שיקגו בלוז – דרוש סוגר / גיא א

  • הבולס הפסידו ללייקרס אתמול' את זה אתם כבר יודעים. אבל זה היה הפסד מתסכל. הבולס היו צריכים לקחת את המשחק הזה. אינגרם שיחק טוב עבור הלייקרס אבל חוץ ממנו הם שיחקו כדורסל רע. הבולס שיחקו כדורסל טוב לפרקים, עם מקדם שטויות גבוה במיוחד, בעיקר בגלל ג׳ריאן גרנט, ובגלל שהבולס מתקשים לסגור משחקים.
  • גרנט מעצבן אותי ואני לא מחזיק ממנו ברמות כאלה שאני לא עומד להזכיר אותו יותר. אני רוצה לספר לכם על זאק לאבין.
לא רק גרנט מעצבן. גם האוברייטד בתמונה שלשחק הוא לא שיחק אבל לעשות פוזות לאוהדים הוא כן מצא זמן
  • שבעים וארבע שניות לסיום זאק לאבין עמד על הקו. הקבוצה הייתה בפיגור של ארבע נקודות. זאק לאבין. קלעי מקצועי. הפנים של הקבוצה. שתי זריקות כדי להשאיר סיכוי מול הלייקרס. זאק החטיא את שתי הזריקות.
  • שלושים ושש שניות לאחר מכן, היה ללאבין את הכדור ביד ועוד הזדמנות לחלץ את הבולס. אבל הוא לא היה מסוגל לעשות זאת.  וכאשר לורי מרקנן החמיץ גם הוא, נגמר המשחק. הבולס המשיכו להפסיד, 108-103,  ללוס אנג'לס לייקרס נטולי הבולבול. יוסטון יש לנו בעיה.
  • לא בעיה גדולה העונה, כי בכל זאת אנחנו כאן כדי להפסיד בכבוד ולקבל בחירה טובה בדראפט. ועדיין…
  • לבולס חסר שחקנים שמסוגלים לסגור משחק
הולידיי עם נייט לוסנר, מאמן קבוצת הפיתוח של הבולס, וכן, הוא קטוע יד אבל זה לא מפריע לו לכדרר, למסור ולחסום יותר טוב מרב האנשים שאני מכיר.
  • לאבין קלע עשר נקודות עם שלוש משבע עשרה. הוא החמיץ שש משמונה נסיונות לשלש והוסיף שלושה ריבאונדים ואיבוד כדור אחד.
  •  "הלילה, "אמר לאבין אחרי המשחק, "I sucked"
משחק לא משהו של לאבין אבל נעלים די מגניבות
  • לאבין צודק, וזה מדאיג. התנאי היחיד שנשאר כדי להכתיר את הטרייד על באטלר כהצלחה הוא ההשתלבות של לאבין בקבוצה ובשלב הזה סימני השאלה מתחילים להצטבר.
  • הבולס מחפשים משהו שימלא את החלל שהשאיר כריס דאן הפצוע.  בחודשים האחרונים דאן, התפתח וההתגלה כשחקן אמיץ שלא מפחד לקחת אחריות ברגעי הכרעה ולנצח. אבל הוא לא גולת הכותרת של הטרייד.זאק לאבין הוא זה שאמור להיות השחקן הטוב ביותר, והסקורר הקטלני שינצח משחקים. אבל עכשיו שאנחנו עומדים מולו בחדר ההלבשה, הוא נראה די חסר אונים עם תשובות גרועות. לאבין נמצא איתנו רק שבעה משחקים מאז הקאמבק (אחרי השבתה של אחת עשרה חודשים). כשלאבין חזר לפני שבועיים, ידענו שיהיו לו ימים קשים אבל לא חשבתי שנראה אותו כל מתוסכל כל כך מהר.
  • שבעה משחקים עד עכשיו. לאבין התחיל טוב עם ממוצעים יפים, אבל לא הביאו אותו בשביל הטבעות של קלוריות ריקות. אלא בשביל הנקדוות שמשנות באמת.
  • אתמול בלילה זאק שיחק 26 דקות. שתי דקות יותר משהיה לו מוקצב עד היום. בנוסף גם התאפשר לו לשחק ברבע הרביעי משחק שלישי ברציפות. ומשחק שלישי ברציפות שהוא לא קולע ברבע הרביעי. הוא נכנס  שלוש דקות לסיום ששיקגו פיגרה בנקודה, שלשה גדולה של מירוטיץ העניקה יתרון 97-96 לבולס. ומשם רק נשאר ללאבין לסגור. זה לא קרה.
  • ״חשבתי שזאק הגיע בצורה טובה לזריקה בכמה הזדמנויות, והוא עשה לעצמו שם של קלע מצוין בקריירה הקצרה שלו עד עכשיו ", אמר הויברג. "כשהוא יקבל את רגליו תחתיו (תסתכלו בוידאו שצילמתי, אין לי מושג איך לתרגם את הקטע הזה לעברית), הוא יסיים את הזריקות האלה. אני בטוח בזה״
  • אגב, למרות ההפסדים, מתי כבר משהו בעל משקל יודה בקול שהויברג עושה אחלה עבודה עם הבולס??? סטיב קר דיבר על זה קצת, אבל לא ממש התייחסו אליו ברצינות.
  • ״הוא לקח זריקות טובות "אמר לנו הויברג אחרי המשחק "נחזור ונבחן אותם ונראה אותם. זאק ואני נחזור לראות את כל הזריקות ונראה איך אנחנו יכולים לשפר את זה. שיחקנו דרכו קצת בתחילת הרבע שלישי. אבל חוץ מזה, הזריקות פשוט לא נכנסו. והוא היה פתוח לרווחה. אני מבטיח לך, כשנמשיך עם זה הוא יקלע אותן "
  • נכון לעכשיו, לאבין מחזיק בממוצע של 13.6 נקודות על 12.7 זריקות. הוא קולע ב38.2 אחוזים מהשדה ו36.4 אחוזים מהשלוש. זו רמת חלודה שהייתה צפויה.
  • מה שמפתיע  הוא חוסר היכולת של לאבין ליצור הזדמנויות קליעה עקביות בהתקפת מעבר או מקו העונשין. למרות שהוא אמור להיות השחקן הטוב ביותר של הבולס בתחום הזה יש לו בסך הכל 18 נקודות בפאסט ברייק והוא הגיע לקו בסך הכל עשרים פעמים עד עכשיו.
  • עכשיו תחברו את המספרים האלה עם העובדה הבאה: 67% מהנקודות של לאבין מהשדה באו ללא אסיסט שהקדים אותם ( ותודה לחברה מהאתלטיק על התובנה הזו) מה משמרמז על שחקן שנאלץ לייצר לעצמו את רב הזדמנויות הקליעה.
  • יאמרו החכמים, ״ובכן בזו גדולתו״  ישאלו התמימים ״למה לא מוסרים לו?״, יאמרו הרשעים, ״דווקא מחפשים למסור לו, זה הוא שלא יודע לקבל החלטות״ ואלו שאינם יודעים לשאול יוסיפו, ״חכו חכו, זה כולה שבעה משחקים, הם עוד ילמדו לשחק ביחד״
  • אז עם דאן על הספסל, בלי מחליף ראוי, הבולס חייבים לחשוב איך משלבים את לאבין במשחק בצורה טובה יותר ובונים לו בטחון. לחביבו של הדוק, דנזל וללנטיין היו כמה רעיונות.
  • ״הוא שחקן גדול, אז אני אפילו לא דואג לזריקות האלה שהוא מחטיא או למה שלא יהיה שמציק לו עכשיו"אמר דנזל ולנטיין. "הוא עומד לפתור את זה. הוא שחקן גדול. יקח לנו קצת זמן להבין את זה אבל כשנבין את הדברים, נהיה מסוכנים".
משהו יודע מי זה? כל השחקנים באו להגיד לו שלום ולא הצלחתי להבין למה הוא חשוב

לפוסט הזה יש 27 תגובות

    1. א. היה משחק לא משהו אז צריך לכתוב על משהו
      ב. דאן הוא גיימר שזה אחלה,ף. אבל השם הגדול, האיש שאמור לסגור משחקים זה לאבין וכבר שלושה משחקים הוא קצת מתקשה לקלוע נקודות חשובות.
      ג. להפסיד זה לא נורא, כך השחקנים מראים התקדמות

    1. הבולס צריכים ללמוד לנצח משחקים כאלה. זו עונה שבה הפסד למעשה משרת את האסטרטגיה,, אבל יש משהו מדאיג בבולס שמשחקים מול קבוצה שלא מצליחה לשים את הכדור בסל בחמש הדקות האחרונות ועדיין מפסידה

    1. לא היה משחק טוב במיוחד, אבל בשלב הזה מעניין וחושב לבחון התפתחות של שחקנים. אני חושב שהם פגעו בול עם מראקנאן וכנראה גם עם דאן. אני עוד לא משוכנע לגבי לאבין. שאר הצעירים גם מתקדמים לא רע אבל אני לא יודע אם הם יישארו

  1. תודה רבה!
    מהקריירה הקצרה שלו לאבין הראה שהוא לא בנוי להוביל קבוצה.
    הוא משלים נחמד במקרה הטוב ושחקן של קלוריות ריקות.

  2. אולי הוא קצת לייט בלומר…. בכל זאת 11 חודש של הילולות ומסיבות מתחת לרדאר התקשורת דורשות מאמץ מיוחד ותקופת הסתגלות…… 🙂

  3. תודה גיא.
    תן ללאבין עוד שבוע שבועיים. ממש לא קל להיכנס ככה באמצע העונה אחרי השבתה כל כל ארוכה. ראה איזאה תומאס.
    סבלנות זה שם המשחק ושיקגו בניגוד לקליבלנד, במצב הכי טוב לסבלנות.

    1. זה גם מה שדנזל ולנטיין אמר בסוף הפוסט. אני חושב שקצת לא הובנתי בפוסט וזו כנראה אשמתי. לאבין הוא לא הבעיה, אלא יש בעיה סביב לאבין. איך עוזרים לו למצוא את מקומו במשחק, איך מנצלים את היכולות שלו בצורה המיטבית ובעיקר איך מכינים אותו מנטלית לתפקיד הקלוזר

  4. לקובי לקח עונה שלמה אחרי פציעה בכתף .
    אז צריך סבלנות בקשר ללאבין
    אחרי שבועיים בשיקגו למיטב זכרוני הסברת שהויברג המאמן הלא נכון….
    אז קח עוד שבועיים בקשר ללאבין ….

  5. אחלה יומן!

    2 נקודות:

    א. זמן. תן לבחור זמן לחזור מפציעה באמת לא קלה. וזו לא רק הפציעה שהוא חוזר ממנה, והחלודה שהוא צריך להסיר, זו גם קבוצה חדשה, עם מאמן חדש, עבור שחקן צעיר. לא פשוט.

    ב. חשוב לזכור – תמיד יכול להיות גרוע יותר. תדמיין שהייתה צופה במשחקי הסאנס…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט