5 משחקים בלבד הערב, כשג'מאל מארי הפציץ 33 נקודות וניצח את אוקלהומה. יוסטון ניצחה את סן אנטוניו במשחק טוב מאוד של הארדן, גריפין קלע 23 נקודות בבכורה וראינו גם ניצחונות של וושינגטון ומינסוטה.
דנבר נאגטס 127 (25-27)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר 124 (22-30)
ג'מאל מארי עם 33 נקודות וניקולה יוקיץ' עם טריפל-דאבל נתנו לדנבר ניצחון במשחק פנטסטי.
הנאגטס פתחו עם רבע ראשון נהדר בו קלעו 40 נקודות ועלו ליתרון של 19 נקודות באמצע הרבע השני. הם הובילו ב-15 הפרש במחצית ונראה שהם בדרך לניצחון. ברבע השלישי הדומיננטיות נמשכה ונראה שהנאגטס בדרך לניצחון ביתי קליל, כשפול ג'ורג' היחיד שמתפקד באוקלהומה ועם 29 נקודות מתוך 89. ווסטברוק מוסר לו באותו זמן לא מעט כדורים וכבר עם 19 אסיסטים, אבל כל הקבוצה עם 89 נקודות.
ברבע האחרון המחליפים של אוקלהומה עשו את העבודה – ג'רמי גרנט, ריימונד פלטון, ג'וש האסטיס ופטריק פטרסון הורידו את ההפרש מ-17 נקודות ל-8. ווסטברוק ואדאמס חזרו למגרש וההפרש ירד ל-106-112, 4:22 דקות לסיום. הבליץ ההתקפי שלהם השאיר את דנבר לא מוכנה ורצף שלשות של ווסטברוק וג'ורג' הוריד את ההפרש ל-119-120, 48 שניות לסוף המשחק. הכל פתוח.
סל גדול של ג'מאל מארי מעלה את דנבר ליתרון 3 נקודות, ווסטברוק מוריד לנקודה ויוקיץ' הולך לקו. האחרון קולע פעמיים, פסק זמן של אוקלהומה 5 שניות לסוף המשחק. גרנט מוסר לג'ורג' שזורק שלשה גדולה וקולע! שיוויון 124 כאשר נותרו 2 שניות. האריס עומד על קשת השלוש ומקבל מסירה מיוקיץ'. הוא זורק על הבאזר וקולע סל ניצחון שנותן לדנבר ניצחון מלא קלאץ', אבל אחרי שאיבדו יתרון של 20 נקודות.
בדנבר, מארי קלע 33 נקודות (5 מ-8 מהשלוש) עם 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. יוקיץ' קלע 29 נקודות עם 14 אסיסטים ו-13 כדורים חוזרים, האריס קלע 25 משלו (5 מ-9 מהשלוש), וויל ברטון הוסיף 15 עם 6 ריבאונדים.
באוקלהומה, ג'ורג' הפציץ עם 43 נקודות (5 מ-8 מהשלוש). ווסטברוק קלע 20 עם 21 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, גרנט קלע 18 נקודות מהספסל, אברינס 13, אנטוני ואדאמס 10 כל אחד.
וושינגטון וויזארדס 122 (22-29)-טורונטו ראפטורס 119 (16-34)
סיפור של 2 מחציות הערב בעיר הבירה.
המחצית הראשונה הייתה של טורונטו. סרג' איבקה ואו ג'י אנונבי פתחו טוב, ההגנה עבדה, הם הגיעו ליתרון של 12 נקודות והובילו ב-7 הפרש במחצית של משחק לא קל. בראדלי ביל, כוכב וושינגטון, עם 2 נקודות ב-0 מ-6 מהשדה עד עכשיו. ג'ונאס ואלניוצ'אס קלע 16 נקודות ושינה את ההגנה של הוויזארדס בערב לא גדול של לאורי ודרוזן עד כה (2 מ-5 ו-2 מ-7 בהתאמה במחצית הראשונה).
המחצית השנייה, כפי שבטח הבנתם מהתוצאה, הייתה של וושינגטון. ביל קלע 18 נקודות ב-7 מ-10 ברבע השלישי כשהוא סוחב את הקבוצה על הגב, ואלניוצ'אס כהרגלו דעך אחרי פתיחה טובה ולמרות הטיולים של לאורי ודרוזן לעונשין המכשפים הצליחו להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון עם התמיכה של הקהל. ביל הצדיק את בחירתו לאול-סטאר בדקות האלה. ג'ודי מיקס העלה את המארחת ליתרון של 9 נקודות, 8 דקות לסוף המשחק.
טורונטו עדיין לא הייתה מוכנה לוותר. רצף נקודות של לאורי, עוד אול-סטאר, השלים ריצת 4-16 והעלה את הדינוזאורים ליתרון של שלוש נקודות. ביל וסטרונסקי השוו והוויזארדס הצליחו לצאת מזה ולעלות ליתרון של 5 נקודות. מכאן האורחת כבר לא חזרה וקליעות עונשין סיימו את המשחק בניצחון חשוב לוושינגטון חסרת ג'ון וול.
בוושינגטון, ביל קלע 27 נקודות (25 במחצית השנייה) עם 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. פורטר קלע 16 עם 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מוריס 15 עם 7 ריבאונדים, סקוט 14, גורטאט (7 ריבאונדים), סטרונסקי, מהנימי ומיקס הוסיפו 10 כל אחד.
בטורונטו, לאורי קלע 29 נקודות (10 מ-19 מהשדה) עם 5 ריב' ו-5 אס', דרוזן 23 עם 5 ריב' ו-6 אס', ואלניוצ'אס 17 (16 במחצית הראשונה), איבקה 16 (10 ברבע הראשון) ואנונבי 11 (9 ברבע הראשון).
דטרויט פיסטונס 104 (26-24)-ממפיס גריזליס 102 (33-18)
24 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בבכורה של בלייק גריפין בדטרויט.
2 הקבוצות לא הצליחו להתרומם במחצית ראשונה שכללה הרבה שינויי הובלה. המגמה הזאת המשיכה ברבע השלישי שכלל 10 שינויי הובלה, אבל כלל כמה דקות טובות של הפיסטונס בסוף. זה אפשר להם לעלות ליתרון של 6 נקודות כשהקבוצות נכנסו לרבע האחרון. דיוויס, אניס וברוקס הצליחו לשנות את המגמה עם ריצת 11-2 שהעניקה להם יתרון של 5 נקודות, 8:54 לסיום.
חבורת הצעירים של ממפיס הצליחה לשמור על היתרון 2 דקות לאחר מכן, עד שגריפין ודראמונד חזרו למגרש. מהלכים חכמים של דראמונד וסטנלי ג'ונסון סגרו חזרה ל-96-96 והמשחק נפתח מחדש. שתי הקבוצות לא הצליחו לרכוש סל בדקות מלאות לחימה אבל חסרות עניין. בסופו של דבר קליעות עונשין של הגריזליס העלו אותם ל-100-98, שלשה בצד השני העניקה לפיסטונס את היתרון והם לא איבדו אותו עד הסוף. ככה זה נגמר.
בדטרויט, גריפין קלע 24 נקודות (11 מ-13 מהעונשין) עם 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כשהוא עם +/- של 23+. רג'י בולוק קלע 15, דראמונד (15 ריבאונדים) וג'ונסון 14 כל אחד, דוויט ביקס 13 ואיש סמית' 12.
בממפיס, גאסול קלע 19 נקודות עם 14 ריבאונדים. האריסון קלע 18 עם 8 אסיסטים, ברוקס 13, דיוויס 12 עם 8 ריבאונדים, הנרי ומרטין 10 כל אחד.
סן אנטוניו ספרס 91 (20-34)-יוסטון רוקטס 102 (13-37)
ניצחון של יוסטון זה לא נדיר. ניצחון של יוסטון דרך ההגנה כן.
הרוקטס פתחו עם הגנה נהדרת שעצרה את סן אנטוניו על 7 מ-21 מהשדה ברבע הראשון ו-14 נקודות בלבד, כאשר להארדן לבד היו 12. יוסטון עלו ברבע ליתרון של 13 נקודות שעלה ל-18 במחצית, בה סן אנטוניו קלעה 38 נקודות בלבד (25 מתוכן של למרקוס אולדריג' ודני גרין, נקודות האור היחידות). ההתקפה שלהם התחילה לתפקד ברבע השלישי בו קלעו 32 נקודות, אבל זה היה מאוחר מדי – יוסטון הובילה ב-19 במהלך הרבע השלישי. המחליפים של הספרס הורידו את ההפרש, אבל זה היה משחק חד צדדי לכל דבר.
ביוסטון, הארדן הוביל עם 28 נקודות ו-11 אסיסטים. ג'רלד גרין קלע 15 מהספסל, קפלה 14 עם 13 ריבאונדים ו-5 חסימות, אנדרסון 13, פול וטאקר 10 כל אחד. הקבוצה קלעה 14 מ-42 מהשלוש.
בסן אנטוניו, דני גרין קלע 22 נקודות, אולדריג' 16 עם 8 ריבאונדים ופורבס 11. הקבוצה סיימה עם 6 מ-24 מהשלוש.
מילווקי באקס 89 (23-27)-מינסוטה טימברוולבס 108 (22-33)
ג'בארי פארקר לא שיחק היום, בניגוד לדיווחים מוקדמים, וקבוצתו הובסה.
הרבע הראשון עוד היה צמוד עד שמינסוטה עלתה בסופו ליתרון של 6 נקודות. הפיצוץ הגיע ברבע שלאחר מכן, כאשר הטימברוולבס קלעו 37 נקודות (13 מ-18 מהשדה) ועלו ליתרון של 21 נקודות במחצית. כאן המשחק מעשית נגמר, מילווקי לא יכולה לחזור מפיגור כזה גדול כמו כל קבוצה בליגה שהיא לא גולדן סטייט. ההגנה של מינסוטה המשיכה לעבוד כל המשחק והגארבג' טיים לא מנע מטום ת'יבודו לשחוק את ג'ימי באטלר (39:35 דקות). זה הסיפור של המשחק האחרון של הערב.
במינסוטה, באטלר קלע 28 נקודות עם 6 אסיסטים וטאונס 24 עם 11 ריבאונדים. הם היו היחידים בדאבל פיגרס והקבוצה סיימה עם 27 אסיסטים ל-42 סלי שדה.
במילווקי, מידלטון קלע 21 נקודות ב-7 מ-20 מהשדה והפריק 17 עם 15 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. הנסון קלע 14 עם 8 ריבאונדים וקילפטריק הוסיף 10 מהספסל. הדבר המבאס ביותר במשחק עבור הבאקס היה הפציעה של מלקולם ברוגדון, רוקי העונה לשעבר שלא הצליח לרדת באופן עצמאי מהפרקט לאחר שנפצע ברגל.
Ghost Rider
2 פבר 2018 09:21:23תודה על הסיקור.
צביקה
2 פבר 2018 09:26:48תודה רבה!
Ido
2 פבר 2018 09:33:50ויינברג – איך החיים בצבא? משהו מהצוערים זהה אותך מהופס?
רועי ויינברג
2 פבר 2018 10:02:25כן, כמה אנשים מהטירונות 🙂 אם מפקד כלשהו שלי בעבר או בהווה קורא את זה הוא מוזמן להשאיר סימן בתגובות, אני כבר אזהה
BB
2 פבר 2018 09:42:04יוקיץ' מטייל עם הכדור על הקו בהוצאת הכדור ,השופט שם זין
גרנט נדרס ע"י שחקן דנבר במהלך האחרון,השופט עושה עצמו לא רואה.
אשך טמיר המקורי
2 פבר 2018 09:46:04תודה רבה!
משחק מהנה מאוד עם דקות אחרונות פסיכיות בדנבר.
ג'מאל מוריי ביכולת מדהימה! איזה כישרון צעיר
החבר'ה מהלילה עם אבחנות יפות – ראסל לא שומר בשיט, שמים עליו סלים קלים כל התקפה, מאבד את השומר שלו לחלוטין (כמו בסל הניצחון – הוכחה של טיג בבלוג החי), ובהתקפה כשהוא לא עם הכדור פשוט עומד הרחק בחוץ עם הידיים על הברכיים ומסתכל על ג'ורג' עושה הירו-בול (מוצלח היום).
איזה שחקן מזעזע, זה התשליל של MVP
{^__^}
2 פבר 2018 09:54:18לוקח אותו לפני כמעט כל שחקן…עם כל המגרעות שלו.
שמעון
2 פבר 2018 10:14:56איזה הייטר חח, גורג רתח היום וטוב מאד שהכדור הלך אליו. גם אני לוקח אותו לפני כמעט כל שחקן בליגה.
טיג זריקה חשודה
2 פבר 2018 10:05:19רועי תודה על הסיקור המהיר.
1.מילווקי פשוט מקוללת, עד שפארקר חוזר ברוגדן נפצע, וגם יאניס סובב קצת את הקרסול, וכל זה שבלדסאו גם היה חסר,כך שלא ממש היה להם סיכוי .
2.לא מחבב יותר מידי את הרעמים, אבל חייב להודות שהם נשדדו כבר יותר מידי פעמים השנה, זה כבר מתחיל להיות חשוד כל העניין.
אני מאוד מקווה בשבילם שפול ישאר בשנה הבאה, הבעיה היותר גדולה מבחינתם היא איך לעזאזל נפטרים מהפדאלה כרמלו, כי אני לא רואה מצב שהוא יוצא מהחוזה שלו, ומצד שני הוא תוקע אותם כספית.
3. אני לא יודע אם ראיתם את זה כבר, אבל כמו דוראנט גם לסטיב קר יש חשבון טוויטר נוסף וזה מה שהוא רשם: https://twitter.com/JamesMargariti/status/959295759924383745
כמובן שהוא מחק את זה מהר, השאלה אם בגלל שהוא יצא אהבל או בגלל שהוא פוחד מקנס.
עידו גילרי
2 פבר 2018 10:10:48נראה לי שקר פוחד מקנס. אבל למה לקרוא לזה חשבון טוויטר נוסף? זה תחת השם שלו.
טיג זריקה חשודה
2 פבר 2018 10:18:03זה נקרא burner account, הוא רצה להגיב עם חשבון אחר אבל שכח להחליף בין החשבונות והגיב בטעות עם החשבון האמיתי שלו, כמו במקרה של דוראנט, אני לא מאמין שהוא היה מגיב ככה בכוונה עם החשבון שלו, זה נראה פתטי, במיוחד למישהו במעמד שלו.
עידו גילרי
2 פבר 2018 10:20:17אז החלטת שיש לו חשבון בדוי כי הוא רשם הערה בחשבון הרגיל שלו ומחק אותה?
עידו גילרי
2 פבר 2018 10:22:47לא אומר שזה לא מתקבל על הדעת אבל קצת מסקנה מרחיקה לכת.
טיג זריקה חשודה
2 פבר 2018 10:28:11יש שתי אפשרויות:
1)יש לו חשבון בדוי, מה שיש לחצי מהליגה והא פשוט שכח להחליף.
2)הוא רשם את זה בלהט הרגע או בטעות ומיהר למחוק, בכל מקרה זה לא מתאים למישהו כמו קר להתלונן בטוויטר, שישאיר את זה לשחקנים.
אני עדיין מאמין באופציה ה1,זה יותר הבושה בשבילו שהוא הגיב לזה מאשר הפחד מלקבל קנס, קר לא אחד שבדיוק מפחד מקנסות, אבל יש מצב שאני טועה.
עידו גילרי
2 פבר 2018 10:30:45מסכים
עידו גילרי
2 פבר 2018 10:23:34אם כן אז דוראנט לא אימן אותו כמו שצריך.
עידו גילרי
2 פבר 2018 10:30:05טוב אחרי שעברתי קצת על היוזר שלו נראה שיש הגיון בדבריך. הוא כמעט לא נוגע שם בכדורסל בעיקר פוליטיקה.
שישאל את דוראנט איך מגיבים במקרה כזה (ויעשה ההיפך).
Ish
2 פבר 2018 19:53:52http://videorulebook.nba.com/rule/traveling-on-the-perimeter/
ו
אפלטון
2 פבר 2018 11:59:48תכלס אבל מעניין מה שהוא אומר.
האם הסייד סטפ שהארדן עושה זה צעדים? כי זה מוב שהוא עושה המון השנה. אם כן יתחילו לאכוף את זה השנה אז עדיף שיעשו את זה מוקדם ולא פתאום יתחילו בפלייאוף
שמעון
2 פבר 2018 12:54:43זה ספיציפית היה צעדים כי הארדן תפס כבר את הכדור ואז זז עם הרגליים, זה שונה שאתה באמצע כדרור ואז רק אחרי הצד הראשון אחורה אתה תופס כדור ואז מסיים עם הצעד השני ואז זה לא צעדים.
עידו גילרי
2 פבר 2018 13:06:31ב-NBA אם זה נכנס אז זה לא צעדים.
עידו גילרי
2 פבר 2018 13:07:25and3
אפלטון
2 פבר 2018 13:17:12שמעון ומה ההבדל בין זה לבין יורו סטפ עוד צעד וחצי? מהרגע שהוא מפסיק את הכדרור ברגל ימין הוא לוקח סייד סטפ לשמאל. תסתכל על הרגליים לא הכתפיים. עזוב שבnba לא שורקים לצעדים או משיכות, מעניין אותי האם לפי החוקה צעד קפיצה לצד נחשב אחרת מצעד לפנים.
וזה שג"ס הבכיינים הכי גדולים בתולדות הספורט זה כבר מבוסס.
שמעון
2 פבר 2018 14:29:09אפלטון שים לב מה קרה במהלך הזה, הארדן עצר את הכדרור לגמרי, תפס את הכדור ביד ואז עשה את 2 הצעדים. זה שונה ממצב שהוא בכדרור ואז לפני שהכדור נתפס ב-2 הידיים שלו הוא עושה צעד אחד לצד ואז תופס כדור ומבצע סטפבק ואז זה לא צעדים.
https://www.youtube.com/watch?v=RnteE9jYUpU
תראה את הסל הראשון של הארדן, זה החוקי והנכון וזה לא צעדים, זה שונה ממה שמופיע בסרטון של קר
שמעון
2 פבר 2018 14:34:47אגב שים לב באותו סרטון בדקה 1:37 הוא עושה צעדים, תראה את ההבדל עוצר כדרור וקופץ 2 צעדים אחורה. הצעד הראשון חייב להיות תוך תנועת הכדור כבר ליד מהרצפה ואז צעד נוסף
אפלטון
2 פבר 2018 15:40:53חבל שאני לא יכול להראות לך צילום מסך.
הארדן מפסיק את הכדרור כשהוא עם רגל ימין מכופפת על הרצפה והכתפיים נעות ימינה כשרגל שמאל עדיין באוויר ואז עושה את הקפיצה שמאלה. זה חוקי לגמרי לפי חוקי הnba, לא לפי החוקים האירופאים.
בהתחלה גם לא הייתי בטוח כי הארדן עושה את זה כל כך איטי ומשחק עם המקצבים בתנועות שלו, אבל אחרי שראיתי את המהלך בהילוך איטי כמה פעמים, סתם כי עניין אותי זה בטוח לא צעדים. אם היה עוצר את הכדרור, קופץ ימינה ואז שמאלה זה צעדים.
Ish
2 פבר 2018 16:21:18https://mobile.twitter.com/NBA/status/959265628636016640/video/1
Ish
2 פבר 2018 16:33:22http://fromtheofficial.blogspot.co.il/2012/01/when-does-jump-stop-become-traveling.html?m=1
א
שמעון
2 פבר 2018 17:30:25אפלטון- לא מבין ברמה כזאת באןביאיי אם זה לא צעדים, ייתכן שאתה צודק וזה לא צעדים לפי חוקי האןביאיי, אין לי מושג.
