מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1. פאור רנקינג של קבוצות ה-NBA

http://www.espn.com/nba/story/_/id/22286300/nba-power-rankings-our-expert-panel-unveils-rankings-week-17

(אני מכניס רק את 10 הראשונות)

************************************

הפאור רנקינג נעשה ע"י קבוצת עתונאים של ESPN – קווין ארנוביץ, אמין אלחסן, ורומנה שלבורן  – מרק ספירס מ-UNDEFEATED וכריס הרינג מ-538!

**********************************

 

.1. יוסטון רוקטס (13-38)

כריס פול הפך לכוח נוסף לצד ג'יימס הארדן. הוא הצטרף לאוסקאר רוברטסון, מג'יק ג'ונסון, חואייזיה תומאס בקומבינציה של נקודות ואסיסטים.

2. גולדן סטייט ווריורס (12-38)

הווריורס נפלו למקום שני בגין איבודי הובלה ברבע הרביעי.

3. בוסטון סלטיקס (15-39)

טרי רוזייר מפתיע כמחליף לקיירי אירוינג הפצוע.

4. טורונטו רפטורס (16-36)

יש להם HUGE MATCH-UP הלילה נגד סלטיקס

5. מינסוטה טימברוולבס (22-34)

הם כבר ניצחו העונה (34) יותר מכל עונה ב-11 העונות האחרונות!

6. סן אנטוניו ספארס (21-34)

הספארס יוצאים ל-6 משחקי חוץ שעלולים להוריד אותם בצורה משמעותית לפאור רנקינג הבא.

7. אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24-30)

הדרוג הזה יצא לפני ההפסד ללייקרס!

8. וושינגטון ויזרדס (22-30)

נו ג'ון וול? נו פרןבלם! הוושינגטון בריצת 4 נצחונות.

9. מילווקי באקס (23-29)

הבאקס הם 6 מ-7 מאז ג'ייסון קיד פוטר!

10. פורטלנד טריילבלייזרס (24-29)

סי ג'יי קלע 50 נגד הבולס בשלושה רבעים!

רק שאלה אחת: היכן הקאבס? (הם במקום 11)

2. תקופת צנע מגיעה ל-NBA
*

*

ביולי 2016 פורטלנד החתימה את מאיירס ליאונרד שהיה שחקן חופשי מוגבל עך 41 מיליון לארבע שנים. בריאן וינדהורסט ובובי מרקס – שני מומחי הכספים ב-ESPN – טוענים שהוא אחרון המוהיקנים. השחקן החופשי האחרון שזכה לכסף הגדול.

לפי הערכתם יוסוף נורקיץ', הסנטר שאותו מחליף ליאונרד, יהיה אף הוא שחקן חופשי מוגבל. הם טוענים שהוא יהיה בר מזל לקבל מה שהסנטר שהוא מחליפו יקבל.

בעונת 2015-16 הסלטיקס סיימו עונה ברקורד 34-48 בעזרת שחקני פרימטר נועזים ובלתי מוותרים. שניים מהם היו אבן טרנר ומרכוס סמארט. הם שיחקו דקות דומות והניבו סטטיסטיקה דומה. טרנר היה בר מזל להיות שחקן חופשי בלתי מוגבל חתם על 17.6 מיליון עם הבלייזרס. הקיץ הזה סמארט יהיה בר מזל לקבל חצי מהסכום שקיבל טרנר. סמארט יהיה שחקן חופשי המחפש את החוזה הטוב ביותר באמצע סביבה שלא תמהר לשלם מעל ה-8.8 מיליון שהוא ה-MIDLEVEL EXCEPTION.

 

הם לא היחידים. יהיו הקיץ שחקנים חופשיים, RESTRICTED ו–UNRESTRICTED כאברי בראדלי, אייזיה תומאס, דאנדרה ג'ורדן, או לו ויליאמס שלפתע יעמדו לפני באר שעד לפני שנה היא סיפקה מים זכים ורעננים כשקבוצות זרקו ביליוני דולארים בחוזים רבי-שנים

 , ולפתע הבאר התרוקנה, ואתה מוציא ממנה בקושי כד מים די עכורים. שוק השחקנים – כמו שוק המניות של ניו יורק בימים האחרונים – הוא שוק של מוכרים בלבד. האקלים הכלכלי של קבוצות ה-NBA כבר התחיל להשתנות וזאת רק ההתחלה.

"The trade market is mostly sellers right now," one general manager said. "There's only a few buyers. Looking at everyone's books, I don't think that's going to change much this summer."

מה קרה? קרה דבר שקוראים LUXURY TAX שהחל פוגע חזק בכיסי העשירים ששונאים לשלם 'עונשים'. זה מדיר מהם שינה בלילות. זה מטריד אותם יומם ולילה!

העונה רק 5 קבוצות תשלמנה מס מותרות, הווה אומר תלושי המשכורת  שם עולים על 119 מיליון דולארים ל-15 שחקניה. בשנה שעברה ולפני שנתיים היו עוד 9, הווה אומר שבשלוש שנים 14 קבוצות שילמו מס מותרות. בשלוש השנים הקודמות לשלוש שנים האחרונות היו 12 קבוצות ס"ה ששילמו מס מותרות.
בעונה הבאה לבד  תהיינה 12 קבוצות שתשלמנה מס מותרות, ויכולות להיות בסביבות 20 קבוצות אם הן תחתמנה את שחקניהן החופשיים על הסכומים של היום.

איש הכספים המתמחה בכלכלת ה-NBA ניל בלומברגר אמר

"Add it all up, and it's a bad year to be a free agent — or a team looking to reduce salary."

הוא הוסיף:

"The luxury tax was not designed for this many teams to pay it,"he said. "Many of those owners probably didn't think they'd be paying it. Quite a few of those teams are probably going to take steps to get out of the tax or limit new spending."

הוא מסביר:

"Picture the spending on salaries as a large tank of water," Blumberger said. "The last several years, the tank has been getting bigger, and so we've been filling it with more water. But this year the tank is staying about the same size. There's no place for the water to go. There's only so much the owners are going to spend when you have a luxury tax out there."

מה שקורה הוא שסף המשכורת, שהוא 51% מסך ההכנסות של ה-NBA, יעצור את גדילתו, או שהיא תואט עד כמעט עצירה. אבל השחקנים החתומים על מגה חוזים ל-5 שנים 'יאכלו' חלק גדול מהסף שלא יגדל, ובעלי הקבוצות שהוכו קשות עם מס המותרות לא יסכימו לשלם אותו יותר, ולשחקנים החופשיים יישאר הנתח שנישאר אחרי שמגה החוזים משולמים, ועם סרוב הבעלים לחרוג מהסף בשנים הבאות, הרי שמגיעות שנות רזון ל-RANK-AND-FILE כמו שאומרים אצלנו, שהם השחקנים בסדר גודל של מרכוס סמארט והשמות האחרים שהזכרתי למעלה.

קבוצות המשלמות מס מותרות גבוה השנה:

 

All these factors have executives expecting the midlevel exception to be the primary option for many teams looking to add players. But with half the league in the tax or in danger of going into the tax, many teams won't spend the full $8.8 million and instead will opt for the "taxpayer midlevel" of $5.4 million.

בקיצור. שנה גרועה מגיעה לכל ה-FREE AGENTS. כל עניין ה-"פרי אג'נט" הוא הרבה עניין של TIMING. כמו הרבה דברים בכלכלה, השוק של שחקנים חופשיים הוא תמיד שוק מתחרה. ישנן שנים שכדאי 'לקנות' בהן, וישנן שנים שכדאי 'למכור' בהן. העונה הבאה עלינו לטובה היא לא שנה טובה לשחקנים החופשיים.

 

3. קולות שהגיעו מאגם ארי: עזיבתו של דייויד גריפין התחילה את התערערות היחסים בין ההנהלה ולברון

עכשיו אתם רואים כמה אסור להסיק מסקנות מהירות ישר מהמותן? כל הדו"חות היו שלברון היה האדם שרצה את דייויד גריפין אאוט. אמרו אפילו שזאת רק דוגמא אחת לאנטישמיות של לברון. מה לא אמרו. עכשיו מסתבר שההנחה הזאת שגוייה מתחילתה ועד סופה.

לפי טרי פלוטו מקליבלנד.קום (reported on Saturday ) הבעייה של הקאבס היא בדיוק הפוכה: אי רצונו של בעל הקבוצה דן גילברט להחזיק ביהודי השני בארגונו, המנכ"ל שהמוניטין שהוא נושא עמו הוא של אחד הטובים בביזנס.

רק עכשיו אנחנו מבינים את 'התכנית הגדולה' שהיתה לגריפין וכיצד כל המגדל התמוטט עם עזיבתו. הנזק שניגרם עם אי הארכת חוזהו יורגש שנים רבות בקליבלנד.

לפי פלוטו, אי הארכת חוזהו של גריפין קילקלה מערכת יחסים מצויינת שהיתה בקבוצה, הרבה בגללו. הוא כותב:Letting him go upon the expiration of his contract last summer damaged the relationship between LeBron James and the team. Pluto notes Griffin’s “excellent” communication skills with the players and coaches as well as the respect that the four-time MVP had for Griffin.
"בלעדיו התערערו קווי התקשורת, ולא היה קול מגבוה שכולם הקשיבו לו והעריכו את דעתו".

4. אפילו כשבא לסופרבול כאורח, סטף קרי התקבל בשריקות בוז:
*

*
5. קיירי עונה לשריקות הבוז נגדו, סיבתן, ומה זה עושה לו:

 

 

6. (המשך) הטרייד הששי בטפשותו בהיסטוריה של ה-NBA: הקאבס עושה טרייד של ג'יימס וורת'י!

*

*
באופן טכני הם לא העבירו אותו בטרייד ללייקרס, אלא העבירו רק את הבחירה שלו. הקאבס של 1979-80 סיימה את העונה 45-37 והם רצו את דון פורד מהלייקרס. הם נתנו עבורו את בוץ' לי ואת בחירת הדראפט מס' 1 שלהם לעונת 1982. בחירת הלייקרס (שהיתה של הקאבס אבל הועברה אליהם) היתה ג'יימס וורת'י, Big Game James

7. היום לפני 32 שנה: היום שנודע כ-"MAKE WAY FOR OUR ERIC"

 

היום לפני 32 שנה באיצטדיון הלוס אנג'לס רמס באנהיים, קליפורניה, אריק דיקרסון, אחד מה-HALFBACKS הטובים בהסטוריה של הפוטבול, גמע 248 יארדסב-34 נשיאות כדור בנצחון הראמס על הדאלאס קאובויס 0-20 שהביאם לגמר ה-NATIONAL CONFERENCE. זה שיא פלייאוף העומד עד היום.

8. כניסה טובה של טוליבר במשחק נצחון מצויין של דטרויט על פורטלנד 99-111:

*

*

 

9. מיק מוצא את מהימי לדאנק נאה בנצחון חוץ טוב של הויזרדס על הפייסרס:

*

*

10. אליסון סטאקי, קופצת המוט האמריקאית המצויינת החדשה, שהפכה את כל התחרות ל-VIRAL (כולם נידבקו בחיידקה!)

11. הכירו את הרומני הטינאייג'ר הגבוה בעולם. מומחים עובדים איתו בארה"ב להגדיל את ה-FRAME שלו. נאמר שיש לו חוש הומור משגע, וזה כבר סימן טוב!

*

*

 

12. נצחון חוץ מצויין לאורלנדו על מיאמי. סימונס קובר שתי שלשות אחת אחרי השנייה!

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 139 תגובות

    1. דופק מואץ, הזעה, גלי חום – אם לא הייתי יודע טוב יותר הייתי חושב שאני עובר התקף פאניקה!

      וואו מנחם

        1. 2.31 מטר, על פי חיפוש מהיר באינטרנט. כמו מנוטה.
          מצד שני הוא פורש אותם על פני פחות מתשעים קילו. כמעט כמו מנוטה.

          1. זה אומר שהוא צפוי להיות הכדורסלן הגבוה ביותר בנב"א אם יגיע לשם. וכמו שעברת הוא צריך לעבוד הרבה על חיזוק גופו.

  1. יש לי תחושה שבפאוור רנקינגס הבא, דטרויט יכנסו לטופ 10.

    ראיתי את המשחק שלהם הלילה, ולא יכולתי שלא להיזכר בגרסה אחרת של דטרויט, זו של 2004.
    נכון, זה מוקדם מאוד (ומדי) בשביל להגיע למסקנות חותכות.
    נכון, אלו קבוצות שונות לגמרי. לדטרויט בגרסתה הנוכחית אין את ההגנה של אותה קבוצה מופלאה.
    אבל –
    היה תענוג לראות אותם משחקים. גם בהתקפה, וגם בהגנה.
    יש משהו במרץ של הקבוצה, שהשתנה. כאילו הטרייד נתן להם בוסט של רצון להוכיח את עצמם. אולי זה מה שהיה חסר לגריפין, לצאת מאזור הנוחות שלו.
    אין ספק שב-2004, המעבר של וואלס לדטרויט עזר לו להמציא את עצמו מחדש,
    אולי (הלוואי) ולגריפין המעבר לדטרויט יעשה את אותו הדבר.

    1. ון גנדי מאמן נפלא, כ"כ אנדרייטד, הוא גם מאמן הגבוהים כנראה הכי טוב בליגה אחרי פופ, כל גבוה נראה אצלו זהב, הוא לקח עם האוורד הליצן את המזרח עם לברון אתם מבינים?

      בלייק שחקן אדיר, אמרתי לכם, זלזלו בו כי הוא מיצה את עצמו באלאיי והיה לו שם מאמן פח רצח ואוברייטד. זה היה טרייד מצויין לדטרויט בלי קשר לרצף הנצחונות מאז הטרייד.

      אם ון גנדי היה מאמן את נ"א העונה הם היו נראים הרבה הרבה יותר טוב מאשר עם גנטרי הפח הזה.

      שימו את דרמונד אצל מאמן אחר והוא יהיה גרג מונרו.

      1. סטן ואךן גנדי הוא אחד המאמנים הגרועים ביותר בליגה, הרבה בגלל אישיותו הבלתי ניסבלת. אני מכיר אותו אישית טוב-טוב מימיו כעוזר מאמן במיאמי. שתיתי יותר מבירה אחת או שתיים איתו.

  2. מנחם

    מה עם נוביצקי? אני חושב שמגיע לגרמינייטור מקום של כבוד במעורב הלילה. הילד הגיע ל תקשיבו טוב… 50,000 דקות משחק ב NBA.
    מלך. מעניין מדוע דלאס לא עשו עליו טרייד בעבר אחרי שעבר בהרבה את השיא? הרי אף אחד לא שואל שחקן עם הוא רוצה טרייד או לא….

    1. מעניין אני יכול לחשוב על שתי סיבות:
      1. אף אחד לא היה נותן להם שום דבר עבורו.
      2. נוביצקי אחד היחידים בליגה שאשכרה יש לו סעיף בחוזה שמונע את זה.

      1. לדעתי זה נאמנות של קיובן אליו כי דירק נשאר נאמן אליהם גם בזמנים הלא טובים. אני חושב שדירק יפרוש הוא יקבל גם תפקיד בהנהלה שם, יחסיו עם קיובן מעולים והוא הולאוף פיימר והשחקן הכי גדול של המאבס בהיסטוריה.

          1. הבנתי אבל לדעתי גם בלי זה הוא היה עובר אם שני הצדדים היו רוצים. לדעתי הוא מקבל את הכבוד כמו שהספרס נותנים למאנו וטוני ונתנו לטימי.

        1. כמובן שדירק הוא סמל אבל אם איזה GM היה בא אם הצעה הזויה שמאד משתלמת למאבס הם היו הולכים על זה (כמובן אם לדירק לא היה סעיף בחוזה).

          1. אני נוטה לא להסכים איתך.קיובן ונוביצקי יש מערכת יחסים שלדעתי הוא לעולם לא ביב מעביר אותו ולא משנה מה הוא היה נותן לו לפרוש בדאלאס.
            בוא נגיד שאם נוביצקי היה בסלטיקס אז הסעיף היה אישו בדאלאס הוא רק לפרוטוקול.

        2. הוא גם הקלעי מרחוק ומהקו הגדול ביותר בין אלו שאינם שחקני חוץ ולא צריך להגיד בין שחקני הפנים.

          1. הוא אחד הגדולים, השחקן היחיד בהיסטוריה שהביא אליפות לבד ואת האליפות הכי גדולה והכי מרגשת ועל הדרך נתן לכל הגדולים בראש. אליפות, mvp, fmvp', סקורר אדיר, קלעי השלשות הטוב בהיסטוריה מבין שחקני פנים.

            שחקן ענק שלא קיבל את הכבוד הראוי לו. בדירוג שלי הוא מנשק את הטופ 10 של כל הזמנים.

            וכמובן הלא אמריקאי הכי גדול בכל הזמנים

          2. שמעון. לקארי בגמר האחרון היו מספרים טובים משל נוביצקי בגמר 2011. בגמר 2015 מספרים דומים לא הספיקו לסטף אפילו לקבל פיינלס MVP. אם שחקן אחד קולע 30 ועוד 2 שחקנים קולעים 15 והשאר קולעים בין 5-10 נקודות זה נחשב לקח לבד אליפות. אם שני שחקנים קלעו 30 והשאר קלעו בין 5-10 אז הוא קיבל עזרה…

            דאלאס ניצחה בשני צידי המגרש. זה כלל ניהול משחק של קיד והתפוצצויות התקפיות של טרי מריון ובריה. שמירה גאונית על לברון של מריון ודשון סטיבנסון שהביאו אותו לחדירות לפינות שם צ'אנדלר כיסה אותו איזורית (עד שלברון החליט להעיף שלשות ומיד ריינג'ים מיאוש). וכן הופעה מדהימה של נוביצקי במיוחד במשחקים האחרונים. היריבה ממיאמי נראתה כל כך מפלצתית עד הגמר (כולל קריעה של שיקגו שהיתה ראשונה במזרח 4-1) כך שניצחון דאלאס נראה בראי ההיסטוריה כמדהים ובלתי נתפס (במיוחד ששנה לאחר מכן דוראנט+ווסטברוק+הארדן ואיבקה רוסקו 4-1 על ידה). אבל דירק ממש לא 'סחב' אותם על הגב. זה היה מאמץ קבוצתי אדיר של הרבה גורמים שהתעלו על עצמם. פשוט דרק היה השם הכי חשוב ובצדק הייה שם כדי לקבור את הכדור בחור (26 נק ב41%. 9 ריבאונדים ו2 אסיסטים מול הגנה מהקשוחות בהיסטוריה).

          3. האליפות הזו שייכת לקרלייל לא פחות מאף אחד אחר.
            הכנה מופתית וניהול מצבים מעולה.
            בעיני הייתה שם משמעת טקטית הגנתית אדירה וניצול מרשים מאד של יתרונות התקפיים מעטים

          4. עזוב שטויות, סטף?? ששיחק עם קליי ודוראנט? החיים קלים שיש לך אותם, לדירק היה את גייסון טרי ובריאה.

            שקרי ודוראנט יביאו אליפות עם אולדיפו ודלבדובה (זה הרמה של טרי ובריאה) אז דבר איתי.

            כל אליפות היא קבוצתית זה לא 1 נגד 5 אבל תמיד יש את השחקן שעליו האליפות ואת העוזר שלו.
            קרלייל הביא אליפות? גם ספולסטרה, פופ, גקסון, קר וכו אבל לכולם היו כוכבים.

            בואו נתחיל משנות ה-80. הלייקרס ובוסטון היו קבוצות אולסטארים, לפילי היה את הד"ר ומוזס לפיסטונס את איזייה ודומארס, למייקל את פיפן, לטימי את רובינסון, לשאק את קובי, לטימי את טוני ומאנו, לוויד את שאק, בבוסטון שלישייה, לקובי היה את פאו, ללברון היה וויד ובוש וקיירי ולאב, לקרי היה את קליי ואז את דוראנט גם, אתם מבינים? לכל כוכב המספר 2 שלו היה הול אוף פיימר או אולסטאר.

            לדירק נוביצקי היה את פאקן גייסון טרי איפה הוא ואיפה המספרי 2 שציינתי? גייסון קיד היה הרבה מעבר לשיאו שם, מריון ןצנדלר נגרים שמאז איש לא זוכר אותם ולפני איש לא זכר אותם, תעשו לי טובה ותודו דירק הביא את האליפות הכי גדולה אי פעם, לבד לבד ולבד לגמרי, בלי שום כוכב ועם קבוצת נגרים שקרי לברון ודוראנט היו בוכים שאין עזרה.

            על הדרך הוא ניגב את הפרקט עם קובי, דוראנט, לברון ו-וויד שהיו 4 השחקנים הטובים בעולם בזמנו ראש בראש.

            הוא התמודד כאנדרדוג בכל הסדרות וניצח. אין דברים כאלו.

            יש גם קבוצה אחת שזכתה באליפות בלי כוכב בכלל ושחקנים שהם על גבול האולסטאר באמת וזוהי דטרויט של 2004 עם אומנות של לארי בראון.

            אז אתם אומרים לי שדרק זכה בעבודה קבוצתית? גם מייקל, שאק וכולם אבל אנשים מדברים רק עליהם ופאקן דירק נוביצקי הביא אליפות לבד!! שום שחקן בהיסטוריה חוץ ממנו לא הצליח לבד.

            תנו כבוד ללבן הכי טוב אי פעם למעט בירד.

          5. ג'ון= דירק לא סחב אותם על הגב??? אני ממליץ לך לחזור ולראות בבקשה שוב את הפלייאוף הזה בבקשה.

            הוא קלע את כל זריקות הניצחון, הוא קבר סלים מטורפים, בבקשה תחזור לראות את הסידרה הזאת.

            סרג איבאקה שהיה משחקני ההגנה הטובים בליגה הפך לסמרטוט רצפה התקפה אחרי התקפה על ידו, בבקשה תחזור לראות את הסידרה, אם הוא לא סחב אותם על הגב אז מייקל גורדן היה רק שחקן משלים בשיקאגו, זה הכל דניס רודמן וביל וונינגטון עשו.

    2. לגביי טרייד על נוביצקי, אני אומר את זה בזהירות, כי בשלוש השנים האחרונות הוכח שלמילה הזו כבר אין משמעות בנבא, אבל יש כאן נאמנות.
      פשוט נאמנות, כמו פעם, והיא הדדית – של נוביצקי למאבס ושל המאבס לנוביצקי.

      כשכולם ירדו על הלייקרס ובריאנט בשנותיו האחרונות, אני דווקא הרגשתי שהם עושים את הדבר הנכון. הארגון עושה כבוד לשחקן שמשחק שם שנים רבות והשחקן מעונין לסיים את כל הקריירה כולה בקבוצה אחת.

      מבחינתי כאוהד זה מרגש. כי אלו הדברים שגורמים לאוהדים לאהוב קבוצות ושחקנים מסויימים וללכת איתם שנים, גם בשנים גרועות.

      ואני רק מקווה שעם נוביצקי והמאבס זה יהיה אותו הדבר.

  3. איך יוטה לא בטופ 10 של הקבוצות החזקות? או יותר נכון- מה עובר על יוטה?!
    ג'ו אינגלס, כמו רועי, התגייס לתותחנים.

    1. פציעות פציעות ועוד פציעות. רודי סוף סוף נראה כמו רודי בריא. כשזה קורא ההגנה שלהם חוזרת להיות מפלצתית. בנוסף כשריקי קולע מבחוץ כמו בזמן האחרון הוא הפוינט גארד החמישי הכי טוב בליגה (קארי פול ווסטברוק וקיירי לפניו). אני לוקח אותו לפני דיים, וול, לאורי וכו'. הוא שומר ומוסר טוב מהם. ברגע שהקליעה שלו נכנסת הוא בלתי עציר. אבל כשהוא קולע ברגיל שלו הוא יורד לטופ 15-20. כי נכנסים לו מתחת לפיק אנד רול ומונעים ממנו עזרה. ההגנות מצטופפות כלפיו פנימה כמו שעושים לרונדו. בנוסף כשריקי רע דונבן מיצ'ל מקבל שמירה חזקה יותר ועזרה בצבע. כשריקי חם דונובן עובד עם מרחבים וכל החמישייה של יוטה למעט רודי תקבור אותך בכל ניסיון עזרה. לצערי ההיסטוריה מראה שרוביו יאבד את קליעתו שוב בקרוב.

      בנוסף ראול נטו חזר וכעת גם הוד (שהאגואיסטיות שלו הרסה ליוטה הרבה משחקים והפציעה שלו יצרה את הריצה הנוכחית כמו את הריצה הקודמת שלהם לפני חודשיים). הוד נראה חד הלילה והזריקות נכנסו. בחירת הזריקות שלו נוראית ומנוגדת לשטף. לכן הוא מיועד לטרייד. נטו שחקן אנדרייטד והשילוב שלו עם המחליפים הוא מדהים.

    1. המאזנים כפי שכתבת הם של הגרועות ביותר בליגה כי בכתיבה עברית מספר הניצחונות צ"ל בצד ימין של המאזן.
      כדי שייכתב כך יש להקליד בתחילה את מספר ההפסדים ובסוף אתמספר הניצחונות ואז המאזן ייכתב בכיוון המתאים בתוך טקסט עברי.

      1. תפסיקו לבלבל לי את המוח. מה שאתם כותבים זה באנגלית. בעברית, שהיא מימין לשמאל, באתר שלי כותבים קודם את הנצחונות ואז את ההפסדים. אז אם ג"ס מנצחת 99-127 ככה אנחנו כותבים, ואם המאזן שלה הוא 12-35 אז ככה אצלי באתר כותבים.

  4. אני רק אשים את זה פה
    מאתר ה NBA

    Nowitzki’s peak and offensive prowess, but to his longevity. You don’t reach 50,000 minutes played without a combination of extraordinary ability, of course, but also health. Nowitzki never missed more than nine games in a season during his first 14 NBA campaigns. Now in his 20th season, he’s only missed 10+ games twice: his age-34 season in 2012-13 and age-38 season in 2016-17.

  5. מנחם, עם איך שקליבלנד נראית רע העונה, ובוסטון נראים טוב, לא אתפלא אם במקום הראשון ברשימת הטריידים הגרועים יהיה זה של קיירי-תומאס 😉

    אני בהחלט מבין את זה שהקאבסהלא בטופ-10 בפאור-רנקינג. מצד שני חשוב לזכור שמשום מקום הם יכולים פתאום להתאפס עם איזה רצף ניצחונות הזוי, כמו שהיה בתחילת העונה.. אבל אם זה לא יקרה בקרוב, הם יכולים לשכוח ממיקום שהוא טופ-2 במזרח, וכפועל יוצא מכך – מהגעה לפיינלס.

    1. הרצף היחיד שיהיה להם זה לוח משחקים מול קבוצות פח כמו הרצף שלהם שהיה השנה. מול קבוצות רציניות הם לא פקטור.
      בפלייאוף? כרגע ההימור שלי עדיין על לברון לצאת מהמזרח אבל נראה מה יהיה עם היוורד וכל השאר. אני ממש לא מתלהב מבוסטון.

      1. שמע בעונות האחרונות, לא משנה כמה קליבלנד קצת גמגמו העונה הסדירה, הם סיימו לבסןף במקומות 1-2 במזרח, כך שהם גם זכו לקבל יריבה נוחה יותר בסיבוב הראשון, וגם זכו לביתיות לפחות עד גמר הקונפרנס.
        בקצב הנוכחי הם יסיימו במקום 3-4, מה שגם יפגיש אותם עם יריבה עקשנית בסיבוב 1 (דמיין רגע איך קבוצה כמו מיאמי תוציא להם את המיץ בכל משחק, אפילו אם ייגמר 4-0 לקליבלנד), גם הם יהיו ללא יתרון ביתיות בחצי הגמר (לא רואה אותם מנצחים בפחות מ-6 משחקים את טורונטו), כך שלגמר המזרח הם יגיעו סחוטים ותשושים.

        כמובן שהכל יכול לקרות בסוף, אבל השנה יותר מתמיד, יש מצב שרצף ההופעות של לברון בפיינלס ייפסק.

        1. השנה הפלייאוף יהיה קשה ללברון, הוא יצא ממנו בשן ועין אבל מול גולדן באמת שאין לו מה למכור, זה יגמר ב-4 תבוסות משפילות שדוראנט מנגב איתו את הפרקט.

          עד הפלייאוף עוד יש זמן, אני מאמין שטורנטו גם יתחילו לשלשל, הם לא קבוצה, הם תמונת הראי של פורטלנד.

          בוסטון בלי היוורד לא חזקה להדיח את לברון לטעמי, אני גם חושב שאיזייה ישתפר, הוא לא ככ גרוע כמו שהוא עכשיו.

          מילווקי פילי ודטרויט יכולות לעשות צרות והן קבוצות קשוחות שיגרמו לכל יריב במזרח להקיז דם.

          לצערי אני עדיין חושב שהקינג יצלח את המזרח, בקושי רב אבל יצלח אותו.

          לגבי מיקום אני לא אופתע אם הקאבס יעלו גם ממקום 6, לדעתי הם עוד לא סיימו להפסיד הרבה. הלילה מזל שיש אורלנדו.

          במערב- אני אומר לכם אל תזלזלו לרגע בדנבר, אם לא יהיה שם פציעות זו קבוצה נפלאה שיכולה להיות סוס שחור, מה שראיתי מהם מאז אוק מראה שיש שם פוטנציאל אדיר והם מאומנים מאד. יוקיץ השנה עלה מדרגה, מורי זה שחקן שצריך להפוך למפלצת, אני מקווה שזה לא יתפקקש, הבחור הזה לא סופר אף אחד ומשחיל שלשות וגאמפים כאילו הוא מינימום קרי. גם בהפסדים שלהם הם מוציאים את המיץ ליריבות.

          1. דנבר בהחלט יכולים להתברר כסוס שחור.
            אם אני לא טועה ljos רשם לפני כמה ימים שהם מזכירים לו את הווריורס של תקופת מארק ג׳קסון – קבוצה טובה מאוד שנמצאת מספר צעדים לפני הפיכה לקבוצה מעולה.
            הבעיה היא שעל אף משחקי התקפי נהדר, הם עוד צריכים להשתפר בהגנה. מצד שני מאלון דווקא יודע לאמן הגנה, ואולי בפלייאוף הם יידעו להעביר הילוך נוסף בהגנה.

          2. בהחלט, דנבר מאד מזכירים את גולדן סטייט וגם משחקים הרבה תרגילים שלהם, התנועה ההתקפית שם נפלאה, משחק ההתקפה זורם מאד ונאה לעין, פשוט הרמת כישרון שם זה לא גולדן סטייט, זה ההבדל היחיד. הגנה אני לא יודע כמה הם יוכלו לשפר, אין להם סטופרים וההתקפה שלהם בהחלט מספיקה לעשות נזקים לקבוצות בפלייאוף. אם הם בריאים הם קבוצה שתקשה על כל אחת במערב למעט גולדן. הם גם קבוצה עם ביצים, מה שנקרא לא נותנים כבוד לאף אחד.

          3. היום בבוקר תוך כדי ההתארגנות ראיתי את הרבע ה-3 מול שארלוט ושם הם נתנו בריחה ב-2 שלשות של מורי שלא ממצמץ והופ נהיה 16 הפרש

        1. עולות בכל מצב, בכל סידרת פלייאוף קבוצות המערב היו לוקחות. הקאבס העונה אם היו משחקים במערב היו בספק פלייאוף.

          אוק בפלייאוף דורסת כל קבוצה מהמזרח כולל בוסטון.

          מיניסוטה כנ"ל כולל בוסטון.

          דנבר? היו רוצחים את המזרח בסדרת פלייאוף.

          פורטלנד גם היו מנצחים כל קבוצה למעט בוסטון והקאבס.

          ועזוב את זה הקאבס עם 20 הפסדים שבמערב היו מפסידים הרבה יותר, עוד משחק מול יוסטון, גולדן, ספרס וכו זה עוד הפסדים.

          הם היו מגיעים לפלייאוף ממקומות 7-8 אם בכלל אבל לברון היה צריך להילחם על זה בניגוד למזרח ששם הוא יכול לנוח ולהפסיד בלי סוף ועדיין יהיה פלייאוף.

          1. קודם כל דיברת על להגיע לפלייאוף. שנית , זה שתגיד X רוצח את Y לא הופך את זה ליותר נכון. הבטן במערב השנה לא מגלה יציבות או יכולת גבוהה יותר מהבטן המזרחית. אין שום סיבה שהקאבס היו מתקשים יותר במערב (בהגעה לפלייאוף).

          2. בסדר זה סובייקטיבי, זו תחושה אישית שלי שהוא היה מתקשה מאד להגיע לפלייאוף במערב והשנה המזרח מאד התחזק, זה נכון זה גם אחד הסיבות שלברון נראה ככה.

            כמו שדנבר נראים בזמן האחרון הם יכולים גם לסיים מקום 4, הם קבוצה ממש חזקה וגמאל מורי הזה שחקן ענק, רק שיהיו בריאים.

          3. אני עוקב די מקרוב אחרי דנבר השנה. אולי המשחק שבו הם קרעו את אוקלהומה באיזה ארבע הפרש משפיע על הראייה שלך אותם, אבל על פני עונה שלמה – אין להם כמעט שום יתרון על הקאבס.
            הם קבוצה שאו שנראית נפלא ואז דורסת 4-5 הפרש, או נראית בסדר ומפסידה בגלל שטויות. הרצף האחרון שלהם נחמד, אבל הוא עדיין לא המסמן של העונה. הלוואי שימשיכו, אבל אי אפשר לדעת איתן.

      1. אך אם לברון לבדו היה עובר לקבוצה במערב היה מחזק אותה מאוד. מערב שלו לטילים למשל היה מחזק אותם כמו שהמעבר של דוראנט ללוחמים חיזק אותם.

        1. לברון שחקן ענק, אי ויכוח על זה, הוא מדורג אצלי 3 בכל הזמנים עם סיכוי להיות 2 עד שיפרוש, איש לא מתווכח על יכולותיו.

          אבל לברון כבר מעבר לשיאו בעיקר הגנתית וככל שהשנים יחלפו הוא יחלש, אי אפשר לעצור את הזמן וככל שהוא חלש יותר האגו העצום שלו הופך לנזק יותר מאשר לתועלת.

          אין ספק שכמעט כל קבוצה שהוא יהיה בה היא תהיה קונטנדרית.

  6. הספין שלברון עשה שזה בגלל גריפין זה חרטא, זה לברון מפעיל את מערכת הספינים שלו ואת כתבי החצר. לברון לא אהב את גריפין ולא משנה איך הוא יצייר את זה. לברון יכול לגרום לאיאספיאן מה שבא לו.
    כרגיל ממשיך לייצר ספינים, הכי אהבתי שהוא אמר על הטריידים, אני לא קובע תשאלו את ההנהלה, היה קטע חזק.

      1. קח בערבון מוגבל שכל מה שמתפרסם לגבי לברון זה לברון רוצה שידלוף. די ברור מי עומד מאחורי כל דיווח לגביו. הוא אוהב ליצור כאוס אמרתי לך בית הקלפים ומשחקי הכס יחד.

        1. אניע לוקח בערבון מוגבל את כל מה שכתוב בצהובונים שמסקרים את ה-NBA.
          אבל תבדוק את התזמון, ותקרא את התגובות של כל הנוגעים לדבר.
          התמונה המצטיירת היא שללברון לא היה מושג שלא מחדשים לגריפין את החוזהה, ושמאותו הרגע (אי אז ביוני) נוצר הנתק בינו לבין גילברט והנהלת הקאבס.

  7. מקווה שהרומני כן יגיע ל NBA מתישהו.
    ברור שיש עוד המון עבודה איתו בעיקר בעניין גידול מסת השריר כי הוא גפרור גבוה. בריאיון בישיבה רואים ששרירי הירך שלו קטנים משמעותית מאלו של המראיין, אז נכון שיש פה אשלייה אופטית אבל גם כשהם עומדים זה ליד זה, גוליבר מול הננס, לננס יש הקף ירך גדול יותר.

  8. הדיווח אתמול מקבליבלנד היה על הצעת טרייד, TT + JR + הבחירה של קליבלנד, על דיאנדרה ג'ורדן.

    זו הצעה כמובן לא הגיונית ואין סיכוי שתתקבל, אבל המסר הוא ברור – אלה החברים של לברון ומיוצגים בקלאצ', של ריצ' היל. הפירוק בשיאו.

    האינטרס המשותף שאפשר אולי למצוא לקבוצה וללברון יחד, הוא טרייד על לברון כבר עכשיו (בהסכמתו המתחייבת), כהשאלה לחצי עונה. אחרת זו עונה שהולכת לפח ממילא, לשניהם.

    1. נו ומה דיאנדרה יתן להם? לא הרבה יותר מידי, שחקן מאד מוגבל שעושה הגנה ומטביע וזוועה מהקו וחוזה מפלצתי., הטרייד הזה לא יקרה לדעתי שוב ספינים. אני לא מאמין שגילברט יעשה שום טרייד.

  9. שוב נוכחנו שלברון הוא סרטן חדר הלבשה, אם משהו בניהול לא מוצא חן בעיניו הוא שובר כלים ומלשין לתקשורת או פשוט מפרק את הקבוצה מבפנים. האדם הנוראי הזה שפיטר מאמן כי לא בא לו טוב, קבר את הקבוצה עם חוזים מופרכים לחברים, עכשיו מאסק את הקבוצה מבפנים ויעזוב בסוף השנה. הגיע הזמן להגיד את זה – לברון הוא יותר נזק מתועלת למועדון בריא. מועדון רעוע כמו קליבלנד יכול להנות ממנו אבל מועדונים בסדר גודל יותר משמעותי צריכים להתרחק מהסרטן אם הם יכולים.

    1. יש באמת הרגשה רעה כלפי לברון וההתנהלות שלו. פיטורי בלאט גדשו את הסאה גם מבחינתי ובכל זאת בל נשכח שסחב אותם על הגב לאליפות ראשונה איי פעם, לא לבד כמובן עם עזרה של קיירי ובכל זאת הוא מביא את הקבוצה הזו שנה אחרי שנה לגמר האן בי איי ואי אפשר לקחת את זה ממנו…

  10. אני לא מצליח להבין איך הקבוצות פח/זבל האלה משלמות מס מותרות….
    מיילא אם אתה בצמרת הגבוהה וצריך עוד חתיכה כדי לאיים על אליפות אבל ברוקלין ? דאלאס ? פיניקס ???
    WTF ????

  11. דטרויט נראת נהדר וגריפין פורח מחדש
    אני חושב שיחד עם רג'י ג'קסון הם קבוצה שיהיה אסור לזלזל בה ומי שתבוא מולם בפליאוף תהיי חייבת להזיע .
    מקווה מאוד שהם יתפסו את המקום השביעי וצפונה ,אני לא רוצה שיפגשו את בוסטון כבר בסיבוב הראשון….כמובן הדאגה היא על בוסטון

    אליסון הממממ

  12. מה גובהו של הנער הרומני? איך אפשר בידיעה כזו לא לכתוב את הגובה?!
    הוא צריך בין השאר לעבוד על חיזוק גופו הצנום.

    1. בין השאר?!? דחוף,מישהו צריך להצמיד לו את סופוקליס שחורציאניטיס בתור מאמן אישי. בשביל ההתחלה, הייתי מעביר אותו לשתות שמאלץ במקום מים

  13. הפאוור רנקינג משקר.
    החלוקה הנכונה היא 1, ואז מתחת 2-3-4, ואז יתר קבוצות הפליאוף, והלוטרי.

    אנשים ממהרים לשכוח כמה גולדן סטייט חזקה. קבוצה שהפסידה פעם אחת בפליאוף האחרון. פעם אחת ויחידה לקבוצה חזקה מאוד-מאוד, שדרסה את המזרח, והצטרכה לשבור שיאים במשחק הנצחון היחיד בפיינאלס (49 ברבע, 86 בחצי, 24 שלשות באחוזים היסטריים). ורק ככה גולדן סטייט הפסידו. את כל היתר הם דרסו.

    1. זה נכון. אבל הדומיננטיות שלה במערב בפלייאוף הייתה כשהיא פחות פגשה קבוצות שאתגרו אותה במהלך העונה. היא עברה את פורטלנד ששנה שעברה ללא נרקיץ' שהייתה קבוצה במאזן שלילי במשחקים שלא שיחק (היה פצוע). לאחר מכן יוטה שהייתה חבולה ופצועה בסיבוב השני וס"א שלמעט 3\4 במשחק 1 שיחקה ללא לנארד. היא לא פגשה את דנבר שעושה לה בעיות מצ' אפ קשות (שתי גארדים דומיננטים וסנטר קשה לשמירה פיזית לגרין ואתלטית לזאזא) ולא פגשה את יוסטון שלא הייתה בנוייה לסן אנטוניו אך לווריורס הרבה יותר התאימה. זה לא לוקח מההישג שלה כלום. אבל קשה לנחש מה היה קורה אילו. אני כן מוכן להמר שמול יוסטון עם הרביעייה פול הארדן א-מוטה וקפלה זה לא סוויפ או אפילו קרוב לסוויפ. אותו כנל מול דנבר או יוטה אם יגיעו בריאים (כל קבוצה כזו יכולה לגנוב אחד או שתיים).

        1. פעם אחרונה שהמלצתי פה לכולם לראות את יוטה (ניצחה אז 7 ברצף כמו עכשיו כשהיא קורעת את כול) היא מיד החלה רצף הפסדים כך שאני ממש ממליץ לך בבקשה לא לראות את דנבר…😀

          1. בדנבר יש כשרון. גמאל מורי לא מפחד מכלום ומאף אחד ומשום מעמד ויוקיץ נהיה מפלצת. הם צעירים, מאומנים היטב ויש בהם רעב להוכיח, זה השילוב הנכון. ברור שהם לא ינצחו את גולדן בפלייאוף ואפילו יקבלו סוויפ אבל לקבוצות אחרות הם מסוגלים לעשות המון צרות גם לספרס הזקנים.

          2. ביוטה אין באמת כלום, סתם קבוצה שלדעתי גם לא תצליח להשתחל לפלייאוף אבל ריברס יכול לצאת אפס גמור.

            מה שכן יוטה מוציאה 200 אחוז מעצמה כל שנה וזה כבוד למאמן, הם אובראצציברס לעומת מה שיש שם על הנייר.

  14. 1. כל כך הרבה פצועים ומשברים… הדירוג יראה מאוד שונה אחרי הי6 בראשונים עוד חודש. יוטה נראת בריאה ושוב קורעת את הליגה (מיצ'ל חולה ולא יודע למה שיחק הלילה.) OKC לא מצליחה לשמור ללא רוברסון וההתקפה שלה בינונית גם ככה. מילווקי ללא קיד ועם ג'בארי נראת שוב כאיום במזרח. ניו אורלינס והקליפרס הפצועות והמטרדות (מלשון טריידים) יאחזו בציפורניים במקומות ה8-9 כאשר יוטה באה לתת בראש. הקאבס יתאוששו בקרוב. את זה אני רואה בוודאות. כל מי שבוכה על הסגל שלהם לא מבין כמה כישרון אדיר יש שם. זו קבוצה שניצחה 13 ברצף והיה לה חודש וחצי שהיא נראתה בלתי עצירה במזרח. לאב יחזור לפני הפלייאוף ולברון יאפס אותם כרגיל לקראת מרץ. הרוטציה תתקצר וג'יימס ישקיע בהגנה ושוב נצחק על כל המשברים שלהם.

    2.ארגון השחקנים בראשות כריס פול וסדנו לברון אשמים חד משמעית. הוצע להם להעלות את הcap במדרגות כדי שזה לא יקרה. שניהם היו אינטרסנטים מדי וחשבו רק על עצמם. כריס רצה את האופציה למקס בקיץ (בסוף לא לקח) וג'יימס רצה קאפ גבוה על מנת שיוכל לפוצץ את החברה של ריץ' פול בחוזים מופרכים בקליבלנד (ה NBA מעולם לא חקרה את הקשר של לברון לקלאץ' ספורט שאם קיים הוא לא חוקי בעליל). קבוצה קטנה יצרה היצע נמוך על ביקוש גדול וכך קיבלו שחקנים סמרטוטים חוזים מופרכים שאחריהם שחקנים ראויים יותר יקבלו הרבה פחות ואחרים ימצאו עצמם מחוץ לליגה או מסכימים על משכורת מינימום.

    3. לברון מאוד העריך את דיוויד גריפין ונתן לו מחמאות. הוא הראשון שהתבאס שהוא עזב. הסכסוך שלו הוא עם דן גילברט. כל הסימנים מראים שדן או כבר הגיע להסכם מכירה של הקבוצה (לכן כבר לא אכפת לו אם לברון נשאר או עוזב) שיתגלה לכולם בקיץ או שהוא מתכוון למכור ופשוט אישית כבר לא אכפת לו. השמועות אומרות גם שקובי אלטמן מחוץ ללופ של מקבלי ההחלטות ושדן מקבל אותם עם צוות יועצים משלו. זה הגיוני שזה גך אם כבר יש לו קונים שמעוניינים שלא יבצע מהלכים מסויימים עד שהקבוצה עוברת ידיים. אלו שמועות שעדיין לא מבוססות אבל קררתי אותם בלא מעט אתרים שונים.

    4.שמעתי גם מחיאות כפיים ועידוד. פשוט יותר בוז. סטף לא אהוד בערים האלה…

    6. דון פורד נבחר בסיבוב פאקינג ששי ונתן 4-5 נקודות למשחק. זה גובר בפיגור שכלי גם אם לא האמינו שיגיעו ל15 ניצחונות ב1982. כל בחירת סיבוב ראשון יכלה להיות טובה יותר בטח טופ 10 שככל הנראה כבר היה קורה בשנה ההיא. לי יש הרגשה שיש מניע גזעי חזק בטרייד הזה. זה נראה שהם חיפשו לוותר על שחקן שחור על מנת להביא לבן לקבוצה. אין לי הסבר אחר אם זה לא הנהלה עם פיגור שכלי.

    10. קוראים לה אליסון סטווקי Stokke (אין קשר לרודני סטאקי…) והיא סנסציה ברשת כבר איזה עשור מאז התיכון שלה. אני בכלל לא חושב שהיא עדיין מתחרה. הייתה גם רצה משוכות אוסטרלית שגם דגדגה אולפיידות אבל התפרסמה בגלל המראה (מישל משהו…)

    11. עתיד המוטציות גובה בnba לוט בערפל. במשחק המודרני צריך הרבה יותר מגובה והביטוי של ג'יילן רוז If it's 7 feet tall and can chew gum and run bring him on נראה רחוק מהמציאות. בובאן בקושי מוצא מקום והוא שחקן אדיר בלי קשר לגובהו. גארד NBA ממוצע הוא כל כך מהיר וshifty שהוא ישבור לו את הקרסוליים בפיק אנד רול. בנוסף מאז שגארדים משתמשים בפלוטרים ומקבלים שריקה על כל מגע נהיה קשה לחסום שחקנים בצבע. בקיצר אשריי המאמין

    12. מיאמי מפסידה השבוע כמה משחקים צמודים. מאז שגוראן דרגיץ' הוזמן לאולסטאר הם 0 מ-3. קבוצות של לחימה ללא כוכבים לרוב נופלים בפלייאוף (כי הרוטציות מתקצרות וכולם הופכים ללוחמים ואז אין להם גיר נוסף). אני חושב שמבין כל קבוצות המזרח מיאמי היא הקבוצה הכי נוחה לפגוש בסיבוב הראשון במזרח. (גם לא אינדיאנה עם אולדיפו שכל משחק ביתי באינדי יהפוך לסיוט).

    1. אני חושב שמיאמי או אינדי ישארו מחוץ לפלייאוף.

      אני רואה את דטרויט ופילי בפנים יחד עם בוסטון קאבס טורנטו וושינגטון ומילווקי.

      1. לגבי אינדי זה תלוי באולדיפו. אם הוא משחק בעיניי הם בפנים. גם הפציעה של קוליסון לא עוזרת.

        לגבי מיאמי הם נראים חלשים שבוע אחד ואז פתאום יוצאים לריצות של 4-5 ניצחונות. לא הייתי ממהר להספיד. משהו בחמישייה שלהם חורק אבל ספולסטרה לא רואה בעיניים והוא יעשה שינויים עד שהקבוצה תחזור למסלול. אני אופטימי שיכנסו בסוף.

        מי שלא תשרוד כנראה זו פילדלפיה. אמביד לא משחק בק-טו-בק וזה כמעט תמיד הפסדים. וגם כשהוא משחק אי אפשר למתוח לו את דקות המשחק יותר מדי. הספסל שלהם מאוד חלש והקבוצה נראת רע כאשר הוא בחוץ. הפער בין החמישייה לספסל הוא גדול ועד שמרקל פולטס לא חוזר למגרש ומתאקלם קשה לראות אותם שורדים את הקרב.

        גמובן שזה ניתוח אישי שלי… הניתוח שלך גם הגיוני

    2. ג'ון ממש נסחפת עם 6. קליבלנד לא בדיוק העיר הכי לבנה בעולם (גם אז).
      חוץ מזה הם היו במרבק על פלייאוף ובדיוק איבדו שחקן חשוב אז הם ניסו לסתום חור עם פורד. בסופו של דבר הם פספסו את הפלייאוף על טייברייק.
      הם לא יכלו לצפות את סערת סטפיאן שעמדה להתרחש ובסך הכללי הם נתנו את השחקן הפחות טוב בעסקה ולכן הסכימו להחלפת בחירות ראשונות (לא לויתור על שלהם). אז הם עקרונית היו אמורים לשדרג את מצב הדראפט של הלייקרס בתמורה וזה לא כל כך הזוי.

      1. הערת את עיני לגבי הטרייד הזה. הוא באמת נשמע פחות הזוי. למרות שהחלפת שחקן של 2 נקודות בשחקן של 4-5 נקודות למשחק לא נשמע כזה מהלך מבריק לקבוצה שמחפשת פלייאוף. בכל מקרה אם הם החליפו בחירות זה אחרת. לגבי היותה של קליבלנד לא כזאת לבנה אאלץ להאמין לך. אבל מחוץ לקליבלנד אוהיו היא מעוז לא קטן של white nationalists.

      1. הרשה לי לגחך על הדיווח של ווינהורסט.
        1. מעניין מאיזה מחנה זה יצא

        2. ברור שאין לו shares של מנויות. את זה כל פקידה הייתה מבררת בטלפון.

        3. יולי 2017 זה לא קצת מאוחר להתחיל לבדוק?

        4. איפה ההודעה של הליגה לגבי מה נבדק ולאיזה עומק הגיעו?

        אף אחד לא חושב שריץ' פול לוקח 4% מהמשכורת של ג'ון וול ושם 2% בכיס של ג'יימס…. אם חקירות כאלו היו פשוטות לא היה צורך בהם. הרעיון הוא להבין האם למשל יש קשר עסקי כלשהו של ריץ' פול או עובדי קלאץ' ספורטס עסקי עם לברון? האם חלק מהשקעות החברה הולכות לפרוייקטים של מווריק קארטר? האם קלאץ' ספורט תורמים לפרוייקטים של לברון? אני לא הבנתי מי חקר ולאיזה מסקנות הגיעו למעט זו שלברון הוא לא בעל אחזקות בחברה (מי כן למשל? האם מקורב של לברון אחר?)

    3. 1.מצחיק להפיל את ההחלטה על לברון ופול רק להאשים אותם , זה היה ברור מהתחלה שהקפיצה במדרגת השכר צריכה להיות הדרגתית אבל איך זה בדיוק היה מועיל לשניהם? זה הועיל בעיקר לרוב השחקנים שיצאו לשוק החופשי ב2016 ולקבוצה אחת בעיקר שהפכה למפלצת על והביאה את דוראנט, אם הייתה מאשים אותה בהעלאת גיל המקס ל38 הייתי מסכים איתך. איפה בדיוק הוצע להם לעלות את תקרת השכר במדרגות תמצא לי בבקשה קישור, שמוכיח את הטענה הזאת.

      2. אוקלהומה בלוף ווסטברוק לא יכול להוביל קבוצה לשום מקום סגנון המשחק שלו פשוט נוראי לכל חבר בקבוצה שלו, אני לא אתפלא עם גורג יעבור בשבוע הקרוב זה לא רק שבלתי אפשרי לשחק ליד ווסטברוק וכרמלו, אין פשוט שום סיכוי שאוקלהומה תשלם 100 מליון וצפונה מיסים ותתן לו מקס, כרמלו לא עוזב לשום מקום השמן.

      3. לא מדברים מספיק על הקפיצת מדרגה שגאריס האריס עשה העונה
      זה לא רק הקפיצה ההתקפית והנט רייטינג של הקבוצה איתו,הוא שיפר את היכולת ההגנתית שלו בצורה מופלאה האיש סופר גלו, אני מת שהנאגטס יפגשו את הלוחמים בסדרה.

      4. כל הנתונים מראים שהקאבס היא קבוצה בינונית שמחזיקה את לברון גיימס (שמנפח העונה נתונים על חבריו בדומה לווסטברוק), אני לא זוכר הגנה כזאת חלשה בשום משבר עונתי בינואר שלברון רגיל לעשות.

      1. 1. זה לא טייק הזוי. זה פורסם בזמנו בכותרות ראשיות. הם לא היו מאבדים דולר. עשיתי בשבילך גוגל

        https://www.si.com/nba/2015/03/11/nbpa-rejects-salary-cap-smoothing-labor-negotiations-cba-lebron-james

        מה הם הרוויחו? הבטחה לכסף מקסימאלי כאשר הם פרי אייג'נטס וכסף לכל חבריו של לברון בקליבלנד שחתמו על הערכה. בא תסביר לי אחרי שתקרא את המאמר מה הם היו מפסידים מפריסה של עליית הקאפ?
        כל הכסף היה נכנס בכל מקרה לארגון השחקנים והם היו שומרים על ה51% גם מההסכם הטלוויזיה החדש.

        2. okc היא חידה. בלוף היא לא כי חלק מהניצחונות שלה סופר מרשימים. אני מסכים לגבי הסגנון של ווסטברוק. אבל בפלייאוף בסדרה של הכל מ7 הרבה דברים יכולים לקרות. לגבי ג'ורג' האינדקציות ממנו כיום (הלילה דיבר עם רייצ'ל ניקולס) הם שהוא מאוד אוהב את OKC ועדיין מתלבט מה לעשות כי הוא מאוד רוצה גם לשחק בבית ולקרב את המשפחה שלו. בקיץ נדע. אבל עד כה אין אינדקציות לא על המגרש ולא מווצה לו על סכסוך או מתחת מקצועי או אישי בין ווסטברוק לג'ורג'. לקראת שנה הבאה הם יהיו בבעיה קשה מבחינת קאפ…עד אז נראה מה פרסטי יוכל לבשל

        3. צודק. גארי האריס שחקן אדיר. הוא היה חתיכת שחקן במכללות וקצת נתנו לו לרדת בדראפט בדיוק כמו מיצ'ל בגלל תפיסה של גובה לעמדה (2"6 שוטינג גארד). אילולי הפציעה של הוד (וגם אקסום) מיצ'ל כנראה לא היה פורץ כל כך מהר ואולי כמו האריס היינו רואים רק ניצוצות. נכון שהאריס גם מאוד השתפר אבל עד השנה מאלון לא החליט מי הגארדים שלו סופית. כעת שיש לו יציבות בזמן המשחק זה מיד מוקרן בביטחון שלו.

        4. לא הייתי ממהר להספיד אותה. היו לא מעט מומחים ששמו את IT מעל קיירי הקיץ. אני מאלה שלא הסכימו אבל את IT של שנה שעברה ממש לא ראינו השנה. המהירות והקליעה לא שם. אז ברור שההגנה שלו בולטת. אני לא רוצה לקבוע גם שלא נראה. ווייד עד לפני חודש נראה פנטסטי. הוא בטח לא נותן 100%. TT עוד לא מקרה אבוד והוא עשה ללא מעט קבוצות טרור בפלייאוף. וזה ממשיך עם ג'יי קראודר קרובר וג'ף וגרין וכו'. טיי לו משחק הרכבים הזויים מהסיבות שלו. אבל בזמן הפלייאוף לא נראה קאבס דומה לזו של עכשיו אפילו לא קרוב. האם הם ידרסו את המזרח השנה? לא נראה ככה כי יש שיפור אצל לא מעט קבוצות.

  15. אני לא מבים האם קרי לובש חולצה של נייק?
    היה כבר מקרה כזה ואז גילרי הראה שזאת תמונה ישנה שלו אבל מה עכשיו???

  16. מעורב מעולה מנחם , עוד יומיים לחלון העברות והקליפרס עדיין ישנים , יהיה מעניין מאוד בסוף לדעתי(אפשר לחלום)

  17. 1. לגבי דירוג הקבוצות, אני חושב שנעשה עוול לקאבס. כן, הם כרגע בתחתית של החברית, אבל משבר ינואר זו כבר מסורת אצלם. עד הפלייאוף זה יעבור, ובפלייאוף עצמו אף קבוצה (חוץ מג"ס) לא רוצה להיתקל בלברון ווייד, כשהם מחוזקים בתומאס (גם הוא עד הפלייאוף יחזור לעצמו).

    בדירוג שלי הייתי מכניס את הקאבס, דטרויט ו..יוטה ! וזה על חשבון מינסוטה, מילווקי ופורטלנד.

    2. מנחם, תרשה לי להציע תיאוריה אחרת על תקופת הצנע. זה לא שמס המותרות שובר את בעלי הקבוצות, אלא שהמשכורות המופרכות פשוט לא מוכיחות את עצמן.

    הבעלים משלמים הון עתק בשביל סופרסטארים, ומה יוצא בסוף? כן, אוקלהומה, פליקנס וקליפרס. ואם נדבר על שחקנים בודדים, אז TT, מוזגוב ועוד כמה שששמעתי שהמדענים של נאסא מנסים עד היום לפתח אלגוריתם שיראה קשר בין המשכורת לתפוקה שלהם.
    נראה לי שלבעלים לא אכפת לשלם הרבה מס אם זה מביא בסוף משהו, אבל לאור התוצאות בשטח, מתחיל להימאס להם מהקטע הזה.

    6. קשה לי להגדיר טרייד על בחירת דראפט כטעות. זה מסוג הדברים שבאמת אפשר לבחון רק כעבור שנים, ראה מקרה גרג אודן.
    גם היום יש לחץ גדול על בוסטון וקליבלנד אם לעשות טרייד על בחירות דראפט עתידיות כדי לחזק את העונה הנוכחית. בשום פנים ואופן אני לא אבוא אליהם בטענות בדיעבד, ולא משנה מה יחליטו.

    11. בקשר לנער הרומני… נראה לך שהוא מסוגל להתמודד במשחק אמיתי מול בוגרים? אפילו ליורוליג לא הייתי שולח אותו מחשש שהוא לא יחזור בחתיכה אחת מהמשחק הראשון.

      1. אין לי מושג.
        אני רק יכול להניח שמה שיש לכם להציע זה בחירות דראפט מבין האוסף המרשים שלכם (בלי ציניות), ולקחת איזה חוזה רע או שניים מההורנטס.

  18. נוביצקי יקבל מדאלאס מה שהוא ירצה – בין אם זה להישאר, או טרייד.
    זו לא נראית לי החלטה פשוטה כי לדעתי דאלאס לא ינסו להתחזק יותר מדי בעונה הבאה, ובמקום זה ינסו לשמור על מקום בתקרה לקיץ 2019, אבל אולי אני טועה.

  19. הבחור הזה לא נראה כמו בן אדם בכלל, נראה כמו איזה חייזר מוזר מתיקים באפלה. לא נראה לי שבכלל יגיע לאנשהו.
    כל הדירוגי עוצמה האלה לא אומרים כלום, שבוע הבא חצי מהקבוצות יתחלפו בטח

  20. מעורב מצויין. מבחינת השכר – היה הגיוני שתהיה התקררות אחרי 2016 המטורפת, חבל שהבליזרס לא הבינו את זה כי נתקעו לכמה שנים. קליבלנד טעו בענק עם גריפין ואני מקווה שמיאמי תחזור לנצח, הגיע הזמן

  21. מנחם ללברון בכלל לא היה סכסוך עם גריפיןף להיפך.
    מישהו יודע להסביר למה סטף קיבל שריקות בוז?

  22. אחלה מעורב, תודה רבה (על הכל, לא רק על התמונה של אליסון).
    הרומני הזה הוא הדבר הכי מפחיד שיצא מאירופה, כולל אדולף. יצא לי פעם לעמוד ליד נפיל רומני אחר, טיטי פופה שמו, ליד הנוכחי הוא נראה כמו שילוב של שוורצנגר ובראד פיט

  23. ואל תזכירו בכלל את השמות דוראנט וקרי בהקשר של נוביצקי.
    קרי זכה באליפות עקב פציעת קיירי ולאב ואח"כ הוא והקאפקייק התחברו יחד בשביל שלברון לא יתן להם בראש. דירק לא ברח לשום מקוםן ולא התחבר לאף אחד הביא אליפות עם נגרים עם טרי ובריאה ועם הקאפקייק הוא גם ניגב את הפרקט על הדרך.
    גם עם 20 אליפויות הם לא יגיעו לרמה של דירק כי האליפות האחת של דירק לבד שווה את כל האליפויות שלהם שאין להם יריבות בכלל.

    אם דירק היה אמריקאי כבר היו סוגדים לו אבל בגלל שהוא לא משלהם הוא רק עוד שחקן טוב. אנדרייטד ואחד הגדולים הרבה הרבה מעל דוראנט וקרי.

  24. מספרי אותו פלייאוף של דירק אבל הרבה מעבר למספרים היה צריך לראות ולהרגיש את זה את הווינריות ואת זה שהוא נתן בראש לקינג שעשה מסיבת 8 אליפויות שלו…

    סיבוב 1 מול פורטלנד- 27.3 נק, 7.8 ריב, 3 אס.

    אחרי ברשימה גייסון טרי -17.3 נק, קיד- 11.7 נק, שון מריון 10.5 נק, פז'ה 9.5 נק.

    סיבוב 2 מול הלייקרס- 25.3 נק, 9.3 ריב, 2.5 אס

    טרי- 19.8 נק, פז'ה -12.5 נק, בריאה- 11.5 נק, מריון 8.5 נק.

    סיבוב 3 מול אוק- 32.2 נק, 6.8 ריב, 2.6 אס.

    טרי- 15.4 נק, מריון 14.2 נק, בריאה- 11.4 נק, קיד 9.6 נק

    סיבוב 4 מול מיאמי- 26 נק, 9.7 ריב, 2 אס

    טרי- 18 נק, מריון 13.7 נק, צנדלר, 9.7 נק, בריאה 8.8 נק

    1. הנתונים האלה ממש לא מראים שחקן ש'סחב על הגב' קבוצה. השחקן הכי טוב שלה? ברור. הכוכב שלה? ברור. לבד? כל כך לא. אתה הצעתי לי לראות את משחקי הגמר ואני מחזיר את ההצעה אלייך. 4 המשחקים הראשונים היו צמודים ובתוצאה נמוכה. אתה מוכן להסביר למה? האם הגנת הצבע של דירק? האם אחוזי הדיוק הגבוהים שלו? משחקים 6-7 ההתקפיים האם ראיתה חבורה בינונית רוכבת על דירק? סטף קארי בגמר 2015 קלע הכי הרבה נקודות בגמר בג"ס. 26 נקודות ב44% ו38% לשלוש עם 6 אסיסטים ו5 ריבאונדים אחריו איגי עם 16 וקליי עם 15. האם סטף סחב את ג"ס לאליפות לבד?

      1. מחזק את דבריך.

        האליפות של דאלאס היתה אליפות של קבוצה מלוכדת נגד אוסף כוכבים שעוד לא מצאו את כימיה בינהם.

        כל משחק הרגיש כאילו כל שחקן של דאלאס הוא מינימום סופרסטאר, כל אחד פגע שם כאילו הוא צלף עם כוונות מושלמות. גייסון טרי ושון מריון לא יכלו להחטיא, וגיי גיי התעלל בהיט ונראה כמו גבר נגד ילדים (בהפוך על הפוך). נוביצקי היה הכוכב של הקבוצה לאורך כל השנה ובאופן טבעי הלכו עליו הכי הרבה אז גם סיים כקלע המוביל, אבל לתאר את זה כאילו סחב את קבוצתו על הגב לבד זה לחטוא למציאות בענק.

        כמו שנאמר פה קודם האמויפי האמיתי היה קרלייל שהראה ללברון, וויד ובוש מה זה קבוצה אמיתית. אגב, הם למדו את זה טוב טוב ובשנתיים שאחרי שיחקו מאוד דומה לדאלאס בסדרות הגמר. הנעת כדור מהירה עד לשחקן החופשי שתופר את השלשה המזדמנת. שיין באטייה ומייק מילר נתנו הופעות לצד הביג 3 ונראו צעירים ב-10 שנים..

  25. בעניין הטינאייג'ר הרומני –

    בכדורגל האירופי מועדונים מביאים ילדים, ממנים אותם, ובמקרי הצלחה קוצרים את הפירות.

    רומניה היא ארץ עניה. במידה והרומני מגיע מבית עני, מי מממן אותו? האם תהיה למממן שותפות כספית במקרה של הצלחה? האם ההורים שלו גם באו לאמריקה?

    בתחילת הסרטון כתבו שעד היום רק 2 רומנים הגיעו לאן בי איי, אחד מהם הוא ארני גרונפלד. מכיוון שהשם נשמע לי יהודי, שמחתי לקרוא בוויקיפדיה שהוא אכן משלנו. גם היום הוא במערכת – מנהל וושינגטון וויזרדס.

  26. לגבי הקופצת במוט היפהפייה, התמונות שלה היו ויראליות לפני 10 שנים . . . היא קיבלה לתהילה זמנית אבל לא היתה טובה מספיק, ועברה לדוגמנות כבר לפני כמה שנים טובות.

    1. אני לא בודק כדי לא להתאכזב. שמו תמונה וכתבו 'קופצת מוט מעולה עם עתיד מזהיר'? אז אני מכניס. בא לכם לבדוק? BE MY GUESTS

  27. אאני לא בודק כדי לא להתאכזב. שמו תמונה וכתבו 'קופצת מוט מעולה עם עתיד מזהיר'? אז אני מכניס. בא לכם לבדוק? BE MY GUESTS

  28. אליסון והרומני זה סיפורים כבר מלפני שנתיים-שלוש.

    מישהו שצופה בוויזארדס לאחרונה יודע איך הם מנצחים כל משחק מאז שוול בחוץ? ומה זה אומר עליו!

  29. שמעון אמר את כל מה שאני חושב בעניין האליפות של דירק. ראיתי כל משחק בפלייאוף הזה. חלק מהמשחקים ראיתי מהמגרש. זה היה דירק וחבורה של שחקנים משלימים שבעצמם הבינו שאלוהים התחפש לשחקן כדורסל ואי אפשר לנצח אותו. אגב, לדעתי, בשלב מסויים בכל סדרה גם כוכבי היריבות חשבו ככה. עם דוראנט הוא ניקה את הרצפה. ביינום, קובי וגאסול היו אחוזי אימה כל פעם שקיבל את הכדור. לברון נראה כמו ילד כשדירק כמעט פירק לו את הפרוייקט. כדי לנצח אותו היה צריך לקרות מה שקרה במשחק אחד מול פורטלנד…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט