חם מהתנור: ג'ו ג'ונסון בדרך ליוסטון / רועי ויינברג

ג'ו ג'ונסון התחייב לחתום ביוסטון (41-13) לאחר שהשלים תהליך הביי-אאוט, תהליך בו הוא מוותר על חלק מהמשכורת הנותרה לו והופך לשחקן חופשי, מסקרמנטו. לפני שהועבר לסקרמנטו בדד-ליין הטריידים, ג'ונסון קלע 7.3 נקודות למשחק. השחקן, 7 פעמים אול-סטאר בעבר, קלע 15.7 נקודות עם 4.1 ריבאונדים בממוצע בסיבוב הראשון בפלייאוף אשתקד.

בנוסף לג'ונסון, ברנדן רייט צפוי לחתום בקבוצה לאחר שישלים הליך ביי-אאוט דומה מהגריזליס. החתימה של שניהם צפויה להיות רשמית לאחר יומיים בהם יהיו במצב של waiver, עקב כך שרק לאחר היומיים כל אחד מהם יוכל לחתום על משכורת מינימום, 2.1 מיליון דולר. רייט קלע העונה 5 נקודות עם 3.4 ריבאונדים למשחק והוא יגבה את קלינט קפלה וננה בעמדת הסנטר. הרוקטס יצטרכו לשחרר שחקן כדי להחתים את שניהם.

*

מרקו בלינלי התחייב לחתום בפילדלפיה לאחר שהשלים ביי-אאוט מאטלנטה (39-17). האיטלקי עם 11.4 נקודות למשחק (37.2% מהשלוש) למשחק העונה, הכמות השנייה הכי גבוהה בקריירה.

*

מרקל פולץ, הבחירה הראשונה בדראפט 2017, ככל הנראה סיים את העונה לאחר פציעה בכתף. פולץ שיחק 4 משחקים העונה במדי פילדלפיה (25-27) וקלע בהם 6 נקודות עם 2.3 ריבאונדים בממוצע, כשטווח הזריקה שלו הוגדר על ידי מנג'ר הסיקסרס "בתוך הצבע". יש סיכוי קטן שנראה אותו משחק שוב ב-2017/18, אבל לא סביר. בכל מקרה, הוא לא יוכל להתמודד על תואר רוקי העונה בשנה הבאה.

*

יוטה שיחררה את דריק רוז. וושינגטון ומינסוטה מעוניינות באמ.וי.פי לשעבר, העונה עם 9.8 נקודות למשחק.

*

סקרמנטו (37-17) עשויה לעבוד על ביי-אאוט של וינס קרטר בן ה-41 מחוזהו, מהלך שיאפשר לשחקן המבוגר בליגה לחתום עם קבוצת פלייאוף ולנסות להשיג טבעת. הסיכוי שקרטר ישאר בקבוצה גבוה והוא לא בודאות ישוחרר, אבל יש עניין מצד טורונטו, בה הוא שיחק מ-1998 עד 2005 ונחשב לאחד מהסמלים הגדולים של המועדון. יתכן שהמועדון ישחרר גם את קוסטה קופוס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. כרגע יש ליוסטון על הספסל את אריק גורדון, פי ג'יי טאקר, לוק מבאה א מוטה, ג'ו ג'ונסון, ברנדון רייט וג'רלד גרין. עומק מעולה שלא היה להם בשנה שעברה ומאפשר הרבה חמישיות. ג'ו ג'ו, גורדון וגרין יכולים ליצור מצבי זריקה לעצמם וכולם שחקנים שירוויחו מאוד ממנהלי משחק ברמה גבוהה כמו פול והארדן. שינוי מחשבה של ההנהלה של יוסטון שעובדת טוב מאוד. הם השיגו 3 שחקני רוטציה מצויינים בחינם השנה וזה פגע בהם שנה שעברה בסדרה הארוכה מול הספרס.

    1. בס"ד

      השאלה האם דאנטוני ישתמש ברוטציה המעולה שיש לו עכשיו בפלייאוף ולא ישחוק את שחקניו…
      בכל מקרה יתכן שעשיו יעשה רוטציה רחבה וזה יאפשר לשחקנים המרכזיים לבוא רעננים.
      בכל מקרה חייב גם לתת רוטציה יותר רחבה בפלייאוף-10 שחקנים- אם רוצה אפשרות לזכות באליפות

  2. רק המחשבה שקרטר יסיים את הקריירה בטורנטו מעלה לי חיוך.
    הם לא צריכים אותו אבל זה תמיד כיף לראות שחקנים מסיימים את הקריירה איפה שהתחילו אותה.
    הלוואי שזה יקרה ואם זה קורה אני בעדם בפלאאוף המזרח השנה.
    מרקו בלינלי יהיה סחורה לוהטת OKC וGSW והספרס צריכות ספקי נקודות מהספסל.
    לא לשכוח שלקליבלנד יש שני מקומות פנוים ברוסטר והם זקוקים לPG ולסנטר…
    הטריד דד ליין היה רק יריית הפתיחה להתחמשות הקבוצות

    1. הפליקאנס הביאו את אמקה אוקאפור אז הקאבס מתכוונים להביא את קנדריק פרקינס. מישהו רוצה להתעלות על זה?

  3. הסתכלתי עכשיו קצת בסטטיסטיקה של קליבלנד וה4 שחקנים ששיחקו העונה יותר מ10 דקות למשחק ויש להם את האופנסיב רייטינג הכי נמוך במשחק הם בדיוק 4 השחקנים שהגיעו בטריידים.
    היל ,הוד,גורדן ולארי
    מעניין איך הם ישתלבו בקליבלנד

    1. לא ברור לי מה ניסית להגיד?
      אם הכוונה לליגה כולה זה רחוק מלהיות נכון. אם אתה מתייחס לקליבלנד בלבד אז זה די ברור. הקאבס אחת משלושת קבוצות ההתקפה הטובות בליגה אז סביר שלרוב השחקנים שלה יהיה אופנסיב רייטינג גבוה.
      עכשיו תסתכל מאיפה הגיעו הארבעה, מקבוצות החצי התחתון של הליגה בדירוג התקפי. אז זה די צפוי.

      1. השאלה אם אופנביב רייטינג מושפע כמו פלוס ומינוס לשחקנים שאתה נמצא איתם בקבוצה ועל הפארקט.
        בנוסף גם ראיתי ש6 השחקנים שעזבו את קליבלנד לקחו ביחד כ40 זריקות למשחק וגם ה4 שחקנים שהגיעו לקאבס לוקחים כ40 זריקות אז אל תצפו שרודני הוד פתאום יקלע 22 למשחק(זה הפר 36 שלו) בגלל שזה מתקזז . וכן אני יודע שיש עוד שיקולים כמו אחוזים מהשדה אסיסטים ועוד…
        בקיצור מה שאני חושב שאם הטרייד הזה יצליח אז זה יהיה כמעט רק בצד ההגנתי.

        1. ברור שאופנסיב רייטינג מושפע ממי שאתה נמצא איתו על הפרקט.
          קשה לחזות מראש איך הכל יתחבר אבל אם אתה רוצה מדד אמיתי יותר תסתכל על אחוזי הקליעה האפקטיבים של השחקנים שמגיעים.

  4. איך עובד תהליך הביי אאוט? מחייב הסכמה הדדית של שני הצדדים? אם שחקן מוותר על המשכורת שלו בקבוצה הנוכחית ויכול לקבל רק חוזה מינימום בקבוצה החדשה זה אומר ששחקנים יכולים להפסיד ככה לא מעט. הרעיון הוא לעבור לקונטנדרית? שחקן שעושה ביי אאוט יכול לחתום לכל קבוצה שהוא רוצה? (ב NFL זה עובד אחרת אני חושב)

    מצטער על כל השאלות, פשוט נושא מעניין

    1. הסכם הבאי-אאוט הוא הדדי. השחקן בדרך כלל מוותר על חלק מהמשכורת וזוכה תמורת הויתור באפשרות לשחק איפה שבא לו.

  5. הרוקטס ממש אוהבים את בובי בראון. החתימו אותו לפני כמה ימים על חוזה מובטח כדי לשחרר אותו היום. כנראה בקטע של החזרי טובות על זה שחתם חוזה לא מובטח באוגוסט ושחררו אותו בינואר

    1. עם ג'ו ג'ו וברנדן רייט נראה לי שאנחנו הולכים על התרחיש של לתת לג"ס את טאריק בלאק, אה?

      1. כמו שאמרתי לניב – לא נראה לי שיש מצב שתשחררו אותו (מה גם לא נראה לי שהווריורס יחתימו אותו אם ישוחרר).

      2. בעיקרון אם ג'ונסון ורייט לוקחים מינימום, כמו שנראה שיקחו, וגם עם המתנה לבראון יוסטון עדיין מצליחים להיות מתחת למס המותרות.
        מורי באמת עושה עבודה מדהימה בניהול התקציב ובניית הקבוצה. השיג שדרוג אדיר לקבוצה תוך כדי העונה בלי אף טרייד ובלי לעבור את תקרת השכר.
        עכשיו השאלה היא מקצועית בלבד, את מי הרוקטס רוצים לשחרר. בלאק הוא שחקן טוב יותר, אבל דאנתוני לא סומך עליו והוא חתום רק לשנה הקרובה, וטרוי וויליאמס הוא פרוייקט עתידי אבל חתום ליותר זמן.

  6. תודה על העדכון!
    מצד אחד אין ספק שג׳ו ג׳ונסון הוא החתמה מעולה. יש לו את הקליעה והניסיון, וכעת, בנוסף לגורדון וגרין, ליוסטון יש עומק של קלעים.
    ההחתמה של רייט קצת לא ברורה – אם הוא יבוא על חשבון בלאק אז קצת קשה לי לראות עד כמה הוא עדיף עליו, ואם הוא יוחתם בנוסף אליו – אז לא ברור בשביל מה צריך עוד סנטר? בטח כשאף אחד מהסנטרים לא ממש יכול לרווח את המשחק עם קליעה מרחוק..

  7. יופי של החתמות ביוסטון, עוד עומק לספסל , השאלה עכשיו אם
    מייק "8 שחקני רוטציה" דאנטוני ידע להשתמש בו גם.
    בכל מקרה עושה רושם שהרוקטס החליטו כבר העונה ללכת על סוג של אול אין. ראוי להערכה לפחות בעיניי.

      1. אסביר טוב יותר , הבאה של ג'ו ג'ו עם הנסיון ויכולת קלאץ' לא רעה בכלל בעיניי מחזקת אמירה מסוימת שלנסות לנצח כבר השנה את הלוחמים ולא לחכות להתפרקות שלהם בגלל חוזים שיצטרכו לשלם עליהם לא מעט

        1. אבל זה לא עולה להם בכלום. הם פשוט מנצלים את המעמד שלהם כדי לשדרג את הסגל.
          כדי להיות אול-אין מישהו יצטרך לשכנע את דאנתוני אשכרה להשתמש בסגל הזה בפלייאוף.

  8. רוב הסיכויים שג'ו ג'ונסון הוא סוס מת אבל לקלוע שלשה מהפינה בשנייה אחרונה של משחק 7 אחרי 5 דדק' משחק הוא יכול – וזה אולי מה שיהיה חסר. לכן החתמה טובה מאוד

  9. שכטר הולך לחטוף שטוחה בפלייאוף … גג סיבוב שני כמו בכל שנה. כל השנה חופר וחופר ואז מקבל שטוזזזז
    ברח עד לאיים האזוריים בגלל זה. חושב ששם לא יעופו סיבוב שני.
    שכטר לא מבין שהוא לא מבין.

    1. רבין יא יצור עדיין לא התאפסת על שם טרול אחד? לפחות תעשה גראווטאר של טרול זה יהיה כבר מצחיק. ככה זה סתם פתטי.

  10. 1. ג'ו ג'ונסון הוא החתמה טובה ליוסטון גם בגלל העניין שהוא לא מגיע לקבוצה מתחרה וגם תעודת ביטוח לגורדון וגרין (שכרגע לדעתי יקבלו יותר דקות ממנו).
    2. בלינלי לדעתי הוא סחורה עדיפה על ג'ונסון. הוא באמת יכול לשנות את התמונה בספסל של הקבוצה שאיתה הוא חותם. לא אתפלא שאם הוא חותם בווריורס אז ישחררו את יאנג/כספי.
    OKC לדעתי צריכים ממש לרדוף אחריו. ולספרס תמיד יש קייס טוב כי הוא לקח איתם אליפות.
    3. אחד הסיפורים המוזרים וההזויים מה שקורה עם פולץ'. איכשהו זה ממש עובר מתחת לרדאר. משהו מאוד מוזר בהתנהלות של פילי איתו בכל הקטע של הפציעה בכתף.
    רוקי מבטיח שפשוט "הרגו" אותו על ההתחלה עם החוסר וודאות בפציעה הזו. כנראה שהיה צריך לשבת בצד מלכתחילה ולבוא מוכן שנה הבאה.

  11. כל הסיפור עם פולץ רק מעצים את גודל הבחירה שלו ושל הסלטיקס בטייטום. לחשוב איפה היתה היום הסלטיקס עם הפצוע הפרוספקטי הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט