חם מהתנור – בלייק גריפין בדטרויט, האריס ובראדלי בקליפרס / עידן עופר

 

 

אז בזמן שכולנו מציעים טריידים דמיוניים בפרוייקט הנהדר של עומר מזיג, הקליפרס והפיסטונס לקחו את הדברים צעד אחד קדימה והוציאו לפועל טרייד ענק ששולח את בלייק גריפין, הכוכב הגדול של הקבוצה בשבע וחצי שנים האחרונות (בצוותא עם כריס פול בשנים ששיחקו ביחד), ברייס ג'ונסון ו-ווילי קיד לדטרויט פיסטונס בתמורה לטוביאס האריס, אייברי בראדלי, בובאן מריאנוביץ, בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב (מוגנת 1-4 עד 2020, לא מוגנת מ-2021) ובחירת סיבוב שני ב-2019.

גריפין מוצא את עצמו בסיטואציה מוזרה אחרי שרק בקיץ האחרון חתם על הארכת חוזה לחמש שנים הקרובות שתעניק לו 173 מיליון דולר, חוזה שהראה על כך שהוא הפרנצ'ייז פלייר של הקבוצה בשנים הקרובות. אז זהו, שלא. כפי שזה נראה כרגע, הקליפרס הולכים לבנייה מחדש שכנראה תכלול בתוכה גם טרייד של הסנטר המבוקש, דיאנדרה ג'ורדן.

בתמורה לכוכב שלהם הקליפרס מקבלים שחקן כנף טוב שיכנס מיד לחמישייה במקומו של גריפין, את בראדלי שהגיע לקבוצה רק בקיץ האחרון (מסיים חוזה בקיץ הקרוב) ויאפשר ללו וויליאמס להיות שחקן שישי במשרה מלאה, את מריאנוביץ הענק שלא מצא את מקומו בפיסטונס ואולי ימצא דקות אצל ריברס.

בעיצומה של עוד עונה בינונית, הפיסטונס הלכו אול אין עם הטרייד הזה שמביא להם כוכב, משהו שהם לא היו מצליחים לעשות בשוק השחקנים החופשיים. הקבוצה ממישיגן וויתרה על לא מעט נכסים (בעיקר הבחירות דראפט והאריס. בראדלי לא היה חותם שם בקיץ) בשביל לנסות להפוך ללוב סיטי 2.0 עם דראמונד לצידו של גריפין. מצבת הגארדים של הפיסטונס הפכה לדלה במיוחד ואפשר לצפות לראות מהם עוד מהלכים עד השמיני בפברואר.

******

מילווקי היא אחת מהקבוצות שגם ינסו להתחזק בטרייד דד ליין אבל גם אם היא לא תעשה מהלכים, היא לפחות תקבל בחזרה את הפורוורד המוכשר שלה, ג'בארי פארקר. הווינגמן המוכשר קרע את הרצועות בברכו באמצע העונה שעברה, עונת השיא שלו בליגה בה קלע 20.1 נק' והוריד 6.2 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
274 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
MBK
MBK
30/01/2018 1:52:23

מטורף!!!
זה לא יאמן ,טרייד לא להיט לקליפרס ועבור גריפין ?? מבוורלי הילס לבוורלי ,יש לי במכנסים קצת שיט !!!!!!!

חמי
חמי
30/01/2018 10:07:49
הגב ל  MBK

חחחחחח

מלובני
מלובני
30/01/2018 1:57:48

מכירת חיסול גורדן הבא בתור?

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
30/01/2018 1:59:05

סיכוי טוב שזה אומר שאנחנו בפתח של מכירת חיסול של הקליפרס

דדי
דדי
30/01/2018 2:01:30

הרבה אחרי הפתח.

איתן
איתן
30/01/2018 1:59:51

דטרויט נשדדו.
לקחו חוזה בשווי 170 מיליון של שחקן פציע שככל הנראה לא רוצה להיות בכלל בדטרויט.

דובי
דובי
30/01/2018 2:07:35
הגב ל  איתן

החלק האופטימי בשביל בלייק, בדטרויט לא יהיה לו על מה לבזבז כסף

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
30/01/2018 4:08:48
הגב ל  דובי

מכוניות????

שמעון
שמעון
30/01/2018 6:10:08
הגב ל  איתן

הוא יפרח תחת וןנגנדי סטן זה לא ריברס. אחלה טרייד לדטרויט. לקליפרס זה לא משנה אבל לדעתי הם יכלו להוציא יותר על בלייק. ושלא תגידו מי חזה טרייד על בלייק. היה ברור שהוא לא ימשיך שם לטווח הארוך. הוא לא מרוצה שם כבר המון זמן גם אם לא היה קורה עכשיו היה קורה בקיץ או עונה הבאה.

דדי
דדי
30/01/2018 2:00:48
קליי
קליי
30/01/2018 2:22:06
הגב ל  דדי

חחחחחחחחחחחחחחחח ענק

עומר מזיג
30/01/2018 2:02:00

הקליפרס יורדים קצת פחות ממיליון דולר מתחת לתקרת המותרות עם הטרייד הזה.

דדי
דדי
30/01/2018 2:02:11

The Clippers held their free agent meeting with Griffin at Staples. They lowered the lights in the arena and raised his jersey to the rafters as a choir sang. The PA announcer said: "Tonight, we’re honoring a lifelong Clipper."
1:57 AM – Jan 30, 2018

MBK
MBK
30/01/2018 2:04:10
הגב ל  דדי

😂

דובי
דובי
30/01/2018 2:06:34
הגב ל  דדי

ענק

עומר מזיג
30/01/2018 2:07:20
הגב ל  דדי

אני בכלל לא אופתע אם זה היה מכוון.

עומר מזיג
30/01/2018 2:07:32

מתוכנן*

דדי
דדי
30/01/2018 2:10:33

לגמרי לא מתוכנן.
שינוי כיוון דרמטי גם אם היה אפשר לראות את זה מקילומטר.

בולמר מקשיב עכשיו ללוגו.

MBK
MBK
30/01/2018 2:05:22

הייתי משנה את הכותרת מחם מהתנור לטרייד דימיוניים – גרסת הקליפרס

אהרון שדה
אהרון שדה
30/01/2018 2:05:40

מטורף התחלנו

דובי
דובי
30/01/2018 2:08:09

איזה מסכן גריפין

אפלטון
אפלטון
30/01/2018 2:08:43

אוקיי מי הולך ראשון? דוק ריברס? הבן שלו או דיאנדרה ג'ורדן?
כזה זגזוג לא נצפה מאז הסלאלומים של איירטון סנה

דובי
דובי
30/01/2018 2:26:07
הגב ל  אפלטון

זוכר שהתערבנו אם הקליפרס עושים פלייאוף ולא אמרנו בתנאי ש?

אפלטון
אפלטון
30/01/2018 2:31:51
הגב ל  דובי

הי אל תזלזל בטוביאס "All Business" האריס לפני שאני שולח אליך את צ'אנינג פריי

דובי
דובי
30/01/2018 2:33:28
הגב ל  אפלטון

אתה מאיים על יונה בפריי ושוכח שכבר היה לי ממנו ושרדתי

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
30/01/2018 2:10:41

לא מבין את הטרייד.
קליפרס לא מקבלים נכסים שווים. איך הולכים לריבילד עם זה? דטריוט מקבלים פקק תנועה בהתקפה. מוזר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 2:11:24

"קנדל, תארזי, עוברים לדטרויט !

קנדל ?… "

עידן
עידן
30/01/2018 2:32:23

LOL
No more Kendall for Blake

אפלטון
אפלטון
30/01/2018 2:11:45

בלייק בתגובה (אמיתי לגמרי):
https://twitter.com/blakegriffin32/status/958129678677454848

אי אפשר שלא לאהוב אותו 🙂

מלובני
מלובני
30/01/2018 2:12:49
הגב ל  אפלטון

גדול

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
30/01/2018 2:35:42
הגב ל  אפלטון

🙂

שמעון
שמעון
30/01/2018 6:15:19

אתה צודק גם דיאנדרה יועבר משם הם הולכים על בנייה מחדש שלא תקרה. לא מבין איך תמורת בלייק וגריפין הם לא מצליחים להשיג איזה רוקי צעיר עם פוטנציאל או בחירות דראפט גבוהות הנהלה מפגרת.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
30/01/2018 2:15:13

קליפרס החתימו את סאם הינקי ולא אמרו לאף אחד???

אפלטון
אפלטון
30/01/2018 2:25:37
הגב ל  Trusttheprocess

יש מצב שאיינג' מחזיק גם בבחירה של הקליפרס הנוכל?

tomer
tomer
30/01/2018 6:24:24
הגב ל  אפלטון

עם הגנת לוטרי אם אני לו טועה

עופר
עופר
30/01/2018 6:38:48
הגב ל  tomer

מוגנת 1-14

MBK
MBK
30/01/2018 2:18:03

הסוכן של בלייק – הלו בלייק בוקר טוב אחי מה קורה ?
בלייק – סבבה מוריד את הקרדישאינית מהגרי-פין ,יו נוו
הסוכן – שמעת שעושים עלייך טרייד ?
בלייק – כן בטח ,תיכף תספר לי שאני בדטרויט 😂😂
סוכן – יום טוב אחי ,אני מבין שאתה מעודכן
בלייק – הולי שיט לא הייתי צריך לאכול סושי 🤮🤮🤮

עידן עופר
עידן עופר
30/01/2018 2:29:40
הגב ל  MBK

😂😂😂😂😂😂

ori
ori
30/01/2018 3:39:43
הגב ל  MBK

🙂

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
30/01/2018 2:19:01

עכשיו המטרה לעשות טרייד על ריברס ואז לשלוח גם את הבן וגם את האבא בעסקת 2 במחיר 1

דדי
דדי
30/01/2018 2:20:41

הם לא הולכים לטנקינג.
עדיין ינסו לעשות פלייאוף.

אני יודע שבשבוע האחרון הם מדברים עם מינסוטה על משהו סביב ג'ורדן על וויגינס, אבל זה טרייד סופר קשה לביצוע מבחינת שכר.
אולי עכשיו תהיה טיפה יותר גמישות, אבל הקליפרס צריכים להשיל עוד משכורות בשביל לתת לזה סיכוי אמיתי.

עידן עופר
עידן עופר
30/01/2018 2:29:05
הגב ל  דדי

למה שיקחו את ג׳ורדן כשיש לך את טאונס ?!

דדי
דדי
30/01/2018 2:33:37

כי כשרוצים אליפות צריך לשחק הגנה.

דדי
דדי
30/01/2018 2:41:33

ברור שזאת הכוונה.

דובי
דובי
30/01/2018 2:45:42

טאונס קלסי ל4

שמעון
שמעון
30/01/2018 6:17:08
הגב ל  דדי

אני חושב שזה טרייד נוראי. וויגינס שחקן נהדר פוטנציאל אולסטאר תמורת דיאנדרה הנגר בחיים לא עושה כזה טרייד. בלי וויגינס ההתקפה שלהם תרד פלאים. אני לא מאמיןמשטרייד כזה יקרה ואם כן תיבס מפגר באמת.

איתן מאג'ר
30/01/2018 2:23:18

הקליפרס עשו בשכל. נפתרו מהחוזה המעיק של גריפין ובונים לטווח ארוך.
הלוגו עד עכשיו עושה עבודה טובה

שמעון
שמעון
30/01/2018 6:18:21

בונים זה מילה יפה הבעיה שלא יבנו שם כלום עוד הרבה שנים. יכלו והיו צריכים להוציא יותר מברדלי והאריס למרות שהאריס העונה אדיר אז לך תדע

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 2:23:34

SVG מכר חצי פרנצ'ייז תמורת זעזוע מוח.

הלוגו עשה ממנו לגו.

עידן
עידן
30/01/2018 2:24:10

הולי שיט.
נהיה מעניין הבאים בתור לטרייד הם דיאנדרה גורדן ולו וויליאמס

עידן
עידן
30/01/2018 2:25:47
הגב ל  עידן

Clippers will continue to discuss contracts extensions at the right price, while engaging teams in trade talks on DeAndre Jordan and Lou Williams. They'll try to do a hard thing in the NBA: Rebuild on the fly with younger players/picks, without gutting roster.

דובי
דובי
30/01/2018 2:35:43

אם ג'רי ווסט באמת מאחורי העניין אז הבא בתור לעוף זה ריברס. המשפחה.

דדי
דדי
30/01/2018 2:43:42
הגב ל  דובי

ווסט לא סבל את איך שדוק בנה את הקבוצה.
רוצה לעשות את זה כמו שצריך עם בחירות דראפט וחוזים שפויים.

בשבועיים האחרונים היה שינוי שכתבתי עליו באחת התגובות, וווסט הפך לאיש החזק במועדון וזה שבאלמר מקשיב לו וזו התוצאה…

דובי
דובי
30/01/2018 2:45:01
הגב ל  דדי

ובהמשך לזה, הדוק בדרך החוצה

אור
אור
30/01/2018 2:44:09

במבט ראשון, טרייד נחמד בשביל הקליפרס, למרות שקשה להאמין שהם דיברו קודם כל עם דטרויט, בטח ניסו להשיג יותר במקומות אחרים ולא הצליחו.

לגבי דטרויט, פחות ברור אבל גם כאן נראה לי שהייתי הולך על זה.

קליי
קליי
30/01/2018 2:53:23

שני קבוצות שנמצאות בשוליים של הפלייאוף עשו טרייד שלא עוזר לאף אחת. לא רואה איך גריפין ודראמונד ישובו אותם יותר רחוק משבוגי וקאזינס בלבן את ניו אורלינס.הוסיפו לזה שאין להם כלום בקו האחורי ובמקרה הטוב הם לוקחים מקום שביעי שמיני. הקליפרס רק חסכו כסף כשהיו יכולים למצוא איזה בחירת דראפט יותר טובה מקבוצה לא תהיה מספיק גרועה לתחתית המזרח

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
30/01/2018 2:59:18

קליפרס עשו עסקה טובה יותר

אפלטון
אפלטון
30/01/2018 3:03:38

מה שכן, הקליפרס שבקיץ יכלו לצאת קירחים לגמרי עם פול ובלייק שעוזבים על ריק, לפחות קיבלו עליהם חבילות של שחקנים ובחירות. גם משהו. בטח אם סופרים את זה בקילו.

יונתן .S.
יונתן .S.
30/01/2018 3:06:56
הגב ל  אפלטון

נראה שמישהו שם מקשיב לווסט. המועדון פנה לכיוון אחר לגמרי ממה שתוכנן רק לפני שנה.

יונתן .S.
יונתן .S.
30/01/2018 3:04:44

And the trades season BEGINS!

טרייד מרשים וכרגיל עם עסקאות שכוללות שחקנים מהשורה הראשונה (גריפין) לא צפויים ומסוכמים מהר.

דטרויט תצטרך עכשיו למצוא עכשיו לפחות גארד ברמה גבוהה לצוות ליד הצמד מקדימה. וכדאי מאוד שגריפין ישתפר ביכולת קליעה שלו, כי ליד דראמונד המצב לא יהיה שונה ממה שהורגל אליו עם ג'ורדן בקליפרס. מה שכן, דראמונד מוכשר יותר.

הקליפרס לעומתם מתחילים בנייה מחדש. שיהיו מוכנים שם בכוננות ליד הטלפון כי שיחות רבות יגיעו עכשיו.

יונתן .S.
יונתן .S.
30/01/2018 3:09:25

השאלה עכשיו היא האם שוברים לחלוטין את כל מה שקיים וגם לו וויל וג'ורדן יועברו עד הדד ליין?

פינקי
פינקי
30/01/2018 3:13:54

טרייד לא רע לקליפרס.
המניה של גריפין לא מה שהייתה, ועדיין קיבלו עליו שני שחקנים טובים ובחירת דראפט (ואת המפלצת של פרנקנשטיין).

השילוב של גריפין עם דראמונד יהיה מעניין, יכול להיות שהסיקסרס והפייסרס צריכות לחשוש למקום שלהן בפלייאוף.

יונתן .S.
יונתן .S.
30/01/2018 3:19:33
הגב ל  פינקי

הבעייה היא שכעת אין לדטרויט מצבת גארדים איכותית. אדרבה, ג'קסון הוא הגארד הכי טוב שלהם כרגע. זה נראה גרוע בהרבה מהפרוייקט של הפליקנס כרגע.

מאמין ששתי הקבוצות לא סיימו לבצע מהלכים עד הדד ליין.

פינקי
פינקי
30/01/2018 11:34:07
הגב ל  יונתן .S.

צודק

האחד
האחד
30/01/2018 3:18:13

קראתי דעה שווסט מנקה את האורווה בשביל לנסות למשוך את לברון בקיץ

יונתן .S.
יונתן .S.
30/01/2018 3:22:39
הגב ל  האחד

מעניין.

Good luck with that

קליי
קליי
30/01/2018 3:31:12
הגב ל  האחד

למה שלברון יעבור לקבוצה שאין בה אף שחקן איכותי. כרגע היא לא מועמדת טובה שיבחר בה מאשר הלייקרס שיש לה כמה כשרונות צעירים

סילפן
סילפן
30/01/2018 4:41:01
הגב ל  קליי

לברון לא יתקרב למערב

שמעון
שמעון
30/01/2018 6:32:40
הגב ל  קליי

כי אם פול גורג וקאזינס ולברון יצטרפו להאריס וברדלי אני חושב שגולדן סטייט תהיה בצרות צרורות. נבר סיי נבר עם ווסט

נתי
נתי
30/01/2018 8:03:25
הגב ל  שמעון

גם כריס פול מסיים חוזה שיבוא גם הוא על מינימום וגולדן בכלל אבודים.
איפה אתה חי?

שמעון
שמעון
30/01/2018 8:30:25
הגב ל  נתי

איפה אני חי? באןביאיי. על כסף יוותרו הכוכבים אל תדאג ראינו את זה כבר במיאמי בוסטון וגולדן ואתה אומר לי איפה אני חי? גם אם כריס פול יחתום שם אני לא אופתע יחד עם שלושתם. מה גם שפול וגורג ולברון חברים טובים. מה מונע מזה מלהתקיים? כולם רק צריכים לרצות לקחת אליפות ולשחק בפחות מחוזה מקס. הכי קל בעולם.

שמעון
שמעון
30/01/2018 8:31:42
הגב ל  נתי

דבר איתי בסוף באוקטובר 2018 ונראה איפה הם משחקים בלייקרס או בקליפרס.

א.ב
א.ב
30/01/2018 8:48:10
הגב ל  נתי

הקליפרס יכולים להעיף את לו וויליאמס וגלינארי (אחד חיובי ואחד שלילי) ולהפטר משכר, ג'ורדן אמר משהו על זה שיסכים לקבל פחות כסף ביוסטון, אז למה לא לקבל פחות בבית בשביל לשחק עם לברון ופול ג'ורג'?
נראה תסריט לא הגיוני כי אני לא רואה את לברון במערב או את ווסט מוותר על לבנות קבוצה על בסיס צעיר.

אפלטון
אפלטון
30/01/2018 12:19:30
הגב ל  נתי

הבית של ג'ורדן זה יוסטון. הוא משם.

IDO
IDO
30/01/2018 3:35:43

מכרו לפיסטונס דג מלוח!

רן הנרגן
רן הנרגן
30/01/2018 4:15:15
הגב ל  IDO

+1

מורי
מורי
30/01/2018 3:51:48

מצחיק שלפני 2 קייצים התחננו מדאנדרה ג'ורדן להישאר. עכשיו הוא היחיד שנשאר מהקבוצה ההיא

סילפן
סילפן
30/01/2018 4:40:17
הגב ל  מורי

אתה מעתיק תגובות מרדיט או מה

john
john
30/01/2018 12:12:31
הגב ל  סילפן

זו מחשבה שעברה להרבה אנשים בראש אני בטוח…
דיאנדרה כל הזמן התנדנד ובסוף הוא השורד. שנה הבאה נגיד אותו הדבר על קווין לאב בקליבלנד.

k_700
k_700
30/01/2018 4:11:20

אני כל כך שמח שהאוברייטד אולי הכי גדול בתולדות המשחק מסיים "את החיים" שלו כששחקן רלוונטי שבא לו להתאבד בדטרויט.

מעונת הרוקי חשדתי שמדובר ברכיכה.
דיברו איתנו על חיינו בתקופת הג'ורדן ERA
SHAQ ERA, קובי ERA ועכשיו הזמן לבלייק ERA.

דטרויט זה בדיוק המקום להרקב בו.
גם אם קליבלנד הולכת להתפרק פייפן בקיץ לא נותן רבע של סיכוי לקבוצה ש"מחוזקת" באוברייטד הזה לגרד אפילו גמר מזרח.

אבל שיהיה לו בהצלחה שם, אומרים שלא מומלץ לנסוע ברחובות אחרי 10 בלילה.

k_700
k_700
30/01/2018 4:21:22

אגב, המהלך הכי גדול של ווסט.

זו הצהרת הכוונות מספר אחת שלו למה שהוא חושב על כל תהליך הבנייה לש הקליפרס.

דווקא לזרוק קודם כל את גריפין וכשהמניות היותר חמות ומדוברות הן דווקא של לו וויל ודיאנדרה.

מהלך חשוב מאוד, קיוויתי שאחרי שפול עף משם הפרנצ'ייז הזה ילך פייפן אבל כשווסט שם זה מוקדם מדי להספיד.

עכשיו לחפף משם את הדוק האוברייטד ואפשר להתחיל לנשום.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 4:47:05
איתי
איתי
30/01/2018 6:31:01

ענק

שעיה
שעיה
30/01/2018 6:30:57

האריס שחקן מעולה. יציב, ממושמע, קליעה טובה, כדרור, אורך, קשוח מאוד, בחור הרבה יותר חזק ממה שנראה. אם הוא לא מבוגר אז הייתי לוקח אותו על גריפין בלי למצמץ.
תוסיף את בראדלי, גארד מעולה בהגנה שמשתתף גם בצד ההתקפי. הקליפרס עשו עסקה מצויינת . אגב, מרייאנוביץ עשה רושם טוב בסאן אנטוניו. אם הוא השתפר מאז, אפשר לשחרר את דיאנדרה ג'ורדן.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/01/2018 12:51:36
הגב ל  שעיה

הוא לא השתפר (מריאנוביץ'). בקושי שיחק בדטרויט, לא כל כך מתאים למשחק הריצה המודרני.

שמעון
שמעון
30/01/2018 6:36:10

הקליפרס הולכים למהלך אול אין בקיץ על לברון גורג וקאזינס יחד עם ברדלי והאריס. הם יצאו עם הכל או עם כלום יהיה מעניין. אני מאמין שקבוצה כזאת אם תהיה תתן בראש לגולדן סטייט. יהיה קיץ מעניין.

Ish
Ish
30/01/2018 8:30:00
הגב ל  שמעון

עם איזה כסף?

שמעון
שמעון
30/01/2018 6:38:19

הקיץ הזה זה הלייקרס נגד הקליפרס בדרבי עם שירותיהם של לברון גורג וקאזינס מגיק מול ווסט יאללה מעניין מה יהיה.

הקרייתי
הקרייתי
30/01/2018 6:44:36

עצוב הסיפור על בלייק. היה נראה כמו הדבר הבא בשתי העונות הראשונות שלו, ובעונה השלישית נתן עונת mvp פחות או יותר ועכשיו הוא בדרויט שאני לא מאמין שייצא מהפרויקט שם משהו. האריס גם שיחק מעולה העונה ובראדלי סטופר.

Berch
Berch
30/01/2018 7:04:43

לאוסטין ריברס אין קונים ?
עם הפה הגדול שלו יכל להתאים לדטרויט. 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 7:06:46

איזה טרייד לא קשור. ליבי ליבי עם גריפין.
0 סימפטיה ונאמנות בNBA

no funny shtuff
no funny shtuff
30/01/2018 7:38:54

מבאס.
כבר היה לנו טיפטיפונת של סוג של קצה קוצה של יריבות מול יוסטון וגם את זה לקחו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 7:46:00
הגב ל  no funny shtuff

1+

שמעון
שמעון
30/01/2018 7:57:51

גם מצד השחקנים זה 0 נאמנות וסימפטיה זה ביזנס. בלייק לא היה מחוייב לקליפרס, הוא רק רצה כסף מקס ולהנות מהחיים באל איי. הסיבה היחידה שהקליפרס החתימו אותו על מקס זה כי פחדו שהוא יברח בחינם, המון קבוצות אחרות היו מציעות לו מקס.
קבוצה אחרת מאמן אחר וסיטואציה אחרת אולי תגרום לו להתאמץ יותר, הוא מתאים לשחק כמספר 2-3 בקונטנדרית.
לדעתי הטרייד טוב לדטרויט ויועיל להם. לא מן הנמנע שכבר שנה הבאה הוא יועבר משם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 7:14:19

בגדול נשמע כמו טרייד רע לשתי הקבוצות.
וקליפרס דווקא נראו לא רע לאחרונה ועוד גלינרי היה צריך לחזור.
ןאן-גנדי פשוט נוראי, איש טוב אבל פשוט גרוע בעבודה שלו (כמאמן וכ-GM)

יונתן .S.
יונתן .S.
30/01/2018 7:21:57

ליבי יוצא אלייך האשך. מקווה שהמהלך הבא ליצירת הטריו של דטרויט הוא לא הבאת "השיקוץ" (ציטוט שלך).

במצב כזה אתה בטח תתכחש לקיום הקבוצה באותן שנים. או שתעבור לאהוד את אורלנדו. גם אופצייה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 7:28:39

פשוט טרייד מפגר מכל הבחינות

יונתן .S.
יונתן .S.
30/01/2018 7:29:48

הביג 3 של דטרויט: דראמונד, גריפין ו…ג'קסון.

ענק.

יונתן .S.
יונתן .S.
30/01/2018 7:33:26

אל תהיה עצוב. בקצב הזה אני רואה את ואן גאנדי עושה עוד טרייד ומביא גם את שרודר לקבוצה תמורת עוד עומק וצעירים בעמדות הכנף.

ואז זה יהיה דראמונד, גריפין, שרודר (או כל רכז אחר שמתחזה לאולסטאר) ו-10 מתנדבים מהקהל.

שמעון
שמעון
30/01/2018 7:54:59
הגב ל  יונתן .S.

שרודר אחלה שחקן, לא מבין מה אתה רוצה ממנו. הוא לא אטולסטאר אבל שחקן מצויין.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
30/01/2018 7:55:30

טרייד מטורף. דטרויט הרוויחו בטווח הקצר ויכול להיות שגם בארוך – גריפין שחקן טוב ומעניין לראות איך יתפקד במועדון שפוי. דראמונד מתאים מאוד לידו וזה הימור בטווח הארוך, אבל הסגל של דטרויט גם ככה בנוי לכאן ועכשיו.

הקליפרס יכלו להוציא יותר לדעתי מכמה חוזים נגמרים ובחירת אמצע סיבוב שני. האריס סקורר לא רע ובעל ערך בטריידים עתידיים, אבל בראדלי ובובאן חוזים נגמרים/רעים. מניח שיהיו עוד טריידים כדי לאסוף עוד בחירות – לו וויליאמס שווה בחירה ואולי אפילו יותר, דיאנדרה גם שווה לא מעט. מהמר שהבחירה של הנטס תגיע אליהם מקליבלנד

bobby
bobby
30/01/2018 8:00:14

זה בדיוק מה שמדהים אותי בתקופת פרוייקט הטריידים של האתר –
לא משנה כמה היגיון נחפש בכל מיני טריידים תיאורטיים שמגיבים מציעים, בסוף במציאות קורים הטריידים הכי הזויים שאף אחד בכלל לא חשב עליהם!

ולדי קוגן
30/01/2018 8:06:09

ווסט גאון, אשכרה הצליח להשתחרר מחוזה ארוך ונוראי כמו זה של בלייק. בלייק מגיע לדטרויט שם תהיה גרסה פחות טובה של לוב סיטי. דטרויט הולכים להצטער על הטרייד בהמשך

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 8:23:24

אני חושב שאפשר סופית להפסיק עם בלבול המוח, שאנו האוהדים נוהגים לכנות "נאמנות".

הפיצ' של הקליפרס לבלייק בקיץ האחרון היה "תחתום, תהיה lifelong קליפר".
חצי שנה אחרי, הוא נשלח בטרייד.
לטעמי, זה לא שונה לדוגמה, ממצב בו לברון מודיע שהוא lifelong קאבס (בשביל שגילברט ישחרר את בחירת הדראפט של ברוקלין) ואז עוזב בקיץ.

טרייד חכם של הקליפרס.
חכם, אבל מסריח.

דרך אגב, הציוץ של גריפין אחרי ההודעה על הטרייד –
פריסלס.
אני רחוק מלהימנות על חבר אוהדיו, אבל הוא זכה לכמה נק' זכות אחרי הפגנת חוש ההומור הנ"ל.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
30/01/2018 8:28:42
הגב ל  גיא הרשע

לא מצליח להבין את הגישה הזו שהקבצה לא נאמנה. אפשר לחשוב כמה השחקנים נאמנים לקבוצה כאילו בשבילם זה לא ביזנס אלא התנדבות – נו באמת בלייק קיבל בוכטות של כסף שהכילות שלו לא מצדיקה אותן ולא קרובה ללהצדיק אותן הוא עשה מבחינתו אחלה עסק ומרוויח ממנו פקינג 173מליוני דולרים אז למה להציג אותו כאיזה קורבן?

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 8:37:03

"קרבן" זו מילה חזקה מדי.
יש סיבה למה היא לא הופיעה בתגובתי.

איך אפשר להתעלם מהעובדה שכאשר גריפין נפגש עם הנהלת הקליפרס בקיץ האחרון, שיחת הגיוס הסתכמה ב-"קליפרס lifelong" ?

כולם בעסק הזה מרוויחים כסף. אז זה הופך את ההתנהלות של הקליפרס להוגנת?
או את זו של הסאנס מול האחים מוריס (נתנו לסאנס הנחה, בתמורה לבטחה שהם ישחקו יחדיו בפיניקס) לתקינה?

אתה זוכר את קיתונות הביקורת להן זכה דאנדרה ג'ורדן, אי אז כאשר הבריז למבריקס?
אני לא מוצא הבדל בין הדברים.
לא כל מה שחוקי, ומותר, הוא תקין.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 8:45:28
הגב ל  גיא הרשע

100+
יוצרים אווירה בה כל אחד יכול לעשות הכל לכל אחד, צריך חוקי הגינות בסיסיים של מקום עבודה ואם אין כאלה אז אין לנו מה להתפלא על התנהגויות כמו שציינת, או התנהגויות לברוניות (מעריך אותו יותר עכשיו).

אנשים זה לא סחורה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 8:55:13

תגיד, נדפק לך המוח ? מה הקשר לברון ?

מישהו חשב פעם להטריד את לברון לאנשהו ?

זה בן אדם שמקבל כל מה שהוא רוצה, וגם אז
אם יש סיכוי של

0.000000000000000000000000000000001 לטבעת

יותר במקום אחר
מהמקום בו הוא נמצא, צוות של איאספיאן נמצא בכוננות עם ניידת שידור, זיקוקיי דינור, וקולב עליו חולצת פלנל סגולה.

שום דבר שקשור לזכויות העובד.

תרשום לעצמך תור טיפול בנזעיי חשמל ב עשרים לחודש.

תגלח את האשך לפני.

שמעון
שמעון
30/01/2018 9:41:13

אנשים זה סחורה ובאןביאיי זה סחורה יקרה. ככה היחס בכל מקום למעט מקומות ממשלתיים. הכי חשוב זה כסף כל השאר אפשר להתמודד. הרוב ילכו לאיפה שמציעים הכי הרבה, עכשיו סופרסטארים שיש להם הכנסות של מאות מיליוני דולרים מהצד ולא רק מהחוזה לא אכפת להם לוותר אבך שחקנים כמו ברדלי וכו רוצים מקסימום כסף וזה בסדר, הייתי נוהג בדיוק אותו דבר ומציע לאיפה שמשלמים הכי הרבה.
המטרה של ספורטאי זה קודם כל למקסם כסף כל השאר זה בונוס אליפויות, אמויפי וכו הרי בודדים מאד מגיעים לדברים האלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 10:37:46

אנשים זה סחורה בזנות הקשה, בעבדות ובחברות פרימיטיביות.
לזה אתה רוצה להידמות?

Avri
Avri
30/01/2018 12:51:59

אפשר להוריד את הטונים ולהשאיר השוואות לעבדות ולזנות למקומות אחרים. תמיד אפשר לפרוש אם לא מתאים ולוותר על הכסף. הנינים שלו כבר מסודרים גם ככה. הוא גם יכל להכניס נו טרייד בחוזה שלו אם זה באמת היה כל כך חשוב לו.

פיני
פיני
30/01/2018 8:50:11
הגב ל  גיא הרשע

אתם צודקים לגמרי, אבל עבור זה יש אנשים רעים בחליפות שנקראים בחליפות
והם צריכים להבטיח ש: "תחתום, תהיה lifelong קליפר" = סעיף נו טרייד

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 8:56:14
הגב ל  פיני

א. צודק.
ב. לכן הטענה שלי היא לא על הפרת הכללים, אלא על ההתנהלות.

חגי התותח הקטמוני
חגי התותח הקטמוני
30/01/2018 8:59:43
הגב ל  גיא הרשע

גיא אני לא יודע מה הקליפרס הבטיחו לו. אבל זה כבר לא קשור לנאמנות אלא לשבירה של הסכם וזה לדעתי הדבר הכי גרוע בביזנס ואם אכן זה מה שהיה כמו כל שוק חופשי להבא שחקנים יזהרו מהם ולא יסמכו על הסכמים בעל פה. לגבי האחים מוריס אני לא מכיר את מה שציינת אבל דווקא מקרה כזה מבליט את הצד המכוער שאתה נותן ולא מקבל חזרה.
אשך מה לעשות טרייד זה חלק מהביזנס. אף שחקן לא חותם כי מכריחים אותו ובסכומים שהם מקבלים נראה לי שאני לא ממש מרחם על השחקנים או על אף אחד אחר שבעסק הזה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 9:13:28

גם הגלייה למחנות עבודה היה חלק מהביזנס בסין ורוסיה הקומוניסטיות.
גם רצח עם באפריקה זה חלק מהביזנס.
אפילו חלוקת ג'ובים למקורבים בשלטון הישראלי.
זה אומר שזה בסדר?

חגי התותח הקטמוני
חגי התותח הקטמוני
30/01/2018 9:23:28

אשך בניגוד לדוגמאות שנתת:
א לא חייבים לחתום בליגה.
ב אני מניח שאם יורידו את אפרויות הטרייד זה יפגע בסוף גם בכיס של השחקנים ולזה הם אני בטוח שהם יתנגדו בעצמם.

הייט אשברי
הייט אשברי
30/01/2018 8:30:48

טביעות האצבעות של ווסט מרוחות בגדול על הטרייד הזה. מצויין לקליפרס, רע מאוד לפיסטונז.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 8:40:35

אני חושב שצריך לעשות מעשה ולהפסיק את עניין ה"טריידים".
זה פשוט לא הגיוני ולא מקובל להעביר ככה אנשים.
לא אנושית, ולא חוזית.
באיזה עוד מקום עבודה מעבירים אותך עם החוזה שלך למקום עבודה אחר?
אדם רשאי לבחור איפה יעבוד ואיפה לא.

כמו שבכל ליגה שפויה – חותמים חוזה, זה החוזה.
הקבוצה יכולה לחתוך את השחקן ולשלם פיצוי, בהתאם לחוזה.
ואז השחקן משוחרר ויכול לחתום איפה שיבחר לנכון.
כנ"ל השחקן – רוצה להשתחרר מהחוזה? יש לזה מחיר לפי מה שסוכם.

פשוט ליגה לא שפויה

הקרייתי
הקרייתי
30/01/2018 8:54:31

אם היו משלמים לי 173 מיליון דולר לחמש שנים הייתי מסכים לחיות בדטרויט ולא בלוס אנגלס
גריפין לא מסכן, את החוזה שלו הוא קיבל ואם קשה לו להיפרד הוא יכול לבלות את הקיץ שלו בל.א.
אתה מצייר את הסיפור כאילו אמרו לו לחיות בניגריה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 9:00:46
הגב ל  הקרייתי

הסכומים לא רלוונטיים.
מדובר בהתנהלות בסיסית בין אנשים ובמקום עבודה.
אנשים הם לא סחורה

הקרייתי
הקרייתי
30/01/2018 9:12:39

זה עובד לשני הצדדים, בדיוק כמו שמלו לא רצה להישאר בניו יורק.
כולם פה יודעים לאיזה עסק הם נכנסים ושיכולים להעביר אותם בכל רגע נתון. בסופו של דבר אף שחקן לא מתחרט שהוא חלק מהליגה, והוא רואה זכות גדולה להשתתף בה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 9:21:54
הגב ל  הקרייתי

קודם כל מלו רצה להישאר בניו-יורק.

דבר שני זה הטופ של המקצוע. מה לעשות שמי שבמקצוע רוצה להיות בטופ שלו.

דבר שלישי העניין הזה שמעבירים אותך כמו סחורה זה דבר שמפריע מאוד לשחקנים ופוגם מאוד במוטיבציה שלהם ובהנאתם לשחק.
הם מדברים על זה כל הזמן.

ברור שכלכלית זה עדיין משתלם כי יש כסף גדול בליגה, אבל איפה ההנאה מהמשחק?
הרצון לשייכות לאירגון מסוים?
השנים שלהם כספורטאים (שמוקצבות מאוד!) שמבוזבזות בקבוצה מעפנה שלא רצו להיות בה?
השנים שלהם כאנשים שמבוזבזות במקום נידח שלא רצו לחיות בו?
איכות החיים של משפחתם שנאלצים לעקור למקום זר ולהתחיל מחדש ללא הודעה מוקדמת?

זה לא תורה מסיני העניין ההזוי הזה של טריידים, אפשר וצריך לשנות את זה למשהו שפוי.

שמעון
שמעון
30/01/2018 9:48:07
הגב ל  הקרייתי

חח אשך אתה אמיתי?? לחיות במקום שלא רוצים בו? חחח הם פאקן מקבלים מיליוני דולרים ולא צריכים לעבוד יום אחד אחרי שיפרשו. איזה מסכנים חח. בשביל החוזה שלהם אני עובר לגור שנים באנטרטיקה גם אם צריך בתוך איגלו. ואני עוד בסדר גמור עם כסף בחיי האמיתיים אז אנשים שאין להם. ואתה בוכה עליהם?? תמורת 100 מיליון דולר נראה לי גם לסוריה תלך לגור ופה כבר אפשר להתלבט באמת.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 11:59:57

+ 100

שמעון
שמעון
30/01/2018 9:43:18
הגב ל  הקרייתי

בשביל 173 מיליון דולר הייתי הולך לגור 5 שנים גם בניגריה עם הוצאות אבטחה גבוהות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/01/2018 9:11:46

כל מילה בסלע.

Ljos
Ljos
30/01/2018 9:34:18

מתי נהיית חכם?
אמנם ספורטאים מיליונרים הם לא על ראש מאבק הזכויות שלי, אבל הם דווקא אלה שכן יכולים להשיג משהו.
יש אנשים שצריכים יציבות כדי להגיע למה שהם יכולים. בעולם של טריידים הם כמעט אף פעם לא ישיגו אותו. ספנסר דינווידי מראה השנה את הצד הטוב של יציבות. למאמר אודום במעבר לדאלאס הראה מה קורה כשלוקחים לאחד כזה את היציבות. במקרה הטוב גמרו לו את התקדמות הקריירה. במקרה הרע, הוא לפחות יצא כבר מבית החולים.

הבעיה היחידה שלי עם מה שאתה אומר זה שאתה מזכיר חוזים וסעיפי שחרור ואני מסתכל על הכדורגל העולמי שהשוק החופשי הרס שם כל חלקה טובה.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 11:59:11

+ 100
בשנים האחרונות, בגלל הסופרטימס והשאיפה לשנות מסלול של קבוצה באופן מיידי – התרבו טריידים מטורפים כגון אלה ונדמה שאף אחד (כמעט) לא חסין. לא נעים להגיד אבל זה יוצר תחושות לא נעימות של שווקים מן העבר. ברמה התרבותית-חברתית מתחבאת כאן אמירה נוראית. אני עוצר כאן.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 12:13:48
הגב ל  דה שוט

לא חושב שזה דבר חדש, הטריידים מהסוג הזה היו לאורך כל השנים בליגה. או לפחות מאז ההסכמים בין הליגה לשחקנים לפני איזה 30 שנה.
אפשר להעלות פה כתבה סופר מקצועית ומקיפה של עידו גילרי על כל הנושא הזה שהתפרסמה לפני איזה שנה.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 14:33:55

+ 1

פיני
פיני
30/01/2018 8:42:35

דטרויט נעשתה גירסה לעניים של ניו אורלינס. קו קדמי מעולה, גריפין ודראמונד. אפס קו אחורי, רג'י ג'קסון הפצוע, הרוקי הלא מדהים קנארד ב-2, וסטנלי ג'ונסון הבאסט ב-3. ועכשיו גם אין בחירת דראפט קרובה. וגם בתסריט הטוב זה הימור על הבריאות של גריפין.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 8:45:58
הגב ל  פיני

100+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 8:46:29

לא מאמין שאני אומר את זה אבל אני פתאום מעריך את לברון על המוות שהוא עושה לבעלי הקבוצה שלו

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 8:52:13

אתה לא מאמין?
אחרי שבדקתי במערכת הניהול של האתר
שזה לא מתחזה כותב במקומך,
בבהלה התקשרתי לגננת בשביל לבדוק אם הכל בסדר אצלך…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 8:57:13
הגב ל  גיא הרשע

לא הבנתי למה היא פתאום באה למדוד לי דופק וחום

אני מעריך את לברון שהוא מחזיר לבעלי הקבוצות באותו מטבע, אבל זאת הערכה בערבון מוגבל, הוא הוריד את עצמו לרמה שלהם ולא ניסה להעלות את רמתם.

הגיע הזמן שהשחקנים יעשו מעשה וייצאו למאבק על זכויותיהם הבסיסיות בשוק העבודה הזה. זאת פשוט התנהלות מטורפת (מה לעשות מדינה מטורפת).

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 12:03:45

+ 100 אחרון בשבילך להיום, אבל אני מסכים עם כל מילה שלך. זה הולך הרבה מעבר ולברון הוא דוגמה נהדרת למאבק של השחקנים נגד הבעלים שרוכבים על הכישרון שלהם, מנצלים אותם ועושקים אותם! ממש כך!
לברון מייצר לגילברט פי 10 ממה שגילברט משלם לו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 12:10:31
הגב ל  דה שוט

נונסנס. לברון הטריד בחייו יותר שחקנים מגילברט.

ואלמלא הייתה לו היכולת להטריד ולסחור בשחקנים ובחירות דראפט עד שתמצא לו החמישיה הנאותה איתה יואיל בטובו ה "קינג" לשחק, הוא לא היה רלוונטי לאליפויות.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 12:39:04
הגב ל  דה שוט

מעניין, שווה בדיקה מפורטת. הכוונה הייתה לכך שלברון לא מתכופף בפני ההנהלות אלא מנסה להלחם בהן. אם הבנתי נכון את טמיר – הוא מתקומם נגד השוק הציני והמנצל שנהיה כאן. גם הגלאדיטורים של רומא היו גיבורי על וזכו למנות אוכל מוגדלות ולתנאים משופרים טרם הקרב.
יש כאן דברים שאסור שייאמרו, בטח שבארה"ב ואפילו לא כאן. אתה חכם, בטוח שתבין לבד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 12:53:10
הגב ל  דה שוט

איזה שוק ציני ?

קיירי לא ביקש וקיבל טרייד בקיץ ? זה נקרא לכבד חוזה ?

האשך חגג את היציאה של קיירי מעבדות לחירות..

לברון נאבק בהנהלות למען אינטרס אישי, ועל הדרך משנע שחקנים, אנשיי מכירות, סוכנים, מאמנים, כתביי חצר, קומישנרים.. ומה לא.. אין פה צ'ה גאוורה.

טריידים = כסף. נקודה. כאן זה מתחיל, וכאן זה נגמר.
זה אינטרס כלכלי של השחקנים, והם יודעים את זה.
כל הבכי זה רק בשביל שהאוהדים לא יפתחו עליהם עין.

ההשוואה לגלדיאטורים במקרה המסויים הזה מגוחכת.
כל ילד חולם להיות שחקן אןביאיי, אני בספק אם הוא חולם להילחם באריות, אלא אם קוראים לו דיקמבה מוטמבו.

לא הבנתי על איזה דברים אתה מדבר שאסור שיאמרו.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 13:40:34
הגב ל  דה שוט

ממזר – לדעתי אתה שוגה עקרונית בגישה שלך אל התופעה שנקראת "לברון ג'יימס". זה בוודאי יישמע מגוחך אבל אני מאמין בדברים בלב שלם ואולי ארחיב בעניין בהזדמנות אחרת.
בגדול – לברון הוא הרבה מעבר לשחקן כדורסל. הוא "אושיה" או "אישיות" במובן הפוליטי. הוא חוליה נוספת, משמעותית ומובילה במאבק של השחורים נגד הלבנים בארה"ב. מבחינת שחקני כדורסל בארה"ב – הוא לגמרי חלוץ. אנשים חייבים להכיר בזה ולהתייחס אליו בהתאם. בשנים האחרונות, הוא גם לא לבד (איפה נשמע שקבוצה אלופה תסרב לפגוש את הנשיא?). העסק נהיה פוליטי – ואני אישית מאוד מעריך את הדור הנוכחי על כך.
לצערנו הרב, חברנו דיוויד בלאט היה אחד מהקורבנות החפים מפשע של מאבק זה.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 13:44:10
הגב ל  דה שוט

+ 10 על דיקמבה מוטומבו. אם האריה היה מתנפל עליו – הוא היה מסמן לו "לא לא לא" עם האצבע

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 13:59:49
הגב ל  דה שוט

למה לי פוליטיקה עכשיו ?..

זה לא קשור.

שמעון
שמעון
30/01/2018 9:44:15

לברון עושה מה שטוב ללברון, בעלי הקבוצות עושים מה שטוב לקבוצות.

ביואל
ביואל
30/01/2018 12:34:02

מהר לכפר אשך……… שטיפת מוח ,בלספמי , אני אחתוך לך את האשך .דברי כפירה,עוד פעם שכחת את התרופות אשך?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 8:52:41

יש מצב שהפוסט הזה היה מיועד לפרויקט טריידים דימיוניים ופורסם בטעות?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 8:53:14

אלוהים היום אני מרגיש לראשונה מה זה להיות אוהד ניקס

צביקה
צביקה
30/01/2018 8:56:11

אחרי שאני רואה את זה כבר פעם שניה אני מאמין שזה אמיתי. אשכוס מבין את לברון. ואני עוד מזמן ההגעה למיאמי אומר את זה. לברון מנהל את עצמו ואת הקבוצות שהוא משחק הכי טוב שעשה שחקן אי פעם, מול הנהלות לא פשוטות בכלל ולא קלות לתמרון, ומביא קבלות. מרגע שהוא החליט שזה מה שהוא עושה הוא בגמר כל שנה וכבר עם 3 טבעות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 8:58:16
הגב ל  צביקה

קשקוש.

הוא פשוט שם להם מקלות בגלגלים ומחזיר להם רעה תחת רעה.
זה ממש לא מיטבי לטובת הקבוצה להתנהל ככה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 8:59:03

נטו לטובת השחקן הספציפי שלא מאפשר לאחרים להחליט על עתידו

איתן
איתן
30/01/2018 9:33:51
רפיקי
רפיקי
30/01/2018 9:45:36

הקלידו את התגובה כאן…

רפיקי
רפיקי
30/01/2018 9:48:17

ווסט קיבל את המושכות בקליפרס
צפו לאליפות בשנים הקרובות

דקסטר
דקסטר
30/01/2018 10:13:52

אני לא מבין אותך אשך.
זה כביש דו סטרי.
בליגה שבה פרסונס יושב על חוזה של כמעט 100 מיליון דולר. דנג על 72 מיליון. נואה על 70. קראב על 70. טרנר על 70-72. ובלייק עצמו על 170 מיליון מובטחים!! בניגוד לפוטבול למשל.. אז כן להעביר בטרייד תוך התחשבות נטו בקבוצה זה המינימום שאפשר לתת בחזרה למנהלים כתמורה הוגנת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 10:15:36
הגב ל  דקסטר

מה זה קשור לשכר?

רוצים גמישות – שיעשו אפשרות יציאה בחוזה

דקסטר
דקסטר
30/01/2018 10:22:48

הכל קשור בהכל.
אופי ההתנהלות הוא טוטאלי.
השכר מובטח. החוזים מנופחים. השחקנים מניעים את הליגה.
וההנהלה יכולה לשלוח לכל מקום ובכל זמן.

מלובני
מלובני
30/01/2018 10:43:39
הגב ל  דקסטר

עדיין עדיף מכדורגל , לפחות פה אומרים לך " תשמע אתה לא חפץ לא קונים אותך פשוט השני יותר מתאים לנו" , שמע פשוט "היי אח שלי שילמו לנו 40 מיליון בשבילך " .

עידן
עידן
30/01/2018 11:18:13
הגב ל  מלובני

דווקא בכדורסל הוא חפץ.
בכדורגל שחקן לא עובר לשום מקום בלי הסכמתו גם אם קבוצה תציע 80 מיליון לקבוצה שלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 10:44:05
הגב ל  דקסטר

החוזים מנופחים בגלל חוזי הטלוויזיה ובגלל שזה מה שהעסק מכניס.
לא בגלל שאפשר להעביר שחקנים מיד ליד.
למה שישלמו פחות במקרה שניתן לשחרר שחקן x מחוזהו לאחר שלא עמד בכך וכך סעיפים?
הכסף מתפנה בכל מקרה.
ההבדל היחיד – על השחקן לרצות לחתום במקום המסוים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 11:50:43

חוזיי הטלוויזיה הם כאלו בגלל שהעסק בתנועה, והדם זורם

כל מעבר הכי קטן של שחקן זה גופיות, חוזיי פרסום, תוכניות ספיישל עם תוכן שיווקי, יומנים לנוער… ובקיצור מרצ'נדייזינג מפה ועד הודעה חדשה.

אתה רוצה להגן על החלשים, תתמקד בגוף היחיד שאין לו פה – האוהדים.

אבל הם מטומטמים, אז מגיע להם.

Dan
Dan
30/01/2018 11:51:47

שחקן מסכים לשחק בליגה הזו (לא בהכרח בקבוצה ספציפית) ואלו החוקים.
תסתכל על זה כעל עובד בחברה שמודיעים לו שהוא מועבר לתפקיד שונה במקום שונה take it or leave it, לא עולם מושלם אבל המצב ידוע מראש ומקובל על כולם.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 12:10:55

אשך, אתה לא רואה את הקשר בין היכולת של הקבוצה לעשות טריידים לבין החוזים הגבוהים של השחקנים? ברור שיש תקרת שכר אבל למה שקבוצה תתחייב על חוזה אסטרונומי שסוגר לה את התקרה בלי גמישות? מה שאתה מציע רק יפגע בשחקנים ובגלל שהם (כמעט) תמיד יעדיפו את הכסף הם מסכימים לספוג את העובדה שאפשר להעביר אותם מתי שרוצים.

אלון
אלון
30/01/2018 11:56:37

טרייד הזוי כל כך. לדעתי יביא עכשיו לעלייה בסעיפי ה-no trade, כל שחקן שיש לו איזה שהוא say ירצה לוודא שלא יעשו לו גריפין. זה יהיה משעמם.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 12:07:53
הגב ל  אלון

כרמלו והסעיף שלו גרם למנהלים לחשוב 20 פעם לפני שהם חותמים.

אלון
אלון
30/01/2018 13:38:41

זה נכון אבל במעמד החתימה של שחקני מקס לרוב הלברג' הוא אצל השחקן.

שי אבן צור
שי אבן צור
30/01/2018 12:13:21

אשך, התנאים האלו ידועים – שחקן שרוצה להגיע לליגה יודע מראש שכל אחת מ-30 הקבוצות היא אופציה ואין לו שליטה על זה.
למה הוא עדיין רוצה לשחק בליגה? כי זאת הבמה הכי גדולה וכי מובטח לו שהוא יהיו מינימום מיליונר ומקסימום מיליארדר – תלוי כמה טוב הוא יהיה.
זה המשחק וחלומו של כל כדורסלן הוא להשתתף בו כי התנאים של המשחק הזה הם סופר אטרקטיביים.

נ.ב. לא משנה באיזה עיר הם נמצאים, הם מן הסתם יתגוררו בחלקים הכי יוקרתיים שלה. גם בדטרויט יש אזורים יוקרתיים ביותר.

אור
אור
30/01/2018 12:34:08

זהו מתארים את זה כאילו הוא ייתקע בשכונות הקשות של דטרויט

שי אבן צור
שי אבן צור
30/01/2018 15:11:20
הגב ל  אור

בסלאמס איפה שכל סוחרי הסמים נמצאים…

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 12:47:12

השחקנים האלה גדולים מהחיים – הם מספקים בידור להמונים ומייצרים פעילות כלכלית של מליארדים – בזכות כישרון נדיר ועבודת פרך, מגיל צעיר.
ואז באים הטייקונים ומנצלים אותם, כשעל הדרך מתייחסים אליהם כמו אל סחורה. כאן, שוב, נכנסים הדברים שאסור להגיד. הכסף הגדול מסנוור ומסתיר את האמת.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 12:53:08
הגב ל  דה שוט

מה אתה בורר מילים, דבר חופשי. אף אחד בליגה לא יתבע אותך על הוצאת דיבה. קשה לך להגיד עבדות?

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 13:32:45

יותר בכיוון של גזענות

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 13:57:55
הגב ל  דה שוט

בענפים יותר לבנים מהאן בי איי אין יש לשחקנים שליטה על טרייידים? בייסבול, הוקי?

שי אבן צור
שי אבן צור
30/01/2018 13:06:26
הגב ל  דה שוט

דה שוט, בוא ניכנס לפרופורציות: יש הרבה אנשים שעובדים עבודות פרך על אמת ומשתכרים שכר מינימום.
העבודת פרך שאתה מדבר עליה היא לעבוד הרבה על הפרקט(זריקות, תרגילים,מובים) ובחדר כושר. זה עדיין לא מתקרב לדרגות הקושי של האנשים הרגילים.

עבדות? את המונח הזה צריך לשמור למקרים אחרים.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 14:35:29

לא התכוונתי לעבדות – התכוונתי לגזענות

שי אבן צור
שי אבן צור
30/01/2018 15:10:08
הגב ל  דה שוט

גזענות? השיטה תקפה גם לשחקנים הלבנים. איפה הגזענות כאן? שכחת מה עשו לצ'ייס בודינגר(לבן טהור להזכירך) שהוטרד איזה שלוש פעמים בהפרש של שבועיים?

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 16:15:27
הגב ל  דה שוט

הגזענות מובנית במערכת. לא בהכרח ספציפית במקרה זה או אחר. סביר להניח שלא כולם נגועים בה או מודעים לה.

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 12:26:21

צריך לעשות סדר בדברים –
השחקנים חתומים על הסכם מול בעלי הקבוצות (ה-CBA),
הסכם שמאפשר לקבוצות להעביר שחקנים בטריידים,
ומאפשר לשחקנים להפוך לשחקנים חופשיים בסיום החוזה שלהם.

המהות של "שוק התעסוקה" ב-NBA היא ברורה, פשוטה, ובהסכמת השחקנים.
(דרך אגב, אין ליגה מקצוענית בארה"ב, בה לשחקנים יותר כוח מאשר ה-NBA)

הבעיה שלי עם הטרייד (אני לא חולק על כך שהטרייד חוקי),
היא שגריפין שוכנע לחתום תחת "ההבטחה" יסיים את הקריירה שלו כקליפר.

חשוב לציין –
זה לא שגריפין שה תמים.
הוא מצדו, לא דרש זכות וטו על טרייד,
ולכן "זו בעיה שלו" (אני מנחש שהסיבה היא שעבור זכות הוטו, הוא היה צריך להתגמש בדרישות השכר).

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 12:45:51
הגב ל  גיא הרשע

מאמין שהעובדה שהקליפרס יכלו להציע לו חוזה יותר גבוה מכל קבוצה אחרת היה הסיבה המרכזית לכך שהחליט לחתום ולהישאר "קליפר פור לייף". זה לא שהוא עשה להם איזו הנחה בחוזה, גם קיבל חוזה הכי גבוה שאפשר וגם נשאר באל איי. השטויות שבלייק עשה בשנים האחרונות וחוסר האחריות שלו וההתנהגות המטופשת בכלל לא הצדיקו כזה חוזה והוא היה צריך לנשק להם את הרגליים על ההצעה שנתנו לו.

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 12:59:54

היו לגריפין הצעות אחרות ששוות מקסימום (הסאנס לדוגמה).
הקליפרס לא נתנו לו משהו רק מתוך טוב לבם.

תחזור לכתבות ישנות מהקיץ, ותקרא על איך שהקליפרס מכרו לגריפין את החוזה החדש.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 13:19:05
הגב ל  גיא הרשע

הסאנס היו יכולים לתת חוזה כמו שהקליפרס נתנו?

יניב
יניב
30/01/2018 12:47:23
הגב ל  גיא הרשע

ווסט כבר היה חלק מהשכנוע של בלייק לחותם על החוזה החדש?

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 13:02:17
הגב ל  יניב

ווסט כבר היה חלק מהקליפרס בתחילת שוק השחקנים החופשיים.

ביואל
ביואל
30/01/2018 12:35:18

מהר לכפר אשך……… שטיפת מוח ,בלספמי , אני אחתוך לך את האשך .דברי כפירה,עוד פעם שכחת את התרופות אשך?

יניב
יניב
30/01/2018 12:48:04
הגב ל  ביואל

אני עדיין לא התאוששתי
זה נראה לי הכפיל שלו ההוא מהתוכנית טלוויזיה

john
john
30/01/2018 12:56:51

ויש פה ויכוחים אידיאולוגים. ואין צורך בהם. הליגת הnba זו הליגה בה ארגון השחקנים הוא הכי חזק ביי פר (אולי חוץ מבייסבול) וארגון השחקנים חתם על הסכם קולקטיבי בתמיחה רחבה של השחקנים עם הבעלים שהיה רחוק מאוד ממה שחפצו בו. הביטחון התעסוקתי בו הוא מצויין והשכר בו הוא מובטח גם אם ההתנהגות המקצועית של השחקן או ההתפתחות שלו לא מצדיקה עמידה בהמשך החוזה.באיזה מקום עבודה שנשען על מרכיבים כל כך נזילים כמו בריאות גופנית והתפתחות מקצועית היו מסכימים לחתום על חוזה של 5 שנים בשוק שבו היכולת הפיזית הבריאותית המנטאלית והמקצועית עלולה להשתנות דראסטית בזמן זה והיא קריטית לביצוע תפקידך? יש בg league כרגע בטוח 15-20 שחקנים שטובים יותר מלואל דנג במצבו העכשווי. גם אם הלייקרס היו רוצים את שירותיו הוא בכלל לא בכושר משחק. הוא יושב בבית ומקבל צ'קים בכיף

השחקנים מקבלים שכר צמוד לרווחים שהליגה מרוויחה לא משנה מה התפוקה שלהם (מתבתא בקאפ ספייס בשכר). אני יודע שיש סברה ילדותית משהו שהשחקנים הם אלו שעושים את הליגה ולכן הם שווים כל סכום. זה אולי נכון על 15-20 שחקנים בליגה. השאר הם תמיד ברי חילוף. מה שמכניס כסף לליגה זה רייטינג ומרצ'נדייס. מה שיוצר רייטינג זה האישיות של אותם שחקנים כפי שהיא מיוצרת על ידי השחקנים עצמם אך גם הרבה בזכות רשתות מדיה וקידום שיווקי אגרסיבי בו מצטיינת הNBA. בסוף אנחנו קונים סיפור מהודק ומעניין לפני כל השחלה של כדור לטבעת הכתומה. נשבע לכם שאם תצפו במשחק בg league תראו אחלה דאנקים ואחלה קרוסאוברים ואחלה יסודות כדורסל. כפי שטורנטו וסן אנטוניו הוכיחו השחקנים האלה גם לא פריירים מול שחקני nba. אבל אלו משחקים באולמות קטנים וריקים בחורים גיאוגרפים ובליגת הnba נבנו 30 היכלים מפוארים עם טכנולוגיה ומערך עובדים שלם שאחראי על התפעול מכירה ובידור של ההצגה

וזה לא כולל את העבודה המטורפת של אלפי אנשים שעובדים בשיווק ומכירות בליגה בכל שכבות התפקידים. האם יש התייחסות אליהם בתקשורת כשחירי חרב או שוק בשר?

כן השימוש במילים 'נכס' או trade piece עושים קצת דה הומניזציה לתהליך. בסוף לבלייק יש בת זוג וילד חמוד שכל חיו וחבריו נמצאים בLA. אבל אי אפשר לאחוז את המקל בשתי קצוותיו. כי באתר זה לא מעט בעבר (סלחו לי אם אני נסמך על זיכרון במיוחד גילרי…) צויין שקארי גדל privileged. הוא נתפס כמי שלא עבר את החוויות הקשות שעברו שחקנים אחרים בילדות מכיוון שגדל לאבא שחקן בnba. סטף נולד באקרון ונעקר לשארלוט וטורונטו. אבל בסכמה הגדולה של העניינים מעבר הרבה דירות הוא לא הזוועה הגדולה ביחס ליכולת שלך לעבוד ולהתפרנס מהדבר שאתה הכי אוהב לעסוק בו וגם לקבל על זה פיצוי ענק.

אז בלייק לא יגור בדאון טאון דיטרויט בשכונות הפשע כמו בסרט 8Mile ויסדרו לו מיד בתי ספר פרטיים נהדרים במישיגן ובית עם בריכה מחוממת וכו'. ואחרי תקופת השוק הוא יהיה בסדר.

ואם בלייק בכל זאת מעדיף את חיי LA (מופיע לעיתים בקומדי קלאב ומתחיל קריירה הוליוודית עם סרט חדש החודש) יחד עם חברתו ובנו על משחק בדיטרויט הוא יכול ברגע זה להפסיק לשחק בליגה ולפרוש צעיר ולא לדאוג לפרנסה לשארית חיו וחיי ילדיו.

שי אבן צור
שי אבן צור
30/01/2018 13:10:22
הגב ל  john

100+

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 13:12:09
הגב ל  john

ג'ון, שאלה:
איך אתה תופס את עלילות האחים מוריס ומקדונו באריזונה?

(לטעמי, יש דמיון מסוים בין המקרים)

שי אבן צור
שי אבן צור
30/01/2018 13:20:49
הגב ל  גיא הרשע

כאן זה פשוט: מקדונו הפר הבטחה ויצא חלאה.
השיעור ששחקנים צריכים ללמוד זה לא להסתמך על הבטחות בע"פ אלא לדרוש לעגן אותם בחוזה. no more no less.
אתה שואל אם מה שמקדונו עשה זה לגיטימי והתשובה היא לא רבתי. שקר הוא לא לגיטימי בשום מצב!
אם הובטח לגריפין להיות clipper for life אז גם כאן הטרייד הוא לא לגיטימי בגלל השקר.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 13:28:29

ביום ששחקן יעדיף להוריד מהחוזה בשביל no trade אולי זה יקרה, בינתיים הם מעדיפים למקסם את חשבון הבנק על חשבון היציות והוודאות.

john
john
30/01/2018 13:30:12

שתי המקרים לא רלוונטים מכיוון שמדובר ברשלנות בייצוג של השחקנים האלה. תפקיד הסוכן הוא לתווך לשחקן מה בפועל הוא מתחייב ולמה בפועל הקבוצה מתחייבת.

לגבי האחים מוריס האם יש לך את כל המידע על מה שקרה? האם האחים עמדו בכללי התנהגות סבירים בזמן החוזה? האם היו תקריות בחדר ההלבשה? הרי יכלו האחים לחתום על No trade clause כדי להבטיח את השהותם. לא יודע אם ביקשו אבל לא סתם זה הסתכם בהבטחה (שתמיד מלווה בכוכביות)

לגבי גריפין אם שחקן אינטלגנטי כמו בלייק חושב שחוזה של 5 שנים לשחקן שנפצע לפחות פעם בעונה מבטיח לו להיות Clipper for life. אז הוא גם יאמין לפרסומות או למצגות שיווקיות כי זה בדיוק מה שעשו לו. אתה יודע מה לא נתנו לו? No trade clause. ללברון יש כזה. אם רק יחליט ויצייץ יגדל גם את נכדיו במדיי הקאבס.

כלל ברזל גם לקוראים הצעירים. מקום עבודה הוא לא משפחה ומשפחה הוא לא מקום עבודה. וינסו לבלבל אתכם בעניין הזה…

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 13:32:06
הגב ל  john

לאחים מוריס לא הייתה אפשרות להכניס סעיף no-trade לחוזה (על פי ה-CBA). הטרייד היה נטו מתוך אינטרס של הסאנס לנסות לפנות מקום להביא את למרקוס אולדריג'.

שי אבן צור
שי אבן צור
30/01/2018 13:45:10
הגב ל  john

בקשר למקדונו – הסתמכתי על גיא. אם הוא אומר אני הולך עם זה לבנק.

שי אבן צור
שי אבן צור
30/01/2018 13:46:42
הגב ל  john

חוץ מזה אנחנו מסכימים. אם מבטיחים לך משהו תדרוש את זה בכתב.
מסתבר שמילים לא עולות כסף בכל מקום…

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/01/2018 13:08:38

אני מסכים עם האשך! בהחלט ניתן להבין את לברון ואחרים שבנקודת הזמן שבה הם חופשיים הם עושים מה שטוב להם, ובשאר הזמן גם מפעילים לחץ על הבעלים.
אנשים זה לא סחורה. למה שלא יעשו חוזים כמו בכל חברה במשק, שם לא מעבירים אותך ואת המשפחה כמו חפץ? כסף? אף אחד לא יודע כמה העובדה שמאפשרים טריידים כאלה שווה כסף לליגה/לבעלים. אף אחד לא יודע כי בשביל זה צריך לעשות ניסוי ואין לנו נב"א אלטרנטיבית לניסויים כאלה . . .
מצד שני כנראה שלשחקנים זה לא ממש מפריע כי אחרת יותר מהם היו מתעקשים על סעיף נו-טרייד.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 13:14:14

אז קצת היסטוריה – בשנים הראשונות של הליגה (בהם השחקנים באמת היו בתנאי עבדות) היה בחוזה הסטדנרטי סעיף no trade. הדבר שהשחקנים ויתרו עליו על מנת לקבל את ההסכם הקיבוצי שמעניק להם הרבה מאד כח היה הסעיף הזה.
אז כן אנחנו כן יודעים.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/01/2018 13:41:07

הידע ההוא כבר מזמן לא רלוונטי, כל הכלכלה השתנתה כי עברו הרבה מאוד שנים מאז. בשביל לדעת צריך לשנות את הליגה כאן ועכשיו

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 13:14:44

ויש תנאים מאד ספציפים שלא מאפשרים לרוב השחקנים לקבל סעיף כזה בחוזה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 13:18:15

אז תחרים את הליגה, אחרת מה זה אומר עליך שאתה נהנה וצורך את שוק העבדים הזה ?

עשו חוזה, וכמו בהרבה חברות במשק כמו שכתבת, יש דבר כזה שנקרא רילוקיישן, אז זה סוג של רילוקיישן, אם אתה מתייחס להנהלת הליגה כגוף תחתיו השחקנים עובדים.

טריידים = כסף. זה נו בריינר. מה יש פה לבדוק ? כל פעם שכוכב עובר קבוצה, מיליוני תופרות אסייתיות צריכות לעבוד שעות נוספות, תמורת
0.000000000000000000001 דולר מהמשכורת החודשית של בלייק גריפין..
למה שלא תדאג לזכויות שלהם קודם ?

בחיי, איזה דרמה על כלום.. הציבור הכי פגוע באן בי איי הוא קהל האוהדים והצרכנים, אבל זה בעיה שלו כי הוא בוחר להיות מטומטם ועדר.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 13:20:16

אני מתחיל לדאוג כי אני מסכים איתך.
שוט מי פליז!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 13:24:05

לירות… אני לא יירה בך.

אני רק אעשה אותך "קליפר פור לייף".

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 13:25:35

אני כבר סאן פור לייף, אתה לא ממש מאיים עלי…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 13:29:34

כשכתבתי שאתה "קליפר פור לייף" התכוונתי
שאתה מוטרד לפיניקס. תארוז.
אתה כבר מכיר את הדרך.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 13:32:22

אני באמת מוטרד…

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 13:44:51

דרך אגב קאפקייק, אתה יודע למי עוד אין סעיף נו-טרייד בחוזה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 14:07:11

לאמלו בול.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 14:21:47

טוב.. מי ?

Ljos
Ljos
30/01/2018 14:22:46

בוקר?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 14:37:46

נו מי אם אני שואל אותך?
super max
super shot
super eyes
but no no-trade clause

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 14:48:07

הוא במעמד כזה שהוא לא צריך סעיף.

מה אתה רומז ?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 15:39:16

שאם וכשזה יקרה גם לו שלא תתחיל להשתולל לנו כאן.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/01/2018 13:43:09

א. זו לא עבדות.
ב. אף אחד לא יודע כמה השיטה הזו שווה בכף (אם כי אני נוטה לסמוך על פרנסי הליגה שהם יודעים די טוב מה שהם עושים)
ג. כבר שכחתי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30/01/2018 14:04:29

א. "סחורה", "חפצים" "עבדות", סמנטיקה.

ב. אם לא יודעים כמה כסף השיטה שווה, סימן שהיא שווה הרבה..

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/01/2018 15:52:57

גם על העבדות אמרו בזמנו שהיא שווה הרבה כסף ובסוף הסתבר שאפשר לשרוד יפה גם בלעדיה

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 13:25:18

אני כבר סאן פור לייף, אתה לא ממש מאיים עלי…

אוהד ס"א
אוהד ס"א
30/01/2018 13:40:12

א. אלה חוקי הפורמט. חוקי עבדות בתמורה לכסף גדול.
מי שלא רוצה, יש כמה כלים לעשות את זה. אבל החוקים ברורים לכולם ומראש

ב. דווקא הספרס ידועים שבתור מי שלא מרבים להשתמש בכלי הטרייד כשמדובר בסמלים.
אבל זכור לי היטב הטרייד על בואן בסוף הקריירה שלו (הוא ביטל אותו וחזר לספרס במשכורת מינימום כדי לפרוש)|
זה היה צעד לא יפה, אפילו מכוער כלפי מי שנתן כל כך הרבה.

ג. האם בלייק הוא סמל בקליפרס? יש בודאי שיגידו שכן.
אני חושב שבהתנהלות שלו לאורך השנים, הוא הוכיח שהוא סמל למגוון של דברים שלא הייתי רוצה לקבל מהשחקן המוביל שלי

ד. לכולם לא ברור איך יכול להיות שאנשים מבריקים כל כך כמו ווסט עושים טרייד לא מבריק בלשון המעטה.
התשובה חייבת להיות כזאת שאנחנו לא רואים אותה.
לדוגמא, הכנה להגעה של לברון + 2 -3 כוכבי על.
עוד משהו שאנחנו אל רואים ומתבקש, זה סילוקו של ראש ועד נמל אשדוד מתפקיד המאמן ואת הבן שלו כמובן.

Yamani1000
Yamani1000
30/01/2018 14:48:48
הגב ל  אוהד ס"א

אוהד ס"א, לגבי סעיף ד' אתה חייב להבין את עוצמת קללת הקליפרס, אפילו הלוגו לא יכול לה. לברון בוודאי מודע לעניין, ולא ישקול אפילו מעבר לצד הפחות נכון של LA, מגוחך לחשוב על זה

Ljos
Ljos
30/01/2018 13:59:14

מה שאותי באמת מעניין זה איך דנבר יצליחו להחריב את העלייה לפלייאוף עכשיו.

אני
אני
30/01/2018 14:13:38

פרופורציות.
רוב העולם שבכלל יש לו עבודה, מקבל מעט ויכול לאבד אותה בהתראה של יום. או חודש.
פה מדובר בבני אלים ששכרם מובטח למשך שנים ובעצם 100 דורות קדימה עם כל המיליונים. עבור משחק ילדים. אז אחד התנאים במשחק הוא מעבר "כפוי" לקבוצה אחרת. ממש אוהל הדוד תום.
האנשים האלה מקבלים שכר לא מוסרי, מושחת, סדום נהפכה על הרבה פחות. בגלל מדיניות כלכלית עושקת. אין סיבה ואין צדק באדם שמרוויח ביום אחד – שכר שנתי של אדם אחר. זה רשע. וזה כסף שצריך לחזור ברובו למי שייצר את ההון הזה – הקהל והצופים.
אז העבירו אותו בטרייד. דמעות.

Yamani1000
Yamani1000
30/01/2018 14:45:58

הייתי מנותק מאז אתמול, ואני בהלם!!!

הקליפרס כאלה לוזרים, אין מצב שלא יכלו להשיג חבילה יותר אטרקטיבית בשביל גריפין, שעם כל המינוסים וסימני השאלה עדיין מחזיק בסטאר קוואליטי שלא היה בדטרויט כבר הרבה מאוד שנים

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 14:53:11

יש תמונה גדולה יותר ואנשים נוטים לפספס אותה. כשהייתי במשחקים בדצמבר הופתעתי לראות תופעה מאוד מקוממת – הקהל שיושב על המגרש, נכנס בהליכה למקומות שלו, בשיירה, תוך כדי כך שהמשחק משוחק. רבים מהם מחזיקים מגשי אוכל וכוסות שתיה ביד. לפעמים יש ביניהם גם ילדים קטנים. סדרן מיוחד מאפשר זאת בצורה מרוכזת. בפועל השיירה הזאת חוזרת על עצמה בעיקר בפתיחת רבעים – בזמן שמטר לידם החשקנים רצים על המגרש – וזה נראה נורא. זו הפגנה בוטה של זלזול בשחקנים, בחזקת "ישחקו הנערים לפנינו". כסף זה לא הכל בחיים ולחלק גדול מאותם בעלי כרטיסי-צד (פלור סיטס) – יש לא פחות כסף מלשחקנים. כאן שוב, למי שרוצה, נכנס גם עניין הגזענות, אבל למי יש כוח להתעסק בזה…

Yamani1000
Yamani1000
30/01/2018 14:57:23
הגב ל  דה שוט

אני חושב שזה בעיקר הבדלי תרבות בין התפיסה שלך לאמריקאית לגבי אירועי ספורט. אגב, גם במשחקים במסגרות קדם-מקצועניות זה כמו שתיארת ואין שם כסף.
שים אמריקאי שכל החיים שלו הלך ל NFL/NBA בדרבי כדורגל/כדורסל בחלק מאירופה ודרא"מ ותראה איך הוא יגיב…

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 16:10:47
הגב ל  Yamani1000

אפשר לראות את זה גם ככה
+ 1

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 16:42:16
הגב ל  דה שוט

לדעתי אתה מחפש לראות דברים במקומות שלא קיימים. לא אומר שאין גזענות בארה"ב אבל הדוגמאות שאתה משתמש בהן פשוט לא מעבירות את הנקודה. אם תראה משחקים תוכל לראות בירור שבתחילת רבעים וגם תחילת משחקים חצי יציע ריק ומתמלא תוך כדי. ממש לא רק השורות הראשונות. אגב אולי באל איי, סאן פרנסיסקו או ניו יורק החבר'ה בשורה הראשונה מרוויחים יותר מהשחקנים (לא הרבה מכוכבי הוליווד מרוויחים מה שבלייק מרוויח בשנה) אבל ברוב המקומות אני לא חושב שזה נכון.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 17:37:51

אני מניח שאפשר לראות את הדברים גם בדרך שאתה מציע. יש דוגמאות נוספות לעמדתי בהמשך למטה (שרשור מתגובה 75)

אהרון שדה
אהרון שדה
30/01/2018 16:02:15

שאלה מאוחרת .
מדברים על זה שווסט הוביל שינוי .
אבל ווסט לא היה כאשר בקיץ האחרון גריפין קיבל את החוזה ?

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 16:07:48

ווסט הצטרף לקליפרס פחות מחודש לפני מועד החתימה עם גריפין.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 16:17:22

שאלה למבינים – שיטת הטריידים נהוגה בכל ענפי הספורט המקצועני בארה״ב ?

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 16:19:18
הגב ל  דה שוט

כן.

אור
אור
30/01/2018 16:34:41
הגב ל  דה שוט

בNFL לא קורים טריידים אף פעם, אולי מישהו שמבין יכול להרחיב על הסיבה לכך

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 16:35:18
הגב ל  אור

??? בטח שקורים.

אור
אור
30/01/2018 16:36:19

בבקשה, תן לי שלושה מהזיכרון

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 16:38:01
הגב ל  אור

צ'אנדלר ג'ונס לאריזונה בעונה שעברה.
הטרייד שהראמס עשו עם וושינגטון לבחירה בגריפין.
הטרייד ששיקגו עשו בשנה שעברה כדי לקחת את טרוביסקי
וזה היה רק אסוסציאטיבי על המקום.

אור
אור
30/01/2018 16:39:31
הגב ל  אור

צודק, התכוונתי לא סביב הדראפט אלא במהלך העונה. ברור שיש אבל מעט מאוד

גיא הרשע
גיא הרשע
30/01/2018 16:41:48
הגב ל  אור

גאראפולו לניינרס,
אוסוויילר לבראונס
(יא ראבק, הבראונס קבוצה מטופשת…),
אג'איי לאיגלס (זה טרייד שיכול להשפיע ישירות על הזוכה הקרובה בסופרבול).

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 16:42:12
הגב ל  אור

גם במהלך העונה יש. למשל הטרייד על גארפולו העונה.
נראה לי שמה שאתה שואל הוא יותר למה אין העברות של שחקנים עבור שחקנים.
הסיבה היא שב-NFL הערך של בחירות דראפט הוא הרבה יותר גבוה. לכן בדרך כלל מה שמבקשים עבור שחקן הוא לא שחקן אחר אלא בחירות דראפט.

Ljos
Ljos
30/01/2018 16:45:12
הגב ל  אור

זה… מוזר.
מעדיפים בחירות דראפט (לא גבוהות?) על פני שחקני ליגה מוכחים?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 16:47:36
הגב ל  אור

זה לא מוזר – זה ביטוי ישיר לתקרת שכר קשיחה. שחקנים מוכחים עולים הרבה כסף וסותמים לך את התקרה. בחירות דראפט יכולות לעזור מאד לקבוצה שלך גם אםהן בסיבוב שני שלישי (יש הרבה עמדות בפוטבול ולכן יש הרבה איכות גם עמוק לתוך הדראפט).

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 16:50:06
הגב ל  אור

עשיתי בדיקה קצרה ברשת:
ב-NFL יש 93(!) שחקנים מוגנים עם NO TRADE CLAUSE
יש עוד למעלה מ-50 עם no movement clause

ב-NBA יש שלושה! לברון, כרמלו, ונוביצקי.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 16:51:25
הגב ל  אור

התכוונתי ל-NHL ליגת ההוקי

Ljos
Ljos
30/01/2018 16:53:35
הגב ל  אור

זה מכריח תחלופה תמידית של כל כך הרבה שחקנים. מה שמוריד מהאיכות של הליגה, כי לשחקנים אין ממש זמן להתאקלם אליה ולהשתפר תוך כדי ריצה לפני שהם נזרקים החוצה.

Ljos
Ljos
30/01/2018 16:53:53
הגב ל  אור

או לפחות, ככה זה נשמע לי.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 16:56:31
הגב ל  אור

אמת, אבל מגדיל תחרותיות….

אור
אור
30/01/2018 16:58:28
הגב ל  אור

דה-שוט, לא יודע להסביר את זה אבל ב-NHL בכל זאת עושים מלא טריידים "גדולים", אולי באמת השחקנים מכריחים אותם ברוב המקרים

אור
אור
30/01/2018 16:59:40
הגב ל  אור

עידו, התקרה קשיחה כלומר אין אפשרות לעבור אותה תמורת מס וכאלה? מה קורה אם שחקן משמעותי גומר את העונה?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 17:01:47
הגב ל  אור

נדפקת…

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 17:02:54
הגב ל  אור

ב-NHL השחקנם הכניסו את ה-NTC ל-CBA וזה דופק שם את התחרותיות. צריך להחליט מה רוצים : העסקה חופשית לחלוטין או תחרותיות. ה-NBA יושב איפשהו בין ה-NFL ל-NHL כאן.

אור
אור
30/01/2018 17:04:28
הגב ל  אור

סליחה שאני מתערב אבל לא הבנתי את מה שרשמתם לגבי "תחרותיות"

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 17:06:40
הגב ל  אור

הכוונה ל"שוויון" בכמות הכישרון שכל קבוצה יכולה לצבור אצלה.

אור
אור
30/01/2018 17:11:55
הגב ל  אור

אוקיי, יש בזה משהו, אבל לבחירות הדראפט הגבוהות יש בד"כ השפעה מיידית רצינית על הקבוצות החלשות, לפחות אם לא יותר מאשר בNBA

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 17:12:32
הגב ל  אור

חברים – אם לא רוצים לדבר על הפיל שבחדר – לא חייבים…
🙂

אור
אור
30/01/2018 17:12:44
הגב ל  אור

והקבוצות שהיו טובות פעם נתקעות עם חוזים עצומים. יש אחלה תחרותיות בNHL לדעתי

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 17:17:12
הגב ל  אור

נכון – בחירות דראפט ב-NFL (גם נמוכות) יכולות לתרום באופן די מיידי. זה מה שופך אותן לכל כך חשובות.
לגבי ה-NHL – יש שם תקרת שכר חצי-גמישה מה שמחפה על זה. אבל עדיין לדעתי לקבוצות שוק קטן קשה מאד להצליח שם (בדומה ל-NBA).

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 17:17:51
הגב ל  אור

דה-שוט אם יש לך מה להגיד תגי. אל תדבר ברמזים.

Ljos
Ljos
30/01/2018 17:21:13
הגב ל  אור

לא זכור לי שום מספר 10 על הגב שלי.
איכות, תחרותיות. לא משנה. כל עוד לא יכניסו למשוואת שחקנים-קבוצות גם את האוהדים, אני אהיה בעד השחקן הקטן (יחסית) והמקום שלו.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 17:22:14
הגב ל  אור

מתוך ויקיפדיה
מקורה של ה-NHL בקנדה. כיום פחות מ-50% בליגה הם קנדים.
93% מהשחקנים מגדירים עצמם לבנים.
בליגה משחקים 32 שחקנים אפרו-אמריקאים.

אני טוען מה שטענתי למעלה – ששיטת הטריידים ב-NBA נגועה בגזענות. (כאילו שלא הבנת את זה לבד).

אור
אור
30/01/2018 17:24:37
הגב ל  אור

עשיתי קצת סלט אבל בשורה התחתונה ה-NHL יותר תחרותי (לדעתי) מה-NBA, זה קשור יותר לאופי המשחק אבל המשוואה NTC = חוסר תחרותיות לא נכונה.

בתכלס רק ב-MLB יש ממש חוסר תחרותיות ומכירות חיסול באמצע העונה, ושם באמת יש פערי שכר עצומים.

אור
אור
30/01/2018 17:26:02
הגב ל  אור

דה-שוט, איך הגעת למסקנה הזאת? כי פה יש NTC ושם לא? אז מה? יש טריידים באותה מידה.

דה שוט
דה שוט
30/01/2018 17:28:06
הגב ל  אור

אור – ברור!
אין בעייה עם טרייד, שחקנים רוצים לעבור וזה בסדר. אבל יש בעייה כשאין NTC, כי אז אתה הופך לחפץ וחמישה חודשים אחרי שאתה חותם על חוזה ל-5 שנים ואומר לאשתך ולבן שלך שהבטיחו לך שאתה הפנים של המועדון – אתה מוצא את עצמך בעיר אחרת.

אור
אור
30/01/2018 17:29:59
הגב ל  אור

טוב, לא מסכים לחיבור של זה עם גזענות.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 18:04:37
הגב ל  אור

מדהים איך אתה יכולל העלות טענה כזו רק על סמך סעיף אחד ב-CBA של כל ענף. פשוט מדהים. אבל זה אף פעם לא עצר בעדך בעבר.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/01/2018 16:37:42

צ'אנדלר ג'ונס לאריזונה בעונה שעברה.
הטרייד שהראמס עשו עם וושינגטון לבחירה בגריפין.
הטרייד ששיקגו עשו בשנה שעברה כדי לקחת את טרוביסקי
וזה היה רק אסוסציאטיבי על המקום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 17:25:38

לכל מי שכתב שהעניין הכספי הוא שמניע את מע' הטריידים –

לא מבין איך זה רלוונטי.
קבוצות משקיעות הון בפרסום סביב "פרנצ'ייז פלייר" והפנים של המועדון וכו', בכדי ליצור הזדהות שתמכור מרצ'נדייס ומנויים.
כל ההזדהות הזאת הולכת לתחת כששחקנים שהם פני הפרנצ'ייז מועברים כמו העיתון של אתמול.

מבחינת גובה החוזים ואורכם – גם לא לטובת בעלי הקבוצות.
הרבה יותר משתלם להחתים שחקנים לחוזה סטנדרטי של עונה, אם אופציות להמשך, חידושי חוזה, שדרוגים וכאלה.
אם שחקן נפצע, או שפשוט גרוע, או שלא מתאים לסיטואציה – יסיים את השנה, ולא יחתימו אותו מחדש.
זה גם יחסוך כסף רב שמבוזבז לריק (צ'אנדלר פארסונס מישהו??), גם יאפשר גמישות רבה של הסגל, וגם לא ייצור את המצבים בהם קבוצות תקועות עם "חוזים גרועים" אותם הן מנסות להעביר מאחת לשנייה.

מי שכתב על רמת העניין שתאבד בגלל שלא יהיו טריידים – גם לא נכון.
רק תחשבו שכל שנה יהיו המון פרי אייג'נטס שיוכלו לעבור מקום לפי רצונם החופשי, יהיה הרבה יותר מרתק לראות איזה קבוצות יצליחו להשאיר את הסגלים המצליחים שלהם לעומת אלה שלא, ולמה.
תקרת השכר תישאר אותה תקרת שכר.

בשורה התחתונה – הסיבה היחידה שההתנהלות ההזויה של להעביר שחקנים ואת חוזיהם כסחורה ממקום למקום היא:
א. קבעון רעיוני שהתחיל בקום הליגה
ב. חמדנות של השחקנים והעדפה שלהם לחוזים ארוכים שיגנו עליהם מפתיעות, יכולת גרועה, בעיות התאמה והתנהגות, על פני רצונם החופשי לבחור איפה הם רוצים לבלות את הקריירה הספורויבית שלהם ובאיזה מחיר.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 17:44:59

סעיף ב' בסופו של דבר הוא המשמעותי – אם השחקנים עושים הקצאת סיכונים כזו שהם מעדיפים יותר כסף על חשבון היציבות זה מה שהם מקבלים. זה לא עניין של חמדנות, שווה להם את האקסטרה שהם מקבלים בשביל האפשרות להיות מנוידים נגד רצונם ובהתראה של יום.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 17:47:22

חוץ מזה, אם השחקנים יחתמו על חוזים חד שנתיים איזו יציבות הם מקבלים? כל שנה יעברו דירה? ואיזו יציבות תהיה למועדונים ולאוהדים? זה יראה כמו ליגת העל בכדורסל, במחזור הראשון האוהדים עושים היכרות ראשנה עם כל הסגל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 18:05:27

מז'תומרת? לקבוצה אין סיבה להחליף את הסגל כל שנה ולשחקנים אין רצון לעבור כל שנה מהסיבות שציינת.
אז רובם מן הסתם לא יעשו זאת.
אבל כן אפשר יהיה לשנות גובה חוזה לפי ביצועים, לעשות שיקולים שונים מצד שני הצדדים ולשנות מה שצריך – מבחינת שני הצדדים.
ההבדל היחיד הוא שקבוצות לא ייתקעו עם חוזים שהם לא רוצות ואז ינסו לעשות שמיניות באוויר כדי להעביר אותם לקבוצה אחרת.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/01/2018 18:17:52

אם קבוצה חושבת שהיא יכולה לקבל שחקן טוב יותר או במחיר נמוך יותר ברור שהיא לא תאריך חוזה לשחקן שלה שהיה חתום לשנה. זה יגרור חוסר ודאות מטורף גם לקבוצות וגם לשחקנים. לפחות היום החוזים הארוכי נותנים סוג של ודאות – המקרה של בלייק הוא מקרה חריג בליגה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 18:30:30

אין בעיה שיעשו חוזים ארוכים אבל עם סעיפי יציאה לשני הצדדים, אפשרות קניית החוזה או כל דבר אחר

שמעון
שמעון
30/01/2018 18:06:24

אתה טועה, זה שוק תחרותי, רוצה להחתים שחקן לעונה? תמיד יהיו כאלו שיציעו לו 2 ו-3 והוא לא יחתום אצלך. זה כוחות השוק. הרבה חוזים נחתמים באןביאיי כי הקבוצות פוחדות שהשחקן יברח להם אחרת הם לא היו מציעים חוזים כאלו, זה לא שהם חושבים שזה השחקן שיצעיד אותנו לאליפות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 18:29:22
הגב ל  שמעון

אם שחקן שווה חוזה גבוה הוא יקבל אותו מהקבוצה שלו.
אם הוא רוצה עוד מיליון תמורת מעבר דירה, עזיבת פרנצ'ייז שמתאים לו והצלחה קבוצתית – זאת החלטה שלו.
לא כולם יעשו כך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/01/2018 17:31:17

זה בעצם מצב בו השחקנים והקבוצות מנסים לזיין אחד את השני כמה שיותר, ושניהם נדפקים –

השחקנים: "אנחנו הולכים לזיין אתכם ולדפוק אתכם עם חוזים ארוכים כדי שנוכל לתת "שנת חוזה" ואז לשבת רגל על רגל או לשבת פצועים שנים בבית ולקבל מיליונים."

הקבוצות, מרימות את המכנסיים: "סבבה, אבל עכשיו תורנו. תורידו את המכנסיים כי אנחנו הולכים להעביר את החוזה שדחפתם לנו חזרה לתחת שלכם ולהעביר אותו לאן שבא לנו".

אור
אור
30/01/2018 17:43:27

מסכים במאה אחוז לשורה התחתונה, ככה זה שלשני הצדדים יש אגו מנופח, אל תשאל אותי למי יש יותר, לא מרחם על שניהם.

מצד שני זה עדיף מאשר ללא תקרת שכר הגיונית, למשל ב-MLB המשכורת מתנפחות ברמה שילד מקובה מקבל 100 מיליון בלי לדעת איך הוא יסתגל, אך עכשיו באופסיזן הבעלים עושים שרירים ולא מחתימים FA שעוד רגע העונה מתחילה, שליש מהקבוצות לא מעוניינות להתחרות בכלל ומוכרות את כל השחקנים הטובים שלהן, והשחקנים שהתרגלו לטוב חלקם מדברים על שביתה. האוהדים כמובן לא מעוניינים לראות קבוצות שלא מעניין אותן לנצח וגם לא בעד השחקנים שלא שווים את המשכורות שלהם. ובכלל לא התחלתי לדבר על הכדורגל האירופי.

א.ב
א.ב
30/01/2018 22:44:02

האפשרות לטריידים יוצרת עניין. קבוצות לא תקועות, יכולות להחליף שחקן שלא מתאים ולהשתפר או ללכת לבנייה ולא להשאר בבינוניות. בסוף זה מעלה את הרמה של הליגה ולכן את העניין של הצופים וכולם מרוויחים יותר כסף, השחקנים והבעלים.