פורטלנד מנצחת את מינסוטה 99-108 אחרי קאמבק ברבע הרביעי /ראובן בראל

Lillard

אם הפלייאוף היה מתחיל לפני המשחק הערב, מינסוטה ופורטלנד היו נפגשות בסיבוב הראשון, לסדרה שעל הנייר צריכה להיות צמודה ומעניינת. אבל במערב הצפוף שתיהן יכולות למצוא את עצמן מדורגות במיקום שונה לגמרי בעוד חודש וחצי. כל משחק עד לפלייאוף חשוב ,במיוחד כשהקבוצות משחקות זו מול זו .המשחק הערב הבטיח הרבה וגם קיים,הכדורסל לא היה ברמה גבוהה,אבל שינויי ההובלה עד לסוף הרבע הרביעי ,המהפך של הבלייזרס בסיומו והאווירה באולם היו נפלאים.

בחימום לפני המשחק לילארד ומקולום החליפו חיוכים וקליעות ,הצלחתי לתפוס את CJ לכמה שניות לפני שהתפנה לחתום לאוהדים.שאלתי אותו מי קלע יותר טוב הוא או אחיו אריק שמשחק בטורקיה והיה ההשראה לכתבה הראשונה שלי באתר.CJ אמר "I would like to say me" וסיפר שהיה מפסיד לאריק במשחקי אחד על אחד רק כשהיה קטן.

Damian CJ

CJ

בצד של מינסוטה קרופורד וטאונס התמקדו במתיחות ובייליצה בלתפור שלשות.

KAT

JAMAL

על יד חדר ההלבשה של מינסוטה טיבודו דיבר על שבאז מוחמד ששוחרר מהקבוצה הערב ,אמר שהוא לא קיבל מספיק דקות ואיחל לו בהצלחה בהמשך. כשנשאל אם הוא לא מצטער על כמות הדקות של באטלר לפני הפציעה הוא ענה שהכמות שלו לא היתה גבוהה במיוחד והוא מצפה ל35-37 דקות מהחמישיה שלו.באטלר וויגינס וטאונס בטופ 15 של כמות הדקות למשחק בליגה.וגם טיג וגיבסון לא הרחק מאחור (טופ 40).
בזמן ההמתנה לפתיחת חדרי ההלבשה רג'י מילר ,אחד מגיבורי הילדות שלי ,עבר לידי כשנכנס לשם – איזה כיף להיות כתב של Hoops.

בחדר ההלבשה של הוולבס , דיברתי עם ג'מאל קרופורד.ג'מאל כמו שכתב עידן עופר באחד מהסיקורים שלו הוא אחד השחקנים הכי נחמדים בליגה.שאלתי אותו אם הוא היה חותם על פורטלנד כיריבה בסיבוב הראשון בפלייאוף , איך הוא רואה את התפקיד שלו בקבוצה בכלל ועכשיו כשבאטלר פצוע. וגם ,כשובר קרסולים ידוע מה הוא חושב על המהלך של הארדן מול ווסלי ג'ונסון.

אמביד ושות' דאגו שלא תהיה הארכה מול לברון והמשחק יתחיל בזמן.

Clevland

רבע ראשון :
שתי הקבוצות לא פגעו מבחוץ בתחילת המשחק והשיגו את הנקודות בחדירות (טיג וויגינס) ומשחק פוסט (נורקיץ).
ג'ף טיג הספיק במהלך אחד לאבד ,לחטוף, להחטיא ,לקחת ריבאונד ולהחטיא שוב.לילארד שהחטיא את כל 7 הזריקות שלו ברבע הראשון,החליט שאם לא הולך מבחוץ הוא יקלע שלשה מהקו.הבלייזרס המשיכו להחטיא מבחוץ (7-0 ל 3 24-6 סה"כ ) הוולבס ניצלו את זה כדי לעלות ליתרון 7.השופטים עזרו לפורטלנד עם שתי עברות תוקף וטכנית לגיבסון.
24-19 למיני בסוף הרבע.

רבע שני:
לטאונס היה יותר קל מול הגבוהים המחליפים של הבלייזרס,כמעט כל הכדורים ברבע השני הלכו אליו והוא העלה את מיני ליתרון 9. ET וזאק קולינס הקפיצו את הקהל אחרי לוב מרשים.מקולום טיפס על דנג בדרך לסל ואד דייויס החזיר מלחמה ושמר את פורטלנד במרחק 5. מיני המשיכה לשחק על טאונס שלא נבהל גם כשנורקיץ חזר ,קלע את השלשה הראשונה במשחק והעלה את מיני ליתרון שיא של 11, 19 נקודות היו לו ברבע השני.לילארד שהמשיך את ערב הקליעה החלש שלו עם שתי החטאות עונשין נדירות, תיקן עם 6 רצופות בחסות טכנית של טיבודו והיתרון של מיני נחתך ל 5 .
49-44 במחצית.

רבע שלישי:
פורטלנד הורידה את ההפרש לנקודה אחרי עוד עבירה על זריקה לשלוש של הוולבס.מקולום עם השלשה הראשונה של הבלייזרס במשחק העלה אותם ליתרון 2.נדנדת סלים ושוב טאונס עם סל ועבירה העלה את מיני ליתרון 6.לילארד פגש סוף סוף את הרשת משלוש,טאונס החזיר עם 4 קליעות עונשין רצופות והוולבס ביתרון 8.לילארד עם השלשה השנייה שלו הוריד ל 5 ודיויס הקפיץ את הקהל עם עוד 2 בבאזר ביטר, 78-75 רק 3 לוולבס לפני הרבע האחרון.

רבע רביעי:
לילארד שוב החטיא זריקת עונשין ,טאונס וקורפורד העלו את מיניסוטה ליתרון 6.מקולום עם עוד שלשה שמר על סטטוס קוו ושבאז עם 5 נקודות רצופות העלה את הבלייזרס ל 2. אמינו עם שלשה מקולום עם עוד אחת ולילארד עם אחת נוספת עם הקרש העלו את הבלייזרס ל יתרון 9 , 3 דקות לסיום והקהל במודה סנטר באקסטזה.הוולבס איבדו עשתונות וכדורים וגם עשו עברות מיותרות (עייפות?).הבלייזרס שמרו על קור רוח מהקו והשיגו עוד ניצחון חשוב 99-108

בסיום המשחק הצטרפתי לסיכום של טרי סטוטס .הוא דיבר על השיפור של הקבוצה ואמר שבתחילת העונה הם לא היו מנצחים את המשחק אחרי פתיחה רעה.כששאלו אותו אם הוא האמין שהקבוצה תתחיל לקלוע אחרי 0-13 בחצי הראשון הוא אמר שכשזה תלוי ב לילארד ומקולום הוא תמיד מאמין. שאלתי אותו (אחרי שהתגברתי על ההתרגשות) אם הם שינו משהו בהגנה על KAT אחרי ה 19 נקודות שלו ברבע השני והנה התשובה שלו :

ניצחון נוסף לבלייזרס שעולים למקום הרביעי על חשבון הספרס. הוולבס שניצחו שני משחקים קלים ללא באטלר מתחילים להבין שלא יהיה פשוט בלעדיו.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

      1. זה מתחיל עוד לפני. הלוואי שכל אדם שאני מדבר איתו יסתכל עליי כמו שג'מאל מסתכל על ראובן. הוא נראה ממש מתעניין ומחכה לכל מילה שתצא.

        1. נכון
          שפת גוף מאוד נעימה
          חלק גדול מהמרואיינים מביטים ברצפה או בוהים בחלל בחוסר חשק
          קרופורד נראה ממש קשוב

  1. ראשית תודה רבה. המדים האדומים אש הם סיבה טובה לנצח כל קבוצה. הרבה יותר יפים ממדים שחורים עם פס אדום.

    שנית סטטוס מרח אותך. הוא שם את קאט בסנדוויץ מול אדם דיוויס ועוד משהו מאחוריו וחנק אותו. בהחלט שינוי של מאמן ששומר את הקלפים שלו לפלייאוף.

    לילרד ומקולום תמיד יקלעו. אבל מן שומרים הרבה יותר טוב השנה. מינסוטה קטנה עלינו. אנחנו הולכים לטופ 4. ויש מצב שזה יהיה סיבוב ראשון

  2. תיבודו פשוט מאמן ומנהל משחק גרוע.
    אין מצב שאף מאמן בינוני היה מפסיד את המשחק הזה ,רק שתיבודו הרבה מתחת לבינוני.

  3. העיפו את שבאז מוחמד ?
    לא קראו שם את היומן האופטימי של מינסוטה ?
    או שאולי קראו אבל לא מתייחסים לאתר הזה מספיק ברצינות ???
    נראה שהזאבים לא יצליחו לעבור סיבוב
    בטח בלי עזרת מוחמד

    תודה על סיקור מצויין מהשטח. איך פיני אומר… הסטטיסטיקה מתיישרת 🙂

  4. ראובן הופך לנו למקצועני ממש לנגד עינינו. ראיון עשר עם ג'מאל. רואים שאתה נהנה ממה שאתה עושה, ולאתר זהו שדרוג אדיר!

  5. אחלה סיקור ! ראיון עם גמאל מעניין ופורטלנד הולכים ומשתפרים מינסוטה הבעיה העיקריתאין ספסל ותיבודו מאמן בינוני מאוד

  6. אחלה ריאיון עם ג'מאל "The Sixth Man" קרופורד. נראה אחלה גבר ובחור ממש נחמד. תכלס גם לו יש קרוסאובר קטלני ששבר לא מעט רגליים לשחקנים.

  7. תודה לכולם על התגובות , לצערי אני לא מספיק לענות בזמן אמת בגלל הפרשי השעות אבל אני קורא את כולם ומאוד נהנה מהתמיכה.המשחק הבא – גולדן סטייט!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט