טורונטו ופורטלנד מרשימות במסיבה בשישי! / דור בלוך

טורונטו ופורטלנד מרשימות במסיבה בשישי! / דור בלוך

הלילה הבטיח וקיים עם משחק גדול בקנדה בסיומו טורונטו משחררת את ההצהרה שלה לעולם ה-NBA, פורטלנד מנצלת ווריורס נטולי אנרגיות וקארי בבאק טו באק כדי להשיג ניצחון הצהרה ביתי משלהם ונצחונות נאים גם לוויזארדס ודנבר אז בואו ניגש לאקשן!

טורונטו רפטורס (17-48) 108 – יוסטון רוקטס (14-51) 105:

אחרי משחק שלם שבו הרפטורס הובילו והרשימו מאוד עם הגנה נהדרת, שליטה בריבאונד, ומשחק מופלא של קייל לאורי, יוסטון מצאה את הדרך שלה לחזור, כש-9 הפרש חמש וחצי דקות לסיום הפכו לנקודה בדקות שבהן טורונטו פשוט לא הצליחה לקנות סל בעוד הארדן וגורדון קלעו אחד אחרי השני, אבל ולנצ'יונס שמר על קור רוח מהקו והארדן החטיא שלשה שיכלה להשוות את המשחק והעניק לטורונטו ניצחון ביתי יוקרתי.

המשחק היה משחק חזק, בקצב שמתאים יותר לטורונטו והפעם הקצב הזה גם סידר לה ניצחון, כשההגנה שלה מכריחה את אחת מקבוצות הקליעה הטובות בליגה ל-33% בלבד, כאשר אריזה טאקר ופול חוברים ל-0 מ-8 משלוש, כשרק לגורדון והארדן היה ערב קליעה סביר, בערב רגיל דיברנו על כך שמספיק ליוסטון שאחד מבין אריזה וגורדון יקלעו בצורה טובה, מול טורונטו הלילה זה לא הספיק.

הארדן במשחק סטנדרטי עבורו קלע 40 ב-33 דקות בלבד, קאפלה הוסיף 13 ו-13 נאה ופול וגורדון סיימו עם 14 כל אחד במשחק שבו הדקות חולקו דיי שווה בשווה עבור יוסטון שכבר מסתכלת לעבר הפלייאוף.

בצד השני, לאורי להט עם 7 מ-9 משלוש ל-30 נקודות, דרוזן הוסיף 23 נקודות בעוד פאוול ואיבאקה היו חלשים מאוד וקלעו 1 מ-10 ביחד משלוש, מה שכאמור לא הפריע לקנדים לחזור עם ה-W.

ניו אורלינס פלקינס (27-38) 97 – וושינגטון וויזארדס (28-38) 116:

ניו אורלינס החליטה כפי המלצתי ללכת לפי דיוויס והתצאות כאמור לא היו מיטביות עבורם מול קבוצה קשוחה וחזקה כמו וושינגטון שנמצאת במאבקי מיקום קריטיים במזרח.

היעדרם של שני הביגמנים של הפלקינס הובילה באופן ישיר לשליטה של וושינגטון בריבאונד (38-49) שליטה שסיפקה להם את הפוזשנים הנוספים שהכריעו את המשחק שהיו צמודים רק רבע וחצי לפני שוושינגטון פתחה מבערים וגמרה את המשחק בלי יותר מדי קושי.

מילר היה טוב מהספסל עבור הפלקינס עם 20 ודיאלו הוסיף 14 מפתיעים, אבל אוקאפור ומירוטיץ' התקשו מאוד לבוא לידי ביטוי במשחק הזה כשהסנטר מסיים עם 2 ריבאונדים בלבד.

בצד השני וושינגטון יכלה לחלק את הדקות שלה בנוחות מה שגם גרם לחלוקה שוויונית של הנקודות כש-6 שחקנים מסיימים בספרות כפולות כאשר פורטר מוביל עם 19 מוריס מוסיף 17 וביל עם 16 משלו מעניקים לוושינגטון את הניצחון.

פורטלנד טרייל בלייזרס (26-40) 125 – גולדן סטייט ווריורס (15-51) 108:

בהיעדרו של קארי היה ברור שמרבית הנטל ההתקפי יפול על דוראנט והוא עמד בכך בכבוד עם משחק נפלא והשאיר את הווריורס במשחק במשך שלושה וחצי רבעים אבל לקראת אמצע הרבע הרביעי האנרגיות של גולדן סטייט פשוט נפלו, וזה אפילו לא היה המנוחה של דוראנט או הקושי ליצור בלי דוראנט וקארי, אלא יותר הקריסה המוחלטת של גולדן סטייט במאבק על הריבאונד ובמיוחד מול אד דיוויס הנפלא, כשהוא מסדר לפורטלנד יתרון של 33-46 וכמה ריבאונדים קריטיים בהתקפה ששברו את גולדן סטייט סופית והובילו את פורטלנד לניצחון מרשים מאוד.

דוראנט היה כאמור ענק עם 40 אבל הקבוצה שלו התקשתה לקנות סל בהיעדרו, כשהספסל שלה ממש לא נכנס למשחק הזה, עם לוני שסיים עם 8 ליווינגסטון שהוסיף 6 כשכספי מוסיף רק נקודה ויאנג רק 3 וללא קארי הווריורס יצטרכו יותר מהשחקנים המשלימים שלהם. תומפסון הוסיף 25 והיה מצוין גם הוא.

בצד השני הרבה שחקנים לציין במשחק הזה ובראשם הדואו הנפלא לילארד את מקאלום שסיים עם 28 ו-30 בהתאמה באחוזים טובים. נרקיץ' היה שקט אבל סיים עם דאבל דאבל כמו גם אד דיוויס שהיה נהדר מהספסל. בניגוד לווריורס פורטלנד קיבלה דקות נהדרות מכמה שחקנים משלימים כמו טרנר שסיים עם 12 ושבאז נפייר שסיים עם 10 משלו.

לוס אנג'לס קליפרס (29-35) 116 – קליבלנד קאבלירס (27-38) 102:

למי שהיה ספק קליבלנד בצרות של ממש. הקליפרס הובילו פחות או יותר לאורך כל המשחק בהפרש דו ספרתי כשהקאבס פשוט לא מצליחים להשיג עצירות בהגנה ולמעט לברון גם לא היה להם יותר מדי מה למכור בהתקפה בערב הזה שבו הקליפרס שלטו מתחת לסלים עם משחק מרשים מאוד של מרינוביץ' ששיתף פעולה היטב עם תאודוסיץ' בדקות קריטיות שבהן הקאבס ניסו לחזור, כשבדקות האחרונות די ג'יי חוזר כדי לסגור סיפור.

לברון סיים עם 25 ב-39 דקות עם 10 ריבאונדים, מספרים יפים אבל דומה שנכון לעכשיו אם לברון לא במוד הטירוף שלו, לקאבס קשה מאוד לנצח קבוצות פלייאוף שלא נדבר על קבוצות העילית של הליגה. קלארקסון היה מעולה מהספסל עם 21, נאנס הוסיף 16 וג'יי אר 15, אבל שם נגמרה היכולת של שחקני הקאבס לתרום כשהוד משחק מעט וחלש קורבר עם 0 מ-4 משלוש ו-0 נקודות ב-24 דקות. שווה להוסיף שללברון היה את מדד הפלוס מינוס הגרוע על המגרש עם -16.

בצד השני האריס הוביל את הקליפרס עם 23 כשהארל וג'ורדן היו פשוט מצויינים עם 20 נקודות רובם במהלכי נחישות והאסל. מריאנוביץ' כאמור נתן דקות טובות של מאמץ ב-10 הדקות שלו על המגרש וסיים עם 6 נקודות ו-3 ריבאונדים.

דטרויט פיסטונס (36-30) 99 – שיקאגו בולס (43-22) 83:

הבולס הפגינו עניין מסויים במשחק הזה במשך מחצית אחת אבל לא יותר מזה, כשהפיסטונס משתלטים על המשחק במחצית השניה ומשיגים ניצחון קל כשהבולס קולעים רק 35% מהשדה ולא נראים טוב בהרבה מקבוצת יורוליג ממוצעת.

גריפין סיים עם 25, בולוק הוסיף 21 עבור דטרויט שבתקופה קשה נהנת ממשחק אחד נוח. פיין הוביל את הבולס עם 17 מהספסל.

אינדיאנה פייסרס (28-38) 112 – אטלנטה הוקס (46-20) 87:

עוד קבוצה שהשיגה ניצחון קל במאבקי המקיום שלה היא אינדיאנה שהצליחה לבלום בקלות את ההוקס שקלעו 30% משלוש ונשלטו בצורה טוטאלית בריבאונד על ידי אינדיאנה (35-49) במשחק שהמנצחת בו לא עמדה בספק בשום שלב.

שרודר סיים עם 15 ודורסי הוסיף 18 מהספסל, באינדיאנה כל השחקנים המובילים נהנו מהחולשה ההגנתית של ההוקס כדי להעמיד מספרים נאים, ג'וסף סיים עם 18 בוגדנוביץ' הוביל עם 21, בעוד טרנר ואולדיפו כמו גם קוליסון מהספסל תורמים 17 כל אחד.

ממפיס גריזליס (47-18) 78 – יוטה ג'אז (30-36) 95:

תרחיש דומה למשחק בדטרויט התקיים בממפיס, כשהגריזליס היו במשחק במשך רבע וחצי רק כדי לקרוס עם זריקות גרועות (27% משלוש), וחולשה מזעזעת בריבאונד לקבוצה שבעבר הלא רחק זה היה הטרייד מארק שלה (39-48 לג'אז).

ברוקס סיים עם 18 כשגאסול אדיש מסיים עם 9 ו-11 משלו, בעוד בג'אז המאוד לא אדישים, אינגלס מוביל עם 16 רוביו מוסיף 15 ומיטשל עם משחק חלש של 4 מ-15 מהשדה מסיים עם 12 משלו.

מילווקי באקס (31-35) 120 – ניו יורק ניקס (42-24) 112:

ניו יורק הצליחה להישאר במשחק הזה שבו מילווקי הובילה לכל האורך בהפרשים קטנים כשהיא סובלת ממשחק מפוזר למדי (17 איבודים) אבל ברבע האחרון הפריק התעורר קלע 13 מ-28 מהנקודות שלו ברבע והוביל את קבוצתו לניצחון מאוד נדרש בתקופה לא פשוטה.

הרדוואי היה מצוין עם 26 כשמודאי מוסיף 19 וויליאמס מסיים עם 18 משלו, אבל ללא פורזינגס הניקס הם באמת קבוצת יורוליג. בצד השני מידלטון סיים עם 30 והפריק הוסיף 28 משלו מחציתם מהקו אבל בלדסואו עדיי ןלא מצא את דרכו בקבוצה והבאקס עדיין לא מצליחים לשלב את ג'בארי פרקר באופן שממצה את הפוטנציאל הענק שלו, והבאקס ממשיכים להיראות בדרך לעונה מרגיזה של אי מימוש הפוטנציאל, למרות ה-W.

דנבר נאגטס (30-36) 125 – לוס אנג'לס לייקרס (36-29) 116:

הלייקרס עם הרבה נחישות ושליטה בריבאונד (36-44) הצליחו לשמור את המשחק הזה צמוד, אבל בסופו של דבר הקבוצה הטובה יותר וזאת שגם הייתה צריכה את הנצחון יותר היא זו שהשיגה אותה, בערב שבו הנאגטס מראים יכולת קליעה נהדרת (48.4%).

החמישיה של הלייקרס באה חמה כשלפוס מוביל עם 29, רנדל מוסיף 18, וקולדוול פול עם 17 כולל 5 מ-10 משלוש. בצד השני גם דנבר הסתמכה על החמישיה שלה כשמארי מוביל עם 22 ויוקיץ' ומילסאפ מוסיפים 21 כל אחד.

סקרמנטו קינגס (45-21) 94 – אורלנדו מג'יק (46-20) 88:

סקרמנטו הובילה לכל אורך הערב במשחק שבאמת לא מעניין אף אחד, ובו ג'ונתן סימונס הוביל את המג'יק עם 25, בעוד טמפל קולע 23 ומעניק למאמנו את הנצחון ה-200 בקריירה, ספק כמה זה ינחם אותו.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

וואו וואו איזה לילה של שישי מחכה לנו ועל לילות כאלה תנו חכמינו, לו היה זה מחזור שמגיע פחות מ-20 משחקים לסיום העונה ולכן כל משחק בו הוא קריטי דיינו, לו היה זה מחזור מפוצץ עם עשרה משחקים דיינו, לו היה זה מחזור שבו 7 מתוך 8 המובילות בשני הקונפרנסים משחקות, 4 מהן אחת נגד השניה בשני משחקי ענק דיינו, אבל כשכל התנאים האלה מתקיימים יחד – דיי דיינו דיינו דיינו.

והלילה פשוט לא יכולתי להתאפק ובמקום 3 מומלצי ליג פאס אנחנו מקבלים ארבעה משחקים בצבע שבכל אחד מהם יאבקו קבוצות שעבורם לכל משחק יש משמעות אדירה במאבק על המיקום בפלייאוף או אפילו בעצם ההימצאות בו.

הארדן, פול, דרוזן, לאורי, דוראנט, גרין, דיוויס, ביל, לילארד, לברון, גריפין, אולדאיפו, הפריק ויוקיץ'…

אז בואו ניגש לאקשן!

טורונטו רפטורס (17-47) – יוסטון רוקטס (13-51) 2:30:

סיטואציה מוזרה פוגשת אותנו בבואנו לקנדה למשחק הענק שמחכה לנו כאן, הרי יש לנו מפגש בין שתי המדורגות בקונפרנס שלהן קבוצות שמחזיקות ברצף של 17 נצחונות רצופים (יוסטון) ושישה נצחונות רצופים ו-9 בעשרה האחרונים (טורונטו), שקולעות 114 ו-112 נקודות למשחק בהתאמה וסופגות 105 ו-103, שקולעות מעל 46% מהשדה למשחק, אבל האם מישהו מאמין שהשתיים יפגשו שוב בגמר ה-NBA? מישהו?

לא כי מעל שתיהן עומד הצל הענק של הפינליסטיות של שלוש השנים האחרונות, בצד או לא בצדק, השתיים האלה משחקות עם קוף על הכתף של אנדראצ'יבריות בפלייאוף, ובמיוחד נכונים הדברים לגבי טורונטו שפעם אחר פעם הציגה יכולת נמוכה בפלייאוף מיכולתה בעונה הסדירה.

במרכז המשחק יהיה קרב בין שניים מהדואו'ס הלוהטים בקו האחורי שיש לליגה להציע עם דרוזן ולאורי בצד אחד וכריס פול והארדן בצד השני, כאשר האחרון הוא הפייבוריט בקרב על ה-MVP עם דיוויס שנושף בעורפו, משחק בפרופיל גבוה כמו המשחק הזה הוא בהכרח יהיה כזה שבו הוא ירצה להוכיח את הדומיננטיות שלו מול הטובים ביותר.

אם אתם מחפשים אקס פקטורים, שווה לשים לב לשני הקלעים הנוספים של יוסטון – גורדון ואריזה, יכולת הקליעה שלהם היא ברומטר אמיתי ליוסטון, וכשהם משחקים לצד מוסרי על אם הם מצליחים לעלות על 40% קליעה הם הופכים את יוסטון לקבוצה שפרקטית לא ניתן לשמור עליה. כך גם במשחק שבו אריזה נקלע לפאנק עם 0 מ-4 ופול מתקשה עם 1 מ-6, 4 מ-8 של גורדון מהספסל הספיקו לרוקטס כדי לקלוע 110 מול הבאקס לניצחון. ברפטורס שימו לב לנורמן פאוול שהתקשה מאוד העונה, אבל שיחק היטב בניצחון בהארכה על דטרויט, וקלע 17, אם הוא יהפוך בואכה הפלייאוף ל-3&D אמין זה יכול להיות משמעותי מאוד, ושימו לב לכך שהוא מהבודדים בטורונטו שדווקא העלו את רמתם בפלייאוף בעונה שעברה (מ-8.4 נקודות ב-18 דקות ל-12 נקודות ב-25 כולל 44% מרשים משלוש).

השתיים נפגשו כבר פעם אחת העונה, וטורונטו השיגה ניצחון מרשים מאוד מול יוסטון נטולת כריס פול במשחק שבו גורדון נקלע לערב קליעה מזעזע של 0 מ-7, בעוד דרוזן להט עם 27 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון יוקרתי. תוסיפו על כך את מאזן הבית המזהיר של טורונטו (5-27) ותקבלו משחק צמרת שכולם מחכים לו, וכך גם צוות הופס יחכה לכם בבלוג החי ב-2:30, אז תשילו את אדי האלכוהול מבילוי השישי שלכם והצטרפו אלינו.

הימור: יוסטון ב-3.

 

ניו אורלינס פלקינס (26-38) – וושינגטון וויזארדס (28-37) 3:00:

ניקח אוויר בין שני משחקי הענק של הערב הזה וניסע הרחק אל הדרום ואל ניו אורלינס, שתארח את המכשפים מוושינגטון. שתי הקבוצות חוו פציעות טראומתיות וגילו שתיאורית יואינג יכולה לעבוד בגרסאות מגוונות.

בניו אורלינס דיוויס פשוט וונט ווסטברוק און אבריבאדיז אס, והוביל את ניו אורלינס ללא פחות מ-10 נצחונות רצופים כשהוא מכניס את עצמו לדיון ה-MVP בענק בהיעדרו של שותפו לקו הקידמי דמרקוס קאזינס. האופן שבו הקבוצה עיצבה את עצמה מחדש סביב כוכב אחד במקום שניים, ומצאה אט אט מקום שהולך ונהיה משמעותי עבור מירוטיץ' ואמקה אוקאפור היא לא פחות ממרשימה ועל כך מגיע לא מעט קרדיט לאלווין ג'נטרי. עם פציעה בקרסול דיוויס בספק לקראת המשחק ונכון לכתיבת שורות אלו עוד לא ברור האם הוא יתלבש (ואם ג'נטרי היה מתייעץ איתי הייתי אומר לא שלא ילביש אותו, אבל מסיבות שאינן ברורות דיין הוא לא מתייעץ איתי), וזה עשוי להפוך את המשחק הזה לאפילו מעניין יותר – איך ניו אורלינס תתמודד בלי לא רק אחד אלא שני הכוכבים שלה מול קבוצת פלייאוף יותר מלגיטימית.

בצד השני ניצבת וושינגטון שאיבדה את ג'ון וול לתקופה ארוכה, ובעוד בראדלי ביל בהחלט העלה את רמתו, מגמה שבלטה בניצחון בהארכה על מיאמי שקטע רצף של שלוש ההפסדים רצופים, הדגש בוושינגטון היה הרבה יותר על המשחק הקבוצתי, על גבול הביקורת על וול, שהתרגז במסיבת עיתונאים בה נרמז שהקבוצה משחקת קבוצתי יותר בלעדיו. ואכן, באותו משחק מול מיאמי לא פחות מ-7 שחקנים קלעו 8 או יותר, כשבלטו במיוחד מרקיף מוריס, ואוברה מהספסל, אבל מעבר ליכולתו של ביל, מי שמחפש מפתח יכול למצוא אותו במחליף הישיר של וול – סטורנסקי. הרוקי בן ה-26 התקה להפגין יציבות העונה, אבל עם 20 דקות לערב 7 נקודות למשחק 3.5 אסיסטים ואחוזים טובים מהשדה היכולת שלו להעלות את רמתו בערב נתון משפיעה מאוד על הגיוון ההתקפי של וושינגטון בהיעדו של וול.

וושינגטון שמרה על הבית במשחק הראשון בין השתיים, ומפתה להגין שהפלקינס ינצחו פה, אבל עם דיוויס בספק ובכל מקרה מוגבל עם פציעה, ולאחר רצף אדיר של עשרה נצחונות רצופים של הפלקינס אני חושב שהלילה הוא הלילה שבו הרצף הזה יעצר מה עוד שמאזן הבית של הפלקינס לא מרשים במיוחד (12-17).

הימור: וושינגטון ב-5

פורטלנד טרייל בלייזרס (26-39) – גולדן סטייט ווריורס (14-51) 5:00:

יא אללה שלכם איזה משחק, וכשהוורירס מגיעים לפורטלנד ללא סטף קארי הפצוע ובבאק טו באר, התחושה היא גם שהפער בין הקבוצות מעט נסגר וצפוי לנו משחק צמוד ומרתק.

לשתי הקבוצות כל משחק עד סיום העונה הוא משמעותי, כאשר גולדן סטייט נאבקת ראש בראש עם הרוקטס הלוהטים על המקום הראשון במערב (פער של חצי משחק), בעוד פורטלנד נמצאת אומנם במקום ה-3 הסופר מחמיא אבל היא בסה"כ שני משחקים מהמקום ה-7 כשבתווך נמצאות קבוצות חזקות פוטנציאלית כמו הפלקינס, הספרס, הטימברוולבס והת'אנדר, ועוד בהמשך עורבות קבוצות מסוכנות כמו הקליפרס הנאגטס והג'אז שנמצאות רק עוד 2 משחקים בהמשך, הטרייל בלייזרס ממש לא יכולים לנוח על זרי הדפנה.

גם כאן יש לנו שתי קבוצות במומנטום נפלא, כאשר פורטלנד מגיעה עם 8 נצחונות נוספים והווריורס עם 7 כששתי הקבוצות עם 9 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, והן מייצרות את הרצפים שלהן בדרכים הפוכות לחלוטין. בעוד הווריורס עומדים על 116 נקודות למשחק עם סגנון המשחק ההתקפי והמענג שלהם, הטרייל בלייזרס משיגים את הנצחנות שלהם בדרך המסורתית יותר כשהם סופגים רק 103 לערב, ובחמשת המשחקים האחרונים ספגו יותר מ-100 נקודות רק פעם אחת.

באופן הפוך למגמה העונתית הזאת, שני המפגשים האחרונים בין השתיים נתנו את הניצחון דווקא לקבוצה ששיחקה נגד סגנונה. הווריורס ניצחו את פורטלנד כשקלעו 5 נקודות פחות מהממוצע שלהם, בעוד הטרייל בלייזרס ניצחו כאשר קלעו 18 יותר מהממוצע שלהם, המשחק הלילה הוא השלישי הואחרון בין השתיים בעונה הסדירה, אבל מפגש פלייאוף נראה כאפשרות בהחלט סבירה בהמשך הדרך.

המשחק הזה, ללא קארי כאמור, עשוי לתת איזשהי הצצה לשאלה האם הקבוצה של לילארד היא על באמת, רבים סבורים שהעונה הסדירה מאפשרת לקבוצות כמו מיאמי ופורטלנד הדלות בכישרון (יחסית) ועשירות במאמץ להשיג נצחונות במשחקים צמודים (ואכן הפער הממוצע לטובת פורטלנד הוא 2.2 נקודות בלבד) ולנפח מאזנים וכך להתמקם במקום טוב לקראת הפלייאוף רק כדי להפוך לדלעת עם תחילת הנשף של הפלייאוף, אם הם לא מסוגלים לנצח את הווריורס בתנאים האופטימליים ביותר מבחינתם, יהיה קשה יותר לראות את פורטלנד כקבוצה לחשוש ממנה בפלייאוף.

הימור: פורטלנד ב-3

לוס אנג'לס קליפרס (29-34) – קליבלנד קאבלירס (26-38) 5:30:

כשהקליפרס נפרדו מכריס פול, ומאוחר יותר מבלייק גריפין היה ברור שהקבוצה הולכת לריבילד, שהיא אולי תדבר חזק בשוק השחקנים החופשיים בקיץ אבל שהעונה הנוכחית שלה אבודה. אף אחד לא סיפר את זה ללו וויליאמס. הגארד האקספלוסיבי שעולה מהספסל ב-LA ומוביל את קבוצתו עם 23.2 נקודות לערב באחוזים נהדרים שומר את הקבוצה במקום ה-8 ועם סיכויים לגמרי סבירים למקום בפלייאוף במאבק משולש משוגע כאשר יחד עם הנאגטס והג'אז כל ה-3 עומדות בשוויון מאזני (הקליפרס 29-34, השתיים האחרות 30-35).

טוביאס האריס שהגיע בטרייד על גריפין הוא בהחלט לא בלייק גריפין, אין לו את יחסי הציבור והאקספולסיביות, אבל שימו לב לכך שהפורוורד קולע רק 3 פחות מגריפין, ולוקח 0.8 ריבאונדים, אבל התרומה ההגנתית שלו משמעותית עם חטיפה וחצי וחסימה למשחק, שני תחומים בהם גריפין תרם הרבה פחות. הוא גם קולע ב-6% טוב יותר מגריפין מחוץ לקשת מה שמוסיף מימד נוסף להתקפה של הקליפרס.

הקאבס הם כמובן קבוצה נוספת שעשתה שינויים משמעותיים מאוד בטרייד דד ליין, ודומה שטיירון לו עדיין מחפש את הדרך הנכונה לשלב את קלארקסון הוד, היל ונאנס. השלושה האחרונים פתחו בניצחון על דנבר, אבל הניצחון הזה היה כמובן ניצחון של איש אחד ושמו לברון ג'יימס שלאחר סלאמפ של רבע וחצי התאושש וקלע 10 נקודות בדקות האחרונות כדי להבטיח לקאבס ניצחון קשה בתקופה סוערת ולא יציבה.

קליבלנד עם 6 נצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים, מחפשת לפתח מומנטום לקראת הפלייאוף כשהיא ממוקמת כרגע במקום ה-3. שני המקומות הראשונים הם כמובן מחוץ לתווך ראייה, אבל הקאבס צריכים להסתכל בזהירות למטה כשהוויזארדס והפייסרס ממוקמים 2.5 משחקים מהם בלבד, ואם פילדלפיה תתפוס מומנטום, ה-76'ס ממוקמים רק 3 משחקים מתחת ללברונ'ס, נכון שכולם מצפים שהקבוצה תתחבר בהמשך ושלברון של הפלייאוף יגיע ויסדר את העניינים לפחות במזרח, אבל כמה יותר טוב ממה שהוא עכשיו הוא עוד יכול להיות?

לכל השאלות האלה עוד תגיע תשובה בהמשך, אבל לגבי הלילה, הקאבס מחזיקים במאזן חוץ מאוד לא מרשים (15-16), והם פוגשים קבוצה שמולה הם התקשו גם בבית, אומנם בעידן אחר אבל עדיין ניתן לצפות שהקאבס יתקשו הערב ויהיה לנו משחק צמוד.

הימור: הקליפרס ב-5

המשחקים הנוספים:

דטרויט פיסטונס (36-29) – שיקאגו בולס (42-22) 2:00:

שתי קבוצות עצובות יפגשו בדטרויט הלילה, האחת בגלל אי העמידה בציפיות והשניה בגלל היעדרן. הבולס אפילו ספגו השפלה קטנה כשהוזהרו על ידי הליגה על אי שיתוף שחקנים מובילים מה שהוביל להחזרת כמה שחקנים וניצחון על ממפיס, ששם את הקבוצה על 3 נצחונות בעשרה האחרונים.

לדטרויט לעומת זאת היו ציפיות פלייאוף העונה ואלו הולכות ודועכות עם לא פחות מ-4 הפסדים רצופים 2 מהם בהארכה מוסיפים על התחושה שמדובר בקבוצה לא מחוברת עם אופי פריך, ושמים סימן שאלה גדול סביב הדימוי של בלייק גריפין שהיה אמור להצעיד ואתם למקום טוב יותר. הלילה בכל מקרה לא אמור להיות לנו משחק צמוד בדטרויט.

הימור: הפיסטונס ב-10

אינדיאנה פייסרס (28-37) – אטלנטה הוקס (45-20) 2:00:

הפייסרס אומנם נעצרו לאחר 3 נצחונות רצופים עם הפסד ליוטה אבל זה לא מוריד בכלום מהיכולת המרשימה והמפתיעה של הפייסרס, שניצחו קודם למשחק הזה את הבאקס פעמיים ואת וושינגטון – יריבות פלייאוף פוטנציאליות, ומפגש פלייאוף פוטנציאלי מול קליבלנד למשל צפוי להיות מרתק במיוחד.

ההוקס עם עונת טנקינג מובהקת ו-20 נצחונות בלבד השיגה ניצחון מפתיע על אותה אינדיאנה רק לפני 10 ימים, קשה לראות את זה קורה שוב.

הפייסרס ב-12

ממפיס גריזליס (46-18) – יוטה ג'אז (30-35) 3:00:

עוד קבוצה שאפשר רק להצדיע למה שהיא עושה השנה היא יוטה. הג'אז במאבק פלייאוף משולש מטורף עליו דיברנו עוד קודם, ועם 4 נצחונות רצופים ולא פחות מ-9 נצחונות חוץ, הג'אז עם הרוקי הנהדר שלהם צפויים להמשיך עם הגנה חזקה ותלכיד מסקרן להילחם עד הרגע האחרון ממש.

על ממפיס אין טעם להכביר במילים, זה מה שקורה כשלא עושים את הרענון הנדרש בזמן.

הימור: יוטה ב-8

מילווקי באקס (31-34) – ניו יורק ניקס (41-24) 3:00:

אני לא יכול להסביר עד כמה נשבר לי מהבאקס, הקבוצה הזאת מפוצצת מכישרון עם צעירים שהולכים ביחד שנתיים שהוסיפה כח אש ושיש לה שחקן שאמור לשלוט בליגה בעידן שאחרי לברון, שחקן שהוא באמת בלתי עציר בכל קנה מידה ובכל זאת היא מדשדשת לה בירכתיי מאבק הפלייאוף במזרח. מתסכל. ההפסדים לאינדיאנה ויוסטון בשני המשחקים האחרונים שמו את הקבוצה על ניצחון בודד ב-5 המשחקים האחרונים, והיא חייבת להשתפר ומהר אם היא רוצה לדבר העונה, שלא לדבר על לשמור על הקור שלה ולנסות לבנות קבוצה שתוכל להתחרות.

לדבר על הניקס זה פשוט לא מנומס כלפי דובי ולכן לא אעשה זאת למעט להגיד: חחחחחחחחח.

הימור: הבאקס ב-12

דנבר נאגטס (30-35) – לוס אנג'לס לייקרס (35-29) 4:00:

הצלע השלישית של מאבק הפלייאוף במערב – הדנבר נאגטס לא הייתה אמורה להיות במצב הזה. עם אחד השחקנים המענגים בליגה בדמות יוקיץ' ומספיק כישרון מסביבו אין סיבה שדנבר תהיה כל כך רחוק מפורטלנד למשל, ושלא תנצל את הקריסה של הספרס וחוסר ההתחברות של אוקלהומה כדי להתמקם היטב בפלייאוף, במקום זאת היא במאבק על עצם הקיום שלה בו בין היתר בגלל הפסדים כמו ההפסד המרגיז לדאלאס ובמשחקים צמודים מול קליבלנד והקליפרס בחמשת המשחקים האחרונים.

הלייקרס לעומת זאת נמצאים במומנטום נהדר, עם 4 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים כולל על קבוצות חזקות כמו הספרס ומיאמי, הלייקרס ממצבים סגנון משחק משוחרר ומהנה עם הרבה כישרון צעיר, והם מקווים שבשנה הבאה עם מהלך או שניים גדולים יהיה להם שלד שיוכל לחזור להתחרות כמיטב המסורת.

הימור: הנאגטס ב-5.

סקרמנטו קינגס (45-20) – אורלנדו מג'יק (45-20) 5:00:

שתיים מנמושות הליגה יפגשו בסקרמנטו הלילה, אבל שתי הקבוצות מראות סימני חיים לאחרונה כאשר המג'יק השיגו נצחונות על דטרויט וממפיס לפני שחזרו לסורם והפסידו שניים רצופים, כשגם סקרמנטו השיגה 2 נצחונות בארבעת האחרונים שלה על שתי הנציגות של העיר ניו יורק.

המג'יק מגיעים עם מאזן חוץ מזעזע של 7 נצחונות חוץ בלבד, בעוד הקינג לא ממש מרשימים בבית עם 10 נצחונות בלבד, אותו מאזן כמו מאזן החוץ של הקבוצה. מי  ינצח? למי איכפת.

הימור: הקינגס ב-12

לפוסט הזה יש 276 תגובות

  1. פשש איזה לילה, דנבר – לייקרס סוגר חמישייה פותחת שרצה לאליפות.

    מסכים עם כל ההימורים חוץ מאשר הקאבס שינצחו את הקליפרס.

    1. קר אמר שהוא יטוס איתם לפורטלנד ויש גם סיכוי שישחק כבר בראשון מול מינסוטה. לא חושב שזו פציעה שתשבית אותו לזמן ממושך

  2. פריוויו אדיר לערב לפנים.
    יוסטון יתקלו סופסוף בקבוצה עם עומק יותר גדול משלה, שבנויה כמו קופי פייסט אליה, רק עם קצת פחות כישרון כגזרת הכוכבים.
    לאורי הוא תואם פול בכל כך הרבה תחומים, כולל ניהול משחק, הגנה ומבנה גוף. דרוזן הוא הארדן עם יותר קפיציות וראיית משחק וקליעה חלשה יותר. ערימת שחקני כנף 3&D שמכים ביריבות גלים גלים. סנטר קפיצי, כמו נוגאיירה שמשנה זריקות ברחבה ומשחק מעל הטבעת.
    גארד איכותי כשחקן השישי וכאן אני מתכוון לואן וליט שנותן עונה מדהימה, אם גם פאוול נכנס לעניינים אז זה בכלל בונוס לטורונטו.
    יוסטון רואים בהם יריבה פוטנציאלית בגמר וירצו לנקום אחרי שהשפילו אותם בבית במשחק הקודם (שאמנם היה בלי פול אבל עדיין זה היה ניצחון משכנע מאוד).

      1. ככה זה מובן מהמשפט? הדבר היחידי שדרוזן טוב מהארדן זה אתלטיות וקפיציות. אבל המשחק שלהם מאוד דומה בהרבה מובנים.

      1. צודק השוואה קצת מאולצת, למרות שמאוד מזכיר את קפלה במשחק שלו, רק הרבה יותר רייר. אולי פסקל סיאקם נותן השוואה יותר טובה. הרעיון הוא שהם ירדו מרעיון הסנטר פוסטאפ המיושן ועברו לשחק עם סנטרים זריזים שיכולים להגן על הטבעת, לעשות סוויצ'ים בהגנה ולצאת לקלעים יחד עם משחק מעל הטבעת ופיקנרול בהתקפה.
        כן, עדיין השוואה מאולצת כי פואלטל וולנצ'ולנס משחקים דקות משמעותיות ואין לרוקטס שחקנים כאלו, אבל עדיין שתי הקבוצות מאוד דומות מבחינת בניית הסגל שלהן.
        ומי שלא רואה את הדמיון במשחק של דרוזן והארדן אז אין לי מה להגיד לו.

  3. איזה פריוויו נפלא!

    בהחלט לילה מהטובים שאפשר לקבל, רק חבל שהווריורס מגיעים בבק טו בק ובלי קארי אבל פורטלנד כבר ניצחו אותם לפני איזה שבועיים עם קארי.

    השיפור ההגנתי של הבלייזרס מרשים ממש, בלי שינוי במצבת השחקנים. כל הכבוד לסטוטס שכבר היו לא מעט ששלחו אותו לחפש עבודה במקום אחר. נכון שהמקום השלישי קצת משקר כי הם נהנים מההיעדרות של קאווי, בוגי, באטלר ואפילו מילסאפ בקבוצות שמתחרות איתן על הביתיות (גם רוברסון מראה כמה החיסרון שלו משמעותי) אבל הם בקצב של 50 ניצחונות וכל הכבוד להם.

    טורונטו במבחן הכי גדול שלהם להוכיח שהם רציניים, מפגש מרתק ביותר. נראה שדרוזן לא יקבל מספיק קרדיט בשביל להיכנס לחמישיית העונה וחבל, השתפר בהמון אספקטים של המשחק ולקח את הקבוצה על הגב כשלצידו לאורי קצת דועך. איבקה גם בעונה בינונית מינוס.

    הקאבס התחילו רצף של שישה משחקי חוץ, אם יצאו ממנו בשלום אפשר להניח שהמקום השלישי לא יחמוק מהם ולא יסתבכו במאבקים על הביתיות. פורטלנד, פיניקס, לייקרס ושיקגו בהמשך.

  4. איזה ערב יא רבי וואו. קצת חבל שקרי פצוע, אבל רק מבטיח שיהיה משחק שוויוני. טורונטו לדעתי ההימור הכי טוב לסיים את הריצה של יוסטון, מחזיק אצבעות לקנדים

  5. תודה על הפריוויו ללילה מעולה!

    נראה לי שיוסטון והווריורס ימשיכו לשמור על אותו פער של חצי משחק גם הלילה. או ששתיהן יפסידו, או ששתיהן ינצחו.
    למרות שטורונטו זה בית קשה, ולמרות שהווריורס יהיו בלי קרי, אני מאמין שיוסטון וגולדן סטייט כן ימצאו את הדרכים לניצחון.

    אבל מה שהכי מעניין אותי הלילה, זה לראות כיצד הפליקנס ישחקו ללא דייויס. למרות נתוני האמ.וי.פי שלו, יש תחושה שמשהו בקבוצה עובד טוב לאחרונה. מירוטיץ מוצא את מקומו, והולידיי ורונדו גם כן בכושר טוב.

  6. לילה איכותי. כל פריוויו שיש בו שיר של אלילי ילדותי המאוחרת/ נעורי שבק"ס מעלה אותו בכלל רמה. ופה פינקת בשניים דור. תודה רבה.

  7. וואווו…איזה לילה יש לך דור! אני מסכים שפורטלנד מנצחת (גם הספארס היתה צריכה לנצח אמש!), אבל הקאבס ביוסטון הוא המעניין ביותר.

    הפציעה של סטפן היא קלה, אבל אם משחקים איתה היא עלולה להפוך לבעייה גדולה.

    בד"כ אני לא מקשיב לקליפים כי אתם דור אחר אבל הקשבתי 'לשעות הקטנות של הלילה בחיפה' ומה זה נהניתי!

    תודה על פריוויו מצויין, מקצועני לאללה, ומושקע לחלוטין!

  8. מקווה שAD ינוח היום , אני חושב שג'רו לא מקבל מספיק הערכה וכבוד ליכולות שלו העונה , צריך להיות מועמד לשחקן המשתפר של.העונה .
    שמח שהוא ממש את הכשרון שיש לו בשתי צידי המגרש .
    מחכה כבר שסלומון יחזור ואולי יהיה גם שיפור במשחק ההגנה של הקבוצה גם ג'קסון שחקן מאוד מעניין עם פוטנציאל

  9. אחלה פריוויו, תודה רבה.
    יוסטון יגברו על מובילת המזפח.
    מחזיק אצבעות לגולדנים, לקאבס, לויזארדז וללייקרס. לא אופייני לספרס להיות תלויים בקבוצות אחרות, אבל זה המצב נכון להיום.

  10. פריוויו מעולה תודה רבה דור. העונה הזאת משהו השתנה בליגה . במהלך העונה היתה תחושה שהליגה שיוויונית יותר מבעבר. עכשיו? אני זוכר שבעונות האחרונות בתקופה הזאת של השנה כבר לא היה כמעט עניין בליגה וזהו חיכינו לפליאוף. העונה הזאת יש תחושה שבעצם קיבלנו מתנה והפליאוף התארך. הוא בעצם כבר התחיל דה פאקטו כי כל לילה יש משחקים שהם ממש על כל הקופה בזכות המצב השוויוני גם במזרח וגם במערב. יש לי הרגשה שגם הפליאוף השנה יהיה שיוויוני ומרתק הסוויפים של שנה שעברה לא יחזרו כולל הלוחמים. לגבי הערב אני מסכים איתך לגבי כל המשחקים. יחד עם זאת אני חושב שיש סיכוי לא רע שיוסטון עוצרת הלילה. תודה רבה דור.

  11. עדכון למשחק של יוסטון: אנדרסון עדיין בחוץ, ג'ו ג'ונסון בספק, קפלה סובל מפציעה קלה אבל מניחים שישחק.
    בטורונטו אונואבי ודלון רייט לא ישחקו.

  12. פריוויו גדול.
    חוץ מהמוזיקה. לשמוע את שבק ס היום זה אשכרה שיבת המודחק, חרא שצף ועולה אחרי שנים של השכחה מכוונת, הצפת ביוב. עדיף כבר הטופ 30 של שמעון, בחיי

  13. רבע נוראי… נקווה שיתאפסו על עצמם, נראים מאד לחוצים.
    אולי הפסד יעשה טוב אפילו (בכל זאת מקווה לניצחון)

  14. טורונטו זה כמו פלישת הזומבים. עוד שחקן ועוד שחקן מהספסל. ועוד 2 חשובים ברוטציה, רייט ואנונובי, לא משחקים הערב. יהיה מאוד קשה להדיח אותם בפליאוף, ועוד נגד יתרון הביתיות

  15. לאן נעלמו השלשות של יוסטון?!?!
    זאת הייתה הבעיה ברבע הראשון, טורונטו שמרה מצויין בחוץ, ברבע השני הרוקטס הבינו את זה.
    מעניין לראות מה תהייה התכנית של דאנטוני למחצית השנייה

  16. מה שיפה לראות זה החמישיה השניה של טורונטו, שרצה כמו יחידה אורגנית, עם מיילס, סיאקאם, פואטל, ופרד ון וליט הנודניק שהוא חתיכת מציאה

  17. כריס פול היה צריך לקחת את הזמן עד לשניה האחרונה ושלשת נצחון או סל להארכה
    בכל מקרה זה נראה של טורונטו ומגיע לה

    1. בכלל הקבוצה עשתה שינוי עצום. הסגל הרבה יותר עמוק, המשחק יותר שוטף, ועכשיו הזרקור יהיה עליהם, בתור הטים-טו-ביט במזרח ואולי בכלל. זה משחק סיגנצ'ר, עכשיו הרפטורס יצטרכו להתמודד עם לחץ ותשומת לב.

      נראים כמו המועמדים לאליפות המזרח.

      1. שנה הבאה אולי.
        לייקרס משחקים לא רע, ועוד בלי הארט ואינגראם.
        אני חושב שמגיע ללוק וולטון לא מעט קרדיט, למרות טעויות של מאמן צעיר.

  18. הקליפרס מביאים דאבל אוטומטי על לברון . עד עכשיו ההגנה גמישה וסוגרת את מקבל המסירה. עובד נפלא לעת עתה.

  19. יאללה פורטלנד תנצחו היום ותסדרו לעצמכם את המקום השלישי ואת המפגש השנתי בפלייאוף נגד הווריירס שכמובן יגמר בהפסד שנה שלישית ברציפות.רק צריך שאוקלהומה יסיימו 4-5 או 8 והם בצד של הבראקט של יוסטון והכל עובד לפי התכנית

      1. לא קשור להפחיד.הראש שלי כבר בפלייאוף מלפני חודשיים.לדעתי וזו דעתי בלבד יש רק 2 קבוצות כיום בכל הנבא שיכולות לנצח את הוורירס בסדרה של 7 משחקים בפלייאוף והן יוסטון ואוקלהומה.היתרון ביתיות לא כזה משנה רק להימנע ממצב שאוקלהומה בצד של הוורירס ובכך להחליק לגמר המערב שהפעם יהיה יותר קשה מבעבר.
        פורטלנד שאני בתחילת השנה הימרתי עליהם לפני סן אנטוניוו והרבה פה גיכחו עדיין לא באמת מהווים איום.על הוורירס.גם אם תהיה סדרה שכל 7 המשחקים יהיו בפורטלנד עדיין הוורירס יעברו

  20. אוי לונזו לונזו 1 מ 7 מהשלוש כולל השלשת אשפה/ אבן שהטיל עכשיו . זהו הפסיד להם את המשחק… אין לו זריקה . נקודה. שחקן מעולה אבל בלי קליעה לא יעזור.

  21. לונדו עם שלושה מהלכי קלאצ' פח רצופים, והפסד של הלייקרס, תמיד תענוג
    קבוצה שלא תהיה רלבנטית לאליפות עוד שנים ארוכות-ארוכות-ארוכות
    מעריצי האנס קובי יכולים להוסיף לגופיות של גולדן, גופיות של פילדלפיה, בוסטון, יוסטון, אפילו מילווקי. שיהיה

    1. ולסיום עוד אבן של לונזו מה 3 מה שנקרא מיישר סטטיסטיקה. 1 מ 8 הערב. משחק קודם 4 מ 13. היו לו כמה משחקים שקלע באחוזים סבירים אנשים התלהבו ממנו . אין לו קליעה אין לו טכניקה זה לא יעזור. זו אף עם לא תהיה טכניקה אמינה. אני אם אני מאמן יריב נותן לו מטר שיזרוק כמה שיותר זה הדרך הכי טובה לנצח את הקבוצה המפוצצת בכשרון הזאת. אתה מקבל תוספת פוזשנים בחינם. חוץ מזה אני מת עליו הוא אחלה שחקן ונראה גם ילד טוב . מבאס. היה נופל בידים של פילי היו משביתים אותי לשנה עובדים איתו שנה שלמה על הקליעה ואתה מקבל שחקן מושלם.

  22. דורנט בטירוף כשסטף בחוץ, סטף בטירוף כשדורנט בחוץ, הקבוצה הזו קטנה על שניהם ביחד, זה כמו שעשירים מתחתנים עם עשירים. תתנו משהו לאחרים, לא פייר….

      1. אין שאלה בכלל, סטף זה גולדן סטייט, המשחק איתו ובלעדיו זה שתי קבוצות שונות. הוא גם הפנים של הקבוצה, KD לנצח יהיה מי שהצטרף

  23. הקליפרס סבבה השחילו את דטרויט בעסקה גם החליפו את גריפין בטוביה ובנוסף קיבלו את בראדלי (אמנם חוזה קצר) ובנוסף פינו מקום מתחת לתקרה ותקעו את דטרויוט עם החוזה הדפוק שנתנו לשחקן העבר בלייק. קבוצה שסבבה לראות

  24. יאללה פורטלנד תנצחו היום כבר ושמחר אוקלהומה ינצחו את סן אנטוניו.
    כמו שקבוצות תחתית עושות טנקינג כדי לקבל בחירות יותר טובות בדראפט הוורירס צריכים להפסיד היום כדי לקבל הגרלה יותר נוחה בפלייאוף.
    הפסד היום אומר שיוסטון יצטרכו להפסיד פעמיים יותר מהוורירס עד סוף העונה בגלל המאזן הפנימי ביניהן מה שלא יקרה כי גם יוסטון עברו את הלוז הקשה.
    סגרו את המקום השני תתפללו שאוקלהומה יסיימו 4-5 ואפשר לתת לקרי ולשאר הכוכבים הרבה מנוחה עד הפלייאוף.
    המאבק הזה על המקום הראשון הוא מיותר כמו בזמנו המאבק על ה 73-9 מה גם שכנראה למקום 2 תהיה הגרלה יותר נוחה בפלייאוף

        1. סי גי מקולום לא בהכרה וזאק קולינס נפייר וטרנר קולעים מה לעשות? גולדן גם מפגרים 4 התקפות שולחים את הבלייזרס ל-3 זריקות מהקו מה נסגר איתם?

  25. פורטלנד פריצות בפריצת דרך… ליילרד עם עוד טרי תענוג.
    שתי גדולות נפלו היום. רק הרפטורס עשתה את העבודה.

  26. כרגיל בבק טו בק הקבוצה שמגיעה לבק טו בק נופלת מהרגליים ברבע האחרון. אין מה לעשית אפילו הלוחמים לא עומדים בזה. צריך לקבוע שאם יש בוצה בבק טו בק הנשחק נמשך שלושה רבעים 🙂

  27. אנשים מכתירים את הקאפ-קייק כשחקן הטוב בליגה …כמה טוב שאתה משחק ליד הנייט-מיר של ההגנות ,קארי.
    בלי קארי הקאפ-קייק חוזר להיות השחקן ההוא מאוקלהומה,ISO ISO ISO

        1. כששחקן קולע ככה זה לא דופק את הקבוצה, אלא רק מועיל לה. לא חסרות קבוצות שזכו באליפות עם לא מעט בידודים של הכוכב (שיעול שיקגו שיעול).
          מה הסיכוי שלהם להגיע צמודים לסיום היום בלי הבידודים האלה? לדעתי, נמוך מאד.

      1. אין בעיה ולא נאמר שהוא לא שחקן מצוין ,הכוונה היא שהקבוצה בלי קארי מתבססת יותר על בידודים שלו…הקבוצה שונה ,לא זורמת ונראת אוקלהומה משופרת בסה"כ בלי קארי שמתרוצץ במגרש ומפרק הגנות וכך נותן לקאפ-קייק וגם לקליי יותר חופש ומרחב

        1. חשבתי שזה מה שיפסיד להם אתמול את המשחק מול הספרס, אתמול זה עבד, היום התוצאות של שיטת הבידודים של דוראנט נראו בבירור

    1. בלי קרי הוא לא עובר סיבוב במערב. את המזרח הוא לוקח. אנשים לא מבינים איזה טרור קרי זורע בהגנות מעצם קיומו. קרי זה השחקן הטוב בעולם לא דוראנט ולא לברון ולא ראסל ולא הארדן מאז 2016.

  28. החיים קשים בלי קרי, ליליארד צריך לשמור את לוני במקום קרי יש הבדל קטן :), ומה סטוטס עושה עדיין במגרש עם ליליארד או מקולום? רוצה פציעת תיבודו?

  29. לסן אנטוניו 2 המשחקים הבאים הם משחקי חוץ נגד אוקלהומה ויוסטון.דנבר ויוטה ניצחו היום ואם הקליפרס ינצחו את הקאבס מצבם לא מזהיר

    1. אם יש שחקן שעל הקאבס לפתח זה קלקסון לשנים שאחרי לברון. יש לו פוטנציאל אדיר צריך רק מאמן נכון. היה פורח בספרס תחת פופ בטירוף.

      סוויט לו סטרייקס אגיין

  30. KD עם 40% מהנקודות ו 50% מהעבודה. עוד 25% מטומפסון. ושאר ה 3/5 מגיעים לרביעית לא מאופסים.

    אח"כ טוקבקיי ספה יגידו שזה בק אם בק. הלו – כדורסל זה ספורט על מגרש פצפון עם מלא עצירות. אין שום בעייה לשחק את זה יום אחרי יום.
    יש בעייה להגיע לרבע אחרון שהקבוצה קרה.

  31. בעונה שעברה היתה לקאבס סוללה על קו ה-3 – לאב, ארווינג, פריי, שמפרט, סמית, ג'פרסון, קורבר, ג'ונס, ולברון היה רק צריך לבחור
    עכשיו עם הפציעה של לאב, נשאר רק סמית' בהידרדרות גדולה, וקורבר שיום פוגע ויום לא. הקבוצה לא מתאימה יותר לשיטה, לברון מוצא את ג'ף גרין על הפרימטר וזה פשוט לא זה

    1. בדיוק, זה למה בפלייאוף הם יחנקו ורק לברון לבד יכול לנצח את המזרח ולכן כדאי להוציא מלברון את הכדור. גם לאב לא יחזור להיות תותח על בפלייאוף. אם יהיו חכמים בוסטון, פילי ומילווקי יכולים להדיח אותו אבל צריך מאמן חכם שלא נראה שיש להם.

  32. אף אחד לא שם לב, אבל לברון משחק כל העונה כמו קובי בעונתו האחרונה, עסוק רק בסטט שלו, בלזרוק ולצבור נקודות.
    שאר השחקנים על ה-*** שלו

  33. השלשה הזו סגרה את הסיפור. עוד הפסד לקבס. מאחל להם שיסיימו במקום הרביעי ויפגשו בחצי את טורונטו שיטאטאו אותם ב 7 משחקים ונקבל גמר בין הרפטורס לסלטיקס במזרח.

  34. יש עדיין הוזים שחושבים שקליבלנד טובה מטורונטו ובוסטון ותיקח את המזרח? יותר סיכוי שתעוף סיבוב ראשון.

    1. לברון יקח את המזרח אל תדאג. פלייאוף זה סיפור אחר!! אבל אם קבוצות יהיו חכמות וישמרו אותו כמו שצריך במקום באחד על אחד עצל ויתנו לו חופש לתמרן כראות עיניו אז הוא ינצח עם 40 נק כל משחק ועם לאב, האינטנסיביות תעלה בפלייאוף. יש לו צוות ברמה של 2007 מחוזק בלאב. קבוצה חכמה תדיח אותו. הספרס היו מדיחים אותו עם הנגרים שלהם היום נראה לי גם בלי למרקוס.

      1. כל האגדות על לברון הגיבור שלוקח קבוצות מעפנות על גבו ישר לגמר זה סיפורי סבתא של פאן-בויז.
        חוץ מפעם אחת לפני עשור תמיד שיחקו איתו 3 אולסטארים …
        חלאס עם האגדות האורבניות האלו

        1. איפה קראת שאמרתי שהוא סוחב לבד? תמיד שיחקו איתו 2 אולסטארים אבל רק אחרי 2010. אם תקרא מה כתבתי תבין שהקבוצה הנוכחית זהה לקבוצת 2007 מחוזקת בלאב. בפלייאוף 2015 הוא לקח את המזרח לבד וגם 2 משחקים מגולדן.

        2. זה פשוט לא נכון.
          בקבוצה של בלאט היה רק הוא וארווינג, זה 2 אולסטארים, שלקחו את המזרח.
          קיירי נפצע בכניסה להארכה במשחק 1 בגמר, נשאר רק לברון ורוסטר של עוד 6 שחקנים, עם שני סנטרים בחמישיה (טריסטן ומוזגוב), דלבדובה שלא נבחר בדראפט בתור פוינט, ג'ייאר בתור שוטר, מייק מילר וג'יימס ג'ונס בספסל.
          הקבוצה כנראה הכי חלשה אי פעם שהגיעה לגמר. ולקחה את גולדן סטייט של הספלאש בראדרז ל-6 משחקים.
          גם באליפות נגד גולדן, היו רק שני אולסטארים בהרכב, לברון וקיירי. אא"כ אתה סופר לקווין לאב אולסטאר מעונה אחרת לא קשורה.

    2. אין לקאבס שום סיכוי נגד טורונטו ובוסטון, זה לא יגיע אפילו ל-7
      קליבלנד הזו חלשה בערך כמו הקבוצה של בלאט, אחרי הפציעות של לאב וקיירי
      אז המזרח היה חלש מאוד (ואטלנטה חטפה פאניקה), הקבוצות של השנה יותר עמוקות והמאמנים של השנה הרבה יותר מנוסים, סטיבנס וקייסי עשו שיעורי בית כל הפלייאופים האחרונים
      הקאבס בספק לגמר המזרח, בטח לא לצאת ממנו, ובטח ובטח לא לעשות כלום בגמר נגד מי שלא תהיה מהמערב

  35. אם התאנדר עדיין מפנטזים על המקום השלישי ומצד שני לקחת נשימה מאלו שמתחתיהם אז כדאי מאוד שינצחו מחר את מלך הלילה וחבורת המהלכים שלו

    1. בעייתי מקום 3 כי פורטלנד ניצחו בסדרה הפנימית. עם זאת, מקום 4 בהישג יד (אוק ומיני שחקו הכי הרבה משחקים) וזה כמו 3. אתה צודק, הגיע הזמן לחזור לנצח את הגדולות. כרגע גיבורים על נמושות. מחר מבחן גדול.

  36. ספרס – אוק' – מוכן להתערבות עם מוריה, אני אומר מבול שלשות ו15 הפרש לפחות לספרס, כנראה יותר

    1. אני חושב שהתאנדר ינצחו.
      בתקופה האחרונה הפסקתי להמר עליהם אבל הפעם אני מאמין שהם ינצחו וסופסוף הכדורים יחזרו לצלול לרשת לג'ורג' שכבר תקופה לא פוגע (אני מאמין בגלל שהוא מתאמץ יותר בהגנה כי רוברסון לא שם לחיפוי הוא מבזבז אנרגיה בהתקפה,אולי עם ברואר יהיה לו טיפה חופש)

  37. מסכים הוא פשוט שחקן מעולה . הייתי מצרף לרשימה גם לו וויליאמס. בכלל הקליפרס אמנם ויתרו על נכסים אבל תמורת פול קיבלו 7 שחקנים בינהם לו וויליאמס ובברלי ותמורת גריפין קיבלו את טוביה ובראדלי. בנתיים בלי בראדלי ובברלי והם כמעט בטוח עושים פליאוף השנה . ויתרו על שמות גדולים אבל קיבלו בתמורה שחקנים מאוד איכותיים ויש עוד מקום מתחת לתקרה. מהלכים יפים מאוד השנהנוגם הטעות היחידה שעשו עם החוז של גריפין הבינו תיקנו ודחפו אותו לדטרויט.

      1. הרוסטר של דטרויט הוא איפה שאתה רוצה להיות אם אתה חוזה גרוע. מתחרים ברוסטר של הניקס בלי להתבייש.

      2. סוכם כבר למעלה העסקה של בלייק היא השחלת המאה . תקרא מעתה והלאה : העוקץ. מתחרה רק בעוקצים הגדולים של דני איינג'.

  38. נראה שלברון מתכונן ל-decision2

    יוסטון שידוך אידאלי אבל אפילו מורי לא ימצא את הקומבינה להביא אותו, מישהו צריך לספוג את החוזה הגרוע של רייאן אנדרסון ואין פראיירים כאלה

    טורונטו שידוך מגה-אידאלי, איתו הם אלופים. דרוזן ולאורי בכלל פאנבויז של לברון שיקבלו אותו בהכנעה, ויש לקנדים את מי להעביר עדי לפנות מקום, בכמויות

    לספרז אין שום מקום, החוזים הגרועים דופקים אותם

    בוסטון ליהוק מעניין, לא בטוח שאידאלי – זה לשנות את השיטה של סטיבנס. וממילא עם קיירי זה בערך הדבר האחרון שיקרה

    הלייקרס, לא הגיוני בכלל, לברון דואג למורשת של עצמו ורוצה צ'אנס לטבעת

    ופילדלפיה – הניסיון הכי מעניין. לברון מגיע בתור החונך של הצעירים, יוכל לשחק 3 אמיתי, עם בן טיפוחיו סימונס ב-1, לפילי גם יש מקום בתקרת השכר

    1. לברון לא מתאים לשיטה של יוסטון ולא של בוסטון (אולי לצעירים בפילי שגם שם יהיה מוזר כי הוא וסימונס ידרכו על אותה בלטה)
      לברון הוא פריק קונטרול שללא כדור הוא קצת מזכיר את ראס ,הוא לא עושה תנועה ולא חותך ,הוא חייב את הכדור בידו בכדי לשלוט במשחק .
      אצל דאנטוני וסטיבנס זה לא יעבוד ורק יהרוס
      כל כוכב ששיחק איתו נראה פחות נוצץ ותחת צל כבד…

      1. 2 דברים לגבי זה:
        1. קיירי סיים לצדו סדרת גמר של 7 משחקים נגד קבוצת העונה הסדירה הטובה בהיסטוריה עם 27 נק' ב-54 EFG%. בוא נראה מתי הוא שוב יגיע להישג כזה.
        2. העונה הטובה ביותר של פיפן (מועמד ל-MVP) היתה בלי ג'ורדן. מן הסתם שכשיש חלוקה זה בא אחד ע"ח השני. גם קרי ודוראנט שזכו בעבר ב-MVP מקבלים פחות קרדיט כשהם ביחד.

    2. חייב לכמר לך שחות מפילי כל מה שכתבת שהגיוני הוא בעייני לא הגיוני (זה בסדר מותר לחשוב אחרת 🙂 .
      בוסטון אין מצב בחיים (אגו הוא לא ירדוף אחרי קיעאי אחרי שהוא ברח ממנו).
      יוסטון ? איפה בחיים לא צריך להיפטר שם מחוזים לא יקרה. טורונטו אפילו לא יחשוב ככה נראה לי.
      האופציות זה פילי והלייקרס . פילי ברור לא נרחיב . הלייקרס? קבוצה מפוצצת בכשרון עם שחקנים שחלק מהם צבר כבר נסיון ויש מקום לחוזה לעוד אולסטאר לכן זו אופציה הגיונית.
      טוב נחיה ונראה
      זה היה בובה של לילה.

      1. לברון עכשיו בשיחות אינטנסיביות עם פול, גורג, וקאזינס. הוא לא יחתום באל איי לפני ששניים מהשלושה יצטרפו אליו. תחושת הבטן שלי אומרת שפול יבריז ליוסטון בסוף העונה. נכון לברון לא אוהב רכז דומיננטי לידו אבל הוא ראה שפול משחק מעולה עם הארדן אז אין לו בעיה שלברון יחזיק הרבה בכדור יגנוב כמה תרגילים מדאנטוני. פול גורג גם יחתום איתם. אני לגמרי רואה את זה קורה. יעשו משהו עם החוזה של דנג לברון יכריח אותם. אלו יהיו הכותרות ב4 ביולי דיווח לברון יחתום בלייקרס. 6 ביולי לברון חתם בלייקרס 8 ביולי כריס פול חותם בלייקרס. 9 ביולי פול גורג חתם בלייקרס. ב10 ביולילבאר בול: לונזו יוביל אותם לאליפות. 1 באוגוסט בול עובר בטרייד לאריזונה עם דאנג תתמורת דווין בוקר. יום אחרי לבאר: לברון אגויסט שהתנקם בבני

  39. תודה על הסיקור!

    כפי שחשבתי אתמול, חצי המשחק בין הרוקטס לווריורס נשמר, רק שלצערי זה נבע מהפסדים ולא מניצחונות..

    בסופו של דבר הרצף היה צריך להיעצר, ואם כבר להפסיד אז בכבוד.
    תחילה היה נראה שטורונטו הולכים לשחוט אותנו, אבל ככל שהמשחק התקדם, האינטנסיביות ההגנתית חזרה, רק שהפעם זה קרה מאוחר מדיי.
    אפשר להתנחם בכך שדאנטוני לא אילץ את הארדן ופול לשחק מלא דקות ולהציל את המולדת, אלא שיחק את רוטציית הדקות הרגילה, ובדקות האחרונות כמה מהלכים גדולים של הארדן קירבו אותנו, אבל זה לא הספיק..

    מדהים שב-3 משחקים בהם היריבה עצרה על יוסטון על מספר חד ספרתי של שלשות, עדיין מדובר על 9 שלשות.

    הקליפרס והג׳אז לא עוצרות, ועושה רושם שהסיבוב הראשון במערב השנה הולך להיות מותח מתמיד, כי באמת שקשה לאמוד כמה הקבוצה שממוקמת 3 עדיפה על זאת שב-8.

  40. תודה סיקור נהדר, גם לקרוא את התגובות של הבלוג מהלילה זה כיף.
    ניצחון מוצדק לגמרי של טורונטו, הצליחו למנוע מיוסטון את המשחק שלהם. וולנצ'ולנס במשחק פשוט מעולה, הוא הוריד במשקל ונראה נייד בהרבה. שינה המון זריקות בצבע וגם לא היה מטרה נוחה בסוויצ'ים. ושתי קליעות העונשין בסוף, קרח בוורידים.
    יוסטון חייבת לעבוד על תרגילי הכנסת כדור לזריקה אחרונה, אין שם מספיק תזוזה.
    עדיין טורונטו היו צריכים לקלוע 15 שלשות ב40% כדי לנצח, אבל כשהם בבית, עם הדחיפה מהקהל, הם לגמרי פייבוריטים להגיע לגמר.
    גמר מזרח בינם לבין בוסטון יהיה מרתק.
    כמה שלא האמנתי שאגיד את זה, כרגע זה הימור שלי לגמר המזרחי.

        1. נשבר כבר לפני כמה משחקים, אחרי 55 משחקים כאלו עם 10+ שלשות.
          3 המשחקים היחידים שהרוקטס קלעו בהם פחות מ10 שלשות הם קלעו 9 (ממפיס, יוטה, טורונטו). בשניים מהם הפסידו.
          המסקנה: שווה לעצור את הרוקטס על פחות מ-10 שלשות למשחק.
          שיהיה בהצלחה

  41. טורנטו נראים על אמת.העונה ,מענין אם יצליחו לשם שינוי לעשות בפלייאוף את קפיצת המדרגה . יש שם שילוב מרתק השנה בין הרביעייה המנוסה יותר של לאורי,דרוזדן, ולאציונאס ואיבקה
    והחברה הצעירים כמו פאוול ,פולט, ואן ליט וסיקאם

  42. תודה
    חוזר על התרשמותי מהעונה.
    אין לגס קבוצה לאליפות השנה ,והסיבה המבנה הקבוצתי נסדק עם הגעתו של דוראנט.
    והקבוצה לא הצליחה להיבנות מסביבו התוצאה היא משחק סוליסטי
    שלו כפי שהיה גם בסוף המשחק מול הספרס.
    משחק סוליסטי טוב ככל שיהיה פחות טוב ממשחק קבוצתי ,ולכן אין לגס קבוצה לאליפות השנה ,הם חזרו להיות אוסף של בודדים .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט