סלטיקס, רוקטס ונאגטס מרשימים בחזרה מפגרת האולסטאר! / דור בלוך

סלטיקס, רוקטס ונאגטס מרשימים בחזרה מפגרת האולסטאר! / דור בלוך

אז דיברנו לפני המשחקים על השאלה איך הקבוצות יחזרו מפגרת האולסטאר ואיזה מומנטום יימשך ואיזה יעצר, והלילה קיבלנו תשובה חלקית ומעניינת מאוד. אז היכולת החלשה של בוסטון נראית כמו מעידה רגעית והיא חוזרת להיראות טוב, יוסטון נראית מדהים ולא עושה שום סימני עצירה, הבעיות של סן אנטוניו נראות אמיתיות מאוד ללא קוואי והמומנטום של יוטה נעצר.

הרבה משחקים צמודים, המון כדורסל מצוין, אז בואו ניגש לאקשן!

דטרויט פיסטונס (30-28) 98 – בוסטון סלטיקס (19-41) 110:

משחק לא רע של הפיסטונס הלילה אבל מול קבוצה באיכות של בוסטון צריך הרבה, הרבה יותר. המשחק היה צמוד עד הרבע השלישי, אבל בוסטון נתנה קווץ' הגנתי בעיקר על גריפין, ועלתה ליתרון דו ספרתי וזה היה מסוג המשחקים האלה שעשר הפרש מרגיש כמו 30. שתי שלשות של מוריס שהיה מצויין מהספסל סגרו עניין עבור הסלטיקס שיחד עם ההפסד של טורונטו סוגרים ערב נהדר בעבורם עם ניצחון חוץ מול קבוצה שהם בהחלט עשויים לפגוש בסיבוב הראשון בפליאוף.

דטרויט שסבלה מערב קליעה חלש מחוץ לקשת ראתה את בוסטון נותנת לבלייק גריפין טיפול 10,000, והפורוורד סיים עם 5 מ-19 כשהוא מסריח את הפרקט בדקות רבות ומסיים עם 17 נקודות 4 ריבאונדים בלבד ולא פחות מ-6 איבודים. איש סמית' הוסיף 20 עבור המפסידים.

בצד השני בוסטון שיחקה לא מעט עם הרוטציות שלה וקיבלה 18 נקודות ב-29 דקות מארווינג, 15 מטאטום באחוזים מצוינים, אבל איש המשחק היה דניאל ת'יס עם שיא קריירה של 19 נקודות ב-21 דקות וגם 7 ריבאונדים, העומק של בוסטון מתחיל להיראות מאוד מאוד מרשים, כשגם מרקוס סמארט חוזר ונראה טוב.

יוסטון רוקטס (13-45) 120 – מיניסוטה טימברוולבס (26-36) 102:

יוסטון אולי לא משחקת את הכדורסל היפה בליגה, אבל חבורת הקלעים חסרי המצפון שלה הופכים אותה לקבוצה שאתה לא יכול למצמץ מולה. מ-4 פיגור ברבע השני יוסטון הפעילה מבערים ועלתה מהר מאוד ליתרון דו ספרתי כשהארדן מוביל את הריצה מיניסוטה עוד נשארה קרוב אבל פציעה של ג'ימי באטלר שנראתה מאוד לא טוב (ברך ימין) הוציאה את האוויר מהמפרסים של מיניסוטה ומשם היא לא ממש התקרבה שוב.

עם השחקנים הפצועים שלה שחוזרים יוסטון הראתה לעיתים קשיחות שתידרש להם מאוד בפלייאוף, והם שלטו בריבאונד מה שהיווה את אחד המפתחות לניצחון עבור הטילים.

וויגינס סיים עם 21, וטאונס הוסיף 18 וגם 13 ריבאונדים, אבל סימני השאלה לגבי היכולת ההגנתית של הסנטר וההשפעה של זה על כל המערכת ימשיכו כנראה להישאל בתקופה הקרובה. הספסל של הוולבס ממשיך לא להרשים, ובערב שבו קרופורד שהוא בגדול הספסל שלהם מבחינה התקפית קולע 5 מ-16 מהשדה אז לוולבס קשה מאוד להישאר במשחק לאורך זמן. גם באטלר היה חלש לפני שירד עם 4 מ-14, מה שמראה על השינוי ברוקטס שהיא כבר לא רק קבוצה של קלעים והתקפה אלא גם קבוצת הגנה שאין לזלזל בה.

הארדן ביום לא טוב עם 5 איבודים ו-8 מ-24 מהשדה סיים עם 31 נקודות כשהוא הולך 12 פעמים לקו, קאפה היה קליני והמצטיין שלי במשחק עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-10 מ-11 מהשדה, אם הבחור הזה בריא הוא מהחביבים עליי בקו הקידמי, שחקן נהדר. כריס פול הוסיף כמעט טריפל דאבל עם 14 נקודות 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים למנצחים.

דנבר נאגטס (26-33) 122 – סן אנטוניו ספרס (25-35) 119:

דנבר ממשיכה להיות אחת הקבוצות המענגות בליגה ובמשחק צמוד מול הספרס ואולדרידג' שמאוד מאוד לא רצה להפסיד את המשחק הזה, שהיה צמוד באופן יוצא דופן הצליחו להיאחז ביתרון הקטן שלהם כאשר שניות לסיום ביתרון 3 דאנק של יוקיץ' דאג להם לכרית ביטחון שאפשרה להם לנצח את המשחק הזה, אחד הצמודים שראינו העונה כשאף קבוצה לא מצליח הלהשיג יתרון של יותר מ-5 בשום שלב של המשחק.

דנבר קלעה טוב יותר ושלטה בריבאונד אבל סן אנטוניו הייתה ממושמעת מאוד והצליחה להישאר במשחק כשהיא מפעילה את הגבוהים שלה, וכאמור שמרה על קור רוח בדקות האחרונות כדי להשיג ניצחון משמעותי מאוד במאבקי המיקום במערב. הספרס במשבר אולי הקשה ביותר שלהם בתקופת פופוביץ' כשההסתברות שהם לא יצליחו להגיע ל-50 הולכת והופכת למוחשית.

הסיפור של המשחק הזה הוא כמובן היכולת המופתית של יוקיץ' שקלע 3 מ-5 לשלוש בדרך ל-28 נקודות 11 אסיסטים ו-11 ריבאונדים, כל זה ב-34 דקות. גארי האריס הוסיף 23 וצ'אנדלר 18 משלו. דווין האריס היה קטסטרופה עם 0 מ-6 משלוש בעוד פלאמלי חזר לסגל והיה טוב עם 12 נקודות וגם דקות מנוחה חשובות ליוקיץ'.

אולדרידג' סיים עם 38, מילס הוסיף 21 וגאסול סיים עם 12 ו-12 במשחק שבו רודי גיי חזר לסגל ושיחק 19 דקות ל-5 נקודות בלבד, אבל לספרס יש בעייה של צבירת נקודות בקו האחורי ללא קוואי, ובמשחק שבו ג'ינובילי קולע 1 מ-6 ופרקר עולה מהספסל ל-12 נקודות, וכשדני גרין לא משחק בגלל מחלה, הספרס לא הצליחו להתמודד עם קצב האש של הנאגטס.

אינדיאנה פייסרס (25-34) 116 – אטלנטה הוקס (42-18) 93:

ניצחון קל לאינדיאנה שפתחו פער ברבע השני ולא הסתכלו יותר לאחור כשהם שולטים בריבאונד בכלל בלי תחרות (40-57), מחזיקים את אטלנטה על 22% מהשלוש, ורק מגדילים את הפער ככל שהמשחק התקדם.

בהוקס טיילור עלה מהספסל והוביל עם 17, כשפרינס מוסיף 14 משלו. אינדיאנה יכלה לחלק את הדקות שלה במשחק קליל, יאנג תרם 20 ב-32 דקות, ג'וסף היה טוב וסיים עם 15 כשאולדיפו במשחק שקט קולע 14 ב-28 דקות. סאבוניס עלה מצוין מהספסל וסיים עם 21 ו-13 ריבאונדים כולל 5 בהתקפה.

וושינגטון וויזארדס (25-34) 105 – שארלוט הורנטס (31-26) 122:

וושינגטון לאחר הניצחון הגדול על הקאבס לא מצליחה להתמודד עם הגב אל גב, ושארלוט משיגה ניצחון חוץ שהוא לא רק יוקרתי ומרשים, במשחק שבו שלטה לכל אורכו, הוא גם משחק הצהרה של אל תפסלו אותנו מאפשרות להתמודד על מקום בפלייאוף במה שיכול לטרוף את הקלפים במאבקי המזרח.

ביל היה מצוין עם 33 אבל הוא קיבל מעט עזרה בהתקפה מחבריו כשפורטר מוסיף 16 ומלבדו אף אחד לא קולע יותר מ-13, כשהמחזור של וול נראה משמעותי מבחינת התרומה של הגארדים הן בהגנה והן בהתקפה. ההתקפה של שארלוט נהנתה מיום נהדר של קמבה ווקר שקלע 24 באחוזים טובים אבל אולי סיפור המשחק הוא קמינסקי שעלה מהספסל קלע 6 מ-9 משלוש בדרך ל-23 נקודות ומדד ה-+- הטוב מכל שחקן אחר במשחק הזה.

טורונטו רפטורס (17-41) 119 – מילווקי באקס (25-33) 122:

אחד משני המשחקים שהלכו להארכה הלילה. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשמילווקי קולעת מדהים מחוץ לקשת ושולטת בריבאונד אבל משחק התקפה מפוזר עם 21 איבודים מאפשר לטורונטו להישאר במשחק, ואחרי שכבר הובילה ב-3 30 שניות לסיום, דאנק ענק של ולנצ'יונס בשניה האחרונה ממש כפה הארכה, שבה טרי עם שלשה ואסיסט הראה את כל הניסיון שלו וסייע לבאקס להשיג ניצחון חשוב מול מוליכת המזרח.

דרוזן הוביל את הרפטורס עם 33 נקודות במשחק נפלא, כשאיבאקה הוסיף 18 ולאורי וסיאקם מסיימים עם 17 כל אחד. בצד השני הפריק סיים עם 26, מידלטון ובלסואו הוסיפו 21 כל אחד למנצחים.

ממפיס גריזליס (39-18) 89 – קליבלנד קאבלירס (23-35) 112:

הקאבס לא יכלו לבקש משחק נוח יותר להתאושש מהמשחק הזה, כשממפיס באמת נראית שבורה ברמות הקשות ביותר. המשחק עוד היה צמוד אבל ברבע השלישי קליבלנד פתחו מבערים לאחר שקלעו רק 20 נקודות ברבע הראשון וגמרו סיפור מול קבוצה חלשה מאוד.

אוואנס וגרין סיימו עם 15 כל אחד וגאסול הוסיף 14, בעוד בקליבלנד לברון מסיים עם טריפל דאבל עם 18 נקודות, אותו מספר נקודות כמו ג'ורג' היל שמשתלב היטב עד כה, כשגם שלושת שחקני החיזוק החדשים מהספסל קולעים בספרות כפולות כאשר נאנס מסיים עם 15, קלארקסון מוסיף 14 והוד סוגר את הרשימה עם 10 משלו.

ניו אורלינס פלקינס (26-32) 124 – מיאמי היט (29-30) 123:

גם כאן משחק צמוד לכל אורכו שהולך לבסוף להארכה, סל של דרגיץ' 14 שניות לסיום מנע מפלקינס ניצחון בזמן הרגיל כאשר דיוויס מחטיא בשניה האחרונה ניסיון לנצח את המשחק. גם בהארכה העסק נשאר צמוד ודויין וייד העלה את קבוצתו ליתרון 21 שניות לסיום אבל המילה האחרונה הייתה של ג'רו הולידיי עם סל מחצי מרחק 7 שניות לסיום, ווייד החטיא 2 שניות לסיום וגם הטיפ של ריצ'רדסון לא מצא את דרכו לטבעת.

30 נקודות של דרגיץ' שהיה חם זה לא מילה ו-19 לוייטסייד שהוסיף גם 16 ריבאונדים לא הספיקו לאורחים, דיוויס עם 45 ו-17 ריבאונדים במשחק מפלצתי והולידיי עם 29 שניהם באחוזים טובים מאוד מובילים את ניו אורלינס לניצחון גדול והמשך מאבק הפליאוף שלהם ללא קאזינס ממשיך להיות אחד הסיפורים הקומפלינג בליגה השנה.

פיניקס סאנס (42-18) 117 – לוס אנג'לס קליפרס (27-31) 128:

הקבוצה שרצתה יותר ניצחה, הקליפרס יצאו למשחק הזה כאילו מלוע של תותח והובילו 18-40 בסוף הרבע הראשון ומשם לא הסתכלו לאחור. וורן ובוקר סיימו עם 27 כל אחד עבור הסאנס בעוד פייטון היה חלש עם 10, בעוד משחק שמראה למה המספרים של קבוצות כמו פיניקס פשוט לא אומרים שום דבר. לו ווליאמס עלה מהספסל והיה ענק עם 35 כשטוביאס האריס מרשים מאוד עם 30 משלו.

יוטה ג'אז (29-30) 81 – פורטלנד טרייל בלייזרס (26-33) 100:

רצף הנצחונות של יוטה נעצר ובצורה חד משמעית. פורטלנד שלטה במשחק הובילה לכל אורכו ופשוט חנקה את יוטה בהתקפה כשהג'אז קולעים באחוזים רעים ומאבדים 20 כדורים, שילוב קטלני. ההתקפה של פורטלנד הייתה לילארד ומקאלום הלילה כשהשניים מסיימים עם 50 נקודות במצטבר, כשנרקיץ' מוסיף 15. בצד השני מיטשל סיים עם 21 וגובר הוסיף 15.

לוס אנג'לס לייקרס (34-24) 124 – דאלאס מבריקס (41-18) 102:

המאבריקס באמת נראים חסרי חשק באופן קיצוני, והלייקרס שלטו בריבאונד 29-62 (!!!) בדרך לניצחון קליל. בארנס ומת'יוס הובילו את המפסידים עם 19. בצד השני רנדל סיים עם 18 תומאס עלה מהספסל והוסיף 17, כשאינגראם וקולדוול פופ קולעים 15 כ"א.

 

 

 

 

 

וזה נכתב לפני המשחקים:

ולאחר פגרת האולסטאר אנחנו נכנסים כעת באופן רשמי לישורת האחרונה של העונה הסדירה ב-NBA, לקראת אחד הפלייאופים המצופים שאני זוכר בשנים האחרונות, עם 20 ומשהו משחקים אחרונים לעונה של כל קבוצה שעשויים להיות קריטיים עם מאבקי פלייאוף פתוחים במזרח ובמערב, קרבות דירוג גורליים וקבוצות רבות ששינו מומנטום במהלך העונה וכעת נקבל אינדיקציות ראשונות האם השבועות האחרונים שלהן היו מקסם שווא או שמה זה מה שהן באמת שוות.

היה מאוד קשה להחליט עם איזה משחקים ללכת בהמלצת הליג פאס, אבל בסופו של דבר קליבלנד לאחר הפסד לוושינגטון תישאר בחוץ בגלל היריבה החלשה בדמות ממפיס והרפטורס והבאקס נשארו בחוץ בפוטופיניש ואנחנו נישאר עם בוסטון מול דטרויט, הספרס מול הנאגטס וגולת הכותרת של הערב – הרוקטס מול הוולבס.

כמו כן מכאן ועד סוף העונה אבל במיוחד הלילה תקבלו במסיבה בשישי פירוט מקיף למדי לגבי מיקומן של הקבוצות כשאנחנו נכנסים לרגעים הקריטיים של העונה.

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

דטרויט פיסטונס (29-28) – בוסטון סלטיקס (19-40) 2:00:

שתי הקבוצות להן פגרת האולסטאר באה בדיוק בזמן יפגשו בדטרויט הלילה, כאשר הפיסטונס שאומנם ניצחו את ההוקס במשחק האחרון לפני הפגרה, הפסידו 3 משחקים קודם לכן והתדרדרו למאזן שלילי על אף הטרייד המאוד מדובר על בלייק גריפין, יפגשו את הסלטיקס שהגיעו לפגרה עם שלושה הפסדים רצופים משלהם כולל תבוסה מאוד לא נעימה לקליבלנד והפסד לקליפרס כאשר שני המשחקים הבליטו חולשה הגנתית לא אופיינית ומפתיעה.

חזרתו של מרקוס סמארט לסגל של בוסטון אחרי פציעה מטופשת צפויה לסייע בתחום הזה, ולפי התבטאויות של סמארט עצמו, הוא מרגיש חייב לקבוצה ויעשה את הכל על מנת לפצות את קבוצתו. מנגד ואן גאנדי דיבר רבות על הצורך לשלב את בלייק גריפין בקבוצה והאופן השונה שבו הקבוצה צריכה לשחק כאשר הוא על המגרש, בעיקר במובן של האופן שבו הוא מופעל לעומת פורוורדים אחרים, יהיה מעניין לראות האם הפגרה סייעה לפיסטונס להתכונן להיבט הזה.

השתיים נפגשו כבר פעמיים העונה כשהן מחלקות ביניהן את התוצאות, דטרויט מנצחת ב-10 במשחק הראשון בין השתיים והסלטיקס גומלים להם עם ניצחון באותו ההפרש כשהם מחזיקים את דטרויט על 81 נקדוות בלבד.

בוסטון מסתכלת למעלה והיא רחוקה 2 משחקים מטורונטו המוליכה, וכשהיא מסתכלת למטה היא יכולה להרגיש דיי בנוח עם 5 משחקים יתרון על קליבלנד ו-5.5 על וושינגטון, כך שסיום העונה שלה יכול להיות יחסית נינוח. לעומת זאת דטרויט מוצאת את עצמה 1.5 משחקים מתחת למיאמי שממוקמת במקום ה-8 המוביל לפליאוף, כאשר 15 מתוך 25 המשחקים האחרונים של הקבוצה יהיו בחוץ.

הימור: בוסטון ב-8

יוסטון רוקטס (13-44) – מיניסוטה טימברוולבס (25-36) 3:00:

המשחק המרכזי לטעמי של הלילה מגיע אלינו מיוסטון כאשר הקבוצה המארחת תפגוש את מיניסוטה החזקה.

יוסטון מגיעה למשחק הזה עם 10 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ו-14 ב-15 האחרונים, מאזן נפלא לכל הדיעות שמבטא את הקבוצה המאוזנת ואיכותית שנבנתה השנה ביוסטון ואת תוספת כח האש המשמעותית שכריס פול מספק לקבוצה הזאת. דיברנו במהלך השנה על שלוש תרומות משמעותיות מהמהלכים שהקבוצה עשתה בקיץ – התוספת של כריס פול לכשעצמו, תוספת שחקן שיכול לנהל את ההתקפה בהיעדרו של הארדן מה שמאפשר לו יותר מנוחה על ומחוץ למגרש ושורה של תוספות שאיזנו את הקבוצה טוב יותר בין הגנה להתקפה.

כתוצאה מכל הטוב הזה יוסטון מוצאת את עצמה במקום ה-1 במערב, בשוויון עם גולדן סטייט והשתיים האלה יסיימו במקומות 1 ו-2, השאלה היא רק באיזה סדר. מיניסוטה לעומת זאת מוצאת את עצמה במצב בו כל מקום בין המקום ה-3 ל-10, ביניהם רק 4.5 משחקים הפרש אפשרי עבורם, והכל למעשה תלוי בהם כאשר הם ממוקמים כרגע במקום ה-4 בשוויון מאזן עם הספרס.

השתיים נפגשו ממש לפני הפגרה, והרוקטס ניצחו בקלות ומצבם של המארחים רק השתפר מאז כאשר הם מקבלים בחזרה שורה של שחקנים משלימים חשובים כמו גורדון ואריזה לאחר פגרת האולסטאר וגם מצרפים שני ווטרנים איכותיים בדמות ג'ו ג'ונסון וברנדון רייט. האם הוולבס עם 5 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים בלבד יכולים להוות יריב הלילה?

הוולבס היו זקוקים מאוד לפגרה, הם הגיעו אליה לאחר 61 משחקים, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה מה שבוודאי השפיע על רמות האנרגיה של הקבוצה, אם הם רוצים לתת פייט משמעותי הלילה הם יצטרכו לעצור את הקליעה של הרוקטס, שבמשחק הקודם ביניהן הסתכמה ב-17 שלשות מ-39 נסיונות, עיקר המעמסה ההגנתית נופלת השנה על ג'ימי באטלר, ויהיה מעניין לראות איך הוא מתפתח כמנהיג של קבוצה מנצחת כשהעונה הזאת מתקדמת לעבר הפליאוף.

הימור: הרוקטס ב-12

דנבר נאגטס (26-32) – סן אנטוניו ספרס (24-35) 4:00:

וואי וואי איזה משחק מחכה לנו בדנבר.

דנבר מגיעה למשחק לאחר שלושה נצחונות רצופים כולל אחד על הספרס עצמם במשחק צמוד שבו הם מחקו יתרון של סן אנטוניו בדרך לנצחון מרשים, הספרס לעומת זאת מגיעים עם שלושה הפסדים רצופים כשסאגת קוואי לנארד הולכת ונראת מוזרה יותר ויותר ככל שהעונה הזאת מתקדמת והוא נשאר ביציע על אזרחי. כתוצאה מהרצפים האלה סן אנטוניו מוצאת את עצמה פתאום כחלק מהחבורה במערב שיכולה לסיים בכל מקום והפער בין סן אנטוניו הממוקמת שלישית כרגע, לנאגטס הממוקמים 6 הוא 2.5 משחקים בלבד, ויכול להיות 1.5 בלבד לאחר משחקי הלילה.

בעיית קוואי לוקחת מקום מרכזי בדיונים סביב הספרס, מבחינה רפואית הוא הוכרז ככשיר אבל הוא קיבל חוות דעת חיצונית (ממתי שחקנים בספרס מקבלים חוות דעת ממישהו שהוא לא פופוביץ' בכלל?) והפופ עצמו דיבר על כך שזה עניין של ניהול כאב והוא לא צפוי לחזור העונה. האם זה חלק מתכנית פסיכולוגית מתוחכמת? רצון לעזוב בסוף העונה? הכל ספקולציות ומדובר באמת בניהול כאב ובעיה רפואית? ימים יגידו.

בדנבר לעומת זאת המגמה היא הפוכה כאשר מילסאפ ופלאלמלי חזרו להתאמן השבוע, ובעוד הראשון אמור לעמוד לרשות מאמנו בתחילת מרץ פלאמלי צפוי להיות זמין לכדורסל כבר הלילה.

אבל לפני שאתם ממהרים למהר על המארחים אזכיר לכם, שהספרס ניצחו את שני המשחקים הראשונים ואילו במשחק השלישי, שגם הוא היה צמוד, הספרס חסרו את למרקוס אולדרידג' שצפוי לשחק הלילה, כך שצפוי לנו הלילה משחק צמוד עם אווירת פלייאוף, ואני לפחות הולך עם הלב ועם הניסיון.

הימור: הספרס ב-5.

המשחקים הנוספים:

אינדיאנה פייסרס (25-33) – אטלנטה הוקס (41-18) 2:00:

אחת ההפתעות הנעימות של העונה חוזרת מפגרת האולסטאר עם מומנטום חיובי לאחר שלושה נצחונות רצופים וצפויה לה נחיתה רכה מהפגרה כשהיא פוגשת את אחת מהקבוצות החלשות בליגה, אותה היא כבר ניצחה פעם אחת העונה, ולאחר המשחק הלילה צפויות לה עוד שני מפגשים עימה, עוד חדשות טובות לפייסרס.

ואם זה לא מספיק חדשות טובות גלן רובינסון השלישי צפוי לחזור מפציעה שהשביתה אותו לאורך כל העונה ולחזק עוד יותר את הסגל של הפייסרס. גם הפייסרס הם חלק מהבטן הגדולה במזרח, כשהם רק משחק וחצי מקליבלנד שבמקום ה-5, אבל גם רק משחק אחד מפילדלפיה שבשביעי, אם הם יצליחו לסיים במקום ה-4 או ה-5 ולהימנע ממפגש עם קליבלנד בוסטון או טורונטו בסיבוב הראשון זה יהיה הישג עצום עבור הקבוצה הזאת שנפרדה מהסופרסטאר שלה הקיץ.

הימור: הפייסרס ב-15

וושינגטון וויזארדס (24-34) – שארלוט הורנטס (31-25) 2:00:

ג'ון וול אולי לא אהב לשמוע את זה, אבל בהיעדרו הקבוצה שלו משחקת כדורסל קבוצתו יותר, מהנה יותר ופשוט טוב יותר. הוויזארדס עם שלושה נצחונות רצופים כולל אחד מרשים מאוד אמש מול הקאבס. גם ההורנטס משחקים הלילה בגב לגב לאחר שניצחו את ברוקלין אמש.

על אף עונה מזעזעת ההורנטס מוצאים את עצמם 5 משחקים ממקום בפלייאוף, הם יצטרכו ריצה יוצאת דופן אבל לא בלתי אפשרי על מנת למצוא את עצמם בשמיניה הראשונה. לעומת זאת וושינגטון בדומה לאינדיאנה עליה דיברנו קודם תנסה לסיים במקום ה-5 ומעלה על מנת להימנע ממפגש עם אחת משלושת הגדולות בסיבוב הראשון, ותקווה שהחזרה של ג'ון וול תהפוך אותה לקונטנדרית של ממש.

הימור: וושינגטון ב-10

טורונטו רפטורס (16-41) – מילווקי באקס (25-32) 2:30:

האם זאת העונה שבה הרפטורס יהיו סוף סוף מועמדים של ממש? עם 9 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ומקום ראשון במזרח, בקנדה מאמינים שהעונה היא העונה. בצד השני מילווקי נמצאת במגמת שיפור מסוימת מאז החלפת המאמנים אבל עם ההפסד לדנבר לפני היציאה לפגרת האולסטאר היא עדיין מתקשה לייצר רצף משמעותי שיתן את התחושה שהיא יכולה לאתגר את מי מהגדולות במזרח על פני סדרה.

הרפטורס כאמור מובילים את המזרח, 2 משחקים לפני בוסטון, והמאבק ביניהן צפוי ללכת עד למשחקים האחרונים של העונה, בעוד מילווקי ממוקמת במקום ה-6 ויש לה כרית נוחה של 4 משחקים על המקום ה-9 בעוד היא מסתכלת למעלה במטרה לאתגר את אינדיאנה וושינגטון ואולי גם קליבלנד אם האחרונה תיכנס למשבר נוסף. עם מאזן ביתי של 4-24 אני רואה את טורונטו לוקחת את המשחק הזה.

הימור: הרפטורס ב-8

ממפיס גריזליס (38-18) – קליבלנד קאבלירס (23-34) 3:00:

אחרי תחושה של מומנטום מסוים כתוצאה ממהלכי הטרייד דד ליין שלה, קליבלנד נעצרה מול וושינגטון ולא הצליחה למצוא את הקליעה שלה. לברון היה בשיאו, אבל מלבדו, אף אחד בקבוצה לא הצליח לבלוט, כאשר היל היה חלש מאוד עם 2 מ-10, קלרקסון החטיא את כל שלושת זריקותיו מחוץ לקשת, וגם הוד ונאנס לא הגיעו לדו ספרתי.

משחק גב אל גב, ועוד אחד שבו השני הוא משחק חוץ היה אמור להוות אתגר לאחר הפסד כזה, אבל לא כשהיריבה היא אחת מהקבוצות החלשות בליגה העונה בדמות ממפיס שהפסידה 9 מעשרת המשחקים האחרונים שלה ומחכה שהעונה המסויטת הזאת כבר תיגמר.

הימור: קליבלנד ב-15

ניו אורלינס פלקינס (26-31) – מיאמי היט (28-30) 3:00:

הפלקינס הם אחד מהסיפורים הטובים של העונה בעיני. כשהם סוף סוף למדו לשחק עם שני הגבוהים שלהם ופיתחו סוג של מומנטום ומקומם בפלייאוף נראה מובטח, הפציעה של בוגי קאזינס שלחו אותם לבלגאן שלם, אבל בשלושת המשחקים האחרונים שלהם הפלקינס מצאו את הדרך לנצח והפגינו רוח מרשימה כשהם הולכים ומשלווים את ניקולה מירוטיץ' לרוטציה כפיצוי. בצד השני ההיט שכמו הפלקינס ממוקמים במקום ה-8 הולכים וחוזרים לגודלם הטבעי עם 7 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים בין היתר בשל פציעות.

ההיט נמצאים בלחץ אדיר מצד דטרויט שהתחזקה בגריפין ונמצאת משחק וחצי אחריה, בעוד הפלקינס ינסו להיאחז במקום ה-8 מול הקליפרס שנמצאים משחק אחד מאחוריהם ומול הג'אז שנמצאים במומנטום אדיר וממוקמים משחק וחצי אחריהם.

הלילה אני אלך עם הביתיות והמומנטום.

הימור: הפלקינס ב-5

פיניקס סאנס (41-18) – לוס אנג'לס קליפרס (27-30) 4:00:

ואם דיברנו על מאבקי הפלייאוף במערב, הרי שהקליפרס ישחקו הלילה מול אחת הקבוצות הגרועות בליגה ותקווה להוציא לדרך את הישורת האחרונה של העונה שלהם עם מסר שהם מתכוונים להיאבק על המקום ה-8 עד הסוף.

הקליפרס ניצחו את הסאנס כבר פעמיים העונה בלי קשיים מיוחדים, והמשחק הלילה שתי הקבוצות יציגו קווים אחוריים מהנים עם פייטון ובוקר שזכה לאחרונה בתחרות השלשות, מול לו וויליאמס, אחד השחקנים הלוהטים בליגה.

הימור: הקליפרס ב-8

יוטה ג'אז (28-30) – פורטלנד טרייל בלייזרס (26-32) 4:00:

האם רצף 11 הנצחונות הרצופים של יוטה ישרוד את פגרת האולסטאר? הוא שרד שינוי משמעותי בסגל, וכעת הג'אז נמצאים עם סיכויי פלייאוף ממשיים, והם יפגשו עוד קבוצה שרוצה להיות שם וגם בדירוג הטוב ביותר האפשרי בדמות הטרייל בלייזרס. פורטלנד ניצחה 3 מ-4 האחרונים שלה כשהאחרון שלהם היה מרשים במיוחד – ניצחון ביתי על גולדן סטייט.

הג'אז נמצאים משחק וחצי מתחת לפלקינס שבמקום ה-8, בעוד פורטלנד מובילה על אותם פלקינס ב-0.5 משחק בלבד. כשהם מסתכלים למעלה פורטלנד רואים את דנבר בשוויון את אוקלהומה במשחק אחד מעליהם ואת מיניסוטה והספרס ב-2 בלבד, כך שהכל עדיין פתוח בחלק הזה של טבלת המערב, והמשחק הלילה צפוי להיות משמעותי מאוד.

הימור: הג'אז ב-3

לוס אנג'לס לייקרס (34-23) – דאלאס מבריקס (40-18) 5:30:

למשחק האחרון של הלילה לא צריך מחשבונים למעט כדי לחשב את האחוזים הנמוכים מאוד בהם שתי הקבוצות צפויות לקלוע.

הימור: הלייקרס ב-15

לפוסט הזה יש 149 תגובות

  1. תודה על הפריוויו דור!

    בנוסף ל-3 המומלצים שלך, גם פורטלנד-יוטה צפוי לדעתי להיות משחק מעולה, במיוחד אם נשאר בטנק של הבלייזרס משהו מהמשחק שנתנו מול הווריורס לפני הפגרה..

  2. הימורים

    דטרויט ב-1
    יוסטון ב-12
    דנבר ב-8
    אינדי-12
    שארלוט ב-1
    מילווקי ב-2
    הקאבס ב-16
    מיאמי ב-3
    הקליפרס ב-16
    פורטלנד ב-7
    הלייקרס ב-4

  3. רודי גיי חוזר בסן אנטוניו הערב. לפרוטוקול (ועם כל הכבוד לקוואי) סן אנטוניו תפקדו יופי כשהוא היה על המגרש ו הוא היה ספק הנקודות #2 בקבוצה. בכמה שבועות שהוא בחוץ הם משחקים בסדר אבל חסר להם שחקנים שיכולים לייצר נקודות מכלום כמו שהוא יכול ב 1:1.

  4. תודה דור נהדר.
    אחלה משחקים הערב. דנבר על הייפ רציני בתקופה האחרונה, יהיה מעניין לראות איך הם יתפקדו בישורת האחרונה

  5. בנוגע לדיון קלאץ שפיתח גיא באחד הפוסטים הקודמים- מצ"ב תחקיר הכי מעמיק שאני מצאתי על קלאץ' בעונת ב2016-2017.
    למרות שאין כמו מראה עיניים ואין כמו הסיטואציה בלייב של להרגיש את המשחק עדיין המחקר מעניין מאד ובחן את כל סוגי הקלאץ כמעט, 5 דק אחרונות, דקה אחרונה, פוזשן אחרון, באזר ביטרים, אחוזי שדה בכל מהלך, אחוזים אפקטיבים, אחוזים פר הזדמנות, באמת אחלה.

    ושחקן הקלאץ הטוב ביותר בעונה שעברה היה….

    https://squared2020.com/2017/06/25/identifying-clutch-players-in-the-nba-201617-analysis/

    בהמשך אעלה פוסט על זה (עובדים על נתונים)

    1. גיא טען-
      לפני המשחק הלילה, השחקן שהוביל את הליגה בנק' בקלאצ' (5 דקות אחרונות במשחק צמוד) זה לברון.
      גם בחישוב קלאצ' פר 36 דקות, לברון מוביל את הליגה:
      45.5 נק', 60% אפקטיבי, 10.6 רב', 7.3 אס'.

      אני עניתי-
      לא משנה איזה סטט תביא, 5 דק, 6 דק, 4, דק 30 שניות לברון מעולם לא היה, לא בהווה ולא יהיה שחקן הקלאץ הטוב בליגה.

      דמיאן ליליארד לא רואה אף אחד ממטר בקטע הזה.

      אחריו קרי ראסל וקיירי.

      וצירפתי את זה:

      Late LeBron miss in Toronto left him 5-for-47 over last 10 seasons on game-tying or go-ahead FGs in last five seconds of fourth quarter & OT

      7:29 am – 29 Feb 2016

      מארק סטיין.

      https://twitter.com/TheSteinLine/status/704327702845612033?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.foxsports.com%2Fnba%2Fstory%2Flebron-james-cleveland-cavaliers-kobe-bryant-clutch-shooting-awful-airball-5-for-47-022916

      1. לכל שחקן יהיה החטאות, שנה שעברה היו באתר דיבורים לפני הגמר שדוראנט לא קלאץ ונחנק ברגעים המכריעים וקיירי היה שחקן הקלטץ הטוב בליגה תראה מה הסטטיסטיקה שלו השנה ברגעים האחרונים (שנחנק בגמר), לכל שחקן יהיו רגעים טובים ופחות אבל לברון הוא אחד משחקני הקלאץ הגדולים בהיסטוריה ובטח שבתקופה הטובה ביותר העונה (ברבע הרביעי העונה הוא מדהים), גם הגדרת המושג קלאץ היא בעייתית אם קלעת את הזריקות האחרונןת והחטאת כל המשחק אתה שחקן קלאץ? אם בגללך הקבוצה נזקקה לרגע הזה? ווסטברוק אתמול הסריח את הפארקט אבל עדיין קלע את הזריקה האחרונה למרות שהחטיא את רובם לפניה. ההגדרה של שחקן קלאץ לפי דעתי צריכה להשתנות לא אם קלע את הזריקות האחרונות או לא אלא אם הופיע למשחקים הגדולים לברון בהחלט שם, ביחד עם קובי גורדן, דוראנט, שאק…

        1. אסביר לך מה אני חושב. אצל לברון אין לי את התחושה הזאת שהוא זורק בשניות האחרונות שהוא יקלע ואני מופתע שהוא מחטיא. זה לא קיים. בשנתיים האחרונות הוא יותר מאיים כן אבל לפני זה הייתי מופתע אם היה קולע אותם. אצל קובי למשל הייתי מופתע אם הוא היה מחטיא. אצל קרי אני מופתע גם אצל ראסל. זו תחושה אישית שלי. אשאל ככה כדור אחרון אצל מי היית רוצה שיהיה אם היית צריך לבחור שחקן?

      2. בפלייאוף, 10 שניות או פחות, בשביל להשוות או לעלות ליתרון (קריירה) :

        לברון: 7 מ-19 (36.8%)
        לילארד: 1 מ-3 (33.3%)
        ווסטברוק: 1 מ-9 (11.1%)
        קיירי: 0 ניסיות קליעה
        קרי: 2 מ-7 (28.5%)
        דוראנט: 2 מ-12 (16.7%)
        כריס פול: 2 מ-4 (50%)
        הארדן: 1 מ-8 (12.5%)
        קאוויי: 0 מ-1 (0%)
        קובי בראיינט: 4 מ-18 (22.2%)

        (הבדיקה היא 10 שניות אחרונות, על מנת שיהיו יותר נתונים. הנתונים של לברון בפלייאוף ב-5 שניות האחרונות, בשביל להשוות או לעלות ליתרון: 5 מ-14, 35%)

        הכי בולט?
        יש שחקנים שזורקים יותר במאני טיים, ויש שחקנים שזורקים פחות.
        לברון, קובי, ודוראנט. הם לוקחים את הזריקות הקשות.
        לכן זה לא באמת מפתיע שהאחוזים "לא משהו".

        עוד דבר בולט?
        לפעמים צריך קונטקסט.
        ההשוואה שלי היא לרוב השחקנים המובילים בליגה –
        כך לדוגמה, התוצאה של קרי לא חריגה ב-"חולשתה".

        דרך אגב, אף פעם לא טענתי שלברון השחקן הכי קלאצ' בליגה. אני כן טוען בתוקף שהשטויות עליהן הגבתי, הן בדיוק כאלו – שטויות.

        הכי קלאצ' שיצא לי לראות?
        ריי אלן.
        10 שניות או פחות, רבע רביעי או הארכה, לעלות ליתרון, או להשוות, במשחק פלייאוף:
        5 מ-10
        תותח.

          1. 🙂
            הרגת אותי רשע
            כבר ניהלנו את הדיון הזה על קלאץ בעבר ,אז הבאת סטיסטקה של 5 דקות אחרונות בפיגור 5
            אני חושב שהנתונים האחרונים שהבאת מעניינים
            אין מה לומר על הפלופר הוא נהיה ווינר שגומר משחקים ומי שחושב אחרת טועה
            אגב אתמול מול הקינגס ווסטברוק דפק סל מהוליווד על הבאזר

  6. תודה רבה

    דנבר פשוט הופכת לקבוצה מ-פ-ח-י-ד-ה.
    אף אחד, כולל אף אחד, לא ירצה להיתקל בה בפלייאוף.
    אני מנחש שגם הלילה היא תראה את כוחה.

    ג'ון וול – הבלוף נחשף. מאז ש"עלה לגדולה" אני מזלזל בו.
    הן אישיותית והן מקצועית.
    שחקן של מהומה רבה על לא מאומה.
    הטרייד בדרך

  7. לגיא, מאז הדיון על קוואי יצא לי לראות כמה סרטונים ודיעות של שחקני עבר על הנושא.
    כולם כאיש אחד אמרו ששחקן בריא רק כאשר הוא מרגיש בריא.
    וכולם נתנו דוגמאות למקרים שלהם שהרופאים נתנו אישור לשחק והם עדיין הרגישו את הפציעה ולא שיחקו עד שהרגישו ב-100%.

    ועל העניין הפשוט הזה הליגה סערה ושמחה.
    עידן הרשתות החברתיות וזיוני השכל.
    יותר מדי אנשים משועממים עם פתחון פה וגישה להמונים.

    1. אתה צודק
      הייתה ביקורת (אדירה) בזמנו על דרק רוז שטען שהוא לא כשיר לחזור לשחק בעוד הצוות הרפואי של הבולס חשב אחרת.
      הוא חזר ונראה שלעולם לא יחלים

  8. היום נראה כמה הפליקנס רציניים לגבי הפליאוף העונה , דיוויס אומר ששינה גישה ואימץ את זו של ווסטברוק וככה זה באמת נראה ב3 המשחקים האחרונים , מקווה שנשמור על המגמה וניהיה בפליאוף

  9. אחלה פריוויו , יש משחקים מעולים הלילה . בוסטון דטרויט , יוסטון מינסוטה , יוטה פורטלנד , דנבר סאן אנטוניו

  10. ועכשיו הסיפור עם המכללות ממשיך להתפוצץ לכל הכיוונים. אחרי הפיטורין של פיטינו, הfbi בודק על קליפרי, ששבסקי, טום איזו, כל התותחים הכבדים. זה נראה פיצוץ יותר רציני מהסקנדל הקבוע שיש כל עשור בערך

    1. שמח שסופסוף מישהו רושם משהו לגביי זה.

      קיוויתי שמנחם ירשום על זה משהו.

      אבל צריך לציין שכיוון החקירה כרגע לא מפתיע כל כך. הבסיס שה-NCAA הציב (מבחינת הרווחים הכלכליים עבור המכללות והמאמנים על חשבון השחקנים) יוצר מקום קל לשחיתות.

  11. על פי יאהו דו"ח ה-FBI חושף שמות של כ-25 שחקנים ו-20 מכללות עם ראיות לשוחד. בין השמות דניס סמית' ג'וניור שקיבל 43500$ כדי לבוא ולשחק בנורת' קרוליינה סטייט, או מרקל פולץ שקיבל 10 אלף בזמן שהיה סטודנט כדי לחתום עם סוכנות השחקנים ASM (לא חתם שם בסוף), או באם אדבאיו שקיבל 36500 דולר בשביל להצטרף (גם לא חתם בסוף בסוכנות).
    https://sports.yahoo.com/exclusive-federal-documents-detail-sweeping-potential-ncaa-violations-involving-high-profile-players-schools-103338484.html

    קרדיט"לכדור הכתום" הניפלאים

    1. מצחיק אותי שאנשים מופתעים מהדברים האלו, זה תמיד היה קיים ותמיד יהיה קיים. זה כמו להיות מופתע שיש פוליטיקאי שמואשם בשוחד.

      כולם לוקחים ורוצים כסף זה לגיטימי, גם אני הייתי לוקח אם הייתי שחקן טוב. השאלה זה את מי תופסים ומי לא נתפס.

  12. אחלה משחקים!
    יוטה-פורטלנד
    יוסטון-מיניסוטה
    המשחקים המעניינים של הלילה

    בנוסף קריצה למשחק של לה-בום וחבורת "המצילים" שלו בתקווה לעוד הפסד

  13. עוד נקודה: גם היום מיאמי לא פוגעת מהשלוש ולהבדיל מהמשחקים הקודמים, היא ידעה לנסות אופציות אחרות ולא המשיכה ליידות לבנים.

  14. יש סיכוי שג'ימי באטלר סיים את העונה עם פציעת ברך.
    בריפליי לא נראה שיש מגע יוצא דופן בברך הפגועה והוא נעזר בשני שחקנים שעזרו לו להגיע לחשר ההלבשה. כל זה מבלי לדרוך על הרגל בכלל.

    אחד מהשחקנים האהובים עליי בכל הליגה. מקווה מאוד שזה לא קרע…

  15. Sources: Wiretaps show Miller talked payment
    FBI wiretaps intercepted multiple conversations between Arizona coach Sean Miller and Christian Dawkins, in which Miller discussed a $100,000 payment to ensure star freshman Deandre Ayton signed with the Wildcats, sources told ESPN.

    1. גם זה וגם עוד משחק איכותי של ג'קסון בפיניקס? ממש בוקר נפלא.

      אבל ננסה טיפה לאזן את זה – בנדר משחק שלישי רצוף כבר נראה שוב אנמי ופייטון נראה סביר הלילה,לאחר 3 משחקים פנטסטיים מבחינתו.

  16. הספרז גמורים וגם מיניסוטה אחרי הפציעה של בטלר
    יאללה תביאו את גולדן ויוסטון, 1-4 בגמר ועוד טבעת, קללללל

    1. רנטגן זה רק אם העצם שבורה , זה לא אומר בעצם כלום לפציעה מהסוג הזה

      ה MRI זה מה שחשוב

      תיבודו גמר עוד שחקן , כמה שחקנים הדפוק הזה צריך לגמור עד שיעיפו אותו מהליגה

      1. באטלר כבר כמה שנים משחק כמות דקות שמובילה את הליגה במספר. זה קרה גם כשהוא לא שיחק תחת ת'יבס.
        ציינתי את הסטט' למעלה בתגובה 28.1

        אבל כמובן שיש גם צדק בדברייך. המאמן שוחק את שחקניו. באטלר דומה ללברון מבחינת הסיבולת הגופנית, אבל אם זה היה למשל AD במקומו? אבוי..

    2. מיני רק 3 משחקים מהמקום שמוביל מחוץ לפלייאוף. בלי באטלר אני בהחלט רואה את זה קורה. מקווה שהוא יחזור מהר

  17. אני יודע שלונזו רק חזר מפציעה,אבל קצת מצחיק כמה ניפחו את הסוגייה של הרכז הפותח בלייקרס וכרגע גם לונזו וגם IT על הספסל והארט פותח.

  18. אגב,קצת מרגישלי שרכבת ההייפ של דניס סמית' נוסעת מהר מדי. הוא לא ממש הסקורר הכי יעיל שקיים כרגע. מאוד אתלטי,אך לא השחקן הכי חכם שקיים.

    1. אחרי בדיקה,
      ברוקלין אכן מחזיקים בשיא של 21 שלשות במשחק הפסד,
      רק שזה היה אחרי הארכה.
      הכי הרבה שלשות במשחק הפסד ללא הארכה – 20
      (יוסטון בעונה שעברה).
      דאלאס, דרך אגב, כבר הפסידו העונה במשחק בו קלעו 19 שלשות.

  19. וואו המירוץ על הפלייאוף במערב התחמם עוד קצת.
    האם קרה שקבוצה שהיתה במקום שלישי בסופ"ש האולסטאר מצאה את עצמה מחוץ לשמיניה?

    1. המערב רותח השנה הבטן שלו בינונית שנלחמת אחת בשנייה, לגבי דנבר האריס וגוקיץ זה זיווג שנברא משמיים, יש להם מאצאף מצויין מול יוסטון ומול גולדן סטייט ומסכנה מי שתפגוש אותם. מינסוטה ללא באטלר קבוצה גמורה אותו דבר הפליקאנס שהייתי חותם עליהם, וגם הספרס די עלובים (מה שפופ מוציא מהשחקנים דרג ז הזה פשוט מדהים הוא מאמן העונה לדעתי, זה שחקנים שמקומם לא בליגה).

    1. זה עונש? זה בדיחה האיש ביליונר ,למרות מה שמנחם כתב זה פיצוחים בשבילו, הליגה חייבת לעשות משהו מול ההתנהלות הזאת שמתגמלת חולשה.

      1. אז מה אם הוא מילונר
        הקנס הזה הוא בושה
        קיובן אמר את האמת . למה פילדילפיה יכולה להפסד 3 שנים ברציפות ולהיות פח האשפה של הליגה בעוד ל קיובן אסור להגיד שעדיף לקבוצה שלו להפסיד ?

        1. בהרכב של פילי לא היו שחקנים טובים כהאריסון בארנס או HOF כמו דירק נוביצקי.
          פילי החלישו את הקבוצה אבל לא אמרו לשחקנים לא לנצח – הטאנקינ של פילי היה בנוסף פתוח לאוהדים ואמרו להם שהקבוצה הולכת לבנייה בקיץ לפני שרכשו מנויים שנתיים (ולמרות זאת הוולס פארגו היה בתפוסה של 80 אחוז) .
          דרך אגב אני חושב שהאמירה של קיובן סתמית .
          איך אתה אומר לריק קרליל להפסיד משחקים ? דאלאס ממילא חלשה ….
          מידן מה אתה אומר על הלייקרס שלך ?
          4 שנים דה פאקטו הם עושים טאנקינג ( על אף ההתבטאויות של ג'ני באס)
          4 עונות של 55+ הפסדים עם שלוש שנים רצופות של בחירות דראפט גבוהות.
          איך קוראים למה שהסאנס עושים 3 עונות רצוף ?

          1. טאנקינג קיים בליגה שנים רק קיובן והינקי הפרו את אמנת הטאנקיסטים ודיברו על זה בגלוי .
            את הינקי סילבר העיף מהליגה . נראה מה יעשה עם קיובן

          2. הלייקרס עשו טנק מכוער בכדי להגן על הבחירות המוגנות שלהם
            פינקס השיבו שחקנים על הספסל בכדי ל״פתח״ צעירים
            אני חושב שהקנס אבסורדי
            לדאלאס לאטלנטה לממפיס לשיקגו אין שום סיבה לנצח

      2. למה כי הוא פוגע בכל מה שקשור לספורט ולתרבות שלנו להפסיד בכוונה?
        בעלים לא יכול לדבר ככה לתקשורת ובטח לשחקנים הוא חלק מהליגה,להפסיד בכוונה פוגע בכל מה שטהור ויפה בספורט, איזה אוהד יראה ויצפה בקבוצה שמפסידה בכוונה (נוציא את גיא מהדיון,כל מי שצופה בסאנס על בסיס לילי עונה להגדרה מזוכיסט).
        מה שפילי עשו היה תהליך נבזי שייחלתי שיכשל, דרך אגב אני זוכר את סטרלינג בשנות ה80 אומר משהו דומה ממש לא זוכר איך נסגר הרייס.

        1. אני מוחה!
          הלילה נטשתי את הסאנס אחרי רבע אחד,
          וזכיתי לצפות במשחק הנהדר בין הנאגטס לספרס.

          אין כמו רבע אחד של אנטי כדורסל בשביל לגרום לך להעריך קבוצה כמו הנאגטס…

  20. דנבר הם פור ריל והם כאן כדי להישאר זה לא עוד הבלחה ולא עוד איזה תקופה טובה ולא עוד איזה פוקס הם צעירים רעבים קטלניים ונהנים לשחק יחד. יש בקבוצה הזאת עוצמה. חוץ מגולדן סטייט הם יכולים להפתיע כל קבוצה בפלייאוף. אני מקווה שאוק לא תצא נגדם סיבוב 1

  21. עוד דבר ששכחתי לציין כמה הקליעה של רוביו חשובה ליוטה כשהוא קולע כל המשחק שלהם מרווח והם יכולים לשחק את משחק המסירות המהיר והקצבי שלהם,כמעט בלתי אפשרי לעצור אותו, הבעיה שאיש מסוגל לקלוע רק שבועים בשנה ובשאר הוא מסריח את הפארקט

    1. זאת בדיוק הסיבה למה אני חושב שהטרייד עם קליבלנד בו העבירו את הוד וקיבלו את קראודר, יכול להיות טעות.
      הוד הוא שחקן שיעול לייצר נקודות באופן יציב, רוביו הוא לא. הרצף של יוטה נבע הרבה בזכות קליעה טובה של רוביו, וגרם כנראה למישהו בהנהלה של יוטה להאמין שזה יכול להמשיך ככה, ושניתן לוותר על הוד.

      1. הוד לא התאים לשיטת המשחק שלהם שמתבססת על הנעת כדור מהירה ותנועה ללא כדור, הוא כפה את עצמו בצורה גועלית על המשחק עם בחירת זריקות מחרידה ותקיעה של כל כדור, היו חייבים להעביר אותו

  22. הספרס גמורים , לא רואה אותנו שורדים סיבוב בפלייאוף… היום בסוף המשחק לא היה אף שחקן כולל הספסל והמאמן שיכול לייצר קליעה לעצמו.
    קלענו זוועה מהעונשין, לא הצלחנו להחזיק בהגנה בגלל שכולם בני 80 המב רעוע בלשון המעטה וזה עוד לפני שהחודש יסתיים…

    דנבר זוכה מההפקר – אני לא חושב שהיא קבוצת פלייאוף בשנה רגילה במערב אבל השנה הרבה דברים השתנו…

    מינסוטה בלי באטלר זה בעיה גדולה
    הדרך נפתחת לת'אנדר…

    ויוטה עוד יכולה להפתיע

    1. אני נורא מתרשם מהספרס יש להם את הסגל אחד מהחלשים בליגה פופ הוא קוסם אבל גם לא מתי שהוא נגמר הקסמים, 90 אחוז מהמאמנים בליגה עם סגל כזה עם מאזן שלילי לדעתי

    1. יש להם מאצאף מדהים מול שני מעצמות העל, לא יודע אם זה יספיק יוסטון השנה קבוצה מאוד מיוחדת, ויש את הלוחמים שהם הכישרוניים בליגה בפער אבל בהחלט יכולים להקשות על שניהם

        1. אני אוהב את הערצה שלך לדווין האריס והוא היה פעם שחקן טוב. היום לדעתי הוא כבר די גמור ולצפות ממנו לניסים זה כמו להאמין שכרמלו יפציץ בפלייאוף.

        2. השאלה האמיתית לדעתי, היא כיצד מילסאפ ישתלב כשיחזור מהפציעה.
          בנוגע למצ׳אפ מול הווריורס והרוקטס – בקצב הזה נצטרך לחכות לסיבוב השני כדיי לדון עליו. אם דנבר ימשיכו ככה, הם יסיימו לפחות במקום 6.

  23. מה שהכי אקח מהמשחק בדטרוייט זה התנועה המהירה של תאיס בלי כדור והידיים הארוכות שלו שיכולות לתפוש כדור בקלות לסל מהיר או להטעייה מתחת לסל ואחרי כן הטבעה או קרש סל מהמקום (תקציר המשחק!).
    אם סטיבנס יעלה אותו מול סנטרים מתאימים דניאל יכול להיות נשק יום הדין של הסלטיקס שעולה ובמשך כמה התקפות גורם נזק גדול ולפעמים בלתי הפיך. הוא אוליי לא ריבאונדר ענק אבל שומר דיי טוב ושוב התנועה הזריזות ומוטות הידיים שלו יכולים להפוך אותו למה שבוסטון צריכה מול הרכבים ספציפיים של היריבות. היום הוא כנראה ממש הראה את הפוטנציאל הזה. אם אני איינג', הייתי מאריך ומשדרג לו חוזה בסוף השנה בכמה מאות אלפים, אולי מליון. הוא מרוויח חצי מכמה מחממי ספסל בבוסטון.

  24. תודה על הסיקור, הפציעה של באטלר היתה כואבת לצפייה. ודווקא אחרי שבוע מנוחה.
    ג'ו ג'ונסון פשוט נכנס ועשה סלים, כמה פשוט.
    דאנתוני בבעיה כשהוא צריך למצוא דקות לכולם. היום גרין שיחק רק 6 דק', וזה כשגורדון לא שיחק.
    כרגע הרוקטס קבוצה יותר טובה מגולדן סטייט. לקח לי 3/4 עונה להודות בזה, ומדובר רק על נקודת הזמן הנוכחית. עדיין חושב שהצהובים פייבוריטים בסדאת פלייאוף, אבל דריל מורי עשה ניסים ובנה מפלצת, כשכולנו חשבנו שהדרקון הצהוב הוא בלתי מנוצח.

    1. שיוסטון לא מוקדם מידי בשיאה.

      אבל היתרון שלהם שכולם קולעים שם כולל המליפים ובמחליפים ליוסטון יש יתרון גדול מאד על גולדן סטייט.
      קר יצטרך תמיד להישאר עם 2 מהטריו על המגרש גם בהרכב מחליפים.

      1. אולי עם קוואי בריא , כרגע סאן אנטוניו מעניינת מבחינתי בדיוק כמו אטלנטה .
        דיוויס מול יאניס נראה לי מאצ אפ מעניין ביותר ועוד שהבאקס והפליקנס נלחמות על מקומן בפליאוף

  25. שינוי הגישה של דיוויס במשחקים האחרונים והסטטיסטיקה שלו
    Over the last four games, Davis is averaging 42.3 points, 14.8 rebounds, 2.0 assists, 4.0 steals, 3.0 blocks and 2.3 threes

    1. מה שזה אומר שהוא די בטוח יכנס לחמישיות העונה מה שיקנה לו זכות לחוזה הסופר מקס. סוג של חרב פיפיות שעדיין לא הבנו איך קבוצות הליגה מקבלות. מצד אחד, הסיכוי שישאר בפליקנס יגבר, מצד שני, האם ניו אוקלינס תסכים להתחייב לכאלו סכומים?

      1. זה טמטום החוזה סופר מקס הזה,במקום לעזור לקבוצה זה גם פוגע בה משמעותית במהלכים שהיא יכולה לבצע (ופילי בבעיה גדולה מאוד עם אמביד שיקבל כנראה את הסופר מקס כשיכנס לחמישיה הראשונה)שבו אני לא יודע איך הליגה עדיין לא שינתה את זה

      2. חוץ מלתת לו מנה שהוא רוצה אין להנהלה מה לעשות , לא מבין תהיגיון של החוזים האלה שסותמים אחר כך את תקרת השכר של הקבוצה , קאזינס ודיוויס יצטרכו לוותר על אחד על משהו כדי שיהיה אפשר לבנות משהו בפליקנס גם ככה אנחנו בשוק קטן וחלש .
        זה הטעות הכי גדולות של הנהלות שלא דואגות לסגלים מאוזנים מבחינה חוזית של מקס וטרנים ורוקיס , הטעות של הפליקנס שאין רוקיס שמשחקים ברוטציה

        1. כמות הטעוית שדמפס עשה זה פשוט פשע הוא הימר על כל הביצים בסל אחד, הלך על השחקנים בטווח גילאים וחוזים הבעייתי ביותר, בנה קבוצה ממש לא מאוזנת פרט לחוזה של דיוויס בכל הקשור להתנהלות הוא 0 אחד גדול, נוסיף על כך שהוא העסיק צוות אימון לא נכון, וכמובן שגם צוות רפואי נוראי.
          לגבי החוזי סופר מקס האלה זה טמטופ, לא מבין איך הליגה ובעלי הקבוצות לא חשבו על זה.

          1. כל מה שאמרת לגבי הפליקנס נכון לגמרי , לגבי חצי שנה אחרונה מהטרייד של קאזינס הוא כן עשה מהלכים טובים כמה שעבר עם המגבלות שהוא יצר .
            עדיין הייתי מחליף אותו ואת ג'נטרי גם נגיע לסיבוב שני הפליאוף העונה.
            הבעיה גם שהבעלים מבוגר ולא יציב מבחינת קבלת ההחלטות ,אם GM ומאמן טובים ובעל בית שמוכן לשלם מס מותרות אפשר קבוצה שתתמודד על האליפות כבר בעונה הבאה ( אם קאזינס חוזר וחותם כמו שצריך ).
            אם דיוויס קאזינס באמת התחברו ומעניינים שהם ביחד שווים אליפות הם גם יצטרכו לוותר קצת כסף כדי להחתים עוד שחקנים טובים.
            במבט לעונה הבאה כל חוזים שכירים ואפשר לבנות משהו טוב עם הgm הנכון
            החוזה סופר מקס ממש טיפשי., 2 שחקנים עם חוזה כזה והלך מעל 70% מתקציב של קבוצה שצריכה להחתים עוד 10 שחקנים , חסר היגיון בכלל

          2. לדעתי הליגה תהיה חייבת להידרש לזה. לעשות חריגת שכר לחוזה הסופר מקס, או משהו שיתן איזשהו יתרון לקבוצה הביתית. זה מהלך שבא לעזור לקבוצות קטנות להחתים את הכוכבים שלהם מחדש, אבל במקום זה הוא תוקע את הקבוצות לגמרי, ושם אותם במצב שאם לא יתנו את החוזה הזה, הכוכב יעזוב בטוח, כי 'לא מעריכים אותו' מספיק.

          3. מעטים השחקנים ששוים סופר מקס. דיויס הוא בהחלט שווה את זה. אם נא לא יציעו לו חצי ליגה תציע לו את זה. את נא הורג החוזה של הולידיי 26 מיליון לעונה במשך 4 שנים. וחייבים להחליף שם את צוות האימון ולהביא מאמן בקליבר גבוה. מעט מאד מאמנים יסרבו לאמן את דיוויס וקאזינס אם ישאר

          4. רק קבוצת הבית יכולה להציע לו את הסכום הזה (70 מיליון יותר מכל קבוצה אחרת). שאר הקבוצות יכולות להציע לו מקסימום "רגיל". בגלל זה זה שם בנחיתות את קבוצת הבית כי מקסימום "רגיל" נשמע פחות כשזה בא מהן.
            בכל מקרה הזכות לחוזה כזה היא למעטים גם ככה. צריך לעמוד בקריטריונים מאוד גבוהים.
            שחקן צריך להיות MVP, שחקן ההגנה של השנה, או להיות בלפחות 2 מ-3 השנים האחרונות באחת מחמישיות העונה, וזה חייב להיות שחקן שנבחר בקבוצה שבחרה אותו או שהועבר בחוזה הרוקי שלו.
            עדיין זה בעייתי לקבוצת האם כי גם אם זה נותן להם יתרון בהשארת השחקן, זה שם אותן בחיסרון מבחינת חיזוק לצידו.
            לכן לדעתי ה70 מיליון אקסרטא האלו חייבים להיכלל בחריגת שכר כדי לאפשר לקבוצה עדיין להיות תחרותית גם כקבוצה קטנה.

          5. התכוונתי לחוזה שמן וגדול ולא לסופר מקס כהגדרתו בספר. את ההפרש בין הסופר מקס האמיתי לחוזה השמן בוא ישלים בדרכים אחרות בשוק גדול יותר במיוחד אם יאבק על אליפויות. אני לחלוטין מבין את סה וזה צעד טוב אבל אם שחקן רוצה אליפות שיתגמש בדרישותיו אם הוא רוצה כסף מלא שיהנה לו זו בחירה שלו. הקבוצה נדפקת אין ספק אבל מה שיפה שהם צריכים לדעת לנווט בתוך זה. אני אישית לא הייתי משנה את זה ומשאיר כפי שזה.

  26. גארי האריס שווה לדעתכם 84/4?
    אני חושב שדנבר צריכים לבחור בדראפט 3 כי אני חושב שווילסון צ'נדלר לא יישאר שם בעונה הבאה

    1. לדעתי הוא לא שווה את זה אבל במחירים של היום שכל נגמר מרוויח 20 מיליון לך תדע. השאלה זה אם לא יחתימו אותו מי יכולים להביא במקומו במחיר כזה. הדבר העיקרי שאסור להחתים על חוזה ארוך של 5 שנים שם הקבוצות מתחילות להיתקע. הסגל של דנבר לא מספיק טוב לקחת אליפות וגם לא יהיה. יש להם את מורי ויוקיץ שיתפתחו להיות שחקנים אדירים לגבי השאר הם צריכים לחשוב טוב מה הם רוצים להשיג ומה החלופות בשוק החלטה לא פשוטה בכלל.

  27. אחרי צפייה במשחק של יוסטון והמאצ אם בין קלינט קפלה לקארי אנטוני טאונס, לטעמי קפלה הוא שחקן יותר מרשים, יותר דומיננטי באמצע, ויותר אתלטי.
    קרל אנטוני טאונס שחקן יעיל וטוב אבל הוא לדעתי פחות מתאים מקפצה למשחק העכשווי שבו הקצב גבוה יותר ויש יותר הנעת כדור.
    לטעמי האנרגיה של קלינט והיכולת שלו להלחם על הריבאונד ולקלוט את ההרמות להנחתה של כריס פול והארדן מאוד מרשים!

    1. עדיין לא יודעים, אבל הxray יצא שלילי. איך שלא יהיה כמו שזה נראה הוא יפסיד לא מעט זמן גם במקרה הטוב, ומינסוטה לא במצב שהם יכולים להרשות לעצמם לנוח עם 3 משחקים הבדל בינם לבין המקום שמחוץ לפלייאוף. ההבדל בין אופטימי לפסימי במצב שלהם הוא עצום ותלוי במשחקים בודדים.

  28. ראיתי כמעט את כל המשחקים השבת . האפשרות של הליג פאס לא להציג את התוצאה היא ממש מצויינת צריך רק להתאפק לא לראות תוצאות. יש לי הרבה מחשבות אחרי שראיתי את כל הקבוצות ששיחקו הלילה אבל בכל זאת הדבר העיקרי שעובר לי בראש זה שאף קבוצה לא תנצח את הלוחמים. היתה לי תחושה שהליגה קצת יותר שיוויונית ממה שחודבים אבל יש כעת 2 קבוצות על זה הלוחמים והטילים והלוחמים ינצחו לחחושתי. חוץ מזה שלא טעיתי לגבי בלייק גריפין ודטרויט היה לי פה סוג של ויכוח באתר לגביו הכנו כובעים לאכילה אני לא זה שאוכל אותם בנתיים. הוא נראה נורא הלילה. בטח משחק הבא הם ינצחו כי הוא יבוא בשביל הכבוד אבל רק בשביל זה. זה לא יחזיק מעמד.

  29. בסיקור דנבר-ס"א במשפט הראשון של הפסקה השנייה ישנה טעות ויוצא מהניסוח הנוכחי שהספרס הם שניצחו. צריך פשוט להחליף בין שמות הקבוצות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט