פריוויו יום שלישי/ יונתן שגב

מאזן ההימורים: 34-35

הלילה בתפריט:

2:00 אורלנדו – קליבלנד

2:30 טורונטו – בוסטון

2:30 אטלנטה – ממפיס

2:30 ברוקלין – יוסטון

2:30 ניקס – מילווקי

3:00 פילי – וושינגטון

5:30 גולדן סטייט – אוקלהומה

5:30 לייקרס – פיניקס

 

ערב משחקים שיכול היה להיות בינוני וחסר עניין רב מהרגיל, הפך – בעזרת שני משחקים – לערב ששווה להפסיד בשבילו שעות שינה. זאת בזכות שני משחקים מצויינים בדמות גולדן – OKC וטורונטו – בוסטון – שני משחקים שאף אחד לא יתכחש שיש להם סיכוי – כמעט ריאלי – להיות הגמרים האיזוריים בפלייאוף. בנוסף, כמעט ואין משחקים חד צדדים היום (פרט לברוקלין – יוסטון) שאולי זה לא כל כך משנה, פרט לעובדה שזה מקשה עלי להמר.

 

 

2:00 אורלנדו מג'יק (36-16) – קליבלנד קאלירס (21-30)

בזמן המשבר 1.0 של קליבלנד, בתחילת השנה, אחד הסממנים הגדולים שלו, אחת הנורות האדומות הראשונות, היה הפסד ב-21 נק' לאורלנדו מג'יק. האם היום זו תהיה הנורה האדומה האחרונה?

אין ספק שהפסד של הקאבס הערב יהיה חמור בהרבה מההפסד דאז. מדוע? בגלל שאורלנדו היא כבר לא אותה האורלנדו שתיפסה – באופן כמעט סנסציוני – לצמרות המזרח. האורלנדו של 2018 היא אורלנדו חלשה, רפויה, פצועה. האורלנדו הנוכחית ויתרה מזמן על צמרות המזרח וכמו כן על הפלייאוף. מה שנותר זו הגאווה – שעליה הם לפחות שמרו אתמול מול מיאמי ב"דרבי".

אבל אנחנו פה בכדי לדבר על קליבלנד. הקאבס עומדים על מאזן מעורר תימהון של 11-6 מההפסד לגולדן סטייט בחג המולד ועד היום. יש עוד נתונים רבים שמראים את הבעייתיות בקאבס (למשל, הפסידו את כל 8 משחקיהם האחרונים ששודרו מחוף לחוף), אבל אני רוצה לבדוק באופן ספציפי את המאזן שלה השנה מול קבוצות שיכולות להוות בעיה בפלייאוף; אם נחשב את מסלול הפלייאוף הצפוי לקאבס, נראה שהוא יראה כדילקמן: קודם כל הם יפגשו את מיאמי או אינדיאנה, לאחר מכן את טורונטו, בגמר המזרח את בוסטון ובגמר הכללי את גולדן סטייט. מאליו מובן שזה רק מסלול אחד, אבל אם הייתם בסמטה חשוכה עם אקדח מכוון לרכה, כך הייתם מהמרים. הייתם מוסיפים גם שכנראה שהיא תיפול או בגמר המזרח או בגמר הכללי.

אז ככה:

מול מיאמי, הקאבס מובילים 0-2 בסדרה העונתית – אין בעיה

מול הפייסרס הם מפגרים 3-1.

מול הראפטורס הם מפסידים 1-0.

מול הסלטיקס – 1-1.

מול הווריורס הם ב-2-0.

רק בשביל הסקרנות, אוסיף גם את המאזן מול יוסטון (2-0), אוקלהומה (1-0) וס"א (1-0).

המצב נראה עגום. בפלייאוף, הקבוצה לא תשחק מול האורלנדיות השיקגואיות ואפילו השארלוטיות של הליגה. הם ישחקו מול הקבוצות שנמצאות בראש הסולם. מצד שני, מישהו באמת מוכן להמר בקלות דעת נגד לברון?

הלילה, למזלם, הם משחקים מול האורלנדיות של הליגה. עם 2 ימי חשיבה טובים על ההשפלה שעברו מול יוסטון, כשאורלנדו באים מבק טו באק, זה יספיק לניצחון. דחוק.

2:30 טורונטו ראפטורס (16-36) – בוסטון סלטיקס (15-39)

 

והפופ הזדחל לתמונה.

 

ה-משחק של הערב. עם כל הכבוד להייפ ולאבק הכוכבים של אוקלהומה – גולדן סטייט – ווסטברוק מול דוראנט וכו' – לדעתי האישית, הקרב הישיר על ראשות המזרח לוקח בהארכה. עם זאת, הוויכוח לא רלוונטי, כי המשחקים אינם מתרחשים במקביל. לכן, אם תרצו, תוכלו לפתוח את ערוץ הספורט, לראות ב-2:30 את המשחק המדובר – ניו יורק ניקס-מילווקי באקס, להמשיך עם דנבר-שארלוט (מאשתקד כמובן) ואז להמשיך למשחק שהתגלגל לשם רק בגלל עומרי כספי – גולדן סטייט – אוקלהומה.

בכל מקרה, מדובר בקרב ישיר על ראשות המזרח. נשארו לקבוצות עוד שלושה מפגשי ראש בראש (כולל זה) שיכול מאוד שיתנו למנצחת ביותר מהם משחק נוסף בבית בסדרת פלייאוף פוטנציאלית ביניהן, וכמובן, הפרס האמיתי – פגישה עם וושינגטון/מילווקי ולא עם קליבלנד, בהנחה שהקאבס ישארו במקום ה-3.

נתחיל עם המארחים. הראפטורס ניצחו 5 מ-7 משחקיהם האחרונים. הם נראים מצוין, בשני צידי המגרש, כשדמאר דרוזן מוביל את החבורה בעונת שיא. כפי שציינתי פעמים רבות בעבר, הביתיות משחקת תפקיד משמעותי ביותר במשחקיה. לא אחזור על כך. דבר שמעניין לציין בקשר לטורונטו, הוא ש-25 מ-30 משחקיה מול קבוצות המערב כבר מאחוריה, ובהם היא מתקשה יחסית עם מאזן סביר – ולא יותר מזה – של 9-16. במזרח היא ללא ספק מרגישה בנוח בהרבה, כשהפרש הסלים שלה מול הקבוצות הללו כמעט מכפיל את ההפרש מול קבוצות המערב והיא עומדת על מאזן של 7-20. סתם, לידע כללי בעבור בוסטון.

הסלטיקס לא פרייארים בכלל.  ללא קיירי אירווינג שנעדר כבר שלושה משחקים וכמובן גם ללא גורדון היוורד (כן, למוליכת המזרח יש עדיין אולסטאר בחליפה, צריך מידי פעם להזכיר את זה) הם ממשיכים לנצח. מאזנם עומד על 5 מ-6 האחרונים, כולל שלושה ללא הגארד התזזיתי. כשהוא, דרך אגב, היה בכושר פשוט נהדר לפני פציעתו.

הקבוצה בעלת ההגנה הטובה בליגה – בוסטון – פוגשת את אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה. יהיה מעניין.

לדעתי, קיירי לא יעלה לשחק הערב, מה שיקשה על הסלטיקס לנצח. עם זאת, זה יהיה מאוד צמוד. טורונטו ב-4.

2:30 אטלנטה הוקס (37-16) – ממפיס גריזליס (34-18)

משחק מעט עצוב. יותר נכון, משחק שמראה לנו שעל כל קבוצה מצוינת כמו השתיים שכתבתי עליהן רק הרגע, ישנן שתיים שמפסידות. ככה זה בחיים (בצורה קיצונית בהרבה) וכך זה גם ב-NBA. באופן אישי מאוד יעניין אותי הבדלי הרייטינג בין שני המשחקים.

על אטלנטה אין הרבה מה לדבר. בנייה מחדש, הרבה הפסדים, מעט ניצחונות.

בממפיס הסיפור יותר עצוב. כל שנה ושנה מדברים על "אולי השנה הספרס סוף סוף יפסיקו לתפקד". נראה לי שאנו רואים גרסה של ספרס-לא מתפקדת מיקום אחר. אנחנו רואים מה הספרס יכולה הייתה להיות. יש גם את הסיפור של מארק גאסול, שגם הוא לא סיפור שמח במיוחד ובוודאי שעל מייק קונלי אי אפשר לעשות סרט הוליוודי עם "האפי אנדינג" – לפחות כרגע.

בקיצור, אטלנטה. במעט. נקסט!

2:30 ברוקלין נטס (35-19) – יוסטון רוקטס (13-38)

הנטס לא נמצאים בתקופת הזוהר שלהם. ניצחון בודד מ-7 משחקים – אחרי רצף מרשים ביותר של שני ניצחונות רצופים.

השחקן המרשים ביותר של הקבוצה הוא ספנסר דינווידי שגם ישתתף בתחרות הכישרונות של האולסטאר. אין הרבה אחרים שאפשר לציין בקבוצה ה(יותר)אפורה של ניו-יורק, בטח לא דיאנג'לו ראסל, שמאז חזר מהפציעה נראה כמו צל של השחקן שהיה בתחילת השנה.

יוסטון, לעומת זאת, נראים מצוין. בקצב של 61 ניצחונות (יותר ניצחונות ממה שברוקלין השיגו בשנתיים האחרונות + העונה הזאת עד עכשיו ביחד) ומקום שני במערב ואולי גם שני בליגה, ראשם כבר צריך להיות עמוק בפלייאוף. השאלה היא, כמובן, האם שיטת ה"יותר זריקות משלוש מזריקות לשתיים" תעבוד גם בפוסט סיזן. את המיתוס ש"אי אפשר לקחת אליפות עם שלשות" נראה לי שגולדן סטייט ניפצו, אך האם שיטה כל כך קיצונית תוכל להביא את הרוקטס להעיף את אותה הגולדן סטייט?

מי שעדיין מעוניין לעצור בתחנה אחת לפני הפלייאוף הוא כמובן ג'יימס הארדן, הטוען הראשי לתואר ה-MVP העונה. הארדן מוביל את הליגה בנק', מוסיף לכך 9 אסיסטים, ובעיקר מנהיג את הרוקטס להצלחה הגדולה שלהם השנה. אני לא רואה אף אחד הראוי יותר מהארדן.

 

2:30 ניו יורק ניקס (31-23) – מילווקי באקס (23-29)

שנת 2018 לא מאירה פנים לניקס. הם נכנסו אליה במאזן מאוזן – 18-18 באופן מצחיק – ומאז הם לא מצליחים לנצח משחקים רבים. מה שמעניין הוא שאחד השחקנים הטובים שלהם בתחילת השנה, טים הארדווי ג'וניור, לא מצליח לשמור על אותה הרמה ואחרי שחזר מהפציעה הוא נראה פחות טוב בהרבה. בשלושת המשחקים האחרונים התופעה הקצינה כשהוא עומד על 5 מ-33 מהשדה במשחקים הללו.

אז פורזינגיס יהיה באולסטאר והוא מוביל את הליגה בחסימות, אבל את הניקס זה לא ממש מנחם. נכון דובי?

במילווקי, אחרי פיטורי ג'ייסון קיד, הקבוצה נראית טוב בהרבה, במיוחד בצד האפור של המגרש. מאז הגיע ג'ו פרונטי, מילווקי לא ספגו פעם אחת 110 נק' ומעלה, כשרק פעמיים קבוצות הצליחו לעבור מולם את רף 100 הנק'. קבוצות עברו מול הבאקס בתקופת קיד 17 פעמים את הרף העליון יותר ו-33 פעמים את הרף התחתון יותר. בקיצור, אם 7 המשחקים הללו הם מדגם, ההגנה של מילווקי – שהייתה בעייתם המרכזית השנה, השתפרה.

האם הם יוכלו לנצל את המומנטום החדש בכדי להתקדם למקום ה-4 ואפילו השלישי? יכול מאוד להיות ומאוד מעניין לעקוב.

הבאקס ימשיכו במומנטום. ניצחון ב-12. 

3:00 פילדלפיה 76' (25-25) – וושינגטון וויזארדס (22-31)

פילדלפיה צריכה ניצחונות כמו שדג צריך מים. עם דטרויט במומנטום ועם בלייק גריפין, לראשונה זה זמן לא קטן, מקומה של הקבוצה הסימפתית בפלייאוף נראה בסכנה ממשית. הם הפסידו 4 מתוך 5 משחקיהם האחרונים, מה ששם אותם בשוויון מוחלט עם דטרויט, כשהסיקסרס עומדים על מאזן של 25-25 ודטרויט מחזיקה ב-26-26.

יכול להיות שזה פשוט מוקדים מידי. #Trust the proces. האמת – אם זו הייתה הדרך להתקדם לפסגה, אולי מגיע להם לחכות עוד שנה עד שיכנסו לארץ המובטחת – שבמקרה הזה היא סוויפ מבוסטון/טורנוטו.

הערב הם יתמודדו עם הוויזארדס, שבאופן מפתיע עורמים את הניצחונות דווקא כשג'ון וול פצוע. רציתי לבדוק האם זה היה כך גם בפציעות הקודמות של וול: לא מצאתי תוצאות חד משמעיות; מאזנם של הוויזארדס עם וול הוא 16-21 ובלעדיו הוא 5-10.

כך או אחרת, נראה שהשיתופיות החדשה עושה טוב לוויזארדס, והתקווה שלהם היא שעם וול – רכז שאוהב למסור – זה רק יתגבר.

קשה להמר נגד הוויזארדס, אבל אני אלך פה על הפתעה. ה-76' חייבים לנצח, ובבית זה אפשרי. ב-5. 

5:30 גולדן סטייט ווריורס (12-41) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24-30)

 

כמה רגשות יש במפגש הזה. נכון, עבר כבר הרבה זמן, אבל נראה לי שהשנה הסיפור הוא אחר; הפעם ראסל ווסטברוק מגיע בכדי לקרוא תיגר לא רק באופן אישי על קווין דוראנט או על סטפן קארי, אלא הוא בא עם קבוצותו בכדי לתבוע את עלבון אוקלהומה סיטי מעזיבתו של דוראנט – כשהקבוצה מספיק חזקה בכדי לעשות כן.

בנוסף, הסיכוי שהקבוצות יפגשו בפלייאוף הוא לא קטן – אם אוקלהומה תצליח לשמור על המקום ה-5 (סביר להניח שהיא תעשה זאת אם היא תציג את היכולת הטובה שהציגה בשבועות שקדמו לשבוע הזה) ותדיח את הטימברוולבס הצעירים. אם אכן הקבוצות יפגשו, זו תהיה סדרה שחבל להחמיץ ממנה אפילו שנייה.

השאלה היא האם כל הטעינות הזו נוגעת בכלל לגולדן סטייט. הקבוצה משחקת איך שהיא אוהבת, משיגה את הניצחונות, קולעת את השלשות ושומרת על ביתה כמבצר. האם ישנה איזו קבוצה שיכולה בכלל לקרוא עליה תיגר? רק קבוצה עם עליונות פסיכולוגית אדירה בנוסף ליכולות כדורסל גבוהות במיוחד ומאמן מבריק תוכל לקרוא תיגר על הלוחמים, לדעתי. השאלה היא האם לאוקלהומה יש את כל הכלים הללו. האם יש איזשהיא קבוצה שיש לה את הכלים המספקים.

אך עם כל זה, צריך לזכור שזה רק מפגש עונה רגילה ולא הפלייאוף, שכל הדברים שתיארתי עכשיו נמצאים בצורה מינורית יותר ושאומנם שתי הקבוצות צריכות את הניצחון, אך אין זה עניין של חיים ומוות.

בנוסף אציין ששתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים: גולדן סטייט הפסידה 2 מ-3 האחרונים שלה, ואוקלהומה כבר סופרת 4 ברצף.

נקודה מעניינת אחרונה, בקשר לת'אנדר, היא שב-4 מ-5 המשחקים האחרונים שלה שחקן ההגנה המצוין – שיש האומרים שהוא כל כך טוב שהוא משחק הגנה בשני צידי המגרש – אנדרה רוברטסון לא נמצא מכיוון שסיים את העונה בגלל פציעה. כקבוצה שנשענת יותר על ההגנה שלה מאשר ההתקפה, זה עומד להיות מאוד משמעותי. זו בדיוק ההזדמנות לבחון עד כמה הוא משמעותי בעבור הת'אנדר.

אני חייב להמר על גולדן סטייט. פשוט טובים מידי. 

 

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (31-21) – פיניקס סאנס (36-18)

מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. הקבוצות ה-13 וה-11 במערב יפגשו למשחק האחרון של הערב.

הדבר היחיד שאפשר לצפות לו הוא לבלתי צפוי. הקבוצות הללו מנצחות ומפסידות ללא קשר לזהות היריבה שלהן, כשאין לדעת מה נקבל מהן בערב נתון.

העניין המרכזי, שמטה את המשחק לטובת הלייקרס, הוא שפיניקס מגיעה מאוד פצועה למשחק. איזייה קאנן סיים את העונה, דווין בוקר ומרקיז קריס לא יהיו כשירים אף הם ואין מה לדבר על ברנדון נייט כמובן.

לונזו בול שנפצע לפני 10 ימים יהיה החסר היחיד בצד השני.

צפה לבלתי צפוי. פיניקס ב-5. 

 

לפוסט הזה יש 334 תגובות

  1. איזה ממתקים הלילה.

    אם קיירי לא משחק אז הממתק השני בהכרח יותר מעניין, ללוחמים יש חשבון פתוח אחרי השחיטה הכשרה שאוקייסי הנחילו להם במפגש הקודם. שתי הקבוצות מגיעות אחרי תקופה לא טובה, אני מהמר שהפעם השחיטה תהיה הפוכה, לספסל של גולדן סטייט יש הרבה מה להוכיח עם השמועות היו נכונות וניסו להטריד את רובו תמורת בראדלי שמסיים חוזה השנה. אני צופה התפוצצות הספלאש מהקשת ובעיקר של איגי מהספסל, לאו דווקא בדמות נקודות אבל בהגנת ברזל והובלת ההתקפת מעבר שתעשה את ההבדל הלילה. עם ווסט עדיין פצוע זה פוגע הרבה ב-7 דק הראשונות של הרבעים הזוגיים, ההתקפה העומדת בדקות האלה סובלת רבות מחסרונו.

    1. הסם האנטי קרייסט שעיבדנו ופיתחנו במעבדה הסודית,במשך עשור של ריקבון בריח וצורת לברונית ,עבד ,החדרנו אותו לויאגרה שחיים של מומי לוקח ביום יום. הלך על הכיעור והשיקוץ המהלך

  2. פנטסטי יונתן – פריוויי לעילא ולעילא, מלאכת מחשבת, סימפוניה מהדהדת. שאפו על ההשקעה! (אתה כולה בן 17, אם אני זוכר נכון, שזה בכלל מדהים).
    פיניקס כיסחו ללייקרס את הצורה בסטייפלס בתחילת העונה. אני אהיה היום באולם לסקר את הנקמה. בתכנון: ראיון מקדים עם האיטריה הלבנה והבחירה מס׳ 4 בדראפט בנדר. אשמח לטיפים ושאלות שפיציות במיוחד ממי שזוכר אותו מהתקופה במכבי ת״א…

      1. הוניל האירופאי אינטסיבי כמו שמנה שרואה הזדמנות לפררו רושה מבטיח.

        עריכה: נראה כאילו שוב המתחזה חזר לכן נאלצתי להשתמש באפשרות עריכת התגובות

  3. תודה על אחלנ פרוויו.
    הלייקרס בכושר מצויין וכבר נמצאת על 21 ניצחונות וזה ללא לונזו לאחרונה. פיניקס חייבת להתעלם מהכל ולעבוד על הקשר בין ג'וש ג'קסון לדווין בוקר. שם העתיד של הקבוצה. הדראפט יביא את הצלע השלישית למשולש.

    קליבלנד בהרגשה שלי תביס הלילה קשות את אורלנדו.

    לגבי טורנטו הם מאוד קטלניים בבית. לא אתפלא אם יעלו ל20-30 הפרש על בוסטון והסלטיקס יצמצמו את היתרון לקראת הסוף. בוסטון ניצחו שלוש יריבות חמודות ללא קיירי. את הניקס הגמורים את ההוקס העקשנים מהתחתית ואת פורטלנד שלא מוצאת את עצמה במסע החוץ האחרון ושוב מפסידה. הראפטורס בקנדה ללא קיירי זו חיה אחרת.

    יוסטון נראה כמו הימור קל.

    פילי נראת רע לאחרונה אבל אמביד לאחר מנוחה ארוכה והמשחק בפילי. נראה כמו ניצחון ביתי אבל לפי איך שהוויזארדס משחקים זה יכול להיות מאוד צמוד.

    ג"ס – okc. צריך לבדוק מי נעדר מהמשחק. סטף בכושר לא משהו מאז שאיישה הודיעה על הריונה… מקווה שהוא ישן הלילה. יש מצב להפתעה. OKC יגיעו מאוד חדים. הווריורס קצת בשאנטי לאחרונה….

  4. מסכים עם ההערכה שטורונטו מנצחים הלילה, בין אם קיירי משחק או לא.
    ניצחון של הסלטיקס יהווה הפתעה גדולה.

  5. קיירי הודיע שהוא ישחק לדעתי. אם כן זה משחק פתוח לחלוטין, לדעתי טורונטו בקטן.
    ג"ס אף פעם לא בא טוב, אבל דווקא אחרי הפסד מביך מול הלייקרס זה טוב שיש את המשחק הזה לבוא באנרגיות טובות.אופטימיות זהירה מצידי שיהיה בסדר, אולי איכשהו נגנוב את זה.

  6. הימורים הקאבס ב32 הפרש טורנטו ב3 ולגעתי קיירי לא ידחק אם הוא משחק בוסטון ינצחו הוקס ב6 יוסטון ב17 הבאקס ב11 פילי ב6 גולדן ב17 הלייקרס ב12

    1. אתה כל יום נותן הימורים וזה נשכח בין כל התגובות.

      אולי בצמוד להימורים שלך יתן את התוצאות שלהן מאתמול ?

      1. דטרויט ב-6 נגמר-דטרויט ב 20
        אינדי ב-2 נגמר- וושינגטון ב 9
        מיאמי ב-8 נגמר- אורלנדו ב 2
        יוטה ב-6 נגמר – יוטה ב 24
        דנבר ב-16 נגמר -דנוור ב 17
        קינגס ב-6 נגמר – קינגס ב 6
        המאבס ב-10 נגמר- קליפרס ב 3

  7. תודה, פריוויו מעולה. וואלה איך דחפו את כל המשחקים המעניינים ליום שלישי?
    טורונטו בוסטון משחק פצצה, פילי וושינגטון משחק של מלחמה ואפילו אורלנדו יספקו משחק מותח לפי הכושר שלהם בזמן האחרון.
    המשחק בין ג"ס לאוקלהומה כששתי הקבוצות בתקופה יחסית לא טובה יכול להתפתח לאמוציונלי מהצפוי למפגש בפברואר. גולדן סטייט לא יכולה להרשות לעצמה הפסד מבחינת ביטחון עצמי אחרי שהפסידה את המפגש העונתי מול יוסטון ופורקה לרסיסים במפגש הראשון מול אוקלהומה. הם יבואו עם מוטיבציה מיוחדת. תוסיף לזה את דוראנט-ווסטברוק וזה שאוקלהומה בעצמם פשוט חייבים זריקת ביטחון ותראה סיכוי לאינטנסיביות של פלייאוף.
    משחק סופר מעניין, רק שלא יגמר בבלואו אאוט.

  8. כשהתאנדר פוגשים את הווריורס זה אומר שראסל יקח על עצמו פי עשר מבדרך כלל, דוראנט מנגד יעשה אותו דבר. הרבה בידודים יהיו פה. שתי הקבוצות עם ספסלים חלשים , לאדאמס צפוי מצ' אפ קליל נגד פקוליה המאותגר . מי שראה את הלוחמים לאחרונה, יודע כמה דחוף לקבוצה סנטר נורמלי ושחקן שישי , סטייל אריק גורדון או לו ויליאמס. מקאו הוא אכזבה לא צפויה, איגי לא סוחב בעליה , ליבינגסטון כבר לא מה שהיה, מגי וכספי לא נחשבים תוספת ועם יאנג לא נלך למכולת . היחיד שנותן תפוקה זה ווסט קשישא ( ייעדר הערב ?)
    סטיב קר טוען ששחקניו עייפים . לא יודע מה זה אומר אבל ברור לכולם שיהיה קשה לקחת אליפות נוספת בלי ספסל חדש

    1. נורא מוזר כי הספסל שלהם אמור להיות הנקודה החזקה על פני העונה שעברה. יש שם עייפות מנטלית בטוח ומעניין אם יעשו צעדים בטרייד הדד ליין.
      בניגוד לשאר הקונטנדריות יש להם נכסים לא רעים בכלל להעביר עם החוזים הטובים שעשו הקיץ. הסיפור עם כספי בכלל מוזר. לא ברור מה קורה שם, היה אמור להיות תוספת משמעותית והתחיל ככזה, עבר פציעה קלה ונעלם מהרוטציה.

      1. מה שאבד לכספי זה הבטחון עצמי. גם כשהיה כשיר אחרי הפציעה הוא לא שותף כלל ולא ברור למה. אחרי זה הוא התחיל לשחק בעיקר ברבעים האחרונים כשהוא ממעט לזרוק לסל . מכאן הבטחון שלו הלך וירד . זה לא פשוט לשחקן שרק לפני חודש עלה בחמישייה כמה פעמים ועכשיו הוא בקושי רואה פרקט .

        1. כספי בעייתי בקטע הזה. גם ביוסטון התחיל טוב ואיבד את הביטחון ורק הלך ונחלש ככל שהתמעטו הדקות. הוא שחקן שצריך הרבה דקות כדי להצליח, לא יכול באמת לתת אימפקט בזמן קצר וזה בעיה לשחקן מהסוג שלו. ממש מתבאס בשבילו, חשבתי שמצא את המקום הנכון סופסוף.

  9. תודה יונתן. המשחק של ג״ס אוקלהומה אכן עסיסי ביותר, שתי הקבוצות תאי קנה חזק, ואני מאמין שהיותר טובה תעלה יותר מפוקסת ותנצח (למי שלא הבין זו ג״ס). גם טורונטו תנצח, כל השאר זו תפאורה

    1. כולם חיכו שהסופרבול יגמר. עכשיו יתחילו לזוז. סתאאאם. הדעה הרווחת היא שהשוק בירידה בגלל שתקרת השכר קפאה, הלכה למעשה, והחוזים האדירים של קיץ 2016 תקעו את הקבוצות בלי כסף.

      1. מספיק לראות את החוזים של שחקנים במיאמי ופורטלנד למשל (קבוצות שהג'נרל מנג'רים שלהם כנראה בהתערבות על החוזה הכי מטומטם שאפשר להחתים שחקן), כדי להבין שעברה איזה עננה של טירוף על הנ.ב.א – לא שאכפת לי ששחקן כמו שמפרט מקבל חוזה של עם 7 אפסים, אבל ברגע שבעלים של קבוצה זורק זין על התקרת שכר עיקרון השיוויון נפגע בטירוף

  10. מאז הלייקרס והפיסטונס של שנות השמונים, לא זכתה באליפות קבוצה עם פוינט גארד שצריך את הכדור כדי להפגין את כוכבותו ולא מבין שהוא עובד עבור הקבוצה. מהסיבה הזאת טורונטו ואוקלהומה לא רלוונטיות. יוסטון הפכה למפלצת דו ראשית בפוינט וצריך לבחון איך זה יגמר. בוסטון של אייזיה הייתה לא רלוונטית. עם קיירי? הוא כבר למד לשחק בלי הכדור אצל לברון ולמרות זאת אין סיכוי לאליפות.וואשינגטון צריכים להתפלל שוול לא יחזור. פורטלנד למשל, צריכים לשלוח את הבעייה שלהם לקבוצה אחרת אם הם רוצים להיות רלוונטיים.

  11. לברון עד עכשיו חגג על המג'יק, בוא נראה אם הוא יקח על עצמו את המשחק, או ששוב הוא יהיה פסיבי ויתן לאייזאה להשמיד את עצמו.

  12. כשלאורי לוהט אין מה לעשות.
    הקבס מסריחים את הפרקט בחצי השני. לא ברור אם יתעשתו ויצליחו לנצח… אם הם מפסידים ואני לברון הייתי דורש תרייד או פיטורי לו.

  13. אין ספק שלברון אחרי שיאו. הקרחת הולכת וגדלה, הכבדות הולכת וגדלה וגם הגועליות הולכת וגדלה. רוצה לומר לברון עושה דווקא

  14. לברון שוב פסיבי ומתחיל לעשות שטויות, וויד נראה כאילו הוא מעדיף להישאר בבופה במקום במגרש, קורבר לא פוגע מאז נובמבר, טריסטן מקולל, ואפילו המאמן שלהם חולה ונטש אותם, בנוסף לכל זה הם קלעו 3 נק' בכל הרבע שנשארו עוד 4 דקות.

  15. לא מאמין שעיניי חוזות בכך שאורלנדו מובילים ב 15 על הקבס. איך בוגרים 20 ואחר כך עוד 15 על קבוצה שלקחה קונפרנס דיי בקלות בשנה שעברה?

      1. עכשיו זה 18….
        בלתי נתפס. IT לא חוזר לעצמו ולא מזכיר בכלום מה שהיה בשנה שעברה. מחוץ לסלטיקס הוא שוב שחקן ספסל טוב ותו לא! אותו דבר קראודר. איך נפלו הגיבורים.

  16. בוסטון הייתה ועודנה חממה לשחקנים מוגבלים התקפית והגנתית (הורפורד, תומאס וכו'), הבלוף מתגלה שמטרידים אותם.

  17. כצפוי, המשחק בטורונטו גמור.
    אני חושב שהעונה תיגמר ב 2:2 במשחקים בין שתי הקבוצות. כל אחת שומרת על הבית וטורונטו מביסה כל פעם. האם ייפגשו בפליאוף??? למי תהיה הביתיות?

    1. נראה שהם מנסים להוציא את עצמם מהפליאוף. או להדיח את טיירון לו. זו בושה, מצטער על הזמן שראיתי את הדבר הזה

  18. למי שרוצה אינדיקציה למצב הניקס, יוכל למצוא אותה שמונה דקות לסיום הרבע השלישי, כשיאניס במתפרצת, מנתר מ ע ל פתטימי הארדאוויי ג'וניור

  19. כל פעם שהקאבס לא טובים-לברון מפסיד בכוונה ואם רצה היה מנצח את המשחק…
    וכשמנצחים -לברון החליט לשחק ולברון במוד ניצחון ובלה בלה בלה..

    1. ראבק הוא הוביל ב 20…..
      יש לו צוות מסייע עם שחקנים כמו וויד ורוז שניהם אולסטארס ו MVP לשעבר…
      זה פשוט לא ייאמן.
      יכול להיות שהקבס מרדימים אותנו לפני הפליאוף?
      לא נראה לי.

    2. לברון עוד מעט יפצע ויגמור את העונה. זה הדרך היחידה שלא לא לפגוע במורשת ולהשחיל את גילברט אבל גילברט אולי ישמח כי הוא יצליח לחלץ בחירת דראפט גבוהה

  20. איזו בושת יש ליאבו פשששש. זה זולו קינג…. מעניין מהיכן באפריקה הגיעו אבות אבותיו. אני מניח שמדרום אפריקה שם יש אנשים עם כזה טוחעס 🙂

  21. טורונטו עשו 29 אסיסטים, שזה מה שהם עושים בעונה.
    דרוזן הלך רק פעם אחת לקו.
    CJ מיילס הפעיל את הידית. וכל החמישיה השניה בפלוס מינוס עצום.

    זו לא טורונטו, ולכן זה הגיע כבר ל-29 הפרש, על ההגנה של בוסטון. השאלה אם הם יכולים לשחק ככה גם בהמשך.

    1. הראפטורס קבוצה פח גם אם יסיימו ראשונים והם לא. בוסטון פצועה ועייפה בסידרה הין פילי לטורנטו הכסף שלי על פילי רק אומר.

  22. לברון החל בשביתה איטלקית למי שלא הבין. עוד משחק שניים הווא גם פתאום יפצע ויגמור את העונה. הוא מצא שיטה להציל את המורשת וההדחה ולהשחיל את גילברט. הוא ישחק אותה פצוע עם פציעה מסתורית. חכו ותראו.

  23. אם אני GM ב NBA אני לא עושה יותר שום עיסקה עם דני איינג'. כלום. לא טרייד שחקנים, לא מקומות בדראפט, בטח שלא קניית מכונית.

  24. ההפסד של הסלטיקס הערב בהחלט היה צפוי. ההערכה המוקדמת שלי היתה 10 עד 15 לטובת הרפטורס. גם בוסטון בהרבה משחקים העונה יכולה היתה לסיים בהשפלות והיא לא עושה את זה. לדעתי הגישה של סטיבנס היא שניצחון זה ניצחון ולא צריך לחפש השפלה. זו גישה צנועה. כשאתה מוביל והניצחון בכיס למה להשקיע אנרגיה ולהסתכן בפציעות שחקני מפתח אז מורידים רגל מהגז בהגנה ובהתקפה והקבוצה בצד השני מצמצמת. תן להם לנוח קצת על המגרש, חלק את הדקות בין שחקני הספסל ואל תשחט את הכוכבים על המגרש ביותר מדיי דקות.
    חלוקת הדקות בסלטיקס הלילה לא היתה מתקבלת בהרבה קבוצות.המשחק הבא מול וושינגטון הוא משחק מפתח והסלטיקס חייבים לקחת אותו בשביל לשמור על המקום הראשון. לא בטוח שיצליחו לעשות את זה.

    1. פילי עוד יפתיעו הימרתי עליהם מקום 5 טרם פתיחת העונה ולדעתי הם יגיעו גם גבוה יותר ללא פציעות. יש להם לוח משחקים קל ועם השביתה שלברון החל הם גם יתנו ריצה. מקום 4 ומעלה. הם טובים חסר לנו קליעה וספסל אבל אנחנו לא נוותר לאףמאחד בפלייטוף מי שיקבל אותנו יקיז דם בפלייאוף.

  25. כל מי שחושב שפילי יכנסו לפלייאוף חי בסרט
    כרגע לדטרויט יש סיכוי גבוה להיות מעליהם
    הסיכוי היחידי זה מול מיאמי (סיכוי קטן)

  26. לשם שינוי ווסטברוק לא כופה כלום בינתיים ומשחק נקי וטוב
    אבל כולנו יודעים שתגיע המחצית השנייה והוא יתחיל עם השטויות

  27. יש לי הרגשה שהירידה ביכולת של הלוחמים קשורה למפולת של קליבלנד,
    הם כנראה יודעים שעכשיו בכלל אין להם סיכון מהמזרח, רק יוסטון זה איום בשבילם, הם נראים אקסטרה משועממים במשחקים האחרונים.

  28. מכבי דוראנט וויורס, קבוצה של הליגה, קאיפקייקס מסריחים, קר ביקש עוד אולסטאר, יאללה אשברי – תקלל קצת את דוראנט

  29. קליי חייב להתעלות ולצאת מהאדישות
    אחרי התבוסה הקודמת מול OKC הם מוכרחים לנצח כאן
    אחרת זה יישב להם בראש

  30. מי שגם פחות מדברים עליו אבל מאד נחלש לאחרונה- הוא גרין
    ירד מאד בתפוקות שלו בכל הקריטריונים למעט נקודות
    הם חייבים אותו יותר מנוע

  31. גריןרק הולך ונהיה יותר ויותר נגר.
    וגם לא שרקו לו על עבירה על ווסטברוק בסיום המחצית

        1. דרך אגב יולס פשוט לא טוב מספיק. גם חור בהגנה וגם לא מפעיל מספיק טוב את הקבוצה אני די התייאשתי ממנו. בוקר יותר טוב בפוינט לדעתי

          1. יוליס מעולם לא היה צריך להיות הפוינט הפותח,
            הוא נזרק למים העמוקים בעקבות פרשת בלדסאו.
            כמחליף (בתנאי שישפר דרמטית את האחוזים שלו משלוש) הוא יכול להיות סביר עד סביר פולס.
            אבל ברגע שמגדילים לו את מספר הדקות, ומאלצים אותו להתמודד מול הווסטברוקים של הליגה, הוא מתאדה.

  32. מה שמעודד אותי זה שג"ס משחקים ברצינות ולא רדומים או מזלזלים. ועדיין הם בפיגור.

  33. לא יודע איך זה יגמר אבל כמו שאמרתי אםיש מישהו שמפנטז על הדחה כלשהי ראסל זה הסיכוי היחיד שלו, אוק זו הקבוצה היחידה שאולי יכולה לחולל סנסציה וזה גם בסיכוי קלוש. הלוואי שיהיה נס ואיכשהו יחליפו את כרמלו. יאללה גילברט קווין לאב תמורת כרמלו בבקשה תשחיל את לברון עוד

  34. רק תנו לראס כל יום קפקייק מול העיניים והוא מייד נהייה מאוזן.
    אוק עוד יעשו צרות גדולות להרבה קבוצות בפליאוף. מקווה לראות אותם בגמר המערב מעיפים את ג"ס

  35. איזה אמן גרין, איך הוציא מאדאמס את העבירה הרביעית!
    פשוט נכנס לו למסלול הריצה ונפל

  36. הנתון המשמעותי ביותר במשחק היום,רק איבוד 1 לראס עד עכשיו, בשילוב של החלטות נכונות(חוץ מאיזה שלשה מטומטמת בתחילת שעון) הוא מה שעושה את ההבדל במשחק.

    1. זה ראסל נגד 8 השופטים צריכים לקבל מדים זהובים, לא מספיק להם דוראנט הם גם צריכיעם שיפוט, הם סופט שיט. אחח אם אנתוני דיוייס היה באוק עם פול גורג וראס גולדן היו נרמסים כל שנה.

  37. יאללה שאוק לא יעשו במכנסיים רבע אחרון זה בכל זאת גולדן סטייט כלום לא גמור והשופטים איתם מחכים להדביק את החמישית לויקינג

  38. לייקרס נותנים יופי של עבודה על הסאנס…
    האם יצליחו להגיע לפליאוף? אם כן נראה את גורג ולברון שם בשנה הבאה? ואם OKC לוקחת אליפות השנה, האם גורג יישאר גם בשנה הבאה.
    על כל זה והרבה הרבה יותר בתוכנית הטמבלוויזיה SOAP

    1. הוא דווקא מאד משתדל אבל אין לו נתונים פיזים, מה לעשות לפעמים אתה מוגבל, הכי חשוב שתביא 100 אחוז והוא כן מביא את זה.

    1. הוא מאד השתפר, צריכים לשחק עליו יותר במיוחד בפלייאוף, הוא צריך להפוך לחלק יותר אינטגרלי בהתקפה, זה מובים שהוא הוסיף השנה למשחק שלו הוא הארד וורקר

        1. בזכות ראס הוא על המפה, שים אותו בקבוצה אחרת והוא נעלם לך.

          ראס והוא זה צמד שמוציא מקסימום אחד מהשני ויש שם גם TOUGH LOVE, ראסל אחראי כמעט לכל הנקודות שהוא קולע.

  39. הירידה העצומה במה שמביאים איגודלה וליבינגסטון הם מה שפוגע
    בגולדן, הספסל שלהם העונה לא פחות טוב מעונה שעברה.

  40. ראסל היה חייב לרדת דקנה וחצי לסוף, הוא כבר היה מאד עייף, פגוע בברך והתחיל לעשות שטויות, 2 איבודים סתם והחטאה, היה עדיף לנצל את הזמן הזה למנוחה במקום עכשיו. ראו שהיה עייף

  41. המשחק הזה לא מסמן כלום להמשך. אוק' הגיעו בשיא המוכנות המנטלית וג"ס במינימום.
    ובנוסף הפציעה של כרמלו ממש עזרה.
    תחשבו רק איך אוק' יכלה להיראות עם קנטר ומקדרמוט במקום השמנמן (ועוד אני חשבתי שיהיה טוב השנה!)

    1. זה מסמן שאוק היחידה שטיפה יכולה לאיים על גולדן, יותר מכל קבוצה בליגה. שלא תטעה גולדן באים מול אוק במוטיבציית שיא כל משחק ולהיפך. הלוואי שכרמלו גמר את העונה.

        1. הספרס יחטפו סוויפ גם עם קאווי, די לאשליות, הספרס עם כל הגאונות של פופ כבר חלשים, יוסטון ואוק ידיחו את הספרס בפלייאוף, גולדן יטאטו אותם. אל תתן לאותו משחק 1 שנה שעברה להשלות אותך שהספרס מסוגלים לעשות משהו ליוסטון.

          מבחינת מאצאפ אוק היא הקבוצה עם הסיכוי הכי גבוה לנצח את גולדן בסידרה, אח"כ זאת יוסטון ואח"כ זה כלום.

          למה? כי עם הארדן גולדן יכולה להתמודד ולנעול אותו אבל עם המהירות של ראס אין לגולדן מה לעשות ורואים את זה כל משחק וראסל גורם לקרי כל הזמן לעבוד וגם לקליי.
          ברור שאם כריס פול יהיה טוב ובכושר קליעה יוסטון מאד חזקה אבל פול הוא לוזר והוא יחנק בפלייאוף.

          זה הכל אשליות גולדן יעשו 16-0 בפלייאוף אלא אם כן עד מחר יהיה טרייד על כרמלו תמורת איזה בראדלי או לאב או משהו סביר.

  42. הבעיה של גולדן זה בעיקר סנטר, הגנה בצבע, וריבאונד, אין יצור נק' קלות בפנים, מה שמאפשר לקבוצות למתוח הגנה על הקשת, זאזא הסנטר הכי הפותח גרוע בליגה אחרי הקרדשיאן, בנוסף הספסל בנסיגה.

    אבל יהיה טוב..

  43. טוב, המשחק של הלייקרס בכיס.
    מדהים הדרך שעשו מאז שהיו הקבוצה השנייה הכי גרועה בליגה.
    ואני לא צוחק הפעם!
    איך הם יגיעו השנה לפליאוף? זו שאלה שמג'יק צריך לשאול את עצמו. הגעה לפליאוף יכולה למשוך שחקנים טובים מהפריי אייג'נט גם בגלל שזה ל"א.

    1. כמו שאני טוען פה באופן קבוע כל השנה כולל אחרי הרצף של תשעה הפסדים. הם קבוצה מעולה אם יצליחו לדמור את הרוסטר הזה עם עוד חיזוק של וטרן או שניים (לא לברון!!!) הם שנה הבאה בפליאוף. וכמובן בתנאי שיעיפו את לונזו.

    1. כוח רצון , שראש הקבוצה מחליט לשמור ולהתאמץ בהגנה גם אחרים נדבקים בזה, ככה זה צריך להיות, חסר לראס את ההגנה לעלות עוד לבל במשחק שלו, פול גורג היום היה מפלצת בהגנה, פשוט מפלצת. אוק שמרו את ההגנה של הקאבס בגמר 2015, יציאות מאד אגרסיביות של 2 על קרי וקליי לא פגע היום בכלום. הרבה תרגילים נלקחו מבלאט.
      אוק צריכה לקראת הפלייאוף לחשוב איך להפעיל את אדמס יותר על גולדן סטייט, גולדן לא יכולה להתמודד איתו, הוא אחד היתרונות המעטים שיש לאוק על גולדן וחייבים לנצל את זה, יש עבודה למאמנים. אוק צריכה לשאוף לסיים 3, צריך ריצה יפה קצת וזה בהישג יד. קאווי לא נראה שיחזור העונה וגם אם יחזור עד שיכנס לכושר יקח מלא זמן, זה עונה שרופה לספרס. מיניסוטה לא פראיירים, יש להם מאצאפ טוב נגד אוק והם קבוצה חזקה, לא הייתי רוצה לפגוש אותם כבר בסיבוב הראשון.

      בכל אופן העונה סידרה של יוסטון אוק הולך להיות אש ומעניין בטירוף.

  44. אוקלוהומה נראים טוב מול גולדן סטייט ולא בפעם הראשונה. אני הייתי מתחיל לדאוג לקראת מפגש אפשרי בפלייאוף ונראה לי שהמשחק הזה ידרבן את מאיירס לעשות טרייד שיחזק את הספסל

  45. הייתי רוצה לדעת מה הספרדי עושה על הפארקט. במה הוא תורם? לא ראיתי עד עתה כלום, וזה המשחק ה-4-5 שאני רואה אותו.

    1. בכיף, ייגמר המשחק בצפון קליפורניה ואני נכנס לשם.
      אוהב מאד שחפים. חלקם דיי בעייתיים בהגדרה.
      עכשיו אגב עונת הקינון של שחף צהוב רגל בישראל בעיצומה

  46. אני עדיין לא חושב שאוקלהומה יכולים להדיח את גולדן, אבל הם בהחלט יכולים למשוך אותם לסידרה פיזית וארוכה, וזה הדבר שגולדן סטייט הכי צריכים לחשוש ממנו, להגיע לסידרה מול יוסטון אחרי מאבק פיזי ומתיש.

  47. רק הגנה ניצחה את המשחק הזה, רק הגנה. ראסל והיתר חייבים להפנים את זה אם הם שומרים ככה הם הקבוצה השנייה הכי טובה בליגה עם יוסטון ויכולים לעשות צרות לגולדן. הלוואי והיה אפשר לקבל משהו תמורת כרמלו לקראת הפלייאוף כי שם צריך גם מעבר לכוח רצון ומוטבציה.

    1. לא בטוח כי הוא לא שחקן שיוצר לעצמו. חייב רכז טוב לידו או שיטת משחק נורמלית. ראסל לא נורמלי אבל הוא יוצר המון מצבים

  48. רק שאלה אחת…
    למה בקי@@@@ ראס, גורג ואדמס על המגרש כשהמשחק גמור?
    הרי קר משחק עם החמישייה השלישית שלו.
    מחכים שעוד מישהו ייפצע?

      1. אל דאגה אני יודע רק דבר אחד שלפני הקאפקייק ראסל ואדמס לא צריך לומר להם כלום, המוטיבציה באה לבד ואני יודע שהם נחושים לנקום בפלייאוף הלוואי שיצא הסידרה הזסאת אוק מול גולדן, לא אכפת לי באיזה סיבוב.

  49. מנחם, בסופו של דבר אברינס, דפק במשחק 3 שלשות מ7 זריקות, בנוסף 2 גניבות ונתן גוף 5 עבירות. הכל ב24 דקות. לא רע בכלל.

  50. ההגנה של OKC הייתה ממש מרשימה. הם גנבו 14 כדורים (6 מתוכם ג'ורג'!), וגרמו ל25 איבודים של ג"ס, כשמנגד הם איבדו רק 12, ואיפשרו רק 7 גניבות.
    יש גם התקדמות יפה של שחקני ספסל – למשל גרנט – החודש 4 משחקים כבר, 25 דקות בממוצע, קולע 14 נקודות ב67% מהשדה, יחד עם 8 ריבאונדים וחסימה אחת למשחק – יופי של מספרים!
    גם אברינס, בארבעת משחקים האחרונים (פברואר) מקבל דקות, 26 למשחק, מחזיר ב10 נקודות, הכול מהשלוש, זורק 6 פעמים בממוצע וקולע ב42%, מוסיף גם גניבה אחת ואסיסט אחד וריבאונד אחד – שוב תפוקה לא רעה בכלל. הולך להתפתח לקלע קטלני ויעיל.

    1. נראה מה יהיה בפלייאוף שבאמת יצטרכו אותם כי הם ישארו לבד במאני טיים ואז נראה אם יצליחו לשים את הזריקות האלו. אם אברינס הופך לרדיק אפילו פחות טוב זה אדיר לאוק.

    1. תודה שי,
      אני די מתבייש בתגובות שלי לממזר ולאשברי – שהם מהמגיבים האהובים עלי. נתתי לעצמי פלאגרנט 2 והפסקתי להגיב עד סוף המשחק.

  51. אנחנו נוטים להתעלם מזה, לחשוב שאין לזה משמעות, לומר שבפלייאוף זה יהיה פו פו פו אנד פו אבל כמו שזה נראה ג"ס יותר פגיעים השנה.
    הם בקצב של 62 ניצחונות "בלבד" והם הפסידו ליוסטון פעמיים וספגו שתי תבוסות מול OKC.

    יוסטון ו OKC הן קבוצות ח-ז-ק-ו-ת והולך להיות לנו וואחד פלייאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט