עד הקיץ נדע הכל / יובל בנשלום

https://www.facebook.com/NBAintheholyland/

מאת יובל בנשלום

עד סוף הקיץ, נדע את התשובה

 

תקציר: סיום פגרת האולסטאר הוא זמן טוב לשאול את עצמינו – מה באמת הולך לעניין אותנו עד סוף העונה הנוכחית. להלן, 6 קווי עלילה עיקריים, ברורים מאליהם יותר או פחות, שיהיה שווה לעקוב אחריהם.

כל קבוצה שיחקה (פחות או יותר) 60 משחקים, האולסטאר חלף הלך לו, הדד-ליין גם כן, ואפשר להיכנס לפאזה החדשה, של סוף העונה הרגילה והציפייה לקראת הפלייאוף. אז אילו סיפורים ילוו אותנו בחודשים האחרונים של העונה הרגילה?

  1. האם יש קבוצה שיכולה לאיים על הווריוס?

לכולנו ברור שהלוחמים הם המועמדים הבטוחים לתואר. יש להם את הסגל הכי טוב, ניסיון, ואת הסגל הכי טוב כבר אמרנו? קשה לדמיין קבוצה שתנצח אותם 4 פעמים מתוך 7 משחקים. אולם, זה לא אומר שעדיין אי אפשר לקוות. בין אם אתם אוהבים את גולדן סטייט או רוצים בנפילתה של האימפריה, מותר לפחות לצפות לסדרה אחת או שתיים שיאתגרו את החבורה מהמפרץ. כרגע, המועמדות העיקריות הן יוסטון, קליבלנד, ואוקלהומה. בסדר הזה. יוסטון, בגלל שהם נותנים פייט אמתי על המקום הראשון, השילוב הקטלני בין הארדן, כריס פול וקלינט קאפלה שמביא אותם לרקורד של 1-27 כשהחבורה הזו ביחד על המגרש, הרוחב היחסי של הספסל, בעיקר אחרי צירופם של ג'ו ג'ונסון וברנדן רייט, והיכולת לתפוס כמה משחקים חמים במיוחד של קליעה ל-3. הם היחידים שיכולים לנצח את הווריוס במשחק המהיר שלהם. הקאבס קיבלו מרץ אחרי המהלכים שלהם בטרייד דד-ליין, אבל נבנים קודם כל על העובדה שמשחק אצלם לברון ג'יימס. הת'אנדר הם הג'וקר של העונה הזו – לפרקים נראים כמו קבוצה שתתפרק בסיבוב הראשון, ולפרקים נראים כמו הקבוצה היחידה שיש לה מספיק כישרון, הגנה ורצון לנקום בלוחמים, שיכול אולי להביא דווקא אותם אל הארץ המובטחת. התקווה לאופוזיציה אמתית לווריוס נשענת על העונה הפושרת (יחסית) שהם חווים עד כה, כולל עונה פושרת במיוחד של מספר שחקני מפתח. אנדרה איגואדלה לא פוגע כל העונה, ואולי התחיל סוף סוף להזדקן באמת, דריימונד גרין לא מוצא את הידית, חלק מהצעירים/שחקני החיזוק לספסל לא נותנים תפוקה יציבה או טובה כפי שציפו מהם (כן, כולל כספי).

ועדיין, הווריוס נראים פשוט טובים מדי. יש להם הגנה שהוכיחה את עצמה בעונה שעברה, שניים מחמשת השחקנים הטובים בליגה, שחקן ההגנה הטוב ביותר, והקאץ' אנד שוט פלייר הטוב ביותר בעולם, שהוא גם סקורר רב-גוני וסטופר הגנתי משובח. כשכל זה מתחבר במשחק קבוצתי, ניסיון מצטבר, מספר שחקני ספסל שכן פוגעים ורעב שיגיע לעשות ריפיט ראשון, עדיין סביר להמר שהאימפריה תכה שנית. בתכל'ס, רק יוסטון נראית כמו איום רציני אמתי. גם זה לאחר כמה כוסות ויסקי.

  1. לברון, קליבלנד, לברון: טייק 21854.

קליבלנד חזרה מהאולסטאר. הפסד לוושינגטון, ללא ג'ון וול. "רואים שהם לא באמת עשו קפיצת מדרגה". אחר כך, מביסים הפרשים את הגריזליס החלשים. "סימנים לאופטימיות זהירה". הדרמה תלווה את הקאבס עד סוף העונה, גם אם בעוצמות חלשות יותר. בפלייאוף, כל משחק וסדרה ינותחו למכביר, כשברקע חשרת העננים שנקראת הפרג אייג'נסי של לברון ב-2018. אף אחד לא ידע מה יעשה לברון עד סוף העונה, אבל זה לא יפריע לכולנו להמשיך לנחש, לשנות דעה, ולנחש שוב.

  1. פול ג'ורג', אוקהלומה, פול ג'ורג', טייק 18905.

אוקלהומה והכוכב המשני שלה גם ייבחנו בזכוכית מגדלת. איפה הם ממוקמים במערב, כבר סיבובים הם יכולים לעבור, איזה מבטים עוברים בין ראס לפול ג'ורג' בין פסקי הזמן בפלייאוף? כמה משחקים הם יכולים לקחת מהווריוס, האם דוראנט וווסטברוק יריבו מכות, יעני אשכרה מכות, בפלייאוף? (כן!), האם מג'יק ג'ונסון במקרה יופיע במשחקי הפלייאוף של הת'אנדר? אותו דבר כמו לברון, רק בקטן יותר.

  1. הספרס יגיעו לפלייאוף?

אני אוהד ספרס, ולכתוב את המלים האלה קשות עבורי, והיו נראות דמיוניות עד לפני חודש. הספרס עדיין במקום השלישי המערב, אך נמצאים כשני משחקים בלבד לפני ניו אורלינס שבמקום השמיני, ושלושה משחקים בלבד לפני הקליפרס שבמקום התשיעי. לטקסנים נותרו 22 משחקים, 17 מתוכם מול קבוצות עם מאזן חיובי. בבוקר יום שבת, ראיתי את הספרס בסוף המשחק הצמוד שלהם מול דנבר. פשוט נראה שאין להם מספיק כוח אש. הפציעה של קוואי, והסאגה המתמשכת בינו לקבוצה, בנוסף לפציעות מרובות אחרות שסיבכו את הרוטציות של הקבוצה, מביאים את הטקסנים עייפים וחסרי אנרגיה לישורת האחרונה. שפנים נוספים שייצאו מהכובע של פופ, ואולי חזרה של קוואי, שכרגע לא נראית באופק, ייתכן וישאירו את הספרס בתמונת הפלייאוף. עם זאת, קשה כרגע להמר על עוד עונה של 50 ניצחונות, כפי שהתרגלנו מפופ וחבורתו מאז סוף שנות ה-90.

  1. טורונטו ובוסטון רבות על הבכורה/סגנות לקליבלנד (בעונה הרגילה/הפלייאוף).

 

או…..

 

 

אלא אם כן הסגל החדש של לברון יתרסק, קליבלנד עדיין תהיה הפייבוריטית במזרח, אך התחרות על ראשות הקונפרנס היא לא חסרת ערך. קודם כל, המקום הראשון מזמן בינתיים מפגש עם מיאמי או דטרויט, שהן קבוצות נוחות בהרבה מאשר לקבל את פילדלפיה הצעירה והמוכשרת או את יאניס ומילווקי (כרגע מקומות 7 ו-6 בהתאמה). חשוב מכך, המשמעות של המקום הראשון היא ככל הנראה מפגש עם לברון רק בגמר המזרח. מעבר לענייני מיקום, יש כאן גם עניין של יוקרה. טורונטו ובוסטון רוצות להראות לכל הליגה שהן הולכות לדבר חזק בעונות הבאות, ולא רק בעונה הנוכחית. מי מהן שתגיע למקום הראשון, המוליך בוודאות קרובה לגמר הקונפרנס, תעשה צעד נוסף לעבר כתר המזרח הנכסף, גם אם לא בעונה הזו.

  1. המירוץ לתחתית צמוד-צמוד. אזהרת טנקינג!

למרות שמדובר בשנה האחרונה לפני יישום רפורמת הדראפט, שתפחית את התמריצים להחל ב"תהליך" סטייל פילדלפיה של טנקינג אינסופי, ולמרות  מה שמסתמן כמחזור דראפט איכותי, נמושות הליגה עד כה, לפחות לפרקי זמן מסוימים, הצליחו לשחק כדורסל בשביל לנצח. קשה להאמין שאחת מקבוצות הליגה תסיים עם פחות מ-20 ניצחונות, אם כי יש כמה מועמדות לכך (בעיקר ממפיס, ואורלנדו ופיניקס, לפי דעתי). יש כרגע 6 קבוצות עם 18 ניצחונות וברוקלין ושיקאגו גם כן לא רחוקות מהצמרת עם 19 ו-20 ניצחונות בהתאמה. קיצר יהיה מעניין שם בתחתית. אבל הצפיפות היחסית יכולה דווקא לאתחל את תהליך הטנקינג במלוא עוזו. ההבדל בין המאזן השמיני הגרוע לראשון יכול להיות ההבל בין סיכוי טוב לפרנצ'ייז פלייר לבין סיכוי טוב לשחקן טוב מאוד, שסיכוייו להפוך להיות ה-כוכב נראים על פניו נמוכים (אם כי כמובן, תמיד אנחנו מופתעים לטובה/לרעה מחלק מהבחירות – מישהו אמר דונובן מיטשל/מרקל פולץ?). לכן, לא מן הנמנע שהקבוצות הגרועות של הליגה ייהפכו לשטיח לקבוצות הפלייאוף במזרח ובמערב, שיתקוטטו מצדן על שיפור עמדות לקראת המאני טיים.

  • לא, לא שכחתי את הבחירה של ברוקלין שתעבור לקליבלנד. זה חלק מסיפור לברון שהוזכר פה ובכל מקום אחר. ברוקלין תנסה לפחות לשחק כדורסל, ולכן לדעתי לא תסיים בין חמשת הקבוצות הגרועות ביותר.
  • לא, לא שכחתי את הלייקרס, שהבחירה שלהם תעבור לפילדלפיה או לסלטיקס (תעבור לבוסטון רק במיקומים 2-5). כרגע לוס אנג'לס עם המאזן העשירי בליגה, והחבורה של לוק וולטון הראיתה שיפור לפני האולטסטאר. נראה שהבחירה שלהם תגיע לפילי, וסביר שלא קיים סיכוי שתהיה גבוהה מדי – שילוב של קבוצה משתפרת עם תמריץ לשחק חזק עד סוף העונה.

 

  1. סיפורים נוספים/נחתך על רצפת העריכה.

במזרח: אמביד יגמור את העונה? במידה וכן, עד כמה פילדלפיה תהיה חזקה בפלייאוף אם יופיע לכל המשחקים? איך החזרה של ג'ון וול תשפיע על הוויזארדס? ואיך הקבוצה הזו תיראה בפלייאוף לאחר שיחזור? אינדיאנה יכולה להיות מעבר לקבוצת עונה רגילה, ויקטור אולדיפו ייתן את אותה תפוקה בפלייאוף, או שיחזור לשקשק כמו בימיו בשנה שעברה באוקלהומה? ומה עם יאניס ומילווקי, יתחילו סוף סוף לממש את הפוטנציאל אולי דווקא בפלייאוף השנה? האם נראה מץ' אפ של לברון מול יאניס (כן!)

במערב: מי תסיים במקום השלישי? מינסוטה תחזור לשחק בהתאם לפוטנציאל שלה? (רק שג'ימי באטלר לא ייפצע), אנתוני דיוויס ימשיך במסע האישי שלו להחזרת הפליקאנס לפלייאוף? נמשיך לפנטז על מה היה קורה אילו קאזינס לא היה נפצע? דנבר תמשיך להלהיב, או ששוב תיפול? מה קורה שם עם פורטלנד, הם ישחקו קצת הגנה? דמיאן לילארד יתחיל להיראות מרוצה? האם תהיה קבוצה אחת, פרט לאוקלהומה, שניתן יהיה לדמיין אותה נותנת פייט ליוסטון/גולדן סטייט ? (לא….)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
6 years ago

תודה רבה.

לא חושב שהספרס לא יגיעו לפלייאוף. הרבה מקבוצות המתחרות ל המקום השמיני לא חזקות מהם…
מה שנכון הוא שביתיות לדעתי לא תהיה להם.

יובל בנשלום
6 years ago

אחרי הניצחון אתמול על קליבלנד (המאמר נכתב לפני) חזרה לי האופטימיות. עם זאת, עד לפני חודש-חודש וחצי זה היה נראה כמו אפשרות לא ריאלית, ועכשיו זה בהחלט אופציה שנמצאת על השולחן. מקווה, כמובן שהספרס יהיו בפלייאוף, ולו בשביל השמירה על הרצף.

ולדי קוגן
6 years ago

הדבר היחיד שיאיים על ג"ס זה פציעות/הרחקות,בלי זה הם לוקחים.
אם לברון עוזב, לדעתי היעד היחיד ההגיוני זה יוסטון. ופול ג'ורג' לא יגיע ללייקרס אם לברון לא בא, ואני מאמין שאוקלהומה יציעו לו מקס לחמש שנים.
הספרס יגיעו לפלייאוף גם אם יעלו את השחקנים של נס ציונה לשחק.
במזרח בא לי לראות בוסטון פילי בפלייאוף, סדרה לפרצוף. במערב אוקלהומה מינסוטה יהיה מעניין, גם יוסטון פורטלנד יהיה לא רע

יובל בנשלום
6 years ago

לגבי ג"ס, אם איגואדלה ודריימונד ימשיכו לא לקלוע בפלייאוף זה מגביל את משחק ההתקפה שלהם ואת ה-death lineup. הם עדיין פייבוריטים, אבל במרחק פחות גדול. הפציעות של לאונרד ושחקנים אחרים קצת הביאו את הספרס למצב שבו הם לא רחוקים מנס ציונה. הם עדיין בפלייאוף, ואני בהחלט מקווה שהם יישארו שם.

בוסטון-פילי תהיה אחלה סדרה. כל סדרה עם פילי צפויה להיות אחלה.

יואל
יואל
6 years ago

יוסטון תיפול בגלל המאמן "מר רוטציה קצרה" ,פציעה אחת והם אאוט,

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

יותר מחמישים אחוז שהספרס יגיעו לפלייאוף, לפחות כל עוד ירצו בכך ולא יחליטו על שיפור עמדות לדראפט (תרחיש בסבירות נמוכה למגינת ליבו של קוואי).
מעניין יהיה לעקוב בפלייאוף אחרי פילי ומיאמי. לא יגיעו עד הסוף אבל יכולות ליצר סדרות טובות ולהראות את הפוטנציאל לשנים הבאות.

יובל בנשלום
6 years ago

לגבי פילי אני מסכים. קבוצה מסוכנת מאוד. לגבי מיאמי, אני לא משוכנע שיש להם מספיק כישרון להטריד את הטריו של טורונטו-בוסטון-קליבלנד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

מסכים בעניין הכשרון של מיאמי, אבל יש להם משחק צוות, גישה קשוחה ומאמן מצוין, מעיין ז'אן אנטוניו מזרחית. עם קבוצות כאלה תמיד הולך קשה.

אהרון שדה
אהרון שדה
6 years ago

היחידה שיכולה אולי לאיים על ג.ס היא יוסטון .
השאלות שלי
1.היא האם קוואי יחזור או לא .
אם יחזור אולי תהיה הפתעה גדולה אבל רק אולי
2. האם יש מישהי במזרח שמסוגלת להדיח את הקאבס החלשה ?
3.האם היינו כחלומים ופילי ומינוסטה יעשו את הפליאוף ?
4. האם מישהו יכול לקרוא תיגר על אם וי פי להארדן ?

יובל בנשלום
6 years ago

לדעתי התשובות הן:
1. נראה שהוא לא יחזור. מקווה שאופתע לטובה. קשה לי להאמין שגם אם יחזור הספרס יוכלו לממש את מירב הפוטנציאל שלהם העונה.
2. טורונטו ובוסטון יכולות. לא סביר שיצליחו, אבל הן עדיין יכולות לתת פיטט טוב יותר מבשנים קודמות.
3. כן וכן (למרות הפציעה של באטלר)
4. לא. אלא אם הוא ייפצע. מגיע לו, וגם ירצו לתת לו על כך שהוא היה קרוב כבר פעמיים.

יונתן .S.
יונתן .S.
6 years ago

ציינת זאת בהפטרה בכתבה, אך אני מאמין שלפי הניסיון שלנו מהקיץ האחרון (עם סאגת קיירי), השאלה המתבקשת היא – מה יקרה עם הצעת ה-MAX לקאווי בקיץ? למרות שאני מניח שרבים יתהו אם קאווי ירצה לקחת אותה, לטעמי הסוגייה דווקא נחה אצל הנהלת הספרס.
הם לרוב לא הציעו את חוזי ה-MAX לשחקנים וגם לא לכוכביהם. כיום החוזים הם אפילו גדולים ומעיקים יותר עבור ההנהלות ובגלל כל הסוגייה שמתנהלת כרגע עם קאווי, נשאלת השאלה אם הם בכלל יציעו לקאווי את האפשרות הזאת?
היו להם כבר 3 חודשים להציע לו את החוזה וזה לא קרה. הגיוני שהם ירצו להתעסק עם החוזה רק בקיץ, אבל עדיין…
במידה והמו"מ ייכשל, האם הספרס יקחו את הסיכון וישאירו את קאווי? כמובן שערכו גם נפגע עקב הפציעה, אך הוא עדיין שחקן טופ5 בליגה ביכולתו הרגילה. וחוזהו יהיה בדיוק באותו מצב כמו של פול ג'ורג' בקיץ שחלף.

זאת בעיניי סוגייה שיש לפקוח עליה את העין, כי אני חושב שדווקא מכיוונם של לברון ושאר השמות הגדולים הקיץ לא יהיו הפתעות ומעברים למקומות אחרים.

יובל בנשלום
6 years ago
Reply to  יונתן .S.

מסכים. לדעתי, אם קוואי והקבוצה לא יצליחו לסכם על חוזה מקסימום, לא סיכוי סביר שהוא יעבור בטרייד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago
Reply to  יונתן .S.

נשמע לי לא סביר להציע חוזה מקסימום בספרס בכלל ולשחקן שחוזר מפציעה ארוכה בפרט. גם לא נשמע לי סביר שקוואי עצמו ידרוש חוזה כזה, מאחר וזה יגביל מאד את היכולת של הקבוצה להתחזק בשחקנים מובילים נוספים, שזו, כך לפחות הוערך, אחת הבעיות שמפריעות לו בספרס. קוואי נראה לי הרבה יותר בפוקוס על אליפות מאשר על כסף וחוזה מקסימום יפגע בסיכויי האליפות.
התרחיש הסביר בעיניי הוא לדחות את עניין החוזה לשנה הבאה, כשיהיה יותר ברור איך קוואי חוזר מהפציעה, איזה שחקנים חופשיים אפשר להביא לספרס, וכדומה. ולמרות כל הרעש, הספרס וקוואי נראים לי עדיין ממוקדים ורציונליים אז לדעתי התרחיש הסביר יתממש.

Berch
Berch
6 years ago

כיף של סקירה רוחבית לקראת סיום העונה.
הכלבים ינבחו והספרס יגיעו לפלייאוף.
אבל אני שואל –
למה התכוון המשורר במשפט " (רק שג'ימי באטלר לא ייפצע),". ?
ציניות ?
ניתוק מהעובדות ?
ביקורת על טיבודו ?
תפילה תמימה שבאה טרם זמנה ?
יש עוד ג'ימי באטלר ואתה לא רוצה שגם הוא לא יפצע ?

יובל בנשלום
6 years ago
Reply to  Berch

התכוונתי שלא ייפצע באופן חמור. כמובן שידעתי שהוא נפצע (נכתב לפני שנודעה חומרת הפציעה באופן מלא).

Berch
Berch
6 years ago

סבוב
מאד אהבתי את הטור 🙂

אסף
אסף
6 years ago

הרבה שאלות מעניינות, הספרס עושים פלייאוף ולא נופלים לדעתי ממקום 5. סאגת הפציעה של קאווי בעיניי אחד הסיפורים אם לא הסיפור של העונה הזו. אם כל הציפייה אופתע מאוד אם לברון לא עושה גמר שמיני רצוף… ומהמר גם עליו וגם על ג'ורג' שנשארים בקבוצות שלהם גם אחרי הקיץ ועוד פיצוץ בועת אשליה לאוהדי הלייקרס שכמותי.

יובל בנשלום
6 years ago
Reply to  אסף

אני לא מת על הלייקרס, אבל אל תיקח את זה אישי

אפלטון
אפלטון
6 years ago

תודה, יש הרבה סיפורים מעניינים השנה.
הסיפורים הכי מעניינים/ביזאריים הם הסיפורים של קאווי ושל פולץ. פשוט מהעובדה שלאף אחד אין שמץ של מושג מה קורה שם.
עוד קו עלילה מעניין שנגעת בו הוא הבטן במערב ממקום שלישי ועד 10. הכל אפשרי, זה די מטורף.
למרות זאת סדרות הפלייאוף במזרח נראות ממש מעניינות אם ישאר הסדר הזה:
טורנטו-מיאמי, בוסטון-פילדלפיה, קליבלנד-מילווקי, וושינגטון-אינדיאנה.
כל סדרה בונבוניירה ששום תוצאה לא תהיה מפתיעה.

צביקה
צביקה
6 years ago
Reply to  אפלטון

אכן. אלו סדרות נהדרות!

תומש
תומש
6 years ago

אחלה פוסט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

ESPN מדווחים שקוואי חוזר להתאמן עם הספרס, וצפוי לחזור לשחק במהלך מרץ. מקווה שהמשבר, ככל שבאמת היה כזה, מאחורינו.

אסף
אסף
6 years ago

מעניין אם יצליח להיכנס לכושר סביר עד הפלייאוף

שגיא נאור
שגיא נאור
6 years ago

פוסט נהדר.

רק תהייה אחת – מה אתה רוצה מההגנה של פורטלנד? מקום שביעי בדיפנסיב רייטינג, שיפור מטורף לעומת העונה שעברה (מקום 24).

אולי זה קצת לונג שוט אבל אני הייתי מוסיף גם את בוסטון לרשימת הקבוצות שיכולות להפתיע את הווריורס. ברור שיהיו חייבים לעבור את לברון וכרגע גם הראפטורס נראים מצוין אבל אני נותן להם קרדיט בגלל שלושה דברים: ההגנה האדירה, קיירי אירווינג בקלאץ' וחזרה אפשרית של גורדון היוורד.
מעבר לזה שהסלטיקס עושים לווריורס צרות בכל מפגש בערך בשנים האחרונות, ההגנה שלהם יכולה להחזיק אותם מספיק צמודים עם סקור של יורוליג בשביל שקיירי יגיע ויעשה את מה שהוא עושה הכי טוב בליגה וישתלט על משחקים ב-5 דקות האחרונות. נכון, קבוצות יתמקדו בו וזה אומר שגיילן בראון וטייטום יצטרכו להראות אופי ולהופיע ברגעים הגדולים אבל אני לגמרי רואה את זה קורה.

והגיים צ'יינג'ר במשוואה הזאת יכול להיות היוורד. אם הוא חוזר לשלבים המוקדמים של הפלייאוף בשביל לתת 20-25 דקות טובות זה יכול להיות האקסטרה שהסלטיקס יצטרכו בשביל לעשות את הבלתי ייאמן. לא יהיה פשוט לשלב אותו אבל אם תהיה לו הרצה של 6-7 משחקי פלייאוף לפני סדרת הגמר, לא הייתי פוסל תסריט כזה מלהתקיים.

יובל בנשלום
6 years ago

מקבל את ההערה על פורטלנד. לא מאמין שפורטלנד יכולה להוות איום

יובל בנשלום
6 years ago

לא מאמין שבוסטון* יכולה להוות איום. הייוורד לא יחזור ברמה טובה מספיק, ויש להם יותר מדי חוסר ניסיון ופחות מדי סקוררים אמינים (יותר מדי תלויים בקיירי).

שגיא נאור
Editor
6 years ago

גם לילארד לא מאמין..

שגיא נאור
Editor
6 years ago

כתבתי שזה לונג שוט, כלומר גם אני לא הייתי מהמר על זה אבל זה תסריט אפשרי בעיניי, גם אם בסבירות נמוכה. וזה יכול להיות סיפור מדהים שיהפוך לסרט מתישהו.

יאיר
יאיר
6 years ago

טור כיפי. תודה

מוש השור
מוש השור
6 years ago

יופי של טור, תודה. למרות זאת לא ממש הבנתי מה אתה רוצה מפולץ? הבנאדם פצוע כל העונה, לא ממש אפשר לשפוט אותו, הוא עדיין יכול להיות השחקן הכי טוב שיצא מהדראפט שלו, או באסט אדיר, אבל הפור עדיין לא נפל.

מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
6 years ago

התקווה היא שהרודן הרשע מהמפרץ, ייתקל באוקלוהומה בחצי , בתקווה שהזקנים מיוסטון יצליחו להימלט מאוקלוהומה. יאז בגמר כשגולדן מותשת בלי ביתיות לאחר סדרה של 6 מול אוקלוהומה. יוסטון תעבור כל הדרך לזכייה ולהדחת האימפריה, ולהרבה בכי של דוראנט השחקן טופ 3 בנתעבים שהיו במשחק.

המשגיח
המשגיח
6 years ago

אחלה טור יובל