מעורב הופס ליום שני בערב : רק לא לברון! / מנחם לס

1. רק לא לברון!

 אתם יודעים מדוע החלום שלי היה עד לאחרונה שלברון ג'יימס יעבור הקיץ ללייקרס?
כי זה יהיה כמו להכניס מרובע לעיגול (או עיגול למרובע, תלוי כיצד העברתו ללייקרס תיראה).
אני רוצה שהוא יעבור ללייקרס כי אמש הם הפחידו אותי. הם קבוצה צעירה עם פוטנציאל אדיר שלברון רק יהרוס. אז יאללה לברון. יש לך שני ארמונות בלוס אנג'לס (אני לא יודע אם ידוע לכם שהוא רכז שני ארמונות ולא רק אחד. למה אני לא יודע. אולי הוא מתכנן גרושין? אני מקווה שלא! דבר אחד שאי אפשר לקחת מהמלך היא נאמנותו לאשתו ולילדים, כמו נאמנותו לחבריו מבית ספר עממי, החטיבה, והתיכון, שרבים מהם הוא מעסיק בעסקיו כחלק מהברנד שלו).
אבל…עם השנים האהבה והשנאה מתמתנים. אני באמת לא שונא יותר את הלייקרס. לך תדע מה מחכה לי בשמיים אז למה לקחת צ'אנס? אז אני עכשיו אוהב את כולם, וללייקרס ישנה לי אפילו סימפטיה כי אמש ראיתי חבורת צעירים שלא איכפת היה לי לאמץ לבנים, כאלה חמודים הם (החוזים שלהם זה נושא לדיון אחר…*
חזיתי בכל המשחק כמעט בלי לכתוב. לא האמנתי לשטף המשחק שאני רואה. אייזיה תומאס נראה לי בפעם הראשונה מאז עזב את בוסטון כמו שהיה בבוסטון בימיו הטובים. הקואורדינציה והבנת המשחק בינו לבין לונזו בול היו אידיליה שהיו צריכים למסגר. ג'וליוס רנדל עלה אמש כיתה ואני מבטיח לכל חולי הלייקרס באתר שמעתה רנדל יהיה שחקן הרבה יותר טוב משהיה כי פתאום התברר לו שהוא יכול. הוא שבר את ה-4 דקות למייל אמש.

אולי הוא רשום כפאור פורוורד אבל הוא הסנטר האמיתי של הלייקרס המשחק 'OLD TIME BASKETBALL' כשהצבע הוא האזור המועדף עליו, בעוד ברוק לופז, הסנטר ברשימה של הלייקרס, משחק כשוטינג גארד יותר מאשר כסנטר.

עם קוזמה, וקלדוול-פופ (שהעלה את משחקו לרמה הגבוהה ביותר מאז הגיע לליגה), וברנדון אינגראם הפצוע, יש לקבוצה 6 צעירים ממש מצויינים, ולופז כולו הוא רק בן 29.

אייזיה תומאס ולונזו בול – אם יחד או כל אחד בזמנו – חייבים את הכדור. הם נראו מצויין. אתם יודעים מה לברון יעשה? יחסל את שניהם, ובאותו זמן יחסל גם את קוזמה ואינגראם כי במקום שהם ינועו ללא כדור, נון סטופ, כפי שהם נעים עכשיו, לברון יחזיק את הכדור ויגרום לפקק תנועה.

 

Cavaliers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 26 7-12 0-1 2-2 3 5 8 1 0 0 2 5 -5 16
L. JamesSF 31 9-20 2-8 4-5 2 8 10 7 1 1 2 0 -13 24
J. GreenSF 22 2-8 1-3 2-2 0 3 3 0 0 1 0 3 -5 7
G. HillPG 27 4-8 1-3 0-0 0 0 0 3 0 0 1 3 -9 9
J. SmithSG 23 1-7 1-3 0-0 0 1 1 2 1 0 1 0 -4 3
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. ZizicPF 20 7-9 0-0 1-2 2 5 7 0 0 2 1 1 -6 15
L. PerrantesPG 6 0-0 0-0 0-0 0 0 0 1 0 0 0 0 +7 0
J. ClarksonPG 16 1-8 0-3 2-2 0 0 0 4 0 0 2 1 -17 4
J. CalderonPG 21 4-5 1-2 5-6 0 1 1 2 1 0 2 3 -3 14
J. HollandSG 19 2-5 2-3 3-4 0 3 3 2 1 0 0 0 -2 9
K. KorverSG 28 4-6 4-5 0-0 0 4 4 0 0 1 1 2 -13 12
TEAM 41-88 12-31 19-23 7 30 37 22 4 5 12 18 113
46.6% 38.7% 82.6%
Lakers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. RandlePF 38 14-18 0-0 8-10 6 8 14 7 1 2 4 3 +19 36
K. KuzmaPF 39 4-14 2-5 4-4 1 9 10 2 0 0 1 3 +14 14
B. LopezC 33 10-18 2-4 0-0 2 6 8 4 1 2 1 3 +13 22
L. BallPG 32 2-11 1-6 0-0 0 3 3 7 1 0 0 2 -1 5
K. Caldwell-PopeSG 38 7-13 4-8 2-2 2 4 6 1 2 0 2 2 +15 20
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. WilliamsPF 0 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
T. WearSF 12 2-3 2-3 0-0 0 2 2 0 0 0 0 1 -4 6
I. ZubacC 6 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 2 0 0 2 -3 0
I. ThomasPG 31 7-16 2-7 4-4 3 2 5 9 1 0 5 3 +18 20
A. CarusoSG 12 2-3 0-1 0-0 0 2 2 0 1 0 0 0 -1 4
L. DengSF DNP-COACH'S DECISION
T. EnnisPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 48-96 13-34 18-20 14 37 51 30 9 4 13 19 127
50.0% 38.2% 90.0%

הלייקרס הפכה לקבוצה צעירה הגאה בהישגיה. מג'יק של מומי לא הפסיק לחייך משך כל המחצית השנייה. צעירי הלייקרס התחבקו ושמחו על יכולת המשחק שהם פיתחו, ואפילו לוק וולטון מתחיל להיראות לי כמאמן של ממש. שמעתי אותו מדבר אל השחקנים בכמה טיים-אאוטים ולא האמנתי שהשחקן הזה לשעבר שמעולם לא הוציא מילה ונראה כמו 'בוק', כמו עץ ברוש בקבוצה של קובי, לפתע נראה חביב, מעורב, מדובב, מאיץ, נותן מילה טובה, ואפילו נראה לי פתאום חתיך. (למעשה גם פיל ג'קסון היה שחקן 'בוק' כמוהו בניקס, ותראו למה הוא הפך להיות).

מה שמתברר הוא שלוק לא התבייש וצילצל למאמנו לשעבר פיל ג'קסון וביקש עיצה בחלק הראשון של העונה כשקבוצות דרסו את הלייקרס כאילו היו שוקת ענבים שערבים יחפים עם FUNGUS (פיטריות) בציפורני רגליהם דורכים עליהם בג'נין כדי להופכם ליין.  לוק גילה מה ג'קסון הציע לו:

"His suggestion was, 'Do the fireman's drill,'" Walton says of the full court, four-on-four-on-four drill. "Mix up your starters and your second unit so that starters are going against starters. And don't call any fouls so they get really frustrated and angry with you, and it almost turns into a fight during practice. That type of energy will kind of bring out their competitive spirit."

וולטון ניסה זאת.

"We did the whole practice like that," he says. "The players were f—ing fuming. They were yelling at each other, at me. … But it sharpened us up."

הלייקרס הם 8-19 מאז ה-7 לינואר. הם קבוצה שונה לחלוטין מהקבוצה שהתחילה את העונה, והשחקנים יצרו ביניהם אווירה של "אחד עבור כולם וכולם עבור אחד", כמו במכבי של שנות ה-80.

זובי שפה זרה ללברון. הוא יגיע כנטע זר. הוא יבוא, ואם הקבוצה תגיע לפלייאוף ויותר (מה שהיא תעשה בוודאות מחלטת בעונה הבאה בלעדיו) הוא יתנהג כאילו הוא-הוא שהוציא אותם מבור הצואה לגן שושנים. הוא יבוא לקטוף את הפרות שהצעירים הסימפטיים האלה של הלייקרס (עם זקנתי הפכתי לפחות שונא ויותר לבעל מידות מלא חן) עשו בלעדיו, ואם הוא יגיע הם יצטרכו לעשות למרות שהוא שם.

אבל זה יותר פשוט לכתוב עבורי מאשר על הלייקרס לקיים.

למה?

כי הלייקרס תמיד נשמו וחיו על STAR POWER. הם ניצחו אליפויות כי היו להם סופר כוכבים כג'רי ווסט, ווילט צ'מברליין, עבדול ג'אבר, מג'יק חיים של מומי, שאקיל אוניל, קובי. אליהם תמיד צורפו עובדי אדמה מדופלמים כג'יימס וורת'י או פאו גאסול.

הם אף פעם לא הלכו כל הדרך ללא כוכבי-על שהיו הטובים ביותר בכל הליגה.

אם תסתכלו על הרכבם הנוכחי הם כולם עובדי אדמה מדופלמים. אסופה של ג'יימס וורת'ים ופאו גאסולים. הם אף פעם לא ניצחו ככה. אז אני אומר אולי הגיע הזמן. מה הם צריכים כוכבים כלברון ג'יימס שהם כבר בצד השני של הגבעה ומתחילים את הגלישה מטה, בעוד כוכביהם הצעירים אינגראם, לונזו, קוזמה הם בני 20 ורנדל בן 23 וקלדוול-פופ בן 25? רגע. דדי הרגע הזכיר לי את ג'אש הארט  ה-מ-צ-ו-י-י-ן. הוא בן 24 ויחזור כמו חדש לעונה הבאה.

אז מה? אני מציע לשכוח ללברון?

כן.

מג'יק צריך לשבת עם צוות המוחות ולחשוב טוב-טוב איזה שחקנים כוכבים ישנם בשוק החופשי שיתאימו לחטיבת הסייחים הצעירים ללא כל איגו שיש להם. לא מבוגרים שעברו את שיאם כלברון. ג'ורג' פול היא אפשרות. ישנם עוד. לווריורס התמזל המזל עם שחקן בשיאו כמו דוראנט. גם הסלטיקס זכו בשחקן בפריים שלו – קיירי אירוינג. אולי הלייקרס לא ימצאו אחד כזה, אבל ישנם אחרים.

והיה ולא ימצאו כוכב-על, יש להם כבר היום את הבסיס לעלות גבוה מאד, פלוס בחירת הדראפט שלהם. כמובן שעליהם לשאת את החוזה של לואל יאנג עד שייסגר, ואני לא בטוח אם הם רוצים להמשיך לשלם לברוק לופז 22 מיליון, אבל לפי המשחק אמש, ולפי הצורה בה שיחק לאחרונה, הוא יכול להוות עוגן שניתן לסמוך עליו.

ישנם בשוק שחקנים צעירים טובים שיתאימו לחטיבה. רק לא לברון.

ראו, הזהרתיכם!

2. הנמר – טייגר – חזר!

ככה זה ניגמר:

Leaderboard

Final
Pos Player R4 Thru Total
1 P. Casey -6 F -10
T2 P. Reed -3 F -9
T2 T. Woods -1 F -9
4 S. García -6 F -8
T5 R. Sabbatini -2 F -7

הכותרת הראשית בעתון שלנו:

TIGER WOODS IS BACK!!!

טייגר הוא מלך. לא משנה מה אתם מרגישים כלפיו וכל הליכלוכים בעברו. עבורי הוא אחד מספורטאי העולם הגדולים ביותר, ווינר בכל רמ"ח עצמותיו, העושה עתה את אחד הקאמבקים הלא יאומנים ביותר בספורט.

אחרי כל הניתוחים (ברכיים, גב) והפציעות האחרות…אחרי שאמרו שאין דרך שהוא יחזור…הוא חזר, ובגדול.

אמש סיים את אחד מטורנירי ה-GPA החשובים – ולספאר בפלורידה – כשפאט אחד בסיום יכול היה להביאו לשיוויון עם המנצח.

הוא עמד שם בגרין ה-18, פניו STOIC מושלם. הוא תקע מבט חד בחור. הקהל – 10 שורות של עומדים אחד על השני בנוסף לטריבונה הגדולה בשקט של בית קברות. כולם ידעו את גודל הרגע. חבטת הטי שלו היתה ל-258 יארדס, עדיין חבטת הטי המושלמת מכולם, אף כי לעתים היא לא מדוייקת כמו בעבר אבל גם זה יבוא עם הזמן.

עכשיו היה עליו להגיע על הגרין הענק ב-TWO PUTT ממרחק של בערך 20 מטרים. הוא היה חייב להגיע קרוב לחור כך שבפאט הבא הוא יכניס את הכדור. על דשא שקצוץ כמו מרבד אבל עם שתי עליות ומורדות קטנים בדרך זה לא פשוט. הקריין אמר משפט נפלא: "עתה לא מודדים את המרחק ב-FEET אלא בשנים וחודשים שהוא נעלם מהמפה.

הרגע הגיע. ה-MOMENT כפי שטייגר כינה את הפאט הארוך. הרגע שרוב מומחי הגולף אמרו שלא יגיע יותר לעולם. אני מצטט מהעתון שלנו בגרינוויל:

But for those that were lucky enough to witness, it was a Moment that will endure. The Moment was a confluence of elation and drama and hype and thrill and passion. The type of Moment that justifies investing so much time and energy watching this game. It’s the Moment you see in cheesy sports movies, only without the happy ending

הכדור החל להתגלגל. תשאלו את גייל אם לא אמרתי מיד "TOO SHORT". אני נשבע לכם שמיד הרגשתי שהוא לא חבט את הPUTT חזק מספיק, כנראה מחשש שיעבור את הגומה ששני מטרים אחריה החלה ירידה תלולה בגרין.

הקהל פתח בשאגה. נראה היה שלפחות 90% מהקהל עם טייגר. הכדור התגלגל…עלה על הגבעונת הראשונה (כשאני אומר 'גבעונת' אני מתכוון לגבשושית של אולי 5-8 ס"מ), השנייה, איבד מהירות…אוי. היכן הכדור ייעצר? אילו הכדור הוכה חזק יותר – והיה ניכנס, טייגר היה מנצח את הטורניר. לא יאומן. זה ייתכן כי בחור ה-17 הוא קבר PUTT מ-44 פיט!!!

אבל הכדור נעצר  כארבעה וחצי מטרים מהגומה לפאט אחרון שלא ניכנס.

אנחה בקהל.

הוא הכניס את הפאט השלישי למקום שני מכובד ביותר כשגדולי הגולף נמצאים מאחוריו.

אז ה-MOMENT נשאר ה-MOMENT, אפילו שמה שבא אחריו לא היה HAPPY ENDING.

אבל זוהי רק ההתחלה של הקאמבק של הגולפאי המדורג מס' 179 בעולם.

*

* )
.

*
*

3. קנטקי מנצחת את ה-SEC בפעם הרביעית ברציפות

*

*

מה היופי שבקנטקי? שחקניה הצעירים, רובם ככולם בני 18 ו-19, לומדים לשחק משך העונה, וכשמגיע זמן הטורנירים, הם עברו את טבילת האש מהתיכונים למכללות, ומוכנים לתת פייט לכל אחת!

ג'ון קליפרי, מאמנם, אמר משך כל העונה למי שהסכים להקשיש שקבוצתו צריכה רק דבר אחד: זמן.

אתמול הוא הוכיח את צדקתו בנצחון על טנסי 72-77, ונצחון רביעי רצוף ב-SEC. שי גילגוס אלכסנדר (שי? שי? SHAI???) קלע 29, ונתן לווילדקטס את הנצחון ה-31 בתולדות הטורניר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
53 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/03/2018 19:06:56

לגבי הלייקרס – כל מילה אמת. טור מושלם.
תודה דוק

אסף
אסף
12/03/2018 21:08:48

גם הלייקרס וגם פילי אותו סיפור מבחינת הגעת לברון אבל ברור שאף אחת מהן לא תוותר על לחזר אחריו ובטח לו תגיד לא אם הוא יחליט להגיע.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 19:09:05

כמה טוב לראות את טייגר כמו טייגר.
התיאור שלך לא מדויק. הוא עשה two put ב-18 ואם היה מדייק לא היה מנצח אלא היינו הולכים לפלייאוף. הוא פספס לא מעט הזדמנויות קודם בפאר 5 למיניהם שהיו שמים אותו בעמדה יותר טובה.
בכלל זה רחוק מלהיות טורניר חשוב אבל מאז שהתחילה העונה הוא רק הולך ומשתפר ונותר לקוות שנקבל באמת את השחקן שאנחנו מכירים.
אני לא יכול לחושב על סיפור גדול יותר העונה אם הוא זוכה במייג'ור. (זה עדיין ווישפול ת'ינקינג).

Ljos
Ljos
12/03/2018 19:25:53

שמעת שקבעו כבר תאריך לתחרות גלגול הגבינה בגלוסטרשייר?
(ברצינות, יש ספורט שאתה לא עוקב אחריו?)

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 19:28:28
הגב ל  Ljos

אתה כנראה לא מודע לפופולריות של גולף בעולם.

Ljos
Ljos
12/03/2018 19:37:59

כן, כל ראשי התאגידים המקובלים משחקים בזה.
לא התכוונתי לקבול על רמת הפופולריות של הגולף (גם לתחרות גלגול הגבינה מגיעים אלפי צופים בכל שנה). אתה גם שולט בקריקט והוקי שדה?

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 19:43:38
הגב ל  Ljos

זה מזמן כבר לא משחק רק של עשירים כמו שמקובל לחשוב כאן.
אנ יודע שזה היה בחצי רצינות אבל: קריקט חלקית והוקי שדה אפסית.
מצד שני אם תרצה שיעור בביאתלון או קרלינג יש לי שעה פנויה…

Ljos
Ljos
12/03/2018 20:01:48
הגב ל  Ljos

אם כבר ביאתלון וענפי ספורט שנוצרו כי גנרלים מנסים למצוא דרכים לאמן חוץ מצרחות ועונשים (תיבודו, תלמד. אולי אם תנסה למצוא דרך שהשחקנים שלך יחשבו על כדורסל כאל משחק…) – קרב חמש מודרני הולך? אני מעדיף להתרחק מקרח מאז הפעם ההיא שעליתי על מחליקי קרח. עבר מספיק זמן, בטח כבר הצליחו לתקן את החריטה שהאצבעות שלי השאירו על המעקה (אני איסלנדי טוב, אני יודע).

אנסה להסביר בדרך אחרת: על פי דבריה של ידידה, אתה יודע מה גרוע בסדרה "המפץ הגדול" חוץ מהכל? שהם גיקים של כל דבר, של כל אספקט של התרבות הגיקית. לטענתה זה לא הגיוני בכלל שהם יאהבו יבינו ויכירו הכל. ואז אתה מגיע ומנסה להרוס את הטיעון שלה.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 20:11:34
הגב ל  Ljos

אני לא חושב שאני אוהב את כל ענפי הספורט הקיימים פשוט יש הרבה מאד סוגים.
והיא טועה לגבי התרבות הגיקית (אבל לא לגבי המפץ הגדול).

Ljos
Ljos
12/03/2018 20:24:04
הגב ל  Ljos

זה פשוט נראה ככה. לדעתי זו מחמאה.

מסכים איתך כאן.

מנחם לס
מנחם לס
12/03/2018 20:19:00

הוא עשה פאט 3 ב-18

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 20:20:54
הגב ל  מנחם לס

אתה טועה אם הוא היה עושה 3 אז זה היה בוגי.

מנחם לס
מנחם לס
12/03/2018 20:27:05

אני לא יודע אם בוגי או פאר אבל הוא עשה פאט שלישי לחור. אני ראיתי בטיווי 'חי'

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 20:27:28
הגב ל  מנחם לס

אז כנראה ראית לא טוב.

מנחם לס
מנחם לס
12/03/2018 20:20:12

היו לו רק 2 בירדים בכל היום ה-4

מנחם לס
מנחם לס
12/03/2018 20:25:08

אילו עשה 2-פאטס הוא היה 10- אף הוא

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 20:27:06
הגב ל  מנחם לס

נו מנחם. זה פאר 4 הדרייב שם אותו 180 יארד בערך מהחור. האפרואץ' שם אותו על הגרין. הפאט הראשון היה לבירדי שהיה משווה את התוצאה. הוא פספס ושם את השני בפנים.

מנחם לס
מנחם לס
12/03/2018 22:23:17

על הגרין המאהוא היה לפחות 20 מטר מהחור. הפאט הראשון שם אותו כשניים וחצי מטרים מהחור, ואז הוא החמיץ את החור בסנטימטרים, והפאט השלישי עשה -9

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 22:40:01
הגב ל  מנחם לס

מנחם זה מתחיל להיות מביך. מה שאתה מתאר מזכיר את אחת ההחמצות בפאר 5 שדיברתי עליהם. שב ותראה שוב את החור האחרון היו לו רק שתי חבטות על הגרין.

אבי
אבי
12/03/2018 19:14:08

אני סקרן לראות מה לייקרס יעשו יבחרו את דיאנדרה אייטון/ יחתימו מחדש את ברוק לופז

tomer
tomer
12/03/2018 19:19:02
הגב ל  אבי

קצת קשה להחתים רוקי כשאין לך בחירות דראפט

גמביט
גמביט
12/03/2018 20:31:43
הגב ל  tomer

יש להם את של קליבלנד. היא פשוט לא גבוהה כל כך.

דדי
דדי
13/03/2018 0:44:08
הגב ל  גמביט

סבלנות…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/03/2018 19:21:09
הגב ל  אבי

אין להם שום סיבה להחתים את לופז. ינסו להביא במקומו את קאזינס

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 19:23:01
הגב ל  אבי

הם לא יחתימו את לופז ואיך לדעתך הם יבחרו את אייטון בלי בחירת סיבוב ראשון?

מנחם לס
מנחם לס
12/03/2018 20:23:11
הגב ל  אבי

לדעתי אייטון יהיה הבחירה הראשונה בדראפט ולא משנה מי יבחר ראשון. הלייקרס? חייבת לחכות לסיבוב השני

אבי
אבי
12/03/2018 19:14:37

שי גלגיוס אלכסנדר מקנטקי רכז מפחיד

john
john
12/03/2018 19:39:42
הגב ל  אבי

הוא היה מדהים משחק אחרון. אני מאמין בו אבל צריך להיכנס לפרופרציות. כתבתי את שמו בכתבת ההכנה למוק דראפט. הוא ארוך במיוחד ויותר אתלטי ממה שחושבים. כולם שיננו שהוא לא אתלטי אבל צפיתי בו ליד נליקינה ואני לא רואה כזה הבדל. הוא חומר ביד היוצר…
זרקתי בתגובות שהוא הולך לטפס. כשכתבתי אז הוא הסתובב בין מקומות 16-24. אני מאמין שיסיים סביב ה12-13

MBK
MBK
12/03/2018 20:01:13

לדעתי לברון לא מתאים כלל לשיטת המשחק של וולטון
בנוסף הוא יהיה בעונתו ה 16 בליגה
גדול הסיכון על הסיכוי

אסף
אסף
13/03/2018 7:19:23
הגב ל  MBK

ועדיין מידן ולמרות הסכמתי המוחלטת אתך …. אתה חושב שאם הוא ירצה מג'יק/פלינקה לא יחטפו בשתי ידיים???

SamIaM
SamIaM
13/03/2018 8:08:27
הגב ל  אסף

אם כן הם מטומטמים. עד שהתחיל להיבנות שם משהו טוב.
לפי הראיון שהיה עם מג'יק נשמע שיש לו סבלנות.
השאלה אם הם רוצים למכור מרצ'נדייז או ניסיון לאליפות בעוד שנתיים עד ארבע. כי עם לברון שנה הבאה הם לא יגיעו לגמר, ספק אם גמר מערב.

מתן גילור
12/03/2018 20:50:02

תודה מנחם. לברון יכנס לעונה ה-16 עם קילומטרז' עצום סגנון שוחק, אבל עדיין מדובר על שחקן בשפיץ של הליגה (בטח לפלייאוף) עם ניסיון עצום.
הוא מתאים לאחת משתי הקבוצות הבאות:
1. קבוצה בהלך רוח של "נצח עכשיו". קל וחמר אם יהיה מוכן להוריד בשכר באופן משמעותי. בזכה מצב הוא יכול להוות נכס עצום לעונה או שתיים עבור קבוצות כמו יוסטון, אוקלהומה, פורטלנד, טורונטו. בארגון טוב עם שחקנים שהוא מעריך הוא גם ידע לוותר על הכדור במידה מסוימת (כפי שהיה עם קיירי בעונה שעברה, לפחות בעונה הסדירה).
2. קבוצות שצריכות מישהו שימשוך כוכבים ויניע את המוניטין של הפרנצ'ייז כלפי מעלה. סתם לדוגמה – נניח שהוא עובר לאטלנטה הוא יכול למשוך לשם שחקנים כמו קאזינס או ג'ורג' שיובילו אחרי זה את המועדון וימשכו בעצמם עוד כוכבים וכן הלאה.

לייקרס אינה קבוצה של "לנצח עכשיו" ולמרות מה שחלק מהאוהדים שלה חושבים, בלי חיזוק של 2 סוטפרסטארס היא לא בדיון על אליפות בשנים הקרובות.
כמו כן, כשאתה בל"א, קוראים לך הלייקרס ויש לך את מג'יק כמנהל, אין לך בעיה למשוך כוכבים באופן כללי.

לפיכך, אני לא חושב שנכון להם להביא את לברון ולא נכון ללברון לבוא אליהם.

אסף
אסף
13/03/2018 7:21:17

לדעתי בסוף זה יוכרע בין השארות בקליבלנד (אחלה לתדמית שלו אחרי העזיבה ב-2010 והחזרה עם הבאת אליפות הביתה) או באמת ביוסטון שכרגע הכי ריאלית לתת לו סיכוי לעוד טבעת כאן ועכשיו

אור
אור
12/03/2018 21:05:35

לא מתמצא בגולף אבל נשמע לי שעקב חוסר האתלטיות הנדרשת, זה לא כ"כ מסובך לשחקן אגדי כמו וודס לעשות גם 5 קאמבקים בגילאים שונים..

מנחם לס
מנחם לס
12/03/2018 22:26:37
הגב ל  אור

חוסר אתלטיות נדרשת? אז למה מלבד 5-6 לא היו גולפאים מעולים בגילאי 40? חבטת הגולף היא המבצע הספורטיבי הקשה ביותר בספורט אחרי חבטת בייסבול

IDO
IDO
12/03/2018 23:24:24
הגב ל  מנחם לס

סרב ראשון של טניס…

IDO
IDO
12/03/2018 23:25:23
הגב ל  IDO

החזרת סרב ראשון. וגדור מהירא בקריקט ובייסבול יהיו בשורה השנייה

אור
אור
12/03/2018 23:43:46
הגב ל  מנחם לס

מבחינתי זה נקרא טכניקה, לא אתלטיות. ואני רואה כל מיני זקנים שמנצחים או מסיימים בטופ גם בטורנירים הגדולים.

IDO
IDO
13/03/2018 2:55:38
הגב ל  אור

אור – להוריד כדור כולף על מטבע על פני 72 חבטות למסלול על פני שלושה ימים זו פעולה מאד קשה ושוחקת

Smiley
Smiley
12/03/2018 22:34:25

אני לא רואה כל כך מצב שלברון רוצה להגיע לקבוצה כלשהי והיא עונה לו "חביבי, תודה אבל לא תודה".
אין מה לעשות, תאהבו או תשנאו, אבל הבחור הוא עדיין מושך הקהל הגבוה בליגה וגם מרים את הקבוצה למתחרה על אליפות (לא משנה מי נמצא לידו).
אם ירצה להגיע ללייקרס אני חושב שהם יביאו אותו, זאת קפיצה מדרגה רצינית ברגע שהוא בקבוצה (גם בעונתו ה-16).

אני עדיין חושב שישאר במזרח (הפחות עמוס) וימשיך בקליבלנד

עידו גילרי
עידו גילרי
12/03/2018 22:41:21
הגב ל  Smiley

סניף פיניקס מחכה עם העט.

SamIaM
SamIaM
13/03/2018 8:13:53

נו באמת, מי כמוך יודע שהוא לא יעבור לאף קבוצה שלא נותנת לו הזדמנות מיידית לאליפות

עידו גילרי
עידו גילרי
13/03/2018 8:15:58
הגב ל  SamIaM

לא אמרתי שזה יקרה…

SamIaM
SamIaM
13/03/2018 10:24:53

הבעיה שלסניף של פניקס יש שעות פתיחה של סניף הבנק שלי בנוסף לזה שהעט שלהם לא כותב

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
12/03/2018 22:39:58

תודה רבה מנחם.

אין יופי מקאמבק ספורטיבי, זה תמצית גבורתם של "הגיבורים" הלוואי וגם יהיה לכל הסיפור הזה הפי הנד חזק סטייל פדרר. (בדרך למקום הראשון בעולם, אם ירצה בכך- תלוי אם יבחר להשתתף בטורנירים האיזוטריים יותר)

IDO
IDO
12/03/2018 23:23:45

לא לקחת את לברון – זה הרי טירוף מוחלט! שחקן שיכול לתת לך אליפות כאן ועכשיו.

אני חושב שאתה יוצא מהנחה שלברון לא ניתן לאימון. הוא חייב להחליט לקחת את הכדור ביד ולשחק איפה שהוא רוצה. אבל במידה והייתה יכול לקחת את לברון כרול פלייר? הרי זה טירוף מוחלט לוותר על השחקן הטוב בליגה (או טופ-… 3)

דדי
דדי
13/03/2018 0:53:08

אף פעם לא רציתי אותו בלייקרס ואני עדיין לא רוצה.

פשוט לא האופי של שחקן שאני רוצה בקבוצה שלי.

למשל אתמול – רנדל עושה טרור לקליבלנד.
איך לברון לא בא ומבקש לשמור עליו ?
כל הגדולים שאני מעריץ היו דורשים את זה – לא מבקשים או מציעים.

אבל עדיין לא רואה את מג'יק מסרב לו אם הוא ירצה לבוא.
יש לזה יותר מדי משמעויות תקשורתיות בשביל לצפות ממג'יק להגיד לא ללברון.
אני כן חושב ומקווה שהוא לא יתן לו את כל מה שהוא רוצה מבחינת סגל ושלא יוטרדו צעירים עבור עוד וותיק.

אני הייתי מסתפק בג'ורג', משאיר את KCP ולופז על חוזי שנה אחת, שומר את בחירת הדראפט ויוצא לשופינג בקיץ הבא או בדד ליין.

אבל הלייקרס ינסו להביא את לברון עם ג'ורג' ולהשאיר את רנדל שזה אומר שהם חייבים להטריד את דנג ואז סיכוי מאד גבוה שהבחירה מוטרדת.

אני לא אופתע אם היא תהיה יותר קרובה ל 15 מ 25…

SamIaM
SamIaM
13/03/2018 8:16:42
הגב ל  דדי

אחד לאחד

החבידה
החבידה
13/03/2018 1:11:14

מנחם, שאלה-
יש פה איזה טמבל שמשנה לי את מה שאני כותב ויושב שזה מצחיק…
אני חושד באופני אמ בי אקס הזה.. נראה לי רשע לא קטן וחכם לא גדול.
תיישר אותו לפני שאני עובר מכאן…
אה הוא גם חושב שאני מישהו אחר הגולם

Berch
Berch
13/03/2018 10:54:33
הגב ל  החבידה

אם כבר הופיעה השאלה במערכה הראשונה אתה חייב לסגור עם סימן שאלה, כייאה למבנה סיפור קלאסי.
אם הכתיבה לך אוונגארד ואני סתם זקן טרחן אז קבל את התנצלותי ויישר כח 🙂

אבי
אבי
13/03/2018 7:00:58

לייקרס לא קיבלו בטרייד על תומאס בחירת טופ 1-3 בדראפט הקרוב מקליבלנד?

גיא הרשע
גיא הרשע
13/03/2018 7:03:03
הגב ל  אבי

הלייקרס קבלו את הבחירה של הקאבס.
הבחירה שהקאבס קבלו מבוסטון, זו ששייכת במקור לברוקלין (וככל הנראה לא תהיה טופ 3 בכל מקרה…),
היא נשארה של הקאבס.

Berch
Berch
13/03/2018 10:52:03

מעורב משובח. 🙂

סגירת תפריט
53
0
נשמח לתגובה שלך.x