סיקור משחקי מוצ"ש / ראובן בראל

Rokcets Cavs

9 משחקים שוחקו הערב , קליבלנד שוב לא הופיעה למשחק עם פרופיל גבוה , הווריורס הצדיקו את הטענות על התרומה הנמוכה של הספסל שלהם,מיניסוטה מתקרבת לספרס במקום השלישי במערב ,הקרב על המקום האחרון בשני הקונפרנסים מתחמם וגם מי שיפרה עמדות לקראת הגרלת הדראפט.

לוס אנג'לס קליפרס (25-26) 113 – שיקגו בולס (34-18) 103

ניצחון ראשון לקליפרס בעידן פוסט גריפין. גלינארי וטוביאס האריס בבכורה מוצלחת הובילו אותם עם 24 נקודות, לו ווילאמס הוסיף 21 מהספסל.הקליפרס פתחו טוב את המשחק ופתחו פער של 15 נקודות באמצע הרבע השני ,משם הבולס ששיחקו ללא מרקאנן לא הצליחו לחזור.הקליפרס לא מוותרים על מקום בפלייאוף ויהיה מעניין לעקוב אחרי הנסיונות של הקבוצה המתחדשת להגיע לשם.הבולס שלפני חודש וחצי היו הדבר המרענן בליגה סופרים כבר שישה הפסדים רצופים ויכולים אולי להתנחם ב מאזן מושלם מהקו הערב (21 מ 21 ).

דטרויט פיסטונס (26-25) 111 – מיאמי היט (24-29) 104

גם הקבוצה שקיבלה את בלייק נראית טוב וסופרת כבר שני נצחונות יחד איתו.המשחק היה צמוד עד לסוף הרבע הרביעי. בלייק גריפין שבר את השוויון עם אסיסט לדראמונד, (שניצל את היעדרו של ווטסייד וחגג מתחת לסלים עם 24 נקודות ו20 ריבאונדים) שלשה ואסיסט לשלשה נוספת לאיש סמית.מיאמי לא הצליחה לקלוע בדקות האחרונות , דראגיץ שהצדיק את הבחירה שלו לאולסטאר עם 33 נקודות צמצם את ההפרש ל שלוש נקודות עם שלשה ועבירה 30 שניות לסיום אבל זה היה מעט ומאוחר מידי.ההיט שכבר נשמו אוויר פסגות מזרחי נפלו למקום השביעי אחרי שלושה הפסדים ויקוו לא להיאבק עם דטרויט ופילי על מקום בפלייאוף.

אינדיאנה פייסרס (24-30) 100 – פילדלפיה 76 (25-25) 92

אמביד שיחק לראשונה בקריירה בצמד משחקים בק טו בק ונראה טוב עם 24 נקודות ו 10 ריבאונדים , אבל הוא היה הנציג היחידי של פילי שהופיע למשחק. שאר הקבוצה קלעה רק 35% .פילי ממשיכה לשמור על חוסר יציבות ותתקשה להשתחל לפלליאוף במיוחד עם הרוחות החדשות שנושבות בדטרויט . בפייסרס  אולידפו ובוגדנוביץ הובילו עם 19 נקודות.לאנס סטפנסון תרם 14 נקודות מהספסל ועזר להבטיח את הניצחון ברבע הרביעי.

אורלנדו מג'יק (36-15) 98– וושינגטון וויזארדס (22-30) 115

ניצחון צפוי וקל לוויזרדס שמסתדרים ללא וול ורושמים ניצחון רביעי רצוף. וושינגטון קיבלה תרומה מאוזנת מהחמישיה שבה כולם קלעו בדאבל פיגרס כשאוטו פורטר מוביל עם 20 ומהספסל.באורלנדו, גורדון אחרי ההודעה שהוא מועמד לטריידים לא שותף סימונס והזוניה הובילו אותה עם 15 נקודות כל אחד.

קליבלנד קבאלירס (21-30) 88 – יוסטון רוקטס (13-38) 120

שוב תבוסה לקליבלנד בבית  ושוב במשחק עם פרופיל גבוה אליו היא פשוט לא מופיעה.לקאבס יש הרבה סיבות לדאגה ולא ברור מה מהן מדאיגה יותר:

לספוג 120 נקודות בבית מיוסטון באחד מערבי הקליעה הכי חלשים של הארדן העונה (16 נקודות1מ 11 לשלוש).

לקלוע רק 88 נקודות בבית כשהקלע המוביל הוא סמית בעונה הכי גרועה שלו בקליבלנד.

או אולי מאזן של  4-0 מול גולדן סטייט ויוסטון העונה.ההסטוריה אומרת שאסור להמר נגד לברון במזרח אבל נראה שהשנה יהיה לו ולקאבס קשה מאוד להגיע שוב לגמר וגם אם יגיעו , מעטים יהמרו עליהם כמנצחים של יותר ממשחק אחד.

ביוסטון אנדרסון ופול (22 ו21 נקודות)חיפו על ערב קליעה גרוע של הארדן.

דנבר נאגטס (25-28) 115 – גולדן סטייט ווריירס (12-41) 108

הרוקטס היו שמחים אם סדרת גמר המערב היתה נפתחת השבוע . סטיב קר אמר אחרי הניצחון על הקינגס שהווריורס מצפים לפגרת האולסטאר וההפסד הערב לדנבר אישר את זה.רבות דובר השבוע על התרומה הדלה של הספסל בווריורס במיוחד בקליעה מבחוץ , הערב כשהחמישיה (מלבד קרי) לא פוגעת מבחוץ והספסל לא תורם (19 נקודות שלשה אחת בלבד) זה לא הספיק מול דנבר.המשחק היה צמוד עם הרבה שינויי הובלה , בווריורס פתחו פער של שבע נקודות באמצע הרבע הרביעי אבל אז בארטון (24 נקודות) וג'וקיץ לקחו את ההובלה והבטיו את הניצחון.קווין דוראנט הוביל את הווריורס עם 31 נקודות.דנבר שנדחקה לאחרונה למקום ה תשיעי במערב הצפוף חוזרת לשמינייה המובילה.

סן אנטוניו ספרס (21-34)111 – יוטה ג'אז (28-24) 120

האם לג'אז יש עוד סיכוי להשתחל לפלייאוף ? לפני שבוע רובכם הייתם עונים שלא.אחרי הפציעה של קאזינס הטריידים של הקליפרס ובעיקר 5 נצחונות רצופים של יוטה התשובה כבר לא החלטית כל כך.ריקי רוביו עם שיא של 34 נקודות(10-8 ל 2 4-3 ל 3 10 -9 מהקו) הראה שהוא יכול לקלוע.אצל הספרס אולדריג' עם 31 נקודות לא קיבל מספיק משאר חבריו לחמישיה.הספרס מובילים רק בחצי משחק על מיניסוטה.

מינסוטה טימברוולבס (22-33) 118– ניו אורלינס פליקנס (23-28) 107

האם הפעם מיניסוטה תצליח לעבור את הספרס בדרך אל המקום השלישי במערב  ? , בפעמים הקודמות שהם התקרבו עד כדי חצי משחק הם פישלו.הערב הם עשו את העבודה כשפתחו את המשחק עם 0-9 ושמרו על היתרון למשך שאר המשחק, ג'ימי באטלר הוביל את הטמברוולבס עם 30 נקודות טאונס עזר לו עם 22 נקודות ו 16 ריבאונדים.בפליקנס דייויס קלע 38 נקודות ונזכר בתקופת טרום קאזינס כשהסתכל סביבו ואף אחד לא היה שם לעזור.מירוטיץ קלע 18 בבכורה סבירה בניו אורלינס.

סקרמנטו קינגס (36-16) 99 – דאלאס מאבריקס (36-17) 106

במשחק המרכזי של הערב כשעל הכף סיכויים מוגדלים  לבחור במרווין באגלי או אייטון דאלאס ניצחה (או הפסידה).סקרמנטו נבהלה מהעובדה שהיא פתחה את הרבע הרביעי כשהיא מובילה, הפסיקה לשחק ,קלעה רק 14 נקודות ברבע האחרון והבטיחה את הניצחון של דאלאס.

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. היריבות הכי גדולות של גולדן נמצאות בהתפרקות טוטאלית,
    אני לא בטוח שהמצב של סן אנטוניו יותר טוב מקליבלנד.

  2. סיקור מעולה, תודה רבה!

    הייתי שמח לקרוא איזה יומן של וושינגטון, לראות מה ההסבר לכושר הלא רע שהם מציגים על אף ההיעדרות של וול (אם כי 4 משחקים מהווים מדגם קטן מדיי..).

  3. תודה על הסיקור.
    קרב לוהט על מקומות 3-8 במערב! 4 הפסדים בין מקום 3 למקום 9. מדהים.
    – גריפין עושה חיים במזרח.
    – דנבר מראה שהדבר הכי חשוב במשחק זה כוח אש.
    – שלא תטעו, קליבלנד תעלה לגמר מהמזרח. לברון תמיד בשליטה (עד שזה מגיע לגמר הכללי, שם הוא בדרך כלל אנדרדוג).
    – הוויזארדז חוגגים ללא וול (מעניין מה היו אומרים אם זה היה קורה באוקלוהומה).
    – יוטה עם 5W וואו!
    – יוסטון מפחידים.

    ולסיום: הרעיון שגרין הוא הקאפקייק ולא דוראנט, שהוא ללא ספק נכון ב-100%, הועלה כאן לראשונה על ידי, ולא הועלה עוד בשום מקום אחר. אף אחד לא חשב על זה, גם לא בארה"ב. כשציינתי זאת בעבר הואשמתי באיירבול (אפלטון) ובהזיה (הממזר), אבל אף אחד לא טרח והביא ציטוט לדברים משום מקום אחר (כולל בארה"ב). אתם עדיין מוזמנים.
    לגופו של עניין: גרין קאפקייק והלוזר האולטימטיבי, אחרי שעלה לקבוצתו בהפסד האליפות, ואחרי שבעט בביצים של כל היריבים, נכנע לרגשות האשם והתקשר למושיע. קאפקייק מס' 2 הוא קר, שחודשיים אחרי ששלל בזחיחות הצטרפות של דוראנט לאימפריית ה-73:9 שלו, חטף את המושיע בשתי ידיים מזיעות עם זיעה קרה מההפסד הכואב והמשפיל. קאפקייק 3 הוא מאיירס שבמקום להתמודד, זרק את בארנס לכלבים ומיהר לצרף את המושיע.
    דוראנט רצה לעזוב את אוק' סיטי מסיבות לגיטימיות, וכשמציעים לך כזאת הצעה – איך אפשר לסרב ? הוא לא קאפקייק.

      1. בארנס היה מצויין עד אותה סדרה אומללה, והראה שנה אחר כך בדאלאס שהוא לא שכח כדורסל. ברור שדוראנט עדיף עליו, אבל המהלך המהיר וכביכול המובן מאליו של שחרורו – הפיל עליו חלק גדול מהתיק של אובדן האליפות והשכיח קצת את האשמים העיקריים בעניין הזה (גרין בהרחקה, קרי במשחקים 5,6,7).

          1. + 10
            קשה להתווכח עם מספרים כאלה.
            ד"א, לא מבין מה כל הרעש, ווסטברוק ומלו מעמידים כזאת שורה ביחד, כמעט כל ערב…

    1. +1 לעניין עם גרין.
      זה הדבר הראשון שעבר לי בראש כששמעתי על העניין. הייתי בשוק כמה לוזר הוא יכול להיות.
      גרין הוא לחלוטין הקפקייק.

    2. דה שוט, סחתיין על שכתוב ההיסטוריה
      כוווולם קאפקייקס חוץ מדוראנט? מילא היית אומר שהוא לא הקאפקייק היחידי…

      1. שי, בוא נסתכל לרגע על העובדות (לפי מה שפורסם):
        1. דוראנט רצה לעזוב את אוק' סיטי, על כך אין ויכוח. אולי זה היה בגלל ראסל ואולי בגלל התנהלות ההנהלה שלא מצאה חן בעיניו. אחרי הכל, היו שם רק שני אולסטארים וידוע לנו שזה לא מספיק בשביל אליפות.
        2. ג"ס ספגה הפסד טראומטי בגמר, אחרי הובלה של 3:1. אירוע שלילי ברמה היסטורית.
        3. גרין היה זה שהתקשר לדוראנט ורק טיפש יאמין שהוא עשה זאת על דעת עצמו ולא בתיאום עם מי מההנהלה או מצוות האימון.

        עכשיו קצת ספוקלציות מבוססות הגיון בריא:
        1. דוראנט לא היה מקבל את הטלפון מ-ג"ס לולא אובדן האליפות.
        2. דוראנט, גם אם השלים עם המחשבה שיעזוב את אוק' סיטי במידה ולא ייקח אליפות ב-2016, לא חלם, סביר להניח, שיגיע בסוף ל-ג"ס.
        3. ברגע שהוצע לו לעבור ל-ג"ס, ולאחר אובדן האליפות הטרי, האם הייתה לדוראנט בחירה יותר טובה? ס"א? בוסטון? וושינגטון? באותה נקודה בזמן, הרבה לפני ה-16:1, ויתור על ההצעה של ג"ס היה בחזקת התאבדות מקצועית מבחינתו.
        4. היה את התקדים של הנמסיס, לברון ג'יימס.

        בשורה התחתונה – הנסיבות הובילו את דוראנט למהלך הקאפקייק, ובפועל, כמו שקרה לא פעם בעבר, החזקים (גרין, קר, מאיירס) הצליחו לשכתב את ההיסטוריה ואף את ההווה ולמכור לנו את הנירטיב שכולנו כל כך שמחנו לקנות.
        דוראנט הוא קרבן של הנסיבות (וקרי לא פחות), גרין ושותפיו הם הרעים פה. רשע וטוב לו…
        🙂

        1. תוספת קטנה,
          בוא נחשוב לרגע מי הרוויח ומי הפסיד? דוראנט וקרי לעולם לא יזכו לכינוי "ווינר" כי 16:1 זה אולי "מדהים" ו-"היסטורי", אבל זה לא היריקות דם של מייקל, לארי, מג'יק, קובי, אלג'וואן, פירס וגארנט. בטח שלא קרוב לתצוגה של לברון-מוביל את שתי הקבוצות בכל הקטגוריות-ג'יימס.
          הם המפסידים הגדולים של המהלך הזה.
          מפסידים נוספים, בארנס וקליי תומפסון, בעיקר השני שהורד לדרגת "נחמד שאתה כאן כדי לעזור".
          ומי המרוויחים הגדולים ? גרין, שעבד על כולם ומחק את החרפה שהמיט על עצמו ועל קבוצתו שהפכה להיסטורית משני צידי המטבע. ומאיירס, שהוא הבעלים של המפלצת הצהובה, אולי הקבוצה החזקה בהיסטוריה של המשחק.
          מפסיד נוסף, שלעת עתה חושב שהוא מנצח, זה סטיב קר, אבל גם הוא סוג של טפלון וזה לא יידבק לו. נכון להיום, ג"ס לא צריכים מאמן וראינו את זה נהדר בשנה שעברה עם בראון. עד כדי כך קר חשש למעמדו שהוא הגיע לאמן בישיבה, כשהוא בקושי יכול לעמוד או לזוז.

          1. ג"ס לא צריכים מאמן? ראינו היטב את ההבדל בין ג"ס 2014 לבין ג"ס 2015.
            וואו איזה אבסורד, אותו רוסטר וגישה כ"כ שונה…

          2. צודק לגמרי, קר מאמן גדול ולכן אני חושב שבטווח הארוך, המורשת שלו תיפגע. אני מדבר על ג"ס של קרי-דוראנט. הם ייקחו אליפות גם אם דרור קשטן יאמן אותם.

        2. קורבן של נסיבות? אם היה בוחר בספרס או בוויזארדס או בבוסטון לא היה לו צ'אנס להיאבק עד הסוף(אולי בוויזארדס פחות)?

          גרין התקשר אליו כי הוא היה עצבני על האריסון בארנס שעד היום מקרצפים את הקקי שלו מהפרקטים ב Q ובאורקל והבין שאם הולכים לשלם לו משכורת "דוראנטית" אז עדיף כבר שדוראנט יבוא.

          מי שקיבל את ההחלטה היה דוראנט ולא אף אחד אחר וזה קצת קשה להאשים מישהו מגולדן סטייט שרצה אותו בקבוצה.

          הרי רק אדיוט מושלם לא היה רוצה אותו בקבוצה שלו.

          1. יופי, תאשים את בארנס. קרי לא שלט בסוגרים שלו הרבה יותר טוב (מציע לחזור לדקות האחרונות של משחק 7). גרין חירב קבוצה היסטורית והפיל הכל על בארנס.
            לגבי דוראנט, לארי היה שמח לקבל את וורת'י או את קארים ואני בטוח שהמורמונים היו שמחים לקבל שחקן כמו מייקל. עולה על דעתך שהם היו מתקשרים ?

          2. מה שכן, מסכים איתך שדוראנט יצא קאפקייק בפועל, כי בסופו של דבר הוא זה שקיבל את ההחלטה. העניין הוא, שאחרי הטלפון מגרין נשארו לו רק שתי אפשרויות : אוק' סיטי או ג"ס. לעבור לכל קבוצה אחרת, מבחינתו אז, ברמת הביטחון/טראומה שהיו לו – לא בא בחשבון.

          3. כנראה שלא. דוראנט מבין את השטות שעשה, בגלל זה הוא כל כך עצבני השנה. צפה קרבות אגו עם סטף, בעיקר בפלייאוף.

          4. האמת? הסדרה הזאת היתה ההזדמנות הגדולה של בארנס להוכיח שהוא ראוי לחוזה שהוא דורש: היריבה מתנפלת על הספלאש בראת'רס ולא נותנת להם לנשום. כפועל יוצא בארנס קיבל מלאן ת'לפים זריקות פנויות ובמקום לקבור אותן באחוזים הרגילים שלו ואפילו קצת פחות הוא הסריח. פשוט התאדה!
            מבחינתי הוא האשם העיקרי באבדן האליפות של 2016.
            אני זוכר את החוויה שלי ממנו כצופה שמאד רצה שג"ס תנצח – רציתי לירות בו מרוב תסכול.

          5. אפשר להבין אותך. עדיין, מי שסיבך אותם היה גרין, ומי שלא עמד בלחץ בסוף היו גם הספלאש.
            בכלל, קרי הוא הדמות הטראגית מכל המעבר של דוראנט. מבחינתי הוא גדול כמו מייקל ולברון, אבל להם יש אליפויות על שמם, ולו אין – וכנראה גם לא תהיה. למייקל יהיה את הסל ההוא ביוטה, או את המשחק עם החום, ללברון יהיה את הקאמבק של 2016, למג'יק את הבייבי הוק, לאיזיאה את המשחק על הרגל האחת.
            מה יהיה לקרי ? להטוטים ושיאי קליעה בלתי נתפסים בעונה הרגילה, ואליפות עם כוכבית שעברה דרך שלוש קבוצות פצועות. איפה הקליימקס שלו ? אפילו לדוראנט כבר יש את משחק 4 בגמר אשתקד.

          6. את הביקורת הכי חשובה על דוראנט שכחת לציין, ולדעתי היחידה. אני לא מאמין במורשת גורדנית, בלהיות הכוכב היחידי בקבוצה ולהובילה לאליפות (מה גם שגורדן לא שיחק לבד). כדורסל זה ספורט קבוצתי, משחקים 5 על 5 והקבוצתיות היא מה שהופכת את הספורט הזה לכל כך יפה. זה מה שהלוחמים מביאים לאן-בי-איי. קבוצה נטולת אגו, קבוצה שהביאה את המשחק הקבוצתי כמעט לידי שלמות, מוסרת כמעט בכל משחק מעל 30 אסיסטים, ההתקפות שלהם מבוססות על תנועה ללא כדור בו זמנית של כל 4 השחקנים שלא עם הכדור, והעובדה שהניצחון הקבוצתי הוא מעל הכל, ולא כמה זריקות מקבל כל אחד משחקניה.

            אם יש ביקורת על דוראנט היא שהוא הגיע לקבוצה הזו והנוכחות שלו פוגעת בשיטה הזו, כי מה לעשות ה1 על 1 שלו יעיל באותה המידה, ובמצבים צמודים הקבוצה באופן סיסטמטי נותנת לו את הכדור למשחק של בידודים. חבל. כי בגמר של 2015 למרות שהייתי בעד הבלאט לא יכולתי שלא להתאהב במשחק של הלוחמים, איך הם תמיד מצאו את השחקן הפנוי שירה עוד חץ מדוייק, והעובדה שלסטף בכלל לא היה אכפת שאיגי קוטף לו (ובצדק) את האמ-וי-פי. גורדן ולברון בחיים לא היו מסכימים לוותר על התואר הזה ובמידה מסויימת לברון הפסיד 2 גמרים לדעתי בגלל האגו שלו, שלא הסכים לוותר על המושכות לוויד העדיף עליו והרגיש הוא חייב להוכיח לעולם שהוא הוא האלפא דוג.

          7. השרת, גם אתה צודק 🙂
            אפשר להסתכל על כל הסאגה הזאת מהרבה זוויות ומכיוון שכך אני בוחן את התחושה שלי לגבי זה ומה לעשות, זה ביאס אותי.. ציפיתי לקרב חוזר בין אותן שתי קבוצות עונה אחרי וציפיתי לראות את ג"ס נוקמים את אובדן האליפות חסר התקדים הזה ואז הגיע דוראנט והרס לי את כל העניין.

            אגב, שלא ישתמע לא נכון, אין לולק על הלגיטימיות של המהלך.

          8. מסכים עם התגובה האחרונה של שי ב-100%.
            לשרת, אני חושב שסטף מצטער עכשיו שוויתר כך על ה-FMVP
            עכשיו הוא צריך שדוראנט יוותר לו. אל תזלזל באגו – זה מה שמבדיל אותנו מהחיות.

          9. האגו זה מקור כל הרעות החולות של האנושות, אינני מזלזל בו, אני בז לו ומשתדל תמיד לפקפק במעשיי ומחשבותיי ושואל את עצמי האם הן מונעות מהאגו שלי, ואם כן אני מתבאס על עצמי.

            אני שם לב כבר תקופה שאתה צופה למלחמות אגו בין סטף וקיי-די. תרשה לי לחלוק עליך, שניהם לא מהסוג הזה, בעיקר סטף שהוא אחד המפרגנים. נראה לי שזה יותר משאלת לב שלך מאשר תחזית שתתממש.

            לגבי האמ-וי-פי השנה, זה בעיקר תלוי בלברון וחבורתו. אם יגיעו לגמר אז קיי-די המועמד המוביל והכמעט ודאי, מול כל קבוצה אחרת אני צופה שסטף יקח. הסיבה לכך היא שבששת הגמרים האחרונים האמ-וי-פי היה או לברון או מי ששמר על לברון ואני לא רואה את זה משתנה השנה אלא אם לברון לא יהיה בגמר.

          10. בחייך – אם דוראנט הצליח להגיע ל3:1 על הלוחמים עם ראסל הטמפיט ודונובן, וודאי וודאי שהיה מצליח להביס אותם עם קוואי ופופ.
            לדעתי הבעיה לא הייתה בסיכויי ההצלחה, אלא בכך שגם הוא וגם קוואי SF. בגולדן סטייט היה חור בדיוק בעמדה שלו, ועם כל הסמול בו והטשטוש בין התפקידים, היה לו נוח יותר להגיע למקום שבו הוא ה-SF ולא צריך להתחיל לעשות שינויים בתפקוד על המגרש.

      2. מאנו – אכן קשה לצוות את דוראנט וקאוואי ביחד, הם מאוד דומים במימדים ובתפקוד. בכל זאת, אם היינו מגיעים לזה, דוראנט היה משחק 4, PF, זה פחות או יותר מה שהוא עושה היום ב-ג"ס במשך דקות ארוכות (כשזאזא ובל לא משחקים).

  4. אחלה סיקור
    גולדן סטייט בתקופה הזאת של השנה שהיא אוספת הפסדים
    תסיים טוב יותר לאחר הפלייאוף
    קליבלנד מגעילים או מילה אחרת לתאר את מה שקורה שם
    אם הייתי אוהד קליבלנד הייתי מתבייש

  5. קליבלנד נראים רע ולא נראה לי שזה הולך להשתפר
    תומאס היה ערס/ארס בכל קבוצה שהיה בה והוא גם לא הצליח בשום קבוצה מלבד המערכת העוטפת של איינג' וסטיבנס
    הדברים שיצאו מחדר ההלבשה לפני שבוע או יותר ממחישים זאת בצורה מחודדת,תומאס הוא ערס שכבר השתלט על חדר ההלבשה והרשה לעצמו להיות בראש הכנופיה נגד קווין לאב.
    לברון עשה בקאבס מועדון חברים ,רצה להביא את חבר הבננה כריס פול ולהעיף את קיירי שכנראה לא סר למרותו של ה"מלך"
    הכריח את הבעלים לשלם הון לשחקני סוג ז
    ואם היה מתאפשר היה מעיף את לאב בשביל החלק הרביעי מסירת הבננה מר כרמלו אנתוני.

    אני מתפלל שלברון יחטוף באבי אביו מהKID בגמר המזרח (בקצב הזה הם עלולים להיפגש בחצי הגמר או אפילו בסיבוב הראשון).

    הזאבים בורחים שוב לתאנדר אחרי שהתקרבו אליהם עד לכדי חצי משחק ,הם נראים יחסית טוב ובעמדה לתפוס את המקום השלישי.

    יוטה נראים טוב אך נראה שיהיה להם קצת קשה לתופס את הרכבת לפליאוף.
    הקליפרס אומנם שלחו את הכוכב שלהם לעיר המכוניות אך נראה לי שהרוויחו מהטרייד הזה והם אלה שילחמו על מקום 7-8 יחד עם דנבר והפלקינס

  6. תודה על סיקור נהדר ראובן!
    וואלה היתה לי תחושה שהלוחמים והדורבנות יפסידו. דנבר ויוטה הם אגוזים קשים עבורם בשנים האחרונות.
    אללה יוסטור מה שקורה בקליבלנד – שתי תבוסות ענקיות בפרק זמן של חודש זה ממש לא צחוק.

  7. תודה על הסיקןר המצוין.
    האמת שלהארדן לא היה משחק חלש בכלל. קליבלנד שמו עליו דאבל וטריפל טים אז אחרי הרבע הראשון כשקלטו את תכנית המשחק של הקאבס, הוא פשוט נתן לאחרים את הכדור בכל פעם שהדאבל טים הגיע. זה הוביל לכל כך הרבה סלים קלים שאי אפשר להגיד שזה היה משחק גרוע. ערב קליעה חלש, אבל משחק מצוין לטעמי. אם היה מתעקש להחזיק את הכדור לא בטוח שיוסטון היו יוצאים מזה בצורה טובה.
    וכריס פול היה ענקי. עבודת מאסטר בפירוק קבוצה

    1. תודה , מהדברים שלא רואים בתקצירים.זה סימן מעודד ליוסטון שהארדן ביום כזה בוחר את טובת הקבוצה ולא הולך עם הראש בקיר , בניגוד לשותף שלו מימי אוקלהומה.

    2. להיפך , הוא דווקא הכריח הרבה מאוד זריקות ולכן האחוזים האלה , זה שהמשחק שלו היה כאילו סביר אתמול זה רק בגלל שבכל פעם שהוא בחר לא ללכת על מהלך 1:1 זה נגמר באסיסט קליל.
      ובכל זאת אני זוכר לפחות 4-5 מהלכים שבהם במקום ליצור תרגיל קבוצתי הוא בחר ללכת על הסטפ בק מהשלוש על שומר.

  8. אחלה סיקור!
    דנבר הזאת לא ברורה בעליל. אם הכל מתחבר הם יכולים לנצח כל קבוצה. בשבוע האחרון ניצחו את אוקלהומה וגולדן סטייט. וזה עוד בלי מילסאפ. יש שם טונות של כישרון.
    לכל חסרי הקבוצות – אולי כדאי לאהוד אותם. ככה תגידו שהייתם ממש כשהכל התחיל, כמו אוהדי ג"ס של מארק ג'קסון…

  9. אף פעם לא עישנתי, אבל אחרי דנבר-גולדן, למישהו יש סיגריה להלוות לי? מבטיח להחזיר.
    השיפור של מארי העונה מדהים. יוקיץ' מראה שדווקא כשלא כל ההתקפה מבוססת על גאונות המשחק שלו, אפשר לתרום יותר.
    מהצד השני – כן, הפסידו. אבל עדיין נהנה מכל רגע שלהם.
    ייתכן שגולדן התחילו להחליף את הפיק'נ'רול המאיים בין קרי לדריימונד באחד בין קרי לדוראנט? כי, האימה, הו, האימה.

    יש חוק לגבי כמה עגלות מותר להיות עליהן בו זמנית? ייתכן שאני צריך למחזר כמה. אולי לשים את שיקגו בצד קצת (אבל לא את הפיני הגדול. אף פעם לא את הפיני הגדול).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט