הבלייזרס סופרים 12 נצחונות רצופים עם 87-100 על הפיסטונס / ראובן בראל

ET
בתחילת פברואר , מעט אחרי הטרייד של בלייק גריפין הגיעו הבלייזרס לדטרויט והפסידו 91-111.עבור הפיסטונס זה היה נצחון רביעי ברציפות ,יחד עם המומנטום בעקבות הטרייד ולמרות פתיחת העונה הרעה, הם כבר החלו לפנטז על מקום 8 וצפונה במזרח.עבור הבלייזרס זה היה הפסד שלישי במסע המשחקים במזרח, בעקבותיו הם ירדו למקום התשיעי במערב הצפוף. רבים הצביעו עליהם אז כקבוצה שתשאר מחוץ לפלייאוף.חודש וחצי עברו ושתי הקבוצות מגיעות למשחק הערב כשמצבן הפוך לחלוטין .הבלייזרס ניצחו 12 מ 13 המשחקים הבאים וממוקמים במקום השלישי במערב.הפיסטונס המאכזבים הפסידו ב 10 מ 14 המשחקים הבאים וככל הנראה יהיו מחוץ לפלייאוף.
לפנייומיים הבלייזרס ניצלו את הסמול בול של קליבלנד ששיחקה ללא סנטרים כדי לשלוט בצבע. הערב ציפה להם אתגר שונה, דראמונד וגריפין נראו עדיפים לכאורה על הקו הקדמי של פורטלנד.טרי סטוטס אמר לאחר המשחק שמבחינתו המפתח לניצחון היה הקליעה מבחוץ .בפועל הבלייזרס ניצחו הערב למרות יום קליעה חלש משלוש (8 מ 31). את היתרון הם השיגו דווקא מנקודות בצבע (46 מול רק 32 לדטרויט).

דראמונד וגריפין
דראמונד וגריפין – לא הצליחו לייצר יתרון בצבע לפיסטונס

רג'י בולוק ודראמונד העלו את דטרויט ליתרון ראשון ואחרון במשחק.נורקיץ הפך את התוצאה אבל ביצע 2 עבירות מהירות ירד לספסל ונתן למיירס לאונרד שנשכח על הספסל הזדמנות נדירה לשחק.

מיירס לאונרד
מיירס לאונרד קיבל דקות נדירות ברבע הראשון

מו הארקלס שפותח טוב במשחקים האחרונים העלה את הבלייזרס ליתרון 9 עם 2 שלשות ודאנק.
דראמונד הראה שהשיפור שלו מהעונשין השנה אמיתי שקלע 2 מ 2 מהקו.

דראמונד על הקו – 6-8 משם הערב

גריפין כמעט ולא הורגש בתחילת המשחק ונראה חסר מוטיבציה.הוא הרבה להחטיא ולאבד הרבה בזכות השמירה הטובה של אמינו. לילארד חתם את רבע עם 2 נקודות ויתרון 11 לבלייזרס 20-31.
ברבע השני גריפין התעורר מעט ויחד עם לוק קנארד הצליחו להוריד את היתרון של הבלייזרס ל 6 .נורקיץ חזר לשחק והחזיר את היתרון ל 10. לילארד חזר אחריו ,קלע 7 נקודות רצופות והעלה את הבלייזרס ליתרון שיא של 17. בולוק וקנארד עם שלשות הורידו חזרה ל 11.שלושה איבודים ברציפות של הפיסטונס הרתיחו את ואן גנדי ואיפשרו לבלייזרס לרדת למחצית ביתרון 15. 45-60

ואן גנדי לא מרוצה מהאיבודים
ואן גנדי לא מרוצה מהאיבודים

במחצית בלייז הקמע של פורטלד חגג יום הולדת עם חברים במופע הטבעות. פרנקלין הקמע של פילי הרשים עם קפיצה לגובה מטורף וגם שימח את דן הבן שלי במשחק הראשון שלו כשעלה ליציע להצטלם איתו.

פרנקלין הרשים עם זינוק לשמים
ושימח אוהד צעיר וחמוד של הבלייזרס

לילארד ומקולום לא פגעו מרחוק ברבע השלישי אבל הפיסטונז לא הצליחו לנצל את ההחטאות כדי לצמצם .בלייק המשיך להחטיא ולאבד.הבלייזרס הגדילו את היתרון ב 2 אחרי רבע חלש של שתי הקבוצות.
המשחק כבר נראה גמור אבל הפיסטונס בעזרת דרמונד בולוק וג'ונסון הצליחו לחזור למשחקולהוריד את ההפרש ל 7 ,3 דקות לסיום אבל אמינו ענה בשלשה, ואן גנדי חטף טכנית, לילארד הוסיף עוד שלשה ,זכה לקריאות MVP מהקהל והבטיח את הניצחון.87-100 לבלייזרס בסיום.
בסיום המשחק סטוטס דיבר על רצף הנצחונות של הקבוצה ועל האם הם חושבים מתי הוא יסתיים.הוא ענה שבמאבק הצמוד במערב כל משחק חשוב והם לא יכולים להרשות לעצמם לנוח על זרי הרצף.
בחדר ההלבשה של הבלייזרס דיברתי עם Evan Turner שסיפר לי על הטיול שלו באיטליה וגם על המשחק מול מכבי חיפה בתחילת העונה. ET יחד עם מו הארקלס המשתפר תורמים לבלייזרס נקודות מהכנפיים שהיו כל כך חסרות להם בתחילת העונה.בראיון הוא סיפר לי על איך הוא רואה את התפקיד שלו בקבוצה וגם על השבוע העמוס שמצפה להם.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. תודה ראובןכ

    אחלה סיקור.
    מסקרן אותי עם שחקן כמו אוון טרנר, שאיונו מכוכבי הקבוצה, שמח להתראיין, או שזה סוג של תיק

    1. בתחילת הריאיון נראה כאילו הוא סופר את השניות לפני שההשפעה של הריטלין מתפוגגת סופית. בהמשך נכנס קצת יותר לפוקוס. נשמע בחור נחמד, רהוט ומשתף פעולה.

    2. אחרי משחקים הנוהל בחדר ההלבשה הוא די קבוע יש צבא של עיתונאים שמחכה ללילארד , מקולום מתזמן את היציאה שלו מהמקלחת לסוף הראיון ואז הם עוברים אליו.אל השאר כמעט ולא מגיעים כתבים וכשמגיעים זה תלוי באופי של השחקן, טרנר היה מאוד נחמד והסכים בשמחה להתראיין למרות שמיהר לקראת הטיסה לLA.

  2. אני מת על פורטלנד ומחזיק מלילארד שהתעקש ונשאר גם כשנראה היה שהכיוון הוא לזבל. עכשיו הוא קוצר את הפרות והופך לסופרסטאר שהוא אמור להיות.
    מי יודע, אולי אולי בסוף הוא ייבחר לאולסטאר…

  3. שמע ראובן, כל הכבוד!!!
    קיבלת אחלה קבוצה לסקר, במיוחד שהיא מהנה לצפייה ונמצאת במומנטום מטורף.
    כנראה שיהיה לך אתם אחלה פלייאוף.

    לדעתי נורוקיץ' עדיין עושה שטויות (מתבטא בפאולים טפשיים). מישהו צריך קצת לסדר לו את הראש.

  4. מעולה ראובן! כיף גדול. אחלה קבוצה קיבלת..
    אני שמח לאכול את הכובע. הייתי בטוח שהחבר'ה האלה יעופו לפני הפלייאוף. שמח שטעיתי.
    דטרויט זה עולב שאין כדוגמתו.

  5. סיקור נהדר. תודה, ראובן.

    מי שלא נהנה מספיק מאור הזרקורים, זה אמינו.
    יש לפורטלנד 2 סופר סקוררים שגם מחזיקים המון בכדור.
    היכולת של אמינו להיות אפקטיבי גם כאשר הוא כמעט ולא נוגע בכדור (38% מהשלוש),
    לצד היותו אחת מהסיבות המרכזיות שההגנה של פורטלנד מדורגת העונה במקום ה-7 ב-NBA, אחרי שבעונה שעברה הם דורגו במקום ה-21,
    ביחד הופכים אותו לאחד השחקנים החשובים בקבוצה.
    אם פורטלנד ייתנו השנה ריצה לעומק הפוסט סיזן,
    אני מנחש שיתברר שה-X פקטור שנתן את הדחיפה זה אמינו.

  6. מעולה ראובן.
    ואן גנדי קטל את השיפוט אחרי המשחק, ראית על מה הוא דיבר או שלא היה שום דבר יוצא דופן?
    נראה באמת אולם שכיף להיות בו.

  7. שאלה, במידה וכספי משוחרר בתום העונה הסדירה מה שלצערי סביר יקרה כדי לפנות מקום לקוק, הוא יוכל לחתום בקבוצת פלייאוף אחרת?

  8. תודה רבה ראובן
    פורטלנד קיבלה הזדמנות וניצלה אותה עד למקסימום
    הפיסטונס אכזבה מהדהדת ,פשוט אין סיבה לאיך שהיא נראית

  9. תודה ראובן. התמזל מזלך לכסות קבוצה מטרפת באולם שנראה חברותי ומשפחתי. מעניין מה עושה המסקוט של הסיקסרס שם. אגב, אני תמיד חשבתי (ועדיין) שליאונרד לא מקבל מספיק דקות.
    ראיון מצויין. אני תמיד מציע לשאול משהו על ישראל, כגון 'אתה מכיר איזה שחקנים שמשחקים בישראל? או 'האם שמעת פעם על קבוצה בשם מכבי ת"א, וכאלה. זה ידליק אותם תמיד. אני מדבר מנסיון.

  10. סיקור מעולה ! פורטלנד אדירים השנה אבל השאלה הגדולה היא איך הם יירטו בפלייאוף..הריאיון עם טרנר נהדר, הוא ללא ספק אחד האנשים הנחמדים שיצא לי להכיר בליגה .

  11. האמת שאני מזהה קשר ישיר בין תחילת הסיקורים של רובן לרצף הניצחונות של פורצי הדרך 🙂

    מדברים על הארקלס שנים כפוטנציאל, רק ממש לאחרונה הוא מגשים את הציפייה, מעניין לראות עם הוא באמת עלה רמה או שמדובר בהבלחות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט