מעורב אול סטאר ליום ראשון / מנחם לס

הייתי במספיק אול סטארים לדעת – כפי שעתה גם עידן עופר יודע – שכל המסביב הוא הרבה יותר חשוב מהמשחק עצמו. כששעת המשחק מגיעה, אתה כל כך רצוץ ועייף מכל כוכבי הכדורסל וה-VIP האחרים שאתה פוגש וכל מה שקרה בשלושת הימים הקודמים, שהחושים כבר מעורפלים, ואם תפגוש בשרותים נניח את דומיניק ויליאמס, בקושי תסתכל כי גופך ונפשך באובר-אול.

דבר אחר עידן למד: אתה לא יכול להיות בכל המקומות בהם קורים כל מיני אירועים. אז אתה מחפש ומברר ומחליט. הנה דברים שקרו באול-סטאר שאולי לא כולם קשורים למשחק, אבל זוהי ההזדמנות לפרסם דברים חשובים שקורים, לחדש אירועים ומאורעות, ולהציג צלליות, סילואטים, מוצרי הופס חדשים, לראות, ולהיראות.

הנה כמה דברים שאני קלטתי מגרינוויל, דרום קרולינה, על מה שהולך באל.איי., קליפורניה:

1. היום ב'אול סטאר' התפרסם ה'טריילר' (הקדמה) של הסרט של קיירי אירוינג –  UNCLE DREW

 תמצית הסרט:

Kyrie Irving's 'Uncle Drew' experience: Trade rumors, life lessons and beard conspiracies

את האול סטאר מנצלים לכל מיני PROMOTIONS. אחד מהם היא  הידיעה על הקומדיה החדשה שתצא למסכים ב-29 ליוני בכיכובם של כמה סופר-סטארים! כוכב הסרט הוא קיירי אירוינג המגלה "יכולת משחק מעולה; מקצוען לחלוטין כאילו נולד בהוליווד", לפי עורך הסרט.

 

אחרי שהוא ביזבז את כל חסכונות חייו להביא קבוצה שתוכל לנצח את טורניר 'ראקר' בהארלם, לדאקס (לילרל האורי) קורים עוד כל מיני תעלולים שהחיים מביאים, כולל איבוד קבוצתו ליריבו מאז ומתמיד (ניק קרול). הוא – ביאושו למצוא קבוצה חדשה שאיתה יוכל לנצח את 'ראקר' – הוא בטעות ניפגש עם האגדה, UNCLE DREW (קיירי אירוינג) והוא – האורי – משכנע את הדוד הזקן והמזוקן לחזור לפארקט פעם אחת נוספת.

הזקן משתכנע והשניים יוצאים במסע לחפש שחקנים מהקבוצה הישנה של UNCLE DREW. הם מוצאים אחד-אחד את חברי הקבוצה של הדוד דרו.  הם מוצאים את ה-BIG FELLA (שאקיל או'ניל), את LIGHTS (רג'י מילר), את THE PREACHER – כריס וובר שהפך מכדורסלן-על למטיף איוונג'ליסטי, את BOOTS (נייט רובינסון הננס), ואת BETTY-LOU (ליסה לסלי, שהיא כידוע HOF). הם חוברים לחבורה אחת, ומוכיחים לעולם שקבוצת אנשים שהם septuagenarians (מילה אנגלית קשה; אני ספטואנג'נריאנן – פרוש המילה זקנים בני 70+ העומדים לפני קבורה) עדיין יכולים לנצח את THE BIG ONE.

*


*

2. חוויות ה-3 והדאנק בקיצור נימרץ!

על תחרות השלוש עידן בוודאי יכתוב, אבל השיא שהושג (28 נקודות) הוא שיא רק בגלל שבימים של לארי בירד לא נתנו מגש שלם של 5 כדורים צבועים ולא זרקו 34 כדורים כמו היום (אז זרקו רק 30). אחרת ג'ייסון קפונו או מרק פרייס היו משיגים תוצאה שווה או עליונה, תלוי באיזה מגש הם היו בוחרים לשים את הכדורים הצבועים המזכים בשתי נקודות.

את תחרות הדאנק ניצח דונובן מיצ'ל בדאנק האחרון שהיה בדיוק הדאנק שניצח לוינס קרטר את אליפות הדאנק, אבל אם תחזו בשני הדאנקים, זה של וינס קרטר  ה-ר-ב-ה  יותר מרשים.

אבל אתם יודעים מה? הדאנק של לארי נאנס עם הקפצת הכדור על הזכוכית לפני הדאנק והכל בניתור אחד היה, ב-ה-ר-ב-ה, הדאנק המרשים והקשה ביותר בתחרות הדאנק. (אבל הדאנק המרגש ביותר היה זה בו האבא נאנס מוסר לבן נאנס, המבצע  ב-ד-י-ו-ק את אותו דאנק שביצע האב לפני 34 שנים, שגם נתן לו שם "THE FLYING SNAIL" – השבלול המעופף – כי זה דאנק בו הגוף מתעקם והיד מסתובבת כמו שבלול!)

ממה שנהניתי הכי הרבה היו הכוכבים הצעירים החדשים. החתולים החדשים האלה בליגה נראים ונשמעים פקחים מאד, בעלי חוש הומור, בעלי בטחון עצמי, ויודעים בדיוק היכן הם נמצאים וכיצד להתנהג במעמדם. אני מסופק מאד אם תמצאו חבורת שחקנים אחרת בגילם בספורט אחר, עם האישיות, הבגרות, והייחודיות של הדור החדש הזה של כוכבי NBA!

למי שמתחשק – הנה אליפויות ה-3 המרתקות בהיסטוריה:

 

 

3. שיחת 'אחד-על-אחד' בין שקיל וקובי – האויבים בעבר – כחלק מ'האול סטאר' ב-TNT (היילייט)

*

*

4. שיחת ה-'אחד-על-אחד' בין שאק וקובי כחלק מהאול סטאר (במלואה)

*

 


*

 

5. אתמול ב-PTI (ב-ESPN) מ'האול סטאר' צ'אק בארקלי מודה ששיחק מסטול לחלוטין אחרי שהודיעו לו (או שהוא חשב) שהוא עובר בטרייד!
*

*

6. שאק לבארקלי: "מדוע בחרו אותך ל'היכל התהילה'? כמה טבעות יש לך?"

אני לא יודע אם הכל היה מעושה ומתוכנן לקראת וויקאנד האול-סטאר או שזה היה אמיתי. לי זה נראה כאילו התפרצות אמיתית בין שני הכוכבים המגה-גדולים הללו. הסתכלו על התמונה. הבעות פנים כאלה מסוגלים לעשות לפי בקשה רק אנשים כמו ריצ'רד ברטון או ברט לנקסטר.

 


*

 

כשבארקלי התקיף את שאקיל ושאל "מה אתה יודע לעשות מלבד לעמוד תחת הסל ולקלוע?", שאקיל ענה לו:

 

"I bring championships. That's what I do."

*

 

 

7. מסתבר שהילד הרע היה דוויין ווייד ולא אייזיה תומאס!

לא הייתי אומר שזאת הסיבה שדוויין ווייד נישלח למיאמי כי אינני יודע, אבל מסתבר שדוויין ווייד אינו המלאך שכולם חושבים שהוא. עכשיו מסתבר שלאייזיה תומאס לא היתה כל יד בהאשמת קווין לאב על שלא עלה לשחק נגד OKC בטענת 'מחלה', אלא דוויין ווייד היה האיש.

לפי Joe Vardon of Cleveland.com, (האמין והמוערך ביותר באתר של קליבלנד) ווייד היה השחקן שאיתגר את המאמן טיירון לו למצוא את פעמיו של לאב, ולהיכן הוא נעלם אחרי שעזב את הפארקט אחרי כמה דקות משחק. (הוא הובל ל-EMERGENCY בביה"ח 'קליבלנד קליניק' עם חום גבוה, בילה שם את הלילה, ולמחרת נישלח חזרה לביתו עם כדורי אנטיביוטיקה אחרי שהמסקנה היתה שהוא לא סובל משפעת אלא סתם התקררות עם חום).

מסתבר גם שווייד היה ה-INSTIGATOR של הפיצוץ בפגישה הקבוצתית יומיים אחרי כשנושא קווין לאב שוב הועלה לדיון. לי תמיד היתה הרגשה  (וחשד) שדוויין ווייד – שכשחקן הערצתי אותו – הוא מיליטנט גזען, ואני כלל לא מתפלא שהוא-הוא היה זה שהיה הראשון לא להאמין לקווין לאב.

דוויין ווייד לא עצר עם קווין לאב.

דוויין ווייד וצ'נינג פריי היו שניים משחקני הקאבס שהועברו בטרייד, צ'נינג ללייקרס וווייד למיאמי היט. למחרת הגעתו של צ'נינג ללייקרס הופיעה תמונה שלו בגופיית האימון של קבוצתו החדשה ובתמונה הוא כבר מחייך כאילו הגיע לאיזה חוף מבטחים (חוף מבטחים מיי…), ומרים משקולות!

דוויין ווייד, שהיה חבר לקבוצה של פריי עד לפני שבוע הגיב מיד בסרקסטיות:

 

 

8. האם דוויין ווייד רצה מלכתחילה לשחק במיאמי?

בתחילה החיבור חזרה של לברון ודוויין ווייד נראה כשידוך מחדש שנעשה בשמיים. השידוך האידיאלי הפך לשידוך איום מכמה סיבות. ראשית, דוויין ווייד היה MAJOR LIABILITY בהגנה, והוא האט את כל משחק הקאבס כשהיא רצתה לרוץ.

ג'ו וורדון מציע עוד דיעה: ליבו של דוויין היה כל הזמן במיאמי היט. הוא כותב:

 It appeared that Wade’s heart was still in Miami, and now we know that that was indeed the case"וווייד לא מכחיש זאת:

I think LeBron saw that I watched Miami closely all the time,” Wade said, (via Dave George of The Palm Beach Post). “If I was watching something, he would say, ‘What you doing?’ I’d say, ‘Checking the Miami score and different things like that.’

ווייד הוסיף:

You appreciate things a little bit more when you’re away from it. Probably him, as well, and me, too, just appreciate the times and moments we had. You don’t like to be in other place and other environments always saying ‘Hey, remember when we were in Miami?’ We definitely had those conversations with each other about some of the things we did and how it was done and why it was done.”

טוב. דוויין חזר 'הביתה' לקבוצה הנלחמת לעשות את הפלייאוף, ולברון נמצא עתה במצב להיאבק על אליפות המזרח, ואולי אפילו לנצח את כל האנצ'ילדה.

9. "בוודאי שאבי נתן לי כמה 'נקודות' בקשר לאליפות הדאנק!"

מה יותר טוב מלקבל כמה POINTERS מאחד שזכה באליפות הדאנק בשנת 1984, שבמקרה הוא גם אביך. מה אביו הציע לו? בראיון שהוא נתן לעיתון העיר בה נולד וגדל (an interview with Marla Ridenour of the Akron Beacon Journal), לארי נאנס ג'וניור אמר שלארי נאנס סניור אמר לו: "דבר ראשון דאג שהדאנק הראשון שלך ייכנס!". האבא אמר לבן: "האחד שמחמיץ את הדאנק הראשון שם על עצמו פרשר גדול".

נאנס האב שיחק בקאבס מ-1988 עד 1994. בקריירת ה-NBA שלו הוא היה פעמיים אול סטאר ושלוש פעמים בחמישיית ההגנה. "איזה מראה חמוד זה יהיה לשים את גביע הנצחון שלי – אם אנצח כמובן – לצד הגביע של אבי", אומר ג'וניר בשעה שהוא מחבק את ארוסתו. "ואת תצלמי את התמונה, נכון?"

 

10. הקומיסיונר אדם סילבר שם את סטפן קרי מתחת גלגלי המשאית!

 

Adam Silver blames Stephen Curry for All-Star draft not being televised

כנראה שהקומיסיונר של ה-NBA לא למד דבר או שניים מה-GOODFELLAS: אתה לא מגלה סודות מחדר המיטות, במיוחד אם הסודות יחזרו TO HUNT YOU!

אולי הוא פשוט ניתפס לא מוכן בראיון עם רחל ניקולס בתכנית "THE JUMP". לפי דבריו הוא היה בעד שידור הבחירות לקבוצות האול סטאר, אבל כבדרך אגב הוא הזכיר שהבחירה לא שודרה בגלל סטפן קרי.

הוא גילה שכשהוא הציע דהבחירה תשודר, סטפן הגיב:

Give us a break. We changed the format for the first time. Let’s see how it goes, and we can talk about televising it.’”

 

 

 

 

למה לא להטיל את כל האשמה על זוכה ה-MVP של הליגה, פעמיים?

הליגה הודיעה בשמחה שכל הקונספט של האול סטאר שונה, ושתי הקבוצות תיבחרנה כמו בשכונה

דווקא לברון היה בעד הבחירות שתהיינה משודרות ( Road Trippin’ Podcast ) והוא היה 'מאוכזב' כשהוחלט לא לשדר אותן.

כל הכבוד ללברון. הוא הלך אפילו צעד אחד קדימה. "למה שלא נעשה זאת כמו במגרש המשחקים? לפני המשחק יעמדו 24 שחקנים, ושני ראשי קבוצות בוחרים, ואז הניבחר מקבל גופייה "לבן" או "כחול":

“… I think, personally, if we really wanted to do it like the park, we should have all showed up, All-Star Saturday, at practice and then picked. Everybody stand at halfcourt, and take your team. And that’s how we play.”

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. שאק מתחיל לעצבן כבר עם האמירות שלו, בכמה טבעות הוא זכה בשנות התשעים כשמייקל היה באיזור?אה נכון,0. אם ברקלי היה נולד 10 שנים מאוחר יותר היה זוכה בטוח בכמה אליפויות.

  2. חחחח
    סטף השקרן נתפס שוב על חם
    משקר לאישתו, משקר לחברים שלו
    העיקר שיקלע טוב ושישתדל לא לאנוס

    למה אין בסוף שבוע האול סטאר תחרות אונס מאחורה של חדרניות? הפרס – טבעת יהלום לאישה הנבגדת והסכם פשרה עם הנאנסת

    The Kobe Bryant LakeRape Trophy

  3. למי שלא צפה בתוכנית של TNT, האמירות של שאק אולי ישמעו משמעותיות, אבל הוא כבר שנים סופר טבעות אליפות כי הוא פשוט לא מצליח להביס את בארקלי בקרב המילולי ובחוש הומור. טוב שיש לו עם מה להתקיף.

  4. וויד ולברון תמיד היו דושבאגס עוד מימי 2011 עם הדאחקות על דירק שהראה להם מאיפה הדג משתין. וויד היה שחקן טוב אבל כ"כ אוברייטד, נתן עונה אחת טובה וגם שם השופטים עזרו לו בטירוף.

  5. אם בארקלי לא זכה באליפויות ובכל זאת הוא הול אוף פיים זה סימן שהוא שחקן גדול יותר משאק…. שברשימה בגלל שהקבוצה (עם קובי/וויד) לקחה אליפויות…. 🙂
    אני מופתע שהוא לא אמר לו את זה

  6. הסרט נראה אחלה. היה מושלם אם היו מלהקים גם את המייקל ג'ורדן של חיקויי כושים זקנים – הלא הוא אדי מרפי.

  7. האולסטארהנוכחי כלכך משעמם וצפוי בגלל כוכבים כמו סטפן קורי וקוין דורנט שפוחדים על הכבוד העצמי שלהם.

  8. 1. הפרסומות של Uncle Drew גדולות. סרט שלם? נחכה לvod

    2. תחרות השלושות עד הגמר הייתה מזעזעת. חשוב לציין שזורקים את אותם 25 זריקות. בעבר היו סה"כ 5 כדורים צבעוניים של 2 כך שהמקסימום היה 30 נקודות וכעת בנוסף לחמישה כדורים הצבעוניים נוספו למגש האחרון עוד 4 צבעוניים שנותנים עוד 4 נקודות פוטנציאליות. אם היו רוצים באמת לתת כאן תבלין היו צריכים להוסיף 20 שניות ועוד מגש של כדורים המונחים 3 מטר מעבר לקו השלוש במרכז כשכל כדור שווה 3. כי לראות שחקן שמחטיא שוב ושוב ואז מגיע לפינה הקצרה ואז כל כדור שווה 2? לא מרגיש שזה מורווח…

    בלי קשר חלק מהמוזמנים לא קשורים. פול ג'ורג' הוא שחקן בעל שחרור איטי ולא מתאים לפורמט. יש לו כולה עונה אחת של אחוזים גבוהים מקליעות חופשיות. לעומת זאת ג'ו אינגלס היה חייב להיות בתחרות וכך גם בוגדנוביץ' ואטואן מור מניו אורלינס.

    3 + 4 – מעניין מאוד אבל משום מה לא הרגיש פורץ דרך או חדש. לשניהם היו מספיק מקורבים והדלפות כך שבעיקר שמענו את זה פנים מול פנים פעם ראשונה. מניח שדוראנט ווסטברוק בתוכניות של הספיישלים הבאים…

    5. צ'אק עלה לשחק שיכור. אבל לא מעט שיחקו אז מסטולים. הבעלים של הסיקסרס הרולד כץ (נדמי לי שכך קראו לו) עשה הכל כדי למנוע מבארקלי לקבל קבוצה לאליפות אך גם לא הסכים לכמעט שום טרייד עליו. הטרייד בו עבר לפיניקס היה די חד צדדי לסאנס שגורם לחשוב למה הוא לא מצא טרייד שנתיים קודם.

    6. החבובות האלה אוהבות אחת את השנייה. הם מקניטים אחד את השני בשביל רייטינג. אם שאק היה 1.94 כמו צ'אק הוא לא היה בליגה אפילו שנה. צ'ארלס היה מפלצת ולפעמים כואב לי שהוא מוריד מהערך של עצמו כשחקן בגלל ה'כתם' של האליפות.

    7. דווין וויד היה דמות בעייתית בשיקגו גם. הוא גם היה זה שחשב שזה מצחיק להסתלבט על דירק שעלה לשחק חולה מול ההיט בגמר 2011. אבל אייזיה היה קשור לסיפור אחרת היה יוצא בהכחשה גורפת. אחרת לאב לא היה עושה לו את הקטע עם הכדור אחרי הריבאונד. דווין האדם הוא מלאך? השבוע מישהו כתב כאן על אשתו לשעבר של בלייק. שווה לעשות חיפוש על אשתו הראשונה של דווין. הוא מאז לקח אחריות גדולה יותר על בנו אבל בשנים הראשונות כשחבר לגבריאל יוניין היה שם לכלוך לא קטן.

    8. דווין לא רצה לחזור למיאמי. זהו עוד שקר גס. אולי אשתו מאוד רצתה. דווין רצה לשחק עם לברון. זה לא הלך בהתחלה. לאחר מכן עד שתומאס הגיע זה הלך מצויין כשוויד מוביל את אחד הספסלים הטובים בליגה והקאבס עושים 18\19 ניצחונות. תומאס הגיע והכל הלך פייפן. עכשיו יש בקרת נזקים כשכולם עוזרים להציל את השם של וויד. בגלל זה גם לברון זרם עם הרצח אופי לIT. הכל נצבע בצבעים אחרים וויד הפך לבחור הטוב שבסוף 'פשוט התגעגע הביתה'.

    אז למה לא החל את העונה במיאמי? החוזה שלו היה מספיק נוח. את הכסף קיבל. לא היה צריך לשחוט את הפיירול של ההיט… כנראה שלאחר שלברון וווייד הגיעו למסקנה שצריך להיפרד טלפונים הורמו וכל הדם הרע נמחק. הנרטיב על שובו של הילד האובד שלא הפסיק לבדוק מה דרגיץ' וויטסייד וג'יימס ג'ונסון עשו כל לילה כשראשו הדומע על הכרית התאים למיאמי שאומנם נותנת עונה טובה אבל חסרה הייפ ואבק כוכבים בצורה נוראית.

    9.מאוד אוהב את לארי נאנס. זו לא הייתה תחרות הדאנק הכי טובה אבל סה"כ נאנס לא בייש כלום ונתן כמה ביצועים חמודים. הוא נראה good people. מקווה שהזמן שלו בקליבלנד לא תשנה את אופייו. אביו וקליבלנד של שנות ה-90 היו אחד הקבוצות שהכי דומות לכדורסל שמשחקים היום. בראד דוארטי מזכיר את ברוק לופז ואין לי ספק שהיה פורח בעידן הזה וגם מגדיל את טווח הקליעה. אותו כנ"ל נאנס והוט רוד (וגם רון הארפר עד שריסק את הברך). רק קרייג אילו שייך למאה אחרת.

    10. מנחם הקומישינר לא אמר את מה שאתה טוען. זה לא אשמתך כי רדיט ועוד מחפשי אקשן מנסים לזרוק את הסיפור על סטף… ההחלטה לא לשדר התקבלה לפני הבחירה לאולסטאר כאשר איגוד השחקנים (פול ולברון ששוב כאילו יוצא האיש הטוב של הסיפור כמה נוח…) הוא זה שהתנגד. ההחלטה הזאת פורסמה מזמן. לאחר שנבחרו הקפטנים היה לחץ לשדר אבל הליגה לא נכנעה. כי היא לא רצתה לשנות החלטה ברגע האחרון מתוך לחץ. כאשר שאלו את סטף לתגובתו הוא סה"כ ניסה להגן על ההחלטה ואמר ש'זו השנה הראשונה ותמיד אפשר לשנות בעתיד אז אין מה למהר ולהפוך את ההחלטה'. בסוף הדראפט שניהם (לברון וסטף) טענו שהיה כיף ושצריך לשדר את זה שנה הבאה. סילבר שבראיון שמו אותו על המוקד סה"כ ניסה להגיד שהוא לא איזה איש נוקשה ולא הגיוני אלא אפילו שחקן כמו סטף הסכים איתו. אין בשום מקום שום אמירה על כך שהליגה והשחקנים הסכימו לשדר וסטף 'מנע' את זה באולטימאטום. אין לסטף שום כוח בארגון השחקנים. להיפך שנואי נפשו לברון ופול מנהלים את הארגון.

      1. הוא לא אמר בשום שלב שסטף בלם את הדראפט. זה פשוט עובדתית לא נכון כי זה נקבע כבר לפני שסטף נבחר כקפטן יחד עם פול ולברון. הוא הביא ציטוט מסטף ואמר It was Steph who said… ואז ציטט את סטף and I agree with him פשוט הרבה אמריקאים לא מקפידים על הבנת הנשמע והעיתונאים מתעלמים מההקשר. כאשר משאילים ציטוט מאדם נהוג לומר It was Steph who (once) said, and I agree with this that…

        בקיצור סטף הגן על החלטת הליגה והביא סיבה מקורית משלו למה זו לא החלטה נוראית לתת לזה לרוץ אנונימית בשנה הראשונה. שוב, מי שקיבל את החלטה לשמור על אנונימיות היא ארגון השחקנים. לסטף אין ולא היה כזה כוח מעולם בליגה. הוא מנותק מכמעט כל הקליקות ששולטות בשחקנים, סוכנים ובהנהלת הליגה.

        אגב לברון הגיבור… אם הוא כל כך בעד למה הוא לא חושף או מדליף את הבחירות שלו? בינתיים היחיד שהדליף בחירה זה סטף שהצטער שלברון חטף לו את דוראנט ומיד הדליף את זה החוצה. שניהם אגב פומבית קראו לליגה להפוך את זה פומבי בשנה הבאה

    1. 6. אם שאק היה 1.94 הוא לא היה בליגה, אותו דבר אפשר להגיד על קרי אם תבטל לו את יכולת הקליעה והמסירה, ומה לגבי יאניס, זה מגוכח להוריד את האלמנט של האתלטיות והפיזיות כדי להקטין שחקן. בארקלי היה ענק (אחד מ3 הטובים בעולם בשיאו בלי וויכוח )אבל הוא חי בתרבות האמריקיאית שללא אליפות אתה לא שווה כלום, וצריך להוריד את הראש בפני קובי ושאק כל הזמן, שאק האדם הוא בריון גועלי מלא אגו.
      7. מכל חדר הלבשה יש דיווחים על הגאווה והשאננות של וויד, עם זאת להוריד את האשמה מאיזייה זה לא נכון, גם לו יש אישיות בעייתית מאוד שמפלגת כל חדר הלבשה, ולו לעומת וויד יש גם סוכן גרוע ויועצי תקשורת נוראיים.

      1. אני ממש לא בטוח שאם שאק היה 1.94 הוא לא היה מתפתח להיות גארד שמתאים לליגה.

        אני כן בטוח שאף שחקן אחר בגובה ובמשקל של שאק לא התקרב אליו מבחינת יכולת.

      2. לגבי שאק וצ'ארלס הכוונה היא שצ'ארלס בשיאו שם מספרים דומים עם 1.94. בניגוד לשאק הוא השתמש לא רק בכישרון אלא בskill שנבע מעבודה קשה על כל אספקט במשחקו. שאק היה עצלן. הוא הגיע לאולי 70% מהפוטנציאל שלו בקריירה. אם שאק היה עובד קשה כמו רוב שחקני הnba היה עובר את ג'ורדן ביתרון משמעותי. כשאדם מתגאה בכישורים אותם רכש אני מרגיש יותר בנוח מאדם שמתגאה בכישרונו המולד. ברור שבכישורים נרכשים יש מרכיב מולד חשוב (צ'ארלס היה בנוי כמו סוס עם מוטת ידיים של 1"7). אני בטוח שלסטף יש יכולות מוטוריות מולדות יוצאות דופן (יכולות גם בגולף אחותו ואמו שיחקו כדורעף) אבל מי שהוא היו זה תוצר בעיקר של עבודה קשה על הכישורים שלו

  9. תודה על המעורב.

    לדעתי הייתה תחרות דאנקים משעממת, והציונים היו מוגזמים.
    הדאנקים של נאנס, (חוץ מהדאנק עם המסירה לעצמו מהלוח) היו בינוניים מינוס, כולל ההומאז' לאבא.

    שאק אולי חרא של בן אדם, אבל הוא צודק.

  10. מעורב מעולה מנחם.
    הסרט נראה פצצה, מי אמר שחייבים לשחק בLA כדי לעשות סרטים?
    שאקיל הופך לאט לאט לדמות השנואה עלי בכל מה שקשור לכיסוי הליגה. האגו שלו אפילו יותר גדול ממנו וחייב להקטין אחרים כל הזמן כדי להרגיש רלוונטי.

  11. תודה למגיבים.

    בקשר לדאנק של נאנס, הוא ניתר, עשה הקפצה של כדור עצמי בסל, והכניס דאנק, והכל בערך ב-1.4 שנניות.
    תעשו חשבון

    h=1/2gtt

  12. הדבר העצוב שלי היה לראות את ביל ראסל. ההתדרדרות שחלה בו היא מדהימה. רק בשנה שעברה הוא הילך בקלות בכוחות עצמו. הפעם הוא היה זקוק לעזרה בעמידתו, ולא היה ער לחלוטין.

  13. ההיסטוריה של סרטים מבוססי פרסומות היא ארוכה ומגוונת מסם פקינפה שעושה את Convoy על פי שיר שמבוסס על דמות מפרסומת ועד ארנסט "אני מסתכל לך הישר לנשמה, ורן. היא טעימה מאוד, ורן" וורל.

    גם לסרטי ספורט מבוססי פרסומות יש כבר ביסוס. בערך. ידוע שהפרסומת של Hare Jordan הובילה לסרט הקאלט (שקט, אני אוהב את הסרט. אני עדיין יכול ישר להעביר למשחק ולהיזכר איך הדורות שלפני אולי המציאו נוסטלגיה, אבל אף אחד לא עושה אותה כמו הדור שלי) ספייס ג'אם. אבל הדרך שהפרוייקט עבר באמצע פחות ידועה.

    בהתחלה היה רעיון לסרט, שמשלב אנימציה ושחקנים חיים, דווקא עם ה-MJ הידוע האחר מאותה תקופה. מייקל ג'קסון היה אמור לככב בסרט מוזיקלי על שחקן צעיר שמגיע להוליווד ומנסה להתפרסם. מתישהו הלוני טונס חוברו לפרוייקט, אבל בלי קשר אליהם מייקל ג'קסון פרש מהפרוייקט. אז אנשי האחים וורנר נזכרו בפרסומת עם ג'ורדן והחליטו ללכת על הסרט שיצא.
    הסרט המתוכנן המקורי יצא שנה אחרי ספייס ג'אם, בכיכובו של סקוט "זינוק לכס המפקד" בקולה ומוזיקה מאת רנדי "קוראים לי רנדי" ניומן, באנימציה מלאה ונקרא Cats Don't Dance.

    ואלו היו שישים שניות (אתם קוראים לאט) של בזבוז זמן מאת אני.

  14. מסכים לגמרי עם אפלטון, שאק פשוט קטן קטן. מביך. בארקלי היה שחקן גדול, אליפות היא לא חזות הכל. ותחרות ההטבעות הייתה מבאסת למדי. דווקא הדאנק של סמית עם ה-360 ובין הרגליים היה מרהיב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט