מעורב הופס ליום שני: סטף קרי – תמצית ומהות הווריורס / מנחם לס

1. וילנובה הוכיחה שמגיע לה נמבר 1!

המשחק ששוחק בבוסטון שלח את וילנובה לסן אנטוניו לשבוע הבא. היא תשחק נגד עוד נמבר 1, קנזס.

וילנובה ניצחה את טכסס טק שנתנה לה קרב שהיה קרוב יותר מהתוצאה 59-71. אז שנתיים אחרי שוילנובה ניצחה את אליפות ה-NCAA ביוסטון, טכסס, היא תנסה לעשות TWO IN A ROW בסן אנטוניו, טכסס.

וילנובה פתחה חזק והובילה כבר ב-15 במחצית הראשונה אך הרד ריידרס רגילים לכך כשחזרו מ-10 דפיציט 11 פעמים העונה. וילנובה – קבוצת קליעה מרחוק מצויינת, היתה ביום של פאנק, ומה שהציל אותה היו 12 זריקות רצופות מהקו בסיום המשחק, שהיא קברה את כולן.

 2. קנזס מנצחת את דוק במשחק הטוב ביותר עד עתה (מכולם!) ב-OV!

*
ייתכן שהמשחק בין קנזס לדוק לא היה רק הטוב ביותר עד עתה בטורניר ה-NCAA 2018. ייתכן והיה זה אחד ממשחקי המכללות הטובים ביותר ששוחקו אי-פעם.
*
רפי ההבנה והטרולים הנכנסים לבקרים לאתר יכולים  להתחיל בהעלבות ולכלוכים. אני מדבר אל אנשים כזיו, ג'ון, גיא, אפלטון, עידו גילרי, מתן, מידן ועוד איזה 20 קבועים שאני מאד מעריך את הידע שלהם וכמובן כל האחרים שמופיעים לא קבוע ואני  מעריך את הבנת הכדורסל שלהם: היה זה משחק מכללות ברמה הגבוהה ביותר. כמעט בכל: בקליעות מרחוק ומקרוב. כניסות לסל. פיקים אנד רולים. חסימות. קצב נפלא.
*
ההפרש נע לשלוש נקודות לפה או לשם. אני הפסקתי לספור אחרי 17 החלפות של הקבוצה המובילה. קנזס ניצחה 81-85 אחרי שהמשחק הסתיים 72-72 בזמן החוקי.
*
uke
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
W. Carter JrF 22 3-9 0-3 4-5 0 2 2 1 2 1 2 5 10
M. Bagley IIIF 44 5-9 1-1 5-8 4 6 10 2 0 0 2 0 16
G. AllenG 45 3-13 2-9 4-4 1 3 4 4 4 0 1 3 12
T. DuvalG 43 9-16 2-6 0-0 0 1 1 6 2 0 4 5 20
G. Trent Jr.G 44 7-18 2-10 1-1 1 2 3 0 1 1 0 2 17
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
J. DeLaurierF 13 2-2 0-0 0-0 2 1 3 0 0 0 2 1 4
M. BoldenC 12 1-3 0-0 0-0 1 0 1 0 0 1 0 0 2
A. O'ConnellG 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
TEAM 30-70 7-29 14-18 10 22 32 13 9 3 11 16 81
42.9% 24.1% 77.8%
Kansas
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
U. AzubuikeC 19 4-6 0-0 1-2 5 3 8 2 1 0 1 5 9
D. GrahamG 45 4-10 3-8 0-1 2 4 6 6 0 0 2 0 11
S. MykhailiukG 42 4-10 3-9 0-0 3 7 10 5 1 1 4 3 11
M. NewmanG 44 8-19 5-12 11-12 2 5 7 2 3 0 1 1 32
L. VickG 41 6-16 2-7 0-0 1 2 3 2 0 1 5 2 14
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
S. De SousaF 26 2-3 0-0 0-0 1 9 10 1 0 1 3 1 4
M. GarrettG 8 2-5 0-0 0-0 2 0 2 2 0 0 1 2 4
TEAM 30-69 13-36 12-15 17 30 47 20 5 3 18 14 85
43.5% 36.1% 80.0%

בשניות האחרונות גרייסון אלן פרץ מצויין וכדורו הסתובב והסתובב על החישוק. אילו ניכנס דוק הייתה מנצחת.

בהארכה קנזס שלטה ודוק עשתה הכל כדי להשוות ולנצח, אבל הריבאונדים של קנזס (47 נגד 32) ניצחו לה את המשחק.

גבור המשחק היה מאליק ניומן, שאחרי עונת פרשמן מצויינת במיסיסיפי סטייט עבר לקנזס. הוא חייב היה לשבת עונה שלמה (העונה שעברה) בחוץ ולחכות לעונה זאת. כשפרשן במיסיסיפי הרבה דיברו על ה-1.92 מ' הזה כבחירת לוטרי עתידית, אבל הישיבה בחוץ הוציאה אותו ממחשבת הסקאוטים. ישנה לו עוד בעייה: הוא 'טווינר' – שוטינג גארד בגוף של פוינט גארד.

אבל המשחק הערב צריך להוציא הרבה ספקות מראשי סקאוטים. אמנם היה זה משחק אחד, אבל אתה לא יכול לשחק אפילו משחק אחד כזה מבלי שיהיה לך את כל מה שמחפשים ב-NBA. זהו מבחן ענק על כמה טורניר ה-NCAA יכול לשנות דעות מומחי ה-NBA למעלה או למטה. לדעתי מאליק ניומן קנה היום את עתידו.

האוקראיני Sviatoslav Mykhailiu – גובה 2.03, שמר טוב מאד על באגלי, ואז קלע את הסל החשוב ביותר עבור קנזס ששלח את המשחק להארכה.

מאליק ניומן קלע את כל 13 נקודות קנזס בהארכה. הוא קנה אותי.

מה שלא הבנתי הייתה ההגנה האזורית של דוק בחלקי משחק כל כך רבים. השמירה האזורית נתנה מרחב ל-13 שלשות, כמה מהן פתוחות לחלוטין.

 

*

*

***********************
תכנית 60-MIN מיד אחרי המשחק היתה להיט היום כי אשת הפורנו סטורמי דניאלס, זאת שהיה לה רומן קצר עם דונאלד טראמפ , ותריסר ימים לפני הבחירות, מייק כהן, עורך דינו של טראמפ שילם לה 130,000 דולארים דמי שתיקה, החליטה להופיע ב-60-MIN ולספר את סיפורה כי העסק הסתבך והיא חששה לחייה. 'קבוצת טראמפ' איימה עליה בתביעה משפטית על מיליון דולארים אם תופיע בתכנית.
עשרות רבות של אמריקאים חיכו לשעה 7:00 לפתיחת התכנית ב-ABC. אבל ABC שידר את דוק-קנזס… השעה היתה כבר 7:20 כשגריסון אלן החמיץ ניצחון, והמשחק עבר להארכה כשאיזה 60-70 מיליון איש יושבים על מסמרים בציפייה לשמוע את סטורמי דניאלס…

 7:55 כשההארכה נסתיימה, השעה כבר היתה   ה

.(-MIN הראיון של סטורמי דניאלס ב-60 )

*

*

*

*

הנה קולקציה מכמה טוויטרים שפוצצו את הרשת כשהמשחק היה בהארכה..

*Is Stormy Daniels playing for Duke or for Kansas ?

*Damn Stormy Daniels interview is a ruse to get me to watch Duke basketball. It’s a conspiracy man. Deep Blue State stuff. Argggh!

*Duke has never seen the hate it will see now for delaying this Stormy Daniels interview

*The Stormy Daniels interview delay is just another reason to hate Duke.

 

*Stormy Daniels gave us all a gift today: Many, many new people were introduced to the joys of watching Duke lose.

*Get Duke off my TV so I can enjoy my stories with Stormy Daniels.

*Duke/Kansas headed to OT and our newsroom phone immediately starts blowing up b/c people are mad 60 minutes hasn't started yet.

*Y'all will get your Stormy Daniels, but let us have the basketball.

*Half of America right now wants Duke to shoot a three. The other half is wondering when Stormy Daniels is on.

*Is my man card risked or enhanced if I admit that I want this nail- biting Duke v Kansas game to end so we can finally hear from @StormyDaniels ?

*Just got a call from a viewer very mad that he’s watching Duke/Kansas OT rather than Stormy Daniels.

*IS THIS A JOKE???? WHY IS A BASKETBALL GAME ON.

*The Trump admin delayed the Duke game to bump the Stormy Daniels interview hoping people would get bored and turn it off instead of waiting. And they were right! pic.twitter.com/16No89Etat

*Man, the transition from Duke-Kansas twitter to Stormy Daniels twitter is gonna be quite a thing.

*I guess will have to wait for the end of this game

*Duke-Kansas is much better than Stormy Daniels.

 

3. סטף קרי הוא ה-ESSENCE של גולדן סטייט!

(הוא המהות והתמצית של הקבוצה יותר מכל אחד אחר, כולל קווין דוראנט)

 

השחקן החשוב ביותר בגולדן סטייט. יותר חשוב מקווין דוראנט!

*

בלעדיו,  התזמורת מזייפת ולא מסוגלת לנגן

מיהו השחקן הטוב ביותר של הגולדן סטייט ווריורס?

אני משער לעצמי שיתפתח ויכוח נוקב בין אוהדי סטפן קרי ואוהדי קווין דוראנט.

כמובן שחשוב גם להגדיר למה הכוונה ב-"הטוב ביותר".

אז עם יד על הלב, אני עצמי לא מסוגל לענות על שאלה זאת, אלא אם-כן השואל מגדיר את כוונתו.

אבל אגיד לכם מי הוא השחקן  ה-ח-ש- ו-ב  ביותר בקבוצה: סטפן קרי.

ואם אתם רוצים גם הגדרה ל"חשוב" אז אין לי בעייה עם זה: עבורי השחקן החשוב ביותר הוא זה שאיתו הקבוצה משחקת יותר טוב.

כמובן שאמשיך עם נושא זה, אבל עלי לעצור לרגע ולהסביר מדוע אני מתעסק בכלל עם הקבוצה הזאת.

ד"כ אני מעדיף לכתוב על קבוצות סימפטיות, חינניות, וחפות מפשע כמו הקליבלנד קאבס ולא קבוצות מגובבות, מוגזמות, ומנופחות כמו גולדן סטייט ווריורס. כפי שרובכם יודעים אני קשיש שקט ורגוע שכל דבר בומבסטי מעלה לו את לחץ הדם, גורם לרוק ליזול מפיו, וידו השמאלית מתחילה לרעוד. לעתים, כשקבוצה כמו הווריורס עושה יותר מדי רעש, הפיפי מתחיל לנזול דרך התחתונים, לעבר המכנס, ואז הנוזל יורד לגרב ולכף הרגל.

ת'אמת? זה עדיין לא קרה לי אף פעם, אבל כמה זקנים הזהירו אותי שזה דבר שעומד לקרות ממילא תוך כדי השנים, אז למה למהר עם כתיבה על קבוצות כמו הווריורס?

כי כבעל האתר עלי לדאוג לשיווי משקל בין הטובות והרעות. בין 'קבוצות הנשמה' ו'קבוצות הרשע', במיוחד כשיש סיכוי שאוהבי הווריורס פלוס שונאי הקאבס WILL OUTNUMBER את שונאי הווריורס ואוהבי הקאבס!

לפני שאגש לנושא העיקרי – סטפן קרי – עלי לומר כמה מילים על קבוצתו: הדבר החשוב ביותר שקרה ב-NBA העונה (לדידי לפחות) הוא שלכל הקבוצות – ללא יוצא מין הכלל – עבר ונעלם הפחד מפני הלוחמים.

*בארבע השנים האחרונות הם קיבלו איזו שהיא רפיוטציה של סופר-טים. בינך לביני? הגיע להם. המוניטין של קבוצה עליונה מכולם (אפילו שבגמר אחד פישלו נגד הקאבס) לא נידבק לה סתם ככה.

* אלף, הם באמת היו הקבוצה הטובה ביותר, ובית, אם לקבוצה הטובה ביותר – היודעת שהיא הטובה ביותר – מתווספת שחצנות, גנדרנות, ורברבנות, וזה עם חיוכים מגעילים כמו של דריימונד גרין או חיוכים תינוקיים עם מגן שיניים המשתרבב בין השיניים של סטף קרי, ואתה לא יכול לעשות מאומה בנידון, זה מתכון לשנאה אמיתית, אבל שנאה מהולה בפחד זה הדבר הגרוע והמשפיל ביותר.

המורה שלנו קווינט לימד אותנו בכיתה ד' שהדבר הגרוע ביותר הוא לשנוא בלי יכולת לעשות מאומה בנידון. כי אז השנאה הופכת לכאב. אז או שתלמד לעשות משהו בנידון, או שתצטרך לחיות עם השנאה ולסבול אותה. זה היה המצב בארץ הקודש המון שנים עם מכבי כדורסל, או בתפוח הגדול עם היאנקיס של העבר.

*

זה מה שקרה להרבה מאיתנו עם הווריורס. שנאנו את השחצנות והמאצ'ו של הלוחמים, ובלענו אותה בשקט. כי לא היתה לנו ברירה.

לא עוד.

העונה השתחררנו מהשנאה העיוורת כי הם הפכו לעוד קבוצה טובה. וכשהיא פצועה הם עוד קבוצה המסתבכת עם הפורטלנד'ים של העולם. המעצבן מכולם – אבל הוא גם החשוב מכולם שם – ניפצע נגד ההאוקס.

*הוא יהיה בחוץ roughly six weeks. באנגלית ROUGHLY יכול להיות גם 7. או 8. כמה שיותר – יותר טוב (הנה, אתם רואים? הדוק שוב מראה את האכזריות הטבועה בו ואת חוסר הספורטיביות שבנפשו. מה הפלא? הוא הרי מפקד כיתת היורים בנידונים למוות בגרינוויל – אפילו אם הם חפים מפשע, שאז הוא נהנה לירות אפילו יותר – ומכוון את הרובה לא לליבם אלא לנקודה בין עיניהם).

*

הנה עובדה: אין דרך שסטפן יחזור לשחק כפי שהיה לפני הפציעה נגד ההאוקס.

*בואו אגלה לכם סוד ביומכני:  פציעת MCL היא גרועה לכל אחד אבל במיוחד ליורים מהפרימטר. למה? כי רצועות ה-MCL הן האחריות על ה-WELL-BEING והאינטגריטי של LATERAL MOVEMENTS. (הופ, קופצים למילון והפרוש הוא תנועות צדדיות).

כלומר: הכדור בידו של סטף. הוא מסתכל על יריבו. ואז תנועה ימינה. תנועה שמאלה. ימינה ושמאלה. הכל שינוי כיוון בחיפוש פתח כניסה. מחפש את השנייה לפריצה. הכל לטרלי – מאומה וורטיקלי. ופתאום רצועת המידל קולטרל מתחילה להציק.

למה? כי זאת פציעה חוזרת.

הווריורס הפסידו את הסדרה אחרי שהובילו 3-1. ייתכן מאד שהסיבה היתה סטף קרי לא בריא ב-100% או שלא היו מפסידים אותה. אין מצב שבפלייאוף העונה יחזור אותו סטפן קרי לשחק.

אולי שכחתם אבל היה לו קרע חלקי ב-MCL בפלייאוף של 2016 שגרם לו להחסיר כמה שבועות מסוף העונה ושבועיים מהפלייאוף. כשחזר לשחק הוא עדיין שם מספרים נאים אבל בשום צורה או אופן הוא לא היה עצמו. אתם זוכרים את סוף המשחק בו היה על סטף לנוע ימינה ושמאלה להשיל מעצמו את קווין לאב שנשאר לשמור עליו ??? – זוהי בדרך כלל משימה קלה של גארד נגד פורוורד כבד – ועדיין הוא לא הצליח. התנועה הלטרלית פשוט לא היתה חדה ובמיטבה וזה ברור מהסרטון:

*

*

בנוסף, פעם בשיעור פסיכולוגיה למתחילים למדנו שאם אתה חוזר מפציעה, מוחך מתרכז בדבר אחד: למנוע פציעה חוזרת! ואז אתה משנה את תנועותיך הטבעיות, ומגדיל סיכויים לפציעה אחרת. ובכלל, היכן כתוב שקרי כבר עבר את תקלות פציעת העקב שלו שבגללה ישב בחוץ עד שחזר? ה-"ROUGHLY" דיבר רק על פציעת ה-MCL. מה עם פציעת העקב? האם הוא החלים ממנה לחלוטין?

אני מאמין שלא, ועתה מנוחה של 6-8 שבועות תגרום לעקב STIFFNESS חדש שיפריע.

אני לא מנסה ללמד אתכם רפואה כאן. אני סתם מעביר אינפורמציה, ומה שאני יודע כפרופסור לביומכניקה.

מובן שגם ללא סטף יש להם את קווין דוראנט, קליי ת'ומפסון, ודריימונד גרין, אבל גם הם זה עתה חזרו מקופת חולים עם סדק בצלעות לראשון, שבר באצבע לשני, וחבטה בדרגת CONTUSION בירך של השלישי, ועדיין, כפי שאני מנסה לומר כאן שוב ושוב  – הוא יכול בלי כל אחד מהם. הם לא יכולים בלעדיו.

לסטף קרי אין תחליף. אם הוא לא חוזר בזמן ולא חוזר קרוב ל-100% הווריורס בצרה צרורה, וזה למעשה הוא ה-ESSENCE של פוסט זה. ללא קווין דוראנט הווריורס יכולים עדיין להסתדר, כפי שהסתדרו בעבר כי סטף קרי ישנו, ואיתו הם נשארים אותם ווריורס. אותה קבוצה. אבל ללא סטפן קרי הם לא יכולים להסתדר כי בלעדיו הם לא אותה קבוצה! בלעדיו הם חוזרים להיות קבוצה רגילה ללא תנועה ללא כדור וללא מסירות שרק כשקרי נמצא על הפרקט הן מבוצעות.

הוא הגארד מס' 1 בליגה בקומבינציה של פליימייקינג ויעילות בקליעה, ותנועתו ללא כדור היא ללא אח ורע בליגה. הווריורס הם 14.3 נק' + ל-100 פוזשיונס כשקרי על הפארקט. זה הבדל עצום "עם" או "בלי", וזה כשהשלושה הם כן יחדיו על הפארקט!!! (https://www.theringer.com/nba/2018/3/25/17161214/steph-curry-mcl-warriors-kevin-durant)

מה כל זה אומר?

זה אומר שהווריורס הם קבוצה אחת כשסטפן קרי משחק, וקבוצה אחרת כשהוא לא משחק. אפילו ללברון אין השפעה מכרעת כזאת על קבוצתו!

אני לא מדבר על מספרים ונצחונות. אני מדבר עתה על סוג משחק וכיצד היעדרו של אחד השחקנים משנה את סגנון המשחק של קבוצתו. הקאבס ללא לברון או הווריורס ללא דוראנט הן בוודאי פחות טובות, אך משחקן נשאר דומה מבחינת סגנון. ללא קרי כל משחק הווריורס משתנה. כשהוא על הפרקט קורה משהו שקשה להסביר: פתאום כל החמישייה משחקת טוב יותר. המסירות נעשות חדות יותר, התנועה ללא כדור משתפרת, ולפתע אפילו ה-ISOLATIONS של דוראנט וקליי נעשים גם פחותים יותר, וגם נראים חלק מהמשחק. שחקנים שללא קרי הם בינוניים כאנדרה איגודלה, שון לוינגסטון, דויד ווסט, ואפילו ניק יאנג נראים ממש טוב, וכחלק אינטגרלי של ווריורס גדולה – איתו.

במילים אחרות, עצם היותו על הפארקט מעלה את רמת כל הקבוצה. בלעדיו הם נראים מילווקי. איתו הם נראים ווריורס עליונה. השחקן היחידי שגרם לקבוצה שלמה להתחיל לשחק מצויין עם תנועה ללא כדור ושטף משחק עם מסירות חדות עד שנמצא האדם הפתוח היה לארי בירד בבוסטון. אני מאמין שזאת מין ייראה מהמנהיג, והצורך להרים את רמת המשחק כדי לא לאכזבו.

באתר "ניקוי הזכוכית"  מדווחים שכשקרי נמצא על הפרקט, רק 28.9% מהזריקות באות ממיד-ריינג'. כשהוא לא על הפארקט? אחוז הזריקות ממיד-ריינג' עולה ל-42.9%, וזה הבדל עצום כי זריקות ה-MID-RANGE הן הפחות יעילות מכולן. עם קרי? הרבה יותר זריקות תחת הסל וזריקות לשלוש! איתו על הפרקט הם הקבוצה השנייה מהתחתית בזריקות מיד ריינג'. בלעדיו? הם הקבוצה הרביעית מהטופ במספר זריקות ממיד ריינג'!!! זה הבדל דרסטי.(https://www.cleaningtheglass.com/stats/team/10)

איך ולמה?

צורת משחקו משנה את כל סגנון המשחק של הווריורס!

אם סטפן קרי לא חוזר ביעילותו הרגילה, הווריורס תצטרך להראות שהיא יכולה לנצח גם בלי הספייסינג שהוא יוצר, בלי כניסותיו, בלי השלשות שלו, ובלי ששאר השחקנים משנים את משחקם כשהוא איתם על הפרקט. אז, או אז, הם עדיין קבוצה טובה מאד, אבל קבוצה רגילה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
120 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Panaman
Panaman
6 years ago

I don't care if what you write is 100% correct or not.
I simply enjoying your writings, your percpective and humor.
Absolutely great stuff.
Thanks.
Ziv
Panama

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Panaman

פנמה? אתה זיו של סקרמנטו? מה אתה עושה בפנמה? מחר מתחילה שם מלחמת אזרחים

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

סטפ קארי הוא השחקן החשוב ביותר של ג"ס וזה אפילו לא קרוב!
אנשים פשוט מתהפכים מרגע לדוד לי ,כאשר הקבוצה הזו עפה (במבחינה חיובית כמובן) בזמן שקארי משחק ומקרטעת כשהקאפ-קייק משחק…וזה ברור כשמש באוגוסט!

השנה בשונה מעונות קודמות יהיה לקבוצה מסויימת צ'אנס לחטוף אליפות וזה יהיה כלכך מתוק אם אלה יהיו התאנדר כשבדרך יכפכפו את הספגטי מDC (משאלה שנראת רחוקה שנות אור מהמציאות לנוכח הבזיונות שאנו עדים להם כל יומיים שלושה).

נ.ב-לא היית צריך להעלות את הראיון של שחקנית הפורנו הזו…לא עמדתי בפתיון ונאלצתי לחפש אותה במרשתת באתרים האסורים לרגע קל lol.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

התאנדר לא יקחו שום אליפות ויעופו כנראה סיבוב שני. אין מצב שקבוצה עם מלו תיקח אליפות בחיים. אף מאמן יריב בליגה לא יכול לעשות לתאנדר נזק כמו שמלו עושה להם. גולדן תיקח את האליפות בקלילות כאשר אולי רק הארדן טיפה מסוגל להטריד אותם. את מיני ספרס ניו אורלינס ויוטה הם יעברו בקלילות גם בלי קרי שפצוע כמו שאני פצוע.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  שמעון

שמעון, קרי פצוע. אוקיי? השאלה היא אם יוכל לחזור תוך 6 שבועות. אני לא מאמין.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  מנחם לס

אם חוזר לתחילת הפלייאוף תודה שטעית? אם לא חוזר אודה שדיברתי שטויות.

דוראנטו וקליי גם פצועים כמו שאני פצוע

שמעון
שמעון
6 years ago

מנחם כל מילה בסלע. קרי הוא גולדן סטייט. הוא הפך אותם לאימתניים שהטילו אימה וגרם לקבוצות לשמור על חצי מגרש. הוא שינה את הליגה. דוראנט בלעדיו מקבל בראש הלוואי אוק ידרדרו למקום 7 ועכשיו זה כוחות לחלוטין ראסל גורג ואדמס מול דוראנט קליי וגרין נראה מי פה שם כסף על דוראנט? אבל זה אשליות כמובן. סטף פצוע כמו שאני פצוע והוא חוזר ישר לתחילת הפלייאוף. הם עובדים על כולם.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  שמעון

שמעון, תעשה לי טובה אוקיי? סטף פצוע. אתה נראה לי בין המבינים אז אל תשנה את דעתי.אני אפילו יודע דאיזה בית חולים הוא בילה יומיים ב-MRI ושאר בדיקות, ביניהם מומחה מס' 1 בעולם לפציעות MCL מ-UCLA

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  שמעון

אני לא יודע אם היית ספורטאי אי פעם. לספורטאי בכושר, הנזק הגדול ביותר שיכול להיות זה אם משביתים אותו בכוונה מ-6שבועות של אימונים ומשחקים אמיתיים. ייקל לו 2-3 שבועות רק לחזור לכושר.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  מנחם לס

הייתי ספורטאי בעברי ולמזלי מעולם לא נפצעתי 🙂 (כמו לברון)

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago
Reply to  שמעון

שמעון,דיי עם התאוריות האלה…סטפ פצוע וכבר הזכרתי אתמול (ומנחם כתב על זה כאן) שהפציעה הזו היא פציעה שמזכירה את הפציעה שלו בעונת 73-9 כאשר החמיץ את המשחקים מול פורטלנד (לא זוכר אם החמיץ את כל הסדרה) ולא חזר כמו שצריך להמשך הפליאוף ולראייה המשחקים הלא טובים שלו מול הקאבס בהפסד האליפות.

לא מאמין כאשר נשארו מספר משחקים מועטים הם יעדיפו לתת מנוחה לכוכבים מאשר להתחיל להתחמם ולהכניס אותם לכושר .
השאלה היא -למה נתנו לסטפ לשחק מלכתחילה אם לפי דעתך הם עובדים עלינו?

אני חושב שהפציעה שלו רצינית מזו שהיית לפני שנתיים ,גם בגלל תוספת פציעה על הפציעות שכבר יש והיו לו ובכך יש עוד מאמץ לרגליים הצנומות וגם הגיל משחק תפקיד ,והעומס על רגליו הולכים מצטברים.

מתן גילור
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

לא החמיץ את כל הסדרה. היה לו משחק שנכנס מחליף והגיע טרי להארכה כשהגארדים של פורטלנד עייפים ופירק אותם עם משהו כמו 18 נק' ב-5 דק' הארכה.

שמעון
שמעון
6 years ago

זה היה משחק חולני שלו

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

הם נתנו לו לשחק כדי "להראות" לליגה שלא יחשבו אפילו להטיל קנסות כי אם היה פצוע גם לפני אז פתאום חזר? הם יכניסו ככה גם את קליי ודוראנט איזה משחק שניים שיחזרו לכושר קצת, להתחמם מה שנקרא וכתבתי את זה הרבה הרבה לפני עוד שהם החלו את המנוחה לכולם שהם ישחקו משחקים בודדים על מנת להתחמם.

מנחם- נחיה ונראה אם קרי יהיה עם תחילת הפלייאוף או לא. אם הוא לא חוזר לפלייאוף צדקתם ואני טעיתי. אם חוזר לפלייאוף כבר בתחילתו תודו שטעיתם. נחיה ונראה.

השרת
השרת
6 years ago
Reply to  שמעון

https://www.youtube.com/watch?v=gWQTRuXXhe4

תסתכל שניה 45, תראה את התנועה הצידית הלא טבעית של הברך מהפגיעה של מקגי.

פציעה ממש לא מזוייפת

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

זה סתם תירוצים שהוא היה פצוע על מנת להוריד מההישג של לברון.

לברון בא ונתן להם בראש, לא היה שום פציעה של קרי, הכל זה תירוצים. הפציעות היחידות שהיו זה של לאב וקיירי ב2015 שזו הסיבה היחידה שגולדן זכו באליפות

מחפצה מנמצה
6 years ago

אמת לאמיתה ! גולדן סטייט בלי קרי זו לא אותה קבוצה . זה כמו תזמורת בלי מנצח. היא תמשיך לנגן אבל זה לא יהיה אותו דבר.
הפציעה ב 2016 היתה גורם מכריע בהפסד האליפות לקאבס.

מתן גילור
6 years ago

תודה רבה מנחם.
צ'נדלר בינג אמר פעם: "the cushion are the essence of the couch"
קרי הוא הכריות של הכורסה. בלעדיו זו עדיין כורסה מעולה, אבל הרבה פחות נוח לשבת עליה.

dror2
dror2
6 years ago

מסכים לגמרי חוץ מדבר אחד – ההשפעה של לברון היא ה-ר-ב-ה מעל ההשפעה של סטף. ג"ס בלי סטף אולי משנים סגנון באופן חלקי, אבל הם עדיין קבוצה טובה. קליבלנד בלי לברון הם קבוצה פח שהדבר היחיד שהיא תתחרה עליו זה בחירת דראפט גבוהה

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  dror2

סטף קרי עשה בשנתיים מה שלברון לא עשה כל הקריירה, הוא שינה את פני הליגה ושינה את הכדורסל. הוא עשה מה שעשו גורג מייקן, שאקיל, ומייקל.

הפחד שהוא זרע בהגנות מעולם לא התקיים אצל לברון.

אבל כן לברון לברון הרבה מעליו מבחינת קריירה זה בטוח.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  שמעון

אני חושב ששיחת הטלפון של גרין לדוראנט, מלמדת אותנו משהו אחר בכל הנוגע למי פחד ממי…

שמעון
שמעון
6 years ago

שיחת הטלפון שדל גרין הייתה על מנת להביא עוד כוכב. יש לך אופציה להביא את דוראנט? לא מוותרים על זה גם אם משחקים אצלך בחמישייה קרי הארדן קליי גרין ואנתוני דיוויס. הם ניסו ודוראנט זרם, מי מוותר על שחקן כמו דוראנט??
לברון שיקשק מהם הרבה יותר ממה שהם שקשקו מלברון. גולדן הפסידה את הסידרה ההיא בגלל קר שלקח מפיל גקסון את ניהול המשחק החלש והיהירות אבל לפחות למד מפופ לתת לשחקנים לנוח. קר שחשב שיתן ללברון לקלוע כמה שבא לו ויהיה בסדר ולא הגיב.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  שמעון

גולדן סטייט הפסידו את הסדרה בגלל שקיירי ולברון היו גדולים עליהם.

אם הם היו זוכים באליפות, אתה באמת חושב שגרין היה מתקשר לדוראנט???

john
john
6 years ago
Reply to  שמעון

גיא לרוב אני מסכים איתך… אבל קליבלנד ניצחה כי קיירי ולברון היו גדולים עליהם? אפשר לחשוב שנגמר 4-1 לקליבלנד… כשג"ס הובילו 3-1 ובוגוט אטם את הצבע ובארנס קלע את הזריקות הפנויות שחניקת קארי יצרה מה בדיוק הקאבס הצליחו לעשות? וזה בלי שקארי היה 100%. בארנס ואזילי שבקו חיים וגרין יצא ממשחק משנה מומנטום. ועדיין זה נגמר על חודו של סל. הפחד של הווריורס היה אחר. הקבוצה של 73 הניצחונות היתה אמורה להיגמר בלי קשר. בוגוט נראה כמו פציעה אחת יותר מדי (בחיי שכל הזמן מעלימים אותו מההיסטוריה של הווריורס) קרי תמיד נראה כמו החלקה מפציעה מסיימת קריירה ובארנס נראה כבוי מנטאלית כי הבין שבווריורס לא יהפוך לכוכב שתיכנן להיות מאז שהיה תיכוניסט אלא תמיד יראו בו שחקן משלים. הווריורס עמדו להפסיד הרבה שחקנים באוף סיזן. זה לא קשור לכך שאותה הקבוצה שיקשקה מהקאבס. אותה הווריורס הנחילה לקאבס לא מעט תבוסות משפילות ולא נפלה ממנה בכלום. לכן דוראנט לא הצטרף לקבוצה שניצחה 73 משחקים אלא לגרעין הכוכבים של אותה הקבוצה כאשר ישנו ויתור על עומק ואיזון בתמורה. ואגב אם אתה מאמין שהטלפון של דריימונד לדוראנט היה מעשה של יאוש אתה חי בסרט. דריימונד ובוב מאיירס מאחורי הקלעים סימנו את דוראנט הרבה לפני. היה שם תהליך חיזור מאסיבי של שנה וחצי. הם הפכו חברים בנבחרת ודריימונד ודוראנט הפכו לקליק מידי. כנראה שדוראנט אמר לדריימונד שהוא לא מביע אם ג"ס זוכה באליפות אז שנייה אחרי ההפסד דריימונד התקשר כדי לסגור את זה כמה שיותר מהר לפני שדוראנט מתחרט.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  שמעון

לכן כתבתי "קיירי ולברון היו גדולים עליהם", ולא "הקאבס".
אם הדיון הוא איזו קבוצה חזקה יותר –
אז התשובה היא גודלן סטייט.
אם הדיון הוא על אילו שחקנים שינו את הסדרה, והביאו כדורסל ששהפך את הסדרה
(וזה הדיון לאור התגובות הקודמות של שמעון),
אז אלו לברון וקיירי שהתעלו, ושהפכו את הסדרה.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  שמעון

ברור שהיה מתקשר לדוראנט מי לא מחתים את דוראנט גם אםם לקחת 10 אליפויות? את דוראנט אתה תחתים בכל מצב

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  שמעון

אגב אם לברון היה יכול להביא את דוראנט הוא היה מלקק לו את הביצים גם. לברון פחד מדוויט האוורד והלך לוויד והביא את בוש על מנת לשלוט בליגה השנייה וגם בזה כמעט הפסיד לפול גורג ורוי היברט שבכלל זה היה מצחיק אם היה מפסיד. אז אתה מדבר על פחד? סטף הביא אליפות מכלום בלי כוכבים שהוא וקליי מתפתחים לרוצחים.

לברון? תמיד חיפש את הדרך הקלה, ליגה שנייה וכוכבים לידו עם כרטיס אוטומטי לגמר כל שנה. כמה קל הוא חיפש? חשב יקח 8 אליפויות בהליכה!!

https://www.youtube.com/watch?v=EYe8B–jrbs

לברון לא עמד ביעד שלו, הוא לא היה טוב כמו שהוא חשב

https://www.youtube.com/watch?v=e9BqUBYaHlM

אבל הוא קלט שזכייה בליגה הצרפתית לא תביא זכייה בליגת האלופות

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  שמעון

תגובה מצחיקה של אחד המגיבים על זה:

I think this was a complete misunderstanding. LeBron was talking about Eastern Conference Championships.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  שמעון

יפה. כאשר העובדות לא מתאימות לנרטיב, מיפים אותם בקצת ססמאות וסרטוני ווידאו…

לברון עזב את קליבלנד.
הסיבה, דרך אגב, ברורה. זה מועדון שלא ידע לבחור בדראפט, לא ידע להחתים בשוק השחקנים החופשיים, ולא ידע לנהל טריידים.
הם עדיין הגיעו לפיינלס ב-2007, ולמשחק 7 מול אלופת 2008.
יש עוד סיבה לכישלון של קליבלנד במהדורתה הראשונה –
לברון היה טוב מדי, מהר מדי.
הת'אנדר של דוראנט, או גולדן סטייט של קרי – תבדוק מי הכישרונות שנוספו למועדון מאז שה-2 נבחרו, ומי נוספו לקליבלנד.

לגבי הסלוגן החדש – ה-"ליגה הצרפתית". אין לי באמת חשק להביא מחדש את אותם נתונים שרשמתי אתמול. תקרא, תבין שזה באמת לא יותר מססמה ריקה מתוכן.

להזכיר לך –
3 הקבוצות שהקבוצות של לברון ניצחו בפיינלס, היו קבוצות סופר חזקות כל אחת.
הת'אנדר עם דוראנט, ווסטברוק, איבאקה, והארדן.
הספרס של קאוויי ודאנקן.
גולדן סטייט של 73 הניצחונות.

שמעון
שמעון
6 years ago

עובדות לא מתאימות לנרטיב? לברון 3 מ9 מול המערב בגמרים. די מעיד על הליגה צרפתית. השנה יהיה 3 מ-10 אגב זה די זהה לנתון שלו העונה מול 10 הקבוצות הראשונות במערב 5-13. אחוזים די קרובים (38% מול 33%)

סומסום
סומסום
6 years ago
Reply to  שמעון

שמעון, מסכים איתך לרוב אבל פה אתה מקשקש
לבחור דרך קלה זה להצטרף לקבוצה כמו גולדן סטייט עם 73 W, לא קבוצות שהיו לוטרי לפני או שנהיו לוטרי אחרי, כמו קליבלנד של בלאט או מיאמי. תבדוק מה היה שם ומה נשאר שם. שלא לדבר על שנים ארוכות ארוכות של הפריים של הקריירה, בקליבלנד הראשונה והגרועה, במקום ללכת ולדפוק עוד 3-4 טבעות עם איזו מפלצת במערב

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  סומסום

עוד הפעם, המעבר של לברון להיט היה מהלך נכון וטענתי זאת גם אז אבל אתה דיברת על אוק וגולדן אבל הם לא היו במזרח, לברון כשל במזרח החלש מול פאקן דוויט האוורד והידו טורגולו. רק לבוסטון 08 היה סגל משמעותית חזק מהקאבס. בכל שאר השנים הקאבס היו צריכים לקחת את המזרח וכשלו תוך החינקות של לברון ב-10 מול בוסטון והדחה מול דוויט ב-09.

שהוא חבר למיאמי לכוכבים הוא לא בא להילחם, הוא כמו דוראנט בא לקחת תארים בלי מאמץ בכלל, זה למה הוא הבטיח 8 אליפויות, הוא חשב שהוא עד כדי כך גדול שזה יהיה קליל מאד, הוא התכוון לזה. ואז הוא הגיע מול דירק ו-4 נגרים זקנים וקיבל בראש במופע ההיחנקות הגדול בהיסטוריה של כוכב.

ב-12 הוא ניצח אחלה קבוצה אבל קבוצה של ילדים וקריסה מנטלית של הארדן שלא קלע סלים בלי שמירה בכלל אבל אני זוקף לזכות לברון כי נתן סידרה אדירה. אבל הדרך לגמר הייתה מביכה מול קבוצות מביכות, ההיט היו גדולים 10 דרגות מול כל קבוצה במזרח במשל כל 4 השנים שלו שם. לעומת מסע הקזות הדם שקבוצות עברו במערב.

את 2013 הוא לקח על חודו של פופ שלא עשה עבירה (בסדר נהוג נזקוף ללברון).
ב-2014 הפסיד.
ב-2015 הפסיד (מובן עם הנגרים שהיו לו )
2016 לקח אליפות אדירה והכי משמעותית שלו.
2017 הפסיד שזה די לגיטימי

כל השנים האלו הדרך לגמר הייתה מביכה הקושי שהוא נאלץ להתמודד איתם לא היו הארדן,דוראנט קרי קליי ספרס אלא הוא התמודד מול דרק רוז ופול גורג וגון וול, בדיחה, הדרך שלו הייתה קליה. במערב הוא לא היה עושה חצי מהגמרים ולא בטוח שהיה גם זוכה ב-3 אליפויות.

קח לדוגמא את הארדן/ראסל יודע מה הם צריכים לעבור בשביל תואר? את OKC/יוסטון, גולדן ולברון. כל אחד מהם צריך לתת בראש ל-4 השחקנים הטובים בעולם יחד איתו ראסל/הארדן דוראנט קרי ולברון כמו נוביצקי עשה ב2011 נתן בראש לקובי דוראנט לברון ו-וויד.

לברון את מי צריך לנצח? את דמאר דרוזן? לאורי? יאניס? אמביד? וול? קיירי? בדיחה. הוא יצרך לעבור את אינדיאנה, בוסטון וטורנטו או פילי בפלייאוף זה מגוחך לעומת OKC יוסטון ואפילו ספרס. המאמץ שידרש הוא פי 5. וככה היה לו כל השנים רק הרבה יותר קל כי הקאבס וההיט היו חזקים ב10 דרגות מכל פחי המזרח.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  סומסום

איזה זיכרון סלקטיבי.
"הדרך לגמר הייתה מביכה מול קבוצות מביכות."
ב-2012? אתה רציני?
הסלטיקס של 2012 סוף סוף שוב היו בריאים, והפעם עם רונדו ככוכב.
הפייסרס גם היו קבוצה טובה מאוד.
וצריך לזכור –
את 2 הקבוצות הנ"ל ההיט עברו ללא בוש.

מתן גילור
6 years ago
Reply to  סומסום

ב-2012 הדרך של מיאמי לגמר היתה קשה מזו של אוקלהומה.
בוסטון היו קבוצה לאליפות. ולדעתי גם לא כל כך רחוקים מזכייה בה.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  סומסום

בוסטון 12 היו קבוצה מתה ורונדו חחח בהובלת רונדו!! רונדו גם אז לא הוביל כלום לשום מקום ואי רסט מיי קייס.

להיט לא הייתה שום ירבה בכל 4 העונות של לברון

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  סומסום

שמעון, הניסיון לשכתב את ההיסטוריה מוזר משהו.

ב-2011, הבולס היו הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, עם ההגנה הטובה בליגה, עם הנט רייטינג השני בליגה (אחרי ההיט).
בוסטון היו עם ההגנה ה-2 בליגה.

ב-2012, הבולס היו עם המאזן הטוב בליגה, ועם הנט רייטינג הטוב בליגה, אבל הם סבלו מהפציעה של רוז.
הסלטיקס, הם היו עם ההגנה ה-2 בליגה.

ב-2013, לפייסרס הייתה ההגנה מס' 1 בליגה. להיט היה את המאזן הטוב ביותר (6 ניצחונות יותר לת'אנדר שבמקום השני), ואת הנט רייטינג השני בגובהו.

ב-2014, אז אתה צודק. לא באמת תחרות.

רפיקי
רפיקי
6 years ago

כל מילה בסלע
ההשפעה הכי גדולה של סטף היא שהוא מכריח את ההגנות להגן מהחצי שזה אסון טקטי
כמובן שראיית משחק תנועה ללא כדור ויכולות כדרור מהטבות שראינו לא מזיקות

מאמין שהוא יחזור לסיבוב שני

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

שמעון,
גם אני אוהב תאוריות קונספירציה כאחד האדם (אם מסכימים שרובינו שרוטים בצורה זו או אחרת…) ,

אבל –
תאוריית קונספירציה טובה צריכה היגיון פנימי.
יש 0 היגיון בתזמון פציעה מפוברקת בשלב הזה של העונה –
להגיע לפלייאוף כאשר הקבוצה לא מחוברת, כאשר שחקנים הספיקו לצבור חלודה?
מה ההיגיון הפנימי של להושיב את קרי דווקא ברבע האחרון של העונה?

שמעון
שמעון
6 years ago

עזוב ויכוחים כ"א יחשוב מה בא לו. מה ההיגיון? מנוחה והיעדר סיכון לפציעות לאחד מהטריו.

אם מישהו מהם לא חוזר למשחק ה-1 בפלייאוף אז היה פצוע באמת. מי שישחק פיברק. נחיה ונראה מי פצוע באמת ומי לא, זה מה שיקבע מי יעלה לגיים 1 בליינאפ בפלייאוף.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  שמעון

מנוחה ב-2 המשחקים האחרונים של העונה, סבבה.
מנוחה בינואר/פברואר, החודשים המתים של העונה, סבבה.
לא לשחק יותר מחודש לפני המשחק הראשון של הפלייאוף?
באמת?

john
john
6 years ago

1. וילנובה משחקת נהדר בטורניר. יש בה משהו מאוזן. היא בוגרת מבלי להיות משעממת. היא דואגת להופיע קודם כל בהגנה כדי שביום קליעה רע של כמעט כל שחקניה יהיה לה מרווח נשימה וסיכוי גבוה. מי שמשתלט על הטורניר הוא ג'יילן ברונסון הג'וניור שסוף סוף יצא לדראפט ויבחר כנראה בסוף הראשון או בתחילת השני. אתמול לא היה משחק מבריק שלו. אבל גוף העבודה שלו בטורניר נהדר. כואב לי על שחקנים כמוהו כי הוא לא נופל בכלום מקייל לאורי ודומיהם. הוא פשוט פחות אתלטי ואין לו את האורך שסקאוטים אוהבים. השאלה היא עם עבודה קשה על גוף כמה ניתן למצות את הפוטנציאל שלו. כי הוא כל כך חכם והמנהיגות נשפכת ממנו. מקווה שכמו שקרה לג'וש הארט קבוצה תאסוף אותו ותבנה אותו ותיתן לו הזדמנויות. אם יש תפקיד שחסר בליגה זה פוינט גארדים מחליפים חזקים שממשיכים להריץ חמישייה שנייה ולא רק להפגיז ולהגיע לספרות כפולות.

בנוסף עומרי ספלמן הפרשמן סטרץ' 4 של וילנובה 2.06 בנוי כמו טנק, ארוך וקלעי שלשות מעולה. הוא לא שיחק שנה שעברה בגלל שלא עבר סף אקדמי אך התאמן עם הקבוצה. אני מכיר את הבחור מאז התיכונים. במשחק הג'ורדן ברנד שאוסף את כל כוכבי התיכונים מארה"ב והעולם עשה טרור תחת הסלים והיה מאוד דומיננטי. העונה בחוץ העיפה אותו מהרדאר. נתן עונה טובה ביחס לכמות הכוכבים בוילנובה. הכישרון שלו בהחלט יתורגם לרמת NBA. הוא טיפה מאסיבי ונראה לי כיום קרוב יותר ל260 פאונדס מאשר ל245 שנרשם לוילנובה אבל לדעתי בדראפט שהוא לא חזק בחלק התחתון שווה לו לצאת אליו. אחרי שיעבור זמן מהטורניר יגיעו אימונים והקומביין בשיקגו (16-20/5). ספלמן יהיה חזק יותר, ארוך יותר ובעל קליעה טובה יותר מהרבה חברה שיגיעו ויכול בהחלט לקפוץ לסיבוב ראשון. הוא יהיה חייב להוריד איזה 10 פאונדס כי כגבוה מכללות הוא נחשב די נייד וקפיצי אבל הnba בעמדת הpf זה עולם אחר לחלוטין. הוא חייב לרדת ממשקלי מו ספייטס ולהגיע לניידות גבוהה.

2. דיוק – קנזס – אני מודה שרציתי הלילה מאוד את הפסד דיוק. ואילו הקליעה של אלן נכנסת היו משבחים את דיוק וששבסקי על ההתעלות על קבוצה כמו קנזס. אבל חלאס. דיוק אחת הקבוצות העמוסות בהיסטוריה. היא שולחת 3-4 שחקנים לסיבוב הראשון ועוד 2 כנראה לסיבוב השני (בקנזס גראהם מיכאליוק וניומן אולי בסיבוב שני). היא לא הייתה הקבוצה הצעירה בהיסטוריה כמו קנטאקי. בנוסף יש לה המון כישרון על הספסל שששבסקי לא משתמש בו. לשמור אזורית עם על קנזס זו עצלנות מחשבתית מדרגה ראשונה. הגבוהים של דיוק אמורים להחריב כל יריבה. במקום זה הם שיחקו 3 על 2 בצבע כי קנזס שלחה שחקן נמוך בין הגבוהים במרכז האיזורית כמו שלימדו אותי בחטיבה. זה נגמר באלי אופס או שלשות פנויות מהפינות. קנזס קבוצה חכמה ומאורגנת אבל היא אחת הקבוצות הכי פחות מוכשרות שאני זוכר של הג'ייהוקס.

בסוף אחרי כל ההפתעות נשארנו עם פיינל פור של 2 מדורגות 1 (קנזס ווילנובה) מדורגת 3 (מישגן – שבכלל כמעט בכלל עפה בסיבוב השני ליוסטון) והפתעה אחת בשם ליולה שיקגו שדורגה 11 ואני עדיין לא מבין איך הגיעה לפיינל פור מבלי לפגוש אף מדורגת 1-2 כאשר גם בפיינל 4 תפגוש את מדורגת 3 מישגן ותיתן לקנזס ווילנובה להדיח עוד אחת. אגב גם למי שלא מתחבר למשחק המכללות – קנזס – וילנובה יהיה משחק כיפי עם תחושת NBA. מישגן מול ליולה בטח יגמר 55-51.

3. לגבי ג"ס – מסכים עם מה שכתבת (למעט השנאה כלפיהם וכו'). כשטענתי שסטף רחוק מ100% בגמר הפלייאוף 2016 אחרי ש'התאושש' מפציעת הMCL קיבלתי הרבה בוז בתגובות. הזכירו לי ימי קליעות שלו מול פורטלנד ואת זה שמול OKC נתן כמה משחקים טובים. ארד לקבר עם הידיעה שבגמר 16 הוא לא היה הסטף של פברואר 2016 ולא זה של 2017. הבעיה של הווריורס זה שאין תחליף לסטף גם ללא הכדור (גרביטציה וכו'). הבנייה של הווריורס כסופר טים מאז הצטרף דוראנט היא שניסו למכור את ה4 אולסטארים.

דריימונד בעונה בינונית מינוס והבחירה שלו לאולסטאר נראית רע בדיעבד. קליי היה חסר יציבות לאורך זמן רב ולמרות רמת הדיוק לא הצליח להתעלות מספיק כשהכוכבים לא שיחקו או היו פצועים. היה בו משהו פסיבי יותר העונה. הוא הלך פחות לסל ופתאום נראה שחקן חד ממדי בהתקפה. סטף ודוראנט היו 2 רמות מעל כולם כאשר הספסל נראה זקן עייף או צעיר מדי וחסר מעוף או כישרון. כמו שהביאו את קווין קוק היו לא מעט שחקנים טובים שיכלו להחתים ולחזק את הספסל. יוסטון המשיכה להתחמש והיא כיום יכולה לספוג כל פציעה לשחקן שלא קוראים לו הארדן פול או קפלה ועדיין להקיף את אלו במספיק כלים לאליפות. ג"ס של 2016 היו ממש עמוקים ופציעתו של סטף עדיין הביאה אותם לסיבוב השני בלעדיו. השנה דוראנט יספיק לסיבוב אחד. השאלה איזה סטף יגיע לסיבוב השני.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  john

כל שחקן שלישי בקבוצת כוכבים נראה פאסיבי. גם בוש נראה פאסיבי מבמיאמי וגם לאב נראה פאסיבי בקאבס שקיירי היה זה ככנ אין מספיק כדור לכולם ובגולדן סטייט הכל בנוי קודם כל על קרי ודוראנט וקליי הוא ברירת מחדל, זה מובן ולגיטימי. הארדן אם היה נשאר בOKC היה בדיוק אותו הדבר, מקבל את השאריות של דוראנט וראסל והיו מדברים עליו כמו על קליי לאב ובוש כי הוא רק היה זורק שלשות וחודר מידי פעם בOKC.

john
john
6 years ago
Reply to  שמעון

לקליי היו המון הזדמנויות להיות כוכב שני או ראשון. גם כשקרי לא שיחק וגם כשדוראנט לא שיחק. בלא מעט מהמשחקים או מהדקות האלה לא לקח את המושכות. דווקא היו משחקים ששיחק עם שניהם והתעלה מעליהם. הוא אומנם מדייק יותר בפחות זריקות אבל פשוט נראה פחות אגרסיבי בשני צדי המגרש. מקווה שהוא פשוט שומר כוחות לפלייאוף.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  john

בתור GM פילי אני מוכן לתת את מרקל פולץ ואמיר ג'ונסון תמורת קליי לוקח?

תומר שנאן
Editor
6 years ago
Reply to  שמעון

ת'ומפסון הוא בין השוטינג גארדס הטובים בעולם, אם לא הטוב שבהם (הארדן רכז לדעתי), אם הייתי GM ווריירס הייתי מעיף אותך חזרה לפילי

john
john
6 years ago
Reply to  שמעון

מרקל אם כל הכבוד עדיין לא קרע זוג נעליים ראשון ומשתקם ממצב לא פשוט. אז הסיכון פה הוא לא רגיל בכזה טרייד. אבל גם יש עניין התאמה לקבוצה. בפילי קליי הוא מושלם ליד סימונס ואמביד. הוא גם יכול לשמור על פוינט גארדים וכו'. ברור שאני לוקח את קליי לפילי ומשלם לו מקס. נראה מי יעז להביא עזרה על סימונס ואמביד כשרדיק קליי וקווינגטון מחכים להשפריץ שלשות. חלום רטוב.

אבל לפיניקס מילווקי או אורלנדו אני בכל זאת לוקח את פולץ (כל עוד הוא בריא וחוזר לעצמו בלה בלה בלה…). ישנם קבוצות שחייבות יוצר מכדרור שיכול לשחרר את הפקק ולהיות יוזם מפיק אנד רול. יש להם מספיק קלעים ואין ספק שקליי הוא תוספת מבורכת לכל קבוצה אבל לא הייתי מתחיל ממנו פרצ'ייז. אני לא חי על סטטיסטיקה מתקדמת אבל יש סיבה שהיא פחות אוהבת את קליי. הוא הכי טוב במה שהוא עושה אבל הוא לא שחקן פרנצ'ייז בעיני. הוא לא הופך אחרים לטובים יותר או משדר מנהיגות בחדר ההלבשה.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  שמעון

אפשר לתמצת את התגובה שלך ל-4 מילים:
הרול פלייר הטוב בעולם.

עבור קבוצה שצריכה אחד כזה, הוא שווה את משקלו בזהב.
עבור קבוצה בבניה, משקל חוזהו יהיה כמו משקלה של אבן רחיים על הצוואר…

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  שמעון

קליי רדיק וסאריץ זה הספלאש וויט ברודרס, לראות את שלושתם עם סימונס שמעיף כדורים לכל עבר ואמביד ויכולת ההגנה שם של כולם אני לא רואה מי מנצח אותם. זה החלום של אוהדי פילי

השרת
השרת
6 years ago
Reply to  john

חולה על התגובות שלך.

דריימונד באמת חלש העונה, הוא גם לא נראה כמו הדבק המאחד, ובמשחקים שבהם החסיר, הלוחמים נראו אפילו יותר טוב, עם כספי או גורדן בל במקומו.

לא מסכים לגבי קליי, אני מרגיש דווקא התקדמות ממנו במובן היוצר והחודר בהתקפה. בגלל שסטף החסיר הרבה משחקים קליי ניסה ליצור יותר, וזוכר הרבה משחקים שקליי נראה לרגעים הרבה יותר ורסטילי מבדרך כלל שהוא בעיקר מכונת קליעה.

אני חושב שגם השנה הם עמוקים, הם פשוט פצועים בטירוף. בהשאווה ל2016 מבחינת עומק, שידרגת את ספייטס בדיוויד ווסט, איגי וליוי נשארו (נחלשו, אבל בפליאוף הם יעלו רמה) את ברבוסה שהפך לאייאן קלארק המרת בניק יאנק, את אזילי ומקדו החליפו גבאל וגורדן בל, וברנדון ראש הפך ללבן ישראלי. ואל תשכח את האקסטרא דקות של דוראנט לעומת בארנס, דקות שהיו ניתנות לשחקן ספסל מהעומק של 2016, עכשיו ניתנות לדוראנט.

Lior
Lior
6 years ago
Reply to  john

Agree with the post of Mel and John about Steph. Take even the All-Star game for example. When Asked KD said he wouldn't want to be the one picking the teams, but Curry was delighted. It is beyond talent, Steph is the leader and heart of the team

Benjo
6 years ago

מנחם: חוץ מהקשקושים למעלה (פצוע/לא פצוע) שמזכירים קצת הקשקושי הימורים שהשתלטו לאחרונה על האתר הנחמד שלך יש לי שני דברים קצרים לאמר:
1. ברור שהלוחמים ללא הדאבל MVP שלהם ואחד השחקנים החשובים בהיסטוריה של המשחק הם לא אותה קבוצה.
2. הפציעה הזאת זו ההזדמנות של דוראנט להתנער מתדמית הקפקייק. פעם ראשונה מאז שהוא בליגה שהוא יצטרך להוביל קבוצה בפליאוף וסוף סוף יש לו הזדמנות לעשות את זה בלי ראסל המתפרע לצידו.
נחיה ונראה. אם הווריירס אלופים הוא יסתום הרבה פיות להרבה אנשים.
זה הולך להיות מעניין.

Benjo
6 years ago
Reply to  Benjo

נ.ב. כמעט שכחתי – תודה מנחם על הפוסט המעולה .
אני דרך אגב חושב שיש עכשיו כל כך הרבה מועמדות מצויינות לקחת את האליפות – קבוצות שנבנו מתוך מטרה וחשיבה לנצח את הלוחמים עם סטף. אולסטארים שהתאחדו וכ'. לכן התחרות הולכת להיות השנה קשה ואחת האיכותיות שהיו בהיסטוריה ומי שיקח אותה הפעם הולך להוריד הרבה קופים מהגב
.נחיה ונראה – אני לא מתנבא.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
6 years ago
Reply to  Benjo

בפלייאוף ב-2013 הוא כבר היה לבד בפלייאוף שראס היה פצוע. הפסיד לפאקינג גריזליס 4-1

Benjo
6 years ago

ב 2013 הוא היה בן 24. תזכיר לי מי לקח אליפות בגיל הזה בתור שחקן שמוביל קבוצה. אני לא זוכר. ה nba סה תהליך התבגרות שחקנים מבשילים רק בגילאים האלה. עכשיו הוא בשיא.

סומסום
סומסום
6 years ago

הטריק הכי גדול של השטן היה לשכנע את העולם שהוא לא קיים

צודק שמעון, גולדן סטייט עובדים על הליגה, מאמנים משתמשים במלחמה פסיכולוגית וזה לגיטימי, אי אפשר לצפות ממי שפיתו את דוראנט לעבור עוד במהלך העונה להיות פתאום עדים בבית משפט שממגלים רק את האמת

זו הדרך של סטיב קר להכניס אותם למשבר יזום, ולהגיע לפליאוף בשיא המוטיבציה

יוסטון עם הסיכוי היחיד להציל עוד עונה מהסיום הצפוי, משהו כמו 5-10 %, כל היתר עדיף שלא יגיעו בטעות לגמר כי יהיה כואב

IN HARDEN WE TRUST

john
john
6 years ago
Reply to  סומסום

זה נכון שהם חיזרו אחרי דוראנט הרבה לפני הפלייאוף של 2016. כמעט שנה וחצי זרעו זרעים בכיוון שלו. זה לגיטימי וכולם עושים את זה. החכמים לא נתפסים. מה שהלייקרס עשו עם ג'ורג' שונה? בארנס נראה כמו שחקן שיעזוב לא משנה מה. זה לא רק היה כסף. הוא רצה להיות אופציה ראשונה בקבוצה. היה להם חור בעמדה שהכי קשה למלא בליגה. היתה להם סיטואציית שכר יחודית. הם היו טפשים אם הם לא היו הולכים על זה…

ג"ס לא עובדים על הליגה? אלא אם כן אתה אומר שצוותים רפואיים ובתי חולים מזייפים בדיקות mri ורנטגן. קליי אכן עם שבר באגודל. ברור שהוא לא משחק כי זו העונה הרגילה. זו לא קונספירציה הם אומרים זאת בבירור. פציעה דומה בפלייאוף זו חבישה של האגודל. אחריי שבועיים שלוש האגודל סבבה אבל עדיין רגיש אז למה לסכן? על מה הם נלחמים? אותו הכנ"ל דוראנט. חטפתי שבר בצלעות זה כאבים חזקים כמה ימים אך אחרי שבוע זה סתם רגיש. אם זה היה פלייאוף היה מפסיד מקסימום שבוע. אבל למה להחזיר אותו בשביל שכל גבוה במערב יתן לו קטנות לצלעות כדי להחמיר את זה. אז נתנו לו שבועיים והוא תכף חוזר. דרימונד היה צריך לחזור בראשון מהפציעה הזו וחטף שפעת. רוצה להגדיר את זה כחרטא? סבבה. נתנו פס לעוד משחק על חשבון הבית. מפה ועד קוספירציה של זיוף פציעות?

סומסום
סומסום
6 years ago
Reply to  john

למה קונספירציה?
אמצעי לגיטימי לגמרי בקרב. למה לגלות מראש מי פצוע, כמה פצוע, מתי הוא יחזור ובאיזה כושר?
מה, נניח מסי סובל עכשיו ממשהו. ירוצו ויגלו מה מצבו המדויק? רגע לפני מונדיאל? מה פתאום. ידע הוא כוח – גם בספורט. אז נכון שבאמריקה מקובל לאוורר יותר, ובכל זאת – למה לתת נשק ליריבות שלך בחינם.
ותודה על תשובה מאוד מפורטת, אגב

john
john
6 years ago
Reply to  סומסום

בבקשה😀

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago
Reply to  john

תארת די במדויק את מצבת הפציעות של ג"ס. לא נעים לא נורא.
אגב, לדוראנט אין סדק בצלעות אלא מכה חזקה שפוגעת ברקמה שנמצאת בין הצלעות. זה קורה לי 3 פעמים בשנה וזה נורא ואיום למישהו בגילי (כשהייתי צעיר זה לא הזיז לי כל כך).
יש לי את זה בדיוק עכשיו אחרי נפילה לא נעימה עם האופניים.

תומר השני
תומר השני
6 years ago

מעורב משובח מנחם ! אתה צודק כשאתה אומר שסטף קרי השחקן החשוב ביותר של הלוחמים , בלעדיו הסיכויים לאליפות יורדים חזק . אבל לא הייתי מספיד את הלוחמים עדיין יש להם את דוראנט , תומפסון וגרין

סומסום
סומסום
6 years ago

אם וזה אם גדול, סטף לא חוזר כשיר לפליאוף, זו הזדמנות גדולה לראות אם דוראנט באמת יכול לתת מאצ' ללברון על תואר השחקן הכי טוב בעולם. נראה אותו עם הצוות (המעולה) שלידו, בלי המטורף שקורע הגנות בריצה של יתוש וזריקה מהחנייה.
עד היום לא היתה באמת שאלה, דוראנט ולברון שניהם SF, אפשר להחליף ביניהם בכל אחת מקבוצות העבר, ולנסות להעריך, מי היתה מגיעה לאן.
דוראנט עם דלבדובה, מוזגוב, טריסטן וסמית' – קבוצה משעשעת. אולי תעשה פליאוף, יותר הגיוני לוטרי. כנ"ל בכל קבוצה אחרת, אין תחרות.

אסף
אסף
6 years ago

כל הדיבור כאן סביב סטף לפחות לי רק גורם עוד יותר להעריך את הספרס העונה שבלי הכוכב שלהם בדרך לעונת הפלייאוף ה-21 ברצף!!! ולהם בניגוד ללוחמים אין עוד 2-3 שחקנים שהם טופ 5 כל אחד בעמדתו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago
Reply to  אסף

למה? סלו-מו טופ 3 באיטיות, גיי טופ 5 בפציעות וגאסול טופ 3 בריקבון מתקדם

אסף
אסף
6 years ago

חד כרגיל…. מאנו טופ 3 בלא להגמר לעולם כנראה.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  אסף

תיקון קטן, אבל חשוב –
מאנו טופ 1 בגיבורי על.
(כי אין כמו באטמן!)

אסף
אסף
6 years ago

+1 גיא.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

לקנזס היה יתרון משמעותי בשלשות (13 בכ-36% לעומת 9 בכ-24%) ובכ"ח (30-47) ובאסיסטים (13-20).
כך קשה מאוד להפסיד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

בכ"ח היחס היה 32-47.

john
john
6 years ago

אלו הנתונים. אבל מה שגרם לקנזס להפגיז מבחוץ זה הגנה אזורית בעייתית של דיוק שקנזס פיצחה. ביום קליעות טוב באמת של קנזס (לא רק של ניומן) זה היה נגמר בפלוס לפני ההארכה. באגלי וקרטר לא הצליחו להשתלט על הצבע כי קנזס שלחה פנימה גארדים שחתכו וקיבלו כדור ויצרו יתרון מספרי כך שגם כשבאגלי וקרטר הצליחו להפריע לזריקה זה נגמר בריבאונד התקפה. מה שהשאיר את דיוק במשחק זה איבודי כדור טיפשיים של קנזס ועבודת הצבע של באגלי וקרטר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

מבחינת רמת הכדורסל, ברור שדוראנט הוא הטוב ביותר והמצטיין של הלוחמים והוא היה המצטיין באליפות בעונה שעברה.
אמנם אין זה סותר שקארי הוא הפנים והסמל של הקבוצה, אך מבחינה מקצועית דוראנט חשוב יותר וגם מתעלה יותר ברגיעים המכריעים ובמשחקים החשובים ואין בכך מכדי להמעיט מחשיבותו ויכולתו של קארי.

מתן גילור
6 years ago

הוא הצטיין בסדרת הגמר. בשאר הפלייאוף קרי היה השחקן הטוב בקבוצה. ואני שוב חוזר על זה – החלק הכי חשוב של דוראנט בעונה של הלוחמים היה להצטיין באותה סדרה. בשביל להגיע אליה הם לא היו צריכים אותו.

בוני
בוני
6 years ago

אני לא מסכים,גולדן סטאט תמיד היתה בנויה על תשתית הרבה יותר גדולה מקורי וזה הוכח בעבר ע"י איגאדלה,טומפסון,ליבנסטון ווסט וכד'.

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  בוני

קורי רחוק מלהיות סופרסטאר משנה משחק, הוא אף פעם לא היה הבורג הכי משמעותי בפלייאוף.

איגאדלה ודורנאט הם השחקנים שסחבו את הקבוצה בגמרים וקיבלו את ה-MVP.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  בוני

איגודלה? זה שזכה בMVP הראשון בהיסטוריה שמעולם לא נשמר אפילו מהלך אחד בסדרת הגמר? כל סידרת הגמר זרק כאילו הוא באימון מול אוויר כי השומר שלו עשה דאבל טים על קרי?

זה שהחליטו להשאיר לגמרי לבד כי מהווה הכי פחות איום מכולם? זה יותר חשוב מקרי?

רק בגלל חוסר הערכה לקרי הייתי רוצה לראות אותו חוזר לגמר המערב, נראה אם דוראנט יגיע לשם, לדעתי הוא חוטף חזק בראש מאוק או פורטלנד ונראה לי גם את הספרס הוא לא עובר.

קרי כבר די הראה מה הוא יכול לעשות בלי דוראנט

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  שמעון

קורי היה נעלם בכל הגמרים האלה ולא סתם הוא לא קיבל MVP.

החשיבות של איגאדלה היתה יותר מזריקות פנויות, הוא היה צריך לשמור את השחקן הכי טוב בעולם והצליח לעשות עליו עבודה שהביאה את האליפות.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  בוני

קרי "נעלם" כי תמיד היה עליו 2-3 שחקנים, הם נקטו בטקטיקה שאחרים ינצחו אותנו.

אגי שמר על לברון טוב? קיבל ממנו מעל 40 נק כל משחק הוא לא עשה כלום מעבר לרגיל

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  בוני

יש שחקנים מעטים כמו ג'ורדן,לברון,דוקטור ומג'יק שגם להפריע להם זה בלתי אפשרי לרוב שחקני הליגה.

שתי נתונים מעניינים : ב-14' לאונרד שזכה ב-MVP שמר את לברון על 58%
איגאדלה ב-15' שמר אותו על 33%.מהשדה,זה לא דבר של מה בכך והיה הגורם הכי משמעותי להפסד של הקאבס.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  בוני

קוואי שמר אותו שהיו לצידו 2 כוכבים ולא כל ההתקפה הייתה לברון, איגי שמר אותו שהיה לצידו דלבדובה ומכייוון שכל התקפת הקאבס הייתה לברון הגיוני שמתישהו הוא יתעייף באופן טבעי, אין קשר לאיגי. איגי נרמס עי לברון בשנתיים האלו בכל סידרה ולברון ממש ניגב איתו את הפרקט. איגי קיבל קרדיט של הייפ כמו דריימונד שנבחר לשחקן ההגנה.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  בוני

שעל לברון ישמרו באופן קבוע שני שחקנים ושלושה שחקנים בכל מהלך דבר איתי איזה מספרים יהיו לו. למי שיש שכל זה בדיוק הזמן לנסות את זה בפלייאוף הקרוב ולבדוק האם לקלקסון יש רצח והוא בנוי להיות המתנקש של לברון

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  בוני

קרי מקבל פרי פס בכל משחק שהוא נעלם.
כשלברון או הארדן במשחק חלש כולם באים עם הקלשונות והלפידים, וקוראים להם קוויטרים או לוזרים או מה שלא תרצה.

בוני
בוני
6 years ago

זה גם לא תהיה פעם ראשונה שקורי יקבל מנוחה במהלך הפלייאוף עד לשלבים המכריעים,הבעיה שהמערב כלכך חלש וקשה להאמין שתהיה קבוצה שתנצל את זה.

דה שוט
דה שוט
6 years ago

מנחם תודה על הפוסט.
תזכורת למי ששכח :
2015 סטף בשיאו, לקח אליפות מול קבוצות פצועות. כולן! ממפיס ועד קליבלנד. בגמר היה טוב מאוד אך לא השתלט על הסדרה.
2016 סטף בשיאו, נפצע וכנראה לא היה בריא במאה אחזו בפלייאוף. כולנו זוכרים איך זה נגמר (ותודה לך קליי).
2017 אליפות של דוראנט. לא מן הנמנע, שלו דוראנט היה נשאר באוק' סיטי, או עובר למשל לפורטלנד, ס"א או יוסטון – סטף היה נשאר עם הטבעת ההיא מ-2015.
דוראנט הוא השחקן החשוב ב-ג"ס. סטף כבר לא יכול למשוך לאליפות בלעדיו (פציעות חוזרות ונשנות, חולשה בהגנה, ירידה ביציבות הקליעה, והחלשות הצוות המסייע).

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  דה שוט

דוראנט בלי סטף הוא יותר קאמקייק מאשר היה באוק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago
Reply to  שמעון

דוראנט בלי קארי הוא עדיין סופרסטאר לא פחות מקארי ללא דוראנט. ואם זה היה הפוך ודוראנט היה מגיע ללוחמים מתי שקארי הגיע וקארי היה מגיע ללוחמים מתי שדוראנט הגיע, הלוחמים היו עם לא פחות הישגים אם לא יותר כשב-2015 הייתרון שלהם על הקאבס ללא קיירי ולאב (שבגלל פציעות לא היו בגמר) היה לא פחות גדול מאשר עם קארי בלי דוראנט אם לא יותר ובכל מקרה לא משנה מי טוב יותר, לקאבס לא היה בכל מקרה סיכוי לאליפות ללא קיירי ולאב. וב-2016 עם דוראנט ללא קארי היה ללוחמים יותר סיכוי להימנע ממה שקרה כי דוראנט הוא המצ'אפ הטוב ביותר נגד לברון, יחסית (כי אין באמת מצ'אפ טוב נגד לברון וגם לא נגד דוראנט), ועם קארי ללא דוקאנט לא היה להם מצ'אפ פחות טוב. וגם בעונה שעברה עם קארי ללא דוראנט הלוחמים היו משחקים לא פחות טוב ממה שהיו משחקים עם קארי ללא דוראנט, אם לא יותר טוב

כך או כך דוראנט כוכב על לא פחות מקארי וגם יותר כי הוא טוב יותר בהגנה ויותר מגוון וגם הוא נפלא בהתקפה, ואין מצב שהלוחמים עם דוראנט בלי קארי פחות טובים מאשר עם דוראנט בלי קארי ולמעשה יותר טובים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

*תיקון: וגם בעונה שעברה אם היו משחקים עם דוראנט ללא קארי אין מצב שהיו מצליחים פחות מאשר אם היו משחקים עם קארי ללא דוראנט, אם לא טוב יותר (כי דוראנט פשוט גדול יותר מהסיבה הפשוטה שהוא מעולה בשני צדי המגרש ומגוון יותר).

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  דה שוט

אני מסכים.
ב-15' שוכחים מהר מאוד גם את איגאדלה,ליבנסטון וטומפסון שהיו בשיאם והיו אחראים יותר גדולים מקורי לאליפות.

בלי דורנאט הסיכוי של גולדן לעשות עוד אליפות שואף לאפס.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  בוני

בלי דוראנט לגולדן יש סיכוי לאליפות, בלי קרי הסיכוי שלהם הוא 0%

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  שמעון

אולי ב-15' כן, בוא נסכים שבמצב היום בשתי המקרים אין אליפות.

דה שוט
דה שוט
6 years ago
Reply to  שמעון

הפוך 😃

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago
Reply to  שמעון

אתה טועה לחלוטין חיסרון של דוראנט אינו פחות מקרי ועם דוראנט בלי קרי הם לא פחות טובים מאשר עם קארי בלי דוראנט, ולא סתם הוא היה המצטיין של הלוחמים בעונה שעברה וזכה בתואר המצטיין דל הגמר (בתרגום מדויק זה כמובן "השחקן רב הערך ביותר"="השחקן בעל הערך הרב ביותר").

אפלטון
אפלטון
6 years ago

תודה מנחם
דיוק ממש לא שיחקו טוב אתמול. וונדל קרטר עם בעיית עבירות כל המשחק לא הצליח לעשות כלום, ההגנה של ששבסקי כמו שג'ון כתב היתה עצלנית וקנזס פירקו אותה בבק דורים, חיתוכים ושלשות כאילו התאמנו במיוחד בשבילה. באגלי היה אנאמי ביותר וגרייסון לא קלע כלום. ועדיין איכשהו הגיעו להארכה. מזה הופתעתי יותר.
הסוף היה מותח כמו שרק במכללות יכול להיות, אבל להגיד שזה המשחק הגדול ביותר או אפילו בין הגדולים? אני לא קיבלתי את ההרגשה הזאת.

במשחק המוקדם ווילנובה גם לא הצליחו להיכנס לקצב אבל ההגנה חיפתה על זה. אין ספק שהם הפייבוריטים הברורים לקחת שוב את הכל.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  אפלטון

בן אדם רציונלי היה שואל איך אתה מצליח לצפות בכל כך הרבה כדורסל רע?
אבל אני לא בן אדם רציונלי. אני צופה בקביעות במשחקי הסאנס…

אפלטון
אפלטון
6 years ago

לא היה כדורסל רע, בטח ביחס לnba בתקופה הזו של השנה.
בכלל ממש נהנה מהטורניר השנה. דרמות, הפתעות, שחקנים שבאמת מזיז להם וגם כדורסל מספיק טוב כדי שלא תגיד 'מה לעזאזל אני רואה עכשיו?'.
לא רואה המון כדורסל מכללות במהלך השנה, וגם היו לא מעט טורנירים מאכזבים, אבל השנה יש הרגשה מיוחדת. באמת כיף. רק מקווה עכשיו שווילנובה לא יקחו את זה כדי שיהיה מעניין עד הסוף.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  אפלטון

מאחל לך שההפתעות היו רק המתאבן לקראת אחלה פיינל פור.
אני דווקא ניסיתי לצפות במשחק של דיוק.
לטעמי, לא התקרב לרמה שהוצגה במשחק של הקאבס, וזה למרות שאלו הפריקינג נטס שמתחו אותם עד לדקות האחרונות.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

זה כי אי אפשר להיכנס למשחק מכללות פתאום ככה לכמה דקות.
צריך להכיר את הנפשות הפועלות. הטורניר הוא בעצם טלנובלה, וצריך ללוות את כל הפרקים כדי שתצליח לפתח רגשות כלפי השחקנים והקבוצות.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  אפלטון

בבראקט של הופס יש אחד שהימר על מישיגן אלופה, אחד שהימר על קנזס (אני) וכל השאר על וילאנובה (ממי שנותר-דיוק ווירגיניה וקנטקי בחוץ כבר)

אף אחד לא הימר על לויולה.

ג'ו גייהוקס ג'ו הוקס (יש לי חיבה אליהם עוד מ2008 עם מריו צאלמרס וארל ארתור שסופר מריו ניצח עם שלשת ניצחון את דרק רוז, כריס דאגלס רוברטס (חשבתי יהיה שחקן טוב) וגואי דורסי נגר העל עם ממפיס. היה גמר אדיר.
ממפיס שם נתנו בראש בחצי הגמר לראסל ווסטברוק קווין לאב דארן קוליסון ואמבה אמוטה (אתם קולטים איזה חמישייה!!)

גייהוקס נתנו בראש בחצי לצפון קרוליינה ששם כיכבו טיי לאוסון, דני גרין, ווין אלינגטון וטיילר הנסבורו

כל ה-4 היו מדוגות 1. איזה טורניר זה היה אז יאללה

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  שמעון

אני כרגע מקום 9 בבראקט.

מה צריך לקרות לזכייה באליפות? נצחון של קנזס על וילאנובה ושל לויולה על מישיגן ואליפות של קנזס לדעתי תעניק לי את התואר.

הפסד של קנזס ולויולה יחד כנראה הופך אותי לדנבר ואני מחוץ לפלייאוף.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
6 years ago

השם סטפן הוא שם לטיני שנגזר מהמילה היוונית סטפנוס, שמשמעה כתר, זר, נזר.
ניתן לראות את זה אצל סטיבן סיגל, אדיר העוצמה וכביר האונים – בתחום הבידור התיאטרלי החשמלי,
ואף אצל סטפן קרי, היודע לזרוק גופי עור כדוריים ממולאים אויר אל תוך חישוק מתכתי – בתחום הבידור הספורטיבי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

במקום "גופי עור כדוריים", אני חושב שמוטב לקצר ל"כדורי עור".

Ljos
Ljos
6 years ago

די, נו, זה לא יפה לזרוק לי את סטיבן סיגל לפנים כשהספר האחרון שלו יושב לי במחשב ומחכה לי כבר מלא זמן שאקרא אותו. שמעתי שהוא לגמרי בננה אגוזים.
ובאמת יש עוד מישהו בעולם שצריך שיפוצצו לו את בועת "גבירתי הנאווה" סיגל? מקל העץ הזה שהדיקטטור של בלארוס זרק לעולם (ונחת לתוך גוש של אלט-רייט), במהלך שהיה הפעם המתועדת היחידה שסיגל נע במרחב ולא רק נפנף ידיים, לא פינצ'ר את כל הבועות שלו עם הפוני כבר מזמן?

השרת
השרת
6 years ago

ניתוח מצויין של הלוחמים וסטף.

אני חושב שבניגוד ל-2016 אם יחזור ולא יפצע שוב הוא ימצא את הדרך להיות מצויין.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

טור לפרצוף מנחם

בירדמן
בירדמן
6 years ago

לדיוק יהיו 4-5 שחקנים בסיבוב הראשון בדראפט, שניים מהם בחירות לוטרי.
איך קנזס, שאף שחקן שלה לא צפוי להיות בסיבוב הראשון, מנצחת?

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  בירדמן

פשוט באו מוכנים לדיוק. במכללות, כמו בכדורסל האירופי בגלל שהכישרון לא כזה עילאי, למאמנים יש חשיבות יותר גדולה.
ששבסקי, ולא בפעם הראשונה, נכנע למאמן שחשב יותר יצירתי, הכין את הקבוצה שלו בצורה יותר טובה, וידע לבצע התאמות במחצית.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago
Reply to  אפלטון

אך עדיין הוא הביא את דיוק לכמה זכיות ועוד השתתפויות בפיינלפוריםנובגמרים וקבוצת הכדורסל של מכללת דיוק היא מהמצליחות ביותר בכדורסל המכללות. אי אפשר להגיע להישכים כאלו ללא יצירתיות.

MBK
MBK
6 years ago

תודה רבה מנחם
אני חושב שדוראנט הוא המפתח
ללא קארי אליפות אפשרית בלי דוראנט זה סיכוי נמוך יותר

שמייקל
שמייקל
6 years ago

הכי חשוב בגולדן זה קליי. שוטינג גארד הכי טוב בליגה משני צידי המגרש שבכל קבוצה אחרת היה שם 30 לערב מוותר על האגו ובמו ידיו מחבר את הקבוצה הזאת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago
Reply to  שמייקל

גם דוראנט מוותר על אגו וגם קארי ודוראנט לא פחות מצטיין בשתי צדי המגרש, והעונה שעברה הוכיחה שהוא השחקן החשוב ביותר והטוב ביותר של הלוחמים והוא לא פחות תורם לחיבור הקבוצה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 years ago

איי דוקטור, איי איי איי.
כתבת: 'ד"כ אני מעדיף לכתוב על קבוצות סימפטיות, חינניות, וחפות מפשע כמו הקליבלנד קאבס ולא קבוצות מגובבות, מוגזמות, ומנופחות כמו גולדן סטייט ווריורס'.
באמת שאוכל לכתוב לא מעט על המשפט שלך (סימפטית? חפה מפשע?!?אפילו דן גילברט לא היה מכנה ככה את הקאבס), אבל אני מעדיף לשמור לך חסד נעורים.
בוא ניתן לאזרח מבוגר אחר לסכם את דעתי:
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

כמובן שסתם התבדחתי

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
6 years ago

גם אני בצד של דוראנט, שמסתבר שעוד צריך להוכיח את עצמו אחרי גמר היסטורי שנתן…
בכל מקרה, הסיבה שהלוחמים תלויים בקרי היא שכל שיטת המשחק שלהם בנויה סביבו, כמה פשוט ככה נכון. השיטה הזו הכתה את הליגה שוק על ירך לפני שלוש שנים אבל היא מוגבלת, בייחוד בפלייאוף. לחץ ואגרסיביות מול הקו האחורי של הלוחמים וההתקפה שלהם הרבה פחות אפקטיבית.
לכן הם שכנעו את דוראנט להגיע, אחד משלושת הכלים ההתקפיים הגדולים בהיסטוריה של העת החדשה לדעתי (עם ג'ורדן ושאקיל) ששמירה עליהם לא בדיוק עוזרת.
ללוחמים הזדמנות נדירה לאזן את השיטה שלהם ולבנות אותה יותר סביב דוראנט, שחייב לקחת על עצמו יותר לעלות את אחוזי השימוש ולעשות את מה שהוא יודע הכי טוב – לשים את הכדור ברשת.
זה יהיה פחות אסטתי, פחות חדשני אבל הרבה יותר אפקטיבי (לדעתי).

דה שוט
דה שוט
6 years ago

+ 100

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

מנחם אני אוהב את הטראש טוק שלך עם החלוקה לבני אור ולבני חושך. ברור שהמזרח נעלה, אציל ונאור למול המערב (אם יוצא מן הכלל שזו יוסטון).
דורנא VS סטף זה פשוט: לדוראנט ישנה יותר השפעה במשחק אחד על אחד, יכול לשים את הכדור בסל ללא עזרה, בעוד שלסטף ישנה יותר השפעה על השחקנים שסביבו, ביצירת מצבים בשבילם.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

זאת בדיוק הנקודה. סטף משנה את המשחק של כולם. דוראנט זה בעיקר ISOLATION

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

1+

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
6 years ago

תודה רבה מנחם

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

דה שוט, מה עם תיאוריית המתח בין סטף לדוראנט מי הוא המנהיג של הקבוצה? אם עכשיו דוראנט מוליך את הקבוצה בהצלחה בסיבוב הראשון ואז קרי חוזר בסערה וגונב לו את ההצגה, האם נראה בקיעים במאני טיים?

דה שוט
דה שוט
6 years ago

הפציעות הוציאו את העוקץ מהתיאוריה הזו (כמו שפציעות עושות לתחזיות). במידה וקרי יחזור לאיתנו בזמן, לדעתי הם יהיו כל כך לחוצים ומבוהלים מחשש לאובדן האליפות, עד שישימו את התחרות הסמויה/גלויה/צפויה ביניהם בצד, לטובת הרצון הכללי.
ואולם – אם יעברו את הארדן ולהקתו, אני מאמין שנראה את זה, או חלקים מזה – בסדרת הגמר.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

אני מעדיף שיפסידו כמו בריאים ומאוחדים מאשר שיהרסו את עצמם מבפנים במריבות פנימיות . . .

רב דוויד
רב דוויד
6 years ago