מעורב הופס ליום ראשון : לינארד חוזר נגד הפליקנס ביום ה' / מנחם לס

1. קאווי לינארד כנראה חוזר ביום חמישי נגד הפליקנס

כל  שונאי הספארס יכולים להיכנס חזרה לחוריהם. לפי תום אסבורן מ- MySanAntonio.com ואז גם ליסה סלטרס (Lisa Salters) מ-ESPN, דרמת קאווי הגיעה לסיומה.

לפתע ה,QUAD שלו מרגיש הרבה יותר טוב, AND HE IS AS GOOD AS NEW.

כמו עם דונאלד טראמפ, אין לנו כאן יום אחד משעמם בסאגה של ה-NBA.

 

2. מג'יק מתראיין לג'אש פיטר מ-USA TODAY

 

לפני שנה כעת חיה, מג'יק ג'ונסון היה בשבוע השלישי כנשיא הלייקרס, מלא מחשבות מה יהיה צעדו הראשון לנסות לשנות את פני הקבוצה שהוא קיבל לעצב את עתידה.

היום, באמצע אחד ממשחקי טורניר ה-PAC-12 שהוא בא לבדוק הוא הסכים להסביר  למראיינו מה קרה מאז, ומה הוא מאמין שיקרה בעתיד.

הוא העדיף להתחיל לדבר על לונזו בול, כשכמעט במג'יק – כשמו של המרואיין – שיפר את אחוז קליעתו מ-34% לפני האול סטאר, ל-45% מאז. "השיפור בלונזו הולך יחד עם השיפור בכל הקבוצה. אחרי שהתחלנו לא טוב עם 27-11 השתפרנו ל-35-29. ידעתי שזה יקרה, ועם הקבוצה הצעירה שלנו ששחקניה הטובים ביותר הם מתחת לגיל 21, העתיד וורוד מאד. אנחנו נתבגר ונהיה הרבה יותר טובים, אבל כבר עכשיו ישנם משחקים – או לפחות רגעים – שאני יושה ונהנה מהמשחק, כאילו זה היה אנחנו בשנות ה-80 הטובות שלנו. אני נותן הרבה קרדיט ללוק וולטון המאמן שהוא שקט מטבעו ולא התרגש מדי כשהיינו 27-11, ולא קופץ משמחה כשאנחנו 35-29. הוא לוקח הכל במשורה ויודע שיהיו רגעים רבים בהם נפשל ונהיה גרועים, אבל יהיו יותר רגעים בהם נהיה טובים, והיחס בין הטוב לרע רק ילך ויגדל.

כפי שכולנו יודעים, האבא לבאר לא היה חלק לחגיגה עם וולטון כשאמר, "THEY DON'T WANT TO PLAY FOR HIM". האם מג'יק חושש ממנו כשיחזור מליטא?

"אני לא מקדיש לזה הרבה מחשבה. I REALLY DON'T WORRY ABOUT HIM AT ALL!". הוא המשיך: "כמובן שעתה בליטא שומעים ממנו פחות אבל גם כאן הוא לא היווה כל בעייה עבורי. אני בטוח שהוא מבין שאנחנו מעריכים מאד את תמיכתו בבניו, ואנחנו מאמינים שהוא מבין שתפקידנו הוא לפתח את בנו להיות הפוינט גארד של הלייקרס לשנים הבאות, ותפקידי הוא להיות הנשיא של הלייקרס המפקח על כל פעולותיה. תפקידו של לבאר? להיות אבא טוב לבניו".!

"לא נשנה את לבאר. הוא ימשיך להיות לבאר והוא ימשיך לעשות מה שהוא עושה. אבל אני אמשיך לעשות מה שאני עושה. הוא ייתן לנו לעבוד עם בנו והוא לא יפריע לנו לעשות מה שהיא מטרה חשובה ביותר עבורנו, והיא לפתח את בנו להיות שחקן הכדורסל הטוב ביותר שהוא יכול להיות! הוא קל מאד לאמן. אמרתי לו שהכל מתחיל בחדר הכושר. זה הוא שאתה רואה בחצות מרים משקולות, לא אני. הוא הפך ל-GYM RAT, ויחד עם כושרו הגופני החדש בא הדיוק בקליעה. תן בו מבט. הוא אפילו הולך שונה ממה שהלך בעבר. הוא מרגיש שהוא בדרך הנכונה!".

ואז ג'ונסון אמר את המשפט החכם ביותר שנאמר על לבאר, האבא: "לבאר הוא אדם פיקח מאד וכנראה איש מרקטינג עם רגש מצויין למה עובד ומה לא עובד. הוא יודע טוב מאד שכל הצלחתו במרקטינג של הבראנד שלו תלוי בדבר אחד: כמה לונזו יהיה טוב כשחקן. הוא מבין זאת והוא יודע שהכל תלוי בנו. לכן אין לי כל בעייה איתו כי שנינו רוצים אותו דבר!"

-ומדוע לא הגבת לביקורת הקשה שלבאר זרק לעבר וולטון?

-"לא הרגשתי צורך. לוק יודע טוב שכל זמן שהוא לא שומע ממני ז"א THAT HE IS GOOD. אז למה לענות ולהתחיל קרב במדיה? שיגיד מה שהוא רוצה. זוהי מדינה חופשית. אגיב רק כשארגיש צורך שיש על מה להגיב. ככה זה נשאר סתם עניין טריוויאלי למשחקי שאלות ותשובות כגון JEOPARDY".

-מה בקשר ל'הבטחתו' של לבאר שתהיו אלופים כבר השנה?

"שוב. אני לא מעוניין להתייחס למה שלבאר אומר או לא אומר. מטרתי היא לא לחשוב בכלל על אליפות אלא רק על הפלייאוף. קיויתי שנעשה את הפלייאוף העונה וזה כנראה דבר שלא יקרה. אז אולי זה יקרה בעונה הבאה. כל מה שמעניין אותי שנהיה כל הזמן בקו עלייה, ואנחנו כל הזמן בעלייה!". הוא הוסיף: "המאמן וולטון עושה עבודה מצויינת. הארבעה שבחרנו בדראפט – בול, קייל קוזמה, ג'אש הארט, ותומאס בריאנט – אני לוקח לפני כל אחד אחר".

-ומה בקשר למה שאמרת שגופייתו של לונזו בול תיתלה יום אחד בתקרת האולם?

"אני לא חוזר בי. היכולת היא שם, אבל כמובן שזה לא תלוי רק בו. אני עומד בנבואתי אבל יש לה CONTINGENCY (תנאי): התנאי הוא שהלייקרס תהפוך לקבוצה מנצחת. IT IS ALL ABOUT WINNING. הלייקרס חייבת להתחיל לנצח  בשנה-שנתיים הבאות!"

ואז הוא סיים בחיוך: "I STILL SEE MAGIC IN LONZO BALL!"

 

3. לוק וולטון: "ג'מאל מוריי הוא DISRESPECTFUL למשחק ול-NBA"

זה קרה אחרי גניבת כדור מלונזו.

לונזו הוסיף: "IT WAS A PUNK MOVE".

מה חסר כבוד כאן??? זאת היתה מסירה עלובה שאפילו האשך היה גונב.

כולם נעשו לי כאלה עדינים ופגועים. זה הכל שאריות מ'תכנית החינוך הגדולה' של דייויד סטרן. שיילכו לעבוד 8 שעות בשוק הירקות ואז נדבר על העלבות וחוסר כבוד.

קוזמה דיבר אף הוא: It is what it is. That's the type of player he is, but we've got another shot at it Tuesday, so looking forward to it," Kuzma said. "Of course, anytime something like that [Murray dribbling around Ball] happens, you're always going to remember it."

טוב. אז נחכה למשחק חם ביום שלישי.

(תנו מבט בסרטון ותגידו לי מה הדבר הנורא שג'מל מוריי עשה (וולטון אמר שזה 'לא רק מה שעשה עם תנועות בגוף, זה גם מה שהוא אמר'. אז שיגיד מה הוא אמר כדי שגם אנחנו נדע:

*

*

 

4. יוקון פיטרה את מאמנה קווין אולי בגלל  'JUST CAUSE'

*

*

כשבמדינתו משתמשים במילים "JUST CAUSE" המובן הוא כמו שהמילים אומרות, 'מסיבה טובה', וזה תמיד קשור להתנהגות, או יותר נכון, התנהגות לא הולמת. הטווח של 'התנהגות לא הולמת', בואו נגיד, הוא רחב. עדיין לא ברור מה עשה, אבל אני כמעט בטוח שזה משהו שקשור לשהיית הקבוצה במנהטן בטורניר הביג איסט. האתלטיק דירקטור הודיע שהפיטורים הם מיידיים, והאוניברסיטה פותחת בתהליכים נגד מאמן הכדורסל שלה. הודעת האוניברסיאה נמסרה יומיים אחרי הפסד יוקון ל-SMU.

זה לא היה מזמן שאולי אימן את הקבוצה שהביאה ליוקון אליפות מכללות עם קמבה וולקר. אבל אחרי האליפות, יוקון היתה בריקוד הגדול רק פעם אחת מארבע שנים.

בן ה-45 הזה היה השחקן שמאמן יוקון לשעבר ג'ים קלהון אהב כאילו היה בנו.

5. היי. האם איזה מנכ"ל שמע על אחד ג'ימי פרדט?

*

 

 

אוקיי. אז ב-NBA הקריירה שלו לא פרחה. אבל אני יודע למה לא: כי חשבו שהוא יהיה 'הגואל הלבן' הבא. מין פיט מרביץ'. הרי הוא היה שחקן המכללות מס' 1 (לפחות הוא זכה בתואר 'שחקן המכללות' באחת משנותיו ביוטה).

אז קיוו לאחד שיפוצץ את ה-NBA וזה לא קרה. אני מאמין שגם הקוורטרבק טים טיבו סבל מאותן ציפיות.

אבל אני ידעתי כל הזמן שבקבוצה הנכונה, עם השיטה הנכונה, והמאמן הנכון, ג'ימר פרדט יכול לתרום הרבה מאד לקבוצה החייבת קלעי מרחוק פר אקסלנס.

בסין הוא הפך למג'יק. זאת השנה השנייה ברציפות שהוא זכה ב-MVP של הליגה, הפעם בקבוצתו "כרישי שנחאי" (Shanghai Sharks ) עבורה קלע העונה 37.0 נק' בממוצע (בעונה שעברה ממוצעו היה 40 ומשהו).

אני לא מבין קבוצות כמו אוקלהומה סיטי, בוסטון סלטיקס, וושינגטון ויזרדס, או אינדיאנה פייסרס (ניתן גם להכניס את יוטה לרשימה). הן כולן צריכות שחקן שיעלה מהספסל כשחייבים 2-3 שלשות במהירות, דבר שהוא יכול לעשות לא פחות טוב מסטפן קרי או קייל תו'מפסון.

הספסל של הסלטיקס יכול להשתמש בו כבר היום. גם החמישייה יכולה להשתמש בו. שים אותו יחד עם סמארט, רוזייר, מוריס, והורפורד, והם יכסו מעט על חולשתו בהגנה.

מה בקשר לפייסרס? הם יורים 6.2 שלשות למשחק. ב-65 משחקים העונה הם זרקו 1496 מה-3. פרדט לבדו זרק 497 שלשות ב-40 משחקים. הוא ובוגן בוגדנוביץ' יכולים לעשות הרבה נזק מה-3, ופרדט טוב מבוגן מדאונטאון.

בוושינגטון ויזרדס תומאס סטורנסקי מנסה להשכיח את ג'ון וול, וזה משאיר רק את טים פרייזר כגארד מהספסל. הוא – בעונתו הראשונה בויזרדס – קולע בחוסר דיוק של 29%. אמרתי מספיק.

אוקלהומה סיטי צריכה אותו יותר מכולן. כיצד היא הפסידה ליוסטון? לא היו לה קלעי שלשות בעוד שליוסטון היו שלושה. אלרס אבריינס הוא האופצייה היחידה שלהם אבל אין לו את ההעזה שיש לפרדט והוא מפחד לזרוק. הייתי מת לראות את ראסל ווסטברוק עם ג'ימי פרדט, פול ג'ורג', כרמלו אנטוני, וסטיבן אדאמס.

.יוטה ג'אז? הוא מורמוני אגדוק. מה יותר הם צריכים? ג'יי קראודר קולע 30% מהפרימטר ורודני הוד איננו. למה הם מחכים? ברינגאם יאנג קורא ואיש לא מקשיב!

6. הייתכן שלילרד הוא ה-GOAT בין הגארדים?

 

המורה שלי קווינט לימד אותנו כ בר בכיתה ב' שמבט טוב אחד שווה אלף מילים. במיוחד כשאתה מסתכל על אחת פרה פוסט (זה לוותיקים) או הטורקיה החדשה שגיליתי – . Fahriye Evcen .

או, כשאתה מסתכל על זה:

*


*

מאז האול סטאר הוא קולע 31.8 נק' למשחק, קוטך 5.1 ריב', מחלק 6.5 אסיסטים ועושה זה ב-44.7% מהפארקט, 37.8% מה-3, ו-90.7% מהקו. ה-PER שלו מאז הוא 25.8.

עם רקורד של 26-40 רק הרוקטס והווריורס לפניהם, אבל גם לרוקטס וגם לווריורס ישנם שחקני אול סטאר לאורך ולרוחב, ובפורטלנד דמיאן לילארד עושה זאת עם עם סי ג'יי מקולום, שהוא טוב אבל הוא לא אול סטאר.

רק תזכרו מה הוא עשה נגד הלייקרס לאחרונה כשקבוצתו פיגרה ב-16 נקודות והוא – לא רוצה לומר לבדו, אבל כמעט – הביא נצחון.

ג'יימס הארדן טוב ממנו? לא בסטטיסטיקה הכללית ותלוי מה אתה מעדיף. סטפן קרי? לא בסטטיסטיקה הכללית, ותלוי מה אתה מעדיף. ראסל ווסטברוק? תלוי כיצד מסתכלים ומה מעדיפים. כל מה שחסר ללילארד היא קבוצה מעולה יותר, כי אולי הוא הביא את פורטלנד לשיא הגבהים שהיא יכולה להגיע אליהם, עם הצוות הקיים.

מה שהראה יותר מכל את השינוי בפורטלנד – תודות לדמיאן לילארד בעיקר – היה חדר ההלבשה אחרי הנצחון 108-125 על הווריורס. שום צרחות, שום טירופים. כאילו זה היה עוד יום במשרד. נצחון 9 רצוף – בלתי מנוצחים מאז האול סטאר – ואיש לא מדבר על "רצף".

הם יכולים להתנהג כאילו מאומה לא השתנה שם מלבד, כמובן, יוסוף נורקיץ' בן ה-23 מדנבר, ורוקי חדש שמפתיע את כולם – זאק קולינס.

מה שבאמת שונה בקבוצה היא ההגנה. למשחק נגד גולדן סטייט הם הגיעו כקבוצה המדורגת שנייה בהגנה מאז האול סטאר. והדבר השני שהשתנה זה דמיאן לילארד. הוא הפך למנהיג. הוא החל להביע את מחשבותיו ולא מתבייש יותר להביע דעתו על דברים שליליים.

והיום קראתי שהוא השחקן הטוב ביותר ב-NBA ברבע הרביעי.

טוב, אז הם השתפרו. טוב, אז הם טובים. טוב, אז יש להם הגנה.

אבל האם הם יכולים לנצח את גולדן סטייט?

"פעם לא היה טעם אפילו לשאול את השאלה", ענה דמיאן לפוקס ספורט. "הפעם נשחק נגדם – אם ניפגש בפלייאוף – לא כדי לצאת בכבוד אלא כדי לנצח. אנחנו נעשים טובים יותר כל ערב, ואנחנו לא פוחדים יותר מאף אחד!"

7. האם ה-MVP הוא היסטוריה? 

I AM NOT SO SURE!

לימני ולשמאלי יש הרבה מה לומר בנידון בצורה שהם הביאו את קבוצתם למקום בו היא נמצאת. דמיאן עם קבוצה שעל הנייר היא צריכה להיאבק על מקום לפלייאוף ולא לשבת על המקום השלישי, ואנטוני דייויס בצורה שהקבוצה לא איבדה צעד – ואולי הרוויחה אחד – מאז שקאזינס ניפצע והשאיר את הפרונט קורט לגבה לטפל בה בעצמו, והוא טיפל וגם מטפל ביכולת ודאווה.

8. בנדיבות אפלטון ששלח את הלינק

*

*

9. וירג'יניה! וירג'יניה! וירג'יניה! – אלופת ה-ACC

וירג'ינה עשתה זאת פשוט ולעניין: פתחה הובלה מההתחלה ולא נתנה להפרש לברוח ממנה. ההפרש גדל פה ושם ל-10 אבל צפון קרולינה צימצמה שוב ושוב ל-4, 5, אבל לא הצליחה להוביל אפילו פעם אחת. ויארג'יניטה ניצחה 63-71. קייל גיא קלע 16 לקבאליירס, ולוק מאי 20 לטארהילס. וירג'יניה היא מס' 1 במכללות ו-SEED מס' 1.

 

STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
T. PinsonF 35 1-10 0-3 2-2 2 6 8 6 1 0 2 4 4
L. MayeF 34 7-13 4-7 2-4 1 6 7 2 0 0 2 2 20
J. Berry IIG 34 5-12 4-9 3-3 0 2 2 3 1 0 3 3 17
C. JohnsonG 23 1-3 0-1 2-2 0 4 4 0 0 0 0 3 4
K. WilliamsG 32 5-8 2-5 0-0 1 0 1 1 0 0 0 0 12
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
G. BrooksF 14 0-1 0-0 3-4 2 1 3 0 0 0 0 2 3
S. ManleyF 2 0-1 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
A. PlatekG 6 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 0
B. RobinsonG 10 1-1 0-0 1-2 1 1 2 1 0 0 1 3 3
S. WoodsG 10 0-0 0-0 0-0 1 0 1 2 0 1 0 1 0
TEAM 20-49 10-25 13-17 8 23 31 15 2 1 9 18 63
40.8% 40.0% 76.5%
Virginia
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
I. WilkinsF 32 2-5 0-1 2-2 2 1 3 0 1 1 0 4 6
J. SaltC 22 2-2 0-0 0-0 0 2 2 0 0 0 0 1 4
D. HallG 39 3-5 3-4 6-6 0 5 5 4 0 0 2 1 15
K. GuyG 36 7-15 2-4 0-0 0 2 2 4 2 0 0 1 16
T. JeromeG 35 4-14 2-5 2-2 2 4 6 6 1 0 1 3 12
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
M. DiakiteF 8 0-2 0-0 0-0 1 2 3 0 0 0 0 2 0
D. HunterG 18 1-3 0-0 8-10 0 4 4 1 0 1 0 2 10
N. JohnsonG 10 2-4 2-3 2-2 0 1 1 0 0 0 1 2 8
TEAM 21-50 9-17 20-22 6 23 29 15 4 2 4 16 71
42.0% 52.9% 90.9%

*
*

 

 *

10. וילנובה אלופת הביג איסט שנה שנייה ברציפות

מיקל ברידג'ס קלע 25 כולל שני טרייז בהארכה ווילנובה גברה בקושי די מפתיע על פרובידנס 66-76 . הוויילדקאטס שסיימו את העונה 4-30 ויהיו SEED מס' 1 על בטוח ב-NCAA.

*

*

11.קנזס אלופת הביג 12

דבונטה גראהם קבר 18 וחילק 13, וסעלביו דה סאוסה בא בגדוטל להחליף את אדוקה אזובויקי (כתבתי על שניהם אתמול) וקנזס הראתה את שריריה לקראצת הסוף עם נצחון 70-81 על ווסטמ וירג'יניה. אני מאמין שזה סידר לה SEED ראשון בטורניר הריקוד הגדול…

*


*

West Virginia
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
E. AhmadF 26 0-4 0-0 0-0 1 5 6 1 0 0 2 2 0
S. KonateF 31 7-14 0-0 4-4 3 2 5 1 0 3 2 4 18
W. HarrisF 16 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 0
J. CarterG 38 5-12 3-7 4-4 0 4 4 9 2 0 2 3 17
D. Miles Jr.G 38 10-20 5-12 0-0 3 0 3 1 1 0 2 2 25
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
L. WestF 15 0-6 0-2 0-0 1 2 3 0 0 0 0 1 0
L. RouttF 8 1-2 0-0 0-0 4 1 5 0 0 1 0 1 2
T. AllenF 10 2-3 0-0 2-2 3 2 5 0 0 0 0 3 6
D. HunterF 6 0-1 0-1 0-0 0 1 1 0 0 1 0 0 0
M. BenderF 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
J. BoldenG 11 1-3 0-2 0-0 0 1 1 0 2 0 1 0 2
TEAM 26-65 8-24 10-10 17 20 37 12 5 5 11 16 70
40.0% 33.3% 100.0%
Kansas
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
M. LightfootF 14 0-0 0-0 0-0 0 2 2 0 1 1 0 2 0
L. VickG 35 4-8 2-3 0-0 1 4 5 1 0 0 1 0 10
D. GrahamG 40 7-13 3-7 1-2 0 1 1 13 1 0 2 1 18
S. MykhailiukG 32 6-14 4-8 0-0 0 2 2 2 1 0 2 4 16
M. NewmanG 33 6-11 6-8 2-2 0 6 6 1 3 0 2 1 20
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF PTS
S. De SousaF 26 8-8 0-0 0-2 5 5 10 0 1 0 2 2 16
M. GarrettG 20 0-1 0-1 1-2 0 1 1 0 0 0 0 0 1
TEAM 31-55 15-27 4-8 6 21 27 17 7 1 10 10 81
56.4% 55.6% 50.0%

*

12. חצי גמר AAC: סינסינטי – ממפיס 60-70

בחצי הגמר הראשון של ה-AAC סינסינטי ניצחה את ממפיס כשג'רון קמברלנד קולע 18 וגארי קלארק 17 ותריסר קרשים בחצי הגמר הראשון של האמריקן אתלנטיק קונפרנס

*

*

13: יוסטון מנצחת חצי הגמר השני של ה-AAC

בחצי הגמר השני של ה-AAC, יוסטון (21) ניצחה את ויצ'יטה סטייט 74-77 כשגיבורה הוא רוב גארי עם 33 נק' וגניבה מצויינת, וכמובן שניים מהקו עם 5 טיקים לסיום.

*

 


*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
46 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טיפה סרוחה
טיפה סרוחה
6 years ago

תודה על המעורב מנחם. יאללה שקוואי יחזור לתת עבודה והרי לכם מאיימת חדשה על התואר. הלוואי ויסיימו במקום 7 (ויוסטון במקום 1)

המשגיח
המשגיח
6 years ago

תודה על מעורב מושקע מנחם.

מקווה מאוד עבור ס"א שלנארד יחזור מהר, ומקווה עבורנו שנקבל מפגש של ג"ס ס"א בפלייאוף.

מעניין מה קרה בקונטיקט. כנראה שעבר חתיכת חתול שחור בין אולי להנהלה של יוקון.

לגבי פרס ה-MVP – רק הארדן. צריך להיבחר פה אחד.

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  המשגיח

אכן. אין אפילו תחרות דימיונית להארדן.

שמעון
שמעון
6 years ago

החזרה של קאווי תשאיר אותם בפלייאוף כנראה אבל לדעתי הרבה בונים הררי ציפיות לא במקומם הוא אחרי פציעה קשה והוא לא רובוט שיחזור מיידית לכושרו לפני שנה וגם איתו אני חא רואה שום איום שלהם על גולדן או יוסטון. פורטלנד כנראה נעלה את המקום ה3 אבל ממקום 4 הכל פתוח בקרב על המיקומים. בכל אופן אני מקווה שהספרס יצאו בסיבוב הראשון מול גולדן שיקשו עליהם כמה שיותר בא לי שגולדן יעברו דרך הספרס אוק ויוסטון עד לאליפטת המערב. 2. דמיאן ליליארד ענק בכלל כל הגארדים מהטופ של הליגה אדירים מקולום בעונה אדירה חייב להיות באחת מחמישיות העונה אבל על חשבון מי? קיירי? דרוזן? ליליארד? ראסל? קרי? הארדן? מדהים. ומקולום כן אולסטר הוא פשוט במערב עם 4 גארדים רצחניים ככה ויש עוד את פול ובאטלר ככה שאין לו שום סיכוי להשתחל לשם אבל אם היה במזרח היב אולסטאר בהחלט. 3. זאזא פאצוליה עושה סרט סנאף עם העבירה הזאת העיף את השחקן לתוך העמוד רק היה חסר שיעיף אותו לתוך החישוק ויכל להיות סל המאה.

בננה רפה
בננה רפה
6 years ago
Reply to  שמעון

הוא לא רובוט?

Eytan majar
Eytan majar
6 years ago

+1
LOL

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
6 years ago

תודה מנחם.
בקשר ללילארד – כמו שכתב ראובן בזמנו השלם קטן מסך חלקיו – וחלק לא מבוטל נופל על ליליראד. שנה שעברה להארדן הייתה קבוצה עם פוטנציאל הרבה פחות גדול ממה שלו יש והארדן לקח את כולם על הגב. השנה לליארד ישנה קבוצה מצויינת סביבו והסיבה שהוא במקום ה3 היא פציעות של שחקני מפתח בקבוצות היריבות למעט אולי אוקיסי (לא מחשיב את רוברסון) הוא לא מצליח להוציא מהקבוצה הזו את מה שהיא מסוגלת ולדעתי התקרה שלהם היא סיבוב שני בצורה שהם משחקים. דרך אגב גם הארדן השנה הוא אולסטאר יחיד בקבוצה שלו.

שמעון
שמעון
6 years ago

פול הוא אולסטאר לכל דבר ושחקן טופ 15 בליגה. אריק גורדון בטוח י6תר אולסטאר מדריימונד גרין. ויש לו קלעים נהדרים. להארד יש צוות הרבה יותר חזק מליליארד והוא גם שחקן טוב מליליארד

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
6 years ago

בהקשר של הספארס נתון מדהים: בפעם הראשונה מזה עשרים שנה יש להם מאזן שלילי במשחקי חוץ. אין דברים כאלו.
#פופלנשיאות2020

MBK
MBK
6 years ago

אחלה מעורב
לא ברור הסיפור בין מורי וולטון
חבל על קווין אולי הוא היה שחקן של יוקון עם שפר רעי אלן המארשלים ו טרוויס נייט
הייתה לו קריירה של 13 עונות בליגה כשחקן משלים עם המון אופי
אלא אם עשה משהו חמור מאוד ביוקון הייתי נותן לו צ׳אנס לאמן ב NBA

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  MBK

הוא הגיע ליוקון שנה אחרי שדורון עזב. לדעתי הוא עשה משהו חמור מאד בעת השהייהבמנהטן לביג איסט

MBK
MBK
6 years ago
Reply to  מנחם לס

לא לא !
הם שיחקו יחד אני בטוח בזה ב 100 אחוז

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  MBK

אני איתך. הם שיחקו יחד בחמישיה. בכלל אולי היה שם לפניו כי שפר היה רק שנתיים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

הדחיפה הזו במספר 8 שלך זה פשע נגד הכדורסל.
דחיפה שכוונתה להרוס לשחקן קריירה.

MBK
MBK
6 years ago

אני מקווה שירחיקו את השחקן הפוגע לכל החיים
לשים יד על גב של שחקן באויר מספיק למרוח אותו על הרצפה ,מה שהוא עשה זה ניסון הריגה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago
Reply to  MBK

+100
פשוט שערוריה.
לא מכיר מספיק את החוקים באמריקה, אבל יש אפשרות שהנדחף יכול לתבוע את הדוחף על תקיפה בבית משפט אזרחי.

דובי
דובי
6 years ago

השופט גם הוא צריך להיות מורחק. אם שופט לא מגיב למקרה כזה בהרחקה אוטומטית אסור לתת לו משרוקית.

חצבני
חצבני
6 years ago

אם לא היו שם מכות אחרי זה זו גם שערורייה

חצבני
חצבני
6 years ago
Reply to  חצבני

Teammates of Atkins maintained their composure and never entered the court to address the Centralia playe

בושה

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  חצבני

כן ממש בושה שאנשים צעירים כל כך הצליחו להתנהג בצורה בוגרת.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

הוא כולו היה שחקן צעיר מהתיכון

שי אבן צור
שי אבן צור
6 years ago

תודה על אחלה מעורב מנחם!
אני מזועזע מסעיף 8. מה הוא קיבל החתיכת **א?

אור
אור
6 years ago

באותו משחק עבירה טכנית ושיחק יום למחרת. גם הנדחף המשיך לשחק ללא פציעה.

http://www.kwch.com/content/news/Player-shoved-476461093.html

אור
אור
6 years ago

בלתי ספורטיבית הכוונה. לא הורחק

שי אבן צור
שי אבן צור
6 years ago
Reply to  אור

תודה אור
היה צריך לקבל עונש חמור הרבה הרבה יותר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

תודה רבה על מעורב עשיר ומצוין. מקהה מעט את הבאסה על ההפסד של הספרס וההפסד שלי בהתערבות עליהם.

יותם פלדהיים
יותם פלדהיים
6 years ago

תגידו, מתי אפשר להתחיל למלא בראקטים?

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

ברגע שיהיו ה-68. נדמה לי יום רביעי או חמישי

Berch
Berch
6 years ago

מעורב מצויין
פיטורים שקטים כאלה הם על רקע מיני לדעתי, במיוחד עם כל הניקוי אורוות שיש בזמן האחרון.
העברה בוידיאו זה ניסיון לרצח…. הבחור צריך לעזוב את הכדורסל ! ולעבור לבושידו !!!
לילארד תמיד היה פנומן. שחקן שכשהו נדלק אי אפשר לכבות.
ויאללה שקוואי יחזור כבר. נמאס מאופרת הסבון שהתפתחה….. 🙂

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Berch

גם לי נדמה שהפיטורים קשורים למשהו שאין לו כל קשר לכדורסל

פינקי
פינקי
6 years ago

העבירה ב8…
וואו, בלי תחרות זה מהלך הכדורסל הכי מגעיל שראיתי.

נותן קצת פרופורציות על מס' 3…
הלייקרס חבורה של ילדות…

בוני
בוני
6 years ago

אני מאוד מקווה שהמציאות לא תכה שוב אבל לא בונים פרנצ'יז שלם על שחקן פציע כמו לאונרד.

אמרתי את זה בעבר כבר על מאור בוזגלו,דרק רוז וגרג אודן.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

תודה מנחם מעורב מעולה.
טכנית, ליוסטון יש רק אולסטאר אחד 😉
בלי קשר להשוואה להארדן כי זה לא פייר כלפי לילארד הוא נותן חצי עונה פשוט מצוינת. אין כאן מה להוריד מהם בזה שהקבוצות מתחתיהן סובלות מפציעות, הם משחקים מצוין ובמקום השלישי בצדק, כשלילארד מוביל את החבורה. מדהים שקצת לפני פגרת האולסטאר דמיאן נפגש עם הבעלים מתוך תסכול לנסות להבין לאן הולכים מכאן. באמת כבר חשבתי שהניסוי הזה כבר לא יתחבר והנה נראה שמשהו שם עשה קליק. אני חושב שהם יהיו קבוצת פלייאוף מצוינת ואיזו קבוצה שתקבל אותם בסיבוב השני הולכת לסבול קשות.
לגבי קווין אולי, כנראה קשור לחקירת הfbi, אבל לפי מה שהבנתי ביוקון פשוט לא רוצים לשלם לו את חוזה ה10 מיליון דולר אחרי שהקבוצה כבר שנתיים ברציפות לא עלתה לטורניר הncaa, כך שזה בעיקר תירוץ כדי שלא יצטרכו לשלם לו את שארית החוזה.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  אפלטון

תודה. אני נוטה להאמין שהוא עשה משהו מאד חריג שלא קשור לכדורסל בביג איסט במנהטן

D-Wade
D-Wade
6 years ago

לילארד האנדרייטד הכי גדול בליגה הזאת. מת לראות אותו בקונטנדרית.

מתן גילור
6 years ago

גם בישראל היה ניסיון לעבירה דומה. לשמחתנו, הוא היה פחות מוצלח.
https://www.youtube.com/watch?v=kRAhqn7MDJU

אור
אור
6 years ago

לא מפתיעה זהות הדוחף.

MBK
MBK
6 years ago

חלאה פניני שאין דברים כאלה
בושה שהוא היה קפטן בקבוצה כלשהיא

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

השופט זה קובאן?!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

מעורב משובח.
תנו לקוואי שבועיים לשחק והוא בכושר שיא. תנו לקבוצה עוד כמה משחקים לחזור לעצמה וס"א רצה שוב לנשיאות.
כלומר, רצה ונושכת להציק קצת לג"ס. גם זו לטובה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 years ago

תודה על המעורב.
איזו עבירה מכוערת. הבנתי שהוא קיבל על כך עבירה בלתי ספורטיבית, יש מצב שהשופט גם יקבל על זה 'שריקה בלתי ספורטיבית'?

Yamani1000
Yamani1000
6 years ago

לג'ימר פרדט אופי של סטאר, לא מתאים לו לעלות לכמה דקות עם משימה חד-מימדית, שזה מה שהוא יכול לתת לקבוצת NBA (ושוב, בצורה לא טובה במיוחד, כי זה לא באופי שלו)

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Yamani1000

באמת יש לו אופי של סטאר ואני מאמין שבקבוצה כמו OKC הוא יוכל לשחק כסטאר

שייקה
שייקה
6 years ago

נדמה לי שבשנתיים-שלוש האחרונות לילארד גם נתן תקופה מצוינת כמה שבועות אחרי האולסטאר. ראינו איך זה נגמר. בקיצור, לילארד שחקן ענק אבל כל עוד לא יוכיח שהוא מסוגל ליותר מלהשוות שיאים (הכוונה לפלייאוף, לא לשיאים אישיים יותר), אני לא נותן לו קרדיט נוסף.

עגל
עגל
6 years ago
Reply to  שייקה

+1

trusttheprocess
trusttheprocess
6 years ago

זה לא מפתיע שהלייקרס מתלוננים על ג'מאל מאריי.
יש שם תרבות של לוזרים שמפחדים על הכבוד שלהם.
לפני שבוע קלארקסון שהגיע מהלייקרס זרק כדור על סאריץ' והורחק 30 שניות לסוף המשחק כי סאריץ' עשה דאנק כשהמשחק היה גמור.

יש שם חתיכת קרטון בתור מאמן שכל מה שהוא עושה זה לבכות כל הזמן
מה הוא רצה שמאריי יעשה כשלונזו מסר לו לידיים? שימסור את הכדור חזרה ללונזו?