מעורב הופס ליום שני/ איזה סופרבול ענק היה לנו!!!!/ מנחם לס

1. "אני רק שחקן. אני לא הכתובת לשאלות מסוג אלה!"

(היו ימים כשהכל היה נורמלי!)

מיד אחרי ההפסד המשפיל לרוקטס לברון נישאל בקשר לשינויים בקבוצה הוא נשאל מה דעתו. הוא ענה לכריס פדור מהקליבלנד.קום (Chris Fedor of Cleveland.com)

"I'm a player, and that's it," James said. "That's not a question for me. I show up to work every day. I bust my tail every day. I'm the first one to get to the gym, and I'm one of the last ones to leave. I do my part. I control what I can control, and that is what I can control."

זוהי תשובה מסוג אחר לחלוטין – ושפה אחרת לחלוטין – מלברון של לפני שנה כשהוא התקיף את ההנהלה על שלקבוצה אין בק-קורט מתאים לאלופה (כי לפני שנה כעת חייה היא היתה האלופה ולא הקבוצה העייפה, זקנה, ומחוסלת שהיא היום. אתם זוכרים את ה-"We need a f–king playmaker," James told reporters מהשנה שעברה? אם לא אז הרי הוא לפניכם:

*

פתאום אין לו מה לומר? פתאום הוא "רק שחקן שבא לעבוד ונותן את כל מה שיש לו כשהעברות שחקנים הוא עניין של ההנהלה ולא שלי"???
*
הקבוצה מפורקת. היא הפסידה 10 מ-13 האחרונים. לברון, שיכול להשתמש באופציה שלו ולהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל הקיץ, נותן להנהלה להחליט מה שהיא רוצה. הוא מדבר כאדם שוויתר על העונה הזאת.
*
ביום חמישי ביל סימונס יצא עם סיפורו ב-RINGER על "פגישה" שהיתה ללברון עם גולדן סטייט. הסיפור התחיל למעשה עם סקופ של  כריס היינס מ-ESPN ( Chris Haynes), שקווין דוראנט – ואח"כ לברון עצמו – לעגו לניכתב.
*
מה שברור הוא שהקאבס תעשה משהו בומבסטי לפני יום חמישי. הם כנראה לא רוצים לקחת את הדיו והכותרות מהסופרבול, אז הם יחכו כנראה עד יום שלישי להודיע על דיל רציני כלשהו, שיהיה מרוכז כנראה בשחקן הגנתי גבוה.
*

2. אל הורפורד קובר סל נצחון נגד הבלייזרס עם הבאזר (העיקר עוד נצחון למזרח)

*

3. דני איינג': "החודש הבא (חודש מרץ, לפי הבנתי, מ.ל) ילמד אותנו הרבה על חזרתו של גורדון הייוארד"

*

ההשתפרות במצב הפציעה של גורדון הייוארד מתקדמת בקצב מואץ, למרות שגורדון עצמו בטוויטר שלו כתב -"אני לא חוזר לשחק עד העונה הבאה".

מצד שני, דני איינג' בתכנית הרדיו השבועית בה הוא מופיע (weekly appearance on the Toucher and Rich radio show) אמר ש-"החודש הבא ילמד אותנו הרבה על זמן חזרתו למשחק".

אני משוכנע שאם הסלטיקס עושים ריצה רצינית בסיבוב הראשון, הייוארד יהיה מוכן לסיבוב השני ל'הרצה', ואז בגמר (נגד הקאבס?) בכושר מלא, ואחרי הנצחון על הקאבס, הגמר נגד יוסטון או הווריורס כאילו הוא מעולם לא ניפצע!

 

4. חסימה לסרטים של הגריק פריק על אלן מהנטס:

*

*

5. האם ההרגשה היא של "התרגשות" או "אכזבה" מ'עונת הטריידים' הזו המסתיימת ביום ה'?

 

אז מה? היו טריידים והעברות שריגשו וממשיכות לרגש אתכם, או שההרגשה היא של דה-ג'אבו (DE'JOUVOUS)?   – מומי יסביר דה-ג'אבו!

ישנן ארבעה החייבות להשתפר אם הן מעוניינות בריצה רצינית עד הסוף בפלייאוף, עתה שהבעייה של גולדן סטייט התגלתה: אם אתה מוריד את החמישייה מהפארקט כמה שיותר מהר, הספסל הוא בשר טרי לתותחים. הפסדיה האחרונים של הווריורס מביישים על אמת, אפילו שהיא עדיין מס' 1 לפי לאס ווגאס. ז"א שניתן להתחזק ולנצח אותה אם עושים כמה דברים, ומיד (עד יום חמישי).

6. דלון רייט ב-EUROSTEP (ו-15 נק') גוברים על ממפיס (עידן עופר היה שם לספר לנו)

*

*

 

7. קליבלנד קאבס: לא יודעים מה הצעד הבא (שחייב להילקח!)

בימים רגילים ובתנאים רגילים ישיבה על מקום שלישי במזרח אינה סיבה לפניקה, אבל הסיכויים הם שהקבוצה תפסיד בדרכה לגמר המזרח ואם לא אז תושפל ע"י יוסטון או גולדן סטייט ואז לברון יקפוץ לשוק חדש.

הקבוצה חייבת להתחזק כדי לא ליפול למרתף משפיל עם המחשבה שעליה להמשיך להתקיים אחרי תקופת לברון. לקאבס ישנה בעייה ידועה וראצינית: היא אחת מקבוצות ההגנה החלשות של הליגה (אוקיי, מס' 28, לא 30 בהגנה). כמה שחקנים שעלולים להביא מספיק רלוונטיות כבר העונה, ובטוח ב-"POST LEBRON LIFE" הם ספנסר דווינדי, ג'ורג' היל, ריקי רוביו, ורובין לופז.

8. שלשה של בזמור מהפינה מזמרת שיר עצוב לניקס:

*

*

9. מילווקי באקס

עכשיו שהבאקס חייה ללא ג'ייסון קיד, מאמנה הזמני ג'ו פרנטי חייב לשחק עם הקבוצה הגנה יותר סטנדרטית מההגנה הפרוצה של המאמן הקוודם שהירשתה 117 נק' ל-100 פוזשיונס של היריבה כשהגריק פריק עוזב את הפארקט.

מה הקבוצה צריכה מלבד קצת חום ופחות שלג וקרח? היא צריכה סנטר מגן, ואם הוא יכול גם להרחיב קצת את השטח זה יהיה אידיאלי. זה עושה ממארק גאסול מטרה אידיאלית אפילו שהוא כבר לא מה שהיה. סנטר אחר – שוב, אני מדבר בעיקר  ה-ג-נ-ה  הוא דאנדרה ג'ורדן שחוזהו מסתיים הקיץ והקליפרס תשמח לאיזו שהיא תמורה עליו, ואם הוא משתמש באופציה שישנה לו לעוד שנה, הייתי מנסה אפילו את טייסון צ'נדלר או רובין לופז.

10. הלייקרס מנצחת נצחון חוץ נפלא (ולא יאומן בתכלית!) על OKC!

אינגראם בדרך לסל ההובלה הסופית עם לא פאול אחד שנעשה עליו, אלא שניים!

*

*

11. מינסוטה טימברוולבס

תתפלאו, אבל למינסוטה ישנה את החמישייה האפקטיבית ביותר בליגה, כשהם מעל החמישייה של הרוקטס ב-4 נקודות ל-100 פוזשינס, ואת החמישייה של הווריורס ב-10 נק' (בלתי יאומן, הא? אבל לכו לבדוק. מדובר על חמישיות ששיחקו יחד לפחות 200 דקות).

הספסל הוא סיפור שונה לחלוטין כשכל אחד מלבד טיוס ג'ונס עולה לשחק. ג'מל  קרופורד וגורג'וי דיאנג רושמים את ה ON/OFF הגרוע ביותר לשחקן ספסל מעל 800 דקות. הווה אומר שהוולס חייבים לצמצם כמה שניתן את הימצאם על הקרשים.

החוזה של דיאנג שרץ עד 2020-21 על 17 מיל. לעונה יהיה כנראה בלתי אפשרי להתעסקות עמו (אלא אם כן הקבוצה מוכנה לזרוק כסף לאחד מ-20,000 האגמים במדינה), אבל אם הם מצליחים להביא את טייריק אוואנס – שחייב להיות מטרתם הראשית – איכשהו (הוא משחק את הכדורסל הטוב שלו בקריירה) זה יכול להיות דג הזהב שלהם, והוא אחד היחידים שיכול להיות 'הבאה' ריאליסטית.

12. בוסטון סלטיקס

הסלטיקס יושבים חזק-חזק במזרח כקבוצה עם כל היתרונות:

א) מקום ראשון במזרח.

ב) הקבוצה הרביעית ב-NBA ב-"צעירות".

ג) הקבוצה עם הכי הרבה בחירות דראפט סיבוב ראשון (בגין טריידים בעבר)

הבעייה? בעייה שהרבה קבוצות היו מחליפות איתה: 17 דגלי אליפות, אבל אף אחד בעשר השנים האחרונות.

הם הוסיפו את גרג מונרו, אבל הם חייבים עזרת קלעים, בעייה שעשתה מהם הקבוצה השנייה מהתחת בקליעות מרחוק. אתה לא צריך להיות גאון כמוני או להבין כדורסל כמו דדי להבין שעליה לדוג את טייריק אוואנס או לו ויליאמס, אפילו במחיר בחירת דראפט ראשונה.

אבל ישנה סיבה ששמתי אותה באותיות אדומות והסיבה אינו לו ויליאמס או טייריק אוואנס. הסיבה היא אנטוני דייויס. לפי ג'רד ווייס מ- http://celticswire.usatoday.com/2018/02/04/marcus-smart-nba-trade-deadline-source-boston-celtics/

זה לא המקום היחידי שבו קראתי על מאמצי הסלטיקס להחתים את AD. הם מוכנים – לפי ג'רד ווייס – לתת את סמארט, טרי רוזייר, ג'יילן בראון, ובחירת דראפט להשיג את  אנטוני דייויס. הסלטיקס מאמינה שזאת הצעה מאד אטרקטיבית, במיוחד עתה שדמרכוס קאזינס פצוע והפליקנס לא הולכים לשום מקום בלעדו. אולי הם יהיו מוכנים להתחיל הכל מחדש ללא צמד המגדלים, ולהתחיל עם סמול בול מגן העדן, כשגם קאזינס יוצא למכירה.

הכתובת הטובה ביותר לכל אפשרויות הסלטיקס היא כאן:

http://www.bostonglobe.com/sports/celtics/2018/02/03/danny-ainge-celtics-nba-trade-deadline/r8xI1pQAgxazp6RlplAMLM/story.html?et_rid=604357268&s_campaign=breakingsports:newsletter

13. למרות בעיות הקבוצה, הג'וב של טיירון לי הוא בטוח (בינתיים)

'not firing our head coach'

 

למרות כל בעיות הקבוצה, ומשחקו הנופל ושוקע של לברון (הפלוס/מינוס הגרוטע מאז עונת הרוקי – 0.44), אדריאן ווג'

 

 

(והקריעה 120-88 ע"י יוסטון ) מדווח שבינתיים הג'וב של טיירון לו מובטח לו.

"We are not firing our head coach," one Cavaliers official told ESPN late Saturday night.

14. לדעת לברון הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לקאבס זה שיורידו אותם מנשיונל TV ויתנו להם להתגבר על בעיותיהם בשקט, ומבפנים!

15. כולם שואלים מדוע כריס פול פורח ביוסטון בשעה שאייזיה תומאס STRUGGLES בקאבס!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
85 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
האחד
האחד
05/02/2018 0:07:03
הגב ל  דדי

++ קינג אוף הארטס

דדי
דדי
05/02/2018 0:28:33
הגב ל  האחד

Josh the Hitman Hart

דיאנדרה הענק
דיאנדרה הענק
06/02/2018 20:35:22
הגב ל  דדי

זה bret hart

Mbk
Mbk
05/02/2018 1:12:13
הגב ל  דדי

🙂
The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 0:08:05

הלייקרס?

Koala swag
Koala swag
05/02/2018 0:14:27

מנחם אתה לא נגמר וטוב שכך. תודה!

אור
אור
05/02/2018 0:57:09

לברון נראה לי עייף מכל המסביב ולא אכפת לו כמו בעבר, במיוחד לא מהעונה הרגילה, אבל בפלייאוף הוא יופיע. האם זה יספיק הפעם ללא קיירי, תלוי במה שיש לIT ולווייד לתת.

לגבי AD, ההצעה הזו של בוסטון לא מספיקה, יכול להיות שלא מחזיקים מסמארט ורוזייר יותר מדי לפני החוזה הבא שלהם. על ג'יילן בראון לא הייתי מוותר אם אפשר להימנע מכך (לעומת טייטום) כי ביחד עם AD בוסטון צריכים את הסגל הכי טוב מסביב ולא רק רוקיס.

שמעון
שמעון
05/02/2018 8:46:09
הגב ל  אור

וויד נראה משחק בפעם האחרונה בשלהי 2014 ומשחק הגנה בשלהי ב-2012. תמיד אפשר אבל לצפות או שבאיזה משחק מול אינדיאנה הוא יקלע איזה סל קלאץ ויהיה כותרת וויד הלא נגמר.

הוא כבר שחקן גמור לחלוטין, אין רגליים, הגנה 0 והתקפה בקושי מול קבוצות כמו פיניקס ומגיק. לצפות מוויד זה כמו לצפות מכרמלו.

Mbk
Mbk
05/02/2018 1:14:34

תודה מנחם
היו 2 מובים של אינגרם הלילה שגרמו לי לחשוב שהוא עלה כיתה
שניהם נגמרו בסל עם כוח בדאנקים לתוך הטבעת
אינגרם הוסיף מאסה ואם יוסיף 7-10 קילו מבלי לאבד מהירות הוא יהיה פגז של שחקן
הדקות ששיחק כרכז היו לא רעות , זה רעיון לא רע בכלל בעיקר אם יפתח משחק פוסט מול נמוכים

Berch
Berch
05/02/2018 1:27:59

מעורב תענוג
לילהטוף. 🙂

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/02/2018 5:17:27

לא נראה לי שדייויס מגיע לבוסטון למרות כל הלחשושים העסקה לא תצא לפועל! איך תצא כשהבאת דייויס דורשת את עזיבת הורפורד מטעמי מס מותרות? הורפורד נותן עונה טובה מאד ואתה לא נפטר מהמנהיג האמיתי שמוביל אותך להיות מועמד לאליפות…. חוץ מזה שדייויס רוצה להשאר בניו אורלינס ולא מעוניין בבוסטון…

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 6:11:57
הגב ל  ד"ר הופמן

לפי החישובים של כותב המאמר לא ייגעו בהורפורד. הוא נשאר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
05/02/2018 7:41:11
הגב ל  מנחם לס

מנחם
אז איך אפשר?
בוא ניקח את העונה הבאה לדוגמא..
דייויס לוקח 25.5
הורפורד לוקח 29
קיירי אירווינג לוקח 20 מליון
גורדון הייווארד 31
סך הכל 105.5 לפני שהכנסנו את טייטום לעסק ואת מי שישאר ויבוא.
בוסטון תהייה בחריגה מטורפת, גם עם יביאו מחליפים מה G….
אולי השנה טרייד כזה יכול לעבוד כי הקנס קטן יותר אבל בשנים הבאות המשכורות קופצות וזה עוד לפני שדיברנו על חידוש לקיירי.
עם גרוסבאק מוכן לשלם מותרות בערך של 30 עד 40 מליון בשנה (לא היה רחוק מכך בתקופת הביג ט'ריי) אז הכל אפשרי.

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 14:21:52

הכוכבים הגדולים יקחו כל אחד 10% פחות, כמו שעשו במיאמי, ובגולגן סטייט

עידו גילרי
עידו גילרי
05/02/2018 14:25:48
הגב ל  מנחם לס

מנחם, אתה פשוט לא מבין איך כל העסק הזה עובד.
אף אחד מהם לא יכול לקחת סנט פחות.
זה אפשרי רק בחוזה הבא שלהם ולעונה הבאה כולם על חוזה.

דדי
דדי
05/02/2018 11:23:12
הגב ל  מנחם לס

כותב המאמר לא עשה שום חישובים, אחרת היה מבין שהטרייד הזה רחוק מלעבוד מבחינת שכר, ובגלל זה כמעט בוודאות הורפורד או הייורד יהיו חייבים להיות חלק מטרייד כזה אם יקרה העונה.

עוד דבר שאפשר להגיד בוודאות מוחלטת הוא שלא יהיה שום טרייד של דייויס לבוסטון בלי שהבחירה של הלייקינגס תלך לניו אורלינס, או טייטום.

אולי בעוד כמה חודשים אם הייוורד יראה שהוא חזר לעצמו ב 100% אז יהיה סיכוי לשילוב שלו עם בראון, רוז'יר, וכמה בחירות אחרות, אבל גם זה קלוש מאד.

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 14:22:57
הגב ל  דדי

מדובר שזה כולל גם את הבחירה הראשונה

שמעון
שמעון
05/02/2018 8:47:56
הגב ל  ד"ר הופמן

תקשיב לי ד"ר תמורת אנתוני דיוויס נותנים את הורפורד ואת כל המשפחה שלו יחד איתו. אם בוסטון מצליחים להביא את דיוויס בלי לוותר על היוורד או קיירי איינג ענק. פאקן אל הורפורד שחקן מאד נחמד אבל AD זה לבל אחר, משול בדיוק לדוראנט מול הריסון בארנס.

Avri
Avri
05/02/2018 12:15:29
הגב ל  שמעון

לגמרי, בשביל דייויס איינג׳ גם יכניס את האמא שלו לעסקה. חבל רק שאין שום סיכוי שהעסקה הזו תצא לפועל.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
05/02/2018 14:29:07
הגב ל  Avri

ברור שזה לא יוצא לפועל.
קודם כל דייויס בכלל לא רוצה לעזוב ובטח שלא להגיע לבוסטון. הוא הראה את זה לא מעט פעמים אז מדוע ממשיכים לדוש בזה?
בתחילת השנה אמרתי ואני חוזר בשבילך שמעון, גם אני הייתי שמח להחליף את אל בדייויס. אין שאלה בכלל. יותר מכך הייתי מסכים לתת את שתי הבחירות של ברוקלין והלייקרס (לפני שקיירי הגיע!).
ושוב, דייויס לא רוצה לבוא, אז דיבורים כמו חול…
יש הורפורד ויש מונרו ואולי יהיה וויל או אוונס או שניהם ואז אחרי פגרת האולסטאר, עם לו או טרייק או שניהם ומונרו שרק צריך לחתום הסלטיקס תגיע לרמה שהיא יכולה ללכת על הטייטל כבר השנה. אם כמו שמנחם צופה, היווארד חוזר בסוף חודש מרץ לאימוני הקבוצה ומראה יכולת להשתלב ולתרום אז השמים הם הגבול.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/02/2018 14:31:36

אתה מבין שאף אחד לא שואל את דיוויס?
ומאיפה אתה בכלל יודע מה הוא רוצה או לא רוצה.

אור
אור
05/02/2018 15:24:13

ככל שהתואר של הד"ר גבוה יותר כך ההבנה בכדורסל יורדת.

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 14:24:22
הגב ל  שמעון

אני לא יוצר עיסקות. אני מדווח מה שאני קורא

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 14:26:34
הגב ל  שמעון

מה אתם מבלבלים לי את המוח כאילו אני הצעתי את העיסקה? נתתי לינק לאחיד האנשים החשובים במדיה של בוסטון. פנו אליו

עידו גילרי
עידו גילרי
05/02/2018 14:28:30
הגב ל  מנחם לס

כן, רק שהוא כלל את הורפורד בעסק.

שמעון
שמעון
05/02/2018 14:40:50
הגב ל  מנחם לס

חחח

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
05/02/2018 7:26:04

שיווואוו איזה הצעה מדהימה של בוסטון על AD, אני לא יודע איך הם יוכלו לסרב למרכוס סמראט שמסיים חוזה, טריי רוזייר השחקן הכי חם בליגה, ובנוסף על זה בראון,שאין בכלל ספק שהוא הקוואי הבא של הליגה, לא מספיק כל זה הם אפילו מצ'פרים את הפליקנס בלא פחות מבחירת דראפט!!!!!, דני איינג' פשוט נפל על הראש, לדעתי האישית הוא ממש מגזים במה שהוא מציע.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
05/02/2018 7:44:20

גם אני חושב ככה. אבל נראה שהם מאמינים שדייויס יכול להפוך למפלצת עם הורפורד כמנטור שמלמד את הנער וסטיבנס כאחד שיבנה עבורו מהלכים מנצחים. איך עושים את זה מבחינה כספית, לא ברור לי. אמ לק לכתבות שמנחם הדביק. יש גבול לזמן שאני יכול להקדיש.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
05/02/2018 8:18:03

הייתי ציני, אני שום סיכוי שהם יתחילו לדבר בכלל בלי לכלול את טייטום בעיסקה, הורפורד גם יהיה חייב לעבור בכדי שהמשכורות יתאימו, לטעמי אם איינג' רוצה לעשות את זה הוא יצטרך משהו בסגנון של, טייטום, בראון,הורפורד , הבחירה של סקרמנטו ב2019,עוד תוספות קטנות, וגם לזה אני בכלל לא בטוח שהם יסכימו, אין הרבה כישרונות כמוהו בליגה, הוא סופרסטאר שנופל פעם בעשור, אני במקומם מעביר את הכל חוץ מקיירי, גם את היוורד הייתי כולל אבל אני לא חושב שהם עד כדי כך חסרי לב שם בבוסטון,

בכלל במקום בוסטון אני מחכה, החלון של הלוחמים ימשך לפחות עוד שנה שנתיים, אולי עד אז יאניס יתייאש במילווקי,או אולי ללטבי ימאס מהלוזריות של הניקס.

יניב
יניב
05/02/2018 9:27:31

מסכים איתך על הכל חוץ מהמשפט שהם לא עד כדי כך חסרי לב.
איינג' בשביל דיוויס יהיה מוכן להעביר את מי שרק אפשר(כמו שאמרת חוץ מקיירי) ובכלל לדעתי את היווארד הוא יציע כחלק מהפיתוי.איינג' הוכיח לנו שמבחינתו אין שום סנטימנטים לאף אחד והוא יעשה רק מה שהוא חושב שנכון לסלטיקס.
,מה שכן לזכותו יאמר שזה עד עכשיו עובד לו ושהאוהדים של בוסטון (לפחות הח'ברה באתר כי אחרים אני פחות מכיר)מאוד בעד הגישה הזאת וגם לא מראים יותר מדי סנטימנטים לשחקנים שלהם

שמעון
שמעון
05/02/2018 10:48:07
הגב ל  יניב

הוא צודק כי אנתוני דיוויס גם עדיף על קיירי אז ברור שאם הוא מצליח להשאיר את קיירי והיוורד וגם את דיוויס זה גאון.

הסלטיקס צריכים לתת כל מה שנ"א יבקשו על דיוויס (בהנחה שהם לא ביקשו גם את קיירי).

אם אני נ"א אני לא מוותר על גיילן בראון ועל 2 בחירות הדראפט הכי גבוהות של איינג, זה 3 דברים שהייתי שם באנקר אחרת אין טרייד. על השאר ניתן להתווכח. וזה שווה לבוסטון כי אנתוני דיוויס עם קיירי והיוורד הופך אותם לקבוצה שתסתכל לגולדן סטייט בלבן של העיניים ולתחרות אמיתית מולם והופכת את בוסטון לפחות ל-5 השנים הקרובות לשליטת המזרח בלי תחרות.

Avri
Avri
05/02/2018 12:11:02
הגב ל  יניב

יניב, אתה מתאר את מה שאיינג׳ עושה כאילו זה דבר רע. הג׳וב שלו זה להרכיב את הקבוצה הכי טובה שהוא יכול ולא לעשות פוצי מוצי למליונרים בני 20. ביום ששחקן יסכים לשחק בשביל הדגל אני אסכים שצריך לחשוב פעמיים לפני שמעבירים אותו. ברוב רובם של המקרים זו עסקה כלכלית נטו בשביל השחקנים ולא צריך להכניס סנטימנטים לדיון.

יניב
יניב
05/02/2018 12:30:04
הגב ל  יניב

לא אמרתי שזה רע. האם ככה הייתי רוצה שהGM שלי יתנהג לא יודע לענות לך.רק ציינתי בקשר לכך שטיג זריקה חשודה אמר שבוסטון לא עד כדי כך חסרי לב אז עניתי לו את התשובה הזאת.
דרך אגב אם נרחיב את הדיון אז כן כרגע זה בהחלט עובד ועובד טוב לבוסטון ולאיינג' אבל באיזשהו שלב זה יכול להתנקם בהם,ניקח דוגמא נגיד של דיוויס,הרי זה ברור שזה השחקן שאיינג' הכי חושק בו ותמורתו הוא באמת ייתן כמעט הכל ואז למשל דווקא דיוויס יחליט שלא מתאים לו להאריך חוזה במועדון שבהניד עפעף יעיף אותו ולא יחתום.
אבל שוב כרגע הטקטיקה הזאת עובדת לאיינג' ולא רק שהיא עובדת הוא הצליח להחתים 2 שחקנים חופשיים איכותים,אז באמת שזה לא דבר רע רק אני עם עצמי לא יודע אם ככה הייתי רוצה שהקבוצה שלי תתנהג

שמעון
שמעון
05/02/2018 8:49:49

זה מה שהציעו פה בטריידים הדימיונים וזה ההצעה הכי הוגנת שיש והכי טובה שנ"א תקבל על אנתוני דיוויס. שווה ל-2 הצדדים. גיילן בראון הוא אולסטאר עתידי הגנה והתקפה נהדרים.

שמעון
שמעון
05/02/2018 10:51:56

אתה ציני? אנתוני דיוויס שווה יותר מכל זה אבל בהתחשב במצב זה טרייד הוגן. אתה מקבל שחקן טופ 5-7 בליגה בגיל 24 ואת שחקן הפנים הטוב בליגה, אתה מקבל כישרון יותר גדול מטים דאנקן, קארל מלון וקווין גארנט ולשחקן שתחת סטיבנס כל שנה יהיה שחקן ההגנה של העונה וזה לא שווה פאקן טרי רוזייר, מרקוס סמארקט (סתם שחקנים) וגיילן בראון ובחירת דראפט???

אתה מקבל שחקן שכל שנה אתה בגמר ונלחם על התואר.

אתה אמיתי?

דיוויס היום בסלטיקס ובסוף הקררירה משווים אותו לטימי, הלוואי שזה יקרה בשבילו ובשביל שגולדן סטייט יפסידו.

שמעון
שמעון
05/02/2018 10:56:03
הגב ל  שמעון

ואציין שלבוסטון יש את החבילה הכי אטראקטיבית בליגה להציע על דיוויס בגלל בחירות הדראפט שלהם ובגלל היוורד/בראון.

שום קבוצה לא תוכל להציע יותר מזה.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
05/02/2018 11:13:27
הגב ל  שמעון

שום קבוצה לא תוכל להציע יותר מזה?

פופ יכול לתת את קוואי ותוספות, יוטה יכולה להציע את גוברט תוספות ועוד בחירות דראפט, הניקס יכולים להציע את פורזינגס ותוספות, שיקאגו יכולים להציע את מרקאנן, לאבין,דאן, בחירת דרפאט של השנה ושל שנה הבאה, הלייקרס יכולים להציע משהו בשילוב של שניים מתוך מאינגרם, קוזמה ובול, אם הם ממש רוצים, את כל ההצעות האלה הייתי לוקח לפני זאת של בוסטון.

לגבי הבחירות דראפט של בוסטון, הם לא כאלה מדהימות, רק הבחירה של סקרמנטו נראית טוב, אבל צריך לקחת בחשבון ששנה הבאה לסקרמנטו לא יהיה טעם לעשות טנקינג, בנוסף לזה הם כנראה יוסיפו שחקן 1-5 מהדראפט הקרוב, כמו הלייקרס השנה יש להם על מה לשחק שנה הבאה, וגם cap space לעשות מהלכים בקיץ.

איינג' מהמר פה, כי ככל שהזמן עובר הבחירות דראפט שלו יכולות רק לאבד מערכן.

שמעון
שמעון
05/02/2018 14:35:37

gm נ"א- לא חבילה טובה יותר.

קאווי בן 26 והוא פחות טוב מאנתוני דיוויס ובמערכת של נ"א הוא לא יהיה כמו בספרס, לא לוקח בחיים, גיילן בראון יכול להתפתח להיות שחקן קרוב לרמתו או ברמתו ויש לי עוד את טייטום/היוורד ו-2 בחירות דראפט גבוהות עם סיכוי טוב לבחור סופרסטארים שזה הרבה יותר טוב מהתוספות שיבואו עם קאווי שזה שחקנים גמורים.
לוקח את הדיל של בוסטון בהליכה.

רודי גובר והנגרים של יוטה? חחחח אל תצחיק אותי בחיים לא מתקרב לזה.

פורזיניגס או מרקנן על אנתוני דיוייס?? נראה לך????

החבילה של הסלטיקס הכי טובה בהרבה מכל מה שהצעת לי.

אני מעוניין לשמוע הצעות, מי יכול להציע לי טרייד טוב יותר על דיויס מחבילת בוסטון?

אצל בוסטון אני מקבל רכז ראשון לגיטימי (רוזייר), רכז מחליף לגיטימי וכזה שיכול גם לעשות הגנה ואולי להתפתח (סמארט), אולסטאר עתידי שתותח בהגנה ובהתקפה ובקבוצה שלי יהפוך להיות הגוטוגאי והכוכב שלי (בראון) ו-2 בחירות דראפט גבוהות שמגדילות סיכוי להנחית אצלי סופרסטאר עתידי. מי יכול לתת לי משהו טוב יותר, מחכה להצעות.

השרת
השרת
05/02/2018 14:51:25

קוואי פחות טוב מדיוויס ?

קוואי פיינלס אמ וי פי, בעוד ההישג הגדול של דיוויס היה לחטוף סוויפ סיבוב ראשון בפליאוף.

רק אומר..

* גם אם היית שואל אותי לפני שנתיים הייתי בונה קבוצה סביב דייויס, אבל הרבה מים עברו בנהר והוא נשאר במקומו, תחתית הפליאוף במערב, כבר לא כזה מרשים..

שמעון
שמעון
05/02/2018 19:26:35

אני לוקח את דיוויס לפני קאווי בכל יום נתון. אם דיוויס היה עם פופ גם הוא היה פיינלס אמויפי.

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 14:27:00

מה אתם מבלבלים לי את המוח כאילו אני הצעתי את העיסקה? נתתי לינק לאחיד האנשים החשובים במדיה של בוסטון. פנו אליו

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
05/02/2018 7:59:08

הטרייד המתרקם הוא לברון תמורת כספי

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 14:27:50

איזה מצחיק אתה. חוש הומור עשר. צחקתי כל הבוקר

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
05/02/2018 14:45:15
הגב ל  מנחם לס

🙂

FuckTheRefs
FuckTheRefs
05/02/2018 8:21:37

איינג' חושב שהוא משחק שח-מט ולא כדורסל…
כל הזמן מסובב ומזיז שחקנים
מקבל רוקיז ,מכשיר אותם ומנסה לעשות עליהם מסחרה
מחזיק עדיין ב10 בחירות דראפט ועושה לכולם אצבע משולשת .
המחשבה על לשחרר את רוז'ייר סמארט ובראון (בתוספת ממתק דראפט) בשביל שחקן מוכשר ביותר אבל נוטה לפציעות כל שני וחמישי כבר גובל במזוכיזם

אוהד הצלחות
אוהד הצלחות
05/02/2018 8:41:09

יש לי כמה שאלות בסיסיות של רוקי.

1. אם אני עולה לריבאונד והודף את הכדור, הריבאונד נרשם על מי שתפס בסופו של דבר את הכדור?
2. מה לגבי חטיפות? אם הסטתי את הכדור ומישהו אחר מהקבוצה שלי תפס, החטיפה עליו, עליי, או לא נרשמת בכלל?
3. זריקה שנחסמה (block) נחשבת החטאה, או לא נרשמת?
4. למה לא סופרים חסימות (screen)?

היו לי גם כמה לגבי אסיסטים, אבל וידאו ב-BballBreakdown סגר לי את הפינה הזאת.

תודה, תבורכו!

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
05/02/2018 8:53:42

1.כן מי שתפס את הכדור הריבאונד נרשם לחובתו.

2.מי שתפס את החטיפה, מקבל את החטיפה על שמו, יש נתון נפרד לגבי הסטות אתה יכול לראות את זה פה :
https://stats.nba.com/players/hustle/?sort=DEFLECTIONS&dir=1

3.כן, זריקה שנחסמה נחשבת להחטאה.

4.זה נתון די מוזר לספור, אבל אם אתה מתכוון לחסימות שהובילו לסל אז הנה :
https://stats.nba.com/players/hustle/?sort=SCREEN_ASSISTS&dir=1

אוהד הצלחות
אוהד הצלחות
05/02/2018 9:01:20

4. כן, מן הסתם. שכחתי לכתוב.

תודה!

Dani din
Dani din
05/02/2018 9:31:55

1. לא בדיוק. אם זה controlled tip אז זה נספר לשחקן שהודף את הכדור.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/02/2018 9:32:54

1. יש פה תחום אפור- זה עניין של שליטה אז השאלה היא האם ההדיפה הייתה מכוונת ובשליטה או לא. במקרה וכן ההודף יקבל קרדיט על הריבאונד. כמו אם אסיסטים יש כאן הרבה עניין של שיקול דעת.
2. כאן בפירוש אתה טועה – מי שמסיט את הכדור הוא זה שמקבל את הקרדיט על החטיפה.
3. נכון וחושב לציין שמי שאוסף את הכדור לאחר ההחטאה רושם לזכותו ריבאונד (מכיוון שהיה ניסיון זריקה)

Ish
Ish
05/02/2018 9:49:58

בדקת את זה עם רוני נאן לפני שכתבת את זה?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/02/2018 9:59:18
הגב ל  Ish

"אין צעדים" עדיין לא סטטיסטיקה רשמית

Ish
Ish
05/02/2018 10:28:33
הגב ל  Ish

צודק, בדקת את זה עם מישהו שהיה סטיסטיקאי בnba עשרים שנה וכבר אינו כזה כעשור?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/02/2018 10:36:17
הגב ל  Ish

כן. הוא אמר שבסופו של דבר הם רושמים מה שבא להם.

Ish
Ish
05/02/2018 10:41:45
הגב ל  Ish

מגניב, עכשיו רק צריך שהשחקנים ישחקו מה שבא להם ותהיה קונסיסטנטיות all around

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
05/02/2018 9:24:02

גדול אתה מנחם.
(לימדו צרפתית בבת גלים? צ"ל Déjà vu)

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 14:29:55

בבת גלים לימדו רק לדינו

יניב
יניב
05/02/2018 9:30:22

תודה מנחם,תוך כדי הקריאה של המעורב בסעיפים 11 ו12 נפל לי האסימון,אם רק סטיבנס היה מאמן את מיניסוטה ולא הקצב,הם היו מפחידים עד כדי כך שעוד שנה גולדן כבר היו צריכים לחשוש מהם

שמעון
שמעון
05/02/2018 10:43:16
הגב ל  יניב

בדיוק

אסף
אסף
05/02/2018 10:21:18

הצעד הבא של הקאבס צריך להיות טרייד על לברון, הוא משדר את כל הסימנים שהולך לחתוך בקיץ לפחות שירוויחו עליו כמה שיותר.
הקושי הווטו שלו על כל טרייד והעובדה שמניח שקבוצה שיסכים לעבור אליה גם יצטרך להתחייב אליה מעבר לחצי העונה הנוכחית (האופציה הכי טובה לפתרון לשתיהן לדעתי- קדימה לרוקטס)
חלק מהעניין של הספסל של מינסוטה הוא חוסר היכולת הסדרתי של תיבס לנצל את הספסל שלו עוד מימי שיקאגו העליזים.

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 14:30:42
הגב ל  אסף

הקאבס לא יכולים לעשות דבר עם לברון ללא הסכמתו

Iאסף
Iאסף
05/02/2018 19:26:42
הגב ל  מנחם לס

ברור לי מנחם! לכן יוסטון נראית לי הפתרון ההדיוני ביותר. יקבל את המזוקן והחבר הטוב פול .ואת הסיכוי הכי ריאלי שיש להתמודד כרגע עם הלוחמים.

שמעון
שמעון
05/02/2018 21:59:08
הגב ל  Iאסף

הארדן נמלט מדוראנט וראסל אתה חושב שהוא יסכים ללברון???? לא יקרה. אם יוסטון יקחו אליפות מתישהו זה יהיה שהאיש והזקן מוביל אותם, הוא הרוויח את זה ביושר.

אסף
אסף
05/02/2018 22:40:40
הגב ל  שמעון

אם הוא רוצה להלחם בלוחמים כבר עכשיו אני לא רואה בשבילו ברירה אחרת, יותר מזה אם בטעות קאווי עוד חוזר באזור מרץ העונה ומצליח להכנס לעניינים עד הפלייאוף (וכן ברור לי שכרגע זה אם גדול מאוד)
יש מצב שבהרכב הנוכחי הם גם לא עוברים את הספרס.
קושי נוסף בלהביא את לברון הוא למצוא קבוצה שמוכנה לקלוט את החוזה האיום ונורא של אנדרסון

שמעון
שמעון
05/02/2018 14:43:58
הגב ל  אסף

האדם היחיד שיכול להטריד את לברון זה לברון

מתן גילור
05/02/2018 18:11:05
הגב ל  אסף

גם אני חושב שלברון לרוקטס זה הפתרון הטוב ביותר לכל הצדדים.

ולדי קוגן
05/02/2018 10:44:16

אין לי כמעט ספק שנראה בסוף טרייד של גבה מניו אורלינס, אבל לא בנקודת זמן הנוכחית. אני גם חושב שבגלל שבוגי כנראה ישאר בקיץ הם גם לא יעשו את זה בקיץ. בסוף הם יעשו עליו כנראה טרייד ב-2019 ויקבלו עליו אולי חצי מחיר.

שמעון
שמעון
05/02/2018 14:45:13

אני לא חושב שקאזינס ישאר ובקיץ 2019 לדעתי יהיה טרייד על הגבה אחרי עוד עונה כושלת של הפליקנס.
בוסטון יכולה להביא את קאזינס חינם הקיץ אם בא להם.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/02/2018 14:47:20
הגב ל  שמעון

למה שיעשו עליו טרייד כשיש לו עוד שנתיים על החוזה?

ולדי קוגן
05/02/2018 15:02:56

אם אני לא טועה הוא יהיה חופשי ב-2020, בהנחה שהוא לא ירים את האופציה לעונת 21.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/02/2018 15:35:16

אם יש לו אופציה על השנה האחרונה אז יש בזה הגיון.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/02/2018 12:29:50

אחלה מעורב, תודה
אני קורא פה בתגובות על הדיל בין בוסטון לניו אורלינס, וזה נשמע לי קצת מפחיד. הגבה הוא חיה רעה, ללא ספק, אבל בשביל הדיל הזה צריך לפרק את בוסטון. אם כזה דבר יקרה, זה רק צל"ש או טר"ש לאיינג', שום דבר באמצע

יניב
יניב
05/02/2018 12:32:20

זה רק צל"ש,דיוויס,קיירי והיווארד +סטיבנס כמאמן זה שילוב של קונדיטורית מלאה.הדבר היחידי הבעייתי קצת זאת היסטורית הפציעות של דיוויס

שמעון
שמעון
05/02/2018 14:27:04

אך ורק צלש. קיירי היוורד, טייטום ודיוויס או קיירי, היוורד, דיוייס, הורפורד זה קונטנדרית אמיתית שאשכרה יכולה לנצח את גולדן סטייט/לתת לה חתיכת פייט ולהגיע לגמר לפחות בכל אחת מ-5 השנים הבאות.

אם איינג מצליח להביא את AD בלי לוותר על קיירי והיוורד הוא גאון.
לדעתי הטרייד הזה לא יקרה נכון להיום.

מנחם לס
מנחם לס
05/02/2018 14:31:46

הקלידו את התגובה כאן…

דדי
דדי
05/02/2018 14:51:25

קליבלנד ואטלנטה – זה פשוט חייב להיגמר בטרייד.

כל כך הרבה אינטרסים משותפים וחלקים שמתאימים.

חייב.

IHater
IHater
05/02/2018 15:00:45

הוצאתי עכשיו אלף שקל מהכספומט וחילקתי לאנשים. חלק מהטרייד של AD לבוסטון. הגיוני אותו דבר.

באמת אחלה טרייד – לוותר על השחקן הכי טוב בעולם בערך, עבור כל מיני חלפים ובחירות דראפט. שמהם אולי ייצא AD החדש! אחלה דיל.

לא צריך את AD, בוסטון כבר קונדיטורית. יש דונאט, בוסטון קרים, טעים לאללה. קונדיטורית עלק. עילגות אול אובר.

אור
אור
05/02/2018 15:21:39
הגב ל  IHater

AD לבד לא מביא אותם לשום מקום, גם לא עם קאזינס. אתה חושב שעוד שנתיים AD יחתום מחדש?

פיני
פיני
05/02/2018 15:29:46
הגב ל  אור

עוד שנתיים אלוהים גדול. בוסטון יעמדו בתור עם כל הליגה, מגולדן סטייט ועד הלייקרס או הניקס. אין לאף אחד מושג מה יקרה עד אז, וכמה AD יהיה מחובר לניו אורלינס. רק שמדברים פה על טרייד עכשיו. למה לוותר על שחקן של דור שנפל אצלך סתם ככה? שום הגיון.

IHater
IHater
05/02/2018 15:31:05
הגב ל  פיני

לא מדויק, ברור שבוסטון עדיפה ויש לה נכסים.
רק לא עכשיו

אור
אור
05/02/2018 15:38:03
הגב ל  פיני

אולי, אבל הערך שלו יירד לדעתי. יכול גם להיפצע. החוזים בתמורה יכולים להיות שווים פחות. מסכים שלחכות מבחינת נ"א זו האופציה הבטוחה

אור
אור
05/02/2018 15:20:01

ברור שבמשכורות השחקנים שצוינו לא מספיקים, היוורד צריך להיות חלק מהעסקה. הפליקנס לא צריכים את הורפורד סמארט ורוזייר אלא את הקומבינציה המקסימלית מבין הייוורד, בראון, טייטום והבחירה של הלייקרס / קינגס (ואולי גם עוד בחירה). תיאורטית בוסטון יכולים לשמור את בראון אצלם ולשלוח את השאר והם הופכים לקבוצה מפחידה במחיר שהפליקנס לא יקבלו בחיים מקבוצה אחרת.

שמעון
שמעון
05/02/2018 22:23:04

תגובה לנושא 15- שוב לברון הבכיין מפעיל את כתב החצר שלו ובוכה?

פול פשוט טוב בהרבה מאיזייה תומאס ומייק דאנטוני הוא מאמן עונה סדירה נפלא (פלייאוף זה סיפור אחר) ומאמן התקפה מעולה, וההשתלבות של פול והארדן יחד זה קרדיט קודם כל לו., כלומר הוא מאמן הרבה יותר טוב מלברון.

Benjo
Benjo
06/02/2018 0:10:57

איזה מעורב מעולה.בניגוד לדיעה האחידה פה באתר הטרייד על AD אם יהיה לא יעזור לבוסטון. זו תהיה השגיאה הגדולה הראשונה שאיינג' עושה . ואני כותב את זה כמישהו שחושב שאיינג' גאון.

סגירת תפריט
85
0
נשמח לתגובה שלך.x