עוד לא היה דבר כדברים האלה! / אהרון שדה

 

בס"ד

"לא היה כדבר הזה"

כבר עברה שנה מהמהפך המדהים של ברצלונה מול פ.ס.ז כשמחקה 4-0 לניצחון מדהים ומרטיט של 1-6 אני זוכר את הצרחות של נדב יעקבי לא היה כדבר הזה !

וכחובב ספורט התחושה אחרי רגעים כאלו היא ייחודית אך כעבור זמן מה היא נשכחת ואחריה באה מן תחושת ריקנות שכזו שאתה אומר לעצמך מה עוד כבר ניתן לראות שלא ראינו בספורט?

לכבוד שאלה זו שניקרה לי לא פעם החלטתי להרים את הכפפה ולכתוב על  עשרה  דברים שעוד לא ראינו אבל ניסיתי לעשות זאת

1. לא פרובינציאלי קרי לא לכתוב למשל על ארסנל שמעולם לא זכתה בליגת האלופות אלא  תופעות כלליות יותר (אמנם התייחסתי לתופעות גם בעולם וגם בארץ אך התופעה היא יותר כללית ולא ספציפית לקבוצה נקודתית).

2. לא לכתוב דברים דמיוניים כמו למשל אצן שרץ 100 מטר ב 7 שניות אלא לדבר על דברים שהגם שעדיין לא קרו אף פעם, כן היו קרובים לקרות.

 3.במאמר זה נדבר על עניינים קבוצתיים מכדורגל וכדורסל ייתכן שבעתיד נתייחס יותר להישגים אישיים (בענפים הללו, כמו גם בענפים האישיים).

1.כדורסל  מה.נ.ב.א

בשנים האחרונות נשברו כמה מיתוסים רבים שהיו נראים כבלתי נתפסים כגון

ב נ.ב.א  ג.ס סיימה עונה שלמה במספר חד ספרתי של הפסדים.

או כמו 3 שנים ברצף עם אותו גמר בין הקבוצות ג.ס וקליבלנד.

בארץ, סוף סוף ראינו מספר אלופות מחוץ לת"א (גלבוע, חיפה, ראשון, ירושלים וחולון).

  ועדיין היו דברים שלא ראינו להלן הבולטים שבהם.

  1. לא ראינו אף קבוצה יוצאת מ 3-1 ל 3-4.

            ראינו זאת בבייסבול לפני כעשור אך לא בנ.ב.א שם ראינו לא פעם קבוצה שחוזרת מ:- 3-1 ל 3-4. אני גם זוכר שדנבר חזרה מ- 3-0 ל- 3-3, אך לא ראינו קבוצה שעושה את כל המהפך.

הסיכוי שזה יקרה

לענ"ד לא גבוה כי התחרות יותר מדי צמודה בשביל בכלל להגיע למציאות של 3-0, ואם כבר הגענו זה  אומר שהקבוצות לא באותה ליגה אז איך פתאום האנדרדוג תהפוך ל- 3-4 ?

  1. לנצח את כל הפליאוף ללא הפסד

כולם זוכרים את מוזס מלון עם משפט ה 0-15 המפורסם אך נגמר ב 1-15 .

אשתקד ג.ס. שיפרה שיא זה כשעשתה 1-16 אבל היא הפסידה 1 בודד לקאבס שיכול להיות בכייה לדורות להישג בלתי נתפס.

הסיכוי שזה יקרה

בדרך שלברון הוביל את הליגה במעברו למיאמי, השתנה לטעמי תפוס התחרותיות באופן קיצוני וכמובן שדוראנט הגדיל לעשות זאת כשעבר לקבוצה הטובה בהיסטוריה (מאזנית עונה רגילה הכוונה). ולכן עם השפל בתחרותיות היה חלון הזדמנויות גבוה אלא שהוא הולך ונסגר והנה פול עבר ליוסטון לקבוצה תחרותית מאד.

