המג'יק הפתיעו את הפיסטונס, נצחונות לפילי טורונטו ולרפטורס במאבקי המזרח / דור בלוך

אז לכבוד פורים המג'יק החליטו להתחפש לקבוצת כדורסל, גררו את דטרויט להארכה וניצחו את הפיסטונס ובלייק גריפין האומללים שרואים את חלום הפליאוף הולך ומתרחק. הפייסרס הרשימו בניצחון חוץ מול יריבת פלייאוף פוטנציאלית במזרח בעוד הבאקס ממשיכים לשקוע תחת מטר של פציעות ובעיות ופילי מתגברים על העייפות ומשיגים ניצחון מרשים עם רבע רביעי ענק מול ההורנטס.

אז בואו ניגש לאקשן!

פילדלפיה 76'ס (27-34) 110 – שארלוט הורנטס (35-28) 99:

ניצחון נאה של פילי שממשיכה את המומנטום מהניצחון על קליבלנד, ובהינתן שלא יהיו פציעות היא צפויה להיות אחת מאותן קבוצות שאתה לא רוצה לפגוש בסיבובים הראשונים של הפלייאוף, ואולי גם בהמשך. שארלוט לעומת זאת, גם בהינתן שהיא צריכה לפגוש עוד 3 פעמים את אותה פילדלפיה נראית כמתרחקת מאוד מהפלייאוף לקראת סיומה של עונה סופר מאכזבת עבור דווייט הווארד והפרנצ'ייז כולו.

שארלוט פתחה את המשחק טוב יותר והתקרבה ליתרון דו ספרתי ברבע השני כשהיא נהנת מאחוזי קליעה טובים מהשלוש בעוד פילי מתקשה למצוא את החישוק מרחוק. אבל ברבע השלישי המשחק נשאר צמוד וברבע הרביעי הייתה זו פילדלפיה שעם התקפה קטלנית חיסלה את השאיפות של שארלוט. 36 נקודות קלעו הסיקסרס ברבע האחרון, מרשים במיוחד כשמדובר במשחק שהוא החלק השני של באק טו באק, לעומת 19 בלבד של ההורנטס שנשארו ללא תשובות והפסידו את המשחק.

ובאמת למעט ווקר עם 31 באחוזים טובים, קמינסקי שקלע 19, ווקר שהיה נפלא ולא הופעל מספיק עם 14 באחוזים טובים 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים אף אחד בשארלוט לא ממש מצא את עצמו כאשר וויליאמס גילכריסט והווארד הוסיפו חטא על פשע והסתבכו בבעיית עבירות עם 5 עבירות כל אחד.

בצד השני, פילי שקלעה היטב מהשדה ושלטה בריבאונד נהנתה מ-5 שחקנים שקלעו בספרות כפולות כשמעל כולם בלט אמביד עם 23 ו-15 ריבאונדים, כאשר רדיק עליו דיברנו לפני המשחק קולע 2 מ-4 מחוץ לקשת ל-18 נקודות בדיוק כמו איליאסובה. סימונס הוסיף 15 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים במשחק מצוין גם לו.

וושינגטון וויזארדס (27-36) 95 – טורונטו רפטורס (17-44) 102:

דפוס דומה היה לנו בנצחון החוץ המרשים של טורונטו בוושינגטון. הקבוצה הביתית פתחה טוב והובילה ברבע הראשון בפער דו ספרתי כשהקבוצות יורדות לרבע ב-8 יתרון לוויזארדס, אבל לרבע השני טורונטו עלתה אחרת לגמרי, מחקה את היתרון של וושינגטון, ועלתה ליתרון קטן. המשחק היה צמוד וההובלה עברה מיד ליד במחצית השניה אבל בסופה טורונטו הפגינה הגנה נהדרת כשאפשרה 2 נקודות ב-3 דקות לוושינגטון, ושמרה על קור רוח מהקו, כאשר היא נהנת ממשחק מפוזר של וושינגטון שאיבדה לא פחות מ-18 כדורים, אולי בכל זאת הנוכחות של ג'ון וול משמעותית עבור הקבוצה הזאת?

ביל כצפוי הוביל את קבוצתו עם 23 נקודות אבל לבד זה קשה, וסטורנסקי ששיחק במקום וול סיפק אומנם שורה נאה של 10 נקודות 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אבל גם איבד 6 כדורים, ואולי בעיקר, בהיעדר וול קשה יותר לאזן בין החמישיה הראשונה לשניה, והמחליפים בוושינגטון לא הצליחו להרים תרומה משמעותית כשאף אחד מהם לא קולע יותר מ-6 נקודות וחלקם מסריחים את המגרש ממש. פורטר הוסיף 24.

בצד השני הוביל עם 23 במשחק פושר אבל הספסל של טורונטו הגיע בכושר טוב כשמיילס קולע 20 וואן וליט מוסיף 12 משלו, כאשר מאזן הפלוס מינוס של הספסל של טורונטו היה נפלא וטוב בהרבה מזה של החמישיה, תולדה של המצ'אפ הטוב שהיה להם מול המחליפים החלשים של וושינגטון, יהיה מעניין לראות האם הספסל של וושינגטון יתאושש לאחר החזרה של וול, או שזה יהיה אבן נגף עבורם גם בפלייאוף שם העומק בהחלט ידבר.

מילווקי באקס (29-33) 96 – אינדיאנה פייסרס (27-35) 103:

אכזבה גדולה למילווקי, המשך ישיר לעונה שבכלל היא אכזבה משמעותית לקבוצה שציפתה לעשות את הקפיצה העונה, וזה פשוט לא קורה.

המשחק היה צמוד ברובו אבל ברבע השלישי אינדיאנה נתנה ריצה כשקלעה 33 נקודות, התפרצות הקליעה היחידה של מי משתי הקבוצות במשחק שלא התעלה לרמה התקפית גבוהה במיוחד (29 איבודים במצטבר, שתי הקבוצות בפחות מ-38% מהשלוש), והצליחה גם להדוף את נסיונות הקמבאק של מילווקי ברבע האחרון כדי לאחוז בנצחון משמעותי לקראת המשך הדרך.

מילווקי בהחלט הרגישה את החיסרון בעמדת הרכז כשג'ון טרי משחק 36 דקות וקולע 6 בלבד, זה כבר לא לגילו מה שנקרא. מידלטון היה ענק עם 30, אבל ניכר שהפריק לא ממש מצליח להשתלט על המשחק של קבוצתו, הלילה הוא קלע 24 והוסיף 10 ריבאונדים עם רק 3 אסיסטים ב-6 מ-18 מאוד לא מרשים מהשדה. בלדסואו הוסיף 15 משלו.

בצד השני אינדיאנה כהרגלה קיבלה תרומה טובה ומאוזנת כאשר סטיבנסון עלה מהספסל ל-16 נקודות, ובנוסף כל שחקני החמישיה קלעו בדו ספרתי, ואולדיפו הוביל את החבורה עם 21.

יוטה ג'אז (30-32) 116 – מיניסוטה טימברוולבס (28-38) 108:

חברים מה יהיה? מישהו רוצה לקחת את המקום ה-3 במערב או שהוא פשוט יפול למי שתצליח להישאר עומדת על הרגליים לקראת סיום העונה הרגילה?

זה נצחון מרשים ליוטה אבל הסיפור הוא הקריסה ההגנתית עליה הזהרנו לפני המשחק של מיניסוטה בהיעדרו של ג'ימי באטלר הפצוע. 33 נקודות היו לג'אז ברבע השני ו-29 בשלישי, ומיניסוטה התקשתה לחזור למשחק וסיימה אותו בצד המפסיד כשהיא סופגת 106 נקודות, בעוד בשני המשחקים הקודמים בין השתיים הג'אז לא הצליחו לפזז למעבר לקו ה-100 נקודות.

הוולבס קיבלו את וויגינס בכושר שיא עם 27 נקודות בתקווה שהוא סוף סוף מוכן לקחת פיקוד ולהוביל בעוד טאונס הורחק לראשונה בקריירה כתוצאה מ-2 עבירות טכניות, שיחק רק 20 דקות וקלע רק 13 במשחק מאוד מאוד פושר. טיג הוסיף 25 נקודות ב-26 דקות בלבד.

בצד השני, רודי גובר ניצל את העצבנות של טאונס ואת היעדרו כמובן ל-26 נקודות ו-16 ריבאונדים, כשמיטשל הנפלא מוסיף 26 משלו. וקראודר ופייבורס משלימים עם 15 כל אחד בדרך לניצחון נאה של יוטה.

אורלנדו מג'יק (43-19) 115  – דטרויט פיסטונס (33-29) 106:

אז הפתעה אחת של ממש בכל זאת הייתה לנו הערב כשנמושת הנמושות, האורלנדו מג'יק מצליחה לקלוע 115 נקודות מול הפיסטונס כדי להשיג ניצחון יוקרתי, ובעיקר כזה שמסבך מאוד את סיכויי הפלייאוף של הפיסטונס. הרבה תקוות היו בדטרויט עם ההגעה של בלייק גריפין אבל כרגע נראה שהעסק פשוט לא מתחבר.

4:51 לסיום הרבע הרביעי לא היה שום סימן לדרמה שהולכת לפקוד אותנו. בלייק גריפין הלך לקו עשה אחת מ-2 והעלה את הפיסטונס ליתרון 93-100. אבל אז בדקה מטורפת של כדורסל אארון גורדון עם סל ועבירה, ועוד שלשה וקליעת חצי מרחק של ווצ'ביץ' לפתע היתרון של דטרויט נמחק. שתי הקבוצות התקשו לקלוע, ופורנייה העלה את המג'יק ליתרון 47 שניות לסיום, 7 שניות לסיום ג'יימס אניס ענה בדאנק שהשווה את התוצאה והוסיף חטיפה חצי שנייה לסיום הרבע הרביעי, אבל דטרויט לא הצליחה לייצר זריקה, כנראה כי אין להם את דרק פישר, והמשחק הלך להארכה.

בהארכה דטרויט פשוט לא הצליחה לקנות סל, פורנייה השתלט על העניינים, ועם 6 נקודות רצופות סידר לאורלנדו ניצחון נאה.

בדטרויט כאמור היה רע לתפארת. גריפין קלע רק 12 אבל הוסיף 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. בולוק ואניס הובילו את הקבוצה עם 21 כ"א ודראמונד הוסיף 10 מ-15 אבל לדטרויט היה בבירור חסר כח אש במשחק הזה והיא יורדת מנוצחת מול אחת הקבוצות החלשו תבליגה. ולמעשה לא ברור למה המג'יק כל כך חלשים. גורדון קלע 27 עם 13 ריבאונדים והזכיר נשכחות, ווצ'ביץ' הוסיף 22 משלו, כאשר אגוסטין קלע 20 ופורנייה הוסיף 17.

אטלנטה הוקס (44-19) 109 – גולדן סטייט ווריורס (14-49) 114:

זה היה צמוד ומלחיץ אבל בסופו של דבר גולדן סטייט לוקחת את המשחק הזה וממשיכה להלחיץ את יוסטון במאבק צמרת המערב. קארי על קרסול פגוע חזר לשחק וסייע לקבוצתו לנצח מול אטלנטה נחושה באופן מפתיע.

ביזמור קלע 29, ושרודר הוסיף 27, ואתם פשוט יודעים שמישהו ישלם יותר מדי עבור החברה' האלה בזכות הסטטיסטיקות המנופחות שלהם בקבוצת טנקינג, פרייארים לא מתים הם רק מתחלפים. בצד השני, דוראנט וקרי הובילו עם 28 כ"א, כספי שיחק 6 דקות לקח ריבאונד החטיא שלשה ולא תרם יותר מדי.

שיקאגו בולס (41-21) 108 – דאלאס מאבריקס (44-19) 100:

שיקאגו מנצחת בקרב נמושות מהגיהנום כאשר בובי פורטיס עולה מהספסל ל-22 נקודות ומוביל את קבוצתו לניצחון. דאן הוסיף 18 לבולס ומארקנן תרם 17 ויהיה מעניין לראות את צמד הצעירים האלה בסיטואציה תחרותית, כאשר מוסיפים עליהם גם את לוין שקלע 16 והיה פושר מקבלים בסיס שהוא לפחות מסקרן לעתיד.

בצד המפסיד בארנס עם 26, סמית' עם 25 ונוביצקי עם 18 הובילו את המבריקס, שימו לב לגרמני שסיים עם מדד פלוס מינוס של 9+, עצוב לראות אותו מסיים ככה את הקריירה ושימו לב לדבר נוסף, קלבר עלה מהספסל שיחק 5 דקות בהן קבוצתו רצה ל +10, אולי היה נכון לתת לו עוד כמה דקות?

ממפיס גריזליס (43-18) 102 – דנבר נאגטס (28-34) 108:

דבר אחד צריך להגיד לזכותה של ממפיס, על אף עונה מזעזעת בכל קנה מידה וקריסה של קבוצה שהייתה נוכחות פלייאוף קבועה במערב עד העונה שעברה, היא עדיין נלחמת עד הרגע האחרון בכל משחק. דנבר פתחה את המשחק טוב יותר ושלטה, אבל ברבע האחרון גריזליס עשתה ריצה וניסתה לחזור למשחק, אבל נהדפה על ידי גארי האריס וקבוצה שהייתה עדיפה עליה והייתה צריכה מאוד את הניצחון.

גאסול הוביל את קבוצתו עם 22 ו-9 ריבאונדים, אבל הוא כבר באמת מת לעוף משם. מלבדו ואולי מרטין שקלע 16 לא היה ממש את מי לציין עבור הדובים. בצד השני האריס לא מצא את הקליעה שלו מחוץ לקשת, אבל הלך חזק פנימה וסיים עם 26 כשבארטון מוסיף 24 מהספסל, בעוד יוקיץ' עם 5 איבודים ו-5 עבירות היה חלש מאוד והתקשה להתמודד עם הספרדי, אבל כאמור זה לא הפריע לנאגטס להשיג את ה-W.

פיניקס סאנס (45-19) 116 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (27-37) 124:

זה היה צמוד מהצפוי ועד הרבע הרביעי זה היה צמוד ממש הודות להגנה מזעזעת של אוקלהומה שאפשרה 44% מחוץ לקשת לפיניקס החלשה, אבל ברבע הרביעי ווסטברוק לקח פיקוד הוביל את קבוצתו ליתרון 10 ברבע ולניצחון כצפוי.

בוקר קלע 39 עבור הסאנס כולל 6 מ-10 מהשלוש, שחיפו על 2 מ-9 של ג'קסון ודניאלס שהיו חלשים מהספסל. בצד השני ווסטבורק היה בפול און ווסטברוק מוד, עם 43 נקודות 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ג'ורג' סייע עם 20 ואנתוני הפריע עם 6 מ-18 מהשדה 0 מ-3 מהשלוש, ו-14 נקודות בלבד.

לוס אנג'לס קליפרס (28-33) 128 – ניו יורק ניקס (39-24) 105:

אם יש משהו שמדגים את הפתאטיות של הניקס הוא חשבון הטוויטר שלהם שהעלה קטע וידאו של מהלך יפה (באמת יפה) של הניקס שהסתיים בדאנק מהדהד, רק שזה קרה במשחק שבו הניקס מובסים ב-23 נקודות כאשר למעט הרבע השני הם מתקשים להציג הגנה שמכבדת את המעמד.

קאנטר סיים עם 18 וטימי הרדוואי ג'וניור הוסיף 17 משלו, אבל זרק 5 פעמים מחוץ לקשת ולא הצליח לדייק אפילו באחת. בצד השני לו וויליאמס עלה מהספסל וקלע 21 כאשר ג'ורדן ריברס והארל מוסיף 19 כל אחד לקליפרס שממשיכים לטפח שאיפות פלייאוף בעונה הזאת, ויהיה מעניין לראות איזה מהלכים הם יעשו בקיץ לאחר הפירוק של העונה על מנת לחזור להתמודד מול הגדולות של המערב בעונה הבאה, בוודאי השאיפה של הפרנצ'ייז הזה.

וזה נכתב לפני המשחקים:

שישי טוב, פורים שמח ומבדח וברוכים הבאים למסיבה בשישי, כשאנחנו מציינים היום את הרגע שבו כל קבוצות הליגה עברו חלפו את רף 60 המשחקים מה שאומר שאנחנו כבר ממש יכולים להריח את הפלייאוף ולכל משחק עכשיו יש משמעות גורלית של ממש לקראת הישורת האחרונה של הליגה, והיום אנחנו נקבל בעיקר מאבקים מרתקים במזרח כאשר פילי לאחר הניצחון המרשים על קליבלנד תפגוש את ההורנטס שמחפשים את הרכבת האחרונה לפלייאוף במזרח, הוויזארדס יפגשו את הרפטורס בקרב צמרת מרתק והבאקס ינסו לפתח מומנטום מול הפייסרס המפתיעים.

במערב נקבל את הת'אנדר, הווריורס והנאגטס באימוני קליעות מול נמושות הליגה, וקרב מעניין מאוד בין הג'אז המחפשים מקום בפלייאוף במערב לוולבס שינסו להראות שכמו הפלקינס גם הם מסוגלים להעלות את הרמה לאחר פציעה טראומתית.

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

פילדלפיה 76'ס (27-33) – שארלוט הורנטס (34-28) 2:00:

הרבה מהאוויר יצא מהבלון של הריצה המאוחרת של שארלוט לפלייאוף במערב, אבל האם נשאר בו משהו לאחר התבוסה לבוסטון? אחרי ארבעה נצחונות שבהן החזיקה את היריבה על 100 נקודות בממוצע, שארלוט הגיע לבוסטון וחטפה 134 נקודות מהסלטיקס החזקים בהפסד שהחזיר אותם לקרקע המציאות.

שארלוט נמצאת כרגע 4 משחקים מהמקום ה-8 שמוביל לפליאוף, לכאורה לא פער בלתי סגיר מקבוצות שלא מראות יציבות מיוחדות כמו דטרויט ומיאמי אותן היא תצטרך לעבור, כשיש עוד 16 משחקים לסיום אבל שארלוט תצטרך לעלות רמה כדי לעשות זאת, ולפני הכל בהגנה.

בדומה לשארלוט גם ההגנה של פילדלפיה נראת במגמת עליה לאחרונה וגם עבורה זהו מפתח לקראת המשך הדרך, אליו היא מגיעה בעמדה טובה יותר מההורנטס. פילי ממוקמת שישית במזרח עם מבט לא רע על כל מיקום בין המקום ה-3 ל-6, ולמעשה בין המקומות 3 עד 8 במזרח הכל פתוח בשלב הזה.

לאחר שני הפסדים רצופים, פילי השיגה ניצחון יוקרתי וחשוב על קליבלנד וסיבכה את הקאבלירס עוד יותר, במשחק שבו לא פחות מ-6 שחקנים של הסיקסרס קלעו במאזן דו ספרתי, מי שהוביל את הקבוצה הוא שחקן שלטעמי הוא שחקן מפתח עבור פילי – ג'יי ג'יי רדיק. בדומה לגרין בספרס, יכולת הקליעה היציבה של הגארד הוותיק היא מפתח על מנת לאפשר לבן סימונס ואמביד לעשות את מה שהם צריכים לעשות על מנת להוביל את פילי לנצחונות וערב טוב שלו משמעותו ערב קל הרבה יותר לכל האחרים.

ואם עצם העובדה ששתי הקבוצות נמצאות במאבק קריטי על מקום ומיקום בפליאוף הקרב ובא, שימו לב לעובדה הבאה – זהו המפגש הראשון מבין ארבעה בין השתיים בחודש הקרוב, כך שצפו שהמתח בין השתיים יילך ויבנה על פני החודש הקרוב, בין אם זה יהיה בקרב הגבוהים בין הווארד לאמביד, האינטנסיביות של קמבה ווקר או הדומיננטיות של בן סימונס.

פילי קבוצה טובה יותר אבל כשהיא מגיעה מבאק טו באק, ושארלוט מגיעה ממנוחה, אני רואה את זה הולך להורנטס.

הימור: שארלוט ב-5.

וושינגטון וויזארדס (26-36) – טורונטו רפטורס (17-43) 3:00:

ובעוד סידרה חדשה נפתחת בפילי סידרה אחרת נסגרת בוושינגטון כאשר הוויזארדס יארחו את הראפטורס למשחק הרביעי בין השתיים השנה, כשאם שלושת המשחקים מרמזים על משהו הרי שצפוי לנו משחק צמוד ומרתק, המשחק המרכזי של הלילה ב-NBA.

לאחר שהוויזארדס לקחו את המשחק הראשון והרפטרוס גמלו להם המשחק השלישי היה הטוב ביותר בסידרה בין השתיים שבהחלט עשוי להפוך להיות גם סידרת חצי גמר מזרח, המשחק היה צמוד לכל אורכו אבל בראדלי ביל עם לא פחות מ-25נקודות ברבע הרביעי מתוך 27 במשחק כולו הכריע אותו לטובת הוויזארדס.

הרפטורס עם 9 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלהם התאוששו מהפסד מאכזב בהארכה לבאקס, כדי לנצח את דטרויט ואורלנדו בשני משחקיהם האחרונים, בעוד הוויזארדס עם 6 נצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים שלהם מתקשים לפתח מומנטום כאשר לאחר שני נצחונות מרשימים למדי על פילי והבאקס הגיע הפסד לווריורס החזקים שהדגים שלמרות הכל הפער בין עילית המערב ליתר הליגה הוא עדיין גדול מאוד על אף מראית העין של צמצום הפערים (ואולי לא רק מראית עין) בין המערב למזרח. עם זאת יש לזכור שכל זה קורה כשבראדלי ביל קולע בשביל שניים בהיעדרו של ג'ון וול הפצוע.

הרפטורס מוליכים את המזרח אבל צפוי קרב על יתרון הביתיות לכל אורך הפליאוף במזרח כשהם מובילים בחצי משחק בלבד על פני הסלטיקס החמים בזכות עצמם. וושינגטון נמצאת במאבק משלה כשהיא חצי משחק מקליבלנד שבמקום השלישי אבל חשוב מכך, היא מובילה במשחק וחצי על אינדיאנה ו-2 על פילי. בהנחה הסבירה שבמזרח יש שלוש קבוצות שחזקות מהיתר לסיים במקומות 1-5 הוא המטרה החשובה ביותר של כל יתר הקבוצות באזור.

הלילה המוטיבציה של הראפטורס להשוות את הסידרה וכח האש העודף שלה בהיעדר ג'ון וול אמור להספיק.

הימור: 3 לקנדים

מילווקי באקס (28-33) – אינדיאנה פייסרס (27-34) 3:00:

מה יהיה על הבאקס?

כשהיה נראה שחילופי המאמנים ויתר השינויים היטיבו על הבאקס המפוצצים מכישרון צעיר, הגיע רצף של שלושה הפסדים רצופים מול ניו אורלינס וושינגטון ודטרויט, האחרון שבהם לא נעים במיוחד וסידרת פציעות שסיבכו מאוד את הרוטציה שלהם, כשהדברים אמורים בעיקר על מובילי הכדור – דלוודאובה וברוגדון שפגעו בקבוצה הן התקפית והן הגנתית.

בהתייחסו למשחקים הללו הפריק דיבר על כך שחלק יותר את הכדור בגלל ששיחק דקות לא מועטות כפוינט גארד אבל הוא כעת יצטרך לעבור למנטליות אגרסיבית יותר. זאת מגמה מעניינת בליגה, אם עד לאחרונה כולם רצו להיות הספרס או בגירסתם מרובת הכוכבים – גולדן סטייט, הרי שכעת יותר ויותר כוכבים מדברים על רצונם להיות ווסטברוק ויהיה מעניין לראות איך זה ישפיע על קבוצות כמו מילווקי וניו אורלינס, ועל האופן שבו היריבות יגנו מול אותם כוכבים אגרסיביים.

למזלם של הבאקס הם פוגשים היום קבוצה שלא נמצאת במצב רוח טוב יותר. הפתעת העונה בדמות הפייסרס מצאה את עצמה בצד המפסיד של שני משחקים צמודים מול נמושות הליגה – דאלאס ואטלנטה בסופו של רצף משחקים מול הקבוצות החלשות בליגה, מכאן והלאה זה יהפוך להיות רק קשה יותר ואם הם לא יעצרו את ההתדרדרות היא עלולה להיות מהירה וכואבת.

אחת הסיבות לכך היא איבודי כדור, הפייסרס הם קבוצה שנבנתה על היררכיה ברורה, ומשחק אחראי והיא קצת איבדה את זה לאחרונה עם 24 איבודים מול ההוקס, זה יהיה מפתח למשחק הלילה, כאשר בשני המשחקים הקודמים הקבוצה הביתית ניצחה בקלות, הפעם אני צופה משחק צמוד יותר אבל אלך שוב עם הביתיות.

הימור: מילווקי ב-7

יוטה ג'אז (30-31) – מיניסוטה טימברוולבס (27-38) 5:30:

באופן חריג הוספתי משחק רביעי למומלצי הליג פאס של הלילה גם כדי לדחוף משחק של 5:30, גם כדי לא להתעלם מהמערב לחלוטין וגם בגלל שמיניסוטה הנוכחית מסקרנת אותי מאוד, ובעיקר לאחר הפציעה האחרונה של באטלר.

ההפסד של הוולבס לפורטלנד המשתפרת, הראה שלקבוצה יש בעיה לתת תשובה התקפית בהיעדרו של באטלר. טאונס נתן משחק מרשים עם 34, אבל וויגינס שקלע 21 באחוזים בינוניים מאוד מתקשה להפוך להיות הסופרסטאר שקיוו שיהפוך להיות ואם כשהוא השחקן השלישי בהיררכיה זה עוד מספיק טוב, בהיעדרו של באטלר אני חושב שהעלאת מדרגה במשחקו של וויגינס הוא מפתח עבורם. מפתח נוסף הוא ששחקנים משלימים ימצאו את הקליעה שלהם. קרופורד קלע 0 מ-6 באותו המשחק מחוץ לקשת והקבוצה כולה קלעה 20% בלבד מ-3, מישהו יצטרך למצוא את הקליעה שלו עבור הזאבים כדי שהם יעברו בשלום את סיום העונה המצפה להם.

הדיעה המקובלת עם זאת היא שהבעיה החמורה יותר של הוולבס תהיה בהגנה, שבהיעדרו של באטלר בתחילת העונה הייתה חלשה מאוד, וכאן יידרש מאמץ קבוצתי מתואם של כל מי שיעלה על המגרש, ואולי בעיקר של טאונס שזכה ללא מעט ביקורת על הנקודה הזאת.

הוולבס עדיין ממוקמים במקום ה-3, אבל פורטלנד שנמצאת במומנטום נפלא, נמצאת רק חצי משחק ממנה וכך גם הספרס בעוד הפליקנס והת'אנדר נמצאים רק חצי משחק נוסף מאחור ואפילו דנבר, 3 משחקים ממנה עלולים לאייים, באופן כללי המערב צמוד באופן פסיכוטי וכל לילה עד סיום העונה הוא רכבת הרים של סיכויים והסתברויות לקראת ההתמקמות בפלייאוף, כשהמכנה המשותף של כולם הוא הרצון לפגוש את יוסטון וגולדן סטייט מאוחר ככל הניתן.

ליוטה לעומת זאת החישובים הרבה יותר פשוטים, הם בסה"כ רוצים להיות שם, וכדי לעשות זאת הם יצטרכו לדלק על פני שתי קבוצות כשהם נמצאים כרגע 2 משחקים מהמקום ה-8, אבל למען האמת, קשה לראות את זה קורה. אם הג'אז בנו על המשך הקריסה של הספרס לאחר הפציעה של קוואי והעתיד המעורפל שלו, ועל קריסה של הפלקינס לאחר הפציעה של בוגי, הרי שכעת הסיכויים לכך נראים נמוכים יותר, ודנבר, נראית כאגוז קשה לפיצוח. למרות זאת הג'אז עם דונובן מיטשל הנפלא בוודאי ינסו להילחם ממש עד הסוף.

השתיים נפגשו כבר פעמיים העונה כשהוולבס ניצחו את שני המשחקים, מאחר ואני צופה שהג'אז יתחילו להתדרדר מכאן, והמשחק הזה חשוב מאוד לזאבים, אני אלך עם האורחים במשחק צמוד.

הימור: הוולבס ב-3

המשחקים הנוספים:

אורלנדו מג'יק (43-18) – דטרויט פיסטונס (32-29) 2:00:

המשחקים שאינם מומלצי הליג פאס הם פח אשפה של ממש הלילה, אז בואו נעבור עליהם בזריזות. אורלנדו שהקריסה המפוארת שלה היא באמת משהו לספרי ההיסטוריה תארח את דטרויט פיסטונס, שעצרו רצף של שלושה הפסדים רצופים מול יריבות מזרחיות חזקות עם ניצחון נאה על הבאקס.

עם גריפין שהולך ומשתלב ומאבק פלייאוף סוער הצפוי במזרח, הפיסטונס אמורים לנצח בקלות, או לפחות קלות יחסית לקבוצה שקולעת רק 103 למשחק.

הימור: דטרויט ב-12

אטלנטה הוקס (43-19) – גולדן סטייט ווריורס (14-48) 2:30:

הווריורס ממשיכים במאבקם האפי עם הרוקטס כשהם כרגע חצי משחק פחות ויקוו להשתוות למזוקנים בצמרת המערב והליגה כולה. עם ארבעה נצחונות רצופים הווריורס לא ממש אמורים להתקשות באטלנטה, על אף הנצחון הנאה של ההוקס על הפייסרס במשחקם האחרון.

הימור: הווריורס ב-20

שיקאגו בולס (41-20) – דאלאס מאבריקס (43-19) 3:00:

דיי אני לא כותב על המשחק הזה יש גבול. רק להגיד שהבולס איומים זה לא מילה והפסידו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם במעל 15 נקודות הפרש, בעוד דאלאס הראתה לפחות רצון ולחימה עם נצחון על אינדיאנה והפסד בהארכה לאוקלהומה.

הימור: דאלאס ב-10

ממפיס גריזליס (42-18) – דנבר נאגטס (28-33) 3:00:

הקריסה של הגריזליס שהיא ללא ספק הסיפור העצוב של העונה, כשהם קולעים רק 99 נקודות למשחק, ממשיך עם לא פחות מ-11 הפסדים רצופים כשהם מגיעים למשחק הביתי הזה מול הנאגטס שנאחזים ומתבצרים בפלייאוף במערב. זאת הזדמנות טובה לאורחים לעצור רצף של שני הפסדים רצופים אבל גם כשהם הפסידו שימו לב להתקפה המטורפת של הנאגטס, מהקבוצות המענגות לקבוצה בליגה בעיני – בחמשת המשחקים האחרונים הם קלעו בכל משחק מעל 114 נקודות עם ממוצע של מעל 120. מרשים.

הימור: דנבר ב-15

פיניקס סאנס (44-19) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (27-36) 4:00:

הסאנס עצרו רצף של 10 הפסדים רצופים מול הקבוצה היחידה שלה רצף גרוע יותר בדמות ממפיס, אבל אל תטעו עדיין מדובר בקבוצה מחורבנת במימדים היסטוריים. הת'אנדר לעומת זאת התייצבו ומחפשים להמריא לקראת רגעי ההכרעה של העונה, 4 נצחונות ב-5 האחרונים אמורים לתת לקבוצה ביטחון לקראת המשחק הזה. מאחר ואף אחד מהמשחקים האלה לא נגמר בפער של יותר מ-7 נהמר גם הפעם שתבוסה של ממש לא תהיה כאן.

הימור: אוקלהומה ב-12

לוס אנג'לס קליפרס (28-32) – ניו יורק ניקס (38-24) 5:30:

עוד קבוצה שמנסה לתת מאבק פליאוף של ממש היא הלוס אנג'לס קליפרס, שבסה"כ התאוששה יפה מהפרידה מכוכביה ונמצאת בנקודת פתיחה לא רעה לבניה מחדש. מלבד ההפסדים הצפויים לווריורס והרוקטס היא גם נראתה ממש לא רע לאחרונה ועם לו וויליאמס הנפלא היא השיגה נצחונות נאים על קבוצות חזקות כמו בוסטון ודנבר והם לא אמורים להתקשות הלילה מול הניקס שהפסידו 9 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם והנצחון שלהם הושג מול אורלנדו שזה כמובן לא נחשב.

הימור: הקליפרס ב-15.

לפוסט הזה יש 147 תגובות

  1. יש כמה משחקים מאוד טובים , ליוסטון יש לו"ז קשה יותר מגולדן בהמשך ואני מצפה שגולדן יתפסו את המקום ה1 בחזרה

  2. אוקלהומה חייבים להביס היום, צריך להעלות קצת את הבטחון. לדעתי יוטה שווים נצחון מול מינסוטה בבק טו בק, אני גם אלך על וושינגטון שנראים טוב בלי וול

  3. אני מאמין שיוטה יכולים לקחת את מינסוטה ולסבך אותה במאבקי כניסה ל 8 הראשונות. הלילה טאונס התאמץ מאוד, והשאר לא נראו טוב למרות מאמץ גדול… הם בטוח עייפים ממש.
    . משחק מפתח לוושינגטון כהרגלם – לאן אתם שייכים, טופ 4 או שאריות 5-8…

  4. פריוויו מצויין
    המשחק של הלילה זה וושינגטון – טורונטו
    אינדי מול מילווקי הירוקה תתנהג כמו רובין הוד ותנצח את הירוקים

  5. מינסוטה חייבים תניצחון הזה,הם כמעט חוו אתמול 3 פציעות לביג מנים שלהם(טאג סיים את המשחק באמצע,טאונס ודיאנג המשיכו לשחק חצי פצועים)

  6. וואו, איזו בוכטה של משחקים! אם אתה צריך עזרה כלשהי בסיקור פנה לאנשי הצוות. אני בטוח שיימצא מישהו לעזרה, אבל אם אתה יכול להשתלט על הכל אז תודה, ויישר כוח!

  7. תודה על הפריוויו המצויין ללילה נהדר.
    אתמול אמרתי שמיני מסתכלים על 7 הפסדים רצופים (פוטנציאלית). היום כבר יש להם 1. הם עלולים להישאר מחוץ לפלייאוף. התשישות נותנת שם את אותותיה, למשל אצל טיג.
    חששתי מדאלאס והגענו להארכה (ד"א אוק' השנה 3:0 בהארכות). אני חושש לא פחות מפיניקס. גיא עוד ניחס אותם בהפוך על הפוך ואוק' סיטי ידועה ביכולתה לזלזל ללא שום הצדקה בקטנות.
    וויזארדס- טורונטו משחק שעשוי להיו קדימון לסדרת חצי גמר איזורי. צפוי להיות אש.

  8. פריוויו מצויין. יום שישי זה יום קשוח ואתה עושה בו עבודה נפלאה שבוע אחרי שבוע. מומלצי הליג פאס מאוד מעניינים – אני הולך עם פילדלפיה, טורונטו, אינדיאנה ומינסוטה אבל זה יכול להיות גם 0 מ-4, כולם מאוד צמודים. הליגה כיפית

  9. אחלה פריוויו ! הימורים שלי : דטרויט ,פילי ,גולדנים ,וושינגטון ,דאלאס ,דנוור , אינדי , אוקלוהומה , יוטה , לוס אנגלס ב'

  10. תודה על הפריוויו!

    משחק חשוב מאוד למיני – אם הם לא רוצים שיוטה ימשיכו בטיפוס שלהם לכיוון הפלייאוף, שבהחלט יכול לבוא על חשבונם, הם חייבים לנצח אותם.

    עם באטלר או בלי באטלר, קבוצה עם 2 שחקנים שנבחרו ראשונים בדראפט, בטח כשהם כבר לא רוקיס או שחקני שנה שנייה, צריכים ועוד איך להיות בפלייאוף. אם מיני יפספסו אותו, הפציעה של באטלר לא תהיה תירוץ. זה הזמן של טאונס ו-ויגינס להעלות הילוך, אפילו אם יגיעו לפלייאוף בלי אוויר ויחטפו סוויפ.

    1. ברשימת המשחקים על "התרעת עייפות" של ESPN :
      March 2: Minnesota at Utah | MahScore 9.5

      Dearest Timberwolves: This goes into the ledger as your fourth and final schedule alert game of the season. So congrats — you made it to the finish line, almost. But this hurdle is a doozy, one of our season-high four red-alert games this month alone, and the toughest red-alert game left on the 2017-18 docket. The Timberwolves will play in Portland on March 1, a nationally televised game — so it's going to get out late — then will fly out immediately after — losing an hour along the way — for Salt Lake City, where they'll close out a back-to-back against the Jazz. The Jazz, meanwhile, will enter this game with a monster three-day rest advantage and will be on the 12th day of a 12-day homestand, so they should be plenty rested.

  11. תגידו כבר נסגרה האופציה להחתים שחקנים חופשיים? יש הרבה שמועות כי הולכים לחתוך את כספי בשביל להחתים את נואה/גרט גק לגיבוי לקראת הפלייאוף. מקווה שהוא ישרוד.

  12. אין מה להגיד דטרויוט מסריחים את הפארקט, כל דבר בגורדון צועק אולסטאר, אני מקווה שלא ימשיך באורלנדו אם מאמן שמשתמש בו נכון הוא תוך כמה שנים אחד מ10 השחקנים הטובים בליגה.

  13. פילדלפיה למדה לנצח משחקים צמודים, בק-2בק, וגם מקבלת שריקות מהשופטים.
    נצחון בית 11 רצוף. פעם אחרונה שזה קרה, נגמר באליפות….

  14. אורלנדו עשתה הכל כדי להפסיד אבל דטרויט כזאת גרועה קלעו ב 5 דקות של הארכה 2 נקודות. אפילו אורלנדו לא יכולה להפסיד ככה כמה שרוצים.

  15. לפחות למחצית אחת, מסתבר שדה שוט עשה עבודת ניחוס טובה ממה שיכולתי להאמין שאפשרי…
    הסאנס מנצלים הגנה לא קיימת של הת'אנדר, וקולעים 67 נק' במחצית.
    בוקר עם המשחק הטוב ביותר שלו השנה –
    21 נק' באחוזים נהדרים, 8 אס', 4 רב'.
    גם ג'וש ג'קסון נהדר עם 15 נק', 2 חטיפות, והמון אנרגיה.

    עכשיו מה שנשאר לעשות זה לשחק טוב גם במחצית השנייה, ואז לשלוף "אטלנטה" לקינוח…

  16. בצורה בה התאנדר משחקים הם עפים בסיבוב הראשון .
    הם פשוט מגעילים ומפוזרים ללא שום תרגיל ותוכנית משחק.
    קיצר אני ממליצץ לא לאכול בזמן צפייה בתאנדר אלא אם כן רוצים להקיא את הנשמה

  17. אם יש צדק בספורט, מי שצריכות לקבל השנה את בחירות 1-3 בדראפט אלה ממפיס, דאלאס ואטלנטה, שנתנו שנים של מאמץ ועניין לליגה.

    בטח לא פיניקס, סקרמנטו ואורלנדו, שהתרגלו לקבל עוד בחירה ועוד בחירה בתור פיצוי קבוע על ניהול גרוע.

    הכי צפוי – קליבלנד (ברוקלין) שוב קופצת לשלישיה הראשונה
    הכי גרוע לליגה – פילדלפיה (ליקרס) זוכה בבחירה ה-1.

    1. אמירה יפה מאוד. מעניין אם יש איזו דרך לכמת את זה ולתת עדיפות לקבוצות כאלו. ממש רעיון יפה.

  18. ראס בדקה האחרונה – שתי מסירות לג׳ורג׳ לקליעה חופשית (החמיץ), אסיסט למלו בפוסט ואסיסט לאדאמס במתפרצת

    1. זה לא שאני נהנה להוציא את האוח מהמפרשים (טוב, אולי קצת),
      אבל אלו הסאנס שמשחקים מול הת'אנדר.
      קבוצת ההגנה הגרועה בליגה,
      קבוצת ההתקפה הצפויה בליגה,
      ובסך הכל, הקבוצה הכי מסריחה בליגה.

    1. אופנס אופנס….. היו שם ראס ו 4 שחקני הסאנס ובכל זאת הוא זה שזכה ב 2 ריבאונדים אז למה ומדע וכיצד אתה מזלזל בו?
      עדיף שתרד על הבגדים הביזארים שאתם הוא מגיע למגרש כדוגמת חלוק הרחצה הוורוד/סגול שלו 🙂 ולא על זה שהוא ענק וכן הוא עדיין ה MVP עד שהארדן יקח את שלו….

    1. בעולם מתוקן ובמבנה ליגות נורמלי, פיניקס היתה יורדת מזמן לליגה השניה ואולי שם מסדרת את הראש. זה לא עסק ככה

    2. איך אפשר להתייחס ברצינות לקבוצה שיש בה אחד שנראה כמו כוכב, בוקר, ולידו פייטון עם הקן ציפורים, ג'קסון שמטפח את האפרו, בנדר החייזר, ואלכס לן שהוא רובוט דביל. הם לא נראים כמו שחקני כדורסל. זה מופע היתולי

    1. מה רע בלנפח סטט אם אפשר ומנצחים? כולם עשו בעבר ועושים גם היום. הבן אדם הולך פאקן לסיים כנראה עונה שנייה עם ממוצע טריפל דאבל עם מעל 25 נק זה חולני ברמות, משהו שאף אחד לא השיג בהיסטוריה, משהו שבכל עונה אחרת היה מביא לו עוד אמ ויפי אם לא עונה היסטורית של הארדן שממוקם גם ראשון. אם אוק למשל היו עם 8 הפסדים פחות וראסל היה מסיים עם טריפל דאבל הוא כנראה גם היה לוקח את האמויפי מהארדן גם העונה. אפשר לחשוב לברון או קובי או מייקל או ווילט או ביג או או ראסל או קרי לא ניפחו סטט. ניצח את המשחק מה אתם מתלוננים? הוא חייב לאסוף המון ריבאונדים כי זה הקטגוריה היחידה שמסכן אותו לא להגיע לטריפל דאבל אז אם אפשר בגארבג כמה למה לא. כל שחקן אם היה לו סיכוי לעשות טריפל דאבל היה עושה את זה. חוץ מזה הוא רחוק 9 טריפל דאבלים מלהיות מקום 3 בכל הזמנים ולעבור את גייסון קיד. אני מקווה שזה יקרה כבר העונה הוא פיספס איזה 10 משחקים על חודו של אס או ריב העונה. תהנו מהשחקן הנפלא והמדהים הזה.

      1. אני נהנה לראות אותו כל רגע ורגע, גם בקטעים הגרוטסקיים שקשורים בדרך כלל באופנה או בשאק-אטין. הוא פשוט אדם מעניין. גם טראמפ וביבי מעניינים 🙂

  19. איזו התנגשות סגנונות ביוטה – שמראים לזאבים המוכשרים איך ניתן לשחק גם יעיל גם אסתטי – בלי מוצרים מי יודע משהו.
    ובעודי מדבר השופטים הדפוקים זורקים את קאט על משהו שדריימוד גרין עושה כל משחק עשרות פעמים – גועל נפש

  20. הליגה צריכה לשנות את כל ססיטם הלוטרי.
    לדעתי צריכים לעשות פליאוף עליון ופליאוף תחתון כאשר הקבוצות שמסיימות 9 ודרומה ישחקו ביניהן והמנצחת זוכה לבחירה הגבוהה ביותר בלוטרי.
    כך שאין מצב שקבוצות יזרקו משחקים במהלך העונה והליגה תהיה יותר תחרותית

  21. 3 השחקנים האחרונים שזאזא דרך עליהם –
    קוואי, דוראנט, סטף
    נשאר לדרוך על לברון ודיוויס והוא יכול לפרוש תודה לאל

  22. הניקס מגעילים. שזה לא יגרום לאף אחד כאן לנסות לראות משחק שלהם מהסקרנות. פשוט מגעילים.
    להקת אלפקות בלי רועה.

    1. עצוב איך עיר כמו ניו יורק לא יכולה להעמיד קבוצה נורמלית במשך שנים.
      תמיד עשו החלטות מטומטמות עם חוזים בלתי הגיוניים (לא לדאוג,הצרפתי והחוזה שלו זה רק דוגמית קטנה למה שנעשה במשך שנים רבות)

  23. הרחקה שערורייתית של KAT
    אחרי סל יפה במהלך על גובר, זרק לשופט, "זה צריך להיות אנד וואן" והמשיך הלאה. השופט זרק אותו בטכנית שניה. במשחק כ"כ חשוב לשתי הקבוצות

  24. התייאשתי מלראות את השחיטה הפומבית במעמד צד אחד וחיפשתי משחק אחר.
    כמה הופתעתי לגלות שיש קבוצות שחושבות שלגיטימי להסתובב על המגרש בצבעים של דודג' וייפר מהסבנטיז.

  25. תגובה מאוחרת לגיא – מתחתם אותנו טוב, בשלוש הפעמים האחרונות אצלכם ניצחתם אותנו, אני מאוד שמח על הניצחון הזה. בוקר סגור מפחיד, יש על מה לבנות

    1. גם אני ציפיתי שיהיה יותר טוב בהרבה אבל לא חסרות דוגמאות לשחקנים שהיו בחירה ראשונה בדראפט ולא ממשו את הפוטנציאל.

      1. לא העניין של מימוש פוטנציאל אלא החוזה מקס שנתנו , כבר לפני שנתיים אמרתי שבבסיס של מינסוטה צריך להיות טואנס ודאן וסביבם לבנות .
        מזלם שהוא עדיין צעיר וסחיר ועדיין קבוצות יהיו מוכנות להמר עליו .

  26. 28 הפסדים למינסוטה. כמו לדנבר ולקליפרס שבמקומות ה-8 וה-9 במערב.
    פתאום זה כבר לא "תהיה ביתיות?", אלא "יהיה פלייאוף???"

    1. מתי באטלר חוזר?
      כרגע לא נראה שהם יהיו בפליאוף ,ואם באטלר לא חוזר לפליאוף אז עדיף לא יעלו כי אין להם מה לעשות שם בלעדיו .
      פיניקס מתחילים להראות כשרון , בוקר ג'קסון הולכים להיות צמד קטלני , אמרתי בדרפט שג'קסון השחקן הכי כשרוני והוא תעורר בחצי השני של העונה בדיוק כמו בוקר בעונה הראשונה שלו.
      בוקר שיפר את המשחק שלו חוץ מנקודות קרוב ל5 ריב ו5 אסט ,הגיע היום ל4000 נק ומדורג במקום 3 מבחנית הגיל הצעיר להגיע להשג אחרי לברון ודוראנט .

      1. באטלר ככל הנראה לא יחזור בעונה הרגילה.
        התחזית האופטימית ביותר, אם תתממש, תאפשר לו לחזור ל-5 המשחקים האחרונים של העונה. אבל תחזיות אופטימיות של החלמה מתיקון קרע במיניסקוס, כמעט ואף פעם לא מתממשות.

        בוקר, הוא צריך בדחיפות מאמן חדש. כזה שיכריח אותו לנהל משחק.
        הרגעים בהם זה בוקר נגד העולם, הם הרגעים השנואים עליי במשחקה של הסאנס.

        1. אתה צודק! מניסיון..
          עדיין תבידו יחשב כגאון הגנה אחרי העונה הזאת?
          בושה וחרפה למיני. הפונטציאל של הליגה נאמר לנו, אפילו קבוצה עם אפס סטאר קואלטי כמו הקליפרס או יוטה תעבור אותה בקצב הזה. אני חושב שהחוזה מקסימום לוויגנס היא פשוט החלטה אומללה.
          להגנתם הם הקבווצה ששיחקה הכי הרבה משחקים בהפרש

  27. למיניסוטה מחכה רצף משחקים-
    בוסטון
    ג"ס
    וושינגטון
    ס"א
    יוסטון
    קליפרס

    אני לא אתפלא אם ימצאו עצמם מחוץ לפליאוף

  28. עוד משפט אחרון

    אם יש שחקן אחד בימנו שיכול להשתגע במשחק אחד ולשים 100 נקודות כמו צמברליין, זה ראס מוחמד ווסטברוק!
    יש לברון ודייויס והארדן שחקנים נפלאים אבל מבחינתי רק ראס יכול להיות כל כך משוגע ולעשות את זה. בינתיים רק קובי הצליח להתקרב ואי אפשר לשכוח את המשחק ההוא מול טורונטו.

    1. עם קליי תופס יום הוא היחידי שיכול לדגדג את ה100 ,אם סטיב קר לא יוציא אותו ברבע האחרון בכוונה.
      המשחק ההוא שבו הוא קלע 60 ב3 רבעים הוא היה יכול להגיע ל80 בקלות אם היה משחק את הרבע הרביעי

    2. הכל אפשרי אבל מאד לא סביר.
      הוא יצטרך לקחת משהו בסביבות ה 65-70 זריקות. משימה מאד לא פשוטה אפילו לטורבו כמו ווסטברוק.
      אם כבר אז מישהו שמסוגל לקלוע יותר טוב מבחוץ. הארדן זו אופציה, גם קליי תומפסון או דווין בוקר.

    3. לגבי ה-100 נק, ההימור הכי בטוח לדעתי יהיה הארדן. אולי השחקן היחיד שיכול לקלוע באותו משחק 10+ שלשות ועוד איזה 20 מהקו.ראס אכן יכול להיות משוגע מספיק לנסות אתזה אבל הוא לא קלעי שלוש מספיק טוב לזה.

      1. מסכים. הארדן גם יודע להגיע לקו יותר בקלות.
        הוא יכול לעשות את זה על משהו כמו 50-55 זריקות שזה כבר יותר אנושי.

    4. אני מסכים. ראס מספיק משוגע לעבור את קובי אבל 100נק זה בלתי אפשרי אלא אם כן מישהו יהיה עם איזה 70 נק אחרי 3 רבעים ויתנו לו לדחק כל הרבע האחרון וישחקו עליו ויעשו הכל שיגיע ל100נק. קרי בזון של 15 שלשות או ראסל או קליי היחידים שיכולים לשבור את ה81 החולני של קובי. יוסי מאיפה העלת את ריקי דיוויס מהאוב omg 🙂

  29. מיצ'ל זה הדבר האמיתי הבחור שחקן והיה אחלה משחק הבוקר ביוטה כולל הרחקות והכל…
    מינסוטה לא תשרוד את הקרבות הקרובים ומצבה קשה מאוד….
    בסוף פלייאוף במערב בלי הספרס והוולבס זה תסריט אפשרי שיהיה הזוי לגמרי מול תחזיות תחילת העונה

    1. ממש לא מסכים מאמין שנראה אותם בפלייאוף, 2.5 משחקים מהקליפרס ו4 מיוטה שלא רואה את שניהם מצמצמות את הפערים ממינסוטה והספרס,יכול להיות כן אבל קשה מאוד להאמין שסיטואציה כזאת תקרה

    2. לגבי מיצל מסכים בכל מילה, יש לו עדיין בעיה של בחירת זריקות אבל הוא יכול להיות בהחלט אחד מעשר השחקנים הטובים בליגה

    3. מיצ'ל באמת השחקן הטוב ביותר של המחזור הזה ובמיוחד שהוא בא לנו משום מקום…
      אלו השחקנים האלה שצצים פעם בכמה מחזורי רוקי מבחירות נמוכות יחסית ומתגלים כגניבת העשור.
      יש לו את הספלאש של וויד ועם יוטה חכמים מספיק הם חייבים לעשות הכל להעמיד סביבו קבוצה רצינית ואז השמים זה הגבול

      1. כן, בהחלט שחקן מדהים התקרה של סימונס גבוהה בהרבה, אם מחשיבים אותו מהמחזור אבל הפוטנציאל של מיטצל הוא לא פחות ממדהים.

        1. סימונס, עם יעבוד בקיץ כראוי על הקליעה מחצי מרחק ומה 3 ויצליח בכך יהיה השחקן הכי טוב ב אן בי איי בשנים הבאות. נראה ממנו יותר טריפלים מאשר אנחנו רואים מראס. אם יממש את הפוטנציאל אף אחד לא יוכל לתת לו מטר ופילי עם אמביד ופולץ ועוד שני שוטרים סבירים תהיה הקבוצה הבאה. שוב, זה רק אם יעבור את הטרספורמצייה הנדרשת ואני לא בטוח שהוא מסוגל.

  30. התרשמות ממשחקי הערב:
    1) Bad luck Zaza מכה פעם נוספת. אני לא בטוח למי הוא מסוכן יותר, לקבוצות היריבות או לקבוצה שלו. שמישהו יאשפז אותו בכפייה לפני שיעשה נזק ממשי.
    למזלנו קרי בסדר וישתתף בטורניר הגולף באוגוסטה.
    2) כספי נראה בדיכאון כמו אדם שמבין שזה הסוף. היתה לו קריירה מדהימה אבל אולי כדאי שנראה אותו באירופה כל עוד יש לו יכולת לשחק כדורסל.
    3) ההרחקה של טאונס. מעניין אם זה תוצאה מהשיחות בין השופטים לשחקנים בפגרת האולסטאר או סתם שופט שעף על עצמו קצת יותר מדי. בכל מקרה הייתי שמח לראות פחות התבכיינות לשופטים מצד השחקנים. שיתנו למאמן לעשות את זה.
    4) קאמבק רציני של טורונטו בעוד מפגן עוצמה של הספסל שלהם. אבל בפלייאוף לא יוכלו להרשות לעצמם פתיחה כזו. יש להם נטייה להיראות בשוק, משהו שחייבים לעבוד עליו.

    1. אתה נותן לסטף הרבה יותר מדי קרדיט. בטורניר באוגוסטה הוא לא ישתתף גם לא בעוד 10 שנים… במיוחד לאור המפגן שלו לאחרונה.

      1. היה כתוב שהוא וקליי משתתפים בT time. מה שזה לא יהיה. אולי עושים סיבוב על המסלול.
        אני די בטוח שזאזא היה זה שהתקשר לקרי בזמן החבטה כשעף לו המחבט מהיד.

    2. 1. זאזא במזימה נגד הNBA להוריד לה את כל הכוכבים, שחקן מנחוס, דוראנט קוואי,ראסל, קרי והרשימה מתארכת, צריך לעלות עם עלה תלתן לפארקט.
      2. עשה אחלה משכורת,הוא ידע שיהיה לו קשה מאוד להילחם על מקום ברוטציה אצל הלוחמים, יכול להיות שקר יוציא אותו מהמחסן כמו שהוציא את מגיי אבל הסיכוי לא גדול.
      3. יש להם עומק מדהים, והספסל כנראה הטוב בליגה (ביחד עם זה של יוסטון), פורטר נהיה שחקן מצויין שמצדיק את המקס.

      1. 1. עשה משכורת מינימום, אמנם של שחקן ותיק אבל עדיין מינימום.
        2. מצד אחד יש ליצנים שמרוויחים כפול 5 ממנו (לדוגמא מאיירס בפורטלנד), מצד שני אני לא בטוח שבלי כל ההייפ מסביב (ישראלי, יהודי, עונת רוקי יחסית מוצלחת) הוא היה מצליח למצוא חוזה כל קייץ.

        1. משכורת מינימום בNBA זוהי עדיין משכורת ש90 אחוז מאנשים חולמים לעשות, אם השקעות נכונות זה יכול לסדר לו את החיים.

  31. זאזא גאון , במקום שיגידו שהוא מנסה לפצוע את היריבה, מביים עם קרי ניסיון פציעה, קרי בסדר, זאזא מקבל את התואר " השחקן הכי לא מוצלח בעולם" אבל עכשיו שהוא יבוא ויפצע את הארדן בפלייאוף הוא יכול להגיד לא לא סתם אני בחור ביש מזל, גאון!

  32. https://www.sbnation.com/college-basketball/2018/2/26/17055924/andrew-jones-leukemia-texas-longhorns-basketball-release-from-hospital

    אנדרו גונס מטקסס היה אמור להיות כבר שנה שעברה בחירת סבוב ראשון. הוא החליט לחזור לקולג ונראה רע השנה.
    בבדיקות הסתבר שהוא סטובל מלוקמיה. השתחרר מבית חולים לפני 5 ימים

    קצת באסה אחד השחקנים שחשבתי שיפתיע בגדול, יש לו אפסייד ענק והוא פספס לשחק עם מו במבה כשהוא בריא, השנה היה חלש ולא הבנתי איך…
    בכל מקרה מקווה שיחזור לשחק בקרוב.

  33. תודה על סיקור ופריוויו מהנים.
    לא רק טאונס הורחק.
    טיג כנראה התבלבל בספורט והעיף את רוביו לקהל בתיקול של פוטבול עם הכתף אחרי התקפה בה לא קיבל פאול.
    פלגרנט 2 מובהק משום מקום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט