טייריק אוונס- הנפילה/ שמעון טבדי

מה קרה לשחקן שהיה כוכב תיכונים ענק, כוכב מכללות גדול ונתן עונת רוקי של 20.5 נק, 5.8 אס, 5.3 ריב' בליגה הטובה בעולם כאשר הצפי ממנו היה להפוך לסופרסטאר ומאז נמצא בירידה תלולה עד העונה הנוכחית? מה השתבש בדרך לגדולה? זהו סיפורו של טייריק אוונס.

טייריק אוונס נולד ב-19 בספטמבר, 1989 בצ'סטר, פנסילבניה, ארה"ב. הוא אינו נשוי ומתגורר עם חברתו הדוגמנית ומעצבת האופנה אנג'ל ברינקס.

הצג את תמונת המקור

הוא גודל בעיקר על ידי אחיו הבוגרים כאשר הוריו לא היו כמעט בתמונה. כבר מגיל קטן אוונס הראה שהוא נולד לשחק כדורסל, הוא היה בעל כשרון יוצא דופן וכיכב במשחקי הרחוב באזור מגוריו. אחיו היו שחקני כדורסל בתיכון צ'סטר כאשר אחד מאחיו אף הוביל את התיכון לאליפות מדינת פנסלבניה. אחיו היו מאד דומיננטיים בגידולו ובקריירת הכדורסל שלו, הם היו מאמנים אותו מגיל קטן. אחיו לא רצו שהוא ישחק בתיכון שהם שיחקו   I remember one of my brothers saying “I don’t want Tyreke ever walking through a metal detector to go to school.” I mean they watched over me like a hawk. It wasn’t like I had one father, it was like I had five.

הוא נכנס לתיכון American Christian, תיכון פרטי וקטן ללא מסורת גדולה.  כשרונו הגדול בלט מיידית כאשר סיים עם ממוצעים של 18.8 נק, 6.7 אס, 2.6 ריב את עונתו הראשונה וכבר נכנס לספרי הסקאוטים כאחד הכשרונות הגדולים בכל ארה"ב וכיכב בסרט הדוקומנטרי "Gunnin' For That No. 1 Spot," שעקב אחרי 8 שחקני התיכונים הכי טובים בשנת 2006 בארה"ב (יחד איתו כיכבו בסרט ברנדון ג'נינגס, קווין לאב, מייקל ביזלי, גאריד ביילס ודונטה גרין). בשנה השנייה טייריק כבר גבה מאד ופיתח גוף שלא היה מבייש שחקנים מקצוענים וסיים עם ממוצעים של 23.6 נק, 5.1 אס, 3.5 ריב כאשר בסיום אותה עונה הוא זומן ל-2007 NIKE Global Challenge עם כשרונות מכל העולם וזכה ב-MVP  של הטורניר במשותף עם גרג מונרו. עונתו האחרונה בתיכון הייתה עונת התפוצצות עם 32.1 נק, 8.8 ריב, 5.7 אס, 4.3 חט' כאשר הוא נבחר לשחקן התיכונים מספר 1 של מדינת פנסילבניה וחמישיית העונה הראשונה הארצית (First-Team All-America selection). הוא זומן כמובן למשחק ה-McDonald's All-American ושם הוא הוביל את נבחרת המזרח (שיחקו איתו בחמישייה אל פארוק אמינו, אד דיוויס וגרג מונרו) לניצחון 102-107 על המערב (שם כיכבו ברנדון גנינגס, ג'ארו הולידי, דמאר דרוזן ובי ג'יי מולנס) עם 21 נק, 10 ריב, 4 אס ונבחר ל-MVP של הטורניר. אוונס בחר את רגע הזכייה ב-MVP כאחד הרגעים הגדולים שלו בקריירת הכדורסל שלו: That gave me a chance to show what I can do against the best in the country. When I was named MVP, I suppose it really placed me in a great spot, along with all the rest of the great players who played in that game. But I wanted to show what I could do against the best, playing on national TV.

בסיום העונה הוא דורג מקומות 3-6 בדירוג שחקני התיכונים הטובים ביותר בארה"ב (תלוי איזה גוף דירג).

אחרי קריירת תיכונים מזהירה כל המכללות הגדולות רדפו אחריו והוא בחר במכללת ממפיס להיות אחד משחקני הוואן אנד דאן של ג'ון קליפרי ולהחליף את דרק רוז בעמדת הרכז. עונתו היחידה בקולג' הייתה נפלאה כאשר הוא מסיים אותה עם 37 משחקים, 29 דקות לערב ותורם 17.1 נק, 5.4 ריב, 3.9 אס, 2.1 חט ונבחר לשחקן העונה של ה- C-USA ופרשמן העונה במכללות (חמישיית העונה הראשונה כללה את סטף קרי, ג'יימס הארדן, דחואן בלייר, בלייק גריפין (שחקן העונה) וטיילר הנסבורו). אוונס היה מסוג השחקנים שבאמת בלתי ניתנים לעצירה עם אחד על אחד קטלני, שליטה אבסולוטית בכדור וקרוסאוברים קטלנים עם ג'אמפ שוט מחצי מרחק גם לרמת NBA.

סקרמנטו קינגס- עונת רוקי היסטורית

אוונס נבחר בבחירה הרביעית בדראפט 2009 ע"י סקרמנטו קינגס. הוא הגיע לליגה מוכן מאד מבחינה פיזית עם פלג גוף עליון אדיר, חזק ומהיר. תחת המאמן פול ווסטפל מיד הוא קיבל את המושכות בקבוצה כאשר לצידו בחמישייה קווין מרטין, דונטה גרין, ג'ייסון תומפסון וספנסר הוז והראה שהוא בלתי ניתן לעצירה עם ג'אמפ שוטים אדירים ואחד על אחד קטלני כאשר הוא מסיים את אותה עונה עם 20.5 נק, 5.8 אס, 5.3 ריב', 37.2 דק' ב-72 משחקים ונכנס לרשימה ייחודית של 4 שחקנים עם עונת רוקי של מעל 20, 5 ו-5 שלפניו עשו זאת אוסקר רוברטסון, מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס. במישור הקבוצתי כמובן לא היה למה לשאוף עם סגל נוראי ומקום 14 במערב עם 25 נצחונות בלבד. על הדרך גם זכה ב-MVP של משחק האולסטאר של הרוקיז מול שחקני העונה השנייה.

מה השתבש בדרך?

כאן בעונת 2010-11 מתחילה השאלה לגבי מה השתבש בדרך? מה קרה לשחקן שהקריירה שלו הייתה אמורה להמריא לגבהים אחרים.

הצוות המקצועי של הקינגס לא ראה את טייריק כרכז אמיתי אלא יותר כסקורר והחליטו לשנות את עמדתו לשוטינג גארד בעוד בנו אודריך הוקפץ לעמדת הרכז בחמישייה. טייריק תמיד שיחק כרכז עד אז ותמיד היה שחקן שהיה צריך את הכדור ביד בשביל ליצור ולא שחקן של תנועה שרץ על חסימות או נע בלי הכדור והוא לא אהב את השינוי מהרגע הראשון  וגם הצהיר קבל עם ועדה ש: I play best with the ball in my hands. צצו גם שמועות על יחסים לא טובים עם ווסטפל וצוות האימון.

נוסף על שינוי העמדה גם הגיעה פציעה בחודש דצמבר 2010 שגרמה לו להיעדרות של 25 משחקים diagnosis of mild plantar fasciitis in his left foot) ) אולם הפציעה הייתה רק חלק מן הבעיה כאשר עוד לפניה הוא נאבק בבעיות אכילה ומשקל: He’s battled plantar fasciitis and another issue that has been kept private. Oh yeah, and according to Evans, he’s battled weight issues.

הוא ניסה לשמור על דיאטה ע"י עזרה מאימו וסבתו: Evans told The Sacramento Bee that his diet got a little fast food heavy, but that he’s lost some weight ever since his mother and grandmother came in for the holidays. Tyreke says they made him plenty of soul food and that’s allowed him to maintain a better diet. As a result, he says he’s much quicker on the court

עם חזרתו מהפציעה היה ניכר כי איבד קצת מהמהירות שלו וכי הפציעה עדיין הציקה לו והוא החל לחדור פחות לסל ולזרוק יותר מבחוץ. עקב האכילס שלו היה הקליעה מחוץ לקשת שעמדה עוד בעונת הרוקי 25.5% ועלתה רק ל- 29.1% בעונה זו.  את העונה הוא סיים עם 57 משחקים, 37 דק, 17.8  נק, 4.8 ריב, 5.6 אס אולם הקינגס שוב סיימו את העונה במקום ה-14 במערב עם 24 נצחונות בלבד גם בתוספת של דמרקוס קאזינס מהדראפט.

עונת 2011-12 לא בישרה טובות כאשר כבר במחנה האימונים ווסטפל העביר ביקורת ציבורית על אוונס וטען שהוא לא בכושר:

Kings coach Paul Westphal saying Tyreke Evans needs to get in better shape.

“I thought Tyreke looked sluggish and not ready to show how he can play,” Westphal said after the team’s preseason loss Saturday night. “I think he needs to pick up his pace play and he did a little bit in the second half. He needs to keep getting in better shape and play at a little faster speed and make better decisions with the ball. He killed the clock a few times and that’s not the way we’re going to play this year.”

זה לא נגמר רק בזה ו-ווסטפל החליט שוב לשנות עמדה לאוונס כאשר העביר אותו לעמדת הסמול פורוורד ומרכוס תורנטון הוקפץ לחמישייה לעמדת השוטינג גארד וגארד נמוך קומה בשם איזייה תומאס משחק בעמדת הרכז. אוונס כמובן לא היה מרוצה כלל וכלל וביקש טרייד לקבוצה אחרת, הוא לא היה מוכן לרוץ בחסימות ולנוע בלי הכדור לאורך כל המשחק. אל אוונס הצטרף גם קאזינס שהיה מסוכסך מאד עם המאמן ושניהם זעמו על הארגון כולו ועל ניהול כושל. באותה עונה אוונס לקח גם את מאמן הקליעה  Keith Veney על מנת לעבוד על הזריקה שלו וחלק מהמסקנות היו שהוא החליט כמעט לחלוטין לוותר על הזריקה מ-3 (כ-20% בעונה זו מחוץ לקשת) ולהתרכז בזריקות ל-2. לרוע מזלו שוב הגיע אותה הפציעה (plantar fasciitis) בדמות פספוס של 19 משחקים. מבחינה אישית חלה ירידה בכל המספרים האישיים שלו וגם הקבוצה ירדה ל-22 נצחונות בכל העונה ושוב מקום 14 במערב. בסיום אותה עונה פוטר ווסטפל עקב יחסים רעועים עם השחקנים וכשלון מהדהד ברמה ההישגית.

קיט סמארט מונה למאמן הקבוצה בקיץ לפני עונת 2012-13 והחליט להשאיר את אוונס בעמדת ה-SF שלא היה מעוניין לשחק כאשר באותה עונה החמישייה של הקינגס כללה את איזייה תומאס, ג'ון סלמונס, אוונס, ג'ייסון תומפסון וקאזינס. אחת הטענות של צוות האימון כלפי אוונס הייתה שהוא חלש עם יד שמאל שלו ונשען בצורה מוחלטת על יד ימין, מה שפגע ביכולות הפיק אנד רול שלו וצמצם את הארסנל ההתקפי שלו: Evans needs to improve with his left hand.  Nothing is more frustrating than seeing an NBA player rely so heavily on a dominant hand. Evans needs to not only use his left more as an offensive weapon, but he needs to learn how to distribute with both hands if he ever wants to become a competent pick and roll player.

נוסף על כן אוונס וקאזינס שהיו אמורים להיות הכוכבים לא הצליחו לייצר משחק בין שניים ביניהם כאשר לטענת צוות האימון אוונס לא יודע להשתמש בחסימות בצורה אפקטיבית ומתקשה בפיק אנד רול עם קאזינס, כמו כן לא היה לו כמעט יכולת בקאץ' אנד שוט ותנועה בלי כדור על חסימות כמעט לא הייתה קיימת.

"Unfortunately, Evans is not capable of using a screen effectively at this point in his career". This plays into a larger issue with Evans.  He was moved to small forward, partly out of necessity and partly because a 25-percent assist rate just isn’t going to cut it for a winning team.  Evans learned quickly that cutting into the lane to catch Cousins’ passes for lay-ups was too easy.  But, he has no catch-and-shoot game to speak of and his ability to come off screens for a pick-and-pop is non-existent.

זה מה שהיה לפיט קאריל עוזר מאמן בקינגס לומר על אוונס באותה תקופה:

כמו כן הקינגס לא היו שבעי רצון ממשחק ההגנה שלו. הוא נחשב למגן טוב באחד על אחד שהיריב עם הכדור אבל כאשר זה לא היה המצב היה מדובר בקטסטרופה של ממש:

On defense, Evans has been described in the past as a man waiting for a bus when his man doesn’t have the ball.  He needs to engage and stay engaged for every minute he is on the floor.  The days of falling asleep when your man doesn’t have the ball are over.

כמו שהבנתם היחסים עם צוות האימון היו רעים מאד, טייריק רצה את הכדור אצלו כמו ששיחק תמיד בשיאו בעבר והיה הבחור שמחזיק הכי הרבה בכדור ומחליט על מהלכים ולא משחק בעמדות אחרות. הקינגס לא הצליחו למצוא לו עמדה אופטימלית: Is he a big point guard, a strong shooting guard, an undersized small forward, a combination of any of those three, or something else entirely? כאשר אוונס עצמו ידע את התשובה.

המאמן קיט סמארט הוסיף עוד אש למדורה עם ההצהרה הבאה:

“The spin move goes back to Tyreke going in there with only one thought on his mind—to score. He didn’t know how to map the floor. He wasn’t reading the defense. He didn’t have a next move.”

“Tyreke can be a pass-as-a-last-resort kind of guy. A guy might come open for a second, but Tyreke will hold the ball a second or two too long. You look at Chris Paul, or the elite point guards in the league, and they already  have a plan for where to go with the ball before they drive. It’s called mapping the floor.”

הפציעות לא עזבו את אוונס וגם בעונה זו הוא נעדר ל-17 משחקים עקב אותה פציעה.

עם סיום העונה היה ברור לכל להיכן זה הולך. קיט סמארט פוטר עקב כשלון קבוצתי  שהסתיים עם מקום 13 במערב ו-28 נצחונות ועל הדרך גם הספיק להסתכסך עם קאזינס שביקש טרייד.

ניו אורלינס פליקנס

אוונס הועבר בטרייד ביולי 2013 לניו אורלינס תמורת ג'ארוויס וסקז ושני בחירות דראפט סיבוב שני עתידיות כאשר הפליקנס החתימו אותו מיידית ל-4 עונות תמורת 44 מיליון דולר וראו בו כאחד מהשחקנים שאמורים לסייע לאנתוני דיוויס. יחד איתו באותה עונה (2013-14) הגיע גם ג'רו הולידיי. מאמן הפליקנס דאז מונטי וויליאמס החליט שאוונס יעלה מהספסל כשחקן שישי כאשר אוונס הסכים לתנאי זה עוד לפני חתימת החוזה. חמישיית הפליקנס הורכבה מהולידיי, אריק גורדון, אל פארוק אמינו, ראיין אנדרסון ואנתוני דיוויס כאשר טייריק עולה מהספסל לכ-28 דק לערב ומקבל גם מקום בעמדת הרכז עם פציעתו של הולידיי ששותף ב-34 משחקים בלבד באותה עונה. הוא סיים 72 משחקים עם 14.5 נק, 5 אס, 4.7 ריב'. פציעות המשיכו לרדוף את אוונס גם בעונה זאת עם שני פציעות קרסול (Sprained Ankle) שגרמו לו להפסיד 10 משחקים. אותה עונה הסתיימה שוב בתחתית במקום ה-12 במערב עם 34 נצחונות. ניכר כי בעונה זו אוונס הסתגל יותר לעמדת ה-SF.

עונה לאחר מכן (2014-15) הייתה אמורה להיות הקפיצה הגדולה של הפליקנס ושל אוונס לאחר שנת התאקלמות אולם פציעות של הולידיי וגורדון שהספיקו לשחק 40 ו-61 משחקים, בהתאמה בלבד מנעו הצלחה גדולה יותר של הפליקנס. אוונס חזר לתפקיד הרכז האהוב עליו וכיכב, הוא העמיד שיאי קריירה באס' (6.6), ריב' (5.3), ואחוזים מחוץ לקשת (38.8%) כאשר הוא זורק 3.4 פעמים מחוץ לקשת (הכי הרבה בקריירה) להם הוא הוסיף 16.6 נק' ב-34 דק. גם במישור הקבוצתי הפליקנס הגיעו לפלייאוף מהמקום השמיני עם 45 נצחונות והדחה בסיבוב הראשון מול הלוחמים. נוסף על כן לא הגיעה שום פציעה רצינית ואוונס השלים 79 משחקים.

אם כן הכל היה נראה ורוד וכי אוונס מצא את מקומו אך המזל הרע של הפציעות המשיך לרדוף אותו ואת עונת 2015-16 הוא סיים מהר מהצפוי עם 4 פציעות בברך ימין כאשר הראשונה שבהם ממש לפני פתיחת העונה (Right Knee Rehab, Right Knee Tendinitis, ,Right Knee Sore Right Knee) והספיק לשחק 25 משחקים בלבד בהם העמיד ממוצעים של 30.6 דק, 15.2 נק, 6.6 אס, 5.2 ריב.

ב-24 באוקטובר 2016 הוא עבר ניתוח בברך הימנית שממנה לקח לו הרבה זמן להתאושש. עונת 2016-17 נמשכה באותו אופן עגום עבור אוונס עם עוד 5 פציעות (Back Spasms, Sore Left Ankle, Sprained Left Ankle, Sore Left Ankle, Sore Knee) שגרמו לו לפספס 42 משחקים וירידה בכל הסטטיסטיקות האישיות לשיאי קריירה שליליים. ניו אורלינס הבינה שמאוונס לא תצמח הישועה וכי הקינגס מנסים להיפטר מקאזינס והעבירה בפברואר 2017 את אוונס, הילד,גאלוואי ובחירות דראפט 2017 בטרייד לסקרמנטו  תמורת קאזינס וכספי כאשר אוונס רושם 14 משחקים במדי הקינגס עם ממוצעים של 11.6 נק, 2.4 אס, 3.6 ריב, ב-22.4 דק משחק.  עם סיום העונה אוונס הפך לשחקן חופשי.

ממפיס גריזליז

אוונס חתם כשחקן חופשי ביולי 2017 בממפיס וגם שם הפציעות רדפו אחריו ללא הרף כאשר בין התאריכים 17 באוקטובר, 2017 ועד 23 בפברואר, 2018 עבר 4 פציעות (Sore Ankle, Sore Right Shoulder, Sore Right Hip, Rib) כולל אחת גדולה שהשביתה אותו ליותר מרבע עונה. אוונס משחק כפוינט גארד בממפיס לאחר פציעתו של מייק קונלי (שהקבוצה לא עסוקה בטנקינג) ושוב מראה שרק בעמדה זו הוא פורח, הוא מעמיד ממוצע קליעה של 19.4 נק' (הכי גבוה מאז עונת הרוקי), 5.2 אס, 5.1 ריב, ב-30.9 דק לערב ב-52 משחקים (32 בחמישייה). כמו כן הוא מעמיד שיא קריירה בזריקות מחוץ לקשת (5.5) ובאחוזים לשלשות (39.9%).

מוניטין בליגה

אוונס נחשב ברחבי הליגה כשחקן למשימות מיוחדות או שחקן שיכול לעלות מהספסל, הוא נזכר כשחקן של קבוצות קטנות שצריכות סקורר. קשה להאמין שקבוצה כלשהי תיתן לו את המפתחות בעמדת הרכז שהוא כה רוצה.

את הכשלון שלו ניתן להסביר ע"י כמה גורמים: בראש ובראשונה הפציעות, הוא עבר 3 פציעות קשות ועוד עשרות פציעות קטנות שטרם התאושש מהם. סיבה שנייה היא מערכות ניהול כושלות של קבוצות תחתית הן בקינגס (עברו שם אוונס, קאזינס, וויטסייד, איזייה תומאס ולא הצילחו להפיק כלום מאף אחד ונוסיף לזה כשלונות מהדהדים בבחירות דראפט) והן בניו אורלינס. סיבה שלישית היא אופיו, הוא כנראה לא משקיע הכי הרבה וחסר לו יכולת הסתגלות לסיטואציות חדשות.

אוונס לאן?

הוא מסיים את חוזהו בסיום העונה, מדובר בסקורר אדיר וכל קבוצה שצריכה יצרן נקודות תהיה אופציה עבורו. הרבה קבוצות צמרת ביניהם פילדלפיה, OKC, מיאמי, יוסטון ובוסטון מוזכרות כמועמדות המובילות להחתימו. עם כל מה שעבר יש לזכור שהוא בן 28 ויתכן שהוא מחביא כמה עונות התפוצצות בשרוול ופריחה מאוחרת בקבוצה רצינית. אחרי הכל עם כל מגרעותיו מדובר בשחקן התקפה ואחד על אחד ברמה הגבוהה ביותר.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

    1. אוונס ךא קלעי חוץ ושומר כמו גרין. סגנון המשחק של שניהם שונה.
      גרין קלעי שיכול לשחק (ומשחק) ללא הכדור, בעוד אוונס תריך את הכדור ויוצר מכדרור

    2. לא יודע אם פופ יגע בשחקן כזה אבל הוא בטוח יותר טוב מכל מה שיש לספרס בעמדות הגארד. הוא כם מתאים לספרס כי כולם פצועים שם כל הזמן גם הוא יצטרף לאות הזדהות לרשימת הפציעות

  1. תודה שמעון
    אין על הקינגס
    כמה שחקנים עברו שם והכל לפח
    לא הבנתי למה ממפיס לא שלחו אותו תמורת שתי בחירות סיבוב שני שפילי נתנו להם בטרייד דד ליין

  2. פוסט טוב מאד. דבר שלא ציינת מספיק הוא הברגים בראשו. הם לא תמיד מוברגים ישר. כן, היו לו פציעות רבות, אך הוא טיפוס דומה ללאנס סטפנסון. אתה לא יודע מה יילד יום איתו. תלוי על איזה צד הוא מתעורר.

  3. מאמר מצויין, תודה רבה שמעון.
    הרבה חוסר מזל (קינגס, פציעות, ועוד פעם קינגס) וכנראה גם אופי בלתי מושלם. כמו שהעונה של ממפיס נראית באמת לא ברור מדוע לא שיחררו אותו. היתכן שהם בונים כבר על העונה הבאה ולא על טנקינג ארוך טווח? יכול להסביר גם למה לא שיחררו את גאסול. גאסול, פרסונס (בריא, זה קצת אוקסימורון), דונציץ כזה, וקונלי זה בסיס לא רע בכלל.

  4. מכניקת הזריקה שלו הייתה נוראית כשנכנס לליגה והשתפרה מאד בממפיס השנה , גם השחרור שלו היה איטי והיום הוא יותר מהיר.
    אוונס היה סוליסט כשהגיע לליגה ומשחק קבוצתי היה רחוק ממנו. הקינגס בתקופה שלו שחקו כדורסל נכוער במיוחד.
    נקודה נוספת הקינגס של האחים מאלוף חיפשו גיבורים אינסטנט ולא לבנות שחקן לטווח ארוך.
    היה לו הרבה חוסר מזל, היה נכנס לסיטואציה בריאה יותר היה מצליח.
    גם היו לו בלי סוף קרבות אגו עם קאזינס , זה מעבר לחוסר זרימה.
    הוא מהר מאד הוכתר ככוכב בשנת הרוקי בעוד היכולו שלו ירדו הוא סרב לשחרר את המקום של האלפא דוג לשחקן מוכשר ממנו. הקינגס מכרו אותו תמורת נזיד עדשים.

    מקווה בשבילו שסיום הקרירה שלו יהיה יותר טוב מהרצף חסר המזל של הנסיבות. כי מבחינת כשרון נטו הוא כמו שכתבת במקום הרבה יותר גבוהה ממה שזכינו לראות.

  5. חווה רנסנס בממפיס השנה, אבל זה גם לא בא עם הצלחה קבוצתית (אי אפשר להאשים אותו על כמות הפציעות של שאר הסגל ופיטורי המאמן של ההנהלה).
    שחקן שהוא אפקטיבי רק עם הכדור, ולא אחד שמשחק ללא הכדור ורץ מחסימות, לכן הוא מתאים להיות השחקן השישי בכל קבוצה, שעולה מהספסל עם אנרגיות ויותר לעצמו ולאחרים מצבים.

    עושה רושם שהתבגר והוא מבין את מקומו, ולכן גם מוכן לשחק יותר עבור הקבוצה ולוותר על האגו האישי שלו.
    אני חושב שיהיה לו ביקוש גדול בקיץ לאחר העונה הטובה שלו.

  6. תודה שמעון, משהו קטן שהפריע לי – אם אתה מתאר בעברית דברים שנאמרו, לא צריך להכניס גם את הציטוט שחוזר על אותם הדברים בדיוק. זה תוקע את הקריאה ומרגיש לי שקראתי הרבה דברים פעמיים.

  7. תודה שמעון של עטור על שחקן מאוד מעניין. אי אפשר לשכוח את עונת הרוקי המדהימה שלו, ואכן על רקע עונה זו הקריירה שלו היא נפילה.
    הוא שחקן אקספלוסיבי, סקורר שאוהב את הגכדור ביד. אחד כזה שהיה עושה נפלאות באירופה. צירוף של פציעות וגישה לא מספיק נכונה שמונעת ממנו לעבוד על החולשות שלו וכנראה אופי קצת דפוק, הן מה שהביאו אותו עד הלום. שזה בסה"כ לא כל כך רע.

  8. הסיבה העיקרית אלו הפציעות ואם לא היה נפצע כך היה כבר מצליח הרבה יותר, אמנם בכל מקרה לא בקינגס.
    כשהוא במצב לא פצוע ובעמדת הרכז הוא משחק נהדר כפי שרואים בממפיס והיה מצליח ללא פציעות גם בקבוצת צמרת בעמדת הרכז, גם אם כרכז שני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט