לא כל יום פורים – סיקור משחקי יום רביעי / עמית טבול

פורים שמח לכולם!

היום אנחנו בסימן "ונהפוך הוא", כלומר במקום סיקור ארוך וחופר תקבלו סיקור רזה וסולידי וזאת מפאת חוסר זמן בחג הפורים העמוס במיני תרגימא ובצקים. עוד שניה הילדים מתעוררים אז ניגש ישר לעניינים:

 

דטרויט פיסטונס (32-29, מקום 9 במזרח) 110 – מילווקי באקס (28-33, מקום 7 במזרח) 87

משחק הרבה פחות צמוד מהצפוי מכניס את מילווקי להסתבכות מיותרת. ברבע הראשון לא היו יותר מדי הגנות והוא הסתיים בשוויון. ברבעים הבאים זו כבר הייתה רק הקבוצה הביתית שניצחה בכל אחד משלושת הרבעים. זה נגמר 35-57 בריבאונד ו- 30-63 לספסל של הבוכנות.

בדטרויט סטנלי ג'ונסון עם 19, בלוק 16, דראמונד 15 ו-16 ריב'.

במילווקי, שרשמה הפסד 3 ברצף, בלשסו 19, מידלטון 17 והפריק עם 11 בלבד.

 

אורלנדו מג'יק (43-18, מקום 15 במזרח) 104 – טורונטו ראפטורס (17-43, מקום 1 במזרח) 117

התצאה לא מפתיעה בהתחשב במיקומי הקבוצות (1 ו-15…). אחרי רבע ראשון עם נצרות פתוחות (37-42 לקנדים), ההמשך היה צמוד והתקפי עד שפערי האיכות והעומק הכריעו את הרבע האחרון לטובת טורונטו. הקנדים התחילו לשמור פוזשן אחר פוזשן, השיגו נקודות קלות במתפרצות ללא מענה מצד המג'יק כשהם קולעים 27 לעומת 15 בלבד של אורלנדו. פסקל סיאקאם קלע 10 נק' ב-5 האחרונות והיה פקטור משמעותי בניצחון. גם חברו לקו הקדמי, יעקב הפואטי, לא טמן ידו במשלוח המנות והיה יעיל עם 13.

בטורונטו, שרשמה ניצחון 11 מ-13 המשחקים האחרונים, דרוזן הוביל 6 דאבל פיגרס עם 21, לאורי 17, 7 ריב' ו-11 אס', סיאקאם 14, פואלטי 13, 8 ריב', 5 אס', 3 חסימות ו-2 חטיפות. לא רע בכלל.

באורלנדו קלעו 7 שחקנים בדאבל פיגרס אבל השאר בקושי נראו על הלוח. פורניה והזוניה 17 כ"א, ווצ'ביץ' 14, גורדון 11 ו-10 ריב'.

 

אטלנטה הוקס (43-19, מקום 14 במזרח) 107 – אינדיאנה פייסרס (27-34, מקום 5 במזרח) 102

הפסד מפתיע לאינדי באטלנטה. המחצית הראשונה הייתה צמודה. לאחר מכן היו 2 רבעים חד צדדיים כשאטלנטה דומיננטית בשלישי עם 15-30 ואינדי ברביעי עם 22-37 כולל קאמבק נאה שחוזל"ש ע"י שרודר (7 מ-8 הנק' האחרונות נקלעו על ידו). הקאמבק הובל ע"י בוגדנוביץ' שקלע 4 שלשות ברבע האחרון וסאבוניס שקלע 2 שלשות וסלים חשובים מבפנים. ההפרש ירד ל-2 אבל זה לא הספיק כאמור, הרבה בגלל העובדה שאינדיאנה איבדה את הכדור 24 פעם.

אטלנטה הציגה חלוקת קלעים מאוזנת כשקוליניס עם 16 ו-7 ריב', דדמון (8 ריב') ופרינס (7 ריב') עם 15 לנפש, שרודר 14 ו-5 חט', מוסקלה 12 ו-8 ריב'.

באינדי בוגדי עם 26, אולדיפו 22 ו-6 חטיפות ו-5 ריב' ואס', סטיבנסון 18 וסאבוניס 14 ו-12 ריב'.

 

בוסטון סלטיקס (19-44, מקום 2 במזרח) 134 – שארלוט הורנטס (34-28, מקום 10 במזרח) 106

כצפוי שארלוט הלא ברורה לא היוותה יריב שקול לבוסטון ששיחקה היטב בבית והציגה את אחד ממשחקי ההתקפה היותר טובים שלה עם 62 אחוזים מהשדה. הפערים ניכרו בעיקר ברבע השלישי שהסתיים 20-36 לירוקים.

בבוסטון, שכבר עם 0-4 מאז האולסטאר, קיירי להט עם 34, בראון ומוריס (8 ריב') 15 כ"א, מונרו ורוזייר 14 כ"א, ביינס 12 ו-10 ריב'.

בשארלוט קמבה ווקר 23, הווארד 21, קמינסקי 16.

 

ממפיס גריזליס (42-18, מקום 13 במערב) 102 – פיניקס סאנס (44-19, מקום 15 במערב) 110 

לא מסוג המשחקים שנספר להם לנכדים. 2 קבוצות מהחבוטות בליגה נפגשו למשחק חסר משמעות כשהם רושמות ברזומה 10 הפסדים רצפים. לפיניקס יש הזדמנות לתת לצעירים קילומטראז' עד סוף העונה. הם ניצלו את זה יפה על חשבון ממפיס האומללה שרשמה הפסד 11 רצוף ונשארה ללא ניצחון. אולי אם תשחקו יותר בקצת יותר מרץ תנצחו במרץ…

פיניקס הובילה ב-10 במהלך הרבע הרביעי אבל ממפיס לא הצליחה לצמצם יותר מדי, לא כשהיא קולעת ב-38 אחוזים מהשדה.

בפיניקס בוקר סיים עם 34, 6 ריב' ו-3 חטיפות, ג'קסון עם שיא קריירה של 29 נק', 7 ריב', 4 אס' ו-2 חסימות ובלוקים, פייטון 19, 10 ריב' ו-6 אס' לצד הלא נכון.

בממפיס גאסול עם 22, 13 ריב' ו-4 איטומים, האריסון המשתפר עם 20, 5 ריב', 7 אס' -2 חטיפות, מרטין 16, 6 ריב' ו-5 אס'.

 

וושינגטון וויזארדס (26-36, מקום 4 במזרח) 101 – גולדן סטייט ווריורס (14-48, מקום 2 במערב) 109 

האלופה צלחה משחק שיכול היה להוות עבורה מוקש. בהתחלה זה נראה היה קל כשהלוחמים מסיימים את הרבע האחרון בתוצאה 21-36. וושינגטון טסה ברבע השני והקבוצות ירדו להפסקה עם יתרון 2 בלבד לגולדן בויס. השטאנץ חזר ברבע השלישי כשהווריורס קולעים 27 לעומת 14 של הוויזארדס. מזה המכשפים ללא וול התקשו לחזור.

בגולדן סטייט דוראנט עם 32, קרי 25 באחוזים נמוכים, איגודלה 14, 7 ריב' ו-3 בלוקים, גרין 11, 6 ריב', 11 אס' ו-2 איטונגס ושדידות.

בוושינגטון פורטר עם 29 ו-10 ריב', אוברה 17, מוריס 16 ו-9 ריב'. בראדלי ביל היה הפרויקט של קליי תומפסון ששמר אותו והגביל אותו על 8 בלבד (3 מ-15 מהשדה).

 

דאלאס מאבריקס (43-19, מקום 12 במערב) 110 – אוקלהומה חזיז (לפורים) ורעם (27-36, מקום 7 במערב) 111 

אולי יש לכם בארנס – אבל אין לכם ווסטברוק. דיבורי הטאנקינג והקנס הגדול שהוטל על קיובן לא עשו רושם על השחקנים שלו שנתנו פייט מכובד לקבוצה עדיפה ונכנעה רק לאחר הארכה. הרבע הראשון היה שייך לאורחים שניצחו אותו ב-11 הפרש. ברבע השלישי המקומיים נלחמו והמשחק נפתח. הסיום היה מוזר כשדאלאס לא קולעת ב-4 הדקות האחרונות אחרי סל של דוייט פאוול. אותו פאוול, במשחק חייו, השווה את המשחק על הבאזר מקליעת פולו שהגיעה מריבאונד אחרי החטאה של מתיוס.

38 שניות לסיום מהלך סל ועבירה של ווסטברוק סגר עניין והמאבריקס נותרו רק עם המחמאות.

באוקלהומה ווסטברוק פלירטט עם קוודרופל איבודאבל כשהוא רושם שורה של 30 נק', 11 ריב', 7 אס', 3 חטיפות ו-9 איבודים. ג'ורג' עזר לו עם 23, 11 ריב' ו-6 אס', אדאמס 12 ריב' ו-9 נק' עם 4 זריקות בלבד מהשדה (קלע את כולן).

בדאלאס בארנס עם 26, פאוול 21, 8 ריב' ו-3 חטיפות, סמית הצעיר 17 ו-6 אס', בראה 12 ו-7 אס'.

 

סן אנטוניו ספרס (26-36, מקום 4 במערב) 116 – ניו אורלינס פליקנס (26-35, מקום 6 במערב) 121 

אני לא אוהב לקשור תארים אבל לא ניתן להתעלם מאנטוני דייויס שנמשחק ברמת MVP מאז שקאזינס נפצע. הבן אדם ניפק כמה תצוגות צ'מברלייניות והקבוצה שלו מגלה אופי במשחקים קשים, רושמת ניצחון 7 רצוף ואוחזת במקום ה-6 במערב. הלילה הם ניצחו את הספרס בחוץ אחרי שחזרו מפיגור 15 כשהם מנצחים את החצי השני 56-70. הפציעה של אולדריג' לא הזיקה לעניין…

ניו אורלינס הובילה בפעם הראשונה פחות מ-2 דקות לסיום מהאלי הופ של הגבה. מור את מוריי החליפו ביניהם שלשות, הולידיי החטיא מהעונשין והגבה שם 2 מהעונשין מאוחר יותר כדי להעלות את השקנאים ליתרן 3 ממנו הספרס הפצועים לא הצליחו לחזור כשגיי ומילס מחטיאים שלשות שיכלו להשוות

בניו אורלינס דייויס עם 26 נק' "בלבד" פלוס 15 קרשים, הולידיי 25, מור 17, רונדו המתקמבק 13, 8 ריב' ו-12 אס'.

בספרס גיי עם 19 ו-3 בלוקים, מוריי 18, 9 ריב' ו-5 אס', ג'ינובילי היה המבוגר האחראי תרתי משמע ולקח פיקוד עם 17.

 

לוס אנג'לס קליפרס (27-32, מקום 8 במערב) 92 – יוסטון רוקטס (13-47, מקום 1 במערב) 105 

ענייני חדר הלבשה לא היו הפעם (אולי נגד דטרויט…) אבל הצהרת כוונות של הטילים הייתה גם הייתה. הרוקטס, שחוגגים בר מצוות ניצחונות ברצף, פתחו את המשחק בטירוף כשהם נועלים את לו וויל ואת הקליפרס כולה. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 12-34. בהמשך הקליפרס הפצועים (ללא גלינארי שאמין כמו פיאט פונטו שמטופלת ברדיאטור עם מי ברז וללא אייברי בראדלי)  נלחמו אבל לא יכלו להתקרב לחד-ספרתי בסיום.

ביוסטון הזקן 25 ו-7 אס', קאפלה הנהדר 22 ו-13 ריב' כמו גורדון שקלע כמות זהה של נק'. פול התעסק בניהול המשחק עם 8 ו-8 אס'.

בקליפרס טוביאס האריס עם 24, הראל 22, ג'ורדן 16 ריב' ורבע מזה בנקודות. לו וויל ותאודוסיץ' קלעו 13 לנפש.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
162 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אוהד ס"א
אוהד ס"א
01/03/2018 9:07:39

הספרס חלשים להחריד.
אני מתחיל להרהר באפשרות שהמטרה שלהם העונה היא בחירת דראפט גבוהה ככל שניתן.

אם הספרס יפסידו פליאוף, אז מה?
ואם יגיעו לפליאוף מה זה משנה
פופ יוכל לגנוב סיבוב בפליאוף מכל קבוצה מלבד גולדן, יוסטון (ואולי גם OKC), אז למה חשוב להתאמץ:
אין הגנה, אין מנטליות בדקות הסיום, יכול להיות שאנו רואים רימייק ל-1997?

Ata98
Ata98
01/03/2018 9:24:20
הגב ל  אוהד ס"א

יש יותר מדי קבוצות שמנסות להפסיד כדי לקחת את הבחירה הראשונה ויש להן חצי מכמות הניצחונות של הספרס, אז אם זו המטרה הדרך תמוהה במיוחד

MBK
MBK
01/03/2018 9:30:12
הגב ל  אוהד ס"א

אין מצב
אז הם ניצחו בקושי 20 ניצחונות
גם אם יפסידו מהיום ועד סוף העונה לא יגרדו בחירה 12

אוהד ס"א
אוהד ס"א
01/03/2018 9:41:56
הגב ל  MBK

בחירה 15 עדיפה מ-25.
את קאווי הם מצאו ב- 16

MBK
MBK
01/03/2018 10:03:08
הגב ל  אוהד ס"א

הם לא עשו טנקינג עבורו
הגיע מטרייד דרך אידניאנה
אם הכיוון שלהם זה הדראפט הם יכולים לקבל בחירות כאלו עבור קוואי
אתה לא זורק עונה לפח בשביל בחירה בריינג׳ של 12-15

שי אבן צור
שי אבן צור
01/03/2018 11:09:26
הגב ל  MBK

100+

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/03/2018 10:12:26
הגב ל  אוהד ס"א

צריך לקחת בחשבון את הפציעות. עונה ממש מקוללת מהבחינה הזו. סביר להניח שאם למרקוס לא היה נפצע היו מנצחים את המשחק החשוב הזה. פשוט חוסר מזל מתמשך.
אם קוואי חוזר לרמתו הרגילה בפלייאוף הספרס פייבוריטים, לדעתי, מול כל קבוצה למעט גולדן ויוסטון ויקשו גם על השתיים האחרונות (4-2 או משהו כזה).

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 11:11:22
הגב ל  אוהד ס"א

אתה קולט שהם משחקים עם כמות בלתי נתפסת של פציעות לשחקנים מאד משמעותיים ועדיין נמצאים חזק וגבוה בתמונת הפלייאוף?
הלוואי עלי להיות כל כך חלש להחריד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/03/2018 14:26:54
הגב ל  אוהד ס"א

כנראה שלא ראית את המשחק.
הם שיחקו נהדר עד הדקות האחרונות, אז איבדו את הראש עם כמה שטויות.
ונ"א היו מצוינים ממש

bobby
bobby
01/03/2018 9:09:57

תודה על הסיקור המוקדם עמית!

Ghost Rider
Ghost Rider
01/03/2018 9:13:11

אחלה סיקור, תודה

דה שוט
דה שוט
01/03/2018 9:16:30

תודה רבה על הסיקור הזריז.
אחרי השלמת אוק' סיטי, כמה נקודות:
1. ראסל עם עוד סל ניצחון. כמה כבר יש לו השנה ?
2. ניצחון חשוב מאוד, וחשובה לא פחות הדרך. נכון, זה נראה רע בקלאץ' של הזמן החוקי אבל אוק' ובעיקר ראסל ידעו להתעלות ולקחת עוד משחק צמוד.
3. הסלים של כרמלו מתוזמנים טוב, ולא רק במשחק הזה. פעם אח ר פעם הוא שובר לאוק' בצורות ארוכות.
4. שחקני הספסל מגלים שיפור, בעיקר ברמת המעורבות. כולם תרמו נקודות היום.
5. אדאמס פיתח תכונה טובה – הוא מרבה להחזיק את הכדור למעלה מעל הראש בתוך הצבע, ומונע בכך מהקטנים לבוא ולשדוד אותו למטה.
6. אני מאוד מעודד. עד לא מזמן היינו מפסידים משחקים כאלה. מבחן גדול מחר בפיניקס. אני לא צוחק.

מהשלמת תקציר של ג"ס – יש לי משהו ששמתי לב אליו באחרונה, אולי שמתם לב גם אתם – קווין דוראנט וסטף קרי מאוד טובים וקשה מאוד להגן מולם…

דינגו
01/03/2018 9:29:48
הגב ל  דה שוט

ניצחון על חרא קבוצה, בהארכה, בזכות סל ניצחון.
ואתה מבסוט.
יא אלוהים, אין אוהדים כמוך.

צביקה
צביקה
01/03/2018 11:03:38
הגב ל  דה שוט

הפסקה האחרונה קרעה אותי מצחוק!

חגי - התותח הקטומוני
חגי - התותח הקטומוני
01/03/2018 12:34:07
הגב ל  דה שוט

דאלס התעלתה וידעה גם לתת תצוגה וגם לטנקק בשנטי.
דה שוט אם אני אוהד אני מתחיל להבין שאני צריך לדאוג בקשר לשנים הבאות – השחקן המרכזי שלי קולע ב46.8 אפקטיבי לשם השוואה לונזו בול קולע ב44.2 אפקטיבי. רק אומר

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 12:43:31

אם כבר נכנסת לפינה הזו – מאז תחילת דצמבר לונזו בול קולע ב-53% אפקטיבי (17 משחקים סה"כ).

דה שוט
01/03/2018 13:46:11

אחוזים לא מעניינים. זה בלוף. השחקן המרכזי שלי היה מביא אליפות אם דוראנט היה נשאר. חכה לפלייאוף השנה.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 13:48:40
הגב ל  דה שוט

תגיד לי איפה אתה חי? אחוזים לא מעניינים? איך אתה חושב שעושים נקודות? בלא לקלוע זריקות? הם אולי לא מספרים את כל הסיפור אבל הם מאד מאד חשובים וכאן ווסטברוק מהווה בעיה מתמדת.

דה שוט
01/03/2018 13:58:11

בעיה בגמר הכללי 2012, בגמרים איזוריים 2014,2016 כשבשאר העונות הקבוצה פצועה. ממש בעייה.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 14:18:50

כן, בעיה. אתה יכול לשאול את עצמך איך עם קלעי היסטורי ברמות של דוראנט זה המצב. אז נכון שגם לפציעות יש חלק לא קטן אבל העובדה שווסטברוק לוקח יותר זריקות ממנו היא בהחלט בעיה ואחת הסיבות שהם סיימו ללא אליפות.
אתה רואה את זה טוב מאד מאז העזיבה של דוראנט.

דה שוט
01/03/2018 14:56:18

קשה להתווכח על בחירת הזריקות והאחוזים של ווסטברוק. זה הפסד ידוע מראש. אני נכנע. השנה זה המבחן האמיתי – השנה שעברה לא מעידה על כלום. הפסד 4:2 בגמר המערב יהיה לדעתך הישג יפה עבור ווסטברוק?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 15:02:15

המשמעות של הגעה לגמר מערב היא כמעט באופן ודאי לגבור על אחת משתי הראשונות וזה לכשעצמו כבר יהיה הישג (בהנחה שאין פציעות משמעותיות).

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/03/2018 15:47:19

בוא נניח שזריקה שאינה מוצלחת = איבוד- ריבאונד התקפה. אם אתה מקבל את ההנחה הזו אזי לאחוז אפקטיבי ישנה משמעות אדירה. אגב מ1984 עד ימנו הנתון הכי עקבי אצל המנצחת בסידרה מלבד נט-רייטינג הוא אחוז אפקטיבי. וזה עוד לפני שאני מדבר כאן על הפאן המנטלי שכולם עומדים ומתייבשים כי ראס זורק. הבן אדם צריך לשפר את האספקט הזה במשחק שלו והוא באמת יכול להיות עם טבעת כי הוא שחקן אדיר, אבל בחירת הזריקות שלו היא אחד המכשולים הכי גדולים בדרך לטבעת.

דה שוט
01/03/2018 16:32:08

אחוזים נמוכים ובחירת זריקות גרועה תמיד היו מאפיינים בולטים של המשחק של ראסל. זה לא ישתנה. זה גם לא מנע ממנו להגיע רחוק מאוד כשאוקלוהומה סיטי הייתה בריאה, ולא היה הסיבה להפסד הכואב במשחק 6.

שמעון
שמעון
01/03/2018 17:36:41
הגב ל  דה שוט

אני איתך דה שוט. אחוזים לא מעניין העיקר לנצח. זה גם מה שאמרו על קובי עם אחוזים. ראסל שולט בככ הרבה אלמנטים במשחק.

שמעון
שמעון
01/03/2018 17:38:09
הגב ל  שמעון

ואדגיש עם קצת חיזוק הוא ועוד איך יכול לקחת אליפות. אפשר לחשוב אם עכשיו מחליפים את ראסל בדוראנט דוראנט יזכה באליפות עם גורג ואדמס. בחלום הוא יזכה או לסרון

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 17:39:11
הגב ל  שמעון

מה בדיוק מנע מהם לנצח בשנה שעברה? או השנה?
זה רק השחקנים האחרים? לאחוזים הנוראיים של ווסטברוק אין בזה שום חלק?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/03/2018 17:51:41
הגב ל  שמעון

לשמעון – דוגמא לא מוצלחת. קבוצה עם דוראנט ג'ורג' ואדמס היא קבוצה אדירה בשני צדדי הפרקט. יכולים ללכת עד הסוף מול כל קבוצה בליגה.
מזווית אחרת – נניח שאוקלהומה מציעים לגולדן סטייט טרייד של דוראנט עבור ראסל, אתה חושב שגולדן סטייט מסכימים? ברור שלא… אין gm אחד בליגה שיעדיף את ראסל על דוראנט.

דה שוט
דה שוט
01/03/2018 17:55:38
הגב ל  שמעון

שמעון – מסכים לגבי ראסל, מסכים חלקית לגבי דוראנט. דוראנט של אחרי האליפות הוא שובר שוויון בכל קבוצה בליגה. הוא טוב מדי והיחידי שיכול להתחרות בו זה קרי.
עידו – בשנה שעברה לא היית הלראסל קבוצה. אפשר להאשים אותו בזה אבל זה לא אמפירי. בתכלס אולדיפו נתן סדרה אומללה מול יוסטון. הוכח (באמת) שצריך לפחות 3 אולסטארים להגיע לגמר הכללי. בשנה שעברה היה באוק' סיטי רק אחד. לא רציני לשפוט את ראסל לפי זה. גם לא את פרסטי, הוא תמיד מעמיד קבוצה תחרותית אבל ההברזה של דוראנט ללא תמורה הותירה את פרסטי נבוך.
הסיבות שבגינן אוק' מפסידה כל כך הרבה הן מגוונות אבל אף אחת מהן – כך אני טוען – לא קשורה לאחוזים של ווסטברוק כי כפי שהראיתי, עם אותם האחוזים ואותה בחירת הזריקות הוא הגיע לגמר הכללי ולפני שנתיים היה שותף להצגה מלהיבה שנגדעה באיבה בגלל שילוב של משחק הירואי של קליי, עם היחנקות קיצונית של ראסל ודוראנט.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 17:58:52
הגב ל  שמעון

דה שוט יקירי אתה עיוור מבחירה.

שמעון
שמעון
01/03/2018 18:19:24
הגב ל  שמעון

מאנו לגולדן יש את קרי אז לא צריכים ראסל. גם אני אקח את דוראנט על פני ראסל אבל זה לא אומר שדוראנט יביא אליפות. אני לא רואה שום מצב שהוא לוקח אליפות עם אוק הנוכחית אם הוא מחליף את ראסל. החמישייה תהיה פלטון גורג דוראנט מלו ואדמס. אין אליפות לחמישייה הזאת.

דה שוט
דה שוט
01/03/2018 18:23:30
הגב ל  שמעון

שמעון – אם דוראנט היה, הכל היה נבנה אחרת (מלו לא היה מגיע).
גילרי + 1000
זאת הדרך היחידה לחיים מאושרים (אני עדיין מנסה).

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 18:26:13
הגב ל  שמעון

אושר הוא אוברייטד

שמעון
שמעון
01/03/2018 18:29:47
הגב ל  שמעון

עידו ראסל נתן סידרה מפלצתית מול יוסטון והיה מדהים עונה שעברה תשאל את עצמך איפה אולדיפו היה עם זריקות מול אוויר שזרק רק סלעים והיה האכזבה הכי גדולה בפלייאוף. תשאל את עצמך למה ב2 דק שראסל ירד לנוח אוק הייתה במינוס 20. לאוק אין ספסל וזה מה שהרג אותם גם שדוראנט היה שם. אם דוראנט היה נשאר לי אין ספק שאוק הייתה אלופה יותר מפעם אחת. היא הייתה קבוצה בהבשלה של להפוך לאלופה. ראסל לא מנע מדוראנט כלום הוא לא נופל בהרבה מדוראנט וצריך לשחק את המשחק שלו כי בסוף עם זה מנצחים. דוראנט מנצח בגולדן לא כי הוא טוב או השתפר הוא בדיוק אותו שחקן הוא הלך לקרי שנגיד בשביל הקטע שווה ערך לראסל. אבל יש לו את קליי תומפסון שחקן שלא היה כזה באוק אז זה למה הוא מנצח לא כי הוא טוב שיפר הגנה וכל מיני חרטוטים וכתרים שפרשנים קושרים לו. הוא עבר פשוט לקבוצה הרבה יותר חזקה.

שמעון
שמעון
01/03/2018 18:31:19
הגב ל  שמעון

דה שוט הדיון עם מאנו היה בנוגע לסגל הקיים כפי שהוא. עם הסגל הנוכחי לא קרי לא דוראנט לא הטרדן ולא לברון מביאים אליפות.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 18:41:21
הגב ל  שמעון

מפלצתית זה הגדרה נכונה אבל לא מהכיוון שאליו אתה מתכוון. ראסל פגע בקבוצה הרבה יותר בסדרה הזו. הוא לקח 30 זריקות למשחק וקלע באחוזים לא הרבה פחות מזעזעים.
תמשיך לחשוב שבהחטאות מנצחים משחקים.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 22:38:45
הגב ל  שמעון

ובגמר מול מיאמי ווסטברוק לקח יותר זריקות מדוראנט למרות ההבדל באפקטיביות האדירה

נתן
נתן
01/03/2018 14:59:22

הנרטיבים שאנשים נדבקים אליהם מדהימים. דאלאס היו 38 שניות מלנצח משחק, אבל הפסידו, אז זה טנקינג. בעצם זה בכלל אשמת לפלופ איכשהו לא? או אולי אדם סילבר השפיע על השופטים בהפוך על הפוך כדי להצדיק את הקנס לקיובן.

המשגיח
המשגיח
01/03/2018 9:20:39

תודה עמית. חג שמח

MBK
MBK
01/03/2018 9:53:21
הגב ל  המשגיח

אחרי ההפסד לאטלנטה יש לך עוד מצב רוח להגיב ??

עידן עופר
עידן עופר
01/03/2018 9:24:41

סיקור מעולה, תודה. הקרוס אובר של הארדן על ג׳ונסון והסטיירדאון אחרי זה היה משוגע

שמעון
שמעון
01/03/2018 10:02:54

https://youtu.be/fDNjAAL9SWU?t=1m39s

OMG!!!! ללא הAB של העונה!!

no funny shtuff
no funny shtuff
01/03/2018 10:35:00
הגב ל  שמעון

AB זה אנדרסטייטמנט למה שהארדן עשה לו.

שמעון
שמעון
01/03/2018 10:45:23
הגב ל  no funny shtuff

זה מה אני קורא ניגב איתו את הפרקט, ליטרלי, ההגדרה במילון ועוד חיכה לו שהוא יקום שירוץ אליו לדפוק עליו צאקה ותיאודוסיץ הרס את זה עם ריצה אליו.

ChaimCo
ChaimCo
01/03/2018 11:33:42
הגב ל  שמעון

ג'ונסון עוד לא הודיע על פרישה אחרי הפרשה המבישה הזו?

יוסי
יוסי
01/03/2018 13:17:15
הגב ל  שמעון

הוא זכה ב MVP מבחינתי כרגע

לירון
לירון
01/03/2018 15:33:07
הגב ל  שמעון

רק לחדי העיין ולמי שלא אוהד עוור של הזקן, דחיפה ברורה עם יד ימין שמעיפה את השחקן כדי "נגב את הרצפה"… רק אומר

תום
תום
01/03/2018 11:31:31

רק אני רואה פה עבירת תוקף + צעדים?

ChaimCo
ChaimCo
01/03/2018 11:34:16
הגב ל  תום

בוידאוז בפייסבוק המון מסכימים איתך בטופ קומנטס

שמעון
שמעון
01/03/2018 11:57:02
הגב ל  תום

כן. אין שום צעדים ושום עבירת תוקף. תריץ את הוידאו באיטיות, הארדן זז צעד אחורה שהכדור בין הרגליים שלום ועושה את הסטפ בק.
חוקי למהדרין.

עבירת תוקף? איפה? הארדן לא דחף או הזיז אותו עם היד.

AN מהאגדות. נראה לי טופ 1 בקריירה של הארדן, לא זכור לי AN טוב יותר שלו.

Ish
Ish
01/03/2018 16:55:57
הגב ל  תום

הוא דחף אותו פחות משג'ורדן דחף את ראסל ויותר משבן אדם שלא דוחף בן אדם בכלל דוחף.

no funny shtuff
no funny shtuff
01/03/2018 17:20:36
הגב ל  Ish

אה, אז לפי מה שאתה אומר ג'ונסון דחף את הארדן.

Ish
Ish
01/03/2018 18:36:40
הגב ל  no funny shtuff

יכולת הבנת הנקרא שלך עשתה צעדי ענק במורד התהום לכיוון הדבקת יכולת זו של קרמר

no funny shtuff
no funny shtuff
01/03/2018 19:04:12
הגב ל  no funny shtuff

למה? יש רופא ערבי אחד שבדק את הסרטון של ג'ורדן ואמר שלא היתה דחיפה ומדענים חילוניים לחלוטין חזרו בתשובה אחרי שלטענתם נגלה אליהם אלוהים.

השרת
השרת
01/03/2018 19:11:21
הגב ל  no funny shtuff

אין צעדים, וזה לא דחיפה. מוב אדיר, מבט מזלזל שאחרי פרייסלס.

john
john
01/03/2018 9:35:05

תודה רבה על סיקור מעולה. חג שמח!

ראיתי את הסלטיקס וההגנה נראת מצויין שוב. ההבדל בין הסלטיקס המקרטעים לאלה שהובילו את המזרח זה מרקוס סמארט. זה לא רק טכניקה בהגנה וכאלה. משהו באנרגיה שלו במיוחד בבוסטון בבית. כשרוזייר וסמארט יחד כאילו שניהם בתחרות פנימית מי מוציא את היריב טוב יותר משיווי משקל. קיירי נראה רמה מעל כולם בהתקפה. זה היה נראה כאילו הוא אפילו לא מנסה. הוא הוסיף לעצמו דרגות קושי מתוך שעמום. שארלוט הפסידה משחק שהייתה צריכה להפסיד אבל הלו"ז שלה בהמשך נראה יחסית נוח לעומת יריבותיה למקום 8. כדאי להמשיך לעקוב.

ג'וש ג'קסון מתחיל להזכיר את השחקן שראיתי בקנזס. עכשיו אפשר לדמיין מה יעשה כשיהיו לו גו טו מובס.

אני חייב לציין שיש משהו מאוד לא סקסי ששלושת הקבוצות שנותרו במועדון 18 ההפסדים הן הקינס המג'יק והגריזליס.

לאבר בול אומר שלוק איבד את השחקנים שלו והם בתגובה משחקים באטרף מאז. מארק קיובן אומר לשחקניו שהכי טוב כרכע זה להפסיד ושחקניו מאז נלחמים כאילו הם משחק אחד מהפלייאוף. אולי יש משהו בפסיכולוגיה הפוכה. בדווקאיזם

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
01/03/2018 16:39:42
הגב ל  john

מתחבר מאד למה שכתבת על הסלטיקס.
הטרנד אראונד פייד של קיירי על קמבה היה מלאכת מחשבת.
האם הקליעה הזו היא פוקס או שהוא עובד עליה באימונים?

גיא הרשע
גיא הרשע
01/03/2018 9:38:39

תודה על סיקור זריז, ביום עמוס (תרתי משמע).

2 הסנט שלי על הניצחון של הסאנס:

בוקר: משחק רע מאוד שלו, למרות כמות הנק' המכובדת. בימים בהם הוא "חור שחור", הוא שחקן בלתי נסבל.

ג'קסון: הוא דווקא ממשיך מגמה חיובית. יש לו עדיין אפס אנד דאונס, אבל השיפור שם, האנרגיות שם (ב-2 צדי המגרש), וישנם רגעים בהם בהחלט ניתן לראות את אותה תקרה גבוהה עליה דברו לפני הדראפט.

ממפיס: איכס. מסריחים כמעט כמו הסאנס…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/03/2018 11:00:19
הגב ל  גיא הרשע

למי יש תקרה יותר גבוהה לפי מה שאמרו, לג'קסון או טאטום או בראון?

שמעון
שמעון
01/03/2018 11:10:07

לדניס סמית 🙂

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/03/2018 11:22:58
הגב ל  שמעון

למי יש תקרה יותר גבוהה מבין שלוש השחקנים שהזכרתי, לפי מה שאמרו?
זה לא אומר דבר למה שיקרה בפועל.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/03/2018 11:39:42

קשה לומר, אני רחוק מלהיות אובייקטיבי.

ולדי קוגן
01/03/2018 9:46:22

כתבתי בפריוויו שאני חושש שנצליח להפסיד לדאלאס, וכמעט עמדנו במשימה. אני לא מבין למ האדישות הזו בול קבוצות פח.
אם למרקוס לא משחק אני לא מזהה אף שחקן בספרס חוץ מגיי ומאנו. אין לי מושג איך הם מצליחים

אוהד
אוהד
01/03/2018 9:52:49

נתון מעניין ברבע הראשון כשהייתה הבריחה הגדולה 11 מתוך 12 סלי השדה האחרונים של גולדן באו מהאסיסטים.
בסוף המשחק לוושיגטון היה 25 אסיסטים אחד יותר מהווריוס (מישהו יודע איך לבדוק כמה פעמים זה קרה לווריוס ומה המאזן שלהם במשחקים האלה?)
בממוצע למשחק הווריוס במקום הראשון כמובן אבל בעשיריה הראשונה יש 3 קבוצות תחתית אטלנטה אורלנדו ולייקרס(מקום 6)
ויוסטון אם שאלתם רק 22 . מישהו יכול להסביר לי את ההיגיון הזה? איך דבר כזה קורה?
ובכללי גולדן צריכים לראות איך הם משלבים בין משחק הבידודים(שהוא חשוב) נראה לי האלופה היחידה שניצחקה בלי משחק בידודים כמעט בכלל זה הספרס של 2014.

רפיקי
רפיקי
01/03/2018 10:07:51
הגב ל  אוהד

זה תלוי בשיטת המשחק.הגיוני שקבוצות תחתית ישחקו יותר קבוצתי ופחות בידודים כי אין להם שחקני אחד על אחד ברמה גבוהה.
לגבי גולדן סטייט-היופי בקבוצה הזאת הוא שמעבר לזה שהם הקבוצה הכי כשרונית בליגה בפער,הם גם בעלי השיטת משחק היציבה והמתקדמת ביותר בליגה הם סוג של נס טקטי.
לגבי יוסטון-גם לא מפתיע,הם משחקים ללא שום שיטה בהתקפה פשוט מסתמכים על הארדן ופול,לכן בפלייאוף הם הולכים להישחט על ידי הווריורס.הסיבה היחידה שישי להם ממוצע של 22 ול של 12 היא שישי להם שני מוסרים בחסד עליון

גיא הרשע
גיא הרשע
01/03/2018 10:18:11
הגב ל  רפיקי

בטח שיוסטון משחקים עם שיטה בהתקפה.
לא בכדי,ההתקפה שלהם טובה ברמה היסטורית.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/03/2018 10:15:06
הגב ל  אוהד

לא תמיד הדרך היעילה ביותר להשיג נק', היא אחרי אסיסט.
הלייקרס של 2000, 2001, 2002, הייתה במקום 9 או 10 באסיסטים למשחק, ובמקום 13 – 14 ב-% אסיסטים במשחק.

אבל הם היו במקום ה-4 באופנסיב רייטינג ב-2000, ובמקום ה-2 באופנסיב רייטינג ב-2001, וב-2002.

הסיבה?
כאשר יש לך מכונת פוסט כמו שאקיל, הדרך היעילה ביותר להשיג נק' היא לא בהכרח דרך האסיסט.

קליבלנד של 2016 . מקום 13 באסיסטים למשחק, מקום 16 ב-% אסיסטים, מקום 4 באופנסיב רייטינג.
ב-2017 הם היו במקום ה-13 באסיסטים למשחק, ובמקום ה-20 ב-% אסיסטים.
אבל האופנסיב רייטינג שלהם היה ה-3 בגובהו ב-NBA.
במקרה הזה, הסיבה היא לברון וקיירי, שמסוגלים להשיג נק' ב-ISO ביעילות יוצאת דופן.
נק' חשובה נוספת היא שהמסירות שהם כן מסרו, נכנסו לסל באחוז גבוה מאוד.
אותה קליבלנד הייתה שנייה בליגה באחוז אפקטיבי רק לגולדן סטייט.

(זו אחת הבעיות בנתון האסיסטים. הוא סופר את מה שנכנס, לא את מה שהוחטא.
אחוז הסלים אחרי אסיסט באטלנטה גבוהה במיוחד, אבל האחוז האפקטיבי שלהם הוא ה-20 בליגה)

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 10:39:08
הגב ל  גיא הרשע

בדיוק, אני לא מבין מי קבע שיש רק דרך אחת נכונה ויפה ויעילה לשחק כדורסל? יוסטון מראים בעזרת ההתקפה הטובה בהיסטוריה שאפשר להתבסס על בידודים ועל פיקאנדרול ולהציג התקפה אימתנית,לא חייב למסור לרוחב המגרש ולהניע כדור, המטרה של המאמן היא למקסם את יכולות השחקנים ולהתאים את השיטה עליהם, הנעת כדור לא בהכרח יותר יעילה ויותר טובה

שמעון
שמעון
01/03/2018 10:49:53
הגב ל  גיא הרשע

כל מילה בסלע. על הנעת כדור בין כולם מסתמכות בד"כ קבוצות חלשות בלי כוכבים שזו הדרך היחידה שלהם להתמודד. שיש לך לברון, דוראנט וכו גם ISO זה מצויין.

דאנטוני מאמן התקפה אדיר ותמיד היה, גם מה שעשה עם פיניקס ומה שהוא עושה השנה עם יוסטון.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:03:26
הגב ל  שמעון

שוב לא נכון יש כוכבים ושחקנים שפורחים בהנעת כדור הרבה יותר כמו גולדן סטייט (קרי השחקן הכי אפקטיבי בהיסטוריה ללא כדור), וגם קליי מדהים בלעדיו ושניהם מתבססים על תנועה בלתי פוסקת וחסימות, יש שחקנים שאפקטיבים יוצר עם הכדור ביד הארדן לברון… אין שיטה יותר טובה יש שיטה יותר מתאימה לשחקן, שים את הארדן בשיטה כמו שגולדן סטייט והוא נפגע מאוד, אותו דבר שים את קרי בשיטה אחרת שלא ממקסמת את היכולות שלו.

שמעון
שמעון
01/03/2018 11:09:17

זה מה שאמרתי. אמרתי "בד"כ".

בלי קשר קרי תותח על גם באחד על אחד ואין מי שיכול לעצור אותו באחד על אחד, הוא מרקיד כל שומר.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 11:10:04

חוץ מקווין לאב האימתני

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/03/2018 10:56:41
הגב ל  גיא הרשע

ואיך היו בדברים שהזכרת הסלטיקס ב-2008?
ואיך היו כל הקבוצות הנ"ל (כולל הסלטיקס) בדפנסיב רייטינג?

אחד העם
אחד העם
01/03/2018 9:59:28

כל ההרתעה של הספרס הלכה.
להפסיד כל כך הרבה פעמים במשחק צמוד (שלא לדבר על אבדן הובלות בדקות אחרונות)
מייאש!
זו עונה עם פוטנציאל נזק ענק (אין הצלחה, חוזים מעמיסים כמו של פאו ואין לוטרי) ויש מצב שמפה הקבוצה יכולה ליפול עמוק.

ועדיין, יש לי מחשבה אופטימית הזויה שקוואי חוזר בשבועיים הקרובים ונכנס לכושר עד הפלייאוף, אם זה קורה כמעט הכל אפשרי וכמעט שום דבר לא יפתיע אותי.

MBK
MBK
01/03/2018 10:00:20

תודה רבה על הסיקור
יוסטון הגיעה לרצף של 14 ניצחנות בפעם ה 2 העונה
עונה מוזרה מאוד עם כל הסופר טים דווקא ליוסטון שהיה סביבה סימן שאלה גדול העסק עובד נפלא.
אם היה אפשר לעשות פלאש פורוורד למאי
גודלן בויז – יוסטון וקליבלנד מול בוסטון בגמרים האיזורים

רפיקי
רפיקי
01/03/2018 10:09:38
הגב ל  MBK

מסכים איתך על האזוריים,לדעתי הגמר הוא בוסטון גולדן סטייט

מתן גילור
01/03/2018 10:09:38
הגב ל  MBK

האם לדעתך בוסטון תסיים ראשונה או שקאבס תסיים רביעית?

רפיקי
רפיקי
01/03/2018 10:10:47

הקאבס יכולה לסיים גם נמוך מרביעית

מתן גילור
01/03/2018 10:15:04
הגב ל  רפיקי

סבבה. ועדיין, כדי שתפגשנה בגמר, צריך שאחת מהם תסיים 1/4/5/8 והשניה 2/3/6/7. תרחיש סביר מאד שיפגשו לפני הגמר האזורי.

MBK
MBK
01/03/2018 10:22:29

בוסטון 1
קליבלנד 3
טורונטו עושה פיפי במכנס בפלייאוף (כרגיל )

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 10:41:23
הגב ל  MBK

אני מוכן להתערב שטורנטו מחסלת חיים את בוסטון בפלייאוף וזה אפילו לא קרוב, טורנטו של השנה זו חייה אחרת עם הנעת כדור אתלטית בעלת קלעים מדהימים וספסל העמוק בליגה העונה היא הפכה מקבוצה טובה לקבוצה מצויינת.

MBK
MBK
01/03/2018 11:01:26

אני משער שאתה אתה עדין תחת השפעת הכדורים בעקבות השלשולים בוואגס
אם אתה בריא ופיקח – טורונטו בגמר הליגה אתה מקבל ארוחה בכל מסעדה שתבחר

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:05:29

אני על כדורים אנטי ביוטיים והלוואי זה רק היה שלשולים והייתי בגיל 20 אני מתערב שטורנטו מגיע לגמר הליגה. אני מוכן לעשות גם עוד התערבות שבמפגש ישיר בין טורנטו לבוסטון טורנטו מנצחת בסדרה לא צמודה.

מלובני
מלובני
01/03/2018 11:09:48

אני די בטוח שלי ולרשע יש התערבות בדיוק כזו על טורנטו בגמר המזרחי

גיא הרשע
גיא הרשע
01/03/2018 11:35:13

יש גם יש.
אני בונה על טורונטו ראשונים במזרח, ועל סלטיקס והקאבס במקומות 2 – 3

יניב
יניב
01/03/2018 11:06:34
הגב ל  MBK

אני חושב שבוסטון יסיימו 2 ולכן הם יפסידו לקליבלנד כבר בחצי גמר האזורי ולא בגמר

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:13:52
הגב ל  יניב

בוסטון מפסידה גם לקליבלנד וגם לטורנטו במידה והשניים נפגשות. טורנטו וקליבלנד שמעלה הילוך בפלייאוף הם שני הקבוצות החזקות במזרח, זה אפילו לא קרוב העונה, מיללוקי עם תקרה ענקית אבל לא מאומנת טוב, טורנטו של השנה זה חייה אחרת לגמרי הם שינו את כל השיטת משחק אי אפשר לעשות יותר דאבל טימים על דרוזן ולאורי זה קבוצת מעופפים וקולעת שלושות מדהימה עם הספסל העמוק בליגה,דרוזן למד העונה סוף סוף למסור ולמצוא את האדם הפנוי, דאבל טיפ עליו ועל לאורי בניגוד לעונות הקודמות זה גזר דין מוות ממטר שלושות מדהים אני לגמרי על העגלה שלהם.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 11:17:02
הגב ל  יניב

ברון אתה נסחף ברמות. קולעת שלשות מדהימה? הם די ממוצעים וכל מה שקרה שהם תפסו שכל והבינו שכדאי לזרוק יותר שלשות מזריקות המידריינג' של דהרוזאן.
החוויה האמיתית אצלם זה לראות את הספסל משחק כיחידה אחת שבאמת מניעה כדור מאד יפה.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:23:39
הגב ל  יניב

צודק די נסחפצי בשלושות, אבל העונה ברוב המקרים שעשו דאבל טעם על לאורי ודרוזן זה נגמר במטחי שלושות, יש להם קבוצה מאוד אתלטית שרובם יוכלים לקבור את הכדור באחוזים עוברים מדאון טאון (מקווה שהתיקון טוב יותר), עם הספסל העמוק בליגה ,שמניעה את הכדור יפה מאוד ולא מאפשרת דאבל טים על אחד הכוכבים (כמו בעונות קודמות).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/03/2018 11:25:37
הגב ל  יניב

אולי אתה שונא סלטיקס, אך אי אפדר להיות בטוח בניצחונה של טורונטו בסדרה. הסלטיקס קבוצה מצוינת ומאומנת היטב עם ספסל נהדר והגנה מעולה.

יניב
יניב
01/03/2018 11:29:39
הגב ל  יניב

ברוך הבעיה היחידה בתגובה שלך זה "טורנטו וקליבלנד שמעלה הילוך בפלייאוף " בעוד שקליבלנד זה נכון לגבי טורנטו חובת ההוכחה היא עדיין עליהם ובגדול.אז נכון הם משחקים היום בצורה שנראת מותאמת יותר טוב לפליאוף אבל שורה תחתונה שטורנטו במתכונתה הנוכחית עד היום קיבלה ציון של מספיק בקושי בפליאוף(לא נכשל כי בשנה אחת הם כן הצליחו לקרטע עד הגמר האזורי).
אם התחזית האופטימית בטירוף שלך ושל גיא תתגשם אז סבבה נסיר את הכובע בפניהם אבל עד אז הם מה שנקרא אשם עד שיוכיח את חפותו

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:32:16
הגב ל  יניב

אני דווקא די מחבב את הירוקים העונה (אי אפשר שלא לחבב קבצה שמובלת על ידי אולי השחקן החביב בליגה עם ציפ על הכתף עם אסופת צעירים )אני מאוד מעריך את סטיבנס וחושב שהוא אחד המאמנים הטובים בליגה, ואפילו מבין סוף סוף את חשיבותו של סמארט אליהם, עם זאת לקבוצה ללא הייורד יש בעיות בהתקפה שזוהי בעיה רצינית לפלייאוף שההגנות מתהדקות, הקבוצה הזאת מוציאה הרבה יותר ממה שהסגל שלה שווה ולדעתי התקרה שלהם ידועה מאוד (עד שהיווארד יחזור).

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:33:55
הגב ל  יניב

החלק שמעלה הילוך בפלליאוף התייחס רק לקליבלנד, טורנטו עד עכשיו בפלייאוף הסריחו את הפארקט וגם מחוצה לו במפגני הלוזריות של דרוזן (איך עוצרים את לברון?) אבל מדובר השנה בקבוצה שונה לחלוטין ממה שהתרגלנו

no funny shtuff
no funny shtuff
01/03/2018 10:39:52

יוסטון צולחים באופן מרשים את דנבר, יוטה והקליפרס.
ברינג און דה ת'אנדר אנד דה סלטיקס.

הספרס- איזה פספוס של ריבאונד הגנה מהחטאות העונשין של הולידיי.. ואיזה בחירת זריקות גרועה לשלוש בסוף. יש לכם את מאנו, הלו?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:26:21
הגב ל  no funny shtuff

יוסטון השנה הפכה לקבוצה ענקית, הם בהחלט יכולים להוות תיגר על הלוחמים ,עדיין ללוחמים יש עודף כישרון על כל קבוצה בליגה, אבל יוסטון בהחלט קבוצה מיוחדת מאוד.

Berch
Berch
01/03/2018 11:01:45

אם זה הסיקור הסופר מקוצר… דיינו
(אוי, התבלבלתי בחג)
מינסוטה יכולה לסמן וי גדול על היום הראשון של מרץ 🙂

אור
אור
01/03/2018 11:20:03

איזה זלזול יש כאן בבוסטון, להגיד בכזו החלטיות שמפסידים לקאבס ולטורונטו? במינימום אני נותן לסלטיקס 50% סיכוי מול שתי הקבוצות האלו.

יניב
יניב
01/03/2018 11:31:35
הגב ל  אור

אור מבחינתי זה ממש לא זלזול בסלטיקס כסלטיקס אלא יותר זלזול במזרח שברגע שמגיע הפליטוף פורשים שטיח יפה יפה,דואג לנקות אותו שלא יהיהו פירורים שהמלך יגיע רענן לגמר

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:45:08
הגב ל  אור

מישהו באמת יהמר נגד לברון בפלייאוף במזרח? המזרח השנה לא נופל מהמערב בבטן שלו (פרט ליוסטון ולגולדן סטייט שרמה מעל הליגה) כל הקבוצות בבטן מאוד לא יציבות והאמת די חלשות ולא משנה מזרח או מערב.

אור
אור
01/03/2018 11:56:11

כן, אני. המעבר של קיירי שינה את התמונה, וחוץ ממנו בוסטון מאוד מהודקת הגנתית. הקאבס נחלשו ולאב לא בטוח יחזור בשיא. טורונטו גם נראים יותר טוב מהקאבס אבל לדעתי בוסטון יותר חזקים מהם ב7 בסדרה פוטנציאלית.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 12:07:32
הגב ל  אור

שאלה פשוטה כיוון שכבר השעה 2 אתה הייתה מהמר בפלייאוף במזרח נגד לברון? אני מוכן לעשות איתך התערבות שהאקבס מועכים את בוסטון בסדרה ביניהם מעוניין? התערבות גם על טורנטו בוסטון תופסת? אני מהמר על טורנטו

אור
אור
01/03/2018 12:13:50

אם אתה רוצה התערבות סתם בשביל הספורט קיבלת, אני לא מתכוון לממש או לשלם אותה חח

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 22:10:13

אני אזמין אותך בכל מקרה גם אם אנצח כשאני יהיה בארץ

פיני
פיני
01/03/2018 11:29:06

בחירת הקליעות של ראסל ווסטברוק זה מה שמפריד בין קבוצת היילייטס לקבוצה עם סיכוי (קטן) לאליפות. הכי פשוט: מה יש לתקן באוקלהומה? קודם כל את זה.

ChaimCo
ChaimCo
01/03/2018 11:35:26

תודה רבה על הסיקור!

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 11:42:28

תודה אחלה סיקור.
קצת פרווה יצא המשחק בין יוסטון לקליפרס.
חוץ מהסטייר דאון של הארדן והסס"ל שיוסטון הדביקו על כניסת חדר ההלבשה של הקליפרס לא ראינו שום דבר מיוחד.
קיוויתי שהבן של ריברס יקבל איזה מרפק שינגב איתו את הרצפה, יצא שסתם הסריח את הפרקט בכוחות עצמו.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 11:45:29
הגב ל  אפלטון

אני מקווה שאתה צוחק. מצד אחד אתה יודע להתלונן על שחקנים מסוכנים ומצד שני אתה קורא לקבוצה שלך לבצע מהלכים כאלה?

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 11:49:34

בטעות, בטעות. אם רק היה לנו איזה זאזא בקבוצה

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 11:55:06
הגב ל  אפלטון

תצחק תצחק אבל זה דו פרצופי.

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 12:04:17

מצד שני זה גם משחק מסוכן
https://youtu.be/3PBYNK9gslA
האם אמא של הפלייגרנט

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 12:05:59

לגמרי. כבר הביאו לך את הנתונים לגבי פציעות קרסוליים….
שווה הרחקה.

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 12:06:20

Cleanup on isle 3

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 11:56:15
הגב ל  אפלטון

והיה לכם קראו לו בברלי -נתתם אותו לקליפרס האלה בדיוק.

Ish
Ish
01/03/2018 11:56:44
הגב ל  אפלטון
עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 11:58:08
הגב ל  Ish

למה הוא קיבל על זה פלייגרנט?

Ish
Ish
01/03/2018 12:16:50
הגב ל  אפלטון

https://youtu.be/xzoujG9a83g

אולי כזה?

Ish
Ish
01/03/2018 12:18:53
הגב ל  אפלטון
אפלטון
אפלטון
01/03/2018 12:22:06
הגב ל  Ish

הכל בסדר איש?

Ish
Ish
01/03/2018 12:27:02
הגב ל  Ish

לא היית בטוח לגבי הכשרון בקבוצה שלך, אז רציתי להגיע אותך שיש לכם לא פחות מכל קבוצה אחרת בליגה ואין לכם מה להתבייש לפחד או לדאוג. אתם ערוכים לגמרי במידת הצורך..

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 12:30:34
הגב ל  Ish

No need to get defensive
https://youtu.be/qxaXOsPG4vw

Ish
Ish
01/03/2018 12:37:19
הגב ל  Ish

אני מת על הארדן, אוהב את לברון, אבל כשאני חושב על זה, ההתבכיינות והשנאה של האוהדים שלהם* כאן שדורשת לעתים קרובות מדי להחזיר אותם לקרקע פשוט מוציאה את כל הכיף מזה. למה אנשים כל כך עסוקים בלהכניס שנאה למשוואה?

*וגם אחרים

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 13:28:47
הגב ל  Ish

קודם כל בתור בנדווגונר של גולדן סטייט אתם אלופי ההתבכיינות. אז זה.
שנית הארדן ולברון הם השחקנים שאכלו הכי הרבה חרא לא מוצדק מהתקשורת ואוהדי הקבוצות האחרות אז ברור שהאוהדים שלהם יגנו עליהם לאזן את המשוואה.
שלישית מה רע בשנאה ספורטיבית? זה חלק גדול מהכיף.

Ish
Ish
01/03/2018 14:47:59
הגב ל  Ish

1) בשביל להיות על העגלה של הווריירס אני צריך לרצות שהם ינצחו. Guess what? אני לא.
2) מודה שאני כן מתבכיין על שיפוט מחורבן ומוטה. אבל זה בגלל שהוא הורס לי את החוויה צפייה ולא בגלל שאכפת לי מי מנצח.
3) לקרוא לאוהדי הווריירס אלופי ההתבכיינות זה קשקוש. כולם מתביישים באותה מידה ואז מתבכיינים יותר כאשר הצד מולם מתבכיין. אם אתה מעוניין עשיתי סטטיסטיקת התבכיינות בגמר האחרון ואמנם הווריירס סיימו עם ידם על העליונה אבל אוהדי הקאבס הדליקו את האש ושמרו על מרחק קרוב אחרי המהפך של הווריירס(וזה כשגם היה את משחק מספר 4).
4) לך זה כיף לי זה הורס את הכיף. קצת זה עוד סביר. המינון כאן עבר את הסף במרחק רב. אפשר להאשים את הללל אבל. לנסחפים בעקבותיהם אחריות גם כן.
כאילו, תלך תקרא לפני 4 עונות תגובות שלך ושל הייט, זה כאילו שמדובר באנשים שונים לגמרי (ואתם לא הדוגמאות היחידות).

Ish
Ish
01/03/2018 15:09:30
הגב ל  Ish

אגב, אני צריך להתחיל להתכונן לגל של שנאת נגד מצד אוהדי ווסטברוק כהגנה ואיזון משוואות?

Ish
Ish
01/03/2018 15:11:17
הגב ל  Ish

(ולא ברור לי למה המקלדת בסלולרי מתקנת מתבכיינים למתביישים)

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 15:26:31
הגב ל  Ish

שנאת נגד למי?
ווסטברוק הוא הגוד גיי בסיפור. הבעיה שכל אוהדי ווסטברוק הם פאנבויז של דוראנט ולא אוהדי אוקלהומה אז המצ' אפ מקולקל.
ניסינו קצת לזרות גחלים מתחת לרגליים של דוראנט אבל הוא טפלון. לא נדבק, הוא חמוד מדי ושחקן טוב מדי. בשבילי עדיין לוזר.

Ish
Ish
01/03/2018 15:49:24
הגב ל  Ish

לא יודע מה להגיד לך. כמות השנאה שהוא מקבל כאן באתר לא רחוקה מכמות השנאה שהארדן ראה כשהתחלת כאן את קמפיין ההגנה שלך עליו.

Ish
Ish
01/03/2018 15:51:11
הגב ל  Ish

סליחה צריך להיות "הגנה"

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 16:24:48
הגב ל  Ish

ה'שנאה' שאתה מדבר עליה כלפי ווסטברוק היא בעיקר אשכנו וחבריו המנדבוצ'קס, שלקחו על עצמם פרוייקט רציני להשמצת סימונס, ווסטברוק ולברון בו זמנית מה שגרם לדעיכה ביכולת ההשמצה של הארדן. הוא הפסיק להיות ממוקד מה שלדעתי מוריד מרמת ההשמצה שלו. לתשומת ליבך אשכוס. עדר העוקבים שלו בכלל התפזר לכל עבר כמו כבשים ללא רועה.
שאר ההשמצות הן בגדר ביקורת בונה עם חיבה (בחיאת ווסטברוק תיקח זריקות טובות יותר, כולנו בעדך כאן), או שאריות באלאנס מההרמה המוגזמת שקיבל שנה שעברה כדי לזכות בmvp.
אשברי לא דוגמא טובה כי הוא לקח את ההשמצה מאיזור ההומור לאיזור נגוע תוך ליקוק עצמי ברמה של קיסר רומי. השנה דווקא ירד לו. גם הוא משועמם, או שעדיין המום מהסטירה שיוסטון הביאה לו ולתחזיות שלו.
בקיצור, גם כשנדמה שדברים יוצאים משליטה, זה הכל חלק מהמשחק. ואם מגזימים, אז מתנצלים ועוברים הלאה.
מי שבא למסיבת תה בריטית לא ימצא כאן את מבוקשו, וטוב שכך. זה ספורט, לא וועידת סלואן של MIT.

Ish
Ish
01/03/2018 17:01:46
הגב ל  Ish

אני מבין שלא שמעת מה שאלאמר ובאלמר עשו למורי אתמול בבלילה

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 17:04:32
הגב ל  Ish

לא! Do tell…

Ish
Ish
01/03/2018 17:23:18
הגב ל  Ish

How was it not clear this was a joke?

כאילו, ברור לי שקורות בכנס הזה גם כל מיני שטות מפגרות אבל מי בכלל טורח לכתוב או לקרוא עליהן.

אפלטון
אפלטון
01/03/2018 17:38:34
הגב ל  Ish

עם מורי תמיד יכול להיות משהו עסיסי. לעצבן את הבן אדם הלא נכון. דווקא הייתי יכול להאמין לאיזה ריב שלו עם באלמר

Ish
Ish
01/03/2018 12:21:41
הגב ל  אפלטון

https://youtu.be/5mSBEQzUUXE

או זה?

להמשיך?

אתה רוצה גם את קומפילציית פול והאשכים?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:48:27
הגב ל  אפלטון

בלי גריפין כל העוקץ יצא, אני לא מבין איך הוא נותן לבן שלו לשחק, מלא נתן לו 12 מליון דולר, אבל ריברס גוניור מסריח את הפארקט בכל הזדמנות, ועדיין מקבל דקות ופותח בחמישיה, פשוט נפוטיזם.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 11:54:02

מאז הטרייד הם 4-7.
15 נקודות ב51% אפקטיבי ו38.5% מחוץ לקשת לא בדיוק מסריח את הפארקט.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 12:04:50

ומה הסטטיסטיקה שלו וויליאמס בהשוואה אליו? למה הוא פותח והשני מחליף?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 12:06:46

כי לו ווילאמס רוצה להיות השחקן השישי…

ברוך רובין
ברוך רובין
01/03/2018 11:50:25
הגב ל  אפלטון

גילרי אחרי המבצע של הנחתים שהם עשו פעם שעברה בחדרי ההלבשה מה זה כבר מרפק?

חגי - התותח הקטומוני
חגי - התותח הקטומוני
01/03/2018 12:38:58

תודה עמית.
לא ברור לי כל כך מה יש לאריק גורדון – יש לו ירידה די תלולה בקליעה מ3 מהעונות שעברו ודווקא בעונה שתשומת הלב מופנית פחות אליו הוא לא מצליח לדייק מה3 באותה הרמה של העבר.

בוני
בוני
01/03/2018 13:09:32

הקליפרס בלי בלק גריפין ופול זה לא אותו דבר,קבוצה חסרת טעם וגם היריבות המדוברת נעלמה בגלל הטרייד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/03/2018 14:40:41

הספרס דווקא שיחקו טוב, למרות שפישלו בסיום.
פאו היה חסר, פופ הורחק ואולדריג' עיקם קלות את הקרסול ויצא (לקח ממקרה קוואי).
גיי היה סבבה, תרם והראה סימני חיים והקבוצה הייתה מחוברת.

קוואי חוזר בקרוב לקבוצה מוכנה ואנחנו על הסוס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/03/2018 14:42:15

היו גם 4 קליעות רצופות של פארקר תוך איזה 2 דק' במופע וינטג' מרשים ברבע הרביעי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/03/2018 14:45:36

נ"א משחקים מצוין בלי בוגי, כולם מחויבים וממוקדים ואין את מר סטטיסטיקה שיתקע את המשחק ויאבד כדורים.
מור והולידיי שחקנים רציניים ביותר.
ודייוויס משחק כמו ויקינג שלא זיין שנה אשר פושט על כפר נודיסטיות בצרפת.

נתן
נתן
01/03/2018 15:02:00

לגבי ג"ס, ככה קבוצה אלופה שהשיגה כבר הכל נראית. לוחצים על הגז רק כשממש צריך, אין כח לעונה הרגילה, לא ממש מעניין המאזן למרות שממש חשובה הביתיות. תחזית לפלייאוף: פו פו אנד פו.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
01/03/2018 15:33:57

להכין את הכובע חברים-בוסטון בניגוד לתחזיות והזלזול הם יגיעו לגמר.
כולם מזיינים במח על לברון והגבורה שלו בפליאוף ואיך הוא משמיד את המזרח ובלה בלה בלה..
רק שכחו להזכיר שבכל רצף ההגעה שלו לגמר שיחקו לצידו לפחות 2 כוכבים ,העונה דומה לעונה בה קיבל בעיטה בתחת מהסלטיקס כאשר שיחק "לבדו" שגרם לו לברוח דרומה ולהקים שם מפלצת תלת ראשית.
[לאב שיחזור חלוד לא יעזור].

ההגנה של בוסטון ינצח את המזרח,אני סומך על בולדוגים כרוזייר וסמארט ומוריס וביינס שימררו את החיים של דה רוזן ולברון.

Ish
Ish
01/03/2018 15:46:12
הגב ל  FuckTheRefs

הסלטיקס באותה מידה גם יכולים להפסיד לוויזרדס. כל התחזיות האלה לא שוות כלום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/03/2018 16:01:43
הגב ל  Ish

גם התגובה שלך לא שווה כלום, בסה"כ כמה פיקסלים על מסך אלקטרוני, שמור באיכסון באיזה ענן.
בכלל לא דיברת עכשיו או אפילו כתבת על דף.
אז למה בכלל לטרוח?

עידו גילרי
עידו גילרי
01/03/2018 16:05:10

כל כך כנפיים שבורות…

Ish
Ish
01/03/2018 16:12:48

נראה לי שהחמצתי את הפואנטה שלך אבל אולי כדאי שתקרא את זה

https://www.huffingtonpost.com/hannah-sentenac/mental-health-news_b_5678778.html

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/03/2018 15:58:58
הגב ל  FuckTheRefs

מסכים.
בנוסף, כולם מתעלמים באלגנטיות מהעובדה שקליבלנד היא קבוצה חדשה לגמרי.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
01/03/2018 16:27:55
הגב ל  FuckTheRefs

הלוואי שהיית צודק אבל תמיד אני נזכר בפלייאוף של 2015 שם לברון הראה שהוא יכול לסחוב קבוצה על הגב – נכון שעד הגמר היה לו את קיירי ועדיין הוא היה אדיר – ואני כותב את זה למרות השנאה לשיקוץ.

שמעון
שמעון
01/03/2018 16:57:34
הגב ל  FuckTheRefs

https://youtu.be/ib7YcAUWBBM יש לי רק דבר אחד לומר לך

FuckTheRefs
FuckTheRefs
01/03/2018 15:40:49

התאנדר כמעט הפסידו לדלאס בפעם השנייה ,מזל שהפעם מאמן דלאס לקח פסק זמן לפני שהרוקי שלו חלילה ינצח לו את המשחק .

התאנדר מגעילים את השועלים….להקיא עליהם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/03/2018 15:57:38
הגב ל  FuckTheRefs

1+

אלון
אלון
01/03/2018 17:15:09

מה שדניס סמית' עולל לכרמלו בהארכה היה צער בעלי חיים.

רובספייר
רובספייר
01/03/2018 17:55:08

תודה על אחלה סיקור, לאדם שבאמת הימים הללו
אין לו זמן, עקב המנהגים (משלוחי מנות ועוד) הפורימיים
צריך להעריך פי 3.
אחלה חג עמית וכולם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/03/2018 18:22:18

בעניין הביקורת על ווסטברוק, לברון, והארדן – לדעתי הבסיס לביקורת על ראסל שונה לחלוטין, ומבוסס על כדורסל נטו. הביקורת על שני האחרים קשורה לאישיות שלהם, אבל לית מאן דפליג בעניין רמתם המקצועית.

Ish
Ish
01/03/2018 19:03:04

במקרים מסוימים זה נכון במקרים אחרים לא.
הרבה ביקורות ענייניות על המשחק של לברון והארדן מבוטלות ע"י אנשים במחי יד ככזאת שנובעת רק מתוך סלידה אישית. אני ממש לא בטוח שהמצב עם ווסטברוק עד כדי כך שונה מהם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
01/03/2018 22:53:33
הגב ל  Ish

יכול להיות שפספסתי, אבל למיטב זכרוני:
הביקורת המקצועית היחידה על לברון הייתה שהוא הוריד הילוך בהגנה, ולא שמעתי אף אחד מבטל אותה.
הביקורת על הארדן הייתה שהוא לא שומר מהולל ונחנק במאני טיים, וגם כאן לא שמעתי אף אחד מבטל אותה. אפלטון, טוען שהוא שומר לא רע על גבוהים אבל אין בכך כדי לבטל את הטענה.
לא שאני טוען שלראסל אישיות מושלמת, אבל גם חסידיו ומוקיריו מסכימים שיש בעיה בבחירת הזריקות שלו. לא תמצא טענות כאלו בנוגע ללברון או להארדן.

חי
חי
01/03/2018 18:28:07

בנתיים סמארט מוכיח כמה הוא חשוב בבוסטון

shlomy mazor
shlomy mazor
01/03/2018 20:40:32

יופי של סיקור עמית !יי

תודה רבה.