מעורב הופס ליום רביעי: פרוז'ינגיס קרע את ה-ACL / מנחם לס

(פרוז'ינגיס קרע את ה-ACL. העונה הסתיימה עבורו).

1. הלייקרס החליטו לוותר על השנה (ולהתרכז בשנה הבאה!)

הלייקרס הגיעו למסקנה שלברון ג'יימס, פול ג'ורג', ושאר הסופר-סטארים של העונה לא מסתכלים לעברם (ואולי גם ההיפך הוא הנכון) והם החליטו להתרכז על 'החופשיים' של העונה הבאה.

בואו נגיד שמישהו לחש באוזנו של מג'יק שישנה מילה בשפה האנגלית והיא REALISM, ואז הוסיפו שתי מילים – כי הוא לא הבין במה מדובר  – "BE REALISTIC", כמו 'שכח מכוכבי העונה שלא יורקים לעברך ונסה ללכת על צעירים מהעונה הבאה כגון קייל ת'ומפסון, קאווי לינארד, או ג'ימי באטלר, יותר נכון, שניים מהשלושה'.

הנה כיצד הם יכולים לעשות זאת. לקחתי מאמר מה_INSIDER של ESPN ואני נותן לכם כניסה חופשית אליו, למרות שאם הם מגלים מה אני עושה הם זורקים אותי משם (הם לא שווים את הכסף ממילא):

http://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/21825959/how-los-angeles-lakers-add-two-superstars-fail-trying-nba

יכול להיות שהניצחון על הת'אנדר הכניס את כל הלייקרס נשיון ל-MODE (רק רפי הבנה הסתנוורו מהניצחון ושכחו את הקריעה המשפילה ב-22 נק' ע"י המג'יק העלובה שבקבוצות ה-NBA רק יומיים לפני) של "לא אבדה תקוותנו" ו-"אנחנו לא עלובי החיים כפי שכולם חושבים", ופתאום הם חושבים כמו ווינרים בעשייה.

*

פתאום לברון ג'יימס, פול ג'ורג', או דמרכוס קאזינס כבר לא טובים מספיק עבורם והם הולכים על הצעירים הבאים בתור שאולי הם טובים מהסטנג'ה הקודמת. בואו נגיד זאת הפוך: הלייקרס לא טובה מספיק עבורם. פול ג'ורג' פתאום אמר אתמול שהוא "אוהב לגור באוקלהומה סיטי – 'עיר כלבבי וכלבב משפחתי' – ולשחק עם הת'אנדר"; לברון מרגיש שהוא מבוגר מדי להתחיל הכל מחדש עם צעירים שחיים על היפ-הופים שהוא אפילו לא שמע עליהם כקודי שיין (אז הכנסתי דוגמא, רק שיידע מה קורה!), ודמרכוס קאזינס? SEE YOU NEXT YEAR, BUDDY!

*

*

*

*

מה הכל אומר? שהאמונה שהלייקרס עושים הכל כדי להכין מקום לשני חוזים מקסימליים כבר העונה היא, כמו שאומרים החברים שלי מבית יצחק, אמונת שווא. זה נראה עכשיו כיותר מדי MANEUVERS כדי שייצא לפועל היום או מחר.

*

מה שנראה לי עכשיו – עד לפני המשחק נגד הת'אנדר – היה שהחלונות הגבוהים שם החליטו לחיות את העשור הבא עם ברנדון אינגראם, לונזו בול, קייל קוזמה, ג'וש הארט, ולארי נאנס, ובזמן שהם מתבגרים להביא אליהם את לברון ופול ג'ורג' כמורים, מדריכים, אבל טובים מספיק גם כמבצעים (וזה מהכסף שיחסכו ממכירת ג'וליוס רנדל וג'ורדן קלרקסון) עד שהילדים יתבגרו ובינתיים יבואו עוד צעירים טובים מהדראפטים של 2018 ו-2019.

*

אבל, משום מקום  בא הסטרץ' האחרון של 5 משחקי חוץ שהיה הטוב ביותר שלהם מאז 2013 כשהניצחון על הת'אנדר 104-108 ביום ראשון היה הדובדבן שבקצפת, והכל ללא לונזו בול. ולמרות שאיש מהלייקרס לא יודה בזה  (יודע צדיק נפש בהמתו. הצדיק הוא הדוק, ובהמתו – בהמותיו כדי לדייק – הם מג'יק ורוב פלינקה) הלייקרס, שהיו מוכנים לזרוק את ג'וליוס רנדל וג'ורדן קלרקסון לאשפתות, פתאום התברר להם שהם היו על סף זריקת השניים עבור איזה לברון מזדקן ובירידה או איזה פול ג'ורג' בשעה ששני הצעירים נתנו סידרת משחקים להתגאות בהם..

למזלם, למזלם, למזלם…

אף אדם בקאבס ואף אדם בת'אנדר לא הציע להם דיל כזה שהיה…(אילו התבצע…)

הורס, הורס, הורס…אותם לעשור הבא!!!

(את פרצופו אתם כבר מכירים, 'איש הסקופים' של ה-NBA שהוא אחרון המוהיקנים הטובים ב-ESPN והוא מדבר דברים שניתן לבארם כמחשבותי!)

*

השניים הם היום כוכבי הקבוצה. אינגראם? יותר מדי רכבת הרים הטסה על הרים וגבעות אבל אז שוקעת בנחלים ובוואדיות. אבל בפוטנציאל הוא כנראה הלייקרי הטוב מכולם. אבל השניים שהיו על סף בעיטה בתחת? בחודש ינואר קלרקסון הראה 15.9 נק' ב-47% קליעה, ורנדל קולע בממוצע 15.3 עם 9 ריב' בעת שחזר לחמישייה.

*

רנדל יהיה שחקן חופשי מוגבל בסיום העונה ולקלרקסון הלייקרס חייבת 25.9 מיליון לשתי העונות הבאות. פתאום הסתבר לחלונות הגבוהים שהם יכולים לחיות עם קלרקסון ללא כל בעייה, ולרנדל איש לא יציע יותר מאיזה 15 מיליון לעונה שהלייקרס יציעו לו.

*

 הם עדיין יכולים להעבירם לאן שהוא עד – וכולל – מחר, אבל אני מאמין שהם הגיעו למסקנה שזאת תהיה שטות. יש להם שניים צעירים שהוכיחו את עצמם, ועם רנדון אינגראם, לונזו בול, קייל קוזמה, ג'וש הארט, ולארי נאנס (גם את קנטביוס קלדוול-פופ הם צריכים להשאיר) , יש להם שבעה צעירים טובים עד מצויינים, וכסף רב בקופה. הם יוכלו להגיע ליולי 2019 עם 60 מיליון בקופה, מספיק להביא את קייל ת'ומפסון וקאווי לינארד.
*
הבעייה היא לואל דנג וה-36.8 מיליון שחייבים לו לשתי העונות הבאות. אני גם לא בטוח מה הסיפור עם ברוק לופז. בקיץ הוא שחקן חופשי, ז"א שהוא לא בעייה.  יירצו בו? יחתימו. לא יירצו? לא יחתימו. יש להם בחירת דראפט גבוהה לתת עבור לואל דנג, אז שג'יני באס תציע לו משהו שהוא לא יוכל לסרב כדי לעזוב. האפשרויות רבות. במקרה הגרוע ביותר הם יצטרכו להעביר את רנדל וקלרקסון לאן שהוא, אבל למען שלוות הנפש של דדי, גור גולן, אלי לס, מומי, ושאר המוזרים שאוהבים את הלייקרס, אני מקווה שזה לא יקרה היום או מחר, וגם לא עד יולי 2019,
*

ואז ביולי 2019 יש קבוצה עם שבעת הצעירים, רנדל, קלרקסון, ופופ, ואז קייל ת'ומפסון וקאווי לינארד. אני מאמין שניתן לתחמן דבר כזה. אני ניבאתי תחילה שהלייקרס לא יהיו רלוונטים עד 2020, והנה אני יוצר להם תובנה לפיה הם יכולים לא רק להיות 'רלוונטים' בעונת 2020-21; הם אפילו יכולים להיות אלופים.

(עכשיו אני בבעייה. עוד לא החלטתי אם כדאי להישאר בחיים עד אז ולחזות בזוועה הזאת!)

 

2. הלייקרס (ומג'יק ג'ונסון הוא-הוא הלייקרס!) הם מלקקי צוואר עלובים!

הלייקרס האלה מאמינים שליקוקי עכוזים יביאו אליהם שחקני-על. זוהי הפעם השנייה שהלייקרס חוטפים אותה על ליקוקי תחת. בפעם הראשונה זה היה עם פול ג'ורג'. הפעם מג'יק ג'ונסון עם פיו הגדול ליקק, ליקק, ליקק, וליקק את התחת היווני של ג'יאניס אנטטוקונמפו.

מג'יק היום הוא הפנים של הלייקרס, גופם, ונשמתם. מה שהוא אומר זה כאילו הקבוצה אומרת.

תקראו ותגידו לי אם לא בא לכם להקיא:

Oh yeah," Johnson told ESPN . "With his ball-handling skills and his passing ability. He plays above the rim; I never could do that. But in his understanding of the game, his basketball IQ, his creativity of shots for his teammates … that's where we [have the] same thing. Can bring it down, make a pass, make a play.

"I'm just happy he's starting in the All-Star Game because he deserves that. And he's going to be like an MVP, a champion. This dude, he's going to put Milwaukee on the map. And I think he's going to bring them a championship one day."

הקבוצה חטפה $50,000 קנס. הייתי מוסיף עוד אפס בסוף.

מגעילים!

3. וול מסרב להאמין "ו-SHOCKING" שבויזרדס ישנם החושבים שהם טובים יותר בלעדיו!

*

*

ציטטה מהוושינגטון פוסט:
"Point guard John Wall called it "shocking" to hear some people say the team is better offensively without him".

על מה כל המהומה?

הויזרדס הם בסטריק 5 ניצחונות, בדיוק כשג'ון וול עבר ניתוח ברך וייעדר עד בערך ה-15 לאפריל. זה הרבה זמן לשבת באזרחי או בלבן (אתם יודעים, הפיג'מה של בית חולים) בשעה שקבוצתך חוגגת עם הכדורסל הטוב ביותר שלה השנה.

בעיתון לא מתביישים לומר (סליחה, לכתוב) מה שבא להם, והוושינגטון פוסט המכובד רמז – לא כתב שחור על גבי לבן, אבל 'רמז' אם אתם עולים על דעתי – שהויזרדס "משחקת משוחרר יותר ללא ג'ון וול". טוויטרים ובלוגים שואלים מכאן ועד הודעה חדשה אם לא עדיף לויזרדס בלעדיו, והוא קורא הכל. בריאיון עם "THE JUMP" הוא אמר שלשום:

"It was funny to me at first, just to see to see some of things that people were saying and certain type of comments. But I've seen these guys put in a lot of work every day, and we always say the motto is next man up no matter what. I think we moved the ball well early in the season, we just couldn't make shots. And we couldn't defend at all. I think now guys are stepping up and the first unit and second unit are playing very well.

It was kind of shocking to hear a couple people say the ball is moving a lot better, when that's what I pride myself off of," John Wall said of those who say the Wizards are playing better without him

."

 

"

"I just think if you have a problem with anyone as a man and the principles I stand on, you talk face to face," he told The Jump. "They have my number, they can see me in person. If we have any discomforts we can talk."

בראדלי ביל היה היחיד שבא עם שתי נהימות שונות לחלוטין: אחרי הניצחון המצויין על הרפטורס 119-122 הוא הרים הרבה גבות כשבסיום המשחק אמר ש"כשאנחנו מוסרים את הכדור כל אחד אוכל". האם היתה זו הערה שכוונה לוול? אבל אתמול הוא חזר בעדו כשאמר שזה "COMICAL" אפילו לרמוז שהקבוצה טובה יותר בלעדיו.
הוא סיים את ריאיונו עם THE JUMP:

"I'm very positive through this whole process, just mentally strong," he told The Jump. "Been through it before. It was just to a point where I knew I couldn't be myself and I just wanted to get myself healthy. I know I got a long career where that I want to play, and to jeopardize it on this season, I thought it was best to have surgery."

4. דן גילברט למנכ"ל קובי אלטמן: "אני מנהל את העניינים מעכשיו"

 

דן גילברט אמר אתמול ש"בשבועות האחרונים הקבוצה מנוהלת על ידי", ולי נראה שהוא עושה כמיטב יכולתו להרוס את מה שנשאר מקבוצתו.

סם אמיק מ-יו אס איי טודיי  (Sam Amick said in a chat published) כותב שמאז דן גילברט לקח לידיו את הנהלת הקבוצה, הוא לא רק הרס לחלוטין כל קשר עם לברון ג'יימס, אלא עתה הוא התחיל במסע (דרך קובי אלטמן שהפך ללא יותר משופרו של גילברט) להיפטר משני השחקנים שלברון מאד דחף שיוחתמו – טריסטן תומפסון וג'יי אר סמית'.

Cavs general manager Koby Altman is trying hard to shed the contracts of Tristan Thompson (two years, $36 million remaining) and J.R. Smith ($14.7 million next season, team option worth $15.6 million in 2019-20 with $3.8 million guaranteed), two players who were re-signed in large part because of LeBron’s omnipresent influence. 

Amick further reported that the Cavaliers offered the Clippers Thompson, Smith and the Cavaliers’ first-round pick for DeAndre Jordan. That makes plenty of sense considering a previous report said the Cavs had offered the Clippers a similar package for Jordan, with Iman Shumpert included instead of Smith.

עכשיו נודעו פרטים נוספים:

לפי ג'ייסון לויד (Jason Lloyd) מהאתלנטיק (https://www.theathletic.com//232558/2018/02/06/as-tensions-mount-the-distance-between-lebron-james-and-the-cavaliers-is-growing/?redirected=1) לברון הוזמן לפגישה עם "הנהלת הקבוצה" שם דיברו על הלגיטימציה של מחלתו של קווין לאב, ולברון התפרץ בקללות על "שני אנשי הנהלה" ויצא בטריקת דלת.

ברור ששני אנשי ההנהלה הם בעל הקבוצה והמנכ"ל שלו. מאז הקשר ביניהם נותק לחלוטין. לפי ג'ייסון לויד לברון ניסה לעשות הכל כדי שקיירי אירוינג יישאר בקאבס, אבל בהמנהלים סירבו אפילו לדסקס עמו (עם לברון) את האפשרות.

On top of that, Lloyd wrote James has "no relationship" with owner Dan Gilbert or general manager Koby Altman. Gilbert did not renew the contract of former GM David Griffin following the 2016-17 season. 

Since then, turmoil has engulfed the organization from top to bottom, with Gilbert reportedly seizing control of basketball operations. 

גם קן ברגר מהבליצ'ר רפורט כתב אותו דבר:

Bleacher Report's Ken Berger previously reported Gilbert is "firmly in charge of basketball decisions once again," while Altman has been stuck in purgatory without a defined role.

"Whereas Griffin would consult with James and keep him informed of major roster decisions, that is no longer happening," Lloyd wrote. "James doesn't trust this front office, and there is no communication now between management and star player."

"The word is out that Dan is running things," a rival executive told Berger. "Frankly, that's where he's happiest and the role he's most comfortable in."

James won't waive his no-trade clause before Thursday's deadline and reportedly intends to "see [the] year through in Cleveland," according to Yahoo Sports' Shams Charania.

For now, all indications suggest a second divorce may be in play this summer.

הישארו TUNED IN כי גילברט עשוי לעשות מעשה מטורף. חלומו הגדול עתה הוא

TO THROW LEBRON JAMES OUT OF TOWN.

 לברון יודע זאת אז הוא יסרב לכל יטרייד בינתיים. הוא יעשה מבפנים מה שהוא יכול: שביתה איטלקית ומשחק בניוטרל. מה יהיה בפלייאוף? לאלוהים פתרונים.

יש לגילברט עוד יומיים זמן. הוא יודע שזה לא יוריד הרבה ממחיר קבוצתו כי מחיר קבוצה היום תלוי בשוק בו היא נמצאת, וכן בבריאות של ה-NBA, ולא בשחקנים שברשותה.

הוא הפך אובססיבי ברצונו להשפיל את לברון, ולברון לא ייתן לו!

להיגמר טוב זה לא יכול.

 

5. קובי דורש מהלייקרס לייחד את גופייתו של פאו גאסול ב-RAFTERS!

(הנאהבים והנעימים)

 

"מגיע לאחי פאו גאסול להיות שם למעלה עם כל כוכבי הלייקרס הגדולים ביותר!"

 

6. בערב ה-50,000 דקות, אפילו את שמו לא מאייתים נכון…

 

 

 

 

 במשחק שלשום…

 7. הלטבי ניפצע אחרי דאנק על היווני!

*

(פרוז'ינגיס קרע את ה-ACL. העונה הסתיימה עבורו).

*
כמה חמורה פציעתו של פרוז'ינגיס אחרי הדאנק על הגריק פריק? הוא נחת לא טוב על ברכו, ואז לא יכול היה לעמוד בכוחות עכצמו. הוא יעבור MRI הלילה, אבל טוב זה לא נראה לי.

8. יונתן סימונס קלע 22 משיא קריירה של 34 ברבע השלישי, כולל שלשת BUZZER BEATER! (והמג'יק התגברו על דפיציט 22 לנצח נצחון גדול!)

*

*

9. לברון התחיל לשחק EASY, רק לצאת ידי חובה!

Cavaliers
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. CrowderPF 26 1-6 0-3 0-2 1 1 2 0 0 1 1 2 -11 2
L. JamesSF 33 10-17 2-4 3-4 1 9 10 5 1 0 6 4 -14 25
T. ThompsonC 27 6-9 0-0 0-0 5 4 9 0 0 0 1 3 -19 12
I. ThomasPG 30 3-13 1-6 4-4 0 1 1 8 1 0 1 2 -16 11
J. SmithSG 26 4-6 4-6 0-0 1 0 1 1 1 0 1 3 -20 12
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
C. FryePF 10 2-4 1-3 0-0 0 2 2 0 0 0 0 1 -1 5
C. OsmanSF 3 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 +0 0
J. GreenSF 24 4-8 0-2 4-4 0 4 4 0 0 1 0 2 -4 12
J. CalderonPG 3 0-0 0-0 0-0 0 0 0 1 0 0 0 0 +0 0
D. RosePG 15 0-7 0-1 0-0 1 0 1 2 0 0 0 1 +1 0
D. WadeSG 22 3-6 2-5 3-6 0 4 4 1 0 1 2 2 -1 11
K. KorverSG 23 3-8 2-7 0-0 0 1 1 1 2 0 2 3 -5 8
I. ShumpertSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 36-84 12-37 14-20 9 26 35 19 5 3 14 24 98
42.9% 32.4% 70.0%
Magic
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. SimmonsSF 36 12-17 2-4 8-9 2 5 7 2 1 1 3 3 +18 34
E. FournierSF 37 7-13 1-6 4-9 1 5 6 3 1 0 2 1 +20 19
B. BiyomboC 22 4-7 0-0 3-5 3 5 8 2 0 2 3 2 +5 11
E. PaytonPG 23 5-8 0-0 0-0 0 2 2 8 1 2 2 1 +4 10
M. HezonjaSG 26 4-9 2-5 0-0 0 6 6 2 0 0 0 1 +10 10
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. SpeightsPF 7 3-5 1-2 0-0 0 3 3 0 0 1 1 0 -2 7
W. IwunduSF 13 1-4 0-1 1-2 3 1 4 1 1 0 0 4 -1 3
K. BirchC 18 4-5 0-0 0-0 1 4 5 1 1 1 1 3 +15 8
S. MackPG 26 2-8 0-1 0-0 2 5 7 5 1 1 0 1 +14 4
D.J. AugustinPG 25 3-8 0-3 2-2 0 2 2 3 1 0 1 0 +14 8
A. AfflaloSG 6 1-3 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 -7 2
A. GordonPF DNP-STRAINED LEFT HIP
TEAM 46-87 6-22 18-27 12 38 50 27 7 8 13 16 116
52.9% 27.3% 66.7%

+/- denotes team's net points while the player is on the court

10. האם כמה שחקני ויזרדס (בעילום שם, פחדנים) יגידו גם ה ערב ש-"זה יותר טוב ללא ג'ון וול"???

*

*
  לא שג'ון וול יכול לבלום את הדאנק הפשוט של אמביד, אבל ללא ג'ון וול הם כמו להקת  SEAGULLS שאיבדה את הציפור המובילה בראש "החץ" של כל הצפורים אחריה  (אולי ד"ר הופמן יכול לומר לנו מה קורה במקרה כזה כשהעוף המוביל חוטף ה תקף לב באמצע המעוףI) .

11. שיווי משקל פשוט של שחקני טורונטו השפיל את הסלטיקס על 20. בראד סטיבנס הוא המאמן האוברייטד ביותר בליגה. אני חוזר ואומר זאת, ואיש אינו מקשיב!

*

12. ראסל ווסטברוק, האחד והיחיד במינו (ומהרבה בחינות גם הטוב מכולם) ניצח גם את הקרב וגם את המלחמה נגד קווין דוראנט, עם דאנק אחד מהסרטים כתשובה על פאול קשה עליו שלא נישרק!

*

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. וואו פורזיגנס קרע בacl, כמעט שנה החלמה, לפחות עכשיו הניקס יוכלו לעשות את הטנקינג שהם היו צריכים לעשות מזמן.

  2. מנחם תודה על הפוסט.
    לגבי בראד סטיבנס אתה טועה בגדול מכמה סיבות וזוהי הסיבה שאף אחד לא מקשיב לך.
    אתה פשוט טועה!

      1. להגיד חסר מושג על מאמן מוכח זה לא רציני.

        אדרבה אולי תכתוב טור ותראה את טענתך.
        סתם על בסיס משחק אחד או שניים? זה לא רציני ואפי' לא אופייני

        1. אין מה לקחת קשה את דבריו לגביי סטיבנס.
          הדעה שלו לגביו לא אובייקטיבית. הוא לא מתחבר לטייפ שלו ולכן התגובות התמידיות הללו.

          סטטיסטיקה לא משקרת וגם לא הישגים ומוניטין. יותר מדי דברים מתחברים סביב דעתך וגם אני ועוד רבים חושבים כמוך.

  3. לגבי 1 אני כמעט מסכים אתך מנחם למעט עניין החיים. רוצים אותך פה עד 120… חוץ מזה שאני דיי מסכים שהלייקרס יחדשו חוזה לרנדל וישוו כל הצעה שיתנו לו. לא מסכים אתך שהם יצליחו להיות יותר מקבוצת פליאוף טובה שאולי מגיעה לגמר האן בי איי.

  4. אני מקווה שאדם סילבר יכניס לראש שלו שעד שבן סימונס לא יבחר לאולסטאר שחקני המזרח ימשיכו להיפצע.
    תעצור את זה סילבר

  5. אח מאיזה סרט לברון וגילברט מייצרים לנו… אני עם הפופקורן, הסרט של השנה. גילברט במצב שהוא לא יכול להפסיד, אם לברון מביים פציעה הוא מקבל בחירת דראפט טובה.
    אם לא לברון יושפל כמעט כל משחק והמורשת שלו תיפגע, אם יתאמץ הוא יודח בפלייאוף ע"י קיירי כי גילברט לא יביא לו שום שחקן ושום פיטורים של טיי לו לא יהיו. טיי לו יפוטר אחרי שלברון יעזוב את הקאבס ולא דקה לפני.

    גילברט חוץ מכסף לא מפסיד כלום, ללברון זה כואב יותר ולגילברט? כואב אבל פחות…

    https://www.youtube.com/watch?v=wlYpgESy6UY

  6. אוקיי ראיתי את השאלה. יש היררכיה בלהקות שעפות בשמיים בתצורת וי
    בדרך כלל אווזים וקורמורנים ולפעמים שחפים (גם להקות ממינים שונים שעפים ביחד). אם חס וחלילה המוביל נופל מהתפוצצות הפרוסטטה או אני לא יודע מה, זה שאחריו בהיררכיה, בדרך כלל מאחוריו, תופש את מקומו. אם המוביל מתעייף הוא יכול לרדת לשולי הלהקה וזה שמחליפו הוא השני בהיררכיה.

  7. לגבי סטיסנס ו-ון גנדי- מנחם אתה טועה. סטיבנס בניגוד לרוב מאמני הליגה מגיב היטב לסיטואציות תוך כדי משחק ובפלייאוף זה הכי חשוב שיהיה למאמן.

    הוא לא מפחד לשעות שינויים ודברים חדשים גם במאני טיים.
    הוא שיפר כל שחקן שעבר בבוסטון וכולם נראים זהב אצלו, מרכוס סמארט בקבוצה אחרת סתם נגר.

    הסלטיקס תחתיו כל שנה התקדמו, הוא הראה יכולת להתקדם, לתכנן, לקדם צעירים. הוא לדעתי המאמן הטוב בליגה אחרי פופ.

    ההפסד היום היה צפוי, יש להם ים פציעות והם שיחקו הרבה על אדי דלק בתקופה האחרונה.

    טורנטו היא בלופ, יש לה מאמן שהוא מהגרועיחם בליגה, כבר כמה שנים הם דורכים במקום והוא לא מצליח להרים אותם ללבל הבא.
    אני אפילו שם כסף שפילי עוברים את טורנטו בסדרת פלייאוף, מי שרוצה אני מוכן להתערב איתו.

    הלייקרס בלי כוכבים לא יגיעו לכלום. למעט קווזמה אין שום פוטנציאל כוכבים שם, הם כולם שחקנים פרווה וישארו כאלו, הם סתם נראים סקסי כי הם צעירים, יודע כמה קבוצות כאלו היו בליגה שהתחילו צעירים וסקסים? אחת כזאת אוק היו בה דוראנט ראסל והארדן-3 אמויפי (הארדן יקבל העונה) והם לא הגיעו לכלום, אתה חושב שמה שיש בלייקרס שווה משהו? שחקנים מאד בינוניים שישארו כאלו. לפלייאוף יתכן והם יגיעו ממקומות 7-8 זה כן אבל אני מדבר על להתמודד ברמות הגבוהות ועכל אליפות. אין להם כישרון לזה. אם אתה מתכוון שהם יכולים להפוך לטורנטו או פורטלנד אז זה כן יכול להיות.

  8. גדול אתה מנחם ואיך שאתה מכפכף את בראד (היורם). כמובן שיש שלא מסכימים אתך בגלל שעם תוצאות אי אפשר להתווכח. אבל בינינו אני חושב שזו פרובוקציה חמודה מאד וקשה לי להאמין שאתה באמת מאמין בכך שמאמן שמפיק משחקניו יותר ממה שהם שווים (ראה מה קורה עם רובם מאז שעזבו) ויש אצלו עקומת התקדמות גדולה מאז שהגיע לסלטיקס הוא מזליסט ואוברייטד.

      1. על עריכה מגמתית שמעת?
        האח הגדול זה כאן….. והאח הזה הוא לא מנחם אלא מישהו אחר בצוות שאני לא מוצא חן בעינייו…

        1. ואם תהית מה באמת כתבתי בקצרה לפני שיתחילו למחוק פה הודעות.
          אני מעריץ את סטיבנס וחושב שהוא כבר שנתיים המאמן הטוב באן בי איי. עצם זה שנתנו לדאנטוני את מאמן העונה ב 2017 זה לעג לאינטליגנציה. שחקן שהפך את IT לאולסטאר ע"י כך שהחביא אותו בהגנת בוסטון הוא לא פחות מגאון כדורסל…. אני חושב שהבנת אותי עכשיו לגמרי.

  9. מישהו יכול בבקשה להסביר לי למה העונה הסדירה כזו מרוכזת וקצרה באופן יחסי מה שגורם לרשימת פצועים מגוחכת לגמרי. למה לא לעשות עונה סדירה של 8 חודשים במקום 5 וחצי, זה לא אינטרס גם של השחקנים?
    רשימת הפציעות בעיניי ועדת לשינוי כלשהו

    1. השחקנים רוצים פגרת קיץ ארוכה, הם צריכים גם לזיין הלו.
      לכן יש סגלים ורוסטרים ויש לתת למחליפים לשחק. זה היה ככה תמיד.

      1. נראה לי שבפגרה הם חוזרים לבנות הזוג ודווקא רוב האקשן קורה במלונות תו"כ העונה…אבל חופש ארוך זה בטוח בעדיפות שלהם

  10. כל הפציעות האלה מבאסות את הצורה, אולי די.
    לגבי הלייקרס,מרגיש לי שהם מנסים לשמור קצת על הגאווה, כאילו אומרים אנחנו יורדים מכולם, מקסימום נפתע לטובה כשמישהו יגיע אלינו.

      1. אם okc מגיעה רחוק בפלייאוף זו תהיה הפתעה גדולה. אבל זה הnba אז הכל אפשרי. לי זה נראה פחות ריאלי כרגע. אבל עד יולי הרבה מים יעברו

      2. אם לברון עובר עם ג'ורג' לליקרס, הוא כביכול בונה שם שוב קבוצת-על יש מאין. הבעייה היא שאין בלייקרס תשתית מספיק טובה ובעיקר מספיק מנוסה בשביל דבר כזה.
        דבר נוסף – במיאמי לברון חבר אל ווייד קרוב מאוד לשיאו, טופ-5 דאז אם לא טופ-3 בליגה, וצירף סנטר טופ-3 מהסנטרים דאז. ב-ל"א עם ג'ורג' המצב לא יהיה כך.
        זאת ועוד – קבוצת הכוכבים שלברון יצר בקליבלנד הייתה צריכה להתמודד עם "שטיח המזרח"; ב-ל"א הוא יצטרך להתמודד עם מכשולים קצת יותר רציניים.
        בשורה התחתונה – הלייקרס עם לברון (המזדקן) וג'ורג' – יסיימו את העונה הרגילה במערב במקומות 5-8 ואולי יעברו את הסיבוב הראשון. לג'ורג' יש כימיה מעולה עם ראסל ווסטברוק והוא מקבל ממנו כבוד (בצורה של מסירות ו-ויתור על הכדור). טרייד מוצלח באוק' סיטי (אפילו בקיץ) יכול לספק לו אפשרויות יותר קורצות ממעבר רגשני ללוס אנג'לס.

        1. זה ברור, גורג' נהנה באוק יותר מאינדיאנה והסטט שלו לא רחוק משם ומשחק ברמות הגבוהות. כשלברון וגורג יחתמו בלייקרס זה לא יגמר איתם, הם יביאו מלא שחקנים (אולי כריס פול יחתום איתם) והלייקרס יעשו טריידים על כל הצעירים שלהם, זה לא רק לברון וגורג, כל המערכת תשתנה סביבם. אני די בטוח שהם יחתמו שם והייתי בטוח בזה עוד לפני פתיחת העונה מאז עזיבת קיירי, אבל נחיה ונראה מה יהיה. הסיכוי היחיד של אוק להשאיר את גורג לדעתי זה לפחות גמר אזורי וזה גם אולי.

  11. במקרה טורונטו וokc ראיתי את זה בא (ג"ס במשבר גדול רק שבניגוד לקאבס הם מטפלים בו בפנים בשקט כרגע. טורונטו בבית בטירוף במשחקי עונה)

    קליבלנד הפתיעה אותי מאוד הלילה. במיוחד אחרי שהיא קרעה את המג'יק במחצית הראשונה. מה שקרה במחצית השנייה ניתן להגדיר במילה אחת. סבוטז'. הם פשוט רצו להפסיד. זרקו את המשחק. לא רוצה לקחת כלום מסימונס אבל מה שהלך בהגנה שלהם בחצי השני זה פשוט זריקה אחת גדולה. האם זה קשור לירידה המסתורית של טיי לו לחדר ההלבשה ברבע השני? אכן מחלה מסתורית או התמוטטות עצבים?

    הקבוצה הזאת מתפרקת והכל הופך הזוי. אני חושב שהדיבורים על כך שהבעלים הפך לgm של הקבוצה מצריך את התערבותו של אדם סילבר. התנהלות תקינה של פרנצ'ייז ברמה הבסיסית היא חשובה לליגה בלי קשר ללברון. ליגת הnba היא מה שהיא בגלל שאין תופעות הזויות של בעלים שיורדים לאמן את הקבוצה או כל שיגעון אחר. שוב אלא אם כן כמו שאני חושב יש הסכם מכירה לקבוצת רכישה ודן מקבל מהם אישור לפני כל מהלך (ובכך צריך to overrule קובי אלטמן)

    הלייקרס קוראים את המפה נכון. הם מבינים שאגירת נכסים למכירה לא שווה מכיוון שמקבלים שישים סנט על הדולר ומצב הקאפ בליגה הוא בעייתי בלי קשר. אני מניח שגם קיבלו איתות ממחנה לברון שזה כנראה no go. שווה לראות עונה שלמה של לונזו אינגרם וקוזמה ללא בלאגן מסביב. ראנדל וקלרקסון זו באמת דילמה אבל עד אז הם משחקים מצויין. תומאס בראיינט יהיה גדול בשנה. הלייקרס נראים מצויין בהגנה. הם שולטים בריבאונד וכמעט כל משחק שהקליעות מבחוץ נכנסות זה נגמר בניצחון בנוק אווט. הם כנראה יסיימו את העונה סביב 34-36 ניצחונות אם ישחקו כדורסל של 0500 עד סיום העונה. זה פחות או יותר מה שציפו ממנה בתחילת העונה וקצת מעבר.

    פורזינגס בגובהו חייב להיות סנטר. יש בליגה הרבה לא מעט שחקנים שקצת מגזימים לגבי גובהם. אוקפור מאז שהסתפר לא נראה אינץ' מעל 9'6. דוראנט ויאניס נראים בגובה דומה (יאניס אפילו נראה טיפה יותר) והם אכן סביב ה11'6 עם נעליים (הידיים הארוכות מוסיפות להם גובה באויר). פורזינגס הוא ריאלית סביב ה2-3"7. ואולי אין באמת חדי קרן. שחקן בגובה כזה אולי לא נועד לשחק בחוץ לא משנה כמה קורדינציה ומהירות תגובה יש לו. פורזינגס נועד לשחק 5 שיכול לצאת החוצה במקרה הצורך ולא 4 שיכול להיכנס פנימה בעת הצורך אבל חי כסקורר. מקווה שיחלים מהר

    1. פרוזינגיס טוב יותר ב4 וזה ברור בהעונה יותר מאי פעם. בזכות העובדה שהוא משחק עם קאנטר הוא מתרחק מסל אז למרות שזה מוריד לו ברי' זה מוסיף לו בנק' ובהסתכלות כללית על ניו יורק נראה שטוב להם- כקבוצה שהוא יורד אחורה

      1. ברור שהוא טוב יותר ב4! אין ספק. אבל המשחק שלו יביא אותו להתמודד עם פציעות כל הקריירה. בחור שהוא 2.21 לא ישרוד קריירה בה הוא נכנס לסל ומשנה כיוונים כמו גארד. שים לב איך הוא תפוקה שלו התדרדרה ככל שהשנה עברה. הוא התעייף והתקשה לסחוב בקצב. באוקטובר קלע 29.2 נק' בנובמבר 24.2 בדצמבר 22.2 בינואר 20.3 נק ובפברואר 16.3. איך הוא היה נראה באפריל? באותה המידה האחוז שלו צנח בינואר ל41.6% מ- 47% בתחילת העונה. כמו שאמרתי חדי קרן קיימים רק באגדות.

    2. רנדל, עבורי, הוא אחד מההפתעות הגדולות השנה.
      הוא נותן את ה-100% בכל שנייה שהוא על הפרקט, כאשר הוא בסיטואציה לא פשוטה בה הוא למעשה נלחם על מקומו בקבוצה, ועל הדקות שלו על הפרקט.
      הוא קולע 14 נק' למשחק, יותר מב-2 העונות הקודמות שלו, וזה למרות שהוא משחק 5 דקות פחות למשחק מאשר בעונה שעברה.
      זה בגלל שהאחוז האפקטיבי שלו הוא 56%, שזה בהחלט נתון נהדר.
      לדעתי, יש לו חלק לא קטן בעובדה שהלייקרס היא הקבוצה עם ההגנה המשתפרת ביותר בליגה (ב-15 המשחקים האחרונים הדיפנסיב רייטינג של הלייקרס הוא הרביעי בטיבו בליגה).

      1. מסכים. בנוסף הוא גם שחקן ההשראה שלה. זה שנותן את האנרגיה, הנחישות והאמונה.
        מכולם הוא השחקן שהכי הפתיע אותי לטובה השנה, והוא עשה את זה מהרגע הראשון שראיתי אותו העונה.

    3. גילברט לא מתערב באימון, הוא נותן ללברון לאמן ונראה מרוצה מכל רגע, הוא פשוט מסרב לפטר את לו ולהביא שחקנים חדשים וזה כבעלים זכותו. חוץ מזה הוא לא מתערב בכלום. טיי לו יפוטר דקה אחרי שלברון יחתום בלייקרס.

    1. סיקור של מה? זה אמנם מגוחך, אבל אסור לו לדבר על שחקנים של קבוצות אחרות (גם אם ששואלים אותו). להלן -טמפרינג.

      1. חשבתי שטמפרינג זה שאתה מדבר או עם השחקן או על כך שהשחקן יבוא אלייך.
        לדבר בשבחו של שחקן אסור???
        זה קצת מטומטם לא?

        1. על מה היה המקרה הקודם? כי מג'יק דיבר אצל ג'ימי פאלון על פול ג'ורג'. לא שונה בהרבה.
          כן זה מאד מטומטם במיוחד כשהליגה פרסמה את הדברים שמג'יק אמר באתר הרשמי שלה.

  12. מרסלוס אמר את זה לפני:
    יש משהו רקוב בממלכת דנמרק.

    ב-15 המשחקים האחרונים של גולדן סטייט, הדיפנסיב רייטינג שלהם הוא 108.4
    זה אומר שבתקופה הנ"ל, ההגנה שלהם מדורגת במקום ה-20 בליגה.

    1. עזוב את מרסלוס -סטיב קר אמר את זה : הקבוצה שרופה מנטלית. ההגנה זה המקום הראשון בו זה בא לידי ביטוי. וכן הם לא שומרים כבר איזה חודש.

      1. וזה בדיוק הסיבה למה עגל שכל כך בטוח שסומסום צדק טועה.
        אמנם השנה הם כנראה ידעו לעשות את הסוויץ בפליאוף אבל לאט לאט השאננות תעלה לרמה כזאת שכבר יהיה להם מאוד מאוד קשה לשנות פאזה ואז מורי מצליח להנחית עוד איזה כוכב ביוסטון ואפס גולדן עפה

        1. רק להבהיר – סומסום כבר צדק. ההתייחסות היתה לעונת ה 16-1.
          כל מה שהיה מעבר לזה (10 זכיות רצוף או משהו כזה, זה לא באחריותי 🙂 )
          ועדיין אני די בטוח שהם יעשו סוויץ' קטן בפלייאוף. הבעיות שלה קאבס חמורות בהרבה, ואפילו הם עדיין יכולים לעשות סוויץ'.

          1. איך צדק??? אם כל הויכוח איתו היה שהוא טען שהליגה סגורה ונעולה ל5 שנים הבאות לפחות.
            כל הזמן הרי נייסינו להסביר לו שיש עוד מיליון משתנים שיכולים להתרחש והוא הסביר(ואתה אחריו)שזהו בוא נסגור את הליגה ונחזור עוד חמש שנים.
            לגבי השנה אז כן ציינתי שאין ספק שבפליאוף של השנה הם יעשו את הסוויץ אבל לגבי שנה הבאה אז אני בכלל לא בטוח.משנה לשנה השאננות תיגבר והאמונה שברגע שהם רק ירצו הם ידליקו את הסוייץ ויקרעו את הליגה תטפוח להם בפנים ושהם יצטרכו להעלות הילוך הם יגלו שוואלה הם כבר לא מסוגלים

          2. הוא צדק ועוד איך. אבל רק בתחזית הראשונה שלו, שהיתה די ברורה לכולם. בקשר לזה שהליגה סגורה לשנים הבאות הוא לא צדק. התחזית שלו לגבי השנים הבאות די חירפנה את גילרי, ובצדק, כי היא היתה ״קצת״ מוגזמת.

          3. יואב אתה יכול להמשיך לזרוק מנטרות כמו האליל שלך אבל הדבר היחיד שחירפן אותי (ועדיין) הוא ההתנהגות שלו.

          4. המנטרה היא "סומסום צדק". כי גם בנוגע לשנה שעברה זה לא נכון (הוא לא צדק וגם לא לא צדק כי התנאים לבדיקת הטענה לא התקיימו). אבל עזוב זה באמת דיון חבוט ודי מיותר לטעמי.

    2. כמות הנקודות שקבוצה סופגת לא מעידה על ההגנה שלה, אלא על קצב המשחק. קבוצה שמשחררת זריקה מהר – כמות הנקודות שלה, גם בהתקפה וגם בהגנה, תהיה גבוהה.

  13. גיא – חזרתי עכשיו מהסטייפלס אחרי הקריעה של הלייקרס – 19 נקודות הפרש ועוד היד נטויה. קבוצה סימפטית יש לכם אמממה – אין רכז, שני סנטרים חיוורים, גאנר פצוע, רוקי עמוס כישרון אבל בוסר ודראגן בנדר אחד (ראיון בפוסט נפרד שמידן יעלה בערב). כל הכבוד על ההתמדה לעקוב אחרי הקקטוסים של אריזונה. לא יודע מי יותר גרוע – הברונקוס או הם.

        1. האהדה שלי לברונקוס ולסאנס,
          היא כמו האהבה שלי לילדים שלי. אין לי מועדפים.

          השנתיים הראשונות של מאנינג בדנבר, היו עבורי כמו השנתיים הראשונות (אחרי שחזר) של נאש בסאנס. הנאה צרופה. זה לא משנה בכלל ש-2 הקבוצות כשלו בניסיון לזכות באליפות,
          אלו היו קבוצות שאי אפשר היה להחמיץ דקת משחק שלהן.

  14. תודה על המעורב
    מה באמת הסיכוי שפאו יראה את חולצתו מתנופפת בסטייפלס? באופן אישי אני חושב שהוא שחקן ענק, ושזה מגיע לו, אבל אני לא רואה את זה קורה בקרוב. תמיד הייתה לי תחושה שהוא בן חורג בלייקרס, שאנשי ה-Tinseltown אף פעם לא הצליחו לעכל את איש הסיאסטה הספרדית

  15. משחק אחד ואףכמה משחקים לא טובים לא יכולים לבטל התקדמות עקהית מדי שנה ואת רוב המשחקים לכן סטיבנס אינו אוברייטד כלל, ואין בכך כדי לומר שהוא לא מבצע טעויות כי גם הטוב ביותר לא חף מטעויות.

    הסלטיקס לא במצב כל כך בריא וללא קיירי ולא לשכוח שגם ללא האווארד כשהסגל שבנה איינג' בקיץ הוא סביב שניהם.

  16. המעבר מלברון ופול ג'ורג' לקליי וקוואי הוא פשוט דחיה של הפנטזיה, או סתם איזה צעד במו"מ – הסיכוי שהשניים האחרונים יגיעו, בטח ביחד, הוא נמוך בהרבה מהסיכוי של השניים הראשונים. אני מניח שפול ג'ורג' עוד לא יודע מה יעשה, וגם לברון לא, אבל אם הם עוזבים אני לא חושב שיש מועדון שיותר מתאים להם מהלייקרס. קוואי לא יעזוב בכלל, ובטח שלא ללייקרס, וגם קליי תומפסון לא נראה לי מתאים לדימוי הזוהר של הארגון. אם שני הק'-ים יתאחדו, סביר יותר להניח שזה יהיה בספרס, וגם זה בסבירות נמוכה ביותר.

      1. אני לא חושב שקליי חושב ככה. טוב לו בווריורס והוא גם הצהיר על זה כמה פעמים.
        בנוגע לשדרוג הכספי- אני מאמין שעד סוף 2019 הווריורס יעבירו בטרייד את החוזים של איגי וליווינגסטון מתוך מחשבה לשדרוג עתידי של החוזים של קליי ושל גרין.

  17. קאווי זה פנטזיה יותר מהגעה של לברון ללייקרס. כל עוד פופ בספרס הוא לא יילך משם. קליי תומפסון נשאר בתור אוהד לייקרס רק להגיד הלוואי ויבוא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט