אחד על אחד סיבוב 3: האם OKC תלך עד הסוף?/ מנחם לס ואסי שלם

 

 

בס"ד

אחד על אחד: מצד שמאל, בפינה האדומה פרופסור לס, מזקני העדה בכדורסל, מדען ורב לעת מצוא. חובב היילייט ומאמין בניסים, אוהד כדורסל מזרחי בכלל ואת הניקס העלובים בפרט. רבו לשעבר של אסי שיצא לתרבות רעה.

מצד ימין, בפינה הכחולה המאמן שקיבל תואר "חולדה" מהפרופסור. אוהד כדורסל מערבי וחובב טקטיקה ומהלכים קבוצתיים. המערב תמיד יעשה לו את זה ודאלאס עם קרלייל בפרט!

בשבוע שעבר נרשמה היסטוריה קטנה כאשר שניכם הסכמתם שהניקס לא שווים יותר מדי. אם הניקס מביאים שלום, אולי ניפטר מכרמלו וננסה אותו במזרח התיכון במקום ב-NBA?

והפעם על הקבוצה הכי שקטה, הכי צעירה והכי מפחידה במערב. אוקלהומה סיטי.

הפיינליסטית אשתקד נמצאת בקו עלייה בשנתיים האחרונות. הפסד בגמר המערב לדאלאס לפני שנתיים, אשתקד הפסד "מכובד" להיט. האם OKC ימשיכו בקו עליה או שמיצו את עצמם?

בואו נתחיל בדיון.

ווסטברוק, איתו או בלעדיו?

שנה טובה מנחם, נתחיל בפנתר חסר הרסן: האם ווסטברוק יותר מועיל או יותר גורע? כאשר משחק בקבוצה סופרסטאר ברמתו של דוראנט עדיף רכז שקט וסולידי? האם היית מחליף את ווסטברוק ברכז אחר בקיץ או אולי מזיז אותו לעמדת הקלע?

-אסי

לדעתי ווסטברוק יותר גורע ממועיל. התכונה היחידה שהייתי מתקשה למצוא לה תחליף זו האנרגיה העצומה שלו שבאה לידי ביטוי בעיקר בהגנה. הוא שומר מדהים והמעבר שלו מהגנה להתקפה יוצא דופן. אבל, וכאן מגיע אבל גדול! שחקן מהסוג הזה (של רכזים סקוררים, כמו דרק רוז) שחושב קליעה לפני מסירה, מיותר בקבוצה שמשחק בה קווין דוראנט.

מנחם תשים לב טוב, רק 5.9 אסיסטים למשחק. רק 5.9 בונבונים עלובים למשחק!!! זה כמו להיות מוכר ארטיקים בחוף הצוק בחמסין של אוגוסט ולהרוויח פחות מ-100₪ ליום.

אם אני מביא רכז עיוור ל-OKC שיעיף כדורים לאוויר ללא מטרה, איבאקה ו-KD מסיימים משחק עם 30 כ"א, והוא מסיים עם לפחות 10 אסיסטים. צריך להיות "מוכשר לגמרי" כדי לא להיות מלך האסיסטים של הליגה כשאתה רכז בקבוצה הזו, אבל היי. ווסטברוק לא רכז ו-OKC דורגה במקום ה-30 בליגה (זו לא טעות) באסיסטים למשחק. האשם העיקרי? לא אלי גוטמן. זה ראסל ווסטברוק!

-מנחם

אסי, כשמדברים על אוקלהומה סיטי, הדבר החשוב היחידי המעניין אותי לגבי ווסטברוק הוא כיצד הוא ישחק נגד סטיב נאש. מצדי שיהיה הפוינט גארד הגרוע בליגה, אבל במשחק הפלייאוף נגד הלייקרס, הוא יעבור את סטיב מימין ומשמאל, מלמטה ומלמטה, כאילו היה עמוד חשמל. סטיב נאש יזרוק מבטי תחינה לצוות המאמנים האומרים דבר אחד "אנא, הוציאו אותי!". הוא יעשה מהלייקרס חוכא ואטלולא, ואני מקווה שכתבתי זאת נכון. אבל רק שתדע משהו מיסטר שלם, 5.9 אסיסטים למשחק לפוינט גארד תוקף כמוהו זה מספר נהדר. ממש הופתעתי כשכתבת לי שזה ממוצעו. הלכתי לאתר ה-NBA ו-SURPRISE!!! – הוא מוסר יותר אסיסטים משני שליש מהרכזים ב-NBA. אם הוא היה טוב עבור מייק ששבסקי באולימפיאדה, הוא טוב מספיק עבורי, אבל – שוב – הקריטריון החשוב היחיד עבורי זה כיצד הוא יהווה את מכונת הירייה הראשית נגד הלייקרס, יותר אפילו מדוראנט, כשהוא יגלח את נאש המסכן עם 30 חיצים כל ערב!

-אסי

מנחם, בוא תקשיב, אולי תלמד משהו ממישהו שיש לו מושג. במקום לבזבז מיליונים עליו הייתי עושה טרייד של ווסטברוק עם אחד הסנטרים המעולים ב-NBA (מישהו אמר ביינום?) ומעלה את הגארד המעולה והמבוזבז שלי מהספסל. אגב, קוראים לו ג'יימס. ג'יימס הארדן.

-מנחם

אסי, חשבתי שמימי ישיבת "ירדן" בבני ברק למדת קצת כדורסל. כל מה שאני רואה אצלך היא צניחת ידע מפחידה, וברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק אין בריכת מים – אני לא מדבר על 'מקווה' – שלשם תוכל ליפול ללא פגע. אתה נכנס לאינטרנט? אתה יודע שיש אתר שנקרא NBA? אתה מודע שישנו אתר "ת'אנדרס.קום"? סנטר אתה רוצה להביא לקבוצה ששדרגה את עצמה יותר מכל אחת אחרת מלבד הסיקסרס במשבצת החמישית? הם הביאו את האשים תאביט, 2.20 מ' מיוקון, שהעונה, השלישית שלו, הוא יהפוך למפלצת. הוא יאכל את דווייט האוארד ופאו גאסול בצבע. וכשהוא זקוק למנוחה? יש את קנדריק פרקינס (שכנראה יעלה בחמישייה לכמה דקות עבור הדקורציה!), ניק קוליסון – האנדרייטד ביותר בליגה – והסנטר שהעונה יעלה אף הוא מהספסל ויוכיח שהוא עוד אחד משרשרת הסנטרים המצוינים מקנזס, ושמו קול אלדריך. אני יודע שלא שמעת עליו – גם על פטריק יואינג הייתי צריך לספר לך – אבל תראה לאיזה סנטר מצוין ה-2.12 מ' הזה יתפתח להיות. ראסל ווסטברוק לא הולך לשום מקום. ג'יימס הארדן ימשיך לעלות מהספסל כשחקן ששי, וסרג' איבקה ימשיך לשחק פאוור-פורוורד עם תפקידי שמירה של סנטר.

-אסי

האשים תאביט. האשים תביט? ה-א-ש-י-ם ת-א-ב-י-ט??? תגיד מנחם, אתה מסתלבט עלי? הפכת ליהודה ברקן (וואלה, יש קצת דמיון)? תאביט, שקלע פחות מ-2 נקודות למשחק בשנה שעברה, זו המפלצת שתעצור את גאסול ודווייט בצבע? אני מציע להחזיר את יואינג מהפנסיה שלו והוא עושה יותר מ-2 הנק' העלובות של העופר פליישר העלוב הזה. אני חושב שברבות ימיך הדמיון והמציאות שלך משמשים בערבוביה. הדבר היחיד שיתפתח ממנו זה פצעי לחץ בישבן מרוב ישיבה.

לברון או דוראנט, במי אתה בוחר?

OK אסי. אני מבין שאתה מתלהב נורא מקווין דוראנט. האם אתה חושב שהוא שחקן טוב יותר מלברון ג'יימס? האם אתה חושב שהוא מסוגל ליותר מבשנה שעברה?

-אסי

KD מסוגל ליותר בלי ספק. האם הוא שחקן טוב יותר מה'קינג'?

הגנתית הוא גילה שיפור, אבל היכולת האתלטית האדירה של ג'יימס מדרגת אותו מתחתיו.

התקפית? וודאי שדוראנט עדיף על לברון. הוא קולע מכל טווח, נע מצוין בלי הכדור והדבר היחיד שאני רואה את לברון עושה טוב ממנו זה מוסר. אבל למה דוראנט צריך למסור בכלל? ולמי? לפרקינס? לקוליסון?לאיבאקה (אולי לאליהופ)? הדבר היחידי שאמור לקבל מסירה מהטרנטולה זו הרשת של הסל.

אבל בוא נעשה את ההשוואה המאוסה בתולדות הכדורסל – מי יותר ווינר? למי היית נותן כדור אחרון? ללברון או לקווין? אולי מנחם יענה על השאלה במקומי…

-מנחם

לברון בגדול הוא השחקן הטוב בעולם כיום. קווין דוראנט הוא שני. מה שאתה לא מבין בקשר לכדור אחרון הוא שמיאמי לא יזדקקו לכדור אחרון. עם שנייה לסיום הם יובילו במינימום 9 נקודות בכל משחק פלייאוף, אז שאלתך היא שאלת תם להגדת פסח.

חייבים להודות שהעונה היא שנת מבחן ליציבות שאפיינה את הקבוצה בשנים האחרונות. אבל מאידך, מרחפת שאלה גדולה מאוד – האם ג'יימס הארדן, שמסיים חוזה, יוחתם שוב? והאם החתמת איבאקה הייתה חשובה יותר מהחתמתו?

-מנחם

ג'יימס הארדן הוא ת'אנדרי ויישאר ת'אנדרי. לא הייתי בטוח בקשר לאיבקה, אבל החוזה שחתם ישאיר את הספרדי השחור שם עד שייכנס לפנסייה. גם דוראנט ו-ווסטברוק חתומים באוקלהומה עד סוף המאה. הארבעה האלה הם 'ארבעת האסים' שעליהם הקבוצה תהיה מבוססת עד שאתה, אסי, תהיה כבר סבא.

-אסי

אחד החוזים הבעייתיים שלהם הוא של פרקינס. למרות שהוא רזה והיה טוב העונה הוא עדיין מרוויח קצת יותר מדי. זה משאיר מעט כסף להחתים את הארדן או איבאקה.

לאיבאקה אין תחליף. קוליסון לא מספק את המטריה שלו. אם ברוקס שם את הקלפים ביד של ווסטברוק, הוא יכול לתת לו ללכת. בתמורה אליו הוא יקבל שחקן פנים נוסף שייתן עזרה מול הצמד האדיר של הלייקרס: גאסול+האווארד.

-מנחם

כרגיל, אתה שואל על ג'יימס הארדן ואיבקה, ואסי עונה על פרקינס. אני חושב שצריך להמשיך את הראיון הזה ביידיש, השפה השגורה בפיו של אסי טוב יותר.


שאלת הגמר מקדימה את שאלת גמר המערב. האם הלייקרס יכולים לנצח את OKC?

-אסי

אלו שתי קבוצות שונות בתכלית שיהיה מעניין לראות, מעבר לשחקנים האדירים על המגרש. הקרב הטקטי בין המאמנים יקבל נפח גדול מאוד. האם הקצב האיטי יותר של הלייקרס יוכתב במגרש או האם הסוסים של הת'אנדר יצליחו לייצר קצת ריצה שמתאימה להם? האם נראה יותר ממשחק הפנים הצפוי בין גאסול לדווייט או ממשחק המעבר של ווסטברוק ודוראנט?

לדעתי, בפלייאוף הסדרות לא מוכרעות במרוצים ולכן OKC כנראה יסיימו לפני הלייקרס בליגה, אבל בפלייאוף הם יפסידו בגלל החסרונות בקו הקדמי שלהם מול הצהובים-סגולים.

-מנחם

"האם הלייקרס יכולה לנצח את OKC"? עצם השאלה מוכיח על בעיית אינטליגנציה של השואל. אני לא מוכן להשפיל את עצמי בתשובה על שאלה אינפנטילית כזאת. אבל מאחר ושאלת, לת'אנדרס חמישייה טובה יותר. ווסטברוק טוב יותר מסטיב נאש ב-8 נקודות (אפילו דרק פישר המחליף יכול היום לתת פייט לסטיב נאש). קובי טוב מספלושה או הארדן ב-2 נקודות. דוראנט טוב מארטסט ב-18 נקודות. פאו גאסול טוב מאיבקה בחצי נקודה, ודווייט האוורד טוב מפרקינס/ת'אלביט בשתי נקודות. הספסל של הת'אנדרס עם פישר, ניק קוליסון, דוקיין קוק, רג'י ג'קסון, הרוקי הנפלא פרי ג'ונס, ג'יימס הארדן, קול אלדריך, והרוקי הוליס ת'ומפסון, שגם ממנו אני מצפה להפתעה גדולה – ואת אריק מיינור ולזאר הייווד בכלל שכחתי – עושים מהת'אנדרס קבוצה שתגבור על הלייקרס 1-4, אבל תפסיד למיאמי 4-3.

טוב, בואו נסכם. אסי אומר ש-OKC שווים סגנות במערב בלבד. מנחם. מה אתה חושב?

-מנחם

 אני חושב שלדנבר ולספארס יהיה הרבה מה לומר בקשר לסגנות מערבית.

-אסי

אני אסביר למנחם ביידיש: עלטערזיידע, נישט גענוג.

או בעברית: סבא זקן, תפסיק לפנטז.

Come on grandpa. Stop fantasying.

ומה אתכם? אתם עם מנחם או עם אסי? הספירה מתחילה עכשיו.

לפוסט הזה יש 107 תגובות

  1. הדבר שהכי מעניין אותי אחרי הטור העסיסי הזה למה ללס מוצמד הכינוי רב?
    ואיכר אתה צודק. אין לאף אחד סיכוי מול לברון (רק שיהי בריא, המתיחה במשחק 4 הזכירה לי שיש באלוקים משהו אנושי) גם לא למייקל בשיאו. אני יודע שרובכם לא מסכימים איתי ולמרות זאת אני בטוח שהוא מכונת הכדורסל הכי משוכללת אי פעם. והוא עוד ישתפר. מפחיד
    אגב אני לא מבין מה התלהבתם מkd. הוא בהחלט סקורר בחסד אבל הוא חלש מהמלך ב6 אספקטים לפחות. כדרור, הגנה, משחק פוסט, אתלטיות, מהירות ומסירה. אז איך לעזאזל משווים ״ ציפור קצוצת כנפיים לנשר בשמיים״?!

  2. הדבר שהכי מעניין אותי אחרי הטור העסיסי הזה למה ללס מוצמד הכינוי רב?
    ואיכר אתה צודק. אין לאף אחד סיכוי מול לברון (רק שיהי בריא, המתיחה במשחק 4 הזכירה לי שיש באלוקים משהו אנושי) גם לא למייקל בשיאו. אני יודע שרובכם לא מסכימים איתי ולמרות זאת אני בטוח שהוא מכונת הכדורסל הכי משוכללת אי פעם. והוא עוד ישתפר. מפחיד
    אגב אני לא מבין מה התלהבתם מkd. הוא בהחלט סקורר בחסד אבל הוא חלש מהמלך ב6 אספקטים לפחות. כדרור, הגנה, משחק פוסט, אתלטיות, מהירות ומסירה. וטוב ממנו רק בקליע . אז איך לעזאזל משווים ״ ציפור קצוצת כנפיים לנשר בשמיים״?!

  3. הדבר שהכי מעניין אותי אחרי הטור העסיסי הזה למה ללס מוצמד הכינוי רב?
    ואיכר אתה צודק. אין לאף אחד סיכוי מול לברון (רק שיהי בריא, המתיחה במשחק 4 הזכירה לי שיש באלוקים משהו אנושי) גם לא למייקל בשיאו. אני יודע שרובכם לא מסכימים איתי ולמרות זאת אני בטוח שהוא מכונת הכדורסל הכי משוכללת אי פעם. והוא עוד ישתפר. מפחיד
    אגב אני לא מבין מה התלהבתם מkd. הוא בהחלט סקורר בחסד אבל הוא חלש מהמלך ב6 אספקטים לפחות. כדרור, הגנה, משחק פוסט, אתלטיות, מהירות ומסירה. וטוב ממנו רק בקליעה . אז איך לעזאזל משווים ״ ציפור קצוצת כנפיים לנשר בשמיים״?!

  4. דבר אחד שלא יהיה נגד הלייקרס זה ראסל ווסטברוק עוזב את סטיב נאש כדי לעזור ולחטוף משחקנים אחרים כמו שהוא עשה נגד סשנז…
    ראסל יצטרך ממש לשחק הגנה הפעם ולהילחם הפיק אנד רול הכי טוב בליגה (אם לא בהסטוריה)…

    lakers all the way.

    אגב – פישר לא בת'אנדר, אבל מיינור בריא הופך את זה ללא רלוונטי.

    ומנחם – היתה לך טעות כתיב – רשמת משהו חיובי (אפילו מאד), ואחרי זה כתבת בטעות האשים תאביט…

  5. אגב, אחרי שלא בפעם הראשונה אני קורא על הזלזול של מנחם בנאש העונה, אני מרגיש צורך להזכיר משהו:

    31.6 דקות לערב
    12.5 נק' למשחק
    53% מהשדה
    39% מהשלוש
    89% מהעונשין
    3 ריבאונדים
    10.7 אסיסטים למשחק

    וזה כשהוא צריך לעשות ה כ ל על המגרש, ומשחק עם סגל מגוחך שהעילוי בו הוא גורטט.

    אני באמת צריך להגיד מה יקרה למספרים (המצויינים) האלה כשהוא ישחק עם הסגל שמחכה לו בלוס אנג'לס ???

    – לצערי כנראה שכן… 🙂

  6. כל העניין פה ניתן לתמצות לייקרס או אוקלהומה.
    שנה שעברה אוקלהומה שייטו לגמר המערב ובגמר המערב אמנם נגמר 4:2, אבל 4 נצחונות רצופים.
    השנה העיקר שהשתנה זה הלייקרס.
    ללייקרס יש יותר מדיי סימני שאלה. נדיר שקבוצה מתחברת כמו שצריך בשנה הראשונה.
    בטח עם סגל זקן כ"כ ונוטה לפציעות ומפוצץ אגו ומאמן שלא ראוי לאמן בליגה.
    לכן, אני עם מנחם. אוקלהומה ישטפו את מה שיישאר מהלייקרס. אם הלייקרס בכלל יצליחו להגיע לגמר המערב..

  7. אני עם אסי גם הפעם
    איך אפשר להסכים במשהו עם אחד שטוען שהאשם תאביט יאכל את הווארד וגאסול, חחחחחחח בדיחת עונת המלפפונים!

  8. את הקרב הזה מנצח אסי בנוק-אאוט(אני מקווה שהזקן יקום מהקרשים אבל הוא ממש קיבל סנוקרת- לקרוא לNURSE?)

    בחייאת מנחם, דוויט טוב ב-2 נקודות מפרקינס/האשים פאקינג תאביט?

    קובי טוב ב-2 נקודות מספלושה והארדן??(באיזה עולם?)

    בכלל מי מודד בנקודות רייטינג. לא ראינו עוד את הלייקרס משחקים, אין לנו מושג איזה סטייל הולכים להכניס שם. יש שמועות על התקפת פרינסטון שתהיה משולבת עם עוד סגנונות.
    מישהו בכלל יודע מה הסגלים הסופיים של שתי הקבוצות?
    לא ראינו עדיין משחק אחד של הלייקרס.

    מנחם הפסדת פה בגדול וחבל קרב מול אסי לא צריך להיגמר בנוק אאוט.

  9. אני הולך בכיוון של מנחם שאוקלהומה עדיפה על הלייקרס…
    יש לאוקלהומה את פרקינס שיודע להסתדר עם הווארד ואת איבקה בצבע, את ספולושה על קובי ומה שנשאר זה רק איך הם יתמודדו עם החדירות והדומיננטיות של וורלד פיס…….
    סתם אני צוחק.. בגדול, בהגנה אוקלהומה יכולה להסתדר איתם.. רק צריך לחכות ולראות איך הלייקרס ישחקו בכלל!!!
    ומה שלא יקרה שם בגמר המערב, זה יהיה רק מאבק על סגנית האלופה.. כי מה לעשות לברון רק הולך ומשתפר….!!

    נ.ב. מנחם: מאיפה הבאת את ה-האשים ת׳אביט הזה!?! הבנאדם לא יודע מזה כדור….

  10. עזבו את מנחם, השתבשה דעתו שם בסאות' ביץ'.
    הוא כל היום רואה לטיניות בחוטיני מדמיין שהן ג'יזל.

    בדיוק כמו שהוא דמיין שהאשים תאביט הוא דוויט האוורד….

    מפחיד לחשוב מה אני הייתי מדמיין אם הייתי עכשיו בסאות ביץ'…..
    מפחיד…

  11. תמשיכו לצחוק על האשים ת'אביט, האתלט מספר אחד בין הסנורים, שקלהון ניבא שיהפוך לסנטר מספר אחד בליגה תוך 5 שנים. 3 שנים כבר עברו. הוא כבר 60% בדרך למילוי נבואתו של קלהון (קלהון, מאמן יוקון).

    מישהו מוכן להתערב איתי על ארוחה באיזה מסעדה שהמנצח יבחר בנמל ת"א, למקרה שזה יגיע לת'ננדרס נגד הלייקרס, ואני בוחר את הת'אנדרס? לי לא יקרה שום דבר אפילו אם אוכל 20 ארוחות בנמל. לא יחד. יום אחרי יום משך חודש בקיץ.

  12. מנחם, תענוג לאכול בנמל אבל מה יקרה אם תצטרך לממן 20 ארוחות (פחות נחמד…)
    לדעתי אם הלייקרס יתחברו וירוצו כמו שצריך ביחד יש להם סיכוי טוב לנצח – במיוחד כשהם מאותגרים ממה ש-OKC עשו להם בשנה שעברה.
    דרך אגב, מג'יק ג'ונסון לא חושב שיקח להם זמן להתחבר – הוא טוען שזה בגלל שנאש יארגן את הקבוצה + הווארד נכנס לתפקיד מוגדר מתחת לסל (בניגוד לשלישיה של מיאמי שלקח להם יותר זמן). נקווה שהוא צודק.
    אז אני עם אסי (אוהד לייקרס, מה לעשות…)

  13. תכלס, קשה מאד לקבוע ושניכם הבאתם טיעונים טובים.
    אי לכך ובהתאם לזאת, שובר השוויון מבחינתי הוא הסיכוי שיותר שחקני מפתח ושחקנים בכלל יגיעו כשירים פיסית למפגש וכן היכולת לשמור על אינטנסיביות גבוהה גם בסדרה של 6-7 משחקים.
    לסיכום – אני מהמר על שחזור של הגמר משנה שעברה.

  14. אוקלהומה ייפלו מול הלייקרס, הלייקרס יפסידו למיאמי.
    האוורד שם כדי לדאוג שווסטברוק יקלע את ה- 30 שלו על נאש באחוזים קצת פחות טובים ולא יטייל לסל כל מהלך.
    דרך אגב, בלי קשר למה תהיה התוצאה ב"קרב" הזה, למנחם מגיע הפסד טכני בגלל השטות עם האשים ת'אביט (אבל מנחם גם חושב שדיוויס האיטריה יהיה אולסטאר בנבא ולא גרסה משופרת של שון ג'יימס, אז ככל שמדובר באיטריות עדיף שיתרכז בקיגל)

  15. מדהים שאף אחד לא התייחס עד עכשיו לאיזה שחקן נשכח:
    קובי.
    לדעתי הוא הולך להיות החור השחור שישאב את הלייקרס לאבדון העונה.
    אין ספק שהוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, וכנראה שהוא התחרותי מכולם (כן אפילו יותר מMJ). וזו בדיוק הבעיה שלו. אין סיכוי שבעולם שהאגו שלו יאפשר ללייקרס לשחק כמו שהם אמורים לשחק עם הסגל החדש.
    זה יעבוד יפה בהתחלה. המון חיוכים למצלמות, תרגילים קבוצתיים, הכדור אצל נאש. נפלא ממש. ואז יגיע המשברון הראשון וקובי יחזור להיות קובי.
    מישהו באמת חושב שבמאני טיים, במשחק צמוד, בסדרה צמודה, קובי ישתף פעולה במשחק איטי ומבוקר? מישהו לעזאזל חושב באמת שבסיטואציה כזאת הוא יראה מישהו בעיניים???
    כמו שהמערב נראה בכלל לא בטוח שהלייקרס יצליחו להגיע לגמר המערב.
    גם אם כן – אין להם שום סיכוי מול OKC. זה יהיה RUN&GUN, ומה לעשות, קובי כבר לא רץ כל כך מהר ודוארנט יורה הרבה יותר טוב.

    אה, ואז OKC יפגשו את המפלצת ממיאמי ויפסידו.

    1. אתה צודק בהחלט אבל המטרה של כל הטריידים היא לא להוריד מהווינריות של קובי אלא להוריד מהעומס עליו במהלך העונה הארוכה והמתישה. אם אני המאמן הייתי משחק "מבוקר" לפי דבריך ומחלק את הכדורים והדקות בין קובי ויתר הכוכבים ואז במאני טיים או ברבע האחרון נותן לקובי לנצח לי את המשחק. ככה הוא יגיע יותר טרי לזמן האמת. אבל המאמנים שלהם לא חכמים כמוני…הם יקרעו לקובי את הצורה בדק'(בניגוד לפופוביץ' עם ששומר על הרגליים של דאנקן שנים) והוא יפסיד את המשחק אם יהיה עייף מדי

      1. הבעיה היא שכמו שכבר הוכח לא פעם, קובי הוא לא האיש שאתה רוצה שינצח לך את המשחק.
        הוא ניצח הרבה, והפסיד המון.
        ובוא נהיה אמיתיים, אתה באמת חושב שהביאו את נאש והאוורד רק בשביל להוריד את העומס מקובי?

        ואפרופו טריידים, רק לי זה נראה מוזל שסטרן לא אישר ללייקרס להביא את פול, אבל הוא כן אישר להם להביא את נאש והאוורד?? כאילו מה?

  16. גם אני חושב שהלייקרס של שלל כוכביה תקרוס מול הרגליים הצעירות של התאנדרס.
    מנחם קצת מאכזב שאתה מזלזל בהם בקרב מול מיאמי, להזכירך האליפות של מיאמי ניתנה לה במתנה על ידי השופטים שמשום מה התעקשו לשרוק עבירות לדוראנט בלי שום סיבה. מה עם הפאול שלברון עשה על דוראנט בשניה אחרונה של המשחק ה-2 ? למה הם לא בחנו את המהלך בהילוך החוזר ? הבעיה היא שדוראנט יותר מדי ילד טוב והוא לא מפעיל שום לחץ על השופטים אבל נראה שהאכזבה העצומה שלו מההפסד בגמר תוציא ממנו יותר אגרסיביות מול השופטים.
    כמו כן מיאמי יותר מדי מסתמכת על הקליעות שלהם מבחוץ ואין לי ספק שאוקלהומה תדע הפעם להתמודד עם זה.
    איבקה והארדן שלא עשו כלום בגמר מול מיאמי ירגישו הפעם פחות לחץ מגודל המעמד וייתנו סדרה יותר טובה (איך מיאמי תגיב לזה?)
    האם לקחת בחשבון מנחם את העובדה שהממוצעים והיכולת של דויין וויד יורדים כל שנה ושהגוף שלו נהיה עייף וכבד משנה לשנה ? אני לא חושב שנשאר לו דלק במיכל לעוד אליפות (כבר הוכח פעם שאחרי אליפות אחת משהו בו כבה).
    חוץ מזה אין לשכוח את העובדה שמתחת לסלים אין למיאמי תשובה מול אוקלהומה וכמו מול הלייקרס הרגליים הצעירות של אוקלהומה ישחקו פה תפקיד.
    הימור שלי 4-1 קל לאוקלהומה מול מיאמי בגמר

    1. זה גם מה שאמרו בשנה שעברה.
      בדיוק אותו הימור.
      וכולנו זוכרים איך זה נגמר.

      להגיד שמיאמי זכתה בזכות השופטים זה פשוט הוצאת לעז. אם הסדרה היתה נגמרת 4-3 או אפילו 4-2 מילא. אבל ראבאק, 4-1!

      ואגב, כל הבעיות שמנית אצל מיאמי נכונות, אבל שכחת רק דבר אחד.
      הכל, אבל הכל, אבל הכל הכל הכל, תלוי במה שקורה עכשיו בראש של לברון. אין ספק שהאליפות שיחררה אצלו איזשהו מחסום. השאלה היא היא האם הוא מרגיש רעב או ריקנות.
      אני מקווה שהוא רעב, כי האליפות הקודמת עשתה לי תיאבון…

    2. לא.כהן
      "מתחת לסלים אין למיאמי תשובה מול אוקלהומה" תשובה למה?למשחק הפוסט המשובח של פרקינס או לורסטיליות של ת'אביט?איבאקה הראה ניצוצות של ג'אמפ אבל מתחת לסל עדיין אין לו מה לחפש חוץ מהאלי הופ אקראי.
      לגבי השיפוט – סדרה לא נגמרת 4-1 על שיפוט. מיאמי היו טובים יותר משמעותית, מה גם שהשיפוט לא היה מוטה, היו טעויות, ואפשר אולי לומר שמיאמי נהנתה מהן יותר, אבל זה ממש לא היה מהותי.
      להערכתי אחרי ההפנמה של וויד עונה שעברה שהוא מס' 2, החלמה מהפציעה ויותר דקות מנוחה בזכות ריי אלן, השנה נראה בפלייאוף וויד הרבה יותר טוב (ויהיה גם ריי אלן). מיאמי לקחו אליפות עם בוש פצוע חצי פלייאוף ווויד בינוני.
      בכל מקרה, השאלה לא רלוונטית כי אוקלהומה לא יגיעו לגמר.

    3. אסי, מה זו השטות הזו לומר שמיאמי ניצחו בגלל השופטים? הם ניצחו כי היו טובים יותר ולברון היה הטוב ביותר.
      אני אוהד מושבע של קובי, ולא מסכים בכלל עם מה שאמרו פה נגדו. ואם שיתוף הפעולה עם נאש והווארד יהיה כמו שצריך, אוקלהומה יפסידו גם ללייקרס.

    4. אסי כהן, אני לא מסכים לגבי השופטים בכלל.הארדן לא הגיע לסדרה וזו הסיבה העיקרית שOKC הפסידו אחרי שהארדן היה ההבדל מול כל המערב בנוסף לצמד.

      1. אתה צודק,לא הארדן ולא איבקה הגיעו לסידרה הזאת,ובשנה הבאה כשהם כן יגיעו (בשאיפה) מיאמי תפסיד.
        אם ייצא לך לראות שוב את הסדרה תשים לב כמה שריקות תמוהות היו על דוראנט.

      1. גיב יו א ברייק ???? תראה שוב את הסדרה מנחם…..ומה לגבי הפאול בסוף של המשחק השני ? בטח תגיד לי שלא היה פאול……..גיב מי א ברייק מנחם.

    5. כתבתי תגובה ארוכה והיא נמחקה, אז רק הערה אחת:

      אם היתה נשרקת עבירה (שלא היתה) אז היה שיוויון וכדור אחרון למיאמי עם עשר שניות על השעון.
      איך מזה החלטת שהם היו מפסידים?
      וגם אם כן, הם ניצחו אח"כ את שלושת המשחקים הבאים. ואז היה 3-2 למיאמי.
      בקיצור, תעשה לי טובה…

  17. אני הולך עם אסי וזה האמת יותר משאלת לב מניתוח קר של העובדות,הלייקרס זה סימן שאלה אדיר שיכול גם להתרסק,הפעם נשמור על אופטימיות ונקווה שזה ילך לצד השני והלייקרס יתחברו ויהיו אדירים.דרך אגב במידה והתאנדר בסוף יעברו את הלייקרס אני מאמין שהפעם התוצאה בגמר תהיה הפוכה והתאנדר יתנו בראש למיאמי אבל נקווה שהגמר יהיה לייקרס-בוסטון(טוב נו מיאמי…)

  18. אני הולך עם מנחם, העסק של הלייקרס נראה מורכב מידי ואני מחכה כבר לראות איך הקבוצה הזאת תשחק.
    אוקלהומה רצים כבר כמה שנים עם ההרכב הזה והסיכוי שכולם יגיעו לפלייאוף בריאים גבוה יותר.
    יחד עם זאת לא נראה לי שאני אהיה מופתע עם הלייקרס יעברו כי פוטנציאל יש שם ונראה אם קובי מסוגל לתאים את עצמו.
    בקשר לגמר אני עם מיאמי.

  19. סתם אחד אל תשכח שאם אותו פאול במשחק השני היה נשרק (ובצדק) הסדרה הייתה עומדת על 2-0 לאוקלהומה ואין שום סיכוי שמיאמי הייתה חוזרת מזה. חוץ מזה במשך כל הסדרה המגמה של השופטים הייתה ברורה לכיוון מיאמי.
    לברון אמנם הביא אליפות (ואני באמת מצדיע לו) אבל זה לא הופך אותו לווינר,לא יכול להיות שבמשך 8 שנים הוא לוזר ושתי סדרות טובות מול בוסטון ואוקלהומה הופכות אותו במיידית לווינר. כולכם מדברים על הקוף שירד לו מהגב אז תרשו לי לתקן אותכם הקוף לא ירד מהגב אלא הוא נשאר ואפילו גדל קצת,לברון יודע שאם הוא לא יביא השנה עוד אליפות כולם יפקפקו ביכולת שלו ליצור שושלת של אליפויות כמו ששחקנים גדולים אחרים בהסטוריה עשו (מייקל,מג'יק,שאקיל,לארי) לכן הוא יודע שכולם מצפים ממנו להביא השנה עוד אליפות בהליכה ולא יעזור כלום ההסטוריה לימדה אותנו שכאשר יש אובר ציפיות על האיש השחצן הזה אז בסוף האופי האמיתי שלו יוצא החוצה וזה לא אופי של ווינר………מייקל או קובי לדוגמה קיבלו את התואר ווינרים על קריירה שלמה ולא על שתי סדרות בלבד.
    כל העולם מנבא אליפות למיאמי ואתם באמת חושבים שזה לא קוף על הגב ????? לא נראה לי שלברון יסכים עם כולכם (וזה מפחיד אותו)

  20. לאסי שורה תחתונה של הגמר שנה שעברה היא שכן שופטים לא שופטים למיאמי הגיע לנצח הם פשוט היו טובים יותר,כמה שקשה להודות בזה זאת האמת,מסכים איתך שהוא עדיין לא הפך לווינר ואני מקווה מאוד שהוא גם לא יהפך אבל אני כן חושש שהוא באמת יהיה עוד יותר טוב כי יש לו עוד מקום לשיפור וכמו שמנחם כתב סביר להניח שברוב המשחקים הם לא יגיעו לסוף צמוד שבו הוא יצטרך להוכיח מנהיגות ובשביל זה יש את וויד ואת ריי אלן.מה שכן נכון לעכשיו הוא לא נתפס שיש לו את הדרייב המטורף לניצחון כמו שיש לקובי או כמו שהיה לג'רדן ואני מקווה שתכונה זו תגרום לו להוריד את הרגל מהגז.

  21. OKC – אני הולך עם הזקן (עימך הסליחה אסי)

    הדו 'קרב בין לברון ל-KD רק התחיל בשנה שעברה

    בגמר אני מעריך שמיאמי תנצח שוב

  22. גם במקרה שהלייקרס יתחברו והווארד יהיה בריא וקובי עם האופי "המקסים" שלו לא יהרוס את נאש והווארד (כמו שהוא עושה דרך אגב לגסול בעונות האחרונות וההוכחה זה גאסול בלייקרס לעומת גאסול בנבחרת ספרד) גם אז אוקלהומה לא יספרו את הלייקרס אף אחד לא יעצור את דוראנט (שאין שחקן בלייקרס שמתקרב לרמה שלו) ואת ווסבטברוק בטח לא הקו האחורי של הלייקרס.
    בגמר זה כבר סיפור אחר מיאמי קבוצה יותר טובה ואני מאמין שוויד לא יהיה עונה הבאה פחות טוב מהעונה הקודמת ולברון הוכיח שגם בלי וויד גדול הוא יכול לקחת אליפות בטח ובטח שהוא יותר רגוע כי ירד לו הלחץ של האליפות מהגב. לכן האליפות תשאר במיאמי

  23. אני חושב שלמרות שלברון נתן עונה גדולה לוויד היה חלק גדול בנצחון בגמר כמו גם לבוש ולעוד שחקנים.

    לגבי קובי – אני רק מזכיר שהוא סחב את הלייקרס על הגב שלו בעונה הקודמת (לא יודע לאן היו מגיעים בלעדיו) ונתן עונה מצויינת ביחס לכל שחקן בליגה ועונה גדולה ביחס לגילו.

    1. אם זה היה קובי והלייקרס אז היה אפשר להספיד בלי בעיה (שלקובי לא היה גבוה דומיננטי הוא לא הצליח לעבור סדרת פלייאוף למרות שהיו שחקנים טובים דוגמת אודם) . העניין הוא שזה הווארד גסול ונאש לכן אני לא מספיד אלא אומר שהם לא יצליחו לעבור את אוקלהומה

  24. מסתובבים לחשושים שמדברים על אפשרות מסויימת ומפתיעה שאוקלהומה יעשו להארדן טרייד עוד לפני פתיחת העונה כי הוא לא מוכן להתפשר על כסף.

    הם בסוג של מלכודת – מצד אחד הוא עדיין תחת חוזה רוקי העונה ויהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ הבא (מה שאומר שהם יוכלו להשוות כל הצעה שיקבל ולשמור אותו אצלם), ומצד שני, זה די ברור שהוא יקבל חוזה מקסימום מדאלאס, יפניקס, יוסטון, או קבוצה אחרת, חוזה שאוקלהומה כנראה לא מסוגלים לשלם לו – בטח שאין להם ממש אפשרות להיפטר מפרקינס בגלל ההרכב של הלייקרס…

    אז בקיצור, יש לחשושים עדינים מאד על אפשרות שהם יחליטו שאולי עדיף להם כבר הקיץ לעשות טרייד עם הארדן, ולא לקחת את הסיכון שיאבדו אותו בקיץ הבא בלי לקבל עבורו כלום.
    הכיוון שנראה לי הכי הגיוני אם זה קורה, זו עסקה עם יוסטון שמשוועת לשחקן ברמה גבוהה, ויש לה הרבה שחקנים מוכשרים וצעירים מאד תחת חוזי רוקי זולים לעוד כמה שנים טובות, כולל שחקן בתפקיד של הארדן – ג'רמי לאמב – שנראה בליגת הקיץ כמו אחת ההפתעות הגדולות של הדראפט.

    אם זה יקרה (אולי משהו כמו לאמב, טרנס ג'ונס, ובחירת דראפט) – התאנדר יוכלו להישאר קבוצת עילית עוד הרבה שנים, אבל זה בהחלט יפגע בהם בעונה הקרובה.
    הארדן הוא לא רק שחקן התקפה מגוון שנותן פאנץ' אדיר מהספסל, אלא גם שחקן הגנה מצויין שעשה להרבה שחקנים – כולל קובי בריאנט – הרבה צרות בצד הזה של המגרש.

    יהיה מאד מאד מעניין אם דברים יתפתחו לכיוון טרייד של הארדן עוד העונה או אפילו לפני פתיחת העונה (המועד האחרון שבו הוא יכול לחתום על הארכת חוזה הוא 31 באוקטובר. אם זה לא קורה עד אז – השמועות יתחילו באמת להשתולל.

  25. לא רואה את דאלאס כאופציה אמיתית לטרייד עבורו, אבל אם יישאר בתאנדר השנה ויהפוך לשחקן חופשי בקיץ, אני חושב שיש להם סיכוי מצויין להשיג אותו אם לא יצליחו להשיג את הווארד, ביינום, או כריס פול.

    בסיטואציה מסויימת, ואם יעשו מהלכים מסויימים שכנראה יהיו כרוכים בהחלשת הסגל העונה ובעצם בוויתור על העונה הזו – יש לדאלאס סיכוי תיאורטי לפנות מספיק מקום בתקרת השכר כדי להחתים אפילו 2 שחקנים מהרשימה הזו לצד נוביצקי.

    המפתח הוא להיפטר מהחוזה של מריון, אבל הם יצטרכו לתת עוד שחקנים שווים כדי שקבוצה תיתן להם חוזה שנה אחרונה תמורתו.

    אם אנחנו מתקרבים לפברואר ודאלאס נראים כ-לא פאקטור בצמרת – אין לי ספק שזו תהיה האסטרטגיה שלהם.

  26. בהנחה שמאיו והארדן לא ישכנו תחת קורת גג אחת (שני מועמדים לגיטימיים לשחקן השישי שרוצים חמישיה), אני לא בטוח שיש לדאלאס אינטרס להביא את הארדן, מאיו שומר טוב יותר ויכול לתת ממוצע של מעל 20 למשחק. אני לא השתכנעתי שהארדן שחקן של חוזה מקסימום (למרות שבטוח יקבל אחד).
    לגבי טרייד על הארדן, זה ימשיך להסתובב, אבל אני לא הייתי פוסל טרייד על איבאקה. גם לגבי איבאקה אני עוד לא SOLD, חסימות זה באופן כללי אוברייטד, והגנה גדולה של אחד על אחד לא ראיתי, מה שכן, בהתקפה עושה רושם שיש לו לאן להתפתח. התחושה שלי גם הייתה שהביאו את ת'אביט כדי שאולי יפתיע ויהיה מחליף לגיטימי במידה ויתנו לאיבאקה ללכת (מנחם, בתור מומחה ת'אביט, הוא מספיק מהיר לשמור על PF?אולי זה יהיה לו יותר קל מאשר מול סנטרים למרות הגובה). בקיצור, מעניין לראות מה יעשו. כנראה תלוי גם באיזו עמדה יהיו שחקנים זמינים בשוק.

  27. התאנדר נשארים עם איבקה.
    הם עשו את הבחירה שלהם ובגלל זה סגרו איתו לפני הארדן – והאמת, כשיש לך את דוראנט וווסטברוק – איבקה כנראה יותר חשוב מהארדן.

    אפילו טכנית – אחרי שהוא חתם על הארכת חוזה – הם גם לא יכולים לעשות איתו טרייד למשך חצי שנה…

  28. ת'אביט זה כלום ושום דבר.
    נכון, אתלט כזה בגובה כזה תמיד יגרום לאנשים לחשוב שהוא עוד יכול לפרוץ, אבל אם אתה רוצה לדעת מה חושבים עליו בנבא – אתה רק צריך להסתכל על החוזה שקיבל בת'אנדר…

    1.2 מיליון העונה, ועוד שנתיים נוספות לא מובטחות באותו מחיר.

    וזה החוזה ה כ י טוב שהוא הצליח לקבל…
    חוזה נוראי שכולא אותו באוקלהומה בכסף של יוגב אוחיון לשנתיים נוספות – גם אם הוא יפתיע ויצליח…

    שורה תחתונה ? מאד פשוט – הימור, והימור מצויין כי הם לא מסכנים כלום מעבר לעונה הזאת וסכום שגם סנטר אירופי טוב לא היה לוקח.

    אבל מבחינת הציפיות שלהם ?
    עוד 6 עבירות וגוף גדול נגד הווארד וגאסול.
    שום דבר יותר מזה.

    גם נאזר מוחמד לא הצליח לקבל דקות משמעותיות בפלייאוף, ואת מעט הדקות שלו אמור לקבל אולדריך – שהוא גם לא מציאה גדולה ואיכזב מאד עד לרגע זה.

  29. הבעייה של הת'אנדרס היא שדוראנט, ווסטברוק, פרקינס, איבקה, וספולושה, חתומים עד וכולל עונת 2013-2014. אין דרך בעולם שהם יצליחו לתת חוזה MAX להארדן. ההחלטה היא 100% שלו: גם יוסטון וגם דאלאס יתנו לו כל מה שהן יכולות, והן יכולות. אז ההחלטה של בן ה-23 הזה היא פשוטה: להפוך לעשיר כבר בעונה הבאה, ושחקן FRANCHISE בקבוצות שלא הולכות לשום מקום, או לחכות שנה אחת יותר עד שאוקלהומה תפנה לו שכר גדול, והוא ימשיך להיות 'שחקן ששי' של TITLE CONTENDER.

    אבל מה אם ייפצע? מה אם יירד מממוצעיו שהם 16.8 נק', 4.1 ריב', 3.7 אס', 1.1 גניבות, 49.1% מהפארקט עם 39% מה-3? אם אני במקומו, אני לוקח את הכסף ובורח.

  30. Sorry Asi, I'm with the geezer on that one – OKC will beat LA, though probably lose to Miami in the finals.
    This if course provided that Harden is traded and the current team roster stays intact.

  31. אני לגמריי עם אסי
    מי שמעז לכתוב שהאשים ת'אביט (ליגת פיתוח אנשים!)
    יאכל את הווארד הוא כופר מבחינתי
    קובי טוב בהרבה יותר מ2 נקודות על סופולושה והארדן
    וגאסול יקלע כמעט פי 2 מאיבקה בסדרת גמר (מה לעשות, שכל עדיף מזינוק לשמיים)
    סטיב נאש ינצח על כל התזמורת בצורה שאין טובה כמותה בכל הליגה

  32. אומנם אני מתאב את הלייקרס אבל אני מאוהב בנאש מאז הזמנים הטובים שלו בפיניקס [משנת 2004/5] ובזכותו התאהבתי בNBA אני לעולם לא ישכח את היכולת שלו להפוך את אמארה סטודמאייר מהPF הבינוני + לשחקן הנהדר שהוא היא בפיניקס עם הP&R הקטלני שהיא להם, הוא הולך לשפר את כל השחקנים בלייקרס כולל וורלד פיס.

    ובמצאפ הכללי דוראנט הולך ללכת לאיבוד עם השמירה המוחצת של סופרמן, איבקה יסגר על ידי חברו לנבחרת ווורלד פיס יכול לשמור על פרקינס שיש לסבתא שלי קליעה יותר טובה ממנו

    מפה נעבור למצ' אפ של הגארדים, קובי-ווסטברוק אומנם ווסטברוק הוא אתלט מדהים בכל קנה מידה עולמי אבל הממבה גם אתלט מצוין עם ניתור מדהים וגם שה7 ס"מ לטובת קובי יעזרו מאוד לו ואנחנו נראה כמה Rejections במצב הממבה. נאש יכול להסתדר עם ספלושה, עם הארדן פחות אבל וורלד פיס יכול לבוא לעזור לו

    עכשיו המצ'אפ ההפוך: והפעם נתחיל מהגארדים, על נאש ווסטברוק ישמור או הארדן כשהוא ישחק והשאלה אם נאש יצליח לבלבל את השחקנים האלו עם מהירות המחשבה שלו ועם האפשרות שלו למסור/לזרוק/לחדור/לסחוט פאול/לעשות P&R או כל דבר אחר שהוא ירצה לעשות ואני מאמין שרוב הזמן שקובי ישחק גם ספלושה ישחק כדי לשמור עליו וכן הטריגר, האם הממבה יצליח לשבור את השמירה של ספלושה ואז גם 4-0 יכול לבוא בחשבון אבל האפשרות ההגיונית היא שזה לא יקרה ואז קובי יצטרך לשחק באופן חכם ועם פחות אגו וכמה שפחות ISO וכן הכול תלוי, האם קובי יתאפק או ילך ראש בקיר?

    אצל הגבוהים זה אחרת, איבקה יקח את הווארד, פרקינס את גאסול ודוראנט יבוא לעזור כשיצטרך כי אני לא מאמין שה"ביגמנים" של התאנד'ר יצליחו לעצור את צמד ה"ביגמנים" מהטובים בהיסטוריה של המשחק,

    לסיכום, הסדרה עומדת על שלושה דברים: קובי, קובי והאגו של קובי. הוא יכול להתפרץ ולחרוך את הקבוצה הצעירה ולגרום לה לרוץ בחזרה לאמאל'ה ויכול ללכת ראש בקיר ולגרום להשמדה עצמית.
    אבל לדעתי הסדרה הזאת תיהיה פיצוץ ראש בראש בין שתיים מהראשים הטקטיים הטובים בליגה, ברוקס-נאש, כן אמרתי נאש כי לדעתי הוא המוח מאחורי הקבוצה ולא הבובה שנקראת ה"מאמן" אנחנו נראה משחקים גאוניים עם שליפות מהשרוול שיגרמו לכל חובב כדורסל לקום כמו ילד גדול באמצע הלילה רק בשביל המשחקים האלו!!

    אני תומך בך אסי, כי אין שום קבוצה שיכולה לעצור את קרב הענקים של הלייקרס – היט אני מאמר על 4-2

    נ.ב. לא.ב למיטב דעתי סטרן יכול לא לאפשר את העסקת של כריס פול בעונה שעברה בגלל שההורנטס נמצאות בבעלות הליגה וסטרן הוא כאילו ה"בעלים" שלה ועכשיו לא היא לו מה להגיד בעסקאות של השנה.

  33. וכמעט שכחתי, פוסט מדהים ותגובות נהדרות. אני כבר מחכה לטוקבקים החיים במהלך המשחקים ולדעתי צריך לעשות כאלו מדי פעם במשחקים בולטים בעונה הרגילה

  34. אמנם יש דמיון בין שמותינו, אך תהום בין הבנתנו. אוקלהומה יפציצו את זקני הלייקרס עד שהם יתחננו לפסק זמן, וישאלו את דוויד סטרן אם אפשר לעצור את הבושה והחרפה על 0-3 לאוקלהומה, וויתור על המשחק הרביעי שהוא ממילא עבור פרוצדורה ולא יותר!

    ועל הספסל איש לא מדבר: ספסל הת'אנדר – 39; ספסל הלייקרס? 21

  35. הת'אנדר מנצחים בשלושה אוברטיים במשחק השביעי בקליעה של דוראנט שבביצועה עשה פאול תוקף על וורלד פיס ללא צפצוף השופטים. סטרן רצה שהת'אנדר תנצח, ודאג שזה יקרה!

  36. האשים ת'אלביט סים שבועיים עם האקים אולג'ואן שאמר עליו "העונה תראו שחקן חדש לחלוטין". עדיין לא מאוחר לשנות את הבחירות!

  37. איזה כיף זה "אחד על אחד"! אפשר פעמיים בשבוע?
    לעניינו,
    לטעמי האלמנט הגרוע בקובי יהפוך מעוקץ לדבש.
    אם עד עכשיו התחרותיות והאמביציה שלו גרמו ללייקרס לא מעט נזקים, דווקא עכשיו כשהוא בפני הישורת האחרונה של הקריירה הוא יפנים שבשביל לממש את הרצון האדיר לזכות בטבעת שישית הוא חייב לשנות סגנון והתנהלות על המגרש.
    השאלה הכי חשובה השנה בליגה תהיה: האם הלייקרס יתחברו?
    יש סיכוי לא רע לחיבור בין רכז גאון, סקורר עילאי (שאגב, מבין את המשחק טוב מאד) פורוורד חכם ומגוון והאוורד.
    לעצם העניין:
    אם השאלה המרכזית היא החיבור של הלייקרס, זה אומר הכל.
    אם הם אכן יתחברו וילמדו סגנון חדש לחלוטין (הפרינסטון הזה נראה מגניב) השמים הם הגבול, אני לא רואה את OKC מצליחה לעבור כמות כזו של כישרון (בתנאי שהוא מחובר)
    אני עם אסי (מחכה לאסיסטים נוספים!!)

  38. Miami/Lakers

    PG – Mario Chalmers/Steve Nash
    SG – Dwyane Wade/Kobe Bryant
    SF – LeBron James/Metta World Peace
    PF – Shane Battier/Pau Gasol
    C – Chris Bosh/Dwight Howard

  39. ווסטרברוק-השילוב בינו לדוראנט עובד נהדר. התיאום בינהם טוב מאוד והעבודה עם צ'יקס משפרת ראסל כל שנה.
    ת'אביט-הוא מצטיין בהגנה. אני מאמין שבת'אנדרס הוא יכול לתת עונת פריצה.
    דוראנט-מס' 2 של לברון, ללא ספק. מסכים איתכם.
    הארדן+איבאקה-צמד אסים קטלני. אחד שומר גדול שיעשה מהווארד מטעמים, והשני הוא השחקן השישי הטוב שהליגה ראתה מצד ג'ינובלי.

    הבחירה שלי-מנחם. הטיעונים של אסי היו משכנעים יותר, אבל אני מסכים עם הבחירה של מנחם.

    סדרת המאמרים שלכם נפלאה.

  40. הרבה תלוי באיך הלייקרס יתחברו.
    אבל גם אם הם יתחברו אופטימלית, עדיין אוקלהומה בנויה מצויין כדי להתמודד איתם.
    הלייקרס ינצחו בצבע, אבל OKC יכולים בכלל לא לשחק שם. מדובר על קבוצה אימתנית מהלונג והמיד ריינג' שוטינג, ולקובי, מטה ונאש אין מה שצריך כדי לעצור אותם משם.
    ומה לעשות, גם הרגליים הצעירות.

    הטרגדיה הגדולה של הלייקרס היא שהם מסוגלים אפילו להביס את ההיט, עם איך שהם בנויים, אבל כנראה בכלל לא יגיעו לשם.
    אלא אם יזכו לנס חנוכה ואיכשהו הספרס יפגשו עם OKC לפניהם, ויצליחו להדיח אותם.

    כנראה OKC מול מיאמי בגמר. 50-50 לדעתי. אולי עם נטייה קלה לכיוון OKC.

    אבל, מחזיקה אצבעות ללייקרס. לבי לבי שנזכה לראות לייקרס-סלטיקס בגמר אחרון לפני שהצעירים משתלטים סופית.

  41. רק רציתי לומר שמאוד נהניתי מהפוסט והתגובות.
    ולא תמיד צריך לקחת את מנחם ברצינות תהומית- כמו למשל ת'אביט..
    OKC והלייקרס הן קבוצות כ"כ מעניינות השנה שזה מדהים.

    לא זוכר כאלו קבוצות שונות במאצ' אפ שלהן.
    יהיה מאוד חבל אם הארדן יעבור קבוצה, הוא ממש חלק מהזהות שלה.

  42. אסי עולה על הנקודה.
    לפי דעתי 4:3 ללייקרס
    אין תשובה לדווייט הווארד, בעיקר מבחינה הגנתית. איבקה פרקינס ו ווסטברוק יהיה הרבה פחות יעילים, מכיוון שמרבית הנק' שלהם באות מהצבע. הווארד יחסל את הבעיה הזאת. אל תשכחו שיש לו עזרה מגאסול (שחקן הגנה סביר +) ומג'ורדן היל שהוא מכונת ריבאונדים. בפלייאוף האחרון הוא קלט הרבה ריבאונד התקפה בדקות המעטות ששיחק.
    יש שמועות רבות על כך שארטסט בכושר הטוב ביותר שלו מאז ימיו באינדיאנה. אם זה נכון זה יתרום המון לליקרס, שיוכלו להעזר בו על מנת למתן את דוראנט ולעזור ב HELP DEFENSE לחבריו לקבוצה.
    קובי יעשה את שלו בהגנה יותר מבעונה שעברה בתנאי שיאמצו כמו שצריך את שיטת ה PRINCETON.
    מבחינת התקפה, אם ישלבו עם השיט הזאת ה פיק אנד רול בין נאש-הווארד, פיק אנד פופ בין נאש-לגאסול אני חושב שהם בלתי ניתנים לעצירה.
    כל מה שקובי צריך זה לנוע בין חסימות ולקבל כדור ששווה מליון דולאר עם שחקנים כמו נאש וגאסול. יש ללייקרס את הכוח מפבנים, מחוץ לקשת ועם קובי ונאש גם מכל מקום אחר בשדה.

    מנחם, אתה בכלל מצחיק אותי שמיאמי יכולים לנצח את הלייקרס.
    בדיחה מהלכת. הקבוצה היחידה שמסוגלת לנצח את הלייקרס-תאנדרס.
    להיט אולי יתפלקו איזה1- 2 משחקים בעונה הרגילה, אבל בפלייאוף אתה תראה את הכוח של הלייקרס. מיאמי אותי בכלל לא שכנעו שנה שעברה. הם עברו פלייאוף מזרחי כשכל הקבוצות היריבות איבדו שחקנים בגלל פציעות.
    נראה אותם בשנתיים הבאות.
    מיאמי לא תשלט הרבה זמן עם הכוח שגודל במערב

    1. תודה ליואב וישי, עכשיו זה 15:13.חבר'ה אתם מגיבים ב2:00 לפנות בוקר??ואני חשבתי שהתינוק שלי משוגע…או שאתם חיים בשעון ניו יורק?

  43. אני יכול לראות אפשרות שההרכב הכי חזק של הלייקרס שיסגור להם משחקים, דווקא יכלול את ג'ודי מיקס, כשקובי משחק 3.

    יכולת הקליעה משלוש של שחקני המשנה זה מה שיקבע כמה קטלנית תהיה החמישייה של הלייקרס.

    מיקס אמור להיות הקלעי השני בטיבו בקבוצה אחרי נאש, ותיאורטית הרכב של נאש, מיקס, קובי, גאסול, הווארד – הוא פשוט בלתי עציר בהתקפה, ואני לא חושב שהלייקרס יוותרו על ניצול של הרכב כזה.

    ולגבי מאצ' אפ עם אוקלהומה – הרבה אנשים חושבים שהלייקרס פשוט ישחקו פוסט אפ עם הגבוהים נגד המגינים המצויינים של התאנדר (אין "ס" אנשים – כמו שאין "S" באנגלית – זה פשוט ת'אנדר – כמו יוטה ג'ז) – פרקינס ואיבקה, אבל זה לא מה שהולך לקרות:

    החולשה היחסית של אוקלהומה בהגנה היא הגנת הפיק אנד רול.
    ואת ז ה הלייקרס ינצלו ויתקפו עם צוות הפיק אנד רול הכי קטלני בליגה.

  44. בגדול, הלייקרס קבוצה יותר טובה (על הנייר). לא יודע למה, אני מרגיש טוב עם הלייקרס העונה הזאת. אני חושב שאתם מזלזלים סתם במאמן הלייקרס. מייק בראון יודע שהרבה מונח על הכתפיים שלו, גם קובי והווארד לא ילדים ויש להם יותר ניסיון. אני עם אסי. בליגה אוקלהומה מסיימת לפני הלייקרס, אולי גם דנבר!, אבל בפלייאוף, הליקרס יכתשו את המערב. קובי עוד יביא טבעת שישית. הווארד ונאש ראשונה, ואין ראוי יותר מנאש לענוד טבעת!.

  45. טוב, בקטנה – אני עם הפרופסור המהולל. לא חושב שצריך לפרט אנשים כתבו פה ערכי אנצלוקופדיה על – קובי, אגו, וכו׳

    ואגב למנחם ואסי שאפו על האתר בכלל וגל ה׳אחד על אחד׳ בפרט מעניין מאוד וכיף לקרוא. אין ספק אתר הnba הטוב בישראל (למרות שבתכלס הוא מגיע מעבר הים…)

  46. אני עם אסי!! אנשים אתם גנובים?? לא תהיה לתאנדר תשובה לסופרמן .שכחתם שמדובר בשחקן ההגנה של הליגה שלוש שנים ברציפות?? לא דוראנט ולא ווסטברוק ובטח שלא איבקה יעזרו ,גאסול+האוורד זה לא כוחות וגם מיאמי לא יוכלו לנצח את הצמד הזה.

  47. אני כמובן עם אסי – לייקרס מתאחדים למגה-טים ובולעים את הליגה (טפו, טפו, טפו…).

    ומנחם, לגבי התערבויות – כבר כתבתי לך פעם, אני מוכן להתערב על זה שב- 20 שנה הקרובות ללייקרס כפרנצ'ייז יהיו יותר אליפויות מלמיאמי (וכמובן מ- OKC). זה אוהד כדורסל מבחינתי, כנראה ששכחת כבר מה זה עם המעברי קבוצות שלך (ניקס, בוסטון, מיאמי, תקן אותי אם שכחתי מישהי…)

  48. אוקלהומה הולכים להתפרק אם זה לא יהיה העונה זה יקרה בעונה הבאה, הארדן עדיין בשוק עם מה שקרה לו בפיינלס, אין להם שום שידרוג העונה. המאמן שלהם לא משהו בכלל , ולדעתי הם רק ילכו וירדו. במידה ובלייקרס לא יהיו פציעות הם יהיו בגמר.

  49. הלייקרס אם יהיו בריאים יכולים לגבור על אוקו הצעירה , אבל יהיה קשה ומתיש, משהו כמו 4-2 או 4-3
    ובגמר קרב העשור : הממבה מול הקינג ו………………… טבעת שניה לקינג

  50. מנחם יש כמה דברים שממש הגזמתה בשטויות שלך:
    1) השטות של מנחם: "ווסטברוק טוב יותר מסטיב נאש ב-8 נקודות (אפילו דרק פישר המחליף יכול היום לתת פייט לסטיב נאש)"
    *למה זה שטות(למי שלא מבין לבד): זה שוורסטבוק יותר טוב ב 8 נקודות,אולי,ראינו בידוק איך הוא היה בפלייאוף נגד מיאמי,אך נניח שכן,אבל לנאש יש את הריכוז משחק האדיר שלו, וה 5 אסיסטים יותר מוורסטבוק שוודאי מחפים על זה.
    והבדיחה הגדולה לגבי דרק פישר אפילו לא צריך להגיב.
    2) השטות של מנחם: "קובי טוב מספלושה או הארדן ב-2 נקודות."
    *למה זה שטות(למי שלא מבין לבד): זה פשוט בדיחה. קובי בראיינט אחד משלושת הסופר סטארים של הליגה (לדעתי הכי מכולם)
    יותר מארדן או ספלושה ב 2 נקודות חח
    לקובי ממוצה של 28 נקודות למשחק,תוסיף את זה שארדן נרדם בפלייאוף,וקובי בהפרש 15 לפחות.. טוב אין מה לעשות גם לגדולים כמוך הגיל עושה את שלו..
    3) החצי שטות של מנחם:" דוראנט טוב מארטסט ב-18 נקודות."
    *למה: כאן זה כמובן הגזמה פראית.ארסטסט תותח בהגנה,וקלעי שלשות משובח,אך נגד..
    4) השטות:"פאו גאסול טוב מאיבקה בחצי נקודה"
    * פאו טוב מאיבקה בלפחות 10 נקודות עיין בסטיסטיקה.
    5) השטות:ודווייט האורד טוב מפרקינס/ת'אלביט בשתי נקודות
    * דוויט יכח יותר איזה 10 ריבאונדים. וגם כאן הגמתה עם הנקודות..

    בקיצור מנחם יש לי שיר אחד להקדיש לך לכבוד החג
    http://www.youtube.com/watch?v=0b5LzCOc98E
    וו אני הול עם אסי..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט