מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

 

 

1. בחירתו של לברון הצטמצמה ל-4 קבוצות: קאבס, סיקסרס, רוקטס, ולייקרס – בסדר זה

זאת רק ידיעה אחת מיני רבות שהופיעו הערב בכמה אתרים כאן, ואני לא יודע אם ישנו ערך לידיעות האלה, אבל וינסנט פרנק מ-

/https://sportsnaut.com/2018/03/report-lebron-james-free-agent-list-down-to-four-teams

מודיע שישנן 'ידיעות' שבחירתו של לברון הצטמצמה לארבעה שבכותרת ובאותו סדר.

אני מאמין שלברון עצמו לא יודע עדיין היכן ישחק בעונה הבאה, והוא גם לא יידע עד סיום הפלייאוף.

2. העונה הצמודה ביותר בין 7 האחרונות (פי שניים בצמידותה מעונת 2002)

 

לפי חישובי " 538", הדיעה היא שרק 4 משחקים יפרידו העונה בין הקבוצה הגרועה ביותר לקבוצה השביעית ממנה.

מה הם ה-RAMIFICATIONS (השלכות?) של עובדה זאת? ישנם בצוות כמה חכמים ממני. אולי להם יש מושג.

 

Wins Separating the Worst and Seventh-Worst Teams in the NBA, Since 1997

Year Wins Separating 1 and 7
 

2018 (projected)

 

4

2002 9
2013 9
2007 10
1999 11
2008 11
2017 11
1997 12
2004 12
2006 12
2009 12
2003 13
2011 13
2014 13
2015 14
2001 15
2010 15
1998 16
2000 16
2012 16
2005 20
2016 22

3. הנה מה שיקרה בעונה הבאה, ואלה שאחריה

(בסוגריים הסיכויים העונה, ובעונות שהיו. הכל ישתנה בעונה הבאה כשכל ארבעת האחרונות יקבלו את סדר בחירתן עם כדורי פינג פונג שעל כל אחד מהם יודפס מספר מ-1 עד 4, מה שייתן לכל אחת מארבעת האחרונות אותו סיכוי לבחור ראשונים. אדם סילבר ומרעיו בטוחים שזה יוציא הרבה מהעוקץ והכדאיות של טנקינג)

*
*

4. כל עניין הטנקינג וכו' פוגע בליגה הרבה יותר משנדמה לכם

*

*

כל כך הרבה מדברים על טנקינג שחצי ממשחקי ה-NBA איבדו ממשמעותם. כשקבוצה האמורה לעשות טנקינג נותנת נשמתה לנצח, ובכל זאת מפסידה, ואז בעיתונים ובאתרים כותבים "עוד דוגמהא של טנקינג". מה צריכים להרגיש השחקנים שהוציאו נשמתם עבור הניצחון, ונכשלו?

ומה קורה כששתי קבוצות האמורות לשחק במטרה להפסיד משחקות אחת נגד השנייה? מה קורה אז?

וכשמאשימים את הנטס בטנקינג, מה שחקני הקבוצה אמורים להרגיש, כשככל שהם מפסידים יותר הם עושים זאת לטובת לברון וחבריו בקאבס? לאן הגענו?

מה שאני מנסה לומר זה שכמעט כל משחק שמתקיים אתה לא יודע יותר מה לחשוב. האם קבוצה חלשה שאמורה לעשות טנקינג הפסידה לטורונטו, האם הפסידה בכוונה או הפסידה נגד קבוצה טובה יותר.

אני עצמי – שאף פעם לא האמנתי ביתרון של טנקינג לעומת ניסיון לשדרג את הקבוצה עם מה שיש בתקווה לעתיד טוב, ועדיין לא מאמין ביתרון הטנקינג אלא אם כן נמצא כוכב-על בדראפט – התחלתי להיכנס למערבולת הטנקינג הזאת, ולומר לכם את האמת? זה מוציא את החשק מלחזות בכדורסל. עבורי ספורט הוא תחרות בה כל אחד מנסה לעשות את הטוב ביותר שהוא יכול. אם ישנם גורמים המפריעים לו, והמשחק אינו אשכרה משחק בין שתי קבוצות שכל אחת עושה מה שהיא יכולה עבור הניצחון, מה הטעם לחזות בו? זה הופך למין הארלם גלוב טרוטרס.

5. האם הסוס נגמר לספארס לכמה השנים הבאות?

 

(האם הפלח מסתכל על העתיד?)

קווין או'קנור מתחיל את מאמרו על הספארס במילים האלו:

San Antonio has been read its last rites too many times to count over the past decade. But unlike before, there are warning signs that signal that recent struggles—and a surprising amount of off-court drama—may be the new normal for the NBA’s model franchise.

הנה דעתי על הספארס, כשכמה קטעים, ופרטים עובדתיים (גיל, משכורת, חוזים) לקחתי ממנו.

הספארס היו לא רק הסטנדרט של ה-NBA ב-25 השנים האחרונות, אלא הסטנדרט של כל קלאב בעולם. הם נבחרו כמה וכמה פעמים רצופות כקלאב המוצלח ביותר בספורט – בכל העולם ולא רק כאן. כל ארגון הקאבס הוא מודל לעקביות ואחידות, מהימים של האדמירל דייויד רובינסון ואז דרך טים דאנקן, לטוני פרקר וקאווי לינארד. אם במשחק המבוסס על סנטר כמרכז העניינים או סמול בול עם הנעת כדור וזריקות מבחוץ, הספארס תמיד היוו קבוצה עילית שהייתה האחרונה שמישהו רצה לפגוש משך העונה הרגילה או הפלייאוף.

מאז שטים דנקן עזב, הקבוצה נראית בירידה עד שהיום היא נחשבת כקבוצה בינונית, עם סיכוי ממשי לא לעשות את הפלייאוף.

Of the 18 teams with records above .500, only the Bucks (14-24) and Clippers (11-23) have a worse record than the Spurs (13-21) against teams above .500. The Spurs pummel teams below .500 by 8.6 points per 100 possessions, according to data provided by NBA.com/Stats, but get outscored by 1.8 points per 100 possessions against teams above .500. Only the Knicks, Bulls, and Clippers see a more significant drop-off based on the strength of the opponent. That’s a terrifying sign. It sounds sacrilegious to say, but the Spurs are in danger of missing the playoffs.

אבל עם כל הנאמר, הקבוצה אינה  ר-ע-ה. אחרי הכל היא יושבת על רקורד של 27-37, ולהפתעתי הם מקום שני בליגה בהגנה, וזה ללא קאווי לינרד שהיה כבר פעמיים שחקן ההגנה של העונה. ייתכן שהוא יחזור בקרוב, וייתכן שלא. הוא הגיב במילה אחת,  “soon" , כשנשאל מתי הוא חוזר. מאמנו גרג פופוביץ' אמר שהוא "לא מאמין שהוא חוזר העונה".
אז לינארד זה שפעם היה מודל של שחקן שקט וביישן ההורג אותך בלי שאף אחד מרגיש – א-לה טים דנקן – הפך לגורם מפריע ומפריד. DISGRUNTLED STAR שעשה העונה יותר נזק לבראנד של הספארס מאשר  טוב. ה-SILENT KILLER הזה שלעתים נראה כאילו הוא רובוט המופעל ע"י התיכנות המסוכן של פופ לשלמות, הפך העונה ל-DIVISIVE PLAYER עם ISSUES שהוא מגלה בחצי פה ומסתיר בחצי הפה השני.
ישנן כמה אפשרויות: לינארד אף פעם לא היה ה-SILENT KILLER שחשבנו שהוא, מודל דנקן. אפשרות אחרת היא שאולי הוא כן היה כזה, אבל החליט לשנות את עורו ולהפוך לכוכב רועש ונוצץ מהסוג של קובי בריאנט. אפשרות שלישית היא שהוא רוצה לאיים על הספארס שמוטב שכבר יידעו שהוא ירצה חוזה מקסימלי של משהו בסביבות 219 מיליון ל-5 שנים, ולא סנט אחד פחות.

ייתכן שהספארס יאמרו 'לא'.  "הפציעות של לינארד מתחילות 'TO ADD UP' ", כמו שאומרים החברים שלי מכרם התימנים. אל תשכחו שכבר בעונה שעברה הוא החמיץ 18 משחקים עם פציעה בשריר ארבעת הראשים, אותו 'קוודריצפס' שמושיב אותו העונה. האם יסכמו 219 מיליון על שחקן שלפתע נראה נוטה לפציעות, ואולי אפילו בעל גוף שמערכת האוטו-אימיון (AUTOIMMUNE) שלו מסרבת 'לקבל' טיפול כ-"טיפול" ומקבלת אותו כ'איום' ונלחמת נגדו. מקרים רבים מסוג זה ידועים בעולם הרפואה.

לינארד הוא הבעיה הגדולה אך לא היחידה. הספארס היא קבוצה מבוגרת המגיעה לשלבי זיקנה. הם היו מבוגרים גם ב-2-13-14 כשלקחו את האליפות, אבל ההבדל הוא שעתה הם זקנים שיכולתם ירדה עד כמעט 'נעלמה' כפי שקרה עם טוני פרקר, פאו גאסול, מאנו ג'ינובלי, רודי גיי, אולדרידג', ואפילו פאטי מילס כבר בן 30.  הם משחקים את המשחק השני באטיותו בליגה, ואני לא מאמין שפופ יצליח לעשות מה שהצליח לעשות עד עתה – תמיד להמשיך את השלשלת עד שהמבוגרים פורשים, ואז הצעירים כבר רכשו ניסיון של כמה שנים תחת פופ

לספארס לא יהיה קל עם שחקניהם המבוגרים ש-78.4 מיליון כבר מובטחים להם, כולל 22.3 מיליון לאולדרידג' (עם חוזה חדש שחתמו אילו לשלוש השנים הבאות), 16 מיליון לגאסול, ו-12.6 מיליון לפאטי מילס. לאולדרידג' ישנה עונה טובה, אבל לך תדע מתי תבוא 'הנפילה הגדולה'. החוזים לגאסול ולפאטי מילס הם עד 2021. פאטי מילס הוא שחקן טוב, אבל לא יותר מזה. הוא לא השחקן שיוכל לשאת את הקבוצה על כתפיו כפי שפרקר עשה פעם. פאו גאסול בירידה תלולה.

זה מביא אותנו לכוכב הקבוצה היום שהוא שחקן טוב, אבל 'כוכב' הוא לא – דג'ונטה מוריי. הוא בן 21 ודי עצוב (ומסוכן) לשים את כל עתיד וגורל הקבוצה בידיו. הוא – ונניח אנדרסון, פורבס, וברטנס שיישארו – הם שחקני 6.5-7 בדרוג 1-10 של ה-NBA. זה טוב לעשות מהספארס קבוצה הלוחמת בשיניה לעשות את הפלייאוף.

ועתה אני מגיע לפופ. הוא נראה לי כאילו זוהר האימון – ואפילו חוש ההומור היבש הנהדר שלו – נעלמו. הוא איבד את ה'אוומפף' שהיה לו. הוא נראה לי די עייף ומשועמם על הקו. אולי תפקידו החדש כמאמן נבחרת ארה"ב יספיק לו והוא יחליט שהגיע הזמן לפרוש, כי להתחיל מה שנראה לי כהקמת קבוצה חדשה זה מאמץ שאני לא מאמין שהוא מוכן לו.

6. הגבה נפצעה שוב

*

*
במעורב הערב שלי אמש כתבתי שווילט צ'מברליין היה שולט היום ללא מיצרין בכל הסנטרים של הליגה (כמו בכל תקוםפה אחרת). ציינתי שאנטוני דייויס היה מהווה עבורו בעיה כי הוא משחק בפרימטר לא פחות מאשר תחת הסל.
אבל שכחתי לציין עובדה נוספת: הגבה נפצעת ונפצעת. אמביד היה פצוע זמן רב. ככה נואה, אנדרו בוגרט, פאו גאסול, מרק גאסול ורבים אחרים. צ'מברליין (וביל ראסל, כמו רוב הסנטרים של העבר) כמעט שלא נפצע.
אנטוני דייויס סובל שוב מנקע בעקב, והוא 'DAY-TO-DAY', כרגיל.

 7. מייקל פורטר חזר. עתה הגיע זמן ההוכחה

*

*

מייקל פורטר חזר הערב לשחק. הוא קלע 12 נק' בערב מחוספס של 5 מ-17 בהפסד לג'ורג'יה 62-60. אבל מה שקרה פתאום הוא שמיזורי – שכל הסקאוטים שכחו על קיומה – חזרה פתאום להיות "MUST SEE" של כל סקאוט NBA מהראשון והאחרון.

למה?

לפני הפציעה הוא היה הנבחר מס' 1 בכמעט כל מוק דראפט. עתה עליהם להחליט מה עושים איתו.

היום ישנם דיאנדרה אייטון ומרווין גאגלי III הקולעים 20 נק' וקוטפים 10 ריבאונדים אפילו בלי להתאמץ במיוחד. ישנו טריי יאנג שאיש לא בטוח אם יהיה סטפן קרי שני או BUST. וישנו לוקה דונציק עם ה- player efficiency rating המוביל ביורוליג.

על הסקאוטים להחליט היכן עומד פורטר בתוך שדה השחקנים שנראה שרק השתפר מאז החלה העונה.

הערב הוא נע ללא כל קושי או מיגבלה. היד לא הייתה מאופסת אבל זה זמני.

*

Jeff Roberson/Associated Press

אז מה עליו להוכיח כדי לטפס שוב לראש?
אחד מהסקאוטים הוותיקים בליגה אמר לבליצ'ר רפורט שעצם הופעתו למשחק הערב כבר היה ניצחון: Porter wins just by playing again

הסקאוטים ראו מספיק ממנו אחרי התיכון ב-USA Basketball, Adidas Nations, the McDonald's All-American Game and Nike Hoop Summit.

אבל יהיו סקאוטים שירצו הוכחה עכשיו, ללא התחשבות בעבר. אני משוכנע שבטורניר המכללות הוא יהיה חייב להראות שהחולשות שלו בתיכון ("כלל לא ניסיתי", הייתה תגובתו) – חוסר הגנה טוטאלי – עבר טיפול בזמן הקצר ששיחק באונ' מיזורי.

"ההגנה היא הדבר שהכי פחות מטריד אותי. בתיכון כמעט נאסר עלי לבזבז אנרגיה בהגנה. מה שלא יודעים עלי הוא שאני פריק של הגנה", הוא הגיב על ההערה שהוקראה בפניו.

אני מאמין לו.

אבל ישנה לו חתיכת עבודה לעשות בטורניר (שאני מקווה שלא יהיה קצר עבור מיזורי) לפני שייחשב שוב כבחירה 1-3 מובטחת.

8. כל הכבוד לגולשים שקלעו בול בתשובה לשאלה איזו קבוצה היא הפופולרית ביותר בליגה! 

הבולס!

אולי הבולס סובלים מעונה קשה של 42-22, אבל הכסף בקופות מצלצל בניגון של 20,679 צופים למשחק, מס' 1 בליגה. לך תדע. אולי הרוחות והקור מבריחים אלפי הומלסים לאולם הזוכים בכניסה חופשית מרוב רחמנות?

לא. ברצינות. Chicago Tribune's)  K.C. Johnson) מדווח שהבולס ממלאת את האולם לצלילי 98.9% קיבולת. זוהי השנה ה-9 ברציפות שהיא מובילה את הליגה במספר הטוסיקים. כמובן שגודל האולם עוזר כי בגולדן סטייט נכנסים רק 19,596 טוסיקים, ואף טוסיק לא מחמיץ משחק לקיבולת של 100%.

השנייה היא הקאבס עם 20,562 ממוצע, אף היא בקיבולת של 100%. שלישית היא פילדלפיה (20,549), ואז טורונטו עם 19,827, ואז מופיעה מערבית – דאלאס – עם 19,757.

מסקנה: מה שקובע הוא גודל האולם ולא יכולת הקבוצה.

9. דני איינג': "קיירי אירוינג יסבול מבעיית ברכיים לשארית הקריירה"

 

Danny Ainge thinks Boston Celtics star Kyrie Irving will need to manage knee the rest of his career, but it's nothing serious

Boston Celtics guard Kyrie Irving (11) drives past New York Knicks guard Trey Burke, right, during the second half of an NBA basketball game in New York, Saturday, Feb. 24, 2018. Irving had 31 points to lead the Celtics in a 121-112 victory.

10. כמה מהביליונריות היפות של העולם

 

Holly Branson is worth $3.8 billion. Her father is entrepreneur Sir Richard Branson. She went to medical school where she specialized in neurology. After school, she worked in the neurology department of the Chelsea and Westminster Hospital. She also travels around the world doing humanitarian work.
Marie Besnier Beauvalot is a 34-year-old who is worth $2.5 billion. She inherited a French dairy company called Lactalis. She and her two siblings own 100% of the company. They make Président brie cheese, which is what made the company popular. The company is based in Laval in western France.
Serra Sabanci is a 39-year-old worth $1.1 billion. She is a shareholder and board member of Sabanci Holdings, which is Turkey’s largest financial and industrial conglomerate. She is the 28th richest person in Turkey. She went to the University of Portsmouth and graduated with honors from the Department of Economics of Istanbul Bilgi University.
Ana is a 41-year-old who is worth $3.6 billion. Her great-grandfather founded Itau, which is one of the largest banks in Brazil. The bank merged with Unibanco and together they are known as Itau-Unibanco, the largest non-state bank in Latin America. She is the youngest female billionaire in Brazil so she is set for life.
Lee Seo-Hyun is a 41-year-old who is worth $1.3 billion. She is the president of Cheil Industries, which is a textile manufacturer. Seo-Hyun expanded the company into fashion business and chemicals. She then bought Colombo Via Della Spiga. She also merged with Samsung SDI and Samsung Everland, making them the leading producer of energy storage solutions.
Aerin Lauder is 46 years old and is worth $1.85 billion. She is an heiress to the Estée Lauder line. She also has her own fashion, perfume, cosmetic, and furniture line named AERIN. When it comes to the Estée Lauder Company, she owns 16 million shares.
Tamara Ecclestone is a 32-year-old heiress, socialite and television personality worth $3.6 billion. Her father is Bernie Ecclestone, a billionaire who is the chief executive of the Formula One Group. She worked as a presenter for Sky Sports Italia and has been involved in other racing productions. In 2013 Tamara made headlines of a different sort when it was revealed her ex-fiance had attempted to blackmail her for £200,000 for not selling her “intimate secrets” to the press. Derek Rose was convicted and sentenced to four years of jail time for the attempted blackmail.
Petra Stunt is the other daughter of billionaire Bernie Ecclestone. Like her sister Tamara, she is also a socialite and model, as well as a fashion designer. She married billionaire businessman James Stunt in 2011 in a wedding that allegedly cost close to £12 million. Recently, the couple has made headlines for their real estate adventures, buying the former mansion of mega-producer Aaron Spelling and then listing it for $200 million. Like her sister Tamara, though, Petra has also had bad luck with some rather shady characters. In 2014 it was revealed that she had been conned out of £1.6 million by the person she had hired to help renovate the mansion. He was eventually sentenced to Yikes!
 
Dylan Lauren, daughter of designer Ralph Lauren, is worth $4.7 billion. She opened the largest candy shop in the world, called Dylan’s Candy Bar. While she chose not to follow in her father’s footsteps, she did let him design her wedding dress when she married Paul Arrouet in 2011. It looks like she would much rather bathe in candy than deal with clothes.
Amanda Hearst is worth $8.7 billion and is the owner of the Hearst Corporation. It was originally founded by her great grandfather. She created an organization called Friends and Finn that prevents mistreatment of puppies in puppy mills. She works with non-profit organizations to promote a positive message about animal rights.
Charlotte Casiraghi is a 29-year-old model and is worth $5.7 billion. She is the second child of Caroline, Princess of Hanover, and the Italian industrialist Stefano Casiraghi. Charlotte is eighth in line to the throne of Monaco. She received a philosophy degree from Sorbonne University is a decorated equestrian, and is also the face of Gucci. In 2013 she made headlines by having a son out of wedlock with famed French actor Gad Elmaleh, who is 16 years her senior. Sadly, though, there was no fairy-tale ending for this couple, as they abruptly split up two years later, with a source telling PEOPLE magazine “He wasn’t around enough – and she wanted a father for her son.”
Sara Blakely is a 45-year-old worth $1 billion. She founded the company Spanx, which makes intimate apparel, pants, and leggings. Time named her as one of the most 100 influential people in the world in 2012. Forbes has named her the 93rd most powerful woman in the world. With there being millions of people in the world, being the 93rd most powerful is amazing. The next billionaire is one of the youngest in the world.
Alexandra Andresen is only 19 years old, making her the youngest female billionaire in the world. She is worth a staggering $1.2 billion and is the daughter of Johan H. Andresen Jr. He is a Norwegian industrialist who owns Ferd AS. He transferred 80% of his shares from Ferd Holding to his daughters.

Perenna Kei is a 24-year-old who is worth $1.3 billion. She went to the University of London where she got her bachelor’s degree in economics and finance. She has an 85% holding in Logan Property Holding through companies located in Guernsey and the Cayman Islands. Logan Property sells high-end real estate in Shenzhen. She also has a family trust.

Yvonne Bauer is a 38-year-old who is worth $2.4 billion. She owns 600 magazines, 400 digital productions, and 50 radio and television stations across the world. Her company’s name is Bauer Media and it was founded in 1875. She is the fifth generation in her family to run the company.
העשירה מכולן?
Laurene Powell Jobs is 51 years old and worth $20.4 billion. She was married to the late Steve Jobs. She received a bachelor’s degree in Art and Science from the University of Pennsylvania Wharton School. She went on to get her MBA from the Stanford Graduate School of Business. She founded the Emerson Collective, which helps under-resourced students through entrepreneurship

 11. ווייטסייד עם דאנק על אמביד, ו-26 נק' , משכיבים את פילי

*


*

 12. קיירי ב-NO-LOOK-PASS להורפורד היה חלק מהניצחון החשוב על מיני

*

*
13. ווסטברוק לא נגמר לעולם. איזה קנון!

*

*

14. אלן בדאנק מפלצתי. הנטס נלחמת לא לתת לקאבס בחירה ראשונה בדראפט!

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
6 years ago

סן אנטוניו גמורים כי הם חטאו בחטא ההיבריס הנורא. הליגה הזאת בנויה מעיגולים. פעם אתה למעלה ואז רגע לפני הנפילה אתה משחרר הכל ועושה בנייה מחדש.

כפי שאנחנו ראינו בצורה קיצונית את אטלנטה נפרדת מחמישיית האולסטארים שלה בשביל לחזור לפליי אוף ב 2021 ואת הלייקרס נפרדת מקובי ותור הזהב בשביל לחזור לפליי אוף ב 2019.

הספרס שהיו בשיאם ב 2014-5 . לא חתכו. הם היו צריכים להשאיר את קוואי גריני ועוד איזה סמל ולחתוך את השאר בשביל לקבל בחירות גבוהות (לא טנקינג אלא חוזים נמוכים) . במקום זה הם קיבלו בחירות סוף סיבוב ושחקניל שלא יביאו אותם לשום מקום במו הברטנס SLOW MOO והמאריי . ורגליים זקנות שאחרי חצי עונה נגמר להם הצ'ילי.

הם חשבו שהם ממציאים מחדש את השיטה. אבל הם לא מעל השיטה.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  IDO

בינתיים סן אנטוניו מובילה בגולדן סטייט במשחק מצויין כשפופ מכניס חמישיית צעירים ואז חמישיית וותיקים, ובינתיים עובד לו מצויין.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
6 years ago
Reply to  IDO

תיאוריה מעניינת רק שכבר שתי עשורים מוכח שהיא קישקוש. בנפילה הראשונה של סן אן אחרי 20 שנה העכברים צצים מהחורים. הכובעים מוכנים עבורך חבר

הקרייתי
הקרייתי
6 years ago

לגמרי
כל כך קל לו להתעלם מהעובדה שהשחקן המוביל שלהם שהוא במקרה שחקן ההגנה הטוב בליגה ובמקרה שחקן טופ 5 בליגה הזאת לא שיחק כל העונה.

Berch
Berch
6 years ago

אחלה מעורב.
מעניין למה הסנטרים של אז נפצעו פחות…. יכול להיות שיותר מדי אימונים ?
אולי הם צריכים לבלות יותר…. כמו ווילט. 20000 נשים, ממוצע של שעה לכל אחת זה 833 ימים של רק סקס, בלי לישון.
אולי זה הכיוון 🙂

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
6 years ago
Reply to  Berch

צודק ברץ׳
מין לפני משחק משחרר לחץ
אם מומי היה יכול היה עושה מין לפני כל פעולה שים נהגים על הכביש אחרי מין יוריד את ממוצע התאונות ל 0.
רק מה חשוב לא להסתובב לשים ראש לפני שעולים על ההגה

זיווו
זיווו
6 years ago

היום הדור אחר 🙂 מסתבר שדארון פוקס שומע בטוהבן באוזניות לפני כל משחק… למד פסנתר כילד קטן ונשאב לקסם המדגיע דל המוסיקה הקלאסית… וגם הוא לא סנטר ונפצע השבוע כשנפל על הגב.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
6 years ago
Reply to  זיווו

בטהובן !?!?
מה רע בסמנתה פוקס ?

זיווו
זיווו
6 years ago

לא רע… הילד עוד לא נולד כשהיא הייתה בכותרות… ולא כל הפוקס הוא פוקס ולהיפך. הילד חכם גם אני שומע קלאסית כדי להתפקס…

זיווו
זיווו
6 years ago

פורטר הוא ממש מעניין. על פניו הוא השחקן הכי מתאים לקינגס סקורר ארוך וורסטילי בעמדות 3-4 שמסוגל גם לעשות הגנה. העניין הוא שאני לא משוכנע שהוא בקליבר של דונציץ ואייטון. יש לנו עוד קצת זמן לראות.דרך אגב אחיו הצעיר משחק איתו במיזרי עולה במוקים ,הוא השחקן הצעיר בדראפטו ונראה לא רע בכלל.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  זיווו

כבר שמתי לב על האח הצעיר

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
6 years ago

איזה מעורבב יא מנחם
שמת פה שאפות עם ארנקים שופרא דה שופרא
כל אחת משהו לוקס מסדרת למומי ובניו וביתו וגרושותיו את החיים
אם מומי נופל על אחת כזאת הוא שם אותה על הכתפיים ורץ לכנסייה או בית כנסת להתחתן
אשתו של ביל גייטס נראית מבואסת אולי לביל יש קצת בעיות במערכת הפעלה ?

IDO
IDO
6 years ago

ביל גייטס בטניס כל היום. לא נשאר לו כח

Berch
Berch
6 years ago

כי היא באמת יודעת למה הוא קרא לחברה שלו מיקרו סופט

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
6 years ago
Reply to  Berch

או מאן, חזק

דה שוט
דה שוט
6 years ago
Reply to  Berch

+ 100
🙂

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Berch

וואווו ברץ', איזו הברקה!

Berch
Berch
6 years ago
Reply to  מנחם לס

האמת שזו אחת מבדיחות המתכנתים הוותיקות…. מהימים שמיקרוסופט היה האח הגדול הרע שמשתלו על העולם.
שנים אני מחכה להשתמש בזה 🙂

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
6 years ago
Reply to  Berch

אם הייתה נשואה למומי הייתה יודעת למה קוראים לחברה – החציל הגדול

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

גם לי נראה כך (גייטס)

Smiley
Smiley
6 years ago

אני לא מבין למה מספידים את הספרס או כל פעם שולחים אותם לבנייה מחדש.

הם מוכיחים פעם אחרי פעם שהם עושים שינויים תוך כדי תנועה ונשארים בטופ (ומצליחים לעשות את הפלייאוף).
אסור לשכוח שהשנה הכוכב הכי גדול שלהם (זה שהיה אמור בכלל להיכלל בדיבורי ה-MVP) פצוע ופספס כמעט את כל העונה.
ועדיין,, עם שחקנים מזדקנים ושחקנים חצי אנונימיים הם בתמונת הפלייאוף (מאמין שגם השנה יהיו שם). המערב צפוף וכל יומיים מחליפים מקומות בדירוג, אבל לדעתי יש קבוצות יותר חלשות מהם (שכוללים גם הסתכלות על המערכת וניסיון).

אבי
אבי
6 years ago

לספרס לא נגמר הסוס.
והקבוצות שהשנה עושות טנקינג עושות בשכל כי לדראפט השנה יש סיכוי מצויין להיות הדראפט הכי טוב אוור!

זיווו
זיווו
6 years ago
Reply to  אבי

במקומות הראשונים כן… אבל זה דראפט לא מאד עמוק…. ה5-6 שישה הראשונים הם בקליבר של בחירות 1-2 ברוב הדראפטים. ואני לא מבין את ההייפ לאחרונה של מו במבה. מבחינתי מיקייל בריגס וקולין סקסטון יותר מעניינים ממנו וגם כל מי שכרגע סביבו במוקים.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  אבי

למה לעשות 'טנקינג' כשאפילו כשהקבוצות האלה עושות הכל להצליח הן תהיינה בין האחרונות?

גיא א
גיא א
6 years ago

נתוני הקהל במשחקי הבולס העונה הם זיוף מוחלט וכתבתי על זה בעבר. אני מוכן לשלוח תמונות להוכיח את צדקתי. היונייטד באמת היה תמיד מלא עד אמצע עונה שעברה ואז בלא מעט משחקים התחלתי להבחין בקרחות. העונה באחד המשחקים שסיקרתי רבע מהאולם היה ריק ואתה יכול היום לקנות משחקים לבולס גם ב19-30 דולר ויש מלא מבצעים (עונה שעברה פחות מ80$ היית יכול לקנות אולי מקום בחניה וגם זה לא בטוח). למזלם יש מספיק אנשים עם כסף שמשלמים מנוי שנתי כי הם לא רוצים להפסיד את המושב שלהם בעונות טובות יותר ולא באים

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  גיא א

אולי זיוף, אבל האולם מכור כולו, אפילו שהוא רבע ריק

גיא א
גיא א
6 years ago
Reply to  מנחם לס

זה בגלל שהם מוכרים חבילות רב שנתיות של מנויים לחברות ואנשים פרטיים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

זה המשפט של השבוע.

"היום ישנם דיאנדרה אייטון ומרווין גאגלי III הקולעים 20 נק' וקוטפים 10 ריבאונדים אפילו בלי להתאמץ במיוחד. ישנו טריי יאנג שאיש לא בטוח אם יהיה סטפן קרי שני או BUST. וישנו לוקה דונציק עם ה- player efficiency rating המוביל ביורוליג."

אז מנחם תודה על החיוך ששמת לי על הבוקר עם ה גאגלי ודונצ'יק אחרי החרדות מהנפילה של בראון. השמות האלה מאד אקזוטיים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

איך זה שכל הביליונריות שוות?
מה עם איזו אחת שלא היית מעיף בה מבט?

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

לא הכנסתי אותן…

Berch
Berch
6 years ago

אשתי הראשונה הייתה ועדיין מאפרת
כל אחת יכולה להיראות טוב עם האיפור הנכון
אפילו סבתא של השימפנזה מהספארי…

חכם קאטו
חכם קאטו
6 years ago

מנחם אם יש קבוצה בליגה שלא הואשמה בטנקינג זה הנטס שמכרו את נשמתם בטרייד הנורא הזה עם בוסטון. אין להם שום סיבה לטנקנג בגלל שהם לא יהנו מהפירות.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
6 years ago

מעורב נהדר. הספרס יגיעו לפלייאוף לדעתי (ויודחו בסיבוב הראשון) אבל הם לא גמורים. מארי אחלה פוינט גארד. ברטנס יהפוך לגבוה משמעותי ויעיל. עם קוואי בריא (שרוצה לסיים את הקריירה בסן אנטוניו), אולדריג' ושוטינג גארד מתפקד שהוא לא גרין, למשל אייברי בראדלי, הם טופ 3 במערב.

מסכים איתך בקשר ללברון – הפלייאוף ישנה הכל. יוסטון עפה בסיבוב הראשון, פילדלפיה מגיעה לגמר המזרח או כל תרחיש אחר יכול להשפיע מאוד. מוקדם לדעת.

אני מאוד אוהב את ג'ארט אלן. ב-18 המשחקים האחרונים הוא טוב ויכול להפוך לעוגן לכל דבר. יחד עם רונדה הוליס ג'פרסון לידו וכריס לברט כשחקן שישי יש פה בסיס נחמד (בנוסף לדיאנג'לו ראסל). עבודה יפה מאוד של שון מרקס שם

אסף
אסף
6 years ago

+1 לרועי על הכל בערך. הלוואי על כל ארגון "עונה חלשה" כמו של הספרס השנה פעם בעשרים שנה. אם יש ארגון שיודע לעשות שינויים בתנועה זה הם, אולי יהיו עונה או שתיים "חלשות" יותר אבל למרתפי הליגה כמו שהלייקרס למשל ירדו אחרי פרויקט העגלקטיקוס שלהם ושלהי הקריירה והפציעות של קובי הם לא יגיעו.
אגב נשים מצליחות ודומיננטיות שטוב שמקבלות את מקומן פה,
חוץ מהגברת באס בלייקרס יש בליגה עוד נשים בעמדות מפתח ניהוליות? בקבוצה או בהנהלה אצל סילבר?

Smiley
Smiley
6 years ago
Reply to  אסף

הבעיה של הספרס שהרף שהם קבעו לעצמם מאוד גבוה ואז כל ״גמגום״ הופך לעונה חלשה או נגמר הסוס

אסף
אסף
6 years ago
Reply to  Smiley

מסכים מאוד סמיילי. לא סתם הם המודל של כל ארגון ורט בערך שרוצה להצליח.

השרת
השרת
6 years ago

– אשמח לראות רשימה של הנשים העשירות בעולם שהרוויחו את כספם בעמל רב ולא בירושה. פרט לאחת כל הרשימה היא כזאת.

– השינוי בפורמט ההגרלה לדראפט רק הולך להחמיר את תופעת הטנקינג. עכשיו יש 3 מקומות עם מקסימום סיכויים בהגרלה למקום ראשון. יותר מקום ליותר קבוצות לטנקק בטירוף, וחוץ מזה תמיד בסוף העונה קבוצות שאין להן על מה לשחק יעדיפו להפסיד ולהרוויח עוד מיקום. הרי מי שבוחר לטנקק עושה זאת משיקול אנליטי קר, והוא עושה זאת מתוך העיקרון שמיקום יותר נמוך = סיכויי יותר גבוהה לבחירה יותר גבוהה, זה לא השתנה.

פליאוף תחתון, רק כך.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  השרת

לא פשוט להתחתן עם מיליארדר…
(ולהיות בת שלו? צריך מזל)

FuckTheRefs
FuckTheRefs
6 years ago

אחלה פוסט .
קראתי כמה חכמים שכבר מספידים את הספרס ואפילו עלתה טענה על כך שהיו צריכים לעשות טנקיינג כבר אחרי האליפות האחרונה (איזו קבוצה עושה טנקינג אחרי אליפות?).
אפשר לתת לי דוגמאות על קבוצות שנבנו מטנקינג ועשו שושלת,מת לדעת..אני לא זוכר כאלה פשוט.
הלוואי על כל ארגון ספורט הצלחה כמו הספרס שבמשך שני עשורים ומעלה הם היו קבוצת צמרת שכל שנה מתחילת העשור מספידים אותם,אומרים הם גמורים,הם זקנים ובלה בלה בלה…
והם בשלהם,כאשר בעשור הנוכחי הזקנים והגמורים הגיעו ל2 גמרים,לאליפות (וכמה גמרים אזוריים).
אז העונה נכון שהם מדשדשים טיפה אבל אנשים שוכחים שהקבוצה משחקת ללא הסופרסטאר שלה (שהעונה היית אמורה להיות עונת השדרוג הנוספת ולהגעה לכמעט שיא יכולת) ועם קבוצת אלמוניים בהנהגת אולסטאר מזדקן +צרפתי ,ארגטינאי,ספרדי שאם נחבר את גילם נגיע לגילו של מתושלח,זקן האדם.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  FuckTheRefs

אני יודע. פופ זה פופ

אפלטון
אפלטון
6 years ago

תודה מנחם מעולה.
לא הבנתי את הסיפור של קיירי ואיינג'. באיזה הקשר זה עלה?
אני איתך לגמרי בנושא הטנקינג. מסוג הסיפורים שעדיף להתעלם מהם כדי ליהנות מכדורסל, אבל באמת שזה הגיע לרמה שאי אפשר להתעלם מזה יותר. הצעד שעשתה הליגה הוא צעד חלש לדעתי, אבל לפחות בכיוון הנכון.
אני אוהב שסילבר מנסה כל הזמן לחדש ולהפוך את הליגה לתחרותית יותר. לא תקוע בשמרנות שאפיינה את שטרן ושמאפיינת את הפוטבול.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  אפלטון

אני לא יודע מה פתאום ובאיזה הקשר איינג' הוציא את ההצהרה על קיירי. מסכים אתך בקשר לסילבר

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
6 years ago
Reply to  אפלטון

אם הוא רוצה לחדש שיעשה את הצעד המתבקש של הפיעת הפלייאוף ממזרח/מערב ל1-16 , גם יתן הרבה קרבות חדשים ומעניינים וגם יבטל במידה רבה טענות על אי שוויוניות בין הקונפרנסים.
אני בטוח שאת הטיעון השלילי לעניין (מרחק) אפשר לפתור בקלות

Benjo
Benjo
6 years ago

מנחם תודה רבה על מעורב מעולה. העונה הזאת אכן צמודה ומרתקת. לגבי הטנקינג רק עוד משפט אחד . האמת שזה בכלל לא משנה מי צודק פה (האם יש באמת טנקינג או אין). מה שחשוב זה מה שאנשים חושבים ואם בתפיסה של אנשים את הליגה ומה שהם חושבים זה שיש טנקינג זה מספיק . חייבים לשנות את השיטה הזאת. המזל השנה שיש כזה קרב מטורף במערב ובמזרח הכל צמוד ויש קרבות מיקום אדירים שזה נותן מספיק משחקים לראות כל ערב. אני את משחקי קבוצות הטנקינג פשוט לא רואה.