בכל זאת, אם ג.ס לא תפגוש בטעות ביוסטון היא עשויה לעשות זאת, אך נראה שהסיכוי הממשי היה קיים אשתקד.

 

3.לקחת אליפות ממקום שמיני.

הניקס ב 1999 עשו גמר ממקום שמיני (אך בעונה מקוצרת) כשהתגברו על מיאמי (3-2) ואז אטלנטה (4-0) ואינדיאנה (4-1) לפני שנכנעו לס.א. (4-1).

יוסטון עשתה אליפות בשנת 95 ממקום 6 לאחר שהדיחה את יוטה (3-2) ,פיניקס (4-3) ס.א. (4-2) והביסה את אורלנדו בגמר 4-0.

הסיכוי שזה יקרה

יש במקום שמיני, בטח כיום, משהו מהמקריות. לכן, בסיטואציה הנכונה זה עשוי לקרות כמו איזה סופר סטאר פצוע שפתאום חוזר לקראת הפליאוף.

אני זוכר למשל איך לפני שנתיים חשבתי שאוקלהומה יכולה לעשות אליפות אם רק תגיע לפליאוף כי אז דוראנט יחזור… היא סיימה תשיעית ושנה אח"כ הייתה בגמר המערב כפסע מניצחון על ג.ס.

 

דברים נוספים בנ.ב.א

אנו בתקופת ג.ס. שניפצה לא מזמן את שיא הניצחונות ב- 3 עונות.

בשביל הפרופורציה, אף קבוצה לא הצליחה לעשות אפילו לפחות 63 ניצחונות במשך 3 עונות ברציפות, עד שבאה ג.ס והעמידה זאת על מינימום 67 ניצחונות לעונה.

השיא הבא.

אף קבוצה בליגה לא הגיעה ל 60 ניצחונות במשך 5 שנים.

היחידה שעשתה זאת 4 שנים היא הלייקרס של 85-88.

ג.ס. נמצאת כרגע בקצב של קרוב ל- 64 ניצחונות. אם תעשה זאת, היא כבר תשבור את השיא של אותה ל.א.: 62 ניצחונות לפחות למשך 4 שנים.

בעונה הבאה היא יכולה להיות היחידה בהיסטוריה עם 60 כפול 5.

כמובן שיש עוד שיאים. למשל עונה מושלמת בבית (ס.א. הייתה קרובה לכך לפני מס' שנים).

ובכלל,  50 עונות ברצף ואין ספור סט', אך כמדומני שהשלושה שנבחרו כאן ייחודיים ביותר.

2. כדורסל עולמי.

גם כאן ראינו כמעט הכל כולל הפסדי ארה"ב של כוכבי נ.ב.א וכולל אי לקיחת אליפות של מכבי תל אביב סל 3 שנים ברצף, במה שנראה כמו אחרית הימים. בכל זאת נשארו כמה דברים שעוד לא ראינו:

כדורסל מכללות:

ראינו אפילו פיינל פור עם כל המדורגות ראשונות באזור שהגיעו לפיינל פור.

  1. אך לא ראינו מדורגת 16 מדיחה מדורגת ראשונה

ראינו כמה מקרים בהם מדורגת 15 מדיחה מדורגת מספר 2 אך את ההפתעה הגדולה ביותר בטורניר ההפתעות לא ראינו.

הסיכוי שזה יקרה.

איני בר סמכא בכל הקשור לדירוגי המכללות ומה ההבדל בין מדורגת 15 ל 16. אך אם מדורגת 16 היא לא דווקא קבוצה מליגה חלשה שמגיעה כאלופת איזו ליגה חלשה ואם אין הבדל מהותי בינה למדורגת 15, הרי שההיגיון אומר שגם זה יגיע.

(אשמח לתובנות מברי סמכא בתגובות לסוגיה זו).

 

 כדורסל יורוליג

ראינו פיינל פור שמשוחזר פעמיים.

ראשית פיינל פור 2009 שוחזר ב- 2012

עם פאו, אולימפיקוס, צסק"א וברצלונה.

ולאחר מכן ב 2015+17 עם ריאל, אולימפיקוס, צסק"א ופנרבחצ'ה.

  1. אך לא ראינו פיינל פור שמשוחזר ברצף שנה אחרי שנה.

 

הסיכוי שזה יקרה.

גבוה. נראה שהרשימה של הפיינל פור היא כמעט רשימה סגורה מראש עם צסק"א ופנרבחצ'ה באופן קבוע, כשבאחוז גבוה מצטרפות ריאל, אולימפיקוס ופאו.

בנוסף, כבר מספר שנים שלפחות 2 קבוצות חוזרות לפיינל פור ברצף, כשהיו שנים ש 3 הצטרפו. לא ירחק היום ורשימת הפיינל פורסטיות לא תשתנה.

 

  1. לא ראינו אלופת יורוקאפ לוקחת את היורוליג עם הכרטיס החופשי.

הנהלת היורוליג המעוותת רצתה ליגה סגורה עם סדק קטן בו אלופת היורקאפ מקבלת כרטיס חופשי ליורוליג. ככה לכאורה יש סיכוי לכל קבוצות היורקאפ… אלא שהכניסה ליורוליג הייתה אמורה להיות לשנה בודדת, ולאחר מכן הייתה אמורה האלופה היוצאת ביורקאפ לחזור למפעל המשני.

כך נוצר מצב אבסורדי בו לאלופת היורקאפ כרטיס חופשי ליורוליג אך לאלופת היורוליג בפוטנציה אין מקום במפעל הבכיר…

מי שחשפה את הנהלת היורוליג בקלונה הייתה קובאן שלפני שנתיים העפילה לפיינל פור ויצרה כאב ראש לא קטן להנהלת המפעל.

לבסוף, הוחלט לתת לקובאן את הכרטיס לעוד עונה רק אם תשכיל לזכות בטורניר. זה לא קרה (למזלם הרב של עסקני המפעל) ואנו מחפשים קבוצה שתאתגר את העסקנים.

הסיכוי שזה יקרה.

לכאורה לא גבוה, בטח לא בפורמט הנוכחי שמצריך עומק והרבה ניסיון בכדי לנסות בכלל להעפיל לשלבי ההכרעה של העונה. אבל תמיד יכול לבוא איזה אוליגרך ולהשקיע ים דולרים ולהביא את אוברדוביץ.

 

3. כדורסל ישראלי 

בשנים האחרונות נשברו כל השיאים ונהייתה כאן ר"ל ליגה תחרותית מעין כמותה, ועדיין יש כמה דברים שבעולמות אחרים הם טריוויאלים ואילו כאן הם לא מושגים.

 

  1. עדיין לא ראינו אלופה שאינה מתל אביב שמגנה גם על תארה.

פשוט נתון הזוי… אבל בליגה שבה בין 1970 ל- 2007 הייתה רק אלופה אחת,  ולמעט עונת 93, גם 5 אלופות שונות מחוץ לתל אביב זה מדהים.

 

הסיכוי שזה יקרה.

בשיטת הפיינל פור לא ירחק היום. ירושלים כבר עשתה אליפות והגיעה לגמר לא מול מכבי ולקחה 2/3.

  1. עדיין לא ראינו דבאליסטית שלא מתל אביב.

הפועל תל אביב לקחה דאבל בודד בשנת 69.

מחוץ לתל אביב זה לא קרה, שכן מאז 2010 כל הגביעים של מכבי, מה שמנע ממכבי חיפה, גלבוע, ירושלים וראשון גביע.

כשחולון לקחה אליפות ב 2008, המחזיקה הייתה ירושלים. גם ב- 93 כשגליל לקחה, הגביע שייך להפועל תל אביב.

  הסיכוי שזה יקרה.

 הגיע הזמן, אולי אפילו השנה.

     4. כדורגל ישראלי 

בשנים האחרונות ראינו כמה דברים מעניינים, כולל קבוצה שלוקחת טריפל (מכבי תל אביב), קבוצה מהליגה השנייה שלוקחת גביע, וכן קבוצה שלוקחת גביע ויורדת (הפועל ר"ג)

לפני כן ראינו קבוצה שזוכה בגביע 3 פעמים ברצף (הפועל ת"א), או שעולה ליגה ולוקחת אליפות (בית"ר ירושלים ב- 93 והיה גם לפניה).

מה שלא ראינו הוא

  1. קבוצה שלוקחת דאבל שנתיים ברציפות.

זה בעיני נתון מעניין מאד. הנה ברצלונה, יובה, פ.ס.ז ומינכן עשו זאת ברצף רק בשנים האחרונות, ובארץ עדיין לא.

הסיכוי שזה יקרה.

גבוה. הרי יש פער תקציבי לא קטן בין הגדולות זה יבוא פעם.

5. כדורגל עולמי 

אשתקד ריאל לקחה גביע שני ברצף בליגת האלופות ושברה קללה רבת שנים בעניין.

אלופת עולם ברצף הייתה לנו, הגם שהיה ממזמן (ברזיל 58+62 ולפניה איטליה 34-38 ).

גם קבוצה שזכתה ב- 3 תארים גדולים ברצף קיבלנו (ספרד).

הדבר המרכזי שלא היה לנו:

  1. קבוצה בגמר הגביע העולמי שלא מיבשת אירופה או אמריקה.

יודעים מה, בשלב ראשון נהיה מוכנים לקבל אפילו עולה שלא מדרום אמריקה.

הסיכוי שזה יקרה

נמוך עד לא קיים.

אמנם הייתה לנו עולה לחצי גמר מאסיה (דרום קוריאה), אך מעבר לכך שזו סנסציית ענק, זה היה במונדיאל ביתי שהיה גם מאד ייחודי.

בוודאי שלא סביר שנראה זאת ברוסיה.

אולי אם יקיימו טורנירים במקומות הזויים כפי שכנראה יהיה ב 2012 בקטאר או במקומות כמו בוליביה/פרו עם תנאים ייחודיים ביותר, נראה סנסציה שכזו.

 

כמובן שיש עוד הרבה מה להאריך בכדורגל האירופאי אך מחוסר מקום הסתפקתי בזאת.

אז מה הדבר שלא נראה לכם שיקרה מהרשימה הנ"ל?

ומה הדבר הנוסף שלא קרה ונראה לכם כשווה ציון? (רגל וסל כאמור)?

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
53 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ma
ma
6 years ago

כתבה מעולה! נדמה לי שהתכוונת שלא ראינו קבוצה שחוזרת מ0-3, לא ממ1-3, שאת זה ראינו בגמר מקליבלנד

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago
Reply to  ma

נכון תודה

שמעון
שמעון
6 years ago

-גולדן עדיין יכולה לעשות פו פו פו אנד פו העונה או בשנה הבאה.

-אם יש קבוצה שיכולה לעשות מעשה יוסטון ולקחת אליפות זאת אוק ממקום 6 ומטה-אבל סיכוי לא באמת ריאלי

-קבוצת כדוררגל בארץ עם דאבל שנתיים בהחלט ריאלי למכבי או ב"ש בשנים הבאות

-קבוצה בגמר הגביע העולמי שלא מיבשת אירופה או אמריקה-שום סיכוי
-עדיין לא ראינו אלופה שאינה מתל אביב שמגנה גם על תארה- אולי י-ם השנה (לא נראה לי)


-לא ראינו אלופת יורוקאפ לוקחת את היורוליג עם הכרטיס החופשי.=שום סיכוי

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  שמעון

והדבר הכי מדהים בשבילי אי פעם היה בגמר אלופות 2005 ההפסד של מילאן אחרי יתרון 3-0 מול ליברפול (בתור אוהד מילאן זה היה נוראי), זה היה יותר מדהים מה-6-1 של בארסה על פסז ומהניצחון של יונייטד בגמר 99 ויותר מהחזרה של הקאבס מפיגור 3-1.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago
Reply to  שמעון

+++ עצוב מה שקורה עם מילאן בליגה בשנה האחרונה.

שמעון
שמעון
6 years ago

זה כבר כמה שנים שאנחנו ברמה של ביתר. בסדר לגיא יש את פיניקס אני עם פילי ומילאן שנים של פח. פילי יש אור בקצה המנהרה לגבי מילאן צפויות עוד שנים רבות שחונות. בכלל הכדורגל האיטלקי נמצא במצב קטסטרופה.

Berch
Berch
6 years ago
Reply to  שמעון

צודק לגמרי. ערב מדהים.
אני לאכפת לי אבל הייתי עם אוהדים של ליברפול… היה מעולה 🙂

שמעון
שמעון
6 years ago
Reply to  Berch

כמעט שברתי את הטי וי באותו גמר ואני מחשיב עצמי אדם מאד רגוע.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago
Reply to  שמעון

בתור אוהד ליברפול זה היה נפלא. וליברפול הבקיעה את שלושת השערים בכשש דקות בדקות 60-54.

ori88
ori88
6 years ago

תודה רבה על "לא ראינו" זה.
לא ראינו שחקן הכי טוב בעולם שמשתפר בעונתו ה – 15 – בעצם כן ראינו – לברון

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

"לא ראינו" עד שכן ראינו

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago

יופי של פוסט.

מתן גילור
6 years ago

עוד לא היה כדברים האלה: הפועל בחיפה.

אסף
אסף
6 years ago

מתן לא בטוח שזו העונה לפתוח את מי הקבוצה הבכירה בעיר… בעצם במחשבה שנייה מה עוד נשאר לאוהדי מכבי חיפה כדורגל לעשות השנה??? -:)

Berch
Berch
6 years ago

טור משובח. חזרה של כוכב מפציעה ב 3-0 יכולה להביא ל 3-4.
מישהו בסדר גודל של לברון או הארדן.
האמת שזה יוסיף ללגאסי של לברון אז אולי כדאי לו לשקול את זה ברצינות….. 🙂

ודאבל לחולון יתקבל בברכה, כמובן

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

בטורניר המכללות יש הבדל משמעותי בין ניצחון של מדורגת 15 על 2 לעומת 16 על 1. לא כל כך בגלל המדורגות 1 יותר בגלל המדורגות 16.
צריך לזכור שלא 64 (68) הקבוצות הטובות מגיעות לטורניר. חלקן הן אלופות של ליגות מאד חלשות ובמיוחד אלו שמדורגות 16.
מצד שני זה טורניר המכללות וכבר היו מקרים קרובים יחסית לכן זו סנסציה שעוד יכולה להיות יום אחד.

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago

תודה רבהעידו .
תוכל לפרט מי היא המדורגת 15 הממוצעת ?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

מה הכוונה בממוצעת? מאיזה ליגות?

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago

בדיוק

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

אני יכול לכתוב את השמות אבל הם לא יגידו הרבה…

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago

אז זה אומר למעשה שגם ה 15 לא אכותיות כ"כ אז מה כבר ההבדל ?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

אהה הבנתי.
תחשוב שה-30 המדורגות ראשונות הן פחות או יותר 30 המכללות הטובות במדינה.
עכשיו האלו מהתחתית של הדירוג כבר מגיעות מהפול של החצי של המכללות הפחות טובות במדינה. לכן יש כאן שונות גבוהה יותר וההבדלים בין קבוצה לקבוצה הופכים לגדולים יותר.
אם ננסה להגדיר את הרמה אז המדורגות 15 מגיעות בערך מהטווח של המכללות ה-150 עד 200 מסך הכל 350 בעוד שהמדורגות 16 מגיעות מסביבות ה-200 עד 250.
מקווה שזה עוזר.

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago

תודה עידו שמחתי ללמוד משהו חדש.

MJ234523
MJ234523
6 years ago

אפילו שאני מתעב את חברת הללל יש קטע בלינק הבא ששווה.

הוזי הללל נא להסתכל בלינק הבא בתגובה מס' 6

https://sports.walla.co.il/item/3140072

אפלטון
אפלטון
6 years ago

השיא של גולדן סטייט מדהים, אבל השיא של סן אנטוניו שהולך להיגמר עם 19 עונות רצופות מעל 50 נצחונות לא פחות מלא נתפס בליגה שעובדת על מחזוריות.

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago
Reply to  אפלטון

נכון מאד !

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
6 years ago

הכי לא יכול להיות זה לחטוף 4 גולים ב-6 דקות. זה לא קורה אפילו במשחקי ילדים.
אבל זה קרה, לנבחרת הכדורגל המצליחה בכל הזמנים, ברזיל, על אדמתה, בחצי גמר המונדיאל. הכי לא יכול להיות שיש.

bbbsot
bbbsot
6 years ago

NBA:
מה עוד לא יחזור הוא שחקן NBA שיוביל את שחקני שתי הקבוצות, בכל הקטגוריות –
נקודות, ריבאונד, אסיסטים, חטיפות וחסימות, על פני סדרה שלמה. כל סדרת פליאוף שהיא.
למען האמת, זה לא קורה אפילו במשחק בודד.
העובדה שזה קרה בגמר, הופכת את ההישג לדמיוני במיוחד, כנראה לגדול הישגי ה-NBA של שחקן. שלא כמו עונת הטריפל של ביג-או, שראסל הצליח להשיג – לזה איש לא יתקרב בעתיד.

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago
Reply to  bbbsot

לגבי הישגיים אישיים בענפים קבוצתיים יש לייחד מאמר נפרד.
צריך לחשוב איך למצוא משהו שלא היה לא מה שהיה.
ו..שיהיה ראלי .

MBK
MBK
6 years ago
Reply to  bbbsot

צודק לגמריי
זה בלתי נתפס בעליל

MBK
MBK
6 years ago

אהרון יש לך טעות בקשר לפילדלפיה
בשנים של מוזס מלון היו 3 סדרות ופילי סיימה עם 1-12
הקבוצה שהייתה הכי קרובה ל 0-15 היא הלייקרס של שאק קובי ב 2001
הם שחטו 0-11 את המערב והפסידו את המשחק הראשון מול פילי של אייברסון והגיבה ב 4 ניצחונות
בביסבול ובהוקי קבוצות חזרו מ 0-3
אגב קליבלנד מול גולדן סטייט גמר NBA ששוחזר 3 שנים ברציפות לא היה ואני בספק אם יהיה ,עליונות של 2 קבוצות ב 2 קונפרנסים
לברון ב 7 גמרים רצופים עם כל הכבוד לשנות ה 60 זה הישג מטורף

מעולם לא זכתה נבחרת אירופית במונדיאל מחוץ לאירופה עד שהגיעו ספרד ( אפריקה ) וגרמניה ( ברזיל )
בקיצור לעולם את תגיד לעולם לא

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago
Reply to  MBK

נכון היו 3 סדרות .

Shohat
Shohat
6 years ago

באתר הריצה האמריקאי המעולה letsrun.com מעלים בכל שנה דף מיוחד לאחד לאפריל. לצד כתבות "מתיחה" דמיוניות (הן קאלט, מאד מצחיקות) יש קטגוריה של Sometimes truth is better than fiction , דברים שבאמת קרו והיינו חושבים שהם מתיחה של אחד באפריל. דוגמה מהשנה האחרונה (גוללו קצת למטרה), למשל "אמריקאי ינצח 1500 אולימפי בהובלה מהזינוק עד הסיום בתוצאה של 3:50).
http://www.letsrun.com/archive/2017/04/01/

אפשר להוסיף:
Mvp ימתח אלופה בעונה של 73-9 למשחק שביעי, ואז בקיץ יחליט פשוט… לעבור אליה.
רוקי שעוד לא קלע סל באן.בי.איי יסרב להצעות חוזי מיליונים מכל חברות הספורט הגדולות כדי מותג משל עצמו עם שם מגוחך במחיר מופקע. הוא גם יצליח.
מגיב בהופס ייפגש לארוחת ערב בפתח תקוה עם שיאן עולם ואלוף אולימפי כפול, למשל היילה גברסלאסי (טוב זה עוד לא קרה. מותר לחלום).
רץ ממועדון ארוחת הבוקר (קבוצת החובבים שלנו) ירוץ בגמר אליפות העולם. קרה אתמול בגמר ה3000מ באליפות העולם באולמןת בבירמינגהאם. קלמנס בלייסטיין הגרמני, שעשה לנו כבוד ורץ כחבר קבותה שלנו בשנה שעברה, במהלך שנת לימודים בבית חולים הדסה.

אחלה פוסט!

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago
Reply to  Shohat

היי .
אחרי הריצה של ה 3.50 (שאגב לא היה מספיק לגמר מהחצי ) שאלתי שאלתי מולי אפשטיין האם זו התוצאה הגרועה ביותר באתלטיקה באולימפידות האחרונות ?
הוא ענה לי הרבה יותר מזה .זו תוצאה פשוט הזויה ומטורפת.

שמעון
שמעון
6 years ago

מה עוד לא נראה בימנו? כדורגלן גדול יותר ממסי. את השיאים של מסי ורונלדו נשברים, שחקן כדורגל שיזכה ביותר כדורי זהב ממסי. שבירת שיאי השלשות של קרי. שבירת עונת הטריפל דאבל של ווסטברוק. שחקן שיהיה טוב ממייקל גורדן, שבירת 100 הנק של ווילט או שיא הריב במשחק אחד של ווילט וכנראה גם לא את 81 הנק של קובי.

יאיר זעפרני
6 years ago

תודה אהרון על פוסט מצוין ונושא מעניין.

הנה הרשימה שלי של דברים שהייתי שמח שייקרו, כולל סיכוי היתכנות (בניגוד אליך אהרון, אני כן נכנסתי לרמת הקבוצה):

1. מכבי ת"א יורדת ליגה (כדורסל? כדורגל? לא אכפת לי).

סיכוים: אפסיים

2. ההתאחדות לכדורגל מורידה קבוצה לליגה ג' כי היא מפזרת צ'קים ללא הכרה / סובלת מגילויי גזענות.

סיכויים: יקרה מתישהו. בהתאחדות לכדורגל של מדינה אחרת.

3. השוער עולה בדקה האחרונה להתקפה ונותן גול מכריע במפעל חשוב.

סיכויים: איך אני מחכה לזה… יקרה מתישהו

4. ארבע קבוצות אנגליות עולות לחצי גמר ליגת האלופות.

סיכויים: יקרה השנה (יש סיכוי שאפילו נראה 5 אנגליות בחצי)

5. מינסוטה חוזרת לפליאוף

סיכויים: אל תבנו על זה 🙁 🙁

6. הקבוצה עם הכי מעט סיכוי (זו שהייתה הכי קרובה לפליאוף) זוכה
בבחירה מספר 1 בדראפט.

סיכויים: גילרי יעשה לכם את המתמטיקה

7. הפועל ירושלים זוכה באליפות ישראל בכדורסל אחרי שעברה את מכבי ת"א בדרך.

סיכויים: נמוכים יותר מנייט רובינסון.

8. אני אכתוב תגובה יותר ארוכה משל אהרון.

סיכויים: לא קיימים

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago

תודה יאיר .
1. חשבתי על כך כרגע מכבי סל לא נפלה ממקום שלישי לאורך כל ההיסטוריה אז נסתפק בכך שתהיה מחוץ לפיינל פור (בני השרון 10 הייתה קרובה )
3. שמייכל לא כבש אך היה מעורב בשוויון הדרמטי של היונייטד מול מינכן לפני המהפך.
6. לא היה אף פעם ? גם לא ס.א ?

8. אבל בפוסטים של מוצאי שבת יש סיכוי ☺

יותם
יותם
6 years ago

שמייכל הבקיע את השעיר המרשים הזה בדקה האחרונה של משחק גביע אנגלי כלשהו: https://www.youtube.com/watch?v=bRbKPiC8Wbc

באופן מצער הוא היה בנבדל והשער נפסל

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

לגבי 6 כבר קרה פעם כשאורלנדו של שאק זכו בבחירה והחליפו עם הווריורס שבחרו בוובר.המג'יק לקחו את פני בבחירה השלישית.
אז הפורמט היה טיפה שונה וגם היו פחות קבוצות.
הם לקחו כשהיה להם סיכוי של 1.5%. עכשיו הסיכי של האחרונה הוא חצי אחוז בלבד (1 ל 250).

MBK
MBK
6 years ago

😂😂😂😂😂

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
6 years ago

גדול. הרגת אותי מצחוק עם ההתאחדות של מדינה אחרת

מתן גילור
6 years ago

3 קרה הרבה פעמים.

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
6 years ago

וגם שיקגו בדראפט 2008 שלקחו את דריק רוז היו עם הסיכויים הכי נמוכים

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

הם לא היו עם הסיכויים הנמוכים ביותר.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
6 years ago

מי הייתה אז נמוך ממנה?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

נטס,פייסרס, קינגס, בלייזרס, ווריורס.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
6 years ago

איכשהוא שכחתי להסתכל ועכשיו הסתכלתי. תודה אתה מלך

Ljos
Ljos
6 years ago

אהבתי את הרעיון, אהרון.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=Al0NdnzyExg
(בסרטון, חלק קטן מהסטנדינג אוביישן הארוך בהיסטוריה. 80 דקות של אנשים עומדים ומוחאים כפיים לזמרת אופרה. הוידיאו נחתך כי בטריות לא נועדו להחזיק כל כך הרבה זמן)

ננסה:

– אמנם מחזור הרוקיז הנוכחי החל להתרבות מוקדם, אבל לא יודע אם נזכה לראות כוכב NBA עם חמישה עשר ילדים. קלווין מרפי (14 פעמים זה שמחה) ושון קמפ (לכל הקטינים שקוראים וכותבים באתר, יש 9% סיכוי ששון קמפ הוא אביכם הביולוגי) היו קרובים מאוד.

– וויין גרצקי. פשוט הקיום שלו. אף אחד לא יודע מה זה הוקי מחוץ לקנדה ובריה"מ. בלעדיו, כל מה שאנשים היו מסוגלים לחשוב עליו כשהם שומעים "הוקי" זה כמה מקלות עפים אחד על השני על קרח, וכמו במציאות – אין באמת דיסקית. שליטה מוחלטת של אדם שבמו הסכינים שמחוברות לרגליו הצליח לפרוץ את המגבלה הזו ולהפוך לשם.
היחיד שמתקרב אליו הוא טייגר וודס.

– לרגל האוסקר: שחקן או שחקנית שיעברו את שיא המשכורת לשחקן בעוד מחזיק השיא עודנו חי. מחזיק השיא הוא סטן לי בן ה-95, דרך אגב.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
6 years ago

פשוט תענוג צרוף.

מייקי
מייקי
6 years ago

כל הפוסט הזה נכתב לכבוד עליית הפועל חולון למקום הראשון בליגת הכדוסל שלנו, והתקווה כי תהפוך לדאבליסטית הראשונה…

אכן, ישנה סבירות כלשהי שזה יקרה השנה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

לא היה בכדורסל מקצועני הישג של קוונטיפול דאבל (ואולי גם לא בכלל אצל זכרים).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

לגבי עונה ללא הפסדי בית, לא רק הספרס הייתה קרובה לזה אלאנגם הסלטיקס של בירד כשהיו להם שתי עונות עוקבות עם שלושה הפסדים במצטבר!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

*אלא גם.