יומן פילי #2 / רפי י.

מהיומן הקודם בתחילת ינואר ועד היום  חולפים להם 25 משחקים , בתקופה זו הסיקסרס עושים ריצה עושים ריצה של 16 נצחונות מול 9 הפסדים ונכון לסגירת היומן השני העונה של פילדלפיה (9.3.2018) הקבוצה מדורגת במקום ה- 6 במזרח עם מאזן 29-35 כאשר נותרו להם 18 משחקים עד לסוף העונה.

נתחיל את היומן בקצת נתונים על הסיקסרס –
בין קומבינציות החמישיות ששיחקו העונה מעל ל- 300 דקות יחד, לחמישיה הפותחת של פילי יש את ה- Net rating הגבוה בליגה (18.8+), רק נזכיר שהחמישיה של הסיקסרס כוללת רוקי (בן סימונס), שני שחקני שנה שניה ( אמביד וסאריץ), שחקן שלא נבחר מעולם בדראפט ( קובינגטון ) ואיש ה- 23 מיליון לעונה (רדיק) –הפתעה עצומה.
הנתונים האחרים של הקבוצה עדיין נותנים הרבה אופטימיות לעתיד – פילי מדורגת 4 ב- Defense rating , מוליכה את הליגה בכ"ח ושניה רק לג"ס בכמות אסיסטים למשחק, כל זה מגיע אל מול הנתון המאכזב של הובלת הליגה באיבודי כדור ונקודות של היריב מאיבודי כדור.

בשם ההגנה

בכלל הכדורסל שפילי משחקת מהנה ושמח ונראה שהשחקנים יחד עם הקהל נהנים מכל רגע שהם חווים. המומנטום החיובי סביב הקבוצה נתן לקבוצה שתי אופציות נהדרות לחיזוק הספסל החלש של הקבוצה, מרקו בלינלי וארסן אליוסובה שנחתכו בהפרש של שבועיים מאטלנטה הוקס בחרו לחתום בסיקסרס על פני אופציות אחרות שהיו להם בשוק השחקנים – ימות המשיח בפנסלבניה שחקנים בוחרים לחתום בפילי מרצון (במקרה של איליוסובה גם לוותר על שכר יותר גבוה במקום אחר) ועל הדרך מחזקים את הספסל המדולל של הקבוצה.
רק לפני 24 חודשים פילי הצליחה לגרד ברגע האחרון 10 ניצחונות בתום עונת 2015-16 ועכשיו כולם מדברים על פילדלפיה כיעד רציני למעבר של לברון ג'יימס בקיץ – נגיע לזה עוד מעט.


מאבדים עצמם לדעת –
כאשר ננתח את שיטת המשחק של פילי קל להבחין בעובדה הפשוטה שלמרות שהקבוצה בכיוון הנכון, וכתוצאה משיטת המשחק שלה הקבוצה מוליכה את הליגה עם ממוצע של 17.2 איבודים למשחק שגורמים לה להפסיד לא מעט משחקים לאחר איבוד הובלה גדולה בדקות הסיום שלוותה בכמות אדירה של איבודי כדור כשהשיא היה בתחילת השבוע במילווקי 26 !!! איבודי כדור שהובילו ל- 36 נקודות קלות של מילווקי ואיבוד שני יתרונות שיא של 20 נקודות במהלך המשחק.
המשחק במילווקי מייצג מעל 15 משחקים העונה שהסיקסרס הפסידו באותה דרך של איבוד יתרון גדול ברבע השלישי או הרביעי. לשישה שחקנים של פילי יש ממוצע עונתי גבוה מ-1.6- איבודים למשחק ( כל שחקני החמישיה הראשונה בתוספת מקונל) , כאשר המובילים בקבוצה הם אמביד (3.9 איבודים למשחק) וסימונס ( 3.6).
לתופעה הנ"ל נמנה שלוש סיבות עיקריות :
1. הסיקסרס עדיין קבוצה צעירה ( מקום שני בממוצע גיל השחקנים בליגה) ומכילה הרבה שחקנים צעירים וחסרי נסיון ברוטציה הראשונה שעל אף כשרונם נוטים לאבד כדורים (במיוחד שמוביל הכדור הראשי הוא רוקי) .
2. מרבית השחקנים בקבוצה חדשים והתיאום שם עדיין לוקה בחסר והרי ידוע שכימיה מפתחים עם הזמן ( מהקבוצה שסיימה את עונת 2015-16 נותרו שלושה שחקנים – הולמס, מקונל וקובינגטון ) .
3. והסיבה האחרונה והעיקרית לדעתי היא סגנון המשחק, פילי משחקת בקצב גבוה מאוד ( החמישי בליגה 101.5 ) זו עובדה ידועה, והמשחק של הקבוצה מבוסס על הנעת כדור גבוהה מאוד ללא החזקה של הכדור בהרבה מצבי ISO ( 349.4 מסירות למשחק מקום ראשון בליגה), לפילי בכל משחק יש הרבה פוזשנים , הרבה מבטים פנויים לזריקות וגם הרבה איבודי כדור במיוחד מול קבוצות ארוכות ואתלטיות כמו הבאקס שיודעות ללחוץ ולסגור נתיבי מסירה.
עכשיו בא נסתכל על סיבה #3 , בהרבה ממשחקי ההפסד של הסיקסרס במהלך הרבעים האחרונים הורגש המחסור בשחקן יוצר שיודע לפרק הגנות לוחצות שמשתלטות על משחק המסירה של פילי …… אז מה אתם אומרים על קומבו גארד בגובה 1.93, הבחירה מספר 1 בדראפט 2017 עם יכולת חדירה אדירה ויד קטלנית העונה לשם מרקל פולץ ? הוא לא החוליה החסרה בשיטה של ברט בראון ?


למרות שמרקל פולץ מראה סימנים של חזרה לכושר קליעה, ככל הנראה לא נזכה לראות אותו משחק העונה ונאלץ לדמיין איך האיחוד של פולץ עם סימונס , אמביד וסאריץ יראה בעוד שנה.

לידתו מחדש של סאריץ –
לאחר עונת רוקי מוצלחת ( סיים שני בבחירת רוקי העונה ) , נדמה היה שהגעתו של סימונס תהיה על חשבון התפקיד של דאריו סאריץ . בתחילת העונה העלה בראון את סאריץ מהספסל אבל לאט לאט ובעקביות הפך סאריץ למניה הבטוחה של הסיקסרס וב-30 משחקים האחרונים הוא עומד על 17.4 נקודות למשחק ב-45% מהשלוש ו-93% מהקו. השילוב שלו עם סימונס הוא אחד המפתחות הגדולים למשחק הנעת הכדור היפה של פילי והוא מהווה הפתעה גדולה ותזכורת שהדראפט של 2014 היה הצלחה גדולה של פילדלפיה.

ג'וג'ו הכוכב-
בגזרת אמביד, היום הוא שיחק את משחקו ה- 52 העונה והחל מחודש ינואר הוא לא מפספס גם משחקי Back to Back וללא כל מגבלת דקות ( סה"כ הוא פספס 12 משחקים העונה), למרות זאת יש ירידה מסויימת ביכולתו בשבועיים האחרונים (במיוחד בהגנה ואיבודי כדור) אבל אמביד היה ונשאר הכוכב הבלתי מעורער של הסיקסרס , כל עוד הוא משחק הסיקסרס יכולים לנצח כל קבוצה ובלעדיו הם קבוצת לוטרי , אמביד הוא השחקן היחיד בליגה שלא נמצא ברוקטס או בווריורס שמדורג ב-10 המקומות הראשונים בטבלת ה- NET RATING של השחקנים (כשאמביד על המגרש פילי עם 10.1+ ובלעדיו (6.2-) ) .
אם כבר מדברים על אמביד, הוא השנה נבחר לחמישיה הראשונה לאולסטאר ושיחק בקבוצה של סטפן קארי, במשחק הכוכבים עצמו היו הרבה רגעים שהרגשת שאמביד שייך לקבוצת כוכבי העלית של הליגה ( עד כמה שמשחק אולסטאר יכול להוות אינדיקציה….) וברגעים האמיתיים בסוף המשחק ששיחקו כדורסל תחרותי, אמביד היה במרכז העניינים. הקבוצה של לברון עברה לשחק סמול בול וניסתה כל התקפה ללכת על אמביד , זה החל בזריקה קשה של קיירי מחוץ לקשת על אמביד (החטאה ) , אח"כ נסיון חדירה של פול ג'ורג' על אמביד בנסיון לנצל את המהירות שלו (הסתיים בגג) , על הדרך קלע אמביד סל בהתקפה הבאה שהעלה את קבוצתו ליתרון 3 , בהתקפה הבאה של טים לברון , לברון ג'יימס זרק זריקה קשה מעל אמביד ( צעד אחורה בנפילה ) וקלע שלשה שהשוותה את התוצאה – מייק דאנתוני נבהל והחליף את אמביד בדריימונד גרין , התוצאה? דאנק נצחון של לברון מתחת לסל על גרין. אמביד סיים את האולסטאר הראשון עם חוויה אדירה, הרבה מחמאות וכמובן הרבה טראש עם שאר הכוכבים.
ביסוס מעמדו של אמביד ככוכב בליגה מתבטא במועמודתו בכל תחזית לשחקן ההגנה של השנה ומועמדות לחמישיה ראשונה או שניה של הליגה (קאזינס פצוע, ואנטוני דיוויס נחשב לפאוור פורווד )
כאשר כתבתי את יומן פתיחת העונה לא חלמתי שהתרחיש האופטימי שכתבתי הוא בר השגה http://www.hoops.co.il/?p=104723  ……….

כפי שכתבתי למעלה, חודשים ינואר פברואר הטיבו עם פילדלפיה שביססה את מעמדה כקבוצת פלייאוף וודאית ועכשיו לוטשת עיניים למקומות 3-4 ,ומשם להשיג יתרון ביתיות בפלייאוף . כאשר נבדוק את טבלת הקונפרנס המזרחי :

המירוץ על הדירוגים בין מקומות 3-8 במזרח נראה פתוח ולפילי יש יתרון אחד גדול על שאר המתחרות מולה – 18 משחקים נותרו כאשר 7 מהם ישוחקו בחוץ ו- 11 בבית (להזכיר שהסיקסרס עם רצף של 13 נצחונות רצופים בוולס פארגו סנטר) ו…. 5 מתוך 18 משחקים ישוחקו מול קבוצות עם מאזן חיובי כלומר את הקשה מכל העונה פילי כבר עברה.
אם ננתח מה נותר לכל קבוצה (ונדרג את לו"ז המשחקים מ1-6 כש-6 הכי קשה) –

מקום שלישי – קליבלנד קאבלירס (26-38) . (3)
לו"ז לסיום: 8 משחקי בית ו-10 משחקי חוץ (8 משחקים מול קבוצות עם רקורד של 50% ומעלה)

מקום רביעי /חמישי – אינדיאנה פייסרס (28-37) . (5)
לו"ז לסיום: 7 משחקי בית ו-10 משחקי חוץ ( 10משחקים מול קבוצות עם רקורד של 50% ומעלה, בהם 4 מפגשים מול הווריויורס וטורונטו)

מקום רביעי /חמישי – וושינגטון וויזרדס (28-37) . (6)
לו"ז לסיום: 8 משחקי בית ו -9 משחקי חוץ (11 משחקים מול קבוצות עם רקורד של 50% ומעלה)

מקום שישי – פילדלפיה 76 (29-35 ) (1)
לו"ז לסיום: 11 משחקי בית ו 7 משחקי חוץ (5 משחקים מול קבוצות עם רקורד של 50% ומעלה)

מקום שביעי – מיאמי היט (31-35 ) (2)
לו"ז לסיום: 9 משחקי בית ו 7 משחקי חוץ (8 משחקים מול קבוצות עם רקורד של 50% ומעלה)

מקום שמונה – מילווקי באקס (31-34 ) (4)
לו"ז לסיום: 7 משחקי בית ו 10 משחקי חוץ (8 משחקים מול קבוצות עם רקורד של 50% ומעלה)

המטרה המוצהרת של פילדלפיה לפני תחילת העונה היתה מקום בפלייאוף וצבירת נסיון לכוכבים הצעירים. פילי מרוחקת כיום 6.5 משחקים מהמקום התשיעי, ואם נשפוט לפי הכושר שבו נמצאות דטרויט ושרלוט הסיכוי של מפילי לפספס את הפלייאוף הוא קלוש. מה שנותר לאור הלו"ז הקל אבל מצד שני חוסר הנסיון של הסיקסרס נוכל להתנבא בזהירות שפילי תסיים בטווח של 4-5 במזרח ( כמובן כל עוד לא תקרה פציעה לאחד הכוכבים) .

כיום עם 35 נצחונות ו-18 משחקנים לסיום העונה , הסיקסרס רחוקים 8 נצחונות מלסיים במאזן הכי טוב שלהם ב-15 שנים האחרונות …… לא בשמים.

מה הלאה?
פלייאוף
נחזור ונאמר – הסיקסרס כיוונו לפלייאוף בתחילת העונה , אבל עם האוכל בה התיאבון – פילי מכוונת להשגת יתרון ביתיות בסיבוב הראשון. בפלייאוף נוכל לבחון את היכולת של אמביד וסימונס להתמודד עם הפיזיות וההגנות החזקות ( אחת השאלות הגדולות – איך סימונס יתמודד עם הפיזיות והצפיפות ובמיוחד סגירות של נתיבי החדירה ללא יכולת קליעה מבחוץ? ) . איך הסיקסרס הצעירים יגיבו ללחץ של סדרה ?והאם שיטת המשחק שלהם תיהיה אפקטיבית בפלייאוף ? סביב ההצלחה של הסיקסרס ישנן עדיין סימני שאלה שיקבלו תשובות בשלהי חודש אפריל.

הדילמה של קולנג'לו –
לקבל מפתחות של קבוצה כפי שהינקי השאיר לבריאן קולנג'לו הוא החלום הרטוב של כל GM,- הנדוניה כללה כשרונות צעירים , בחירות דראפט לעייפה ותקרת שכר נקייה לחלוטין. קולנג'לו היה די סולידי בשנתיים האחרונות , לבחור שנתיים רצוף בבחירה הראשונה בדראפט ולשמור על תקרת שכר נקייה לא הצריכו מאמץ רב, הוא לא התבלט ואפילו כשל בקבלת ערך ממשי על נואל ואוקאפור ( צריך לדעת מתי לחתוך – ראה סם הינקי ו- MCW) ….. אך הקיץ יגיע המבחן הגדול של בריאן –
1. הבחירה בפולץ – צל"ש או טר"ש. פילי ויתרה על שתי בחירות גבוהות כדי לקחת את מרקל פולץ שכמעט ולא שיחק העונה עקב פציעה מוזרה מאוד בכתף. איזה שחקן יגיע למחנה האימונים בשנה הבאה ? האם דני איינג' ידע משהו שאנשי פילדלפיה לא ראו ? או כפי שקרה במקרה של אמביד וסימונס שחזרו בשלים, חזקים וחדים מישיבה בחוץ בעונות הרוקי שלהם? זמנים יגידו איך ישפט קולנג'לו על המהלך הזה, אני מחזיק לו אצבעות ……
2. את מי מחתימים הקיץ ?– פילדלפיה המוכשרת והצעירה עם מקום פנוי בתקרת השכר של משכורת מקסימום אחת , הופכת ליעד אידיאלי לכוכבים בשוק השחקנים הקיץ . הקבוצה יכולה לעשות קפיצה גדולה מקבוצת פלייאוף לקונטנדרית עם החיזוק הנכון . כבר בשבוע האולסטאר התחילו פלירטוטים של לברון עם סימונס ואמביד עד לחרושת שמועות סביב סיורים של לברון בפנסלבניה לבחירת בתי ספר לילדיו של המלך – האם לברון הוא מה שפילי צריכה ? או שזה יותר לברון צריך את פילי לחתום את הקריירה שלו בגדול? – תחושת בטן שלי ( וזו רק דעתי….) – אני נגד האופציה של לברון שלדעתי ישנה לגמרי את מיקוד הקבוצה ויפגע בהתפתחות של הכוכבים הצעירים (לא בא לי לראות את סאריץ פולץ וקובינגטון עוזבים בשביל שחקנים משלימים ללברון ) , אני לא מאמין בקיצורי דרך ומעדיף שפילי ירדפו אחרי פול ג'ורג' שמתאים יותר בגיל ובאופי לקבוצה להתפתח ולהתבסס, ואם לא ג'ורג' הייתי בוחן אופציה להשאיר את רדיק תמורת סכום נמוך בהרבה והולך על אייברי בראדלי כחיזוק נוסף.
בשורה התחתונה – אנו צופים בנחת בקבוצה צעירה ומלהיבה שמצליחה לממש את הפוטנציאל שלה ועומדת בציפיות של תחילת העונה ואף מעבר. והנה חודש מרץ מגיע ובמקום כמדי שנה להסתכל בטנקטון (http://www.tankathon.com/ ) ולחשב סיכויי לוטרי אנו מחשבים את לו"ז המשחקים שנותרו לטובת מיקום בפלייאוף – שינוי מרען.

Trust the process

 

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. מהקורא רפי? עשינו פה מסיבה ענקית בסופ"ש. ראיתי את השם שלך בCONTACTS ונאלצתי לעשות SKIP מטאמיי מרחק.

    לפני שנתיים שלוש שהיו עושים דרבל טים על דיימו הוא היה עושה במכנסיים. היום שים עליו 5 שחקנים זה לא מזיז לו.

    אמביד עדיין עושה שטויות כששמים עליו דאבל טים. הוא ילמד.

    בן סימונס הוא הדבר האמיתי. רואה כל דבר שקורא על המגרש. קורא נכון מהלגים בהגנה. בקיצור היורש של רונדו מבחינת ה IQ שלו. מעניין מה ה NET RATING שלו?

    אם לברון יגיע עליכם בתור , ROLE PLAYER לא תקח???

    1. אחלה עידו . מה קורה ביארה?
      לא מאמין שאתה עדיין עם פורטלנד…… חגגת שסופסוף דיימו עשה את האולסטאר ?
      מה קורה עם סימונס? לא לימדו אותו במלבורן להיות קצת אגואיסט ולקלוע – הוא הולך להיות תותח!

      עזוב אותנו מלברון זה אלפא שלא יכול לתת לכלום מלבדו להתפתח – שילך לללה לנד הם ראוים אחד לשני.

  2. אולי רפי גם קורא, אבל הוא איש צוות וותיק ונאמן שחזר מהחור בו אתה, עידו, גר , בגלל אסון משפחתי. הוא אוהב הסיקסרס מספר 1 באתר, ואולי בכל ישראל.

    יומן מצויין, אבל רפי, המטרה היא אולי מקום רביעי, אבל היא יכולה באותה קלות ליפול למקום שמיני. איבודי הכדור של הסיקסרס חמורים מאד!

    1. תודה מנחם .

      האיבודים ילכו וירדו עם הזמן, אבל לוקחים הכל בפרופורציה. לפני שתי עונות ההייית נותן לנו סיכוי להיות בפלייאוף? או יעד להחתמה של כוכבים?
      תראה את מינסוטה ששנים עם כל הכשרון לא הצליחה לפרוץ ואולי השנה תעשה את הפלייאוף – לא טריוויאלי.

      1. צודק. עוד נקודה: עדיין לא החלטתי סופית בקשר למאמן שלהם. האם הוא טוב מספיק לקחת אותם עכשיו צעד קדימה?

        1. לגבי המאמן – גם אני לא בטוח.
          אבל מה שבטוח שצריך לתת לעבור לפחות סדרת פלייאוף אחת לפני שחורצים את גורלו.

  3. הסיקסרס צעירים ומלהיבים והתקרה שלהם גבוה (ואם פולץ בריא, לפי הפוטנציאל הם אפילו יהיו טובים יותר).
    כל דקת פלייאוף השנה היא מבורכת כדי שיצברו ניסיון.

    1. השאלה הגדולה היא מה קורה עם פולץ' – אני לא חושב שהוא היה מתישהו עם קליעה אמינה (יותר קרוב לסמית ג'וניור מאשר לקארי). אבל הבריאות בהחלט בסין שאלה ובכלל כל ההתנהלות סביבו. אני עדיין חושב שהוא וסימונס צריכים לשחק ביחד כשני מובילי כדור (שאם סימונס הוא המרכזי אז פולץ הוא יוצר, בסגנון של מה שהיה בפיניקס עם דראגיץ ובלדסאו).
    2. אני חושב שלברון זה חלומות בהקיץ. לא מאמין שהוא יגיע לשם. ואם כן, אני לא בטוח שהסיקסרס צריכים לוותר על הרבה שחקנים.
    3. רדיק מצויין להם. מבוגר אחראי וקלעי שלא צריך את הכדור ביד.
    4. אני גם חושב שבראדלי יכול להיות אחלה שם. בהחלט לקבל חוזה מספיק גבוה, אבל לא כזה שיפגע בהארכות שסימונס ואולי גם פולץ יקבלו בעתיד.

  4. זה לא משנה איזה מקום פילי יסיימו , הם יעופו בסיבוב הראשון של הפלייאוף לא משנה נגד מי הם משחקים.
    הם פשוט משקשקים ברבע הרביעי וגם המאמן שלהם מאבד עשתונות.
    מבחינת יעילות התקפית הם מקום רביעי ברבע הראשון , 17 ברבע השני והשלישי ו 29 ברבע הרביעי.
    יש להם מאמן שלא מספסל שחקן כמו קובינגטון שהיה היום 0 מ 752 מהשדה ואחרי המשחק אומר שהוא צריך להמשיך לזרוק.
    המאמן הזה נשוי לרוטציה שלו ולא ישנה שום דבר לא משנה מה קורה במשחק.
    4 דקות מתחילת המשחק רדיק יוצא לנוח , 5 דקות ואמביד יוצא לנוח.
    3 דקות לסיום הרבע סימונס יוצא לנוח ולא יחזור עד 6-7 דקות לסיום החצי.
    אותו דבר קורה עם סימונס בין הרבע השלישי לרביעי וזה בדרך כלל מתי שהם מאבדים את היתרון.
    לפעמים אתה רואה את רדיק פותח את המשחק לוהט קולע שלוש שלשות רצוף והוא מוציא אותו מהמשחק אותו דבר עם סאריץ'.

    אמביד כבר שבוע משחק גמור , חייב לנוח משחק או שניים.
    המאמן הזה שונא את הולמס ולא נותן לשחק , אבל נותן לאמיר ג'ונסון שהולך כמו זומבי על המגרש הרבה דקות.
    בשיטת הראן אנד גאן שלו הם זורקים המום שלשות אבל הם לא גולדן סטייט או יוסטון.
    התקופה הכי טובה שלהם השנה הייתה כשהם נרגעו עם השלשות ושיחקו הרבה פנימה לאמביד , סימונס וסאריץ , זה מנע איבודי כדור והוביל לזריקות יותר טובות,אבל מאז האולסטאר הם חזרו למשחק המפוזר והשלשות המשוגעות , הם נראים גרוע אפילו כשהם מנצחים והמאמן האידיוט הזה לא עושה כלום.

    סימונס בפוסט אפ הוא בלתי ניתן לעצירה אבל בקושי הולכים על זה , עוד שלשה ועוד שלשה .
    המאמן הזה אמר לפני שבוע שהוא רוצה שאמביד יזרוק 6-8 שלשות למשחק , הוא מטורף.

    1. הבנתי – אז אתה מהאסכולה של בא נפטר את ברט בראון הא?
      הולמס לא מקבל דקות בגלל ההגנה שלו ותבדוק את המספרים ג'ונסון עדיין יותר טוב ממנו.
      בא ניתן לבראון צ'אנס לאמן סדרת פלייאוף אחת לפני שחורצים את גורלו.

    2. כל מילה בסלע. ממש. לא מבין את סכמות החילופים מהבית האלה של בראון בלי קשר למה שקורה על המגרש. לי באופן אישי נמאס ממנו ובאמת קשה לי לראות אותם עוברים סיבוב אלא אם כן אמביד יתפרע. חייבים גארד יוצר עם קליעה מבחוץ (מי אמר פולץ ולא קיבל..?) כדי לפתוח קצת הגנות שמתכווצות על אמביד כל פעם שסימונס מחזיק את הכדור בחוץ.

  5. תענוג לראות את התהליך בפילי
    אני גם חושב שלברון יהרוס שם את המרקם עם כל הרצינות והכבדות המנטאלית שלו.
    לא רואה את לברון עם סימונס ופולץ על בננה בים
    אמביד אולי 🙂

  6. תודה רפי.
    על הנייר חמישייה של סימונס-פולץ-לברון-סאריץ'-אמביד זו חמישייה חזקה מאד. אבל זה באמת לתקוע את פולץ וההתקדמות שלו. כמה כדור הוא יראה בחמישייה כזו?

  7. חחח אוהדי פילי והגעגועים שלכם להינקי.
    מתגעגעים? אבל באמת באמת? תעשו מחווה שתרגש אותו. משהו גדול. תמכרו את כל הקבוצה תמורת בחירות סיבוב שני. תראו לו שהוא עדיין רצוי בקבוצה. שיש המשך לדרך שלו.
    או תחכו שהמלך יואיל בטובו ויציל אותכם.

  8. רפי יומן נהדר! לפילי יש קבוצה נהדרת וזמן לרוץ אתה עד שיצטרכו להתחיל לשלם לצעירים (בעיקר אמביד,סימונס וסאריץ') .
    לגמרי סכמת במקצועיות את המצב, האמת בין אם יעברו סיבוב או לא זה לא מאוד קריטי. הפלייאוף השנה עבורם בעיקר לצבירת ניסיון.
    סימונס מראה שהוא מסוגל לממש את הציפיות שהולבשו עליו ואמביד מוכיח לראשונה שייתכן ובריאותית בהחלט אפשר לסמוך על הגוף שלו.
    גם אני הייתי מעדיף לראות אותם רצים וגדלים בלי לברון אבל קשה לי להאמין שאם הוא מחליט לבוא לשם הם לא יקפצו עליו….
    בשורה התחתונה: trust the process

  9. שום מילה על סימונס?
    הולך עליהם במקום 5 וסדרה מול וושינגטון
    בראון יפוטר הקיץ , מאמן חלשששש
    קבוצה עם כשרון כזה יאללה הם היו צריכים להיות במאזן כמו של בוסטון

  10. יומן מעולה רפי, חיכיתי לו.
    איך שלא יהיה העונה הזו היא הצלחה גדולה לפילי. לפלייאוף הם עולים, ממצבים עצמם כקבוצת העתיד במזרח ואמביד הוכיח שהוא יכול להיות דומיננטי למשך משחקים שלמים ועונה שלמה.
    חייב לזכות בשחקן ההגנה של השנה.
    נסיון הפלייאוף סופר חשוב להם ורדיק ימשיך את הרצף המטורף של הגעה לפלייאוף בכל עונה מאז שהגיע לליגה.

    1. תודה ניב.
      רודי גובר הוא היחיד שיכול לאיים על התואר אבל הוא היה פצוע מרבית העונה.
      לגבי חמישיה ראשונה – אם אמביד נבחר לחמישיה ראשונה החוזה שלו הופך לסופר מקס ועולה בעוד 5 מיליון לעונה.

      הפציעה של קאזינס יכולה להיות משמעותית עבור אמביד.

  11. פילי חייבים להימנע מלברון בפלייאוף. כל קבוצה אחרת יש להם סיכוי לעבור בסדרה, אפילו את בוסטון. אני מאחל להם ליפול על אינדי שיהיה פשוט, כאוהד אובייקטיבי בא לי בוסטון פילי.

  12. אחלה יומן רפי כתוב מעולה ! מקווה שפילי יגיעו רחוק יש להם סגל עם הרבה כישרון . לסימונס יש שתי חולשות שמפריעות לו להיות סופרסטאר :1 קליעות עונשין 2 אין לו קליעה מהשלוש .
    לגבי לברון עדיף שלא יגיע שנה הבאה לפילי

  13. יומן נהדר והתוספת לגבי הלו"ז שנשאר לקבוצה וליריבות, כולל דרגת הקושי, מוסיף המון.
    פילי עושים עונה מעל המצופה כי רוב סימני השאלה נענו בסימני קריאה, בינתיים.
    סימונס בעונת רוקי פנטסטית, ממש לא משחק כמו רוקי.
    אמביד כשיר בריאותית והסיר נכון לעכשיו את רוב החשש מהבחינה הזו.
    רדיק התחבר טוב ונותן את הניסיון שלו.
    סאריץ ממשיך את ההתקדמות מהעונה שעברה ומקבל קרדיט ואמון למרות סימונס.

    סימני השאלה שנשארו:
    1.פולץ כמובן, יכול להיות ההבדל בין דיינסטי במקרה וישחק כמו בחירה ראשונה בדראפט מעולה ובין להיות סמי קונטנדרית ולא מעבר.

    2. הקליעה של סימונס – בינתיים הוא נון פקטור, ראינו שחקנים ללא קליעה שהפכו לסולידיים בתחום וראינו נגרים שנשארו נגרים.

    3. ברט בראון – האם יש לו מה שצריך בשביל למשוך את הכישרון הזה קדימה? מקבל הרבה קרדיט על השנים הקשות אבל הציפיות נערמות והא יצטרך לספק קבלות.

  14. קראתי בהנאה מלא נתונים מקצועי ועושה סדר בבלאגאן.
    הנתון שהבאת לגבי החמישיה של פילי לא זכה פה להרבה התייחסות אבל : נט רייטינג של 18.8 !!! וואו. זה פשוט מספר מפלצתי. החמישיה של פילי כל הזמן הרגישה לי כמו הדבר האמיתי וזה חותמת לעניין הזה . כולם חוץ מקובינטון מאוד פיזיים וגבוהים על סאריץ מדברים מעט אבל הוא ממש האקס פקטור מספרים מעולים וכולם שם שחקנים אמיתיים עם קליעה חוץ מסימונס כמובן אבל ה 2.10 שלו מחפים על זה.
    למרות כל זאת אני מהאסכולה של נגד בראון. יש הרבה משחקים שאתה מרגיש שעל הספסל יושב משהו שמזכיר עציץ או איזו תוכנת מחשב שיש לה סכמה מסודרת ומוגדרת מראש שלא מעניין אותה מה קורה בעולם האמיתי. 5:45 צריך להשקות את הדשא הממטרות מופעלות גם אם יורד גשם שוטף בחוץ.
    אחלה יומן נהנתי מאוד ואין לי מושג אם לברון מגיע לשם בשנה הבאה. מה שכן השלטים האלה בפילי זה דרך מקורית להנהלה שם להציע ללברון לבוא בלי לעבור על החוקים של הליגה הייתי בודק באיי קיימן מי מחזיק בשליטה בחברות שתלו את השלטים האלה (סתאאאם).

  15. אחלה יומן. אם לברון בא לפילי ואומר אני חותם אצלכם אין מצב שהם אומרים לו לא. זו התלבטות קשה בכל מקרה אם יהיה מצב כזה כי זה דופק חזק את סימונס מצד שני אני מאמין שפילי תהיה אלופה איתו.
    כמו כן לא רואה אותו מגיע לפילי והוא יהיה בלייקרס אם משהו לא ישתבש עם גורג קאזינס או פול או חלק מהם.

    פילי חייבת להיפטר מבראון, זה כמו ברוקס מאמן לא רע אבל לא יכול להוביל לרמה הבאה של אליפות שזה אמור להיות היעד של פילי תוך שנתיים עם פולץ או בלעדיו. סימונס אמור להפוך למפלצת בשנתיים הבאות. יותר מכל שחקן הייתי רוצה לראות את קליי תומפסון אצלנו. את רדיק צריך להשאיר בסכום נמוך יותר של איזה 10-12 מיליון דולר על חוזה לשנתיים, הוא קלעי אדיר והעלה השנה את המשחק שלו בכל אספקט, גם בהגנה הוא טוב מזכיר לי את דיברתלומאו במכבי, אין לו נתונים פיזים אבל קרצייה שנבדקת אליך וכל הזמן רצה, צריך את הקליעה שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט