מעורב הופס לשבת / מנחם לס

 

1. מג'יק: "לונזו יהיה הפוינט גארד הפותח כשיחזור ולא אייזיה"

 

אני לא מבין. האם מג'יק הוא המאמן החדש של הלייקרס? הוא קובע מי יעלה בחמישייה ומי לא?

הלייקרס לא למדו מהעבר איזה מאמן פחות מבינוני הוא היה? בעונת 1994-5 הוא הפך למאמן הלייקרס ואחרי 16 משחקים מביישים (ורקורד 11-5) הוא התפטר. אני בטוח שביקשו ממנו להתפטר כי את מג'יק לא מפטרים. הוא "התפטר" ואיש לא דיבר על מג'יק 'המאמן' יותר.

מצידי? שימשיך להגיד ללוק וולטון מה לעשות. זה באמת יעמיד את הלייקרס על הרגליים.

 

 

2. הכרה עם הקאבס החדשה:

 

3. דוויין וויייד חוזר למיאמי!

בואו נגיד שדוויין ווייד לא עזב את מיאמי על מי מנוחות, כמו שאומרים החברים שלי מקרית מלאכי. הריב המתוקשר שלו עם פט ריילי תואר כמילה לא יפה אחת אחרי מילה לא יפה שנייה. עכשיו מסתבר שהשניים השלימו, ודיברו על חזרת דווייד למיאמי עוד לפני זמן מה. עתה הוא חזר, וכבר מדברים על אפשרות שיישאר שם גם לעונה הבאה.

 

4. תנו מבט ב-LAVINE המתעופף כציפור!

5. משטרת מיאמי יודעת כיצד לקבל את דוויין ווייד!

 

 

6. הקאבס הציעה לנטס את בחירת הדראפט שלהם עבור ספנסר דיווינדי. הנטס סירבה!

תמונת AP

הידיעה הופיעה ב-

Zach Lowe‏ of ESPN (via The Glue Guys)

6. דוויין ווייד חוזר הביתה ל-STANDING OVATION!

 

(מה-AP. למי שלא מתחשק לקרוא את האנגלית שיעבור למס' 7)

MIAMI — As the Miami Heat fell behind early against the Milwaukee Bucks, the Miami fans were getting eager to see the man of the night.

Dwyane Wade was back with the Heat on Friday night, coming off the bench for Miami.

As the Heat fell behind 9-0, the crowd chanted, "We want Wade!"

Wade took the court midway through the first quarter as the fans gave him a standing ovation. He immediately grabbed a defensive rebound and threw a lob pass to Hassan Whiteside, who was able to slam home a dunk.

Wade is Miami's all-time leader in points, games, assists and steals. He was drafted in the first round by Miami in 2003 but left for Chicago in 2016, then signed with Cleveland in 2017. Miami acquired him from Cleveland as part of the Cavaliers' deadline-day makeover.

His return seemed to put everybody with the franchise in a good mood Friday, from office workers to coach Erik Spoelstra.

"I definitely feel it's going to be a great environment," Wade said before the game.

It was.

The lower bowl was full before tip-off, an uncommon sight for a typical Heat regular-season game, as they waited to see their superstar come off the bench.

But no one really saw this coming, not even Spoelstra.

Before Thursday's practice, Spoelstra received updates on possible trades in Pat Riley's office. Riley informed him there was a possibility to acquire Luke Babbitt and also Wade.

Spoelstra was about to leave Riley's office when the news sank in.

"What?" Spoelstra said. "Dwyane who?"

Riley explained to Spoelstra about the player movement in the league and a Wade deal could potentially happen.

"We'll let you know by the end of practice," Riley said.

The coach said, "My only response was, 'Let's go, let's do it.' But it was probably not something any of us foresaw two weeks ago. Crazy things happen in this league, so it just absolutely perfect timing for both parties, and it was actually surreal of how quickly it came about."

