פריוויו יום שלישי / יונתן שגב

מאזן ההימורים – 47-61 (אחרי שלהטתי עם 9 מ-11 בשבוע האחרון. נותן את הפוש האחרון בעבור הפלייאוף) שהם 56% הצלחה.

היום יהיו 6 משחקים בהם קבוצות פלייאוף לוקחות חלק ואת פיניקס-דטרויט ש…

שני משחקים הראויים במיוחד לציון הם מיניסוטה – קליפרס – בו המפסידה תמצא עצמה בצרות צרורות – והבונבון שמסיים את הערב – יוסטון הנהדרת מול פורטלנד הלוהטת.

כל משחקי הערב:

1:00 אורלנדו – טורונטו

2:00 בוסטון – אוקלהומה

2:00 מיניסוטה – קליפרס

2:00 ניו אורלינס – דאלאס – ישודר בערוץ הספורט

3:00 יוטה – אטלנטה

4:00 פיניקס – דטרויט

4:30 פורטלנד – יוסטון

 

1:00 אורלנדו מג'יק (49-21) – טורונטו ראפטורס (18-52)

כמעט נראה ששתי הקבוצות לא כל כך מעוניינות במשחק. הראפטורס הבטיחו – באופן מעשי – את המקום הראשון במזרח, והמג'יק לא רחוקים מהאחרון.

בעבור הפלורידאים, הם רק רוצים שהעונה המסויטת הזו תיגמר. 21 ניצ', כשמרביתם הגיעו ב-26 המשחקים הראשונים של העונה – ו-8 מהם הגיעו בחודש הראשון שלה – זה מעט מאוד ניצחונות על תקופה מאוד ארוכה של זמן. הניצחון האחרון איתו הם מגיעים התרחש לפני כשבוע (מול מילווקי – קבוצת פלייאוף!) ועבר מאז רק הפסד אחד. יש זמן עד לניצחון הבא.

בראפטורס מגיעים אחרי שרצף הניצחונות הסופר מרשים שלהם נקטע על ידי הת'אנדר בקנדה. יש שיגידו (למשל אני) שהמשחק נוצח גם ע"י השופטים והראפטורס קופחו. אבל האמת שזה לא כל כך משנה. כך או אחרת, הראפטורס הבטיחו את מקומם, ואם הם יפזרו משחקים לקבוצות המערב הנזקקות, זה לא יפגע בהם יותר מידי. הדבר היחיד שהם עלולים להשיג הוא לעקוף את גולדן סטייט במאזן, מה שרוב האנשים יניחו שלא ישנה דבר, אבל מי יודע.

לפזר ניצחונות זה סבבה, אבל מול המג'יק קשה לי לראות אותם מפסידים. גם אם ירצו בכך. טורונטו ב-12. 

 

2:00 בוסטון סלטיקס (23-47) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (29-43)

הסלטיקס איבדה מעט גובה בשבוע האחרון, עם שלושה הפסדים וניצחון בודד – מה שהוציא אותה באופן מעשי מהמירוץ למקום הראשון במזרח. זה קרה הרבה בגלל הפציעות הרבות שתקפו את הקבוצה שבראשן כמובן פציעתו של קיירי אירווינג, שלא ישחק גם הערב.

עם זאת, יש לציין, ששניים משלושת הפסדיהם היו הכי צמודים שאפשר, וגם היו לקבוצות מזרחיות שזקוקות הרבה יותר מהן לניצחונות. לא הייתי דואג לסלטיקס.

גם בת'אנדר הרוחות קצת נרגעו. כשהם מחזיקים ב-6 ניצ' רצופים, וראסל ווסטברוק נראה בכושר הכי טוב שהיה בו העונה, הרעמים הבטיחו לעצמם מקום בפלייאוף – ואף יתרון ביתיות נראה אפשרי להשגה. תסריט בעייתי אחד מבחינתם, לדעתי, הוא לאבד את יתרון הביתיות ולפגוש את יוטה הלוהטת שתתגלגל למקום ה-4. מצד שני כדורסל פלייאוף וכדורסל עונה רגילה אלו שני דברים שונים לגמרי. והת'אנדר, כרגע, מראים כדורסל פלייאוף.

כל עוד אירווינג לא משחק – מה שלא צפוי לקרות – OKC תרשום W נוסף. בהפרש מינימלי. 

 

2:00 מיניסוטה טימברוולבס (31-40) – לוס אנג'לס קליפרס (32-37)

לצערי מה שכתבתי בהתחלה על המשחק נמחק, אז אחזור על כך בקיצור נמרץ – המצב של הקליפרס נראה הרבה פחות טוב, בעיקר בגלל לוח זמנים עמוס. לכן, הפסד היום יקשה מאוד על הקבוצה ואף עלול לגרום להדחתה בפועל מהפלייאוף.

הטימברוולבס מגיעים פצועים – באטלר נעדר – ומרצף הפסדים לשלוש מהקבוצות הטובות במערב (אוקלהומה, יוסטון, פורטלנד), אך לוח המשחקים שלהם נראה מאוד מאוד קל ולכן העפלה לפלייאוף שלהם נראית מאוד ריאלית.

המסמר האחרון בארון, ניפוץ חלום הפלייאוף שחזר לחיים אחרי הטרייד על גריפין, נראה הגיוני מתמיד. אלך על הפתעה, הקליפרס בבאזר ביטר. בשביל העניין. 

 

2:00 ניו אורלינס (30-40) – דאלאס מאבריקס (48-22)

אם תעדיפו את הנוחות של הטלוויזיה ושל ערוץ הספורט, אם תעדיפו את שימי ריגר על פני שדרנים אמריקאים, הרי זה המשחק בשבילכם. מבחינה מקצועית, אין ספק שהפליקאנס עליונים בכמה וכמה רמות, ויותר חשוב מכך (בפעם ה-3,000 בערך) הם צריכים הרבה יותר את הניצחון הזה, ולכן אם אינכם מעריצי ריגר מושבעים או שאתם מסוגלים גם, רחמנא לצלן, לצפות לא דרך הטלוויזיה, אין ספק ששני המשחקים האחרונים עליונים בהרבה על המשחק השלישי שמתחיל בשעה 2:00.

המאבריקס אומנם השיגו 4 ניצחונות ב-10 משחקים האחרונים (כנראה בכדי לתקוע אצבע בעין לקיובן), אך הניצחונות האלה הושגו או מול קבוצות שנמצאות במצבן (הניקס, הגריזליס) ושם הכל יכול להיות, או בבית (אינדיאנה, דנבר). כשגם הקבוצות מהקטגוריה השניה, לא משתוות לרמה של ניו אורלינס עם אנטוני דיוויס חד ובריא. אותה ראינו רק שלשום עושה מטעמים מההגנה הטובה בליגה.

הפליקאנס נמצאים בפתיחתו של מסע מאוד מעניין – אם אפשר לקרוא לו כך – 3 משחקים בשלושה ימים. כן כן, קראתם נכון. בגלל משחק שנדחה, הפליקאנס נאלצים לשחק שלושה משחקים יום אחרי יום אחרי יום. בנוסף על כך, כשמסתכלים על הלוח של הפליקאנס, רואים שהוא סופר מאיים, כשנשארו להם עוד משחקים מול קבוצות בטופ של המערב והמזרח – טוב, קליבלנד… אתם יודעים – ואפשר להסיק מכך אם יש קבוצה שיכולה לפנות את המקום שלה בפלייאוף לקליפרס או לדנבר הרעבות, אלו השקנאים (סליחה מולי).

בקיצור ולעניין – חובת ניצחון לפליקאנס. עדיף בהפרש, כדי לנוח להמשך. 

 

3:00 יוטה ג'אז (30-40) -אטלנטה הוקס (50-20)

עוד משחק שטוב בעיקר בשבילי. להימורים כמובן. הסיכויים שאטלנטה – שנמצאת ברצף של 6 הפסדים רצופים – תגבור על הג'אז שלא זוכרת איך להפסיד, הוא קלוש. רק בכדי לסבר את האוזן, הקבוצה של קווין סניידר נמצאת ברצף של 9 ניצחונות רצופים וקטיעת הרצף לא נראה כמו תפקידה של ההוקס. מה-24 בינואר – כמעט לפני חודשיים – הג'אז הפסידו פעמיים בלבד לעומת 21 ניצחונות – כשהיא לא בוחלת ביריבה – אלופות, סגניות, מובילות קונפרנסים. מאוד מרשים.

נראה שמשהו התחבר בג'אז, כל אחד תורם את חלקו, וכבר נגמרו המילים לשבח את הנפשות הפעולות. בהנחה שהמומנטום נשאר, והכרטיס לפוסט סיזן הובטח, הדבר החשוב הוא המיקום – להימנע ממפגש עם יוסטון/גולדן סטייט – וכמובן, להביא את היכולת והכושר לפלייאוף. ולא להיות שאננים כמובן.

שאננים או לא שאננים ההפרש יהיה בעננים. יוטה ב-25. 

 

4:00 פיניקס סאנס (52-19) – דטרויט פיסטונס (39-31)

אין הרבה מה לומר על המשחק הזה. בעוד שבפיניקס עוברים במסלול המכס האדום בנוגע לטאנקינג – מצהירים בקולי קולות – בדטרויט מתנמנמים להם במסלול הירוק עד סוף העונה. אם אמרנו על יוטה שהם בקושי זוכרים איך להפסיד, הרי שבפיניקס התחושה הפוכה, כשהם מחזיקים בניצחון יחיד מאז סוף חודש ינואר! על ממפיס – שלא פחות מסכנה מהם.

בפיסטונס עושים את מבצע 1 + 3 – מנצחים קבוצה שעושה טאנקינג רציני יותר מהם, ואז מפסידים לשלוש קבוצות פלייאוף. מצד שני, הם ניצחו אתמול את סקרמנטו…

רק אציין סתם בשביל העניין, שמאזנם של הפיסטונס עם בלייק גריפין, עומד על 13-8. יכול להיות שזה קשור לעובדה שהם ויתרו על חלום הפלייאוף ויכול להיות שלא – אתן לכם להחליט.

בכל מקרה, הפיסטונס יצברו נקודות לפעם הבאה במבצע הטאנקינג הגדול, והפעם ינצחו. ב-10. על הדרך ישפרו את המאזן של גריפין. 

 

4:30 פורטלנד טרייל בלייזרס (26-44) – יוסטון רוקטס (14-56)

 

 

הטוב נשמר לסוף. משחק נהדר מצפה לנו במודה סנטר. הקבוצה החמה בליגה – כל תיאור שתתארו בו את יוטה, תכפילו אותו פי שניים בדרמטיות שלו, והוא מתאים לפורטלנד – תפגוש את זו הממוקמת ראשונה. מה אפשר עוד לבקש?

אם מסתכלים על הסטטיסטיקות של פורטלנד ורצף הניצחונות, אפשר לראות שהם הלכו במגמה שרוב הליגה – כשהמלכה שלה כמובן משחקת הערב – הלכה אליה. מאז האולסטאר (רצף הניצחונות התחיל משחק אחד לפני האולסטאר) הטרייל בלייזרס קולעים 5 נק' יותר בממוצע, כשהם קולעים 1.7 שלשות יותר (אלו 5 נק' – חישוב מהיר בעבור מומי). כמו כן, הם הולכים יותר לקו העונשין, וממעטים בזריקות משתי נקודות ואומנם לא הגעתי לסטטיסטיקות האלה – לא יודע איך – אבל אני מניח שהם הורידו בזריקות מחצי מרחק והעלו את כמות הזריקות מהצבע.

מי שנראה נהדר הוא כמובן דמיאן לילארד – שאם ימשיך כך עד סוף השנה, מגיע לו שידברו עליו במירוץ לתואר ה-MVP (דיבור למען הדיבור, לא בכדי שיקח – יש ראויים ממנו) – כשהוא קולע במשך הרצף 30 נק' בממוצע למשחק ומבקר על קו העונשין כמעט 10 פעמים במשחק.

מהצד השני מגיע הטוען האמיתי לכתר ה-MVP, והטוענת לתואר הקבוצה הטובה בליגה, ומלכת השלשות. הרוקטס נראים טוב. ממש טוב.

גם הם כמעט ולא שומטים משחקים, כשגם ההפסדים שלהם – חייבים לציין זאת במיוחד על יוסטון – מגיעים אחרי משחקים סופר צמודים. שנת 2018 מאירה אליהם פנים, כשמאז ה-8 בינואר הם הפסידו 3 פעמים בלבד. מרשים ביותר.

שתי הקבוצות באות לנצח, כשאני בטוח שהארדן ישמח לנצל את הבמה במשחק כזה שכל מי שיוכל יצפה בו – אני מניח – בכדי לבסס פעם נוספת את מעמדו, שמעט התערער עם עליה ביכולת של כמה שחקנים, במירוץ לתואר ה-MVP. יהיה אש.

אני אלך עם הרוקטס, שישברו את הרצף של הבלייזרס, אף על פי שכל הימור יהיה מובן. 

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 238 תגובות

  1. לילה חזק!
    מינסוטה קליפרס אש ותמרות עשן בקרב על העונה.
    על הנייר אוקלהומה אמורה לעבור את המשוכה הבוסטונאית בגלל הפציעות אבל למה כל כל אוהד אוקלהומה מצוי מרגיש שזה לא הולך להיות פשוט?
    אם ליליארד מנצח היום הוא עולה לדיון מול הארדן על הmvp קצת בצדק בגלל הצוות המסייע החלש משמעותית מזה של הארדן

    1. הקליפרס קבוצה שיש בה הרבה זאבים טורפים אבל אין שום אריה – במילים אחרות קבוצה ללא מנהיג – זה כנראה יעלה להם בפליאןף. אבל יש להם הרבה מקום מתחת לתקרה . נראה מה יהיה בשנה הבאה.
      לילארד נפלא השנה אבל ה mvp של הזקן ואף אחד לא יקח לו את זה.

  2. שני משחקים שאחזה הם המשחק בבוסטון ובפורטלנד. אני מאמין שבוסטון תנצח, אבל לא כמוך אני חושב שפורטלנד תנצח. שני משחקים חמים מאד.
    כיף של פריוויו. תודה

  3. 2 וחצי משחקים טובים הלילה..חבל שבוסטון פצועים. קרב סופר מעניין בין פורטלנד לרוקטס, לדעתי הרצף של הטריילבלייזרס יגמר הלילה.

  4. celtics: #NEBHInjuryReport for tomorrow's game vs. @okcthunder:

    Brown (concussion) – OUT
    Hayward (left ankle rehab) – OUT
    Irving (left knee soreness) – OUT
    Smart (right thumb surgery) – OUT
    Theis (left knee surgery) – OUT

    מי שחושב שבוסטון מנצחת במצב הזה, בייחוד אחרי היכולת בשני המשחקים האחרונים, לא חושב לעומק על מצב הקבוצה כרגע.
    לבוסטון נגמר האוויר בשני המשחקים האחרונים שלה.באיד זה הביא לצממום הפרש גדול באורלנדו. בשני זה הביא לתבוסה מול הפליקנס, שברבע האחרון שחטו את הירוקים. וגם להם חסר שחקן משמעותי ובפליקמס הוא עמוד תווך חשוב.
    כשמדובר בקבוצה עם כח דינמי כמו ווסטברוק, אני לא רואה איך בוסטון עומדים על הרגליים מולם. אין ספק שהקהל ידחף אותם, אבל האמת שהם לא קבוצת בית מצטיינת העונה.

    יהיה פה ניצחון לאוקלהונה לפי איך שאני רואה זאת. הם גם יותר נואשים מבוסטון, שכבר די נעולה במקום השני ולא נראה שתזוז משם כל כך. הם חייבים כמובן לאסוף עוד כמה נצחונות כדי שלא יקרה משהו והם באמת יפלו, אבל קיירי ובראון יחזרו מוקדם מאשר מאוחר, ויש לפחות עוד 5 משחקים מול קבוצות טנקינג.

  5. לא משנה אם רואה או לא רואה את ליליארד השאלה היחידה היא של מי ההישג יותר גדול של הארדן עם פול לידו ועם קבוצה מפחידה לידו ועם אחד הספסלים הטובים בליגה או ליליארד עם כוכב וחצי לידו מחזיק לבד את המקום השלישי במערב

    1. ההשוואה היא בן קבוצה שיש לה 56 ניצחונות לבין קבוצה שיש לה 44 ניצחונות –
      פער משמעותי.

      שלא לדבר על הפער ברמת התפוקה שבין 2 השחקנים –
      הארדן קולע יותר (4.3 נק' הבדל בין ה-2), באחוז אפקטיבי גבוה יותר, מוסר יותר אסיסטים למשחק (2.2 אס' יותר), קוטף יותר רב',
      ונותן הגנה טובה יותר משל לילארד (DBPM שלילי ללילארד, חיובי להארדן).

      אין בשלל הנתונים להמעיט בעונה הנהדרת של לילארד.
      אבל הארדן, הוא השנה ברמה בפני עצמו.

        1. חוץ מבעונה שעברה שבה סיפור עונת הטריפל של ווסטברוק ניצח באיזו עוד עונה הארדן היה צריך לזכות ?

  6. TonyMassarotti: My understanding is that Kyrie Irving is getting a 2nd opinion on his left knee, perhaps as soon as tomorrow. Bottom line: he needs the screws out. Knee is flaring up. He will either play thru it going forward or … he will get thee screws out and won't play at all. Stay tuned.

    עכשיו הרבה מהחידה ברור.
    ניחוש שלי הוא שצריך עובדות חותכות, ומרופאים מרובים, בכדי לשכנע אותו לנתח אותה עכשיו ולא בקיץ.

  7. פריוויו אדיר, מחכה ליום ג' לקרוא את יונתן,
    עדיין בהלם לגבי הטרייד שיונתן מזכיר על גריפין,
    קשה להאמין

  8. הורפורד עם אחת הפתיחות הגרועות ביותר שלו מאז שנהייה סלטיקס….
    רק שלא יתן פה משחק דומה למה שנתן אתמול פאו גאסול. הסלטיקס משחקים לא טוב. טאטום ומוריס היחידים שמייצרים משהו, כל השאר כלום ושום דבר…
    זה משחק שהסלטיקס יזרקו כמו המשחקים מול טורונטו ומול וושינגטון. את השאר הם חייבים לנצח אם רוצים להשאר במקום השני.

  9. עבדול היה צריך עכשיו עזרה של טייטום בשביל לקחת ריבאונד. הוא תמיד מגיב לא נכון ומפסיד בריבאונד גם כשהכדור עף לכיוונו. מקווה שלא יהיה בבוסטון בשנה הבאה. אפשר להחליפו עבור בחירת דראפט….

  10. שני איבודי כדור ברצף של עבדול. שניהם תנועה לא נכונה, ספק צעדים, דריכה בחוץ. שמישהו ילמד אותו איך משחקים כדורסל.

  11. יש לי רק נקודת אור אחת במשחק הזה של הסלטיקס וזה טייטום. שווה לראות את ההתפתחות הנפלאה שלו בסוף השנה. ריבאונד וקליעה. הוא ובראון יהיו שחקנים של 20 נקודות למשחק! והוא מתפתח יותר טוב ממה שבראון התפתח בעונת הרוקי שלו.

    1. עברתי ממזמן למחנה שלו,הוא מהשחקנים הקשוחים האלה בהגנה ובהתקפה תמיד ידפוק את השלשה העוקצת הזו בזמן הנכון

  12. ההתפתחות של טייטום היא אחת מנקודות האור מהפציעה של היווארד. פשוט מקבל דקות משחק ומאיץ את ההתפתחות שלו להיות שחקן שחקן

  13. ראס נתן עכשיו חטיפה, אסיסט במקום סל הכי קל שלו.
    ולכל ההייטרים, כן זה עוד אסיסט לסטטיסטיקה אבל זה לא משנה את זה שהוא שחקן מופלא. כן יש לו פחות נקודות השנה אבל ככה זה כשצריך להתחלק עם פול גורג ובמיוחד מלו וגם לתת לאדמס. אז יש מי שיעשה נקודות במקומו. אני מניח, לא בדקתי, שהוא גם משחק פחות דקות מאשר בשנה שעברה אז בשיקלול בשבילי הוא עדיין על תקן של MVP והייתי מאד שמח לראות אותו בגמר המערב השנה.

    1. אז אני בדקתי והוא באופן מפתיע משחק 1.6 דק' יותר מאשר בעונה שעברה. אבל במקביל הוריד את כמות הזריקות מ24 ל21.1. אגב למרות שזאת העונה הרעה שלו מתחילת העשור מבחינת אחוזים ל3. בממוצע הזריקות הכללי דווקא יש עליה. ככה זה שאתה עושה את מה שאתה מיועד לעשות. ( כמו שגיא תמיד אומר)

  14. שאפו לבוסטון שהם עומדים בקצב. רוזייר, טייטום ומוריס מובילים את בוסטון בתקופה המורכבת הזאת. מאידך, הורפורד מאכזב.

    נחיה ונראה אם בוסטון יישארו על הרגליים עד סוף המשחק. מזכיר שבשני משחקים האחרונים הם נפלו מהרגליים ברבע האחרון.

  15. עד כה משחק נורא של הורפורד. הייתי מצפה ממנו שבכזה חסר בשחקנים הוא יתבלט ויתן יותר ולא יחמיץ כזה לייאפ פשוט. לא שווה את הכסף שהוא מקבל, לפחות בינתיים…

  16. הורפורד הגיע. ד"ר תסתכל על הדברים מעבר לזה שהוא קולע או לא. הבנאדם כמו רכז שני, שהוא על המגרש בוסטון משחקת בשטף.

        1. מסכים איתך לחלוטין, אך עדיין במחצית הראשונה היום הוא לא היה מרשים. אין לי בעייה שגם חקלע 8 נק', כל עוד זה בא יחד עם החסימות בפיק אן רול, המסירות הטובות החוצה והמשחק השלם שהוא מעניק.

  17. גם השופטים לטובת ראס.
    לא מבין בכלל את השיפוט בדקות האחרונות. בשנות השמונים שתי ה"עבירות" של הוויקינג של בוסטון לא היו נחשבות.

    1. איזו הגנה? מפחדים מהשופטים עם העבירות ההזויות שהודבקו שם לביינס. בשנות השמונים ביינס היה מרביץ לשופט עם היו שורקים לו את השתיים ההזויות האלה….

  18. הופמן , לקחת הופמן או משהו? אתה מדבר לא לעניין אדוני…
    מה הקשר שופטים? יש אחלה שיפוט…
    אתה בכיין חסר תקנה

  19. נ'י חשב זה הבאזזר ביטר הראשון של שיייין לארקין.
    אולי גם לו יש עתיד של מחליף סולידי שיוכל לתת 12 עד 14 נקודות בחלק מהמשחקים. ביום שאחרי מרכוס סמארט.

    1. אל תדאג. אוקייסי לוקחים את המשחק הזה.
      מרגיז שרוזייר לא מוסר לטאטום, נראה כאילו יש קצר ביניהם בסוף המשחק. אולי טעות אופטית אבל היה צריך למסור לו מספר פעמים ואו שלא ראה אותו או שהתעלם.

        1. אני מנחס אבל האמת שההופמנים עבדו למרות שמראש חשבתי שבמשחק הזה בוסטון מפסידים. את האשמה אתה יכול להפיל על מלו…

    1. ממש לא ברור לי מדוע.
      לפחות עד השנה הקבוצה שלו כל הזמן בהתקדמות, מהיום שהגיע לבנות קבוצה ועד לגמר המזרח בשנה שעברה. אז הוא לא ממש צורח במשחק אבל נראה שעבודת האימון שלו טובה. ההגנה של בוסטון בתחילת העונה הזכירה קצת את זו של שנות ה 80. אני סבור שלצוות האימון בכל זאת יש השפעה על השחקנים.

    1. ממש לא ברור לי מדוע.
      לפחות עד השנה הקבוצה שלו כל הזמן בהתקדמות, מהיום שהגיע לבנות קבוצה ועד לגמר המזרח בשנה שעברה. אז הוא לא ממש צורח במשחק אבל נראה שעבודת האימון שלו טובה. ההגנה של בוסטון בתחילת העונה הזכירה קצת את זו של שנות ה 80. אני סבור שלצוות האימון בכל זאת יש השפעה על השחקנים.

    1. עוד גיעה בול של איינג' למרות שהוא לא ממש ה די אן איי של בוסטון.
      לדעתי נראה אותו משחק יותר בפליאוף.

  20. טייטום עם משחק שני העונה עם מעל 20 נקודות והיום גם עם 10 ריבאונד. הוא מתפתח מצד שני רוזייר עם משחק רע שמשתפר בשניות האלה. אולי הוא יקלע שלשה מנצחת?

  21. מרקוס אח של מרקיף עשה לי את היום עם השלשה הזו. אבל על ההפסד הזה חתום רק בן אדם אחד קוראים לו לה מלו. איך מחמיצים ככה בשלומיאליות 2 מהעונשין. ראס כועס ובצדק.

    1. אני נשבע שברגע שהוא זרק ראיתי את זה בחוץ. הבחור זרק זריקה באי יציבות, מעל שני שומרים ולאחר רצף שלשות של שני הצדדים ונראה לי הגיוני שזה יסתיים ככה בחוץ.

      אלו מהרגעים שמפתיעים אותך והשמחה גדולה יותר בגלל זה.

  22. בוסטון תהיה הקבוצה היחידה העונה שאוקלהומה לא ניצחו כלל.

    פעם קודמת הם איבדו הובלה של 18 נק' בבית מולם והפעם הם הפסידו למחליפים של בוסטון.

  23. אגב – שימו לב לכל הסקפטים של טייטום. הוא כיכב והוביל את הקבוצה במשחק שמשודר מחוף לחוף נגד קבוצה איכותית.

    בסוף בוסטון ירוויחו מהעובדה שהמצב הנוכחי דוחף אותו לקחת אחריות בהתקפה.
    גם מוריס מרוויח מכך כי הוא צובר ביטחון והריי לנו הסל המשוגע שלו.
    ורוזייר? ממשיך להרוויח מהבמה שלו.

    שלושתם פשוט נהדרים. לארקין, מונרו והורפורד עוזרים להם מסביב.

    1. מוריס פשוט התגבר על הפציעה מתחילת העונה.
      ההבאה שלו עברה מתחת לרדאר אבל הוא שחקן מצויין לבוסטון. יכול לייצר מהלכים, לשחק בעמדות 3-4 (אני מעדיף לראות אותו ב-4) ולשמור על כמה עמדות.

        1. השאלה היא איפה מוריס בשנה הבאה???….
          בטוח שיציעו לו חוזה שבוסטון לא יכולה להשוות.
          לפחות באספקט של הקליעה הוא שחקן של מינימום 15 מליון…

    2. טייטום שחקן מדהים פלוס 23 היום. הקליעה שלו נפלאה גם אסטטית וגם בדיוק. בהרבה אספקטים הוא השחקן הכי טוב שיצא מהדראפט הזה

      1. לדעתי הוא השלישי אחרי מיטצל ובן סימונס. היו לו יותר מדיי ירידות השנה.
        במשחק הלילה הוא יכול היה לתפור עוד כמה שלשות אם רוזייר היה חושב פחות על עצמו ומוסר לו עוד 3, 4 אסיסטים. טרי רוזייר לקח היום יותר זריקות מכל שחקן אחר, יכול היה לוותר על כמה…

    3. יש שלושה אנשים בליגה שהבינו שמה שהם יכולים לקבל מהשופטים זה הכי פשוט ומשתלם. רוב השחקנים בליגה מקבלים שריקה נגדם ומשלימים עם העובדה. יש את אלה שמתעצבנים ונרגעים. יז את אלה זמתעצבנים ולא נרגעים וחוטפים טכנית.. אבל יש שלושה אנשים בליגה שלא סתם מתעצבנים. הם נכנסים בכל משחק לדיון עם השופטים. ישיבה בואו נקרא לזה. שיחת נפש. מסבירים שוטחים את הטענות שלהם באריכות ולא מקבלים לא כתדובה והשופטים מתכופפים. ג'יימס הארדן (שחקן מעולה אך מאוס) מקיים בכל משחק קרוב להתחלה את טכס הבכיינות הזה הוא הביא את העניין לדרגת אמנות. גרג פופוביץ בנה קריירה שלמה על זה שהקבוצה שלו מקבלת באופן עקבי פחות שריקות לפאולים מהיריבה למרות סהיא מכסחת ללא הפסקה. אני בדקתי את אנשי הסטטיסטיקה מוזמנים לבדוק. נדירים המקרים שהדבוצות של פופ מקבלות יותר שריקות לפאולים מהיריבה לכן הדיפנס רייטינג דלהם הכי גבוה בליגה. מרביצים חופשי . וכמובן השלישי הוא לברון . לא נרחיב. לכל השלושה כישורי כדורסל מעולים כמובן אבל הטיפול שלהם בשופטים הוא בדרגת אמנות.

  24. עם הניצחון הזה, בוסטון לדעתי מאוד קרובה להבטיח את המקום השני. יש לה עוד 5 משחקים מול קבוצות בטנקינג ובראון וקיירי (למרות הדיווח היום) צפויים לחזור בחודש הזה.

    1. אני חושב שיסתפקו גם ב 4 נצחונות. משחקים מול טורונטו וושינגטון נראים לי אבודים ובטח יזרקו רגל מול ברוקלין במשחק האחרון אם זה לא יקבע כלום.

  25. טוב,למרות ההפסד המטומטם וחסר האחריות הזה אני שמח שזה קרה מול הקבוצה החביבה מבוסטון
    עכשיו הם חייבים לחזור לנצח ולדעתי השאננות במשחק הספציפי הזה ינער אותם ובמיוחד את בילי שהיה חייב לשמור טוב יותר על ה3 כי המקסימום זה 2 והארכה (בהארכה לא יהיה לבוסטון רגליים) .
    סטיבנס הבין שאין טעם לשים 2 בהרכב הקצר הזה שלו והלך על מהלך מנצח ל3

  26. את הארדן אי אפשר לשמור
    הוא עומד על ה3 ,אם השומר מרים טיפה את היד אז הארדן יעלה לפייק 3 לסחוט עבירה
    אם אתה מפחד לשים את היד ומתרחק חצי מטר אז הוא ידפוק לך סטפ-באק ל3 או יעבור אותך כמו רוח

      1. it ain't over till it's over

        (בדבר אחד מנחם צודק ב-100% –
        שחקנים, להם אין את האינטרס להפסיד בכוונה)
        (חוץ מכרמלו…)

  27. מיצ'ל אחלה שחקן.
    הוא חייב לשפר את בחירת הזריקות שלו –
    הלילה יש לו 9 מ-28 מהשדה, 1 מ-10 מהשלוש,
    כאשר המון מההחטאות שלו הגיעו אחרי ISO.

  28. הארדן כל כל עבה ברגע שאתה בצד שלו הוא נכנס עד הסוף זה ממש מזכיר את לברון רק שהארדן גם יקבל יותר שריקות וגם לא יחטיא מהעונשין
    שחקן פסיכי שממש לא כיף לראות.

  29. פול יא לוזר תמסור את הכדור להארדן מה זה כמעט הפסיד את המשחק, אני מקווה שבפלייאוף ידעו למי להביא להביא את הכדור ג'יימס הארדן מחסל את פורטלנד עם 2 שלשלות סטפ בקס ואסיסט לשלשה לאריזה

  30. פורטלנד לא יכולים לנצח ביום כזה של מקולום שמסיים עם 8. הם צריכים את ליליארד ומקולום עם 20+ כ"א לפחות, אחרת אין להם מספיק כוח אש מול מה שיש ליוסטון

    1. כל המערביות שהבטיחו סוף סוף את ההשתפות בפליאוף (ריאלית אין לדנבר ולקליפרס סיכוי כבר כמעט) הפסידו היום. יום של צבירת כוחות יוטה פורטלנד okc

  31. במשחק שלילארד ומקולם פוגעים ביונים פורטלנד צריכה להיות מעודדת שמתחו את ג'ימס "סטפ-באק צעדים" הארדן וכריס "נרביס" פול עד הדקה האחרונה.

    נ.ב-התוצאה טובה לנו

    1. אני לא חושב שהתוצאה בכלל רלוונטית לכם.
      עד סוף העונה, 9 מ-10 המשחקים שנשארו לכם, הם מול קבוצות עם מאזן חיובי.
      אתם לא מתחרים עם פורטלנד על המקום ה-3,
      אתם נלחמים על מקום בפלייאוף.

      1. אוק כבר בפלייאוף השאלה אם זה יהיה מקום 4 או 5.

        דנבר והקליפרס די בחוץ והסכנה היחידה חנשירה היא של דיוויס והחברים אבל הפלייאוף דיסגור למרות שנראה כאילו יש מתח.

        יש מאבק על מקומות 4-8.

        1. אני לא מסכים אתך.
          זה נכון שלת'אנדר סיכויים גבוהים מאוד לסיים את העונה עם מקום בפלייאוף,
          אבל –
          לדנבר 3 הפסדים יותר.
          ה-2 נפגשות ב-30 למרץ. אם דנבר מנצחת, יש את שובר השוויון בגלל ניצחון בסדרה העונתית.
          ואז הם יזדקקו שהת'אנדר יפסידו 2 משחקים יותר מהם.
          לאור העובדה ש-8 משאר 9 המשחקים של הת'אנדר הם נגד קבוצות של 50%+, אז המסקנה הברורה שזה עוד לא סגור.
          (כמובן שגם לדנבר לו"ז לא קל, והמשחק שלהם מול הת'אנדר הוא משחק חוץ. אז ברור שהסיכויים של הת'אנדר גדולים יותר)

          1. ההפסד היום רע בשביל מיאמי כי התאנדר יבואו מפוקסים יותר. לדעתי אם היו מנצחים היום היו מפסידים להיט מחר.

            אני רואה את אוק מנצחת גם את ההיט וגם את פורטלנד ב-2 המשחקים הקרובים.

          2. סגור . יש פער של 4 משחקים ביו okc לדנבר. היחידה שעוד עלולה למעוד זו יוטה אבל גם לה יש פער של משחקים ולוז יחסית נוח לאחרות. לא נראה לי שיהיה שינוי. אלה המשתתפות בפליאוף

      2. עדיין לא סגור המקום השלישי (למרות שהסיכויים מתחילים להתרחק בגלל ההפסד המטופש הלילה)
        התאנדר ישחקו אומנם מול קבוצות פליאוף אבל יותר מחצי מהמשחקים כבר לא יקבעו לאותן הקבוצות (את יוסטון וג"ס נפגוש במשחקים האחרונים כאשר הם כבר בחופשה לקראת הפליאוף)

        יש משחקים לא ממש קשים (מיאמי פעמיים,דנבר,ממפיס,ס"א) שאפשר לקחת מזה לפחות 90%.

        עדיין,המשחק שישאיר עדיין תקווה זה המשחק מול פורטלנד שאם לא ינצחו אותו אז זה באמת נגמר

        1. 4 משחקים מפרידים בין פורטלנד לאוק (3 הפסדים יותר ושובר שיוויון לבלייזרס) אין סיכוי שאוק תסיים 3. כמו שנאמר 3 המקומות הראשונים במערב סגורים.

          1. בתכלס המקום הרביעי הוא לא רע בכלל כי אני מעדיף משחק מול יוסטון מאשר ג"ס כמובן בתקווה לקחת את הסיבוב הראשון (מעדיף את מיני או נ"א)

  32. ליליארד ומקולום לא ביום גדול אבל השאר כן הרקלס 5/5 כולל 3 שלשות. יוסף על 9/10, חומצת אמינו 7/11 כולל 6/8 לשלוש ואפילו טרנר עם 5/10. יום אדיר של המשלימים שהשאירו את פורטלנד במשחק היום

      1. אני חושב שדווקא לאנוצל פה משחק טוב של הצוות המסייע.
        פורטלנד תלויים בצמד הגארדים שלה כי ההתקפה בנוייה סביבם והם לוקחים את מרבית הזריקות. אז ביום שהם לא פוגעים, הם ממשיכים לזרוק והכדור לא עובד למשל למישהו ביום טוב (עדיין "נהנה" מהשאריות".

        למשל אמינו והארקלס עם 16 זריקות ביחד ומתוכם פגעו 12 (שזה מצויין ומפתיע).
        לילארד ומקולום עדיין עם כמות זריקות כפולה, כולל 0-12 משותף ולאאופייני מהשלוש.

    1. דרך אגב זה היה יום שכל השחקנים שהובילו במערב בזמן האחרון את הקבוצות שלהם לפליאוף (הפליאוף במערב סגור עכשיו קליפרס ודנבר בחוץ סופית) פשוט נחו מהריצה המטורפת שעשו בזמן האחרון .

  33. לגבי צעדים של הארדן בסטפ בק אין פה צעדים שוב, היה ויכוח על זה אז עם קר שמנסה משחקים פסיכולוגים. הסטבק שלו זהה בכל המהלכים הצעד הראשון שלו לאחר זה שהכדור עוד באוויר ולא ביד שלו ואז הוא עושה את הצעד השני. זה חוקי לגמרי.

    שימו לב לשנייה 8:54

    https://youtu.be/7fUIwdgT3EU?t=8m47s

כתיבת תגובה

סגירת תפריט