משחקי ערב שני: יוטה אכלה זאבים. עדיין לא ניגמר / מנחם לס

 

שרלוט בובקאטס (61-61) 106  – ניו יורק ניקס (28-53) 95

קמבה וולקר קלע 23 ועשה שיא קריירה באסיסטים – 13. ג'רלד הנדרסון תקע 27 חיצים בלב הניקס, שהופיעה ללא כרמלו, ג'יי אר סמית', צ'נדלר, פלטון, קניון מרטין, קמבי, וכמובן סטודמאייר.

 

ג'רלד הנדרסון

אורלנדו מג'יק (61-20) 84 – שיקגו בולס (37-44) 102

שיקגו שיחקה עם כל כוכביה כי היא מנסה לפתוש את אטלנטה למקום חמישי בפלייאוף. קרלוס בוזר קלע 22 ולואל דנג 18. למג'יק, ניקולה ווצ'ביץ' קלע 17 עם 14 קטיפות, 4 התקפיות. טוביאס האריס 20.

 

קליבלנד קאבס (57-24) 95 – מיאמי היט

(16-65) 96

לברון רצה לשחק בעירו לשעבר אך אריק ספואלטרה אמר "בשום פנים ואופן לא". אז הוא ישב על הספסל מוכן, כמו כריס בוש ומריו צ'ארלרס. דוויין ווייד, שון בטייה, ואדוניס האסלם נשארו במיאמי. קול גנב כדור מקיירי אירוינג שעמד לזרוק, והמשחק היה גמור. ראשיד לואיס ניכנס לאט לאט לכושרו הטוב ואני מאמין שנשמע ממנו הרבה בפלייאוף. הוא קלע 19. נוריס קול כמעט עשה טריפל דאבל עם9 16 חיצים, 11 קרשים, ו-9 בונבונים. קייל אירוינג, טריסטן ת'ומפסון, ודיון וינטרס התחלקו שווה ב-48.

 

מייק מילר

 

 

ברוקלין נטס (33-48) 106 – וושינגטון וויזרדס (52-29) 101

אנדרה בליצ'ה הוביל שחקני ספסל עם 20 חיצים ו-11 ניקויים, והנטס מחקו 17 דפיציט לנצחון. כריס האמפריס, חזרה בחמישייה לראשונה אחרי זמן רב, קלע 20 עם 9 ריב'. טרבור בוקר קלע 16 ב-8 מ-12 עם 13 קרשים לאורחים.

 

אנדריי בלאצ'ה

דטרויט פיסטונס (52-28) 109 – פילדלפיה סיקסרס (47-33) 101

גרג מונרו קלע 27 עם 16 ריב', אבל בעל הפיסטונס תום גורס עדיין לא הודיע את החלטתו אם הוא משאיר את ג'ו דומארס כמנכ"ל הקבוצה, ולורנס פרנק כמאמן. לדעתי פרנק עשה עבודה מצויינת. הסיקסרס – בעוד הפסד – יודעים כבר שדאג קולינס לא יהיה מאמנם בעונה הבאה. דורל רייט קלע להם 22.

 

מילווקי באקס (37-44) 111 – דנבר נאגטס (25-56) 112

מונטה אליס קבר שלשה במצב 97-110 לדנבר, עם 14 טיקים. עשו עליו פאול. הוא קלע את הפאול שנתן לו 38 נק' במשחק. הבאקס מובילים 110-111, 6 טיקים. טיי לאוסטו (26 נק') ניכנס לצבע וקובר סל נצחון. דנבר הבטיחה עם הנצחון יתרון ביתי, ואם היא מנצחת את משחקה האחרון, היא עוברת את הקליפרס (או הקליפרס מפסידה שניים) ומסיימת שלישית במערב. וילסון צ'נדלר הוסיף 21 לדנבר.

דאלאס מבריקס (41-40) 97 – ממפיס גריזליס (26-55) 103

קניון דולינג, שחתם כשחקן חופשי רק לפני שבוע, קלע 13 כולל שלשה להובלה, והגריזליס חזרו מדפיציט לנצח את המבריקס, ולקוות עדיין לסכוי ליתרון ביתי בסיבוב הראשון. בייליס קלע כשהספסל תורם 64 נק'. דירק נוביצקי שלא ניגמר קלע 26 לדאלאס.

אוקלהומה סיטי תאנדר (21-60) 104  – סקרמנטו קינגס (53-28) 95

חשבתי שאולי הת'אנדר פוחדים מהלייקרס ולכן יפסידו בכוונה לא לסיים ראשונים במערב. ובכן קווין דוראנט קלע 29, וראסל ווסטברוק 21, וכולנו ראינו כמה הם מפחדים. הם סיימו עם הנצחון ראשונים במערב. אבל ללייקרס עדיין יש סכוי לסיים מקום שביעי. המשחק בין הווריורס והספארס הוא 52-52 אז לא ידוע שום דבר. אייזיה תומאס קלע 16 לאורחים.

טייריק אוואנס נפצע שוב במשחק

מינסוטה וולבס (51-30) 80 – יוטה ג'אז (38-43) 96

האם הוולבס מכרו את המשחק ליוטה? ברור שלא, אם כי משחקה נראה כך. יוטה באה לנצח וניצחה בקלות. אל ג'פרסון קלע 22 עם 8 ריב'. יוטה היתה חייבת לנצח לתת לעצמה סכוי קטן להיות בפלייאוף. כדי שזה יקרה הם תריכים לנצח בממפיס ביום רביעי, ויוסטון צריכה לנצח את הלייקרס בלוס אנג'לס באותו יום. אחד מהשניים אני מנבא שיקרה. שניים משניים לא, הווה אומר הלייקרס פותחים נגד אוקלהומה סיטי. ביוטה מקווים לפלייאוף כי בעונה הבאה אתם יכולים לשים כסף שאל ג'פרסון, פול מילסאפ, מו ויליאמס, ורנדי פוי ישחקו בקבוצות אחרות. הערב בוולבס, רק דריק ויליאמס הגיע לשחק (18 ו-7 ריב'). כל האחרים הסריחו את הפארקט.

mo williams

פיניקס סאנס – יוסטון רוקטס (משחק מערבי מאוחר)

גולדן סטייט ווריורס – סן אנטוניו ספארס (משחק מערבי מאוחר)

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. ווסטברוק לא שמע על המילה מנוחה.OKC לא יוותר על הביתיות גם אם זה אומר לפגוש תלייקרס כי זה מסכן אותם באיבוד הביתיות בגמר האזורי(עדיין לנצח ב SA זה לא קל)יוטה יוטה הייתי בטוח שהם הפסיקולשחק אחרי האולסטאר עכשיו נזכרים לשחק???

  2. בתור אוהד של סן אנטוניו אני קרוע בין סיכון במקום ראשון ופגישה בפטנציאל הרחוק ממימוש של הלייקרס, או לפגוש את יוטה ; לבין לתת מנוחה לדאנקן לתת לבינוניות לחגוג בסיום העונה במקום השני לאוקלוהומה

  3. לסטפן קארי חסר 9 שלשות לשבירת השיא של ריי אלן 269 שלשות בעונה. לקארי יש 261 באחוז יותר טוב מאלן. 45% לעומת 41.2%
    נשארו לו שני משחקים, יצליח או לא? הממוצע שלו העונה זה 3.5 שלשות למשחק אבל הממוצע שלו בעשרה משחקים האחרונים זה 4.3 שלשות למשחק,
    בקיצור הוא ממש על הגבול!

  4. גם עם סן אנטוניו תנצח היא רחוקה מאוקלהומה שמובילה עליה במשחק וגם בשובר שיוויון כך שהם לא צריכים לנצח כדי להבטיח מקום ראשון

  5. למיאמי רק 9 שחקנים בסגל להיום.
    קנת׳ פאריד יחזור לפלייאוף.
    אם אני לא טועה, דאנקן ופארקר ינוחו היום.
    לא רואה מצב שווסטברוק יושב לנוח, הבנאדם לא פספס משחק מאז הבית ספר.

  6. חג עצמאות שמח למדינת ישראל

    אורלנדו לא טובה אבל כיף לראות את הקו הקדמי הצעיר והמוכשר.

    עוד צעירים שזוכים לדקות לאחרונה-נוריס קול, דראמונד וג'ון הנסון- בשביל זה אני מתעורר מוקדם בבוקר.

  7. יוסטון מפסידים לפיניקס, מה שהופך את המחזור האחרון למעניין במיוחד: ניצחון של הלייקרס על יוסטון והם עוברים אותם למקום השביעי במערב. הפסד – והם בסכנת הדחה מהפלייאוף בידי יוטה.
    ג"ס מנצחים את הספרס ולכן אליהם הלייקרס לא יגיעו, אבל אם הם יפסידו בפורטלנד ויוסטון ינצחו אז הם יורדים לשביעי ויוסטון עולים לשישי.
    בקיצור – לכולם יש על מה לשחק במחזור האחרון, אפילו לממפיס יריבתה של יוטה, שבעצמה עוד יכולה לעבור את הקליפרס במאזן.

  8. סטפ קרי עם 7 (!!!) שלשות, משחק הבא עם עוד 2 יכול לישבור את השיא.
    בגלל שגולדן סטייט ניצחה, אז הלייקרס יכולה ליתפוס רק את המקום השמיני. וגם בגלל ההפסד של יוסטון, שתי הקבוצות יגיעו ליום האחרון במאבק על מקום 6/7.
    וזה טוב, כי אז יוסטון תשחק ספורטיבי נגד הלייקרס במשחק האחרון (אלא אם היא מעדיפה ליפגוש את סאן אנטוניו מהמקום השני-מה שעדיף לה)
    לסיכום: חוץ משני המקומות הראשונים, כל שאר המקומות במערב לא סגורים. ואם להוסיף את מקומות 3,4,5,6, במזרח משמע יום האחרון יהיה מעניין!

  9. ממבט על השעות, לקבוצות מלוס אנג'לס יש יתרון בזה שמשחקיהן מתחילים אחרי שהמשחקים של יוטה מול ממפיס, ושל דנבר, נגמרים (שעה 8:00 בערב לעומת 10:30 של הלייקרס והקליפרס). גולדן סטייט תשחק במקביל ב-10:30.
    נריה – הלייקרס עוד יכולים להיות מקום 7. הם רק צריכים לנצח. למעשה, אם יוטה מנצחים במשחק המוקדם ללייקרס יהיו רק שתי אפשרויות: מקום 7 או מקום 9. אם הם היו יכולים לשחק על תיקו…

  10. על פניו, ללייקרס יש יותר סיכוי מול ס"א מאשר אוקלאומה הרעבה והצעירה. אצל ס"א בוריס דיאו לא צפוי לשחק בשבועות הקרובים. סטפן ג'קסון שוחרר וגם מאנו ג'ינובילי פצוע ולא ברור מתי יחזור. ללייקרס יש מאץ' אפ הרבה יותר טוב נגד ס"א. אני מקווה לניצחון של הלייקרס נגד יוסטון… חוץ מזה שתדמיינו את יוסטון והארדן נגד אוקלאומה ווסטברוק ודוראנו בסיבוב ה1…

  11. אבל תחשוב שזה אומר ליוסטון שאם הם מפסידים הם מקבלים בעיטה בתחת מOKC לכן עדיף להם לנצח ולהתפלל לסיים 7 כי מול דנבר אין להם באמת סיכוי.
    סתם ככה נראה כאילו כמה שחקנים הפעילו את שעון הפליאוף שלהם וקמו משנת העונה הסדירה (לואיס,גאסול,האמפריס,ועוד)

  12. יוסטון יכולים להפתיע בסיבוב ה1 את אוקלאומה או לפחות לעשות להם את החיים קשים… אני אוהד הלייקרס כך שאני מקווה שננצח את יוסטון ונפגוש את ס"א, מולם יש לנו הרבה יותר סיכוי מאשר נגד אוקלאומה

  13. לפני שנה כשפופופביץ' נתן לדאנקן ג'ינובלי ופארקר לנוח לס רשם כתבה שלמה על כמה שכל השלושה לא גברים.
    לאומת זאת עכשיו שמיאמי עושים בדיוק את אותו הדבר אני לא שומע אף מילה בגנותם.

    דרך אגב מיאמי החזירו את השלישיה למשחק אחד לוודאות שלא יקבלו את שיקגו בסיבוב השני

  14. הלייקרס יתקשו מול יוסטון , קבוצה שרצה . צעירה ותוססת
    הישועה תגיע ממפיס שתגבור על יוטה.
    תמונות הפליי אוף במערב מעניינת מאוד
    אם הלייקרס תסיים שביעית ויוסטון שמינית הסדרות אוקלוהומה מול יוסטון לייקרס מול הספרס יהיו תענוג
    דנבר אם תשמור על המקום ה 3 תפרק את גולדן סטייט
    אם קליפרס וממפיס ישחזרו ת הסדרה מהעונה הקודמת ( קליפרס ב 7 ב׳ ממפיס ) יהיה ענק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט