דו"ח מצב לקראת הפלייאוף / רועי ויינברג

בואו נדבר קצת על הטבלאות בליגה. ב-2 הקונפרנסים די בטוח להגיד מי יהיו ב-2 המקומות הראשונים: טורונטו ובוסטון במזרח, במערב יוסטון וגולדן סטייט. יתרונות של 7 ו-11 משחקים הם יותר מדי בשלב הזה של העונה והן יהיו בטופ האזורים. מי ראשונה ומי שנייה? אני מאמין שיוסטון תצליח להפתיע ולהיות ראשונה, בזכות היתרון במאזן הפנימי ו-32 הניצחונות מ-35 המשחקים בהם ג'יימס הארדן וכריס פול שיתפו פעולה העונה. במזרח יותר קשה לדעת; אין הבדל כזה גדול בין הקושי בלוחות הזמנים של הראפטורס והסלטיקס (לטורונטו יש רצף קשה בתחילת אפריל שיכול להשפיע) ונותרו 2 משחקים ישירים בין הקבוצות. אם קבוצה תנצח ב-2 המשחקים האלה היא תהיה הראשונה.

הבטן של כל קונפרנס יותר קשה לחיזוי. במזרח 3.5 משחקים מפרידים בין המקום השלישי לשביעי (מיאמי, במקום השמיני, מרחק משחק מהשביעי) ובמערב יש משחק וחצי הפרש בין מקומות 3 ל-7. לכן קשה לדעת. למרות זאת, יש כמה דברים שאנחנו כן יכולים להעריך בהתבסס על הכושר הנוכחי ומה שנשאר לכל קבוצה:

עונת פריצה, אבל לא מספיק ליתרון ביתיות.

סן אנטוניו תהיה בלי יתרון ביתיות. נכון, תמיד אומרים לא להספיד את הספרס. אבל הם ניצחו 3 משחקים מעשרת האחרונים שלהם ונשאר להם לוח משחקים מאוד קשה. יש להם את אחד מלוחות הזמנים הקשים בליגה לפי מדד ה-BPI של ESPN עד סוף העונה והיה להם, באופן יחסי, לו"ז די קל עד עכשיו. למרקוס אולדריג' נקע את הקרסול ויפספס זמן, מה שיכול להשפיע בתקופה כל כך אינטנסיבית ובתחרות כזאת צמודה. אין להם שחקן מלבד אולדריג' שעבר את 12 הנקודות למשחק במשחקים האחרונים או התקפה סבירה. החומר שחקנים שם, פשוט, לא מספיק טוב. בלי פופוביץ' הם היו בתחתית; איתו הם ידרדרו למקום 6-7. סדרת סיבוב ראשון של גולדן סטייט נגד סן אנטוניו? לא יפתיע.

פילדלפיה תסיים רביעית במזרח. קשה לי לראות קבוצה של לברון ג'יימס יורדת מהמקום השלישי במזרח. מאז הדד-ליין הוא עם 30 נקודות, 10.7 ריבאונדים ו-9.5 אסיסטים למשחק ועם צוות מסייע שמנסה לשחק כדורסל. הם יסגרו את הטופ 3 יחד עם בוסטון וטורונטו, אבל לא יתפסו אותם. מה שנשאר לנו זה הקרב על המקום הרביעי, מעשית בין וושינגטון, אינדיאנה, פילדלפיה ומילווקי. ה-76' ניצחו 7 משחקים לפני שהפסידו שניים ונהנים משיפור בכושר של בן סימונס, שלא דועך בדומה לרוקיז רבים אחרים, ומג'ואל אמביד שיהיה בחמישיית הליגה הראשונה. יחד עם ספסל עמוק שהתחזק במרקו בלינלי וארסן אליאסובה, שני שחקני רכש טובים שמתאימים מאוד ליד סימונס בהרכבים מסויימים, יש פה קבוצה חזקה.

אבל זה לא הכל. נכון לעכשיו נשארו ל-76' רק 8 משחקים מול קבוצות שכרגע נמצאות בתמונת הפלייאוף, לעומת 14 של וושינגטון (חסרת ג'ון וול), 13 של אינדיאנה ו-10 של מילווקי (בהם 2 מול פילדלפיה ו-2 מול אינדיאנה שיכולים להיות מאוד חשובים). ההפרש הזה משמעותי. כשמילווקי מתבססת כל כך בבלעדיות על שחקן אחד היא לא בהכרח תוכל לרוץ בקצב הזה עד לסוף העונה, וזה משאיר אותנו עם פילדלפיה העמוקה יותר כפייבוריטית.

שווה להקדיש כמה מילים למיקומי הקבוצות בפלייאוף. ההתלהבות של הפיסטונס עם בלייק גריפין דעכה והם 3 משחקים מתחת למיאמי. כשההיט מתחברים ושאר המזרח הרבה לפניהם (4 משחקים), קשה לי לראות אותם מגיעים. שארלוט גם לא איום מעשי על הפלייאוף וכך גם קבוצות 11-15 במזרח; לא רואה את השמינייה הראשונה במזרח משתנה.

העניין המרכזי יותר נמצא במערב. ניו אורלינס התחממה וברחה למקום השישי, כך נשארנו עם יוטה והקליפרס שלא מוכנות לוותר על הפלייאוף. שתיהן לא רחוקות מדנבר השמינית, אבל דנבר בכושר יחסית טוב עם יוקיץ' המצויין ויש לי הרגשה שיגיעו. יוטה עוד יכולה להפתיע ושיחקה טוב עד הפגרה, בקשר לקליפרס זה פחות סביר – הניצחונות שלהם מאז הטרייד באו מול ברוקלין ופניקס, לצד ניצחון דחוק וחשוב על דנבר במשחק חריג של בובאן מארינוביץ'. לא רואה אותם ממשיכים בקצב הזה, אבל מנטליות האנדרדוג של לו וויליאמס עושה לקבוצה הזאת רק טוב. יהיה מעניין שם.

מעבר ל-2 הדברים האלה באמת קשה לדעת. לכו תדעו כמה זמן מסע הזעם של אנטוני דיוויס ימשיך, האם הקליפרס יצליחו להגיע לפלייאוף או איך מינסוטה תראה בלי ג'ימי באטלר לתקופה ממושכת. התחזית שלי, כרגע, למיקומי הפלייאוף:

מזרח:

1.בוסטון סלטיקס.
2.טורונטו ראפטורס.
3.קליבלנד קאבלירס.
4.פילדלפיה 76'.
5.מילווקי באקס.
6.אינדיאנה פייסרס.
7.וושינגטון וויזארדס.
8.מיאמי היט.

מערב:

1.יוסטון רוקטס.
2.גולדן סטייט ווריורס.
3.אוקלהומה סיטי ת'אנדר.
4.מינסוטה טימברוולבס.
5.ניו אורלינס פליקנס.
6.דנבר נאגטס.
7.סן אנטוניו ספרס.
8.פורטלנד טרייל בלייזרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
61 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
איתי
איתי
01/03/2018 20:05:07

יופי של פוסט רועי ומאוד מעניין 20 משחקים לסיום העונה….
אני רואה את שארלוט עדיין עושה קולות של ניסיונות אחרונים ויש לה עדיין סיכוי…

במערב מלחמת עולם כשלדעתי המקום השמיני יוכרע בין יוטה הקליפרס ודנבר כשמסורתית המקום הזה הולך למורמונים, מועדון עם מסורת ארוכה ועמוקה של התמדה עד הסוף. דווקא פורטלנד שמתחת לרדאר נמצאת בסגל יציב ודומה קצת לפילי יכולה להגיע למקום 4 במערב… הספרס ממש עצובים לצפיה וקשה לי מאוד לראות אותם כרגע. תכלס יש סיכוי שיסיימו בחוץ אם אלדריג' נפצע ולו קצת… לא משעמם!

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 20:52:52
הגב ל  איתי

לא חושב שפורטלנד תגיע, אבל לך תדע. לילארד בכושר מצויין

תומר השני
תומר השני
01/03/2018 20:06:23

אחלה פוסט ! אני חושב שבטבלת המערב דנבר יסיימו מקום 8 ופורטלנד מקום 6

איתי
איתי
01/03/2018 20:08:26

ועוד דבר, טורונטו יסיימו ראשונים! וזה לא אומר כלום אפילו על הסיבוב הראשון במיוחד אם יפגשו את וושינגטון או מיאמי

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 20:53:21
הגב ל  איתי

שתיהן מוקש. אינדיאנה הקבוצה הכי נוחה לדעתי בסיבוב הראשון במזרח

ולדי קוגן
01/03/2018 20:27:12

חותם עכשיו על מקום 3 וסדרה מול דנבר. הלוואי תהיה סדרה של מילווקי פילי,זה יהיה מהמם

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 22:15:31

מסכים. גמר המזרח העתידי

Eytan majar
Eytan majar
01/03/2018 20:34:33

אחלה טור, כיף לקרוא.
זה נכון שקשה לראות את הספרס, אבל רק בהתקפה. הגנתית הם מצויינים.

no funny shtuff
no funny shtuff
01/03/2018 20:39:25

תודה רועי.

הבונוס במקום הראשון במזרח הוא לא להיפגש עם לברון בחצי.
מעבר לכך, יש לי כמה אי הסכמות עם הדירוג שלך, אבל-כמו שאומר המשפט- אני לא שען ולא נביא- ולכן אניח כאן את ההימור שלי-
מזרח
1. טורונטו
2. סלויקס
3. קאבס
4. וושינגטון
5. מילווקי
6. פילי
7. מיאמי
8. אינדי

מערב
1. ווריורס
2. יוסטון
3. אהמ, אהמ- פורטלנד
4. פליקאנס
5. ת'אנדר
6. ספרס
7. מינסוטה
8. דנבר

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 20:53:56
הגב ל  no funny shtuff

לא כזה מחזיק מפורטלנד. יש מצב שכן, תלוי רק בלילארד ומקולום. אם הם יהיו מקום 3 איכשהו זה יהיה מטורף

אסף
אסף
01/03/2018 20:39:46

לספרס לו"ז קשוח מאוד אבל האופי של המועדון והנסיון לדעתי ישאירו אותם במקומות 3-5 . גם וושינגטון על אף החסרון של וול דווקא מצאה את הקצב בלעדיו ולא רואה אותם נשארים מחוץ לחמישייה במזרח.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 21:21:49
הגב ל  אסף

תודה רבה. יכול להיות שאתה צודק בקשר לוושינגטון, הם מפתיעים מאוד לטובה. מבחינת ס"א – לא יקרה לדעתי. למרות רוח המועדון וההגנה, אין שם אף אחד שיקלע בלי אולדריג'. מי יתן לך מעל 15 למשחק ב-2018? גרין? גיי?

אסף
אסף
01/03/2018 20:44:31

ואם כבר אז נזרוק הימור על הדירוגים:
מזרח:
1. טורונטו
2.בוסטון
3. קאבס
4. וושינגטון
5. פילי
6. באקס
7.מיאמי
8. אינדיאנה

מערב:
1. גולדן סטייט
2.יוסטון
3. ספרס
4. פורטלנד
5.ת'אנדר
6.דנבר
7.פאליקנס
8. מינסוטה

Berch
Berch
01/03/2018 20:49:37

פןסט משובח
עשית סדר 🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
01/03/2018 21:00:49

לטורונטו יש עוד 11 משחקי בית, 11 משחקי חוץ, 6 משחקים מול קבוצות "טנקינג".
לבוסטון יש עוד 7 משחקי בית, 12משחקי חוץ, 7 משחקים מול קבוצות "טנקינג".

לאור כושרן הנוכחי של 2 הקבוצות, אני נאלץ לא להסכים עם הערכתך שהסלטיקס יסיימו ראשונים במזרח.

תודה על אחלה פוסט, רועי.
יפה שאתה מוצא את הזמן להוציא חומרים איכותיים תוך כדי שירות צבאי.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 21:18:17
הגב ל  גיא הרשע

זה לא רק לו"ז. הקבוצות של סטיבנס (מזכרון, לא יכול לבדוק נתונים כרגע ויש מצב שאני טועה) מסיימות עונות מאוד חזק. טורונטו תמיד מגיעה לשיא באמצע העונה ויורדת מאז. לכן, יחד עם 2 המשחקים ביניהן, אני חושב שבוסטון תהיה ראשונה

גיא הרשע
גיא הרשע
01/03/2018 21:30:41

לאור ההפרש הלא קטן בנט רייטינג שבין הקבוצות (8.3+ לטורונטו, 4.3+ לסלטיקס),
נתון שמאשש את התחושה שהסלטיקס הם אובראצ'ברס,
ולאור העובדה ש-20+ משחקים זו כמות לא קטנה,
אז נראה לי שיכולתה של הסלטיקס לסיים חזק פשוט לא תספיק.
(סטטיסטיקות, אם נותנים להם מספיק זמן, בסופו של דבר מתאזנות)

Ish
Ish
01/03/2018 21:46:05

מרץ אפריל של:
2017 – 15-7 68%
2016 – 12-9 57%
2015 – 17-9 70.8%
2014 – 5-18 21%

הניצחונות שלהם היו
53 64.5%
48 58.5%
40 48.8%
25 30%

יאיר
יאיר
01/03/2018 21:11:22

רועי אתה אנרג'ייזר! מדהים כמה אתה משקיע וכמה אתה מעודכן!

לדעתי נתת הערכת יתר לאוקלהומה בדירוג (בלי רוברסון הם הרבה פחות טובים) וגם על דנבר לא הייתי סומך שיעשו את הפליאוף, פשוט כי קשה לסמוך עליהם. גם את שארלוט מוקדם להספיד ואם תהיה קבוצה שבסוף תיפול מהשמינייה המזרחית המובילה זו אינדיאנה כי היא פשוט טו גוד טו בי טרו.
לגבי קליבלנד, לא אתפלא אם הם יפלו עוד מקום או שניים בדירוג. תמיד לברון וקבוצותיו מורידים הילוך בסוף העונה והם ממילא בתחושה שהכל קטן עליהם בפליאוף.
הדירוג שלי:
1. יוסטון
2. גולדן סטייט
3. ניו אורלינס
4. סן אנטוניו
5. פורטלנד
6. אוקלהומה
7. קליפרס
8. יוטה

במזרח:
1. טורונטו
2. בוסטון
3. וושינגטון (הרבה יותר טובים בלי וול)
4. קליבלנד
5. מילווקי
6. פילדלפיה
7. מיאמי
8. אינדיאנה

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 21:20:57
הגב ל  יאיר

מבחינת אוקלהומה יכול להיות שאתה צודק, אני מתכנן מאמר גדול על כרמלו למחר אז זה בטח יכנס. אני לא רואה את וושינגטון שלישית, סטרונסקי לא מספיק והם ידעכו, גם אין ספסל.

קליפרס ויוטה בפלייאוף זה הימור אמיץ. אני אוהב את 3 הקבוצות שמתחרות על מקום 8, חבל שרק אחת לדעתי תכנס. אתה באמת חושב שלא תגיעו לפלייאוף?

שרלוט נזכרה מאוחר מדי לדעתי. יגיעו למקום 9 מכובד, לא 8

יאיר
יאיר
01/03/2018 22:25:19

מנסה לנחס בכל כוחי… מאמין בזה יותר מאשר בוויגינס

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 22:47:20
הגב ל  יאיר

בינתיים ללא הפסד מאז הפציעה. איכשהו החמישייה הענקית של בייליצה-גיבסון-טאונס עובדת

אבי
אבי
01/03/2018 22:00:29

לא מאמין שהסםרס הגיעו למצב כזה
ובפלייאוף אני חושב שדנבר יהיו הסוס השחור במערב ומילווקי במזרח

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 22:20:06
הגב ל  אבי

דנבר בהחלט סוס שחור אפשרי. במזרח זה מסקרן – גם מיאמי יכולה להיות סוס שחור עם הכדורסל הפיזי והדווין וויד שלה. וושינגטון, אם תגיע למקום 6-8, לא תוותר לאף אחת.

אבי
אבי
01/03/2018 22:00:54

שהספרס*

שמעון
שמעון
01/03/2018 22:26:15

אחלה רועי אני מסכים איתך למעט פורטלנד שלדעתי דווקא תסיים 3 או 6. עם כל הצער את התאנדר לא רואה מקום 3. כולם חושבים שהנה יגיע הפוש שלהם והם חיים בגישת היהיה בסדר אבל מ16 במרץ כמדומני צפוי להם לוח רצחני כולל יוסטון פעמיים. מי תסיים 4? קשה לדעת אבל אם אולדריג לא גמר לאיזה חודש אז הספרס יחזיקו בזכות פופ שעושה ניסים. ההימור שלי פורטלנד אוק ספרס דנבר נא ומיני. אבל אין ספק שאי אפשר לדעת והכל זה לוטו. במזרח אני מסכים בדיוק עם הדירוג שלך

נועם ש.
נועם ש.
01/03/2018 22:28:41

״מסע הזעם של אנטוני דיוויס.. ״ מעולה !

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 22:45:38
הגב ל  נועם ש.

אם ווסטברוק הוא הטוני מונטנה של האנ.בי.איי, דיוויס הוא ביאטריס קידו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/03/2018 22:40:35

הרבה תלוי בחומרת הפציעה של אולדריג' ובמועד חזרת קוואי, אבל אם שניהם יחזרו בקרוב אני לא מאמין שהספרס יסיימו במקום נמוך מהשישי שמשמעותו גולדן או יוסטון בסיבוב הראשון. מאנו ופארקר פשוט יכנסו למוד פלייאוף עוד בסוף העונה הרגילה.
לא רואה את אוק' הלא יציבה ומיני נטולת באטלר בשלישי ורביעי, אולי אוק' ברביעי.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 22:50:28

חזרת קוואי תטרוף את הקלפים לגמרי, אני לא חושב שיחזור העונה. המוד פלייאוף של טוני, מאנו ופארקר לא יספיק; הם לא היו מדהימים בשנה שעברה ולא ינצחו משחקים לבד. הלוח הקשה והקבוצה הבאמת מוגבלת לא שווים טופ 6 על הנייר, אבל פופ לא אוהב את הנייר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/03/2018 23:03:46

טוני היה מעולה מול ממפיס ויוסטון עד שנפצע ומאנו היה מעולה מול יוסטון ואפילו גולדן סטייט. לא אומר שזה בטוח יספיק אבל לא חושב שאפשר לבקר אותם על הפלייאוף בשנה שעברה. הם בכלל לא היו "אמורים" לעבור את יוסטון ובכל זאת עברו. וכל זה כשאולדריג' היה בחצי היכולת יחסית לשנה הנוכחית.
בעניין קוואי. האוטו קומפלישן שלי כבר מציע אחרי המילה קוואי את המילה קוודריספס… אז הוא כנראה מסכים איתך… אבל לפי ווג' הוא מתוכנן לחזור בחודש מרץ. קוואי כשיר אפילו אם רק בחמישה משחקים האחרונים של העונה יכול לעשות את ההבדל במיקום.

bobby
bobby
02/03/2018 9:58:29

מה זאת אומרת לא היו אמורים לעבור את יוסטון?
הספרס היו מקום 2 עם יתרון הביתיות, על פי החוקים היבשים ודאי שהספרס היו אמורים לקחת.

שייקה
שייקה
01/03/2018 22:42:20

רועי, יש לך יכולת נהדרת לצאת באופן קבוע עם פוסט בנושא שבדיוק בא לי לקרוא עליו. תודה!

אם לומר את האמת, הקבוצה שאני הכי רוצה שתעלה היא הג׳אז. מתאים לי איזו סדרת x פקטור כזו בסיבוב הראשון. גם דנבר תהיה מעניינת אבל רק אם תתחיל לנצח בחוץ, אחרת לא יעזור להם הג׳וקר…

במזרח השבועות הקרובים הולכים להיות מעניינים מאוד. לא רק מבחינת מי מסיימת איפה אלא גם מצ’אפים שונים שעשויים לתת תוצאות מפתיעות. אני מת לראות את פילי נגד הקאבס, נניח, או הבאקס וטורונטו, שקרב ביניהן בסיבוב הראשון יהיה המבחן המנטלי האולטימטיבי לקנדים. אם יצלחו אותו, אחרי כל ההייפ בחודשים האחרונים (שעוד לא החלטתי אם הוא מגיע להם או לא), הם יגיעו חזקים לסדרת סיבוב שני. אה כן, במקרה כזה סביר שיאניס מגדל זרוע נוספת בקיץ.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
01/03/2018 22:51:53
הגב ל  שייקה

מקווה לראות קבוצה שהיא לא אינדיאנה נגד קליבלנד. לברון צריך להזיע בסיבוב הראשון מתישהו

יותם
יותם
02/03/2018 18:43:40

לא רק שלא יזיע, גם לאנס סטיבנסון יקרר לו את האוזן.

שמעון
שמעון
01/03/2018 23:03:23

מזרח: בוסטון טורנטו קאבס פילי באקס וושינגטון אינדי מיאמי בסדר הזה מערב: גולדן יוסטון פורטלנד אוק ספרס דנבר מיני נא בסדר הזה

אסף
אסף
01/03/2018 23:07:00

לדעתי מבחינת סיבוב ראשון שהכי יכול לגרום לו להזיע זה הצבאים עם הגריק פריק….

Shaq
Shaq
01/03/2018 23:42:24

מסכים עם המזרח, אולי הייתי מהמר שוושינגטון תסיים 6-5
במערב ווריורס יסיימו ראשונים לדעתי, ספרס יסיימו בטופ 6, וקליפרס בכושר לא רע יש סיכוי גדול שיכנסו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/03/2018 0:07:18

אחלה פוסט. לא יודע אם התחזית שלך נכונה, אבל אם כן, יש אחלה מאצ' אפים בסיבוב הראשון במזרח
תודה רבה

Ljos
Ljos
02/03/2018 0:22:16

תמיד משונה לי כשעושים נגזרת לרגע ספציפי בליגה ומנסים להוציא מזה את הטבלה הסופית. בטח כשהמערב כל כך צפוף עם מספיק קבוצות ראויות וכל כך הרבה דברים יכולים עוד לקרות (קוואי חוזר? וול מכריח בעזרת רגשי את הקבוצה לוותר על הנעת הכדור? קאזינס חוזר כמעודדת בחוטיני?). אבל הניסיון שלך מעניין.

The dud
The dud
02/03/2018 0:39:12

כנראה שלא ראית משחקים של הקליםרס
הם שיחקו מדהים גם בהפסדים
לדעתי הם בפנים
כל השאר בומבה

רועי ויינברג
רועי ויינברג
02/03/2018 8:12:20
הגב ל  The dud

נכון, אבל גם יוטה ופורטלנד משחקות מדהים. 3 קבוצות ברמה גבוהה מאוד

אפלטון
אפלטון
02/03/2018 1:25:48

תודה רועי פוסט מצוין בטיימינג טוב.
בלתי אפשרי לנחש מיקומים במערב. אפילו אוקלהומה יכולים למצוא עצמם בטעות מחוץ לפלייאוף. יש להם לו"ז סופר קשה.
פורטלנד גם יעמדו במבחנים חשובים. דווקא מינסוטה נראה לי יעברו את התקופה הזו בשלום.
בכל זאת בשביל הספורט ניחוש פרוע לטבלת המערב:
גולדן סטייט
יוסטון
מינסוטה
ספרס
אוקלהומה
ניואורלינס
פורטלנד
קליפרס

במזרח:
טורונטו
בוסטון
קליבלנד
וושינגטון
מילווקי
פילי
אינדי
מיאמי

Benjo
Benjo
02/03/2018 13:23:15
הגב ל  אפלטון

לא שאני רגוע לגבי okc והפליאוף אבל אם יש דבר שמרגיע אותי בכל זאת סה הלוז הקשה שלהם. כשהיריבה קשה הם משתדלים יותר משום מה … ככה נראה לפחות. 🙂

רפיקי
רפיקי
02/03/2018 2:29:46

לדעתי הווריורס מקום ראשון במערב ומינסוטה שלישית

איתן
איתן
02/03/2018 2:38:15

אחלה פוסט רועי!
מקווה שמינסוטה יחזיקו מעמד,החודש הזה בלי באטלר הולך להיות קשה,הרבה משחקים חשובים שהם יהיו חייבים לנצח.

מנחם לס
מנחם לס
02/03/2018 3:25:02

פוסט אובייקטיבי וטוב

עידן עופר
עידן עופר
02/03/2018 7:31:27

מעולה רועי !

שלהבת
שלהבת
02/03/2018 8:10:31

וושינגטון במקום 7? ההימור הזה בא אחרי שראית אותם מנצחים את פילי ומילווקי השבוע?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
02/03/2018 8:13:15
הגב ל  שלהבת

כן. נשאר להם לוח קשה יותר מהאחרות ואני לא חושב שהם ימשיכו לשחק ככה בלי וול הרבה זמן

שלהבת
שלהבת
02/03/2018 9:30:29

נחיה ונראה. כתבתי על הלוח הקשה ביומן שלי. עכשיו הם סיימו את שבוע הגהנום במאזן חיובי 2-3 אחרי 5 משחקים בשבעה ימים (קליבלנד, גולדן, מילווקי, פילי, שרלוט). מעכשיו הלוח קשה, אבל הקבוצה כבר מחושלת.

אסף
אסף
02/03/2018 10:19:28

רועי אתה באמת חושב שאמביד יהיה בחמישיית הליגה הראשונה? כי אז זה אומר שדיוויס לא יהיה שם ולדעתי אם הוא ממשיך בכושר הנוכחי שלו זה לא נראה סביר

אסף
אסף
02/03/2018 10:51:07

אמביד על דוראנט? לא בטוח שהייתי מהמר על זה אבל יש משהו בדבריך

שאלה נוספת, למה בוסטון/טורונטו רק עם נציג אחד כשאוקלהומה שולחת שניים?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
02/03/2018 12:15:23
הגב ל  אסף

הבעיה היא החלוקה לעמדות. אם זה היה נטו 5 השחקנים הטובים בליגה דוראנט בבירור במקום אמביד. לבוסטון יש 2 נציגים, לראפטורס אק אחד כי לאורי לא כזה מרשים העונה וג'ורג' כן. יש מצב שלילארד יכנס במקום אולאדיפו

אסף
אסף
02/03/2018 15:25:13

אתה צודק כמובן, פספסתי את הורפורד

אפלטון
אפלטון
02/03/2018 12:19:19

אם דוראנט לא יהיה בחמישיית העונה כשלא מעט כתבי הליגה חושבים שהוא השחקן הטוב בnba זה יהיה מפתיע מאוד לדעתי.
אמביד יתנחם בחמישייה השניה ואם ימשיך ככה בתואר שחקן ההגנה של השנה.
החמישייה הראשונה הצפויה: הארדן, קרי, דוראנט, לברון, דייויס

ינון יבור
ינון יבור
02/03/2018 23:49:55
הגב ל  אפלטון

דיוויס ייכנס כסנטר, כי בטח עד סיום העונה ה 58% האלו שבהם הוא שיחק פורוורד יהפכו ל 45%

Benjo
Benjo
02/03/2018 13:17:16

פוסט טוב
הייתי משנה קצת דירוגים: מערב פורטלנד יותר גבוה (אפילו שלישית) ממש צורם איפה ששמת אותם. סן אנטוניו גם נראה נמוך מידי אבל צפוף שם והלוז קשה אז לגיטימי. מיני יותר נמוך ואני חושב שיש מצב שהקליפרס יסגרו את הפער ויעלו במקום אחת הקבוצות (קשה להמר על מי). במזרח טורנטו 1 ובוסטון 2 מיאמי ממש נוראית לאחרונה אם לא היה פער גדול מידי הייתי מהמר על שארלוט ואולי דטרויט נקוה שיתאפסו על עצמם שם. וושינגטון ממש לא מקום שביעי לדעתי יותר גבוה.

bobby
bobby
02/03/2018 20:18:38

תודה על הפוסט רועי!

מקווה שיוסטון יצליחו להישאר במקום 1, אבל הלו״ז קשה יותר משל הווריורס, וכרגע יש בסך הכל הפסד אחד פחות.. אם יוסטון כן יסיימו ראשונים, לדעתי זה יהיה רק בזכות שובר השוויון. קשה לי להאמין שיסיימו עם מאזן טוב יותר.

לגבי העולות לפלייאוף במערב –
עם כל החיבה ליוטה וקליפרס, אני חושב שהן יישארו מחוץ לפלייאוף.
הרבה מזלזלים בדנבר, אבל אסור לשכוח שמילסאפ אמור לחזור בקרוב מפציעה.
מבחינת המיקומים הסופיים – קשה מאוד להמר. יכול מאוד להיות שעד מחזור המשחקים האחרון, מיקומי 3-8 במערב ו3-7 כלל לא יהיו סגורים.