פריוויו מומי לראשון – קליבלנד מארחת את סן אנטוניו /מומי החציל

שבוע טוב לכל המאזינים ופלו ג'ו

מומי נודע לו השבוע על מאמץ כבד להפליל אותו על לא עוול בחצילו.

גורמים עם צב איסור פרסום מסרו למומי שניסו לעשות מ י.ש , א.ט,מ, ס.ח ,ליאוניד ומיסלבי עדיי מדינה

בסוף ניסים בוקובוזה הסדרן  שלא מי יודע כמה חבר של מומי וכועס עליו עוד מהימים שמומי סיפר שראה את אשתו מסתובבת עם גורמים נותנים.

ניסים היה להוט להפיל את מומי הלך לעשות קורס של חוקרים פרטיים , למרות שהיה חצי כורדי אפילו הביא ציונים על הכיפאק

עשה את כל הקורסים והיה חסר לו משימת שטח לקבל דיפלומה אורגינל ( ניסים התעודה היחידה שהייתה לו הייתה תעודת זהות )

יצא למשימת שטח עם חוקר ותיק רפי אבושייך המכונה ה"תן"

תקשיב ניסים יש למו משימה שקיבלנו מאישה שאומרת שהבעל שלה בוגד בה . כשיוצאים לשטח לא משנה מה לא חוזרים הבייתה בלי 4-5 תמונות של הזוג בפעולה. הבאתי לנו בגדי הסוואה , ומצלמה עם זום שיכולה לצלם אפילו כינה שיושבת לאובייקט על השפם.

עקבו אחרי הזוג שהגיע לחורשה ,פרשו שמיכה הוציאו בקבוק יין לפני שהתחילו העיינינים

רפי לקח את ניסים התמקממו מאחורי שיח שהיה מלא בוץ.

ניסים אמר , לא נעים

ששששש!!!!! אמר לו רפי , אין לו נעים אנחנו במשימה

נשכבו בבוץ רפי הוציא את המצלמה כיוון הזום ונשכב בעמדה , עברה יונה דפקה לשלשת על רפי

לא נעים אמר ניסים

ששששש!!!!! אין לא נעים אנחנו במשימה

חבורה של רוכבי אופניים עברו במקום ראו השיח ורוקנו 3 ליטר על השיח

לא נעים אמר ניסים , ששששששששששששששששש !!!! ענה לו רפי

די !!! די !!! עם ה-ששששש . לא נעים זה אח שלי שמשון מפמפם את אישתי רחל ,אני רוצה להגיד להם לשים על עצמם משהו לפני שאתה מתחיל לצלם.

הלילה 5 משחק כל אחד תפוח מסוכר על מקל

שארלוט צרעות ( 33-26) – דטרויט בוכנות ( 30-28) 20:00

משחק תחתית פלייאוף במזרח

הבוכונות שנראו בסדר אחרי הטרייד שהביא להם את גריפין כבר לא כל כך בסדר

ניצחון בודד על אטלנטה ב 5 המשחקים האחרונים

שארלוט עם 2 ניצחונת מאז פגקת האולסטארז נראית קצת יותר טוב אבל נראה שהיא איחרה את הרכבת

הקו הקדמי של 2 הקבוצות מעניין אבח מי שיהיה הטיי ברקר הוא קמבה ווקר

המאזן העונתי (1-1) , משחק ראשון העונה בשארלוט

מומי יילך על שארלוט ב 4

למה הדוק לא ייתן קפיצה לצפון קרלויינה להביא קצת תמונות מהחדר הלבשה תחתונה ?

מילוווקי באקס ( 25-33) – ניו ארולינס שקנאים (26-32) 22:00

מומי אומר עזבו שטויות זה יהיה ה-משחק של הלילה בשעה תענוג אחרי שהילדים הלכו לישון והאשה גמרה לחפור על התחפושות של פורים

גם מילווקי וגם ניו אורלינס במאזן כמעט דומה . מילווקי 6 במזרח חצי משחק ממקום 4 . ניו אורלנס מקום 8 משחק ממקום 5

הלילה יהיה דואל בין הגריק פריק לבין הגבה פריק

המספרים שלהם כמעט אותו דבר אבל מה שדוויס עושה במשחקים האחרונים הוא פסיכופטי בכל קנה מידה

הבאקס מאז שנתנו לקיד סוקס במאזן 3-10 .אמרו שזה בגלל רוסטר חלש אבל אז הם ניצחו את מוליכת המזרח.

מומי חושב שלמליווקי יש פוטנציאל לעשות גמר מזרח השנה ואל תשכחו איפה קראתם את זה לראשונה , הבעיה המרכזית שלהם זה שהם קבוצת הריבאונד האחרונה בליגה אבל מומי חושב שיששימו את הפריק בסנטר. כג'אברי פארקר יחזור לעצמו השמיים הם הגבול.

מומי מקווה בשביל השקנאים שיעשו פלייאוף , השקנאים הפסידו 5 מ 6 מיד לאחר הפציעה של קאזניס אבל חזרו לעצמם עם 4 W רצוף

התוספת של מירוטיץ' עשוייה לעשות להם טוב והמערב רותח כמו סיר לחץ במקומות 5 עד 10 , דווקא סן אנטוניו ומינסוטה ללא באטלר בסכנה.

מילווקי תנסה לאזן את המאזן העונתי מול השקנאים.

מומי יילך על השקנאים ב 2

הג'ינג'ית משמאל לאשך

קליבלנד פרשים (23-35) – סן אנטוניו דורבנות ( 25-35) 22:30

אין הרבה קבוצות שמחזיקות במאזן חיובי מול לברון , סן אנטוניו והפלח היא אחת מהן

לברון שיחק 3 פעמים בגמר מול הספרס ואם לא ריי אלן היה משאיר שם 3 טבעות

הלילה יש לו הזדמנות לתת בראש לפלח ולשלוח אותו לעמוד בשדה עם המכנס למטה

מאז הטריידים קליבלנד נראית מחוברת יותר , מומי יגיד את זה שוב פעם השחקן המרכזי של הטרייד זה ננס ג'וניור מומי לא מבין איך מג'יק ויתר דווקא עליו.

קילבלנד ניצחה 5 מ 6 מהאחרונים ,לפלופ מחשיק בממוצע טריפל דאבל בפברואר

סן אנטוניו נראים כמו שאריות של קבוצה , מומי כואב לו הלב על הקבוצה שאהב לא לאהוב בימים של שאק וקובי

הפלח מוכיח שוב שאין יום רע בהגנה ,סן אנטוניו סופגת הכי מעט בליגה ובנוסף היא מקום 2 בדיפנסיב רייטינג

משחק כזה הכל יכול להיות , סן אנטוניו מוליכה 0-1 את המאזן העונתי וניצחה 3 רצוף את הספרס.

סן אנטוניו ברצף של 4 פסדים רצופים ( פעם שניה העונה ) ,מומי חושב שהפעם האחרונה שהספרס הפסידו 5 רצוף הדוקטור היה אוהד בוסטון.

מומי יילך עם קליבלנד ב 8

טקס הפרידה מצ'אנינג פריי

וושינגטון מכשפים ( 25-34) – פילידלפיה 76 ( 25-32) 3:00

משחק כל מיזחי טיפוסי , רק שעתיים ( שמומי על ההגה ) מפרידות בין וושינגטון לפילדיפיה

2 קבוצות פאר שמנסות להחזיר ימיהם כקדם

הלילה משחק חגיגי – המשחק ה 300 בין המעודנים כשפילי תנסה לעשות 10 פעמים ח"י עונתי מול עד 120 של וושינגטון

הויזארדס עם 8 מ 11 האחרונים מסדתדרת גם ללא ג'ון וול

פילי רותחת כמו גבינת פילדלפיה על טוסט עם 7 ניצחונות רצופים ,משהו שאולי לא ידעתם על פילי היא במקום ה 4 בדיפנסיב רייטינג

היא מוליכה 1-2 במאזן העונתי ומומי בטוח שיהיה משחק פגז

פילי לא ניצחה בעיר הבירה מאז נובמבר 2013

מומי אומר הגיע הזמן לשבור את הקרח ואת הנאחס

פילי ב 5

מומי מקווה שלא יברח יוסוף לימנית

דנבר נגיסי עוף ( 26-33) – יוסטון טילים ( 13-45) 3:00

גם לילה שבו לייקרס הקבוצה המרכזית של הליגה לא משחקת יכול להיות דליקטס

יוסטון מגיעה מהמקום הראשון במערב לדנבר למשחק שיכול להיות הסיבוב הראשון של הפלייאוף

דנבר עם 7 מ 8 האחרונים ( הפסד למי ? ליוסטון ניחשתם נכון )

יוסטון קבוצת ההתקפה הטובה בליגה ודנבר למרות שהיא מאומנת ע"י מייק מלון רק 23 במדד ההגנה

הסיפור הרותח בדנבר הוא יוקיץ שנותן משחקים לפנתאון

יוסטון עם 11 ניצחונות רצופים ו 15 מ 16 האחרונים ( הפסד לניו אורילינס במשחק שקאזינס קרע את האכילס)

זה משחק אש . יוסטון רמסה את דנבר פעמיים העונה ( 30 ו 26 הפרש ) במשחקים ביוסטון והיא ניצחה את 6 האחרונים מול דנבר

ליוסטון כבר היה רצף של 14 העונה אבל למומי יש הרגשה שהלילה הרצף יעצר אם לא היום אז מחר מול יוטה

מומי יילך עם דנבר ב 6

לא עוזבות את המכון שיזוף

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 234 תגובות

    1. יהיה שווה לראות את שרלוט דטרויט רק בשביל ההצגה שבלייק גריפין יתן. אחרי הטרייד והרצף של ההפסדים הכבוד שלו רמוס לחלוטין . המשחק האחרון שלו היה כל כך זועתי שהוא חייב לתת משחק לפנתאון… (זו תהיה הבלחה בודדת אבל שווה יהיה לצפות). ואם לא… נו טוף.. בקיצור אני צופה לילה של התעופפיות… .

  1. יוסטון מנצחים היום וינצחו מחר….. אבל איפה הקהל של הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה….. ? לראות את השורות הראשונות ריקים פשוט עצוב

      1. התיאוריה שלי – זה בגלל הזקן של הארדן (לא צוחק).
        תודה על הפריוויו. ס"א חייבים להפסיד כדי לשמור את אוק' בתמונה על המקום ה-3.

        1. זה לא יהיה המשחק שיקבע
          OKC צריכה לסיים 3 בזכות עצמה ,עם 2 הפסדים לליייקרס זה לא יעבוד להם
          הם לא מחוברים אבל נפיצים מאוד ,זאת ה – קבוצה לא לפגוש במערב
          לדעתי 3/6 במערב חסר משמעות
          מי שתסיים 7-8 תסיים את הפלייאוף בסיבוב הראשון

      2. הכדורסל שלהם לא יפה וחסר תנועה (מקום אחרון בליגה בקילומטראז') ואין לכוכבים שם כריזמה (הארדן ופול אהודים על ידי חבריהם בליגה ובתקשורת אך ממש לא אהודים על ידי האוהדים כמו שאר הסופרסטרים כמו אלו ששם מתחרז עם מקטרון ועגבניות שרי)

    1. בפלייאוף היציעים דווקא כן מלאים.
      יוסטון זאת עדיין עיר אמריקאית טיפוסית בה הפוטובול והבייסבול יותר יוצרים עניין, כך שמשחקי עונה סדירה קצת פחות מעניינים את הקהל המקומי. אבל כשזה פלייאוף, כמו שרשמתי, האווירה ביציעים היא דווקא סבבה.

    2. זה באמת מביש. אם אני מבין נכון זה בגלל שהמון כסאות מכורים לחברות ענק שמבוססות ביוסטון. ואז, אם לא מסתדר למארח או לאורח, פשוט לא באים. זה כסף של החברה אז למי אכפת.

    3. זה באמת בזיון הקהל בטויוטה סנטר. ניסיתי להבין מה הבעיה שם כבר הרבה זמן.
      לפי מה שאומרים הסיבות הם כאלה:
      א. יוסטון זה עיר של תאגידים. כל הבסיסים של התאגידים הגדולים בארהב ממוקמים שם ורוב העובדים הם לא מקומיים. בכל מקרה התאגידים קונים את כל השורות הראשונות ומחלקים ללקוחות ולעובדים בחינם. כך שאלו לא אוהדים אמיתיים.
      ב. יש אחלה בר ולאונג' שצופה על המשחק מלמעלה. כל אותם לקוחות תאגידים מעדיפים לשבת בלאונג' עם אוכל ושתייה ולצפות משם בהתחלת המשחק.
      ג. האולם נמצא בדאון טאון מה שאומר פקקים רציניים. אנשים מגיעים תמיד באיחור למשחקים.
      ד. יוסטון עיר של פוטבול (סתם חרטא לדעתי. האסטרוז היו הקבוצה עם הקהל הביתי הכי טוב בפלייאוף).
      בתכלס לא מעניין מה התירוץ, אבל ההנהלה של יוסטון ממש מנסה להילחם בתופעה שהשורות הראשונות בתחילת המשחק ריקות קבוע, וזה מעצבן את כולם (לא שהם יוותרו על רווחים ויתנו לאוהדים את השורות הראשונות במחירים שפויים, התאגידים תמיד מנצחים).

  2. פריוויו לפרצוף (צחקתי הרבה) למתאים ללילה עם משחקים לפרצוף בלי אף קבוצה מאיזור הטנקינג ועם קבוצות שלכולן יש על מה לשחק. אותי אישית הכי מעניין המשחק של הטילים מול דנבר. דנבר בלי שניים מהשחקנים היקרים בסגל שלה ועם סגל בעלות ממוצעת של 2.5 מ' לשחקן שמורכב משחקנים שהם בחירות סוף דראפט (למעט ג'מל מארי) הפכה להיות קבוצה מפחידה תופעה קצת בלתי מוסברת. זה מבחן כח אמיתי לטילים נראה איך יצאו משם.
    מסכים איתך לגבי מילווקי אם פרקר יצליח להיכנס לכושר עד הפליאוף יהיה מאוד קשה לעצור קבוצה עם יאניס בלדסו ומידלטון. לא יודע אם יש אפילו קבוצה אחת שתהיה מסןגלת לעשות את זה או לפחות לא להזיע כהוגן נגדם. בנתיים זה עוד לא שם זה ברור אבל זה עשוי לקרות בדיוק בזמן הנכון.

  3. פריוויו נהדר. קשה להגיד שיהיו הפתעות כי אין הרבה סיטואציות הלילה שיפילו אותי מהכיסא. ניצחון של פילי בבק טו בק בחוץ בוושינגטון כן יפתיע מעט אבל גם לא ברמה שאתפוס את הראש.

    יוסטון ודנבר בכושר של דנבר זאת משוכה לא פשוטה. ליוסטון יש מאץ' אפ טוב מול הנאגטס אבל דנבר בערב נתון יכולה להתפוצץ על כל קבוצה.

    לילה נהדר ולא הייתי רוצה לשים כסף אמיתי עלתאף משחק

  4. פריוויו אשש ללילה רותח.
    יוסטון-דנבר אנדר-אובר 250? יכול להיות אחד המשחקים המהנים..
    אני מנצל את הבמה ופוצח בקמפיין ה-MVP של הגבה. הבן אדם לא אנושי במשחקים האחרונים. אם השקנאים עושים פלייאוף הוא מועמד חזק מבחינתי. גם אם הארדן או לברון ייבחרו, הוא לפחות בשלישיה המובילה.

        1. בשלב הזה של העונה, בעונה שעברה, לקאבס היה מאזן 41 – 17.
          אז 6 הפסדים יותר, זה הבדל אחד.
          בנוסף, לטעמי, הארדן השנה נמצא ברמה מעל התחרות.
          רמת הכדורסל שהוא מציג + המאזן של יוסטון,
          לדעתי הופכים אותו למוביל, ובהפרש, במירוץ לתואר ה-MVP.
          בעונה שעברה, בשלב הזה של העונה, הפערים בטבלה, והפערים האיכותיים, בין המתמודדים, היו קטנים יותר.
          אחרי רצף ההפסדים של הקאבס בחודש וחצי האחרונים של העונה שעברה, כתבתי במפורש שאני חושב שלברון כבר לא במירוץ.

          1. אתה אומר אבל שהוא לא צריך להיות בדיון אפילו.
            גם שנה שעברת תמכת בהארדן אבל טענת שלברון מועמד לגיטימי לחלוטין (גם בסוף העונה).

          2. לא מדויק.
            כאשר יצאו הפוסטים חודש לפני סוף העונה תמכתי בלברון, קאוויי, והארדן.
            בסיומה של העונה, לאור המאזן המביך של קליבלנד בסיומה של העונה, כתבתי במפורש שלברון כבר לא ברשימה האישית והסובייקטיבית שלי.

          3. אתה בודאי זוכר יותר טוב ממני מה אמרת.
            אני פשוט זוכר את כל הדיונים שלך עם אח שלי לגבי האנדרפרפורמנס של הקאבס בנושא. ואם כבר אז בהשוואה לעונה ששברה לברון היה צריך להתמודד עם הרבה יותר מבחינת שינוי הסגל ופציעות.

          4. תראה, עידו,
            כל רשימות ה-MVP האלו, הן כל כך סובייקטיביות, ובאמת לא משנות לכלום.
            השנה, קשה לי שלא להתרשם ממה שהארדן עושה. הבן אדם מכונת התקפה מפחידה. הקליעה, החדירה לסל, ניהול המשחק.
            ואז יש את איך שהוא וכריס פול התחברו, שזה לא מובן מעליו.

            אהדתי ללברון ידועה, אבל גם אני לא יכול שלא להודות באמת –
            כאשר לא מגיע, לא מגיע.

          5. אפשר לכתוב רק על מה שנכון להיום, למדנו את זה היטב בעבר.
            נכון להיום?
            אני חושב שהוא מוביל את התחרות בפער ניכר.
            (אם אכתוב דקה אחרי האולסטאר "אין תחרות", זו יוהרה)
            המאזן הטוב בליגה, מאזן מנצח בסדרה העונתית מול גולדן סטייט, מקום ראשון בנק' למשחק, מקום ראשון (ובהפרש) ב-PER.
            וחשוב יותר מכל הנתונים היבשים –
            איך שהוא משחק. הפריחה של קפלה לצדו, ההשתלבות של פול, הזרימה שבמשחק ההתקפי הקבוצתי של יוסטון.

          6. גם בעיני הוא מוביל בפער גדול. אבל נניח שהוא ויוסטון יורדים טיפה במספרים ולברון, קרי או יאניס לדוגמא נותנים פוש משמעותי והקבוצות שלהם משפרות עמדות בהתאם. לדעתי תהיה תחרות צמודה במקרה כזה.

          7. אני מסכים.
            (ולאור ההתערבות שלי על מיקומה של יוסטון בסוף העונה, אני מחזיק לו אצבעות שרק יגדיל את הפער…)

          1. לפני שבוע או שבועיים הבן הממזר ניסה לאתגר אותי בהתערבות על מי תסיים ראשונה במערב.
            להפתעתו הסכמתי.

            וזה חוץ מהעובדה שיש לי התערבות עם ביל ראסל על יוסטון בגמר המערב, ועל יוסטון במאבק אפשרי מול הספרס (על ההתערבות השנייה אוותר, אם וכאשר).

          2. במקרה הגרוע, מכסת ההימורים השנתית שלי תסתכם ב-4 או 5 חצאי בירה?
            נראה לי שזה עוד מוקדם להתערבות (intervention) . . .

            (וזה מעבר לעובדה שבתאוריה, אני אהיה עדיין ברווח גם אם אפסיד את כל חצאי הבירה, כולל החוב שלי לאפלטון ולחגי)

      1. לברון במירוץ רק באתר האןביאיי ובאי אספיאן 🙂 שמים אותו שני שזה מביך.

        הארדן 10 דרגות מעל כולם וגם אם הוא נח עד לפלייאוף מעכשיו הוא צריך לזכות פה אחד. מי שלא יציע להארדן אצל העיתונאים צריך להתבייש.

        אח"כ קרי שנותן עונה מטורפת בגולדן ומרקיד את כולם שם כמו מסי.

        אח"כ ראסל כי הבן אדם מנשק טריפ דאבל עם מעל 25 נק.

        אח"כ דוראנט ורק אז לברון.

    1. חכה לסיום העונה ונראה איפה יסיים על מקום 2 יש תחרות עד הסוף.

      מקום 1 כבר סגור בפער לא ניתן לסגירה אלא אם כן ראסל מסיים מקום 3 ועם בטריל דאבל של מעל 30 נק וגם אז זה צמוד..

      1. שמעון בשביל שווסטברוק יסיים עם 30 נקודות בממוצע לעונה עם ה 25 שיש לו הוא צריך לקלוע כ 40 למשחק.
        גם אתה תסכים שזה לא ראילי
        בחייאת בן אדם תפסיק לזרוק מספרים ועובדות תלושים מהמציאות

    2. לא מובן לי איך דוראנט לא בדיון. אם אני צריך לבחור היום שחקן ראשון לקבוצה שלי – דוראנט, קרי, הארדן.
      אוקיי, תנו להארדן כי הוא נותן עונה באמת גדולה וגם מגיע לו פיצוי על שנים עברו, אבל תכלס – דוראנט וקרי עדיפים עליו, ואם לוקחים בחשבון גם הגנה – אז דוראנט הוא כמובן הטוב והמועיל מכולם.

      1. אהם… שנה לפני שדוראנט הגיע הם לקחו אליפות בלעדיו.
        לא ממש השחקן בעל הערך הגדול ביותר בקבוצה הזו.
        זה למה

        1. +1
          דוראנט, אחרי שהגיע לג"ס, זה השחקן השישי הטוב ביותר.
          (השחקן השישי הטוב ביותר שהופס, ישר נכנס לחמישיה)

      2. המספרים בהתקפה לטובת הארדן בקלות. מבחינת ערך לקבוצה? הוא לוקח קבוצה הרבה יותר חלשה מזו שמסביב דוראנט למאזן זהה. (בלי דוראנט הקבוצה הזאת עשתה 73/9 וגם בעונה שעברה כשהוא נפצע היא הייתה הטובה בליגה. יוסטון בלי הארדן זו קבוצת פלייאוף גבולית)

        1. אין שום קשר לקבוצה של 73/9 לזו של היום.
          בוגוט, איגי צעיר וטוב, שון צעיר וטוב, ברבוסה, אזילי, ספייטס…
          אתמול ראינו כמה הם חסרים השנה. פעמיים סטף ודוראנט עשו ריצות לבד, בלי שאף אחד מסביבם מסוגל לקלוע. בסו, כשהמשחק הוכרע, סוואגי פי קלע שתי שלשות וניענע כתפיים מול הספסל של אוק' סיטי. גרוייסה גיבר. הוא ישתלב טוב ב-ג"ס.
          שים לה שאתמול קיידי וסטף לא חגגו ולא עשו נצגות – הם באו לעבוד כי הם יודעים שאין להם על מי לסמוך מסביבם.

      3. אני מסכים ולא מסכים איתך… מסכים בזה שאם צריך לבחור שחקן לקבוצה או במילים אחרות מי השחקן הכי טוב בעולם היןם אז קודם כל נבחר את דוראנט אחר כך את סטף (או ההיפך התלבטות קלה לגביהם) אחר כך את לברון ואז יש מצב שאת הזקן. אבל mvp של העונה הסדירה זה רק הארדן השנה כי הלוחמים באופן כללי במוד שיוט בעונה הרגילה שומרים כוחות לפליאוף. אז יצא ה mvp האמיתי. נראה מי זה יהיה.

  5. תודה מומי, אחלה פריוויו, ללילה עם באמת אחלה משחקים.
    דנבר – יוסטון, זה משחק עם פוטנציאל לשיא שלשות חדש
    (של קבוצה בודדת, ושל 2 הקבוצות ביחד).

  6. תודה רבה, מומי !
    לגבי MVP, לעניות דעתי, לברון חייב להיות מועמד בעונה כה הסטורית.
    עושה דברים בלתי אפשריים גם במאני טיים. עקביות יוצאת דופן עם שיפור בקליעה מבחוץ (לפחות לתחושתי).

    שאלה נוספת שלי, היא איך הארדן בהגנה ? חור או לא ?

    1. במקרה הגרוע הוא ברמה של לברון.

      לברון בניגוד להארדן קרי ראסל ודוראנט משחק במזרח ואפילו שם עם קבוצה עדיפה (לפני הטריידים) הוא קרוב למספר ההפסדים של אוק. אנ י בכלל לא מדבר על המרחק מגולדן ויוסטון.
      אם הוא היה משחק במערב הקבוצה שלו היום כנראה הייתה במצב של מחוץ לשמינייה (נכון לרגע זה הכוונה).

        1. עמך 4 מפגשים מול גולדן במקום 2ץ על סמך 3-4 מפגשים מול יוסטון ואוק ומיניסוטה דנבר ומי שבא לך, היו טוחנים לו את התחת.

          נגד מי הוא משחק במזרח? בוסטון וטורנטו ו-וושינגטון????
          די תפסיקו. השנה המזרח עוד טיפה התחזק ותראה איך הוא נראה ואיך הקבוצה שלו נראית. במערב היה אוכל קש הוא לא יכל שם לנוח כל העונה ולהגיע לפלייאוף שהוא מחמם שרירים.

          1. לברון היה מקיז דם במערב ואולי אולי מצליח להיכנס בסוף לפלייאוף ממקומות 7-8. חבל שאי אפשר לבחון את זה. הוא הקינג רק במזרח. במערב זה סיפור אחר.

            המזרח זה וינטרפל אם תרצה.

          2. זה שאתה כותב "היו טוחנים לו", לא הופך את זה לתואם יותר את העובדות.
            העובדות הן שעד כה, עם התקופה הרעה של הקאבס, ההגנה הגרועה בליגה, ועם היכולת המפוקפקת מול עילית הליגה,
            לקאבס מאזן 16 – 16 מול קבוצות עם מאזן 50%+
            לספרס, לבלייזרס, לנאגטס, לפליקנס –
            לכולן מאזן שלילי מול קבוצות 50%+

            עכשיו אם נבחר להתבונן על ההרכב הנוכחי של הקאבס?
            זה הרכב שניצח באוקלהומה 120 – 112, שניצח בבוסטון 121 – 99.

            מה היה קורה אם הקאבס היו במערב?
            אני באמת לא יודע.
            הניחוש שלי (ספקולטיבי לחלוטין, וחסר משמעות) הוא שהם היו מסיימים במקום השלישי אחרי יוסטון וגולדן סטייט, 2 הקבוצות שנמצאות מעל שאר הליגה.

          3. אני חושב שהמאזן מול קבוצות 50% מלמד יותר מאשר מאזן מול מזרח/מערב, בעיקר בעונה בה חלוקת הניצחונות עומדת על 52/48 (לטובת המערב).

          4. גיא אני יודע שאתה חולה סטטיסטיקות אבל זה לא תמיד מבסס דברים יש מראה עיניים ותחושת משחק זה לא משנה איזה סטטיבטיקה תביא לברון היה אוכל קש במערב. הוא בחיים לא היה עושה 8 גמרים גם עם הכוכבים לצידו לא בטוח שאפילו היה לוקח את שלושת אליפויותיו. המערב זה ליגה אחרת במיוחד בשנים עברו. לברון מ2010 נח במזרח כל העונה ומתחיל לשחק בגמר המזרח. במערב הוא לא יכל לעשות את זה ולנוח עם כרטיס אוטומטי לגמר. 11 מ15 השחקנים הטובים בעולם משחקים במערב. יש הבדל בין 3 4 משחקים מול גולדן יוסטון אוק ספרס מיני פורטלנד ודנבר מאשר מול בוסטון טורנטו וושינגטון. המסרח טיפונת התחזק ותראה איך לברון נראה שם. תגידו את האמת אפילו אתם לא מאמינים במה שאתם אומרים נראה לי. ושוב אני לא גורע מלברון הוא מדורג אצלי 3 בכל הזמנים. גם מייקל ששיחק באזור החזק בשנות ה80 לא הצליח לעשות כלום. שזה נחלש הוא הפך למלך. מגיק כל שנה היה עם כרטיס לגמר בקבוצת כוכבים כמו לברון. תחשוב שהמזרח של שנות ה80 זה המערב של היום.

    2. תלוי מתי אתה תופס אותו. כשהוא שומר על גארדים מהירים שאוהבים לרוץ מצד לצד, עדיין יש בו מן השומר המנומנם, הגמלוני (איך אפשר להיות כזה אמן שינויי כיוון בהתקפה ולאבד את כל זה בהגנה?) והאיטי שאנחנו מכירים. אם תתפוס אותו שומר על שחקן גבוה ממנו, עדיף קרוב לסל – הוא שומר לגיטימי ומעלה.

      1. ועוד חובה לציין זה שאפילו בהתקפה הוא לא מהיר, הוא פשוט אמן ההתפתלויות, חלקלק כמו צלופח ושמנוני כמו סופגניה 🙂

  7. לברון צריך להיות מועמד מוביל לאם וי פי
    הוא מציג את העונה הכי טובה שלו בקריירה ( לא יודע אם מספרית ) לפחות מבחינת ההרגשה
    אתה מוציא את הארדן מיוסטון אתה מקבל קבוצה 6-7 במערב
    אתה מוציא את לברון מקליבלנד אתה מקבל קבוצה במאזן שלילי
    אפשר להתווכח אין סוף אבל בעייני MVP הוא השחקן בעל הערך הגבוה ביותר לקבוצתו ולברון עונה על ההגדרה פר אקסלנס

    1. זה בגלל שלברון לא מרשה להם לכדרר והתפקיד שהוא מייעד להם לכן הם שוכחים לכדרר. ביוסטון נותנים להם לכדרר בלי שהכדור יעבור בידי המלך כל התקפה. בקאבס המלך מחליט מה כל אחד יהיה ומה יעשה.

      1. לא עם כרמלו וג׳ורג׳
        השחקן ששווה הכי הרבה לקבוצה בסדר יורד
        לברון
        דוראנט
        ווסטברוק

        תראה כמה ״כוכבים״ החליפו בית הקיץ אף אחד מהם לא הרים/ריסק את הקבוצה שלו לשעבר

        1. דוראנט???????אתה רציני יש סיכוי גולדן לוקחים אליפות בלעדיו. איזנ ערך יש לדוראנט??? אם פופ היה מאמן את הקאבס האלו בלי לברון יש מצב הוא מקום 1 איתם במזרח. זה שלברון מאמן אותם הם נראים ככה. אוק בלי ראסל זה יותר מביך מליגה לאומית. דוראנט אפילו לא מספר 1 בקבוצה שלו. אם קרי נפצע בפלייאוף הזה דוראנט סיבוב שני לא עובר. אני מקווה שלא נצטרך להיווכח בזה.

      2. שמעון הבטן של המזרח חזקה לא פחות ואפילו יותר מזאת של המערב, אוקלהומה זה בלוף (הטענות המגוכחות שעולו שנה שעברה על הסגל החלש ווסטברוק לא יכולות לעבור להשנה, כשיש את גורג כרמלו ואדאמס). טורנטו מילווקי ופילדלפיה שמתחברת ממשחק למשחק קבוצות חזקות משמעותית מהבטן של המערב.

        1. אוק הייתה ראשונה במסרח בהליכה על מה את מדבר? יש לו את מלו??חח אדמס זה שחקן טוב אבל אל תעשה אותו יותר ממה שהוא כי בלי רכז כמו ראסל הוא יעלם מהר מאד לרמתו האמיתית. יש לו רק גורג. חוץ מזה כלום. ללברון יש את קווין לאב והיה לו קיירי וויד ובוש ומלא קלעים סביבו. תארגן את אנתוני דיוויס עם ראסל ואז אם הוא לא יקח לפחות 3 אליפויות אגיד קבל עם ועדה שהוא שחקן פח ואוברייטד. אם ללברון היה את הסגל של אוק הוא כל היום היה בוכה שאין לו עזרה. ביג זי בשיאו היה לא פחות טוב מאדמס.

        2. גורג אדאמס וכרמלו לבד שווים פלייאוף, על מה אתה מדבר גורג הוביל את אינדאנה עם סגל חלש משמעותית לפליאוף, זוהי הקבוצה המאכזבת בליגה ביחס לציפייה שהייתה ממנה.

    2. דווקא מספרית היא בין הטובות, אבל היא לגמרי לא הכי טובה שלו, תמיד הוא יוכל לתת מספרים גבוהים אבל רואים שבהגנה הוא נח, במיאמי, שם לדעתי השיא שלו היה, הוא היה חמישית הגנה קבועה במשך כל העונות שם, ומצב גדול שהיה צריך לקחת DPOY ב2013.

  8. יוסטון לפני שישה משחקים מטורפים
    בדנבר 33-26
    ביוטה. ב2ב 31-29
    אצל הקליפרס 31-27
    נגד בוסטון. 42-19
    באוקלהומה. 34-27
    אצל הגריק פריק ב2ב 33-25
    חמישה משחקי חוץ שהם יכולים להפסיד ומשחק קשוח מול החבורה של סמארט בבית.

    ובכלל אם עוקבים אחרי כל שאר המשחקים שלהם יש להם בפוטנציה מעל לעשרה הפסדים כשלגולדן סטייט יש פחות מחצי מהם.
    לא הייתי מהמר על יוסטון כרגע, מקווה שאני טועה.

    מישהו למעלה שאל לגבי ההגנה של הארדן, הארדן שומר יותר טוב משנים קודמות אבל כמובן שהוא עדיין שומר מתחת לממוצע לעומת זאת לברון שומר אולי ברמה הכי נמוכה שלו ומחפש מאוד את הסטטיסטיקה.
    כמות המשחקים שלברון זרק בשביל להכריח את קליבלנד להביא שחקנים צריכה להוריד אותו מכל שיחות האמויפי.
    כן כשלברון

  9. אחלה פרוויו
    ולעניין…. האוהדות של דנבר לא שזופות ככה ממכון השיזוף…. זו פשוט השמש שמשתקפת על השלג בהרים הגבוהים ונותת להם בומבה כפולה של פוטונים – בהלוך ובחזור.
    יפה לראות שהן שזופות מכל הכיוונים מה שמראה על נחישות והתקדמות סיבובית בשלג.
    יאללה פילייייי 🙂

  10. אחלה פריויוו, תודה למומי ולחצילו.
    דנבר – יוסטון משחק אדיר.
    ס"א – קאבס, היה יכול להיות משחק אדיר אלמלא… אבל גם בלי קוואי ננסה לנצח.

    1. בוא נגיד שאם היה למישהו ספק לגבי מי ניצח בטרייד של דטרויט קליפרס אז הספק הזה כבר הסתיים. דרך אגב לא זוכר עם מי באתר דיברתי שהציע לי שאני אכין כובעים לאכילה בקשר לטרייד הזה. הסכמתי בתנאי שזה יהיה הדדי .. אני מחכה לו שיבוא ויודיע לי שהוא מתחיל לזלול … מצפה שיעשה את זה בעצמו… רוח ספורטיבית מה שנקרא

  11. מסכנים אוהדי הפיסטונז,עד שנפטרו מהג"מ הדפוק הקודם,בא הבעלים וניקנק את הקבוצה ל 5 שנים קדימה עם ואן גנדי "שחקן הפורנו בדימוס"
    שיחנק הבעלים הטיפש,מקווה שבזה נגמרו ההחתמות של ג"מ ומאמן תחת כובע אחד,

  12. תודה פריוויו גדול 🙂
    למי שמעוניין פנל מהסלואן קונפרנס.
    שעה נחמדה להעביר, בלי הרבה ידע חדש ובלי הרבה אנליטיקס אבל יופי של שיחה.
    דריל מורי, מייק זארן (עוזר ג'י אם בסלטיקס ואחד המוחות הנחשבים בליגה), זאק לואו וג'יילן רוז.
    https://youtu.be/jL2ZSMQOOS4

  13. באסה חנן ממן שער רביעי בבאר שבע בארבעה מחזורים. חיפה ומכבי אוכלים את הלב. 😬😬😬😬 אני יודע גילרי, אני סותם… 😃

    1. כבר אמרתי לך שזה לא מזיז לי בכלל. לא צריך שתסתום – להיפך. אבל אנשים פותחים כאן יום יום פוסט במיוחד בשביל לגבר על כדורגל, כדורסל אירופאי וכל השאר. אז מה הבעיה להגיב שם? במיוחד כשהם ביקשו ממך לעשות את זה? גם למעורב של מנחם אתה מגיב כאן?

      1. אני מקובע. תיבודו. עם אותה אישה כבר למעלה מ-20 שנה… יאללה, העיקר שהלברונים ינצחו את ס״א (ד״א כשכותבים ״לברונים״ המאיית מתקן אוטומטית ל-״לבנונים״)

          1. מתן

            חליק עליך אנחנו שוב פעם מקום ראשון אחרי הקונצרט בשבת. אבל תסביר לי, איך מפסידים לרעננה ושוחטים את הפועל חיפה? משהו פה לא בסדר.
            הכי חשוב שמכבי שוב מקום ראשון בטבלה בזכות זה ששמה יותר גולים.
            התיקו זו התוצאה שרצינו? אז קיבלנו.

          2. הופמן – בית"ר נתנו משחק מדהים, אני חושב שאנחנו צריכים להתחיל לקחת גם אותם בחשבון. כששכטר לא אנוכי הוא קטלני.

          3. ורק טביב משפשף ידיים בהנאה, איזה פרוספקט הוא ימכור ביוקר למכבי בסוף השנה….. על קללת טביב שמעת? כמעט כל מה שהוא מוכר למכבי שווה ל… אתה יודע מה. יוצא דופן זה אלי דסה. מה קורה לכל הפרוספקטים? איפה חצילי?

  14. ShamsCharania: Once Hawks buyout is complete, forward Ersan Ilyasova plans to work toward finalizing agreement with the Philadelphia 76ers, league sources tell Yahoo.

    פילי יצטרכו לחתוך שחקן בשביל להחתים אותו, אבל זה חיזוק נחמד עבורם ועוד קלעי בשביל קבוצה צריכה כאלו.

    בסופו של יום, כמה שיותר קלעים סביב סימונס, ייטב עבור הסיקסרס.

          1. הלוואי וסימונס ילמד לקלוע, ושהדיווחים על כמה הוא מתאמן על מנת לשפר את הקליעה שלו נכונים.

            נכון להיום, יש לו 0% מהשלוש לעונה.
            0 קליעות מוצלחות מ-10 ניסיונות.

            אני לא יודע מה עצוב יותר, ה-0 אחוז, או 10 ניסיונות הקליעה על פני כל העונה (עד כה).

          2. סימונס עונה הבאה יהיה שחקן אחר. הוא עובד בחולניות על הקליעה והצהיר מזמן שכל הפגרה הוא מתכוון לעבוד על הקליעה. מוסר עבודה כבר יש לבחור, עונה הבאה הוא כבר יקפוץ ללבל אחר אחרי העונת התאקלמות הזאת. הפוטנציאל שלו בשמיים.

  15. למזרח אין מה למכור. לא נעים לראות את לברון ככה. הוא עושה במכנסיים כשהוא רואה את פרקר. ממש לא נעים כל הסיטואציה הזאת

    1. נו באמת. מעל 30 נקודות, אולי טריפל דאבל, כמה רמות מעל כל יתר השחקנים על הפרקט. לא איזה מעריץ של לברון אבל זה פשוט מגוחך מה שכתבת.

    2. סאן אנטוניו פשוט בגישה הרגילה שלהם של ״בואו ניתן ללברון/דאסל/הארדן לנצח אותנו לבד״. רק מול ג״ס הם לא יכולים לעשות את זה.

  16. לברון לפני שבוע-אני אוהב את הקבוצה החדשה,אנחנו מוכנים לפליאוף

    לברון מחר-ציוצים בשושו על "אין עזרה"

      1. אתה מבין ששעיה הוא אידיוט שממציא דברים, כן?
        עוד אחד מהטרולים שמשפשפים על תמונה של לברון. משהו הומו אירוטי לא פתור כנראה

    1. לברון יחליט איך הוד ישחק ומתי ישחק, אם לא יעיף אותו להוד.
      מי שלא מתיישר לרצון ולמרות המלך בקאבס גיים אובר אבל הוד הובא ליום שאחרי לברון אז לברון יכול מקסימום לספסל אותו.

  17. והיו עוד כמה חוץ ממנחם שטענו שקליבלנד לאחר הטרייד טובה יותר.
    אולי היא פחות גרועה אבל אין לה מה למכור ברמות הגבוהות עם הסגל הזה

      1. לברון גונב מורשת על ידי הגעה לגמר כל שנה. לפעמים המזל משחק ונצליח לגנוב אליפות בעזרת ריי אלן ו/או השופטים. לדעתי גם את האליפויות האלה יקחו לו אחרי שיתברר שקיבל זריקות עם הורמונים שנותנים לסוסים

      2. אין אמת בדבריך שם נחוץ סומסום או איזה פגיע שנפגע
        מכל דבר, אפילו יותר ממנחם הפגיע.
        כאן כולם כולל כספי לברון ראסל מקבלים יחס הוגן ושיוויוני
        ואדרבא יש הרבה שלטובתם בקיצוניות,
        תתחשל כי בחיים האמתיים תפגע כואב וחזק,
        כן זה כבר קרה לך, כי אתה טועה ושוגה שוב ושוב

  18. המערב מטורף. 2 הפסדים בין מקום שלישי למקום תשיעי.
    אוקלהומה ירדו למקום השמיני. כל קבוצה שתחליק קצת יכולה למצוא עצמה מחוץ לפלייאוף

    1. אני חושב שזה גם יתן לנו מבט על יוסטון וג"ס ,איך הם יתנהלו לעניין המאבקים והמיקומים.
      אני מאמין שהם עושים חישובים אלו ואחרים ואת מי עדיף לקבל ואת מי לא כדאי לפגוש כבר בסיבוב הראשון

      ג"ס ויוסטון יעדיפו להמנע מסיבוב ראשון מול דנבר או התאנדר

      1. בגלל שההבדלים כל כך קטנים אין סיכוי לעשות חישובים. יוסטון וגולדן סטייט רוצות יתרון ביתיות לאורך הפלייאוף. אם יגיע השניים שלושה משחקים אחרונים אז אולי יהיו חישובים מצד קבוצות התחתית דווקא, אבל אלו חישובים מסוכנים בהנחה שיהיה צמוד ככה עד הסוף.

  19. אמרתי ואחזור על זה שוב,תמיד נעים וחמים בירח דבש (ולכן 2 הניצחונות והחיוכים של לברון בהתחלה).
    הקאבס לא התחזקו ולא נעלים והייתי אומר שהיה להם יותר סיכוי עם הקבוצה הראשונה מאשר עם הוד וקלרקסון…
    בוסטון הם אלה שיעלו מהמזרח

  20. פילי מריחה דם במזרח. אם גם מביאים את פצ'וליה אחרי ההחתמה המצויינת של בלינלי הרוטציה שלהם רק מתרחבת עם קלעים. הם הולכים על יתרון ביתיות ועם איך שקליבלנד וושינגטון ומילווקי נראות, אני חושב שהם יכולים להיות הסוס השחור בפלייאוף. מובלים על ידי רוקי ושחקן שנה שנייה.

    1. יש מצב שטעיתי לגבי פילי..
      לא ראיתי את אמביד סוחב משחקים אבל נראה שהוא מוכיח אותי ואפילו נותן משחקי בק-טו-בק
      אני רואה אותם באמת כסוס השחור של האיסט

      1. אמביד מדהים אותי. ניסיתי להיות סקפטי כמה שאפשר אבל הוא חד הקרן האמיתי בליגה. גבוהים אתלטים עם שליטה בכדור כמו ג'יאניס ופורזינגיס ודוראנט (כל אחד ברמתו) יש בליגה. גבוה שהוא כזה אולד סקול, כזה דומיננטי בשני צידי המגרש כמו אמביד לא ראיתי המון שנים.
        יש לי הרגשה די חזקה שאם הוא מחזיק שנה הבאה בריא מעל 70 משחקים, הוא הולך על הmvp. יש מצב שכבר השנה יזכה בשחקן ההגנה של השנה.
        ושוב, אני הייתי מהסקפטים הכי גדולים לגביו. עדיין לא שיחק עונה מלאה בליגה אחרי 4 שנים, אבל כשהוא משחק, בן אדם, זה אמיתי.

    2. אהיה חכם יותר לקראת הפלייאוף שאראה את המיקומים והמפגשים הישירים אבל יש לי תחושה שפילי יקיזו את הדם לקבוצות בפלייאוף, יש לנו קשיחות ואין בק טו בק, לדעתי רק הקאבס ידיחו אותנו בזכות לברון הפלצת (אם היה מאמן ברמה גבוהה הוא היה מוצא גם איך להאט את לברון). בוסטון פילי אני מאד רוצה את הסידרה הזאת לדעתי זה 7 משחקים.

      המקום השלישי במרחק 2 משחקים ויש לנו לוח קל עד לסיום העונה, צריך שלברון ישלשל קצת וזה בהישג יד. גם במזרח הפלייאוף יהיה אש למעט הקאבס הכל פתוח לדעתי, מילווקי לא פראיירים ונראה לי בלדסו יפציץ בפלייאוף.

  21. התאנדר מקום 8 ויוסטון מקום 1 …מתאים לי הסדרה הזו
    האם יוסטון יפסידו בכוונה בכדי לרדת מיקום?
    אם כך אז התאנדר ינצחו ויעלו ל7
    אוו רגע רגע,יוסטון עולים שוב למקום הראשון
    והנה התאנדר מקבלים בראש מנמושת ליגה ויורדים ל8

    והחתול עכבר הזה ימשך עד למשחק האחרון של הליגה

    1. לא יוסטון ולא גולדן סטייט יפסידו בכוונה כדי להימנע ממפגש עם אוקלהומה. אף אחד לא מפחד מהם. מדהים שלא עשו כלום בטריידים ולא נראה שזזים לשומקום עם הביי אאוט מרקט.

      1. נכון שהם באמת טעו שלא עשו כלום בטריידים (זה היה קצת מוזר כשהציפיות היו שכן עושים)
        לגבי מפחדים או לא-אני מאמין שהם יעדיפו לקבל כל קבוצה אחרת מאשר התאנדר

        1. יוסטון וגולדן סטייט כרגע לא מפחדות מאף קבוצה אחרת בליגה. זה המצב.
          מסכים שמכל קבוצות המערב מלבדן, אוקלהומה היחידה שבאמת אפשר להגיד שיכולה להתפוצץ בפלייאוף, אבל אף אחת מיוסטון או גולדן סטייט לא תפחד להתמודד מולה, בטח בלי רוברסון, בלי ספסל וכשווסטברוק קולע בפחות מ30% מהשלוש.

          1. אתה צודק ועדיין אם יש קבוצות שיכולות להוציא את השיא מהתאנדר ומראסל זו 2 אלו. אוק יכולה לעקוץ כל אחת מהן ואני מעדיף שיסיימו 4 ויהיו נגד גולדן סיבוב 2.

  22. רבין אלו שאנסו אותך השפיעו עליך לרעה בתיסמונת החטוף
    שעיה אל תתייחס, זה אלעד רבין ששונא תעולם

  23. לפחות לפי מה שנאמר לי, דן פייגן – אחד מסוכני השחקנים הגדולים בליגה כנראה נהרג בתאונת דרכים וזה עדיין לא יצא לתקשורת.
    מקווה שזה פייק ניוז.

  24. זה בדיוק סוג המשחקים שדוחפים את לברון החוצה מקליבלנד.
    לא יודע אם אני מרוצה מזה או לא…

    ואוקלהומה עוד יכולים למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף.
    בערך שני שליש ממה שנשאר להם זה משחקים קשים.

    איזה בלגן.

  25. מה הפסדתי, מלחמת אחים בטרנר?
    האם הבבונים הם אחים שלי?
    אלוהים, למה לא יצאנו מהגורילות או מהאורנג'ים? העולם היה נראה הרבה יותר טוב בלי לה פמילייה דעש האיסלאם ועוד רעות חולות….

    1. מדהים איך הוא עושה את זה שוב ושוב מומחה בנפילות בהבעות כאב וסבל שלא קשורים למציאות והשופטים אוכלים את זה בכל פעם מחדש.

      1. היתה חסימה נקייה והארדן הוציא כדור עם הרגל. אם השופטים היו בודקים בהילוך החוזר היו רואים שאין עבירה. בכל מקרה זה לא היה משנה והרוקטס היו מנצחים.

  26. כל הכבוד לדנוור על הפייט בסוף אבל פייט צריך לתת לאורך כל המשחק. נגד הארדן ופול אסור לחזור כי גם הם יודעים יופי לחזור.

  27. הארדן הוא סוחט העבירות המיומן ביותר בהיסטוריה של הNBA.
    זה מגעיל,זה מרגיז,זה מכוער,זה שקר,זה התחזות ועדיין אי אפשר שלא להתפלא על האומנות הזו שנקראת הארדן

    1. אפשר לא להתפלא. זה מה שגורם להרבה אנשים אנטגוניזם כלפיו. זה פלוס הזקן. אני מוכן להקריב אליפות אחת של הלוחמים בשבילו רק כדי שיוריד כבר את הגועל הזה. (אחלה שחקן דרך אגב ה mvp של העונה הזאת לפחות כרגע).

      1. גיימס הארדן הוא מנגב הפרקט של העונה. בלתי עציר הופך כל שומר לסמרטוט. אמ ויפי קול אחד כמו קרי לפני 3 שנים. לברון מבין איך זה לחיות במערב מול קבוצה עם שחקנים ברמה של פיניקס. היה פה דיון אתמול על מערב מזרח ועל בטן של מערב מזרח וכו אז מי פה שם כסף על קבוצות המזרח מול המערב? גולדן מול בוסטון מישהו שם על בוסטון? יוסטון מול טורנטו? ספרס מול קאבס? פופ צוחק על הילדים עם החלב על השפתיים שם בקאבס והוא הסיוט של לברון. מיני מול וושינגטון מישהו שם על ווש? אוק מול מילווקי ? פילי מול פורטלנד? זו אולי הסידרה היחידה שקבוצה מזרחית תוכל לקחת. דנבר מול אינדי?? נא מול מיאמי? קליפרס מול דטרויט? יוטה?? המערב הרבה הרבה הרבה יותר חזק. לברון במערב השנה ייתכן ולא העה נכנס לפלייאוף בכלל למזלו כמה שלא יפסיד במזרח עדיין ישאר מקום 3 4

        1. יוסטון וגולדן סטייט נמצאות מעל כל הליגה. מזרח או מערב.
          כל השאר?
          מה שאתה כותב פשוט לא נכון.
          המאזן של טורונטו מול 8 הראשונות במערב הוא 7 – 5.
          המאזן של בוסטון מול 8 הראשונות במערב הוא 8 – 3
          המאזן של הקאבס מול 8 הראשונות במערב הוא 3 – 9
          המאזן של וושינגטון מול 8 הראשונות במערב הוא 6 – 3
          המאזן של מילווקי מול 8 הראשונות במערב הוא 5 – 7
          המאזן של אינדיאנה מול 8 הראשונות במערב הוא 4 – 8
          המאזן של מיאמי מול 8 הראשונות במערב הוא 1 – 10
          המאזן של פילדלפיה מול 8 הראשונות במערב הוא 7 – 7

          יש יתרון למערב במפגשים הישירים של 8 הקבוצות המובילות מכל קונפרנס.
          רק שהיתרון הוא בגלל חוזקן של גולדן סטייט ויוסטון.
          כל שאר הקבוצות של המערב, לא עולות ביכולתן מול קבוצות הפלייאוף של המזרח.
          וזו לא "סטטיסטיקה". אלו נתוני הניצחונות במפגשים ישירים בין הקבוצות עליהן אתה מדבר.

          1. מה אכפת לי המאזן זה שטויות. על מי היית שם כסף בסידרת פלייאוף בוא תגיד לי בבקשה. הנה לפי מיקומים אני רוצה ששניכם תענו לי הכי פשוט בסדרות הבאות על מי הכסף שלכם. לפי הכי חזקות בכל אזור:

            גולדן- קאבס
            יוסטון- בוסטון
            אוק- טורנטו
            ספרס- וושינגטון
            מיניסוטה- מילווקי
            פורטלנד- פילי
            דנבר- מיאמי
            נ"א- אינדי
            קליפרס- דטרויט
            יוטה- שארלוט
            לייקרס- ניקס
            ממפיס- בולס
            ברוקלין- קינגס
            מאבס- מגיק
            פיניקס- הוקס

            נא לענות לי לעניין באופן ישיר אלו סדרות הפלייאוף (קבוצות באותו רמה מכל קונפרנס ובאותו מעמד בקונפרנס שלה) בכל סידרה היום על מי אתה שם את הכסף שלך.

            רובין- המשחק של היום לא קשור בכלל זה רק עוד אבן. לברון במאזן שלילי במערב גם העונה. לא משנה איך תהפכון את זה המערב הרבה יותר חזק (למרות צמצום הפערים). משנת 99 ועד היום המערב הרבה הרבה הרבה יותר חזק מהמזרח.

          2. מאזן הספרס מול 8 הראשונות במזרח הוא 6 – 6
            מאזן מינסוטה מול 8 הראשונות במזרח הוא 5 – 8
            מאזן פורטלנד מול 8 הראשונות במזרח הוא 5 – 8
            מאזן ניו אורלינס מול 8 הראשונות במזרח הוא 8 – 4
            מאזן הת'אנדר מול 8 הראשונות במזרח הוא 8 – 3
            מאזן דנבר מול 8 הראשונות במזרח הוא 3 – 5

            שוב הנתונים מלמדים על כך שיש את גולדן סטייט ויוסטון, ויש את שאר הליגה.
            ובין שאר צמרת הליגה, מזרח או מערב, הפערים זניחים.

          3. לא ענית לשאלה שלי. המאזן הזה לא מעניין יש פציעות יש בק טו בק יש כושר וכו, תענה לשאלה למעלה למעלה. בכל סידרת פלייאוף שנתתי על מי אתה שם את הכסף. תשובה פשוטה בלי הסברים.

          4. תשובה פשוטה בלי הסברים? מה הפואנטה בזה.
            הבן אדם מנסה להסביר לך שאתה טועה וגם מנמק
            ואתה מבקש תשובה רדודה על סמך אצבע ברוח בכח?
            לא ברור שמעון. לא ברור.

          5. "מה אכפת לי המאזן"
            המאזן רק מראה ישירות בדרך בלתי אמצעית את מאזן הכוחות על פני מספר רב של משחקים.
            ומאיפה הוצאת את הציוותים למפגשים?
            מה הקשר בכלל?

            אני על העגלה של יוסטון לפני כולם, ואני טוען שוב ושוב שהם הקבוצה (אולי) הטובה בליגה, ושהפער האיכותי ביניהם לבין גולדן סטייט כמעט ולא קיים.
            אז למה זה רלוונטי לדיון על מיקומה של הקאבס, מה היא תעשה או לא תעשה מול גולדן סטייט?

            אני אגיד את זה הכי פשוט שיש –
            נכון להיום, לדעתי, גולדן סטייט ויוסטון מנצחות כל אחת משאר קבוצות הליגה בסדרה.
            לגבי שאר הקבוצות?
            אני לא חושב שמעבר לגולדן סטייט ויוסטון יש קבוצה במערב שמנצחת בסדרה את בוסטון, או את טורונטו.
            הקאבס?
            בהחלט יש מצב שהמשפט הנ"ל יהיה נכון לגביהם בסיומה של העונה.

            להבדיל מהטענה שלך,
            לזו שלי יש את התוצאות של המשחקים ששוחקו העונה, כגיבוי.

          6. אין דין עונה סדירה כדין פלייאוף ואתם מתחמקים מהתשובה לשאלה שלי בטענות לא קשורות. לא לומר לי גולדן ויוסטון הכי טובות. בכל אזור יש סידרה מול המקבילה שלה באותו אזור, תענו לעניין.

            קלמנטה-זו לא תשובה רדודה זה יראה טוב מאד מה ההבדלים מול הקונפרנס השני וזה למה אתם מתחמקים במאזנים שונים ומשונים וכל מיני סטטיסטיקות. תענו לעניין אלו סדרות הפלייאוף מול קבוצות שווי ערך של הקונפרנס השני, תענו לעניין, אבל גם אתם יודעים מה תהיה התשובה, במקרה הטוב תשימו את כספיכם על 3 סדרות מקבוצות המזרח מתוך 15 סדרות.

          7. אתה רוצה תשובה לשאלה שאי אפשר להוכיח?
            זה נטול כל הגיון.
            על מה "תשים כסף"?
            על סדרה היפותטית בין ניו אורלינס לאינדי?

            הרי גם אני יכול לצאת בהצהרות שאי אפשר להוכיח, ולמלא אותן ברוח:
            "בסדרות שכתבת, המזרח מנצחים בכל אחת מהדרות למעט 2 הראשונות!"

            זו, אז איך תוכיח שלא?
            שטויות.

            אתה כתבת "מי פה שם כסף על קבוצות המזרח מול המערב? "
            אז הבאתי לך את הנתונים הברורים שמראים שמה שאתה כותב פשוט לא נכון.
            יש את גולדן סטייט ויוסטון. ויש את שאר הליגה.
            הפערים בין שאר קבוצות הצמרת קטנים מאוד,
            והתוצאות מראות את זה בבירור.
            \להמשיך למלא את האתר בנפח של תגובות "תשימו כסך",
            רק מראה שאתה יודע להקליד.
            את הטיעון שלך זה רחוק מלגבות, לנמק, או להצדיק.

          8. ה-OCD שלי קפץ לו,
            והתגובה הרבה יותר מתלהמת משרציתי.
            אז אני מתנצל על גובה הלהבות, על מילים כמו "שטויות", ועל הערות כמו "יודע להקליד".
            ככל הנראה, לא אני אשכנע אותך,
            ולא אתה אותי.

            ההסעות לבית הספר של הילדים לא ח=מחכות לאף אחד,
            אז אני חותך.
            יום נעים!

          9. גיא הכל בסדר, לא התלהמת ולא כלום, אני לא PC, הכל טוב גיסנו. אני לא נותן פה טכניות של טראש טוק.

            אבל לא הוכחת כלום, לנתונים האלו יכולים להיות מיליון סיבות כמו שכבר ציינתי, פציעות, בק טו בק, כושר משחק וכו'. אתה באמת מאמין בלב שלם שהמערב לא יותר חזק מהמזרח?? (תוציא את גולדן ויוסטון שכבר הן יגרמו ללברון לא לראות גמר) בשאר הקבוצות אתה באמת חושב ככה?

          10. הקאבס עם 9 הפסדים ו-3 נצחונות מול הטופ 8 במערב? או שזה הפוך? אם כן אתה רק מוכיח את הקייס שלי, אז מה הויכוח פה?

          11. א. אני באמת חושב ככה.

            ב. צריך להתבונן על כל המאזנים, בשביל לקבל מושג על החוזק של התחרות.
            מקבץ תוצאות של 12 משחקים הוא קטן מדי.

        2. אתה מסתמך על ערב משחקים בודד, מילווקי הרבה יותר מוכשרת מרוב קבוצות המערב (פרט לשניים הגדולות), בסדרה הקאבס היו כנראה מעלים את הרמה ומנצחים את הספרס (השערה), אבל הקבוצות של לברון גיימס בעונה הרגילה שונות לגמרי מאלה בפלייאוף.פורטלנד אינדיאנה כלל לא בטוח איך נגמר (פרט לשני המפלצות יוסטון וגולדן סטיט),המערב לא עדיף על המזרח

          1. באמת מילווקי ינצח את אוק ספרס מיני פורטלנד דנבר בסידרת פליאוף?? בחלום. אולי שיאניס יתחיל לקלוע בטווח שגדול ממטר מהסל יהיה לך על מה לדבר. הפסידו היום לפליקנס קבוצה 8 במערב הפרוע.

          2. דיברתי על הרכבים מלאים. ומילווקי לא בטוח שטובה יותר בכלל הייתי שם כסף על דיוויס בסידרה ביניהם בפלייאוף. יאניס עדיין בתול עם כל הכבוד, הוא לא בליגה של דיוויס ובפלייאוף חוסר הקליעה שלו יבלוט עשרות מונים.

          3. איך בדיוק יאניס הופיע בחצי הגמר, דיוויס לא עבר סיבוב ראשון, הסכל של מילווקי חזק משמעותית , ויאניס > מדיוויס (בטח בהשפעה על המשחק)

      2. דווקא הזקן?

        הזקן הזה היה אחד מהסמנים של טרנד עולמי…
        המוהיקון לא שלו אבל הזקן בהחלט רשום על שמו ועל עוד כמה.

  28. בהמשך לשמעון, אם באטלר בחוץ, מילווקי לוקחת את מיניסוטה. זאת הסדרה היחידה שהמזרח לוקח. שוב, אם באטלר לא משחק.

  29. וואו איזה ויכוח לוהט…
    זורק 5 סנט משלי.

    הכל היפוטתי כמובן כן?. אני מסכים עם כולם ולא מתוך פשרה. אלה מתוך ראייה מפוכחת:

    בסדרות לרוב למדנו שהנצחונות הולכים לאלה עם הכוכבים הנוצצים. אלה שיודעים לשבור תבנית ולא אלה שמצליחים להחזיק תבנית כמו בעונה הרגילה. זאת הסיבה שקבוצות שעשו צרות לווריורס או לקאבס בעונה הרגילה נמוגו מולם בפלייאוף. הספרס תמיד היו היוצא מין הכלל בחלק הזה אבל ניתן להתווכח שגם דאנקן גם ג'ינובלי גם פרקר וגם קאווי ידעו לצאת מהתבנית כאשר הסדרה התקדמה והמאמנים למדו וסגרו את הסכמות (גם פופ אינו קוטל קנים).

    כך שאני מוצא את עצמי מסכים עם שמעון. מתעלם לחלוטין ממאזנים של העונה הרגילה ובדיוק כפי שניצחונות של ההוקס וטורונטו על הקאבס בעונות הרגילות בשנים עברו היו חסרות משמעות כשזה הגיע לסדרת פלייאוף כך גם ניצחונות בודדים של מזרח ומערב כאשר אלו באים לאחר נסיעות ארוכות ולרוב לאחר הכנות פחות מדוקדקות (זה טבעי כי המאמנים יודעים שיפגשו בהם פחות ולא יצטרכו לחזור לפגוש בהם בסדרה עושים הכנה מספיק עמוקה כדי להשאיר את החברה עירניים וחדים לצאת למשחק) מקבלים אצלי פחות משמעות.

    בסדרה יש למידה מטורפת והכנה לפני ואדפטציות תוך כדי ולאחר משחקים וכך גם השחקנים וגם המאמנים צריכים להגיב אחד לשני. לעיתים הסכמות של הקבוצה מספיק חזקות בשביל להחזיק לאורך סדרה בגלל הבדלי רמות אבל לרוב גם בגלל השיפוט היותר מתירני וגם בגלל האינטנסיביות יש צורך לצאת מהתבניות ולהביא לידי ביטוי יכולת אישית גבוהה ויצירתיות. ואז למרות שקלישאות חבוטות הן לא כיפיות לרוב הקבוצה עם יותר סופרסטארים או הסופרסטאר הגדול מנצחות. אז כאן אני עם שמעון. גם מעבר לג"ס ויוסטון (אם קאווי וג'ימי משחקים) פער האיכות במערב גדול על הנייר בכמות ובאיכות הסופרסטארים.

    ואז אני מוצא את עצמי מסכים עם גיא. האם הנייר אולי טועה? האם כולנו חיים את העבר בדירוגים? כבר כמה שנים חלק חשבו שקיירי אינו יכול להוביל קבוצה לניצחונות והוא בעיקר מכונה התקפית של אחד. אבל בסדרת פלייאוף כשאנחנו יודעים שמול הגנות בכירות הוא יודע לשים קרוב ל30 עם הגנות אינטנסיביות אולי אנחנו לא מעריכים את רמת הסטאריות שלו שוב. אינדיאנה איבדה את פול ג'ורג' אבל נראת טוב יותר עם אולדיפו. אוקלהומה למרות 2 סטארים שנוספו לא נראת כל כך משודרגת. אולדיפו של שנה שעברה מת. אולדיפו של השנה לא נופל מדיים לילארד בהתקפה ועולה עליו בהגנה. זה שחקן חדש לא שחקן שעבר לקונפרנץ מוחלש. האם יאניס לא עולה על דיוויס? עזבו סטטיסטיקה. אני מדבר על כך שיאניס משפיע על שני צידי המגרש בצורה שדיוויס עדיין לא. דיוויס עדיין מופעל ויאניס מפעיל. יאניס יודע לגרום ל3-4 שחקנים להראות כמו אולסטארים לידו דיוויס צריך לקוות ששחקנים לידו יופיעו. דרוזן השנה הוא לא דרוזן של שנה שעברה. אם נשווה אותו למודל שלו קובי. אז הוא הוסיף למשחק שלו את הקליעה לשלוש אך הוא בעיקר הוסף את היכולת להפוך לעושה משחק. המספרים לא מספרים למה הוא הפך. היכולת שלו לשחק בשתף משחק ולמסור אך עדיין לשים את הנקודות שלו מזכירות את מה שקובי הפך ב2008. מי שחושב שבפלייאוף מול טורונטו הוא ישלח דאבל טימים על לאורי ודרוזן והם יכריחו זריקות כמו בשנים קודמות יזכה למקלחת רטובה. קבוצות שניסו השנה בינתיים חטפו מקלחות של שלשות מסוללות של קלעים והטבעות של מתעופפים שאין הרבה ברמתם בליגה. בקיצר מה אם התאוריה נכונה אבל אנחנו לא קוראים נכון את הנתונים. ולא שמנו לב שדור הכוכבים הצעירים של המזרח הוסיף שכבה מכובדת של סטארים שלא נופלת מהמערב.

    אגב כקונפרנץ המערב מוביל על המזרח והפער רק גדל מאז שהמזרח עוד הוביל בדצמבר. אבל הבנתי שהויכוח זה 8 הראשונות מול 8 הראשונות בכל אזור

    1. מעניין מאוד. אגב לגבי קיירי איירוינג, אני עוד רוצה לראות אותו *מוביל* קבוצה בפלייאוף, ולא שחקן כינור שני ללברון. אני די בטוח שהוא יהיה טוב, השאלה היא רק עד כמה. בכל מקרה נטל ההוכחה הוא עליו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט