הסלטיקס והרפטורס לא התקשו והפלקינס הרשימו במסיבת כדורסל בשישי! / דור בלוך

הסלטיקס והרפטורס לא התקשו והפלקינס הרשימו במסיבת כדורסל בשישי! / דור בלוך

ערב גדוש של כדורסל היה לנו, כאשר הסלטיקס הרפטורס והפלקינס הרשימו באופן מיוחד, אבל גם שארלוט ופילי יכולות לצאת מרוצות והניקס הגיעו קרוב קרוב אבל כרגיל זה לא הספיק להם, הפעם מול הבאקס.

אז בואו ניגש לאקשן!

טורונטו רפטורס (16-35) 130 – פורטלנד טרייל בלייסרס (23-29) 105:

הרבע הראשון בטורונטו נגמר ב-19 הפרש למארחים ולא השאיר שום ספק לאן המשחק הזה הולך, כאשר שלושת הרבעים הבאים הפכו לגרבג' טיים מתמשך בקנדה.

זה היה ערב שבו ההגנה של פורטלנד לא הצליחה להסתדר בשום צורה או דרך עם הקליעה של טורונטו שגם שמרה על הכדור היטב (6 איבודים בלבד) מה שסייע לרפטורס להכריע את המשחק עוד לפני שהוא ממש התחיל, ולתת דקות מנוחה רבות לשחקני החמישיה.

מי שהוביל את הבריחה היה דרוזן עם 6 מ-10 מהשלוש ל-35 נקודות ב-30 דקות הוא היה פשוט עוצר נשימה הלילה. לאור קלע 15 וולנצ'יונס הוסיף 18, אבל עם דקות המנוחה הרבות לכוכבים שחקני הספסל של טורונטו קיבלו הזדמנות לתרום ולקחו אותה בשתי ידיים. שלושה שחקני ספסל קלעו בדו ספרתי כאשר סיאקאם תורם 13, פוואל מוסיף 11 וואן פליט מסיים עם 16 כולל 3 מ-5 מהשלוש.

בצד השני למעט לילארד שסיים עם 32 ו-10 אסיסטים, ונרקיץ' שסיים עם 20, קשה לציין מישהו לטובה בפורטלנד, כאשר גם מקאלום שסיים עם 21 הסריח את הפרקט מחוץ לקשת עם 1 מ-6.

אוקלהומה ת'אנדר (23-30) 100 – ניו אורלינס פלקינס (23-28) 114:

דווקא אוקלהומה הובילה לאורך המחצית הראשונה במשחק הביתי שלה מול הפלקינס נטולי בוגי קאזינס, אבל אנתוני דיוויס ויכולת קליעה גרועה במיוחד של הת'אנדר הלילה (25% מהשלוש, 38% מה-2) אפשרו לפלקינס לפתוח יתרון דו ספרתי והעייפות הניכרת של אוקלהומה לא אפשרה להם לחזור למשחק הזה כשהת'אנדר לא מצליחים להתקרב מעבר ל-7 הפרש בדקות האחרונות.

זה היה משחק מעולה לסטיבן אדאמס שסיים עם 23 ו-12 ריבאונדים באחוזים טובים כהרגלו, אבל בערב שבו ווסטברוק וגו'רג' חוברים ל-3 מ-16 מהשלוש, אוקלהומה לא ממש יכולה לאתגר יריבת פלייאוף פוטנציאלית, והם ישמחו למחוק את המשחק הזה בהקדם האפשרי.

עבור המנצחים הגבה שכעת יודע שהוא צריך לקחת על עצמו את הקבוצה כולה סיים עם 43 ו-10 ריבאונדים. מור עם משחק מופתי סיים עם 26 כולל 4 מ-4 מהשלוש ו-10 מ-14 מהשדה למנצחים שיכולים לצאת מאוד מעודדים מהמשחק הזה לקראת המשך העונה שלהם.

סקרמנטו קינגס (35-16) 104 – גולדן סטייט ווריורס (11-41) 119:

זה היה מהמשחקי םהאלה שגולדן סטייט נותנת לך להרגיש שאתה במשחק, וזאת הייתה התחושה של סקרמנטו במחצית הראשונה ובפתיחת הרבע הרביעי אבל אז גולדן סטייט ששלטה בריבאונד באופן מוחלט (33-51) עשתה את הקבץ' ההגנתי שלה וחיסלה את הסיכויים של הקינגס.

גולדן סטייט קלעה ב-51% מהשלוש באופן אופייני אבל באופן מאוד לא אופייני איבדה לא פחות מ-25 כדורים במשחק מאוד מפוזר של כל החמישיה שלה, קארי הוביל את המאבדים עם 6 בעוד גרין ודוראנט תורמים 5 איבודים כל אחד כדי להשאיר את סקרמנטו במשחק הרבה יותר ממש שהיה נדרש.

דוראנט סיים עם 33 נקודות באחוזים מזהירים והוכיח שוב איזה קלע אדיר הוא עם 6 מ-7 משלוש, קארי הוסיף 23 ותוסמפון סיים עם 20 בערב שבו ניק יאנג היה מצוין ברבע האחרון וסיים עם 12. כספי שיחק 10 דקות ותרם 2 נקודות 4 ריבאונדים חטיפה ואיבוד.

בצד השני כל החמישיה של סקרמנטו סיימה בדו ספרתי כאשר רנדולף מוביל עם 18 והילד הרשים מהספסל עם 16 משלו שלא הועילו.

שארלוט הורנטס (29-22) 133 – אינדיאנה פייסרס (24-29) 126:

משחק נטול הגנות בשארלוט כששתי הקבוצות קולעות מעל 50% מהשדה אפשר לשארלוט לעלות ליתרון בפתיחה, והשליטה שלהם בריבאונד (31-43) אפשרה להם להדוף את נסיונות הקמבאק של האורחים ברבע האחרון  שהיה צמוד אבל בסופו של דבר לא מותח באמת בדקות האחרונות.

כצפוי זה היה דו קרב ענקים בין ווקר שסיים עם 41 ואולדיפו שקלע 35 שניהם עם אחוזים מצוינים והרבה זריקות עונשין, אבל להורנטס היה גם את באטום שהפציץ 31 ב-35 דקות והזכיר יכולות מימים עברו. טי ג'יי ליף שיחק 8 דקות וסיים עם אסיסט 1 בלי אף ניסיון זריקה.

בוסטון סלטיקס (15-38) 119 – אטלנטה הוקס (37-15) 100:

אטלנטה הייתה במשחק כל המחצית הראשונה, מול בוסטון הפצועה והחסרה שעדיין לא נהנת מהתוספת החדשה שהשיגה – גרג מונרו. אבל בפתיחת המחצית השניה טרי רוזייר השתלט על המשחק, העלה את בוסטון ליתרון דו ספרתי ונתן הרבה שקט עבור הסלטיקס כשפגרת האולסטאר לה הם כל כך זקוקים הולכת ומתקרבת וכך גם הסיכוי לשמור על המקום הראשון במזרח.

רוזייר שכאמור כיכב סיים עם 31 נקודות ו-7 ריבאונדים, טאטום המצויין סיים עם 27 משלו, כשג'יילן בראון מוסיף 19 בערב שבו כל החמישיה של בוסטון מסיימת בספרות כפולות בטור הנקודות. בצד השני 31 של פרינס ו-25 של שרודר לא הספיקו להוקס.

ברוקלין נטס (34-19) 99 – לוס אנג'לס לייקרס (31-20) 102:

משחק שלא התעלה לרמה גבוהה, אבל היה מהנה למדי ולקראת הסיום גם צמוד כשהנטס מריצים קמבאק בדקה האחרונה אחרי שהלייקרס כבר עשו בריחה קטנה, אבל ניסיון לשלשה מהפניה בשניה האחרונה הוחמץ והלייקרס יוצאים כאן עם ה-W.

דינווידי סיים עם 23 ואלן הוסיף 20 עבור המפסידים, כאשר ראסל קולע 15 מהספסל מול קבוצתו לשעבר. לופז ורנדל הובילו עם 19 עבור הלייקרס, אבל מי שגנב את ההצגה היה הארט שסיים עם 15 ו-14 ריבאונדים לגארד, נתונים מרשימים אם אתם מסוג האנשים שמתרשמים ממספרים של שחקנים שמשחקים בלייקרס.

פילדלפיה 76'ס (24-25) 103 – מיאמי היט (23-29) 97:

אחרי רבע ראשון צמוד איפשהו ההגנה של פילדלפיה הצליחה לנעול את ההתקפה של מיאמי, כאשר יכולת טובה של בן סימונס בהתקפה מובילה את פילי ליתרון שהגיע כבר לאיזור ה-30 הפרש ברבע השלישי. מיאמי עשתה קמבאק דיי מרשים בדקות האחרונות אבל ב-4 הפרש 14 שניות לסיום, איבוד כדור מהוצאת חוץ גמר לאורחים את המשחק והבטיח ניצחון לפילי שעולה למאזן חיובי.

כל החמישיה של פילדלפיה סיימה עם ספרות כפולות כאשר סימונס מוביל עם 20 ואמביד וסאריץ' מוסיפים 17 כל אחד עם מספר דו ספרתי של ריבאונדים. דווקא רדיק סבל מערב חלש עם 0 מ-4 מהשלוש מה שכאמור לא עזר למיאמי. ההיט קיבלו תרומה בעיקר משחקני הספסל כשאוליניק מסיים עם 19 ב–25 דקות ואלינגטון מוסיף 16 משלו.

מילווקי באקס (23-28) 92 – ניו יורק ניקס (30-23) 90:

במשחק שבו אף קבוצה לא הצליחה לקלוע ביותר מ-30% מהשלוש, או להוביל ביותר מ-5 הצופים במילווקי סבלו מערב כדורסל ברמה נמוכה, אבל ממתח מטורף ויתרון שעבר מצד לצד לאורך כל המשחק בין הניקס ששלטו בריבאונד (36-57) למילווקי שנהנו מ-20 איבודים של הניקס המבולבלים.

בסופו של דבר המשחק הוכרע על סל קשה של הפריק על שני שחקנים 2 שניות לסיום, והחטאת שלשה נואשת של הניקס שמסמלת את כל העונה שלהם. פורזינגס במשחק פושר מאוד סיים עם 17 ב-6 מ-15 מהשדה, כשקנטר מוסיף 17 משלו עם 18 ריבאונדים. בצד השני למעט הפריק שסיים עם 29 אין הרבה את מי לציין בבאקס שבהחלט צריכה להשתפר כדי להוות את הפקטור שרבים מקווים שהיא תהיה בפלייאוף.

פיניקס סאנס (35-18) 97 – יוטה ג'אז (28-23) 129:

הג'אז ממשיכים במומנטום הנהדר שלהם כשהם שולטים בכל פרמטר על הסאנס ולא נותנים להם סיכוי מהדקה הראשונה. פיניקס ממשיכה להיראות נורא ומחכה שהעונה הסיוטית הזאת תיגמר כבר.

מי שנהנה מאוד מהביקור בארזינוה הוא מיטשל שב-33 דקות סיים עם 40 נקודות, כולל 7 מ-9 מהשלוש. אינגלס הוסיף 16 למנצחים בעוד שבצד השני ג'קסון סיים עם 20 בוקר הוסיף 18 ובנדר מיודעינו הוסיף 16 משלו מהספסל.

וזה נכתב לפני המשחק:

מסיבת כדורסל בשישי, והפעם לאור ההכרזה על חזרתם לבמות, בסימן ארקטיק מאנקיז!

כן בוודאי שאתם רוצים לדעת מי משחק הלילה, כי כמעט כל הגדולות איתנו הערב הזה, כפי שהבנתם מהכותרת כמו גם הקבוצות הצעירות והמסקרנות של פילדלפיה ומילווקי, אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

טורונטו רפטורס (16-34) – פורטלנד טרייל בלייסרס (22-29) 2:30:

מה בעצם מבדיל את פורטלנד מוושינגטון אני שואל אותכם?

וושינגטון כבר שנים היא קונטנדרית בהמתנה בזכות הדואו שלה בקו האחורי והקו הקידמי היחסית אמין שלה, אבל כשאני מסתכל על פורטלנד אני רואה קו אחורי עם פוטנציאל אקספלוסיבי לא פחות בכלל, פוטנציאל שבא לידי ביטוי בהתפוצצות של מקאלום ביום רביעי על שיקאגו, משחק בו קלע 50 נקודות בניצחון של המארחים.

הניצחון הזה השליםרצף נאה של ארבעה נצחונות רצופים, מאזן של 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים של פורטלנד, ואל המקום ה-6 במערב עם המאזן הטוב בליגה בינואר, אבל שימו לב לכך שלפורטלנד אותו מספר הפסדים כמו אוקלהומה ומיניסוטה וביום בהיר ולאור הפציעות של סן אנטוניו גם הספרס לא נמצאים רחוק מדי מהישג יד.

עוד מתחילת העונה אני מצפה שלילארד מקאלום ונארקיץ' יהפכו לטריו, פציעות של האחרון כמו גם של לאונארד והארקלס עיכבו את התהליך הזה אבל כעת עם הבחירה הסמלית של לילארד לאולסטאר, הטרייל בלייזרס נראים סוף סוף בדרך הנכונה.

אבל היריבה שתעמוד מולם היום היא קבוצה עם שאיפות לא פחות גדולות ובעיקר עם מוטיבציה גדולה להוכיח שהם כבר לא קבוצת העונה הסדירה הנחמדה שמתקפלת בפלייאוף שהיא הייתה בשנים האחרונות.

טורונטו נכנסה למאין נמנום לאחרונה, לאחר פתיחת עונה חזקה והתמקמות במקום ה-2 הודות ליכולת האיומה של קליבלנד באחרונה, הרפטורס מחזיקים במאזן של 5-5 בלבד בעשרת המשחקים האחרונים כולל הפסדים ליוטה וושינגטון בשבוע האחרון.

עם זאת, במפגש האחרון בין השתיים, בפורטלנד היה זה דמאר דרוזן שכיכב והכניע את הטרייל בלייזרס במשחק חלש ביותר של אותו מקאלום. במרכז המשחק הלילה יעמוד כמובן קרב הקווים האחוריים ומי שיצליח להכניע אותו, בעיקר בעזרת בחירת זריקות טובה וערב קליעה איכותי קרוב לוודאי ינצח את המשחק.

הימור: פורטלנד ב-5.

אוקלהומה ת'אנדר (22-30) – ניו אורלינס פלקינס (23-27) 4:00:

מאז הפציעה של בוגי, ניו אורלינס הפכה להיות אחת הקבוצות המעניינות בליגה מבחינתי. האם דיוויס יכנס לסופרמן מוד ויסחוב את הקבוצה שלו לפליאוף? האם יש לניו אורלינס עוד מהלך בשרבול לפני הטרייד דד ליין? מי בקבוצה יכול להשתדרג ולמלא את הפער העצום שנוצר בה לאור הפציעה?

מה שמשחק לטובת ניו אורלינס כרגע זה בעיקר סיטואציה. הם ממוקמים במקום ה-7 לא רחוקים מפורטלנד ואוקלהומה מעליהם, ומובילים במשחק אחד על דנבר שבמקום ה-8, אבל שימו לב מה קורה יותר למטה. במקום ה-9 ממוקמים הקליפרס שהכריזו זה עתה על טנקינג מפואר, נכון שהיו דברים מעולם, אבל הפרצ'ייז הזה נראה כנחוש להגיע ללוטארי השנה. ומתחתיהם? יוטה בפיגור של 5 משחקים שלמים ומאזן שלילי חזק. זה כבר פער שיהיה קשה לסגור.

אז את המהלך שלה ניו אורלינס עשתה עם ההבאה של מירוטיץ' משיקאגו (בספק להערב), וכעת מדברים על הבאה של מונרו כאשר כשמחברים את השניים הם מאין פריק קאזינס רק בשני שחקנים, וכעת צריך להתחיל לעשות מהלכים על הפארקט.

והיריבה שלהם הערב לא תעשה את זה קל עבורם, אחת הקבוצות הביתיות בליגה שהפסידה רק 7 משחקים באולמה, נאלצה גם היא להתמודד עם בעיית פציעות כשאיבדה את אנדרה רוברטסון. הגארד הוא בוודאי לא השם הנוצץ ברוסטר, אבל התרומה ההגנתית שלו היא דרמטית, וטבעם של שחקנים כאלה הוא שהם מורגשים בעיקר בחסרונם. האם PG ו-ווסטברוק יעלו את האינטנסיביות ההגנתית שלהם ויפצו על חסרונו?

זה בהחלט לא נראה ככה במשחק מול דנבר בו הקבוצה ספגה 127 נקודות, טרנס פרגוסון שהיה אמור להחליף את רוברטסון נאלץ לעזוב את המשחק אחרי 4 דקות, והוא בספק להערב, אבל הרוקי עשוי להיות אחד הסיפורים הגדולים של העונה. אין ספק שמדובר בפריק אתלטי, אבל כעת נקבל את ההזדמנות לראות כיצד רוקי ממעמקי הדראפט מתמודד עם הסיטואציה של תפקיד בחמישיה בקבוצה עם שאיפות ללכת עד הסוף.

הימור: אוקלהומה ב-8

סקרמנטו קינגס (34-16) – גולדן סטייט ווריורס (11-40) 5:30:

לא בטוח שמגיע למשחק הזה להיות מומלץ ליג פאס על פני פילדלפיה נגד מיאמי למשל, אבל מאחר ומיאמי משחקת כדורסל שמכאיב לעיניים, ואילו גולדן סטייט היא פער היצירה האסתטית, אז הבחירה נראית לי לגיטימית, וכשמסתכלים על הכושר שסטף קארי נמצא בו לאחרונה היא הופכת להיות מתבקשת.

אחרי שלושה נצחונות רצופים, שניים מהם על יריבות חזקות (בוסטון ומיניסוטה) הגיעה תבוסה מוזרה ב-30 הפרש ליוטה במשחק שבו גולדן סטייט קלעה ב-20% מהשלוש בעוד יריבתה קלעה בלא פחות מ-50%. כשקארי ודוראנט חוברים ל-1 מ-12 מחוץ לקשת.

מה זה אומר על המשחק הערב? שיש סיכוי לא רע לתצוגה של הווריורס. לווריורס היו 10 הפסדים לפני ההפסד ליוטה, אחרי 8 מתוכם הם קלעו יותר מ-120 נקודות, וניצחו בכולם, כלומר בפני סקרמנטו עומדת הלילה משימה לעשות משהו שאף קבוצה אחרת לא עשתה – להנחיל לגולדן סטייט את הפסדה השני ברצף.

לשמחתם עומדת מולם הלילה יריבה בהזמנה. הקינגס נטולי השאיפות מסתרחים בירכתיי האיזור המערבי, כשהם קולעים פחות מ-100 נקודות למשחק וסופגים 106. הם אומנם השיגו 3 נצחונות מתוך חמשת האחרונים שלהם, אבל אחד מהם הושג מול ניו אורלינס שעוד מחפשת את דרכה אחרי פציעתו של קאזינס (ראו מעלה) ואחד מהם הושג נגד אורלנדו שלדעתי כבר הוצאה מטופס הטוטו.

הימור: גולדן סטייט ב-30

המשחקים הנוספים:

שארלוט הורנטס (29-21) – אינדיאנה פייסרס (23-29) 2:00:

שארלוט שוב לא תעשה את הפלייאוף השנה, ודיבורים על טריידים על שחקנים מובילים מתחילים לסבוב את הקבוצה אחרי עונה מאכזבת מאוד. אם מנטרלים משחקים נגד אטלנטה הקבוצה ניצחה משחק 1 מתוך 10 המשחקים האחרונים שלה והיא נראית חסרת חשק באופן קיצוני.

הלילה הם ינסו לעצור קבוצה במומנטום נהדר, ואת אחד מסיפורי הפיל גוד הטובים של העונה, כאשר אינדיאנה שלאחר שנפרדה מכוכבה הגדול חזרה באורח פלא להיות קבוצת פלייאוף ועם 3 נצחונות רצופים לאחר ההפסד לקליבלנד היא נראית יציבה וטובה מאחורי היכולת הפנטסטית של אולדיפו.

השתיים נפגשו אך לפני 3 ימים, כשההורנטס הצליחו להחזיק משחק צמוד עד הדקות האחרונות, בהן אולדיפו וטרנר הובילו את הפייסרס לנצחון במשחק הראשון בסידרת ארבעת המשחקים בין השתיים, זה אומנם קשה לנצח את אותה הקבוצה פעמיים בשבוע, וגם המשחק הזה עשוי בהחלט ללכת צמוד, אבל לאינדיאנה יש את הכלים ואת המוטיבציה לעשות זאת.

הימור: אינדיאנה ב-5

בוסטון סלטיקס (15-37) – אטלנטה הוקס (36-15) 2:30:

הניסים שאפשרו לבוסטון להסתדר על אף מכה בלתי נגמרת של פציעות הולכים ונגמרים, בואו אחרי הכל לא מדובר בסן אנטוניו, ו-5 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים שכנעו את דני איינג' ככל הנראה ללכת על האקסמפשטן של היוורד ולנסות לעשות מהלך נוסף לפני הדדליין.

בעוד העיניים נשואות לחדר העסקאות, הסלטיקס ישחקו על הפרקט, כאשר קיירי ארווינג, סמארט, מוריס, הרפורד וטרי רוזייר חסרים או משחקים עם דרגות שונות של פציעות, וזה כמובן מבלי לדבר על היוורד עצמו שנעדר מפתיחת העונה.

בוסטון כבר ניצחה פעמיים את ההוקס החלשים העונה, ואין סיבה להניח שעל אף כל הפציעות האלה הם לא יעשו זאת שוב.

הימור: בוסטון ב-12

ברוקלין נטס (33-19) – לוס אנג'לס לייקרס (31-19) 2:30:

משחק תחתית לוהט שבו שחקני שתי הקבוצות יתאמצו מאוד לנפח את מספריהם ושתי ההנהלות יקוו מאוד להפסיד (על אף שלברוקלין אין את הבחירה שלה, אבל זה פרנצ'ייז כל כך מטומטם שהוא מתנהג כאילו יש לו).

שתי הקבוצות סופגות מעל 108 וקולעות מעל 105 כך שצפו למשחק ברמה נמוכה, קצב מהיר, ללא הגנות, מי שזה הקטע שלו שיבלה ורק נזכיר לפרוטוקול שבמשחק הקודם בין השתיים הלייקרס ניצחו בקלות, אני אייחס את זה לביתיות ואלך הפעם עם ברוקלין שגם מגיעה במצב רוח חיובי (יחסית) לאחר ניצחון על פילדלפיה.

הימור: ברוקלין ב-12

פילדלפיה 76'ס (24-24) – מיאמי היט (22-29) 3:00:

הצד השני של המשוואה הזאת היא פילדלפיה, שחווה לטעמי עונה מוזרה למדי. מצד אחד מדובר באחת הדארלינג של הליגה עם שחקנים צעירים ומבטיחים והתהליך המפורסם שסוף סוף מבשיל לריצה על הפלייאוף. אבל פילי נמצאת בסה"כ במקום ה-8 ולאחר חילופי המאמנים במילווקי שמעליה, וההבאה של גריפין לטרויט שמתחתיה, קשה להגיד שהמקום שלהם בפליאוף מובטח.

מי שהיה קורא את כותרות העיתונים בהתעלם מהמאזנים היה מתקשה לדעת למעשה מי מבין היריבות הלילה ממוקמת במקום ה-4 במזרח ומי ממוקמת במקום ה-8. מיאמי לא זוכה למחמאות המגיעות לה לטעמי על המיקום שלהם, אבל אני מפנה אותכם לפרשנות המעולה של חברינו מתן גילור שמסביר את ההצלחה של מיאמי במשחק לחימה וגרירת משחקים לסגנון הגנתי סקור נמוך ותוצאות צמודות בהן כל דבר יכול לקרות, מה שמצביע לטעמו, ואני מסכים, על סיכויי הצלחה נמוכים בפליאוף.

כך או אחרת כל משחק הוא כעת קריטי לפילדלפיה אם היא רוצה לצאת עם משהו מלב מחמאות מהעונה הזאת, ואחרי 3 הפסדים רצופים אני מאמין שהם יעצרו את הרצף.

הימור: פילי ב-8

מילווקי באקס (23-27) – ניו יורק ניקס (29-23) 3:00:

למישהו יש בדיחת ניקס להלוות לי, נגמרו לי.

אחרי שני נצחונות על פיניקס וברוקלין שנתנו מעט תחושה טובה בניו יורק באה תבוסה ב-30 הפרש לבוסטון שהזכירה לניו יורק את רמתם האמיתית כשהסיכוי לשמור על פורזינגס הולכים ונראים מפוקפקים.

בצד השני אפקט המאמן החדש במילווקי פג עם ההפסד למיניסוטה. למילווקי יש שם כישרון צעיר והם בהחלט יכולים להיות קבוצת העתיד אם ינוהלו נכון אבל הפציעות רודפות אותם, דבר שלא אמור לקרות בקבוצה כל כך צעירה כאשר פרקר, טרי, בלדסואו, ברוגדון והפריקקקקקקקקקק סובלים מפציעות ברמות משתנות.

זאת תקופה קריטית עבור הבאקס, מקומות בפלייאוף נראה דיי ודאי, קשה לראות גם את פילדלפיה וגם את דטרויט עוקפות אותם אבל השאיפה שלהם צריכה להיות להיצמד לדבוקה של אינדיאנה וושינגטון ומיאמי על מנת להימנע ממפגש בסיבוב הראשון עם אחת משלושת הגדולות של המזרח (בהנחת שקליבלנד תתאושש).

מילווקי צריכה את הנצחון הלילה ובביתה שבהחלט מהווה מבצר (9 הפסדים 17 נצחונות) היא תעשה את זה.

הימור: באקס ב-15

פיניקס סאנס (34-18) – יוטה ג'אז (28-22) 4:00:

יוטה ניצחה את גולדן סטייט ב-30 הפרש? יוטה שלנו?

צריך להגיד שהג'אז האלה נראים כאנדר פרפורמינג לאורך העונה ועשרת הימים האחרונים בהחלט מסמלים בצורה טובה את העונה הזאת כשג'אז מצליחים לנצח את דטרויט טורונטו וגולדן סטייט אבל סולפגים גם הפסד מרגיז מול אטלנטה החלשה.

דומה שרכבת הפלייאוף כבר ברחה לג'אז אלא אם הם יצליחו להרכיב רצף משחקים מטורף לאחר האולסטאר, בינתיים הם יסתפקו בלהרוג נמושה ולנוח.

הימור: הג'אז ב-15.

 

לפוסט הזה יש 131 תגובות

  1. הקליפרס עדיין לא נכנסה למוד טנקינג, לדעתי היא אפילו התחזקה. יכול להיות שהטרייד על גריפין היה סיפתח למכירת נכסים הכוללת את דיג'יי ווויליאמס אבל יכול תהיות שזאת הייתה החלטה אסטרטגית של חוסר אמונה בגריפין כפרנצ'ייז פלייר שיסחוב את המועדון למעלה.

    גריפין הראה שלסמוך עליו כפרנצ'ייז פלייר זה לא מעשה חכם במיוחד. בנוסף לפציעות שלו הוא גם איבד חלק מהאתלטיות שלו כשנראה שהפציעות פגעו משמעותית בה. לדעתי הקליפרס הצליחה להתחמק מחוזה שהם היו מתחרטים עליו.

    בראדלי והאריס זה בעיניי שיפור עליו ועכשיו כשגלינארי חוזר הקליפרס יהיו חזקים יותר ממה שהם היו לפני הטרייד.

  2. "אחד מהם הושג נגד אורלנדו שלדעתי כבר הוצאה מטופס הטוטו"
    פרייסלס 🙂
    פרוויו מעולה.
    מיאמי תנסה להאחז חזק במקום הרביעי מה שיבטיח כנראה מפגש עם קליבלנד, מלכה המזדקן והתככים בחצר המלכות….
    (יש לי הרגשה שאני אתחיל לאהוב את לברון רק 3 שנים אחרי שהוא יפרוש)

  3. לא הבנתי את הציטוט הבא, מתוך הפריוויו למשחק בין הת'אנדר לפליקאנס:
    "כעת נקבל את ההזדמנות לראות כיצד רוקי ממעמקי הדראפט מתמודד עם הסיטואציה של תפקיד בחמישיה בקבוצה עם שאיפות ללכת עד הסוף."

    על איזה רוקי אתה כותב?

    תודה

  4. פריוויו מצויין. אחת הבעיות שלי עם פורטלנד היא שלילארד ומקולום שחקנים כמעט זהים – לוקחים כמות זהה של זריקות (18.4 ו-18.5) שנכנסות באחוז אפקטיבי זהה, כאשר חלק דומה מהזריקות שלהם מגיע מזריקות pull-up (כ-8.5 זריקות, מקומות 4 ו-6 בליגה) וחלק כמעט זהה מבידודים – 13%. גם מקאץ' אנד שוט יש כמות דומה של זריקות. המשחק שלהם לא שונה אחד מהשני. יכול להיות שלצד פורוורדים נורמליים הם יהיו אחלה קבוצה, אבל כרגע זה לא קורה.

    מיאמי והכדורסל שמכאיב לעיניים – זה נכון חלקית, אבל קבוצה של גברים. קצת כדורסל פיזי לא הרג אף אחד, יש רגעים יפים לפעמים אבל נותנים הכל בכל ערב. זה יכול להיות מעניין מול פילדלפיה, עדיף על לראות את סטף קרי מבלה 36 דקות על ספסל.

  5. וואווו…בוחטא (מה האיות של בוחטה, בוכטא, בוכטה???) של משחקים.
    אתה באמת מאמין שפורטלנד תנצח בטורונטו? זה לעולם לא יקרה.

    וגולדן סטייט לא יודעת לנצח על 30. היא קבוצה מסוג אחר.

    המשחק שמעניין אותי מאד הוא הלייקרס בברוקלין.

    תודה על פריוויו מצויין עם תחיות קצת הזויות לדעתי

  6. יום אחד אני אפסיק להיות מופתע לגלות שארקטיק מנקיז הם יותר מלהקה של ריף אחד ויש מאחוריהם קהל מעריצים שלם. בטוח.

    בינתיים עם כל חדשה שיוצאת ממילווקי על תקופת קיד, מתגלה שאני פחות ופחות מחבב את הפיראט. לא חשבתי שזה עדיין אפשרי.

  7. אחלה פריביו. אבל על ברוקלין-לייקרס אתה כותב שזה משחק שבו "שתי ההנהלות יקוו מאוד להפסיד" –
    על שום מה ולמה? לשתי הקבוצות אין בחירת דראפט ראשונה, והן משחקות משוחררות מתכתיבי טנקינג. למה שירצו להפסיד. משחק הכי כמו של פעם, כי גם תקווה לפלייאוף אין. לעלות, לשחק הכי טוב שאפשר ולנצח.

  8. תודה גור לערב משחקים גדוש.
    יהיה מעניין עם מיאמי ועם פילי. רק הערה קטנה, ג״ס מזמן לא משחקת כמו ״פאר היצירה האסתטי״, זה היה ונגמר. חוזר מדי פעם אבל לרוב לא. יש להם קלעים שלא מן העולם הזה אבל הנעת הכדור פחות מהנה מפעם. והמשחק של מיאמי סה״כ די אטרקטיבי בעיני לפחות. דווקא כאוהד יוסטון לפעמים כואב לי בעיניים לראות מטר של שלשות . . .

    1. אין כל בעיה בשלשות אם הן באות כחלק ממשחק מסירות . הנעת כדור מהירה תוך שיחרור קלעים לשטחים מתים מהנה תמיד.
      מה שלא מהנה בשלשות וגם בזריקות לשתיים , זה כשהן באות בתסריט ידוע מראש כמו דו-קרב באוקיי קוראל – שחקן מחזיק בכדור , אחד או שניים עליו וכל האחרים ניצבים סטטיים במחזה.

      1. אין שום בעיה בשיטה אחרת של משחק,עד דצמבר לפני הפציעות יוסטון הציגה התקפה לא פחות יעילה, לא מדברים פה מספיק על קרי מה שהוא עשה מאז שחזר מהפציעה (חוץ מהמשחק האחרון) אני לא זוכר, אין מילים לתאר את היכולת שלו,המספרים מתפוצצים מול הפנים ואני בגילי נדהם 31.5 נקודות למשחק ב54.6% 5.9 שלושות ב50% וזה בלי לכפות את עצמו על המשחק ולנפח סטטיסטיקות כמו אחרים השנה (לברון ווסטברוק). הוא הסיבה לכך שהתקפה של הלוחמים שוב רצחנית, הוא משפיע כל כך הרבה על ההגנה בלי הכדור.

    1. לא אוהב את ההתאמה לסלטיק הוא יוסיף להם כוח אש מהספסל אבל הוא חלש מאוד הגנתית הוא לא קורא את ההגנה טוב וממש לא מתאים לשיטה הגנה שסטיבנס מנסה להנחיל שם, מעניין אותי למה גולדן סטייט לא הולכים על גבוה במקום מגי שנשרפו לו המניות שם מזמן

      1. גם אני תוהה לגביי המהלך וההתאמה של מונרו מבחינה הגנתית (בעיקר כשהוא מגיע באמצע העונה והלמידה שלו תהיה On the fly..).

        אני הייתי יותר רוצה לראות את טייריק אוונס מגיע ויוצר הרכב נמוך מאוד מגוון של רוזייר-סמארט-אוונס.

        מאידך, אם גם אוונס אכן יגיע, כבר מדובר על ספסל של רוזייר, סמארט, אוונס, מוריס ומונרו. נראה שונה מאוד מעכשיו. הרבה יותר כח אש ואף המון וורסטיליות בעמדות 1 עד 3.

  9. בוסטון עשו בשכל שהחתימו את מונרו למרות שיחסית הם מלאים בגבוהים (הגרמני האוסטרלי והדומיניקני)
    אומנם הוא לא מצטיין בחלק ההגנתי אך התקפית זה תוספת מצויינת
    אני מאמין שגם ההגנה שלו תשתפר פלאים במערכת של בייבי פייס(סטיבנס) ,ראו מקרה קיירי ….

    התאנדר מגיעים סחוטים מלילה קודם ,מקווה שזה לא ישפיע …אסור להם להפסיד ולהתרחק מהספרס והזאבים

    נ.ב-האם הליגה תעניש את ראס על שדחף את האוהד של דנבר בסוף המשחק
    לדעתי יהיה טיפשי מצד המנהלת ,האוהד הוא זה שצריך להיות מורחק מהמשחקים ,היה אסור לו בכלל לרדת לפרקט ולעשות אבו-עלי על שחקנים
    אוהדים מלאים בכיסם חושבים שאם שילמו הון בכדי לשבת בשורה הראשונה אז מגיע להם הכל.

    1. לא היה כבר משחק בו הענישו שחקן העונה במקום להרחיק אוהד?

      הסוגייה נשמעת לי מוכרת, אך אינני זוכר מאיפה העונה.

  10. אני הבנתי שהקבוצות מהמזרח נחשבות כרגע למוקד העניין סביב אוונס. מדובר בבוסטון, הסיקסרס וההיט.

    לטעמי ההיט הם האופצייה האידיאלית עבורו להמשיך לזרוח ולקבל גם כמה שיותר זמן משחק. הריי וויטרס סיים את העונה והוא יכול להיכנס במשבצת שלו. ליד דראגיץ' ההתאמה עשוייה להיות טובה. לא רואה סיבה שדראגיץ' לא יוכל גם לשחק אוף דה בול. ההיט כרגע גם במאבק עם הקאבס על המקום השלישי במזרח ועם פציעת לב אולי זה הזמן להסתער.
    בטווח הקצר לפחות, זאת ההתאמה הכי טובה.

    השם שהכי מפתיע כאן בעיניי הם הסיקסרס. מה צירוף של אוונס אומר על פולץ? הם עושים בערך את אותו הדבר…האם זה אומר שפולץ לא חוזר העונה? האם זה אומר שבכלל יירד ממנו הלחץ לחזור העונה?
    אני אישית חושב שחסר להם בכלל קלעים. למה לא בלינלי למשל?
    הם בחציון התחתון של הליגה בנושא השלשות. מצד שני, הם מזעזעים בהובלת הכדור והם אחרונים בליגה בנושא בפער…אבל נניח וסוגיית פולץ לא באמת קריטית – הגריזליס רוצים בחירת סיבוב ראשון ואיפה שהסיקרס נמצאים כרגע הופכת את הבחירה שלהם לבעלת ערך רב יותר מאילו שהקונטנדריות מציעות. ואם הן נמנעות מלהציע את שלהן כרגע, למה שפילי תציע את שלה? יש סיכוי לא רע שהם יקבלו את הבחירה של הלייקרס העונה, אבל עדיין…יש לה ערך גי גבוה גם עם הגנות ולמרות שיש להם מקום בקיץ להביא שחקנים חופשיים, אני לא רואה סיבה שהם ירצו את אוונס שם לטווח הארוך כשיש להם את פולץ.

    בבוסטון הסיפור הוא פשוט – הוא יכול להוסיף להם כח אש שנדרש לקבוצה מהספסל ובכלל (אחרונים בליגה מאז 22 בדצמבר ברייטינג התקפי. וזה עוד עם קיירי..). הם צריכים סקוררים. ניהול משחק פחות קריטי. יש להם נכסים בשפע לתת, אבל בטווח הארוך לא נראה שלבוסטון תהיה אפשרות להשאירו. ובכל זאת, הבאתו לאחר הגעת מונרו יכולה אולי ליצור להם ספסל מספיק מעובה כדי שאולי הם יוכלו לדחוף כבר העונה להגעה לגמר.

    1. אני במקום הסיקסרס מנסה בכל כוחי להביא את לו וויל מהקליפרס.
      מהלך יותר הגיוני עבורם לטעמי.
      גם היה שם בעבר ולכן עשוי להרגיש בנוח להגיע לקבוצה. הוא יכול להיות ווטרן נהדר עבור הצעירים ולהיות השחקן השישי שלהם לכמה עונות ולפתור המון מבעיית הקליעה.

    2. מאחר והשנה האליפות סגורה, לתת בחירת דראפט על טייריק אוונאס זה מיותר. לדעתי אף קבוצה לא תציע לו חוזה עתק (מקסימום חוזה סטייל בלינלי), ככה שקבוצה שרצה לאליפות תוכל לגייס אותו בוזה קצת יותר זול

  11. השופטים בבוסטון לא רואים בעיניים על פי המאמנים משני הצדדים.
    זניהם התלוננו על שריקות במועדים נפרדים. שניהם קיבלו טכנית 😂

  12. טרי רוזייר פותח בחמישייה בפעם השנייה בלבד בקריירה שלו ב-NBA.
    גם היום הוא נראה חד עד כה עם 6/6 מהשדה ו-14 נק'.

    הוא כנראה רוצה מאוד להיות רכז פותח…
    לא אתפלא אם קבוצות ירימו לאיינג' טלפון לגביו בדד ליין אם הוא ימשיך כך.
    אני במקום איינג' סוחט את הלימון עד הסוף. אין כרגע למה לוותר על רוזייר, אלא אם מדובר בטרייד יוצא דופן.

    החולמים הנאיבים מבוסטון בטח כבר רואים את רוזייר בתור האקס פקטור במגה טרייד הבא שהקבוצה תבצע.

  13. ווייטסייד העונה טוב עשרות מונים מווייטסייד ה"ישן". הוא עשה סוויץ' בראש.

    התרומה ההתקפית לא השתנתה אבל הוא שחקן הגנה הרבה יותר טוב.הנוכחות שלו מאוד מרתיעה, הרבה יותר מבשנים עברו.

  14. אני מת מסקרנות לדעת מה בדיוק מופיע על הדפים שוולטון מחזיק כל משחק, כי אין שום סיכוי שזה משהו שקשור לכדורסל לפי איך שהקבוצה שלו נראית.

  15. טרי רוזייר עם שיא קריירה של 28 נק'.

    אין ספק שהוא לוקח ברצינות את ההזדמנות לפתוח בחמישייה ולהוכיח את עצמו.

      1. ההנהלה וצוות האימון מאוהבים בסמארט וב-Fundamentals שלו.

        אבל איינג' רמז השנה שהוא לא תופס ממדד +/- (זה שאמור להצדיק מחיר גבוה לסמארט) וכבר בקיץ האחרון סמארט דחה הצעת חוזה שנוח עבור הקבוצה והוא סירב. אם איינג' יאלץ להעביר את סמארט זה לא יהיה במחיר נמוך.

    1. יאללה הגיע הזמן להיפטר מסמארט, אני הייתי הולך על ג'יי ג'יי בראה ותוספות, אין לכם וטרן 1 בקבוצה.

      1. אין ווטרנים? ברצינות?

        הורפורד? מוריס? קיירי היה בגמר – גם לא יכול להיחשב כווטרן.
        ביינס, עכשיו גם מונרו….יש מספיק ווטרנים.

        וסמארט בתמורה לבראה? טרייד לא איכותי כלל בעיניי. אם הסלטיקס רוצים רכז נמוך שיכול לקלוע מהספסל, אז יש להם את לארקין.

        1. לא מחזיק מנהיגותית מאף אחד מהם בפלייאוף, למעט קיירי, ובכלל אני מדבר על יותר וטרן שיעלה מהספסל, מישהו שהוא שחקן של מאמן ויודע לנהל התקפה כמו שצריך, אתם מקבלים אותו לשנתיים על חוזה נמוך.

          וראבק מה קשור לארקין !? אתה כבר אוהד בוסטון השני שבא לי עם 0 הופעות פלייאוף הזה.

          1. חחח לארקין סביר כשחקן סוף רוטציה…העליתי אותו בטענה שאין לסלטיקס מה לחפש עם טרייד של סמארט על בראה. הם בהחלט המפסידים במהלך כזה.

            לבוסטון חסרים ווטרנים? יכול להיות…אבל אין צורך כרגע בהבאה שלהם. אפשר לרוץ כרגע עם מה שיש.

    1. אם רוזייר ימשיך להשתפר ולהראות יכולה גבוהה, אני חושב שהיכולת של איינג' לבחור בדראפט מתחילה להטות את המחט לכיוון חיובי.
      בוודאות טוב יותר מאיפה שהתפיסה לגביו הייתה לפני כשנתיים.

      ולגביי רוזייר – בוא נראה איך זה ימשיך. זה נראה נהדר כרגע אבל קפיצת מדרגה מוכחת ברגע שיש יציבות והוא לא שיחק מספיק כדי לעמוד במבחן הזה. מה שכן, אין ספק שהיכולת שלו בופכת את סמארט (עם כל היכולות המיוחדות שלו) ליותר expandable.

    1. רוזייר 31 נקודות מול קבוצה שאני שם את כספי שכמה מכללות לוקחות אותה, עדיין הוא הרבה יותר טוב ויעיל מסמארט, הוא נהיה גם שומר איכותי לא פחות ממנו, אני מקווה שיקבל יותר דקות וזריקות גם שהפצועים יחזרו.טייטום היה נפלא היום אחרי הדעיכה שלו בשבועות האחרונים אני אוהב אותו מאוד ואיינג השתיק אותי טוב מאוד (אני עדיין מאמין גדול בפולטס)

      1. אני לא מניח מסקנות לגביי פולץ עד שנראה אותו כשיר על המגרש.

        לגביי רוזייר – עונה רגילה…ועדיין הוא לוקח את ההזדמנות בשתי ידיים. וכשאנו קרובים לדד ליין, אוךי איינג' יהנה מכמה שיחות נחמדות. לא אתפלא אם בחדרי חדרים המג'יק יציעו את גורדון תמורת נכסים מבוסטון, כאשר רוזייר הוא אולי הנכס העיקרי. איינג' לא יסכים, אבל אני מניח שהוא ישמע על הצעות דומות.

        הדבר החשוב עבור בוסטון מעליית המנייה של רוזייר היא דווקא האפשרות הנוחה לקבל בנחת הצעות על סמארט ולדעת שזה אולי אפשרי לקבל עליו נכסים ללא חרטות במידה וידוע להם שסמארט ידרוש חוזה גבוה מדי לטעמם.

    2. לגבי פולטס אני לא רואה אותו חוזר העונה בטח לא עם המכניקה השבורה, כמה משחקים גרועים יכולים להוריד שחקן כזה לרצפה במיוחד אחרי כל ההייפ שהיה עליו, חייב להתבשל לעונה הבאה ולבוא מוכן לליגה, אני מעדיף את רוזייר עשרות מונים על סמארט אני באמת לא רואה בשחקן הזה כלום מבחינה התקפית

      1. הוא יודע למסור טוב. זאת רוב התרומה היציבה בהתקפה ממנו.

        לא קריטי אם פולץ לא חוזר השנה. זה גם ככה נהפך לנוהל קבוע שהשחקן של פילי מהדראפט לא משחק בשנה הראשונה בליגה.

  16. צריך גם להגיד מילה טובה על ראסל כשצריך, כשהוא בוחר להיפטר מהריכוזיות ומסגנון המשחק האנוכי שהוא לא חושב רק על סטטיסטיקה ובוחר זריקות בחוכמה, שהוא מוכן לוותר על זריקה קשה כדי למסור מסירה הוא בלתי עציר כמו הערב שבו הוא נראה פנטסטי

  17. כרמלו הזה אדיוט, מוריד ריבאונד עובר בשיא איטיות את חצי המגרש ולוקח זריקה קשה מחצי מרחק על שומר, שכמובן לא נכנסת, אנוכי מגעיל דפוק, ואחד מאוברייטדים הגדולים בהיסטוריה

  18. רוז'ייר תופס את המקום של קיירי – משחק אחד TD (לקיירי יש אחד בכל הקריירה, לא בבוסטון), משחק שני 7-31 עם 61% מהשדה ו-6 מ-8 מהשלוש…

  19. פורזינגס נחלש ככל שעונה עוברת, הקבלת החלטות וזריקות שלו כל כך נוראה הילד לא מוסר כדור לחברים, אחת הסיבות העיקריות לדיעכה של הניקס אם יפסידו היום זה נטו באדמתו קבלת החלטות נוראה במשחק ובעיקר בדקות האחרונות

    1. בוקר 4 מ 15 26% מהשדה 0 מ 6 מהשלוש זרק פי 2 מכל האחרים פלוס מינוס 38 (מינוס למי שלא ברור). מצד שני מיטשל… יוטה מאז שגובר חזר חזרו להיות קבוצת פליאןף

  20. פילדלפיה נכנסה לרבע רביעי ביתרון 28 על מיאמי

    ברט בראון כרגיל בהתמוטטות וכמעט הצליח לו גם הפעם

    מיאמי שלא קולעת 30 במשחק שלם מורידה ל-7, ועוד לא נגמר

    פילי חייבת לזרוק את המאמן

  21. יוטה השבוע האחרון משאירה רבים חסרי מילים.
    ניצחון קלאץ' In the North מול הראפטורס.
    ניצחון ענק על הווריורס.
    ועכשיו? טוב זה מול פיניקס הפעם, אבל עדיין משחק שני רצוף שהם מרסקים את יריבתם.

  22. לדעתי הניקס צריכים לתת את מפתחות הרכז לצרפתי ולומר לו שיהיה חופשי לתקוף את הסל ולזרוק מתי שהוא רוצה ,אני מרגיש שהכישרון שלו עצור באיזשהו אופן

  23. אגב, אם מישהו רוצה להציק לאוהד בוסטון, הנה דרך –
    ברוקלין הפסידה לליקרס. משמע שהבחירה של הקאבס השתפרה במעט והבחירה מהלייקרס התרחקה טיפה מהסיכוי לנחות בידיה של הסלטיקס.

    בכלל, הלייקרס בתקופה האחרונה נמצאים במאבק אגרסיבי של יציאה מהשליש התחתון בליגה.

  24. הרפאטורס ריסקו את פורטלנד בגלל שני סיבות בחירת זריקות, הייתרון שלהם בכמות זריקות ל3 היה כמעט פי שניים ,זה עניין של מספרים בטח שהם קולעים אותם באחוזים כאלה מופלאים, והדבר השני זה הריבאונד ההתקפי שחיסל כל אפשרות למשחק

  25. הדראפט האחרון הוא הכי מפוצץ כישרון בשנים האחרונות, אבל מכל הדראפט היחידי שאני רואה אותו באמת נהפך לסופרסטאר בעתיד זה מיטשל, אני מקבל ממנו פלאשבקים של וויד צעיר.

  26. 20-7לקינגס מול הסטרטירים של הוורורס
    שני רוקים ושחקן שנה שניה ושחקן שנה שלישית.
    לא רע וגסטין גקסון נראה נהדר מאז חזר לקבל דקות.

      1. LOL כל קבוצה תופרת כמה רצפים בעונה של 82 משחקים.

        שורה תחתונה הוא עם הסגל השני הכי נוצץ בליגה, והקבוצה עם מאזן וצורת משחק שעלולה בסוף העונה לגרום ל PG13 לעבור טרנספורמציה לנחש קליפורניה.

  27. מבינים כמה רובנסון חשוב לקבוצה הזו?
    אנשים מזלזלים בו בגלל משחק ההתקפה
    פשוט לא מבינים כמה השחקן הזה משנה את כל משחק ההגנה של הקבוצה

    1. זו חצי מהבעיה
      בחירת הקליעות של ווסטברוק שערורייתית, לא רואה הרבה את הקבוצה הזו אבל זה מטורף, האחוזים שלו לא טובים באופן עקבי (במיוחד מהשלוש) והוא מכריח פעם אחרי פעם

      1. לא ראינו את הקשקושים על בחירת זריקות של ראס ברצף הניצחונות שדווקא אז הוא זרק יותר מברגיל
        ההייטרים יוצאים מהחורים רק במשחק לא טוב של ראס.
        גם מלו וגם ג'ורג' היו על הפנים הלילה אבל זה תמיד טוב ליפול על ראס
        הבעיה היא בהגנה ,הכל מתחיל בהגנה וראינו איך הם משחקים ללא אדר'ה ואיך הם איתו
        לדעתי בילי לא היה צריך להחזיר את החמישייה ברבע הרביעי ,היה צריך לתת למחליפים להלחם עד הסוף …עם ניצחון או בלי

        1. 11 ניצחונות, 17 הפסדים, לת'אנדר כאשר ווסטברוק מנסה 4 או יותר שלשות במשחק.
          19 ניצחונות, 6 הפסדים, לת'אנדר כאשר ווסטברוק מנסה 3 או פחות שלשות במשחק.
          'just sayin

        2. בכלל לא הייטר של ראסל, אתלט פנומן, נשמה אמיתית ואיש נחמד מאוד מחוץ למגרש
          מדבר ממראה עיניים – הוא הורג את המשחק עם הקליעות האלה. והסטטיסטיקה תומכת, זה ברור לכל ילד מה חייבים לשנות

        3. אוהב את הקבוצה ואת ראסל במיוחד, אבל זה לא נראה טוב. מצד אחד הוא רכז ומחלק אסיסטים. מצד שני הוא רכז על הפנים. למעשה אתה לא רואה ריכוז משחק שלו. רבים מהאסיסטים מגיעים מזה שהוא חודר, נסוג ואז מוצא שחקן פנוי (למרות שהלילה היו לו כמה אליהופים יפים לאדאמס).
          בקיצור משהו יסודי שם לא עובד טוב.
          חבל, יודחו בסיבוב ראשון.

  28. כמו שפט מקאו משחק היום , גם בבני הרצליה אין לו מקום .
    ועכשיו גם עמרי עשה את השטות ראשונה איך שנכנס.

  29. גולדן סטייט נותנת לחיצה קטנה, ואז שלושת הקלעים הכי טובים בעולם, ומשחק שהיה "שקול" נגמר בשתי דקות של מאמץ. כל זה יפה אבל מרגיש מאוד מאוד לא נכון.

  30. קליי לא נראה מרוצה העונה בכללי
    יש מצב שהוא חושב לעבור אחרי עוד אליפות אחת
    הוא מרגיש שהקאפ-קייק לקח לו את המקום

    1. יש 30 קבוצות בליגה שישמחו למצוא לו מקום ברוסטר. לצערי גולדן סטייט היא אחת מהן, ואני לא מאמין שיתנו לו לעזוב. אם כן – מחליף הולם למאנו, ללא ספק. עם קליי, למרקוס וקוואי בריא, אפשר יהיה ללכת עד הסוף. לצערי גם קר יודע את זה ולכן, כאמור, לא יתנו לו ללכת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט