סיקור משחקי שבת / G-Force

סיקורי יום שבת נותרו יתומים השנה אחרי שלאף אחד אין אומץ לעלות אחרי זעפרני. לא על הכל יש לנו שליטה בחיים וטרייד בדדליין האחרון הביא אותי למשבצת הנ"ל. מכיוון שמאד התקנאתי בטים דובי והצוות שלו החלטתי לנסות לגבש צוות משלי. למשימה התגייסו דובי הלא הוא דובי מטים דובי וגיא הלא הוא הרשע.

כאן עלה הצורך בשם קליט ליחידה המובחרת ולאחר התייעצות קלה עם עצמי הוחלט על G-force. לא, אין מדובר בחבורת השרקנים הסמי-חביבה מהסרט תחת אותו השם שעלה לפני מספר שנים. מכיוון שכולנו חטיירים, ילדי שנות ה-80, הרפרנס כאן הוא לסדרת האנימציה מאותם שנים של חבורת ילדים גיבורי על שהופכים לציפורים. לא במקרה הם טסים בחללית שעולה באש בשם פיניקס (דובי לא סיפחנו אותך יש בזה גם ניקס…). טוב אז בלי עוד קשקושים מיותרים ובלי טנקינג זה הכיסוי הראשון של הצוות שיאייש את המשבצת הזו עד סוף השנה.

 

פילדלפיה סיקסרס (32 – 25) 116 – אורלנדו מג'יק (18 – 45) 105

אורלנדו, ממובילות מצעד השריון השנתי של ה-NBA, המשיכו במסעם בעקבות האוצר האבוד –
בחירה גבוהה בדראפט הקרוב.


(בתמונה: קסם)

הדרך של אורלנדו למימוש שאיפותיהם?
להם מספיק לתת 8 דקות טובות המשחק, ככה בשביל ההרגשה הטובה, ואז להוריד את הרגל מהגז.
הלילה, הם ענו להוראות המתכון בצורה מושלמת:
במשך 8 הדקות הראשונות של הרבע הראשון הם הובילו (היה כבר 9 הפרש, 5 דקות לתוך המשחק).
בשאר 48 הדקות?
הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט.
את הרבע הסיקסרס סיימו ביתרון 27 – 18,
במהלך הרבע השני הסיקסרס עלו ליתרון שיא בן 25 נק',
ועד לסיום התנהל המשחק בעצלתיים, כאשר לרגע לא מוטל בספק זהות המנצחת.
בשורות הסיקסרס, שהשיגו הלילה את ניצחונם ה-7 ברציפות, אלו היו אמביד (28 נק', 14 רב'), ובן סימונס (17 נק', 7 אס') שהצטיינו.
גורדון (20 נק', 7 רב', 7 אס') היה הקלע המוביל בשורות אורלנדו.

 

מיאמי היט (29-31)  115  – ממפיס גריזליס  (40-18) 89

כשראיתי שקבוצה עם שלושה הפסדים רצופים, ושמונה מתשעה האחרונים, הולכת לארח קבוצה עם שמונה הפסדים ברצף, ישר ביקשתי אותו מגילרי. לא רק המסכנות זעקה אליי, זאת בעיקר הייתה ההזדמנות להכניס שיר ארוך ולא פשוט ששווה האזנה. אז השתיים נאבקו זו בזו במשך 13 דקות ואז, כשהתוצאה הייתה 35-36 לטובת המקומיים, הגריזלים נעלמו מהמגרש. הלכו לנמנם פרובבלי. הקטע המשעשע הוא שארבע דקות לסיום אלינגטון קלע שלשה, וההיט הצטרפו לנמנום, קרי לא קלעו יותר עד הסיום.

באסה, כן, אבל משאיר לנו שפע של זמן לקולטורה, וכמה דקות להתכונן למשחק הבא, העונש, שלקחתי על עצמי. אז הנה, פיטר האמיל עם ון דר גראאף ג'נרטור ינעימו את זמנכם עם Pilgrims, מתוך האלבום בשם זה. בעיניי Over של האמיל הוא היצירה המושלמת שלו, ואולי נגיע אליו עוד מעט, אבל פילגרימז דנן הוא אלבום מופלא. קשה לעיכול, כן, לא טריוויאלי, ברור, אבל שווה את ההשקעה. אולי בשונה מהמשחק עליו אנחנו מדברים אבל היי, לקחנו פסק זמן.

תודה שחזרת אלינו, אמרה לי הקופאית בסופר ואני לך, אוהד מיאמי באתר שממש מתעניין מה קרה במשחק.

ובכן, כפי שרמזתי למעלה, ההיט יצאו מרצף ההפסדים עם ניצחון קליל במיוחד. הרבע השלישי בלט במיוחד לזכות מיאמי, שניצחה אותו 18-32. עוד בלטו עבור המקומיים טיילר ג'ונסון הקטן עם 23, ווינסלו שפעם היה תחליף ללברון עם 15 וג'וש ריצ'רדסון המצחיק למראה עם 15. אלינגטון עם 15, כולן מעבר לקשת ב50%, והרוקי אבדאיו עם 13 תמכו מהספסל. ווייד קשישא הסתבך עם עבירות ותרם 6 נקודות ב18 דקות נוכחות על הפארקט.

האריסון עם 17, 6 אסיסטים וארבעה ריבאונד היה הכי קרוב לשחקן אצל האורחים. דיונטה דייוויס עם 14 העלה לי בזיכרון ד. דייוויס אחר, שלפני שנות דור שיחק עבור אינדיאנה ומירר את חיי הניקס.

הגריזלים אמנם קלעו באחוז יפה מהשלוש, 11-5, אבל עם 16 אסיסטים לא הולכים למכולת ולא מנצחים משחק חוץ בNBA.

https://www.youtube.com/watch?v=BybX7PpFfcc

ניו יורק ניקס (37-24) 112 – בוסטון סלטיקס (19-42) 121

מה יפה במשחק הזה, הטרדתי את יותם במהלך השחיטה המהנה שהוא בדיוק צפה בה בעונג.

אה, הוא ענה לי תוך שנייה, הם קלעו באותם מספרים.

הנה לכם, נקודת אור אחת. אותן ספרות, רק מקומות שונים. מי שלא פריק של הדברים האלה לא יבין. תחשבו איך זה לנסוע איתו אחרי שאני מאפס את הקילומטראז' במילוי דלק. כן, אני מאלה. אבא,  שתיים שתיים. עכשיו שלוש שלוש שלוש. וואו, אחד שתיים שלוש. עכשיו פיטר האמיל עם crying wolf מלא הרגש שפותח את Over. מומלץ, באמת. אחר כך תחזרו.

אוקיי, משכתי מספיק זמן, אין לאן להתחמק. הניקס הפסידו בבית לבוסטון. דווקא אפשר למצוא נקודות אור, מעבר לנומריות, אם אתה אוהד ניקס. למשל, טריי ברק עולה מהספסל עם 26 משחק שני ברצף. למשל, מודיאיי נראה קצת כמו רכז ואפילו נותן מספרים יפים, 13 נקודות, 6 אסיסטים וארבעה ריבאונד, אם העניין שהבעתם היה אמיתי, 12-4 מהשדה אבל עזבו. בסך הכל קלעו ארבעת הרכזים שלנו 47, ניליקינה תרם שמונה וג'ק למרבה השמחה הוכנס לדיפ פריז בירכתי הספסל. כמו כן, רוב רובו של המשחק היינו בטווח נגיעה מהסלטיקס, ובהחלט נתנו פייט ראוי לקבוצה שתהיה הראשונה במזרח בסיום העונה הסדירה.

וכמובן, צברנו עוד הפסד בדרך ללוטרי, ועשינו אותו בדרך המכובדת ביותר שאפשר להעלות על הדעת.

WIN WIN או לא WIN WIN??

אתם יודעים מה, אלמלא 15 נקודות של קיירי ברבע השלישי, מתוך 31 בסך הכל, יכול להיות שעוד היה יוצא מזה ניצחון לניקס. קיירי קלע 14 רצופות של הסלטיקס, מתוכן 4 שלשות, והיכה את המארחים האומללים שוב ושוב, עד שנכנעו.

אלה החיים, אנחנו אומרים. יש שני סוגי קבוצות בעולם, אלה שעולות לפלייאוף ושואפות למעלה, ויש את הניקס.

קאנטר עם 12 ריבאונדים אבל 9 נקודות בלבד שבר רצף של עשרה דאבל דאבל, הארדוויי וביזלי עם 17 ו15 בהתאמה הופיעו עבור הניקס לצד שלישיית הרכזים.

ג'יילן בראון עם 24 היה הרובין של קיירי, רוזייר עלה מהספסל עם 14 והורפורד עם 13 ו10 השלים.

הניקס מתפנים לחגוג את ראש השנה הסיני ושארית עונה שצפויה להיות אומללה במיוחד.

ואיזה מסכנים האוהדים.

 

מינסוטה טימברוולבס (36 – 26) 122 – שיקגו בולס (20 – 38) 104
בניגוד למה שהתוצאה מרמזת, עד לרבע האחרון זה היה משחק צמוד.
הרבע האחרון נפתח בתוצאה 86 – 82 לטובת מינסטוה,
4.5 דקות אחר כך, הטימברוולבס שחסרו את באטלר שסובל מקרע במיניסקוס, כבר היו ביתרון של 19 נק' הפרש (104 – 85), והמשחק היה גמור.
אלו היו טאונס (22 נק', 13 רב'), ווויגינס (23 נק') שהובילו את הריצה של מינסוטה, זו שגמרה את המשחק.
טיג (25 נק', 7 רב', 7 אס') הצטיין אף הוא, כאשר יכולתו הטובה היא זו ששמרה את מינסוטה צמודים עם הבולס ב-3 הרבעים הראשונים
(24 חילופי יתרון ב-3 הרבעים הראשונים).
לאבין (21 נק', 7 אס') היה הקלע המוביל של הבולס הלילה.


(בתמונה: תמונת ה-MRI של הברכיים של מי שמשחק לפחות 3 עונות תחת טיבודו)

 

פיניקס סאנס (18 – 43) 104 – פורטלנד טריילבלייזרס (34 – 26) 106
איך לטנקק בצורה מוצלחת?
לתת לקהל הביתי הצגה שכוללת ריצה של 31 – 11 ברבע השלישי, כזו שהופכת פיגור של 10 נקודות, ליתרון של 10 נק' בפתיחת הרבע האחרון,
ואז כאשר המשחק הכי צמוד שיש (שוויון 104, 20 שניות לסיום), לאבד את הכדור עם עבירת 5 שניות, ולתת ללילארד לנצח בלייאפ.


(בתמונה: מקדונו וסרבר)

בשורות פורטלנד, שניצחו רק בזכות קצת עזרה מחברים


בלט לילארד שסיים את המשחק עם 40 נק', 11 רב', ו-5 אסיסטים.
בוקר (30 נק'), ופייטון (13 נק', 11 אס') היו שחקני הסאנס הבולטים הלילה.

 

גולדן סטייט ווריורס (14-46) 112 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (27-34) 80

המשחק המרכזי של הערב הבטיח וגם קיים. כלומר להרבה אנשים הייתה תחושה שמה שהווריורס צריכים זה יריבה מתאימה כדי לצאת מתרדמת החורף שלהם. המשחק הקודם בין שתי הקבוצות כנראה ישב טוב בראש של הקבוצה מהמפרץ כי הערב הם הביאו את ההגנה שלהם.

בחצי הראשון התפתח משחק צמוד שלא התעלה לרמה גבוהה והבליט בעיקר טוסטר מקולקל. קליי תומפסון החטיא 7 זריקות מתוך 7 שכולן כמעט היו ממבטים פנויים להפליא. מהצד השני השלישיה של OKC של ווסטברוק-ג'ורג'-אנת'וני רשמה 5 מ-27 מהשדה ורק סטיבן אדאמס זה מאפשר לת'אנדר  להישאר קרוב 45-52 במחצית.

בתחילת החצי השני הת'אנדר עוד עשו קולות של מאבק ועלו ליתרון  56-59 אבל ב-20 דקות שנותרו עד לסיום הייתה רק קבוצה אחת על המגרש כשהווריורס קולעים 56 לעומת 21 בלבד של הת'אנדר. דוראנט וקרי לקחו אחריות והפכו את התוצאה במהירות כשניק יאנג עולה לקראת סוף הרבע לעשות וידוא הריגה.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כששני המאמנים נותנים לכוכבים שלהם לנוח על הספסל. המשחק היה כל כך מעניין בשלבים מסוימים שגיא שלנו כתב בבלוג החי: "בזמן שמתנהל לו משחק לא תחרותי באורקל, הסאנס רצים 26 – 10 ברבע השלישי, ומובילים ב-11 הפרש על פורטלנד" (כן גם האוהדים נרתמים למשימת הטאנקינג).

עצבים לא היו חסרים במשחק כשגרין חטף עוד טכנית לאחר פאול שכמעט הוביל למכות עם כרמלו. זאזא בעוד מהלך מלוכלך נפל "בטעות" על ווסטברוק. מהצד השני ראסל ווסטברוק שלא העריך את התלהבות יתר של סוואגי פי קם מהספסל לדחוף אותו קלות.

אצל הווריורס שקלעו 42 סלים מ-36 אסיסטים הובילו דוראנט – 28 נקודות, קרי עם 21 וניק יאנג עם 16 כולל 4 מ-5 מחוץ לקשת.

בת'אנדר היה יום מזעזע לשלישיה: ג'ורג' (5 נקודות עם 1 מ-14 מהשדה) , ווסטברוק (15 נקודות , 4 מ-15 מהשדה) ואנת'וני (14 נקודות 6 מ-17 מהשדה).

 

https://www.youtube.com/watch?v=s20vT-pIZG0

 

יוטה ג'אז (29-31) 97 – דאלאס מאבריקס (42-18) 90

משחק בו שתי הקבוצות קיבלו מה שהן רצו. יוטה את הניצחון ודאלאס הפסד מכובד. למרות פתיחה חלשה המאב הצליחו להישאר קרוב לג'אז במהלך רוב שלבי המשחק ואף לעלות ליתרון 85-87 חמש דקות לסיום מסל של בראה. אבל מכאן הם לא הצליחו לייצר נקודות ואפשרו ליוטה לרוץ ל 3-12 עד לסיום.

ביוטה בלט כרגיל דונובן מיצ'ל הנהדר עם 25 נקודות 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. הוא קיבל עזרה מארבעה חברים בדאבל פיגרס. את דאלאס הוביל ג'יי ג'יי בראה עם 17 נקודות כשעוד 6 שחקנים קולעים מיל 9 נקודות. אבל מנגד הרוקי  דניס סמית' קלע רק 7 ב2 מ-11 מהשדה עם 5 איבודים.

סקרמנטו קינגס (41-18) 108 – לוס אנג'לס לייקרס (34-25) 113

עוד משחק בו כולם קיבלו מה שהם רוצים. הלייקרס ממשיכים להראות מגמת שיפור והתרחקות מהרהורי חרטה על בחירת לוטרי גבוהה מבוזבזת בעוד הקינגס משפרים עמדות בגזרת כדורי הפינג פונג אך נותנים פייט.

הלייקרס שהיו בחלק השני של בק-טו-בק נראו קצת עייפים בחצי הראשון כשהם מחטיאים ללא הכרה בסביבות הסל אבל לפחות מדייקים מחוץ לקשת עם 8 מ-17. הקינגס הביתיים ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון 50-58 במחצית כשגם הם לא מצליחים לפספס הזדמנויות לשלוש עם 6 מ-11. אבל אז ברבע השלישי קנטסיוס קולדוול-פופ חימם מנועים והחל צולף מרחוק. הוא סיים את הרבע עם 17 נקודות  כולל 5מ-8 לשלוש שהעבירו את השליטה לידי הלייקרס עם 25-37 ברבע ויתרון 83-87 בכללי.

המשחק נשאר צמוד עד לסיום אך בשליטת הקבוצה מלוס אנג'לס שהצליחה הפעם לשמור על קור רוח מהקו ולהדוף את ניסיון הקאמבק של הקינגס בדקה האחרונה.

אצל הלייקרס בלט KCP עם 34 נקודות ו-8 מ-14 מעבר לקשת. הוא נעזר בלא פחות מ-6 שחקנים בדאבל פיגרס. כולל אייזאה תומאס שתרם 17 וכמה זריקות עונשין חשובות בסיום.

עבור הקינגס בלטו הילד ובוגדנוביץ' עם 21 נקודות כל אחד והפגזות מבחוץ (9 מ-17 משותפים לשלוש). עוד תרם ווילי קאולי-סטיין עם 18 נקודות ו-15 ריבאונדים.

לפוסט הזה יש 138 תגובות

  1. פשוט מופלא גילרי, אני לא מבין איך אוהדי הסאנס ממשיכים לסבול את זה יש שם חוסר אימון וניהול משווע, חבל כל כך על השחקנים הצעירים הללו.

  2. דובי הפתעת אותי ואיכזבת אותי.

    אני מסרב לגילרי ונשאר נאמן לקבוצה. בזמן שהמאמן/קפטן שלנו הולך לקבוצה שנקראת על שמו של כרטיס מסך? צפה פגיעה

    1. a friend in need is a friend indeed
      duty calls
      Gilary needs YOU
      join the Gilary, meet new people, and kill them

      שמע ידידי הצעיר, גילארי חיזר אחרי כולנו בהצעות ובקשות, ואני הכי עיבד סוציאלי מכולנו. לא יכולתי להישאר אדיש.
      בכל מקרה ביום רביעי לפנות בוקר הצוות נפגש כרגיל על בירה.
      פטל בשבילך.

  3. זה ממש הרגיש כמו משחק בית של הליקרס נראה לי שהיה יותר קהל מל.א מאשר מסקרמנטו.
    בכל מקרה זה היה משחק מאד מהנה ומעניין וגם בקינגס בליקרס יש לא מעט כשרון.
    הילד ובוגדנוביץ מתפתחים לאחלה שחקנים חבל שהם באותה עמדה.
    לקינגס חסר שחקן בעמדה 3-4 מבחינת ראיה לעתיד , הקינגס צריכים לבחור את הסקורר הכי טוב שיוכלו מהדראפט לדעתי דונציץ ופורטר זה שני המועמדים העיקריים.

      1. תלוי…
        אבל על פניו הוא סקורר אדיר
        והקינגס צריכים סקורר
        ונהורסטיליות שלו לשחק גם בשלוש וגם בארבע נראית מתאימה

  4. מרק קיובן צדק.
    7 מ-8 המשחקים היו בין קבוצת טנקינג, לבין קבוצה שרוצה לנצח. נחשו איך נגמר. 7 מ-7. אין דבר כזה באף ליגה בעולם. לא קרוב אפילו.
    כמה מהפסדי הטנקינג היו ברורים מראש, האחרים נגמרו שערוריה (פיניקס, כמעט למכור משחק), פתטי (דאלאס, רק 3 נקודות וגם הן בזריקת התאבדות, בפאקינג 5 דקות אחרונות), ויעני מותח (סקרמנטו).
    והמשחק הפתוח היחידי, גולדן אוקלהומה, נגמר 32 הפרש.
    אדם סילבר חייב לתקן את הליגה, הסיסטם דפוק.

    1. צריך לבטל את הקנס של קיובן
      ביינתים יש 6 קבוצות במועדון ה 18 ( ניצחונות )
      הימור שלי קבוצה תגיע ל 19 במשחק מול חברה אחרת במועדון

      1. אוי אתה כל כך צודק שזה מרגש את עצמותיי הזקנות.
        חלוצי החלל הייתה הסדרה האהובה עלי ביי פאר.
        גם ג'יפורס היה נחמד, אבל העדפתי את הארגו

        1. "ארגו" זה השם האמריקאי לספינת החלל (על שם הספינה של יאסון והארגונאוטים מהמיתולוגיה היוונית).
          לספינה במקור קראו 'יאמוטו' על שמה של אניית המערכה היפנית שטובעה במהלך מלחמת העולם השנייה.
          היא הייתה האנייה הגדולה מסוגה בעולם, כאשר לפניה, ואחריה, שוב לא נבנתה אנייה עם תותחים גדולים יותר, וחזקים יותר (אם אני זוכר נכון מדובר על תותחי 18 אינטש, שמסוגלים לירות פגזים למרחק של 42 ק"מ.

          היאמוטו הייתה הסמל לשאיפות האימפריליסטיות של יפן,
          ושקיעתה סימנה את סוף הקרב של המלחמה.

          כאשר יצאה הסדרה ב-74', הזה לא סתם שבחרו היוצרים "להקים לתחייה" את היאמוטו,
          המסר היה תחייתה של הלאומיות היפנית,
          כאשר הסדרה עצמה מלאה רמזים אנטי אמריקיאים (שנמחקו אחרי שהסדרה נמכרה לארה"ב, כולל סצנה המתארת את הטבעתה של היאמוטו בזמן מלחמת העולם השנייה).

      2. לתרגןם של הטלויזיה הישראלית חוקים משלו. זו היתה סדרת האנימציה הראשונה שהביאו בתחילת שנות ה-80. עם הזכרון החלוד שלי עוד שווה משהו….

        בכל אופן חלוצי החלל להקה גדולה בלי שום קשר. (היו כמה להקות מקומיות של פלורנטין שבשכונה היו ענקיות ולא תמיד הגיעו לשאר העולם)

  5. המירוץ בתחתית כזה מדהים, אף קבוצה לא רוצה לנצח, מי יזכה בבחירה הנחשקת?הישארו עימנו. סיקור נהדר, הייתי מעדיף שתשאירו את אוקלהומה ג"ס ריק,אין טעם להוסיף

    1. אחכ יגידו שהוא לא מלוכלך ולא עשה לקאווי בכוונה.

      שחקן טינופת סרוחה שאמן ישבור את 2 הרגליים.

      אם הליגה לא מרחיקה על הוידאו הזה זה חרפה זה ניסיון לגמור עונה לשחקן. נחיתה מכוונת עם כל המשקל על הברך סטייל wwe.

    2. לא ינוחו במכבי עד שכל כוכב בליגה או ישחק אצלם או יגמור את הקריירה. שיטות מאפיה בחסות הקומישינר הכל יכול.
      עכשיו יקפצו הקופים השימושיים ויגידו שזה בטעות. הומרים עלובים. זה לא בטעות. בטעות לא נופלים על ברך של שחקן שוב ושוב. בטעות לא פוצעים כל מי שמשחק נגדך. המהלך הכי מכוון להוציא מהמשחק את המתנגד הגדול של מכבי נחשים. אם אני כוכב בליגה הזו, אני לא משחק יותר נגד הגולדן. לגמור קריירה רק כי לחבורת הנחשים לא מתאים שתהיה תחרות? לא תודה. גם ככה האליפות שלהם. בכיס. אם בטעות הם יפסידו יש להם מספיק כוכבים שעכשיו חוששים להמשך הקריירה שלהם שיסכימו לבוא לעונה הבאה כדי לסתום כל סיכוי לקבוצה אחרת.

      1. איזה טעות זאזא אחד המלוכלכים תראו מהלכים שלו ביוטיוב איך הוא מנסה לפצוע שחקנים ואיזה ראסייה ניסה להדביק למירוטיץ שכאילו הוא מנסה לקום מהריצפה. זאזא דה נינג'ה

      2. חיקוי לא רע, אבל "גולדן" ולא "הגולדן" (ועוד 2-3 הבדלי איות שלא תקבל עכשיו).
        האובססיה מחמירה, אגב. תגדיל את המינון!
        d2d4…

      1. אל תיתן למלעיזים פה באתר לפגוע בך או לשנות אותך, שמעון.
        אתה בין הבודדים פה שמבינים משהו. הם לא אוהבים שאנשים חושבים אחרת מהם.
        הם עוד מעט ירדפו אותך וירדו לך לחיים. יעשו עליך לינץ' – מוב. הם מדמיינים שהם זאזא ואתה ווסטברוק.
        אל תיתן להם לנצח אותך.

    3. הם מ-פ-ח-ד-י-ם. התקווה היחידה שלי זה האיש והזקן איך בא לי שיוסטון ידיחו אותם יאללה אני אקפוץ בבית כמו אוהד הרוקטס.

      קר מצא את הבואן שלו, כמו במקרה של בואן גם זה יעבור בשקט.

    4. הליגה צריכה להשעות את הזבל הזה להמון זמן, ולתת לו כנס שלא ישכח בחיים, אני לא מבין מה זה יחידת חיסול

    5. אני לא מת על פצ'וליה אבל דווקא נראה שהוא מנסה לא לפגוע בברך. הוא מושיט יד קדימה ומתגלגל למטה, לכיוון השוק. ראס קצת עשה הצגה, עובדה שהוא קם והמשיך בלי בעייה.

      1. תראה את הסרטון שוב עם היד הוא עוצר נפילה של עצמו ואז בכל הכוח עם הגוף נשכב לו על הברך. תריץ בהילוך איטי. והוא החליט גם סתם ליפול כבדרך אגב.

        1. האיש שחקן מלוכלך לא הגיוני שכל פעם הוא ״בטעות״ ייפצע את השחקן האחר והכוכב של הקבוצה השנייה יש לו סט מהלכים של מבייש את ברוס בואן, ואין דיווחים עליו כקלמזי מחדר ההלבשה ומשחקנים (כמו במקרה של מגי) הלוואי ישעו אותו לשנתיים ויתנו לו קנס שיגרום לו להפסיד את התחתונים

          1. בגדול אני חושב כמוך, אבל להגיד ש"אין דיווחים עליו כקלמזי מחדר ההלבשה ומשחקנים" זה קצת מוזר בהתחשב בזה שהוא השבית את דוראנט לכמה וכמה משחקים בעונה שעברה..

          1. אתה רואה שחקן שנופל על שחקן אחר.
            אני רואה שחקן שנופל, ומנסה "להוציא את המקסימום" מהמצב.

            בהיעדר קונטקסט, אפשר בקלות להתווכח עם המשפט שלי.
            אבל זאזא, הרוויח ביושר כל מבט נוסף שעושים על כל פעולה שלו.
            ובמבט נוסף, אני רואה שחקן שלא ממש מתאמץ לבלום את נפילתו לפני מגע עם רגלו של ווסטברוק.

          2. בגלל שהוא מנסה להוציא את המקסימום הוא נוחת קודם על היד שלו ואולם את רוב המכה שווסטברוק היה חוטף אם לא היה עושה זאת?
            על בסיס מה בדיוק זאזא הרוויח את המבט הנוסף הזה?
            ברצינות? איפה ואיזה מהלכים יש לך להראות בהם הוא ניסה לפצוע שחקנים? אתם מנסים לבנות מוניטין על בסיס כלום בשביל לשרת את הנרטיב שלכם. כל ההיסטוריה של זאזא המלוכלך זה פחות מעשרה מהלכים ב1010 משחקים וגם זה מחיפוש מאולץ ועידות הסיטואציה בשביל לנסות לצייר אותו באור מסויים שעשית לא באמת קיים שם. כשזאזא נופל ופוצע את דוראנט אז זה גם בכוונה? שאלת את עצמך למה אתה כל כך ממוקד בזאזא? או גרין?
            לדוגמה לפני חודש אדאמס בעט לביל במפשעה, ואף אחד לא טרח לצייץ על זה.
            אני בטוח שאם אתאמץ לחפש בשבועיים הקרובים אמצע עוד 2-4 מקרים שאם ארצה כמוכם אוכל "לתפור" תיק על שחקן כלשהו בליגה.

            הקונטקסט היחידי כאן הוא הצורך והניסיון שלך לצייר תמונה שלא קיימת במציאות והתקווה שלך שהציור הזה משכנע מספיק בשביל שתוכל לתלות אותו על הקיר.

          3. הראיה שלך מחפשת שחקנים מסוימים וכשאתה נחוש למצוא משהו לפעמים אתה מוצא אותו גם כשהוא לא נמצא שם.
            עדיין מחכה לשמוע מה לדעתך לברון ניסה לעשות לקרי בגמר לפני שנתיים? (אני מניח שאתה זוכר למה הכוונה בעקבות התזכורות החוזרות מהבן של)

          4. משעשע.
            אני ממש נהנה מאיך שאתה מגן בתוקף על זאזא,
            מאיך שאתה מתעלם מהעובדה שכאשר הוא נופל, הוא מחליק את היד הבולמת כך שייפול ישירות על הרגל של ווסטברוק.

          5. זו הדרך שלך להוכיח שאתה צודק וכולם טועים?
            להוציא את לברון מהבוידעם?

            אני לא זוכר שרשור בו הוכח בצורה ברורה יותר עד כמה אתה הומר של גולדן סטייט.

          6. הבנתי, הוא כל כך רוצה לפצוע את ווסטברוק שבמקום ישר ליפול עליו הוא קודם נוחת על היד לבלום את הנפילה ואז מחליק את היד בכוונה בשביל ליפול על ווסטברוק בצורה שנפצע אותו ביותר יעילות. הוא כזה איביל מסטרמיינד.
            אתה מקשיב לעצמך כאן?

          7. עזוב שטויות, צא עם שני חברים ותנסה לשחזר את זה ככה כמו שאתה מתאר את זה כשאתה מתכוון להחליק את היד בשביל ליפול בול בנקודה הנכונה. אולי תלמד משהו על השליטה של אנשים במצבים כאלה.

          8. לברון הוצע מהבוידם להראות לך איך אתה בוחר מה לראות.

            אתה רשאי לחשוב שאכפת לי מהווריירס כמה שאתה רוצה אבל הייתי יוצא נגד כל קריאה לא מוצדקת כזאת כנגד שחקן לא משנה מאיזה קבוצה הוא.

            אני כבר עשיתי את הניסוי לפני שהגבתי. הוא בשבילך, אבל לא אופתע אם תמנע ממנו בשביל לשמר את האמונה שלך..

          9. צודק לפעמים אני אנטגוניסטי סתם בשביל להיות אנטגוניסטי ונקודה הזאת לא הייתה הוגנת או מדויקת.

            אני אקח את זה שלא מצאת לנכון להתווכח על קיומה הממשי של שרשרת האירועים המכווני פציעה של זאזא כצעד בכיוון הנכון.

    6. פשוט שחקן מסוכן. צריך להיות מורחק מהליגה ויפה שעה אחת קודם. אין מקום היום לשחקנים מהסוג שלו ולמהלכים מהסוג הזה.

  6. וואו אתם לא מבינים כמה חיפשתי את הG-FORCE.לא זכרתי איך זה נקרא ואף אחד מסביביתי לא זכר את הסדרה הזאת.בתור ילד הייתה אחת האהובות עלי אם לא הכי אהובה.
    אחלה סיפתח ואחלה שם בחרתם 🙂

  7. סיקור נהדר
    ג'י פורס זרק אותי אחורה 🙂
    ובכלל נראה שקיבצת סגל מנצח, למרות שכולם זילזלו בך בתחילה. כמו אינדיאנה

  8. עשיתם לי את השבוע עם G-force!
    איך אהבתי אותם ובעיקר את הצוציק, 30 שנה לא חשבתי עליהם, יציאה גדולה.

  9. תודה על הפריוויו המהיר לערב נוראי של טנקינג.
    כמה נקודות לגבי אוק'- גולדן.
    1. אוק' זרקו אבנים כל הערב, יש ימים כאלה. יפה ששרדו כמעט שלושה רבעים. אף אחד לא ציפה לסוויפ עונתי על ג"ס. נקח אותם בבית ונחכה להם בפלייאוף.
    2. ג"ס קבוצה של שני שחקני-על והשאר משלימים ברמה לא גבוהה, למעט תומפסון. תומפסון עצמו לא יציב ונותן בעיקר התעלויות. הוא לא יוכל להוביל קבוצת פלייאוף.
    3. גרין הוכיח שוב שני דברים – אחד, שהוא טרמפיסט, שתיים, שהוא מלוכלך. הליגה צריכה להעניש אותו על המכה לכרמלו, אבל כמובן שלא תעשה זאת.
    4. פעמיים במשחק, ברבעים שני ושלישי, אוק' עלו להפרש יפה. פעמיים דוראנט וקרי חתכו אותו באפס זמן וללא רחם. מדובר בשחקנים מספר 1 ו-2 בליגה, בשיאם. אין שום דרך לעצור אותם. בטח לא בלי רוברסון.
    5. אני אוהב את הגישה של כרמלו, הוא מתנהג כמו מבוגר אחראי ולא מוכן לקבל שיט מכל מיני אלימים שמרשים לעצמם הכל – דוראנט ובעיקר גרין. אני מחכה שאדאמס יחשוף כבר שיניים. הוא לא ילד, הגיע הזמן לתת איזו פצצה לגרין ולרדת זקוף לחדר ההלבשה. געגועי לפרקינס.
    6. דוראנט הטוב בליגה בפער. בשנתיים האחרונות הוא התפתח למפלצת משני צדי המגרש. לו היה רוצה, היה קולע כל ערב 40 נק' בהליכה. אם וכאשר ג"ס יגיעו לגמר הכללי, יהיה מעניין לראות את הבחירה שלו – לתת הכל, או לזוז הצידה ולוותר לסטף על ה-FMVP. סטף הוא הגדול מכולם בימינו – אחרי דוראנט.

    1. לא לא אדמס זה מה שגולדן רוצים שירחיקו את היתרון היחידי של אוק עליהם. צריך להכניס ל-2 דקות איזה נגר מקצה הספסל ניק קוליסון? ושהוא יטפל בגרין. גולדן שולחים את הנגרים שלהם לעשות את העבודה המלולכלכת ולשמור על הטריו כנ"ל גם אוק.

      1. פצ'וליה לא מעניין, קאוואי לא נפצע בגללו, זו הייתה אשמת פופ. מי שהפך את ג"ס לקבוצה רעה ומפחידה – ואני אומר את זה במובן החיובי, לצערי – זה גרין. הו אמתנהג כמו בריון. היחידי שהעז לצאת נגדו היה לברון וראינו איך זה נגמר. גם ביל העז. כל שאר הליגה מפחדת ממנו וכתוצאה מכך מכל ג"ס. אני אומר זאת לזכותו של גרין.
        אדאמס חטף ממנו הרבה ב-2016 ולא הגיב. אתה לא יכול לבקש ממישהו אחר שיעשה את העבודה בשבילך. תראה את סרטי הסנדק – כולם עלו לגדולה בזכות רצח משמעותי שהם ביצעו. ויטו הצעיר (דה נירו), פאצ'ינו הצעיר ואנדי גארסיה (בשלישי).
        אני לא מדבר על רצח ואפילו לא על פציעה חו"ח. אדאמס או כרמלו צריכים להכנס בגרין ולפוצץ את העניין הזה. הם ייענשו אבל זה ישתלם, אולי אחרים יבואו אחריהם. נכון לעכשיו, גרין הוא הביריון של הליגה. כבר אמרתי – געגועי לפרקינס.

          1. לא ידידי. ויטו מבצע שתי רציחות שמקנות לו את מעמדו. שתיהן בסנדק 2 (שם זה דה נירו). הוא מחסל את המאפיונר המקומי בניו יורק, ואחר כך נוקם את רצח אימו כשהוא מחסל מאפיונר בכיר באיטליה. אסור לתת לאחרים לעשות בשבילך את העבודה השחורה.

            https://www.youtube.com/watch?v=u4oF34p3-rQ

  10. תודה לגיא ודובי על ההתגייסות. החלוקה הערב:
    דובי
    ניקס-סלטיקס
    היט-גריזליס
    גיא
    סיקסרס-מג'יק
    טי-וולס-בולס
    סאנס-בלייזרס
    עידו
    ווריורס-ת'אנדר
    ג'אז-מאבס
    קינגס-לייקרס

          1. נראה כמו זה נחמד. עכשיו תסביר לי מה הוא היה צריך לעשות במקום ליפול כמו שהוא נפל כדי לצמצם במקבימום את הסיכוי שמישהו יפגע?
            תזכור את הבאים
            1) הוא נמשך ע"י יאנג קדימה
            2) מדובר באחד מהשחקנים הפחות קואורדינאטיבים בליגה
            3) היה לו חלקיק שניה להחליט/לבחור מה לעשות(וכמו שבלאט אוהב לומר, הוא לא טייס קרב)

          1. איש לא יאומן שאתה ממשיך להגן על השחקן המסוכן הזה. מתאר לעצמי שהגנת גם על בואן ככה.
            שרשרת של מהלכים מכוונים במטרה לפצוע שחקנים. אין לו מקום בליגה ויפה שעה אחת קודם. יש לנו מספיק פציעות גם ככה.

          2. כל מה שהבנתי היא שאתה לא מוכן לעשות זאת כי הראיות לא תומכות בנראטיב שלך ושאתה לא עונה על השאלה השניה(לא הבנתי למה).

            15 שנה בליגה 1010 משחקים ואנחנו מדברים על כמה מהלכים בדיוק? שלגבי כמה מהם אין ספק שהיו מכוונים במטרה לפצוע שחקן?

          3. אני אענה לך על השאלה השנייה כי למצוא ראיות למהלכים המלוכלכים של זאזא כל אחד יכול (ואני מבדיל בין מהלכים חזקים, כמו חסימות קשוחות למהלכים מלוכלכים כמו להיכנס מתחת לרגליים של קלעים, לתפוס ידיים של שחקנים תוך סיבוב ונפילה, לקפוץ על ברכיים של שחקנים).
            במקרה הזה זאזא היה בשליטה כל הזמן ובחר ליפול על הברך של ווסטברוק במהלך wwe. טוב שלא נתן שתי טפיחות על המרפק לפני הקפיצה.
            zaza savage

            https://youtu.be/ICDG24NkYyc

          4. כל אחד יכול אבל רק אתה משום מה לא יכול? מה כבר ביקשתי? 5 מהלכים בהם אין ספק שהוא פגע בשחקן בכוונה לפצוע אותו?
            זה כל כך מעט שאני בטוח שאפילו עבור הארדן עם קריירה באורך שני שליש ממנו אני בטוח שאני יכול למצוא כמות דוגמאות כזאת שיהיו לא פחות טובות משתביא על זאזא.

            אני מסכים שהוא בחר ליפול, אבל הוא לא גרם ולא היה בשליטה על המומנטום שהזיז אותו בכיוון שבו ווסטברוק היה, והאלטרנטיבה ללא ליפול הייתה לרוץ עם המומנטום אל תוך ווסטברוק ואפקטיבית לבעוט לו בראש או בגב. אתה חושב שזו הייתה בחירה יותר טובה? אתה חושב שליפול על הראש או מרכז המסה של ווסטברוק הייתה בחירה יותר טובה? היה מצב שהוא יכול לעשות משהו במצב הזה שלא היה גורם לך להגיד שהוא ביצע מהלך מלוכלך שכוון לפצוע את ווסטברוק?

          5. ואז היית כותב כאן במקום :
            'מה שהוא היה אמור לעשות במהלך הזה זה לא להפיל את עצמו בכוונה על הגב של ווסטברוק.'

            איך זה יותר טוב?
            והבכוונה כאן אגב הוא לא ממש במקום בהתחשב בזה שלא הייתה לו אופציה לא לפגוע בווסטברוק כלל.

          6. איש מסתדר יפה מאוד לבד אבל אני חייב לתמוך בו הפעם.
            1. לדעתי רואים שזאזא בולם ומתגלגל כך שלא יפגע ברגל של ווסטברוק.
            2. סביר להניח שלו היה רוצה לפגוע – ווסטברוק לא היה קם ורץ מהר דקה אחר כך.
            3. חדי העין יוכלו לראות שווסטברוק (שאותו אני הכי אוהב בליגה, אחרי כרמלו) החליט למחות ברגע שהוא זיהה שמי שנפל עליו היה זאזא.
            4. בצורה דומה זאזא השבית את דוראנט, בוושינגטון אשתקד.
            5. המהלך עם הרגל לקאוואי שנוי במחלוקת. בלי קשר – לפופ יש גם חלק בפציעה הזאת, קאוואי שיחק בנקודה זו עם קרסול פצוע.

            בקיצור – הוא מגושם, הוא לא ממש שחקן כדורסל, הוא מלוכלך וקשוח כי זה פחות או יותר מה שיש לו לתת – אבל הוא לא מנסה לפצוע. כך לפחות אני חושב.

          7. לא מבין מה אתם רואים בסרטון. זאזא לא עם תנופה ולא עם כלום, בצילום מהצד, רואים אותו נוחת אחרי הקפיצה לריבאונד ואז מפיל את עצמו. היה יכול פשוט לעמוד, לזוז הצידה, להתיישב ומה לא. שום מומנטום אין שם.
            ולגבי גב או רגל, זה כבר אולי לא משהו לצפות ששחקן נופל יצליח, אבל הוא נפל על המקום הכי מסוכן, בין הקרסול לברך, נפילה על הגב של מישהו זה מקסימום מכה, תזוזה של ברך או קרסול יכולה להיות פציעה קשה.
            בקיצור, תראו שוב, הבן אדם עומד ואז מפיל את עצמו. מדובר פה בשחקן מגושם יחסית, אבל שחקן חמישיה בנבא, הוא פחות מגושם מ-99% מהאוכלוסיה. לא יכול להיות שהוא נופל ממצב של עמידה.

            https://youtu.be/4ZPIDSTezmQ?t=49s

          8. תראה, לא לראות שהוא נמשך ע"י הרגל של יאנג זה משהו שאני לא יכול לתקן אצלך אלא רק להצביע עבורך על הנקודה שאתה מפספס.
            נפילה על הגב של מישהו בהחלט יכולה להגמר בפציעה קשה. ממש לא ברור לי מה גורם לך לחשוב אחרת.
            הרי אם היה נופל על חלק אחר מווסטברוק היית אומר עכשיו אותו הדבר רק עם שינוי במקום המסוכן ביותר ליפול עליו.
            הוא נוחת קודם כל עם היד על הרצפה מה שעוצר את רוב המומנטום של הנפילה. זה לא הדרך היעילה לפגוע במישהו כשאתה מתכוון לעשות זאת.

          9. ניר, אני לא כותב כאן שום תגובה בשם או למען הווריירס. לא מעניין אותי מה יקרה איתם ואיפה יסיימו את השנה.
            אני כותב כאן דברים כי הם נכונים ואנשים אחרים מנסים לטוות פה סיפורים שקריים.

  11. לא אכפת לי מתי אני קורא את הפריוויו שלך יאיר. מצידי – שנה אחרי שהמשחקים שוחקו. תמיד מהנה ומלמד. כל הכבוד ותודה יאיר!

  12. כתבתי את התגובה הקודמת בפוסט של הפריוויו אבל אף אחד לא יקרא שם אז הוספתי פה.
    והנה אני מגלה 3 מהכותבים האהובים עליי חוברים ליצור superteam בסיקור. ממש "אני לוקח את הטאלנט שלי לחיפה/נשר". מאחל לכם לזכות לא ב-5, לא ב-6 אלא ב-7 אליפויות. אני נהניתי!

  13. דובי לכבוד פורים מתחפש לג'וני אפלסיד/ מרקו בלינלי כפי שלמדנו מיאיר אתמול , ונותן עבודה סולידית בכל מקום שהוא הולך עליו לא משנה לאיזה קבוצה הוא מצטרף 🙂

    תודה רבה על הסיקור!

  14. סחטיין עליכם. דובי הmvp של הסיקןרים השנה. מרחק כמו פרפר, עוקץ כמו דבורה, נמצא בכל מקום.
    חבר'ה פשוט תענוג לקרוא כל מילה למרות ערב מבאס של טנקינג מוצהר שהורס את חווית ההנאה מהספורט.
    עכשיו wtf איך זה שלא הכרתי את הgforce הזה? מתחת לאיזו אבן ישנתי בילדותי? בטח סדרה לעשירים שודרה בכבלים.

        1. טוב בדקתי ואכן צעיר מדי. שודרה עד שנת 85. מדהים שלא היו שידורים חוזרים בלי סוף של הדבר הזה. נראה להיט.

        2. הרגת אותי באיזה ערוץ 🙂
          זה מתאים לילד שלי לשאול .
          מבחינתי זאת הייתה ה-סדרה.למעשה אני חושב שזאת הסדרה הראשונה שבאמת צפיתי בה וחיכיתי לפרק שיגיע.היית פשוט מוקסם ממנה.הקטע שכל מי ששאלתי אותו עד היום על הסדרה לא זכר להגיד לי איך קוראים לה.
          אז שוב המון תודות לצוות בראשות גילרי

    1. אתה מתלוצץ בוודאי. ניחא.
      מדובר בשנות השמונים. היה ערוץ אחד. לא 1, יחיד. שם היו חלוצי החלל ושם היה ג'י פורס ומרקו ונילס וערב חדש וביום חמישי בערב מכבי ועוצר יציאות ויום כיפור ברחובות פעם בשבוע.
      כבלים אז היה גרוזיני גדול ומזיע שהיה מחבר לפיראטיים עם חוטי חשמל מחפירות מצדה ומנהרות הכותל.
      בפיראטיים היה שלג עד שמונה בערב, צ'ק נוריס בשידור חוזר ומחצות פורנו חתולים ברמת RTL.

  15. כמה מילים שיעניינו כנראה רק את הזקנים (והחנונים) שבינינו:

    'חלוצי החלל' ששודרה בארץ, זו הגרסה האמריקאית לאנימה היפנית 'ספינת החלל יאמוטו'.
    הגרסה האמריקאית לקחה את הסדרה היפנית, צנזרה אותה (הורידה את כל הקללות, האלכוהול, והרגשות האנטי אמריקאים שהיו חלק בלתי נפרד מהסדרה), ומכרה אותה בסינדיקציה ללא מעט מדינות, ביניהן ישראל.

    אני נתקלתי בסדרה שוב, בערך לפני שנתיים, כאשר הבן שלי (חובב אנימה מושבע שפעיל בקהילת האנימה כמו שאני בהופס) שאל אותי אם אני מכיר את הסדרה.

    צפיתי אתו במספר פרקים של הסדרה המקורית עם כתוביות באנגלית,
    ואני חייב לציין שזה אחד המקרים הבודדים בהם הנוסטלגיה לא רימתה.
    סדרה מעולה, עם עלילה חזקה, וסאב-טקסט חתרני.

    https://www.youtube.com/watch?v=LKe0wARmks4
    (הפתיח של הסדרה המקורית מ-74')

  16. תודה על הסיקור!

    מה שהלך בפיניקס בהחלט מריח כמו ביזיון גדול.. מצד שני, אולי זה דווקא שיפור אחרי התבוסות ב30-40 הפרש שהיו להם קצת לפני הפגרה.

    1. מה הביזיון? נראה לך שהמאמן אמר להם בטיים-אאוט: "זהו עכשיו אתם לא מצליחים להכניס כדור ואחר כך תתנו ללילארד לקלוע"?
      הקבוצה נחשלת – נכון. אבל אין כאן יד מכוונת להפסד.

  17. תודה לצוות G
    יוסטון תצטרך את תותח התנועה הגלית על מנת להביס את ג"ס
    גם לי נראה שזאזה נפל על ווסטברוק בכוונה. בצפיות נוספות רואים שכף רגל שמאל שלו התעקמה ואז הוא נפל.
    עדיין, היה יכול להימנע מליפול על ווסטברוק עצמו, היה יכול לעצור את עצמו בקלות.

      1. גם אם ניתן לו את הקרדיט שהוא התחיל את הנפילה במקרה, הוא היה יכול לעצור את עצמו עם היד ישירו אל הפרקט או לגוף של ווסטברוק בלי לשלוח לו את הברכיה ישר לגוף. החצי השני של הנפילה נראה מאוד לא מחויב, זה כאילו הוא חשב שווסטברוק הוא כרית שנוח לרכך איתה את הנפילה

        1. צא החוצה עם שני חברים. בקש מאחד מהם לדחוף אותך קדימה לכיוון השני ששוכב לפניך. חזור על זה מספר פעמים נאה, ותבדוק כמה פעמים אתה מצליח לעצור את עצמך בהצלחה כמו שאתה מבקש שהיה קורה כאן.

          1. תסתכל על מיקום הרגל של יאנג רגע לפני שהגיאורגי מתחיל ליפול. עמוק בתוך הצד הפנימי של הברך של פאצ'וליה. הייתי צריך להאט את הסרטון כדי לראות את זה, אבל אם החלטתי להשקיע בזה יותר מדי זמן משמגיע לו, אז אשקיע בזה יותר מדי זמן.

          2. תביט שוב ותראה שהרגל שלו נתפסת בזאזא ומושכת את זאזא לכיוון שאליו הוא נע בעקבות זאת
            ראה תגובה 9.7 לפרטים ויזואלים

          3. ljos, יכול להיות, מאוד קשה לראות. במקרה הזה יש ספק בעיני. בכל מקרה הטענה שלי היא על החצי השני של הנפילה, הוא התייחס לרגל של ווסטברוק כמו שהבת הקטנה שלי מתייחסת לספוגים הגדולים בג'ימבורי (=שכבת ריפוד לנפילה כייפית) 🙂

          4. גם על זה אפשר להתווכח. אני רואה אותו מחפש איפה לשים את הידיים כדי לבלום את הנפילה, ועד שהוא מוצא מקום – היד מחליקה.
            https://imgur.com/a/waMr6
            לימדו אותי איך צריך ליפול (שיעורי קראטה וג'ודו בסיסיים), ונפלתי הרבה בחיים (חמש מתיחת רצועות קרסול וסופר), הצורה שזאזא מנסה לבלום את עצמו היא הגרועה ביותר דווקא עבורו, אבל האינסטינקטיבית ביותר – ידיים קדימה. דווקא אם היה מנסה לבלום את עצמו כמו שצריך, הוא היה נופל עוד יותר על הברך.

          5. ljos, כאמור ישנו ספק בעיני לכאן ולכאן. הנפלה שלו לא תקינה וניתן להסביר אותה ב (1) קלאמזיות יוצאת דופן, (2) עייפות, או (3) לא היה אכפת לו שווסטברוק ירפד לו את הנפילה.
            או כל השלוש יחדיו

  18. אין שום ספק, נפילה מלוכלכת ולא מחוייבת.

    מי שאומר אחרת סתם בא להטריל.

    הליגה חייבת להתחייס, וזאזא צריך להיות מורחק לכמה משחקים.

        1. עזוב, שרת, וויכוח מיותר. להגיד לאיש שהוא לא צודק זה כמו להגיד לחרדי שאין אלוהים. לופ אינסופי של וויכוחים מיותרים.

          1. ניב,
            1) stop being so bitter
            2) זה לא נכון. יש כאן מספר אנשים* שיצא להם לקרוא אותי כותב להם שהם צודקים ולא אני.
            3) הביטחון הדוגמטי שלך ושל עוד רבים מהמגיבים באתר אינו יותר טוב משלי, אני לפחות מוכן להסביר ולפרט למה אני טוען את טענותי.
            4) טוב, אני בן אדם קטנוני, ניטפיקי ואנטגוניסטי, אבל אני אוותר על שאר הנקודות.

            *קטן, אני מודה

          2. ואגב, זה בכלל טענה מטופשת. המחשבה הראשונה שלי הייתה גם שמדובר במהלך מלוכלך שאין לו מקום במגרש הכדורסל. המחשבה השנייה שלי אבל הייתה אולי החמצתי משהו ולא ראיתי מה בדיוק קרה שם. אז איך הצלחתי להגיע מהמצב הצודק של התגובה הראשונית שלי למצב שבו אני חושב כפי שאני חושב עכשיו על פי הקונספציה שלך?

          3. הדיון הקודם בינינו הוכיח לי סופית (לא שלא היו אינספור דוגמאות קודמות) שלהתדיין איתך זה מיותר. אתה רואה מה שאתה רוצה בכל מקרה, וגם כשמגישים לך בכפית אתה עונה, 'אתה טועה, אני צודק'.
            מבחינתי גמרתי עם הלופים האלה.
            יש אנשים שיש להם יותר כוח לזה, אני לא אחד מהם.

          4. אני רואה מה שאני רוצה בכל מקרה? אם כך למה אני מוכן לבחון שנית ויותר ומזויות שונות? אם כך למה משנה את דעתי?
            ומה איתך? מה אתה רואה? אתה פתוח לראות זויות חדשות ולשנות את דעתך?

            איזה כפית בדיוק הגשת לי בדיון? אני שאלתי שאלות ואתה נמנעת מלענות עליהן עם תשובות מתחמקות. מבחינתך ברור שזאזא שחקן מלוכלך עם רקורד שמנבה לפצוע שחקנים. מחסור בדוגמאות לארועים כאלו לא מעניין אותך ולא מניע לבחון מחדש את העניין. בניגוד אל המוכנות שלך באמת לספק את התקריות שאתה חשוב שקיימות וניתן למצוא בקלות אני באמת הלכתי ומצאתי אותן ויודע כמה כאלה יש כביכול ומה רואים בהן.

            איפה אמרתי 'אתה טועה, אני צודק'?

            התגובה הראשונה שלי בדיון אליך הייתה שתי שאלות שביקשו אישוש הבהרה ופירוט של טענה שלך?

            התגובה השנייה שלי אליך הייתה תלונה(אנטגוניסטית ומעצבנת
            אני מודה) על התעלמות שלך ממתן מענה לשאלות ועל חוסר המוכנות שלך לגבות את הטענה שלך במידע שטענת שקיים.

            התגובה השלישית התלוננתי שוב(כן, אני מעצבן)

            ואז הסכמתי עם חלק מדבריך העלתי טענה והצגתי עוד מספר שאלות?

            בשלב הזה הפסקת.

            אז איפה בדיוק 'היה אתה טועה אני צודק'?

            אתה לא אוהב להתדיין איתי, סבבה, אף אחד לא מכריח אותך.
            אבל לפחות אל תמציא לזה תירוצים שלא קיימים.

  19. בקיצר זאזא צריך לקבל את פרס השחקן ההוגן לעונה זאת. הוא נשמה כ"כ טובה שהוא נזהר לא ליפול על הברך של ראסל בכלל, הוא מעד בכלל כי ניסה לעזור לראסל לקום ואז בגלל שהוא גדול הוא נפל בטעות.

    1. שכנעת אותי. אתה יודע מי האשם האמיתי? ראסל. כן, ראסל. תראה אותו שם קופץ, עם רגל אחת הוא נועל את הרגל של יאנג מאחורי זאזא, ועם שאר הגוף קופץ הישר עליה. מנסה לשבור אותה ישירות. תסתכל על רגע הנחיתה – ישר לתוך הברך? זה שחקן שרואה הזדמנות וקופץ עליה. מילולית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט