראש המצדה ואז כשהגעת לראש ההר אתה מתחיל לשחק שם כמה שבועות. לא משנה איזה משחק, אפילו ריקוד הולך. ואז אתה מחליט לרדת איזה שליש מההר ולנוח שם כדי לאזור כוחות לריקוד האחרון. אבל כדי לרקוד עליך לעלות לראש המצדה פעם נוספת…אתה מגיע רצוץ, ולוקח לך חודש להיכנס לכושר מחדש.

סטפן קרי, קווין דוראנט, קליי ת'ומפסון, ודריימונד גרין הם אלה שירדו מההר. כמה שיותר 'ינוחו' ככה יהיה להם יותר קשה לחזור לכושר משחק עילאי. אבל הם לא נחים. הם משתקמים מפציעות ויורד להם ריר מהפה מרוב שהם לא יכולים לחכות יותר לחזור.

קרה בינתיים עוד משהו. הברנד 'גולדן סטייט' הפך לסמרטוט רצפה. אפילו סקרמנטו לא פוחדת לשחק נגדה יותר. לפני שנתיים או שנה רק הזכרת 'גולדן סטייט' והיריבה היתה כבר מינוס 14 נקודות לפני שריקת הפתיחה. היום ישנן מעט מאד קבוצות ש'פוחדות' מהווריורס. אלף, הן למדו כיצד לשחק נגדה, ובית, כמעט כולן נעשו טובות יותר מלבד אחת: גולדן סטייט. זאת קבוצה ששכחה כיצד לשחק טוב, ו'משחק כדורסל טוב' לא יופיע פתאום כשהפצועים יחזרו. זה לא ברז מים שאתה פותח וסוגר.

ה-SUPERTEAM הפכה לעוד REGULAR TEAM. רוב שחקניה עדיין צעירים בגיל אך רגליהם סובלות משחיקה והתשה. בארבע השנים שחקניה הראשיים דפקו יותר דקות בשעון המשחק מכל שחקני קבוצה אחרת, ואל תשכחו את השחיקה המנטלית כשהם בראש הפירמידה משך ארבע שנים כשכולם מתים להוציא לסטפן את מגן השיניים שלו ולהכניסו לתחת שלו אחת לתמיד, שלא יוכל להכניסו יותר לפיו.

ישנה עוד בעייה שאני צופה: הווריורס היתה קבוצה כזאת מצליחה שהיא לא דאגה – או לא יכולה היתה בגלל בחירות דראפט מאוחרות – להצעיר את דמה. שבעת-שמונת שחקניה הראשונים הם מבוגרים. אף אחד לא זקן אבל אף אחד לא צעיר. דם חדש הוא חובה. אפילו הבולס הביאת את טוני קוקוץ' ודניס רודמן אחרי שכבר היתה אלופה. הווריורס הביאה את עמרי כספי. עם כל הכבוד זה לא זה.

2. לברון: "הייתי מצביע עבור לברון ל-MVP"

לברון אמר לטים ריינולדס (told Tim Reynolds of the Associated Press) ללא כל בושה או היסוס – –

.“I"I would vote for me, “The body of work, how I’m doing it, what’s been happening with our team all year long, how we’ve got so many injuries and things of that nature, guys in and out, to be able to still keep this thing afloat, I definitely would vote me.
עם 27.4 נק', 9.1 אס', ו-8.6 ריב' יש לו מספרים מאחורי דבריו, אבל סורי, ג'יימס הארדן יהיה הבחירה כמעט פה אחד.

3. סטפן ג'קסון: "טוני פרקר הוא טיפוס אגואיסט"

סטפן ג'קסון,  בתכניתו של קולין קאוהרד (on FOX Sports 1’s “The Herd with Colin Cowherd,), שחקן העבר שהפך להיות אנליסט של ספורט קרע לטוני פרקר את הצורה על ההערות שלו בקשר לקאווי לינארד הפצוע, וביניהן המשפט (הגרוע באמת) שפרקר אמר ש-"פציעת ההמסטרינג שלי היתה פי 100 יותר גרועה מהפציעה של קאווי".

סטפן אמר:

אני מכיר את הארגון הזה שכולם חושבים שהוא הדוגמא לעולם על איך קלוב כדורסל צעיר לפעול. בולש..ט!  אתם מדברים על 'האסיפה' שלהם? כל אחד בא עם ספורים אחרים עליה. אני שיחקתי עבור סן אנטוניו. גם בי נכנסו מהצד כי לא הייתי חלק מהבראנז'ה. לא הייתי "שייך". ומי דיבר הכי הרבה? טוני פרקר, השחקן שהפסיד לנו את הסיכוי לאליפות כשהוא היה אחראי יותר מכל אחד אחר על ההפסד ל-OKC כשהוא סרב למסור לי את הכדור מרוב קנאה אחרי שקברתי 6 שלשות ברצף. אז אני מכיר אנשים כמוהו. הוא אגואיסט ו-SELFISH. אני לא אתפלא אם בגלל ההצהרות של פרקר קאווי לא רוצה לשחק בקבוצה. אני מכיר טוב-טוב את סוג השחקנים הזה. מה שהוא אמר על קאווי בא נמוך נמוך.לי אין כל כבוד לפרקר, השחקן שכולם חושבים שהוא 'CLASS ACT'

. “ I lost a lot of respect for Tony because they always say, ‘Well this is a class act, this is a class organization.’ That was low coming from one of your teammates.

כותב המאמר מסיים:

 Regardless, Jackson knows the San Antonio way as well as anybody, so there probably are in fact two legitimate sides to the story here.

אגיד לכם מה: אם זה נכון לגבי טוני פרקר – ולהביט על פרצופו אני נוטה להאמין לג'קסון כי אף פעם לא חיבבתי אותו – הוא בילף את כולנו כמעט 20 שנה!

4. הלייקרס רוצים את אייזיה תומאס לעונה הבאה

 

למרות הפציעה החדשה של אייזיה תומאס, הלייקרס רוצים את אייזיה תומאס לעונה הבאה, לפי אדריאן ווג'ו, הלייקרס

http://www.espn.com/nba/story/_/id/22943800/isaiah-thomas-surgery-los-angeles-lakers-interested-new-deal

מביעים רצון להשאירו בקבוצה. אבל הדבר תלוי כמובן בהצלחתם להחתים את לברון ג'יימס ופול ג'ורג'. ווג'ו אומר:

If they have the means — or the pursuit of both stars ends empty-handed — the Lakers would likely turn to one-year deals to preserve cap space, which would make Thomas a good potential fit.

הלייקרס יחתימוהו רק לעונה אחת, דבר שיתן לו הזדמנות לרומם את עצמו בחזרה לרמה של סופר-סטאר. זה למרות שתומאס קיבל חדשות לא טובות ביום ביעי בערב עם ההודעה שהוא חייב לעבור ניתוח אורטוסקופי (got some bad news ). הרופא שיבצע את הניתוח מתארו כ-"MINIMALLY INVASIVE". מתי הניתוח? היום (אבל LA היא 9 שעות מאחורי שעון  כפר אתא).

עם הלייקרס מחוץ לתמונת הפלייאוף, כנראה לא נראה יותר את אייזיה תומאס עד העונה הבאה.

*

 

 4. הסטטיסטיקה הולכת נגד הקאבס

רק לפני שבועיים הלכתי איתם עד הסוף.

אבל מה לעשות שרוב שחקניהם מפשלים ביג-טיים, וקווין לאב פצוע שוב? (מלבד שן שבורה הוא סובר מזעזוע מוח קל)

 

 

ההפסד אמש נגד מיאמי היה גרוע. הוא גרם להם הפסד מס' 30. מיאמי שלטה בקליבלנד משך כל המשחק כשלקאבס אין אף שחקן מלבד לברון שהצליח לעשות משהו חיובי..

 *

 יש להם עוד 8 משחקים. הם בוודאי יפסידו  לפחות עוד 3.
אלה הן הקבוצות היחידות שניצחו את ה-NBA עם 30 הפסדים או יותר:
*
:
YEAR TEAM W L PCT
1968-69 Boston 48 34 .585
1976-77 Portland 49 33 .598
1977-78 Washington 44 38 .537
1978-79 Seattle 52 30 .634
1994-95 Houston 47 35 .573
2005-06 Miami 52 30 .634

מה שמטריד ביותר אצל הקאבס היא העובדה שהם מדורגים מס' 28 בליגה בדפנסיב רייטינג (109.6).

הנה הנט-רייטנג שלהם מאז לברון חזר. העונה הוא רק 0.7.

 

 5. היום לפני 42 שנה: אינדיאנה אלופת המכללות עם רקורד 0-32!

האליפות היתה בהשתתפות 32 מכללות. משחק הגמר היה בפילדלפיה היום לפני 42 שנה, ואוניברסיטת אינדיאנה עם מאמנה בובי נייט גברה בגמר על מישיגן 68-86. אינדיאנה סיימה את העונה 0-32, האוניברסיטה האחרונה להיות בלתי מנוצחת עד הסוף בדיביזיה הראשונה. קנט בנסון ניבחר ל-MVP של הטורניר.

6. משחק מקדונלד תיכונים מערב 131- מזרח 128

תיזכרו את השם: LITTLE!!!

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 152 תגובות

  1. מנחם מדהים הגעתי לLA היום ונהנה כל רגע מהמעורב, לברון לא מגיע לא MVP בשום דרך העונה כשיש עונה כל כך דומיננטית מבחינה אישית וקבוצתית לשחקן עם הזקן.

    2. כמו שציינתי אתמול כל הפציעות אמיתיות, ללוחמים חסר עומק השנה שהיה להם בעונות הקודמות לא בטוח שעודף הכשרון הברור בחמישיה יספיק להם, גם אם יהיו בריאים.

    3. קבוצה כמו הספרס 2014 שלא היה בה הירכיה בזריקות והנעת כדור כל כך מדהימה, להגיד שאחד מהשחקנים שלה הוא אנוכי ועוד פרקר קשה ל להאמין, לגבי הספרס וקוואי זה הסוף בכל קבוצה אחרת זה היה ידוע מראש לפני חודשים, בגלל שזה מועדון כמו הספרס לא הייתי בטוח.

    1. ב-2014 הדורבנות זכו באליפות. לכן ג'קסון דיבר על עונה אחרת שבה הפסידו לקבוצת הרעם ולא הגיעו לגמר.

      1. בעונה המקוצרת שהרעמים הפסידו בגמר למיאמי הם ניצחו את הספרס בגמר המערב אחרי שאלו הובילו 2:0. ג׳קסון באמת היה בזון מטורף של קליעה בסדרה ההיא. מצד שני לפארקר עדיין היה מספיק מיץ בברכיים כדי לתת דרור ליצירתיות שלו ולהתרוצץ ללא הרף בצבע של היריבה, אז קשה לומר אם באופן מכוון הוא התעלם מג׳קסון (שהוטרד בסוף העונה) כי זה לא שג׳קסון היה האופציה היחידה. מצד שלישי סן אנטוניו מתנהלים בדמיון חזק ליחידה צבאית אז הגיוני שיש שם גם זובורים (נפשיים) שמונהגים על ידי מל״מניקים כגון פארקר.

  2. תודה מנחם, טור מצוין.
    ג"ס זה סטף קארי. בלעדיו ועם דוראנט זה עוד סוג של אוקלהומה.
    הכל שאלה של איך הוא חוזר.
    קליי גם חייב אותו כדי לפרוח.

    סטיבן ג'קסון גבר אמיתי, ואני מעריך את דעתו. אבל עדיין מאמין בספרס ובהתנהלות שלהם.

    אייזאה תומאס זה מקרה דרק רוז 2. לא זוכר עוד שחקן צולל כ"כ ביכולתו אחרי פציעה. זה פשוט שחקן אחר, וגם הראש הדפוק לא עזר כאן (כנ"ל רוז).
    אין מצב שהוא ישחק לצד לברון אז אני מעריך את סיכוייו להישאר בלייקרס ב-0%.
    בטח יילך לפיניקס בחוזה נמוך.

    קליבלנד לא תצא מהמזרח השנה וגם סיכוי לא רע שבכלל לא תגיע לגמר האיזורי.
    מהסיבה הפשוטה שציינתי בעבר – מעבר לשלל הבעיות החמורות שיש להם, הם פשוט קבוצה חדשה מדי.

    ומה עוד ניתן לומר על השיקוץ? שיהיה לו לבריאות.
    לא ציפיתי ממנו ליציאה אחרת.
    הוא הנבל המושלם ועושה תפקידו נאמנה.

    1. הלוחמים ללא קארי ועם דוראנט לא יותר טובים מאשר עם קארי וללא דוראנט!!! דוראנט הוא שחקן אף טוב יותר מקארי וחשוב ללוחמים לא פחות ואף קצת יותר.

  3. כיף של מעורב מנחם. אמירה טיפה שחצנית של לברון אבל ללא ספק נכונה..אם לא היה אחד בעונה לשם ג'יימס הארדן.
    אייזיאה כנראה מבין שלא תהיה לו ברירה אלא לחזור ולהיות שחקן שישי. הלייקרס אמנם ישמחו להשאיר אותם אבל זה יהיה תלוי בכסף שהוא יבקש ואם לברון יגיע לשם. במידה וכן, תומאס לא ישאר, לא אחרי מה שקרה בקליבלנד במהלך העונה.

    1. "יש פה באתר – רפה שכל,נטוליהבנה,רעועי הבנב,יורמים חסרי מושג"
      הקתיבה של מנחם קצת משובשט.

      אולי זעזוה מח קל לך להיבחון

          1. קבל עוד תגובה

            ציטוט – " תודה לרוב המגיבים"

            זה נכתב על ידי מנחם כתשובה לכל הברכות,
            ששלחו לו הגולשים פה – מה זה לא מעיד על ="זעזוע מוח קל"

            ממתי מנחם מגיב כך לקוראיו…

            כן ואם עדיין לא הבנת אז אני המגיב = חדש פה

            פשוט חסמו אותי כאן = "אתר ללא צנזורה"

          2. תודה לרוב המגיבים היה בתגובה לפוסט שבו מגיבים אמרו שלא מעניין אותם לקרוא על כושי שמת בחו״ל. מותר בהחלט (ואף ראוי) למנחם לא להודות לתגובות גזעניות ומחליאות שמזהמות את האתר הנפלא הזה.

          3. אז סליחה

            גם אני הגבתי שם והבנתי שזה כולל אותי.

            לכן מצופה "לא להשאיר דברים באויר"

            תומר בברור מה שאתה אומר.

            אני לא מספיק חכם להבין ברמזים.

            מבין רק דיבור = ישיר

  4. אני לא חושב שאפילו גדול אוהדיו של לברון, האשים אותו אי פעם בצניעות יתרה…

    לזכותו של לברון, חייבים לציין שמה שהוא עושה השנה זה מטורף.
    75 משחקים מ-75 משחקים. הכי הרבה דקות משחק. ותצוגות כמו זו הלילה –
    40 נק', 10 רב', 8 אס', בלילה השני של באק-טו-באק, כאשר 2 המשחקים משחקי חוץ, כאשר הוא משחק 75דקות ב-2 המשחקים יחדיו.

    (לא שזה משנה את דעתי שהארדן הוא ה-MVP , ובהפרש כזה, שללברון כלל לא כדאי לזכות ככה בטעות בפרס. אחרת יזכרו לנצח שזה היה "MVP עם כוכבית*)

    1. זכייה של לברון לא תהיה עם כוכבים כי יכולת האישית העונה לא פחות דומיננטית משל הארדן.
      אז נכון שמבחינה קבוצתית הקאבס לא כ"כ מצליחים אך זה בהשפעת פציעות וגם שחקנים שלא מגלים יכולת יציבה.
      הטילים פצועים הרבה פחות וגם קבוצה טובה יותר.

      1. הנתונים של הארדן טובים יותר, ההגנה שלו יציבה יותר, ההצלחה הקבוצתית שלו גדולה הרבה יותר.
        זו בכלל לא תחרות.

        1. הנתונים של הארדן לא יותר טובים לחברון יש אסיסט יותר 3.5 ריבאונדים יותר ו2.5 נקודות פחות וההגנה של הארדן טובה יותר אתה באמת כתבת את זה?!?!!!

          1. קודם כל, ללברון 3 נק' פחות מלהארדן.
            לגבי מה חשוב יותר, כמה נק' יותר, או כמה רב' יותר –
            לטעמי, המדד שנותן תשובה זה PER.
            וב-PER, הארדן מקדים את לברון.

            בכל הנוגע להגנה –
            כשבאים לבחון למי מגיע ה-MVP, לא שואלים "מי השחקן הטוב ביותר?",
            אלא "מי השחקן שמוסיף את הערך הגדול ביותר לקבוצתו?"
            לכן, גם בשאלת ההגנה, משווים את התרומה של השחקנים להגנת קבוצתם.
            ומה לעשות, לברון השנה, במהלך לא מעט משחקים, בוחר "לנוח".
            ורואים את זה בתוצאות ההגנה של קבוצתו.
            הארדן?
            זה ללא ספק נכון שהתקרה ההגנתית שלו לא מתקרבת לזו של לברון.
            אבל לשיפור שלו בהגנה, להשקעה שלו, לעובדה שגם כאשר היה פצוע הוא עלה לשחק –
            כל אלו גורמים "לציון" שלו בהגנה להיות גבוה משל לברון.

            לגבי ההצלחה הקבוצתית –
            יש בכלל על מה לדבר?

            למען הסר ספק –
            אני דווקא מאוהדיו הגדולים. ואני מסכים עם כל מי שמציין שמה שלברון עושה העונה,
            זה יוצא דופן בקנה מידה היסטורי.
            אבל מה לעשות,
            הארדן השנה הוביל את יוסטון לעונה אדירה.
            ועל זה, אין לי בכלל ספק, הוא צריך לזכות ב-MVP.

          2. לא מחזיק, סליחה.
            לברון עושה מספרים יותר טובים משל הארדן, ועל פני הרבה יותר דקות, 2780 מול 2340, זה לשחק עוד 12 משחקים אקסטרה. לנוח? אתה בוודאי מתלוצץ מר פיינמן. ואז מאיזשהו מקום מחלצים את מדד ה-PER שהוא דווקא הופך את הקערה. לא משכנע. אם תהיה תחרות, ה-MVPER של השנה, אולי כן. אבל לא ה-MVP.
            יתר העובדות מפורטות ב-31.

          3. ראיתי את העובדות היותר מפורטות.
            הבעיה היא עם הפרשנות שלהן.
            ללברון ולהארדן יש TS% כמעט זהה, אבל הארדן קולע 3 נק' יותר.
            השאלה היא –
            מה חשוב יותר?
            ההפרש בין הרב' והאס', או ההפרש בין הנק'?
            PER נותן פתרון יפה לשאלה, בכך שהוא קובע מראש נוסחה בלתי תלויה.

            אם היו מחלקים תואר MVP לפי כמות משחקים, או כמות דקות –
            להארדן כבר היה MVP בארון.
            בהתחשב בנתוני הזוכים הקודמים –
            היקף המשחקים בהם שיחק מספק בשביל לזכות בתואר.

          4. גיא אתה מנסה לשכנע שבסטטיסטיקה שהארדן טוב יותר? הארדן משחק במערב ולברון בליגה שנייה שלהארדן יש 14 הפסדים וללברון 30 ללברון הייתה קבוצה חזקה לא פחות מיוסטון על הנייר אבל הוא חירבן אותה הסטטיסטיקה יכולה להמציא הכל אבל כולם יודעים את האמת. שום תקשורת ונרטיב ומניפולצית שלברון יפעיל לא יתנו לו אמ ויפי מה שכן הוא יקבל מקום שני כי הוא הפעיל את כל התקשורת שעובדת עבורו להוביל נרטיב. שחקן שמסיים עם קבוצה אדירה מקום 3 או 4 במזרח העלוב ומספר הפסדיו עולה ביותר מכפול מהמקום הראשון לא ראוי להיות אמויפי בלי לעשות משהו יוצא דופן כמו לסיים עם ממוצע 40 נק למשחק או איזה טריפל דאבל.

          5. שמעון, יחס ניצחונות הפסדים מזרח/מערב הוא 53/47 ,
            זה רחוק מאוד מהתיאור הציורי שלך.

            ראית את מה בוסטון עשו הלילה עם חצי הרכב מול יוטה?

      2. בטח עם כוכבית, לברון רק 7 אצלי במירוץ, הכישלון הקבוצתי שלו העונה היה מהדהד. כולם הימרו על הקאבס טופ 2 במזרח החלש והוא עלול להידרדר למקום 4 ורחוק עשרות משחקים מהמקום הראשון, מכל העשיריה הראשונה הוא נכשל הכי הרבה קבוצתית לעומת הציפיות וזה מכריע. אין ספק שאם הקאבס היו ממוקמים כרגע מקום 1-2 במזרח עם סביבות 20 הפסדים הייתי מעניק ללברון את המקום השני.

        להארדן אין תחרות בכלל הוא 10 דרגות מעל כולם העונה, הווינריות, הקטלניות, מקום ראשון בליגה עם 14 הפסדים בלבד!!

      3. תלוי גם איפה דיוייס יסיים אם מסיים טופ 5 במערב אני נותן לו את מקום 2 על חשבון ראסל. ראסל גם כשל קבוצתית לעומת הציפיות אבל הוא קרוב לטריפל דאבל מאד וזה חולני ולכן הוא שני כרגע וגם כי קרי הפסיק לשחק. ראסל היה ממוקם אצלי מקום 8 בחצי הראשון של העונה.

        1. הת'אנדר היו מקום 2 במערב אצל רוב המנחשים.
          יש עדיין סיכוי שהם יהיו מחוץ לפלייאוף.
          כמות התהפוכות שעברה עליהם, לא מתקרבת לזו שעברה על הקאבס.
          ההשוואה בין ראסל ללברון, לא מחמיאה לראסל בכלל…

          (דייויס? אני מסכים. ברשימה שלי הוא חולק את המקום השני עם לברון)

          אתה לא יכול להשתמש בטיעון מסוים נגד שחקן שאתה לא אוהד, מבלי להשתמש באותו טיעון לגבי שחקן שאתה כן אוהד,
          ועדיין להיחשב כמי שמנסה להיות אובייקטיבי.

          1. הכי אובקטיבי שיש ותאנדר לא היו מקום 2 בשום דירוג תביא אי אספי אן ומה שבא לך. הם דורגו 3 4 בכל מקום שהספרס דורגו 2 בכל הדירוגים. איזה תהפוכות הוא עבר שכחת שלפני התהפוכות כמה הוא הפסיד וחירבן את הקבוצה מבפנים או שלא? שכחת גם שהוא משחק במזרח והוא 5 13 שלילי בקונפרנס שראסל משחק? שכחת שראסל קרוב לטריפל דאבל ולברון לא? שרוברסון נפצע? שדולבו כל מיני יוסטיב וטרנס פרגוסון? שברואר הגיע ונאלץ להשתלב? אז מה לברון עבר יותר? כלום רק נרטיב תקשורתי. הוא נכשל הרבה יותר מראסל במידור הקבוצתי וסטטיסטיקה פחות טובה אישית. והוא במזרח אחרת אין לו פלייאוף העונה.

          2. ראיתי ליצנים מוכשרים במיוחד, שלא מצליחים לכופף בלון, כמו שאתה מכופף את המציאות…

            נתחיל במזרח/מערב. 53% ניצחונות למערב, 47 למזרח. זה פער זניח, בעיקר כאשר לוקחים בחשבון את המאזן מזרח/מערב בקרב קבוצות הפלייאוף. כך שבסופו של יום, גם אם אתה בוחר להכפיל את האזנים במקדם "איכות", כזה שיתחשב בפערי האיכות בין המזרח למערב, עדיין יוצא לך אולי ניצחון אחד יותר לת'אנדר, מה שמשווה בין מאזני 2 הקבוצות.

            "שכחת שלפני התהפוכות כמה הוא הפסיד וחירבן את הקבוצה מבפנים או שלא?"
            אני מנחש שאתה מדבר על ווסטברוק, ועל הנטייה שלו להחליט שהוא בעל הבית, ולזרוק יותר מכולם…
            קצת יותר ברצינות –
            למה זה קשור, ולה זה רלוונטי?
            אם לברון "חירבן" לקבוצה שלו, אז זה משפיע על מאזן הקבוצה. וכאמור, אנחנו מדברים על שוויון.

            רוברסון. אחלה שחקן. באמת.
            אבל, אתה רציני? באמת רציני?
            אתה משווה את ההיעדרות של רוברסון לעובדה שהרכז הפותח של הקאבס לא שיחק בחצי העונה הראשון?
            אתה משווה את חסרונו של רוברסון לזה של לאב?
            תהיה לרגע רציני.
            3 השחקנים הכי חשובים בת'אנדר הם ווסטברוק, אדאמס, וג'ורג'.
            כמה משחקים הם החמיצו ביניהם?
            11. זהו.
            כמה משחקים לאב החמיץ?
            22.
            כמה משחקים הקאבס שיחקו כאשר הרכז הראשון, והיחיד בקבוצה הוא קלדרון?
            24 משחקים.
            בנוסף, יש את העובדה הפצפונת שהקאבס החליפו חצי סגל בפברואר.

            "ראס קרוב לטריפל דאבל ולברון לא."
            בו נתבונן בנתונים קצת יותר לעומק –
            2.2 נק' יותר ללברון.
            1.1 רב' יותר לווסטברוק.
            1.1 אס' יותר לווסטברוק.
            על פניו, זה מרגיש כמו שוויון.
            אבל כאשר מתבוננים בפרטים "הקטנים", כמו אחוזים מהשדה, מתגלה התמונה האמתית –
            45.2% מהשדה לווסטברוק. 29.5% מהשלוש. והוא עדיין זורק 4 פעמים למשחק מטווח השלוש.
            54.7% מהשדה ללברון. 36.5% מהשלוש.
            2 רמות שונות לגמרי של כדורסל, של יעילות.
            על אחת כמה וכמה כאשר לוקחים בחשבון את הסגל שמקיף השנה את ווסטברוק (אין לי מספיק מילים טובות לכתוב על אדאמס. תותח על).

            השורה התחתונה –
            שליפה מהשרוול, התגובה שלך על ווסטברוק.

  5. תודה על הכתיבה.

    משפט אחד על גולדן סטייט – הם חיה פצועה. השמצות מכל כיוון, חוסר כבוד מכל כיוון.. לי זה אומר דבר אחד: הם יעלו את הרמה.

    ומשפט אחד על תקציר משחק הנערים – כאב לי לראות את זה. כמי שגדל וחונך מגיל 5 ליסודות של המשחק (כולל שנתיים בין גילאי 16-18 בבי"ס בעין גדי שבו הייתה מגמה לכדורסל 5 יח' במסגרת הלימודים [!]) אני רואה את החבר'ה שקופצים לשמיים אבל לא סוגרים לריבאונד, שעולים להטבעה אבל לא יורדים במתפרצת, שרוצים שהשם ינצוץ בסטטיסטיקה אבל בורחים מעבודה אפורה ושקטה בהגנה בחיפוי וכיסוי וחילופים שלא נרשמים בסטטיסטיקה.

  6. גולדן ככ גרועים שהם מקום שני בליגה מובטח רבע עונה לסיום הליגה. הם לא בשום ירידה. הם דרסו השנה את כולם כאשר תוך כדי העונה הם נותנים מנוחה לכולם שקבוצות אחרות עם הלשון בחוץ. הם ירמסו את כולם בפלייאוף ככ בקלות שזה יהיה מביך שרק יוסטון כנראה תצליח לקחת להם משחק אולי אני רואה סוויפים בסיבוב 1 ו2 כולל על הבלייזרס החביבים וסוויפ בסדרת הגמר.

  7. מה הפלא שג"ס גמורים? אחרי 3 גמרים ברצף השחיקה גדולה. להשוואה קליבלנד החליפו את חצי הסגל ומי שנשאר נפצע חוץ מהאדם הביוני ששיחק את כל המשחקים עם איזה 37 דקות במשחק (תגידו מה שתגידו הדבר הזה שנקרא לברון ג'יימס הוא תופעת טבע יחודית). למרות כל זאת, אם קרי חוזר לסיבוב השני קשה להמר נגד הלוחמים, הם פשוט טובים מדי, ואם קרי יתן אפילו 80% האליפות שלהם

    1. זה למה הם במנוחה. זאת מנוחה מנטלית ששוב יבער בהם הרעב לחזור לשחק להרגיע את השחיקה והשגרה כמו שעולים לפתיחת עונה רעבים.

  8. לגבי סטיבן גקסון יש משפט בחיים שאומר אתה אף פעם לא יכול לשמור על כולם מרוצים כל הזמן. אי אפשר לספק את כטלם תמיד מישהו יקנא יהיה ממורמר ויחדוב שמשהו מגיע לו. לי נראה שהקנאי כאן הוא דווקא גקסון ולא פרקר. פרקר הוא הכוכב והמנהיג וזה מה יש כמו שקובי שלט ביד רמה וכמו שלברון שולט ביד רמה. אתם חושבים כולם מרוצים שם? זה מה יש. תפקיד הקבוצה היא לא שכולם יהיו מבסוטים אלא לנצח ולהשתדל לשצח את כולם אבל זה לעולם לא יהיה במציאות. בשום קבוצה אין 12 שחקנים מרוצים.

  9. הפציעות בג"ס אמיתיות -עד כאן החלק הנכון .
    למעט סטף – אלה של שלושת האחרים מהקווארטט קצרות טווח וניתן להשתאושש מהן מהר . עם שלושתם ובלי סטף – יש גמר מערב.
    בהנחה שסטף חוזר במצב תקין אחרי הסיבוב הראשון – יש ריפיט .

    1. אני מסכים איתך (לצערי).
      האוהדים חזרו מהחופשה שלהם, עכשיו תורם של השחקנים לחזור 🙂

  10. תודה רבה מנחם.
    ג"ס בוא נזכור שהם שהשחקנים שלפחות לגבי קרי וגרין הם באים ממנטליות של האנדרדוג והזה שלא החזיקו מהם אני לא מאמין ש2 אליפויות מספיקות למלא את החלל הזה. אתה צודק לגבי מה שאתה אומר אם הפלייאוף היה נערך היום! וכל המשחקים היו משוחקים ברצף בלי הפסקה אבל זו לא השיטה.
    כל עוד הקאבס בריאים (קווין לאב אני מדבר אליך!) לדעתי הם בגמר כמו כל השנים האחרונות. במשחק מול טורנטו בלט לי שהבעיה של טורנטו מול הקאבס ממש לא הסתיימה.

  11. אתה מדבר מהפוזיציה, חשוב לך לא להרוג את הליגה כדי שיהיה טראפיק, וכמו הדוקטור המדען השני אתה חוטף קריזה כשאומרים לך את האמת בפרצוף – גולדן עושים צחוק מכולם.
    נכון, זה באמת הגיוני שארבעת הכוכבים הגדולים פצועים בדיוק ביחד, פצועים בדיוק כשהמקום השני מובטח, פצועים אחרי טיול בפארק של עונה שלמה, ופצועים ברגע שהכי קריטי לשמור את כולם שלמים לפלייאוף. כי אין שום סיכון על גולדן חוץ מפציעות וכולם זוכרים את קוואי. אלה העובדות.

    מדענים שהתרגלו ש"האמת" בוקעת מפיהם, והתבלבלו להם העובדות באידאולוגיה פנאטית – הם אנשים מסוכנים. יהודים יודעים את זה יותר טוב מכולם.

          1. איפה כל ה ללל? לא שומעים מהם בזמן האחרון, האם זה אומר שהם סוף סוף יכולים לחיות עם ברון בלייקרס???

          2. בגדול ל-ללל לא אכפת איפה השיקוץ יהיה – נשנא אותו בכל מקום.
            עם זאת, חברי האיגוד אשר הינם גם אוהד לייקרס, ייאלצו לבצע בחירה קשה – ציאניד או כמוסת שיקוץ ממעבדתו של יואל.

  12. מנחם תודה על המעורב. איזייאה תומאס נכנס לעוד ניתוח ירך,
    שצריך לראות איך מתאושש ממנו וגם אז אם הוא לא יהיה מוכן להתפשר משמעותית בשכרו קשה לראות מצב שהוא נשאר…
    לגבי גולדן סטייט יכול להיות שיש שם איזו עייפות מנטאלית מעבר לפציעות. נראה שבעיקר מעבירים זמן לפלייאוף כבר מפגרת האולסטאר בערך… יכול להיות שיחד עם הפציעה של קארי יש מצב לסיבוב ראשון מעניין מולם.
    לברון בעונה עצומה אבל אם המזוקן השנה לא מקבל את ה-MVP
    זה שוד לאור יום.

  13. האמת שכבר התעייפתי מלהיאבק בתיאוריית הפציעות המזויפות של הווריורס כי זה מרגיש כמו להילחם בטחנות הרוח של ה-ללל (הם לפחות מצהירים שהמטרה שלהם היא השמצה). אבל אשמח אם מישהו מחסידי התיאוריה ינסה להרים את הכפפה ולהביא איזשהוא שמץ של צידוק עובדתי עבורה. האם לדעתכם זויפו תוצאות MRI? קליי סתם מסתובב עם יד חבושה וזורק ביד שמאל? משהו מעבר ל: "זה ברור כי ככה החלטתי."
    עכשיו אני לא אומר שבגולדן סטייט לא נוקטים במשנה זהירות – זה בהחלט קורה ואפילו סטיב קר אמר את זה בנוגע לפציעה הקודמת של סטף. אבל יש הבדל משמעותי בין לשקר לגבי פציעות לבין לתת את זמן ההחלמה המקסימלי.

    1. ברור לגמרי שזה קשקוש. הפציעות אמיתיות וההיעדרויות מחויבות. הראיה הברורה היא שהקבוצה נפגעת מהעניין.

    2. עידו כמעט בכל פציעה ישנו תחום אפור. הטענה היא שהם מושכים את התחום האפור לכיוון של להיות כמה שיותר ב safe side. שזה דבר חכם מאוד. לדוגמא עם לקליי ישנה פציעה באצבע אתה נותן לו לנוח כמה שיותר ולהקטין את המיחושים כמה שיותר קרוב לאפס. בינתיים הוא שומר על כושר כללי מצוין בחדש כושר בלי להתנגש עם שחקנים באצבע הפצועה.
      דוראנט – ספג מכה לא נעימה בצלעות. מה שנפגע לו זו הרקמה הסחוסית שעוטפת את הצלעות. זה קרה לי המון פעמים וזה דבר *נורא ואיום*. רק עכשיו אני מחלים מפציעה כזו אחרי נפילה עם האופניים (כי רכבתי כשהציר של הגלגל הקידמי היה פתוח כמו ילד קטן וטיפש). קשה לנשום וקשה להסתובב במיטה. אבל, וזה אבל גדול, כשאתה צעיר זה כמעט לא מורגש. אז מה שעושים במקרה כזה הוא להמשיך בפעילות אימונים רק בלי המגע עם שחקן יריב. זו מנוחה נפלאה לשחקן.
      קרי? נשמע לי שזו פציעה עם פוטנציאל גרוע מאוד, שוב נוקטים כאן משנה זהירות.
      כל זה כמובן ממה שקראתי במרשתת, לך תדע עד כמה האינפורמציה אמיתית. כנ"ל לגבי קוואי

      1. יואב, קודם כל זה לא מה שאנשים אומרים כאן. תקרא את שמעון תקרא את הופמן שלא לדבר על ידידך המפוצל. אני מסכים איתך שהם מקטינים סיכונים גם סטיב קר אומר את זה. אבל אתה רוצה לטעון שאין פציעות באמת?
        אז עכשיו עברנו לאני יודע אם הוא יכול לשחק או לא כי גם לי זה קרה כי נפלתי מהאופניים ואני יודע בדיוק איך זה? נהיית רופא פתאום? אתה מבין שזה לא טיעון רציני?
        קליי לא עם אצבע שבורה? ועל הפציעה של קרי אני לא מדבר בכלל כי ראינו איך הוא היה בפלייאוף לפני שנתיים כשהוא חזר ממנה כשהייתה פחות חמורה. איפה המשנה זהירות כאן?
        עכשיו תגיד שאם הם היו בפלייאוף הזה הם היו חוזרים מוקדם יותר – כנראה נכון אבל זה לאו דווקא טוב. הנה קח את אייזאה תומאס לדוגמא- בסך הכל קיבל מכה באגן זה כואב אבל הוא יכול לשחק עם זה – אנחנו רואים לאן זה מוביל בסופו של דבר.
        בקיצור לסיכום – אין סיבה שהווריורס לא יזהרו עם החזרה מהפציעות – אבל בעיני לטעון שהשחקנים שלהם לא פצועים והם רק מזייפים פציעות לצורך מנוחה זה מגוחך. במיוד שהדבר האחרון שאתה רוצה לפני הפלייאוף זה שכל הקבוצה תצא מאיפוס כיה שחקנים לא שיחקו יחד כבר חודש.

        1. לזייף פציעות – ודאי שלא. אבל להאריך למקסימום את תקופת ההתאוששות – כן. ובצדק, כי הגוף שלהם שווה הרבה מאוד כסף. קרי חתם על 200 מ' ל-5 שנים, לא?

    3. עידו אני מוחה.מטרת ה-ללל היא לא השמצה אלא פשוט לשים את הזרקור על כל הדברים הרעים.לדוגמא נשים דגש על הנרקסיזם שלא קשור למציאות,עד כמה שהעונה שלו טובה ,הארדן נותן עונה מדהימה ואחרי העונה של קארי לדעתי זאת העונה הכי גדולה של שחקן בעת האחרונה,אזס להגיד שמגיע לך ולא להארדן זאת נרקזיזם וחוסר פירגון מטורף.ומהצד השני נתעלם מכך שהוא באמת נותן עונה מדהימה.

      1. יניב, ממרום זקנתי יש לי תובנות קצת שונות. כל אחד מהחברה האלה (סטף, הארדן, לברון, דוראנט) משוכנע ב 100% שהוא השחקן הטוב ביותר בליגה ושבלעדיו הקבוצה תתמוטט. מבחינה סובייקטיבית הם צודקים. צר עולמם כעולם נמלה. הם רואים את כל העבודה הסיזיפית, הנסיעות, האימונים, המשחקים הפחות טובים, וכ"ו, ומסיקים שהם הילד ההולנדי שבלעדיו הנצחנות לא היו מגיעים. ממעוף הנמלה הם חושבים שאין להם תחליף.
        יש לנו את אותה תופעה סוציולוגית כרגע עם נשיאת האוניברסיטה שלא רוצה ללכת הביתה. שלא לדבר על רוה"מ.
        כל פסיכולוג מתחיל יסביר את התופעה הזו. אין מה לעשות, כולנו כאלה.

        1. קודם כל לדעתי ההפרש בגילאים שלנו לא גדול,אם בכלל.
          ברור שלכל אחד מהכוכבים הגדולים יש אגו שבשמיים,אבל אף אחד מהשחקנים האלה לא מתקרב לרמת הנרקסיזים של לברון.אתה יכול לתרץ את זה שאף אחד מהם לא היה כבר מגיל 15 במרכז כמו לברון,אבל עדיין.
          היחידי שאני זוכר שהתקרב אליו היה הארדן שהיו לו סדרת התבטאויות דומות אבל מאז הוא נראה לי קצת התבגר ולפחות כלפי חוץ הרבה פחות נרקסיסט מבעבר.

        2. הארדן לא קרוב ללברון במוחצנות והעיסוק בתקשורת. גם לא ברגשי הנחיתות/תסביך אב ווטאבר.
          לגבי הגיל, "בסיפור שאינו נגמר" היתה צבה זקנה שנקראה מורלה, היא היתה קיימת מתחילת היקום והמשיכה עד סופו. היא דיברה לאט. זה אני

  14. 1. אלוף זה גם הרבה עניין של אופי, וגולדן הוכיחו שיש להם את זה, ותזכרו את המשפט של קלייד דריקסלר כשיוסטון זכו בתואר מהמקום השמיני במערב " אף פעם אל תזלזלו בלבו של אלוף".

    2. המקום של איזאיה תומאס בדטרויט, אין להם רכז בכיר, יש להם 2 גבוהים קטלניים ויותר מזה השם מחייב.

    3.לברון למעשה ה MVP כבר 10 שנים רצופות מלבד שנת הקארי, פשוט משעמם לבחור בו שנה אחרי שנה, בדיוק כפי שמייקל לא נבחר ברצף והדוואר לקח פעמיים כפיצוי על זה שלא קבל טבעת, ולכולם ברור שבעונות הללו מייקל היה לפחות בדרגה מעל הדוואר.

    4.לדעתי סטפן גקסון מבלבל את המוח וסביר שמדבר תחת שפעת חומרים, אם פרקר היה אגו היה נשאר למעלה מ 15 שנים אצל פופ? האם היה מקבל את ההחלטה להוריד אותו לספסל כלי שקיבל? האם היה יכול להסתדר עם שחקנים קבוצתיים כמו מנו ודנקן?

    5.שימו לב מעכשיו לטנדרס, ראסל כבר לא צריך תארים אישיים, הם מגיעים לקוו הגמר יחסית בריאים(מלבד רוברסון), הם מצאו את הדרך לשלב את כרמלו ופול גורג יחד, המינוס היחיד שלהם זוהי תרומת הספסל. זאת לא תהיה הפתעה אם ראסל וכרמלו יקבלו השנה טבעת.

    1. אם ראסל השנה מביא אליפות ועובר את הארדן, קרי, דוראנט, קליי ולברון זה יה סטייל נוביצקי 2011, זה יהיה סנסציה מארץ הסנסציות ולא הפתעה.

      לברון אכן אמויפי יותר מ מהשהוא זכה, גם האמויפי שהביאו לרוז היה בשביל ההתלהבות, לברון היה חייב לקבל באותה עונה.
      כך גם מייקל כמו שציינת רצו לתת לאחרים

    2. מסכים עם הכל חוץ מסעיף 5

      הת'אנדרס, משום מה, כבר כמעט עשר שנים מתעקשים לעשות שהשלם יהיה פחות מחלקיו (למעט עונה אחת בה הגיעו לגמר).

      באמת לא ברור מה קורה שם – מאמנים מתחלפים, שחקנים מתחלפים, רק ראסל נשאר, הכשרון שם, הפוטנציאל שם ובסוף – כלום. מעין גירסה משופרת בהרבה של סקרמנטו ….

  15. מנחם לגבי אייזאה והלייקרס (כי כבר היה לנו דיון לגבי זה): המאמר שהבאת מדגיש בדיוק את מה שאמרתי אז – הלייקרס לא הולכים לתת לאייזאה חוזה ארוך טווח כי הוא לא בתוכניות שלהם. הם מוכנים להשתמש בו בתור ממלא תקרת שכר במקרה ולא יצליחו להחתים את מי שהם רוצים. משהו סטייל החוזה של רדיק (לאו דווקא מבחינת גובהו).
    בגדול לתומאס זה לא משתלם כי הוא רוצה חוזה ארוך אבל במקרה והפציעה שלו והניתוח יפחידו יותר מדי מנהלים מלתת לו אותו הוא מן הסתם ישקול זאת בחיוב למרות שהוא ידע שלא יהיה שחקן פותח אצלם.

    1. נכון. מדובר על עונה אחת, והוא יודע כנראה שהוא יעלה מהספסל. אבל אמרו כאן שאין דרך שהוא חוזר ללייקרס בעונה הבאה, ומסתבר שישנה דרך.

      1. גם זה מאד ספקולטיבי והכוונה של כל מי שאמר את זה שאין כוונה שהוא חוזר על חוזה ארוך טווח כרכז הפותח. התנאים מבחינתו הורעו מאד בגלל הניתוח מה שיכול לאפשר ללייקרס לנצל את זה במקרה ולא יהיו קופצים.
        אני אזכיר את הקונטקסט של הדיון של אז: איזאה אמר "אני שחקן חמישיה"

  16. מעורב מצויין, תודה
    לא יודע למה, יש משהו בפרצוף של פרקר שמתחבר לי עם הטענות של ג'קסון. הצרפתי הזה תמיד נראה לי פישי.
    האמירה של לברון רק מחדדת את מה שיש לי נגדו. אני לא מצפה ממישהו כמוהו לצניעות, אבל עושה רושם שאם תקח לו את המילה 'אני' מהלקסיקון, תזכה ממנו לשקט בסגנון הוויפאסנה. אתה כל כך מוצלח ומצליח, לא תמות אם תפרגן מדי פעם לאחר.
    בנוגע לג'ס, אם ההעדרויות בחודש האחרון מתוכננות, כנראה שמישהו במועדון הזה אידיוט מושלם. לא קונה את הקונספירציות, אלא אם המועדון כבר מתכונן לטנקינג של שנה הבאה… מה שכן, אולי כל המכות בתקופה האחרונה יציידו אותם במוטיבציה חדשה

    1. גם אני תמיד חשבתי שפרקר הוא חתיכת דוש. מצד שני הדובר הוא סטיבן ג׳קסון, שהוא גם, אם להשתמש בשפה עדינה, חתיכת ערס דביל, אז באמת שאין לי מה לעשות עם כל זה. v

  17. מנחם- ששבסקי המניאק אני רואה הצליח להחתים את שלושת המדורגים ראשונים ברמה הארצית בתיכונים. אחרי זה יגידו שהוא תותח, עשה להם גולדן סטייט.

    1. אר ג'יי בארט
    2. ציון ויליאמסון (איזה שם)
    3.קמרון ראדיש

    שלושתם סגרו בדיוק.

    אבל המדורג 4 הכי תותח, תראו את השם: בול בול (אני חשבתי על איבר זכרי כלשהו אבל אח"כ קלטתי שהוא יכול לחתום גם אצל לאבר בול וזה יהיה בול בול משחק אצל בול עם הבול- אגדה

    bol bol plays ball with ball

  18. מסכים איתך שמצחיק להגיד שהפציעה של קרי מזויפת אבל מצד שני זה באמת נראה שהם "לא ממהרים" מה שנקרא עם קליי גרין ודוראנט.
    בכל מקרה שלושת האחרונים יחזרו בזמן לפלייאוף והם והם יצטרכו לתת 80 אחוז מעצמם כדיי לשחוט את המדורגת שביעית
    לאחר מכן ככל שקרי יחזור יותר מוקדם האליפות תיהיה יותר קלה אז ואם הוא חוזר כמו שצריך אני לא רואה את יוסטון לוקחים מהם משחק
    הרבה כאן שחכו משהו מאוד חשוב לווריורס בניגוד ליוסטון העונה הסדירה לא מעניינת תביצה,רק עכשיו הם יתחילו לשחק

    אין ספק שהארדן mvp

    1. הפציעה של קארי לא מזוייפת בכלל אבל זו של גרין בהחלט בסימן שאלה מבחינתי ואני לא היחידי שחושב כך…

      1. גרין החמיץ בדיוק משחק אחד כתוצאה מהפגיעה הנ"ל שלאחריו הוא היה חולה. זה שאתה ועוד אנשים חושבים משהו לא הופך את זה לנכון. מעניין איך תגיב לטיעונים דומים לגבי הפציעות של הורפורד או מוריס?

  19. אתה חייב להסביר לי איך מצעירים את הקבוצה ע"י הבאת שחקן שמבוגר מכל שאר שחקניה.

    (מדובר ברודמן אם זה לא היה ברור)

    1. דברתי יותר על חיזוק הקבוצה מאשר הצערתה. הכוונה היא שהבולס לא שמרה על שמריה בעוד שהווריורס עשתה כלום.

  20. תודה רבה מנחם.זה טוב שלברון יצביע לעצמו,כי אני לא רואה אותו מקבל הרבה קולות.הארדן יקח השנה את הפרס,ויש סיכוי שזה יהיה כמעט פה אחד.
    אין ספק שג"ס פצועים, אבל הם כנראה גם מושכים את זה כי העונה הסדירה גמורה. אבל בלי קרי אין להם סיכוי לקחת אליפות,אני חושב שזה ברור.

  21. לגבי הקאבס – אני לא מסכים עם הכתוב. לדעתי הם עולים לגמר הכללי.

    הנימוק:
    המזרח עבר השנה כל כך הרבה תהפוכות, שאפשר להגיד בגדול שאין קשר בין הקבוצות ששיחקו בו עד פגרת ינואר ובין הקבוצות שלאחריה.
    זה כאילו שתי ליגות שונות.

    ולכן כל מה שקרה עד עכשיו לא רלוונטי. הדבר היחיד הרלוונטי זה מצב הקבוצות כרגע.

    בוסטון לצערי כבר די מחוסלת, אלא אם כן קיירי יפתיע פעמיים – גם יתאושש מהפציעה בזמן וגם יצליח להנהיג קבוצה די חדשה לגמר.

    פילי מפתיעה לטובה – האם מישהו ציפה בתחילת העונה למקום רביעי עם פוטנציאל לשלישי בקונפרנס ? אבל הם עדיין צעירים וחסרי נסיון ודרושה עוד עונה-שתיים להתחברות הסופית. לא רואה אותם עולים לגמר.

    דטרויט בהחלט נראית מאיימת, אם כי היא לא נראית ממש יותר חזקה מהקאבס.

    על כל השאר אין מה להרחיב.

    ולכן לקאבס לדעתי עדיין הסיכויים הטובים ביותר להגיע לגמר. ואל תשכחו את לברון. אם עד עכשיו הוא סתם נותן עונת MPV, הרי שבפלייאוף הוא נכנס ל- mode/zone שהוא בכמה רמות מעל מה שהוא נותן בעונה הרגילה. עם לאב בריא וסגל צעיר יותר, כשרוני ורעב סביבו, אני לא רואה קבוצה מזרחית אחרת שמנצחת אותם בסדרה, גם לא טורונטו.

    במערב העניינים סבוכים יותר, אבל ככה זה בעשרים השנים האחרונות. אין מה להתרגש.

    אוקלהומה קבוצת פלייאוף לגיטימית, לא יותר מזה. ה- MVP הלא מוצדק ביותר של שנה שעברה לא הוביל אותם להישגים וימשיך לא להוביל אותם להישגים.

    סן אנטוניו כמו בוסטון – היתה צריכה להיות השנה מועמדת לאליפות או לפחות לגמר איזורי אבל כל מה שעבר עליה הוציא אותה לגמרי מהמשחק (ועדיין היא בתמונת הפלייאוף – מדהים מה שפופ מצליח לעשות כבר עשרים שנה ברציפות).

    יוסטון בכושר שיא, כמעט ברמה של ג"ס של השנתיים האחרונות לכן אין ספק שתגיע לגמר המערב. ושם היא תיתקל בווריורס. כן, בווריורס!

    גם ג"ס כמו בוסטון וסן אנטוניו, עוברים עונת סיוט. אבל בניגוד לשתיים הראשונות, כל הסגל צפוי להיות בריא לפלייאוף. מקסימום אחד (קרי) יהיה רק בסיבוב השני. מה שנקרא מכה קלה בכנף. כי בהנחה שכולם למעט קרי בריאים כשירים ומשחקים ב- 100%, הווריורס עדיין מנצחים כל קבוצה ב- NBA חוץ מיוסטון. ואוקלהומה …

    כי פה העסק מתחיל להסתבך באופן רציני. אמנם הווריורס הם היחידים שיכולים לנצח את יוסטון, אבל הם יפגשו רק בגמר הקונפרנס. לעומת זאת במערב המתוסבך יש סבירות לא נמוכה שנראה בסיבוב ראשון את הווריורס-אוקלהומה. סדרה ברמת גמר NBA כבר בסיבוב ראשון. איזה כיף. אבל לא בטוח שקרי יהיה כשיר כבר בסיבוב הראשון….

    בקיצור כתבתי הרבה כדי להגיע לשורה התחתונה – בגמר המערב תהיה יוסטון בטוח.
    אם קרי כשיר כבר לסיבוב הראשון, אז הם יפגשו את ג"ס בגמר. ולדעתי עם כל הכבוד להארדן, ג"ס כקבוצה עדיין טובה יותר. ג"ס תעלה לגמר מול קליבלנד. שידור חוזר, 4-1 או גג 4-2 לג"ס.
    אבל !!! – אם קרי כשיר רק לסיבוב השני, ואם אוקלהומה הפאשלונרית מתדרדרת למקום השביעי אז יש סדרת סיבוב ראשון נטולת קרי. קשה. בהחלט אפשר להמר על אוקלהומה מעיפה את הווריורס בסיבוב הראשון. איזו סנסציה.
    אבל זה לא משנה, כי לא בטוח שהיא תעבור את הסיבוב השני. סנסציה מספר 2 – הקבוצה שהעיפה את הווריורס בסיבוב הראשון, לא תצליח לנצח את הסיבוב השני… וגם אם כן – אין להם סיכוי מול יוסטון בגמר.

    ואז הגמר הכללי הוא קליבלנד-יוסטון. מישהו מוכן להמר על התוצאה ?
    אני לא.

    1. אז רגע,אם ראס לא יוביל אותם לשום מקום על פי השורות הראשונות אז איך אוקלהומה בכל זאת מוזכרת אצלך כאחת שיכולה להעיף את ג"ס בשורות הבאות?

      הMVP עונה שעברה מוצדק מארץ המוצדקים
      יש כל מיני שיאים שנשכחים או נשברים במהלך הזמן
      השיא של ראס כנראה ישאר הרבה ימים אחרי לכתנו

      1. אני לא בטוח.הליגה עברה תהליך של ניפוח סטטיסטיקות מטורף ולראיה כל שנה נשברים שיא הטריפל דאבלים.הן כבודדים והן כקולקטיב.
        שים לב שנה שעברה הראשון מאז אוסקר שהשיג ממוצע טריפל דאבל היה ווסטרבוק והנה עברה שנה ושוב יש לנו הראשון מאז אוסקר שבתור רוקי עושה מעל 10 טריפלים.
        מה אני רוצה להגיד שלא נחכה עוד 50 שנה למישהו שיעשה עונה של טריפל דאבל אלא זה יקרה הרבה הרבה יותר מהר

      2. כתבתי שהיש לו סיכוי להעיף את ג"ס בסיבוב הראשון וזהו. את הסיבוב השני הם כבר לא יעברו.

        וגם זה רק במקרה שהם בכלל יפגשו את ג"ס בסיבוב הראשון.

  22. בניגוד למה שכתבת בגולדן סטייט הכוכבים קיבלו המון דקות מנוחה בשנים עברו בשל העובדה שכל משחק נגמר כבר בחצי.

  23. לברון חישב מסלול מחדש בתחילת העונה ואמר:
    אני לא אשיג את מייקל בטבעות אז מה שאפשר לעשות זה לזנוח את המנוחות היזומות במשחקי העונה הרגילה ולשחק בכל המרץ בשנים שנשארו לי בכדי לצבור כמויות אסיסטים/ריבאונדים/נקודות ובכך לשבור כל שיא סטטיסטי אפשרי מלבד אליפות בכדי שכתבי החצר שלי ידחפו זאת בכל מהדורת ספורט אפשרית בכל יום כל היום וישנו את הנרטיב לגדולתו של השחקן.
    וכמובן יש את העניין של הMVP של העונה ששם תהיה אפשרות לקחת עוד 1 או 2 ולכן אשחק 82 משחקים בניגוד לעונות עברו ואתן 100% גם כשהקבוצה במינוס או פלוס 20 2 דקות לסיום אני לא ארד לספסל אלא אמשיך לשחק בכדי לצבור סטטיסטיקה שתעמוד לי בסופו של יום ב"קייס".

    כל אלה שאומרים מגיע לו כל עונה MVP לא יודעים מה הם מדברים.
    לברון בשנים האחרונות לקח מנוחות יזומות ,לא התאמץ כלל במשחקי העונה הרגילה כמו אותם זוכי הMVP.
    למה שיתנו לבחור שזורק את העונה הרגילה לעזאזל בזלזול מכוער גם כלפי הליגה ובעיקר כלפי אוהדים רבים שקונים כרטיסים במיוחד בשבילו ולבסוף הוא מחליט ברגע האחרון לא להתלבש?

    1. א. מי אמר שהנראטיב של מס' אליפויות כמדד לגדולה הוא הנראטיב הנכון?
      ב. אז אתה אומר שלברון קורע את התחת בעונה הרגילה, ואז ב-3 שורות האחרונות מתהפך עליו ואומר שהוא זורק את העונה הרגילה בזלזול? כנראה שלא הבנתי משהו

      1. נראה לי שלא הבנת אותו.הוא מתייחס לעובדה שטוענים שללברון מגיע כל שנה MVP ולאור העובדה שכל שנה הוא שומר כוחות לפליאוף וזה בניגוד לעונה שבה הוא כן משקיע וכן נותן את הכל על מנת לזכות בMVP.
        נ.ב באופן לא מפתיע אני מסכים איתו רק להאור מה שקורה יש סיכוי שהתכנון של לברון יפגע בו בסוף כי בהחלט איך שגולדן מסיימת את העונה יש לו הזדמנות כן לקחת אליפות והשאלה האם הוא לא ישפוך לאגר

        1. זה יהיה הכי מצחיק, ג"ס תודח על ידי יוסטון או הקבוצה הקיקיונית של אוק' ובסוף לברון בכלל לא יגיע לגמר . . .

          1. אני לא חושב שאנחנו צריכים להסתכל על כל מה שקורה בליגה דרך המשקפיים של ווריורס-לברון. אני מאד אשמח לראות גמר של טורונטו נגד יוסטון. בכל מקרה כבר אמרתי שעצם ההגעה לגמר העונה אם תקרה תהיה אחד ההישגים המרשימים בקריירה של לברון.

    2. יפה שהצלחת להשיג הקלטה מהמוח של לברון, רק נוספה אצלך מילה, הוא אמר לעצמו, "אני אשיג את מייקל בטבעות".

      האימה, האימה…

  24. תודה מנחם.
    לגבי גולדן סטייט היה מישהו מתוך המערכת שלהם שתיאר את האליפות וההגעה לגמר הליגה כטיפוס על האוורסט.
    בשנה הראשונה אתה מתרגש, מתאמן, עושה הכנות מדוקדקות, ועם קצת מזל והמון רעב תגיע לפסגה.
    בשנה השנייה אתה כבר יודע מה צריך לעשות. הכל נראה יותר פשוט, אבל אתה צריך לשכנע את עצמך בחשיבות העניין ככה שזה יותר עניין מנטלי של רעב.
    בשנה השלישית זה כבר לגמרי שכנוע עצמי. עד כמה אפשר לשמור את הרעב. וכן יש גם עייפות של הגוף.
    דוראנט לא מזמן תאר את ההיי של אחרי האליפות ואז הגעה למחנה האימונים מחדש ולשאול את עצמו 'עכשיו איך מעבירים עוד 9 חודשים עד הרגע הזה של הפסגה?'.
    כמה מסקנות מכל ההקדמה הזו:
    1) חייבים להעריך את ההישג המטורף של לברון להגיע ל7 גמרים רצופים. כמה קשיחות מנטלית צריך.
    2) גולדן סטייט פשוט מחכים לפלייאוף. הם לא צריכים להגיע לשיא עד לסיבוב השני של הפלייאוף. שם זה כבר עניין מנטלי
    3) מבחינתי גולדן סטייט עדיין פייבוריטים ברורים לאליפות. יוסטון יכולים לעשות להם צרות, אבל כל ניצחון של יוסטון בסדרה יהיה הפתעה עצומה.

    1. נכון מאד. גם לגבי לברון וגם לגבי ג"ס.
      כולם נוטים לשכוח שג"ס העונה היתה חצי ג"ס. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה ראינו 3 משחקים רצופים עם החמישייה הראשונה שלהם ביחד.
      ובכל זאת הם מקום שני במערב. גם אני נותן להם עדיין את הסיכוי הטוב ביותר לאליפות, כולל מעבר של יוסטון בסדרת גמר מערב.

      1. זו קצת הגזמה. זה עסק של 3 שבועות בסך הכל מאז שהתחילו כל הפציעות האלה. בוא לא נשגח שהם היו בסך הכל משחק אחד אחרי יוסטון וממש בתמונה במאבק על המקום הראשון.

        1. נכון, פציעה של כל הרביעייה בבת אחת זה בזמן האחרון בלבד, אבל פציעה של לפחות אחד או אפילו שניים ביחד זה כבר די רגיל העונה אצלם.

          דרך אגב, בניגוד למה שעלול להשתמע מתגובותי, אני לא מעריץ של ג"ס. אשמח מאד שיזכו בגלל כספי וכו' אבל לא מעבר לזה.

          אישית אני מעדיף את בוסטון בגלל הסגל שלהם היום – אני פשוט אוהב את קיירי, היוורד, הורפורד, הרוקיז המלהיבים. אבל לזה נצטרך לחכות לעונה הבאה לצערי.

          1. זה נכון חלקית. רק ב-40 משחקים העונה היו להם את כל ה-4 יחד על המגרש. אבל רק ב-14 מתוכן היו שניים מה-4 חסרים.

      1. זה היה מאיירס אצל ווג', ובאמת סיפר שם איך ההגעה של דוראנט, ביחד עם איבוד האליפות עזרו למצוא כוחות לעונה שעברה.

        הייתי אומר שהם פייבוריטים אם היו בריאים, אבל הפציעה של סטף כנראה תשפיע עליו עד הסוף ובמצב כזה אני חושב שהרוקטס פייבוריטים בסדרה

  25. אם מסתכלים על עובדות, לברון צריך לזכות ב-MVP. נוח להגיד הארדן הארדן עם כולם, עד שמסתכלים על הנתונים. לברון עדיף על הארדן בכל. למעט פרמטר אחד.
    הארדן קולע 30.7, לברון 27.6.
    אבל:
    לברון קולע ב-54 אחוז, הארדן 45 עלוב.
    הפתעה: לברון שווה להארדן באחוז משלוש, 36.5
    האפקטיב של לברון טוב יותר, 59.4 מול 54
    וכמובן:
    לברון לוקח הרבה יותר ריבאונד, 8.6 מול 5.4
    לברון – לא ייאמן – נותן יותר אסיסטים מהארדן "הטבח", 9.1 מול 8.7. וכשנזכרים בצוות הקליעה שליד כל אחד מהם, זה עוד יותר מדהים.
    לברון והארדן די זהים בחטיפות-בלוקים-איבודים.

    אז על סמך מה הארדן טוב יותר?
    על היכולת שלו ללכת לקו פעם אחר פעם – דבר שמקים עליו את חצי מהאנשים פה, עד שמגיעים ללברון ואז הארדן כבר לא כלב מכונם, נוכל וגנב? אגב- אפילו זה לא הופך את האפקטיב שלו טוב משל לברון.
    על סמך ההגנה של הארדן? ההגנה של הארדן???

    או שיבואו עם טיעון "מסי לא הביא מונדיאל" ויגידו, "אבל הארדן משחק בקבוצה מצליחה יותר". נכון. וזה טיעון מבולשט. שנועד גם הוא להתחמק מהעובדות. כי קבוצה מצליחה יותר, לא הופך את תומאס מולר או טוני קרוס לטובים יותר ממסי. המשחק הוא קבוצתי, והבחירה היא ל-MVP. תרומה של אחד לקבוצה. וזה אומר לברון.

    1. זה לא כוחות מבחינה אישית,לברון עושה הכל על הפרקט ומחוץ לו.

      בלי מנוחה או תירוצים הוא משחק את כמות הדקות הגבוהה בליגה ועם איכות שממשיכה לשבור את כל השיאים של ג'ורדן.

    2. שכחת לציין שהארדן משחק עם כריס פול שניצח לא מעט משחקים השנה בשביל יוסטון אבל מסיבה כלשהי זה לא פוגע באיך שמסתכלים על הארדן.
      מרגיש כאילו כולם ממש רוצים שהארדן יהיה האמויפי כי הוא מכר טוב את זה שהוא היה אמור לזכות בעבר אבל כל זה לא סיבה לבחור בו השנה.

      מבחינה אישית לברון יותר טוב מהארדן השנה ושיחק יותר משחקים ויותר דקות, אני כבר לא יודע איך מחליטים מי האי וי פי.
      ולטעמי השחקן הכי משמעותי השנה היה לברון בדיוק כמו ששנה שעברה השחקן הכי אטרקטיבי ומושך היה ראסל, לברון נותן משחקים משוגעים לחלוטין.

      הבעיה היא שלא מסתכלים על ההגנה כשמחליטים מי האמ וי פי, ומבחינתי שנה שעברה השחקן הכי משמעותי בשקלול שני צידי המגרש היה קאווי והשנה אם לא הפציעות זה היה דוראנט.

      אני לא מסוגל לצפות במשחק של יוסטון ולהנות, כל המשחק זה בידודים על גבוהים בהתקפה ואז לראות את הארדן עומד, ליטרלי עומד, בחצי מההתקפות של הקבוצה היריבה ומה שעצוב הוא שבשנים הקודמות הארדן זז אפילו פחות אז פתאום אומרים שהוא השתפר בהגנה.

      יאללה שיתנו להארדן את האמ וי פי ושתגמר העונה הסדירה הזאת כבר ונמשיך לדבר האמיתי.

      1. ה-MVP, לטעמי, זה לא פרס תחרות היופי. ה-V אמורה לייצג "ערך".
        בלי לזלזל בעונה של לברון (ובתגובה שלי לשמעון זה די ברור שאני לא מזלזל),
        אני לא רואה איך השלוב של –
        סטטיסטיקה אישית (הארדן ראשון, דייויס שני, לברון שלישי),
        והישגים קבוצתיים (הארדן ראשון, ואחריו קרי ודוראנט),
        לא נותנים להארדן סיומה של העונה את ה-MVP.

        בנוסף, קצת לא ברור איך אתה זוקף לחובתו של הארדן את פול, ובאותה נשימה כותב "ההשנה אם לא הפציעות זה היה דוראנט" , כאשר לצד דוראנט משחקים קרי, קליי, וגרין.

        1. אני אסביר בשמחה
          קודם כל סטטיסטיקה אישית לברון הוא מספר אחד השנה. אחוזים מהשדה, ריבאונד, אסיסטים, משיג יותר נקודות מהשדה עם הרבה פחות פלופינג.
          שנית כל הרבה יותר מהנה לצפות בלברון משחק השנה מאשר בהארדן.
          ולדעתי עניין הצפייה צריך להיות משמעותי בבחירת האמ וי פי כי בסופו של דבר הכוכבים אחראים להביא אותנו הצופים לצפות בכל המשחקים חסרי המשמעות של העונה הסדירה, הארדן לא מצליח למלא אולם כדורסל במשחק בייתי.

          נכון יוסטון מנצחים ויש להם התקפה מאוד יעילה אבל זה לא שהם מנצחים בזכות הארדן לבדו, יש לו סופרסטאר שבהרבה מובנים לא נופל מלמשל סטף קארי השנה וקלינט קפלה הרבה יותר טוב מקליי יחסית לתפקידו.
          ואני לא חושב שלהארדן יש פחות עזרה מאשר לדוראנט השנה למשל אבל איכשהו לא מתחשבים בזה.

          ולנקודה השנייה, התייחסתי לזה שלא מחשיבים את שני צידי המגרש בבחירת האמ וי פי
          ואם היו מחשיבים אז דוראנט היה האמויפי ואפילו בקלות, וקאווי היה האמויפי שנה שעברה
          הסיבה שאני אומר את זה היא כי לדעתי ללא הפציעות של גולדן סטייט הם היו מנצחים מספר משחקים דומה לזה של יוסטון ודוראנט הרבה יותר משמעותי על המגרש.
          בדומה לזה שלדעתי לשאקיל חסר אמויפי שהוא איבד לנאש שהיה עם אותו המאמן. שאקיל היה שחקן הרבה יותר משמעותי מנאש.

          1. אם כך, שאלה –
            קרי. הוא זכה ב-2 MVP. ההגנה שלו הייתה סבבה, אבל לא קאוויי.
            לא בשונה מההגנה של הארדן השנה.
            לקרי לא הגיע לזכות ב-MVP?

  26. לברון לא מקבל מספיק כבוד והערכה מהליגה ובגלל זה אני מבין את ההתבטאות שלו.

    יוסטון היא קבוצה נהדרת גם בלי ארדן, לעומתה קליבלנד היא אוסף של שחקנים לא מהשורה הראשונה,בלי מאמן ועם לאב שנפצע לאורך כל העונה.

  27. בנוגע ללאונרד יש לי שתי הנחות
    או שהוא לא סובל את כל האירגון האפור שהוא משחק בו וזה מובן עם מאמן כזה מנופח ושחקנים זקנים שעבר זמנם.

    או שפשוט אין לו את זה כמנהיג והוא אף לא היה באמת שחקן מוביל.

    אני חושב שזה שילוב של שתיי הדברים ובכל אופן הוא לא ישחק באנטוניו בעונה הבאה.

    1. בוני יש מצב לקבל לינק לדילר/פסיכטאר שלך
      ענק איך שהצליחו לעוות תמציאות
      לברון לא מקבל הערכה… פופ0הכי טוב בעולם) מנופח ואפור
      חחחח,

  28. תודה מנחם. קודם כל, לגבי סטיבן ג'קסון אהבתי אותו מאוד כשחקן, אבל מאז שנהיה במדיה הוא מדבר שטויות בהמון סמכותיות ובעיקר נותן ניתוחים פסיכולוגיים בגרוש/רכילות על הספרס. הוא לא היה שם יותר מדי עונות אז לא יודע למה יש לו כ"כ הרבה תובנות דווקא על ס"א.

    ועל ג"ס, אני לגמרי מאלו שמקטרים שבגללם אין עניין בליגה ובלה בלה בלה, ואני עדיין מאמין בזה, למרות הטיעונים הדי משכנעים במעורב הזה. אבל הקריאה של למה הם אבודים דווקא גרמה לי להודות שיש עליהם לחץ מטורף, אפילו יותר מבעונה הקודמת, מכמה סיבות:
    – אין קליבלנד יותר, אלא שאריות שלא בטוח מאיימות יותר מהראפטורס (!)
    – אין ספרס יותר, האיום הגדול זה הרוקטס שיחסית חסרת נסיון
    – אם הם לא יעשו לפחות ריפיט (וכנראה שהעונה זה הסיכוי הכי טוב שיהיה להם) אז יהיה עוד סוג של צל על התקופה המדהימה הזאת, אחרי הבאסה של עונת 73-9 בלי טבעת

    1. צפוי שהוא ערס שיריב עם פופ וכך קרה, הערסוות שאהדת
      היה שחקן אך רעל, וציפית ממנו לניתוחחח וגם קבעת שאין
      ג"ס סיכוי בעונות הבאות,
      חוזה שלא תיהיה חוזה עתידות

  29. דוקטור מנחם לס
    נתת לשי מאיו המפוקפק גישה למערכת שלך והוא מנצל אותה לרעה. מוחק תגובות ומשנה הערות. חבל. זה יוביל לסוף האתר.

    1. שומעים את הטרול צורח?
      הוא התרגל לחגיגה של זהויות והעלבות ופתאום תופסים לו את הביצים ולוחצים.

      טרול ממורמר ופתטי, רכיכת אדם קטנה ומושתנת שלי – זה רק יוביל לסוף שלך.

    1. ורודי T שוב קיבל בעיטה בתחת. מו פאקינג כלומניק צ'יקס בפנים ורודי T בחוץ? גם כשחקן וגם כמאמן היה טוב ממנו פי 10. בזיון מתמשך של הליגה. מחכים שימות כנראה

  30. תודה על המעורב דוקטור. אני חושב שלא קרה משהו חריג בגולדן סטייט – שחיקה היא חלק מכל מערכת. אולי יחזרו בשנה הבאה עם יותר כוחות אם לא יקחו אליפות כמו הספרס של 2003, 2005, 2007. אין קבוצה שניצחה כל כך הרבה משחקים כל כך הרבה זמן.

    נתון מעניין (וזניח) – מצטרפים לשיקגו של 1999 בתור קבוצה שמפסידה בעונה אחת יותר מ-2 העונות הקודמות ביחד. ההבדל הוא ששיקגו של 1999 עשתה את זה בעונה של 50 משחקים (37 הפסדים לעומת 33 בשנתיים האחרונות של ג'ורדן, ו-43 ב-3 שנים), הווריורס בעונות של 82 עם פציעות. הם יהיו בסדר בטווח הארוך לדעתי.

    אני חושב שקליבלנד יכולה להפתיע. שיחקו טוב כשכולם בריאים. הבעיה היא תלות קיצונית בלברון אפילו במימדים שלהם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט