מעורב הופס ליום שני/ איזה סופרבול ענק היה לנו!!!!/ מנחם לס

1. "אני רק שחקן. אני לא הכתובת לשאלות מסוג אלה!"

(היו ימים כשהכל היה נורמלי!)

מיד אחרי ההפסד המשפיל לרוקטס לברון נישאל בקשר לשינויים בקבוצה הוא נשאל מה דעתו. הוא ענה לכריס פדור מהקליבלנד.קום (Chris Fedor of Cleveland.com)

"I'm a player, and that's it," James said. "That's not a question for me. I show up to work every day. I bust my tail every day. I'm the first one to get to the gym, and I'm one of the last ones to leave. I do my part. I control what I can control, and that is what I can control."

זוהי תשובה מסוג אחר לחלוטין – ושפה אחרת לחלוטין – מלברון של לפני שנה כשהוא התקיף את ההנהלה על שלקבוצה אין בק-קורט מתאים לאלופה (כי לפני שנה כעת חייה היא היתה האלופה ולא הקבוצה העייפה, זקנה, ומחוסלת שהיא היום. אתם זוכרים את ה-"We need a f–king playmaker," James told reporters מהשנה שעברה? אם לא אז הרי הוא לפניכם:

*

פתאום אין לו מה לומר? פתאום הוא "רק שחקן שבא לעבוד ונותן את כל מה שיש לו כשהעברות שחקנים הוא עניין של ההנהלה ולא שלי"???
*
הקבוצה מפורקת. היא הפסידה 10 מ-13 האחרונים. לברון, שיכול להשתמש באופציה שלו ולהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל הקיץ, נותן להנהלה להחליט מה שהיא רוצה. הוא מדבר כאדם שוויתר על העונה הזאת.
*
ביום חמישי ביל סימונס יצא עם סיפורו ב-RINGER על "פגישה" שהיתה ללברון עם גולדן סטייט. הסיפור התחיל למעשה עם סקופ של  כריס היינס מ-ESPN ( Chris Haynes), שקווין דוראנט – ואח"כ לברון עצמו – לעגו לניכתב.
*
מה שברור הוא שהקאבס תעשה משהו בומבסטי לפני יום חמישי. הם כנראה לא רוצים לקחת את הדיו והכותרות מהסופרבול, אז הם יחכו כנראה עד יום שלישי להודיע על דיל רציני כלשהו, שיהיה מרוכז כנראה בשחקן הגנתי גבוה.
*

2. אל הורפורד קובר סל נצחון נגד הבלייזרס עם הבאזר (העיקר עוד נצחון למזרח)

*

3. דני איינג': "החודש הבא (חודש מרץ, לפי הבנתי, מ.ל) ילמד אותנו הרבה על חזרתו של גורדון הייוארד"

*

ההשתפרות במצב הפציעה של גורדון הייוארד מתקדמת בקצב מואץ, למרות שגורדון עצמו בטוויטר שלו כתב -"אני לא חוזר לשחק עד העונה הבאה".

מצד שני, דני איינג' בתכנית הרדיו השבועית בה הוא מופיע (weekly appearance on the Toucher and Rich radio show) אמר ש-"החודש הבא ילמד אותנו הרבה על זמן חזרתו למשחק".

אני משוכנע שאם הסלטיקס עושים ריצה רצינית בסיבוב הראשון, הייוארד יהיה מוכן לסיבוב השני ל'הרצה', ואז בגמר (נגד הקאבס?) בכושר מלא, ואחרי הנצחון על הקאבס, הגמר נגד יוסטון או הווריורס כאילו הוא מעולם לא ניפצע!

 

4. חסימה לסרטים של הגריק פריק על אלן מהנטס:

*

*

5. האם ההרגשה היא של "התרגשות" או "אכזבה" מ'עונת הטריידים' הזו המסתיימת ביום ה'?

 

אז מה? היו טריידים והעברות שריגשו וממשיכות לרגש אתכם, או שההרגשה היא של דה-ג'אבו (DE'JOUVOUS)?   – מומי יסביר דה-ג'אבו!

ישנן ארבעה החייבות להשתפר אם הן מעוניינות בריצה רצינית עד הסוף בפלייאוף, עתה שהבעייה של גולדן סטייט התגלתה: אם אתה מוריד את החמישייה מהפארקט כמה שיותר מהר, הספסל הוא בשר טרי לתותחים. הפסדיה האחרונים של הווריורס מביישים על אמת, אפילו שהיא עדיין מס' 1 לפי לאס ווגאס. ז"א שניתן להתחזק ולנצח אותה אם עושים כמה דברים, ומיד (עד יום חמישי).

6. דלון רייט ב-EUROSTEP (ו-15 נק') גוברים על ממפיס (עידן עופר היה שם לספר לנו)

*

*

 

7. קליבלנד קאבס: לא יודעים מה הצעד הבא (שחייב להילקח!)

בימים רגילים ובתנאים רגילים ישיבה על מקום שלישי במזרח אינה סיבה לפניקה, אבל הסיכויים הם שהקבוצה תפסיד בדרכה לגמר המזרח ואם לא אז תושפל ע"י יוסטון או גולדן סטייט ואז לברון יקפוץ לשוק חדש.

הקבוצה חייבת להתחזק כדי לא ליפול למרתף משפיל עם המחשבה שעליה להמשיך להתקיים אחרי תקופת לברון. לקאבס ישנה בעייה ידועה וראצינית: היא אחת מקבוצות ההגנה החלשות של הליגה (אוקיי, מס' 28, לא 30 בהגנה). כמה שחקנים שעלולים להביא מספיק רלוונטיות כבר העונה, ובטוח ב-"POST LEBRON LIFE" הם ספנסר דווינדי, ג'ורג' היל, ריקי רוביו, ורובין לופז.

8. שלשה של בזמור מהפינה מזמרת שיר עצוב לניקס:

*

*

9. מילווקי באקס

עכשיו שהבאקס חייה ללא ג'ייסון קיד, מאמנה הזמני ג'ו פרנטי חייב לשחק עם הקבוצה הגנה יותר סטנדרטית מההגנה הפרוצה של המאמן הקוודם שהירשתה 117 נק' ל-100 פוזשיונס של היריבה כשהגריק פריק עוזב את הפארקט.

מה הקבוצה צריכה מלבד קצת חום ופחות שלג וקרח? היא צריכה סנטר מגן, ואם הוא יכול גם להרחיב קצת את השטח זה יהיה אידיאלי. זה עושה ממארק גאסול מטרה אידיאלית אפילו שהוא כבר לא מה שהיה. סנטר אחר – שוב, אני מדבר בעיקר  ה-ג-נ-ה  הוא דאנדרה ג'ורדן שחוזהו מסתיים הקיץ והקליפרס תשמח לאיזו שהיא תמורה עליו, ואם הוא משתמש באופציה שישנה לו לעוד שנה, הייתי מנסה אפילו את טייסון צ'נדלר או רובין לופז.

10. הלייקרס מנצחת נצחון חוץ נפלא (ולא יאומן בתכלית!) על OKC!

אינגראם בדרך לסל ההובלה הסופית עם לא פאול אחד שנעשה עליו, אלא שניים!

*

*

11. מינסוטה טימברוולבס

תתפלאו, אבל למינסוטה ישנה את החמישייה האפקטיבית ביותר בליגה, כשהם מעל החמישייה של הרוקטס ב-4 נקודות ל-100 פוזשינס, ואת החמישייה של הווריורס ב-10 נק' (בלתי יאומן, הא? אבל לכו לבדוק. מדובר על חמישיות ששיחקו יחד לפחות 200 דקות).

הספסל הוא סיפור שונה לחלוטין כשכל אחד מלבד טיוס ג'ונס עולה לשחק. ג'מל  קרופורד וגורג'וי דיאנג רושמים את ה ON/OFF הגרוע ביותר לשחקן ספסל מעל 800 דקות. הווה אומר שהוולס חייבים לצמצם כמה שניתן את הימצאם על הקרשים.

החוזה של דיאנג שרץ עד 2020-21 על 17 מיל. לעונה יהיה כנראה בלתי אפשרי להתעסקות עמו (אלא אם כן הקבוצה מוכנה לזרוק כסף לאחד מ-20,000 האגמים במדינה), אבל אם הם מצליחים להביא את טייריק אוואנס – שחייב להיות מטרתם הראשית – איכשהו (הוא משחק את הכדורסל הטוב שלו בקריירה) זה יכול להיות דג הזהב שלהם, והוא אחד היחידים שיכול להיות 'הבאה' ריאליסטית.

12. בוסטון סלטיקס

הסלטיקס יושבים חזק-חזק במזרח כקבוצה עם כל היתרונות:

א) מקום ראשון במזרח.

ב) הקבוצה הרביעית ב-NBA ב-"צעירות".

ג) הקבוצה עם הכי הרבה בחירות דראפט סיבוב ראשון (בגין טריידים בעבר)

הבעייה? בעייה שהרבה קבוצות היו מחליפות איתה: 17 דגלי אליפות, אבל אף אחד בעשר השנים האחרונות.

הם הוסיפו את גרג מונרו, אבל הם חייבים עזרת קלעים, בעייה שעשתה מהם הקבוצה השנייה מהתחת בקליעות מרחוק. אתה לא צריך להיות גאון כמוני או להבין כדורסל כמו דדי להבין שעליה לדוג את טייריק אוואנס או לו ויליאמס, אפילו במחיר בחירת דראפט ראשונה.

אבל ישנה סיבה ששמתי אותה באותיות אדומות והסיבה אינו לו ויליאמס או טייריק אוואנס. הסיבה היא אנטוני דייויס. לפי ג'רד ווייס מ- http://celticswire.usatoday.com/2018/02/04/marcus-smart-nba-trade-deadline-source-boston-celtics/

זה לא המקום היחידי שבו קראתי על מאמצי הסלטיקס להחתים את AD. הם מוכנים – לפי ג'רד ווייס – לתת את סמארט, טרי רוזייר, ג'יילן בראון, ובחירת דראפט להשיג את  אנטוני דייויס. הסלטיקס מאמינה שזאת הצעה מאד אטרקטיבית, במיוחד עתה שדמרכוס קאזינס פצוע והפליקנס לא הולכים לשום מקום בלעדו. אולי הם יהיו מוכנים להתחיל הכל מחדש ללא צמד המגדלים, ולהתחיל עם סמול בול מגן העדן, כשגם קאזינס יוצא למכירה.

הכתובת הטובה ביותר לכל אפשרויות הסלטיקס היא כאן:

http://www.bostonglobe.com/sports/celtics/2018/02/03/danny-ainge-celtics-nba-trade-deadline/r8xI1pQAgxazp6RlplAMLM/story.html?et_rid=604357268&s_campaign=breakingsports:newsletter

13. למרות בעיות הקבוצה, הג'וב של טיירון לי הוא בטוח (בינתיים)

'not firing our head coach'

 

למרות כל בעיות הקבוצה, ומשחקו הנופל ושוקע של לברון (הפלוס/מינוס הגרוטע מאז עונת הרוקי – 0.44), אדריאן ווג'

 

 

(והקריעה 120-88 ע"י יוסטון ) מדווח שבינתיים הג'וב של טיירון לו מובטח לו.

"We are not firing our head coach," one Cavaliers official told ESPN late Saturday night.

14. לדעת לברון הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לקאבס זה שיורידו אותם מנשיונל TV ויתנו להם להתגבר על בעיותיהם בשקט, ומבפנים!

15. כולם שואלים מדוע כריס פול פורח ביוסטון בשעה שאייזיה תומאס STRUGGLES בקאבס!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. לברון נראה לי עייף מכל המסביב ולא אכפת לו כמו בעבר, במיוחד לא מהעונה הרגילה, אבל בפלייאוף הוא יופיע. האם זה יספיק הפעם ללא קיירי, תלוי במה שיש לIT ולווייד לתת.

    לגבי AD, ההצעה הזו של בוסטון לא מספיקה, יכול להיות שלא מחזיקים מסמארט ורוזייר יותר מדי לפני החוזה הבא שלהם. על ג'יילן בראון לא הייתי מוותר אם אפשר להימנע מכך (לעומת טייטום) כי ביחד עם AD בוסטון צריכים את הסגל הכי טוב מסביב ולא רק רוקיס.

    1. וויד נראה משחק בפעם האחרונה בשלהי 2014 ומשחק הגנה בשלהי ב-2012. תמיד אפשר אבל לצפות או שבאיזה משחק מול אינדיאנה הוא יקלע איזה סל קלאץ ויהיה כותרת וויד הלא נגמר.

      הוא כבר שחקן גמור לחלוטין, אין רגליים, הגנה 0 והתקפה בקושי מול קבוצות כמו פיניקס ומגיק. לצפות מוויד זה כמו לצפות מכרמלו.

  2. תודה מנחם
    היו 2 מובים של אינגרם הלילה שגרמו לי לחשוב שהוא עלה כיתה
    שניהם נגמרו בסל עם כוח בדאנקים לתוך הטבעת
    אינגרם הוסיף מאסה ואם יוסיף 7-10 קילו מבלי לאבד מהירות הוא יהיה פגז של שחקן
    הדקות ששיחק כרכז היו לא רעות , זה רעיון לא רע בכלל בעיקר אם יפתח משחק פוסט מול נמוכים

  3. לא נראה לי שדייויס מגיע לבוסטון למרות כל הלחשושים העסקה לא תצא לפועל! איך תצא כשהבאת דייויס דורשת את עזיבת הורפורד מטעמי מס מותרות? הורפורד נותן עונה טובה מאד ואתה לא נפטר מהמנהיג האמיתי שמוביל אותך להיות מועמד לאליפות…. חוץ מזה שדייויס רוצה להשאר בניו אורלינס ולא מעוניין בבוסטון…

      1. מנחם
        אז איך אפשר?
        בוא ניקח את העונה הבאה לדוגמא..
        דייויס לוקח 25.5
        הורפורד לוקח 29
        קיירי אירווינג לוקח 20 מליון
        גורדון הייווארד 31
        סך הכל 105.5 לפני שהכנסנו את טייטום לעסק ואת מי שישאר ויבוא.
        בוסטון תהייה בחריגה מטורפת, גם עם יביאו מחליפים מה G….
        אולי השנה טרייד כזה יכול לעבוד כי הקנס קטן יותר אבל בשנים הבאות המשכורות קופצות וזה עוד לפני שדיברנו על חידוש לקיירי.
        עם גרוסבאק מוכן לשלם מותרות בערך של 30 עד 40 מליון בשנה (לא היה רחוק מכך בתקופת הביג ט'ריי) אז הכל אפשרי.

          1. מנחם, אתה פשוט לא מבין איך כל העסק הזה עובד.
            אף אחד מהם לא יכול לקחת סנט פחות.
            זה אפשרי רק בחוזה הבא שלהם ולעונה הבאה כולם על חוזה.

      2. כותב המאמר לא עשה שום חישובים, אחרת היה מבין שהטרייד הזה רחוק מלעבוד מבחינת שכר, ובגלל זה כמעט בוודאות הורפורד או הייורד יהיו חייבים להיות חלק מטרייד כזה אם יקרה העונה.

        עוד דבר שאפשר להגיד בוודאות מוחלטת הוא שלא יהיה שום טרייד של דייויס לבוסטון בלי שהבחירה של הלייקינגס תלך לניו אורלינס, או טייטום.

        אולי בעוד כמה חודשים אם הייוורד יראה שהוא חזר לעצמו ב 100% אז יהיה סיכוי לשילוב שלו עם בראון, רוז'יר, וכמה בחירות אחרות, אבל גם זה קלוש מאד.

    1. תקשיב לי ד"ר תמורת אנתוני דיוויס נותנים את הורפורד ואת כל המשפחה שלו יחד איתו. אם בוסטון מצליחים להביא את דיוויס בלי לוותר על היוורד או קיירי איינג ענק. פאקן אל הורפורד שחקן מאד נחמד אבל AD זה לבל אחר, משול בדיוק לדוראנט מול הריסון בארנס.

        1. ברור שזה לא יוצא לפועל.
          קודם כל דייויס בכלל לא רוצה לעזוב ובטח שלא להגיע לבוסטון. הוא הראה את זה לא מעט פעמים אז מדוע ממשיכים לדוש בזה?
          בתחילת השנה אמרתי ואני חוזר בשבילך שמעון, גם אני הייתי שמח להחליף את אל בדייויס. אין שאלה בכלל. יותר מכך הייתי מסכים לתת את שתי הבחירות של ברוקלין והלייקרס (לפני שקיירי הגיע!).
          ושוב, דייויס לא רוצה לבוא, אז דיבורים כמו חול…
          יש הורפורד ויש מונרו ואולי יהיה וויל או אוונס או שניהם ואז אחרי פגרת האולסטאר, עם לו או טרייק או שניהם ומונרו שרק צריך לחתום הסלטיקס תגיע לרמה שהיא יכולה ללכת על הטייטל כבר השנה. אם כמו שמנחם צופה, היווארד חוזר בסוף חודש מרץ לאימוני הקבוצה ומראה יכולת להשתלב ולתרום אז השמים הם הגבול.

      1. מה אתם מבלבלים לי את המוח כאילו אני הצעתי את העיסקה? נתתי לינק לאחיד האנשים החשובים במדיה של בוסטון. פנו אליו

  4. שיווואוו איזה הצעה מדהימה של בוסטון על AD, אני לא יודע איך הם יוכלו לסרב למרכוס סמראט שמסיים חוזה, טריי רוזייר השחקן הכי חם בליגה, ובנוסף על זה בראון,שאין בכלל ספק שהוא הקוואי הבא של הליגה, לא מספיק כל זה הם אפילו מצ'פרים את הפליקנס בלא פחות מבחירת דראפט!!!!!, דני איינג' פשוט נפל על הראש, לדעתי האישית הוא ממש מגזים במה שהוא מציע.

    1. גם אני חושב ככה. אבל נראה שהם מאמינים שדייויס יכול להפוך למפלצת עם הורפורד כמנטור שמלמד את הנער וסטיבנס כאחד שיבנה עבורו מהלכים מנצחים. איך עושים את זה מבחינה כספית, לא ברור לי. אמ לק לכתבות שמנחם הדביק. יש גבול לזמן שאני יכול להקדיש.

      1. הייתי ציני, אני שום סיכוי שהם יתחילו לדבר בכלל בלי לכלול את טייטום בעיסקה, הורפורד גם יהיה חייב לעבור בכדי שהמשכורות יתאימו, לטעמי אם איינג' רוצה לעשות את זה הוא יצטרך משהו בסגנון של, טייטום, בראון,הורפורד , הבחירה של סקרמנטו ב2019,עוד תוספות קטנות, וגם לזה אני בכלל לא בטוח שהם יסכימו, אין הרבה כישרונות כמוהו בליגה, הוא סופרסטאר שנופל פעם בעשור, אני במקומם מעביר את הכל חוץ מקיירי, גם את היוורד הייתי כולל אבל אני לא חושב שהם עד כדי כך חסרי לב שם בבוסטון,

        בכלל במקום בוסטון אני מחכה, החלון של הלוחמים ימשך לפחות עוד שנה שנתיים, אולי עד אז יאניס יתייאש במילווקי,או אולי ללטבי ימאס מהלוזריות של הניקס.

        1. מסכים איתך על הכל חוץ מהמשפט שהם לא עד כדי כך חסרי לב.
          איינג' בשביל דיוויס יהיה מוכן להעביר את מי שרק אפשר(כמו שאמרת חוץ מקיירי) ובכלל לדעתי את היווארד הוא יציע כחלק מהפיתוי.איינג' הוכיח לנו שמבחינתו אין שום סנטימנטים לאף אחד והוא יעשה רק מה שהוא חושב שנכון לסלטיקס.
          ,מה שכן לזכותו יאמר שזה עד עכשיו עובד לו ושהאוהדים של בוסטון (לפחות הח'ברה באתר כי אחרים אני פחות מכיר)מאוד בעד הגישה הזאת וגם לא מראים יותר מדי סנטימנטים לשחקנים שלהם

          1. הוא צודק כי אנתוני דיוויס גם עדיף על קיירי אז ברור שאם הוא מצליח להשאיר את קיירי והיוורד וגם את דיוויס זה גאון.

            הסלטיקס צריכים לתת כל מה שנ"א יבקשו על דיוויס (בהנחה שהם לא ביקשו גם את קיירי).

            אם אני נ"א אני לא מוותר על גיילן בראון ועל 2 בחירות הדראפט הכי גבוהות של איינג, זה 3 דברים שהייתי שם באנקר אחרת אין טרייד. על השאר ניתן להתווכח. וזה שווה לבוסטון כי אנתוני דיוויס עם קיירי והיוורד הופך אותם לקבוצה שתסתכל לגולדן סטייט בלבן של העיניים ולתחרות אמיתית מולם והופכת את בוסטון לפחות ל-5 השנים הקרובות לשליטת המזרח בלי תחרות.

          2. יניב, אתה מתאר את מה שאיינג׳ עושה כאילו זה דבר רע. הג׳וב שלו זה להרכיב את הקבוצה הכי טובה שהוא יכול ולא לעשות פוצי מוצי למליונרים בני 20. ביום ששחקן יסכים לשחק בשביל הדגל אני אסכים שצריך לחשוב פעמיים לפני שמעבירים אותו. ברוב רובם של המקרים זו עסקה כלכלית נטו בשביל השחקנים ולא צריך להכניס סנטימנטים לדיון.

          3. לא אמרתי שזה רע. האם ככה הייתי רוצה שהGM שלי יתנהג לא יודע לענות לך.רק ציינתי בקשר לכך שטיג זריקה חשודה אמר שבוסטון לא עד כדי כך חסרי לב אז עניתי לו את התשובה הזאת.
            דרך אגב אם נרחיב את הדיון אז כן כרגע זה בהחלט עובד ועובד טוב לבוסטון ולאיינג' אבל באיזשהו שלב זה יכול להתנקם בהם,ניקח דוגמא נגיד של דיוויס,הרי זה ברור שזה השחקן שאיינג' הכי חושק בו ותמורתו הוא באמת ייתן כמעט הכל ואז למשל דווקא דיוויס יחליט שלא מתאים לו להאריך חוזה במועדון שבהניד עפעף יעיף אותו ולא יחתום.
            אבל שוב כרגע הטקטיקה הזאת עובדת לאיינג' ולא רק שהיא עובדת הוא הצליח להחתים 2 שחקנים חופשיים איכותים,אז באמת שזה לא דבר רע רק אני עם עצמי לא יודע אם ככה הייתי רוצה שהקבוצה שלי תתנהג

    2. זה מה שהציעו פה בטריידים הדימיונים וזה ההצעה הכי הוגנת שיש והכי טובה שנ"א תקבל על אנתוני דיוויס. שווה ל-2 הצדדים. גיילן בראון הוא אולסטאר עתידי הגנה והתקפה נהדרים.

    3. אתה ציני? אנתוני דיוויס שווה יותר מכל זה אבל בהתחשב במצב זה טרייד הוגן. אתה מקבל שחקן טופ 5-7 בליגה בגיל 24 ואת שחקן הפנים הטוב בליגה, אתה מקבל כישרון יותר גדול מטים דאנקן, קארל מלון וקווין גארנט ולשחקן שתחת סטיבנס כל שנה יהיה שחקן ההגנה של העונה וזה לא שווה פאקן טרי רוזייר, מרקוס סמארקט (סתם שחקנים) וגיילן בראון ובחירת דראפט???

      אתה מקבל שחקן שכל שנה אתה בגמר ונלחם על התואר.

      אתה אמיתי?

      דיוויס היום בסלטיקס ובסוף הקררירה משווים אותו לטימי, הלוואי שזה יקרה בשבילו ובשביל שגולדן סטייט יפסידו.

      1. ואציין שלבוסטון יש את החבילה הכי אטראקטיבית בליגה להציע על דיוויס בגלל בחירות הדראפט שלהם ובגלל היוורד/בראון.

        שום קבוצה לא תוכל להציע יותר מזה.

        1. שום קבוצה לא תוכל להציע יותר מזה?

          פופ יכול לתת את קוואי ותוספות, יוטה יכולה להציע את גוברט תוספות ועוד בחירות דראפט, הניקס יכולים להציע את פורזינגס ותוספות, שיקאגו יכולים להציע את מרקאנן, לאבין,דאן, בחירת דרפאט של השנה ושל שנה הבאה, הלייקרס יכולים להציע משהו בשילוב של שניים מתוך מאינגרם, קוזמה ובול, אם הם ממש רוצים, את כל ההצעות האלה הייתי לוקח לפני זאת של בוסטון.

          לגבי הבחירות דראפט של בוסטון, הם לא כאלה מדהימות, רק הבחירה של סקרמנטו נראית טוב, אבל צריך לקחת בחשבון ששנה הבאה לסקרמנטו לא יהיה טעם לעשות טנקינג, בנוסף לזה הם כנראה יוסיפו שחקן 1-5 מהדראפט הקרוב, כמו הלייקרס השנה יש להם על מה לשחק שנה הבאה, וגם cap space לעשות מהלכים בקיץ.

          איינג' מהמר פה, כי ככל שהזמן עובר הבחירות דראפט שלו יכולות רק לאבד מערכן.

          1. gm נ"א- לא חבילה טובה יותר.

            קאווי בן 26 והוא פחות טוב מאנתוני דיוויס ובמערכת של נ"א הוא לא יהיה כמו בספרס, לא לוקח בחיים, גיילן בראון יכול להתפתח להיות שחקן קרוב לרמתו או ברמתו ויש לי עוד את טייטום/היוורד ו-2 בחירות דראפט גבוהות עם סיכוי טוב לבחור סופרסטארים שזה הרבה יותר טוב מהתוספות שיבואו עם קאווי שזה שחקנים גמורים.
            לוקח את הדיל של בוסטון בהליכה.

            רודי גובר והנגרים של יוטה? חחחח אל תצחיק אותי בחיים לא מתקרב לזה.

            פורזיניגס או מרקנן על אנתוני דיוייס?? נראה לך????

            החבילה של הסלטיקס הכי טובה בהרבה מכל מה שהצעת לי.

            אני מעוניין לשמוע הצעות, מי יכול להציע לי טרייד טוב יותר על דיויס מחבילת בוסטון?

            אצל בוסטון אני מקבל רכז ראשון לגיטימי (רוזייר), רכז מחליף לגיטימי וכזה שיכול גם לעשות הגנה ואולי להתפתח (סמארט), אולסטאר עתידי שתותח בהגנה ובהתקפה ובקבוצה שלי יהפוך להיות הגוטוגאי והכוכב שלי (בראון) ו-2 בחירות דראפט גבוהות שמגדילות סיכוי להנחית אצלי סופרסטאר עתידי. מי יכול לתת לי משהו טוב יותר, מחכה להצעות.

          2. קוואי פחות טוב מדיוויס ?

            קוואי פיינלס אמ וי פי, בעוד ההישג הגדול של דיוויס היה לחטוף סוויפ סיבוב ראשון בפליאוף.

            רק אומר..

            * גם אם היית שואל אותי לפני שנתיים הייתי בונה קבוצה סביב דייויס, אבל הרבה מים עברו בנהר והוא נשאר במקומו, תחתית הפליאוף במערב, כבר לא כזה מרשים..

    4. מה אתם מבלבלים לי את המוח כאילו אני הצעתי את העיסקה? נתתי לינק לאחיד האנשים החשובים במדיה של בוסטון. פנו אליו

  5. איינג' חושב שהוא משחק שח-מט ולא כדורסל…
    כל הזמן מסובב ומזיז שחקנים
    מקבל רוקיז ,מכשיר אותם ומנסה לעשות עליהם מסחרה
    מחזיק עדיין ב10 בחירות דראפט ועושה לכולם אצבע משולשת .
    המחשבה על לשחרר את רוז'ייר סמארט ובראון (בתוספת ממתק דראפט) בשביל שחקן מוכשר ביותר אבל נוטה לפציעות כל שני וחמישי כבר גובל במזוכיזם

  6. יש לי כמה שאלות בסיסיות של רוקי.

    1. אם אני עולה לריבאונד והודף את הכדור, הריבאונד נרשם על מי שתפס בסופו של דבר את הכדור?
    2. מה לגבי חטיפות? אם הסטתי את הכדור ומישהו אחר מהקבוצה שלי תפס, החטיפה עליו, עליי, או לא נרשמת בכלל?
    3. זריקה שנחסמה (block) נחשבת החטאה, או לא נרשמת?
    4. למה לא סופרים חסימות (screen)?

    היו לי גם כמה לגבי אסיסטים, אבל וידאו ב-BballBreakdown סגר לי את הפינה הזאת.

    תודה, תבורכו!

    1. 1.כן מי שתפס את הכדור הריבאונד נרשם לחובתו.

      2.מי שתפס את החטיפה, מקבל את החטיפה על שמו, יש נתון נפרד לגבי הסטות אתה יכול לראות את זה פה :
      https://stats.nba.com/players/hustle/?sort=DEFLECTIONS&dir=1

      3.כן, זריקה שנחסמה נחשבת להחטאה.

      4.זה נתון די מוזר לספור, אבל אם אתה מתכוון לחסימות שהובילו לסל אז הנה :
      https://stats.nba.com/players/hustle/?sort=SCREEN_ASSISTS&dir=1

      1. 1. יש פה תחום אפור- זה עניין של שליטה אז השאלה היא האם ההדיפה הייתה מכוונת ובשליטה או לא. במקרה וכן ההודף יקבל קרדיט על הריבאונד. כמו אם אסיסטים יש כאן הרבה עניין של שיקול דעת.
        2. כאן בפירוש אתה טועה – מי שמסיט את הכדור הוא זה שמקבל את הקרדיט על החטיפה.
        3. נכון וחושב לציין שמי שאוסף את הכדור לאחר ההחטאה רושם לזכותו ריבאונד (מכיוון שהיה ניסיון זריקה)

  7. תודה מנחם,תוך כדי הקריאה של המעורב בסעיפים 11 ו12 נפל לי האסימון,אם רק סטיבנס היה מאמן את מיניסוטה ולא הקצב,הם היו מפחידים עד כדי כך שעוד שנה גולדן כבר היו צריכים לחשוש מהם

  8. הצעד הבא של הקאבס צריך להיות טרייד על לברון, הוא משדר את כל הסימנים שהולך לחתוך בקיץ לפחות שירוויחו עליו כמה שיותר.
    הקושי הווטו שלו על כל טרייד והעובדה שמניח שקבוצה שיסכים לעבור אליה גם יצטרך להתחייב אליה מעבר לחצי העונה הנוכחית (האופציה הכי טובה לפתרון לשתיהן לדעתי- קדימה לרוקטס)
    חלק מהעניין של הספסל של מינסוטה הוא חוסר היכולת הסדרתי של תיבס לנצל את הספסל שלו עוד מימי שיקאגו העליזים.

      1. ברור לי מנחם! לכן יוסטון נראית לי הפתרון ההדיוני ביותר. יקבל את המזוקן והחבר הטוב פול .ואת הסיכוי הכי ריאלי שיש להתמודד כרגע עם הלוחמים.

        1. הארדן נמלט מדוראנט וראסל אתה חושב שהוא יסכים ללברון???? לא יקרה. אם יוסטון יקחו אליפות מתישהו זה יהיה שהאיש והזקן מוביל אותם, הוא הרוויח את זה ביושר.

          1. אם הוא רוצה להלחם בלוחמים כבר עכשיו אני לא רואה בשבילו ברירה אחרת, יותר מזה אם בטעות קאווי עוד חוזר באזור מרץ העונה ומצליח להכנס לעניינים עד הפלייאוף (וכן ברור לי שכרגע זה אם גדול מאוד)
            יש מצב שבהרכב הנוכחי הם גם לא עוברים את הספרס.
            קושי נוסף בלהביא את לברון הוא למצוא קבוצה שמוכנה לקלוט את החוזה האיום ונורא של אנדרסון

  9. אין לי כמעט ספק שנראה בסוף טרייד של גבה מניו אורלינס, אבל לא בנקודת זמן הנוכחית. אני גם חושב שבגלל שבוגי כנראה ישאר בקיץ הם גם לא יעשו את זה בקיץ. בסוף הם יעשו עליו כנראה טרייד ב-2019 ויקבלו עליו אולי חצי מחיר.

    1. אני לא חושב שקאזינס ישאר ובקיץ 2019 לדעתי יהיה טרייד על הגבה אחרי עוד עונה כושלת של הפליקנס.
      בוסטון יכולה להביא את קאזינס חינם הקיץ אם בא להם.

  10. אחלה מעורב, תודה
    אני קורא פה בתגובות על הדיל בין בוסטון לניו אורלינס, וזה נשמע לי קצת מפחיד. הגבה הוא חיה רעה, ללא ספק, אבל בשביל הדיל הזה צריך לפרק את בוסטון. אם כזה דבר יקרה, זה רק צל"ש או טר"ש לאיינג', שום דבר באמצע

    1. זה רק צל"ש,דיוויס,קיירי והיווארד +סטיבנס כמאמן זה שילוב של קונדיטורית מלאה.הדבר היחידי הבעייתי קצת זאת היסטורית הפציעות של דיוויס

    2. אך ורק צלש. קיירי היוורד, טייטום ודיוויס או קיירי, היוורד, דיוייס, הורפורד זה קונטנדרית אמיתית שאשכרה יכולה לנצח את גולדן סטייט/לתת לה חתיכת פייט ולהגיע לגמר לפחות בכל אחת מ-5 השנים הבאות.

      אם איינג מצליח להביא את AD בלי לוותר על קיירי והיוורד הוא גאון.
      לדעתי הטרייד הזה לא יקרה נכון להיום.

  11. הוצאתי עכשיו אלף שקל מהכספומט וחילקתי לאנשים. חלק מהטרייד של AD לבוסטון. הגיוני אותו דבר.

    באמת אחלה טרייד – לוותר על השחקן הכי טוב בעולם בערך, עבור כל מיני חלפים ובחירות דראפט. שמהם אולי ייצא AD החדש! אחלה דיל.

    לא צריך את AD, בוסטון כבר קונדיטורית. יש דונאט, בוסטון קרים, טעים לאללה. קונדיטורית עלק. עילגות אול אובר.

      1. עוד שנתיים אלוהים גדול. בוסטון יעמדו בתור עם כל הליגה, מגולדן סטייט ועד הלייקרס או הניקס. אין לאף אחד מושג מה יקרה עד אז, וכמה AD יהיה מחובר לניו אורלינס. רק שמדברים פה על טרייד עכשיו. למה לוותר על שחקן של דור שנפל אצלך סתם ככה? שום הגיון.

        1. אולי, אבל הערך שלו יירד לדעתי. יכול גם להיפצע. החוזים בתמורה יכולים להיות שווים פחות. מסכים שלחכות מבחינת נ"א זו האופציה הבטוחה

  12. ברור שבמשכורות השחקנים שצוינו לא מספיקים, היוורד צריך להיות חלק מהעסקה. הפליקנס לא צריכים את הורפורד סמארט ורוזייר אלא את הקומבינציה המקסימלית מבין הייוורד, בראון, טייטום והבחירה של הלייקרס / קינגס (ואולי גם עוד בחירה). תיאורטית בוסטון יכולים לשמור את בראון אצלם ולשלוח את השאר והם הופכים לקבוצה מפחידה במחיר שהפליקנס לא יקבלו בחיים מקבוצה אחרת.

  13. תגובה לנושא 15- שוב לברון הבכיין מפעיל את כתב החצר שלו ובוכה?

    פול פשוט טוב בהרבה מאיזייה תומאס ומייק דאנטוני הוא מאמן עונה סדירה נפלא (פלייאוף זה סיפור אחר) ומאמן התקפה מעולה, וההשתלבות של פול והארדן יחד זה קרדיט קודם כל לו., כלומר הוא מאמן הרבה יותר טוב מלברון.

  14. איזה מעורב מעולה.בניגוד לדיעה האחידה פה באתר הטרייד על AD אם יהיה לא יעזור לבוסטון. זו תהיה השגיאה הגדולה הראשונה שאיינג' עושה . ואני כותב את זה כמישהו שחושב שאיינג' גאון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט