מעורב הופס ליום רביעי: לבאר בול פותח "ליגה לצעירים" / מנחם לס

 

1. ליאנג'לו בול הולך לדראפט

ליאנג'לו בול הגיש מועמדותו לדראפט של 2018.

סוכנו, הריסטו גיינס, אמר לשאמס צ'רניה מאי אס פי אן – ( submitted early-entry paperwork to enter the NBA Draft) שהוא השלים את הבקשה הרשמית, והוא מצפה שכמה קבוצות יזמינו אותו למחנות אימונים ברגע שחוזהו עם הקבוצה הליטאית Vytautas Prienu יסתיים. הוא ישתתף גם ב- Pro Basketball Combine at  IMG Academy בחודש מאי.

ליאנג'לו –  לאלה שלא זוכרים – התחיל לימודיו ב-UCLA עד שהוא החליט (אביו החליט עבורו, כמובן) שעדיף עבורו לשחק בליטא כמקצועני, אפילו שהקבוצה היתה מהליגה השנייה. חובה לציין שבזמן שהוא למד והחל להתאמן ב-UCLA הוא לא נחשב למועמד רציני לדראפט, אבל מאז עברה עונה של משחק עם מקצוענים בליטא, אפילו שהיו ברמה נחותה יותר מהיורוליג.

לכולנו ידוע היכן אביו לבאר מקווה שהוא יפול, אבל בין רצונו של האב ומשחק בלייקרס, קיים מג'יק ג'ונסון.

 

ליאנג'לו הוא 1.95 מ'. ממוצעו בליטא הוא 15.7 נק' למשחק, 45% מה-3 (הקצר במטר באירופה). הדעה עליו בליטא מאד חיובית גם על רציניותו וגם על משטר האימונים שלו.

כזכור, הוא ואחיו למלו שיחקו בתיכון צ'ינו היל בקליפורניה והיו כוכבי הקבוצה שניצחה את אליפות קליפורניה לתיכונים בשנת 2016. ליאנג'לו קלע שם באחד המשחקים 72 נקודות, והוא שבר את שיא הנקודות בליטא למשחק עם ה-92 שקלע עבור Vytautas

2. האם ניתן להתחיל לכנות את הסיקסרס 'קבוצה בדרך ל-'מושלמת'?

הסיקסרס עשו את הפלייאוף לראשונה בשש שנים והם יסיימו לראשונה באני-לא-יודע-כמה-שנים את העונה ברקורד חיובי. אמש היתה להם עוד חדשה משמחת כשהלייקרס הפסידו לדטרויט, והגדילו את סיכוייהם לבחירת לוטרי – הבחירה של הלייקרס.

וכמובן שמרקל פולץ חזר לשחק, ולדעתי – בניגוד לדעות כמה גולשים שקראתי – הוא נראה טוב מאד למשחק ראשון אחרי הפסקה כה ארוכה. 10 נק', 8 אסיסטים, ו-4 קרשים לדקות ששיחק? אר יו קידינג מי? הוא לחם מצויין בהגנה וראה את הפרקט כפי שפוינט גארד ככריס פול רואה. כל אימת שהכדור היה בידו הרגשת שההגנה חוששת שמשהו לא טוב יקרה לה.

עוד דבר? כבר עמדו לקבלו בעיר אחוות האחים כ-"פוינט-גארד-גדול-לא-חייב-שיהיה-לו-ג'אמפ-שוט-מעולה" כשהוא לפתע קבר שני PULL-UPS בסטייל של קובי.

פתאום, הקבוצה שהיתה המקוללת והמושמצת מכולן, עלתה על דרך המלך. כמובן שפולץ ישחק עוד כמה משחקים כבק-אפ של בן סימונס, אבל אני מאמין שעד הפלייאוף הוא יהיה הפוינט גארד, בן סימונס הפורוורד, וג'ואל אמביד הסנטר. אני יודע שצריכים עוד שני שחקנים, אבל זהו השלד של הקבוצה, ומסביב השלד המצויין הזה תיבנה קבוצה מעולה ביותר לשנים הבאות.

אני קצת חושש לומר זאת כי המקשים מתנגדים מעט ללחיצות כי הם יודעים מה אני רוצה לומר, והם לא בטוחים שזה לא מוקדם לומר זאת. אבל אני אתגבר על התנגדות המקשים ואומר דבר שלא חשבתי שאומר לפחות עוד 3-4 שנים טובות: תירצו או לא, הפילדלפיה סיקסרס היא היום אחת הקבוצות הטובות ביותר ב-NBA, ובפלייאוף צדקתי תוכח!

התהליך הושלם בהצלחה לא רגילה. סם הינקי עשה זאת, אבל כמובן שעם מזל.

3. לבאר בול חוזר לפתוח את  הליגה חדשה: JBA

(JUNIOR BASKETBALL ASSOCIATION)

 

 

 

(לוגו לבד לא מספיק)

לבאר בול לא נח לרגע. המשפחה מחכה לסיום הליגה בליטא בעוד שבועיים-שלושה והוא חוזר הנה לפתוח את הליגה החדשה שלו, ה-JUNIOR BASKETBALL ASSOCIATION, שתהיה – כדברו – "אלטרנטיבה ל-NCAA שכולם יודעים שהיא ארגון מושחת המורץ ע"י כמה נשיאי אוניברסיטה רודפי בצע שמקומם בבית סוהר במקום להריץ אוניברסיטאות שחולבות הכל משחקני כדורסל צעירים ונותנת להם כלום בתמורה!"

כל הכבוד ללבאר. עכשיו הוא הולך נגד כל ה-NCAA. "אני מציע אלטרנטיבה לסטודנטים בוגרי תיכון ואפילו לפני שמסיימים, שלא מוכנים שה-NCAA תחלוב אותם, ותהיה להם אפשרות גם לשחק וגם להרוויח כסף, לפני שהולכים לדראפט של ה-NBA!", הוא אמר.

מי יריץ את הליגה?

היא תתחיל תחת המטרייה של BIG BALLER BRAND – BBB- לפני שמשקיעים יתחילו להשקיע בקבוצות ובשחקנים.

התכנית שלו היא למצוא משקיעים שיסכימו להשקיע בליגה ובצעירים, ואז כל הצעירים בקבוצה "שייכים להם" כשהמשקיעים משמשים גם כמן סוכניהם.

מה הבעייה?

בינתיים אין לו אף משקיע אחד, אבל הוא בטוח שמשקיעים יעמדו בתור.

מה הבעייה הגדולה של לבאר? שיש לו ראש שיווק גאוני ממש, אבל הוא שם את העגלה לפני הסוסים. לדעתי הוא היה יכול להצליח ממש אילו אירגן את העסק לאט, וקודם מצא משקיעים לפני שהחליט על ליגה של 8 קבוצות שנפתחת כבר הקיץ הזה, קיץ 2018, מיד בסיום אליפות ה-NBA.

היכן היא נפתחת? באיזה ערים? באיזה אולמות? מי המאמנים?

הוא עושה הכל מהר מדי, ולא משתמש במומחי שיווק, מומחי חינוך, אנשי NBA לשעבר (מנג'רים, מנכ"לים, מאמנים) לעזור לו לפתח ליגה על בסיס כספי מובטח, אולמות מובטחים, והעיקר – משקיעים שהם COMMITTED לרעיון מתחילה ועד סוף.

הלוגו שהוא פרסם לא יבטיח לו ליגת צעירים!!! הוא פרסם לוגו לפני שהשקיע עבודת נמלים בהקמת ליגה שדורשת שנתיים-שלוש לפחות.

 

ב-"1" כתבתי לכם שליאנג'לו הכניס את שמו לרשימת הנבחרים בדראפט. לפי ג'ונתן ווסרמן בבליצ'ר רפורט http://bleacherreport.com/articles/2766887-nba-draft-2018-potential-landing-spots-for-liangelo-ball-if-he-goes-undrafted בינתיים אף סקאוט לא הביע עניין בו.

אז האב לבאר, שלא יודע כניעה מה היא, החליט לפתוח בארה"ב ליגה חדשה לג'וניורס. מי הם הג'וניורס? כל תלמידי התיכון שלא מעוניינים לסיים שמינית, או מסיימי שמינית שלא מעוניינים ללכת למכללה, או פרשמנים או סופומורים במכללה – בני 18,19,ו-20 שלא הולכים לדראפט או לא נבחרו בדראפט, ורוצים לשחק בליגה עם צעירים ולא בליגת "G" עם כמה שחקנים בשנות ה-30 שלהם.

עם כל מה שקרה ונכתב על ה-NCAA זה זמן אופטימלי לפתיחת אלטרנטיבה, אבל לא בצורה שהוא מנסה לארגן אותה. לי חבל שהרעיון האמיץ והנפלא שלו יילך לאבדון כי  הוא קפץ עליו מהר מדי, וללא עזרת מומחים.

כולם זוכרים את הצהרתו של לבאר – –

"I want all my three boys to play for the Lakers. … If they don't take Gelo this year, I bring back Gelo here [Prienai in Lithuania] to play with Melo for two years. Lonzo will be on his third year, and I want to let every NBA team know, that Lonzo is not going to re-sign with the Lakers but will go to any team that will take all of my three boys. That's my plan."

הצרה היא שהוא מצהיר הצהרות ואין לו תכנית מוגדרת ליפול אליה למקרה שרצונו הגרנדיוזי לא יתקיים.

תראו באיזו צורה הוא מכריז על פתיחת הליגה, ועל TRYOUTS שמתחילים…מיד בסיום הריקוד הגדול! (היכן? מי מוזמן? מתי?):

*

*

אני חושש מאד שעתיד בניו הוא בליגת ה-"G" או בסין. לבאר הזה BLEW A GREAT POSSIBILITY להפוך לגיבור של ממש עם אלטרנטיבה ל-NCAA עם "ליגה לצעירים" – רעיון נפלא שלוקח 3-4 שנים לארגן, ולא ביציאה עם טוויטר שלא מציע דבר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. תודה מנחם. ליאנג׳לו לא שחקן אן בי איי בעיניי אבל ללא ספק מוכיח שיש לו את היכולת לקלוע מבחוץ וליצור לעצמו טם צריך, פשוט לא ברמה של הליגה. העובדה שהוא קלעי טוב כן תגרום לקבוצות להמשיך לבחון אותו ואולי להביא אותו אחרי עוד 3-4 שנים של ניסיון ברמה גבוהה יותר באירופה.
    הלידה של לבאר בול עוד צריכה להוכיח את עצמה וללא ספק יהיה לה קשה לעשות את זה, מה שבטוח – הוא עשה משהו נכון אם הוא הצליח להיכנס לכותרות של כולנו ולמעורב שלך 😉

  2. תודה מנחם

    לדעתי הוא יצליח. והסיבה שאני חושב ככה זה שהדבר הראשון שעשיתי (אחרי שהוא הצליח להעביר את הבשורה עד אליי באמצעותך) היה לחפש jbaleague בגוגל. ושם מצאתי אתר מאוד נגיש עם מסרים משכנעים וטופס הרשמה פשוט.. ברגע שיהיו לו נרשמים ויהיו הוא יוסיף לזה עוד קצת באז והמשקיעים יבואו. הרבה יותר מהר מאשר היו באים בלי זה

    1. לבאר בול הוא כאילו קוריוז מעצבן אבל מתחת לפני השטח הוא מדגד יחסי כח פוליטיים וחברתיים בארהב שגם ככה מאוד מאותגרים עכשיו. כמו טראמפ. החוצפה שלו, הזלזול בפוליטיקלי קורקט ובהגמניה המעונבת והצבועה, וכמובן המסע הארוך של השחורים החוצה מהעבדות שלא באמת הסתיים.

      ודווקא סטיבן איי סמית עם כל הדאווין שלו יודע לראות ולכבד את זה.

      בנקודה הזאת אני מעריך גם את מנחם שלא נכנע ללחצים להתעלם או לבוז לתופעה הזאת ומתעקש להסתכל על זה גם באתר פה

  3. תודה מנחם . אני כבר לא מתייחס לבול . לאבר נודניק. אבל הילד דפק 72 נק הערב בליטא
    פילי??? פחד של קבוצה במיוחד אחרי שהיום ראיתי את סימונס דופק שלשות. אם סימונס יפתח קליעה זאת קבוצה אלופה ולא יקח עוד הרבה זמן… לינק לסימונס:
    http://www.thescore.com/nba/news

      1. סימונס יכול כבר היום לקלוע שלשות באותם אחוזים של לונזו בול.
        אבל סימונס הוא משהו אחר , הוא יודע שעדיף לקבוצה שלו כרגע שמי שיזרוק את השלשות האלה יהיו רדיק,סאריץ' וקובינגטון אז הוא לא יזרוק עד שהוא יהיה בטוח שהוא יכול לפחות להגיע ל 30 אחוז מהשדה.

        הדבר היחיד שמעניין את סימונס זה הצלחת הקבוצה

        1. זה ברור. הוא בקבוצה עם מטרות שצריכה לנצח וזה הכי חשוב אין מקום לטעויות. פילי כרגע מעוניינת רק לנצח. לליקרס אין שום מטרה אז לונזו יכול לזרוק מה בא לו. אם סימונס היה בפיניקס הוא היה זורק 15 שלשות גם כל משחק. ואין צורך שהוא יזרוק שלשות יותר מידי שרדיק רוקי בלבואה וסאריץ על המגרש. קובינגטון זה יום אסל יום באסל אם הוא יקלע טוב פילי יקחו את המזרח אבל יש לי הרגשה שבוא יאכזב.

  4. בול הזה יהיה יותר פלופ מלונזו. האבא גאון יודע שהבנים שלו לא שווים כלום ועושה כסף מפרסום וטראש טוק בדרך להיות קרדשיאנס 2. דיברת על מקלדת שלא יכולה לסבול? אני כבר חודשים עם תחושת בטן שפילי לוקחים את המזרח בלי קשר לתוצאות האחרונות אבל לעולם לא אהמר על זה. ההימור המינמלי יהיה גמר המזרח. בן סימונס לא יועבר מעמדת הרכז בשביל פולץ.

  5. לגבי הליגה של לבאר, דווקא יכול לעבוד. הוא באמת איש שיווק מוכשר מאוד, והגיע בדיוק בזמן שהמוניטין של הncaa על הקרשים.
    הוא יתחיל בקטן בלי פרוספקטים רציניים אבל יוכל לגייס משקיעים די בקלות לפתוח בסיס (מישהו אמר מג'יק?) ולשכנע פרוספקטים מהתיכון לעבור אליו עם הזמן זה גם יהיה יחסית פשוט.
    פשוט באים אליהם הביתה לשכונות קשות היום, כשהרבה מהם צריכים לגרד כסף לאוכל ומציעים להם כסף. יתרון תחרותי לא רע על פני המכללות הייתי אומר.
    ואז גם יהיה לו איפה לשים את הבנים שלו במקום באיזה קולחוז סיבירי.

  6. רק אידיוטים חסרי מעוף,הבנה וחזון השמיצו וקיללו את פילדלפיה .
    כל מי שיש לו מושג הבין מה קורה פה, אבל מה לעשות רוב העולם בכל נושא הם כבשים בעדר תקראו לזה איך שאתם רוצים.

    לא יעזור לך מנחם , כמה פעמים שתאמר את זה לא יקרה לגבי בן סימונס.
    סימונס הוא הפוינט גארד של פילדלפיה בדיוק כמו שמג'יק ג'ונסון היה הפוינט גארד של הלייקרס (עוד זורק לבנים ב 8 השנים הראשונות שלו) וזה לא ישתנה.

    1. פילדלפיה הרוויחו כל השמצה שקיבלו ביושר.

      אין בכל התהליך העלוב הזה שום דבר מבריק אלא רק נכונות לעשות פעולות לא ספורטיביות ולספוג יותר השפלה למשך יותר שנים לעומת שאר הקבוצות.

      בשיטה של הנבא, אין ממש אפשרות שדבר כזה יכשל לגמרי, והסיקסרס אפילו עשו קרוב למינימום האפשרי ביחס לכל ההזדמנויות שהשנים של ההשפלה והאי ספורטיביות נתנו להם.

      איכס.

  7. חבל על הכותרות, אנשים לא נכנסים לקרוא, משפחת בול לא מעניינת בארץ כמעט אף אחד.

    פילדלפיה תהיה מועמדת לאליפות מהעונה הבאה עם ההצטרפות של לברון ג'יימס – מה שמפחיד כאן הרבה אנשים. ללברון אין מה לחפש בקליבלנד יותר, אין שם קבוצה ובפליאוף יראו את זה (אם לא הספיקה העונה), והוא נתן לקליבלנד את כל מה שהבטיח.

    האוהדים בפילדלפיה רוצים, אמביד מחזר בגלוי, סימונס בכלל בן הטיפוחים של לברון וחתום בסוכנות שלו, לפילדלפיה יש מקום בתקרת השכר, לברון יבוא בתור החונך המבוגר. ולפי העונה, עוד יש לו 3-4 שנים יפות לתת. קבוצה טוענת לאליפות.

    התסריט שמבהיל כאן הרבה אנשים זה עוד 2-3 טבעות ללברון, אפילו עובר את מייקל. לכן יגידו, "הוא דורך לסימונס על המקום" (לא – לברון ישחק 3), "הוא יהרוס את מה שמתפתח" (לא – הוא יביא את הניסיון וחוכמת המשחק שלו, שאין להם אח ורע), וכו וכו. בקיצור – זה מתקרב…

    1. את מייקל הוא לא יעבור לעולם אבל בפילי הוא יוכל לקבע את מעמדו כמספר 2 הכי גדול אי פעם ללא עוררין אחרי מייקל. הוא יביא שם לפחות 2 אליפויות ובגילאים יותר מתקדמים השאלה תהיה האם יוכל להפוך לרול פלייר שם. פילי גם יאפשרו ללברון לטייל במזרח עד הגמר כמו שהוא אוהב. ככל שהזמן עובר נראה שהוא יותר מתקרב אלינו למרות שנראה לי הוא יחתום באל איי.

      1. והכי חשוב הקאפקייק יחזור להיות קאפקייק או שיחזור לרדמפשיין לאוק ולראסל סטייל הקינג יחד עם פול גורג שישחק שוטינג גארד לתת תחרות. אם לברון לא בלייקרס אני לא רואה גם את גורג בלייקרס

    1. למרות שכתוב "גארדים", די ברור לפי הבחירות שהוא בחר רק מבין הרכזים.
      עדיין מרשים, ומרשים שפייטון שם לב מספיק כדי לראות את זה.

  8. לא מאמין שליאנג'לו ייבחר בדראפט, אבל יהיו קבוצות G league שירצו אותו מאד בשביל העניין שהוא מעורר והכסף שזה יכניס להן.

  9. תודה מנחם.
    לגבי פילי – מציע שאוהדיה ימתינו להישג אמיתי לפני שייצאו במחולות והצהרות.
    ובמזפח החלש הישג אמיתי זה מינימום גמר איזורי.

  10. נראה לי שעתידו של ליאנג'לו יהיה בסין ולבאר הגאון יידע לחלוב את הסינים כפי שרק הוא יודע.ובסוף בזכות קריירה נהדרת בסין המותג שלו יהפוך גלובלי.

  11. תודה על המעורב.
    מנחם יש לך דיבוק רציני עם משפח' בול.
    הפרוסס של פילי הצליח.
    אין סיכוי שסימונס יעבור לפורוורד, הוא נולד להיות רכז ויודע לנצל את הגובה שלו בצורה נפלאה. אני רואה את פולץ עובר קבוצה מתישהו בשנה הבאה

  12. מעורב נהדר

    הרעיון של לבאר מעולה, אבל לדעתי הסיפור היפה שבנה סביב הליגה הזו כאלטרנטיבה למכללות המושחתות זה סתם סיפור כיסוי. הוא פשוט מנסה למצוא מסגרת שבה הילדים שלו יוכלו לשחק ולהמשיך לשווק אותם. נכנסתי לאתר הרשמה שלו, שחקני תיכונים מדורגים לא יכולים להירשם לליגה שלו בגלל שקר כלשהו. יענו מאות התיכונוסיטים הכי טובים בארה״ב לא יוכלו להירשם לליגה אז על מי הוא עובד?

    פילדלפיה זה הדבר האמיתי, אם ישארו בריאים. גם אני חושב שסימונס ישאר הרכז. בודאי שבפליאוף, הרי אף מאמן רציונאלי לא יעשה שינוי כזה בפליאוף. אולי למשחק אחד או שניים בסדרה מול הלברונז הוא יעשה מין ניסוי כזה כדי לשנות מומנטום שלילי אבל לא יותר מזה.

  13. פילדלפיה סיקסרס יהיו OKC העתידית.
    לא רואה אפשרות שבן סימונס יישאר אם הכדור לא יהיה בידיים שלו, לחלופין גם מרקל פולץ יחליט לעזוב במהרה אם לא ישחק בתקפיד המיועד לו.

    בכל מקרה פילדלפיה ובריאן קולנג'לו עושים בית ספר לכל הליגה איך ב3 שנים בונים תשתית של אימפריה.

    לנושא מרקל פולץ- אני עוקב אחריו הרבה מאד זמן, התרשמתי ממנו מאד, אך לאחר המשחק האחרון ראיתי שהארסנל ההתקפי שלו כולל רק ג'אמפ שוט מחצי מרחק וחדירה לסל שלא ברור איך יתמודד בפלייאוף. כנראה נצטרך לראות אותו כשחקן שישי העונה ושנה הבאה נקווה ליותר.

  14. פילדלפיה בכיוון הנכון. יהיו מפלצת ויש להם עוד בחירת לוטרי (אזור מקום 11) השנה. מפחיד. מאוד אוהב מה שהולך שם, עשו עבודה טובה לכל אורך העונה. טיפה עפתם על פולץ – משחק אחד אחלה לא הופך אותו לאייברסון.

    ליאנג'לו לא יבחר בדראפט לדעתי. אולי סוף סיבוב שני, אבל לא בטוח. הוא לא שחקן כזה טוב.

  15. לפילי גם זכות על 3 שחקנים המשחקים באירופה (פסינקיס השרוך מגראן קנריה, מתיאס לסור וג'ונה בולדן של מכבי). אף אחד מהם לא נראה כמו יהלום ברמת nba אבל אפשר לארוז אותם כחלק מטרייד.

    הבחירה של הלייקרס עוד לא בטוחה כי היא מוגנת 2-5. אם הלייקרס זוכה מקום 2-3 בפינג פונג אז זה הולך לסלטיקס. כרגע הבחירה נראת בין 10-11 וניתן לשלוף שם יהלום.

    1. חח שמים אותו עם הארדן במירוץ כאילו הוא קרוב בכלל

      ראסל, דיויס, קרי, דוראנט וליליארד כל אחד מהם לפני לברון MVP.

      על הארדן אני בכלל לא מדבר שהMVP מגיע לו ב10 דרגות מאשר כולם איזה RACE הדרעק הזה מדבר עליו?

  16. מי שדוחף את לה-בום לפילי הוא הוזה ולא יותר
    לברון ידפוק את הצעירים האלה כלכך חזק בהתפתחות שלהם כשלאחריו הם יהיו "בוסט".
    מעולם לא התפתחו שחקנים ליד לברון (היחיד שעוד אפשר לומר שהעלה דרגה הוא קיירי אבל קיירי היה סקורר ואולסטאר גם לפני לברון).
    סימונס לעולם לא יתפתח ליד לברון ולא משנה כמה תהפכו את זה,שניהם חייבים את הכדור ביד בכדי להצליח. לברון ללא כדור הוא ראס ללא כדור .

    1. השאלה זה לא סימונס אלא אליפויות. אליפויות מביאים כאן ועכשיו אם יש הזדמנות אחרת יודע כמה דברים יכולים להתהפך בעתיד? זוכר מה קרה לאוק?

      לא אומרים לא ללברון ג'יימס. לברון מול קובינגטון זה כמו דוראנט מול בארנס. ברור את מי יקחו. וחוץ מזה קובינגטון לא שווה את החוזה שלו.

    2. אני תמיד הייתי אמביוולנטי לגבי לברון.

      מצד אחד הוא מעצבן, הרדיפה שלו אודות התהילה והמורשת, ההחלטה, הפוטצ על בלאט, השביתות האיטלקיות הקבועות של ינואר, וחוסר הרצון שלו לתת 100% מעצמו בהגנה 100% מהזמן, אתה יודע מה 90% לפחות.

      מצד שני, השחקן ענק. 15 שנה, מהשניה שנכנס לליגה עד עכשיו הוא שובר את כל השיאים כמעט. מחוץ למגרש הוא עושה פלאים, ועל המגרש הוא שולט ביד רמה בעשור האחרון. הוא בלתי פציע, זה מעיד עליו רבות, על משטר האימונים, הדיאטה, השיקומים וההשקעה בגוף וזה ואחד הסיבות העיקריות להערכה שלי כלפיו.

      עם כל מה שכתבתי, ובהתחשב בכל הנסיבות, ההערכה שלי שלברון יהיה מוכן גם מוכן בעונתו ה-16 בליגה לעבור לפילדפיה. הם בעמדה הכי נכונה להחתים אותו מבחינת הפוטנציאל ומגבלות השכר והאופק ל3-4 שנים הקרובות. בסיטואציה כזו לברון מגדיל את סיכוייו לאליפיות נוספות הכי הרבה חד משמעית, פילדפיה בריאים פייבוריטית גם מול הלוחמים בריאים.

      ללברון המורשת הכי חשובה והוא ימקסם אותה בפילדפיה בשנים הקרובות, ישארו לו עוד שנים בקריירה למעבר נוסף ובסופו של דבר לפרוש בקליבלנד בגיל נושק ל-40 אחרי ששבר את שיא הנקודות של קארים. הוא גם מבין שבגיל 35 זה יהיה בסדר לקחת צעד הצידה ולפנות את הבמה לסימונס ואמביד שלשניהם הפגין הרבה ריספקט במהלך השנה, גם לווייד הוא נתן בהרבה מקרים את המושכות ואם שואלים את ווייד הוא לרגע לא מצטער על ששיחק עם לברון.

      בסופו של דבר אני יותר מעריך את לברון כשחקן אינטילגנט שרוצה אליפיות נוספות מאשר סולד ממנו כסוליסט ושתלטן ולכן מעריך שמבחינתו פילדלפיה היא יעד מוביל. היא הקבוצה היחידה טופ 4 משני צידי הבראקט שיכולה להציע לו חוזה מקס ולשמור על הסגל הקיים.

  17. איזה אושר שפילי חזרה לבמה הגדולה.
    ובקשר לליגה של לבאר…. אחלה רעיון. בשנה הראשונה היא תבשיל ובשנה הבאה תהיה רצינית. אם הי לי כסף הייתי משקיע 🙂

  18. Darius Soriano

    @forumbluegold
    3h3 hours ago
    More
    Darius Soriano Retweeted Joey Ramirez
    When Lonzo was coming out of UCLA, defense was supposed to be a relative weakness. Turns out…nah. He has incredible instincts and a nose for the ball, quick hands, and an understanding of angles + where the ball is going + how and when to gamble. Can induce chaos defensively.Darius Soriano added,

    0:38
    Joey Ramirez
    Verified account

    @JoeyARamirez
    Lonzo Ball leads the league in both steals (2.6) and deflections (4.3) for the month of March.

    Constantly jumping passing lanes, sneaking up for…
    12 replies 95 retweets 253 likes
    Reply 12 Retweet 95 Like 253

    Laker Film Room

    @LakerFilmRoom
    Follow Follow @LakerFilmRoom
    More
    Replying to @forumbluegold
    Of all of the players who play 25+ mpg, here are the #1 guys at each position, by Defensive RPM:

    PG: Lonzo Ball
    SG: Andre Roberson
    SF: Robert Covington
    PF: Anthony Davis
    C: Rudy Gobert

    It aligns pretty well w/the eye test for the others & gives you an idea of how good he's been
    11:22 AM – 28 Mar 2018

    1. כיף שאפשר לעוומת כל מיני סטטיסטיקות ולהוציא את לונזו תותח. אני אוהב שאוהדי לייקרס משכנעים את עצמם ומחפשים סימוכין לכשרונו של הלונזו.

      ימים יגידו איפה הווא יהיה. לונזו גם לא בין ה20 גארדים הטובים בליגה הגנתית. ראיתי איזה 6 משחקים בכולם היה פח בהכל כנראה אני מביא לו את הנאחס.

  19. לדעתי, נכון לעכשיו, יוטה היא הקבוצה עם העתיד הורוד ביותר. עש שם משהו נכון, מעבר למגוון הלאומים שמשתף פעולה יחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט