מעורב אול סטאר (מחורבן) ליום שני ( ה-NBA חושבים שהם יכולים לבלף אותנו עם 3 דק' כדורסל)/ מנחם לס

1. משחק האול סטאר המשעמם, מונוטוני, בנלי, וחסר המשמעות מכל השעמומונים שקדמו לו! (המטומטמים מה-NBA חושבים ששלוש הדקות האחרונות ישכיחו מאיתנו את החרא שהאכילו אותנו משך 45 דקות!)

ותאמינו לי או לא, עכשיו 11:35 ו-TNT משדר את כל המשחק שוב, מההתחלה.

GOOD NIGHT. I HAVE SEEN ENOUGH!

 

מה חרה לי יותר מהכול? כשלברון ג'יימס קיבל את הMVP הוא חזר על דברי ארני ג'ונסון: "הפעם זה היה שונה. הפעם זה הרגיש כמו משחק!"…

שקרנים. מה שהרגיש כמו משחק היו 3 הדקות האחרונות. סליחה, יותר נכון ה-40 שניות אחרונות. משך 45 או 46 או אפילו 47 דקות, זה היה משחק אול סטאר מהגרועים ומשעממים שראיתי. עכשיו כולם מתלהבים  מהשניות האחרונות. שקרנים. זה היה שיעמומון שלא היה גדול ממנו מאז שאני זוכר את המשחקים.

 

כואב לי הלב על עידן שלנו שהיה צריך לסבול את הדרק הזה שה-NBA מביאה לנו כל שנה וקוראת לו "ALL STAR GAME. לפחות היו לו יומיים קודמים נפלאים.

זה לא GAME. זה אפילו לא אימון. זה משהו בנאלי, מונוטוני, חסר משמעות, וחסר חשיבות, שאפילו משחק בשכונה עולה עליו. שם לפחות רוצים לנצח. לא משנה ל-NBA כמה אנחנו סובלים את החד-גווניות והשעמום הזה של אימון קליעות (ואפילו הזריקות מה-3 היו כה מחפירות בחצי הראשון, והכל ללא הגנה), הם לא מוכנים לעשות דבר לשנות את השיעמומון הזה. את החרא הזה.

ה-3-4 דקות אחרונות שמשחקים קצת יותר ברצינות כי רוצים פתאום לנצח לא מכפרות על 44 הדקות המזוויעות שהיו לפני. ה-NBA לא עובדים על אף אחד מאיתנו עם 3-4 דקות של קצת כדורסל.

אין אפילו טעם להציע ל-NBA אפשרויות אחרות כי כל דבר כבר הוצע להם, והם לא יעשו דבר בנידון. אפילו רייטינג נמוך ביותר בטיווי לא מפריע להם כי הם שוחים בכסף כזה רב, אז מה אכפת להם אם אנחנו משתעממים?

אתם יודעים מה?

הפעם זה היה גרוע יותר מכל דבר אחר בעבר. אפילו השחקנים השתעממו מהמשחק. עדיף כבר מזרח נגד מערב. סטפן קרי חושב שזה מצחיק לאכול פופקורן על הספסל?  יא כמה שצחקתי. בא לי שייחנק עם כמה גרעיני 'טירסה' (פעם קראנו בארץ לפופקורן 'טירסה'). לא שימות חס וחלילה, אלא שנשמתו תיעצר לאיזה 20-30 שניות עד שמישהו יבוא ויעשה לו את ה-Heimlich Maneuver והוא יקיא את הפופקורן על הפארקט, ואז הוא יתעורר מעילפון ממושבו אחרי הנשמה מלאכותית מקינג ג'יימס לברון בכבודו ובעצמו.

אולי אז ה-NBA יקלטו איזה זוועה הם נותנים לנו כל שנה. (ומרב אלברט האידיוט משדר את השיעמומון הזה בהתלהבות וצעקות כאילו זה המשחק השביעי בפלייאוף. על מי הוא חושב שהוא עובד? עברו הזמנים בהם יכולה היתה המדיה לשקר למאזיניה וקוראיה. היום הקוראים והמאזינים חכמים יותר מהשדרים והכתבים, אז מוטב שהזלצמן הזה עם ה-TOUPEE המכוער שלו יירגע.כי אנחנו יודעים טוב ממנו שמה שאנחנו רואים זה חרא של פרות בקיבוץ גבת ששפכו עליו טון של חרא כלבים).

2. לברון ודוראנט מצאו יריבה שאני לא הייתי מתעסק איתה. אבל אני לא הם!

לאורה אינגראם היא SUPER BITCH. בלונדינית עם פה קצת עקום, ימנית קיצונית יותר מסנטור מקארתי' (מי שלא יודע שיגולל), והיא אנליסטית של FOX NEWS הימני, שפוטת דונאלד טראמפ (כמו רוב אנשי החדשות של FOX כי אם אתה לא אוהד טראמפ מקומך ב-CNN או MNBC. יש לה פה שלא היית רוצה להיכנס אליו (עם שום אבר מגופך) כי היא נושכת כעקרב ופיה מרעיל, רק כשבמקום רוק היא נוטפת ציאניד.

בקיצור, שלשום היא עלתה קשה בתכניתה – כנראה לקראת האול סטאר – על לברון וקווין דוראנט, ואולי על כל ספורטאי המתעתד אי-פעם לפתוח את פיו (אני לא בטוח מה היתה אומרת אילו היו שפוטי הנשיא השקרן), שמצד אחד מוריד את ארה"ב אל פחי הפחת, ומצד שני – כלכלה, מחירי נדל"ן, מיסים פחותים – כובש לעצמו אוהדים חדשים בעוד שהישנים כמו קני, בנה של אשתי, שהוא בני החורג שאני אוהב אבל הוא רדנק  מאמין ב-SECOND AMENDMENT ומחזיק בחווה שקנה נשק לחצי פלוגת צה"ל, רק למקרה שממשלה קיצונית שמאלית עם נשיא שתלטן ירצו להשתלט על התושבים -נשארים נאמנים לו.

אני ממש חושש שכמה שטראמפ יהיה יותר גרוע ומטורף, וכמה שיותר נשים יאשימו אותו בהטרדות מיניות, כן יהיו לו יותר בוחרים בבחירות הבאות.

שכחתי על מה דברתי קודם.

אה, נזכרתי. לאורה.

הנה מה ששידרה בתכניתה:

Must they run their mouths like that? Unfortunately, a lot of kids — and some adults — take these ignorant comments seriously,” Ingraham said Thursday night on her show. “And it’s always unwise to seek political advice from someone who gets paid a hundred million dollars a year to bounce a ball.

“Oh, and LeBron and Kevin: You’re great players, but no one voted for you. … So keep the political commentary to yourself or, as someone once said, shut up and dribble.”

לברון הגיב ל- Washington Post בקונבנשיון סנטר באל-איי לאחר אימון "נבחרת לברון" ש"תגובתה של אינגראם רק מראה כמה שצדקתי במה שאמרתי".
הכל התחיל עם תגובתם של לברון וקווין דוראנט על הסרט "הפנתר השחור" שרוב שחקניו שחורים, ותגובתם על הצורך בפיקוח על קניית נשק לאחר ההרג האיום ההמוני בתיכון 'פרקלנד' בפלורידה.
הוא הוסיף: אנחנו לא נשתוק בשום אופן…

“But we will definitely not shut up and dribble. I will definitely not do that. I mean too much to society, I mean too much to the youth, I mean too much to so many kids that feel like they don’t have a way out, and they need someone to help lead them out of the situation they’re in.”

אתמול, מנכ"לית ה-NBPA מישל רוברטס, הכניסה לאינגראם בשפתה  היא:

To Roberts’ point, James and Durant are some heavy hitters when it comes to influence. Per our data, they rank No. 1 and No. 6, respectively, on our SNIPdaily NBA Top 100 over the past month, and James himself is the most talked-about athlete in America over the past year on our SNIPdaily Top 100.

The simple fact is, whether it’s NFL players kneeling during the national anthem or high-profile NBA stars (and coaches) speaking up about issues that are important to them, professional athletes aren’t going to just “shut up and dribble."

3. מאמן השנה שלי? המאמן שרובכם חושבים שהיה צריך להיות מפוטר לפני שנים!

תנו מבט בטבלה הבאה. אם אתם לא חושבים כמוני שדוויין ק'ייסי מאמר טורונטו הוא מאמן ה עונה נכון להיום, אז או שאתם "רפי הבנה-מינוס" או שחטפתם איזה משבר נפשי ואילו אני אחד מכם אני ממהר לשרינק הקרוב ביותר ומבקש כדורי "סימבולטה" עבור ניקוי הראש מכל מיני שטויות והפרעות מחשבה.

 

תראו באיזה מקום שמו מומחי ה-NBA הגדולים ביותר את טורונטו בפרה-סיסון. כמו שבחינת ה-IQ מבוססת על דעת מומחים, איזה תשובות מצביעות על 'הגיון', ודרגת 'הגיון' ו-חוסר הגיון', ודעתם נקבעה כמשתנה הבלתי תלוי (INDEPENDENT VARIABLE), והתוצאה שאתה מקבל בבחינה היא-היא שקובעת את רמת הגיונך כלפ היא ה-DEPENDENT VARIABLE, ככה דעתם של מומחי ה-NBA קבעה את יכולת הקבוצות המדורגות.

טורונטו עלתה ממקום ששי לראשון.

איך ולמה? הרבה בזכותו של דוויין קייסי.

כשהקבוצה פישלה האשימו אותו בחוסר מושג. עכשיו כשהקבוצה פורחת ישנם האומרים זה הכל בגלל דמאר דרוזן וקייל לאורי. ובכן, זה לא הכל בגללם. הם שני גארדים טובים אבל ישנם כמה וכמה צמדים טובים מהם בליגה. מה שקייסי עשה – כי כך טורונטו משחקת וזה לא בא מהשמיים – זה להפוך את משחקה השמרני של הקבוצה למשחק מודרני עם תנועת כדור בלתי פוסקת, וקליעות מהשלוש של 3-4 שחקנים. הוא גם משתמש מצויין בצעיריו על הספסל. הקבוצה פורחת, וזאת עם סגל שחקנים שמבחינת שמותם ויכולתם האישית הם לא בעשירייה הראשונה בליגה, טורונטו היא שלישית רק לרוק'טס ולווריורס, וגם להם היא מפגרת רק במשחק אחד. לקח לו שלוש שנים לעשות זאת, אבל כמו שהמורה קווינט לימד אותנו בחודש הראשון של כיתה ב' – "טוב מעט  מאוחר מאף-פעם לא"

אל תכניסו לי "אבל היא משחקת במזרח" כי עד עתה, העונה, המזרח לא נופל במאומה מהמערב, וממחר, עם הקאבס החדשה, לא אפול מכסאי אם המזרח יתחיל להעפיל על המערב עם קבוצותיו הצעירות לאורך ולרוחב.

בראד סטיבנס? לא מסוגל לרומם את הסלטיקס ללא גורדון הייווארד, וההצגה 'הסטואית' שלו מהספסל גם בישיבה וגם בעמידה מתחילה לצאת לי מן התחת. כמה זמן אפשר להעריץ מאמן שהוא שווה נפש ואדיש בניצחונות-על 20 ובהפסדים על 20?

מייק ד'אנטוני? מגיעה לו טפיחה על  הכתף בזה שהוא לא מפריע לכריס פול, ג'יימס הארדן, ושאר קוברי השלוש שלו, ואולי אפילו הוא די מיקסם את יכולתו של קלינט קפלה.

סטיב קר? ההפסדים של הווריורס ב-20 נקודות לקבוצות חלשות עד בינוניות, מראות לי שוב ושוב שהוא כנראה אישיות ששחקניו מעריצים, אבל מוח מבריק לכדורסל אין לו, ולא היה לו. לעתים הוא עומד חסר אונים כשקבוצתו חוטפת, והוא מסרב לקחת טיים-אאוט כי הוא לא יודע בדיוק כיצד לעצור את השחיטה (כפי שהיה במשחק האחרון נגד פורטלנד).

פופ? נפצע לו אחד, קאווי לינארד והוא באובדן חושים מלא. אני לא רואה  הרבה חיוב במה שהוא עושה בסן אנטוניו ההופכת ללא יותר מקבוצה "טובה מינוס".

אולי בליגה הזאת לא צריכים מאמנים אלא צריך 'מארגנים'. אחרי הכל, כמה אימון צריך צלף מה-3? לכן אולי אין היום מאמנים יוצאים מין הכלל כמו פעם, כי השחקנים יודעים לפחות כמוהם מה צריך ומה לא צריך לעשות. בשנות ה-50 וה-60 זה לא היה ככה. אז בין שורת המארגנים, דוויין קייסי צף מעל המים יותר מהאחרים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
173 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 6:18:23

מרב אלברט צורח בסיום: "SPECTACULAR!!! WHAT A GAME!!!"

GAME MY ASS

ברוך רובין
ברוך רובין
19/02/2018 6:37:20
Reply to  מנחם לס

1. המשחק שעממון אחד גדול, צריך לבול אותו או לשנות את הקונספט, המשחק של הצעירים היה עשרות מונים יותר מעניין.
2. אהבלה לגמרי חייב לעשות משהו עם הפיקוח על הנשק, זוהי זכותם של לברון ושל דוראנט להביע דעה.
3. טורנטו השנה מדהימה עם זאת אני עדיין לא על העגלה שלהם, יש להם כמות קלעים בלתי נגמרת והנעת כדור,ויש לה את המגרש הביתי בליגה, הם חיה אחרת מהשנה שעברה להגיד שזה יספיק לפלייאוף מול קליבלנד? לדעתי לא, קליבלנד התחזקה משמעותית ותעלה לגמר.
4. לגבי השטות הזאת של לא צריך מאמנים השחקנים לא יכולים לאמן את עצמם ראינו את זה בסקרמנו בפיניקס באורלנדו …. גם קר וגם סטיבנס ודאונתני , ובטח פופ הגדול מכולם מאמנים מדהימים צריך לדעת למקסם את היכולת של השחקנים שלך והם עושים זאת בצורה מופלאה , אני לא רואה מאמן שהיה מוצי חצי ממה שפופ מוציא מהשחקנים האלה, קרי אצל מאמן אחר לא היה פורח ככה אני בכלל לא מדבר על קליי ודרימונד גרין שהיו נעלמים והיינו מאבדים את אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה (השיאים שהם שברו ישארו ךהמון שנים למרות הירידה בהגנה). רק לראות מה קורה לשחקנים שעוזבים את המערכות הללו ולהבין

צופה מהצד
צופה מהצד
19/02/2018 6:30:07

אבל אין להם סיכוי בפלייאוף, אז מה כ"כ מדהים בו?
הם ישחקו את אותו משחק, ויעופו סיבוב שני. שוב.

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 6:48:03

הבנתי

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 6:35:04

על מה אתה מקשקש? הלוואי והיה לי מושג

מוש השור
מוש השור
19/02/2018 6:37:54

אחלה משחק, הרבה זמן לא נהניתי ככה מאולסטר והסיום היה הדובדבן שעל הקצפת. איך אפשר בכלל להשוות את זה לתוצאות של 170 נקודות במשחק? הפורמט החדש עובד יופי, אם רק יעשו את זה באמת עם בחירות כמו בשכונה, חצי שעה לפני המשחק בלייב, זה יהיה תענוג.

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 6:49:00

אז אתה מבין כדורסל כמו ESPN ן-USA TODAY שמהללים את המשחק כמוך

Elam
Elam
19/02/2018 6:39:16

האמת שכל הרבע הרביעי היה יותר מיוחד מנחם

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 6:43:24

לטעמי, היה אחלה אולסטאר. כרגיל, משחק מזעזע במשך 3 רבעים,
אבל הרבע האחרון היה סבבה לגמרי.

טורונטו?
אני מאמין שהם מגיעים לגמר המזרח. אף אחד לא מצפה מהם ליותר. ה-"יותר", זה יגיע בשנים הקרובות, היות ויש סיכוי לא קטן שהקאבס יתפרקו.
כל הסקפטים, פשוט לא צפו במספיק ממשחקי הקבוצה. זה כבר לא רק ISO לאורי/דרוזן. זו קבוצה שמניעה כדור, שקולעת מבחוץ, שנותנת הגנה. יש להם עומק, שרק ילך ויהפוך לחזק יותר בשנים הקרובות.

מפיצת הפייק ניוז של פוקס?
לברון לא יכל לבקש יחסי ציבור טובים יותר…

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 6:44:37

מנחם, תודה על עוד מעורב מצוין.
רק דבר אחד –
התמונה של העז, הורסת את הקפה של הבוקר.

מוש השור
מוש השור
19/02/2018 6:47:24

+1

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 6:50:04

זאת פרה לדעתי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/02/2018 12:25:06
Reply to  מנחם לס

פרה פרה 🙂

שמעון
שמעון
19/02/2018 6:52:58

איזה יגיע. טורנטו לא יגיעו לגמר גם בעתיד. העתיד של המזרח שייך לסימונס ואמביד בייבי. ובוסטון טובה מטורנטו.

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 7:06:00
Reply to  שמעון

לא זאת בלבד שיגיעו העונה לגמר המזרח מהמקום הראשון בעונה הרגילה,
אם הקאבס ימצו את הפוטנציאל שלהם, ושוב יהיו קבוצת הפלייאוף החזקה שהם היו בשנים האחרונות,
עדיין הם יזיעו במפגש מול טורונטו.

בוסטון?
קבוצה טובה מאוד, אבל מוגבלת התקפית. כאשר הייוורד יחזור, הם יהיו קונטנדרים.
עד אז?
יש להם את הפלייאוף הקרוב בשביל להעביר סדנת "שכר לימוד" לצמד הדינמי (בראון את טייטום).

שמעון
שמעון
19/02/2018 7:52:52

דיברתי על הגמר הכללי של הליגה לא המזרח.

אבל גם לגמר המזרח לא יגיעו 🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 7:58:36
Reply to  שמעון

אני מוכן להתערבות שטורונטו תשחק העונה בגמר המזרח.

שמעון
שמעון
19/02/2018 8:40:57
Reply to  שמעון

לפני תחילת הפלייאוף נראה מה מצב הפציעות ואז אתערב איתך. רק תזכיר לי

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 7:12:27
Reply to  שמעון

הסיקסרס?
הם עדיין בגדר פוטנציאל.
בן סימונס צריך להראות שהוא יודע לקלוע.
אמביד צריך להראות שהוא מסוגל לשרוד את האינטנסיביות הפיזית של הפלייאוף.
אלו סימני שאלה לא קטנים, בעיקר לאור העובדה שב-54 משחקים, לסימונס יש 0 שלשות מ-10 ניסיונות.
ובהתחשב בעובדה שגופו של אמביד עדיין לא למד איך להתמודד עם המעמסה ב-NBA (השנה הוא לא משחק בבאק-טו-באק, והוא משחק 31 דקות למשחק. איך הוא יתמודד עם תוספת הדקות של הפלייאוף? שאלה טובה)

שמעון
שמעון
19/02/2018 7:53:46

בפלייאוף למזלנו אין בק טו בק ואמביד יהיה בסדר גמור לדעתי הוא נראה טוב

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 8:01:33
Reply to  שמעון

אמביד הפך לאחד השחקנים האהובים עליי בליגה.
הוא לא נראה טוב, הוא נראה מצוין. בהתקפה, ובהגנה.

אבל –

בפלייאוף אולי לא משחקים באק-טו-באק, אבל האינטנסיביות של המשחקים גדולה יותר, והכוכבים משחקים יותר דקות.
אמביד מעולם לא היה במצב בו הגוף שלו צריך להעלות את ההספק, אחרי עונה של 60 עד 65 משחקים.
זה דבר שהגוף צריך ללמוד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/02/2018 12:06:30

לטורונטו פוטנציאל יותר מהסלטיקס (עם הייוורד במצב טוב)?

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
19/02/2018 6:46:49

תודה מנחם
לגבי האולסטאר פשוט מסורת שהלוואי ויבוא יום ונגיד שפעם היה דבר כזה ומזל שהיום כבר לא צריכים תירוץ לפגרת אמצע עונה.
קייסי בעיניי הוא סוג של תלמיד חנון שעובד קשה ומןציא ציונים טובים אבל כשצריך את המעבר את זה אין לו. תראה ההתקפה של טורנטו לא עברה שדרוג מיוחד אין כמעט תנועה ללא כדור וחסימות לשחקנים ללא כדור. זו נראית ס"א משונמכת. בהגנה טורנטו אמורים להיות קבוצה חונקת עם האתלטיות שיש להם אבל זה פשוט לא זה. ההגנה על הצבע די טובה אבל ממה שראיתי החילופים ההגנתיים שלהם והיכולת לסגור חורים אחרי מיסמאצ' היא פחות גמישה ומהירה משל בוסטון למשל.

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 7:00:30

אני לא מסכים אתך בכלל.
טורונטו השנה מוסרים הרבה יותר, ומשחקים הרבה פחות ISO.
בשנה שעברה הם היו במקום האחרון בליגה ב-AS% עם 47.2% ,
השנה יש להם 56.8%
הם זורקים הרבה יותר מטווח ה-3, מה ששיפר משמעותית את האחוז האפקטיבי שלהם (זרקו 24.3 פעמים מה-3 בעונה שעברה, מול 32.4 פעמים העונה).
זה אומר שבמקום מלא מיד ריינג' אחרי ISO, הם זורקים שלשות אחרי מסירה.

זה לא שהם הפכו לגולדן סטייט, הם רק במקום ה-20 בליגה ב-AS% ,
אבל יש שינוי מהותי, ואני מאמין שזו רק פונקציה של זמן עד שיבינו שטורונטו קונטנדרית.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
19/02/2018 7:13:10

גיא, האם יש סטטיסטיקה שמודדת חסימות ללא כדור? או תנועה ללא כדור? זה יוכל לתת אינדקציה טובה לדיון.
לגבי זריקה אחרי מסירה כשההגנות מתהדקות האיכות בולטת הרבה יותר על הכמות ולדעתי טורנטו תהיה אחת הקבוצות עם צניחת אחוזים הכי משמעותית מהעונה הסדירה לפלייאוף. ככה זה כשהשינוי הוא קוסמטי.

Ido
Ido
19/02/2018 7:15:41

בלה בלה בלה. הוא שם נצחונות על השולחן. אכפת לי איך הוא עושה את זה?

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 7:27:22
Reply to  Ido

"בלה בלה בלה",
נשמע כמו ציטוט מהתכנית של צמד הדבילים (ברקו ומה שמה).

חסרות קבוצות שהגיעו עם מאזני ניצחונות מרשימים, ואז הודחו בסיבובים המוקדמים של הפלייאוף?
ברור שלדרך יש משמעות.

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 7:36:13

יש סטטיסטיקות של תנועה. הן בעייתיות מאוד, ולא מלמדות הרבה (לדעתי).
מספיק לראות שבמקום האחרון בתנועה בהתקפה, נמצאת יוסטון.

(הרבה תנועה יכולה ללמד על קבוצתיות, או על חוסר יעילות)

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
19/02/2018 7:46:41

טוב עכשיו אתגרת אותי.
אם בא לך ויש לך זמן נתכתב במייל ונחשוב ביחד על מתודולוגיה שמשווה בין מספרי עונה סדירה לפלייאוף (חשבתי כבר לעשות את זה אבל עכשיו ממש נתת לי מוטיבציה) אפשר גם לחשוב על קורלציות בין נתונים שונים כגון תנועה ויעילות מספרית במידה והן אמינות.
כשלטורנטו יהיה את הכישרון של הרדן וכשקייסי ידע למצות את הכישרון מדרוזן אזי תוכל באמת לדבר על טורנטו ברצינות.
אם בא לך זה המייל שלי hanissani@gmail.com

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 8:02:56

סבבה. אני אשלח לך מייל מאוחר יותר היום.

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 18:06:16

חגי, למה שלא תכתוב על זה מאמר אורח לאתר? שלח לי ל-

meless1937@gmail.com

שמעון
שמעון
19/02/2018 6:50:31

אני מסכים איתך מנחם אבל גם האולסטארים בעבר היו חרפה ואף יותר. הפורמט הזה עדיף באופן אישי מאשר מזרח ומערב. קשה למצוא פתרון יעיל איך להפוך את זה לתחרותי למעט פרס כספי עצום לכל שחקן בקבוצה המנצחת. מאמן העונה שלי הוא מייק דאנטוני. מקום 1 בליגה הארדן בשיאו ובעיקר על הצלחת השילוב פול את הארדן ובניית קבוצה נהדרת מסביב. השאלה זה מה הוא יעשה בפלייאוף והאם יחזור על השטות כמו להוציא את אמביד במאני טיים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/02/2018 12:10:20
Reply to  שמעון

אמביד בפילי!!!

שמעון
שמעון
19/02/2018 12:45:52

ידוע. הכוונה הייתה לשטות דומה.

סוסמעץ
סוסמעץ
19/02/2018 6:53:50

דוק אתה לגמרי צודק
שעמום בריבוע
ודווקא היריבות שלהם מוצאת חן בעיני
תודה רבה

MBK
MBK
19/02/2018 6:54:26

מעורב מעולה !
אפילו התלבושות של האולסטאר נראו כמו פיג’מות
משחק מזעזע
סטיב קר גיבור גדול מול פיניקס נותן לשחקנים לאמן
לא מסוגל לחזור עם סל מטיים אאוט ,המזל הגדול שלו זה דוראנט היחיד שיכול לשים נקודות במאני טיים בקבוצה שלו
זה שמאמן אלוף לא עושה אותו לגדול ולראייה פיל ג’קסון

שמעון
שמעון
19/02/2018 7:00:17
Reply to  MBK

פיל גקסון היה אלוף בהתקפת המשולש גורדן קובי ושאק

MBK
MBK
19/02/2018 7:23:03
Reply to  שמעון

התקפת המשולש זה אחד הקשקושים הגדולים בתולדות המשחק
לראייה ההצלחה המסחררת של הניקס

שמעון
שמעון
19/02/2018 7:51:35
Reply to  MBK

וואי וואי נפלת קורבן לציניות. היה ציניות עמוקה בין השורות…
פיל גקסון הכי אוברייטד אבר, זה הגווארדיולה של האןביאיי

MBK
MBK
19/02/2018 10:00:44
Reply to  שמעון

סליחה שמעון
יצאתי בלטה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/02/2018 12:17:45
Reply to  שמעון

כדי ששושלות יצליחו לא מספיק שחקנים גדולים אלא צריך גם מאמנים משובחים. שחקנים גדולים ככל שיהיו לא יכולים לאמן את עצמם, גם לא ג'ורדן.
11 האליפויות מעידים שג'קסון מאמן נהדר אך כמנג'ר הוא נכשל בניקס. יכול להיות מאמן מצוין שכמנג'ר יהיה כישלון.

שמעון
שמעון
19/02/2018 13:12:38
Reply to  שמעון

ציפור לברון אימן את עצמו והביא אליפות. גם מייקל יכל לאמן את עצמו ולהביא אליפויות, פיל זכה באליפויות כי הליגה נחלשה, מגיק בירד ואיזייה ירדו מהמסך ואז מי היו המתחרים שלו? קלייד? בארקלי? יואינג? שהקיפו אותם נגרים.

פיל היה פסיכולוג ענק וידע להתנהל עם כוכבים אבל בתור מנהל משחק הוא אחד הגרועים שראיתי, מעולם לא הגיב תוך כדי משחק, חטף תבוסות על ימין ושמאל ושלא היה לו בקבוצה 3 שחקנים מהטפ 5 של כל הזמנים הוא נרמס משל היה אלווין גנטרי.
הוא אחד האנשים שהמזל שיחק לו קלף עם השחקנים שנפלו לחיקו.

פופוביץ עולה עליו ב20 דרגות. כנל לארי בראון או קרלייל.

captain beefheart
captain beefheart
19/02/2018 18:08:49
Reply to  שמעון

אתם לא מבינים את הגדולה של פיל ג'קסון. מה שהוא המציא זה בעצם "התקפת המתומן". כל כך מורכב וגאוני שאין סיכוי שמישהו מרפי השכל כאן יבין זאת.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
19/02/2018 9:18:47
Reply to  MBK

להגנתו של גקסון בניקס לא היה לו את המרכיב הכי חשוב להצלחת שיטת המשולש שזה כמובן השחקן הכי טוב ודומיננטי בליגה

שמעון
שמעון
19/02/2018 13:13:39

+10

Berch
Berch
19/02/2018 7:02:41

היו צריכים לומר לגברת אינגראם שגם בה אף אחד לא בחר אז אולי כדאי שגם היא לא תדבר על נושאים פוליטים…. 🙂

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 18:09:17
Reply to  Berch

ברץ', זרקת פגז לעבר אינגראם!

Ido
Ido
19/02/2018 7:18:15

מעורב מצויין. מנחם אתה בשיא שמרגיזים אותך כמו האולסטאר או שדרי פוקס צבועים.
אני שמח שאתה כותב על אינגרם והקרע בין השלטון לעם. תקופה מרתקת. כמעט כמו זו של מקרטי..

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 10:10:21
Reply to  Ido

הקרע בין השלטון לעם…

He Will Not Divide Us

https://www.youtube.com/watch?v=Hnxqcb0mRcU

אור
אור
19/02/2018 16:37:09

לפי ההגיון שלך מי שחושב שפוקס ליצנים הוא תומך אנטיפה?

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 17:57:15
Reply to  אור

לא.
את זה חושב מי שנתן את הכותרת לסירטון.
אני חושב שאפשר לתת כותרת כמו: חוזר באדיקות על מנטרת האחדות, אך מתפרץ בשנאה שיגעונית על מי שעושה ממנו צחוק.

פיני
פיני
19/02/2018 7:55:30

זה שואו והכל נכון, אבל 5 הדקות האחרונות של האולסטאר, תאווה לעיניים, ממליץ, הגנות חזקות והכל. ככה באמת המשחק היה צריך להיראות. היו שם גם כמה מהלכים שכבר לא רואים בשום מקום – שני מהלכי קלאצ', אחד מסירה של דוראנט לראסל, השני של ארווינג ללברון, מצחיק שזה מה שיצא…

חוץ מזה, ידעתי שקיירי ולברון הם גם שחקני קולנוע טובים, אבל זה באמת מרשים:
https://twitter.com/NBAEVERYTHlNG/status/965421993548972037

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
19/02/2018 13:25:32
Reply to  פיני

הם הריצו שם בדיחה על סטף קרי?

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 18:10:52
Reply to  פיני

אבל מה היה קורה ל-3 הדקות האחרונות אם בוצת סטפן היתה מובילה ב-20?

dror2
dror2
19/02/2018 8:03:24

שתי הערות:
1. להגיד שמאמנים לא משפיעים זה להתעלם מהמציאות. לקריאה נוספת, ממליץ על פריוויו 2014/15 של גולדן סטייט כדי להבין מה סטיב קר עשה מהקבוצה שלו בלי שינויים מפליגים בסגל השחקנים.
2. עדיין לא הצלחתי למצוא שיטה יותר טובה לאולסטאר מאשר ארהב נגד שאר העולם. איזו שיטה אחרת תגרום לשחקנים לשחק על הגאווה והכבוד שלהם? אני גם רואה ניצחון אפשרי לנבחרת שאר העולם דווקא כי הם יבואו כאנדרדוג שרוצה להוכיח מול הכוכבים האמריקאים הזחוחים שבטוחים שאף אחד לא יכול עליהם, כמו שהיה ב-2002, 2004 ו-2006

captain beefheart
captain beefheart
19/02/2018 18:19:45
Reply to  dror2

קיבלתי את המלצתך והפריוויו (המשובח) של ולדי קוגן מעניין היום אפילו יותר מהיום שבו נכתב. "המשגיח" בתגובה הראשונה קונה לעצמו תהילת עולםץ
http://www.hoops.co.il/?p=34329

סולי
19/02/2018 19:12:29

ממש מעניין…יש שם כמה תגובות לפנתיאון (חוץ מזו של המשגיח שהזכרת), לדוגמא- הדוק מכנה את הקבוצה בתגובה מס 8, כקבוצה הסימפטית והחביבה עליו בכל המערב…היו ימים..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20/02/2018 0:26:29

+💯. מדהים

ניר לוין
20/02/2018 3:21:41

מעולה! תודה על הקישור

Carmel
Carmel
19/02/2018 8:10:16

מנחם אחרי כל כך הרבה שנים של ALL REST Game עדיין יש לך ציפיות ממשחק האול-סטאר? למה בכלל בזבזת זמן לראות את המשחק?
מאז המשחק הפרידה ממאגיק כל המשחקים שיעמומון אחד גדול.

ולדי קוגן
19/02/2018 8:37:12

אנחנו יודעים טוב ממנו שמה שאנחנו רואים זה חרא של פרות בקיבוץ גבת ששפכו עליו טון של חרא כלבים-איזה תגובות של מנחם,פרייסלס. ראיתי תקציר של 3 דקות מהמשחק וגם זה יותר מדי

שחר
שחר
19/02/2018 8:57:51

אולי אפשר להכפיל את אותן דקות יפות של משחק אינטנסיבי, ע"י מעבר לשיטת ניקוד כמו בטניס, כל "רבע" או זמן מוגדר אחר שהושג בו ניצחון יתן נקודה, וכך לשחק הטוב מ5 לדוגמה. קשה לחשוב על דרך לגרום להם למוטיבציה לתת יותר מכמה דקות טובות בסוף המשחק, אולי כך זה ישתנה.
חוץ מזה כל עוד הם כל כך חסרי מאמץ 3 רבעים, שיפסיקו לנפח את החזה ולספר לכל העולם על כמה שהם תחרותיים, לא ישנים אחרי הפסדים, ועוד כל מיני קלישאות של ווינריות,עבודה קשה ופוזות של לוחם מיחידה מובחרת שיוצא לקרב.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
19/02/2018 9:07:57

מנחם,אתה בא בימים וזה לא טוב לך להתרגז כך lol

לגבי האולסטאר-
המשחק לדעתי היה סביר ומעלה ובהחלט טוב מאלו של השנים האחרונות.
הבעיה היא שהכדורסל עבר תהליך קיצוני (בעזרת ג"ס בעיקר) שבו שחקנים מעיפים כדורים מהחצי וזה פשוט גועל נפש ,היום אם אתה ביג-מן ואין לך זריקה ל3 אז אתה לא תשרוד(חוץ מיחדי סגולה ע"ע אדמס) ולכן כשזה מגיע למשחק ידדותי כמו האולסטאר אתה תראה קיצוניות בזריקות מקשת ה3 (כי אף אחד לא ינסה להתאמץ בכדי לסגור את השחקן שעומר יותר ממטר מהקשת).

לגבי הביצ' מפוקס ניוז-
האם מישהו בחר בה לבלבל במח על פוליטיקה?
מה היא דמוקרטיה?
ולמה היא לא פותחת את הפה על פופוביץ או קר שמדברים לא פחות מלברון על טראמפ?
האם גם עבדול-ג'באר,עלי או ביל ראסל לא היו צריכים לפתוח את פיהם בזמנו?

טורנטו-
המממ…אני לא יודע,הם אומנם נראים מצויין ואף שדרגו את עצמם משנים עברו (פחות בידודים ויותר משחק קבוצתי והנעת כדור) אבל אני מתקשה לסמוך על דה-רוזן ולאורי שלא ישתינו במכנסיים כשיראו את לה-בום בפליאוף.
אני עדיין לוקח את בוסטון כמנצחת של המזרח.
אני לא מאמין בקבוצה החדשה של לה-בום.אני חושב שכל זה סה"כ זמן ירח דבש שהכל יופי טופי …עד שחוזרים מהחופשה והכל יראה אחרת.
2 מהחדשים הם ילדודס שמעולם לא שיחקו משחק פוסט-סיזן
1 מיהם אולי שיחק סדרה אחת בקושי אם אני לא טועה
והאחרון היחידי עם נסיון אבל נראה מעבר לשיאו…
אנחנו נראה שוב דרמות מחדר ההלבשה מצד לה-בום והכל יחזור לקדמותו (אין ללברון עזרה ובלה בלה בלה).

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 9:49:29
Reply to  FuckTheRefs

לגבי הגברת הכבודה לורה אינגראם, אספר לך סיפור:

ברוסיה הצארית האנטישמית יהודי הואשם במשפט בעבירה כלשהי. הוא ניסה לשחד את השופט אך נתפס.
שאל אותו השופט – תגיד לי, אין אצלכם בתורה איסור לשחד שופטים ?
ענה לו היהודי – אסביר לך, האיסור לשחד הוא כדי לאפשר משפט הוגן. אולם כשהשופט מראש מוטה נגד היהודי, השוחד מטה את הכף לכיוון השני ואז יהיה משפט הוגן.

שחקנים פוחדים לפתוח את הפה בעד טראמפ, מה יקרה בגולדן-סטייט אם אחד השחקנים יעיז להגיד "טראמפ מצויין" ? טרור כנגדו. לכן קריאתה של לורה אינגראם, (מועמדת לשעבר לדוברות הבית הלבן) לסתום את הפה של לברון ודוראנט רק תאזן את התמונה.

זהו.

.

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 10:11:30

תקשיבו לה. היא אוהדת קאבס מושבעת!

https://twitter.com/KFILE/status/900790618108153857/photo/1

דוראנט אמירה אומללה
דוראנט אמירה אומללה
19/02/2018 10:17:46

צודק!
איש העסקים המיליארדר, האיש שמעולם לא נתנו לו לפשוט רגל למרות מאות כשלונות עסקיים, האיש ששולט בארצות הברית, האיש שמקבל כוחות נפשיים וסיוע משלטונות המעצמה הצארית לשעבר, איש העסקים שיצא הישר משנות ה-80 ומתגעגע לימים של שנות ה-20 בהם לתאגידים היה מותר לעשות ככל העולה ברוחן כולל להרעיל ביודיעין עובדים, האיש שמאמין שהתלונות לגבי אסבסט הם רק מזימה כנגד העשירים – הוא צריך הגנה מרשת החדשות ללבנים עשירים, כידוע – האוכלוסיה המדוכאת בהיסטוריה.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 10:28:39

התעמולה הזו נכונה בערך כמו "מכיון שיש פי 50 יהודים מיליארדרים מחלקם היחסי באוכלוסיית העולם, זה מוכיח שיש כאן מזימה נסתרת של היהודים המרושעים למצוץ את לשד העמים העניים והמסכנים".
רבעי ושלישי אמיתות מעורבבות בשנאה ידועה מראש.
אם היה "לכם" שכל הייתם מתנגדים לו (ולביבי) בהגינות , אבל כשהשנאה כתובה בין השורות , המחנה השני גם הוא פועל מהלב ולא (רק) מהשכל. תקבלו אותם לעוד קדנציה.

דוראנט אמירה אומללה
דוראנט אמירה אומללה
19/02/2018 10:42:47

אתה שוב מבלבל תעמולה עם עובדות.
תמשיך להקשיב לשקרנים הגזענים שונאי הלא מיליארדרים שמאכילים אותך. כל עוד הם לא אנטישמים הם בסדר.

דוד
דוד
19/02/2018 12:54:42

אגב הוא לא קיבל סיוע מרוסיה, על פי הודעה רשמית של סגן התובע הכללי רוד רוזנשטיין המסכמת את החקירה של מולר. אז תרד מהעץ כי זה ערימה של בולשיט…

שמעון
שמעון
19/02/2018 18:17:44
Reply to  דוד

ואם קיבל אז מה? מה הבעיה פה נשיא רוסיה ונשיא ארהב לא יכולים להיות חברים? על מה השמאל מתפוצץ? ומה עם החברים של אובמה חמינאי ואסד וחיזבאללה והאחים המוסלמים שהוא כה התאמץ לשים במצרים?

ברוך רובין
ברוך רובין
19/02/2018 16:37:35

מצחיק שיוצאות תגובות כאלה מאחד ששמשתמש בכינוי קווין גונסון, למי שפרט לשחקן כדורסל מלהיב לשעבר הוא גם עבריין מין, ומושחת מיסודו

שמעון
שמעון
19/02/2018 18:15:53

אפשר לחשוב איזה פוליטיקאי לא מושחת. כולם מושחטים אחרת הם לא היו מגיעים לתפקידים האלו. זו מהות הפוליטיקה מאז ומעולם להתקדם בתחבולות ושחיתות. השאלה זה רק מי נתפס.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/02/2018 16:44:41

לגבי הבחירות, טראמפ ידע בדיוק איך להציג את עצמו בהתאם לשיטת הבחירות שנהוגה אצלנו (בשיטת בחירות כמו בישראל הוא היה משנה הרבה מהדרך), רוב האנשים מצביעים לפי החינוך שקיבלו והבית שבו גדלו בלי להסתכל על האופציות ועל המפלגה השונה. לגבי טראמפ אני לא סובל אותו הוא נראה מאוד לא יציב .אבל אי אפשר שלא לראות את הנראטיב והיחס המפלה לרעה מהתקשורת. לא חסרים שחקנים שפותחים את הפה בעד טראמפ, ותומכים בו בריידי אחד מהם, אבל טראמפ מוביל אותנו לפילוג ושנאת האחר.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 16:53:23

"לא חסרים שחקנים שפותחים את הפה" ?
לפחות לגבי האומנים, טראמפ לא מצא אחד מפורסם שיסכים לשיר בהשבעה שלו. לא סביר שאם טראמפ ניצח בבחירות שאין אף אומן מפורסם שהצביע לו. אבל הטרור המחשבתי עושה את שלו. האם 50% מהשחקנים המזדהים פוליטית תומכים בטראמפ ? או שזה עומד בערך על 10% מול 90% ?

טראמפ נלחם כמו איכר פשוט בשנאה ובפילוג המתוחכמים הליברליים, אבל שלא תהיה לך טעות הם לא יותר צדיקים ממנו. שנאת לבנים, שנאת גברים, שנאת עשירים, הערצת ה"אחר" ושנאת ה"אני" מסתתרים מאחרי שתיקה רועמת כשמשתיקים מרצים רפובליקנים באוניברסיטאות.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/02/2018 17:10:31

נו אבל זה הגישה שטראמפ מנחיל , מה צבע העור של רוב השחקנים המובילים? מאיזה רקע הם באו ?אולי זה קשור יותר לשנאת המיעוטים שהוא מנחיל, לזה שהוא כינה את קהילת השחורים מוכת פשע, לזה שרוב התומכים שלו הם רדניקים,לזה שרוב קהילת הKKK וראשיה תומכים מובהקים בטראמפ, בזה שהוא לא גינה את הפשעים נגד השחורים ואת היחס המשפיל והלא צודק כלפיהם. בריידי הוא תומך נלהב של טראמפ.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/02/2018 17:13:14

נוסיף את העובדה שיש נזק כלכלי עצום לאומנים ולשחקנים שבוחרים באחד הצדדים (לברון הפסיד מעל 15 מליון דולר על התמיכה בהילארי) ונבין שרוב השחקנים ואומנים לא רוצים להיכנס לקו האש ומעדיפים להיות כמו גורדן, זה עכשיו די מדהים ששחקנים מביעים דעה גם במקרה של פגיעה בהכנסות ובתדמית הציבורית.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 17:38:00

אם לברון הפסיד 15 מליון דולר על תמיכה בקלינטון, הוא היה מפסיד 50 מליון על תמיכה בטראמפ. לא שהוא בחר עמדה לפי ההפסדים, אבל הרעיון שלי ברור, והראיה – הפחד מלהופיע בהשבעת טראמפ.

איזורי השחורים אכן מוכי פשע, והשחורים הם אלה שהורגים הכי הרבה שחורים, לבנים וכל צבע אחר.
על הטענה שהKKK הצביע טראמפ אפשר לענות שהסעודים, לואיס פרחאן וחבריהם תומכים באובמה ואחריו בקלינטון.
אני לא חושב שהוא צריך לגנות יחס חשדני שאחרים קוראים לו משפיל כלפי שחורים כמו שנתניהו לא צריך לגנות יחס חשדני של מגבניקים לערבים שאחרים קוראים לו משפיל, אצטט לך מכתבה :

"לפי נתוני ה’וושינגטון פוסט’, מתוך 990 אזרחים אמריקנים שנורו למוות בידי שוטרים בשנת 2015 – למעלה ממחצית (494 איש) היו דווקא לבנים – לעומת 258 שחורים ו-172 אזרחים ממוצא היספני. החלוקה הגזעית בין הרוגים מירי משטרתי נשמרת פחות או יותר גם בשנת 2016: עד עתה נהרגו 561 אזרחים אמריקנים מירי שוטרים – ופחות מרבע מהם היו שחורים (135 איש).

הבעיה של השחורים היא השחורים
העיסוק האובססיבי של פעילי BLM בהרג שחורים בידי שוטרים נראה מגוחך וצבוע במיוחד לאור הנתון המדהים הבא: 6,095 אפרו־אמריקנים נרצחו בשנת 2015 – יותר ממספר הנרצחים הלבנים וההיספנים גם יחד – וזאת למרות שאוכלוסיית השחורים מהווה רק 13 אחוז מכלל תושבי ארה”ב. ומי רצח את אותם שחורים? לא השוטרים המואשמים על ידי אובמה ו־BLM בגזענות, אלא דווקא שחורים אחרים, האחראים ל־90 אחוז (5,485 איש) מכלל הנרצחים האפרו־אמריקנים בשנה שעברה – שיעור הגבוה ב-2,100 אחוזים (!) ממספר השחורים שנהרגו באותה שנה כתוצאה מירי שוטרים.

ההתעלמות המוחלטת של פעילי BLM, כמו גם של ממשל אובמה, מתרבות הרצח הפושה בשכונות השחורים, זועקת לשמים. ביום שבת האחרון, למשל, חסמו פעילי BLM רחובות ראשיים בשיקגו כמחאה על “אלימות השוטרים” – כאשר רק באותה יממה נורו לא פחות מ־28 שחורים בידי שחורים אחרים בעיר. במהלך ההפגנות הסוערות של BLM נגד כחולי המדים, האחראים כאמור לאחוז מזערי מכלל ההרוגים השחורים, לא נשמעה אף לא מילת גינוי אחת לירי יומיים קודם לכן בילד שחור בן ארבע משיקגו – שהיה הילד הרביעי בתוך שלושה ימים שנורה בעיר בידי אחד התושבים. “אם ל־BLM באמת היה אכפת מחיי שחורים, הם היו מפגינים נגד פשעים שמבצעים שחורים (כלפי שחורים)”, אמר בימים האחרונים רודי ג’וליאני, שכראש עיריית ניו־יורק ריסק את הפשע ברחובות התפוח הגדול,

האפרו־אמריקנים לא רק הורגים אחד את השני בכמויות בלתי נתפסות; הם גם אחראים ל־40 אחוז ממקרי המוות של שוטרים בארה”ב (26 שוטרים נהרגו עד עתה בשנת 2016, עלייה של 44 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד), וזאת למרות העובדה כי שיעור הגברים האפרו־אמריקנים בכלל האוכלוסייה האמריקנית עומד על 6 אחוזים בלבד.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 17:47:37

השחורים הם 13% מאוכלוסיית ארה"ב, והם אחראים ל
א – 40% מהריגת השוטרים ב2015.
ב – 90% מהריגת השחורים ב 2015 – פי 2100% מכמות השחורים שנהרגו ע"י שוטרים.

אין פלא על היחס החשדני של שוטרים לשחורים, כמו שאין פלא על היחס החשדני של מגבניקים לערבים.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/02/2018 17:56:41

אתה ראית פעם מהו היחס לשחורים כאן אצלנו? זה בכל מקום לא רק מהמשטרה אם זה שהם הולכים להתקבל לעבודה לרפואה …. מסתכלים עליהם בעין שונה אם זה שהם נכנסים למסעדה,אני חי פה באמריקה המון שנים אני מדבר עם חלק מאוכלסיה השחורה ולשמוע את הסבל והכעס והתסכול שלהם מהחברה שובר את הלב,וזה ממש לא רק היד הקצרה על ההדק. שוב התקשורת בשני הצדדים עושהעבודה נוראה ומציגה רק תמונה אחת של המפה, אבל מהנתונים שאתה מציג אדם שלא חי כאן יסבוג שאין כאן גזענות, הגזענות עדיין חייה ובועטת כאן בטח איפה שמנחם גר בגרינוייל

שמעון
שמעון
19/02/2018 18:00:13

קווין גונסון- או סוף סוף מישהו אומרת את האמת. הרבה מהשחורים תומכים של השייח פראחן והמוסלמים כמו המוסלמים אלופים בהסתה תעמולה רצח גניבה בזיזה ואז לבכות באכלו לי שתו לי ומגיע לי. ימי העבדות נגמרו ממזמן שחור שעדיין בוכה שאכלו לו ושתו לו ימשיך להיות לא יוצלח וגזען כלפי לבנים. גזען כמו סטיבן איי סמית שונא הלבנים.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 18:08:43

כתבת "הגזענות עדיין חייה ובועטת כאן בטח איפה שמנחם גר בגרינוייל"

אני אצטט את מנחם עצמו מ- 18/09/17
"אז איך זה שניבחר כאן נשיא שחור? אני רואה בגולד-ג'ים שחורים ולבנים, זוגות עורבים, ובטאונהאוזים שלנו ישנם פחות 12 משפחות שחורות שהם חלק מהקהילה בכל חלק מהחיים וללא כל בעיות. וזה בגרינוויל הדרומית שהיתה העיר הקשה ביותר לשחורים. דאונטאון שלנו שהוא הוא אחד היפים והמםורסמים בכל הדרום. אתה רואה MIXED COUPLES לא פחות מ-STRAIGHT COUPLES. כאן גרינוויל אני מרגיש "0" אפלייה בג'ים, ברחוב, ובשכונת הטאונהאוזים שלנו (ששחור מנהל אותה)"

ברוך רובין
ברוך רובין
19/02/2018 18:35:38

מנחם חי באילוזיה אם הוא לא רואה גזענות בגרינוויל אזור הכי גזעני בארצות הברית, אזור שעלתה בו השאלה אם להוריד את דגל הקונפדרציה, אזור שבו היה אסור עד לפני 20 זוגות מעורבי באונברסיטה? .ברגע שאתה שחור הכול נלווה לזה לא משנה מהם הכישורים שלך בראיון עבודה יעדיפו אדם לבן על פנייך, היחס מהשוטרים יהיה הרבה יותר גרוע הורים מלמדים את הילדים שלהם איך לדבר עם שוטרים, היחס בבתי המשפט…. עכשיו מאיפה לקחת את הנתונים השקריים האלה תביא לי קישור בבקשה לכתבה לגבי ההרוגים .

ברוך רובין
ברוך רובין
19/02/2018 18:37:56

וגם אם המספרים ההזויים והשקריים האלה 256 איש מתוך 13 אחוז באוכלסייה? לעומת 494 לבנים מתוך כמה אחוזים?

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 18:58:04

הכתבה היא מכאן, ויש שם 2 קישורים למקור הנתונים

https://mida.org.il/2016/07/15/%D7%97%D7%99%D7%99-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%97%D7%95%D7%AA/

אם רבע מההרוגים בידי המשטרה שחורים , וזה פי 2 ממשקלם באוכלוסיה – זה *לא* אומר שהמשטרה שמחה להרוג פי 2 שחורים, אלא שהם מעורבים הרבה יותר בפשיעה מכל גזע אחר, וזה הנתונים שכתבתי לך בהמשך.

להגיד שמנחם חי באילוזיה… אולי.
אין ספק שיש מקרים של גזענות בארה"ב, אך אין לי ספק שגזענות שלא ניתן להגיש עליה תלונה פלילית אין לה מקום בדיון כאן. כי אם זה תלוי בהרגשה אישית, זה יכול להגיע לאבסורדים, אותם אבסורדים שהגיע אליה קמפיין metoo, שנשים ששכבו בהסכמה סיפרו אח"כ שמכיון שההסכמה לא היתה שלימה בליבן – מבחינתן זה שייך לmetoo, והם עשו שיימינג. אם הכל תלוי בהרגשה אישית ולא ניתן לכימות ולהגשת תלונה, מבחינתי זה כלום מבחינת דיון. אני מעדיף שלא יהיו בכלל מים מאשר לשפוך את המים עם התינוק.

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 20:09:34

קווין,
הבעיה הסטטיסטיקה היא שמאוד קל לכופף אותה לצורכי אג'נדה.
הנתונים שכתבת נכונים, וב-2017 נשארו דומים.

אבל יש נתון שמשלים את התמונה, אותו האתר ממנו דגמת את הנתונים, בחר להתעלם –
40%
ב- 40% מהמקרים בהם אדם לא חמוש נורה על ידי שוטר, זה היה אפרו אמריקאי.
עכשיו אנחנו מדברים על פי 2.5 מחלקם היחסי באוכלוסיה.
זה כבר לא פער קטן, או זניח. זו תופעה.

אני ממליץ לך לחפש מקורות נוספים, גם אם נראה לך שהם בעלי אג'נדה שונה משלך.
התמונה שתתקבל תהיה בהירה יותר.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
20/02/2018 8:21:54

גיא,
הבאתי לכאן פעם סירטון שמראה לאדם שמאשים את המשטרה בירי לעבר לא חמושים כמה קשה לשוטר להשתלט על אלימות שמתפרצת כנגדו מצד אדם לא חמוש, וכשנתנו לו נשק עם תחושת מדומה גם הוא ירה בסוף בשוטר שדימה פושע אלים שמאיים בגופו על שוטר אך הוא לא חמוש.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/02/2018 8:40:42

תבדוק כמה מקרים של ירי היו בעקבות "אלימות שמתפרצת כנגדו".
ואז תתבונן שוב במספר 2.5
פי 2.5 מחלקם היחסי באוכלוסייה.
(הרי ה-"אלימות שמתפרצת". מקורה לא רק באוכלוסיה האפרו-אמריקאית)

בנוסף,
הטענה "אלימות שמתפרצת", היא לא מחזיקה, לאור העובדה שהאוכלוסייה השחורה בערים הגדולות למדה (בלית ברירה) שעליהם לנקוט ביתר זהירות במגעם עם רשויות החוק.

כאשר שואבים מידע ממקור אחד שיש לו אג'נדה, מקבלים תמונה חלקית, מוטה, ובעייתית.
(גם עם אותו מקור הוא שמאל. אישית, אני משתדל מאוד להצליב מידע, ולבדוק את עצמי, ואת המקורות מהם אני שואב מידע, תחת זכוכית מגדלת)

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
20/02/2018 8:46:10

אני מסתכל על המספר פי 2.5, והוא מאוד הגיוני כששחורים מעורבים במעשים פליליים אלימים פי כמה ביחס למשקלם באוכלוסיה במעשים פליליים אלימים מגזעים אחרים.

האוכלוסיה למדה שעליהם להיזהר במגע עם החוק – אולי בגלל זה המספר הוא לא פי 5 אלא רק פי 2.5.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/02/2018 9:06:46

שמעון, אתה כותב דעות. לא עובדות.
והדעות שלך במקרה הנ"ל, רחוקות מלהיות מגובות בנתון כלשהו, או קשורות למציאות.

תבדוק לעומק –
את יחס מערכת המשפט בארה"ב לאוכלוסייה השחורה.
את יחס רשויות אכיפת החוק.
את הנתונים הסוציו-אקונומיים.
את ההיסטוריה.
ואז, אם תשמור על ראש פתוח, ותתייחס לעובדות שיתגלו לפניך ללא משוא פנים,
אולי תגיע למסקנה אחרת.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/02/2018 9:07:56

מתנצל, שמעון. טעות. קווין, לא שמעון.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
20/02/2018 9:33:38

גיא, דווקא אתה מביא דעות ולא עובדות.
אני הבאתי נתונים מכתבה,
א) אתה מטיל ספק בנתונים – זו דעתך, לא עובדה.
ב) אתה מביא נתון שסותר את הנתונים – הסברתי לך שהוא דווקא תואם.
ג) יחס מערכת המשפט לאוכלוסיה השחורה – למיטב ידיעתי הוא יחס שווה. עובדה (שלא בדקתי אותה אך היא מסתברת לי כעובדה כי אחרת היינו שומעים עליה)- מערכת המשפט לא מדיחה שופטים על פסיקה גזענית נגד שחורים.
ד) יחס מערכת אכיפת החוק – התייחסתי בא וב.
ה) נתונים סוציואקונומיים – לא מעידים על גזענות אלא על תרבות ובחירה חופשית של הורים לילדיהם והנוער עצמו.
ו) ההיסטוריה – לא רלוונטית. כיום יש שוויון אז מה אכפת לי מההיסטוריה.

אם תשמור על ראש פתוח, תתנקה מתיאוריית הפרבילגיה הלבנה, תבדוק את העובדות שיש לפניך ללא משוא פנים וכו'.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/02/2018 9:59:08

קווין, היה לנו כבר את אותו הדיון בעבר. אז הבאתי לך קישורים למחקרים על יחס מערכת המשפט ורשויות החוק למיעוטים.
(הכמות הלא הגיונית של זיכויים של בני אוכלוסיות מיעוטים שהורשעו שלא בצדק)

אתה טוען שהעובדה ש-40% מהמקרים בהם נורה אודם לא חמוש הם כלפי שחורים, היא הגיונית. אבל הכתבה שהבאת, לא תומכת בכך. למעשה, הנתונים באותה כתבה מצביעים על חריגה.
זה לא סתם שבאותה כתבה בחרו לסנן נתונים –
התמונה המלאה פשוט לא התאימה לאג'נדה של הכותב.

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 18:13:03
Reply to  FuckTheRefs

תגובה מאלפת!

משה פ.
משה פ.
19/02/2018 9:44:21

הצעתי לאולסטאר הבא:

משפחת בול (לבאר, אשתו ושלושת הילדים) נגד חמשת הראשונים בדראפט.

הפרס – חוזה מובטח לשנתיים בלייקרס.

צביקה
צביקה
19/02/2018 10:21:51

היא כמובן יכולה להגיד מה שתרצה וגם כמובן אנשי הנבא השונים יגידו כל אחד מה שהוא רוצה. אם המחלוקת הפוליטית תתחיל לפגוע לנבא בביזנס, מה שלא הכרחי אבל יכול לקרות, אז אני מניח שישתנו כמה דברים מצד הליגה ובעלי הקבוצות.

מלובני
מלובני
19/02/2018 10:31:06

גיא אני מוכן התערבות שטורנטו לא בגמר המזרח בתמורה לארוחה/בירה. אתה על הרכבת הלא נכונה לדעתי 🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 10:59:13
Reply to  מלובני

התערבות על בירה במפגש הופס הלילי הראשון אחרי שאחד מאתנו זוכה. הולך?

מלובני
מלובני
19/02/2018 11:19:49

יש לך התערבות בחור צעיר

יניב
יניב
19/02/2018 12:48:37

כל הכבוד גיא על האמונה בטורנטו.
איך איינשטיין פעם אמר(נדמה לי) לחזור על אותה פעולה שוב ושוב וכל פעם לצפות לתוצאה אחרת זה טפשות.
כל שנה אנחנו חושבים שהנה הפעם טורנטו הולכים לתת בראש וכל פעם הם מתרסקים.אז נכון הם שינו את המשחק שלהם ומשחקים קצת אחרת אבל לי קשה לראות אותם לא חוזרים להרגלים ישנים בפליאוף

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 13:07:21
Reply to  יניב

הרי אפשר היה לומר את אותו הדבר על כל קבוצה כושלת, רגע לפני ההצלחה.
מה גולדן סטייט עשו לפני שהם הפכו להיות הגולדן סטייט שאנחנו מכירים?
מה הספרס עשו, לפני פופ?
מה הבולס עשו לפני עידן ג'ורדן?
מה הסאנס…
…טוב, עזוב את הסאנס.

הנקודה ברורה.
מי שצפה במספיק ממשחקי טורונטו השנה, לא יכול היה שלא להבחין בסגנון השונה.
האם זה יספיק מול קליבלנד המחודשת של לברון?
אולי. אני בספק, אבל יש סיכוי גדול ממה שכולם חושבים.

דרך אגב, רק להזכיר –
ב-2016 הם הגיעו לגמר המזרח, וניצחו 2 משחקים באותו גמר,
זה רחוק מלהיות הכישלון שכולם מנסים לצייר.
והעונה, לטעמי, זו הגרסה החזקה ביותר של טורונטו שראינו עד היום.

יאניס
יאניס
19/02/2018 10:31:24

אמ בי קוקו אתה
חסר מושג ברמות.
לסטיב קר אין מושג … לא, לך יש חחחחח טמבל!!!
יותר מידי תקוע בתוחס של מנחם שכנראה חוסרהשכל עובר לשם אחרי שהוא מעכל…

מלובני
מלובני
19/02/2018 10:34:22
Reply to  יאניס

קצת משעמם לך ?

יאניס
יאניס
19/02/2018 10:55:26
Reply to  מלובני

מי אדוני? עוד תוחס לאקר? תוציא תלשון מר מלאבי

אסף
אסף
19/02/2018 11:12:01
Reply to  יאניס

הליכודיאדה כבר הייתה אחי… שחרר… לא להסכים זה לגיטימי ,פה ג'ורה קצת פחות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/02/2018 12:23:34
Reply to  אסף

ממי שהוא ג'ורה במהותו אין לצפות לדבר. הוא חי על הג'ורה הזו!

יאניס
יאניס
19/02/2018 15:27:58
Reply to  אסף

אוווו שלום מתנשא שמאלני שכמוך…
אתה בטח נורא חכם ונורא נאור ?
לפי התגובות שלך אתה אחד הפחות חכמים פה

Captain Beefheart
Captain Beefheart
19/02/2018 10:48:23

מנחם אתה ענק. לפרסם תמונה כזו בפרצוף – רק מישהו עם ביצי ענק שלא חייב שום דבר לאף אחד יכול. נכתב בשיא הרצינות וההערכה. הרוח הזו שורה על כל האתר ולכן הוא מעולה.

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 18:23:41

תודה קפטיין!

אסף
אסף
19/02/2018 11:10:31

לא יקרה בחיים בגלל הכסף והשואו מסביב אבל אפשר לוותר על כל סוף השבוע הזה ובסה"כ משהו כמו שבוע בלי משחקים בשביל פשוט לרווח עוד טיפה את לו"ז משחקי הקבוצות. לשחקנים נראה לי זה יהיה הרבה יותר נחמד.

משה פ.
משה פ.
19/02/2018 11:11:55

ועכשיו הצעה רצינית להכניס תחרותיות אמיתית למשחק האולסטאר:

להחליט שאת המשחק מתחילים מראש בתוצאה 10:0 לאחת הקבוצות.
זה יכול להיקבע בהטלת מטבע, בתחרות קליעות עונשין לפני תחילת המשחק או לפי בחירת הקהל.

מצב זה כזה מאלץ תחרותיות מהשנייה הראשונה שהרי, כמו במשחק אמיתי, יווצר מצב של קבוצה רודפת וקבוצה נרדפת. גם אם הקבוצה הרודפת תשווה את התוצאה, זה לא יחזור להיות משחק אולסטאר משעמם רגיל, כי הקבוצה שהתחילה ביתרות תרגיש "שלקחו לה את הכבוד" ומיד תנסה לנצח חזרה.

ההצעה הזו פחות הזויה ממה שנדמה במבט ראשון, והיא מתבססת על הצעה שכבר הועלתה לגבי משחקים במונדיאל בכדורגל (שם דובר על קרב פנדלים לפני המשחק כך שמראש קבוצה אחת מתחילה את המשחק ביתרון).

יאניס
יאניס
19/02/2018 15:24:06
Reply to  משה פ.

איש טיפש….קשה להאמין כמה

אסף
אסף
19/02/2018 11:13:30

הדרך היחידה להכניס עניין… פרס כספי לקבוצה המנצחת (אפשר גם שיחויבו לתרום אותו לאיזה מטרת צדקה)

בוני
בוני
19/02/2018 11:14:18

קוין דורנט טוען שזה האולסטאר הכי איכותי ששיחק בו,כניראה שהוא התלהב מאוד מלשחק בקבוצה של המלך לברון.

דקסטר
דקסטר
19/02/2018 11:19:50

עוד הצעה-

לקצץ בחצי את המשחק.
למה צריך לראות 36 דק' של זבל? במקרה הטוב אנחנו רואים 12 דק' איכותיות וגם זה לא.

פשוט לקצץ ל 4 רבעים של 6 דק'.
כל אחד יתן את מה שיש לו ונגמור את הסיפור הזה. יהיה מתח כמעט כל המשחק

בוני
בוני
19/02/2018 11:25:30
Reply to  דקסטר

אולסטאר תמיד היה שואו בידורי של הכוכבים,

ככה זה תמיד באולסטאר כשהקבוצות מעלות הילוך לקראת הסוף.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
19/02/2018 11:21:04

מחורבן? תמשיכו עם העיוות ההיסטורי לגדול שחקני הליגה.
MVP. תחזרו אחרי – MVP נוסף למלך. הוא הראה שאם הוא רוצה, הליגה שלו. כל שחקני הליגה מרים לשלטונו. משחקים רק שלוש דקות? שלוש דקות של שליטה מוחלטת של הכושי הגדול. שלח מסר לפחדנים מהקצה השני של המדינה – גם קבוצת כוכבים מוחלטת שלכם לא תוכל לעצור אותי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/02/2018 11:24:01

אחלה מעורב, תודה רבה
לגבי לורה אינגראם, שתמשיך לנבוח, זו זכותה וזו הדמוקרטיה. הדעה של הגברת הנכבדה לגיטימית בדיוק כמו של הספורטאים. מה שאותי מפתיע זה שאנשים כמוה בארץ (מירי רגב, אני מסתכל אליך) תמיד דורשים מאמנים מהשמאל להפסיק להתערב בפוליטיקה, אבל לא מפנים את אותה הביקורת לסבלימינאל, לדוגמה.
אבל רגע, אם היא צודקת, ובאמת אסור להביע דעה בנושא שהוא לא התחום העיקרי שלך, למה לעזאזל היא בחרה באיש עסקים חסר כל ידע בפוליטיקה לנשיא?

דוראנט אמירה אומללה
דוראנט אמירה אומללה
19/02/2018 11:26:43

גם אינגראם עושה אותו דבר: http://ftw.usatoday.com/2018/02/chris-long-laura-ingraham

זה דמוקרטי לדרוש מאוכלוסייה מאוד מסוימת לשתוק?

בוני
בוני
19/02/2018 11:26:46

מה לגבי חופש הביטוי? אני בטוח שללברון יש השפעה יותר גדולה על הציבור מרוב העיתונאים והפוליטיקאים.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 11:32:43
Reply to  בוני

בגלל זה הוא קרא להצביע קלינטון ואוהיו הצביעה טראמפ ?
על ה"עם שבשדות" הוא לא השפיע.
https://www.nytimes.com/elections/results/ohio

משה פ.
משה פ.
19/02/2018 11:39:24

כן, אבל שים לב שבקליבלנד עצמה יתרון מוחץ 64% לקלינטון

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 11:45:16
Reply to  משה פ.

זה בגלל שJR סמית עמד יחד איתו על הבמה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/02/2018 12:36:20
Reply to  משה פ.

ומה היה במשך השנים? זו לא עיר דמוקרטית גם ככה? (שואל, לא קובע)

דוד
דוד
19/02/2018 13:07:54
Reply to  משה פ.

זה נכון- קליבלנד עיר סופר דמוקרטית. זה חלק מתופעה שמתרחשת בכל הערים מרובות האוכלוסין בארה"ב ב-20 השנים האחרונות, כאשר במקביל איגודי עובדים ותושבי הפריפריות נוטשים את המפלגה הדמוקרטית, מה שיוצר 2 אמריקות בפועל.
מעבר לכך שטראמפ צמצם את ההפסד של מיט רומני ב-2012 בקליבלנד ב-4 אחוזים, הניצחון שלו במדינת אוהיו ב-7% הוא ניצחון מהדהד. באקרון, מחוז הולדתו של לברון טראמפ זכה ב-8% יותר מרומני בבחירות 2012 למרות כל הטינופים של לברון בחודש שלפני הבחירות.

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 18:28:02
Reply to  בוני

כתבו על כמה אנשים לברון משפיע כנראה נגד על כמה אנשים אינגראם משפיעה. זה משהו כמו 20 ל-1

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 11:49:26

מתי מירי רגב דרשה מאומנים מהשמאל להפסיק להתערב בפוליטיקה ?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/02/2018 12:44:46

במשך שנים שמעתי דמויות, לרוב מהימין (ואם יש גם מהשמאל, הרי שהם טועים באותה המידה), שטוענים: 'הוא זמר\כדורסלן\סופר\דמות פיקטיבית בהופס, איזו זכות יש לו להביע דעה על פוליטיקה?'.
אז זהו, שיש להם כל זכות. קוראים לזה ד מ ו ק ר ט י ה. לכל האחרים נשמרת הזכות לא להקשיב להם.
(ובקשר למירי רגב עצמה, אני חושב שהיא הרוויחה את העונג להופיע תחת הכותרת הזו בזכות לא מעט אמירות חכמות אחרות)

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 12:54:35

א. הדמויות לרוב מהימין כי לרוב התקשורת היא השמאלנית שנותנת במה לדעות שהיא אוהבת.
ב. נתת למירי רגב כותרת "בזכות אמירות חכמות אחרות". אז תן לה כותרת אחרת, לא משהו שגוי שהיא לא טוענת.
ג. אף אחד לא באמת מנסה לסתום פה, זה סוג של המלצה מחאתית – "עדיף לך לשתוק כי מה אתה חושב לעצמך שמישהו מקשיב לך ?!"

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/02/2018 15:26:03

1. התקשורת היא שמאלנית? כמו ישראל היום שבעד ביבי? כמו מקור ראשון? כמו וואלה שמגן על ביבי? כמו כאן, שמתגלים בו סימנים למעורבות הפוליטיקאים כמו בקודמו? כמו ידיעות שמכר את כבודו בעסקה עם ביבי? בואו נחליף קלישאה.יש את עיתון הארץ, שקוראים אותו בערך עשירית מהמדינה ויש את… טוב, זה מה שיש לעיתונות השמאל כיום
2. היא זכתה ליחס אותו היא מקבלת
3. נכון, אף אחד לא באמת מכניס גרביים לפה של מישהו, או חונק אותו. אבל יצירת אווירה ציבורית נגד אמנים, איום בכל נשק שיש (כמו הפסקת מימון לתיאטראות, למרות שגורמי חוק הבהירו לה חזור והבהר שזה לא חוקי ובטח לא בסמכותה) והשמצות עושים את אותה הפעולה

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 15:49:05

1. כן. כמו ידיעות,ynet, מאקו, חדשות ערוץ 1,2,10 על רוב פרשניהן ומגישיהן, רשת ב', רוב גל"צ, דה מרקר, וכן גם וואלה. זה שבתקופה האחרונה לא תוקפים את ביבי לא מוריד משמאלניותם.
2. היא מקבלת יחס לא הוגן. שקרי אם תרצה. ביקשתי שתביא דוגמה לכותרת, אמרת "אין דוגמה אבל יש מקרים דומים". אמרתי לך אז תן כותרת אחרת, אתה אומר שמגיע לה יחס לא טוב. זה לא בוגר.
3. האוירה הציבורית היא נגד המימון הציבורי של אותם אומנים, ורדיפת הרודפים אותנו בעולם או התומכים ברוצחינו בארץ.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 16:00:15

יש כאן עירבוב של 2 סוגים –
1) ספורטאים וכדומה ש"משתיקים" אותם, הטריגר להשתקה הוא החד-גוניות של השמעת קולם בתקשורת, וזו מחאה ולא באמת השתקה.
2) אומנים שפוגעים ביסודות המדינה היהודית. אם זה בהמחזת כתבי רוצח-יהודים, אם זה בביזוי הדגל, אם זה בהפצת שקרים על חיילינו בעולם. במקרה כזה הדמוקרטיה מתגוננת ובתור התחלה שוללת את התיקצוב הציבורי אך לא סותמת את הפה, ואם יש חוקים שזה סותר אותם אז גם סותמים את הפה. לא זכור לי שהגיעו לשלב השני.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/02/2018 20:00:41

אפשר לעבור על רוב אמצעי התקשורת ולהראות שהטענה על שמאלניות לא נכונה (גלצ, באמת? הזרוע של הצבא), אבל עזוב, זה באמת ויכוח אבוד
ובקשר לטענה על הפגיעה בזהות היהודית, כאן טמון שורש הויכוח שלנו. בעיניי, לדון על הטבח בכפר קובייה, או משהו מודרני שקורה כרגע בשטחים, אינה 'בגידה בזהות היהודית', אלא שמירה על הזהות הדמוקרטית.
בכל מקרה, היועץ המשפטי כבר קבע שיהיה לו קשה להגן על שלילת תקציבים מתיאטרות שמציגים תכנים של מוצאים חן בעיני שלטון נוכחי כל שהוא. מה לעשות, דמוקרטיה וכאלה. אם אפשר לממן רבנים שמשתלחים בנשים, להטבים, צבא ומה לא, כנראה שאפשר גם לראות דברים שלא נעימים לך (ותמיד אפשר להתווכח אם הם נכונים, כמובן)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/02/2018 20:01:27

קיבייה, ינעל האוטו קורקט

ספלאש
ספלאש
19/02/2018 12:20:00

האולסטאר לא היה תחרותי ממש, אבל הרבה יותר טוב משנים קודמות זה בטוח. מספיק להסתכל על מספר החסימות, העבירות, ומיעוט הדאנקים והשטויות.
בענין הסיפור של לורה, זה מזכיר את התקשורת השמאלנית בארץ.
אפשר לחשוב מה קרה, אמרה לו לשתוק. ממש סיבה לדבר על זה רבע שעה בpre game ואיזה 5 דק תוך כדי המשחק.
אף אחד לא מצדיק התבטאויות כאלה, אבל הצביעות מעוררת דחייה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/02/2018 12:37:20

יש פה חברה נחמדים אבל לא ברור לי מדוע הם מאכילים את אותם הטרולים שיורדים עליהם עו על חבריהם? טרול מתייבש כשלא קוראים מה יש לו לכתוב ויש פה מספר אנשים עם לוגו או שם שאין טעם לקרוא מה הם כותבים. תעשו כמוני ותתעלמו ממי שחסר לו תשומת לב ומחפש היכן לשחרר לחצים….

שמעון
שמעון
19/02/2018 12:46:55

בדיוק ייתכן שהם גם כותבים ממוסד כלשהו..

מלובני
מלובני
19/02/2018 12:57:37
Reply to  שמעון

אין כמו לשחרר לחצים תחת שם בדוי באתר כדורסל

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
20/02/2018 4:45:00
Reply to  מלובני

לא התכוונתי רק לאלה עם שם בדוי. יש אנשים שלא מעניין לי מה הם כותבים גם בגלל הגישה שלהם, אז אני לא קורא גם אותם. מבחינתי הם טרולים ואין לי זמן לבזבז עליהם.

יניב
יניב
19/02/2018 12:46:30

ראיתי עכשיו את התקציר וחייב לומר שלפחות לפי התקציר היה ממש אחלה.מאוד הזכיר לי אולסטארים מהעבר היותר רחוק.לא ראיתי שטויות כמו שנה שעברה עם סטף ויאניס או תחרות הטבעות ושלות בלי הכרה.לפחות לפי התקציר כמעט תמיד היה שחקן ליד שחקן(גם אם הוא לא נתן הגנה של 80% הם עדיין ניסו קצת להפריע).לי זה דווקא היה נראה ממש אחלה(שוב לפי התקציר)

שמעון
שמעון
19/02/2018 12:52:01
Reply to  יניב

ראיתי חצי שני היה אכן יותר טוב משנים קודמות. אני גם לא ציפיתי ליותר מידי הגנה, זה אולסטאר זה אירוע מיותר לדעתי. כמו שתומר העלה פה הייתי מעדיף לראות 2 על 2 או אחד על אחד.

מה שכן ה-7 דק אחרונות היו עם מאמץ. קבוצת לברון חזרה מפיגור 13.
והתקפה אחרונה לא דרוזן צריך לקחת איפה הארדן או קרי 🙂

עדי
עדי
19/02/2018 12:59:15
Reply to  יניב

בשנים קודמות הייתה תחרותיות בפארקינג והיילייטס בהילוך גבוה,
השנה התחרותיות עברה (בקושי) להילוך ראשון וההילייטס ירדו להילוך שני או שלישי.

היה פשוט משחק משעמם.

צריך שהצ'ילבות מהעונה יביאו את היריבות שלהם לאולסטאר, איכשהו

חצבני
חצבני
19/02/2018 13:10:43

לדעתי פרס כספי גדול, נגיד מיליון דולר לכל שחקן בקבוצה הזוכה(ולא לחייב לתרום), יעשה את המשחק הזה לאחד משיאי השנה.
הרייטינג יחזיר את ה10 מיליון השקעה.

שמעון
שמעון
19/02/2018 13:16:33
Reply to  חצבני

זה הפתרון הריאלי היחיד למרות שגם מיליון עלול לא להספיק להם. אבל זה כנראה יעלה את התחרותיות ובטוח שרבע אחרון יהיה רצח.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
20/02/2018 4:46:52
Reply to  חצבני

זה רעיון! אבל זה לא יקרה בגלל שזה מקפח את השחקנים האחרים באן בי איי שלא נבחרו לאולסטאר.

מלובני
מלובני
19/02/2018 13:19:33

אני לא חושב שלתת כסף לאנשים שמרוויחים הרבה יעשה משהו , צריך לעשות הסכם חסות עם חברת רכב יוקרתית שיקבלו ספונסר על המשחק ובתמורה ייצרו 10 מכוניות מיוחדות רק לאירוע עצמו ( מכונית ספורט טובה בייצור אני מניח תעלה אפילו פחות מיליון דולר, אבל תהיה שווה הרבה יותר מבחינת השחקנים)

אני רוצה לראות את אחד מהשחקנים לא משקיע בשביל זה

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 18:35:39
Reply to  מלובני

וואללה שזה רעיון! (12 מכוניות ייחודיות שפיאט בנה במיוחד עבור כך)

סבתא חילבה
סבתא חילבה
19/02/2018 13:27:04

סטוקטון בלי רפואי ?
רק בפוסט הזה הוא השתמש ב 3 כינויים שונים …

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
19/02/2018 13:36:04

אני עם גיא על עגלת טורונטו (גם השנה). הם באמת שינו את המשחק שלהם, לפחות במבחן העין הם מניעים הרבה יותר את הכדור ומבודדים קצת פחות. יש להם רוטציה רחבה וזה ישתלם להם במקרה של פציעות. גמר מזרח

מלובני
מלובני
19/02/2018 13:43:26

אני מוכן להכפיל את ההתערבות שלי גם איתך , אין לי בעיה לקבל ארוחה חינם בנוסף לבירה מגיא

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
19/02/2018 13:58:00
Reply to  מלובני

התערבות על בירה שהטורונטו מגיעה לגמר המזרח – הולך?

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/02/2018 14:00:32

אני מתערב על וודקה קגלביץ' שקליבלנד מנצחת את יוסטון בגמר 4-2.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
19/02/2018 15:25:10

אני קונה את הגמר הזה.
אבל בתור אוהד יוסטון אני מעדיף תוצאה הפוכה.

מלובני
מלובני
19/02/2018 14:38:20

הולך

עידו גילרי
עידו גילרי
19/02/2018 14:00:01

לגבי טורונטו – אני מראשי המקטרגים של קייסי באתר אבל נראה שהוא הבין השנה שצריך לבוא שינוי. זה מתחיל מהספסל שלהם שמשחק פשוט נהדר בשבועות האחרונים כיחידה אחת וממשיך בדהרוזאן שמוותר על הכדור הרבה יותר העונה. המשמעות היא שהקבוצה לא תלוייה בדהרוזאן או לאורי כדי להיות טובה ולנצח.
השאלה המרכזית כאן היא האם זה יקרה גם בפלייאוף – אם כן יש סיבה לאופטימיות בקנדה.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
19/02/2018 16:07:37

לנצל את הסקרנות הפרוקטולוגית שלי לקליקבייט זה ממש מתחת לחגורה מנחם.

Zivke
Zivke
19/02/2018 16:41:10

חרא מעורב 🙂

לגבי האולסטאר – מה ההפתעה? לא יהיה כלום, כי אין כלום. שההכרעה על הביתיות בין הקונפרנסים תהיה באולסטאר ואז נראה משחק!

לגבי אינגראם, עזבו דעות פוליטיות, הפרנסה שלה זה להתעסק בשטויות האלה והפרנסה של לברון ודוראנט היא, למרות הכל, לקלוע את הכדור. אני מבין שהם רואים בעצמם מעצבי דעת קהל וכו' ורוצים לקדם את הערכים שלהם (אגב, מחקרים לא מוכיחים השפעה ממשית בענייני מדינה וממשל), אבל בתור אוהד/איש ליגה ממש לא הייתי שמח אם עכשיו גברת לאורה אינגרם הנחמדה תתחיל להתעסק בהם כל יום כי זה מביא לה רייטינג והם יגררו לביצה המטופשת הזו

ומנחם, הערה לגבי ההתייחסות שלך לנשק אצל הבן המאומץ, אנשים מערביים שאינם מאזורים מסוימים בארה"ב נוטים לשכוח שכשיש איסור על נשק זה לא אומר שאין נשק, אלא שהגוף היחיד שמחזיק נשק הוא הממשל. צריך להיות לך הרבה מאוד אמון בממשל כדי לוותר מרצונך על היכולת לראות בו אויב באיזושהי נקודת זמן עתידית. לא חושב שלאירופאים יש את האמון הזה בממשלים, אלא הנסיבות ההיסטוריות וריבוי הסכסוכים הפנימיים (שארה"ב לא חוותה למעט מלחמת האזרחים) הם שהובילו למדיניות הנשק הזו. בקיצור, זה לא רק כי הם רדנקים מטומטמים 🙂

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 18:39:41
Reply to  Zivke

יש צדק במה שכתבת. לפחות לגבי בני המאומץ (הוא לא 'מאומץ' אלא 'חורג')

Dan
Dan
19/02/2018 16:57:43

למה לא ששחקני הקבוצה המפסידה יתרמו (מהכיס) לארגון שבוחרים המנצחים, משהו כמו שלושמאות אלף לשחקן חמישיה ומאה אלף שחקן ספסל..
בטוח שנראה תחרות.

דדי
דדי
19/02/2018 17:03:11

המשחק עצמו היה חגיגה של איכות לעומת כל מה שהיה לפניו – הפרי גיים שואו, הצגות השחקנים, וההמנון.
העיניים והאזניים שלי כבר היו קהות לכל חוויה אחרי הזוועות האלה.

אפלטון
אפלטון
19/02/2018 17:21:44
Reply to  דדי

את ההמנון וההופעות מנעתי מעצמי אבל את מופע המתנ"ס של קווין הארט ראיתי בטעות והבחור צריך לנוח עכשיו כמה שנים מבושה.
comment image

שמעון
שמעון
19/02/2018 18:12:12

לא משנה כמה השמאל ינסה לצייר את טראמפ כגזען. הוא לא גזען בשיט. והוא אוהב נשים אז מי לא אוהב נשים? הוא יבחר עוד קדנציה בקלות לדעתי. הוא נשיא מצויין לארהב ולישראל. השמאל שם כמו פה לא יכול לשאת ששמים לו מראה מול הפנים. לברון ברוך השם שבוא לא משפיע העולם סבל וסובל מספיק מנזקי אובמה שליקק לאסלם כמה שניתן יחד עם מרקל. טראמפ הראשון שהבין את סכנות האיסלם ויש לו שכל גם אם הוא נראה מגוחך. באירופה יקח עוד כמה שנים וכמה פיגועים עד שיכנס להם למוח שהפליטים זה בעצם דעאש וזאב בעור כבש.

גיא הרשע
גיא הרשע
19/02/2018 18:41:59
Reply to  שמעון

They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people
(טראמפ, על המהגרים ממקסיקו)

Why are we having all these people
?from shithole countries come here
(טראמפ על מהגרים מהאיטי)

.Laziness is a trait in blacks. It really is, I believe that
(טראמפ, על אפרו-אמריקאים)

טראמפ, ככה בקטנה.

שמעון
שמעון
20/02/2018 6:42:22

מה גזעני בזה? הוא אמר אמת. לא כל אמת זו גזענות. ערבין מביאים פיגועים? אמת ולא גזענות. יהודים אוהבים כסף? אמת ולא גזענות גם אחרים אוהבים כסף נכון. טראמפ לא אמר שכל המקסיקנים אנסים וסוחרי סמים הוא אמר שהם מביאים איתם את זה. מאיפה הסמים מגיעים? ממקסיקו. לגבי מהגרי עבודה הוא צודק זה כמו פה מה יש פה לסודנים לעשות? הם לא פליטים אלא מהגרי עבודה ולשכן את כולם במקום אחד בדרום תא ולהפוך את זה לגטו ולדפוק את מי שגר שם זה לא לעניין. אני מבין לחלוטין את המקסיקנים והסודנים וכל אלו אם הייתי כזה גם אני הייתי מנסה להסתנן לאיפשהו עבור עתיד טוב יותר מאשר לצוד טיגריסים ולגור בתוך פח אשפה אבל טראמפ לא זה שצריך לקבל אותם. יש גם לבנים זבל בלי שום קשר.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/02/2018 7:22:50
Reply to  שמעון

הוא לא אמר שכל המקסיקנים סוחרי סמים, פושעים, ואנסים. הוא רק אמר שרובם כאלו, ושאוי יש בניהם כמה שהם לא.
זו נטו גזענות.

לקבל החלטה שעניי עירך קודמים, זו לא גזענות.
לכנות את האיטי ואת תושביה "shithole countrie",
זו נטו גזענות.

Laziness is a trait in blacks. It really is, I believe that
מה התירוץ לזה?

תשים לב, אני בכלל לא נכנס לוויכוח ימין/שמאל. זה לא רלוונטי.
אני רק מציין את מה שהיא עובדה ברורה –
טראמפ הוכיח במילותיו הוא, פעם אחר פעם, שהוא גזען.

שמעון
שמעון
20/02/2018 6:53:08

ועוד משהו גיא.. בפוליטיקה אין חוקים מותר להגיד הכל ולעשות הכל בשביל לנצח. ייתכן שטראמפ או נשיא אחר יגידו את מה שהעם רוצה לשמוע ולנצח ככה גם אם הם באמת לא מאמינים בזה. לדעתי המקסיקנים מעניינים לטראמפ את הביצים. הוא רוצה קולות ולא משנה ממי כמו כל פוליטיקאי טוב. הוא יודע שהשחורים וההיספנים מוסתים עי כל מיני ארגונים לטובת הדמוקרטים ושזה קרב אבוד לשכנע אותם אז הוא הלך לצד השני. זה פשוט. הוא מאסטר בזה טראמפ כמו ביבי שנוקט את הטקטיקות שלו בזמן האחרון. גם ביבי במשך המון שנים איש לא הצליח להפיל אותו כי מערבב בחסד ומאסטר. שטם פוליטיקאי לא היה שורד מה שביבי שרד אומנות הספין שלו זה עוד ילמדו בבתי ספר לפוליטיקה וממשל. ביבי אלוף בnlp. בכלל אני סקרן לראות מי ינצח במשחק הגדול הזה ביבי או אויביו כולם מפעילים את כל הכלים והאויבים משקיעים מיליונים לעשות פרופוגנדה מאסיבית נון סטופ. לדעתי ביבי יבחר שוב ויגרור את המשפט מלא שנים ואז יפרוש ויפנה את הדרך לניר ברקת שיהיה הרהמ הבא בעוד 5 שנים. בכלל ההצגה שמתרחשת עכשיו לנגד עינינו כיום זה כמו בית הקלפים. ביבי ושרה זה ספייסי ורייט לפיד זה קונווי ליברמן זה קתרין דוראנט שס זה מפלגת השחורים מילצן זה ריימונד טאסק והספינים באים בצרורות מכל הכיוונים. זה הנצגה הכי טובה קחו פופקורן כמו קרי ותהנו. אל תצפו שאיזשהו פוליטיקאי באמת ידאג לאזרח זה הכל הצגה כמו בבימה. הכי טוב לאזרח שהפוליטיקאים לא יעשו כלום הם יכולים רק להרוס. המדינה שלנו ברוך השם מתפקדת טוב.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/02/2018 7:26:14
Reply to  שמעון

היות ואין חוק נגד אמירות גזעניות מהסוג שטראמפ, ביבי, ורגב, מפזרים לאוויר העולם,
אז חד משמעית –
נכון (לפחות החלק הראשון של התגובה).

זה לא מונע ממני, ולא ימנע ממני, לבקר התנהגות שכזו.

john
john
19/02/2018 18:33:03

1. ראיתי אולי 3 משחקי אולסטאר איכותיים מימיי. השאר בקושי השאירו אותי ער בלילה (92 היה חגיגה של כדורסל ההוא בו אייברסון ומרבורי חזרו ממינוס 20 לניצחון מדהים עם הבאזר, ההוא עם מייל וקובי). קשה לי לומר שזה היה אחד הגרועים מביניהם. יחסית לשנים עברו זה כן היה שיפור ולא רק בדקה וחצי האחרונות. קיצר לא אחזור לצפות בזה אף פעם שוב אבל המשחק לא השאיר טעם רע. שאר התוכניות האומנותיות וההפקה הייתה מזעזעת. יש משהו נחמד שהאולסטאר משתלט על עיר קטנה ומגניבה כמו ניו אורלינס ולא LA שבולעת אירוע כזה וגורמת לפיהוק לקהל ולסלבס השבעים שלצהעיר הזו.

2. לורה אינגראם היא פופליסטית מזעזעת. הפוסל במומו פוסל. היא תומכת באדם שחצה קווים מתוכניות ריאלתי וצהובונים לנשיאות ומטיפה לשחקן כדורסל 'לשתוק ולכדרר'. מצד שני לא יזיק לrace baiters המקצועיים בארה"ב לחפש קצת קונטקסט. לורה אינגרם היא אולי פופליסטית ובעד סתימת פיות סלבס בנושאים פוליטיים אבל היא אמרה מילה במילה את אותה המנתרה על שחקנים וזמרים לבנים ושלל סלבס (shut up and sing).

עוד קורבן אתמול היה ג'יי ג'יי רשיק שנצלב כשעורו חי בסושל מדיה בגלל שבברכה שקרא למצלמה לקראת השנה החדשה הסינית הוא בלגן את המילים chinese china ויצא לו בטעות המילה chink שהיא ה n word של הסינים. משום מה עד שבלןגר סיני לא שם כתוביות והבליט את המילה אף אחד לא שם לב. לא העורכים ולא אנשי הpr. ג'יי ג'יי לקח ללב את האשמות ונעלב שאפילו חשבו שהוא מסוגל לדבר כך. ההעלבות הציתה תגובה אפילו חריפה יותר (ג'י ג'י לבן ונצרי בארה"ב הוא אשם בגזענות אוטומאטית עד שהוכח אחרת). הוא פרסם הודעת התנצלות נוספת וקיבל טוויט אוהד מג'רמי לין ש'ערב' להיותו אדם לא גזען ואולי בזה נגמר הסיפור. מטורף.

3. מסכים ולא מסכים. אני חושב שיש לראפטורס את אחד מ5 מהסגלים הטובים בליגה. זה שלא השתמשו בסגל מספיק טוב שנים עברו זה סיפור אחר. שנים אומרים לנו שרוקיז וצעירים לא מנצחים בליגה. על קיירי אמרו שהוא לא מנהיג אלפא בקבוצה מנצחת. על הורפורד אמרו שהוא בדרך למטה מאז אטלנטה. הסגל של סטיבנס פחות טוב משל טורנטו. בעיני כמובן. לקחת קבוצה עם אולסטאר וחצי וסוללת שחקני שנה ראשונה ושנייה להוביל את המזרח רוב העונה זה סוג של נס. אני מאוד מעריך את קייסי עלתהעבודה הנהדרת השנה. מצד שני זה לא מה שציפו ממאמן עם סגל כזה? לאורי דרוזן איבקה JV סי ג'יי מיילס ואן פליט רייט נורם פאוול יעקב וסייקום. זו קבוצה של 50 ניצחונות עם מאמן סביר.

לגבי rpm לקחת ברצינות חשיבות של סטטיסטיקה שמעדיפה את אוטו פורטר טיוס ג'ונס ודיוויד ווסט על אנטוני דיוויס?

סלים ווארזה
סלים ווארזה
19/02/2018 22:35:07
Reply to  john

יופי של תגובה.

יופי של מה?
יופי של מה?
19/02/2018 23:00:00
Reply to  john

לורה אינגראהם יוצאת נגד כל מי שאומר משהו שלא בעד טראמפ. עוד יותר כנגד שחורים. מה היא כן בעד? לבנים שמדברים בעד טראמפ. שחקנים, ספורטאים, מוזיקאיים.

להיות מיעוט בארה"ב זה מאבק בלתי נגמר נגד אנשים חשוכים וחברה שבנויה נגדך. פעם בכמה זמן לבנבן אומר או עושה משהו גזעני בטעות. אוי אוי אוי. מסכן. אומרים לאדם שאמר משהו מגעיל שהוא אמר משהו מגעיל. בטח הרבה יותר קשה מלחיות כמיעוט קורס במדינה שבנויה כולה נגד מיעוטים, מערכת מוסטת ומחסור באפשרות לעשות אפילו טעות קטנה אחת.
מסכן רדיק. באמת. ליבי איתו.

מנחם לס
מנחם לס
19/02/2018 18:44:04

תודה לכל המגיבים. קראתי כל אחת מה-130 באדיקות. הסכמתי ולא הסכמתי, וזה כמובן נכון לגבי כל אחד מאיתנו.

ד"ר מלבי
ד"ר מלבי
19/02/2018 20:00:28

אתה צודק ב-100% לגבי האולסטאר, מיותר, לא כל כך מעניין.. אבל אין טעם להתרגש מזה, זו פגרה מבחינתי, קצת זמן להשלים שעות שינה ולנוח לקראת משחקים יותר מעניינים (שיש אפילו בעונה הסדירה, לא יאמן).
תאמין לי, אין ציפיות- אין אכזבות.

עדי
עדי
20/02/2018 1:33:11

מנחם האם לדעתך היו אי פעם משחקי אול סטאר טובים – ואם כן אילו הטופ 3 שאתה זוכר ? זו עדיין חוויה בעיקר כילד זוכר את האול סטאר של כמדומני 89 143:134 למערב לראות את כל הכוכבים ביחד זו חוויה ללא קשר לאיכות המשחק

אוהב את סגנונך שלא דופק חשבון שלידו שימי ריגר הופך לחנה בבלי – ולא זוכר שהיית ככה בעיתונות הכתובה אם כי זהרת ובלטת מעל כולם עם הבונבונים והקרשים וכו

שי
שי
21/02/2018 20:25:23

הצעה קצת מופרכת אולי לגבי שבוע האולסטר, אולי לעשות איזה משחק מול כוכבי אירופה? יכול להיות מעניין לפחות לשנה אחת.. מה דעתכם?