Wade could hardly wait.

"I'm excited for a lot of different reasons, but definitely the fan base that I grew up with and grew up with me, and just to be back in the environment," he said. "I'm excited for my teammates as well. When you go through a long season, this team is on a five-game losing streak, sometimes it's a lull, and to kind of get a jolt of energy like tonight will be in the arena, the atmosphere will be great. I think it's going to be great for everybody as we go down the stretch of the season. I'm just excited to put on that jersey again and get out there and try not to be too bad."

Wade was embraced by his teammates, many of whom he played with in his last season in Miami two years ago, which should help him make a smooth transition to a team sitting at 29-26 looking to improve its playoff standing.

"I feel like I know these guys," Wade said. "I feel like I'm a part of this team already. When we played them, just the love that everyone always showed me before and after games, coming back to Miami in the summer and seeing these guys around, spending time with them, so that transition right there was pretty seamless for me coming in today."

Wade snuck up on Josh Richardson in the training room and gave him a playful push.

"It was cool," Richardson said. "It kind of felt like he never left."

7. בן סימונס על אי בחירתו לאול סטאר: "סטטיסטיקה לא משקרת"!

הוא אמר ל- Keith Pompey of the Philadelphia Inquirer,

: "I don't really know what an All-Star is anymore. I mean if it was about win-lose, you picked [Miami Heat guard Goran] Dragic obviously, and you pick Kemba, whose team is seven wins under us. It is what it is, but my stats don't lie."

 

8. גופיית דוויין ווייד נמכרת כמו לחמניות חמות!

 

 

 

9. רוב העיתונים, תחנות הטיווי, הרדיו, והאתרים מציינים את הקאבס כמנצחת עונת הטריידים אבל עם סימני שאלה. הלייקרס? הימור על שני שחקנים חופשיים.

 

כותרות כאלה ומסוג זה הבזיקו ברוב זרועות המדיה:

The Cavaliers are the favorites in the Eastern Conference again

Cleveland is Out of its Grave

רוב המדיה בוחרת את הקאבס כמנצחת של תקופת הטרייד, אבל עם ההערה שלא היתה לה ברירה. הקבוצה הפכה לבלתי נסבלת עם מריבות וחיכוכים מבפנים, והיתה צריכה 'שוק חשמלי' כדי להתעורר מחדש, והשוק החשמלי היה אפילו גדול משציפו. הציפיות הן שבהנהגת לברון הקבוצה תצליח להתארגן עד פתיחת הפלייאוף, והחלקים שהקבוצה הביאה הם בדיוק החלקים שהיתה צריכה.

גם הלייקרס מקבלת מחמאות אבל עם אזהרה: הכל תלוי במי יצליחו להביא כשחקנים חופשיים, שניים לעונת 2018-19, או אחד לעונה הבאה, ושני לעונת 2019-20.  שתי מטרותיהן הראשיות הן לברון ג'יימס ופול ג'ורג'. אבל לברון יהיה קרוב לגיל 34, וג'ורג' – כמה שהוא טוב – הוא לא 'שחקן יוצר דיינסטי'. הבעייה של הלייקרס היא שהצלחתם בהבאת השניים לקבוצה תלוייה מאד בצורה שהם יסיימו את העונה עם קבוצותיהם הנוכחיות, והלייקרס הפסידה שני שחקנים חשובים מאד כלארי נאנס וג'ורדן קלרקסון.

10. היום לפני 50 שנה: פגי פלמינג היפהפיה משנה את עולם ה-FIGURE SKATING

היום לפני 50 שנה, ב-10 לפברואר 1968, באולימפיאדת החורף בגרנובל, צרפת, הופיעה אמריקאית חמודה ושינתה את עולם ה-FIGURE-SKSATING לעולם. עד שהיא הופיעה  הפיגר סקייטינג בוצע ע"י ספורטאים שהביצועים האתלטיים היו חשובים יותר מכל דבר אחר.

והנה מופיעה אמריקאית מאוניברסיטת קולורדו סטייט שגובהה 1.61 מ' השוקלת 50 ק"ג – עם טירוף לעוגות שוקולד ומילק-שייקים – בשם פגי פלמינג, עם חיוך מבוייש המגלה שיניים צחות כשלג , שיער שחור, ועיניים כחולות מדהימות המשלימות פנים יפהפיות, והיא הורסת את התחרות עם בלט ישר מ'אגם הברבורים', אבל עם אתלטיות שלא ציפו מהרזה הזאת כשהיא מנתרת לדאבלים וכמעט טריפלים – דברים שעד אז לא ניראו.

כל האולימפיאדה והצופים בה התאהבו בה. עד היום היא הפיגר סקייטר הנחשבת לגדולה מכולן.

 

אין ביכולתי לעשות צדק לאנגלית ואני משאיר את התאור כפי שהוא:

While at times exuding a sorority girl's impishness, on the ice she's all poise, a very worldly black-haired and dark-eyed beauty. At last year's world championships in Vienna, the Austrian press tried to pin down Miss Fleming's appeal both as a skater and as a young woman. Some described her as "classic." Others compared her to a Grecian beauty. The Express finally tabbed her as "America's Shy Bambi." Few would quibble with any of these descriptions. But Miss Fleming is refreshingly unconcerned about imagemaking. Before the finals here, she had her usual double-decker sandwich. After she had won and was finished with the interviews and the congratulations, she had her chocolate cake. And at last, with tonight's triumph, a few pounds more or less wouldn't matter.

 

 

פגי פלמינג כשהיתה בת 64:

 

 

11. אטלנטה האוקס ומרק בלינלי סיימו BUYOUT

בלינלי בן ה-31 הוא שחקן חופשי.

12. לברון בטריפל דאבל – היילייטס

*

*

13. לו ויליאמס והקליפרס האכילו את בלייק גריפין בביתו

*

*

14. אינדיאנה מאבדת יתרון גדול, ועדיין מנצחת בבוסטון הנמצאת בנפילה עצובה (ומאמנה, כדרכו, יושב – או עומד – באדישות על הקווים)

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. אייזיה בא לחודשיים כחלק מטרייד שנועד לפנות מקום בתקרת השכר[החוזה של קלארקסון].הוא לא בא להוביל את הלייקרס.שנה הבאה אייזיה ילך למקום שיתן לו הכי הרבה כסף.לליקרס אין מטרות השנה אז ברור שלא יתנו הרכב לשחקן שבא לחודשיים על חשבון שחקן שהם רואים בו[עדיין] את העתיד של המועדון

    1. עידן-הם לא רואים בי את העתיד של המועדון. לדעתי הם גם הבינו כבר שהוא פלופ אבל הוא יביא את לברון. למעשה לברון עדין בלי שהוא שחקן של LA כבר קובע את ההרכב שם (לונזו לפני אייזאה). מג'יק לא היה פוגע באייזאה בצורה כל כך בוטה (מג'יק הוא איש נחמד בסופו של דבר) אם לא היה רוצה להעביר מסר ללברון. וברור שאייזאה עדיף על לונזו כיום כפוינט גארד לפחות לעונה הזאת אבל הם חושבים על שנה הבאה ורצו להעביר מסר ללברון שמחכים לו (ראה תגובה 5). לדעתי לברון שנה הבאה בלייקרס זה סגור הרמטי וזאת הולכת להיות קבוצה מפחידה . לברון פלוס עוד אולסטאר פלוס אינגרם פלוס רנדל פלוס כל יתר הכשרונות האדירים שיש בקבוצה הזאת . האמת שזה מהלך מדהים של הלייקרס לחזור להיות קונטנדרית אמיתית כבר בשנה הבאה. יהיה מעניין.

      1. לברון יטיס את לונזו על המטוס. לברון יהיה הרכז האמיתי ולונזו יהיה לו תפקיד להעביר את הכדור מחצי לחצי והוא יועף משם במהירות האור חכה ותראה.

        החמישייה תהיה לברון, גורג אינגרם קוזמה ולופז (בהנחה שקאזינס ופול שניהם או אחד מהם לא יגיעו עם לברון וגורג. על דנג לדעתי יעשו ביי אאוט או שהוא חוזה נגמר בסוף עונה הבאה ואז מישהי תיקח אותו.

  2. תפקיד רופא לעשות כמיטב יכולתו להציל את חיי החולה. מאמן חייב לעשות את כל מה שהוא יכול על מנת לנצח. ככה, לפחות, אני חייתי כמאמן, ולא עשיתי אף חשבון אחר, ולא הרשיתי לאיש להתערב במה שעשיתי.

  3. ווייד נראה מאושר בראיונות איתו ובסרטונים שהוא העלה. אבל אושר אמיתי, לא מאולץ. גם הקהל בטירוף עליו. הוא חזר לסביבה הטבעית שלו.

    זה לא ווייד גרסת 2006 וגם לא ווייד שעזב לפני שנתיים אבל גם בכושר הנוכחי יש לו מה לתת.

  4. לספרס הולך להיות חודש פברואר קשה מאוד, אם יצליחו לעבור אותו במאזן 50% זה יהיה הישג ושמירה על מקום מעל הרודפות. כל דבר אחר יוביל למלחמה על מקום בפלייאוף….

  5. מה שמג'יק אמר זה לא: לונזו יהיה הפוינט גארד הפותח שלנו. מג'יק בעצם אמר : לברון אנחנו מחכים לך. מכל הדברים שקראתי האמירה הזאת של מג'יק היא בעייני החיזוק הכי גדול לכל אלה שטוענים שלברון יהיה בלייקרס שנה הבאה.
    למי שלא ברור – דעתו של לברון על אייזאה ידועה . הוא כבר לא בקאבס. דעתו של לברון על לונזו גם ידועה : הוא חושב שהוא הולך להיות שחקן על מאז ליגת הקיץ.
    מה שאני חושב כרגע זה שבשנה הבאה איזאה לא ממשיך בלייקרס לברון מגיע ולונזו הוא הפוינט גארד הפותח (עד שלברון יחטוף עליו את הג'ננה אחרי איזה רצף של שלושה הפסדים רצופים ואז יעבירו את לונזו בטרייד).

    1. רק להשלים את התגובה… חוזה מקס פנוי יש.. אפילו שניים לעוד אול סטאר (לברון אוהב לשחק עם עוד אולסטאר לצידו – "תביא איתך את מי שאתה רוצה"). וכמובן שזו הדרך הכי ברורה להגיד ללברון לבוא בלי לקבל קנס של 50 אלף דולר.

      1. יהיו עוד קבוצות אןביאיי מפגרות שיקחו אותו, אחרי כמה שנים יש מצב. הדבר היחיד שיש לו זה איקקיו כדורסל גבוה ויכולת מסירה טובה. כל השאר חסר לו.

    2. לברון לרגע לא תופס מלונזו, הוא סתם מחמיא כמו שמחמיא לכולם, זה לא עולה כסף, לברון וכולם יודעים שלונזו פח זבל.

  6. לאייזיאה יש עד סוף העונה להוכיח שהוא החלים מהפציעה ולשפר עמדות לקראת הקיץ (אם יקבל חוזה מקס, שלא יקבל לדעתי, זה ההישג הכי גדול שלו אחרי איך שהוא התגלגל…).
    הבעיה, כפי שאני רואה את זה, הלייקרס לא ממש מעוניינים בו ומעדיפים לתת לציעירים כמו בול, אינגרם, הארט, קוזמה ורנדל את דקות המשחק.
    ככה שכנראה גם במערכת הפחות מסודרת של הלייקרס יהיה קשה אולי לאייזיאה לבלוט. כמו KCP, גם הוא הגיע ל"עונה אחת" (מספר חודשים במקרה אייזיאה) רק שהוא קיבל חוזה שנתי גדול לפני שהוא יורד לערכו האמתי.
    לעניות דעתי הלייקרס עדיין בוניםעל בול ולכן הוא ימשיך כ-PG שאולי אייזיאה יוסט ל-SG (אבל אז תהיה בעיית הגנה).

    כרגע אני יכול לחשוב רק על אורלנדו כמי שמחפשת רכז (ואני לא ודע מה יקרה בדראפט) ואולי שם אייזיאה יוכל להתאים כהחתמה חופשית.

  7. הלייקרס נטו מפנים מקום לשנה הבאה. האמת ככל שמעמיקים בזה סוג של טרייד די מוצלח לשני הכיוונים. למרות שכאוהד לייקרס אני לא שוטף לאופטימיות המטורפת ששני כוכבים ינחתו שם בקיץ.
    למוד אכזבות מהקיצים האחרונים פשוט.

  8. לדעתי הבינגו הגדול של הקאבס הוא ננס ג׳וניור חוזר לעיר בה נולד והפוטנציאל שלו עצום
    הוא יכול לפרוח בקליבלנד עכשיו כשלאב בחוץ
    מג’יק בתגובה לא לעניין מעצים את לונזו שהישבן שלו חייב לטעום קצת עץ מהספסל

  9. הלייקרס מהמרים על הסוס הלא נכון. העתיד נמצא בקליעה. אכן, יהיה מרתק לראות שם את לברון ואת ג'ורג' – אבל יהיה להם חלון צר ואני לא בטוח שלונזו הוא האיש הנכון. נראה לי שלאבאר עבד על מג'יק.
    נ.ב. בינתיים הלייקרס חוגגים – בלי לונזו.

    1. לא בטוח שזה מה שהם עושים.
      יכול להיות סתם מסך עשן, אם התנאי של הסופרסטארים יהיה שלונזו לא יהיה חלק מהקבוצה הוא לא יהיה שם.
      שחקנים בינוניים לא חסרים בליגה הזאת

        1. גם פול וקאזינס חופשיים, והם יעשו מלא טריידים אל תדאג, אם לברון ופול מגיעים הם כבר יבנו להם קונטדרית במיידי, לברון לא יגיע לפני שידע מה יש לו ביד, הוא תלוי בגורג ובמה מגיק מבטיח לו.

    2. לונזו לא יהיה שם שלברון וגורג יגיעו. אולי יהיה חצי עונה אם לא ימצאו טרייד ואז יעוף. אין ללונזו גם שום עתיד בלי קשר ללברון.

  10. ברור לכולם שאם לברון מגיע ללייקרס, הבקשה הראשונה שלו תהיה להעיף את בול.לברון לא יהיה חלק מקרקס לבאר.
    אני לא יודע חוץ מפול גורג מי עוד מועמד ללייקרס, ונראה לי שעם פול זה 50 50 לגבי אם ילך או ישאר.
    קצת חבל על איזיאה, אבל הור צריך להוציא מהראש את החוזה מקס. הוא לא היה מקבל מקס בשום תסריט, רבאק רכז 1.70 מטר ובן 29,מי יתן לך מקס?צריך להתעשת מהר

  11. לי לא נראה שלברון יגיע לליקרס
    אולי הוא יצטרף בהפתעה לסאן אנטוניו לקחת עוד טבעת ?
    הוא מתבגר, אולי ימאס לו שהעולם על כתפיו ויתן את האחריות לפופ…..
    ישמצב 🙂

  12. תודה מנחם.
    עצוב לי על IT שחקן כל כך מרגש בהתרסקות כואבת. מקווה שעונה הבאה יוותר על העניין של משאיות הכסף יחתום בקבוצה טובה וישדרג אותה כמו מה שהוא עשה בבוסטון

  13. בתגובה למעורב של יום חמישי והסיפור על מרי דקר, אימון קוגלין וריצת המייל באולם, סיפרתי על הישגיו של קוגלין, שהחזיק בתוצאה השניה בכל הזמנים לריצת מייל באולם (מ1983, כשהיה הראשון לרוץ מהר מ3:50 באולם). אני מעדכו שתמול אדוארד צ'סרק קבע 3:49.44 ומדורג כעת שני בכל הזמנים אחרי אל גארוז').
    עשיתי לו "נאחסון".
    http://www.letsrun.com/news/2018/02/edward-cheserek-blasts-349-44-move-2-time-world-indoor-list/

    1. נחשון, אני בטוח שהשיאים העולמיים במייל באולם סגור תלויים לא פחות בגודל המסלול מאשר ברץ. במדיסון סקוור גארדן זה נידמה לי 11 סיבובים. מעניין כמה סיבובים זה בבוסטון. ומי זה האדוארד צ'סרק הזה? לא שמעתי עליו.

      1. אדווורד צ'סרק זכה ב17 תארי אלוף ncaa כסטודנט באורגון. זכה באליפות הקרוס קאנטרי שלוש שנים רצופות והראשון שניצח כשהיה פרשמן (דווקא השנה, כסיניור, סיים שלישי בהפתעה). אל תדאג, עתה עוד תשמע עליו לא מעט עכשיו כשהתחיל קריירה מקצוענית.
        לגבי אורך המסלול אתה צודק. הסטנדרט כיום הוא מסלולים של 200מ'. קוגלן קבע את שיאו ב1983 במדולנדס ארינה, 176 יארד להקפה (11 הקפות למייל).

      2. מסלול של boston university עליו קבע צ'זרק התוצאה אתמול הוא אכן 200מ' להקפה. ואתה צודק בהחלט – יותר הקפות (11 לעומת 8) זה מסלול יותר איטי.

  14. סקירה יפה – מנחם .
    ואם הזכרת את אולימפיאדת החורף בגרנובל , על מסלולי ואל ד'יזר לפני 50 שנה בדיוק , אני מרגיש חובה להזכיר בנוסטלגיה את גדול שירי אולימפיאדות החורף לדורותיהן , מתוך סרטו האלמותי של קלוד ללוש .
    את השיר הזה אני מפזם לעצמי כל שנה , על המדרונות בחופשת הסקי השנתית שלי , וגם השנה , בעוד 3 שבועות .
    ולמי שלא גולש ולא בקי – מרחב הסקי ואל ד'יזר-טין נקרא אספס-קילי , על שמו של האלוף האולימפי הנצחי שגדל על אותם אותם מסלולים .

    https://www.youtube.com/watch?v=PQmBhqcD778

    1. רק אציין , לגבי נבחרת ארה"ב להחלקה אמנותית , שההתרגשות הרבה מזכייתה של פלמינג במדליה היחידה של ארה"ב בגרנובל נבעה מהאסון הכבד שפקד את נבחרת ארה"ב בהחלקה אמנותית 7 שנים קודם לכן , כאשר כל חבריה, כולל המאמן ניספו בהתרסקות המטוס שהיו עליו לפני נחיתתו בבריסל , כשהיו בדרך לאליפות העולם בהחלקה אמנותית .
      אותו מאמן היה מאמנה של הילדה פגי פלמינג בת ה-13 בעת מותו , וזכייתה בגרנובל היתה סגירת מעגל שסימלה את התאוששות ענף ההחלקה האמנותית בארה"ב מהאסון הכבד.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Sabena_Flight_548

    2. תודה על התגובה הייט, אבל השיר לא נשמע לי משהו לכתוב עליו הביתה. אבל מצידי תפזם אותו מפה ועד הודעה חדשה

      1. לידיעתך , מנחם , הסיפור הגדול של משחקי החורף 1968 בגרנובל היה ז'אן קלוד קילי , עד היום אחד הנערצים מבין הגולשים בתולדות המשחקים . השיר , קילי , הוא עליו.
        אבל עגל-שסבור-שצריך-לפרק-אותנו התכוון שתספר את סיפור אובדן נבחרת ההחלקה האמנותית באותו אסון ב-1961.

  15. תודה מנחם.
    עוד משהו קטן מאתמול. הרוקטס הסכימו עם ברנדון רייט על דיל כשיצא מהווייברס. זה בערך היה הכסף האחרון שלהם לביי אאוט אלא אם ישחררו את טאריק בלאק כדי שיוכלו להחתים את ג'ו ג'ונסון.
    הקטע הוא שאם בלאק ישוחרר אני רואה את גולדן סטייט קופצים עליו והוא יכול לעשות נזק לרוקטס. השאלה אם לקחת את ג'ונסון שווה יותר מאשר לחזק את גולדן סטייט. אני אישית לא בטוח… מה גם שג'ונסון לא שוחרר עדיין ככה שזה דילמה ברמה התיאורטית בלבד.

  16. פליאוף המזרח יהיה מרחץ דמים.
    כל סדרה מהשלב הראשון פתוחה לגמרי.
    בוסטון, טורונטו, קליבלנד, וושינגטון, מילווקי, אינדיאנה, מיאמי, פילדלפיה/ דטרויט – כל שיבוץ שתבחרו, פתוח (אולי חוץ מהחוסר ניסיון של פילי, נראית היריבה המועדפת). בטח בחצי הגמר ובגמר. אני רואה את אינדיאנה למשל יכולה להדיח את בוסטון, או את מיאמי עושה צרות צרורות לקליבלנד, או את מילווקי מדיחה את טורונטו. אף אחד לא ייפול מהכיסא.
    זה לא יספיק לגרד את המערב בפינאלס אבל beggars cant be choosers

    1. הליגה השנה הרבה יותר שיויונית מבשנים קודמות. המערב וגם המזרח, וגם הליגה באופן כללי.יש לי גיבוי ספרי לזה, אם יהיה ביקוש אכתוב טור

      1. תתבייש.
        הרהורי כפירה? מצידך? יש בליגה רק מכבי אחת. השאר צופות.
        תזכור. תשנן. תחזור.
        אחרת נראה לך מה עושים בחברות חרדיות לאנשים שחוזרים בשאלה.

        סומסום צדק.

      2. לא קשור. ג"ס מעל כל הליגה, ועדיין כשאתה מסתכל על מדד שמשקף את כל הליגה אז ישנה יותר שיויוניות. לפני שנתיים ג"ס היתה עם מאזן נפלא והמערב היה יותר מקוטב משהוא היום.

          1. קשה איתכם ההיטרים. ישנו מספר שמוכיח שהליגה יותר שיויונית, זה לא קשה להבין תאמין לי

          2. זה ניק של הייטר אבל כזה שלא נעים לו להיכנס בך, בשמו המוכר יותר
            הוא קיים כאן רק איזה חודש, אבל בעצם בקיא היטב בפורום
            you do the math. די שקוף האמת

    1. הם הורידו טורים אחרי שהשמחה המוקדמת והזיקוקים על הפירוק של קליבלנד התחלפו בהבנה שלברון עדיין מאיים על המזרח

  17. עצומה- אייזה תומאס לספרס
    אני חושב שגם הסגנון יתאים לשניהם
    אבל הכי חשוב זה שהספרס מכבדים שחקני נשמה כמוהו ובחיים לא היו עושים לו מה שבוסטון עשו.

    בכלל, נראה שתומאס זה בדיוק מה שהם צריכים.רכז אפוי וסקורר בחסד עליון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט