פריוויו יום שלישי/ יונתן שגב

מאזן ההימורים: 29-31.

לא פחות מתשעה משחקים יש לנו הערב, כשרובם המוחץ מעניינים, מסקרנים או עוסקים בנושאים אקטואליים.

אז למה אנו מחכים?

בתפריט:

2:00 – וושינגטון – אוקלהומה

2:30 – הניקס – ברוקלין

2:30 – טורונטו – מיניסוטה

3:00 – דטרויט – קליבלנד

3:00 – יוסטון – אורלנדו

3:00 – ניו אורלינס – סקרמנטו

3:30 – סאן אנטוניו – דנבר

4:00 – יוטה – ג"ס

5:30 – קליפרס – פורטלנד

 

 

2:00 – וושינגטון וויזארדס (22-27) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-30)

במשך שנים, המשחק הזה, וושינגטון מול אוקלהומה – בטח שכהתרחש בבירה – הוגדר כ"קווין דוראנט חוזר לעיר מולדתו". כשדוראנט היה בשנת חוזה, הדבר הזה קיבל משנה תוקף כשדוראנט הגיע לוושינגטון כדי להתמודד עם הקבוצה המקומית. מאז עברו הרבה גשרים מעל המים, במיוחד גשר אחד ספציפי ודוראנט מזמן שייך למפלצת הצהובה.

לכן, מאז עזיבתו, מנסים למתג מחדש את המשחק הזה  כ"קרב הרכזים האתלטים של הליגה". או לפחות אני עושה זאת.

זה הופך את המשחק למעט מעניין, כי יש ביניהם הרבה דברים דומים, אך כמו כן הרבה מאוד שוני.

אליה וקוץ בה; כמו בהרבה משחקים בתקופה האחרונה, ג'ון וול ייעדר עקב פציעה.

הת'אנדר מחזיקים ב-8 ניצחונות רצופים… נראה לי שהבנתם לאן זה הולך לדעתי.

OKC ממשיכה לנצח. 8 הפרש קח או תן שתי נק'. 

 

2:30 – ניו יורק ניקס (28-22) – ברוקלין נטס (32-18)

"דרבי בספורט הוא משחק בין שתי קבוצות בעלות רקע דומה, בדרך כלל בהקשר גאוגרפי, כלומר מאותו אזור או מאותה העיר." ויקפדיה

אך האם כל משחק בין שתי קבוצות מאותה העיר הוא דרבי? האם גם דרבי חד-צדדי במשך שנים ארוכות (ברצלונה-אספניול בכדורגל למשל) יכול להיחשב באמת לדרבי? האם לקבוצה יכולה להיות יותר מיריבה אחת שכשהיא משחקת מולה זה נחשב לדרבי? (הפועל ת"א – ביתר ת"א – דרבי?)

ולשאלה יותר רלוונטית להערב: האם בספורט האמריקאי יש דרבים?

כך או אחרת, היום אנחנו מקבלים את המשחק השני הכי קרוב לדרבי שיש ל-NBA להציע ומה שאני יכול להבטיח הוא שאין יותר מידי אהבה בין הקבוצות הללו.

מבחינת איכות בשנה הזו, אין ספק שהניקס מביאים את היתרון האיכותי. מבחינת המומנטום, שתי הקבוצות לא עורמות את הניצחונות כמו שלג בחג המולד, אבל היה יכול להיות יותר גרוע. הניקס מגיעים עם ניצחון של 20 על פיניקס. במצ'אפ העונה עד היום, הניקס מובילים 3-0 מוחץ, כשהיום ההזדמנות האחרונה של הנטס להמתיק את רוע הגזירה.

לא סביר שהיא תעשה זאת. אך עדיין, אני מאמין שהיא יכולה. הנטס ב-7. 

2:30 טורונטו ראפטורס (15-33) – מיניסוטה טימברוולבס (21-32)

אין ספק, לפחות לי, שכרגע אלו 2 מ-6 הקבוצות הטובות בליגה. או לפחות, 2 מ-6 קבוצות שמאמנים שמסתכלים בלוח השנה ורואים אותן ואומרים:"שיט…". כרגע. את זה אני אומר, דרך אגב, אחרי שבועיים פחות מוצלחים מבחינת הקבוצות. ועדיין.

האמירה הזו הופכת למשמעותית הרבה יותר כשמדברים על הקבוצות בביתן שלהן. לשתי הקבוצות יש הבדלים קיצוניים בין מאזן הבית למאזן החוץ שלהן. המארחים, ששמחים על הנתונים האלה הערב, עומדים על 4-18 (82%) בביתם לעומת 11-15 (58%) מחוץ לקנדה. במיניסוטה המצב אפילו קיצוני יותר, כשמאזן ביתי יוצא מגדר הרגיל – 6-20 (77%) – מתאזן עם מאזן חוץ די מגעיל (לקבוצת פלייאוף) של 15-12 (44%).

למעשה, אני ללא צל של ספק הייתי בוחר את זהות המנצחת בסדרה בין השתיים לפי יתרון הביתיות. הטענה הזו החלה להוכיח את עצמה לפני 10 ימים כשהקבוצות נפגשו במיניסוטה והקבוצה של ת'יבודו סיימה עם ניצחון.

עוד נתונים מעניינים: מאז ה-16 בדצמבר, הטי-וולבס לא הפסידו בבית. הם הפסידו 8 משחקים בחוץ. עד לפני כמה שבועות, ש"ניחסתי" (כאילו שלמה שאני כותב יש איזה שהיא השפעה) הראפטורס החזיקו בהפסד ביתי אחד בלבד בעונה.

אך כל הדיבור על הבית הסיטו אותי מהנקודה האמיתית. אמרתי 2 מ-6 הקבוצות שמאמנים הכי מפחדים מהן בתקופה הזו? תקופה שבה אין לי ספק שלא כך יהיה זו תקופת הפלייאוף. prove me wrong.

ההימור שלי די ברור אחרי ההצגה הזו. טורונטו. ב-12

 

3:00 דטרויט פיסטונס (26-22) – קליבלנד קאבלירס (19-29) 

אז…

גריפין?

יהיה מוזר לראות את בלייק במדים של קבוצה חדשה.

אך זה לא הזמן לתהות על מוזר או לא מוזר, זה הזמן לתת את ההימורים הטיפשיים שלנו ל"האם זה יהיה טרייד מוצלח ולמי" רק בכדי לגלות שבדיעבד "בעטנו את הפנדל לשמיים".

מרגע הטרייד הושמעו קולות רבים שמשווים את הפיסטונס לקליפרס של עידן ה"שואו טיים" – כריס פול ברכז, גריפין ודיאנדרה ג'ורדן בתפקיד הקפיצים והקהל של הקליפרס מעודד באמריקאיות טיפוסית. יש בעיה גדולה אחת בהשוואה הזו. כריס פול = רג'י ג'קסון – לא משוואה שיכולה להתקיים.

עם כל הכבוד למחליפו של ווסטברוק בדימוס, הוא צריך לעשות שיפורים מרחיקי לכת עד שיוכל לקבל השוואות לאחד הרכזים הטובים של שנות ה-2000. אך זה אפילו לא זה. רג'י ג'קסון הוא לא בדיוק רכז "pass first". הוא אומנם לא נשען בבלעדיות על יכולת הסקורינג שלו והוא כן יודע לנהל את המשחק, אך זו לא הדרך הטבעית שבה הוא משחק את המשחק.

חוץ מזה שדטרויט הפסידו 33 נק' משותפות בדמות בראדלי והאריס. בקיצור – אין פלייאוף! זה ההימור שלי.

ובנתיים הקאבס הצליחו להתאושש מעט מהתקופה האיומה (2S) שלהם העונה, או לפחות לעשות קולות כאלה, עם שני ניצחונות בבית המרכזי – על אינדיאנה ועל אותה דטרויט לפני יומיים. ניתן להם להוכיח שהם אכן התאוששו מכך.

לא ברור כל כך האם גריפין ישחק כבר הערב, אם כי הנטייה הכללית היא "לא".

כך או אחרת, הקאבס ינצחו לדעתי. ב-3.

3:00 יוסטון רוקטס (13-35) – אורלנדו מג'יק (34-14)

משחק שתוצאתו ידועה מראש כמעט. הרוקטס הפסידו פעמים בלבד מאז ה-6 בינואר כשהמג'יק השיגו אותה כמות ניצחונות בינואר כולו. ניצחון של אורלנדו יהיה "קסם" אמיתי.

22 ליוסטון. ואני רחמן. 

 

3:00 ניו אורלינס פליקאנס (22-27) – סקרמנטו קינגס (34-15)

אני בטוח שלקאזינס המשחק הזה יהיה כואב במיוחד. שחקנים, כך להבנתי, אוהבים לנצח את האקסית שלהם. להראות לה "אני טוב יותר, חבל שויתרת עלי". קאזינס, שעומד על מאזן 1-1 עם הקינגס, לא יצליח, טכנית, לנצח את הסדרה העונתית מול סקרמנטו העונה.

זה האספקט האישי של המשחק הזה, אספקט מאוד מצער. אף פעם לא כיף לראות שחקנים שנפצעים.

כשמסתכלים על התמונה הגדולה יותר בעבור הפליקאנס, נראה שהם במירוץ נגד הזמן בשנה הזו. הם כרגע עומדים על מאזן של 22-27, במקום ה-6 (ביחד עם פורטלנד) במרחק של 2 משחקים מהמקום ה-9 – שמחוץ לפלייאוף – בו ממוקמת הקליפרס (שלא בטוח שרוצה את הכבוד של להיות בפלייאוף). ברור שלאורך זמן, אחוז הניצחונות שהם ישיגו ללא קאזינס לא יספיק לפלייאוף, לא המערבי ולא המזרחי. אולי ליורוליג. אך כרגע, כל מה שהם צריכים זה לא להפסיד יותר מידי בשביל להיות בפוסט סיזן.

באופן מצחיק, יכול להיות שקאזינס, שסחב את הפליקאנס לניצחון עד שנפצע בשנייה האחרונה של המשחק האחרון שלו הוא זה שיביא להם את הפלייאוף עם אותו הניצחון. ממש כמו משה, שהיה צריך לחכות מחוץ לארץ המובטחת, כך דמרקוס קאזינס, שעדיין לא שיחק בשלבי ההכרעה בקריירה שלו. טרגדיה ספורטיבית של ממש אם אתם שואלים אותי. נאחל לו חזרה מוצלחת.

להשיג את הניצחונות על קבוצות קטנות, זה הכל. בשביל קאזינס. ניו אורלינס ב-11.

 

3:30 סאן אנטוניו ספרס (19-33) – דנבר נאגטס (24-26)

אם כבר בטרגדיות ספורטיביות עסקינן – מה יהיה עם קוואי לאונרד. הפורוורד החביב והקשוח – שמצליח לשמור על כל גארד/פורוורד בליגה – לא מצליח לשמור על גופו שלו. כשלא ברור מתי לאונרד יחזור ואף על פי שהספרס עדיין ממוקמים במקום השלישי, אין ספק שזו לא אותו הקבוצה בלעדיו. גם אם אולדריג' ישים 30 בכל ערב.

כרגע הם לא מצליחים לשמור על יציבות גדולה, כשלצד ניצחונות באמת מרשימים, מגיע הפסד ב-20 נק' לפילדלפיה בבית, בו חסרונו של לאונרד דווקא בצד ההתקפי, הורגש עד מאוד.

נעבור לדנבר; היא כבר נמצאה בכמה פריוויאים למשחקים קודמים הערב. אני רואה את הגבות מורמות, אז אסביר; ראשית כל, גם הנאגטס מחזיקה במאזן בייתי שטוב פי 2 ויותר מכך ממאזן החוץ. שנית, הנאגטס היא אחת מהלוחמות על מקומות הפלייאוף המערביים ושלישית, גם הם עדיין מתמודדים עם פציעה של אחד משחקניהם הטובים ביותר, פול מילסאפ, שכבר מנובמבר נעדר ונקווה לראות אותו כבר בפברואר על המגרשים.

קבוצת חוץ נוראית מול ס"א. לא מתכון טוב. ס"א ב-19.

4:00 יוטה ג'אז (28-21) – גולדן סטייט ווריורס (10-40)

גם יוטה, לפחות כך לדעתי, לא ויתרה באופן סופי על המירוץ לפלייאוף המערבי. נכון, זה לא נראה אופטימי במיוחד עבור הג'אז, אך עם פציעת קאזינס ונדידת גריפין למזרח ואולי איזה טרייד שהם ירקחו בטרייד דד ליין, לא הייתי פוסל קאמבק מרשים של הג'אז כל הדרך לפלייאוף, בטח כשמתחשבים בעובדה שלוח המשחקים שלהם היה השלישי הכי קשה בליגה.

כרגע דונובן מיטשל, ג'ו אינגלס חביבו של רועי, רודי גובר ושאר החבורה מגיעים עם שני ניצחונות רצופים, צמודים ומרשימים למשחק הזה. מול האלופה המכהנת.

רצוי להודיע לכל הקבוצות שמתמודדות על הכרטיס ה-8 לפלייאוף המערבי: הפרס הוא פגישה עם גולדן סטייט. למי שאינו מגדיר עצמו כמזוכיסט, איני בטוח שהמילה "פרס" היא המילה הנכונה.

בזמן שכולם עושים רעש וצלצולים, גולדן סטייט פשוט ממשיכה לנצח ולנצח, כשכרגע היא ממוקמת בבטחה רבה במקום ה-1 במערב בפרט ובליגה בכלל, וצריך לקרות משהו יוצא מגדר הרגיל בכדי שהיא תרד מהאולימפוס הזה. נראה שהדאגה הגדולה ביותר של הקבוצה היא שקווין דוראנט וסטף קארי לא יהיו באותה הקבוצה באולסטאר.

הווריורס מגיעים מניצחון סופר מרשים במשחק ענק מול יריבה פוטנציאלית בגמר, הסלטיקס. תקציר להנאתכם – למי שבטעות פספס.

 

גולדן סטייט ב-10

 

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (24-25) – פורטלנד טרייל בלייזרס (22-27)

אני עומד לסתור את מה שאמרתי על משחקים קודמים; אין סיבה שהקליפרס יעשו טאנקינג – כל עוד הם לא מעבירים את סוויט לו ודיאנדרה ג'ורדן. הקבוצה נראית מאוד מאוזנת, עם הרבה מאוד שחקנים טובים, עם סקורר לא פחות ממטורף בדמות לו. האריס ובראדלי אלו תוספות מצוינות.

אני חושב שאם יצליחו להתחבר, הם יהיו כמו דנבר של לפני כמה שנים – קבוצה בלי כוכבים, אבל הרבה כישרון, שמשחקת מהר ומגניב. יהיה מעניין בכל מקרה.

בצד השני, פורלנד השיגו 5 ניצ' ב-6 המשחקים האחרונים מה שנתן להם מעט מרחב נשימה. מי שנראה טוב במיוחד לאחרונה הוא לילארד, כשמאז שחזר מהפציעה שלו מעמיד ממוצעים של 27 נק' (51, 41, 86), 7 אס' ו-2.8 איבודים ב-36 דק'. בקיצור, נראה טוב.

לילארד, שישחק בקבוצה של סטף קארי באולסטאר, יהיה זה שיקבע לאן הקבוצה הזו תגיע. מה שמאוד חשוב בעבור פורטלנד – או בכלל בעבור קבוצות המערב – זה לא לסיים במקום ה-7-8 – יוסטון ובעיקר גולדן סטייט אלו לא משוכות שאפשר לדלג מעליהן בקלות, אם בכלל. ס"א בלי קוואי או מיניסוטה הבלתי מנוסה יהיו יריבות טובות יותר לדעתי. אם כי יכול להיות שבכלל הת'אנדר יהיו אלו שיסיימו במקום השלישי. המערב פרוע כהרגלו.

הלילה לא נראה לי שהאריס ובראדלי ישחקו, אז אני בספק אם הקליפרס יוכלו לנצח. לכן אהמר על פורטלנד. 

 

לפוסט הזה יש 173 תגובות

  1. אחלה פריוויו תודה רבה. איתך בהימורים כולל ההימור על ברוקלין. לגבי הטרייד ככל שאני חושב על זה – אני נוטה לקבל את התזה שזה נסיון נואש של ואן גנדי להגיע לפליאוף השנה ולהציל את התחת של עצמו כי אחרת היה עף בסבירות גבוהה. מדהים שבשביל הנסיון הזה דטרויט התחייבה לכזה חוזה שבנוסף לחוזה של דראמונד נועל אותה סופית לכמה שנים קדימה. זה מסוג הטריידים האלה שנראה על פניו כמו loss/loss לשתי הקבוצות. תודה על הפריוויו

  2. מצויין, תודה
    אני חושב שבמשחקים של גולדן סטייט, אין טעם לנסות לנחש את התוצאה. פשוט תרשום 'גולדן בכמה שיתחשק לה'.
    נכון להיום, זה פשוט כך

  3. תודה יונתן, אחלה פריוויו.

    רשימת משחקים פחות טובה ממה שהיתה אמורה להיות לפני כמה ימים:

    וושניגטון בלי וול נראה חד צדדי לתאנדר
    דטרויט עם דראמונד ולוק קנארד – אפילו ההגנה של הקאבס אמורה להסתדר עם זה.
    פורטלנד בל.א פוסט גריפין – לא כוחות.
    דנבר בבק טו בק, קשה לראות אותה נותנת בראש לספרס.
    גן מינסוטה בבק טו בק מגיעה לקנדה, קשה לראות אותם מנצחים.
    יוטה אוהבים לעשות צרות לווריורס – אולי שם יהיה מעניין.

  4. טריסטאן נפרד מקרדשיאן, זו המסקנה של הכיכוב הזמני שלו,
    מס 25 שומר מצוין את לברון,
    דטרויט נראית נהדר

  5. המתכון הסודי נגד לברון: רגי בולוק (25 הדטרויטי) אם הייתי
    דעתן כמו מנחם הייתי מתעקש על זה וכותב זאת במעורב,
    מהדק' שראיתי נתן הגנה מטריפה,
    ומאז שיצא לברון דפק איזה 3 כניסות מהירות כולל דאנקים.

    1. לא אומר שכל קליבלנד גזענים נגד בהירי עור אך חלק גדול כן
      עוד מהפציעה לפני 3 שנים בפלייאוף, לאף אחד שם לא היה איכפת

  6. ראש חבורת הפוסי (ציטוט אחרון נכון של 11 אליפויות)
    חשש לחזור לשחק כי רג'י בולוק שתפס יום בהגנה (נכון למחצית
    ואולי טועה לגבי שאר העונה) 🙂

  7. אז מה יש לנו לבנתיים?

    וויזארדס עם OKC – משחק הכי צמוד שיש (בלי וול!)
    יוסטון מתקשה מאוד מול אורלנדו
    דטרויט-קליבלנד, צמוד מאוד.
    מינסוטה מובילה בקטנה על דטרויט

    רק הניקס מובילה לכל אורך הדרך…

    1. נגד אוקלהומה? הם הלכו 34 פעמים לקו היום. טוני בראדרס מעצבן טילים עם הטכניות שהוא מחלק חופשי, אבל זה לכולם, לא נגד התאנדר ספציפית. פשוט אסור לדבר איתו.

    1. ראית ת'מדי ההסוואה האשפתיים של אוקלוהומה עם הרבה אפור
      שאפילו חסר בינה באופנה שכמותי נרתע (לפני כמה משחקים)
      ותודה על הלינקים וההומור

  8. רב המשחק היה 5 לבוכנות והנה מחצית 6 לקליבלנד,
    בזכותו של לברון,
    הרי לא שמעו לי שבולוק ישמור עליו (בראש של מנחם הקשוח) 🙂
    האמת שאפשר להאט אך לא לעצור כנראה.
    דרמונד נראה טוב מאד

  9. רוביו היפסטר קצת,
    אי אפשר להחביא מישהו בהגנה /התקפה ביוטה וגם
    אם ישחקו על המאדים יראו אותם בכדורנו,
    גדול הממזר

  10. באסה. הלך הרצף. משחק סלאמפ, יש ימים כאלה. הוסטיס בהגנה נהדרת, כרמלו וג׳ורג׳ מעולים, ראסל מפוזר היום, חטף שלושה גגות.

  11. במקום לסדר מצב קליעה לג'ורג' מסדרים לכרמלו שהיה בערב קליעה רע מחוץ לקשת
    ולמה היוסטאס הזה משחק ברגעי ההכרעה ? יכול להיות שפרסטי מנסה למכור חתול בשק?

  12. כבוד עצום ליוטה שמובילים יפה ב8,
    בעד גולדן אך במשחק הזה מטפח גם את יוטה,
    יודע שבהינף יד של דקות ההפרש יכול להמחק
    אך אם ינצחו לבריאות

  13. תודה לאל , פעם ראשונה העונה שאני רואה שאוכפים את השליחת רגל קדימה בזמן זריקה ושורקים על זה תוקף .
    למרות שיש יותר סיכוי שהמדים של יוטה בלבלו את השופט

          1. פול נפצע במשחק ההפסד לניואורלינס. (3 פציעות היו במשחק הזה). מתיחה במפשעה, לא אמור להיות משהו דרמטי, משחק או שניים לפי מה שאמרו.

          2. וואלה , ראיתי את כל המשחק ולא זכרתי שהוא נפצע.
            אני כן זוכר שהוא די טוב בסוף.
            כנראה שהפציעה של בוגי לא השאירה מקום לאחרים

  14. פציעות בכל מקום,ממש מבאס
    בינתיים הכוסיות מהמפרץ נהנים גם מאלוהי המזל (כאילו לא מספיק הכישרון)

  15. תיבודו הוא חתיכת אידיוט רציני, מילא זה שהוא שוחק את השחקנים בעונה הרגילה כאילו הם במסע כומתה, אבל למה בפעם ה200 העונה, השחקן הכי יעיל אצלו, טאונס, הוא גם השחקן שזורק הכי מעט בחמישיה, בזמן שוויגינס מתחפש לדרוזן של הפלייאוף ומפסיד להם את המשחק.

  16. יוטה קורעים אותנו 13 במחצית, מגיע להם לנצח (עד כה)
    סטנלי ג'ונסון ב23 נק שיא קריירה רבע 3 5 הפרש לדטרויוט
    ןלברון כועס

  17. הארדן הולך לשחק 46 דקות היום רק כדי שיוסטון לא יפסידו לאורלנדו, ואז דאנטוני יעשה את הפרצוף המופתע שלו שלא מבין למה נפצעים אצלו שחקנים.

    1. כבר לא מותח. הזקן משחק 45 דקות…. מה יהיה כשהוא חס וחלילה ייפצע? אנשים כמו דאנטוני וטיבס צריכים שמישהו יעצור להם את הגרידיות. אפשר להיות קפיטליסט קצת פחות גרידי….

    1. צודק, על פי כתבי האשך (גם בם אני מביט כמו בכתבי אפלטון)
      הקבוצה לאחרונה נראתה נבולה, עכשיו פורחת.

  18. עברתי ליוסטון הודות לרזי ונהנה
    60 11 10 להארדן שהשתגע
    (במהלך האחרון שמו לבן לשמור עליו 🙂 )
    מרתק ושווה

  19. הארדן עשה מה שהאקים לא הצליח לעשות ושובר את השיא של קלווין מרפי. משחק רביעי העונה שהארדן קולע 50+ נק'.

    1. מדהים!

      גיא, אתגרת את ראס. היום קפץ לו הראס (אולי המשחק הכי גרוע שלו השנה) אז במשחק הבא הוא אמור להתפוצץ… אולי נקבל טריפל עם 61 נקודות ב 48 דקות רק בשביל שהוא יוכל לחזור למקום הראשון. אני בהחלט רוצה לראות הצגה כזו.

  20. כגודל הציפיות
    גודל האכזבות
    אכן, חששתי שדטרויט ישמטו ברגע שלברון הסתחרר
    בסוך הם סובבו אותו על האצבע,
    קבוצה חדשה בדטרויט

    1. זה פשוט, בלעדיו יש להם את הגנה הטובה בליגה , ואיתו הייתה להם את ההגנה ה12 בטיבה בליגה, גם הם סבלו מזה.

      הנקודת פתיחה של בוסטון הייתה מצויינת בהגנה והוא הוריד אותם לבינונית, אצל קליבלנד הנקודת פתיחה היא איפשהו בין 29-30 והוא השאיר אותם שם רק עם מספרים עוד יותר גרועים.

  21. הפסד מחר של קליבלנד נגד מיאמי יוריד אותם למקום 4, אני לא רואה אותם מגיעים לגמר אם הם צריכים לעבור את הבאקס בסיבוב ראשון ואז את בוסטון/טורונטו בחצי גמר וגמר, בטח ובטח שלא עם הסגל הנוכחי שלהם.

      1. זאת שאלת היום אה…
        קאזנס פצוע ועצוב עליהם
        גם בקינגס חצי מהצעירים פצועים וייגר במנוחה
        סטיין, לביסייר ומייסון פצועים

  22. שותף לממזר לזרוק את המשחק, אך קר עדיין לא פופ שיכול
    לעשות זאת מבלי שיצלבו אותו בתקשורת עדיין רבע שלם.
    יוטה כנראה ינצחו בצדק

        1. זו חופשת הסקי הקבועה בינואר, הם נחים על המגרש,
          יותר נכון חופשת בטן גב באיים הטרופיים עם השקיעות המדהימות
          בתאילנד (גם פברואר), עאלק בעיות, בפלייאוף הכל יסתדר,
          בכל זאת גם לפלופר מגיעה מנוחה

          1. רק שהפעם אין יותר קיירי שיחלץ אותם בשעת צרה, וכרגע זה נראה שהחופשה של לאב תהיה קצת יותר ארוכה מהרגיל.

  23. מדי פעם הלוחמים זורקים משחק. הקווארטט כבר לא ישחק יותר היום .
    את המחיר תשלם היריבה הבאה, כי הדאבס לא מפסידים שניים רצוף .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט