מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1. ספור ראשון מהיום הראשון בריקוד הגדול

(לזאק נורוול קוראים החברים "SNACKS". מעכשיו יקראו לו "STONE". עצבים של אבן!)

למה?

כי כשהיה ילד הוא סרב לאכול ארוחות מלאות. הוא אהב רק 'סנאקס' – אתם יודעים, כל הג'אנק בין הארוחות. ציפסים, שוקולד, סוכריות על מקל.

בתיכון מאמנו אמר לו שכל גופו מלא ב-BODY FAT ושיתחיל לאכול ירקות ובשר.

היום הפרשמן הזה (REDSHIRT) נראה כמו אחד הנמצא במכון הכושר יומם ולילה. שריריו גם הביאו איתם בטחון, ולפני כמה דקות הוא הציל את העונה של גונזגה (המדורגת 4) כשקבר סל מנצח עם 20.6 טיקים בשעון, והציל את המדורגת הרביעית מהפסד מביך ביותר לקבוצה שכנה אלי (אם 3 שעות נסיעה נחשב אצלכם לשכנות, כמו אצלנו) – UNC-גרינסבורו, המדורגת 13. בכל נמנע האפסט הראשטון האמיתי של הטורניר כשגונזגה מנצחת בשיניים 64-68..

חבר קבוצתו פי ג'יי הציע לתת לו שם כינוי חדש – STONE.

הוא גם קטף את הריבאונד הקריטי מנסיון שלשה של מרווין סמית' עם 3 טיקים לסיום.

הוא בוגר סיימון קרייר אקדמי, האקדמיה בה גדלו דריק רוז וג'בארי פרקר.

2. ספור שני מהיום הראשון בריקוד הגדול

(מזל שישנו קרייג קלוג ב-TBS. מציל את חסר המושג צ'ארלס בארקלי, ובמידה פחותה יותר גם את רפה ההבנה קני סמית')

אתם חושבים שרק שבטלוויזיה הישראלית יש ברדק?

הייתם צריכים לשמוע את הצוות של TBS – צ'ארלס בארקלי, קני סמית', וקלארק קלוג מדסקסים את המשחק בסיומו. לפי מה שבארקלי אמר – וקצת פחות קני – הם לא ראו משחק מכללות דפוק אחד כל העונה. למזלם היה שם קלארק קלוג שהציל אותם שוב ושוב.  ממש ריחמתי על בארקלי. הבנאדם השפיל ממש את עצמו בחוסר הידע שלו על מה הולך במכללות. הוא מוסיף פה ושם משהו כללי ביותר ללא כל בשר ספציפי – – כמעט הכל משפטי כדורסל כלליים שמלמדים בוינגייט ב-"כדורסל 101".

מה שרציתי לדעת זה מה דעתם על טריי יאנג. מה ההפסד במשחק הראשון יעשה לעתידו ולבחירת הדראפט שלו. קלוג היה היחיד שהביא קצת דוגמאות מהעבר על שחקני מכללה שנחשבו לכוכבים, ומה טורניר גרוע עשה להם. לא שטריי היה גרוע. – הוא היה טוב –  ואפילו טוב מאד. אבל לא מספיק טוב כמו שחקני עבר כביל בראדלי (פרינסטון) או לארי בירד (אינדיאנה סטייט) או מג'יק ג'ונסון (מישיגן סטייט)  או פיט מרביץ' (LSU) או אוסטין קאר (זוכרים מה עשה עבור נוטר דאם בעצמו ממש בסוף שנות ה-60? סליחה! שכחתי שעוד לא נולדתם!) או אלבין הייז (באונ' יוסטון) שסחבו קבוצה שלמה וסרבו להפסיד?

את זה לא ראיתי היום אצל טריי יאנג. הוא היה טוב מאד במה שעשה אבל הוא לא היה טוב מספיק להכריח ניצחון. ציפיתי מבארקלי או סמית' לדבר על כך, אבל שניהם לא יודעים דבר וחצי דבר על קולג' בסקטבול וזה היה ממש עצוב ומבייש לראות אותם מדסקסים משחק כה חשוב בברבורי מילים שאין בהן כל SPECIFICITY!.

לדעתי הוא הפסיד במשחק זה  את בחירתו ללוטרי. NO WAY שקבוצה תיבחר בו אחרי משחק כזה בו הוא לא הראה לי מספיק PASSION או DESIRE. ציפיתי לשמוע את דעת 'המומחים' אבל פיהם התמלא במים.

 

המצב הרבה יותר טוב ב-CBA והאפיליאשיון שלה עם צוותים כקווין הרלן המצוין, רג'י מילר היודע כדורסל מכללות הרבה יותר טוב מכל כוכב NBA לשעבר ךבטיווי, דנה ג'קובסון, בריאן אנדרסון המצויין, כריס וובר (שהוא לא רע, אבל גם לא טוב; מדבר בצורה כללית מדי); סטיב לווין המצוין, בראד נסלר הטוב מאד, ועוד.

ב-ESPN מדווחים ג'יי בילאס הטוב מכולם, קווין באקנר הנפלא, סת' גרינברג שאני אוהב, ותום קרין.

Oklahoma
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
K. DoolittleF 26 3-7 0-0 2-2 4 8 12 0 1 0 1 1 8
J. McNeaceC 33 5-8 0-0 4-7 5 5 10 0 1 2 2 3 14
T. YoungG 39 9-18 3-9 7-8 1 4 5 7 1 0 6 2 28
C. JamesG 31 2-7 1-3 0-0 1 4 5 0 1 0 2 5 5
K. McGustyG 23 4-9 0-4 1-2 0 1 1 2 0 0 1 2 9
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
B. ManekF 19 2-10 0-3 0-0 4 3 7 0 0 1 0 0 4
K. LattinF 12 1-3 0-0 0-0 0 3 3 0 0 2 0 1 2
R. OdomesG 32 1-5 0-1 2-4 0 6 6 3 0 0 0 2 4
J. ShepherdG 10 2-2 0-0 0-1 1 0 1 0 0 0 2 2 4
TEAM 29-69 4-20 16-24 17 37 54 12 4 5 14 18 78
42.0% 20.0% 66.7%
Rhode Island
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
A. BerryF 15 2-6 0-0 1-2 3 0 3 0 0 1 0 3 5
J. DowtinG 39 4-9 0-2 0-1 1 1 2 3 0 1 2 2 8
E.C. MatthewsG 35 6-14 3-8 1-1 0 5 5 2 0 0 0 2 16
S. RobinsonG 34 3-8 1-4 1-4 2 4 6 0 0 1 1 2 8
J. TerrellG 39 4-15 3-5 2-2 0 6 6 5 2 0 0 4 13
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
C. LangevineF 29 5-8 0-0 4-6 5 5 10 2 0 2 1 3 14
J. GarrettG 13 1-5 1-3 1-2 1 3 4 1 0 0 1 0 4
F. RussellG 21 5-12 3-6 2-2 1 0 1 3 2 0 1 1 15
TEAM 30-77 11-28 12-20 15 26 41 16 4 5 6 17 83
39.0% 39.3% 60.0%

3. סיפור שלישי מהיום הראשון בריקוד הגדול:

(הסיום הפנטסטי של לויולה – שיקגו)

*

*

4. האם הערבי-ישראלי יפטר את סטן ואן גנדי?

(ההפסד הערב לדנבר הוא עוד מסמר בארון המתים)

(לא נראה כמאמן. לא מסוגל לנהל תקשורת נורמלית. מנהל משחק מתחת לכל ביקורת).

*

 

לדעת ריאן לאב (Follow @RealestRyanLove), אחד מהתורמים הקבועים של דטרויט נשיון, ימיו של סטן ואן גנדי, מאמן הקבוצה, ספורים. מיץ' לאורנס מ'ספורטינגניוז' (Mitch Lawrence’s article yesterday on SportingNews.com, ) אפילו מדווח שכאשר בלייק גריפין הובא לקבוצה, ואן גנדי קיבל אולטימטום מבעל הקבוצה תום גורז  (שנולד  توفيق جورجيوس‎;  – מה שגורם לי להאמין שהוא ערבי-נוצרי; כן, אשך, אני קורא גם ערבית) : "פלייאוף או مفصول (מפצול)"
*
תגידו, אבל יש לו חוזה. אז אני אענה, "נא לקרוא את 4 השורות הבאות:
*
*******************
*
הוא יגיע להסכם כספי עם ואן גנדי לשנה האחרונה בחוזהו (2018-19) ואולי חיים חדשים יתחילו בעיר המוטורים. לבעל 3.7 מיליארד דולארים אין בעייה להיפטר מ-3-4 מיליונים אם זה מה שיעלה לו להיפטר מסטן.
*
*
(עם שני שחקנים כאלה אין כל הסבר הגיוני למצב הקבוצה, מלבד מאמנה)
*
אני מאמין שהוא יהיה המאמן הראשון שיפוטר באוף סיסון. אני טוען שנים על גבי שנים שואן גנדי הוא מאמן מחורבן (תסלחו לי על המילה הלא עדינה). הוא צרחן עם קול צרוד המכיר את המשחק על בוריו מבחינת "X" ו-"O", אבל התקשורת שלו עם השחקנים וניהול המשחק שלו הם מתחת לכל ביקורת. כמובן שחסרונו של רג'י  ג'קסון היה מכה לפיסטונס, אבל הוא, לא רק כמאמן אלא גם כנשיא הקבוצה, היה צריך להכין קבוצה לימי בצורת.
*
האחריות כולו עליו. האשמה כולה היא על סטן ואן גנדי. הוא חייב ללכת.
*

5. זאת לא הדרך שעל כספי לשחק

(עמרי צריך לזרוק שלשות, לא לפרוץ עם הכדור!)

קראתי בכמה מקומות גם בעברית וגם באנגלית ברכות ואיחולים לעמרי כספי על משחקו שלשום נגד הלייקרס.

אני מצטער. אני לא בין המתלהבים.

"למה, דוק? תראה את שורת הסטטיסטיקה שלו!"

SF 20 7-8 0-0 1-4 1 6 7 1 0 0 2 2 +11 15

20 דקות משחק. 7 מ-8 מהפארקט. 15 נקודות.

אני אפילו לא מדבר על ה-1 מ-4 מהקו. הוא הרבה יותר טוב מזה. קורה.

מה שמטריד אותי זה ה-0 מ-0 מהטריי.

מה שגולדן צריכה מהספסל זה לא SLASHER. מה שהיא צריכה מהספסל זה שוטר לשלוש. הווריורס לא צריכה TALL SLASHER.  ניק יאנג הוא 'סלאשר' הרבה יותר טוב. מה שהווריורס צריכה – ואני בטוח שבשביל זה היא הביאה את כספי – זה קלעי שלוש בחמישייה השנייה שירווח את המשחק.

רק כך עמרי יכול לעזור לגולדן סטייט. ללא השלשות שלו הם לא צריכים אותו, והוא לא יראה דקה בפלייאוף מלבד גארבג' טיים.

6. תנו מבט בסרטון, הקשיבו, ותחכימו!

(ג'יי ביילאס, מומחה המכללות הגדול מכולם, על משחקי היום – יום ששי)

*

*

7. כל מה שהארדן ופול רוצים עד סוף העונה היא 'עקביות'

*

*
8. להנאתכם: שני אויבי הציבור הגדולים מכולם – גרייסון אלן וכריסטיאן לייטנר. מי מהשניים יהיה בן הבליעל שידחוף את הזקנה למים מה-RIVERBOAT???

*

*

9. תראו באיזו קלות הארדן מבצע האלי-הופ עם קפלה נגד הקליפרס!

*

*

10. את הדאנק הזה מלברון אפילו שמונה הליכות למסגד לא ישכיחו ליוסוף נורקיץ'!

*

*

11. רבע רביעי גדול של אמביד וסימונס הכלים את הניקס

*

*

12. זה סופי: הרפטורס היא קבוצת העונה (הרגילה) במזרח, ומאמנה דוויין קייסי הוא 'מאמן העונה'

*

(הרפטורס עשו זאת בחוץ, ברבע האחרון)

13. דקה ושש שניות סרטון מראה את יוסטון מנצחת 13 רצוף בבית

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
61 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ChaiCo
ChaiCo
6 years ago

מעורב מצוין.
מת שהראפטורס יעלו רמה בפלייאוף במקום לרדת.
הם כל שנה משתפרים בעונה הרגילה ומסריחים בפלייאוף

trusttheprocess
trusttheprocess
6 years ago

בקרוב יגיע היום שואן גנדי האפס יפוטר וזה יהיה יום טוב לפרוסס , קצת אחריו הקבוצה האיומה של מילווקי תעוף מהפלייאוף וזה יהיה לא פחות טוב

כל מה שישאר זה שיפטרו את אדם מג ראיין סילבר

Smiley
Smiley
6 years ago

אני חושב שהתואר אולי צריך להיות בפעם השנייה ברציפות של דאנטוני על מה שהוא עשה עם יוסטון

bobby
bobby
6 years ago
Reply to  Smiley

אני דווקא כן חושב שלקייסי מגיע יותר.
הסגל של יוסטון השתדרג לעומת שנה שעברה עם עוד סופרסטאר (פול) ועוד עומק ורוחב, בעיקר בזכות שחקנים שיודעים לעשות הגנה מעולה ובעלי ניסיון (טאקר, מ׳בה אמוטה וגרין).
הגיוני שאם הצליח להגיע עם סגל יחסית דליל שהתבסס בעיקר על היכולת של הארדן למקום 3 במערב בעונה הקודמת, הוא יצליח לטפס עוד מדרגה למקומות 1 או 2.

טורונטו לעומת זאת? מלבד מספר שינויים מינוריים הם לא ביצעו מהפכה של ממש בסגל, ובכל זאת משום מקום הם נהיו הקבוצה הטובה במזרח, והם גם בכיף מסתכלים ללבן שבעיניים של הווריורס ויוסטון במערב.

מה שלצערי משותף לקייסי ודאנטוני, הוא שבפלייאוף הם מאכזבים. מקווה שיצליחו סוף סוף לשמור על הרמה ואולי אף להיפגש אחד מול השני בפיינלס.
בכל מקרה, ברמת העונה הסדירה, קייסי ראוי יותר.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  bobby

מסכים

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

מהיום יקרא שמו בישראל: הפח-12.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

הסיבה למיעוט השלשות של כספי היא יותר מי שמשחק לידו והאם הם מביאים את הכדור ליד שלו במצב זריקה כזה.
כספי הוא לא סלאשר – הוא עושה את התנועה שלו בלי כדור לרוב. את זה ניק יאנג לא ממש יודע לעשות.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

דרך אגב – יש מצב שהוא פותח הלילה. הווריורס בטנקינג וייתכן שבנוסף לקליי וסטף גם דוראנט יעדר.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

מניות הדראפט של יאנג בהדרדרות בגלל החודשיים האחרונים לא בגלל המשחק אתמול (הם לא היו "אמורים" לנצח).

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

לפני המשחק אמש הוא היה בעשירייה הראשונה של הדראפט ברוב המוק דראפטים. אחרי שה-NCAA יסתיים הוא יהיה מחוץ לתריסר הראשונים. אז מה זה אומר לך עידו?
הנה המוק דראפט האמין ביותר: http://www.nbadraft.net/

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד.
מעבר לזה שהמוק הזה לא יותר "אמין" מאחרים הוא משקף את הנפילה שלו בחודשיים האחרונים. להפסד בטורניר אתמול תהיה אפס השפעה. הוא דווקא שיחק טוב.

Trailblazer
Trailblazer
6 years ago

תודה מנחם. אגב,אריזונה חטפה בראש מבפאלו והרסה ללא מעט אנשים(כולל אותי) את הבראקט. שאלה לא קשורה:האם סת' גרינברג מESPN קשור לבראד גרינברג שמאמן באשדוד?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Trailblazer

אח שלו.

רועי ויינברג
Admin

מעורב מצויין. יאנג לא יצליח בליגה לדעתי – מזכיר יותר מדי את פרדט. לא קרי 2 אבל אשמח לטעות. כספי אכן צריך לזרוק יותר, בשביל ז הביאו אותו. חיתוכים לסל זה אחלה כלי אבל לא הכל בחיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

השוואה די חסרת בסיס.

IDO
IDO
6 years ago

כספי היה צריך את המשחק בשביל הבטחון שלו. הוא היה אגרסיבי ולקח תפקיד הרבה יותר דומיננטי מכרגיל. מקווה שהוא הוציא את זה מהסיסטם ועכשיו יחזור לשחק על הפרימטר.

Berch
Berch
6 years ago

מעורב משובח
סליחה על רפות ההבנה אבל למה משחקים במכללות נגמרים בתוצאות של מרכז הליגה היוונית ?
קשת השלוש יותר קרובה. השחקנים האלה שנה אחרי נמצאים בקבוצות שקולעות לרוב יותר מ 100 למשחק.
לא ברור לי.
נדמה לי שהמשחקים קצת יותר קצרים…. אבל עדיין נראה לי תמוה.
אולי בגלל שהם חושבים על שיעורי בית הם לא קולעים טוב ?
🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Berch

כי יש להם שעון 30 ולא 24 (והם בכלל עוד רגילים ל-35) והם מנצלים את רבו ככולו כמעט כל התקפה.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

וכי משחקים שם שחקנים חצי חובבנים.
אולי 2-3 שחקנים מסגל שלם ישחקו כדורסל לפרנסתם, וזה בקבוצות הטובות.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  אפלטון

מדוייק.

Smiley
Smiley
6 years ago
Reply to  Berch

הגיע הזמן שיעבירו את שעון הזריקות שם ל-24.
לראות התקפות בזמן שהיה 35 שניות היה נורא!!! עושים שמיניות ליד החצי ואז נזכרים שיש עוד 10 שניות ומתחילים התקפה.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Smiley

כנראה כבר שכחת את הזמן שזה היה 45 שניות…

Ljos
Ljos
6 years ago

מוג'ו ג'וג'ו! מתי? למה?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Ljos

שנות ה-80 וה-90.
כי לפני זה לא היה שעון בכלל.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Ljos

לפני זה לא היה כלל שעון

bobby
bobby
6 years ago
Reply to  Smiley

כל מילה בסלע. מבחינת איכות הכדורסל וחוויית הצפייה, אף פעם לא התחברתי לכדורסל מכללות, הרבה בגלל זה. אני מבין שמי שחי באמריקה מתחבר יותר לליגות האלה בזכות החיבור לקהילה.
אבל בחיי שקשה לי לראות כיצד אדם מעבר לים מצליח למצוא עניין בשעמומון הזה..

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  bobby

סופי משחק הרבה יותר מרתקים מאשר NBA. מספר הצופים בטיווי הוא גדול מהפלייאוף של ה-NBA

john
john
6 years ago
Reply to  Berch

8 דקות פחות זה הרבה זמן. בנוסף כמובן שעון הזריקות. אין את חוקי איפוס השעון ל14 שניות כמו בNBA אין את מגבלות ההגנה כך שגבוה יכול להתנחל בהגנה בצבע חופשי (אין הגנה לא חוקית) ובנוסף על כל שחקן ברמת NBA יש 5 שאולי ישחקו כדורסל מקצועני בחו"ל ועוד 20 שיבחרו קריירה שנייה כשיסיימו את המכללה.

Berch
Berch
6 years ago
Reply to  Berch

תודה לכל המגיבים.
לא נראה לי יותר מלהיב מהליגה שלנו
ביי ביי דוק וגוזנגה, אני נשאר עם חולוניה 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

9- זה מה שקורה כששלושה שחקנים הולכים לשמור (טריפל ) על הארדן וקאפלה נשאר פנוי לגמרי…..

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

אתה קצת מגזים כי אפילו דאבל טים אין כאן אבל כן זו הדילמה המאד קשה מול הרוקטס . ברגע שהשומר של קאפלה זז לאמצע כדי לסגור את החדירה של הארדן קאפלה תמיד ישאר פתוח והארדן יודע מצוין למצוא אותו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

הייתי נותן את המאמן לדיאנתוני אבל במחשבה שנייה. אתה צודק!

שאלה לשרברב
שאלה לשרברב
6 years ago

האם אתה זוכר מתי בפעם האחרונה ירדת על ברכיך לשרברב?

Reuven Barel
Editor
6 years ago

תודה מנחם, מעורב מעולה , לצערי לא יוצא לי לעקוב אחרי טורניר המכללות.אבל רק על זה מדברים כאן כל היום.במשחק הערב פגשתי כתב של יהודי של NBA TV שהפליג בשבחים על דורון שפר מימי יוקון.הדאנק של לברון על נורק היה מטורף ,גם הקהל של הבלייזרס הריע לו אחריו.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

תודה מנחם מעורב נהדר.
טריי יאנג היה מעולה אתמול, אם כבר ההופעה הזו תעלה במעט את המניות שלו שצנחו בחודש האחרון.
אייטון לעומת זאת… משחק גרוע מאוד וזו הופעה שדווקא יכולה לגרום לכמה מנג'רים לחשוש קצת. מול קבוצה שמשחקת בקצב גבוה אייטון והקבוצה כולה נראו כאילו הם לא שייכים. אמנם כולה משחק אחד ואייטון לא אשם שאף אחד בקבוצה שלו לא הצליח לעשות כלום בזמן שהקבוצה היריבה התרכזה רק בו, אבל לא ראית שם דומיננטיות שהיית מצפה משחקן שצפוי להיבחר ראשון בדראפט.

לגבי כספי, צודק. שיחק מעולה והלוואי שימשיך, אני חושב שקשים איתו מדי. גם בליגה וגם כאן באתר, אבל הוא הגיע כדי לרווח את המשחק קודם כל. הוא חייב לקבל ביטחון בזריקה וזה גם על קר וצוות האימון שצריכים ללחוץ עליו לזרוק מבלי שיסתכל מעבר לגב מהפחד לצאת מהרוטציה אחרי משחק אחד חלש.

john
john
6 years ago
Reply to  אפלטון

גם אמביד וויגנס הודחו מהר. אריזונה הגיעו לא מוכנים והגארדים שלהם הסריחו.

אייטון הוא לא פליימייקר. זה היה הפסד של קבוצה. סנטרים דומיננטים מתחילים להיות משמעותיים בגיל 20-21. אם זה מה שאייטון בגיל 19… GM שיקח את המשחק האקראי הזה כגורם משפיע על החלטתו חוטא לעבודתו. זה כמו התבוסה שהלייקרס של דיאנג'לו ראסל הביאו על ג"ס ההיא בסטייפלס. האם ג"יס על סמך זה הייתה צריכה להטריד את ראסל תמורת קארי?

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  john

אגב הוא באמת בן 19? הוא נראה כמו אולג'ואן בגיל 30.

Berch
Berch
6 years ago
Reply to  אפלטון

נקווה שהוא לא גרג אודן 2
אה, בעצם פורטלנד לא יבחרו בו. 🙂

אבי
אבי
6 years ago

אני היחידי שסטנלי ג'ונסון נראה לו כאכזבה?

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  אבי

לא יודע, ג'יימס הארדן נתן בו מבט די מאוכזב.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
6 years ago

לגבי איכות הפרשנים – הפרשנים זה למטומטמים, לא לאנשים שמבינים כדורסל, ובגלל זה מביאים שחקני עבר ולא מישהו אחרי מיונים קפדניים. אני לא אומר ששחקן עבר לא יכול להיות פרשן טוב, אני כן אומר שהוא שם בגלל שהוא שחקן עבר, ואז על הזיין שלו לעבור על סטטיסטיקות מתקדמות, להכיר את השחקן העשירי בסגל או חלילה לצפות בכדורסל מכללות.

דוגמא טריה מאצלנו: מכבי – חימקי. גור שלף מספר על צ'ארלס ג'נקינס אחרי שהוא עושה סל ופאול (על מייקל רול) שהוא תמיד היה סקורר גדול, גם במילאנו וגם בכוכב האדום. ישר ידעתי שהוא ממציא, אז הלכתי לבדוק – במילאנו הוא קלע 6.7 נק' ב-26 דקות ב-10 משחקי יורוליג. בכוכב האדום ב-3 שנים עונות הוא מעולם לא הגיע לממוצע דו ספרתי. בקיצור, הוא כל כך עצלן שאפילו לויקיפדיה הוא לא נכנס לפני משחק. ופה אנחנו מדברים על שחקן ספסל עם 0 כריזמה ופרסום. למה שבארקלי יטרח לראות דקה במשחק מכללות? אפילו שמביאים כלום ושום דבר כמו גור שלף לתפקיד הפרשן זה לא בגלל הידע, אז את סר צ'ארלס?

MBK
MBK
6 years ago

צודק לגביי שלף
הוא מזלזל באופן קבוע בצופה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

את תוצאה בניצחון של מכללת לויולה על מיאמי!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

אין תוצאה…

אור
אור
6 years ago

64-62!!!!!!!

john
john
6 years ago

ערב ראשון נהדר בncaa
המוק שלי יתפרסם בראשון בבוקר סופי.

טריי יאנג יבחר בלוטרי. הוא הפך מאוברייטד לאנדרייטד. הוא שיחק בקבוצה מחורבנת וחתף שמירות כפולות ומוגזמות. הוא עשה מאמץ למצוא את חבריו שוב ושוב. בקבוצה בה הוא לא מרכז העניינים הוא יהפוך מסוכן.

אייטון הודח בתבוסה בבפלו וזה לא ישפיע על מיקומו גם. הניהול משחק של שון מילר לא היה טוב הלילה והגארדים של אריזונה היו זוועה. אייטון גירד 13 נק ו14 ריבאונדים אבל באפלו היא קבוצת ראן אנד גאן ותפרו את אריזונה מבחוץ. מתפלל לאלוהי הלוטו שיגיע לקבוצה עם פוינט גארד ראוי שידע מה לעשות איתו.

לזווית הישראלית – לאלו מכם שעוקבים אחרי איגור בפלורידה הוא נתן משחק מעולה מול סיינט בונוונצ'ר האלמונית וקלע 20 נק עם 6 ריב'. זה לא יביא אותו לדראפט (הוא כבר בן 53..אני מתכוון 23) אבל זה נחמד לראות ישראלי מככב גם אם לכדורסל הישראלי לא מגיע עליו קרדיט.

עוד מעומד ללוטרי שהלך הביתה זה לוני ווקר מהמיאמי הוריקיינס שחטפו שלשה בשנייה האחרונה. לוני הוא פרוספקט מעניין אבל עלול לסבול מ'רחוק מהעין רחוק מהלב'. ויהיה חייב לעבוד קשה על המשחק שלו ולהגיע לקומביין ולהרשים.

קולין סקסטון החל בריצת האנדרדוג של אלבמה בטורניר ונתן להם את הניצחון הראשון מאז 2006 בטורניר. אדבר עליו יותר במוק שלי. אלבמה זה הוא והוא אלבמה.

ווילנובה דיוק וקנזס טיילו להנאתם.

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  john

כן! סקסטון הוא הפייבוריט החדש שלי אחרי הירידה של יאנג בחודש האחרון (שאני איתך שהוא הגיע למצב של אנדרייטד, אם הוא לא נבחר ב 8 הראשונים קבוצות יצטערו על זה).
הבראקט שלי נראה אחרי הפצצה, וזה עוד לפני ההימור הגדול שלי להפתעה להיום, מרשל מתחילה את מירוץ הסינדרלות מאחורי ריצה שלשות ומורי בול.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  אפלטון

לא אוהב אותו. הליגה באמת צריכה עוד קמבה ווקר?

john
john
6 years ago

כן

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  john

😃 אז תקבלו…

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  john

קולין סקסטון היה מצויין, וגם אברי 'מייקרווייב' ג'ונסון עושה שם עבודה נפלאה כמאמן

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  מנחם לס

טעות בג'ונסון.
ויני ג'ונסון הוא המיקרוגל.

Ljos
Ljos
6 years ago

ראיתי משחק מכללות אחד, אז אני כמובן מומחה שאין לערער עליו. אבל המשחק של אוקלהומה אתמול דווקא הקפיץ לי את טריי צעירי. כן, הוא חצי משחק נעלם תחת שמירה אישית הדוקה יותר מהזקנה שגרה בבניין ליד על פח הזבל בבניין שלה (זה שלה, ולא אתם או אף אחד מהרחוב לא תזרקו שם. תזרקו על הרצפה, ימגעילים, או שארד אליכם עם מקל ורוע מאושר בעיניים). כשהוא כן לקח את המשחק, הוא היה מעולה, וברגעים הפחות טובים הוא ידע לא לכפות את עצמו וניסה או להפעיל אחרים או לזוז הצידה ולתת להם את המושכות.
אני עכשיו מקווה שלא יפול לאיזו אורלנדו.

john
john
6 years ago
Reply to  Ljos

אני מסכים. הוא ממש לא ג'ימר. הוא קודם כל פרשמן. ג'ימר כבר היה Grown ass man מול ילדים. היה פחות אתלטי ולא שלט בכדור כמו רכז. יאנג צריך סוכן טוב ורציני (תתרחק מדודים וחברים של משפחה!) ולהיכנס לעבודה על הגוף. הוא אפילו לא מגרד את מה שהוא יכול להיות. ברור שמחר אם הוא בNBA הוא מתקשה. אבל הוא צריך לשחק בנובמבר הבא וצריך להפוך למשהו אחרי לפחות שנתיים שלוש כדי להצדיק את הבחירה.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  john

יונתן, בכלל לא רע להיות ג'ימר, 'שחקן המכללות של העונה', וקולע איזה 40 ממוצע בסין. המקום של ג'ימר הוא ב-NBA ואוקלהומה סיטי היא הקבוצה שהוא היה משדרג בצורה רצינית ביותר

MBK
MBK
6 years ago

תודה מנחם
מרץ המשוגע לא מאכזב אף פעם

john
john
6 years ago

אני מסכים. הוא ממש לא ג'ימר. הוא קודם כל פרשמן. ג'ימר כבר היה Grown ass man מול ילדים. היה פחות אתלטי ולא שלט בכדור כמו רכז. יאנג צריך סוכן טוב ורציני (תתרחק מדודים וחברים של משפחה!) ולהיכנס לעבודה על הגוף. הוא אפילו לא מגרד את מה שהוא יכול להיות. ברור שמחר אם הוא בNBA הוא מתקשה. אבל הוא צריך לשחק בנובמבר הבא וצריך להפוך למשהו אחרי לפחות שנתיים שלוש כדי להצדיק את הבחירה.

Ljos
Ljos
6 years ago

בקשר לדטרויט, סטן וסוכריות צבעוניות. ואן גנדי מאמן די חד גוני. הוא דורש הרבה תנועה והקפת גבוהים בקלעים. ואין לו כאלה. גם בלייק וגם דראמונד הרבה יותר יעילים כשמרווחים את המשחק סביבם. כשהאנשים שמקיפים אותם הם סטנלי ג'ונסונים, קשה להם לבוא לידי ביטוי. בלייק כן מצליח לפעמים להראות ניצני ניהול משחק (לפעמים על חשבון יכולת המסירה של דראמונד), אבל כשכל שחקן שהיה יכול לנצל את היכולת הזו עבר תמורתו או פצוע, קשה להצליח.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Ljos

LJOS, מי שיכול לבטא את שמך יכול גם לאכול (לשתות?) מרק עם קיסם (פעם מישהו בברוקלין עשה זאת. לקח לו איזה יומיים).
שמע, ואן גנדי הוא המאמן והנשיא. אם אין לו קלעים מסביב הגבוהים זאת אשמתו.

Ljos
Ljos
6 years ago
Reply to  מנחם לס

אתה צודק ואני לא מוריד מהאשמה של ואן גנדי הנשיא. מבחינתי השאלה היא מה עמד מאחוריי הטרייד שמכר את כל הקלעים. אם הם הביאו את בלייק במטרה להביא כוכב שימלא את היציעים הריקים, אז הם בבעיה רצינית. אם הם קיוו שגריפין ודראמונד יוכלו להחזיק את הקבוצה הדלילה על גבם לפלייאוף, אז הם לגמרי טעו. אם הם קיוו שגריפין ודראמונד יוכלו להחזיק את הקבוצה הדלילה בזמן שהם מתכננים את העונה הבאה ויש להם כבר תוכניות איך ובמי למלא את הקבוצה לעונה הבאה שיתאים לשיטה – אז אולי כדי לתת עוד הזדמנות לבצע את התוכנית, למרות הכשלון כרגע. אבל במקרה כזה כדאי לחשוב מי יסכים לבוא לשחק תחת סטן ואן גנדי, ובעיקר תחת כל הדרישות שלו.

שמעון
שמעון
6 years ago

מנחם שום מילה על אריזונה שהפיל את כל הבראקט? איטון ויאנג כבר בחוץ יאללה.