שמעון
2 פבר 2018 17:35:37איש גם ההסבר הזה לא כ"כ ברור. משתמע ממנו בעיקר מה שאמרתי שאם הכדור ביד של השחקן והוא עצר הוא לא יכול לקפוץ שני צעדים (שזה מה שהארדן עשה במקרה ספציפי זה ואז זה צעדים).
בקיצור בזמן שהוא עושה את הצעד קפיצה הראשון הכדור חייב להיות במצב של ניתז אליו מהריצפה כבר ואז הוא תופס תוך כדי הקפיצה ואז עושה את הצעד אחורה.
Ish
2 פבר 2018 18:36:37החלטתי שאני מפסיק לומר לאנשים מה האמת ומה לא כי הם נורא נעלבים מזה ורק נותן להם את הכלים להבין בעצמם.
בגדול זה שאלה של מתי הוא אסף את הכדור ומצב הרגליים שלו באותו רגע. אם שתי רגליו נגעו בקרקע באותו רגע אז זה צעדים אם רק רגל אחת והוא קופץ ממנה ונוחת על שתי הרגליים כמו שניב אומר שהיה אז זה ג'אמפ סטופ ואין צעדים.
Ish
2 פבר 2018 18:40:57צריך להיות 'ונוחת על שתי הרגליים בו זמנית'
אפלטון
2 פבר 2018 18:48:42שמעון השאלה איך אתה רואה איפה נגמר הדריבל. אפשר לראות את זה רק בהילוך איטי. בין השנייה ה2 ל 3 הארדן מסיים את הדריבל כשרגל ימין נטועה ורגל שמאל באוויר ואז קופץ לרגל שמאל.
גם לי לא כל כך ברור מהחוק האם זה נחשב רגל ציר, כי זה לא שהוא היה באוויר ונחת על רגל אחת אלא באמצע קרוסאובר, יותר מזכיר כניסה לצעד וחצי מאשר ביסוס רגל ציר.
בגלל זה מעניין אותי לדעת מה החוק אומר על מהלך כזה, וגם החוקים שאני מצאתי וגם החוק שאיש שם לא ממש ברורים במצב כזה, ויהיה מעניין לראות אם ישימו על זה דגש, איך ישפטו את זה בהמשך.
עזוב שבnba לא שורקים צעדים ומשיכות לאף אחד, אבל על הארדן, שכבר שינו חוקים הקיץ כדי להצר את צעדיו, ישימו דגש מיוחד, והכי גרוע שיחליטו על זה פתאום בפלייאוף אחרי ששכלל את המוב הזה כל העונה.
Ish
2 פבר 2018 18:58:47ניב, על פי החוקים אם הוא לא נוחת על שתי הרגליים בו זמנית זה לא ג'מפ סטופ אלא צעדים.
Ish
2 פבר 2018 19:03:44https://drive.google.com/file/d/1K0-KkFjcMwKL8P3FccYDsZY4tnBfrf0v/view?usp=drivesdk
חוץ מזה
אפלטון
2 פבר 2018 19:14:52איש אז הנחיתה זה מה שעושה את זה צעדים? כי זה כבר ממש קטנוני. זה פרקטיקלי שתי הרגליים ביחד, מה הוא מתעמלת אמנותית?
אפלטון
2 פבר 2018 19:19:49וואו איש זה כבר לצפות מהשופטים שיהיו רובוטים. עשירית שנייה אחרי זה עדיין במהלך הביסוס של הכדור ביד מהקרוסאובר רגל שמאל באוויר. אבל ברמה העקרונית טוב לדעת שאין כאן צעדים במקרה של קפיצה הצידה, זה מה שעניין אותי לדעת.
אפלטון
2 פבר 2018 19:26:24איש איך שמת צילום מסך?
אפלטון
2 פבר 2018 19:29:32https://drive.google.com/file/d/1cq0HMyw2tEuLk79a0gbey8qh4UMbce4T/view
וואללה למדתי משהו היום. מגניב.
Ish
2 פבר 2018 19:30:13תחשוב על הג'מפ סטופ כמקרה פרטי של צעד וחצי שבעצמו קצת מותח את הגבול* והחליטו לאשר אותו(ויש לי שנים של הסברים במגרשים לאנשים שקשה להם לקבל את זה). אם מאשרים גם ג'מפ סקופ בו השחקן יכול לנחות רגל אחר רגל בעצם מגיעים למצב בו מותחים את החוק עוד יותר ומאפשרים צעדים מפורשים עבור מקרה פרטי ומשם פותחים פתח לצעדים גם במקומות נוספים.
*מטעמי גיבוש רגל ציר הוא בעצם סוג של מאפשר לשחקן לעצור באמצע צעד וחצי. שים לב שהשחקן שעצר בג'מפ סטופ אינו יכול להזיז יותר את רגליו(בעצם שתי הרגליים שלו במקרה זה נחשבות רגל ציר) ורשאי לעשות זאת רק אם ינתר עם שתי הרגליים בו זמנית.
Ish
2 פבר 2018 19:37:46אני לא יודע מה אני מצפה מהשופטים. כבר דיברתי בעבר עם ג'ון על הקשיים והמגבלות שעומדים בפני השופטים עם חלק מהחוקים של המשחק והיכולת של בן אדם בכלל להבחין בדברים שדרושים בשביל להכריע עליהם.
אם אפילו עם הצילום מסך הזה אנשים יכולים בקלות להגיע למסקנות שונות אז באמת מה כבר שופט שרואה את זה בחי יכול לעשות.
אפלטון
2 פבר 2018 19:44:03מעניין אותי לשמוע חוות דעת של שופט ליגה בעניין, כי זה ממש נראה מקרה של פירוש החוק. לשופט אין באמת יכולת לבדוק האם רגל שמאל היתה באוויר במקרה הראשון עם סיום הדריבל או האם הרגליים נחתו ביחד. זה ממש עשיריות שנייה. ביחס לצעדים והמשיכות הכל כך ברורים שקורים בליגה זה באמת קטנוני.
השאלה האם יתחילו לשרוק צעדים על כל הסייד סטפ מתוך פירוש שזה צעדים, כי זה באמת יכול לפגוע במהלך שהוא עוד מקרה של Harden rule
עידו גילרי
2 פבר 2018 20:19:46ניב בסופו של דבר זה לא כל כך קריטי. יהיו שריקות שילכו לכאן וכאלה שלצד השני. כפר ראית שהליגה שמה "דגשי הארדן". האם זה פוגע בו?
לא ממש.
אפלטון
2 פבר 2018 20:56:15בטח שזה פוגע בו, בעיקר בחוק הcontinuation. כמות הפעמים שהוא לא מקבל את הand 1 או ששורקים לעבירה ומבטלים את הזריקה היא עצומה ביחס לשנים קודמות. אישית אין לי בעיה עם זה והוא שחקן מספיק טוב כדי להסתגל לכל סיטואציה. ולמשוך את הפאול הוא תמיד יצליח, רק קצת מפריע לי שזה מרגיש שזה ספציפית אליו ולא תקף לכל שאר שחקני הליגה.
לגבי הסייד סטפ, הבעיה כמו שראינו בדיון שאי אפשר באמת לשרוק לכל דבר כזה באופן ספציפי, מדובר על עשיריות שניה שאין לשופטים באמת יכולת לראות בזמן אמת. זו גם זריקה שהוא משתמש בה המון השנה, ואם פתאום יחליטו לשפוט אותה אחרת זה משהו שהוא יצטרך ללמוד להסתגל אליו, וחבל שזה יקרה בדיוק באמצע סדרת פלייאוף.
תכלס מכל הדיון הזה יצאתי אופטימי יחסית כי לפי החוק אין מניעה בסייד סטפ הזה, התלונות הן על פיין טיונינג ודברים קטנים, לא עקרוניים. הקיצר סטיב קר סתם יצא יללן היסטרי, כמו האוהדים של הקבוצה שלו.
עידו גילרי
2 פבר 2018 21:01:18התכוונתי לכך שהוא מסוגל להסתגל. הוא ישחק לפי מה שישרקו.
עידו גילרי
2 פבר 2018 21:03:12ותסלח לי על זה שזה קצת אירוני שבתגובה אחת אתה "מתבכיין " על זה שהארדן יצטרך להסתגל לזה ששורקים אחרת באמצע סדרת פלייאוף ובאותה נשימה מעלה את הבכיינות של הווריורס.
Ish
2 פבר 2018 21:06:48אה, לא, קר בגדול צייץ שמהלך שהיה צעדים הוא צעדים. בהתחשב בזה שהוא מתלונן על זה כבר שנים זה סך הכל בן אדם והפט פיב שלו
http://www.knbr.com/2016/11/17/kerr-not-happy-with-how-the-nba-is-officiating-traveling/
אפלטון
2 פבר 2018 21:48:52עידו זה שהארדן יסתגל זה בטוח, אני רק מקווה שלא ישנו את צורת השיפוט באמצע הפלייאוף כשכל הזרקורים יופנו למהלך הזה ואז ההסתגלות תהיה כואבת. אין כאן התבכיינות על שיפוט כי אני חושב שיש כאן עניין עקרוני יותר מספציפי. לא זה ששופט שגה או עושה דווקא, אלא איך השופטים מפרשים את החוק בנוגע למהלך הזה.
ראית בדיון עם איש עד כמה מדובר במהלך שכמעט בלתי אפשרי לשפוט, על חודה של עשירית שנייה. אלא אם מדובר על עבירה ממש בוטה של החוק הזה, אז אני לא רואה כרגע בעיה עם הסייד סטפ כצעדים. אבל או שבאמת שיחליטו שזה כמהלך צעדים ואז כל שריקה תהיה אחידה, או שכל עוד זה בגבולות הסביר יחשיבו את המהלך לתקין.
ברגע שיש כזה חוסר בהירות לגבי מה צעדים ואיך רואים אותם, זה הפתח לבעיה, ולכן שאלתי המקורית, האם הדברים של קר כשיפוט "מביך", אכן יש בהם בסיס. לאחר הסתכלות לעומק, אז התשובה היא שלא. אין כאן שום דבר מביך, חוץ מהציוץ עצמו.
עידו גילרי
2 פבר 2018 21:51:12אתה עדיין לא רואה את זה….
Ish
2 פבר 2018 22:43:37לא ברור לי איך הגעת למסקנה שזה עניין של פרשנות, זה ממש לא. על פי החוק מדובר בצעדים ושופט שהיה יכול לבדוק את זה בדקדקנות היה פוסק שהמהלך הוא צעדים.
העניין כאן הוא משחק של תועלת על הגבול של היכולת של השופטים להבחין בעבירה על החוקים. יש כאן מצב שבו מאוד קשה לשופטים להבחין בגבול בין חוקי ועבירה והשחקנים משחקים על להוציא מקסימום רווח שהם יכולים מהתווך הזה. אם השופטים לוקחים מרווח שגיאה לטובת כיוון אחד של החוק(נניח שורקים לעבירה רק אם יש להם פחות מ10% ספק הייתה עבירה) אז לרוב ישתלם לשחקנים לשחק על היתרון שהעבירה הזאת מקנה להם, ואם הם יקחו מרווח בכיוון המחמיר(נניח שורקים לעבירה אפילו אם יש להם 75% ספק שהייתה עבירה) אז לשחקנים כבר כנראה לא ישתלם לשחק על הגבול הזה.
אפלטון
3 פבר 2018 00:22:00איש שנינו הסתכלנו על זה בהילוך איטי מלא פעמים וראינו שני דברים שונים. אתה עצרת את העשירית שניה שבוהן שמאל נגעה ואני עצרתי עשירית שנייה שרגל שמאל באוויר בצורה ברורה. איפה נגמר הדריבל ומתחיל ביסוס הכדור ביד? זה מהלך בלתי שפיט בעליל. פשוט לא יתכן לבקש משופט שישרוק למהלך כזה. אם באמת שחקן עוצר עם שני רגליים ואז קופץ אחת לימין ואחת לשמאל אז זה צעדים ברורים אבל במצבים כאלו? זה פשוט לא הגיוני לבקש משופט לשפוט את זה לפי ראות עיניו.
השאלה איך מפרשים את זה זה באמת שאלה שצריך להתייחס אליה ברצינות, ובגלל זה שאלתי. לדעתי מכל מה שראינו פה והחוקים שהסתכלנו עליהם, אין סיבה לשרוק לכזה מהלך צעדים, בטח כשאף אחד לא אוכף צעדים אמיתיים וברורים בליגה. אבל השאלה איפה ישימו את הדגש היא באמת השאלה החשובה ומקווה שמישהו יתן עליה את הדעת בליגה ויתן תשובה מפורשת. כי שנינו מסכימים אני חושב שהדבר הכי מעצבן בשיפוט בליגה הוא אי אחידות.
Ish
3 פבר 2018 00:47:46טוב, נראה לי שאולי אני לא מבין את הכוונה שלך במילה פרשנות כאשר אתה משתמש בה כאן.
זה שלצפות מהשופטים לדייק ב100% בהבחנה של מתי הכדור נאסף ואיפה היו הרגליים ומה הן עשו באותו רגע זאת ציפייה בלתי אפשרית למשימה כמעט בלתי אפשרית זה נתון, אבל זה לא הופך את השיקול שלהם לפרשנות של החוק, זה פשוט מגבלה של היכולת שלהם להבחין מה באמת התרחש.
ההנחיות של הליגה בהחלט יכולות להשפיע אבל הן בסה"כ ישנו את נקודת הגבול שעליה ישוחק המשחק של מרווח הטעות של השיפוט שעליו דיברתי בתגובה הקודמת.
שמעון
2 פבר 2018 12:55:44או שקר מפחד מהארדן? הארדן כבר חגג עליו יותר מפעם אחת כולל פלייאוף (כן ידוע שהפסידו בסוף)
Berch
2 פבר 2018 10:05:25סיקור משובח
ללילה הפכפך
הפסד כואב לאוקלהומה…
MBK
2 פבר 2018 10:07:50תודה רבה רועי
אחלה סיקור
שמעון
2 פבר 2018 10:17:10יש לי שאלה היפוטתית פה, נניח שלברון חתם בגולדן בקיץ בשכר עלוב של 10 מיליון דולר ונניח שהחמישייה שלהם עכשיו זה קרי קליי דוראנט לברון וגרין.
מהצד השני היו כל מי טריידים ואוק עם חמישייה של ראסל, קאווי, גורג', דיוויס ואדמס. בסידרת גמר על מי הכסף שלכם?
אני הייתי שם על אוק. דעתכם?
מלובני
2 פבר 2018 10:26:08גולדן יותר טובה בכל עמדה
שמעון
2 פבר 2018 10:31:17על הנייר אולי אבל קשיחות לא נמדדת על הנייר.
קאווי עולה על קליי, קרי קצת יותר טוב מראסל, דיוויס ישפיל את לברון בצבע לברון כבר לא מסוגל לשמור ברמות האלו ושנה הבאה כבר יהיה בן 34, אדמס יותר טוב מגרין או מתקזזים פחות או יותר. דוראנט יותר טוב מגורג. לגולדן יש קליעה טובה יותר אבל היא לדעתי פחות טובה הגנתית.
שם (נחוץ)
2 פבר 2018 10:32:10אז תלך כבר על חמישיה של SF (אוקיי 4 ואחד גבוה) –
לברון, דוראנט, קוואי, יאניס ו-AD.
(מחליפים PG ובאטלר)
לא יודע כמה הם יקלעו, אבל אני לא רואה מישהו עושה עליהם סל. כפפה נצמדת לך לגוף ולא עוזבת, וכל אחד עושה כל תפקיד
שמעון
2 פבר 2018 10:50:42חח זה חמישיית הגנה מפלצתית קרי וקליי עדיין ימטירו עליהם מבחוץ.
ראסל (כבר ניגב את הפרקט עם לברון וצאלמרס בגמר 2012), קרי, קליי, פורזיניגיס ואמביד. מחליפים, קיירי, הארדן, ליליארד, ביל, קאזינס, וייטסייד ואדמס.
זה הסגל הכי טוב שאני יכול להעמיד מול הקבוצה שלך, תוסיף אליך גם את ג'ון וול.
רועי ויינברג
2 פבר 2018 11:24:08ניגב את הפרקט? מיאמי ניצחה 4-1 באותו גמר, ווסטברוק קלע ב-43% מהשדה ו-13% מהשלוש, לברון עם 29-10-7 למשחק.
שמעון
2 פבר 2018 11:30:55ידוע מי ניצח וכמה לברון קלע אבל ראסל ניגב איתו את הפרקט כל פעם שלברון שמר עליו. תיזכר במשחקים ותראה על מה אני מדבר. לברון לא יכל מעולם להתמודד עם המהירות שלו. 43% בסידרת גמר מול קבוצת ההגנה הטובה בליגה זה מצויין. תראה את הממוצעים של ראסל בסידרה הזאת.
שמעון
2 פבר 2018 14:39:44רועי- הנה בשבילך
https://www.youtube.com/watch?v=XSJ3s6CNuFA
תראה כמה לברון פשוט לא מסוגל להתמודד איתו וזה היה בכל שנייה שלברון שמר עליו בסידרה הזאת וזה עוד שלברון שמר בשיאו. ניגוב פרקט.
שמעון
2 פבר 2018 14:44:32https://www.youtube.com/watch?v=kQdh7fYha0o
עוד אחד
שגיא נאור
2 פבר 2018 14:49:12לא יודע איך ראסל קלע על לברון אבל בסדרת גמר הזאת הוא קלע ב-45% אפקטיבי זה עלוב. קארי בשני הגמרים החלשים שלו קלע 53% אפקטיבי ושנה שעברה ב-60% .
האגדה שראסל היה גדול באותו גמר נובעת ממשחק אחד טוב שהיה לו עם 43 נקודות אבל בסה"כ הוא לא נתן סדרה גדולה. במשחק השישי הוא קלע 4/20 מהשדה, מספרי ג'ון סטארקס. סתם בשביל לשים דברים בפרופורציה.
שמעון
2 פבר 2018 15:03:31חח ממוצע של 27 נק, 6.4 אס, 6.6 ריב, בגיל 22 בסידרת הגמר.
45% אחוז זה נפלא לסידרת גמר ומול קבוצת הגנה כמו ההיט של אז שהיו אתלטים רצח.
סטף קרי בגיל 26 בגמר 2015 ששמר עליו רק דלבדובה ממוצעים:
26 נק, 6.3 אס, 5.2 ריב, 44.3% מהשדה.
סטף קרי בגיל 27 בגמר 2016: 22.6 נק, 3.7 אס, 4.9 ריב, 40.3 אחוז מהשדה
סטף קרי בגמר 2017 בגיל 28: 26.8 נק, 9.4 אס,8 ריב, 44% מהשדה
נו אז מה אתה אומר, ראסל טוב או לא? בלי דוראנט הוא לא התקרב לממוצעים של ראסל בגיל 22.
שמעון
2 פבר 2018 15:04:24הסטטיסטיקה של על קרי שגויה הוא לא קלע לא 53% ולא 60%
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2017-nba-finals-cavaliers-vs-warriors.html
תראה כל שנה
שגיא נאור
2 פבר 2018 15:07:32תגיד אתה ילד? אחוז מהשדה? שחקנים זורקים 10-12 שלשות למשחק, את מי מעניין האחוז מהשדה?
שגיא נאור
2 פבר 2018 15:10:30ראסל כבר לא בן 22 אבל אין לא עונה אחת שהוא מגיע ל-50% אפקטיבי, זה לא נתפס
שגיא נאור
2 פבר 2018 15:11:24לא פלייאוף ולא על ההגנה המדהימה של ההיט, 10 עונות בליג לא עושה 50% אחוז אפקטיבי
שמעון
2 פבר 2018 15:12:04ושוב לברון היה שומר גדול אבל יש 3 שחקנים בליגה שאין לו סיכוי לשמור עליהם קרי, דוראנט וראסל, הם תמיד חגגו עליו באחד על אחד.
שמעון
2 פבר 2018 15:18:33בטח שאחוזי שדה זה זה חשוב אם החלטת להשוות ולא עיוות סטטיסטיקה, אני באופן אישי לא מסתכל בכלל על אחוזי שדה במעמדים כאלו, זה נובע מכ"כ הרבה דברים, צריך לראות את המשחק ולא סטטיסטיקות חרטא, ראסל באותה סידרה היה ענק פשוט ענק, גם דוראנט, רק הארדן לא הגיע לסידרה ההיא אחרת לברון היה אוכל עוד קש. המשחק נמדד על כל גווניו, לא מגיע ל50 אחוז? אני יכול לתת שחקנים היסטורים שלא הגיעו לזה, למה? כי כולם שומרים עליו וההגנות מתרכזות בו, דבר שני הקליעה שלו מ-3 היא בינונית. זה לא הקליעה של סטף, משחקן כמו סטף הייתי מצפה ל-60 אחוז מהשדה אבל מסתבר שגמר האןביאיי זה הגנות אחרות, ההגנות שם עולות שלב. לא בדקתי אבל בטח גם קובי לא הגיע ל-50 אז מה?
אחרי השנה אוק במשך 3 שנים היו פציעות פלייאוף של ראסל דוראנט ואיבאקה שאילולא פציעות אלו הם היו לוקחים לדעתי. לפני שנתיים הוא ודוראנט נחנקו אכן במשחק 6 מול גולדן אבל זו קבוצה שהייתה בתהליך הבשלה להפוך לאלופה ודוראנט הרס אותה, אז בסדר יצטרכו לבנות מחדש.
ברוך רובין
2 פבר 2018 18:00:14אתה מבין משהו בסטטיסטיקה? ראסל היה נוראי בסדרה הזאת 45 אחוז אפקטיבי זה מביך לשחקן ובטח לסופר סטאר (תבדוק את האחוז אפקטיבי של לברון דוראנט והשאר), ראסל לא שחקן התקפי יעיל את שחקני ההתקפה הגדולים לא היה אפשר לעצור בשום דרך והיו יעילים מאוד ביחס לליגה ראסל לא בקטגוריה הזאת. לגבי היסטוריה אתה מבין שמ200 התחילו לקלוט את היעילות של הקליעה מ3 שאחוז האפקטיבי הממוצע עולה משנה לשנה, ראסל הוא שחקן שאי אפשר לשחק לידו הוא מנהל התקפה נוראי שחושב על סטטיסטיקה יותר מהקבוצה, אבל שוב אתה מתלהב ממספרים ריקים ומאתלטיות, בפועל יש חמישה רכזים שהייתי לוקח לפניו לקבוצה. שחקן אנוכי עם סגנון משחק ריכוזי כמו של ראסל לא יכול להוביל קבוצה לאליפות.
שמעון
2 פבר 2018 18:18:18רובין- אני אשמח לסטטיסטיקה של לברון הגדול לפני שהתחבר לטריו בגמרים:
גמר 2007 מול הספרס לברון בגילו של ראסל: 22 נק, 7 ריב, 6.8 אס ב-35.6% מהשדה חחחח.
גמר 2011 לברון הגדול חובר לוויד ובוש לקבוצת סופרסטארים: 17.8 נק, 7.2 ריב, 6.8 אס, 47.7% אחוז מהשדה. לברון הגדול עם הטריו עושה במכנסיים בגיל 26-שוב פחות מראסל.
גמר 2012- לברון כבר לא יכול לעשות בושות ושהוא ביי פר עם הקבוצה הטובה בליגה מתחיל להיראות כמו שחקן- 28.6 נק, 10.2 ריב, 7.4 אס ב-47.2 אחוז מהשדה, שוב לא הרבה מעל ראסל.
קופצים לגמר 2013- 25.3 נק, 10.9 ריב, 7 אס, 44.7% מהשדה, שוב פחות מראסל והוא כבר הקינג.
גמר 2014- 28.2 נק, 7.8 ריב, 4 אס, 57.1% מהשדה, מספרים נהדרים
וכל זה שהוא מגיע מקונפרנס מגוחך בכמה רמות מהקונפרנס המערבי ויכול לנוח כל העונה עד הגמר.
אח"כ הוא מתחבר שוב ל-2 כוכבים קיירי ולאב ובלעדיהם שוב מפסיד.
בקיצר לברון הענק והכל יכול לא העמיד סטטיסטיקות יותר מרשימות מראסל בהרבה גמרים. אם ראסל היה במזרח עם קבוצה נורמלית לברון כנראה היה אוכל הרבה קש.
לגבי האחוזים של דוראנט, חח הוא שיחק עם קרי וקליי בטח שהם יעלו וב-2012 הוא היה מסומן ככוכב של הקבוצה והלכו עליו.
ברוך רובין
2 פבר 2018 18:39:06אתה מבין מה זה אחוזים אפקטייבים? אם אתה לא מבין אין לנו מה לנהל בכלל דיון. תשווה בבקשה את הצוות המסייע של לברון ב2007 לזה של ראסל ב2012 שלידו נמצא אחד משחקני ההתקפה הטובים בהיסטוריה שהיה מדהים בסדרה ועדדין ראסל האנוכי זרק יותר זריקות ממנו.קשה לי להאמין שיש מישהו שמנסה בכלל להשוות את לברון לראסל, לברון נפלא התקפית אחד מהמובילים בליגה, ראסל מאכזב מאוד והממוצע האפקטיבי שלו נמוך מהמוצע בליגה. לטיעון שאם לראסל היה קבוצה נורמלית אי אפשר באמת להתייחס.
גיא הרשע
2 פבר 2018 19:10:02האחוז האפקטיבי הממוצע של לברון בפיינלס הוא 51.9% (45 משחקים).
האחוז האפקטיבי הממוצע של למשחק פלייאוף הוא 52.2% (217 משחקים).
האחוז האפקטיבי של ווסטברוק בפיינלס הוא 44.6% (5 משחקים).
האחוז האפקטיבי של ווסטברוק בפלייאוף הוא 44.6% (87 משחקים).
הפער גדול, ברור, ולא באותו אזור חיוג…
לצורך השוואה, נשווה לעז הפופולרי:
האחוז האפקטיבי הממוצע של ג'ורדן בפיינלס הוא 50.32% (35 משחקים)
האחוז האפקטיבי של ג'ורדן בפלייאוף הוא 50.3% (179 משחקים).
bobby
2 פבר 2018 11:23:26תודה על הסיקור!
המפגשים של דנבר-אוקלהומה וטורונטו-וושינגטון בהחלט נכנסים לרשימת ״חובת צפייה״ של 2018. הניצחונות גם היו מאוד קריטיים עבור המנצחות –
לדנבר זה עוזר להתבסס בשמיניית הפלייאוף, ולויזארדס זה עוזר להמשיך להתבסס באמצע הפלייאוף במזרח, משימה לא פשוטה כל עוד הם בלי וול לתקופה עכשיו.
לשמחתי, ניצחון של יוסטון דרך ההגנה הוא לא מקרה כל-כך נדיר העונה, בטח בהשוואה לעונות קודמות.
התוספות של טאקר ומ׳בה-אמוטה בקיץ, ושל גרין במהלך העונה, עזרו מאוד לביסוס ההגנה של הקבוצה. וגם קאפלה ממשיך להשתפר והוא תמיד מנסה להילחם בהגנה, גם אם לעתים קרובות יש לו נחיתות פיזית מול הסנטרים של היריבה.
משחק מעולה להארדן, שנמצא בכושר נהדר מאז חזרתו מהפציעה. מקווה שלא יישחק יותר מדיי עד הפלייאוף..
דה שוט
2 פבר 2018 11:38:35מסכים איתך לגבי יוסטון. רואים שיפור גדול בהגנה, ס"א התקשו להגיע לזריקות טובות, פופ בעצמו אמר בראיון האמצע שהוא זקוק נואשות לנקודות בהתקפה.
יוסטון מראים פוטנציאל של קבוצה מפחידה. אם כולם יהיו בריאים – יש שם סגל מאוד מאוזן, עם שני גבוהים חזקים (קפלה מתקדם כל הזמן וננה הערב היה מאוד פעיל), שלושה גארדים תותחים, ופורוורדים שקולעים (אנדרסון, אריזה) ושומרים (אמוטה). אם הם רק יאמינו בעצמם, יש להם קייס מול ג"ס.
ואולי אוק' תעשה בשבילם את העבודה כבר בחצי האיזורי.
שמעון
2 פבר 2018 12:52:50בסוף דאנטוני יפיל אותם 🙂 הוא החוליה החלשה שם או שהארדן יקום מהספסל ויורחק לגיים 7 🙂
דה שוט
2 פבר 2018 13:23:25חחח… + 1
bobby
2 פבר 2018 13:38:26וואלה עם הכושר הטוב לאחרונה של אוקלהומה, זה בהחלט אפשרי שתסיימו 3 וניפגש בחצי הגמר.
רועי ויינברג
2 פבר 2018 11:23:40מסקנות מהערב:
1.אני מאוד אוהב את דנבר. ג'מאל מארי נותן עונה טובה מאוד, גם האריס ויוקיץ' כמובן. השילוש של שלושתם אחלה בסיס וכשמילסאפ יחזור הם רק יראו יותר טוב לדעתי, בעיקר בהגנה. הלוואי שיגיעו לפלייאוף השנה וימשיכו להשתפר, קבוצה מאוד חביבה. סמול פורוורד טוב (טרבור אריזה פנוי בקיץ) יכול להיות שדרוג משמעותי.
2.סן אנטוניו קבוצה מאוד מוגבלת. מעט מאוד כישרון וזה משפיע. מדהים שהם הגיעו למאזן כזה, אבל בלי לנארד אין להם מה למכור בפלייאוף עם כל הכבוד לאולדריג'. אין שם מישהו שיכול לשנות משחקים או ליצור יותר מדי. הייתי מעביר במקומם בחירת סיבוב ראשון על טייריק אוואנס, אבל כמובן שהם יודעים יותר טוב ממני.
3.מעניין לראות מי מהשחקנים של ממפיס יהפוך לשחקן ליגה לגיטימי (לא כולל מארק גאסול שכבר עכשיו כוכב). דילון ברוקס ואנדרו האריסון הם שני השמות הכי מעניינים ונתנו פייט לא רע לדטרויט היום.
4.באותה דטרויט, הפלוס מינוס של גריפין היה עצום ביחס לתוצאה. מעניין באמת לראות איך הם ישחקו בדקות בלעדיו, מאמין שעדיף מצב שאיש סמית' או יוצר אחר על המגרש כשהוא לא נמצא. הרכבים של קנארד ובולוק ביחד ליד גריפין יכולים להיות מעניינים מבחינת הזדמנויות מסירה וריווח המגרש, אולי נראה כאלה. אני אוהב את השילוב של בולוק וג'ונסון ביחד בעמדות 2-3
דה שוט
2 פבר 2018 11:33:48הפסד כואב לאוק' סיטי – יכולים להאשים רק את עצמם.
כמה נקודות:
1. ראסל לא יכול להוציא את הזריקה ל-3 מהמשחק שלו בצורה מלאכותית קיצונית כפי שהדבר נעשה באחרונה. זה לא טוב בשבילו ובשביל הקבוצה. אסור לו לוותר על שלשה פנויה, זה פוגע לו בביטחון בקליעה גם מטווחים אחרים. הוא קלעי שלשות סביר אם הזריקות לא קשות מדי. הלילה היה לו ערב בלי אנרגיה ועם הרבה החטאות, כולל לייאפים. ראינו מה התעוררות שלו בחמש הדקות האחרונות עשתה למשחק.
2. רוב הזריקות של כרמלו הערב היו טובות ובחצי הראשון גם הלכו פנימה. לטעמי, צריך להשתמש בו יותר. לא בושה לשחק בידודים, חוץ מ-ג"ס, כל הליגה עושה את זה (כן כן, גם ס"א עם אולדריג').
3. המחליפים של אוק' סיטי טובים וכשהם משחקים בלי השלישייה הם נותנים הצגות יפות (למשל הערב ובשארלוט). בילי צריך להמשיך לחזק את המגמה הזאת.
4. ג'ורג' פורח ליד ראסל. הוא נותן הצגות שעולות על ההצגות שנתן באינדיאנה. הערב למשל, הוא היה כמעט מושלם מהשדה, עם סלים קשים בחדירות על יוקיץ', כולל פאולים שלא נשרקו. ראסל השאיר לו את הכדור האחרון וזה סימן טוב לבאות.
5. ראסל עם 21 אסיסטים, איכשהו זה עובר לאנשים מתחת לרדאר. הוא מפטם את החברים שלו – מי שראה את המשחק ראה שרוב האסיסטים היו לשלשות נוחות או להטבעות (גראנט, אדאמס).
6. אוק' סיטי יצאה מההגנה שלה. אני מאשים בראש ובראשונה את ראסל. הוא מחפף כל הזמן, מנסה לחטוף ומאבד את השחקנים שלו. לא רק בסל האחרון. יותר מדי פעמים הרכזים של הקבוצה השנייה חוגגים על אוק' סיטי. כשהכוכב של הקבוצה מחפף בהגנה – ההגנה של כל הקבוצה נראית רע. תשאלו את טיירון לו.
אפלטון
2 פבר 2018 12:14:56מסכים שדאבל דאבל של 20 ו 20 זה מטורף. מדהים. אבל כשהקבוצה מפסידה קשה להתרשם מסטטיסטיקות אישיות.
עדיין ווסטברוק מראה שיפור עצום ככל שעוברת העונה בטיימינג של המסירות וניצול הכוח המתפרץ שלו לפיטום החברים, וגם לוקח החלטות יותר נכונות בניהול המשחק העומד. מה שלא היה קיים בתחילת העונה. בהחלט נקודה חיובית מאוד לאוקלהומה.
פול ג'ורג' שחקן ענקי. סך הכל מבחינת הגנה זה מרגיש שזה חא זה בלי רוברסון שיחפה. ווסטברוק למעשה שחקן הגנה גרוע כבר די הרבה זמן, רק עושה מראית עין של אגרסיבי אז לא סופרים לו את זה.
הארדן לדוגמא שהוא לא שחקן הגנה גדול (למרות שהשנה הוא יותר מבינוני) משחק הגנה יותר טובה ממנו כבר מעל שנתיים.
דה שוט
2 פבר 2018 12:20:02+ 100
אני חושב שבכושרו הנוכחי, אם מתחשבים גם בהגנה המופלאה שלו (DPOY) ג׳ורג׳ הוא טופ-5 בליגה.
שמעון
2 פבר 2018 12:58:06קרי דוראנט ראסל דיוויס לברון הארדן וקאווי טובים ממנו בכל יום נתון (אולי קאווי עכשיו כי הוא פצוע :)) הוא שחקן 8-12 בליגה. לדעתי קיירי ליליארד קליי ויאניס עולים עליו אבל אפשר גם לומר שהוא עדיף על קיירי או קללי או על כל אחד מהארבעה, זה סובייקטיבי.
דה שוט
2 פבר 2018 13:21:57יש מצב. טופ 8. גם טוב. הכימיה עם ראסל משתפרת ואם יבואו עוד נצחונות הם ישתפו פעולה בשמחה. יש למה לצפות. לא הייתי דואג לשנה הבאה. כפי שהוגדר כאן לפני – אוק השנה זה אול אין. ב-2016 זה עבד יפה לפרשים.
שמעון
2 פבר 2018 12:51:38ראסל השתפר מאד בקבלת ההחלטות של ניהול משחק עם כל שנה שעוברת הוא לומד. ראסל לפני העונה היה שומר טוב, תראה סטט של השחקנים שהוא שמר עליהם. השנה כל רכז חוגג עליו.
הארדן עד העונה היה שחקן הגנה מביך ברמות של כרמלו ואל תכריח אותי להביא לך סרטונים משפילים שלו. השנה הוא מתאמץ יותר אבל הוא יכול הרבה יותר, אולי בפלייאוף.
ברוך רובין
2 פבר 2018 18:04:11עוד אחד שלא רואה משחקים ומסתמך על השיימינג המביל והלא צודק שעשו להארדן, הארדן שחקן הגנה בינוני הוא סביר בהגנה אישית וחלש בהגנה קבוצתית, הוא לעולם לא יהיה פייטון. הוא טוב בשמירה בפוסט, ראסל מגן נוראי
שמעון
2 פבר 2018 18:29:08את יוסטון ראיתי המון והארדן הוא חרפה להגנה. בטוח בטופ 5 של השומרים הכי גרועים בליגה מהשחקנים הנורמלים שמקבלים דקות משחק. השנה אכן יש שיפור כי הוא כנראה הפנים. הוא היה נותן לשחקנים לטייל עליו. נראה אם נמצא איזה סרטוני הגנה מביכים שלו.
ברוך רובין
2 פבר 2018 18:33:28תבדוק סטטיסטיקה לפני שאתה זורק שטויות באוויר, הארדן ממש לא אחד מ5 השומרים הגרועים בליבי
ברוך רובין
2 פבר 2018 18:04:55כמובן שהסיבה לזה היא ההימור על חטיפות, או שנה שעברה המקרה העצוב כמו שקרה הלילה שעלה בהפסד עזיבת השחקן כדי לקחת ריבאונד לטריפל דאבל שנהיה מגוכח לגמרי
שמעון
2 פבר 2018 19:36:43הנה ג'יימס הארדן עושה הגנה.. מביך
https://www.youtube.com/watch?v=KMKavKEKX2Q
שמעון
2 פבר 2018 19:44:33הגנה לא נמדדת בשיט בסטטיסטיקה חבריקו. לא מדובר פה על סימות להיילטיס. קליי אחד השומרים הכי טובים בליגה, רוצח באחד על אחד ואין לו לא חסימות ולא חטיפות. ובטח ובטח שאין סטטיסטיקה לחורים קבוצתיים, צחקת על ראסל היום? אצל הארדן זה נורמה ואני לא רוצה לדבר בכלל על כרמלו שהארדן זה קאווי לידו בהגנה.
שמעון
2 פבר 2018 19:47:15https://www.youtube.com/watch?v=eNhNE99Z_so
הנה בשבילך גם גיימס הארדן מתוודא על ההגנה שלו ואכן יש שיפור השנה
שמעון
2 פבר 2018 19:48:36ושיהיה ברור אני אוהב את הארדן, אני לא נגדו.
שמעון
2 פבר 2018 19:50:02עוד מהלכי הגנה מבריקים של הארדן בשאקטין א פול
שמעון
2 פבר 2018 19:50:23https://www.youtube.com/watch?v=8eKEhKfsIjo
עוד מהלכי הגנה מבריקים של הארדן בשאקטין א פול
דה שוט
2 פבר 2018 12:10:38כמובן – תודה על הסיקור הנהדר.
אהרון שדה
2 פבר 2018 12:15:29רועי טוב לשמוע ממך תודה רבה.
אגב מישהו יכול להזכיר מתי התאריך האחרון שבו ניתן לבצע טריידים ?
אפלטון
2 פבר 2018 12:19:55תודה רועי סיקור נהדר.
אף אחד לא ישים את זה בהיילייטס ולא נראה אנשים פוערים לסתות כי זה לא דאנק מרהיב או שלשה מקילומטר אבל רמת הקושי של המהלך הזה זה כמעט לא אנושי. ברקסים של מכונית מירוץ. רק בגלל שזה ג'ינובילי איש הגומי האנושי הוא לא מצא את עצמו מרוח על הרצפה שם.
https://mobile.twitter.com/SheaSerrano/status/959250643293786112/video/1
שמעון
2 פבר 2018 13:02:47https://www.youtube.com/watch?v=aVkq9z-a0OQ
תראה החל מ1:25 את זה…אם כבר
שמעון
2 פבר 2018 13:08:59https://www.youtube.com/watch?v=a3gnFNXwsag
תראה ממקום 7 ואילך OMG, תהנו
אפלטון
2 פבר 2018 13:47:26שמעון זה בדיוק מה שאני אומר. אתה רואה את המהלכים הגדולים. הארדן ענק במהלכים הקטנים.
שמעון
2 פבר 2018 14:13:40מי אמר שהארדן לא ענק? הוא נראה שמנמן ומשחק כאילו בהילוך איטי אבל תופר את כולם משחק אחרי משחק. אבל הוא לא מלהיב ברמה של קרי וראסל, סורי.
שמעון
2 פבר 2018 13:22:02https://www.youtube.com/watch?v=Dtb10PeLF2s
גם פה יש כמה השפלות
שמעון
2 פבר 2018 13:23:34https://www.youtube.com/watch?v=xy0p42tfhsE
סטף קרי בייבי גם מטורף
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
2 פבר 2018 13:01:31אחלה סיקור, תודה רבה רועי.
לספרס אין מה למכור מול הגדולות בלי קוואי. נצחונות מזדמנים על הגדולות (כמו על בוסטון והקאבס), מטשטשים את זה קצת, אבל זה המצב. כשגיי יחזור יהיו גם קצת יותר נקודות אבל בסופו של דבר העונה הזו תלויה בקוודריספס המשוקץ הזה. נחזיק אצבעות, בידיים וברגליים, ונקווה לטוב. עד אז, ננסה לשמור על המקום השלישי כדי להימנע מהלוחמים, ולקוות שהרעמים לא ירדו למקום השישי.
שי אבן צור
2 פבר 2018 14:36:31תודה רבה רועי על הגיבוי המיידי! אין כמוך!
סיקור פשוט נהדר!
שמעון
2 פבר 2018 14:55:16https://www.youtube.com/watch?v=psd1hxZ-drM
הסלים של ראסל בגמר 2012 פשוט מתעלל בוויד לברון באטייה וצאלמרס
27 נק, 6.6. אס, 6.4 ריב בגיל 22 מול וויד בוש לברון וכל הכוכבים, שם ידעתי שראסל יהיה שחקן ענק ושהוא ווינר בנשמה.
אם הארדן לא היה נחנק בסידרה הזאת ומחטיא מלא שלשות חופשיות אוק גם הייתה לוקחת את הסידרה הזאת. אבל הארדן היה גם בן 21.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
2 פבר 2018 16:25:15היכן ומתי הוכיח ראסל את הווינריות המיוחסת לו? האיש נטול תארים קבוצתיים, והוא כבר לא בן 22.
שמעון
2 פבר 2018 17:20:50בשביל אליפות צריך הרבה דברים, מאמן טוב, קבוצה טובה מסביב ועוד המון דברים. ווינר זה לא נמדד באליפות ווינר זה שחקן שמנצח משחקים. ראסל ניצח אינספור משחקים על הבאזר ובקלאץ. לא יודע לא ראיתי את לברון לוקח אליפות בלי שהוא מתחבר לקבוצת כוכבים וראסל הרבה הרבה יותר ווינר מלברון. לא ראיתי את קווין דוראנט לוקח אליפות בלי שהוא מתחבר לקבוצת כוכבים.
אם אתה רוצה לנסות בוא תצרף את אנתוני דיוויס לאוק שיהיה כוחות מול גולדן סטייט ואז נדבר אם הוא לוזר או לא.
ראסל היה לו 2 הזדמנויות באמת ב-2012 וב-2016. ב-2012 מיאמי הייתה קבוצה הרבה יותר חזקה ומנוסה אז ניתן לומר שב-2016 הוא ודוראנט די פיספסו וזהו. או שאתה רוצה שהוא יקח פלייאוף שדוראנט פצוע?
תארים קבוצתיים זה לא הכל, יש גם דברים אחרים.
שמעון
2 פבר 2018 17:27:21חוסר מזל, לאוק נשרפו 3 שנים בפציעות של ראסל דוראנט ואיבאקה שהיה עוגן הגנתי סופר חשוב ומהשומרים הטובים בליגה באותה עת. מה אוק יכלה לעשות ראינו ב-2016 ואז הגיע דוראנט ופירק את זה אין לי ספק שזו קבוצה שהייתה אלופה יותר מפעם אחת ונגד לברון הם בטוח לא היו עושים במכנסיים.
האחים שפריץ
2 פבר 2018 15:06:51תודה על הסיקור רועי! איזה חטיבה אתה? ואיזה תפקיד בטנק?
רועי ויינברג
2 פבר 2018 15:25:54פול ג'ורג' השחקן השני במאה ה-21 שקולע מעל 40 נקודות עם 0 זריקות עונשין. מי הראשון? בלי גוגל
ההשתתפות אסורה על חברי צוות הופס שכבר יודעים את התשובה
קלמנטה
2 פבר 2018 15:48:08קארי?
רועי ויינברג
2 פבר 2018 15:53:21היה לו משחק עם 39 נקודות ו-0 קליעות עונשין, לא 40. רמז ראשון – שחקן שלא משחק בליגה היום
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
2 פבר 2018 16:26:07שאקיל? מן הסתם הלך לקו אבל בהחלט יתכן שהחמיץ את כולן…
רועי ויינברג
2 פבר 2018 16:58:07לא (אבל שני השחקנים שעשו את זה במאה ה-20 היו קארים ואולג'ואן)
Ish
2 פבר 2018 17:08:20יש עשרה שחקנים שעשו את זה. אז עוד שישה במאה העשרים.
Ish
2 פבר 2018 17:11:51הרשימה אגב גדלה בשני שחקנים אם כוללים אי קליעה של זריקות עונשין
גיא הרשע
2 פבר 2018 16:38:17תודה על סיקור נהדר, רועי.
קצת באיחור, אני מצטרף לדיון על גמר 2012.
הבעיה עם כל ההיילייטס,
שהם מראים רק את מה שנכנס, ולא את הכמות האדיר של ההחטאות.
התלונה המרכזית נגד ראסל?
זה לא ה-44.6% אפקטיבי שהוא זרק. זה שהוא לקח בסדרה 120 זריקות מהשדה, בעוד שדוראנט לקח 104.
ודוראנט, להבדיל מווסטברוק, קלע באחוזים נפלאים (61.1% אפקטיבי).
6.5 שנים עברו מאז אותו גמר,
וראסל ווסטברוק, נשאר אותו ראסל ווסטברוק. שחקן מדהים, לפעמים בלתי עציר.
אבל עם בחירת זריקות בעייתית, עם רגעים במשחק בהם קבלת ההחלטות שלו משאירה את חבריו לקבוצה פעורי פה.
אם יגיע הרגע בו בחירת הזריקות שלו (בעיקר במאני טיים) תשתנה מ-"אני, אני, אני!", לזריקה כשצריך, מסירה כשצריך,
אז הוא בהחלט יהיה עמוק בדיון על מי השחקן הטוב בליגה.
נקודה נוספת על ווסטברוק –
בסל הניצחון של האריס הלילה, אני באמת לא חושב שעברה לו המחשבה "חסר לי ריבאונד לטריפל דאבל".
למעשה, אני חושב שהמצב גרוע בהרבה –
לדעתי זו נקודה בזמן בה ניתן לראות איך נתון הריבאונדים שלו בשנתיים האחרונות זה נתון שקרי.
הוא התרגל לחנות מתחת לסל, ולחכות לריבאונד.
זה הרגל שהוא יהיה חייב להתנער ממנו,
בגלל שמול קבוצות עם קלעים ניידים שקולעים היטב מבחוץ,
זה הרגל שיעלה לת'אנדר בהרבה נק'.
דבר אחרון –
אחוז אפקטיבי מהשדה, מלמד הרבה יותר על המשחק מאשר יוטיוב עם הילייטים.
דה שוט
2 פבר 2018 17:47:26+ 1
מסכים איתך שראסל לא חיפש ריבאונד עשירי. הוא נתקע מתחת לסל כי יש לו "התנתקויות" לפעמים. הוא מאבד לא פעם את השחקנים שלו, בעיקר אם הם זזים הרבה בהתקפה. יש לו נטייה ללכת לרדוף אחרי הכדור, זה חלק מהלהט שאיתו הוא משחק, ממש כמו ילד בשכונה. אין לו מספיק סבלנות ורוגע להישאר בתבנית הגנתית קשוחה לאורך זמן – למשל להישאר בין השחקן המכדרר והסל. הוא נוטה לשבור את התבניות ההגנתיות (וההתקפיות) וזה יוצר הרבה חורים.
שמעון
2 פבר 2018 18:24:30נכון וזה רק ברצון שלו, זה נראה כאילו השנה הוא הוריד הילוך במכוון בהגנה הוא רק שכח שמלו זה לא קאווי בהגנה שיחפה עליו וגם פול גורג שמר חלש העונה בניגוד לעונות שלו באינדיאנה, עשו עליו המון סלים קלים השנה, גם רוברסון היה חלש בהגנה, בעצם מתחילת העונה היחיד שעשה הגנה באוק היה באמת רק סטיבן אדמס וזה למה הם עם מאזן גרוע כ"כ.
בתחילת העונה ב-20 משחקים הראשונים היה להם גם בעיה של להשתלב במשחק בגלל שזו קבוצה חלשה אז במאני טיים הם היו נתקעים ומפסידים משחקים שהובילו 20 הפרש עם זריקות מפגרות ואיבודי כדור.
ברוך רובין
2 פבר 2018 18:41:25שוב אתה מדבר מנקודה שלא ראית משחקים, ההגנה של אוקלהומה הייתה רצחנית בתחילת העונה (טופ 3 בליגה), הבעיה אצלם הייתה התפקית.
שמעון
2 פבר 2018 19:35:44אם היו טופ 3 הם היו מחרידים אז גם כל השאר היו מחרידים, הם קיבלו לייאפים כל התקפה.
וכתבתי ב20 המשחקים הראשונים היה בעיה התקפית של שילוב ברגעי ההכרעה. אתה אולי לא ראית משחקים כי ממך משתמע שיש לך נרטיב.. אגב עלה למעלה ותראה איזה הגנה מדהימה הארדן עושה…יש סרטונים מלאים ברשת, אפילו אני שכחתי כמה הוא גרוע.
ברוך רובין
2 פבר 2018 20:00:59ההגנה של אוקלהומה הייתה מצויינת בתחילת העונה מקום 3 בליגה,הם אפשרו 98.2 נקודות ל100 פושיזונים שזוהי הגנה רצחנית, הם הובילו את הליגה בחטיפות, לעומת זאת מבחינה התקפית הם היו מקום 22 בליגה, מקום אחרון במסירות ומקום ראשון במהלכי בידוד לא יעילים אתה מוזמן לבדוק את האפקטיביות של הכוכבים שלהם.שוב במקרה של הארדן אתה מסתמך על סירטונים ששאקיל חיפש להוציא עליו כדי לבסס את הנראטיב הממש לא נכון של שחקן הגנה גרוע הוא שחקן הגנה סביר +, הוא השחקן הטוב בליגה בהגנה בפוסט (הכמות מהלכים היא מועטה),הוא אחד מהחוטפים הטובים בליגה, אבל שוב אתה מסתמך על סרטון ערוך כדי לקבל נקודת מבט
שמעון
2 פבר 2018 20:18:29חטיפות לא מעיד על הגנה, הארדן היה שומר נוראי הן בהגנה אישית והן בהגנה קבוצתית, הוא בעצמו הודה בזה ראית בעצמך. השנה הוא בהחלט בינוני ויש אצלו מחוייבות למרות שדאנטוני בטח אומר לשחקנים אל תשמרו.
שמעון
2 פבר 2018 20:21:28גם הסטטיסטיקה שלך ממוצע לא מעיד על רמת ההגנה, השאלה בכמה משחקים הם ספגו מעל 100 נק ואני בטוח שזה המון, תעשה חציון. ושוב אני לא חוקר סטטיסטיקות, אני רואה מראה עיניים, שאני רואה שמטיילים להם ליד הסל וחוגגים על ראסל גורג רוברסון ומלו בחדירות רגילות זה לא מעניין איזה מקום הם. ומה אם היריבות החטיאו לייאפים וזריקות בלי שמירה? מעיד על הגנה טובה. אני מסתמך על מראה עיניים שלי ואוק היו לא טובים והדרדרו עוד יותר, המקום בליגה לא מעניין אותי זה אומר שגם אחרים גרועים והם יכולים הרבה יותר טוב.
שמעון
2 פבר 2018 20:23:49מה זה סרטון ערוך? אם מצאו כ"כ הרבה מהלכים מביכים שלו אז הוא מביך, עובדה שעל אחרים לא מצאו כ"כ הרבה ויש עוד כ"כ שאני זוכר ולא נכנסו, הארדן היה שומר גרוע ויתכן כי זה כי לא ביקשו ממנו לשמור, בכל זאת מייק דאנטוני יו נואו.
מנחם לס
2 פבר 2018 16:47:54תודה רועי! לדעתי OKC צריכה לתת יותר דקות לגרנט!
לא רק אוקלהומה בדנבר היה אחלה משחק. גם טורונטו בוושינגטון היה אחלה
רועי ויינברג
2 פבר 2018 16:53:30מסכים. גרנט ארוך מאוד, נותן אחלה הגנה ומוסיף הרבה אנרגיה לחמישייה. על הנייר הפותח האידיאלי ליד ווסטברוק, מלו, ג'ורג' ואדאמס. בסדרה אפשרית מול גולדן סטייט הוא יתרום יותר מפרגוסון
שמעון
2 פבר 2018 17:23:56השאלה זה תחת לחץ במאני טיים מה יהיה איתו כי בפלייאוף זה ילך לשם.
רועי ויינברג
2 פבר 2018 17:41:50נכון, אבל זה סיכון שחייבים לקחת – גם לפרגוסון אין ניסיון בזה ורוברסון גמר את העונה (גם ככה לא יכול לשחק במאני טיים בגלל העונשין)
דה שוט
2 פבר 2018 17:42:56חמישיה עם גראנט, ג'ורג' ומלו – איטית מדי. עדיף אברינס, ושגראנט יבוא מהספסל ביחד עם פטרסון לחפות על היעדר גבוה שני אמיתי, בזמן שאדאמס נח.
דה שוט
2 פבר 2018 17:43:13+ 1
שגיא נאור
2 פבר 2018 16:51:01אין ספק שנתוני הריב' של הגארדים בשנים האחרונות לא סתם עלו בצורה משמעותית. אחת הסיבות היא שכולם משחקים בחוץ, כולל הגבוהים. ראסל לא היה עושה 10 ריב' בתקופות של שאק, האקים, יואינג והאחרים שחנו ברחבה ולא השאירו הזדמנות לריב של הגארדים.
רועי ויינברג
2 פבר 2018 16:54:27במקרה של ראס זה הרבה מאוד בזכות אדאמס. אין גבוהים שעושים בוקס-אאוט טוב כמוהו, מה שמשחרר ריבאונד לשחקנים האחרים. היכולת שלו לדחוף את הסנטרים של היריבות מחזקת מאוד את הריבאונד של אוקלהומה ובלעדיו היו לווסטברוק פחות ריבאונדים
שמעון
2 פבר 2018 17:22:41אני חושב שהוא הבוקס אאוטר הכי טוב בליגה, יש צדק בדבריך
שמעון
2 פבר 2018 17:22:59נכון מאד
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
2 פבר 2018 17:23:17אדאמס דוגמא טובה, תשווה אותו לרודמן של שיקגו
דה שוט
2 פבר 2018 17:51:51שני השקל שלי לדיון על גמר 2012:
היה נירטיב ברור של טבעת ראשונה ללברון וכולם יישרו קו עם הנירטיב הזה. אחרי ניצחון ראשון (עם עזרה קטנה מהשופטים בסוף) באו ארבעה הפסדים רצופים! סוג של סוויפ.
הילדים של אוק' לקו בתסמונת "יש עוד זמן" של צעירים שמצד אחד נבהלים מהמעמד (הארדן, השלשות של ראסל) ומד שני לא משחקים בתחושה של להיות או לחדול, מתוך אמונה אמיתית בכך שיחזרו לאותו המעמד בשנה הבאה.
לצערנו, אנחנו יודעים שבחיים אסור לפספס הזדמנויות, כי אין הבטחה שהן יחזרו. ראו מקרה אורלנדו המופלאה של פני-שאק או סיפור הקריירה של דאן מרינו.
שמעון
2 פבר 2018 19:55:41אכן, היו בטוחים שהם יחזרו לשם בקלות ואז הכל התרסק. היה שם פשוט יותר מידי כישרון, 3 שחקנים שכל אחד מהם האמין שהוא יותר טוב מהשני ורצו להוכיח את זה, זה לא 3 כוכבים שחוברים יחדיו אחרי שכל אחד צבר מוניטין. התקשורת הכתירה את דוראנט אבל ראסל והארדן חשבו שהם לא פחות טובים, בסוף זה יצא לטובה בקטע של הגשמה עצמית של כל אחד מהם, הכי מצחיק עוד 3 שנים הם חוברים יחדיו 🙂
שמעון
2 פבר 2018 19:56:57ויש לי הרגשה שדוראנט יחזור לאוק מתישהו כמו לברון אחרי שכבר הכניס אליפויות לארון והקוף ירד ממנו.
דה שוט
2 פבר 2018 20:07:45תיאור מדוייק, ורק אוסיף – בגולדן סטייט, מיאמי מודל 2012 וקליבלנד היה ברור מי הכוכב ומי המסייעים. כאן, כפי שתיארת, הארדן וראסל לא קיבלו את עליונותו של דוראנט.
שמעון
2 פבר 2018 20:16:22שיהיה ברור, אני לא חושב שדוראנט הכוכב בגולדן, זה הוא וקרי מספרי 1 ואם חייב לבחור אז קרי. קרי השחקן הכי חשוב של גולדן, מנהל משחק מפלצתי, מביא הגנות לשמור על החצי וגם קולע יותר מדוראנט העונה. זו הקבוצה של קרי. בכלל דוראנט כל הקריירה שיחק לצד רכזי על ראסל וקרי, מעניין איך הוא היה אם היה במצב של לברון שבו הוא צריך לכדרר המון וליצור, לדעתי הוא מאד היה מתקשה כי הוא נופל מלברון בהרבה בניהול המשחק.
דה שוט
2 פבר 2018 20:34:05צודק, לא דייקתי – התכוונתי ל-ג"ס של 73:9
כשיש לך שני סטארים טופ-3 כמו קיידי וסטף, זה כבר יותר מדי. זה דומה למצב של ווייד (במצב סביר) ולברון (2012).
שמעון
2 פבר 2018 20:45:43לברון היה האלפא דוג באופן די ברור והוא ו-וויד לא היו קולעים מהחצי חח אחרת להיט היו 4 אליפויות קלילות.
בכלל אני חושב שקרי ודוראנט יחד עם בירד זה שלושת הקלעים הכי גדולים אי פעם (מחצי מרחק זה מייקל וקובי), הם באמת קלעו מכל מקום.
קרי זה אחד שאני אומר שצריך להציב קשת של 4 נק בשביל לאתגר אותו, לדעתי גם משם הוא יפגיז, באמת שחקן היסטורי.
שמעון
2 פבר 2018 20:28:43עוד דבר לגבי קרי ודוראנט. אם דוראנט נפצע אני רואה את גולדן עדיין מסוגלת ללכת עד הסוף (עם סיכוי טוב גם ליפול), אם קרי לא בפלייאוף אין סיכוי בעולם שדוראנט מביא אליפות. קרי זה ה-שחקן של גולדן ומספר 1 שם אם כבר חייב לבחור.
איתן
2 פבר 2018 19:55:44גרג מונרו חתם בבוסטון סלטיקס עבור 5 מיליון דולר לשנה בלבד.
איתן
2 פבר 2018 19:56:07(Woj)